• 72.

    צריך להעביר אותם לעזה- הם יתמזגו יותר טוב. (ל''ת)

    ענת, 19/05/10 17:24

  • 71.

    רוני ברקן! אתה יותר גרוע מאחמדינג'אד ונטורי קרטא!

    אוהב מוזיקה, 12/05/10 14:30

    בחיים לא חשבתי שאוכל להתבטא בצורה כזאת! ואני לא ימני בדעותיי, אבל אנשים כמו רוני ברקן- נטולי כל הגיון בריא!

  • 70.

    השמאל - סותמי הפיות ואויבי חופש התרבות והביטוי ! (ל''ת)

    איתי, 09/05/10 20:23

  • 69.

    שכחתם למה בכלל הגענו לכאן....

    אורית, 09/05/10 18:18

    אולי כי בכל מקום אחר שהיינו בו רצחו לנו את כל המשפחה,סתם כי היינו יהודים....רוב רובם של יהודי אירופה בכלל לא העלו על דעתם מעולם לבוא לישראל,כל אחד מהם היה בטח שהוא גרמני/רומני/הולנדי/צרפתי/ליטאי/פולני...עד שהאירו להם את העיניים,או יותר נכון פשוט שרפו אותם למוות במקרה הטוב או עשו לנו כל מה שעשו עד שלא באמת נותרה ברירה לשניים וחצי היהודים שנשארו ואז הם אמרו לעצמם,טוב,ה' אמר ישראל,אז שיהיה ישראל..
    ואם ככה,אז האמת,אין שום ערבי שמענין לי ת'תחת ומבחינתי הם יכולים לתפוס בלמפה יחד עם כל השמאלנים שבטח אפילו לא היו פעם בחיים שלהם ב''יד ושם''.או לפחות לא חיו עם ערבים מספיק זמן דלת לדלת.תנסו את זה ביפו.כיף חיים...

  • 68.

    הזויים. הם לא יצליחו לשנות כלום

    עמרי, 07/05/10 22:49

    אז לא יבואו לפה אמנים להופיע. נחיה גם בלעדיהם.
    מה שהקיצונים ההזויים האלה לא מבינים, שלא יעזור להם כלום. רוב עם ישראל מבין שלא מדובר ב''שטחים הכבושים'' אלא בארץ ישראל.
    ולא הם או אמן כזה או אחר ישנה את הקשר שלנו לארץ שלנו. וגם אם תקראו לזה אפרטהייד, זה לא ישנה את העובדה הזאת.

  • 67.

    כל מאבק מוצלח מתחיל בצעדים קטנים ולא נעימים כאלה

    טלי הפקמצית, 04/05/10 05:23

    החרם יעבוד בסופו של דבר גם אם זה יקח קצת זמן. אנשים חביבים שלא מתעצבנים ולא מוטרדים כשטובחים ילדים פלסטינים יתחילו להתעצבן ולהיות מוטרדים מזה שהלהקה שהם אוהבים תחרים אותם ולא תבוא לנגן בפרק הירקון. איכשהו בסופו של דבר נצליח לגרום לאותם חביבים להתעצבן ולהיות קצת יותר מוטרדים מהמצב.

    • if you really think

      Moshe, 09/05/10 20:54

      that if these artists will not come to Israel, something will change in people's mind - you are either stupid or naive.

  • 66.

    אתם חבורה של עלובי נפש ויהירים.

    חובב מטאל, 03/05/10 17:24

    פשוט בושה להגיד שאתם ישראלים או יהודים בדיוק כמוני, חלקכם שירת בצבא חלקכם שהוא הגדול לא שירתו.
    למה לעזאזל אתם עושים כזה עוול לאנשים שרוצים קצת לשמוח פה במדינה הזאת, מישהו מענינת הדעה שלכם?
    אתם סך הכל מיעוט במדינה דמוקרטית שמנסה בכח לכפות את הדעה הדיקטטורית שלה על העם החופשי.
    מה אתם לא קולטים?
    אנחנו חיים פה על חרב כבר אלפי שנים ונמשיך לחיות על חרב, תרצו או לא תירצו.
    בכלל לגבי העם הזה שאתם כלכך ששים להעניק לו זכויות, הכנופיה של החמאס?
    או החברה המושחתים והעשירים של הפת''ח.
    החברה האלה לעולם לא אהבו אחד את השני גם עכשיו ולא בעתיד, ותמיד השנאה שלהם תופנה לכיוון ישראל ובגלל אנשים כמוכם הם מקבלים רוח גבית.
    במקום להיות מאוחדים אתם פשוט בוחרים להיות היפה נפש ויהודי הטוב והמתנשא מעל כולם, אז זהו שרק בגלל אנשים כמוכם קרתה השואה רק בגלל אנשים כמוכם קמו פוגרומים רק בגלל אנשים כמוכם החיזבאללה והחמאס צוברים כח נגדנו, ורק בגלל אנשים כמוכם המדינה הזאת תחדל מלהתקיים.
    אז יאללה תחליפו קידומת ועופו מהארץ שגם כך אתם לא מאמינים שהיא שלכם.

    • ממליץ לרדת לתגובה 41 ולהבין עד כמה הטימטום הרחיק! (ל''ת)

      חובב מטאל, 04/05/10 02:16

  • 65.

    נצא מהשטחים ואז כל האמנים יבואו לישראל

    ורדה בן שימול, 02/05/10 17:26

    זה פשוט מאד (ויש לנו עוד כמה סיבות טובות נמא צריך לצאת מהשטחים כמה שיותר מהר)

    • צודק מי שלא מכיר יש את תוכנית השלבים של הפלסטינים

      t, 03/05/10 11:10

      שהם קודם כל יקבלו מה שהם יכולים בדרכי נועם ואז הם יתקפו אותנו שוב הם אומרים את זה בפה מלא

  • 64.

    הטימטום של העם הזה לא יוצא להפסקה (ל''ת)

    1, 01/05/10 19:33

  • 63.

    תרבות ומוסיקה וכיבוש לא הולכים יחד!! (ל''ת)

    עדי, 01/05/10 14:02

  • 62.

    חייבים להציל את ישראל מעצמה. (ל''ת)

    לולו, 01/05/10 13:31

    • ויפה שעה אחת קודם! (ל''ת)

      אורית, 09/05/10 18:09

  • 61.

    אנטישמיות מבפנים תמיד הייתה ותמיד תהיה. לגזענות אין תאריך תפוגה. (ל''ת)

    יהודי מצונזר, 01/05/10 11:00

  • 60.

    גם אני תומכת בחרם

    איימי, 01/05/10 10:56

    ''תהליך השלום'' מושתת על יסודות מפוקפקים ולא מוצדקים.
    הזכויות הפלסטיניות הן לא עניין למשא ומתן!
    ארה''ב היא לא ניטראלית אלא באופן ברור בצד של ישראל! (וזה לא עניין רק של תוכנה של הצהרה כזו או אחרת).

  • 59.

    נעמי חזן והקרן החדשה שלה לא תבטל לנו את המוסיקה!!!

    לני, 01/05/10 10:54

    חרם על השמאל הקיצוני האנטי ציוני עכשיו!

  • 58.

    חייבים להודות: יש צידוק מוסרי עמוק לחרם הזה

    מגזין הכיבוש, 01/05/10 10:50

    .

  • 57.

    בוב דילן ביטל..

    אחד, 01/05/10 10:03

    אבל משום מה אף אחד לא מדבר על זה...

  • 56.

    -------רק מוכיח שהשמאל הקיצוני מסוכן כמו הימין הקיצוני---------------- (ל''ת)

    זה נבלה זה טרפה, 01/05/10 09:50

  • 55.

    כל הכבוד לפעילי השמאל! החרם על ישראל מוצדק ומוסרי (ל''ת)

    JIMI, 01/05/10 07:03

  • 54.

