• 81.

    ניסמן מומחה לאירויזיון?

    ניסמן מומחה לאירויזיון?, 02/06/10 10:16

    ניסמן מומחה לאירויזיון?מאיפה בכלל הבאתם אותו-בגוגל הוא מופיע כעסקן קטן באשדוד שמפיק מופעים ביזריים ופוחד להצהיר על נטיותיו-חוץ מזה שלא ילכלך עח סקעת כפרה עליו

    • ניסמן ה - מומחה בתחום שנים רבות. וכל השאר שכתבת קשקוש ובלבולי שכל (ל''ת)

      קנאים נמאסתם, 02/06/10 11:29

    • כל הכבוד לניסמן וכן ירבו אנשי מיקצוע אמיתיים כמוהו אז כל התחום ישתבח (ל''ת)

      ירון, 02/06/10 11:31

    • הוא צודק. ניתוח מיקצועי ונכון ואני בהחלט מסכים איתו. (ל''ת)

      ALEX, 02/06/10 12:07

  • 80.

    דעתי בעניין...

    תגובה לכתבה, 01/06/10 20:26

    אז ככה: אני לא בעד לעשות קדם-אירוויזיון, לאור ניסיון העבר, התמודדו שירים גרועים וזמרים גרועים, חוץ מבמקרה ששירי מימון זכתה בקדם אירוויזיון. אני חושבת שגם השיר שלה לא היה יפה. אולי באמת רעיון של קדם פרטי עם ארבעה שירים הוא לא תמיד טוב, אבל אני לא פוסלת!!! לחבר שירים יפים ולא סתם שירים, כי צריך שיתמודדו ארבעה שירים... חוץ מזה צריך לבחור שיר יפה, לדעתי השיר של הראל סקעת זה שיר שאפילו אם הוא רק היה מוציא בארץ לא היה כיף לשמוע אותו!!! פשוט לבחור שיר יפה, מה כ''כ קשה בזה?! אולי באמת חסרים בארץ זמרים טובים כמו שיש במדינות האחרות בחו''ל. הרעיון של לשלוח את מירי מסיקה נשמע לי לא טוב בכלל... אולי מאיה בוסקילה וגם בזה אני לא בטוחה, אולי נינט? השאלה היא אם המעמד לא ילחיץ אותה וגם הפרוייקט של עידן רייכל נשמע לי לא טוב וגם לא זמרים מזרחיים... צר לי שאין לי הצעות ייעול, לא לקטול אותי בבקשה זוהי דעתי בלבד וגם אין לי בעיה עם זמרים מזרחיים, אני פשוט לא מתלהבת משלוח אותם לאירוויזיון... לגבי מיכל אמדורסקי אולי, רוקדת יפה בספק לגבי הקול שלה ובספק גם לגבי רוני דואני שגם רוקדת יפה אבל שרה ככה...

    • לגבי רוני דואני

      המשך לתגובה 80, 01/06/10 21:27

      רוקדת יפה וקול לא משהו... יש לי הרגשה שגם בשנה הבאה נשלח שיר גרוע, הלוואי ואני טועה...

    • קדם אירוויזיון כמו פעם זו הדרך ההוגנת וההגיונית לבחור שיר שייצג אותנו (ל''ת)

      דרך המלך, 02/06/10 08:03

  • 79.

    למה שיצוין שזכה בשלושה פרסים משמעותיים (חלילה לפרגן) (ל''ת)

    כל הכבוד, 01/06/10 17:07

  • 78.

    להזכירכם ריטה סיימה במקום 19 . (ל''ת)

    יואב, 01/06/10 01:48

  • 77.

    ככה שנותנים לעמוס בן דוד לעשות תהפקה..זה ישראלי מדי.

    זמרת, 31/05/10 23:48

    וסאונד ישראלי זה לא מחמאה בכלל..

  • 76.

    השאריר היתאים (ל''ת)

    עמיתוש, 31/05/10 22:21

  • 75.

    נכון בלחץ כי זה אותינטי ישראלי, ותפסיקו למרמר. (ל''ת)

    הוא היה נחמד ובסדר בהחלט, 31/05/10 21:41

  • 74.

