• 243.

    הפכנו לעם של בוגדים מושחתים וחתרנים,,,,,,,,,,,בוזזזזזזזזזזז (ל''ת)

    זוזו, 25/04/10 18:20

  • 242.

    נכון, נכון ועוד פעם נכון

    מיכאל, 18/04/10 21:27

    הבורים יבינו מה שקרה רק כאשר הצבא ידרוס את זכויותהם.
    הצבא חייב לציית לשלטון החוק בארץ!
    וצבא עברייו הרבה יותר מסוכן מי 100 ונונואים וקמים.

  • 241.

    עניין החיסולים קשור לשני אחוז מהמסמכים בלבד. (ל''ת)

    מי בדיוק עוסק בטפל?, 15/04/10 22:14

  • 240.

    עניין החיסולים קשור לשני אחוז מהמסמכים בלבד. (ל''ת)

    מי בדיוק עוסק בטפל?, 15/04/10 22:13

  • 239.

    יאללה אלון הדר,עוד יפה נפש...דייי כבר רק נזק למדינה אתם עושים (ל''ת)

    יה שמאלנים.., 13/04/10 23:57

  • 238.

    אי אפשר אביגדור פלדמן לומר שקם לא גרמה נזק למדינת ישראל רק ימים יגידו!

    מיריק, 13/04/10 15:25

    גם אם מאוד תרצה
    לא תוכל להוכיח שנזק כזה לא יגרם בעתיד!

  • 237.

    רק אל תתן לעובדות לבלבל אותך. (ל''ת)

    sigal gross, 13/04/10 15:08

  • 236.

    יאיר נווה - עליו ועל המערכת לבדוק את התנהלותו - אבל ענת קם וכל המעורבי

    סלח את עמי, 13/04/10 09:50

    בפרשה הפעילים כמו קם והעקיפים שנותנים גבוי לפשע המחריד -(החל ממאמר זה גם אתה), צריכים להיקרא לחקירה ובמידת הצורך לעמוד לדין על סיוע לפושעים ובוגדים

  • 235.

    הכתבים הצבאיים כמו הכתבים הסקרים את מכבי ת''א כדורסל

    יוסי גלברט, 13/04/10 09:25

    הכתבים המסקרים את מכבי ת''א כדורסל לא העזו לכתוב על מעללותיו של מוני פאנן - כי העדיפו להיות מלככי הפנכה של מכבי ת''א - עד שכל הסיפור התפוצץ ונזק רב נגרם
    כך גם כל הכתבים הצבאיים שמלקקים למערכת עבור.... כך התפוצצה לנו בפנים מלחמת יום כפור כתבים המגנים על הצב עדיף שילבשו מדים ויעבדו בשרות דובר צהל הכתב הצבאי האמיתי הוא אולי בלאו

  • 234.

    לא הוד ולא הדר לך!

    רוצה להקיא מהדברים שלך, 13/04/10 03:47

    אם אלו העיתונאים שלנו אז הם לא ''כלבי השמירה של הדמוקרטיה'' אלא סתם כלבי רחוב משוטטים.

    • נכון.יא..טיפת אהבה לארץ אין להם. (ל''ת)

      רק נזק., 13/04/10 23:59

  • 233.

    אם היו מעזים לפגוע בקצין צה''ל על שחיסל מבוקש, העם היה מתקומם

    1, 13/04/10 01:43

    העם לא איבד את חוש הצדק, אלא רק שופטיו.

  • 232.

    זמנך יגיע. אחיך הפלסטינים לא יחוסו עליך כשיטחנו אותך. פושע. (ל''ת)

    אנה, 12/04/10 22:27

    • יפה.232,אמרת הכול. (ל''ת)

      ן, 14/04/10 00:00

  • 231.

    זמנך יגיע. אחיך הפלסטינים לא יחוסו עליך כשיטחנו אותך. פושע. (ל''ת)

    אנה, 12/04/10 22:27

  • 230.

    זמנך יגיע. אחיך הפלסטינים לא יחוסו עליך כשיטחנו אותך. פושע. (ל''ת)

    אנה, 12/04/10 22:26

  • 229.

    צר לי ששם המשפחה מחולל על שטויות כאלה!

    צביקה הדר, 12/04/10 21:47

    אני לא מסכים לנכתב כי אפשר לפרוך את הטענות אחת לאחת.

  • 228.

    צודק

    גדעון, 12/04/10 21:35

    לפחות על סמך המידע שבידינו, אין ספק כי הפשע העיקרי, מבחינה חוקית ומוסרית, בוצע על-ידי קציני צה''ל הבכירים ולא על-ידי חיילת זוטרה. כל עוד יש חיילים כמותה, ועיתונאים כמו בלאו (לעומת הקולגות שלו שהדר מתאר נהדר), יש עוד סיכוי למדינה שלנו לשרוד. שהרי כוחנו לעולם יהיה תלוי בצדקתנו.

  • 227.

    התקשורת עוזרת לימין ? אתה איש הזוי.... (ל''ת)

    miloo, 12/04/10 20:39

  • 226.

    2000 מיסמכים נגנבו - ואתה חושב שתעבוד עלינו? הצחקתני (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 12/04/10 20:00

    • הוא ניסה להפנט במילים. (ל''ת)

      אבל זה לא עבד., 12/04/10 22:36

  • 225.

    כל הכבוד לך, אלון הדר, על השכל הישר -

    דני, 12/04/10 19:48

    ועל שניתן לקרוא גם כאן - במקום בו טוקביסטיי הימין (שאמור להיות הזוי אך לצערי מייצג את הרוב) מתלהמים ומתפרעים ומייצגים את הנרטיב של המתנחלים, נוער הגבעות ותומכיהם בתוך הקו הירוק - כתבה עניינית, נבונה ומאירת עיניים באשר להתנהלות כתבים מסויימים ורבים המקטים פרורים משולחן דובר צה''ל ומערכת הביטחון, ותורמים רבות ל''סיכול ממוקד'' של הנושאים המהותיים שעל הפרק, כמו גם, כהמשך ישיר, להמשך היותנו ''חושך לגויים'' ההולך ומתעצם.
    הלוואי וירבו כמותך, אלון הדר!

  • 224.

    עוד חלאה עיתונאית -פושעי בגידה בשם עתונות! (ל''ת)

    sasi, 12/04/10 18:06

  • 223.

    כתב מעצבן, לך תעשה מילואים ותחזור עם תובנות (ל''ת)

    בטח הכנת קפה בקריה, 12/04/10 17:33

  • 222.

    להביא אותו לארץ

    רמי, 12/04/10 16:39

    יש להביא אותו לארץ כמו אחרון הבוגדים.
    אם הוא מחזיק במסמכים מסווגים ומסרב למסור אותם - הוא מהווה סכנה למדינה.
    אני בטוח שזו לא תהיה בעיה גדולה להחזיר אותו לפה ולהעמידו לדין על מעשיו.

  • 221.

    צה''ל

    אקו מקו, 12/04/10 15:52

    לא איכפת לי ולאף אחד איך הצבא מחסל מחבלים וטרורסטים מסוכנים אחרת לא נוכל לצאת מהביית לשבת במסעדות או אפילו לטייל כי יפוצצן אותנו בכל מקום ומה תגיד גברת קם וכל החברי שלה.

  • 220.

    כול מי שמפעיל שיקול דעת במקום עבודתו הוא לא יפול בפח שהוא בעצמו גרם

    פקק תנועה , 12/04/10 15:01

    לכך

  • 219.

    מאמר מזעזע

    רחל, 12/04/10 14:27

    אין גבול לשנאה העצמית..לא יאומן!

  • 218.

    עורכי הדין פלדמן וספרד פנו עם כתבתו של בלאו למזוז-ולא נמצא בסיס לטענתם

    מה שלא רוצים שתדעו, 12/04/10 12:31

    ''חוות דעתו של היועץ המשפטי לממשלה לשעבר, מני מזוז, בעקבות פניה אליו של עורכי הדין אביגדור פלדמן ומיכאל ספרד בדרישה שיורה על חקירה פלילית נגד גורמים בצה''ל בעקבות הכתבה, קבע כי ''לא מצא כל בסיס לטענה כי כוחות צה''ל פעלו בניגוד לחוק או בניגוד לפסיקת בג''ץ'' באירועים שהוזכרו בכתבה.

    תזכורת:
    מתוך פסק הדין של אהרון ברק''
    ''לא ניתן לקבוע מראש שכל סיכול ממוקד אסור על פי המשפט הבינלאומי, כשם שלא ניתן לקבוע מראש שכל סיכול ממוקד מותר על פי המשפט הבינלאומי''.
    ''אין לבצע באדם התנקשות אם ניתן לנקוט נגדו אמצעי שפגיעתו פחותה, ואין לפגוע בו במידה העולה על הנדרש לצרכים הביטחוניים. כלומר, אין להתנקש באדם אם ניתן לעצרו, לחקרו ולהעמידו לדין. עם זאת, אם המעצר כרוך בסיכון חמור לחיי החיילים, אין צורך לנקוט אמצעי זה''!!

    ומיהו המחבל שנהרג?
    ''מלאישה היה תמיד בקו הראשון של הלחימה נגד כוחות צה'ל ו ואיחל לעצמו 'מות חללים'. על בסיס תפישה זו,מלאישה הלך דרך קבע עם הרובה שלו ומטעני נפץ,והצהיר בפני חבריו: 'אהיה פצצה שתתפוצץ בפניהם בכל רגע ושנייה'.''

    המסקנה:אין לטענתו של בלאו כל בסיס.
    הארץ והכותב אינם דוברים אמת.

    • בתגובה שמעלי,האמת הפשוטה ששמה לצחוק את המאמר. (ל''ת)

      גלעד, 13/04/10 08:13

    • טעות בידך: זה חיסול באמתלה של מעצר. לא התירו לפגוע גם בשני חפים מפשע (ל''ת)

      n, 14/04/10 01:20

  • 217.

    הארץ מוחרם וגם וואלה

    אפרת, 12/04/10 12:24

    לא נכנסת יותר לאתרים אלו
    ענת קם עברה עברה, קרי - גנבה של מסמכים מסווגים מהצבא, עונשה? מעצר בית
    ולמה? בגלל שהיא שייכת לאליטה אשכנזית, בחורה מבית עשיר, שמלאנית
    בלאו ישוב לא בנחת בלונדון, ממומן ע''י עיתון הארץ, מכספי המנויים, מחזיק במחשבו מסמכים מסווגים ולא רוצה להחזיר מה שהוא קיבל במרמה
    אבל הוא לא מועבר לישראל כי הוא אליטה אשכנזית

    ואגב, מי אמר שמחשבו לא נפרץ? הרי לא מבין גדול בזה, מה אם מישהו יפרוץ למחשב שלו ויקח את המסמכים? בקלות ניתן לעשות זאת

    למה אין דין אחד כמו ששפטו את וענונו?
    אותו חטפו מאוסטרליה,

    האליטה האשכנזית שולטת במדינה

    • אנת ק מיצגת תרבות של גנבים זרים ששולטים ומוצצים מדינה, לא חוקרים מקור.

      borisdo , 12/04/10 13:46

      את צדקת בדבר התייחסות אליטה גנבים לתוצרת שלהם, אלא אין הקשר בתופעה ליהודים אשכנזים,
      יש במדינה נשארים של טמפלרים גרמנים וזרים שונים, שעושים קרירות, בתחומים שונים ונבחרים ורגישים בחברה, ושונאים עם יהודי ומדינתו. הם פועלים כמו גייס שישי.
      התנהגות, התייחסות כלפי עבירה של אנת קנט ולאנשים קשורים לעניין - מוזר.
      היא נראית שגרמה נזק למדינה בכוונה לפגוע ועשתה במשך זמן ממושך.
      אנת קנט מייצגת תרבות של גנבים זרים ששולטים ומוצצים מדינה.
      זאת חברים ומחנכים של אורי אבנרי, יו סריד בילין, שולי אלוני ודומה.
      מוצצים מדינה ומנבלים. חבל שלא חוקרים ביסוד את מקור וסיבת התנהגותה.

      • ענת קם

        יוסי, 12/04/10 19:54

        תלמד עברית

  • 216.

    נראה לי שאנת קם עשה נזק למדינה ולאזרחים טובים בכוונה. יש לעונש בחומרה. (ל''ת)

    borisdo , 12/04/10 12:18

  • 215.

    הוא נשמע כמו אנת קנט השניה. אלי עושים צנזורה, -לא אליו. איזה בלאגן. (ל''ת)

    borisdo , 12/04/10 12:13

  • 214.

    העיתונאים צודקים - לחתום איתו הסכם

    אסף, 12/04/10 11:56

    ואח''כ להפר אותו כפי שהוא עשה.
    עשו איתו כבר הסכם שבמסגרתו היה עליו להחזיר את כל החומר שברשותו (אפילו עפר שלח כתב שקרא את ההסכם והיה עליו לנהוג כך )והוא הפר את ההסכם והחזיר רק כ 50 מסמכים מתוך כ 2000.
    כרגע הוא מחזיק את המדינה בגרון ומסרב להחזיר את כל המסמכים שברשותו, ולכן אין ברירה וצריך לחתום איתו הסכם, ואח''כ להפר אותו.

    • והסעם היה כתוב שלא משתמשים בחומר נגד מקורות ואז השבכ עצר את ענת קם

      לילי, 13/04/10 00:55

      כולם שקרניםםםםםםםםםםםםםםםם

  • 213.

    מי שמתנגד לחיסול מחבלים הוא טרוריסט (ל''ת)

    יהודי שפוי, 12/04/10 11:24

  • 212.

    תגובה פאבלובית אישית: אם זה מה שהנגבי אומר, סימן שהשב''כ צודק

    ליאת, 12/04/10 11:22

    גם אם הנגבי אומר שביב אמת, הוא חשוד תמיד כמסית פתולוגי נגד יהודים עם כיפה, נגד מפלגות ימין ונגד כל מה שלא חושב בדיוק כמוהו , סטאליניסט טיפוסי.

  • 211.

    השב''כ חייב לחקור החבורה בתיקשורת שתומכים בחשודה בריגול (ל''ת)

    הקיצונים עברו כל גבול ולכן לשלול להם אזרחות, 12/04/10 11:03

  • 210.

    תודה. סוף סוף קול שפוי בעיתונות מחוץ ל''הארץ''

    אסף, 12/04/10 10:30

    אלון הדר, הצלחת להבחין בין העיקר והטפל בסיפור המעוות הזה. תבורך!

  • 209.

    קם אשכנזיה עם קשרים- וענונו מרוקאי עם אזיקים. עבירה זהה- עונש זהה. (ל''ת)

    מרוקאי עצבני מאוד, 12/04/10 09:57

  • 208.

    חיסול אנשי ג'יהאד סכנה לדמוקרטיה? תגיד אתה שפוי?

    יובל, 12/04/10 09:46

    כן, במדינה בה הבג''ץ הוא גוף פוליטי עם אג'נדה פוליטית ברורה זה בסדר גמור שאנשי הצבא ימצאו דרכים לעקוף את הפסיקות הבלתי אפשריות שלו מבחינה בטחונית.

    לו היה מדובר בחיסול נזירות פרנסיסקניות הייתי מסכים עם המאמר, אבל הכותב מציג את יאיר נווה וצ.ה.ל כנאשמים ואת מחבלי הג'יהאד כבעלי זכויות מטעם הבג''ץ של מדינת ישראל.

    אלון הדר אתה פשוט משקר.
    כרגע נוח לך לעשות שימוש בדמוקרטיה כדי למגח את צ.ה.ל ןלתמוך בעיתונאית שחשודה בכך שעברה על החוק בצורה חמורה ביותר.

    בנוסף לכל שכלל לא בטוח שאחן המסמכים מעידים על כוונה או יישום כוונה המנוגדים לפסיקות הבג''ץ. זאת סה''כ קביעה של העיתונאים השמאלנים האנטי ציונים ולא עובדה מוכחת. כך שגם לך אלו הדר ישנה אג'נדה פרטית שלך.

    • אתה בכלל יודע מה ההגדרה של ''דמוקרטיה''?? תחזור לבית הספר (ל''ת)

      ב, 12/04/10 10:32

    • מסכימה לכל מילה (ל''ת)

      רחל, 12/04/10 14:26

  • 207.

    השמאל זה אחד הדברים הבזויים שיש,איכסססס (ל''ת)

    רותם, 12/04/10 09:35

  • 206.

    דברים נאיבים של כותב נאיבי

    אריק, 12/04/10 09:18

    תמשיך לישון אתה וחבריך לשמאל ונראה לאן המדינה תגיע.
    בשם הדמוקרטיה הכל מותר, מי שמסית את הדיון מהעיקר זה אתה,עדיף לך לעזוב את המדינה , אתה וענת והעיתונאי בלאו, תשתקעו בלונדון ותעשו שם נעים אחד לשני בגב.
    הפרשה הזו חמורה וענת קם היא לא קדוש מעונה, היא שפוייה לגמרי והיא יודעת טוב מאוד מה היא עשתה וגם אתה יודע.
    יאיר נוה הוא קצין שנלחם למענך ולמעני, ובמלחמה כמו במלחמה יש גם מקום לחסל את אלו הקמים עלינו.
    תתעוררו כי האוייב שלנו רק מחכה שנירדם בשמירה ונהפוך לשמאלנים נאיבים כמוך וכמו ענת קם.

  • 205.

    אדם שעובד במקום ומוציא מסמכים סודים לפרסום הוא מרגל .

    רענן מתל אביב, 12/04/10 09:18

    העיתונאים השמאלנים נחלצו להגן ולתמוך בחבריהם נגד מדינת ישראל ועם ישראל אבל העובדה היא שהחיילת שעבדה במקום רגיש כל כך פשוט ריגלה עבור העיתונאי ובשביל השמאל הקיצוני מסיבות אידיאולוגיות נגד הכיבוש כמו שאמרה .עכשיו התקשורת השמאלנית תומכת במרגלת ובעיתונאי ?
    שלא יהיו טעויות אם היה מדובר בימניים שהוציאו מידע אז התקשורת כבר היתה שופטת ומרשיעה אותם רק ההבדל הוא שימניים לא היו עושים מעשה כזה שיפגע בצה'ל ויכפיש את המדינה .

    • אם כך גם ביבי שלך ועוד אלופים בצהל הם בוגדים?

      אני, 12/04/10 10:41

      ראה פרשת ''מסמך שטאובר'' למשל- או כשזה מתאים לאידיאולוגיה ימנית זה פטריוטיות וכשזה מתאים לאידואולוגיה של צדק (כי זה אפילו לא קשור לשמאל- פשוט קצין צבא נתן הוראה נוגדת בג''צ)אז זה בגידה?
      אתה לא חושב שזה בדיוק התפקיד של עיתונאי, לדאוג שרמי הדרג לא יעשו דברים בניגוד לחוק? או שאנחנו מבטלים את בג''צ כי פתאום אף אחד לא נותן להם סמכות????

  • 204.

    העיתונות השמאלנית מנסה להסיט את הדיון מהבגידה של הקולגות (ל''ת)

    מי שעובר על החוק צריך להענש, חייל או עיתונאי, 12/04/10 09:04

  • 203.