    שמאל כן גורם נזק ליהודים. אסור לתת להם. חבורת בוגדים מקבלת תמיכה רחבה (ל''ת)

    ברוך, 01/05/10 04:15

  • 53.

    למה לא מוציאים את הזבלים האלה מהחוק כפי שעשו לתנועת כ''ך (ל''ת)

    הם סכנה גדולה באותה המידה, 01/05/10 04:08

  • 52.

    מישהו צריך לארגן התנגדות חוקית פעילה נגד השמאל הבוגדני (ל''ת)

    אייזיק - פ''ת, 01/05/10 02:19

  • 51.

    אליבה השמאל אלוהים קיים והוא-הם. (ל''ת)

    אחד מהעם ישראל, 01/05/10 00:18

  • 50.

    בגלל המדיניות הנפשעת והנוראה של הממשלה שלהם - יוק

    וכמובן חרם על הפלסטינים, 30/04/10 22:46

    האנשים האלה פשוט כל כך צבועים שזה מגעיל.

  • 49.

    האנשים האלה פשוט חולים

    מייסי, 30/04/10 22:14

    זה פשוט מרתיח לי את הדם.החלום שלי זה לראות את יו-2 שוב פעם והם הורסים את זה.(למרות שאפשר לנסוע ולראות אותם בחו''ל).מה הקהל אשם לכל הרוחות? ולא משנה באיזה אמן מדובר.
    לכל המטורפים הפועלים נגד ישראל- מה דעתכם שנסגור את המדינה?פשוט נעזוב אותה וניתן לשכנים ''אוהבי האדם'' שלנו לנהל פה את העניינים לבד ואז נראה לאן הם יגיעו.מה נראה לכם,שמדינת ישראל היא כמו שווארמה שאפשר לקצץ לנו חלקים ממנה כל פעם?בסוף באמת לא יישאר לנו כלום.וחוצפה בכלל להשוות אותנו למדינת אפרטהייד.יש לי עוד הרבה מה להגיד לכם,אבל האמת היא שאני עייפה מכם.ואין לי יותר כוח לחולניות שלכם.זו כנראה מחלה סופנית!

  • 48.

    סמאלנים למה לא שומעים אתכם בנושא זכיות האדם של גלעד שליט?????????????? (ל''ת)

    ?????, 30/04/10 21:26

    • כי הם חבורת צבועים חארות בני חארות! (ל''ת)

      אורית, 09/05/10 18:09

  • 47.

    אנשים מגעילים...

    יוסי, 30/04/10 19:59

    רוני ברקן מגעיל! בעעעעעעעעעע להקיא עליכם.
    איכס! תסתלקו מהבית שלי! לא טוב לכם פה אז תעופו מפה!
    אני לא חוזר לגטו באירופה הנאורה, אני נלחם על הבית!
    עם ישראל חי!!!

  • 46.

    די כבר! ימגעילים תחפשו לכם מקום אחר לחיות ...בוגדים!!! (ל''ת)

    שמוליק, 30/04/10 19:30

  • 45.

    מעניין אם האקדמאים האלה מונעים גם הגעה של אנשי אקדמיה (ל''ת)

    מרדכי היהודי, 30/04/10 18:22

  • 44.

    מה בדיוק פעילי שמאל משיגים בכך?

    דורון, 30/04/10 14:31

    איזה חיי אדם הם בדיוק מצילים?
    אף אחד לא צריך לשנות את המדיניות שלו בגלל שאיזה הומו מיו 2 החליט לא להופיע.

    תעשו לי טובה, כל ארגוני השמאל, או ארגוני ''זכויות האדם'' - שהם בצעם ארגוני טרור לכל דבר, לא מבינים שהם כורים לעצמם קבר.

  • 43.

    סקופ: הביטלס גם לא יבואו להופיע בגלל החרם (ל''ת)

    YTRE, 30/04/10 14:02

  • 42.

    זה נראה שהכתב הינו חבר של הסרבנים, אחרת לא ברור למה הם מקבלים במה (ל''ת)

    YTRE, 30/04/10 14:01

  • 41.

    ואהבת לרעך כמוך.

    שלום, 30/04/10 14:01

    איזה משטר מפריד בין משפחות? ממתי צריך אבא או אמא רשות לראות/לבקר/ולחיות עם ילדיו ובעלה/אשתו? איזה משטר חולני ממציא חוקים חולניים שכאלו?
    יש פלשתין והיתה גם נכבה. גירשנו מפלשתין ב1947 750.000 פלשתינים .ואנחנו, הישראלים, יצרנו פליטים פלשתינים שעד היום (משהו בסביבת ה 4.5 מיליון פלשתינאים) חיים במחנות בלבנון סוריה ירדן ופלשתין ובישראל. הם מצידם רוצים לחזור הביתה ולא מבינים למה הם ''חיים'' תחת כיבוש.מדיניות הטירטורים,כליאה לשנים בלי שום סיבה, איסור נשואים,מניעת טיפולים רפואים,איסור שרירותי של איחוד משפחות, ומי שמסרב לקבל את גורלו מחוסל, כמובן בלי משפט. וכל זה בסדר כי הם פלשתינאים.
    הם גם לא מבינים איך זה שהעולם מפקיר אותם במקום לכפות על ישראל להוציא לפועל החלטות אום, זנווה, מדריד, אוסלו, קמפדיויד, טאבה, וכל מיני הסכמים בינלאומיים שמדברים על אחריות הממשל לאוכלוסית כיבוש.
    תתעמקו בהיסטוריה ובאיסורים שהמציאו הנאצים לפני שהתחילו בחיסול מאסיבי של היהודים, מי יודע אולי יצא מזה נס ויפתחו לכם העיניים והלב להבין שכולנו בני אדם וכל זמן שלישראלים אין מוסר ואמות מידה אנושיות החברה שלהם נשלטת על ידי פוליטיקאים גנבים (במקרה הטוב, ברע הם אנסים), רוצחי ילדים וכדומה, כל עוד הישראלים מתיחסים לפלשתינאים כמו זבל, הם, הישראלים יטבעו באותו הזבל.
    הנצרות מושיטה את הלחי השניה בתקווה לפיוס ודיאלוג. ביהדות נקודת המוצא היא ואהבת לרעך כמוך. מה הבעיה בלאהוב רע? הוא ממילא חבר, השאלה היא מה עושים עם אלה שהם (עדיין) לא חברים שלנו?

    • המשך לתגובה שלי

      מתייצב מנגד, 30/04/10 18:07

      ..ראי/ה יירי של מסק''ר אמריקאי בעיראק 2007 על שיירה של ספק חפים מפשע וילדים), בלי להזכיר שישובי עוטף עזה ספגו יירי רקטי במשך 8 שנים שלמות (על זה ארגונים תומכי שלום לא אמרו כלום), בלי להזכיר שבמלחמה האחרונה ניסו לפגוע באזרחים במכוון תוך כדי יירי על אשקלון, באר שבע וקרית גת, בלי להזכיר שלצה''ל יש קצין הומניטרי!! בכל יחידה שדואג לפינוי מהיר (וזה ממסקנות המלחמה. אין אף, אבל אף צבא בעולם שעשוה זאת), בלי להזכיר שחמאס לא מאפשר לילדים חולי סרטן לקבל טיפול ראוי בארץ, ובלי להזכיר שאלו שכן מקבלים טיפול, זוכים לתשומת לב של מומחים מהדרגה הראשונה. בלי להזכיר את מג''ד השריון ארז קכל, שהציל ילדה פלסטינית בת 5 שנפצע פגיעת ראש איומה במכונית הוריה בזמן 'שחבריה' זרקו אבנים על מכוניתה בשל טעות בזיהוי, בלי להזכיר פינוי נפגעי לחימה שחמאס לא שם עליהם יד במהלך המבצע האחרון)..ואלו רק ממעט התכשיטים שאוהבים להסתכל עליהם במסיכה. אבל חוץ מלהסתכל ולדקלם איך הדביקו אותם למסיכה, מתעלמים משאר הדברים.
      אמשיך והוסיף-
      ישראל לא גירשה, לא הוציאה צו אחד- לגירוש אף ערבי תושב ישראל במזן מלחמת העצמאות. זו היתה בחירה של התושבים