    נו באמת, ערן סוויסה שמנסה כבר שנתיים לקבור את סקעת מפרסם

    צצ, 31/05/10 20:56

    ראיון עם מישהו אנונימי שמלכלך כמה שיותר על סקעת.

    לא הצלחת בעבר ולא תצליח גם הפעם
    אתה סתם פוגע בעצמך

    • כתבה הוגנת ומיקצועית (ל''ת)

      א.נ, 01/06/10 07:28

  • 73.

    מה יש לפרגן? זה היה שיר גרוע+זיוף (ל''ת)

    חיים, 31/05/10 19:41

  • 72.

    כתבה מעולה. הייתי מסיים בזה שאפילו גילי וגלית הגיעו למקום יותר טוב (ל''ת)

    נורי, 31/05/10 19:13

  • 71.

    להחזיר את הקדם אירוויזיון של פעם ויפה שעה אחת קודם !!! (ל''ת)

    רורוש, 31/05/10 19:09

  • 70.

    סויסה:אם ההית מעז לכתוב את הדברים לפני,ולא מצטרף למלחכים,אולי היה אחרת (ל''ת)

    יכ, 31/05/10 19:03

  • 69.

    לא היה לו סיכוי בכל מקרה

    קובי, 31/05/10 18:53

    כל מדינה הצביעה עבור השכנים שלה , צדקתי לגבי ההצבעות של יותר מ90 אחוז מהמדינות.

  • 68.

    ישראל צריכה שיר טוב באנגלית , עם כל הכבוד עברית לא מובן (ל''ת)

    בדיוק, 31/05/10 18:52

  • 67.

    יזהר כהן שמעתי שלתימנים קשה לפרגן

    עירקי, 31/05/10 18:47

    אבל לא ידעתי שזה עד כדי כך...

  • 66.

    הראל! למה ויתרת על החיוך המקסים שלך באירוויזיון? (ל''ת)

    החיוך היה חסר., 31/05/10 18:40

  • 65.

    הראל סקעת זמר מדהים וביצע את השיר פשוט מהמם!!! אוהבים אותך!!!! (ל''ת)

    אייל פלד, 31/05/10 18:22

  • 64.

    אנו לא צריכים את האירוויזיון כדי לדעת שהראל הוא זמר מצויין !!

    הראל מקסים , מוכשר מאוד וצנוע !!!, 31/05/10 18:19

    אף אחד מאיתנו לא מושלם !!!
    התרגשות זאת תכונה אנושית, וזה קורה לכולנו במצבים כאלה ואחרים.
    הראל יתחיל להופיע בחו''ל, וזה הישג משמעותי מבחינתו כאומן.
    הראל ויוצרי השיר זכו בשלושה פרסים.
    ומי שמאמין יודע שהכל בידי שמיים.
    הראל, אנו אוהבים אותך מאוד !!!

  • 63.

    מישהו הבין מה הוא שר?

    בעל אוזניים, 31/05/10 18:08

    לא הבנתי את מילות השיר, כי הגרון של הזמר מאוד מוגבל, והעיצורים הגרוניים רוככו עד שנשמעו כמו אהאהאהאהאהאהאהאה אחד ארוך. זמר מוגבל קול, שנערץ רק בגלל המראה.אבל ככה זה בכוכב נולד, מעדיפים גרונות צרודים/מעושנים ולא צלולים, מראה ולא קול, כסף פוטנציאלי ולא כשרון.

  • 62.

    HAREL IS THE BEST SINGER (ל''ת)

    France, 31/05/10 17:01

  • 61.

    גועל במקום לפרגן לעצמנו סתם מלכלכים אז מה יש לצפות מהגויים (ל''ת)

    סקעת היה מדהים, 31/05/10 17:00

    • עוד ילדה בת 7 (ל''ת)

      שלא מבינה כלום, 31/05/10 19:14

  • 60.

