הגר האלופהההההה איזה מתוקהההההההה (ל''ת)
זרטוסטרה, 06/01/13 20:53
מוסיקה משובחת (ל''ת)
רוני, 16/05/10 02:37
יופי של שיר.שיהיה בהצלחה (ל''ת)
סאחלאווה, 05/05/10 11:26
יובל קיינר ויפעת נץ נשמע כמו הרכב מנצח
בדבדם פששששש, 05/05/10 09:01
פיוטי ורך
איזה יופי, 04/05/10 21:07
כלכך יפה רענן ומסקרו (ל''ת)
רועי, 04/05/10 11:45
תענוג צרוף..
שרון, 04/05/10 06:39
שיר מקסים. בחורה יפהפיה (ל''ת)
אלמוני, 04/05/10 01:44
בוסרי לגמרי. (ל''ת)
נטאף, 03/05/10 20:45
מוכשרת מוכשרת מוכשרת!
חבל שלא עושים הגהה..., 03/05/10 20:17
איזה יופי
צביקה, 03/05/10 19:27
שיר יפה מאוד
מושון, 03/05/10 16:12