    לא נקם ולא נעליים

    רונן, 12/04/10 09:01

    אם כבר, יש התגייסות תקשורתית למען המרגלת קם.
    רק תחשבו, האם היא היתה מקבלת את אותו יחס לו היתה ערבי מסכנין?
    אם כבר אתה רוצה לזעוק פה על משהו - תזעק על האפליה הנוראית הזו. ערבי מסכנין היה כבר מזמן נמק בצינוק, בעוד שענת קם שוחררה למעצר בית על מנת ''לאפשר לה להמשיך בעיסוקיה''.

  • 202.

    סוף סוף קול של תבונה ב NRG, ולא רק התלהמות טוקבקיסטית ימניסטית (ל''ת)

    ר' איזיל חריף, 12/04/10 08:47

  • 201.

    אבל היא לא חיפשה מסמך ספציפי אלא גנבה 2000 (ל''ת)

    מסמכים שונים! אז לא גיבורה ולא נעליים, 12/04/10 07:40

  • 200.

    דברים חשובים ומעוררי מחשבה. (ל''ת)

    אהרון, 12/04/10 06:20

  • 199.

    הנגבי הוא לא טובל ושרץ בידו. הוא השרץ.שמאלני וגם צבוע.

    קול ישראל, 12/04/10 05:44

    צרוף מאד מסוכן.

    • של נעליך לפני שאתה זורק רפש על אדם כזה

      אזרחית, 12/04/10 16:55

      משה נגבי (לא הנגבי) הוא אדם הגון, ישר, יודע את החוק ומעמיק. איך לא תבוש?

      • אז מתברר שהוא לא מושלם בכל זאת ברנז'ת השמאל האשכנזית דוחפת אותו (ל''ת)

        מגיב קטן, 12/04/10 20:11

  • 198.

    הסיפור של בלאו התפרסם ליפני כל כך הרבה זמן.איפה היית.?

    רונית, 12/04/10 05:37

    אם הפרשה כל כך חמורה

  • 197.

    הסכנה לדמוקרטיה מחפרפרות ובוגדים גדולה מחיסול ג'יהדיסטים ורוצחים (ל''ת)

    יהב עצמון, 12/04/10 05:19

  • 196.

    יופי של מאמר - הכתבים הצבאיים...

    גלעד, 12/04/10 04:11

    מפחדים מאיבוד המקורות, לכן כמו שציין נמנעים ללכת למחוזות האפלים הללו.
    ענת קם היא אכן בוגדת. היא צריכה לשלם על כך. אבל גם נווה צריך לשלם על כך ששם את בג''צ לקלס. (במידה והמידע נכון). אין אף אחד שהוא מעל החוק - אחרת אבדנו לגמרי.

  • 195.

    חזירים פשיסטים . שמשמיצים את ענת קם עיתונאית לוחמת (ל''ת)

    אלי, 12/04/10 04:07

    • לוחמת נגד הציבור היהודי בישראל - ביחד עם החמאס ואש''פ (ל''ת)

      באמת לוחמת במסתרים, 12/04/10 08:27

    • לוחמת במי? (ל''ת)

      לוחמת עאלק - לוחמת נגד עמה ומדינתה, 12/04/10 08:28

  • 194.

    עתונאים מנוולים-נמסתם!!!!!!!! (ל''ת)

    moshiko, 12/04/10 02:41

    • אתה ימני קוף טיפש (ל''ת)

      אתה, 12/04/10 04:08

      • כמו מרבית עם ישראל כאן (ל''ת)

        חיים, 12/04/10 20:11

  • 193.

    מאמר חבל''ז, סוף סוף אחד עם ביצים אומר את האמת על מה שהולך כאן! (ל''ת)

    גבר, 12/04/10 00:57

  • 192.

    אשכנזי רוצה מבלאו את המסמכים שחשפו קומבינה במכרז תפור לבנו איתי אשכנזי

    מיקי, 12/04/10 00:46

    בלאו חשף שחיתות במשרד הביטחון שהבן של הרמטכל התקמבן על מכרז.
    מאז אשכנזי נוטר ומסתבר גם נוקם.
    וכל עדר הבהמות והכתבלבים הצבאיים מהנהנים 'כן,כן' עם הראש ולא מבינים שהקומבינה הסיבובית נעשתה על חשבונם.
    הציבור כאן יאכל הכל, רק תעטפו בעטיפת 'ביטחון' ותגישו.

  • 191.

    רק ענת קם, קמה ושיספה את גרונו של צה''ל והעם היהודי (ל''ת)

    אף אחד לא קם, 12/04/10 00:23

  • 190.

    חבל שדבריך המדויקים נופלים על אזניים ערלות

    העם הזה טימטם עצמו לדעת, 12/04/10 00:23

    הציבור הישראלי מייחל לדיקטטורה. היום, ערב יום השואה ועצוב לראות לאן התדרדרנו. אני קוראת את התגובות ולא מאמינה. איך הפך העם הזה לכל כך נבער מדעת? לחבורת חוליגנים לאומנים ומתלהמים? מה הפלא שהוא מצמיח ''עיתונות ביפרים'' ולא יודע להעריך עיתונאים אמיצים ונאמנים למקצועם כאורי בלאו.

  • 189.

    מאמר שכולו קישקוש מקושקש

    אחד 1, 11/04/10 23:55

    המאמר הזה מזכיר לי את טענות עורכי הדין שצה''ל לא עשה עליה תחקיר בטחוני. נו אז מה. יש כללים ובכל חייל נותנים אמון שלא יעבור על החוק. החיילת ידעה מה זה סודי ואת כל נוהלי שמירת הסודיות. אולי הכתב הטפש הזה חושב שצריך לשאול כל חייל האם הוא מתכוון להדליף ואם החייל יאמר כן אז לא לקבלו למשרד. איזה שטויות.
    הבחורה עשתה עבודת ריגול מתוכננת היטב וניצלה את מעמדה לתת הוראה לטכנאי לעקוף מנגנון שמירת סודיות כדי שתוכל להעתיק.
    ולהורים, לא שכנעתם אף אחד אולי את עצמכם ואולי גם את עיתון הארץ ואת החיזבאללה וחמאס ויש גבול.
    אני מקווה שמערכת המשפטית שלנו תתנהג הפעם בחכמה ותיתן לבחורה המזיקה את מה שמגיע לה

    • ----------------------מאמר מעולה ונכון ... (ל''ת)

      כל הכבוד לכותב הזה, 12/04/10 04:08

    • שטויות. אם בכל החייל היו נותנים אמון...

      ב, 12/04/10 10:35

      אז לכולם היה סיווג סודי ביותר והיית יודע את כל סודות המדינה ביום גיוסך. אז אנא ממך, חסוך מאיתנו את השטויות שלך.

  • 188.

    בג''צ אינו מוסמך להורות לצבא איך להילחם. זו חריגה חמורה מסמכותו. (ל''ת)

    זה העיקר, 11/04/10 23:22

    • אין לך מושג אתה פרימיטיבי (ל''ת)

      נו .. נו .., 12/04/10 04:09

    • מה אתה אומר. בג''צ קובע את גבולות המותר. לך ללמוד (ל''ת)

      אתה בור וגם טפש אמיתי, 12/04/10 05:33

    • מדויק !, אחרת ששופטי העליון ילחמו במקום צהל, מי שלא מסכים.............

      אבא ללוחמים, 12/04/10 09:26

      שישחרר בבקשה את הלוחמים לבתיהם, ונראה אותם לחמים בחזית.
      לי יש 4 לוחימים במילואים בבית, והייתי רוצה שהדאגות שלי יעברו, לראשיהם של כל שופטי העליון והשמאלנים שיושבים בבית ומקשקשים.........

  • 187.

    עוד אחד למייסדי תנועת - אין גבול

    אריה-אריה, 11/04/10 23:07

    יש גבול ימנית קיצונית בשבילך עיוני

  • 186.

    אני מנסה להבין מה קורה

    צלילה, 11/04/10 23:07

    ואני רואה שבלי כל קשר, להרבה ימנים שכותבים פה, יש פרונקל על הלב.לא כל דבר שקורה פה מכליל את כל השמאלנים, שמאלנים הם אנשים שרוצים שלום בארץ ישראל. לא אנשים שרוצים לבגוד במדינת ישראל...אז בבקשה, תחדלו מכל שינאת האחים הזאת...ותפסיקו להיות פנאטים עיוורים חמומי מוח וחשוכי מרפא..אתם מדביקים פה את כולם.

    • שמתי לב שנדבקת היטב.אבל לא מהימנים. (ל''ת)

      רונית, 12/04/10 05:41

    • כולם רוצים שלום, אך לא בתמורת ארץ ישראל, לך בטח כבר יש ויזה פולנית

      מיכה, 12/04/10 09:14

      הבעיה של השמאל היא שעדין לא הפנימו היכן הם חיים, את העובדה שהערבים רוצים את כל ארץ ישראל לעצמם (כמו את כל שאר העולם), ושאין לערבים שום זכות על א''י, הם הפולשים ולא אנחנו מבחינה הסטורית ובלי קשר לימי התנ''ך - המניע היחידי הוא שנאת יהודים והרצון להתפשט על כל העולם.

  • 185.

    חיילים שברימו שלטים עפו מהצבא והתקשורת הכפישה ימים רבים והתריעה מחובשי

    הכיפות. אבל את השמאל הקיצוני עוטפים במעטפת צדקנית, 11/04/10 23:06

    קם גנבה 2200 מסמכים כדי להתקדם בחיים. רובם לא קשורים לחיסולים. כדי לקדם עצמה ולפגוע בצבא ''הכיבוש'' על הדרך עשתה מה שעשתה. אם חומרים כמו תכניות עופרת יצוקה ייחשפן, יישפך דם של חיילים, אבל השמאל הקיצוני נהנה שיש פה קורבנות ''שלום'' במלחמה שהמיטו עלינו.

  • 184.

    הסיפור פורסם, לאף אחד לא היה אכפת. למה עכשיו זה כן חשוב פתאום?

    איתמר, 11/04/10 23:06

    מוזר לי התפישה הזאת.
    למרות שסה פורסם בהארץ , עם נתוני הקריאה הנמוכים שלו, אם הסיפור היה מספיק גדול הוא היה זוכה לפולא אפים בכלי התקשורת האחרים והיה יוצר בלאגן גדול.
    אני מסכים שזה מוזר שהוא לא יצר את הבא הזה. אבל כנראה שהייתה לזה סיבה. אולי לציבור לא אכפת, כי הוא תומך בפעולה של הצבא ולא אוהב את בג''ץ. יכול להיות שזה גרוע, אבל אין פה ספין. הציבור והתקשורת קיבלו הזדמנות להעלות את הסיפור הזה לסדר היום. הם לא רצו, או לא הצליחו. אז למה עכשיו לדוש שוב בנושא שכבר ירד מהפרק?

    • תשובה:זו היתה כתבה מעוותת והיועץ המשפטי לממשלה

      גלעד, 13/04/10 08:20

      קבע שאין לה בסיס. הכתב עירבב מושגים שונים וענינים שונים והחסיר את ה עובדות המשמעותיות וכך קבע כי צה''ל ''מצפצף'' על בג''צ.
      למעשה,דובר על הוראות פתיחה באש למבצעי מעצרים שניתנו בהתאם לנתונים המבצעיים על המבוקשים האלה (הכתב לא סיפר מה ידוע לצה''ל על תוכניותיהם בעת מעצר-להיות פצצות חיות) ומכך נגזרו הוראות נכונות ושפויות.
      החלטת חיסול זו אופרה אחרת- הכוונה להחלטה מדינית(ראש ממשלה)לחסל אישיות בלי שום קשר למעצר(דוגמאות: יחיא עייש,מבצעי טבח הספורטאים במינכן,וע''פ פרסומים זרים:מבחוח,מורניה וכו')

      • פספסת:לכאורה מעצר, בפועל חיסול. על זה כל הסיפור (ל''ת)

        משפטנית, 13/04/10 10:22

  • 183.

    מבחן וענונו

    חוק וסדר, 11/04/10 23:00

    דין קם כדין וענונו !!!!!!

  • 182.

    יאיר נווה הוא יקירם של המתנחלים השולטים במדינה . מי יעז לגעת בו

    וגם איש בטחון . הגנה טוטאלית, 11/04/10 22:44

    כל מי שלא מיישר איתם קו הוא בוגד .
    מבחינתם - כיתת יורים .
    זוהי המדינה שמשמיצה את כל העמים מסביב וקוראת לעצמה - אור לגויים .

  • 181.

    שעיר לעזזל

    יוסי, 11/04/10 22:35

    למה שעיר לעזזל אם אני משאיר חנות פתוחה והולך לאכול צאהרים האם מותר לכל אחד לבוא ולגנוב אז אם אני לא שמרתי על העסק שלי הגנב פתור אדוני כל העיתונאים אתם לא מעל לכל במיוחד מעל למדינה ועדיף שתבינו ותפנימו

  • 180.

    מסכים לחלוטין עם הכותב!

    שי, 11/04/10 22:17

    מפזרים חול בעיני הציבור על מנת שלא ישימו לב למחדל החמור שביצע הצבא בניגוד להחלטת בג''ץ.

    לטעמי זה רק עוד צעד למדינה שהיא רק בעלת חזות דמוקרטית.

    • אהל הסיפור הזה כבר פורסם ליפני שנה וחצי ולא קרה כלום

      רונית, 12/04/10 05:47

      עכשיו אתם ניזכרים בזה? אולי המצב הוא בדיור להיפך. שאתם השמאלנים משתמשים בסיפור הישן והלא מעניין הזה כדי לחפות על המעשה הבוגדני של חברתחם.

    • ולגוף הגניבה מה יש לך לומר?? (ל''ת)

      ולג, 12/04/10 07:41

  • 179.

    גלעד שליט

    ירושלמי, 11/04/10 22:07

    התקופה שבה בגדה הבחורה המדוברת (ענת קם) מקבילה לפחות במידה לתקופה בה נחטף גלעד שליט.
    לדעתי ניתן לקשור בין שני הארועים גם אם לא היא הגורם לחטיפתו הרי הדלפה של העמדה הצהלית והמשמרות וחילופי הכוחות באזור יכול היה לשרת את החמאס בתכנון החטיפה ולכן היא בקלות יכולה להיות אחראית או דומתה לחטיפתו של גלעד שליט

  • 178.

    כתבה מעולה! יישר כח! (ל''ת)

    עודד, 11/04/10 21:56

    • 69.6= 2+2 (ל''ת)

      כמו שהכתבה מעולה, גם אותה רמת טיעון., 11/04/10 23:07

  • 177.

    בולשיט

    הכנסו דחוף, 11/04/10 21:46

    הסיפור עם האלוף נווה ותוכן המסמכים שבהם לכאורה פקודות חוקיות או לא חוקיות כבר פורסם(!!) בעיתון הארץ ובפועל לא הצליח לעורר כל כך עניין,ולא היה דרמטי , כי כנראה שהייתה בו מעט מאוד אמת.ולכן אין טעם להתחיל הנושא כעת מחדש-הנושא הזה קיבל כבר את הצ'אנס שלו ונכשל.
    עכשיו הסיפור הוא גניבת מסמכים מסווגים על ידי חיילת-מרגלת,והחזקת רכוש גנוב על ידי כתב פוסט-ציוני שבמעשיו סיכן חיי אדם-אזרחים וחיילים כאחד.
    ולכן הטענה של הכתב בדבר הסטת הדיון מהנושא העיקרי היא דמגוגיה.משום שהדיון על תוכן המסמכים התקיים גם התקיים כבר בעבר !
    בקיצוק הכתב צריך להיות קצת יותר מעודכן
    ולא לעבוד עלינו בעיניים עם הדמגוגיה שלו

  • 176.

    זה היה נכון לו רק מסמכים אלו היו ברשות בלאו

    רות, 11/04/10 21:22

    אבל בל נשכח מדובר בעוד מאות מסמכים שאינם קשורים להפרות משפט ......

  • 175.

    עכשו אין ספק השקר הגדול בהתקשורת הישראלית

    גל, 11/04/10 21:05

    אין גבול לעיוות המציאות שאתם יוצרים אנשי שמאל , אנשי שקר שכמותכם.
    אולי תסחפו איתכם את רפי השכל, וסומי הדעה. אך בסוף... לשקר אין רגליים!
    האמת תצא לאור

  • 174.

    יאיר נווה להאג פושע מלחמה (ל''ת)

    פטריק, 11/04/10 21:01

  • 173.

    אין דבר יותר גרוע מלבגוד במדינה ואל תיבלבל את מוח

    פאפיטו, 11/04/10 20:38

    צה''ל חייבת לשפר את איבחון אנשיה..זה טו .

    • נווה בגד במדינה. זו מדינת חוק והוא עבריין!!!! (ל''ת)

      התעוורתם לגמרי, 12/04/10 00:24

      • כל עבריין הוא בוגד במדינה? כל מישמפר חוק הוא עבריין פלילי?

        רונית, 12/04/10 05:52

        איזו פרשנות שמאלנית היסטרית. ראינו היטב את מדינת החוק שלך בפעולה בזמן ההתנתקות.כל הדברים היפים שאתם מטיפים להם נעלמו והתאדו לגמרי.

  • 172.

    חורבן בית שלישי ענת אלוהים מקווה שיסלח לך (ל''ת)

    חיים, 11/04/10 20:33

  • 171.

    אם בארזים נפלה שלהבת מה יגידו עזובי הקיר עצוב מה שקורה לנו

    איציק, 11/04/10 20:32

    הזוי איך כולם מוכרים את ארץ ישראל הקטנה שלנו

  • 170.

    2000 מסמכים, לזה יש לך תשובה? (ל''ת)

    שני, 11/04/10 20:27

    • מי אמר 2000 ? השב''כ שמשקר ומטייח?? (ל''ת)

      לא מאמין למילה שלהם, 12/04/10 00:25

  • 169.

    ענת קם קמה לסייע למקופחים ולנרדפים

    מה בסך הכל ?, 11/04/10 20:16

    למנוע מישראל להתעלל בהם באופן לא חוקי.

    זה הכל.

    היו לה מניעים אנושיים טהורים.

  • 168.

    אלון הדר הוא שמאלן יפה נפש מנותק מהמציאות (ל''ת)

    גדי, 11/04/10 20:16

  • 167.

    דובר בד''ץ העדה העיתונאית אמר את דברו השם שמירה על הדמוקרטיה

    אהוד, 11/04/10 19:52

    נסיון להכשיר גנב וסוחר ברכוש גנוב בשם שומרי הדמוקרטיה הוא פתטי.

    אנחנו מדברים על עיתונאים המדחיקים את היותם חלק מרכזי מקפיטליזם חזירי -המטרה האישית מקדשת את האמצעים בשם החופש והמוסר.

  • 166.

    הכותב שם לעצמו גול עצמי............

    נדב, 11/04/10 19:51

    ...כותב המאמר טוען שאם העיתונאי היה מגלה כיצד הרשויות מפרות את החוק בטיפול במתנחלים, אז הימין היה בעד אותו עיתונאי.

