• 12.

    הגר האלופהההההה איזה מתוקהההההההה (ל''ת)

    זרטוסטרה, 06/01/13 20:53

  • 11.

    מוסיקה משובחת (ל''ת)

    רוני, 16/05/10 02:37

  • 10.

    יופי של שיר.שיהיה בהצלחה (ל''ת)

    סאחלאווה, 05/05/10 11:26

  • 9.

    יובל קיינר ויפעת נץ נשמע כמו הרכב מנצח

    בדבדם פששששש, 05/05/10 09:01

    ברייק אה לג

  • 8.

    פיוטי ורך

    איזה יופי, 04/05/10 21:07

    איזה יופי של שיר, נעים לי וטוב עכשיו. וכמה יפה הגר!

  • 7.

    כלכך יפה רענן ומסקרו (ל''ת)

    רועי, 04/05/10 11:45

  • 6.

    תענוג צרוף..

    שרון, 04/05/10 06:39

    שיר מהמם,זוכר אותה שרה באיזה שהוא דואט.בהצלחה

  • 5.

    שיר מקסים. בחורה יפהפיה (ל''ת)

    אלמוני, 04/05/10 01:44

  • 4.

    בוסרי לגמרי. (ל''ת)

    נטאף, 03/05/10 20:45

  • 3.

    מוכשרת מוכשרת מוכשרת!

    חבל שלא עושים הגהה..., 03/05/10 20:17

    אבל בלי קשר, יפעת היא לא המתופפת - היא הבסיסטית.

  • 2.

    איזה יופי

    צביקה, 03/05/10 19:27

    שיר יפיפה!

  • 1.

    שיר יפה מאוד

    מושון, 03/05/10 16:12

    שיר בנאלי למדי מבחינה מוזיקלית
    אבל הקול שלה ממש ממש יפה
    יש הרגשה שהמוזיקה לא על הקליק, לפחות בחלק הראשון...