    • המשך מספר 2

      מתייצב מנגד, 30/04/10 18:18

      שוב, ישראל לא הגלתה אף אחד מהם. זו היתה בחירה שלהם, עד יעבור זעם הלחימה, כשכל הציונים ישחו בים, כך חשבו. להפך, אם תקרא/י את מגילת העצמאות (שאיננה חוקה, וחבל), תראה/י שישראל מושיטה יד לשלום לכל שכניה- התגמול- תקיפה של כוח עליון על צבא שעדין לא קם. ה-4.5 מליון שקמו להם בלבנון וסוריה, נוצרו בשל תנאי דמוגרפיה שיצרו התושבים לעצמם. לא נאמר שום דבר על כך שהירדנים פשוט וירו בפליטים כאלו..מוזר שהעולם שכח.
      ד.א, המילה פלסטין איננה נכונה. התעמקות מעמיקה בשורשי המונח מראה שלא מדובר אלא בטעות של המנדט הבריטי בארץ (שאגב, חיילים ישראלים נלחמו עבורו במלחמת העולם השניה, בעוד שאותם חיילים ערביי ישראל נטשו ובגדו בו). לא מדובר בשום עם קדום..או בעל שורשים היסטוריים. מרביתם הועלו ע''י השלטון התורכי/עות'מאני כחלק ממפעל הבנייה בארץ של אותו שלטון.
      המשפט שהכי אהבתי..''כל זמן שלישראלים אין מוסר ואמות מידה..''. אין טעם בכלל להגיב לזה- ידיד מצבא רוסיה ואחר מצבא ארה''ב, שבא לבקר בארץ ולתת חוות דעת על איך לשפר את הלוגיסטיקה הצבאית בארץ, ציין שאנחנו פראיירים אמיתיים. הוא לא הבין איך זה ששלחנו כרוזים ואזהרות לבתים בהם עמדנ

      • איך העלימו מאיתנו, הישראלים, את ההיסטוריה

        שלום, 30/04/10 22:54

        קל להכחיש ולהתעלם ממציאות לא נוחה בעיקר כשלא רואים אותה תודות לאפרטהייד. באירופה הכחשת השואה היא עבירה על החוק וכך צריך להיות גם לגבי הנכבה.
        ממליצה לך לקרוא את הטיהור האתני של פלסטין כדי להבין מה קרה בפלסטין שהפכה לישראל. פרק שלם מוקדש לאיך העלימו מאיתנו,הישראלים, את ההיסטוריה.
        מאחר והישראלים לא מסוגלים לקחת את האחריות למעשיהם והתוצאות של ההכחשה הקולקטיבית לאחריות שלהם כלפי הפלסטינאים אין לעולם ברירה אלא להכריז חרם.

        • אני אקרא...

          מתייצב מנגד, 30/04/10 23:58

          אני בספק אם אשתכנע, אבל אני יודע שאותך כבר שיכנעו. אגב...נעלמה התגובה הראשונה שלי.
          אני לא מכחיש..שמי לב..ואני לא מתעלם מהמציאות. אני מציג נקודות אור ששוכחים להזכיר. אגב, בתגובה הראשונה שלי (שלא פורסמה) תיארתי את מג''ד השריון בשם קכל, שהציל ילדה פלסטינית שנפגעה מאבנים שנזרקו על רכב הוריה (הזורקים לא היו מתנחלים). ד.א, אני מציע לך לא להאמין לכל מה שכותבים בספרים, ושימי לב מי כתב אותם.
          מצטער, אבל אני חייב להגיד שאני מרגיש סלידה מהמדינה בה הם חיים, מקבלים משירותיה, מוגנים ע''י צבאה ויורקים לה בפרצוף.
          אני מניח שאת פעילת שלום. זה כמובן דבר חיוני לאזור. האם את רואה במעשי טרור בהם נפגעים חפים מפשע (גם מהצד השני-הפלסטיני) דבר רע?..מדוע אינך מגיבה על קולות האיסלאם הרדיקאלי שקורא לחסל את כל המתנגדים לדת. אני חושש שהמלחמה בישראל, היא הרבה יותר משטחים כבושים. בנוסף, באמת העלימו מאיתנו את ההיסטוריה, אנחנו חושבים שקיים עם פלסטיני...אנא אשמח אם תביאי לי מקורות שמראים על היסטוריית העם הזה, מיקומו, מנהגיו..אני אשמח לקרוא גם כן.
          לעולם יש ברירה, לשמוע את כל הצדדים! לצערי, הוא לא עושה זאת.

        • האם אפשר להציג היסטוריה אמינה

          אני מצטרף לשאלה, 01/05/10 00:18

          לגבי קיום העם הפלסטיני. או הנכבה? (ולא מספרי אילן פפה ודומיו, כבר קראתי וזאת ממש לא עבודה ברמה אקדמית סבירה אפילו.)

        • חח, להסתמך על ספר של אילן פפה בקשר לנכבה..

          יהודי, 01/05/10 00:26

          שווה ערך להסתמכות על ספר של דיוויד אירינג בקשר השואה.

        • שטויות

          סטודנט, 01/05/10 03:29

          המושג טהור אתני הוא מושג של בוסניה בשנות ה-90 זה מושג שלא קשור אפילו בדמיון למזה''ת
          נעבר לזה לעולם לא היהמדניות של גירוש תושבים לא ברמיזה ולא בהלמת עין(וברור שלא בברור)האליטה הפלסטנאית נטשהאת העם שלה החל מתחילת שנות ה-30 בלל הרצחנות הפלסטינאית (סביבות 100000-150000) גל נוסף של הגירה היה חוסר רצון ערבי לגור באזור יהודי(400000בערך) עוד קבוצה נטשה את הבטים כדי לחזור עם הצבא המנצח(200000)והשאר גורשו
          מבין 750000הפלסטינים רק 50%סיימו את המילחמה לא באזור מגורהם
          מעבר לזה ישראל הציעה ב1949 לקבל 50000 פליטים פלסטינים (גבולות 48)מה שנענה בסירוב

          • מרוב שאתם יהודים שכחתם להיות בני אדם!

            שלום, 01/05/10 10:20

            לכל הכבשים שמגיבים פה, תתעלמו מאלו שחושבים אחרת ותמשיכו לשעוט כעדר לטבח.אילן פפה מתאר אמת שאתם לא מוכנים להתמודד עמה כי תיכנתו וחינכו אותכם כך שלא תעיזו לחשוב באופן עצמאי. ואנחנו הישראלים הרי הכי חכמים, חזקים, וטובים ושאר העולם הם גוים נחותים שאי אפשר לסמוך עליהם כי העולם כולו נגדנו,העדר מאוחד הקונסנזוס יציב הידד!
            האמת היא שלמרות שאתם חוגגים 62 שנים של '' עצמאות'' ומנציחים כל מרד ומאבק בפולשים אתם לא מבינים שבתור כובשים אתם משחזרים את מעשי המצרים '' שוק העבדים'', הרומאים '' מרד בר-כוכבא'' , הפרסים ''גזרות רעות ומרושאות'', הקוזקים והפוגרומים, הגרמנים ''ומדיניות החיסולים''. תפסיקו להכחיש את הנכבה, הטיהור האתני של פלשתין ב1947-1948! אתם מרעיבים את העזתים, כולאים אותם במחנות ריכוז ומחסלים ''חשודים'' וכל מי שבמקרה בסביבה ולא מבינים למה נוחתים טילים בשדרות ואשקלון! מציעה לכם לפתוח את העיניים והלב במקום להגיד אחר כך ''רק צייתנו לפקודה'' ו '' לא ידענו שביצענו רצח עם''.
            לאלו שהבינו שמחשבה עצמאית חיונית גם אם אילן פפה לא אמין בעינייכם ממליצה לכם לקרוא באתרים של שוברים שתיקה, בצלם,כיבוש זוכרות וכדומה. כל כך הרבה ישראלים שנפקחו עיניהם ולבם להבין שאנחנו אחראים לאפרטהייד ולכיבוש. זה לא סביר שכל ארגונים ופעילי השלום ממציאים סיפורים על מציאות כיבוש שהיא בפירוש פשע.