    שאלה לכותב המאמר: אתה מכיר איזה עיתונאי ב''ארץ'' או בכלי תקשורת מוביל אחר, שגילה פעם משהו שיעזור לימין או למתנחלים ??? כמו למשל, איך הרשויות דורכות ברגל גסה על זכויות האזרח שלהם ??? איך זה שאתם העיתונאים החרוצים תמיד מגלים אך ורק עניינים המתאימים להשקפות של השמאל הקיצוני ואף פעם לא משהו שמתאים אפילו לימין המתון ???

    • אין דבר כזה ימין מתון. אתם כולכם פאשיסטים. (ל''ת)

      שפוי., 11/04/10 23:05

      • תאכל את הלב שמאלן (ל''ת)

        ימין מנצח, 12/04/10 10:57

  • 165.

    שאלה חשובה

    שלמה, 11/04/10 19:49

    מישהו יודע על איזו החלטת בג''ץ צפצפו ראשי הצבא (בבקשה להביא מקור מוסמך, לא שמועות בלבד)?

    • מעניין את הסבתא שלי הוק המפורש. ידוע שצהל לא מוסרי (ל''ת)

      מה אתה מקשקש, ימני בזוי?, 11/04/10 23:03

  • 164.

    כתבה מבישה ומגמתית, שתומכת בשמאל הקיצוני וההזוי. (ל''ת)

    מערכניק לשעבר, 11/04/10 19:47

  • 163.

    ד''ש מחברך תובל ב''הארץ'' (ל''ת)

    הלך הזרזיר, 11/04/10 19:43

  • 162.

    אני יש לי יש לי שאלה קטנה, אלא הפאנטיים שמצביעים ליכוד

    וזה שאינו יודע לשאול, 11/04/10 19:33

    או ליברמן, לא הרוב הגדול שלהם משתמט מצה''ל או שברובו הוא ג'ובניק? סתם תהיתי

    • תשובה- רוב הלוחמים היום הם מתנחלים או יוצאי רוסיה,עדיין יש לך שאלות? (ל''ת)

      רעמסס, 11/04/10 19:42

      • איך קראת לשואבי המים של האליטה האשכנזית ? (ל''ת)

        מקסים, 12/04/10 16:50

    • ידידי, רוב המשתמטים היום הם מהשכבה הסוציו אקונומית

      טל, 11/04/10 20:03

      הגבוהה בערים הגדולות, במיוחד בתל-אביב.
      אם הם מתגייסים זה רק לשירות קל''ב נוח ומפנק,רבים מהם בכלל לא מתגייסים, לא כל שכן
      לקרבי. הזמנים השתנו: ב 20 השנים האחרונות
      מי שמחזיק את היחידות הקרביות הם פריפריה, מזרחים עולים וכמובן דתיים-לאומיים, בני מושבים וקיבוצים במידה מועטת בהרבה מהעבר.
      ישראל הראשונה והמקושרת כבר לא נמצאת בצבא.

  • 161.

    איזה הבדל בין פרץ ז''ל שהקריב עצמו למען העם לקם הביזיונרית (ל''ת)

    תיבש יד המרגלת, 11/04/10 19:27

  • 160.

    השמאל מוכר הכול - אידאוליגיה , קרקעות , דרכי הגנה והתקפה - מקווים שהמו

    רז, 11/04/10 19:26

    שהמוסלמים יגנו עליהם בדיוק כמו שהנאצים שמרו על קומץ שטינקרים !

  • 159.

    מיסטר הדר, זה סיפור של לפני שנה וחצי

    כתב צבאי, 11/04/10 19:17

    מה אתה רוצה שנעשה עכשיו? זה פורסם מזמן, ואין שום סיבה למחזר אותו היום בשנית

  • 158.

    קשקוש בלבוש

    אייל, 11/04/10 19:09

    א. - גם הכתבה שאורי בלאו פירסם וגם החיסולים הממוקדים - הם לא בדיוק הפרה של צו בג''צ אלא הכל נתון לפרשנות. מי שיקרא את פסק הדין של בג''צ בעניין החיסולים יראה ישר שלא בוצעה שום עבירה. אולי בסיטואציה מסויימת ניתן לומר שהיה צריך לנהוג אחרת - אבל בכל מקרה לא מדובר בצפצוף של מערכת הבטחון על בג''צ אלא בשאלה פרשנית לגבי כיצד מיישמים את הבג''צ הזה.

    ב. - מי שעשה את הספין הם אנשי הארץ, אורי בלאו והפרקליטים של קם. מבין 2,200 מסמכים מסווגים רק 2 או 3 עסקו בנושא שכביכול ''אמור לעניין את הציבור''.
    כל יתר המסמכים שפורסמו הם מסמכים שאין בינם לבין ''פשעים'' לכאורה שום קשר.
    ככה שאת הספין עשו אנשי הארץ והם דאגו לספין הזה עוד לפני פרסום הפרשה בישראל תוך התראיינות לתקשורת הזרה ופגיעה נוספת במדינה.

    בקיצור - אל תתנו לכתב להטעות אתכם.

  • 157.

    סולם הערכים שלך מעוות. שינוי משטר עושים דרך בחירות

    אלון, 11/04/10 19:06

    ולא בעזרת גניבת מסמכים.

  • 156.

    אין לכם אלוהים.תזכרו את זה ביום שנחדל להתקיים.חבורת בוגדנים (ל''ת)

    צופה, 11/04/10 19:00

  • 155.

    מי המניפולטורים שעוסקים בספינים?

    המצונזר רבות., 11/04/10 18:57

    השקר העיקרי (שהוא גם הספין הגדול בו הכתב המניפולטור משתמש הפוך על הפוך):
    הכתבה בארץ היתה מופרכת מעיקרה: בג''ץ לא אסר על חיסולים, אלה השאיר אותם כברירה אחרונה, כאשר המעצר של המחבלים המחליאים עליהם אתם מגוננים, לא אפשרי.
    הטענה של קם ושל יתר מבכרי זכויות המחבלים על חיי חיילינו ואנשים חפים מפשע בעמנו, היא שחיסלו למרות שניתן היה לבצע מעצרים.
    עכשיו בא נראה שמאלנים עונים לעיניין, בלי קללות ,שקרים והכפשות, לטיעון זה.
    שאלה נוספת שלא זוכה לתשובה: מדוע גנבה קם והעבירה לכל-דכפין חומר סופר מסווג, שבנופלו לידיים עוינות יגרום לנזק בל ישוער.
    מה החומר הזה קשור בדיוק לטענות על ביצוע פעולות לא חוקיות על ידי צהל?

  • 154.

    מעשה נקם על הספין התקשורתי -ענת קם

    אוהד הגלילי, 11/04/10 18:54

    מה הנאום שלך המחכם,מה אתה תוקע את האלוף נווה ועוד פרשנויות מלאות חנופה.


    הנקודה המרכזית היא גניבת 2200 מסמכים
    סודיים ממתקן בטחוני על ידי חיילת. נ ק ו ד ה מה הפילוסופיה הזו. היא סרחה ועליה להענש כך היה ששרתתי בצבא הגנה לישראל ולא הייתי מחונן ולמדתי בתיכון ליד האוניברסיטה, את מי זה מעניין הבחורה הזו בצעה פשע חמור.

  • 153.

    קם= וענונו- שניהם העבירו חומר סודי למי שאינו מוסמך, ולא משנה אם זה

    רעמסס, 11/04/10 18:53

    עיתון ישראלי או לא- בעידן האינטרנט הכל פתוח.

  • 152.

    אנשי השמאל ה''אידאליסטי'' שימו לב:

    לקח מההסטוריה, 11/04/10 18:53

    הבוגד הדני וידקון קוויזלינג טען במשפטו כי שיתף פעולה עם הגרמנים כי ''האמין'' שבכך הןא עוזר לעם הדני ולאנושות כולה.

  • 151.

    פושעת (ל''ת)

    עמיתוש, 11/04/10 18:52

  • 150.

    אפשר להבין את ההלם של השמאל - רבים מהם היו לא פעם ולא

    תומר, 11/04/10 18:44

    רק שאז זה לא ''נחשב'' בגידה בתקשורת... היום יום השואה ואני חושב שהשמאל צריך לעשות חשבון נפש. אורי בלאו הנ''ל הוא מנוול בלי קשר לזה שהוא בוגד ומרגל, ביום השואה זה אולי הזמן לומר שרבות מהכתבות שלו ב''הארץ'' משמשות את ''מיטב'' הניאו-נאצים בעולם. קשה לדעת מה גודל הנזק שהוא גרם ליהודים בכל העולם, וכמה נהרגו בגללו ועוד כמה יהרגו. חשוב לציין זאת. ערב יום השואה אומר ללמוד את הלקח.

  • 149.

    אלון הדר, תאכל את הלב מקנאה: היא מרגלת ולא אתה

    גיא לברן, 11/04/10 18:37

    אבל מעניין מה תגיד כשהיא תקבל את מאסר העולם שמגיע לה.

  • 148.

    בלבול מוח. הכתבה ההיא מלפני שנתיים ואין קייס

    לא רציני, 11/04/10 18:27

    כפי שמוכח משתיקתם של ארגוני השמאל לנוכח הגילויים המרעישים, מאז ועד היום. כל מי שקורא את האותיות הקטנות מבין שדברי נוה מוצאים שם מהקשרם ופעילות צה''ל נעשית בכפוף להנחיות הפצ''ר וכו'. העיסוק הנוכחי בפרשה, ביוזמת מערכת הביטחון, הרי מחיה טענות שנשכחו מזמן ולכאורה אין שום אינטרס ממסדי להציפן מחדש.

  • 147.

    משה הנגבי הצדיק היחיד בסדום (ל''ת)

    ערוץ 2ֹ ממזמן רק בידור, 11/04/10 18:24

  • 146.

    זה לא להאמין שהיא קיבלה מעצר בית.איזה שחיתות של השופטים.

    גיל רעם., 11/04/10 18:21

    אין במסמכים שום חדש חדיש או מחודש,אם כבר אם מישהו שריך לשלם מחיר אזי אלה אותם שופטים ,שוטפי -כלים שמשחקים אותה כאילו הם חיים במערב בלגיה עם כל מיני הגבלות ואזיקת ידיים מטורפת שהם שמים לצבא ההגנה לישראל.

    קמה לה המחלה הזאת ומלניה על חיסולם של כל מיני רוצחים אנסים שודדים ובהמות הולכי על שתיים ,ואחר כך אדון כתב מתפלא שלאיש לא איכפת מהם.טיפש מטופש מוטב היה לך ולנו אם היית מפרסם את הכתבה בעיתון ''חדשות - החמאס'' ולא באתר nrg המצויין.

  • 145.

    יאיר נווה פעל לפי בג''צ. די לספין!

    משפטן, 11/04/10 18:16

    מי שלא יודע לקרוא פסקי דין, שלא ינסה להעניק להם פרשנות שגויה מוטת אג'נדה.

    • תקרא את המסמך המלא. לא סתם זה סודי ביותר כדי להחביא את הפשע (ל''ת)

      משפטנית, 11/04/10 22:04

  • 144.

    הבן של אשכנזי/הבנות של ברק

    שלו, 11/04/10 18:15

    השחיתות במשרד בטחון,מושתקת במסווה של בטחון מדינה.
    השחיתות בעירית ירושלים מתחילה להתבהר,מה שכל ירושלמי ידע,מתברר עכשיו לשאר תושבי ישראל
    אולמרט הוא מושחת!
    כעת חייבים לחקור את השחיתות במשרד הבטחון,
    סוחרות הנשק בנותיו של ברק,וסוחר הנשק בנו של אשכנזי,צריכים לעמוד לדין

  • 143.

    באים הגברת לא מרגלת עמיר לא רוצח.

    אחד מהעם ישראל, 11/04/10 18:15

    אים הפישרית שהוציאה מצהל במעשה בגידה מאות רבות של מיסמכים מסווגים באמתלה של מוכרחות אידאולוגית אינה בוגדת ואינה האישו במעשה(עוד ניסיון נואל של התיקשורת וכתבי האגנדה להסיט האש מהמרגלת)הרי לשיטתכם מי שירה כדורים בגבו של ראש הממשלה באמתלה של מוכרחות אידאולוגית אינו רוצח וביכלל לא הוא היה צריך לעמוד למישפט אלא רבין ופרס....
    -מעניין אים אבירי חופש העיתונות לא ''יעלימו''דעה זו שלי......

  • 142.

    בלה , בלה , בלה....אורי בלאו כגיבור תרבות ומודל לעיתונאי...

    יגאל, 11/04/10 18:04

    ...וזה בכתבה שעוסקת בספינים ודמגוגיה....
    בלה בלה בלאו

  • 141.

    בוגד הוא בוגד הוא בוגד

    בוגדת במדינה, 11/04/10 17:59

    ןהאידאולוגיה והתירוצים לא רלוונטיים.

  • 140.

    כל הכבוד (ל''ת)

    סוף סוף כתב נורמלי, 11/04/10 17:47

  • 139.

    תבינו שאשכנזייה יפה שמאלנית ועשירה מבית אשכנזי אליטיסטי

    מבחן בוזגלו, 11/04/10 17:41

    לא תשב בכלא ולא במעצר.

    • ענת קם אשכנזיה עם קשרים- וענונו מרוקאי עם אזיקים, מצא את ההבדלים. (ל''ת)

      אשכנזי, 11/04/10 18:51

    • ל--139 באופן כללי מסכים איתך

      חובב ציון, 11/04/10 19:16

      שכחת לציין את התיקשורת שמפרגנת לה.
      שמאלנית מזרחית לא היתה זוכה ליחס
      כזה אוהד ורועש של התיקשורת.(ראה טלי פחימה)התירוץ שהיא עיתונאית זה רק כדי למרוח את הענין.כדי לא להגיש נגדה כתב אישום חמור.

    • יפה????? (ל''ת)

      ענת, 12/04/10 00:31

  • 138.

    חרטטנים! היא הדליפה מסמכים המתארים את הסד''כים של צה''ל מה הקשר לנוה???

    אמיר ש, 11/04/10 17:35

    קם גנבה 2000 מסמכים, 700 מהם מסומנים כסודיים או סודיים ביותר.

    כל המסמכים האלו מתארים את הסיכול בג'יהאדיסטים?

    תשאלו את רון בן ישי שאמר ''אלו מסמכים חסרי כל ערך עיתונאי. היא גנבה מסמכים שמרגלים מעוניינים בהם''

    • רון לא היה מעז...

      כפיר, 11/04/10 20:00

      רון בן ישי בראיון לגל''צ גם אמר שלא היה מעז להחזיק ברשותו את המסמכים הללו, מעיין זך של מקורות ככל שיהיו.

      זהו ריגול, זוהי בגידה, השניים צריכים לשבת ויפה שעה אחת קודם, לפני שארגוני ביון זרים יעוטו על המציאה...

      והספין התקשורתי היחיד הוא של עיתון הארץ, שמתעטף באצטלה של חופש העיתונות, אך בליבתו הפקרות עיתונאית ומכירת המדינה.

      אני את המנוי להארץ ביטלתי!! וכנראה שידעתי למה...

    • רון בן ישי - סופר חכם, אבל עוד דובר של המערכת הצבאית (ל''ת)

      ח ח ח, 11/04/10 22:05

  • 137.

    אם זה היה קורה מהצד הימני של המפה - התקשורת היתה חוגגת פי כמה

    אני, 11/04/10 17:33

    יש לקם מזל שהיא ב''צד הנכון''.

    דרך אגב...מערכת הביטחון כל הזמן מבצעת פקודות בלתי חוקיות נגד מתנחלים, האם זה הפריע לתקשורת? הצחקתם אותי.

  • 136.

    כל כך צודק, כל הכבוד על הטור (ל''ת)

    ירושלמית, 11/04/10 17:09

  • 135.

    קם וחבריה לא ראויים לצחצח את נעליו של האלוף נוה

    לא להתרגש מהם, 11/04/10 17:04

    אלה אוסף פלצנים עלובי חיים שבילו את חייהם מגיל 10 והלאה בווכחנות, התפלספות, ובחיפוש אחרי הצדק הקוסמי (כפי שהם רואים אותו). לאנשים האלה חשוב דבר אחד בחייהם האומללים: להיות שונה מאחרים.

    • ומילא היו נוהגים בצדק הם רק מדברים על צדק בחיים הפרטיים שלהם (ל''ת)

      הם אינטרסנטים שדואגים לתחת שלהם., 11/04/10 19:35

    • נווה הוא פושע מלחמה ומפר חוקי בג''ץ (ל''ת)

      לעצור את העבריין נווה מיד, 12/04/10 00:27

  • 134.

    ממליץ לקרא את שמה ענת בסדר הפוך ענת מק=קם להבדיל משם אחר משה=השם (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 11/04/10 16:53

  • 133.

    איפה בג''צ בעניין נווה?

    לאוניד, 11/04/10 16:52

    על פניו נראה כי צריך להיות מוגש בג''ץ המורה לפרקליטות צבאית להסביר מדוע שלא תפתח חקירה בעניינו של נווה.

    • זה לא יקרה,כל הסיפור מראה על קוצר הבנתו של בלאו

      גלעד, 11/04/10 17:07

      זה היה סתם פלופ עיתונאי,נווה פעל כדין. בלאו באמצעות פרשניו ה''אוביקטיווים'' הציג פרשנות לא נכונה. בג''ץ לא התיחס כלל למקרה נשוא המסמך שהובא.נווה פעל כדין ולכן לא יצא כלום מהכתבה. הכתבה היא פוליטית לא משפטית. מי שלא מסכים עם צורת הפעולה של צה''ל,הזדעזע. אבל אין קשר להוראות בג''ץ ביחלס להחלטות חיסול מדיניות.

      • אל מה אתה מדבר??? בגצ לא אישר לחסל חפים מפשע מעבר למבוקשים (ל''ת)

        בור, 11/04/10 22:07

        • לא סתם קראת לעצמך בור...אתה באמת לא מבין בזה,

          גלעד, 13/04/10 08:26

          ומר בלאו בוודאי שלא מבין בזה.
          הכל היה חוקי והגיוני. לא נמנעים ממעצר מבוקשים כאלה כבדים שעוסקים בהוצאת פיגועים בגלל שיש איתם בלתי מזוהה אחד או שנים (על מידתיות שמעת?). בד''כ הבלתי מזוהה הוא פעיל טרור,הם לא מסתובבים עם אנשים טובים,ואם לא,חייהם של אלה שהוא הולך להרוג לא פחות חשובים.
          איפה הגבול? סבירות ומידתיות. שני אלה מתקיימות בפקודות המדוברות ולכן,עומדות בכללי המשפט. במקרה,כך סבר גם היועץ המשפטי לממשלה שדחה את טענת בלאו.

  • 132.

