• 29.

    מהיכרות אישית

    שמואל פ., 01/12/10 13:30

    מעטים המנהלים שמצליחים להגיע לקרסוליו של גרי, הוא אחד מאנשי התיאטרון הבודדים שהוא גם מנהל אדמניסטרטיבי מעולה וגם אמן בנשמתו עם ראיה וחזון אמנותיים. לדעתי אחד מהבודדים שראויים לנהל את הבימה או הקאמרי.

  • 28.

    בתור תלמידת שנה א'

    תלמידת שנה א', 01/07/10 16:49

    אני יכולה לומר שבהחלט יש שינויים חיוביים מאז שמיכה נכנס לתפקיד.
    רואים את ההבדל העצום בין הכלים ששנה א' מקבלים למה שתלמידים בשנה ב' וג' קיבלו ויודעים היום.
    יש מורים מדהימים כמו גדי רול, ארתור קוגן, שרה פון שוורצה, דב רייזר ועוד...
    מעבר לזה האווירה מאוד חיובית בשכבה, אין הרגשת תחרותיות מטורפת, או עויינות כמו שהיה בשנים הקודמות,
    רוב התחרויות קוצצו בענק.. התחרויות שיצרו את רגשות התיסכול, התחרותיות, והמרמור בעבר בבית צבי.
    רוב התלמידים באמת עסוקים בללמוד וללמוד ולהתפתח. עסוקים בעיקר ולא בטפל.
    אני לא אשקר, עדיין יש את עניין ה''מצליחנות'' שלא עוזב, וזאת בגלל העובדה שמנפים הרבה מדי תלמידים בין שנה א' לב', ועם זאת עדיין יש יותר מדי תלמידים שלא היו צריכים להיות מלכתחילה.
    אמנם השינוי הוא איטי, אבל אי אפשר לחולל שינוי ביום אחד. נראה שמיכה והסגן מנהל החדש מנסים לקחת את בית צבי למקום נכון, ואני יכולה להגיד שאני די מרוצה, כיף לי לקום לבית ספר, אני לומדת ומתפתחת.
    תמיד יש מה לשפר, ונכון, בבית צבי יש המון מה לשפר, אבל שוב כמו בכל מקום, ובכל בית ספר אחר בארץ.

  • 27.

    חשוב היה להיפטר מגרי ואילן

    פיטר, 01/07/10 01:48

    עכשיו חשוב לעשות טוב

  • 26.

    מיכה ידרדר את המוסד לצערי

    the actor, 27/06/10 20:49

    נתתי קרדיט לאיש ואף היו לי ציפיות ממנו , לצערי התאכזבתי עמוקות , האיש מאוד סמפטי לבבי איש שיחה ובעל רצון טוב אך בין רצון ליכולת הדרך ארוכה . הרפרטואר שאליו חותר מיכה רדוד , לא מעניין נדוש ולא מעז . מי שהולך על בטוח ולא מעז גם לא יצליח ולראייה , הניסיון לעשות הפקות קלילות וקומדיות דלות עם שנה ג , ללא עומק ללא אומנות , ללא תאטרון . הבית ספר הוא מתנס חובבים בבלשון המעטה ולדאבוני ראיתי הפקות של חובבים שעולות בכמה דרגות על הפקות בוגרי השנה השלישית . אין פידבק אמיתי על תרגילי התלמידים , משהו שהם יכולים לקחת ממנו ללמוד , לתקן משהו.. התלמידים המסכנים חיים במין בועה שאין להם מושג מה נכון ומה לא . הם חושבים שתרגיל שאומרים להם שהוא מוצלח הוא אכן כזה , לא כך הדבר. משחק הוא אומנות השקר . הקהל משלם כדי שישקרו לו אך השקר האמיתי נמצא במוסד שמשקר לתלמידים שמה שהם רוכשים הם כלים מקצועיים בתחום המשחק.  

  • 25.

    נמאס לשמוע את כולכם (ל''ת)

    אלוהים, 25/06/10 21:11

  • 24.

    לא אשכח... (ל''ת)

    מישהו שיודע, 22/06/10 22:36

  • 23.

    חידושים הא...

    בוגר, 22/06/10 19:31

    אני בוגר מסוף שנות השמונים.גדי רול.רינה ירושלמי ורוני פינקוביץ לימדו כבר אז.אזעל איזה מורים חדשים אתה מדבר. ואם יבגני אריה עזב אחרי שליש. אולי זה אומר משהו על התקשרות לא רצינית. או שסיכמו איתו בעברית והוא לא הבין.