            • לשלום ''המטיף''

              סטודנט, 01/05/10 12:48

              אתה חוזר על שטויות והבלים
              אני יביר שוב טיהור אתני זה מושג של הבלקן בשנות ה-90 בלי קשר לישראל מי שמציג את עשראל ככזו הוא בור או שקרן או גם וגם.
              אין רעב בעזה כל יום עשרות משאיות מזון מישראל עוברות לעזה (''מצור'')מענין שאתה חושב שישראל אמורה לפרנס את הפלסטינים
              אילן פפה,שוברים שתיקה,בצלם וכ''ד הוכח שהם אנטי ישראל שהיא אנטשמיות פולטקלי קורקט
              אני דווקא מעדיף דמויות אקדמאיות כמו ברנארד לואיס (גדול המיזרחינים בימנו)
              או אלי מזרועי, אדווארד סעידשהם קצ יותר אמינים מילן פפה שבית המישפט כבר הכיח שהוא שקרן

              • נעשה ונשמע

                שלום, 01/05/10 17:36

                ‎העם היהודי ידוע כצייתן וממושמע. זוהי המשמעות של הדת\\מורשת. צייתנות עיוורת ומשמעת ללא שאלות. השאלה: האם זה טוב לי? הפך ל:האם זה טוב ליהודים? וגם השאלה הזו היא רטורית. הקונצנזוס גורם לביקורת עצמית להראות כבגידה בעדר.
                ‎ הנהירה הזו גרמה להרבה צרות ואחת המסקנות של השואה היא '' לא כצאן לטבח.'' זאת אומרת גם אם ראשי הקהילה אומרים שאנחנו צריכים להסגיר את עצמנו לנאצים אולי השכל הישר אומר שצריך לעשות משהו אחר.
                ‎ לא הייתי שם אבל ההשלכות והתוצאות הן כאן. לימדו אותנו בבית הספר שלא הייתה פלשתין וגם לא היו פלשתינאים, ולכן מי אני הישראלי הצייתן שיחשוב שאם יש 4.4 מיליון פליטים פלשתינאים אז מאיפה הם באו? ואם כבר יש חיילי צהל לשעבר שמעיזים לספר את האמת, ומספרים שהם פינו וגרשו פלשתינאים והרסו כפרים,אז למה להאמין להם? הם שמאלנים יפי נפש.אפילו ארכיונים והיסטוריונים שמעידים על כך שמה שעשו לנו בבתי הספר הוא שטיפת המוח, ושפלשתין כן הייתה קיימת, והנכבה כן קרתה פה והיא בעצם מעשה ידינו! הרבה יותר בטוח לחשוב שכל העולם שונא אותנו, העדר מאוחד.
                ‎האחריות האישית שלנו בתור בני אדם, מחייבת אותנו להילחם בעוולה ולנקוט מעש

                • תודה רבה שלום

                  סטודנט, 01/05/10 20:52

                  נתתי לך תשובות ואתה בצורה בוגרת לא מסוגל לענות.
                  אני מסכים איתך שהייתה ''נכבה'' אבל לא רק פלסטינית גם יהודית ואפילו גדולה יותר
                  למה אתה דורש מישראל לשלם ולא ממדינות ערב שמנציחות את מצב הפליטים?(בשום מקום בעולם אין מצב של חזרת פליטים)
                  ותענה לי על שאלה פשוטה כיצד יש פלסטינים שבערבית אין-פ
                  כיצד יש מדינה פלסטינאית שאין בערבית-פ

                  • עיין ערך פלסטין

                    שלום, 02/05/10 00:05

                    בשנת 135 לספירה, לאחר הכנעת מרד בר כוכבא בידי הרומאים והשמדת מרבית האוכלוסייה היהודית של ארץ ישראל, שונה שמה של פרובינקיית יהודה על ידי הרומאים ל- Syria Palaestina (סוריה הפלשתית, על שם הפלשתים, עם לא-שמי שישב בעבר בחלק מהארץ). זמן קצר לאחר מכן התקצר השם ל- Palaestina. מאז נקראה הארץ בשם זה בשפות לועזיות רבות, והוא אף התגלגל לשפה הערבית לקראת סוף ימי הביניים. המונח ''פִילַסְטִין'' בערבית היה שגור במאה ה-19 לציון חלק גדול מארץ ישראל שממערב וממזרח לנהר הירדן, אך רק לקראת סוף המאה ה-19 קיבל משמעות פוליטית לאומית.

                    עם כינון שלטון המנדט הבריטי בארץ ישראל (לאחר כיבוש הארץ במלחמת העולם הראשונה) נקבע שמה של ארץ ישראל לפי המקובל בשפה האנגלית באותה עת - Palestine, ובהתאם לכך כונו כל התושבים (יהודים וערבים כאחד) של ארץ ישראל ועבר הירדן - Palestinians. עם הפרדתו של עבר הירדן המזרחי והקמת אמירות עבר הירדן (1923), נקבע השם לציון תושבי ארץ ישראל בלבד. יהודי ארץ ישראל, שנקראו כאמור אף הם פלסטינאים בידי השלטון הבריטי, לא אימצו את הכינוי, ואילו ערביי ארץ ישראל סיגלו לעצמם עם השנים את השם.

                    • זה לא מדויק

                      סטודנט, 02/05/10 01:40

                      למעשה עד נפילת האימפריה העות'מאנית ישראל הייתה במחוז ירושליים מחוז מנהלי מיוחד
                      בסוף מלחמת העולם ה-1 קיבלה אנגליה את המנדט שכלל את ירדן של ימנו ואת ארץ ישראל והשטח כונה באנגלית ועיברית (כאמור בערבית אין -פ)פלסטינה-ארץ ישראל
                      הפלסטינים נולדו בשנות ה-70 או לכל היותר ב1964(הקמת אש''ף--נזכיר בלי פ)וזה ליפני השטחים הכיבוש ושא השטויות שלך
                      נתינת עבר הירדן המזרחי למישפחה האשמית יסד את פלסטינה שמופרדת מארץ ישראל
                      שיו''ש זה אזור במחלוקת שמעולם לא הייתה בו מדינה

                      • שם ואנטי-שמיות

                        שלום, 02/05/10 12:12

                        עד 1948 לא הייתה מדינה שקראו לה ישראל, האם אין לישראל ה זכות קיום בגלל זה?
                        גם לי יש שתי שאלות 1. הספקת לקרוא באתר של מידע אלטרנטיבי, מחסום ווטש, בצלם שוברים שתיקה או זוכרות?
                        2.איזה משטר מפריד בין משפחות? למה מונעים מאשה בצירים להגיע לבית חולים כשהתינוק מחליט להולד בלילה? ממתי צריך אבא או אמא רשות לראות/לבקר/ולחיות עם ילדיו ובעלה/אשתו? איזה משטר חולני ממציא חוקים חולניים שכאלו?