    איך הצליחה התקשורת השמאלנית לעמעם את מעשה הריגול

    אזרח, 11/04/10 16:45

    פתאום לא מדובר במעשה נפשע (שדינו לפחות 18 שנה בכלא) של בחורה מהשמאל הקיצוני (בשפתם הוא נקרא רדיקלי זה נשמע צפונבוני יותר) שכל מה שרצתה זה לפגוע במדינה. אלה מדובר מבחורה מבית טוב (כאמור לשמוע את אביה ולא להאמין) שלמדה בבית ספר יוקרתי בירושלים (בית ספר של אנשי השמאל בירושלים ליד האוניברסיטה) וכל חטאה שהיא מטומטמת, וצריך לסלוח לה. אם היה מדובר מבחורה מהתנחלות התקשורת השמאלנית הייתה אוכלת את הימין בלי מלח ועוד מבקשת שבצבא יבדקו כל חייל אם הוא מהימין ולא יגייסו אותו.
    הגיע הזמן להפסיק את שלטון האליטות השמולניות במדינה (בתקשורת ובבתי המשפט).

  • 131.

    בהיותה חיילת בעת העברה, יש לשפוטה בבית דין צבאי! (ל''ת)

    משפטן, 11/04/10 16:42

    • נראה לי שגנבה כחיילת ומסרה כאזרחית (ל''ת)

      עמוס, 11/04/10 18:08

  • 130.

    בחורה מסכנה במלוא אונה תתייבש כעת בכלא. לא חראם??? מה בסך הכל עשתה??ה (ל''ת)

    לא הוגן למנוע ממנה הנאות החיים והמין., 11/04/10 16:42

    • שתקבל בכלא (ל''ת)

      אסיר נמלט, 11/04/10 19:51

  • 129.

    קם= וענונו, אותה עבירה- אותו העונש. (ל''ת)

    אזרח, 11/04/10 16:41

  • 128.

    מאמר נכון ומדוייק, שאין לו מענה ''אפילו'' בטוקבקים. (ל''ת)

    תודה לNRG, 11/04/10 16:36

    • אתה ציני, נכון? אין לכם אפילו תשובה אחת לעיקרי הפרשה. (ל''ת)

      למה גנבה אלפי מסמכים?(סופר סודיים), 11/04/10 18:39

    • נכון, קם ובלאו הם ''משלנו'' ולא ישבו יום אחד בכלא. (ל''ת)

      אליטה, 12/04/10 16:53

  • 127.

    שטות במיץ עגבניות

    אברי, 11/04/10 16:35

    לא הצנזורה ולא דעת הקהל התרגשה מכך שחיסלו מחבל. לעומת זאת הסיפור של 2,000 מסמכים הוא סיפור של ממש. מעניין איך היה מגיב עיתון הארץ אם אחד הכתבים שלו היה גונב לו 2,000 מסמכים פנימיים?

  • 126.

    הצווחן הקטן רוצה לזכות בתמיכת השמאל לכאורה אפילו במחיר מכירת עמו (ל''ת)

    ייל, 11/04/10 16:33

  • 125.

    הוראות למגיבי השמאל הקיצוני

    נלחם על חופש העיתונות, 11/04/10 16:32

    1)תחזרו שוב ושוב על כך שהסיפור האמיתי שהתגלה זה על הפרות הוראות בג''ץ, למרות שזה התגלה כבר לפני שנה וחצי.
    2)תתמקדו רק בשנים-שלושה מסמכים שהיא גנבה שקשורים להפרת הוראות בג''ץ, למרות שהיא גנבה כ 2000 מסמכים.
    3)בקשר לעיתונאי אורי בלאו ועיתון הארץ -תשתמשו בביטויים כגון ''חופש העיתונות'' ''מקאריזם'' ''ציד מכשפות'' ''אירן'', תתעלמו לגמרי מכך שהשב''כ התייחס אליו בעדינות יתרה, בגלל היותו עיתונאי, ואחרי שסירב להחזיר את המסמכים ניהל איתו מו''מ, והעיתונאי הפר את ההסכם והחזיר רק כ 50 מסמכים מתוך 2000, ועד היום בגיבוי עיתונו הוא מסרב להחזיר את המסמכים המסווגים.
    בואו לא ניתן לעובדות לבלבל אותנו, אשמח אם יש הצעות נוספות

    • הוראה נוספת:

      גלעד, 11/04/10 17:09

      ציינו את היות המדליפה עיתונאית כדי לקשר זאת לחופש העיתונות,למרות שהגנבה נעשתה כשהיא חיילת ותפקידה העיתונאי הנוכחי מסתכם ברכילות על הבראנז'ה.

    • ל ''נלחם על חופש העיתונות'' ול ''גלעד''

      יוני, 11/04/10 18:15

      שניכם פאשיסטים, צרי מוחין, בורים, אדיוטות.


      איך אני? כדאי לצרף את זה להוראות?

    • הוראות נוספות:

      PRAVDA, 11/04/10 18:47

      1) לשקר ולומר שהיא לא שמאלנית קיצונית.
      2) להסתיר את העובדה שענת קם ניסתה להתקבל לשב''כ לאחר שיחרורה מצהל.
      3) לגייס את משפחתה וחבריה לראיונות מרכזיים בתקשורת (אבא, אמא והגיס כבר רואיינו).
      4) לדבר עם עורך הטוקבקים שימשיך לפרסם תגובות שמאלניות, ולצנזר את רוב התגובות מימין, בעיקר את המנומקות שבהן.
      5) להמשיך להעליל ולהכפיש את ישראל בחו''ל, גם בקשר לפרשה זו.
      6) להמשיך להשתמש בנשק האולטימטיבי שלנו, המנטרה ''העם מטומטם''.

  • 124.

    וכעת החזרזיר הצווחן הקטן לפיד מוכר לנו מגדול (ל''ת)

    לל, 11/04/10 16:31

  • 123.

    יופי של כתבה - כל הכבוד! (והפעם לא לצה''ל ובטח לא למתלהמים ולחשוכים) (ל''ת)

    א7, 11/04/10 16:31

    • קודי הססמאות של השמאל: מתלהמים.חשוכים.בהמות. (ל''ת)

      טמטום מוחין במירעו, 11/04/10 16:58

  • 122.

    שחרור קם יחייב זיכוי לוענונו ושחרור מידי לעמיר (ל''ת)

    לל, 11/04/10 16:30

  • 121.

    עלינו ארצה מצרפת לפני שנה ו...

    הגנבת המבישה פתחה לנו את העיניים!!, 11/04/10 16:26

    היינו פוליטית מרכז עם ''הבנה'' שמאלה,כצפוי לאנשים שהמידע התקשורתי בא מתחנות זרות. השוק שקיבלנו לשמע מעשה הבגידה שודאי יש לו שורשים מהבית,עורר בנו סלידה מהשמאל הישראלי, התומך בשני הפושעים,כנראה גם כלכלית-בתור התחלה נבהיר בביקור הבא בצרפת לכל חברינו היהודים המתענינים בחיים בארץ-מה הוא פרצופו של השמאל המוכן לסכן חיי חיילים, כדי ''להגן על החוק והדמוקרטיה''.ואגב הבת שלנו פה כבר ביטלה את המנוי על דה מרקר.

  • 120.

    לא הבנתי למה היא מוגדרת ''עיתונאית''..?

    רמי, 11/04/10 16:24

    כתבת רכילות אינטרנטית לא חשובה.

  • 119.

    הכתבה הלא מאוזנת על יאיר נווה התפרסמה כבר לפני שנתיים ופגה כנפיחה קלה

    גיל, 11/04/10 16:22

    לעומת זאת גניבת 2,000 מסמכים סודיים מצה''ל הוא מעשה שמוגדר כיום בחוק כריגול ואת זה אתם מנסים לכבס באמצעות ספורי יאיר נווה (שהקשר לטענות המופרכות עליו היו ב 3 מסמכים מתוך האלפיים).
    את הספין מנסים ליצור אתה ודומיך.
    קם היא פושעת אידיאולוגית (על פי הודאתה) בדיוק כמו יגאל עמיר מהצד השני וכמו מרדכי וענונו.
    סוף גנב לתליה

  • 118.

    הספין הוא שיאיר לפיד חבר של אולמרט לכן מגמד כל

    אחד העם, 11/04/10 16:21

    פרשיית שחיתות של חברו הטוב. מסריח ברמות קשות.

  • 117.

    שפשע , חטא בגד בעמו (ל''ת)

    השמאל לא יודע להודות, 11/04/10 16:19

  • 116.

    מסכנה, עזבו אותה, בסך הכל היא אשכנזיה שמאלנית. (ל''ת)

    גד, 11/04/10 16:17

  • 115.

    השמאל הקיצוני סרטן סופני! (ל''ת)

    רביב, 11/04/10 16:16

  • 114.

    ''בהארץ מנויים ''לא עונים לטלפונים

    רוצים לבטל מנוי, 11/04/10 16:09

    במשך כל היום ניסינו והקוים תפוסים. האם כל כך הרבה אנשים זורקים להם את המנוי בפרצוף? או שזו השיטה-לא לענות?

    • נכון! גם אני ניסיתי אנסה מחר. (ל''ת)

      ע.ק., 11/04/10 16:23

      • אנסה מחר. (ל''ת)

        אנסה מחר., 12/04/10 06:30

    • זה כמו ''הוט''. פשוט לא עונים, אז לא התנתקת (ל''ת)

      -, 11/04/10 16:29

    • אז תכתבו להם אימייל/פקס (ל''ת)

      כ, 11/04/10 17:25

    • send them a letter and cancel (ל''ת)

      roni, 11/04/10 17:57

    • אני דווקא עשיתי מנוי לפני יומיים (ל''ת)

      מזל שהעיתון הזה קיים, 12/04/10 00:29

    • תחרימו גם את אתרי וואלה והארץ!!! (ל''ת)

      יפסידו כסף מפרסום -לפגוע בכיס!!, 12/04/10 08:28

  • 113.

    רל''שים: להבא קחו כפקידות בחורות ממוצעות ופחות נאות.

    איש שלישות בעבר, 11/04/10 16:04

    אני מתנצל מראש על הטון השוביניסטי שבו אשתמש בהמשך.
    הנה לכם בחורה מחוננת פלוס עם מראה מאד נאה שמתגלה כבעלת אישיות בעייתית ומניפולטיבית.
    איך שלא תסובבו ותציגו את זה: לא תשכנעו אותי שהמיון והבחירה שלה לתפקיד פקידה בלשכת אלוף היו רק על טהרת כישוריה ושהמראה שלה לא שיחק תפקיד, אין מצב!!
    דרג של לשכת אלוף בדרך כלל מקבל עדיפות בהפניה ומיון של פקידות ואין רל''ש שלא יעדיף את זו עם המראה הנאה על אחת שלא גם אם הראשונה פחות מוכשרת ומי שיגיד שזה לא כך פשוט משקר.
    מה המסקנה: עדיף לקחת בחורה פחות או אפילו ממש לא נאה וממוצעת ביכולותיה, כי לאחת כזו הגעה ללשכת אלוף זו הזדמנות בלתי חוזרת ומכאן גם שהיא תשקיע בתפקידה והכי חשוב: תהיה אמינה.
    לגבי היפות והמחוננות: הן כבר יסתדרו בכל תנאי אצל הדרגים הנמוכים כמו בגדודים והפלוגות בשטח כי שם כל קוץ במדבר הוא פרח.

  • 112.

    בבקשה לקרוא בעיון

    מייק, 11/04/10 16:02

    לצערי, העיתונות נותנת למשפחתה של הגברת קם, להציגה באור חיובי בעוד יש לזכור כי מדובר בעבירות חמורות ביותר שאם היו מתבצעות בידי אדם שאינו חבר בברנז'ת העיתונאים היה נצלב. אלוהים ישמור מה היו עושים לבעל דעות ימניות במקרה דומה...
    אז חברי העיתונאים: היא צריכה לשלם והרבה, אפילו רק כדי למנוע מאחרים לעשות נזק רב יותר.למען יראו ויראו.

  • 111.

    כל נושכי הכריות של הימין מייללים כאן ? (ל''ת)

    תבכו .. תבכו .., 11/04/10 15:55

    • הכרית האחרונה שנשכתי היתה בעיצומו של התקף צחוק...על ה3 מנדטים של מר''צ (ל''ת)

      רונן, 11/04/10 16:10

    • חשבתי שמרמים בדמקה זה הצד שלכם. בינתיים אתם בוכים (ל''ת)

      חכם אתה לא, 11/04/10 16:16

  • 110.

    זה ההבדל בין מרגלת אשכנזיה-''משלנו''- לבין מרגל מרוקאי, ''האחר'' וענונו.

    בוב, 11/04/10 15:53

    קם הזאת מכרה אותנו בזול, גנבה מסמכים מלשכה צבאית, כחיילת. אבל היא אשכנזיה, ולכן התקשורת האשכנזית השמאלנית, בעיקר מחבקת אותה. המרדנות שלה היא גבורה, בשונה מנערי הגבעות, והביינישים שבעוונותם משרתים ביחידות קרביות (ולא ג'ובניקים בלשכה ממוזגת בקריה),  ולכן לא רוצים לפנות ישובים בשטחים.
    מי שהמציא את הסרבנות, האנטי ממסדיות, הפציפיזים, ואת ההשתמטות, הם הצפונים האשכנזים. או שעושים קריירה באיזה יחידה טכנולוגית, ועושים אחר- כך אקזיט בהיי-טק, או שהמצפון לא מאפשר להם לשרת בשטחים.
    מה עשו לוענונו, שבאמת מחזיק באידיאולוגיה שמאלנית, קיצונית, אלא שלצערו, הוא מרוקאי, ולא אוהבים כאלה בשמאל הרדיקלי- הם מעדיפים את ה''ערבים'' מעבר למחסומים ולגדרות- לא כשווים בין שווים.

    • הלאה הכיבוש

      עמרם בן ישי, 11/04/10 18:55

      צודק
      אנחנו בשלטון כיבוש של השמאלנים האשכנזים

    • וענונו לא שמאלני אלא אנארכיסט (ל''ת)

      יש הבדל, 12/04/10 05:35

    • בוב אתה טיפש (ל''ת)

      נועה, 12/04/10 05:36

  • 109.

    ואללה השתכנענו שאלון הדר בדרך להיות כתב מעריב בלונדון

    Surfers Logic, 11/04/10 15:50

    חדשות היום הן שמעריב מרוב קנאה בהארץ על
    ''התהילה'' לה הוא זוכה בקרב העם החליט
    לצוד שתי ציפורים במכת כתבות אחת, לאמץ
    את השיטה ולהכשיר נבלות לכהונה ככתבים
    בלונדון כך שהכותבים במעריב ובהארץ יחלקו
    את עיתוניהם זה לזה חינם, יהנו כולם שהעיתון
    המתחרה תפור לדעתם והידיעות האחרונות
    ממשכבם יהיו שלא ידעו כי באו אל קרבם
    ובס''ד יזכו למנוחת עולם והעם ינוחם ולא
    יעשה עניין אם לקדיש אחרי כאלה לא יהיה מנין

    • יותר נכון לומר כתב החמאס ב''הארץ'' במקום המרגל שבלונדון (ל''ת)

      רם, 11/04/10 16:59

  • 108.

    ליתומי כהנא שמגיבים פה

    אריאל, 11/04/10 15:50

    לא יעזור לכם. יש פה שלושה סיפורים: החמור ביותר הוא שיאיר נווה וגבי אשכנזי הפרו חוק ביודעין וטייחו את זה. השני בחומרתו הוא נוהלי אבטחת מידע בפיקוד מרכז ומי עוד מלבד ענת קם שמר מסמכים מבלי שאף אחד ידע. השלישי והזניח ביותר הוא הסיפור של ענת קם. ההתעסקות המופרזת ב-''הדלפה'' רק מעידה עד כמה אתם שטופי מוח, ועד כמה השב''כ מנווט את הספין התקשורתי ומשפיע עליכם. למי שלא מאמין שיקרא בעין אובייקטיבית את התגובות פה ובאתרים אחרים. ישנן תגובות שבבירור נכתבו ע''י אנשי שב''כ.

    • עדיף יתום כהנה מיתום שמאל עוכרי ישראל (ל''ת)

      גד, 11/04/10 16:16

      • ענק!!!

        אריאל, 11/04/10 16:31

        אפילו כהנא אתה לא יכול לאיית כהלכה:-)

    • אתה מאלה שחושבים שעוקבים אחריהם לכל מקום?

      ד''ר שם בדוי, 11/04/10 16:19

      הסיבה שלא מתעסקים בפרשת נווה היא כנראה שאין שום דבר כזה. אף לא צעקן שלטון הצחוק לא מנסה לטעון, כי הוא יודע שאין לו מה להוכיח. זה הדבר היחידי. לגבי דידה של הגב' הלא נכבדת קם, תנוח דעתך כיוון שלמזלה נולדה להורים מהמוצא הנכון, כך שניתן לצפות שלא תקבל יותר מטלי פחימה.

      • פרשת אשכנזי-נווה

        אריאל, 11/04/10 16:33

        בפרשת נווה יש מסמכים חתומים שאורי בלאו פרסם ברבים בהם כתוב שחור על גבי לבן איך להוציא להורג אנשים ולטייח את זה בפני בג''צ. אני משער שבעקבות הפרשה לא יהיה מנוס אלא להתעסק גם בפרשה זו.

        • הפרשה פורסמה כבר ע''י בלאו לפני שנה ופגה כנפיחה קלה

          גיל, 11/04/10 18:40

          פורסמו גם המסמכים הגנובים הרלוונטיים לסיפור. כיוון שהסיפור היה חסר שחר הוא גם לא עורר הדים

    • ניכר עליך שאתה כותב מתוך תסכול

      מוטי, 11/04/10 16:39

      הסיפור שלדעתך הוא ''החמור ביותר'' פורסם כבר לפני שנה וחצי וגם אז לא עורר מהומה גדולה.
      למה? אולי משום שהסיפור התפרסם ב''הארץ'' וכולם יודעים את הצביעות של השמאל כשמגיעים לעניין כיבוד החלטות בית משפט. רק לאחרונה ראינו 3 דוגמאות: בדוגמא הראשונה ראשי השמאל קראו שלא להרוס בתי ערבים לא חוקיים בסילוואן על אף החלטת בית משפט. בדוגמא השניה ראשי השמאל פתחו במאבק כנגד החלטת בית משפט בעניין בתי היהודים בשייח ג'ארח.
      ל 2 הדוגמאות הנ''ל מצטרפת החלטת בג''צ לאפשר לאנשי ימין לצעוד באום אל-פאחם. מומלץ לעיין בתגובות השמאל להחלטת בית המשפט ולשאול: האם השמאל טען אז שאת ההחלטה יש לכבד או שמא ניסה לתכנן דרכים לסכל את מימוש ההחלטה?
      בקיצור, מי שנוהג לקטלג החלטות בית משפט ולקבוע אלו מהן ראויות ואלו לא, שלא יתפלא שפרסום הטענה שצה''ל ''עבר על החוק'' לא מרעיד את אמות הסיפים.