    • תגובה

      תגובה, 24/06/10 11:17

      זה שהם לימדו אז זה יפה, אבל הם היו בשנים האחרונות? מיכה החזיר אותם.
      יבגני אחרי השליש הראשון נסע לביים הצגה ברוסיה זה הכל

  • 22.

    סתם

    מוזה, 21/06/10 10:41

    כתבה סתמית ובלי אומץ לכתוב מפורשות שכיום זה סתם חוג דרמה

    • הכתבה לא סתמית. נראה שמיכה מכין קרקע לפרישתו. (ל''ת)

      עד סוף השנה הוא בחוץ., 21/06/10 12:15

  • 21.

    נעשה קצת סדר - ב'

    תלמיד, 21/06/10 09:17

    המשך מההודעה הקודמת...

    כשמביאים מורים חדשים לבית ספר, לא ניתן לדעת איך הם ישתלבו. אבל לפחות מיכה ניסה להביא חומר חדש של מורים. רוני פינ'וביץ' הוא הצלחה בקרב התלמידים, יבגני אריה היה הצלחה (רק חבל שהוא עזב), יובל סמו היה כישלון והוא עזב, רינה ירושלמי הייתה כישלון בשליש הראשון ועכשיו אומרים שהיא טובה, יצחק שאולי הוא כישלון וכבר ידוע שניסו להחליף אותו במישהו אחר אבל לא הצליחו עדיין.
    עדיף לנסות ולהביא חומר חדש ולהשאיר את הטובים מאשר לא לנסות להביא בכלל ולהתקע עם אותם מורים שמלמדים כבר 20 שנה בבית ספר ובאים רק כדי להחתים כרטיס.

    אני לא יודע מה אתכם אבל כבר יצא לי לבקש ממיכה לדבר איתו 5 דקות ואיכשהו השיחה הגיע ל-45 דקות כי הבן אדם מקשיב לדברים שיש לומר.
    הסמנכ''ל (או העוזר) החדש כבר מעורב בכל העניין וכל שאלה ששואלים אותו הוא יודע לענות עליה וכבר שמעתי לא מעט אנשים שהלכו לדבר איתו. זה כבר מראה לכם שאין את גישת הנפנוף של אילן.

    מתי לאחרונה אתם זוכרים שבאתר בית ספר היה כרטיס אישי לכל אחד? מתי אתם זוכרים שבאתר בית ספר היה מערכת תרגילים של סוף השנה? מתי היה חלק שלם קטעי וידאו ביוטיוב?
    וכו'

  • 20.

    נעשה קצת סדר

    תלמיד, 21/06/10 09:10

    אני באמת לא רוצה לדבר יותר מדי על גרי משום שהוא הלך ואין צורך להגיד עליו מילים רעות אבל מה שכן ידוע זה שיש סיבה טובה לזה שגרי הלך.
    הוא טיפח את שיטת הכוכבות ולכן כל אלה שכותבים בשבחו הם אותם אנשים שהוא טיפח ואלה שנגדו הם אלה שלא נכללו ברשימת הכוכבים.
    אבל בואו נעזוב את זה.

    תראו, בית צבי זה מוסד מאוד מסובך לניהול.
    אודישנים לבית ספר, שנה א' של תלמידים שבקושי מכירים את המערכת, שנה ב' של תלמידים שעברו סינון ויודעים שבסוף השנה עדיין יהיה סינון נוסף ושנה ג' שהיא ממש תיאטרון.
    תחת כל זה יש מורים, במאים, מזכירות, לוח הצגות, לוח שעות, אנשי אבטחה, אנשי ניקיון, חובות מול העירייה, קהל שצריך לרצות וקידום שחקנים לתיאטרון.
    תיאורטית, ניהול תקין של כל זה הוא כמעט בלתי אפשרי.

    עכשיו נשאלת השאלה מה נעשה כדי לתקן את המעוות וזה משהו שחייב לקחת זמן. אי אפשר את הכל ברגע ופה מודדים בעצם את מיכה.

    אפשר להגיד מה שאתם רוצים על מיכה אבל הוא הראשון לזהות את העניין שבית הספר עבד בשיטת הכוכבות של אילן והוא הצליח להוציא אותו מהמערכת שבינינו, אף אחד אפילו לא חלם שזה יקרה.