                        • זה פשוט

                          סטודנט, 02/05/10 17:26

                          משטר שרוצה לחיות
                          אין שום הצדקה בעולם לטרור
                          אין לי שום אמפטיה לפעילי/תומכי/מסעעי טרור
                          גחיל שהיה בלבנון1-2,חומת מגן,מחוסומים ואבט''ש אני יודע בדיוק מה קורה בשטחים-מחסומים מי שעובר על החוק יש לעצור יש לטפל בו וישראל עושה את זה (קראתי את המידע האלטרנטיבי הרוב שטויות והשאר הבלים)
                          מחסומים הפרדה בין משפחות וכ''ד זה חלק ממלחמה נגד הטרור מי שלא טוב לו בארץ ורוצה להיפגש עם המישפחה שיעבור לרשות הפסטינאית...אף אחד לא מחזיק אותו בארץ בכוח {גם ערבים בארץ(בניגוד למדינות ערב)יכולים לעזוב בכל עט}

                          • הדור השני

                            שלום, 02/05/10 20:26

                            אבסורדי שאתה מאשים את הפלסטינאים בטרור נגדך אבל מקבל כנורמלי וחיוני טרור מאורגן ומעוגן על ידי המדינה והעם כנגד הפלסטינאים. איזה הגיון מעוות וחולני. לפני כמה שבועות הסבירה פסיכולוגית שמתמחה בדור השני בראיוןָ במעריב איך זה עובד. מסתבר שהישראלים איבדו את הפרופורציות והרצון לחוש אמפטיה כלפי אחרים. כולי תקווה שהחרם יעזור להחזיר את ההומניות וההגיון לישראל.

                            • שינוי הנושא שלך לא לענין, תפסיק להתחמק ותענה.....

                              חובב מטאל, 03/05/10 20:21

                              לא היה קיים עם כזה ''פלסטין'', זאת המצאה מתחילת שנות השיבעים, אין כל קשר אפילו לא גנטי בין הערבים שחיים כיום בישראל לבין הפלשתים שהיו אז, הם נחשבו יורדי ים עם שער אדמוני שבכלל מוצאם היה מאירופה מאזור יוון.
                              הוכח לא פעם ולא פעמים וזאת עובדה היסטורית כתובה, שהערבים שהגיעו לו פה הם פועלים ועבדים שהביאו האמפריה העותומנית מהכפרים הכי נידחים והכי נכשלים בקצה מדינות ערב כדי לבנות פסי רכבת והבריטים השתמשו בזה בשביל לבנות צינורות נפט בכל רחבי האי ערב.
                              אז עשה לי טובה ותפסיק עם ''המידע האלטרנטיבי'' הזה , כי לפני קום המדינה לא הייתם קיימים בכלל, היה פה את מארק טווין שחקר את הארץ בסביבות המאה19 והוא אמר שאין פה שום דבר, ארץ ישימון לאורכה ולרוחבה, כל מישור החוף ביצות, רק בארבע ערים מרכזיות היו אנשים שאלו הן ירושלים,טבריה,חברון וצפת שהיתה מעורבת עם ערבים פועלים.
                              וזה פשוט וברור מאוד חבוב, חוק זה חוק, כשיש חשד לחגורת נפץ בתוך אמבולנס של הסהר האדום אני אבדוק אותו מהתלחלה ועד הסוף אפרק אותו ולא מענין אותי מי נמצא בו, כבר היו מיקרים שמחבלים ניסו להבריח מטענים.
                              אין פה שום אפרטהייד, יש לך חברי כנסת ערבים....

                              • היתה שואה והייתה גם נכבה

                                שלום, 03/05/10 21:09

                                עד היום יש גרמנים שמכחישים את השואה, יפנים שמכחישים את הפשעים שלהם באסיה, ותורכים שמכחישים את רצח העם שביצעו בארמנים.כך גם יש ישראלים שלא מאמינים שהייתה פלשתין ושאנחנו אחראים לנכבה, שעבור הפלשתינאים היא טראומה בדיוק כמו שהשואה ליהודים. בספר של אילן פפה , ''הטיהור האתני של פלסטין'' מוקדש פרק שלם לאיך העלימו את הנכבה מהתודעה הציבורית וההיסטוריה הישראלית. ממליצה לכולם לקרוא אותו. וכמובן למי שנפתחו עיניו ולבו ולמי שכן מוכן להסתכל לאמת בפנים וכן רוצה לדעת על ''החיים'' (יותר נכון הישרדות יומיומית באיזורים הכבושים שאסורים על ישראלים בלי מדים וזרים מחשש שהעולם יראה מה עושים לפלשתינאים) ממליצה לכם את האתרים הבאים: בצלם,מגזין כיבוש, מחסן מילים,זוכרות, יש דין, וכמובן את שוברים שתיקה.

                                • תאורית הכאוס....שמעת על זה?

                                  חובב מטאל, 04/05/10 02:14

                                  לא ידעתי שאת אישה סליחה.....
                                  בכל מיקרה את עדיין מתחמקת ממה שאנשים רושמים לך ואת נאחזת בקטנות כגון מרצה ש''פג לו התוקף''....
                                  אחרי שהספקתי לעיין הבנתי במה מדובר, ולא ....לא שינתי את דעתי.
                                  אפילו זה העלה בי גיחוך קל.
                                  את מכירה את תאורית הכאוס?
                                  התאוריה הזו נשענים הרבה פסיכולגים\\חוקרים מכל הסוגים, תאוריה זו אומרת שמספיק שיש שקר אחד או סילוף האמת במה באדם אומר כל מגדל הקלפים קורס כאילו לא היה.
                                  וזה נאמר על תדי כ''ץ ואילן פפה שלך שאת כלכך מעריצה, כתוב שכ''ץ סילף עדויות ועובדות, הטבח הנ''ל לעולם לא הוכח בליסטית וקונקרטית להפך הוא נשען על מסמכים סותרים ושיקריים שתדי חיבר.
                                  תדי נתבע, הודה ואח''כ חזר בעצמו ולא היה מוכן להתנצל, וחבל.
                                  על מה לעזאזל את מדברת?
                                  יש איזה יום שהמדינה מקדישה זכר ליהודים שישבו דורות על גבי דורות בחברון ונשלחו כצאן לטבח?
                                  ועוד קוראים ליהודי חברון מתנחלים....בושה!
                                  את וכל החברות שלך, אתם עיוורות לחלוטין, ואתם ורק אתם תגרמו למדינה הזאת מלחדול להתקיים.

                                  • אליעזר בן יהודה

                                    שלום, 04/05/10 09:50

                                    כמובן שאנשים שמציגים דעות שונות מהקוסנזוס יואשמו כשקרנים, ומה חשבת? שיקבלו פרס על חשיפת האמת? זוכר מה עשו הירושלמים לאליעזר בן יהודה כשהכריז על תקומת השפה העברית? גם עליו הכריזו שהוא מטורף, והנה תראה איזו שפה חיה ותוססת היא העברית המודרנית.
                                    אם היית מעז לקרוא את הטיהור האתני של פלסטין היית מבין איזו שיטתיות ותיכנות עמדו לא רק מאחרי פינוי השטח אלא גם בהעלמת האמת מהצבור. גודלנו וחונחנו כקורבנות ובתור שכאלו הפחד הפך למוטו חיינו.
                                    לפלשתינאים קראנו מחבלים ולא הבנו שהם מוחים על זה שהרסו להם את המדינה וגרמו למיליונם להפוך לפליטים. תודות לאפרטהייד המושלם לישראלים אין מושג איך נראים ה''חיים'' של הפלשתינאים. מה שהורס את ישראל היא הנהירה כעדר אחרי ממשל מסואב וחוסר מחשבה עצמאית. לא יכול להיות שאלפי ישראלים , שמהווים את השמאל טועים. לא יכול להיות שאלפי יהודים ברחבי העולם טועים. וגם לא יכול להיות שמאות אלפי פעילי שלום בעולם טועים. הייתה פלסטין ,אנחנו גירשנו את תושביה ויצרנו לא רק בעיית פליטים ,אלא גם טרור שמונע מאיתנו כמדינה להתפתח בכיוונים חיובים כמו חינוך, כלכלה, בריאות וכדומה.
                                    יש פתגם שאומר שה

                                    • המשך אליעזר בן יהודה

                                      שלום, 04/05/10 11:24

                                      יש פתגם שאומר שהפחד הוא יועץ רע. אם הישראלים יפסיקו לפחד לחשוב עצמאית ולהבין שמה שאנחנו מעוללים לפלשתינאים זה פשע ושאפרטהייד זה רע ומסוכן כי שינאה וטרור שאנחנו זורעים בשטחים חוזרים אלינו כמו בומרנג.