    • טעות בידך, סיפור נווה הוא עורבא פרח:

      עמוס, 11/04/10 17:54

      בהחלטתו מ 2006,בג''צ קבע שהוא לא שולל מראש כל חיסול ממוקד ולא מאשר מראש כל חיסול ממוקד, הוא אישר את החיסול הממוקד ככלי לגיטימי במלחמה בטרור וקבע שלפני כל חיסול, המפקד בצה''ל צריך להפעיל שיקול דעת, אם ניתן לעצור ללא סיכון רב לכוחותינו. שימו
      לב - שיקול הדעת הוא של המערכת הצבאית בלבד!, לכן הפרשנות של אורי בלאו וענת קם את מעשי הצבא, היא שגויה מיסודה. פרופ' סוזי נבות דיברה על כך בתוכניתו של ירון דקל והסבירה שמאחר ובג''צ נתן לצה''ל להחליט בנושא, אין שום קייס לטעון שצה''ל הפר הנחיות בג''צ. מאוד מצער אותי שהשמאל הדוגמטי, המונוליטי מקבל כתורה מסיני את טענותיו של בלאו ותומכיו כמו גדעון לוי, שצה''ל הפר הנחיות בג''צ. אולי חשבתם לקרוא את פסק הדין בנושא לפני כן? נראה לי שאותם אנשים בשמאל מתנגדים באופן קטגורי לכל חיסול ממוקד לכן קל להם לקבל את דבריו של גדעון לוי ושות' כדברי אלוהים חיים. בג''צ לעומת זאת פסק אחרת, אני יודע שאתם מופתעים, אבל בידקו את פסק הדין וקבלו שהפעם בג''צ לא פסק לפי השקפתכם הפוליטית.

    • אריאל חמודי, למזלך אתה מסתתר מאחרי המקלדת

      אחרת הית נתבע על הוצאת דיבה ושקרים, 11/04/10 18:56

      השקר העיקרי (שהוא גם הספין הגדול בו הכתב המניפולטור משתמש הפוך על הפוך):
      הכתבה בארץ היתה מופרכת מעיקרה: בג''ץ לא אסר על חיסולים, אלה השאיר אותם כברירה אחרונה, כאשר המעצר של המחבלים המחליאים עליהם אתם מגוננים, לא אפשרי.
      הטענה של קם ושל יתר מבכרי זכויות המחבלים על חיי חיילינו ואנשים חפים מפשע בעמנו, היא שחיסלו למרות שניתן היה לבצע מעצרים.
      עכשיו בא נראה שמאלנים עונים לעיניין, בלי קללות ,שקרים והכפשות, לטיעון זה.
      שאלה נוספת שלא זוכה לתשובה: מדוע גנבה קם והעבירה לכל-דכפין חומר סופר מסווג, שבנופלו לידיים עוינות יגרום לנזק בל ישוער.
      מה החומר הזה קשור בדיוק לטענות על ביצוע פעולות לא חוקיות על ידי צהל?

    • צריך לתבוע מבג''ץ לטפל בעבריין נווה!!! (ל''ת)

      חייבים להגיש תביעה נגד העבריין, 12/04/10 00:31

    • כהניסטים מטונפים ..............ממש (ל''ת)

      ציון, 12/04/10 05:36

  • 107.

    מתי העתונות שלך חשפה מעשים בלתי חוקיים נגד מתנחלים ?

    אבי,התנחלות רמת אביב ג', 11/04/10 15:49

    ''כולנו יודעים'' כותב המתהדר כעתונאי''שאם המסמכים היו חושפים כיצד מערכת הבטחון מבצעת פקודות בלתי חוקיות נגד מתנחלים...''.
    האמת היא שכולנו יודעים שאתה וחבריך עסוקים השקם והערב בהכפשת תושבי יש'ע.כולנו יודעים שאתה וחבריך מנפנפים ב''את החוק צריך לכבד '' רק כאשר זה תואם את האידיאולוגיה שלכם.כולנו יודעים שאוסטרליה,גרמניה,קנדה לא הגיעו להחלטה מי עומד מאחורי הפעולה בדובאי אבל אתה וחבריך יודעים שאנחנו עומדים.כולנו יודעים שאתה ווחבריך מנסים להסיח את הדעת ממעשה חמור של פגיעה בבטחון המדינה שלנועד כדי הצדקתו.

  • 106.

    shame

    avshalom cohen, 11/04/10 15:48

    it is a shame. i have nothing eles to say

  • 105.

    אלון הדר, אני לא חושד בך שאתה מטומטם או ....ר''ל (ל''ת)

    אתה פשוט שטוף מוח מעוות, 11/04/10 15:46

  • 104.

    ספין למופת,תוצרת ''הארץ''...

    גלעד, 11/04/10 15:44

    הסקופ הכי גדול שיצא מהמסמכים של קם היה הכתבה של בלאו. הכתבה הזו היא כתבה אופינית לעיתון הארץ:סימנו את המטרה - צה''ל מבצע פשעים, ואח''כ יורים. מביאים ''מסמך'' ועליו פרשנות של... נכון צדקתם,פרשני שמאל מדופלמים.ובכן לפי פרשנותם (ומעבר לכך,גם את העובדות הם לא יודעים לאשורם),צה''ל אישר חיסולים בניגוד להוראות בג''ץ.
    אדם עם קצת שכל מיד מבחין בזיוף.הפרשנות של נווה היא מרחיבה יותר ולגיטימית (מומלץ לקרוא את תגובתו בעיון) והחשוב יותר,היא נכונה ענינית בנסיבות הענין.
    אז עם מה נשארנו? אה,נכון,חיילת שגונבת אלפי מסמכים מסווגים מהאלוף ומעבירה אותם החוצה. בזה לא צריך פרשנות מומחים,היא בוודאי עברינית!

  • 103.

    shame

    avshalom cohen, 11/04/10 15:43

    it is a shame. i have nothing eles to say

  • 102.

    משה הנגבי יקיר השמאל שמגן בחירוף נפש על בג''ץ שוכח שבג''ץ

    יוסף חיפה, 11/04/10 15:35

    לא אמור לחוקק חוקים.כנסת ישראל היא הרשות המחוקקת ובתי המשפט אמורים לשפוט ע''פי החוקים שקבעה הרשות המחוקקת.אבל לשמאל יש חוקים משלו וכל הזדמנות של בג''ץ לדחוף פני צדקן הומניסט מערבי מתקבלת בברכה ע''י מעריצים מהאגף השמאלי כאילו מדובר בבני עליון שבאו להדריך אותנו בשם התבונה הטהורה.
    הוראת השעה של בג''ץ בדבר אי חיסול מיידי של המרצחים שלא מהססים להתפוצץ בקרב אזרחינו גובלת בצדקנות מתחדת.מי שמכם?שאנחנו נסכן את בנינו בזמן שאפשר לחסל את הרוצחים האלה בהינף יד?
    ההוראה של נווה היא לפגוע ברוצחים לא בחפים מפשע.התכנית של קם היא לפגוע בחפים מפשע ולהגן על רוצחים.זה ההבדל האמיתי.

  • 101.

    ושום מילה על כך שהוא מסרב להחזיר כ 1950 מסמכים אחרים

    אסף, 11/04/10 15:35

    שנוגעים לדברים אחרים לגמרי שקשורים לפעילות מבצעית של צה''ל, מבצעים מיוחדים, הערכות מודיעיניות, פריסת צבא וכו'. השב''כ נהג איתו בכפפות של משי כאשר שילם לו 14,000 ש''ח על מחשב חדש והוא לא עמד בהסכם ולא החזיר את כל המסמכים, אבל בואו לא ניתן לעובדות לבלבל אותנו.

  • 100.

    ענן האובך התקשורתי...

    GREEN, 11/04/10 15:34

    מי שמסובב את הספין הוא אתה עצמך,אלון הדר.
    בדומה למספר עיתונאים ואנשי תקשורת הדואגים לשלום ה''גילדה'' שלהם,.
    ענת קם עברה עבירות של מעילה באימון וגניבת מסמכים המסווגים כ-''סודי ביותר''!
    ענן האובך התקשורתי שאתה ודומיך מנסים לחולל בעזרת הבחישה בנושא נועד להסיר ממנה את האשמה החמורה בה היא נושאת ולהטיל אותה על אחרים.

  • 99.

    נראה לי שהספין בא מהכיוון שלך דווקא..מדובר בבוגדת בזויה ותו לא... (ל''ת)

    כותב הזוי, 11/04/10 15:23

  • 98.

    הבעיה היא, כמובן, שרוב המסמכים שנגנבו על פי הידוע אינם קשורים כלל

    אזרח, 11/04/10 15:22

    לנווה. לו דובר בזה, היתה צודק, אך מדובר בפגיעה ממשית בבטחון המדינה איך שלא תגדיר את זה ללא כל קשר לנווה.

  • 97.

    מרוב אהבתי הדמוקרטית למדינה

    1, 11/04/10 15:19

    אני רוצה להדהות גם עם מישביה והלוחמים לקיומה, וגם עם שוחרי המדינה שבמקומה!
    כמה קשה הבחירה,,,
    צדק צדק תרדוף. אבל איך תראה אותו מהר יותר? תוכיח שיהודי זה משהו לא מזיק- עובדה, הוא יותר מאמין לערבי מאשר מאמין.
    מה שנשאר זה רק למנות את אורי בלאו למנהל רשות השידור, לדוגמא ולמופת לעולם.
    שלום, אני בסופרקלאסיקו, וגם במונדיאל.

  • 96.

    נכון שהיא דומה לטלי פחימההההההההההה (ל''ת)

    קורן, 11/04/10 15:18

  • 95.

    המאמר הכי חכם בנושא הזה. לקרוא ולהפיץ! (ל''ת)

    כל הכבוד, 11/04/10 15:02

    • הימין רקוב . (ל''ת)

      כן, 11/04/10 15:57

      • השמאל מצחין (ל''ת)

        כן כן כן כן, 11/04/10 16:30

  • 94.

    ספין או לא-ספין. עובדה שגב' קם מחזיקה יחצ''ן לא זול

    מוטי, 11/04/10 14:59

    ניסים דואק הוא לא יועץ תקשורת זול. לקחת את הבחור הזה יכול רק מי שיש לו חתיכת קפיטל וזה בודאי לא ענת קם עצמה, לא אמא שלה שהיא רק (עם כל הכבוד) עובדת סוציאלית וגם לא אבא שלה שגם הוא לא עשיר-גדול.
    אז מי משלם לדואק? אפשר לנחש.
    לשמחתי (לפחות) הנסיון של דואק ליצור תחושה כאילו מי שנאבק בענת קם נאבק כנגד חופש העתונות, נכשל. דואק לא מתליח לעזור לענת קם בקטע של להסביר מדוע הציבור צריך לחבב את מי שהאמצה (באמת היתה נדרשת השתדלות לשם כך) לגנוב כ 2000 מסמכים מסווגים מהצבא בהיותה מודעת לחלוטין למשמעויות המעשה.

    • דואק

      מישהו, 11/04/10 15:52

      דואק יהרוס לה את הכל. האיש כשלון כיועץ תקשורת, תשאלו את א' מבית הנשיא.

    • הקרן החדשה לישראל מממנת יחצ''נים ועורכי דין לכל עוכרי ישראל, זה ידוע... (ל''ת)

      יובל, 11/04/10 17:09

  • 93.

    הקליקו- הישראליות היא לא אנחנו- גדי טאוב, להבין מה זה עיתון הארץ כיום. (ל''ת)

    ציוני, 11/04/10 14:58

  • 92.

    ענת קם שכנעה אותי כי אין לילדים שלי מה לעשות עם בוגדי השמאל (ל''ת)

    והם בדרך לחו''ל, 11/04/10 14:57

    • אתה סכל ימני חסר איי קיו .. מוח של אפרסק (ל''ת)

      חהההההההההההה, 11/04/10 15:58

      • מר שתי נקודות( ..) התחזית לכל דבר אפשרי חוץ מסיפולוקס (ל''ת)

        שתי נקודות, בהמת השמאל הצוייה, 11/04/10 16:20

  • 91.

    חזק ואמץ, אלון הדר

    אליען לזובסקי, 11/04/10 14:53

    מסכימה עם כל מילה ועומדת מאחוריך מול הבהמות המתלהמות כאן ובכלל

    • חן חנת למתחנפנת

      .., 11/04/10 15:14

      עזבי אליען כולם יודעים שהצבעת לליברמן.

    • אתם מחליאים עם הכינוי ''בהמות-התבהמות''

      גלעד, 11/04/10 15:29

      כשאני רואה את הכינוי הזה אני יודע שלפני אדם שמסתכל במראה...
      ה''בהמות'' האלה לא חכמים פחות או טובים פחות ממך בשום מובן. אלא אם את מתכוונת למובנים גזעניים כלשהם...

  • 90.

    למקרא תגובות השמאל מבינים מדוע הוא הולך ונעלם. (ל''ת)

    פינוקיו הולצמן, 11/04/10 14:50

  • 89.

    אם בתוכנו אנשים כמו ענת קם? למה שיאהבו אותנו בעולם?

    מיואש, 11/04/10 14:48

    אם אנו שונאים עצמינו ועמינו אל לנו להתפלא ששנאת ישראל גואה בעולם!! כל עוד אנשים כמו ענת קם חיים בתוכינו ולא מבינים מה לא בסדר בהתנהגותם... איך נסביר לעולם למה יש לנו זכות קיום?????

    • אם יש בתוכינו בכירים בצבא שמפירים הוראות בגצ, למה שיאהבו אותנו בעולם? (ל''ת)

      לא הבנת כלום..., 11/04/10 15:04

      • אתה לא הבנת: הספין הוא שלכם. למה גנבה מסמכים לא קשורים?

        תוכניות, סדרי כוחות, שמות קוד, תורות לחימה, לקחים, 11/04/10 15:56

        הספין הוא שלכם: הרי שהכתבה בהארץ פורסמה זה מכבר, והדברים שנכתבו שם הגיעו לעיני כל.
        עכשיו מדובר במקרה של גניבת החומר, מה אתה רוצה לומר? שהיא לא גנבה? שגניבת החומר קשורה להפרת הוראות בג''ץ של צהל? דמגוגים שגמותכם.

      • צה'' ל לא הפר הוראות בג''צ, חידלו מן הספין הזה. בג''צ

        טל, 11/04/10 16:15

        בפסיקתו מ 2006 לא אסר סיכולים ממוקדים.
        הוא לא קיבל את עתירת הועד נגד עינויים!
        הוא בסך הכול קבע שיש להפעיל שיקול דעת
        לפני כל חיסול, אם אפשר לבצע מעצר ללא סיכון גבוה לחיילים, יש להעדיף זאת, אך בפסיקתו הוא השאיר את כל שיקול הדעת בידי
        המפקד הצבאי. במקרה דנן, מדובר על חמושים
        מהזרוע הצבאית של הג'יהד האיסלמי, אירגון
        שאף יותר קיצוני ומיליטנטי מהחמאס, לכן ההחלטה של צה''ל במקרה זה הייתה מידתית.
        אין כאן שום קייס משפטי, אם היה, הייתה מוגשת כבר עתירה לבג''צ(להזכירכם הכתבה בהארץ מ 2008 ).

      • לא לחינם כתבת ''אם יש בתוכינו...''

        מוטי, 11/04/10 16:44

        כבר עברה שנה וחצי מאז עיתון ''הארץ'' טען כי צה''ל הפר את הוראות בג''צ ואף אחד לא ממש התרגש מזה.
        יותר מזה, במהלך הזמן שעבר מאז ניתן היה לצפות כי מישהו מהשמאל ירים את הכפפה וינסה לקדם את הספין הזה. זה לא קרה.
        עלה על דעתך שמא הטענות שכתב אורי בלאו לא היו עומדות בבית המשפט? עלה על דעתך שהספין של ניסים דואק הוא באמת ספין שאינו מסוגל להסביר למה ענת קם היה זקוקה ל 2000 מסמכים?

  • 88.

    שימו לש לסגנון העלוב של השמאל המגיב כאן- קללות ללא שום טיעון הגיוני. (ל''ת)

    שמאל לשעבר, 11/04/10 14:47

    • השמאלנים דלי שפה יודעים רק לחרף לא מדברים לענין (ל''ת)

      ישראלי, 11/04/10 21:29

  • 87.

    אם קם לא תקבל את אותו עונש של וענונו השד העדתי יתפרץ במלוא עוצמתו. (ל''ת)

    אשכנוקאי, 11/04/10 14:45

    • בטח בטח .. גם השד הימני יפרוץ מהחזיה (ל''ת)

      בטח, 11/04/10 15:59

      • מר שתי נקודות, סחתיין על הליריקה המשתפכת. שמא תקפוץ לקפה? (ל''ת)

        ?, 11/04/10 16:21

  • 86.

    אני קורא לעצור מיד את ענת קם- לא ייתכן שגנבת מסמכים סודיים חופשיה. (ל''ת)

    שושואיסט, 11/04/10 14:44

  • 85.

    קם אשכנזיה עם קשרים- וענונו מרוקאי עם אזיקים, מצא את ההבדלים. (ל''ת)

    אזרח לא מהשורה, 11/04/10 14:42

  • 84.

    ל- 76

    גד, 11/04/10 14:42

    ענת קם אומנם אינה מרגלת אבל כן פושעת. כשמאלני הדורש שהמדינה תהיה מדינת חוק אינך רשאי להחליט איזה חוק לשמור ועל איזה לעבור ולא משנה מה הסיבה והתירוץ לעבור על החוק.
    ענת קם לקחה מסמכים מצה''ל תוך עבירה חמורה על חוקי המדינה. זה מספיק כדי להושיבה בכלא לשנים רבות!!!
    כדי לחשוף את עוברי החוק בצבא יכלה ללכת למשטרה, פרקליטות וגורמים אחרים ולהגיש תלונה. זה היה חוקי ואז היתה גיבורה. כפי שעשתה זאת היא פושעת וכך גם מקבל החומר והעיתון שהפיץ את הדבירים.
    אם ברצוננו לשמור על מדינת חוק ללא תלות בהשקפות פוליטיות יש להעמיד את האחראים לדין!!!

  • 83.

    כל השמולנים בוגדים (ל''ת)

    בן, 11/04/10 14:37

  • 82.

    שכחתי לספר לכם שגברת קם ניסתה להתקבל לשב''כ. כנראה שהחומרים שגנבה מצה''ל (ל''ת)

    לא הספיקו לה... אז בעט, אלון, בעט. כי שכל אין לך, 11/04/10 14:31

  • 81.

    אלון הדר את לא אלון ובטח לא הדרר חתרן זה מה אתה וכסיל (ל''ת)

    אוהד, 11/04/10 14:29

  • 80.

    לא יעזור לך עלוב נפש! נמשיך לחסל מחבלים ולשפוט בוגדים. (ל''ת)

    רק כך., 11/04/10 14:28

  • 79.

    אלון הדר את לא אלון ובטח לא הדרר חתרן זה מה אתה וכסיל (ל''ת)

    אוהד, 11/04/10 14:28

  • 78.

    אם רוב הציבור מקבל את טיעוני השב''כ סימן שהשמאל אינו צודק .

    מוטי, 11/04/10 14:28

    אם היו עושים סקר בנידון רוב הציבור היה מקבל את עמדת השב''כ.
    אפילו עיתונאים ואנשי מרכז שמאלה מגנים את מעשיהם של קם ולאו . לדעתי כל עוד השב''כ לא קיבל את כל המסמכים שבידי לאו . הוא רשאי לנקוט כל האמצעים החוקיים ע''מ לקבל אותם אפילו מעצר של עורך העיתון שמממן ומגן על לאו.