    המשך בהודעה הבאה...

  • 19.

    בית צבי של גרי עשה מהפיכה בלימודי המשחק בארץ

    עידית טפרסון, 20/06/10 23:42

    מעניין שהכתב בחר שלא לראיין אף אחד מבוגרי ביה''ס שיש להם דברים טובים לומר על גרי בילו,אבל נתן במה רחבה לאלה שבחרו להשמיצן.גרי בילו הוא אחד מאנשי התיאטרון החשובים בארץ ורבים שוכחים שהוא עשה מהפכה בתחום לימודי המשחק בארץ.עד שהוא הגיע לבית צבי למדו משחק כאן במתכונת מצומצמת שדומה יותר לחוג חובבים.גרי הביא לכאן את הדוקטרינה הבריטית שכוללת לימודים אינטנסיביים ,לאורך כל היום ,במשך 3 שנים.הוא העלה את הרף ואת רמת הלימודים,והוציא דורות של שחקנים ואנשי מקצוע נוספים כמו בימאים,תפאורנים,מתרגמים וכו,שהוא היה הראשון להאמין ביכולתם ונתן להם הזדמנויות להתנסות ולהתפתח.עולם התיאטרון הישראלי מלא היום באנשים הללו.לא סתם ניתן לו פרס מפעל חיים.הכתבה הזו שיטחית,צהובה ומאוד לא מאוזנת.בית צבי הוא מוסד יקר וחשוב בעולם התרבותי שלנו,צריך לשמור עליו כדי שדורות נוספים של אנשים מוכשרים יוכלו לצאת משם.אני מאחלת למקום הנפלא הזה שמיכה והצוות יצליחו לעשות זאת.

    • נו באמת. שיטה בריטית?! איזה כישכוש. (ל''ת)

      חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, 21/06/10 12:21

  • 18.

    כתבה סתמית ומגמתית

    שחקן, 20/06/10 18:38

    מה הטעם לתקוף היום את גרי בילו ובדרך לשכוח את תרומתו הכבירה לבניית דורות של שחקנים. לא הייתי בין מעריציו וסבלתי מנחת לשונו אבל ראבק,תרדו מהאיש הוא אפילו לא מגיב לדברי ההיסטוריון שכתב את הכתבה המיותרת הזו.גם לא סבלתי את שטורם המושחת אבל אם היו מצעים לי 4 תפקידים ראשיים בהבימה למרות שלא היה מגיע לי לא הייתי מוותר.זה בדיוק מה ששטורם קיבל, מולי דור החתים אותו על חוזה בו הוא מתחייב לביים 4 הצגות בשנה ונתן לו משכורת שמנה.מולי דור לא מבין מהחיים שלו ומזמן צריך ללכת הביתה יחד עם החבורה המסורסת של חברי הנהלה.מולי דור עשה משטורם אישיות חשובה, עכשיו שישלם. בעניין מיכה תתעוררו חברה, האיש ביים אותי, הוא לא יודע להחליט מאיזה צד השחקן צריך להכנס לבמה והמנהל של התאטרון סיים בשבילו את ההצגה.מיכה יודע לדבר.לעשות ולהחליט זה לא התחום שלו. אם לראש העיר היו ביצים היה זורק את מיכה יחד עם ההנהלה המצ'וקמקת הזו הביתה, אבל הוא כנראה עסוק עכשיו בחקירות שמתנהלות נגדו. וואו עצוב,עצוב לראות את הבית שגדלת בו נהרס.

  • 17.