                                      שאלה, למה אתה מתנצל בגלל שאני אישה? את מה שכתבת אני קוראת כי אתה בן אדם וכבודך במקומך, לא כי אתה גבר אשה ימני או שמאלי, אני מקווה שתמשיך להציג את עמדותיך כאדם חושב.

                                      • מה הקשר......???

                                        חובב מטאל, 05/05/10 01:32

                                        את מביאה דברים שלא קשורים ,וזה די מגוחך ורואים בוודאות שאת מתחמקת מעובדות ומעלה השערות חסרות כל בסיס ע''י הבאת דוגמאות שאין להם גם כל קשר, מזה מענין אותי איך החלה השפה העיברית?
                                        דברי תכלס, תביאי דוגמאות, עובדות....אין לך שום בסיס להישען עליו, את רק מתחמקת מהמציאות ודוחפת מילים כגון אפרטהייד.
                                        אם כבר מדברים על דבר שכזה, בממשלת דרום אפריקה היו שחורים בבית המחוקקים?
                                        השחורים נסעו באוטובוסים?
                                        השחורים היו חלק ממערכת המשפטית של המדינה?
                                        השחורים היוו חלק גדול ממערך הסיעוד והרפואה בבתי החולים?
                                        השחורים הורשו לאכול את אותו אוכל שהלבנים אכלו?
                                        השחורים הורשו להתשמש בסל הבריאות שהלבנים קיבלו?
                                        איזה מין משטר אפרטהייד אנחנו?
                                        את מודעת לזה שקרוב ל 40% מצרכני סל הבריאות על בסיס קבוע הם האוכלוסייה הערבית?
                                        אותו סל בריאות שכל הישראלים מקבלים אחד לאחד
                                        כגון תוי נכה, טיפולים בבתי חולים, וכו'
                                        איזה אפרטהייד יש פה?
                                        את טוענת שאנחנו חוצי משפחות?
                                        כבר עניתי לך וכבר ענו לך, אנחנו לא חוצים אף אחד, אם הם רוצים הם יכולים להתאחד עם המשפחות שלהם בעזה בג'נין בירדן, אבל לא פה.
                                        פה זה מדינת ישראל על כל אזרחיה.סוף.

                                        • עדויות ועובדות

                                          שלום, 05/05/10 13:05

                                          שמו של אליעזר בן-יהודה הוא השם המזוהה ביותר עם תהליך תחיית הלשון העברית, אולם בחינה של העובדות מגלה שעיקר תרומתו של בן-יהודה הייתה בתחומים הרעיוניים והסמליים; הוא העלה לראשונה את הצורך בחידוש העברית, פרסם מאמרים ועיתונים בנושא והוא שפעל ללא ליאות להשאיר את הנושא בתודעה ולהילחם נגד מתנגדי התהליך.דמותו של בן-יהודה עמדה בכל חייו במוקד ויכוחים קשים. מתנגדיו השמיצו אותו השמצות קשות, הטרידו אותו והעלילו עליו עלילות שווא שהביאו אף למאסרו בידי השלטונות העות'מאניים.
                                          מנסה להסביר לך שלרעיונות חדשים בדרך כלל יש התנגדות.
                                          עדויות ועובדות תוכל למצוא באתרים של בצלם, מידע אלטרנטיבי ודומה.

                                          • אין לכם שום בסיס......

                                            חובב מטאל, 05/05/10 17:04

                                            אתם לא מתבססות על כלום אתם וכל אנרכיסט אחר,
                                            אין לכם שום עובדות היסטוריות שחותכות את מה שאני מציין בפניך.
                                            המטרה של האירגון שלכם זה פולטיקאים שסרחו והם נותנים לכם רוח גבית ,ע''ע נעמי חזן.
                                            אם אתם בוחרים בדרך פציפסטית אז מקומכם אינו כאן.
                                            ביקרתי עשרות פעמים באתרים שלכם כדי לנסות להבין מה גורם לאישה להגיע למחסום ולהרצות לחייל שנותן את החיים שלו למדינה הזאת איך להתנהל.
                                            הייתי בסיטואציה הזאת לא פעם אחת בצבא והייתי גאה לעמוד מולכם ולא להגיד מילה.
                                            בכל מיקרה זאת תהיה ההודעה האחרונה שלי אליך אני אפילו לא אטרח לראות מה כתבת, כי את לא מתייחסת ברצינות למה שאני אומר, את עונה לי תשובות מתנשאות שלא קשורות לענין.(ע''ע אב''י)
                                            ואני חוזר ומדגיש השואה הבאה תהיה על שמכם ולא על שמי או על שם הרמטכ''ל, רק אנחנו תוקעים לעצמנו מקלות בגלגלים בגלל יצורים שפלים כמוכם, יש לכם בעיה להגדיר את עצמכם כאזרחים ישראלים כי מישהו דמיוני היה פה לפניכם.
                                            זה בולשיט אחד גדול, אני בטוח שאת אישה מבוגרת
                                            אז צאי מפוזת הנעורים שלך ותחושת המרדנות הזאת שמובילה אותך ואת החברות המפוקפקות שלך לאבדון, שלום ולא להתראות!

                                          • בתור אנרכיסטית מדופלמת שבוודאי מתבססת על *משהו* (ל''ת)

                                            תטרחי להציג אותם!, 06/05/10 06:18

                                • אני ישראלי שלא מתכחש לנכבה, הערבים הביאו את זה על עצמם!

                                  אופירר, 17/06/10 17:48

                                  ואם הערבים ימשיכו בדרכם תהיה גם נכבה שניה ושלישית

                                  חוץ מזה, שהנכבה זהו מושג שאתה הוצאתם אותו מהקשרו
                                  אין לו שום קשר ל''שואה'' או לזיכרון הערבים שנפגעו...
                                  הוא מציין את אסון הקמת מדינת ישראל... אין שום זכר להרוגים או לפליטים, אפילו לא יודעים מי אלה בכלל..

  • 40.

    הם עושים נזק לשמאל

    שמאלני, 30/04/10 13:57

    אלו הם קומץ אנשים עם חשיבה פוליטית אוטיסטית שמשחקים לידיים של הימין שהצליח ליצור רושם כאילו לגורמים ישראלים יש איזושהי השפעה משמעותית על הבידוד הבינלאומי שישראל נכנסת אליו.

    במקום שהציבור יבין לאן המדיניות של קואליצית ביבי מביאה אותנו מבחינת מעמד ישראל בעולם, עכשיו ''השמאל'' הבוגדני נתפש כאחראי לכך. אבל במציאות האנשים הללו הם קומץ מזערי מגוכחת.

    מי שמספק תמונות רקע משכנעות לטענות הפרו פלסטיניות שישראל היא מדינת אפרטהייד היא ממשלת ישראל והמתנחלים שזוכים לחסותה. הם האשמים האמיתים.

  • 39.

    מזל שהם מאמינים בדמוקרטיה וחופש דעות

    נדב, 30/04/10 13:55

    כל עוד זה מתאים לדעות שלהם.