  • 77.

    זה ''הכשרון'' של השמאל--להפוך עברייני בטחון למצילי המדינה (ל''ת)

    הפוך על הפוך, 11/04/10 14:27

  • 76.

    ענת קם היא גיבורה

    ניל, 11/04/10 14:24

    ילדונת אמיצה עם ביצים יותר מכולנו, שהעזה לחשוף את מדיניות הרצח של צהל והשבכ- ולכן הא נרדפת כ''מרגלת'', דבר שמעולם לא עשתה. גיחוך של רפובליקת בננות

    • ונקווה שלאות תודה על ''גבורתה'' תבלה שנים רבות בכלא כמו הגיבור וענונו. (ל''ת)

      רעמסס, 11/04/10 14:39

    • בתור שמאלני מתון - את טועה בגדול. תקראי דחוף!

      מוטי גבסון, 11/04/10 14:44

      מדיניות הרצח.... רצח???
      מה קשור ''רצח'' למסמכים סודיים שאת ואני וכל מי שחי פה עלול לחוות שואה מספר 2? מי רצח?

      זו רפובליקת בננות? יש לך מושג מה זה להוציא מסמכים שצמרת צהל והצמרת המדינית משקיעה אנרגיות, סיכון של חיי אדם רק בשביל שתחיי פה בשקט.
      תראי שהאוייב שחי בעזה הורג את עצמו. תראי את הבכיר שהעלה את ארבעת נשותיו לגג כדי שיהיו מגן אנושי. תראי את העם היהודי ששונא את עצמו, ומחבל בעצמו. רצחו לנו את רבין!!
      לא מספיק ההרס העצמי שלנו, ולמזלנו התברכנו בראש ממשלה , בשר בטחון , ובצבא נפלא
      וברשות שופטת שמכניסה לכלא כל סורר , את מעיזה להגיד רפובליקת בננות..
      תאמיני לי שהיא לא ילדונת אמיצה.
      היא ילדונת שהשתן עלה לה לראש, ועשתה טעות.
      תלמדי הסטוריה. תלמדי איך עמים נהרסו, ערים גדולות נכחדו רק בגלל תככים , ריגול ושנאה.
      איך לא נבכה על בית המקדש? על שואת יהודי אירופה? שבכל דור ודור רוצים לכלותינו!
      איך לא נביע צער על הרג חפים מפשע, גם על התמימים בעזה שגורלם נכתב ע''י אנשים ששונאים את עצמם, שובינסטים ששונאים את נשיהם בחלקם הגדול.
      למה לחבל בך,במשפחתך, בי ובכולנו?
      זה משמעות המסמכים.

      • לניל

        זאב, 11/04/10 15:04

        ד''ש חם לאמך.היא משהו משהו

    • כימני,אני מעדיף שהיא תהיה עברינית מצפון,אבל היא לא

      גלעד, 11/04/10 15:34

      נראה שהיא פשוט רוקנה את מחשבי פיקוד מרכז ללא אבחנה (לא פעלה רק כנגד ''פשע'' מסוים) ולדעתי יש בו בצע כסף או דברים נוספים.
      למשל,שמתם לב מי נתן לה עבודה לאחר שיחרורה? אתר וואלה שייך לקבוצת שוקן כמו עיתון הארץ.
      מי מממן את הגנתה? את יחסי הציבור,שכמו שכבר כתבו,ניסים דוואק לא זול?
      למה היא נתנה (מכרה?) כ 2000 מסמכים של תוכניות אופרטיביות שאין להן ולסקופ עיתונאי דבר? נראה לי שעוד לא שמענו הכל....

    • אמיצה? כן. בהחלט. פושעת עם ביצים שצריך להושיב בכלא.

      מוטי, 11/04/10 16:49

      כל השאר זה קשקוש.
      לא יעזור לה אלף ואחד יועצי תקשורת.
      אף אחד לא גונב 2000 מסמכים בכדי להראות שיש ביניהם איזה סיכום דיון בו ניתן להבין מדברי האלוף כי אם המבוקש ימצמץ אפשר להרוג אותו.

  • 75.

    על פחות מזה

    נתן, 11/04/10 14:24

    יושב בארה''ב, המדינה הסופר דמוקרטית. פולארד מאסר עולם,ואצלנו הגברת יושבת בצפון תל אביב ב''מעצר בית'' ומקבלת משלוחים של קפה ועוגה מקפולסקי
    מה שבטוח שאולי לא כל השמאלנים בוגדים , אבל נראה שכל הבוגדים המרגלים והשטינקרים הם שמאלנים

  • 74.

    אלון הדר - אתה אידיוט מושלם (ל''ת)

    לקרוא ולא להאמין, 11/04/10 14:22

  • 73.

    לא יאומן שגם למעשה בגידה מתועב השמאל הצדקן-מתחסד שולף

    יוסף חיפה, 11/04/10 14:21

    ציפורניים גלותיות כנגד כל מי שהוא לא שמאל אנטי-ציוני.חבורת חלמאים (במקרה הטוב) שאיבדו כל פרופורציה לגבי זכויות מרצחים חסרי אבחנה.
    הגבול בין צדקנות לבין טיפשות שעלולה להוביל לאובדננו מטשטש ע''י חבורת מגלגלי עיניים משינקין ועד אולמות הרשע של בג''ץ.

    • למה ציפית ממי שצועדים תחת דגל אש''ף בירושלים ותל אביב ומצביעים חד''ש? (ל''ת)

      המטיף, 11/04/10 14:49

  • 72.

    כתב יקר גם אוויל מחריש חכם יחשב....... (ל''ת)

    צחי, 11/04/10 14:18

  • 71.

    הכתבים הצבאיים הם הסגנים של דובר צה''ל!עלאק ''דמוכרטיה'' (ל''ת)

    ענת קם גיבורה לאומית!, 11/04/10 14:17

    • של חיזבאלה חמס ושל השמאל הישראלי (ל''ת)

      ענת קם היא גיבורה של הלאום הערבי, 11/04/10 14:59

    • גיבואה לאומית אכן. רק של הלאום הפלשתיני (ל''ת)

      -, 11/04/10 16:21

  • 70.

    הכתבים הצבאיים הם הסגנים של דובר צה''ל!עלאק ''דמוכרטיה'' (ל''ת)

    ענת קם גיבורה לאומית!, 11/04/10 14:17

  • 69.

    למה אני צריך לסכן חיילים כדי ללוות אחר כבוד מחבלים

    שיגורו אצלנו בהולילנד במקום בשמיים?, 11/04/10 14:16

    ועוד ירדפו אותנו בדרישה לשחרר אותם להקים להם הולילנד משלהם?
    למה אני צריך להכנס לפינת ההתלבטות מה יותר חשוב- חיי האדם שלי או שלהם?
    למה היהודי בינלאומי מתנדב להישאר הצדיק לתפארת הפריץ?

  • 68.

    עיתונות ביפרים! (ל''ת)

    גדול!, 11/04/10 14:16

  • 67.

    התקשורת השמאלנית מנסה כרגיל להצדיק תומכי טרור ולהכפיש חיילים

    יגאל ש., 11/04/10 14:15

    הטרגיל הזה לא עובד.

  • 66.

    אלון הדר! במאה הקודמת נרצחו באירופה כ-75 מיליון בני אדם ע''י מנהיגים

    טורונטו טורונטו, 11/04/10 14:12

    חוקיים,נבחרי העמים לבושי חליפות ויפי נפש אשר שלחו חיציהם אחד בשני ובחלשים, תאר לעצמך אם היה סיכול ממוקד ואותם מנהיגים היו מחוסלים כיצד היה נראה העולם היום, וראה איזה פלא אותן מדינות מעורבות שוב(היום) במלחמות דומות, הרג וכו'. מה דעתך?????על חיסול ממוקד(אדם בודד???)

  • 65.

    או שאואלון הדרמנסה להסיט את הדיון מפרשת ענת קם לפרשת יאיר נווה. (ל''ת)

    עוד ספין בחסות התקשורת?, 11/04/10 14:08

  • 64.

    אלון הדר! הגם אתה בין הפושעים?שאלה להדר''הכחם'' מה עדיף פצצה של טון

    טורונטו טורונטו, 11/04/10 14:04

    ורעידה קלה בכנף, או כדור אחד המחסל רק את איש הטרור? וכיצד ומדוע אתה קושר ריגול לשמו למלחמה יום יומית ברבי מרצחים???

  • 63.

    לא מפתיעה תגובת השמאל

    מוטי, 11/04/10 14:03

    העובדה היא שגניבת 2200 מסמכים מסווגים בידי ענת קם קיבלה את תשומת הלב של הציבור יותר מאשר טענות עיתון ''הארץ'' המבוסות על פחות מ 2% מאותם מסמכים.
    זה אמור להפתיע?
    ודאי שלא, כל עוד מדובר באנשים נורמטיביים ואוהבי ישראל הם מצליחים להבין מה חשוב פה וגם לא להתרגש מאי-קיום-הוראת-בג''צ.
    לא מפתיע על כן שדווקא מי שניסו ללכת בניגוד לזרם הם איש שמאל מובהק כמו משה נגבי. להזכירנו, כשראש עיריית ירושלים רצה להרוס בסילוואן לא רק את בית יהונתן אלא גם בתי ערבים שבית המשפט הורה להרוס הראשונים להתנגד לכך היו משפטני השמאל.
    הם הרי יודעים טוב מכולנו מתי קיום הוראות החוק הוא עניין שבנפשנו ומתי מדובר בהוראות חוק שראוי לא לקיימן.

  • 62.

    באנגליה מקום מקלטו של בלאו מותר לסוכן חשאי 007 לרצוח בשם מלכותה

    איכפתניק, 11/04/10 14:02

    בלי בג''ץ ובלי בצלם.
    ספריו של איאן פלמינג איש השרות החשאי הבריטי מבוססים על נסיונו שם.
    באנגליה פעילות השרות החשאי אינה כפופה לבית המשפט והסוכנים יכולים לרצוח לפי שקול דעתם תוך קבלת גיבוי מלא מהמדינה.
    החוק הישראלי מבוסס כידוע על החוק הבריטי.
    בג''ץ בראשות אהרון ברק, המתנגד לקיום מדינת ישראל כמדינה יהודית, לקח לעצמו סמכויות לא לו, מבלי שקיבל את סמכות הכנסת לכך.
    לכן יאיר נווה לא עבר על שום חוק.

  • 61.

    לא היו שום חיסולים לא חוקיים. הכל בראש של השקרן הכותב....

    דורון, 11/04/10 14:02

    אין מתוך 2000 המסמכים שגנבה החיילת הבוגדת ענת קם, ולוא מסמך אחד המראה כיח היון חיסולים לא חוקיים כנגד ארכי מחבלים. אם היה מסמך כזה, מזמן היו רצים השמאלנים לבג''ץ כדי לזעוק חמס. כל הסיפורים של הבולשביקים מן השמאל, אין להם כל אחיזה במסמך כלשהוא. ואם יש אדרבה, שילכו לבג''ץ ויראו אותו.
    בקיצור עוד שקרן בשרות האיסלם-הנאצי-פלסטיני.

    • נכון, אין צבא יותר מוסרי מצה''ל. (ל''ת)

      המסכל, 11/04/10 16:55

  • 60.

    מרוב אהבת מדינה, בג''ץ, וסושי, אני...

    מחבל, 11/04/10 14:02

    אני מזדהה עם השמאל הציוני החי כחוק בקו הירוק, המופרט כחוק ושלא כחוק, וחשוב לי להיות יותר צדיק מסתם חילוני, לכן אני שונא חרדים אבל שמח שהם לא נלחמים נגד הערבים, כי הערבים הולכים להקים עכשיו עוד מדינה, והיא תהיה מה זה צודקת...

  • 59.

    אלון כתב בבטאון חד''ש כל העיר'' ובההארץ ומגונן על טומא שלו! (ל''ת)

    isadora, 11/04/10 14:01

  • 58.

    אם אני שמאלן קיצוני מותר לי לגנוב מסמכים סודיים מצה''ל! אני מעל החוק! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 11/04/10 13:59

  • 57.

    השב''כ רודף אחרי מחתרת ימנית שלא קיימת ובינתים מי שמזיק (ל''ת)

    הם השמאלנים הקיצוניים, 11/04/10 13:56

  • 56.

    אובדן פרופורציות

    תומר, 11/04/10 13:54

    הפעילות היתה בהתאם לנוהל. כל שנאמר לחיילים היה שבמידת סיכון חיים, לפתוח באש. התקשורת ניסתה לעשות סקופ ממשהו שלא היה בו סקופ, ומה שיצא מזה מצד אחד זה שני מרגלים, ומצד השני אספקת חמצן לאתרים ניאו נאצים ולשונאי ישראל, על סמך השקר שהעיתונות הישראלית יצרה.

  • 55.

    איך להורים כל כך חכמים יוצאת בת כל כך ''טיפשה''.....

    שרוליק, 11/04/10 13:53

    הוריה החכמים והמשכילים של ענת קם משדרים

    לציבור שבתם ענת המוכשרת, המחוננת, האמיצה,

    לקתה בטיפשות ילדותית, כמו זו של ילד שעולה

    על עץ ונופל ממנו...היא לקחה 2000 מסמכים

    בגלל עניין טכני... יותר קל להעתיק...

    הוריה טוענים שהם מכירים אותה ב- 100%, רק

    אינם יכולים להסביר את מניעיה למעשה...

    הורים חכמים, הפסיקו להיתמם! היא לא טיפשה!

    היא לא תמימה! בתכם היא תבשיל של שטיפת מוח

    שמאלני ובוגדני, שמעדיף לחיות בסביבה של

    אוטובוסים מתפוצצים בתל אביב על פני סיכול

    ממוקד של רוצחים.

    התביישו לכם!

  • 54.

    הכתבים הצבאיים הם מלקקי תחת אם לא יותר. מי בכלל מאמין להם? (ל''ת)

    תחי הדמוקרטיה!, 11/04/10 13:52

  • 53.

    למה נדמה לי שאתה מסיט את האש מהמרגלת לאלוף.

    הפוך על הפוך, 11/04/10 13:52

    כמה שילמו לך? ואם לא שילמו לך אתה סתם חרה...!!!

  • 52.

    אין פה שוויוניות. אם יש הזדמנות לחסל מחבלים, מחסלים מחבלים.

    אפילו אם זה לא מתאים להזיות האידיליה של בייניש, 11/04/10 13:51

    אגב, שימו לב למונח שהשמאלני מנסה ''על הדרך'' להכניס לשיח הציבורי -
    ''פרשת יאיר נווה''.
    אין פרשה כזאת. הפרשה היא פרשת ענת קם.
    שמאלנית שגנבה 2000 מסמכים מסווגים מלשכת אלוף בצה''ל והעבירה אותם לכתב שמאלני שברח מהארץ.

  • 51.

    מה שאכפת לך זה לערוף את נווה וחיי חילינו לא שווה בעיניך יריקה (ל''ת)

    א, 11/04/10 13:49

  • 50.

    יבורך מי שצפצף על החלטת בג''ץ, המשמש זרוע של השמאל שונא העם והמדינה. (ל''ת)

    קינן: הכותב זורה חול בעיניים., 11/04/10 13:49

  • 49.

    סמרטוטי הימין המטונפים נשטפים עם שקרי השב''כ (ל''ת)

    ברזים וצינורות, 11/04/10 13:41

    • עולם דימויים של מי שהמוח שלו בביוב כל היום (ל''ת)

      איש מסכן אתה, 11/04/10 16:22

  • 48.

    רוב התקשורת מועלת בתפקידה, ושותקת מול הדרדרות ישראל לדיקטטורת אפרטהייד

    עמנואל, 11/04/10 13:41

    לא פלא שהם קנו את הספין. כי רוב הציבור רוצה לקנות אותו, והתקשורת רוצה לא להרגיז את הציבור, שלא יעביר ערוץ...

    • נא להסיר את הקצף מהשפתיים. אם תבזבז את כל האדרנלין לא יישאר לך מספיק (ל''ת)

      למכות לאישתך, 11/04/10 16:23

  • 47.

    אלון הדר היקר על איזה סקופ אדיר אתה מדבר? שאם יש לך חפרפרת

    אלון, 11/04/10 13:34

    בתוך בסיס צבאי סודי אז יהיו לך הרבה סקופים?

  • 46.

    הבוגדים האמיתיים הם הגנרלים והשרים (ל''ת)

    אורי, 11/04/10 13:33

    • הנפת כבר את דגל אש,ף הבוקר, חמודי? (ל''ת)

      ציוני, 11/04/10 13:50

  • 45.

    קריאה נרגשת אל כל אחינו הפטריוטים מן הימין

    שמאל-מרכז, 11/04/10 13:27

    העובדה שהבחורה היא מטומטמת מהסוג הגרוע ביותר, דהיינו, צעירה טפשה שמשום מה הגיעה למסקנה שהיא הכי חכמה בעולם ושהכל מותר לה, אינה קשורה לאותם 40% מהציבור היהודי שהצביעו נגד הממשלה הנוכחית. אז בבקשה להתייחס רק אל העבריינית ואל מעשיה ולא לקרוא ''בוגד'' לכל מי שאינו חובש כיפת צמר גדולה על הראש עם פיאות עד הכתפיים, אינו רץ על הגבעות ואינו מזיל ריר וצורח ''עם ישראל חי'' כל היום תוך עקירת עצי זית של פלסטינים. בתמורה גם אנחנו נודה שרק חלקכם (הגדול, אמנם, למרבה הצער) טיפש ומטורלל. עשינו עסק?

    • חזק אחי, אני אתך (ל''ת)

      העם השפוי, 11/04/10 13:46

    • רוב הציבור היהודי פטריוטי-ציוני, ולא ''ימני''. ומיעוט שמאלני רווי שנאה. (ל''ת)

      רוב הציבור פטריוטי ציוני (ויש מיעוט שמאלני לבן)., 11/04/10 13:47

    • שיגנה את המעשה? את ''גוש שלום'' או ''שלום עכשיו''?

      שמעת איזה חבר כנסת מהשמאל, 11/04/10 14:00

      ההבדל הוא שבשמאל מאמצים בחדווה את חולי הרוח שלהם ולא זורקים אותם מחוץ למחנה.

    • אתה טועה.

      אני, 11/04/10 14:22

      ברור שלא כל ציבור השמאול תומך באגואיסטית הקטנה.אבל לא מדובר רק בחורה אחת. מעורבים בסיפור עתון (עם שלל יועציו)ועתןנאים מנוסים שלא עצרו את מעשיה. עתון שיודע הרבה פעמים לעצום עין כזה מתאים לו אידאולוגית.אני רןאה תגובות אחרות שונות משלך, כולל טוקבקים תומכים. כך שרצוי מאוד שאנחנו בימין/ מרכז קולינו ישמע. זמן רב מדי שתקנו ונתנו לשמאול לעשות בתקשורת כאילו אין דעות לגיטמיות, חוץ מדעותיהם.

    • לא. אני דורש גם להעמיד את נווה לדין (ל''ת)

      פשעו חמור הרבה יותר, 12/04/10 00:33

  • 44.

    החוק לא קיים רק כשנוח לך.