    אכן שחץ ועודף בטחון עצמי בלתי מוצדק פגעו בביצוע ובסיכויי ההצלחה. (ל''ת)

    אלי , המרכז, 31/05/10 16:59

    • כן,אבל כל השחץ והבטחון עצמי התפוגג על הבמה בגמר. (ל''ת)

      חבל על הפספוס, 31/05/10 19:16

  • 59.

    תחקיר חזק.אבל אפילו שיר מלנכולי כזה יכל לקבל מקום גבוה יותר.

    הראל-אתה לא אשם, 31/05/10 16:15

    קצת עבודת במה-קצת תכנון תאורה-קצת בימוי,היו ודאי משפרים את התוצאה.

  • 58.

    הראל סקעת

    חגג מירי, 31/05/10 16:12

    אל תישכחו שהשיר של הראל סקעת זכה בשלושה תארים במקום הראשון זו פעם ראשונה ששיר בארויזיון זוכה בשלושת התארים הראל אני גאה בך

  • 57.

    נראל סקעת היה מעולה!!! הביצוע היה טוב

    י.מ, 31/05/10 15:51

    וחוץ מזה לכל הטוקבקים כל המטרה של האירוויזיון היא לשיר בעברית!!!! כל הכבוד הראל סקעת יישר כח היינו מאוד גאים!!!

  • 56.

    אם היה תימני זה היה מביא לנו 70 אחוז הצלחה

    הסוד הוא סחוג תימני, 31/05/10 15:42

    זוכרים מי הביא לנו את ההצלחות ?

    יזהר כהן
    גלי עטרי
    ירון כהן - ויווה נגילה
    מעודה

    • סקעת (לפחות) חצי תימני (ל''ת)

      האנתרופולוג, 31/05/10 16:23

  • 55.

    למה לא לשיר פשוט את כל השיר באנגלית? זה מה שרוב המדינות עושות גם אם זו (ל''ת)

    לא שפת האם שלהן. רק זה מביא לנצחון, 31/05/10 15:27

  • 54.

    היה יותר מידי לחוץ והיסטרי! (ל''ת)

    אורן, 31/05/10 15:20

  • 53.

    לא רע דווקא חחחחח

    די מבדר סוף סוף השם שלי בכותרות חחחח טוב כמעט שלי, 31/05/10 15:13

    מצטער על סקעת אבל דווקא לי נראה משעשע שמישהי עם שם כמו שלי זכתה חחחחחחחחחח

  • 52.

    כתבה מצויינת

    ח.פ, 31/05/10 14:39

    כתבה מצויינת שמתארת יפה את הכישלון והסיבות שלו ועושה את זה בצורה מיקצועית ובהגינות.

  • 51.

    הוא הציק כל השנים להראל מויאל. יש אלוקים בשמיים כנראה (ל''ת)

    כל אחד מקבל את המגיע לו, 31/05/10 14:26

    • מה זה שייך להראל מויאל !! מקום 14 הוא מקום טוב , אבל אפשר יותר !!

      כל הפוסל במומו פוסל !!!, 31/05/10 15:54

      יש רק הראל אחד מקסים - הראל סקעת !!

  • 50.

    שיר לא מתאים אבל מדהים ולא יעזור הכל פוליטיקה! (ל''ת)

    לירן, 31/05/10 14:20

  • 49.

    12 נקודות על הכתבה (ל''ת)

    2 נקודות לסקעת, 31/05/10 14:06

  • 48.

    האקוסטיקה והאופטיקה הייתה מתאימה

    נח, 31/05/10 14:05

    לשכונת התקוה, או לתחנה המרכזית בתל-אביב.

  • 47.

    מקום 14 פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח (ל''ת)

    הראל מ, 31/05/10 14:02

  • 46.

    שולחים שיר של יום זיכרון,כשכל השאר קצביים וקליטים

    גרי, 31/05/10 13:55

    השיר היה צריך להיות קצבי וקליט לא דרמטי,עצוב ואיטי וללא גימיק, גם העמדה היתה אפורה וחסרת עניין.
    ללא תפאורה נכונה או רקדנית,כל שאר המדינות הביאו עניין במיוחד דנמרק עם המסך והצלליות..
    שמתם לב ש 99% מהשירים היו באנגלית פתאום הופיע השיר בעברית כלא מובן, מסורבל ואיטי.
    עכשיו שאני חושב על זה הראל שר רק בלדות,כל אפשרויות הבחירה היו שירים איטיים ודרמטים.