  • 38.

    איך המאבק המטומטם הזה אמור להביא לסוף הכיבוש והאפרטהייד הזוחל?!

    עמנואל, 30/04/10 13:54

    אומן כזה שבא, ובהופעה שלו אומר משפט על זה שצריך להפסיק תא הכיבוש והאפרטהייד בשטחים משפיע הרבה יורת מאומנים שלא באים, ואו שאף אחד לא שם לב לזה, או שזה מחזק את מקהלת ''העולם כולו נגדנו''.

    • אתה טועה ומטעה

      עדי, 01/05/10 14:06

      אומנים שבאים לישראל ומדברים נגד הכיבוש בדיוק משמשרים את הסטטוס קוו של הכיבוש - מה שנקרא שרים ובוכים...כולם ממשיכים בחיים הרגילים, הולכים להופעות ומרגישים מוסריים לדבר על כמה הכיבוש נורא. מי שלא מוכן לשלם שום מחיר עבור סיום הכיבוש, כנראה לא יזכה לראות את סופו בימי חייו...

  • 37.

    אין סמנטיקה אצל פעילי השמאל, העיקר לזרוק ססמאות. תוכן אין. (ל''ת)

    חכם, 30/04/10 13:52

  • 36.

    את הבוגדנות הזאת יש להפסיק לאלתר. יש גבול לחופש הביטוי.

    לא מכיר זמרים אבל מכיר שמאלנים קיצוניים., 30/04/10 13:28

    הגיע שתן עד נפש.

  • 35.

    תקראו ל''פעילי השמאל'' בשמם האמיתי - ''שמאל קיצוני'' (ל''ת)

    דני, 30/04/10 13:17

  • 34.

    שונאייך ומחריבייך ממך ייצאו\\ֱֱ (ל''ת)

    בני, 30/04/10 13:10

  • 33.

    למה קוראים להם שמאל? מדובר בלאומנים פלסטינים.

    יהודי, 30/04/10 13:07

    אגב כך, אומנם זה מובן מאליו שהם ממומנים על ידי ממשלות זרות ומעין ''קרנות ישראל החדשות'' למיניהם..

    אבל אם יש מישהו מהם מתפרנס ממשהו אמיתי, יש לברר זאת ושהציבור (לא המדינה) יעשו על המקום הזה חרם.

    הרי מי שקורא לחרם על ישראל, קורא בעצם לפגיעה בפרנסתם ובחייהם של מיליוני ישראלים.
    על כן מין הסתם שלמיליוני הישראלים יש זכות להתקומם ולהחזיר לו.

    הרי כשאתה יורק על החברה בה אתה חיי - החברה נרטבת.
    כשהחברה יורקת עליך בחזרה - אתה טובע.

    • הם לא שמאל בשום אופן. הם לאומנים כלשהם ופשיסטים. (ל''ת)

      צודק, 30/04/10 16:45

  • 32.

    סמאלנים ! אפרטהייד פרושו שילטת המיעוט על הרב ולא להפך! זה מה שהיה בדרו

    זבע, 30/04/10 13:05

    ם אפריקה. הלבנים שהיו ועדיין המיעוט שלטו על השחורים שהם היו רב ועדיין הרב.

    אתם בורים!! ועוכרי ישראל!

    • אפרטהיד= הפרדה, למשל: מדיניות מחסומים, אישורי מעבר.. (ל''ת)

      אתה בור, 01/05/10 13:29

  • 31.

    אני שמאלני והיצורים ההזויים האלה לא מייצגים אותי.

    יובל, 30/04/10 13:04

    אני מתנגד לחרמות מהסוג הזה, גם כי הן פסולות, גם כי לא יכולה להיות להן השפעה, חוץ מלפגוע באנשים כאן הן לא עושות כלום.
    אני בעד סיום הכיבוש של האוכלוסיה הפלשתינית בגדה, חרם לא יסיים אותה, ביטול הופעות לא יסיים אותה.

  • 30.

    שוב הקרן החדשה בפעולה? (ל''ת)

    נעמה החזנית, 30/04/10 13:02

  • 29.

    הם ממש אהבלים, ישראל שיגשגה על אפו וחמתו של חרם מצד שליש ממדינות העולם

    יהודי, 30/04/10 12:58

    (מדינות ערב+רוב מדינות האיסלאם+מדינות פרו סובייטיות רבות בזמנו)

    מה נראה להם שתהיה ההשפעה של 10 הזויים, אם 250 מיליון הזויים לא עשו דבר?

    העובדה שההתארגנויות לחרם על ישראל כל כך פתטיות.
    מעודדות אותי עוד יותר..
    כי זה אומר שבעוד תחום ישראל ב62 שנות עצמאותה הגיע להישגים עצומים..

    היום יש לנו מסחר ישיר ועקיף עם רוב מדינות ערב.
    מי זוכר עוד את הזמנים שמקדונלדס לא פתחו סניף בארץ עד אמצע שנות ה90.. מפחד שהם יגורשו ממדינות ערב..


    באופן משעשע, בשנים האחרונות, כלומר בדיוק בשנים שהחלאות הללו החלו לעבוד.. הייתה קפיצה אדירה במספר האמנים המפורסמים שמגיעים לישראל.(וברמת הפירסום שלהם)

    במקרה הטוב, כל הלהקות והזמרים שמגיעים השנה ביחד..
    הגיעו כל אחד בשנה בנפרד..

    כך שישראל לעולם לא תהיה דרום אפריקה.
    עם שהצד בצידו, תמיד בסופו של דבר יסיים עם ידו על העליונה..
    1600 שנות גלות ורדיפות שהסתיימו במדינה עצמאית בארצנו.. מוכיחים זאת יותר מכל דבר אחר

  • 28.

    תביעה משפטית.

    אסף THE KOP, 30/04/10 12:57

    לו אני האמרגן, הייתי מגיש נגדם תביעות משפטיות על אובדן הכנסה. נכון, ''הקרן החדשה'' בודאי מממנת גם את חלאות השמאל הללו, אבל עדיין, הם ילמדו בכיס שעל הוצאת דיבה ופגיעה בהכנסה צריך לשלם.

    • השם הנכון הוא הקרן לפלסטין הגדולה. (ל''ת)

      דוד, 30/04/10 14:35

  • 27.

    אל תכתבו פעילי שמאל - אלא שונאי ישראל, די לכיבוס!! (ל''ת)

    ארז, חיפה, 30/04/10 12:52

  • 26.

    פשוט אידיוטים-אין מילה אחרת

    אסור לתמוך בסרטים של פעילי שמאל -בושה, 30/04/10 12:49

    פשוט אידיוטים-אין מילה אחרת

  • 25.

    התשקורת מורכבת ברובה מבוגדים סמולנים שפועלים נגד המדינה וחייליה (ל''ת)

    דינה, 30/04/10 12:37

  • 24.

    makes me sick....

    mister midnight, 30/04/10 12:35

    seems nowdays, that in order to be cool and enlightend one needs to be ant israeli, South Africa and Israel is a totaly different case, they do it because they have emptyness in their life, they feel they are not cool enough or whatever, they make me sick, I consider myself as a reasonable person, I served my country, and all they do is betray us, the fans, and their country, fu** them and their kind

  • 23.

    אפרטהייד / גזענות זו מלת הקסם של הריקנים, הנבובים והמושחתים (ל''ת)

    כשאין תוכן המלה הזו משוחלת לשיח הלא תרבותי, 30/04/10 12:33

  • 22.

    על דבריו הפושעים והרצחניים של ברקן יש לומר רק זאת: (ל''ת)

    רן לוי, 30/04/10 12:32

  • 21.

    לעקל את חשבונות הבנקים של ארגוני הסמול (ל''ת)

    כמו שעושים עם כספי טרור, 30/04/10 12:25

  • 20.