    צופה מאוכזב

    יוסף אהרון, 20/06/10 12:25

    עד לפני כשנה הייתי צופה מתמיד בהצגות של בית צבי ותיאטרון הספרייה . למה צופה ? כי אני אוהב תיאטרון טוב. למה מתמיד ? כי בית צבי השכיל להגיש רצף של הצגות מקצועיות, מעניינות, עשויות היטב ומסקרנות בביצוע מרענן של מה שכונה ובצדק : הכוכבים של המחר - ויש על כך קבלות אינספור !
    אין לי מושג מה התסבוכת הכלכלית או/ו הפוליטית או/ו המקצועית אליו נקלע בית הספר. עובדה אחת ברורה לחלוטין : מאז עזיבתו של מר בילו את בית הספר - שממה ! מיעוט הצגות, שגם הן, אינן מגיעות לקרסולי ההפקות הנפלאות בהם צפיתי - לא מבחינת ערך הרפרטואר שנבחר ובודאי שלא מבחינת הבימוי והביצוע - זה בעיני העיקר !
    זאת גם הסיבה שבשלב מסויים הפסקתי לצפות בהפקות הכושלות החדשות.
    מכיוון שאני מתגורר בסמוך לבית הספר עצוב לי. עצוב לראות אולמות חשוכים המצביעים על חוסר עשייה מובהק. איפה הימים בהם קשה היה למצוא חנייה בשל זרם הצופים שפקד את בית הספר מדי ערב כדי לבחור לעיתים אחת מבין ארבע הפקות שרצו במקביל באולמות בית הספר בהצלחה עצומה ! חבל.

    • יש להחרים הצגות של תיאטרון הספריה

      דרך ארץ, 20/06/10 18:07

      ההצגות בתיאטרון זה נעשות תוך ניצול עבדים/תלמידי בית צבי!
      להחרים! בדיוק כפי שמחרימים מוצרים המיוצרים בעולם השלישי בידי עבדים - ילדים

  • 16.

    אני מאוד אוהבת את מיכה ומאמינה בו!!!

    תלמידה מבית צבי, 20/06/10 04:18

    מיכה הוא אדם מקסים, טוב לב, קשוב לזולת וחכם מאוד.... אני מאמינה שעוד כמה שנים כולם יבינו מי הוא מיכה לבינסון ובית צבי יפרח ויקטוף הצלחות בכל תחומיו.

    תלמידים ומורים רבים מאמינים במיכה!

    אוהבים אותך מיכה- תלמידה מהשנה השנייה.

    • שנה ג

      את נאיבית, 20/06/10 18:47

      זה שמיכה מדבר יפה כולנו כבר יודעים אבל איפה הקבלות של השהנה? שטורם הלך וברוך שפטרנו אבל הוא כלום לעומת מיכה שרק מדבר ומדבר ולא עושה כלום. ההצגות השנה הבריחו לא רק את הקהל ,גם אנחנו ברובנו לא אהבנו את מה שעשינו למעט כמה כובי דמיקולו של המחזור שלנו.הוא לא הביא אף מחזה מעניין,לא עניינו אותו במיל,הביא במאים ליגה ז' בזמן שביקשנו ממנו לעבוד עם עידו ריקלין,ארתור קוגן,מיטקו בוזקוב.אז מיטקו עשה משהו לא מוצלח וזו לא אשמתו.זהו.מה קיבלנו? גילי אמיתי.מאחל לך בשנה הבאה גורל יותר טוב

  • 15.

    ליבי על התלמידים

    בוגרת בית צבי מחזור כד, 20/06/10 01:11

    גרי בילו היה נכס לבית הספר
    משתתפת בצערכם על מיכה לבינסון

  • 14.

    לא הבנתי על מה האייטם

    מיכאלה, 20/06/10 00:36

    כולה סמנכ''ל זניח הלך הבייתה

    • כנראה שיש הרבה בעיות מעבר לסמנכ''ל!!! (ל''ת)

      קראה בין השורות, 20/06/10 18:12

  • 13.

    מיכה כבר עושה פלאים

    תלמידה, 19/06/10 23:11

    נכון שלבית הספר הרבה בעיות, אבל גם בבתי ספר אחרים לא חסר מאלו.
    למיכה יש המון מה ללמוד בצד הניהולי/לוגיסטי בבית צבי, אין ספק, אבל יחד עם זאת, בית הספר התנהל עם הרבה פוליטיקה במקום התעסקות טהורה באומנות. מיכה הוא איש תאטרון קודם כל, הוא אדם רגיש מאוד וקשוב, נגיש לתלמידים (מה שלא ניתן היה לומר על קודמו) אינטיליגנט והכי חשוב- עם יחסי אנוש מצויינים שבעיני הכרחיים לתפקיד של מנהל בית ספר. באופן הזה הוא שיכנע אנשי תאטרון לבוא וללמד, כמו רוני פינקוביץ, רינה ירושלמי, יבגני אריה!!! ועוד, מיכה מנער את השיטחיות מבית הספר, תראו לי עוד בית ספר למשחק עם מורים כאלו. בקיצור-יישר כוח מיכה!