  • 45.

    תוספת.

    David, 31/05/10 13:47

    אני מסכים עם הכתבה ויש להוסביף שלמרות שישראל מתקדמת מאוד בפן הטכנולוגי, הם לא משקיעים בשואו כמו שאר המדינות, השואו מאוד מוסיף ויש הטוענים שהוא גם מכריע מאוד.
    צריך זמר מצליח ולהוסיף לו משהו מהפכני , מה שגם יפרסם את ישראל ויביא את האירוויזיון לישראל.
    נקווה לשנה הבאה:)

  • 44.

    כל העולם נגדינו, התקשורת עויינת והגרון של סקעת זייף בכוונה (ל''ת)

    הכל כי שונאים אותנו. חחחחח..., 31/05/10 13:38

  • 43.

    ותודה ליהודי הולנד

    ותודה ליהודי הולנד, 31/05/10 13:37

    הראל זמר גדול ואף אחד לא יכול לקחת את זה ממנו
    נכון הוא היה לחוץ וזייף טיפה
    לפי דעתי צריך לתת לחברי כוכב נולד להשתלבש קצת לפני גקצת הרבה

    למרות שלנה יוצאת כוכב נולד

  • 42.

    נכון ביותר. עובדה ששירי מימון ו בועז מעודה הצליחו יפה (ל''ת)

    וכמובן דנה אינטרנשיול, 31/05/10 13:33

  • 41.

    אני מתפלא על סקאת. עם כל כך הרבה נסיון מול קהל והוא בוחר בשיר מעאפן (ל''ת)

    hanochh , 31/05/10 13:32

    • נתנו לעם 4 אופציות גרועות. זה היה הרע במיעוטו (ל''ת)

      אנשים לא מתאימים יושבים בוועדה הזו, 31/05/10 14:30

      • לא נכון !! '' לאן'' בלדה יפהפיה , קלילה וקליטה התאימה כמו כפפה לאירוויזי

        לאירוויזיון., 31/05/10 15:27

        גם חובבי האירוויזיון התאהבו בה,והם טוענים שעם ''לאן'' היינו מגיעים למקום
        גבוה יותר.

  • 40.

    די להאשים את הזמר והשיר ! הכל פוליטיקה . אין לישראל סיכוי לזכות (ל''ת)

    צאו מהסרט הזה כבר, 31/05/10 13:30

  • 39.

    למה ממציאים בכל פעם את הגלגל ?

    שחל, 31/05/10 13:26

    השיר היה גרוע מבחינה ''אירוויזיונית.
    מה שרוב המדינות המשתתפות הפנימו הוא ששרים באנגלית המובנת ו''שמיעה'' לכל, רק אנחנו משמיעים שיר בעברית לאוזנים ערלות לשפה.
    כמי ששהה באירופה אני יכול לומר לכם שהעברית נשמעת להם כמו חריקה צורמנית, לא מתנגנת, ''שפה קשה'' ולא קליטה ואין ספק שהאירופאים לא חווים את מילות השיר המרגשות ביותר כמונו.
    לכך יש להוסיף את המדינות ה''משפחתיות'' שגם בלי קשר פוליטי חולקים תרבות זהה ולפעמים גם אומנים זהים ובאופן טבעי הן מזדהות יותר עם המוסיקה שלהם.
    צריך להמשיך ולהשתתף אלא שהשירים חייבים להיות מושמעים באנגלית ועל הבמה יותר ''נפח'' כוריאוגרפיה וצבע.
    אם המארגנים בישראל רוצים לחסוך, שישלחו הולוגרמה מוסיקאלית ונזכה באותו מקום פחות או יותר כמו עם זמר ישראלי ששר בעברית על בימת האירוויזיון.
    אתם מסוגלים להפנים זאת ?
    לא ניראה לי.