    ואנחנו באים בטענות לטיבי ושאר מרעין בישין... (ל''ת)

    אחמד רבינוביץ, 30/04/10 12:23

  • 19.

    איך כל הטמטום הזה התרכז בשמאל הקיצוני?

    הם פוגעים באינטרסים שלנו. בואו נפגע בשלהם., 30/04/10 12:22

    אל תעסיקו אותם ואל תפרסמו אותם. כל מי שמראיין אותם או כותב עליהם הוא שותף לפשע נגד מדינת ישראל.

  • 18.

    רק גורם לנו לשנוא אתכם יותר

    גולן, 30/04/10 12:19

    בתור שמאלני מתון פעולות מסוג זה רק גורמות לי להתרחק מכם. פעולות שנעשות ממניעים אגואיסטים

  • 17.

    לא שמאל. נאוריסטים.

    ר.בקצה, 30/04/10 12:16

    למיעוט הנאוריסטי אין דבר עם השמאל.
    ממתי סיוע לאויב הערבי ורתיעה קמאית מעבודת כפיים מספיקים להיות שמאל?!

  • 16.

    החוגים ''המתקדמים''

    דוד, 30/04/10 12:13

    החוגים ''המתקדמים'' הם משתפי הפעולה הגדולים ביותר, עם החמאס ,הטליבאן ועוד חוגים ''מתקדמים'' בעולם הערבי-איסלמי-פשיסטי.

  • 15.

    כל הגישה שלכם הפוכה

    לא מפגרת, 30/04/10 12:03

    כמה שנהיה יותר מנודים ככה נהיה יותר קיצוניים. ילד בן 4 יכול להבין את זה. ומה לעזאזל זה קשור?
    אתם מערבבים תפוחים ותפוזים. תפעלו במישור הרלוונטי לקדם את דעותיכם. מה שאני קראתי פה פשוט משניא אתכם עלי ומונע ממני לרצות להקשיב לכם. בריונים!!

  • 14.

    יש לשלול את אזרחותו של כל מי שקורא לחרם נגד ארצו. (ל''ת)

    רעמסס, 30/04/10 12:02

  • 13.

    צריך להתייחס לכל נפיחה של כלומניקים מוציאי דיבה?

    הטרור יצר ומחזק את הממשל הצבאי בשטחים, 30/04/10 11:57

    מי שלא מבין שהטרור יצר את הממשל הצבאי בשטחים, צריך לקרוא ספרי היסטוריה - איך התחילה מלחמת 48, על התקפות הפדאיון וכן הלאה ואז יבין מה אנחנו עושים שם.

    וארגוני הטרור של היום רק מחזקים זאת.
    כל ה-so called פעילי שלום, הם לא יותר מחבורת מחרחרי מלחמה.

  • 12.

    אהה..בגלל זה איה כורם הפסיקה לשיר בארץ..והתחילה למלצר? (ל''ת)

    נעמי, 30/04/10 11:56

  • 11.

    חסרי תרבות ושונאי אדם אם זה מה שהם מתעסקים איתו

    זו שנאת אדם ולא אהבה!, 30/04/10 11:56

    זו דאגה לפלסטינים??ככה אכפת להם? או שמא יש להם איזה יסוד חתרני באישיות שהם רוצים לבטא? זו לא אהבה לפלסטיהים זו אהבה לעצמם
    שיתביישו להם, ככה מתנהגים שונאי אזם ולא אוהבי אדם.מיזנטרופיה
    ומה עם תרבות? ככה הם אוהבים תרבות??ככה הם מנסים לגשר?
    סותרים את עצמם
    אנשים קטנים ורעים.
    לא הייתי רוצה אותם כחבריי.

  • 10.

    מצחיק...קודם ששמאלנים יודו-פובים ופוסט ציונים כמו שלום חנוך שלומי שבן

    רונן, 30/04/10 11:54

    והדג נחש יפסיקו להופ]יע כאן במדינת ''אפריטהיד'' ואז יעברו..לאומנים זרים..
    הרבה מלל ורעש על חבורת סטלנים הממומנת על ידי גורמים זרים..
    אם אמרגנים חוששים מבעיה עתידית אז עם כמה לירות יארגנו כמה חברה שיתפסו את השלושה הארבעה השמאלנים הללו וירסקו להם את העצמות..ככה טוב עם אלות וקרשים..
    בקיצר..NEXT

  • 9.

    צבועים! למה לא להחרים את הפלשתינאים, מעודדי הטרור?

    לאנשי השמאל, 30/04/10 11:53

    אם לא היה טרור, כבר מזמן הינו יוצאים מהשטחים. המוסריות הנעלה שלכם מתעלמת מכל הפיגועים שהפלשתינאים ביצעו ואת אי ההכרה שלהם בנו. אתם צבועים ותלושים, ולפי דעתי, דם של ישראלים לא באמת מעניין אתכם. אין בי טיפת סימפטיה לכם ולמאבק שלכם וכאזרח מן המרכז, אני מאמין שצריך לסיים את כיבוש 67', אך לא במחיר של הרוגים וערעור הבטחון ובטח לא דרך חרם עלינו, כשלצד השני יש כ''כ הרבה דין וחשבון לתת.

    • צודק בכל מילה (ל''ת)

      אחת, 30/04/10 19:48

  • 8.

    עוכרי ישראל

    יעל, 30/04/10 11:50

    תעשו דברים לשיפור. תפעלו למען איכות שילטונית, חינוך, סביבה ירוקה.

    אבל לזה אינכם כשירים.

    אתם כשירים רק לבכות, להסית, ללכת נגד.

    זה לא עוזר. זה רק מעורר אנטגוניזם.

  • 7.

    לפחות השמאלנים עושים משהו טוב: דוחים את תרבות הגויים מפני ארץ-ישראל :)

    חחחחחחחחח, 30/04/10 11:44

    יהודים, אנחנו צריכים לשמוח על זה ולומר תודה לשמאלנים על משהו חיובי סוף סוף!

  • 6.

    הפעילי השמאל הבוגדים רואים הופעות בחו''ל - ומסיתים נגד ישראל

    צריך לרדוף אותם - אתגר ל''אם תרצו'' -, 30/04/10 11:44

    ארז תדמור - לתשומת ליבך זו צריך להיות הפרויק הבא אחרי פרויקט הקרן

  • 5.

    יש לי פתרון מאוד פשוט לבעיה

    אחד, 30/04/10 11:43

    לכל אמן שמגיע לארץ, יציעו גם להופיע בשטחי הרשות, בגדה או בעזה (נו, כדי לשבור את המצור, אתם יודעים...)
    אני בטוח שהחמאס מאוד ישמחו שאמן הומוסקסואל מוצהר כמו אלטון ג'ון יופיע בעזה ואני בטוח שמטאליקה יפוצצו את האיצטדיון ברמאללה.
    מה דעתכם?

    • ואתה חושב שאז הסמולנים יירגעו? (ל''ת)

      שניים, 30/04/10 12:48

      • לא. זה רק יראה כמה הם מגוחכים. (ל''ת)

        אחד, 30/04/10 12:56

  • 4.

    המיץ של הזבל, אשפוז בכפייה דחוף (ל''ת)

    מאור, 30/04/10 11:34

  • 3.

    רעיון - רוני ברקן תמורת גלעד שליט! (ל''ת)

    שמעון, 30/04/10 11:30

    • למה רק רוני ברקן? למה לא 500 סמולנים, או אפילו 1,000? (ל''ת)

      טיציק, 30/04/10 12:49

  • 2.

    המנוולים מסיתים נגדנו מעל כל במה! מנוולים שונאי ישראל! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 30/04/10 11:23

  • 1.

    פעילי סמאל (ל''ת)

    אורי, 30/04/10 11:17