אני חושב שבאמת פספסת הפעם. או שאולי הבקורת הזו מעידה על בעיה עמוקה ועקבית באסכולת הבקורת שאליה אתה משייך את עצמך. אמנות איננה עוסקת רק בהזרה של הנורמלי. כלומר, לא תמיד אתה צריך לגרום לצופה או לצרכן של האמנות טלטלה קיומית. לפעמים כוחה דוקא ביכולתה לגלם באופן משכנע ומעורר מחשבה תגובות ומחשבות של אנשים ''נורמליים''. וזה בדיוק מה שקורה בסופר הצללים. הגיבור (ויואן מקגרגור משחק אותו היטב) הוא איש רגיל. כל כך רגיל עד שאפילו אין לו שם. ולאורך כל הסרט הוא מתנהג כמו שאיש רגיל היה מתנהג, לפעמים נדלק ולפעמים נכבה. הוא לא מסתבך, לא נהיה מישהו אחר, לא מגלה זהות שכוחה. לא אכנס לפרטים כדי לא לקלקל למי שלא ראה, אבל הנורמליות שלו, ולצדה הטפשות של גיבור אחר, התחכום של גיבורה שלישית ועוד ועוד מיצגים קבוצה של אנשים רגילים לגמרי שנקלעה לסיטואציה לא רגילה.
אתה כותב על האור האפור. הוא באמת מדהים. הצדדים הויזואליים של הסרט מבריקים. אבל גם הוא משתלב באופן מלא במרקם, ולא פשוט יוצר או מעורר את ההזרה הזו שאתה מחפש בכל מחיר. קירות הזכוכית בחדרים הופכים את החוץ לחלק מהפנים. גם זה משהו שמאפיין מאד אנשים רגילים. המשך מ