  • 38.

    הנציג לאירוויזיון 2011 הוא:

    ישראלי, 31/05/10 13:18

    הפרוייקט של עידן רייכל !!!

    לידיעתכם בזכות הולנד שנתנו לנו 12 נקודות בחצי הגמר, עלינו שלב אחרת לא היינו בגמר השנה,
    רבותיי, צריך להביא יותר שמחה לאירוויזיון
    יותר צבע, מספיק עם התלבושות המדכאות והפנים המיוסרות של הנציגים

    • לא מתאים בכלל... (ל''ת)

      מיקצועי, 31/05/10 13:40

    • למה נראה לך שהוא צריך לרדת לתת רמה שכזאת (ל''ת)

      ישראלית, 31/05/10 13:48

  • 37.

    בועז מעודה חסר ניסיון בימתי, הביא תוצאה מכובדת וגם הופעה מעולה (ל''ת)

    צניעות וכשרון, 31/05/10 13:18

    • נכון!!!!!!!!!!!! וגם שיר הרבה יותר טוב וגם הרבה יותר נקודות (ל''ת)

      כשמצילחים אין אנטישמיות?, 31/05/10 13:45

    • אם בועז יחזור שוב , הוא יצליח בגדול !! הם טוענים שההופעה שלו היא...

      בלתי נשכחת !!, 31/05/10 14:02

      אבל צריך שיר מעולה כדי שהוא יסכים....
      מה הטעם לסכן את ההישג שכבר הושג ?!

  • 36.

    בשלב הקדם לאחר בחירת ה''שיר'' אמרתי שחבל על הכסף (ל''ת)

    למונית לשדה התעופה ועל השאר אין בכלל מה לחשוב !!!, 31/05/10 13:05

  • 35.

    Let's face it

    Opera singer, 31/05/10 13:03

    You are being so unfair to Harel and to the song. He is a wonderful singer
    He has a beautiful voice and artistry
    The song is high quality and poetic.
    The Greek, armenian , german, azari songs were such shallow numbers, that mean nothing, except for selling a gimmick in order to hopefully win, like a catchy rhythm( Not even a nice melody, may I add)
    Harel has real star quality. Be proud and stop just criticizing. Who can control the tastes of masses of people you don't even know?

  • 34.

    הראל זייף מאוד

    בת אל, 31/05/10 12:54

    אני מאוד מחבבת את הראל סקעת
    אבל את האמת צריך לאמר,השיר לא התאים לארוויזיון וכן הוא זייף וזה היה נורא

  • 33.

    מרינה מקסימיליאן עם שיר ברזילאי עדין יכולה לנצח בשקט. (ל''ת)

    יש, 31/05/10 12:52

    • את רוצה להרדים את הצופים?

      ., 31/05/10 14:45

      הממ.. אולי זה רעיון טוב אם נופיע ראשונים.

  • 32.

    מאיה בוסקילה בצרפתית = זכייה מובטחת. (ל''ת)

    אחד, 31/05/10 12:51

  • 31.

    שנה הבאה - מאיה בוסקילה בשיר בצרפתית והיא זוכה מקום ראשון !! (ל''ת)

    9, 31/05/10 12:51

    • אין פרימדונות אם היא רוצה שתתמודד כמו כולם בקדם פתוח נשמע ונראה ונחליט (ל''ת)

      מיקצועי, 31/05/10 13:39

  • 30.

    רק צביקה פיק - האדם היחיד שיכול להלחין שיר מנצח !!! אין כמוהו. (ל''ת)

    5, 31/05/10 12:50

    • רק לא צביקה פיק נכשל והפסיד הכי הרבה פעמים בקדם ובאוירוזיון (ל''ת)

      רק לא, 31/05/10 13:36

    • צביקה פיק ?