    נמרוד, 11/04/10 13:26

    מר הדר ושאר השמאלנים מתהדרים בניחוחות קיום החוק, תוך ניצול ציני של עבירה עליו.
    אסור לגנוב מסמכים מצה''ל. אסור לתת מסמכים מסווגים למי שאינו מורשה לראותם. יותר מ- 2000 מסמכים שקם גנבה ומסרה לבלאו אינם מכילים רק עדות לעבירות, לכאורה, של יאיר נווה- אלא בעיקר תוכניות מבצעיות שדליפה שלהן מסכנת חיי אדם. (וכן, למרות מה שסגן עורך הארץ טוען בפייסבוק, חיילי צה''ל, כולל המתנחלים שבהם, הם בני אדם).
    תתחילו לקיים את החוק ואל תצעקו על השומר שתופס אותכם גונבים ענבים, שבכלל היה חור בגדר ושאסור להרביץ לגנב.

    • לכן, צריך להעמיד את נווה ושותפיו לדין (ל''ת)

      הוא עבריין שהפר את חוקי המדינה, 12/04/10 00:34

  • 43.

    Long list of left spies

    Nelikvid, 11/04/10 13:24

    A very long list of left spies and traitors became just one name longer. There is no wonder that Marks was one of the biggest antisemites and racists
    That communists and socialist together with their brothers national socialists killed more people than all the diseases and earthquakes together.
    There is no secret that today israel left is Hamas.
    So the only question is why shabak makes the same error again and again allowing antisemitic elements to gain access to secure ingormation.

  • 42.

    בג''ץ הגביל חיסולים, צה''ל כדי לשמור עלינו ועל חיי בנינו מחליט לחסל

    חד גדיא, 11/04/10 13:22

    במקום לנסות ולתפוס חיים, חיילת מנסה להציל את העולם מישראל ועיתונאי שכמוהו כמוה, ומחזיק כנראה תכניות מבצעיות של צה''ל. אני מעדיף את צה''ל והביטחון על פני השמאל הצועד תחת דגל אש''ף בירושלים ותל אביב.

    • בג''ץ? דמה של משפחת חטואל בראשו של בג''ץ!

      בן דוד: דמה של משפחת חטואל בראשו של בג''ץ, 11/04/10 13:54

      לא לשתוק ולא להשתיק! רצח משפחת חטואל (האם טלי בהריון וארבע בנותיה) בוצע בחסות מבנים בפאתי חאן יונס, שבג''ץ סירב להתיר לצה''ל להרסם, למרות טענת הצבא שהבתים מהווים איום ביטחוני.
      דמה של משפחת חטואל בראשו של בג''ץ בראשות אהרון ברק.
      ואיפה העיתונות? מכסה, מסתירה, מתעלמת. מי מאמין לתקשורת?

  • 41.

    כרוניקה ידועה מראש של השמאל

    אהרון, 11/04/10 13:20

    במקום להתעסק במעשיה ומינעה הנלוזים והשפלים של המרגלת גב' קם, מסיטה התקשורת את הדיון לפסים אחרים לגמרי.

    להלן כמה נקודות למחשבה עבור הכתבים וגברת קם.

    א. האם גניבה של מסמכים וחשיפתם לסכנה כי יפלו לידיים עוינות יש בה כדי סיכון חיי אדם של אזרחים וחיילי צהל רבים ??

    ב. האם סיכון של חיי אדם (ישראלים) הינו מוסרי ??

    ג. האם רחמנות על מבוקשים שסביר להניח שאינם נמנים על ל''ו צדיקים, אלא מבקשים
    לפגוע באזרחי המדינה כולל נשים ילדים זקנים טף ותינוקות היא מוסרית ?? או שמא מראה על שחיתות מוסרית.

    ד. האם הזדהות של אנשי שמאל קיצוני עם המרים שבאויבנו לגיטימית לשיח הציבורי ??

    ה. מהם המניעים ה''אידיולגים'' של גברת קם ??

    דעתי כי יש למצות עם גברת קם ועם לוחם חופש הביטוי הגדול מר בלאו את הדין במלוא חומרתו
    למען יראו ויראו

    בטחון המדינה אינו הפקר
    חיי ישראלים שווים לא פחות מאותם מניעים אידיולוגים של המרגלת גב' קם.

  • 40.

    מגיבי הימין המטופשים מקרקרים כאן . (ל''ת)

    הו יה, 11/04/10 13:20

  • 39.

    קצת התבלבלת, בכל המובנים.

    אמא של חייל קרבי, 11/04/10 13:17

    קודם כל, אני מעדיפה שיהרגו ויחסלו את אלה שיושבים ומתכננים את הרג נשינו וטפינו, וששלומה של בני המשרת עכשיו שירות קרבי בשטחים ולא יפגע. אני גם לא מצפה מחיילת היושבת לבטח בלשכת האלוף שתוציא משם חומרים שיסכנו את שלומה של מדינת ישראל.
    ודרך אגב, אבא של ענת קם התראיין גם במהדורת ''יומן'' של הערוץ הראשון ולא רק במהדורת ''שישי'' של ערוץ 2. דווקא את משה נגבי לא ראיתי במהדורת יומן ששודרה ביום שישי בערוץ הראשון.

    • לא שופטי בג''ץ צריכים לנחם משפחות על מות בנם- עדיף שיהרגו מאשר ייהרגו. (ל''ת)

      לוחם ומפקד, 11/04/10 13:53

  • 38.

    בג''ץ מנסה לכבול את ידי צה''ל, כי לא שופטיו צריכים ללכת למשפחות חיילים

    מוסטפא הולצמן, 11/04/10 13:17

    שנפלו במרדף אחר מבוקשים בעוד שניתן היה לחסלם ולחסוך בחיי חיילינו. השמאל בודאי שתומך בבג''ץ- כי כמה מהם לוחמים או משרת בצבא?

  • 37.

    נווה -פטריוט (סליחה על המילה ''הגסה'').

    אני, 11/04/10 13:17

    ענת קם ואורי בלאו אנשים שעושים רק למען עצמם (כולל דעותיהם) תוך פגיעה משמעותית בכלל, שזה כולל אותנו ,כולנו. כולל אילו מביננו ששרתנו בצבא. מבחינתי, להגיד את שמו של נוה באותה נשימה יחד עם האחרים מראה עד כמה נמוך אנשים בעלי אגנדה שמאלנית מוכנים לרדת על מנת לקדם את דעותיהם. יש להעניש על פי כל חומרת הדין את הסוחרים בבטחון המדינה. לא מדובר פה בניירות. בסופו של דבר, דברים מהסוג הזה יכולים לגרום למוות של תמימים ונאיבים שבאים דווקא לשרת את המדינה, זאת אומרת בנו.

  • 36.

    עבור מי עובד אלון הדר? (ל''ת)

    צופה, 11/04/10 13:17

  • 35.

    הימין הרקוב ממשיך להסית ולהסיט ולשקר ולרקוד על דם (ל''ת)

    זה הימין, 11/04/10 13:16

  • 34.

    על תיאוריות הקונספירציה למיניהן

    אפרופו, 11/04/10 13:16

    למעט תיאוריות קונספירציה שגם הוגיהן יודעים שהן שקריות, תיאוריות קונספירציה נוצרות בידי פרנואידים. והמאפיין העיקרי של הפרנואיד הוא שלמעט הנחת היסוד המטורללת שלו כל מגדל המסקנות שהוא בונה על הנחה זו הוא הגיוני לחלוטין.

  • 33.

    לא יאומן. כמה אפשר להגן על הבוגדת הקטנה?

    צחי, 11/04/10 13:15

    אם היתה לוקחת את המסמכים הרלוונטים ועושה מהם רעש- הייתי כועס אך מבין (והייתי מעדיף שתיקח אותם לביהמ''ש ולא לכתב). אבל (!!!) היא לקחה 2200 מסמכים ביניהם סד''כ, מוכנות, מבצעים וכו' וכו'. אין לזה שום קשר לפרשת החיסולים! יש לזה קשר רק למטומטמת צמאת פרסום וגדלות שהיתה מוכנה לשים את גורלנו אצל המרבה במחיר! במדינה נורמלים היו מעלים אותה אל הגרדום. אני מקווה שהיא תגיע מינימום למאסר עולם על כל מסמך סודי ללא אפשרות חנינה.

    • צחי למה אתה לא מנסה להסתיר שאתה טיפש לאומני זב חוטם ומזיל ריר? (ל''ת)

      בר (^ L A, 11/04/10 13:43

      • זה מה שכותבים כשאין משהו חכם לומר?

        צחי, 11/04/10 14:03

        לאומני אני לא, בדיוק ההיפך, אך גם אני בנוסף לרבים וטובים מבינים את הנזק האדיר שהבוגדת האגואיסטית גרמה גם בפועל וגם בפוטנציאל. אם את\\ה רוצה להתווכח לגופו של עניין- בשמחה. אם לא- תטמיע\\י את המושג ''יפה שתיקה לחכמים''.

        • אולי לא לאומני אבל לחלוטין צר מחשבה

          אילן, 11/04/10 14:43

          גנבה מסמכים שתשב בכלא. לא חשוב מדי לא מעניין מדי. אם ראשי הצבא עוברים על החלטות בג''ץ במודע (וזה בכלל לא משנה עם אתה מסכים איתם לגופם או לא) זו שערוריה! בפעולה ללא סמכות כנראה שהם מבצעים פשעי מלחמה ואם הגענו שמדינה למצב שחייל בצבא בוחר מתי מתאים לו לקיים את החוק ומתי לא (ובג''ץ הוא עדיין החוק) אז אנחנו מתקרבים בצעדי ענק ליום שאף אחד לא יכיר בעצמאות מערכת המשפט שלנו והמשמעות המיידית והפשוטה תהיה שחיילים וקצינים יעצרו ברגע שיצאו את ישראל וזו הסכנה האמתית וזה הנזק האמיתי. תפנים!!

          • ומי קבע שבוצעה עבירה?

            צחי, 11/04/10 15:05

            לצערי, פעילי שמאל רבים חוזרים כמו כבשים על המנטרה של ביצוע עבירה ע''י קצינים בכירים. כידוע, לא האלוף נווה ולא אף אחד לא עבר על הנחיות בג''ץ שכאמור השאיר את שיקול הדעת לצבא. דבר נוסף- כפי שכתבתי בתגובתי הראשונה- לא מדובר בשוחרת שלום וחופש מאחר שלו היה כן- היתה מוסרת את המסמכים הרלוונטים (מה שגם לא תקין) לאותו כתב לכל היותר. במצב נורמלי- היתה צריכה לגשת לבית המשפט (אולי אף בעזרת אותו כתב) ולהתלונן. לצערי, היא בחרה במסירת סודות כמוסים ביותר לגורם בלתי מוסמך, שרובם ללא כל קשר לתקרית בגדה. רני מזכיר לך שהיו שם מסמכים המפרטים את כוחו של צה''ל אשר כל בר דעת מבין שהם מסכנים את הכוחות- קל וחומר אזרחים מעצם הגעתם לידיים הלא נכונות. לעניין התקרית בגדה- פורסם המאמר כבר לפני כשנה וחצי- ועובדה היא שלא הוגש שום כתב אישום כנגד האלוף. גם אני וגם אתה מבינים שאם היתה סתירה של בגץ, היו ארגוני השמאל עטים על כך כמו נשרים על נבלה. כנראה שלא היתה אף סתירה של שום הנחיה.
            חומר למחשבה.

          • I am a leftist

            Zubbi, 13/04/10 06:17

            But, I think Anat sold the documement to Ahmed nizad for 50 shekel

    • צחי , כל מילה בסלע !

      שותפה לדעתך, 11/04/10 18:54

      גנבת שרצתה דריסת רגל בעיתונות לאחר שתשתחרר תיכננה את הדרך הטובה ביותר להגיע לעיתונאים ודרכם לקבל עבודה ,וכך קרה.

      מעניין אם לאחר מקרה זה ''הארץ''-עם הקופרטיב ''וואלה'' יפיקו את המסקנות הנדרשות.

  • 32.

    אם היתה מעבירה מסמך או 2 העוסקים בחיסולים לח,כ מהשמאל- ניחא, אבל

    המטיף, 11/04/10 13:15

    העברת תכניות מבצעיות של צה''ל לגורם בלתי מוסמך, ולא משנה אם זה עיתונאי ישראלי או זר, בעידן האינטרנט זה בדיוק אותו הדבר- זו העבירה החמורה.

  • 31.

    קם=וענונו- אין כל הבדל, והעונש צ''ל בהתאם. (ל''ת)

    רעמסס, 11/04/10 13:14

  • 30.

    מה הקשר בין הפרשות ???

    בני אזרח שפוי, 11/04/10 13:13

    בסיפור של ענת קם יש כמה אשמים 1)הצבא 2)ענת קם ואורי בלאו .החלק של הצבא יטופל בצורה טובה ,הבעייה היא ענת קם ראשית מדוע גנבה מסמכים או יותר נכון שלל מסמכים .מי הפריע לה להפגין ולמחות .על חלקה בפרשה מגיע מאסר ארוך .מדוע לא מסרה את חומר שנגע להפרות צווי בית המשפט העליון למבקר המדינה דיינו .אך היא החזיקה חומר מסווג בביתה .מה היה קורה עם מישהו פורץ לביתה וגונב את החומר .והעיתונאי בורח כמו שפן ומתחבא בלונדון .וגם על חלקם של עורכי העיתון אני בוש ונכלם .

  • 29.

    מה הפלא שהנגבי הוא חריג? יש ציונים ויש פוסט ציונים

    יעקב, 11/04/10 13:10

    יש כאלה שרואים בחיילי צהל אוייבים ויש כאלה שלא. הכתב כנראה לא מפנים זאת - כי משהו רע מאד עובר על השמאל בארץ.

  • 28.

    ואתה עושה בדיוק את אותו הדבר

    קפי, 11/04/10 13:09

    מנסה להמעיט בחומרת מעשה של קם, ומנסה להסית את נושא העברה החמורה שביצעה הגברת קם.

    • ענת קם עשה מעשה אזרחי אמיץ (ל''ת)

      שיהיה ברור, 11/04/10 13:43

      • אמיץ לעם הפלסטיני אין ספק. (ל''ת)

        אני, 11/04/10 14:45

      • אתה מתבלבל בין אמיץ לטיפשי

        ברור, 11/04/10 15:04

        איך שלא מסתכלים על זה הגברת קם גנבה את המסמכים.
        לא רק שהיא גנבה אותם, היא גם שמרה אותם על מחשבה האישי במשך זמן רב. לא צריך להיות גאון כדי להבין את הסכנה והחומרה שבדבר.
        אם היא הייתה באמת רוצה לעשות מעשה אמיץ היא הייתה מביעה את מחאתה בדרכים אחרות.

  • 27.

    שום מעבר על דברי בג''ץ!

    איזה פרשת נווה?, 11/04/10 13:06

    שוב ושוב חוזרים על האיוולת. אין כאן פרשת נווה. בג''ץ לא אסר על סיכול ולא על ירי בזמן מעצר כשהמבוקש לא מרים ידיים. אז מה הבעייה? שנווה שמר על חיילי צה''ל??

  • 26.

    טעות או גניבת דעת של הכותב: בג''צ

    טל, 11/04/10 13:06

    בהחלטתו מ 2006, קבע שהוא לא שולל מראש כל חיסול ממוקד ולא מאשר מראש כל חיסול ממוקד, הוא אישר את החיסול הממוקד ככלי לגיטימי במלחמה בטרור וקבע שלפני כל חיסול, המפקד בצה''ל צריך להפעיל שיקול דעת, אם ניתן לעצור ללא סיכון רב לכוחותינו. שימו
    לב - שיקול הדעת הוא של המערכת הצבאית בלבד!, לכן הפרשנות של אורי בלאו וענת קם את מעשי הצבא, היא שגויה מיסודה. פרופ' סוזי נבות דיברה על כך בתוכניתו של ירון דקל והסבירה שמאחר ובג''צ נתן לצה''ל להחליט בנושא, אין שום קייס לטעון שצה''ל הפר
    הנחיות בג''צ. מאוד מצער אותי שהשמאל הדוגמטי, המונוליטי מקבל כתורה מסיני את טענותיו של בלאו ותומכיו כמו גדעון לוי, שצה''ל הפר הנחיות בג''צ.
    אולי חשבתם לקרוא את פסק הדין בנושא לפני כן? נראה לי שאותם אנשים בשמאל מתנגדים באופן קטגורי לכל חיסול ממוקד לכן קל להם לקבל את דבריו של גדעון לוי ושות' כדברי אלוהים חיים. בג''צ לעומת זאת פסק אחרת, אני יודע שאתם מופתעים, אבל בידקו את פסק הדין וקבלו שהפעם בג''צ לא פסק לפי השקפתכם הפוליטית.

    • זה לא חיסול המחבל, אלא שני חפים מפשע שאתו. (ל''ת)

      דיני, 11/04/10 19:15

      • החלטת בג''צ גם מתירה את זה, בהינתן שאין אפשרות אחרת, על

        טל, 11/04/10 20:11

        זה שנינו יכולים להתווכח. המפקד בשטח הוא הסמכות הבלעדית לצורך העניין לפי החלטת בג''צ. בג''צ לא אסר פגיעה בלא מעורבים
        בהינתן שהיא מידתית.

      • זה מידתי,אני מבין שאתה לא חושב שזה מוצדק

        גל, 11/04/10 21:28

        אבל זה חוקי ולגיטימי במדינת ישראל.
        אבל כרגיל השמאל עושה את המשפט קרדום לחפור בו.
        אתה מתנגד? יופי, אל תסתתר מאחורי טענות ''משפטיות'' שלא קימות

  • 25.

    הבעיה של המדינה

    אוריאל, 11/04/10 13:05

    יש הרבה מדי קמים בתקשורת ישראלית .
    בשביל פופוליזם אישי ,בצע כסף ןדמוקרטיה'' הזויה ,ימכרו את המדינה . העם חושב שכל החיסולים מוצדקים ,..רק פנאטים משמאל מציגים את זה כפשע.
    לכו לעזאזל או לעזה שם מקומכם

  • 24.

    מרגלת נטו

    חגי חכים, 11/04/10 13:02

    הבחורה לא תמימה כלל היא בפירוש מרגלת ומסוכנת צריך למצות איתה את הדין חוצפנית מאין כמוה, מה קשור לאלוף, מעניין שכל העיתונאים ובכל ערוצי הטלויזיה מנסים למזער את הסיפור, אולם הבחורה הזאת היא סכנה למדינה וצריכה לשבת שנים רבות בכלא. אין שום נסיבות מקילות.

    • למי היא ריגלה יא אפס (ל''ת)

      מצחיק, 11/04/10 13:17

      • למה הקללות - זוהי דעתו וזו זכותו לחשוב כך .

        שי, 11/04/10 14:27

        אתה מוציא שם רע לשמאל שלא בוחל כיום בשום דבר בכדי לפגוע במדינה .