    • אם כך, אז על מה הרעש? הכול בסדר. (ל''ת)

      כנראה שלא הכול בסדר, 20/06/10 18:16

    • אני כנרא לומדת בבית ספר אחר

      תלמידה גם, 20/06/10 18:55

      איזה בילבולי מוח.פינקוביץ'מסכימה. אבל דיבורי ירושלמי על שטויות שאף אחד לא מבין מה היא רוצה או הופעת אורח רגעית של יבגני עדיין לא עשו ממך וממני שחקנית.הבית ספר לא מתנהל בכלל ולמיכה אין מושג איך רואים לנו.אולי הוא מכיר אותך אבל פעמיים פניתי עליו וראיתי בעיניים שהוא לא יודע מי אני.גם לא היה לו אומץ לשאול אותי לשמי.לא יודעת מה הוא מבין אני רק יודעת שהמחזות בשליש זה לא שוים את הנייר עליו הם כתובים.

  • 12.

    הדרך של כוכבנות ומצוינות פשטה את הרגל - חייבים דרך חדשה

    אריסטופנס, 19/06/10 22:39

    ראשית מיכה לווינסון חייב ללכת הביתה , במקומו יש למצוא מורה ומחנך בעל שיעור קומה דמות שהתלמידים יכולים להזדהות איתה , לאו דווקא במאי או שחקן , העיקר שיהיה איש עם השקפת עולם , איש שנוקט עמדה , אדם שיחנך לערכים אחרים ממה שיש היום בתיאטרון , הכיוןן הקבוצתי חשוב ביותר , מין יאנוש קורצ'אק של התרבות הישראלית - חשוב - תפקידו קודם כל לנהל נכון את המערכת - הייתי יוצא קצת מהמסגרת והולך לכיוון של נגיד סופר לדוגמא - אתגר קרת (דוגמא בלבדאו אישיות כעודד קוטלר , הוא בהחלט חריג בנוף הישראלי , הכוריאוגרף אוהד נהרין למשל - מה זה משנה את הפרנציפ הבנתם - עכשיו לעבודה

    • צודק. לא יודע בנוגע לשמות שאתה מעלה...............? אבל זה הכיוון (ל''ת)

      !!!, 20/06/10 18:08

  • 11.

    ברוך שפטרנו מאילן ש.

    צריך לומר את זה, 19/06/10 20:31

    פקיד רקוב לא מוכשר אופורטוניסט. ליקק לגרי תוך כדי גלגולו החוצה מהמוסד. אשם ברוב מחלות בית הספר

  • 10.

    בקרוב אצל רנן שור...

    מיה, 19/06/10 18:58

    אמן

  • 9.

    תראו כמה אתם מתעסקים במנהלים...

    תלמיד שנה ב' שנמאס לו..., 19/06/10 16:17

    ...וכמה מעט אתם מתעסקים בתלמידים.

    וכאן בדיוק הבעיה של בית צבי- נרקיסיזם של ההנהלה!!

    אין לתלמידים אוזן קשבת...!
    אף אחד לא עוקב אחרי ההתפתחות המקצועית שלהם!
    כל הזמן הם סופגים איומים שעומדים לקצץ 20 תלמידים מהשכבה שלהם, אחרי ששילמו 36 אלף ש''ח שכר לימוד ולא ידעו שזה מה שעומד לקרות כשנרשמו לבית הספר!! (וסביר להניח שלא היו נרשמים אם היו יודעים)


    הם מסתובבים עצבניים, כבויים, בלי לדעת מה עומד להיות, ובתחושה שלכל אחד מהם יש מחליף ,תהליך הלמידה שלהם לא חשוב וטובתם היא בכלל לא העניין כאן.

    העיקר התדמית המשתקמת של בית צבי!!

    וכאן הטעות שלך מיכה- התדמית של בית צבי מגיעה מהתלמידים, לא מהתקשורת!
    איתנו מדברים תלמידים פוטנציאלים ששוקלים אם להיבחן לבית צבי או לא...לא עם העיתונאים! וכרגע הם שומעים מאיתנו רק סיפורי זוועות והולכים להיבחן לכל בית ספר אפשרי חוץ משלנו...