      טלי, 31/05/10 13:38

      צביקה ניצח פעם אחת עם דיוה ונכשל עם עוד עשרות שירים אחרים גם בקדמים בישראל וגם בלחנים לזמרים באירופה.
      פעם אחת הייתה לו הברקה , זה לא עושה אותו מבין גדול.
      להזכירכם, ששירי מימון ניצחה בקדם צביקה הגיע אחריה וגם הבנות שלו השתתפו והגיעו למקום אחרון - צביקה טען ששירי לא מקצועית והקהל בארץ לא מבין.
      כולנו זוכרים מה היתה התוצאה ואיזו הופעה שירי נתנה.

      • צביקה פיק מלחין השיר ארטיק קרטיב והשיר של שרית חדד שהגיע למקום 14 (ל''ת)

        זוכה בתחרות הכשלונות, 31/05/10 14:04

  • 29.

    הכתבה הכי חכמה בנושא! במקום לבכות שכל העולם נגדינו (ל''ת)

    כדאי להתאמץ להיות טובים יותר, 31/05/10 12:49

  • 28.

    אז אם כולם אומרים שהשיר לא מתאים , אז איך השיר הזה נבחר בקדם ??

    בחרתי בשיר '' לאן '' !!!, 31/05/10 12:49

    כולם מקטרים עכשיו, אז איך השיר נבחר למקום הראשון בקדם ??!!

  • 27.

    סוף סוף כתבה שלא מפחדת להגיד את כל האמת!!! (ל''ת)

    עמרי, 31/05/10 12:45

  • 26.

    ''האשימו'' תמיד את הראל במקצועיות יתר,

    אור77 , 31/05/10 12:45

    שהוא מלוטש מדיי,אז הנה -שמעתם מה שרציתם לשמוע??!
    נכון,שיר טוב יכול להצליח,בלי קשר לפוליטיקה (ע''ע שירי מימון).אבל צריך לעמוד אחרי שיר שנבחר ע''י SMS(!!).ולא להיות ''חכמים'' בדיעבד.
    הראל,לטעמי,עשה כמיטב יכולתו.אותי הוא לא איכזב.לחלוטין לא. אהבתי את השיר,למען האמת.
    ולא,אני לא ילדה בת 13..

  • 25.

    אנטישמי - ממש לא, פוליטי - ממש כן

    אירוביזיון, 31/05/10 12:37

    בקצרה:
    10 מדינות חבר העמים העניקו את ציונים הגבוהים שלהם בעיקר לעצמם - תבדקו. מדינות יוגוסלביה לשער - כנ''ל, פורטוגל - לספרד, יוון וקפריסין - כנ''ל, מוסלמים לחברים שלהם (טורקיה, אזרביג'אן, בוסניה, אלבניה), בקיצור. השיר של ישראל לא היה משהו, אבל אם אתה לא משויך לאיזור כלשהו, אתה לא ממש קיים. ולמי שטען שזכינו בעבר, אז לא היה כל כך הרבה פיצול וגם אז ההצבעה הייתה פוליטית לחלוטין - קמפ דויד ב-78, שלום עם מצרים ב-79 ודיוה ב-98 (יוצא דופן מתאים לתקופה...)

    • יוון וקפריסין זה כל שנה אותו דבר

      אנוכי, 31/05/10 13:04

      נותנים אחת לשניה 12 נקודות.
      אין ספק שאם לא האנטישמיות היינו מדורגים במקום יותר גבוה, אבל לא היינו זוכים.

  • 24.

    השיר לא התאים לפורמט מראש

    אפרת, 31/05/10 12:31

    מי שצפה בתחרות, ראה שכ-ו-ל-ם, כולל אזרבייג'אן ושאר מדינות מזרח אירופה, שרו באנגלית. השירים ה''חמים'' היו קצביים וקליטים, ולא בקצב של ''מילים''.
    מתי נלמד מהנסיון המייאש ונחבר סוף סוף שירים מתאימים לטעם האירופי, ולא כאלה שמתאימים רק לרזומה של הזמר?

  • 23.

    מקום 14 זה עוד בחסד. פלא שלא קיבלנו מקום 24 (ל''ת)

    תוחזר תחרות הקדם אירוויזיון המקורית לקדמותה, 31/05/10 12:28

  • 22.