        • מוציא שם רע לשמאל? איפה אתה חי? זה הסגנון תמיד (ל''ת)

          זו הפעם הראשונה שאתה קורא טוקבקים?, 11/04/10 16:00

      • מה הבעיה ישמאלני? (ל''ת)

        אני, 11/04/10 14:46

        • שחיתות הימין המתועב =רעל (ל''ת)

          אלישבע, 12/04/10 05:38

      • היא גנבה מסמכים מהצבא והעבריה אותם לגורם עויין - עיתון הארץ (ל''ת)

        גיל, 11/04/10 16:28

      • חכה,אתה עוד לא יודע הכל,היכן שאר המסמכים?

        גל, 11/04/10 16:31

        למי הם הועברו? אתה בטוח שאתה יודע? אתה עושה מהצמד קם-בלאו נורא טיפשים,למה להם להחזיק 2000 מסמכים מסווגים שהם לא צריכים?
        אמרו שהיא גאון לא?
        תחשוב על זה ואז תבין ש''גם אויל מחריש,חכם יחשב''

    • היא גנבה מסמכים סודיים ולכן אחד דינה

      נטו טרה או ברוטו, 11/04/10 13:20

      בית הסוהר ומיד
      למה היא במעצר בית????
      למה לא בקלבוש ?
      שם מקומה
      ראיתם איך אבא שלה ניסה למזער את פשעיה?
      חושב שכולם יאיר לפיד שטיפל בו בכפפות של משי
      חבל חבל שהשמאל לא קורא את המפה נכון
      המפה אומרת שרוב אזרחי המדינה הם לא שמאל
      ולא קרוב לשמאל

      • and we know

        she have the list, 11/04/10 14:05

        how is a war criminal

  • 23.

    נסיון השמאל להציל הבוגדת

    דניאלה גושן, 11/04/10 13:02

    מקומם לראות איך פעילי השמאל מנסים למזער את מעשה הבגידה במולדת.
    בחקירתה הראשונה הודתה ענת קם כי רצתה להעביר המידע לבית הדין בהאג.... חיילת שגונבת מסמכים כדי לפגוע באופן מודע באלו שנלחמים ומגינים בגופם על יפי הנפש מתל אביב שאליהם היא משתייכת .
    על זה כבר נאמר : מחרבייך ומהרסייך ממך יצאו...''

    • הם אייבי ישראל ותומכיו

      היחידים שייהרסו וייחרבו, 11/04/10 13:18

      השמאל הישראלי ובמיוחד התקשורת הישראלית שבראשם עומד עיתון הארץ
      מחרחר חרחורי גסיסה
      כל כל מעוזי השמאל שנפלו ונחרבו
      גם הם עוד ייהרסו וייחרבו
      הם נגד המדינה ובעד אוייבי המדינה
      ולכן הם לא חלק מהמדינה
      הגיון פשוט

  • 22.

    יש משהו שקצת לא תומך בטענה שבכותרת

    מקשיב, 11/04/10 13:00

    המציאות.
    ''פרשת נווה'', כהגדרתך, התפרצה לפני שנה וחצי ולא ממש הסבה את תשומת הלב הציבורית.
    עצם העלאת סיפור ענת קם רק מעלה את הנושא שוב.
    אז אפילו תאורית הקונספירציה שמועלת פה - לא ממש תואמת את העובדות.

    • הימין אוהב דם . (ל''ת)

      חינוך כזה נו, 11/04/10 13:42

      • השמאל אוהב דם יהודי (לכן המרגלת היא גיבורה שלהם) (ל''ת)

        חינוך והתנהגות כזו -נו, 11/04/10 15:31

      • נכון, בעיקר של ילדים גויים קטנים במצות של פסח. (ל''ת)

        אילו טיעונים מעמיקים יש לשמאל..., 11/04/10 16:01

  • 21.

    תפקידו של נווה -להרוג את האויב.האם תפקידה של קם (ל''ת)

    רמי, 11/04/10 13:00

  • 20.

    סקירה מעולה, מדוייקת ומשעשעת כאחד.

    שועל חסידה ו26 קרפדו , 11/04/10 12:59

    ככה זה שישראל קטינא הפך לישראל הלאומני הקיצוני.

    • אלון רד מהרשת ותפסיק לתמוך בעצמך!! (ל''ת)

      די כבר, 11/04/10 15:01

  • 19.

    הכתבה על החיסולים יצאה לפני שנה ולא עוררה שום הד

    החתולשמיל , 11/04/10 12:59

    חוץ מזה אמנון אבמרמוביץ אמר ביום שישי כי אין שום הוראה של בג''ץ נגד חיסולים כך שלא היתה הפרה כלשהי של הנחיות בג''ץ.

  • 18.

    Left tries to help traitors. We are grateful to Nave and others (ל''ת)

    Baruch, 11/04/10 12:58

  • 17.

    מבחם ידע

    אמירה, 11/04/10 12:58

    ראיתי את התרגיל הטאקטי הזה כבר אצל גדעון לוי במועצת החכמים ביום שבת.
    זה שני נושאים שונים.
    ענת קם
    יאיר נוה

    ענת קם לא היית נקודתית אלה מסיבית. לכן אני בספק אם בכלל ידעה מה יש בכל מסמך.

    אני מוכנה שיעשו לה מבחן, שתתאר מה יש בכל 2000 המסמכים. ומה הנושאים העיקריים בכל מסמך. לפי מה שהיא זוכרת.אם היא תצליח, אני
    אגיד נמרצות שהיא לא סתם שמאלנית אפורטיוניסטית חסרת כבוד למערכת וקיצונית אלה באמת היה לה איזה מחשבה עיתונאית ציבורית

  • 16.

    השמאל הפך עצמו לחסיד שוטה של בגצ, כמו החרדים שהם חסידים שוטים של הרב (ל''ת)

    -, 11/04/10 12:58

  • 15.

    יש אנשים שנלחמים עם נשק ויש אנשים שנלחמים עם עט!!!

    ברגע שבג''ץ יתרסק אני מבטיח לך שאתה תהיה ימני, 11/04/10 12:57

    הצביעות שלכם מחליאה
    אתם אוכלים שותים במדינה שמוקפת אויבים
    ושהבטן מלאה אתם מקיאים על הלוחמים
    במו אזניי שמעתי בימי הפיגועים שמאלנים
    שאומרים מגיע להם!!
    מגיע לנו?????
    99.99% מהבוגדים יוצאי אירופה
    יום יום השואה כנראה שהכסף מעל הכל

  • 14.

    נוה חסל רוצחים,וטוב עשה,גם אם הדבר לא מוצא חן בעיני השמאל.העברת מסמכים

    שלמה, ירושלים, 11/04/10 12:56

    צבאיים סודיים שעלולים להגיע לידי האויב היא פשע הראוי לעונש חמור, במיוחד כשברור שהיתה יכולה להעביר מספר קטן של מסמכים למבקר המדינה לצורך חקירה.

  • 13.

    2000 מסמכים עושים את העברה לריגול, לא כל פירוש אחר למעשה

    ליאור, 11/04/10 12:51

    על מנת למחות ולהציף את החלטת אלוף פיקוד המרכז (אם זה נכון) היה מספיק במסמך אחד או שניים. לא 2000 מסמכים ואפילו לא 50 (מה שהכתב החזיר). כל הממעיטים במעשה של קם אינו מבין את העניין או שלא רוצה להבין אותו.

    • ליאור - אתה חשוך בצל מאיפה אתה למד כי היו 2000 ניירות ולא 1969?

      אליהו, 11/04/10 13:08

      מאיפה אתה למד כי היו 2000 ולא 1969?
      לא שנייר אחד לא מספיק - אני טוען שכן, אך נייר אחד מחזיק אלון בן דויד כל ערב כמו כן רוני דניאל כמו כן כל כתב טלויזיוני כזה או אחר - שמסווג סודי ביותר - ש ח ו ר במובן בטוב של המילה.
      כמה פעמים שמעת ''אינאור'' מכתב מדיני או בטחוני ידיעות שיכלו לפגוע בבטחון המדינה קשות. מה עם האמאות האבות האחים האחיות וכל ישראלי שנשלח לפעולה ש''קצין שב''כ'' מורה לצבא - האם איש הצבא מודע לכל המודיעין הקשור בפעולה המבוקשת? האם נשאל הדבר? מי אותו בן אדם? האם ראש ממשלה שהיה שר והיה ראש עיר וחבר כנסת האם הוא שסביב ראשו מצפצפות ציפורים כה רבות בנושאים שונים ומגוונים ואשר מחפשים אותו במסדרונות שונים או שר חוץ וחבר כנסת שנערכת חקירה על מעשיו שנים לאלה ולאחרים יש יותר שיקול דעת מאשר לילד שאמר: ''ה מ ל ך ע ר ו ם''

      ליאור אנא, הנח לילדים הטובים באמת - אורי וקם וקום לכבודם כי הם שומרים עליך ועל ילדיך.

      • אליהו אתה אידיוט, (ל''ת)

        וזה בעדינות, 11/04/10 14:26

      • לקרוא את השטויות שלך ולא להאמין. (ל''ת)

        אליהו, אתה טמבל מהסוג הנחות ביותר, 11/04/10 18:15

  • 12.

    אינני מאמינה לך, אלון הדר! המדינה קודמת לתקשורת! הנך זורק חול בעניים! (ל''ת)

    יפה - חיפה, 11/04/10 12:48

  • 11.

    להחזיר המסמכים מיד ונדבר (ל''ת)

    יואב ה, 11/04/10 12:48

    • יואב מי רוצה לדבר איתך בכלל (ל''ת)

      שב בלול, 11/04/10 13:44

  • 10.

    אינני מאמינה לך, אלון הדר! המדינה קודמת לתקשורת! הנך זורק חול בעניים! (ל''ת)

    יפה - חיפה, 11/04/10 12:47

    • אהבתי את התגובה

      יפה יפה, 11/04/10 13:16

      אבל השמאל בשלו
      הוא שבוי במגדל השן
      לא רואה לא שומע
      ולא מבין שהוא מיעוט
      יחד עם המיעוט הערבי
      הם הוציאו עצמם מעם ישראל
      ולכן אני מתייחסת אליהם כאל אויב

      • יפה.תיאור מדוייק! (ל''ת)

        ו, 14/04/10 00:03

  • 9.

    אין כמו מערכת הביטחון לכסת''ח ולגלגל את האשמה לאחרים. (ל''ת)

    קם צריכה לקבל עיטור, לא אישום., 11/04/10 12:44

  • 8.

    רק עכשיו הבנת א'ז מה שהם עשו היתה פה שחיתות

    עוד לא הבנת את התרגיל, 11/04/10 12:39

    והם ניסו להתיר את השחיתות והאשימו אותה בתור מרגלת זה התרגיל

  • 7.

    אין תקשורת שעוינת את המדינה כמו בישראל (ל''ת)

    בשום מקום בעולם, 11/04/10 12:39

    • מה לך ולעולם ראש פקק (ל''ת)

      אופ סייד קיק, 11/04/10 13:20

      • כי השמאל הוא מיעוט בטל בשישים (ל''ת)

        אתה מת מקנאה, 11/04/10 15:07

      • תחזור לעבוד בביוב (ל''ת)

        יש לך ביוב סתום במקום פה, 11/04/10 16:25

  • 6.

    הכתבים הצבאיים הם בעצם עוזרים של דובר צה''ל, הם לא כתבים. (ל''ת)

    נדב, 11/04/10 12:38

  • 5.

    לא הצלחת להסיט את תשומת ליבי מהבוגדת

    אדון הדר, 11/04/10 12:37

    ליאיר נווה
    היא פושעת ובוגדת
    כמו כל השמאל הישראלי
    כמוך
    תצאו מהסרט שכל העם טיפש
    אתם הטיפשים
    אתם אלה שבטלים בשישים
    הרוב בארץ תודה לאל לא חושב כמוך
    לא יעזור לך ולמשפחתה של הפושעת
    היא פשעה ולכן תשב בבית הסוהר
    אתה הבנת את זה שטקר?????

    • כנראה קשה להסיט תשומת לב כשאין שכל וגם אין לב

      שרון, 11/04/10 12:54

      לא נמאס לכם הימניים לספר לנו כל היום שאתם אוהבים יותר את המדינה, שאנחנו כל מי שחושב אחרת מכם הוא שונא המדינה, עוכר ישראל, או סתם טיפש ?
      מתי תתפקחו ותבינו שיש מי שחושב אחרת מכם ואולי תנסו להבין את המחשבה שלו ולא רק את שלכם ?

      • הוד השרון

        חנה, 11/04/10 13:04

        היכן נכתב בתגובה 5 שהימין אוהב יותר את המדינה?? היכן נכתב בתגובה 5 שכל מי שחושב אחרת מכם הוא שונא המדינה, עוכר ישראל, או סתם טיפש ?
        תנסה לקרוא שוב את תגובה 5 ותבין ...

        • בתגובה שלי היא לא רק על 5, אלא גם על 4, ועוד מאות אחרות (ל''ת)

          שרון, 11/04/10 13:28

        • בתגובה 5 בהתחלה כתוב שכל השמאל הוא פושע ובוגד. (ל''ת)

          תנסי לקרוא שוב את המשפט הראשון ותביני., 11/04/10 17:32

      • כואב לכם התחת שהעם לא איתכם

        תגידי מה שתגידי, 11/04/10 13:11

        כל מה שקשור לשמאל ולבוגדים כדוגמת ענת קם אין לי לב
        לאיית לך שמאלנית בוגדת?

        • כואב אבל, כואב יותר שעלה לכם השתן

          שרון, 11/04/10 13:30

          זה שהפכתם לרוב, לדעתי אפילו רוב מוחץ במדינה זה כואב, אבל כואב לי יותר לראות שעם ישראל הוא עם שכאשר הוא מנצח, כאשר הוא חזק, הוא לא מנצח את ההזדמנות להפנות יד מושטת לצד השני אלא מחליט לקלל את הצד השני

          • ואת האויב השמלאני הישראלי (ל''ת)

            עם ישראל ינצח את האויב הערבי, 11/04/10 15:08

      • העם לא איתכם לאיית לך? אתם מיעוט (ל''ת)

        לא ממש לא נמאס לכם השמאלנים?, 11/04/10 13:13

      • כואב לך שלא כל העם שמאל?

        אוי שרון שרון, 11/04/10 13:15

        אז זהו צאו מהבועה
        נכון כבשתם את התקשורת
        את בתי המשפט ואת האקדמיה
        אבל את הלב - את עם ישראל - לא כבשתם
        אז תמשיכו לנבוח
        העם לא איתםכם
        אתם בסופו של דבר תתפוגגו
        כל על המשמר
        כמו מפאי
        כמו הקומוניזם
        כמו התנועה הקיבוצית
        רוצה עוד דוגמאות????

      • היא פושעת נקודה (ל''ת)

        לא נמאס לכם השמאל, 11/04/10 13:21

      • הבעיה שהשמאל לא יודע להתנער מבוגדים...

        גלעד, 11/04/10 15:58

        האנשים הכי חשובים בשמאל הישראלי מוכנים להגן על כל זב חוטם,מתפרע בבילעין ומיצר פרובוקציות סידרתי, כי אצלם אין עשבים שוטים,יש יער פרא.

        אם את שמאלנית ציונית, תתנערי וזהו,למה לא??!

    • לא, עדיף להיות ימני מפגר שמוביל את המדינה לאבדון (ל''ת)

      א, 11/04/10 13:47

      • בינתיים השמאל מוביל אותנו לאבדון בכפיה

        גל, 11/04/10 16:34

        למרות שהוא לא נבחר...
        אבל אשלית אובמה תתנפץ יחד עם שאר אשליות השמאל ההיסטוריות.

  • 4.

    מי קונה את הדעות של ועד עיתונאי ועוכרי ישראל? (ל''ת)

    רוני, 11/04/10 12:35

  • 3.

    ממדוח הוצא להורג ללא משפט, על זה קם נלחמת. (ל''ת)

    שמאלני, 11/04/10 12:33

    • 1. מבחוח ולא ממדוח. 2. אין לך שום הוכחה שחיסול מבחוח נעשה שלא לפי החוק (ל''ת)

      אלא אם כבודו גנב את המסמכים ממחשה המוסד. גנבת?, 11/04/10 12:57

    • מבחוח הציל מיליוני יהודים (ל''ת)

      בשם מש' סעדון וסספורטס!!כמה אפשר להיות חלאות, 11/04/10 13:20

    • שטויות

      שמאלני קיצוני, 11/04/10 13:38

      אני מתנגד להתנחלויות, וככל עמדותי הן ''מרצ ושמאלה''.
      אין קשר בין המעשה ועמדות פוליטות או מוסריות - מה פתאום היא גנבה תוכניות מבצעיות?
      מה יכולה להיות המטרה של פרסום תוכנויות ''עופרת יצוקה'' למעט הרג חיילים?

      אם הרמטכ''ל פועל נגד החוק - יש לפנות למצ''ח, משטרה, ועדת חוץ וביטחון, מבקר המדינה וכו', לא לגנוב תוכניות מבצעיות למסור לעיתונאי שיוציא אותם מהארץ.

      זה ההבדל בין ''אידאולוגיה'' לריגול חמור.

      • ולא בדיוק גרמה לתהודה ציבורית

        הפרשה פורסמה לפני שנה וחצי, 11/04/10 14:03

        ובצדק, כיוון שהכתבה נטולת בסיס משפטי ועוסקת בהוראות פתיחה באש ולא בסיכולים. מה גם שבסופו של דבר התפתח במקרה הנדון קרב יריות קשה ובסופו מתו שני המחבלים.

        איזה מין תיאוריות קונספירציה דפוקה זאת? אין צורך להסתיר את פרשת נווה, היא כבר פורסמה ולא עניינה אף אחד לפני חצי שנה? זה איזשהו היגיון מיוחד שרק שמאלנים מבינים?

        • קצר וקולע... (ל''ת)

          גלעד, 11/04/10 16:35

  • 2.

    האם השמאל הוא הרוב או שהשמאל הוא רוב התקשורת? (ל''ת)

    דמוקרטיה דפוקה, 11/04/10 12:32

    • יא אפס אתה לא שווה את הציפורן של ענת (ל''ת)

      מדד ובדיקה, 11/04/10 13:22

      • על זה נאמר ''פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח'' (ל''ת)

        פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, 11/04/10 14:29

      • ובולע כדורים יא שמלאני טיפש (ל''ת)

        הגם אתה אוכל סושי, 11/04/10 15:09

      • קיצוני ימיני

        זאב, 11/04/10 15:11

        לא הייתי מהסס לרגע לשחוט.. כן לשחוט את כל השמאלנים..ימים אילו עוד יגיעו. ארזו מזודותכם לפני שתאחרו את הרכבת..בוגדים שפלים

      • ברגע זה מונית להיות האידאולוג הראשי של השמאל. (ל''ת)

        תמצתת היטב את כל תורתנו על רגל אחת, 11/04/10 16:08

      • יא מינוס אחד (ל''ת)

        גם אתה חבר באגודת הגאונים?, 11/04/10 16:26

    • ל2,קלעת בול. (ל''ת)

      א, 14/04/10 00:03

  • 1.

    הכותב שוקל לעבור בקרוב ל''הארץ''? (ל''ת)

    ד''ר נו, 11/04/10 12:32