    מיכה- תפסיק לכנס את התלמידים לשיחות תפלות על ענייני משמעת ופעם אחת תקשיב באמת למה שיש לשכבה הזאת להגיד לך!!!
    א-נ-ח-נ-ו המטרה כאן!!
    לא אתה!!!

    תלמיד שנה ב' שנמאס לו להתקיים למען המערכת במקום שהמערכ תתקיים למענו.

    • יפה..אהבתי.תקראו תתלמיד. (ל''ת)

      תפנימו מה שהוא כותב., 19/06/10 17:45

      • שהתלמידים יפנימו. אמרו להם רק לא ... ... (ל''ת)

        עכשיו הם מבינים מדוע לא, 19/06/10 20:11

    • אחלה מילים

      מצטרף, 20/06/10 19:04

      אני אומנם שנה א אבל זה בדיוק מה שקורה לנו.מיכה לא מכיר 99% מאיתנו,גם לא בשמות.אמרו לנו שהוא במאי גדול אבל עד עכשיו ראינו רק את הצל שלו חוץ מכמה שיחות משמעת לא עם האנשים הנכונים.גילי אמיתי הדהוי מתעסק בעבודות פקידות,הפקידות במשרד חושבות שאנחנו מיותרים.אם לא כמה מורים תומכים כבר היינו מתפרקים.בינתתים כל יום עוזב מישהו את הלימודים,התרגילים של המחזאות הישראלית מכה מארץ המכות.אולי שביתת תלמידים תעזור
      אולי צריך להקים מועצת תלמידים עם שיניים .
      המנהל חיי מהכסף שלנו

    • שאלה מהותית

      בודק את המצב, 20/06/10 20:17

      אתה באמת חושב שמיכה או כל אדם אחר מההנהלה קורא את הטענות שאתה מעלה פה על כתב.
      על תהיה חכם באינטרנט.
      אם אתה באמת רוצה את השינוי תהיה מספיק חזק ומספיק אמיץ כדי לומר את הדברים במקום שבו אתה יודע בוודאות שהאוזן תשמע מבלי להאטם והעין תראה מבלי להעצם. לצורך העניין, יש גם דרגים מעל הנהלת בית הספר.

      אתה צודק, אתה הכוח - אבל כרגע אתה לא עושה איתו כלום.
      אני מאחל לך הצלחה באם תעשה משהו - צא למלחמה אם אתה חושב שאתה צודק ואחרים יצטרפו.
      ושוב, לפי דעתי, אתה צודק.

  • 8.

    תראו כמה אתם מתעסקים במנהלים....

    תלמיד שנה ב שנמאס לו, 19/06/10 16:15

    ...וכמה מעט אתם מתעסקים בתלמידים.

    וכאן בדיוק הבעיה של בית צבי- נרקיסיזם של ההנהלה!!

    אין לתלמידים אוזן קשבת...!
    אף אחד לא עוקב אחרי ההתפתחות המקצועית שלהם!
    כל הזמן הם סופגים איומים שעומדים לקצץ 20 תלמידים מהשכבה שלהם, אחרי ששילמו 36 אלף ש''ח שכר לימוד ולא ידעו שזה מה שעומד לקרות כשנרשמו לבית הספר!! (וסביר להניח שלא היו נרשמים אם היו יודעים)


    הם מסתובבים עצבניים, כבויים, בלי לדעת מה עומד להיות, ובתחושה שלכל אחד מהם יש מחליף ,תהליך הלמידה שלהם לא חשוב וטובתם היא בכלל לא העניין כאן.

    העיקר התדמית המשתקמת של בית צבי!!

    וכאן הטעות שלך מיכה- התדמית של בית צבי מגיעה מהתלמידים, לא מהתקשורת!
    איתנו מדברים תלמידים פוטנציאלים ששוקלים אם להיבחן לבית צבי או לא...לא עם העיתונאים! וכרגע הם שומעים מאיתנו רק סיפורי זוועות והולכים להיבחן לכל בית ספר אפשרי חוץ משלנו...

    מיכה- תפסיק לכנס את התלמידים לשיחות תפלות על ענייני משמעת ופעם אחת תקשיב באמת למה שיש לשכבה הזאת להגיד לך!!!
    א-נ-ח-נ-ו המטרה כאן!!
    לא אתה!!!

    תלמיד שנה ב' שנמאס לו להתקיים למען המערכת במקום שהמערכ תתקיים למענו.

  • 7.