    מעט הם השירים ששלחנו לאירוויזיון שגרמו למבוכה כה רבה לצופה הישראלי (ל''ת)

    יוחזר הקדם אירוויזיון למתכונתו המקורית, לאלתר, 31/05/10 12:25

  • 21.

    הבעיה היא שאין לו קול בכלל. הוא לא זמר. (ל''ת)

    למה לא לדבר על הבעיה האמיתית?, 31/05/10 12:14

  • 20.

    הבעיה היא שאין לו קול בכלל. הוא לא זמר. (ל''ת)

    למה לא לדבר על הבעיה האמיתית?, 31/05/10 12:14

  • 19.

    הכל נכון נורא חבל שלא מפנימים (ל''ת)

    רפי, 31/05/10 12:12

  • 18.

    שיר חרא , זה מה יש לא הצלחנו אז מה

    מספיק ליבכות, 31/05/10 12:06

    כאילו שעלינו למונדיאל, כאילו שאנחנו הכי טובים בעולם, ישר בוכים, לא קרה כלום גם חיפה פיספסה אליפות , אז מה, ברצלונה לא עלתה לגמר , אז מה , תתבגרו, יש פעמים שניזכה ויש פעמים שלא,ממשיכים, כל השאר זה תינוקות שאוהבים את סקאת וחושבים (כמו תינוקות) שהכל מגיע לנו, אז לא השיר היה גרוע הביצוע היה גרוע וזה מה שהיה לכן המקום עוד מחמיא לנו.

  • 17.

    בדיוק מה שאמרתי. אין קשר לפוליטיקה, השיר היה גרוע (ל''ת)

    וסקעת היה בינוני מינוס, 31/05/10 11:58

  • 16.

    צריך לשלוח זמר!

    מרגי, 31/05/10 11:53

    צריך לשוח זמר!!!!

  • 15.

    סקעת לא היה טוב , הוא לא שר הוא בולע את המילים ולא ברור

    ענת, 31/05/10 11:48

    לצערי סקעת לא היה טוב, השיר לא היה טוב והביצוע ממש כושל, גם בארץ בשירה שלו הוא בולע את המילים ולא שר ברור. אני לא מבינה למה הוא המשיך את אותה טעות בארוויזיון, איפה האנשים שמנהלים אותו הם לא שמים לב לכזה דבר בולט!!!

  • 14.

    הוא שר כאילו יש לו עצירות והשיר היה מרדים (ל''ת)

    חוץ מזה הכל פוליטיקה, 31/05/10 11:44

  • 13.

    הוא זייף וצווח שלא מתאימות שלום תחרות - קיבל מקום 14 ויצא בזול

    אדי, 31/05/10 11:42

    לא מתאים לרמות כאלה,לא מקצועי, חובבני ביותר

    קיבל מקום 14 ויצא בזול

    • הראל הוא זמר מדהים ומקצועי. אפשר לחשוב שהכל אצלך מושלם ??!!

      אל תתפוס טרמפ כדי לקטול אותו !!!, 31/05/10 12:44

      אנו מדברים על בחירת השיר ולא על יכולותיו
      הקוליות של הזמר !!!!!!!!!!!!

  • 12.

    אירוויזיון זה לא אירוע מוזיקלי זה אירוע פוליטי

    הראל עשה פרצופים לא נעימים, 31/05/10 11:25

    בטוח שלא היינו מנצחים גם אם היינו באים עם השיר המקסים ביותר בעולם שמבוצע ע''י הכוסית המדהימה ביותר בעולם (טוב,זה אולי היה מוסיף קצת...). ההצבעות מושפעות מדעת קהל בינלאומית וכיום אנחנו לא נמצאים במקום טוב. כל מי שיילך להתחרות באירוויזיון שלא ייקח את זה קשה מדי, זה לא הוא שלא הצליח לשווק את עצמו זה אנחנו

    • לא בהכרח.. עובדה שדווקא שוודיה ונורבגיה נתנו לנו נקודות גם (ל''ת)

      אור, 31/05/10 11:47

    • זה לא נכון !! עובדה היא שניצחנו 3 פעמים !! עם שיר חזק אפשר להצליח !!!