    איפה משרד התרבות? איפה עיריית רמת גן? לאן הולך הכסף הציבורי?

    תקציב התמיכה הציבורי בבית צבי 6 מיליון ש''ח לשנה!, 19/06/10 16:08

    גם כן מצאתי את מי לשאול :)))))))))))))

    גב' מיכל שדות, היום במשרד התרבות את אחראית על בתי הספר, לך יש תשובות?

    מר צח גרנית - ראש נמהל התרבות- לך יש תשובות??????????????????????????

  • 6.

    ליבדוק איך התנהל המיכרז לתפקיד מנהל בית צבי (ל''ת)

    ניר, 19/06/10 15:26

    • לכתוב בלי שגיאות (ל''ת)

      יאללה, 19/06/10 23:16

  • 5.

    מיכה, הדמגוגיה שלך לא תעזור. תפסיק לדבר תעשה משהו! (ל''ת)

    אין תלמידים בבית ספר!, 19/06/10 14:52

  • 4.

    מיכה אתה כישלון. אין לך יכולת לנהל בית ספר למשחק (ל''ת)

    תלמיד, 19/06/10 14:19

    • שטויות

      תלמידה, 19/06/10 15:04

      מיכה איש חכם ומוכשר שצריך לתת לו זמן וכך תראו שהדברים משתנים. הוא נכנס לתוך ביצה עמוקה ומגעילה שהשאיר אחריו גרי בילו וכל זמן שאילן שטורם עוד היה בבית צבי, הביצה הזאת נשארה עמוקה וטובענית.
      תנו לזמן לעשות את שלו. לי נשארה עוד קצת תקווה מהמוסד הזה למרות שרובנו איבדו את האמון במערכת הזאת.
      שיהיה לנו בהצלחה.

  • 3.

    מיכה, מיכה נכנסת לבוץ. (ל''ת)

    אין לך סיכוי, 19/06/10 13:18

  • 2.

    הדרך היחידה להבריא את בית צבי היא

    אלון, 19/06/10 12:43

    להחזיר את גרי בילו לאלתר לניהול בית הספר!
    אתם העיתונאים תמיד מחפשים את האנשים שיספרו נוראות על גרי אבל מה אם האנשים הלא מעטים שיספרו לכם דברים טובים עליו?...
    מולי דור הוא הבעיה העיקרית של בית הספר והוא עושה שינויים שבסוף יקברו את בית צבי עמוק בתוך האדמה!
    תחזירו את גרי שעשה מבית צבי אימפריה וגם היחיד שיכול להחזיר עטרה ליושנה.
    גם חילוקי דעות אפשר לפתור ובסופו של דבר זה יעשה רק טוב לבית הספר.
    בהצלחה!

    • גרי קיבל לידיו אימפריה והרס אתה במו ידיו

      חלף זמנו, 19/06/10 14:03

      בית צבי פעעעם היה בית ספר לתיאטרון ולקולנוע.
      גרי הרס את מגמת קולנוע שהייתה בבית צבי וכך צמח בית ספר לקולנוע סם שפיגל.
      חשבו ששני בתי הספר סם שפיגל ובית צבי היו יחידה אחת?! – זו באמת אימפריה!!!

      אז גאון הדור פירק את מגמת קולנוע והפך את בית צבי מבית ספר למשחק ולקולנוע איכותי - לבית ספר לבידור. בידור זול ומיותר!!!
      אכן גרי יצר מפעל להצגות סוג ד בתיאטרון הספרייה, המימון לפעילות התיאטרון באה מכספי התלמידים. פראיירים לא מתים, רק מתחלפים :)

      הסיפור של בית צבי הוא סיפור עצוב, מדובר על איש ציני, רע, יהיר ולא כחם, אבל גאון מניפולציות.

      היום בית צבי זה מקום רקוב ומיכה הולך לשבור לעצמו את המפרקת.

    • מצחיקולו אתה (ל''ת)

      טום, 19/06/10 21:30

  • 1.

    מקום טוב להפול לסטאר (ל''ת)

    עמיתוש, 19/06/10 07:48

    • עוד אחת עם תובנות על כל כתבה שיוצאת באינטרנט... (ל''ת)

      כותבים: להפוך, 19/06/10 14:02

    • עמיתוש - שוב תגובה

      פיני ג, 19/06/10 17:33

      פשוט הפלצה
      ויש לך הרבה כאלה.