      השיר לא התאים לתחרות כלל !!!, 31/05/10 12:01

      ומה הטעם בקדם כזה... שבו התוצאה ידועה מראש !!

      • ניצחנו לפני שברה''מ התפרקה ויגוסלביה התפרקה

        זה היה עידן אחר לגמרי, 31/05/10 23:07

        התחרות השתנתה לחלוטין מאז.

  • 11.

    אולי מספיק כבר.

    cinege, 31/05/10 10:56

    כל שנה הסגה הבזיונית הזאת עם המופע ההזוי ,המשעמם הנקרא אירוויזיון שהשם המתאים לו אירובזיון.
    כל השירים אותו שטנצ, כל המופע ארוך כמו הגלות וחוץ מקומץ פסיכים ואנשים הקשורים לזבל המשודר אף אחד לא צופה בזה.
    אז תפסיקו לבזבז את כספי משלמי האגרה. די !!!!!!!!!!!!!

    • מדובר באירוע מוזיקלי בינלאומי חשוב ביותר ואחוזי הצפייה גבוהים ביותר (ל''ת)

      שי, 31/05/10 11:12

    • תפסיק לקשקש זו הזדמנות פז לישראל לבוא לידי ביטוי חיובי בעולם

      יורו, 31/05/10 11:14

      הרוב צופים בזה ויש רייטינג מצויין וזה טוב למוזיקה בארץ תמשיכו ובגדול

  • 10.

    סויסה, מאוהב? (ל''ת)

    תניח לו, 31/05/10 10:53

    • סויסה אחלה ,מה הבעיה ? כתבה מעולה ומענינית להפקת לקחים (ל''ת)

      אחי, 31/05/10 11:15

  • 9.

    ערוץ אחד תרימו קדם רב שלבי שימשך כמה חודשים וזה יעשה טוב לכל התחום (ל''ת)

    גל, 31/05/10 10:48

  • 8.

    סקעת היית מקסים (ל''ת)

    שירלי, 31/05/10 10:47

  • 7.

    מספיק עם בוגרי הכוכב נולד האלה יש מלא זמרים מעולים ורציניים (ל''ת)

    רומן, 31/05/10 10:42

    • עובדה שלשירי מימון היה הישג גבוה בתחרות

      ארז, 31/05/10 11:56

      פשוט כי היה לה שיר טוב. לסקעת היה שיר רע.

    • ל - 7.להסכירך: בועז מעודה תוצאה מעולה 9 והופעה מכובדת (ל''ת)

      הגינות, 31/05/10 13:20

  • 6.

    סקעת אתה גדול גם בלי הזכייה (ל''ת)

    עמית, 31/05/10 10:25

    • אבל אין לו גדול !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      יש לו כזה קטנצ''יק !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 31/05/10 14:07

  • 5.

    אוף איזה באסה כל שנה אותו סיפור כל כך רצינו לזכות ! (ל''ת)

    טלי, 31/05/10 10:24

  • 4.

    נבחר השיר הכי פחות מתאים מבין הארבעה, והתוצעה הייתה צפויה !! חבל מאוד

    אמרנו לכם !!!, 31/05/10 10:24

    מה כבר אפשר לעשות עם בלדה מלנכולית על הבמה ??!!

    • סליחה, התוצאה .... התוצאה הייתה ברורה עם בחירת השיר בקדם !!

      יזהר כהן צודק !!, 31/05/10 11:51

      כשיש שיר טוב, אז אין צורך בגרסאות שונות
      ובקליפ... צריך להשקיע בהעמדה על הבמה !!

  • 3.

    סקעת אתה זמר טוב ושיהיה בהצלחה בהמשך (ל''ת)

    ריקי, 31/05/10 10:12

  • 2.

    ניסמן מילים כדורבנות (ל''ת)

    אבי, 31/05/10 10:05

  • 1.

    כתבה טובה וממצא כל הכבוד לכתב (ל''ת)

    אירוויזיוניסט, 31/05/10 09:54