• 206.

    כיף, מוואי כיף שהפסדת..כלבים לא עושים פיפי, איפה שהם ישנים, לא ידעת? (ל''ת)

    מיימיי , 12/03/10 19:52

  • 205.

    פעם הבאה אל תירק לצלחת ממנה אתה אוכל... ואולי תזכה

    ג'ונס, 09/03/10 03:06

    ואכן הוא לא זכה,
    פעם הבאה אל תירק לצלחת ממנה אתה אוכל, גם אם אתה לא אוהב את הבוס שמשלם את המשכורת, או במקרה הזה מדינת ישראל ששילמה לך על כל הסרט....
    ברגע שיצאת נגד, לימור לבנת התקשרה ליהודים ששולטים בהוליווד, ואמרה להם שלא מגיע לך....
    ונחש מה, לא קבלת אוסקר....
    אז תלמד לקח... ואל תהיה יהיר כלפי היד המאכילה אותך...

  • 204.

    אם היה זוכה כולם מברכים את מדינת ישראל על שיתוף הפעולה המדהים והדוקיום (ל''ת)

    גאה בסרט -, 09/03/10 01:19

  • 203.

    מה האכזבה פה בדיוק? (ל''ת)

    מירום גולן, 09/03/10 01:08

  • 202.

    אין שום אכזבה

    עודד, 09/03/10 00:26

    הפסיד וטוב שכח אין שום אכזבה לאחר דיברי הבמאי

  • 201.

    המשטרה עשה דוח על חנייה ?אולי לעשות סרט על זה גם ???

    כל אחד יכול נגד המדינה, 08/03/10 23:41

    אולי גם לעשות סרטים נגד המדינה בגלל היוקר של המים ???
    או על השכנים בשכונה שעושים הרבה רעש ???
    למישהו יש רעונות יותר טובים נגד המדינה בשביל להרוויח את האוסקר .?????

  • 200.

    וואו איזה סרט .. ממליץ לרוץ לראות .. סרט חזקק (ל''ת)

    שמעון, 08/03/10 23:05

  • 199.

    אכזבה בישראל ? שקר וכזב ! 99.99% מאושרים עד השמים ..... (ל''ת)

    ואני הכי מאושר מכולם ..., 08/03/10 23:02

  • 198.

    שמחה גדולה על שלא זכה

    אתינה, 08/03/10 22:44

    תודה לאל שהסרט לא זכה. לזה התפללנו. ישראלי ששונא את ישראל - מאחלת לו רק הפסדים בחיים!

    • אתינה את טמבלית קטנה

      אוי יה, 08/03/10 23:07

      הבמאי לא אמר שהוא שונא איש

  • 197.

    שמח בכשלונם של עוכרי ישראל !!! (ל''ת)

    א.ב.ס.ט, 08/03/10 22:33

    • א- אוויל -ב-בטטה -ס-סתום -ט-טמבל (ל''ת)

      תרגום, 08/03/10 23:08

  • 196.

    כך נאה ויאה , מוותר על הכבוד !

    חפטליהו, 08/03/10 21:50

    הבמאי הזה שהצליח להרתיח,איננו ראוי לפרסים כאשר הצהרותיו הן בבחינת יורק לבאר ממנה הוא שותה.
    ו'כמובן', 'כמיטב המסורת' משתלח במדינה...כי אנחנו סובלים הכל משכמותו !?
    נוותר על הכבוד,ונמנע מלפרגן.
    שידאג למצוא מימון שלא מכספינו,ובעיקר-שיניח לנו,בבקשה.

    • לך תגור אצל לוינגר במרתף טיפש (ל''ת)

      לך, 08/03/10 22:24

      • לך תגור אצל נסראללה בבונקר טיפש. (ל''ת)

        קיקו, 09/03/10 01:26

  • 195.

    אין אכזבה בישראל!!! (ל''ת)

    אזרח המדינה, 08/03/10 21:34

  • 194.

    שופ קשר למציאות. תעמולה אנטישראלית בכספי המדינה. שילכו לסוריה. (ל''ת)

    סרט רע ותועמלני, 08/03/10 21:19

    • לך תראה צ'רלי וחצי זו הרמה שלך (ל''ת)

      לך, 08/03/10 22:17

      • בצ'רלי וחצי משחקים יהודים אוהבי ישראל (ל''ת)

        קיקו, 09/03/10 01:28

  • 193.

    היינו יכולים לשלוח במקום את ''עובדה'' של אילנה דיין

    יערה, 08/03/10 21:10

    למעשה כול שלל 'היצירה' של הטאלנטים מהשמאל
    הינן 'יצירות' מסוג פוליטי מאוד מסוים, אחיד ומאוד צפוי. ומכלל זה לא נמלטת כמובן הטלויזיה הממלכתית הישראלית- ערוץ 11, שזו אגב הסיבה שלא רבים יותר מתייצבים להגנתה בימים אלו. אני מחכה לראות יצירה שמאלנית שיהיה לה איזשהו ערך בפני עצמה, שלא תהיה מגויסת.

  • 192.

    קופטי -טיפשות בהתגלמותה

    רוני צפוני, 08/03/10 21:08

    התפוח לא נופל רחוק מהעץ -האמא שונאת ישראל והבן בעקבותיה ושניהם יחד שי מדהים לשמאל

    • תפוח ועץ זה כשהאם והבן מוצלחים.במקרה זה נגיד החXא נפל ליד הסוס (ל''ת)

      ירון, 08/03/10 21:30

  • 191.

    הקוקטי רכב על סוס מת. (ל''ת)

    חחחחחחחחחחחח, 08/03/10 21:05

  • 190.

    מיזה ע'גמי ומזה ע'גמי

    יעקב, 08/03/10 20:51

    אדון אחמד טיבי אתה כל זמן נגד המדינה למה כי זו מדינת היהודים וגם דמוקרטית אתם פשוט עושים שקר בנפשכם הבמאי לא הלך ליצג את מדינת ישראל אבל מתמש בכספי המדינה ואתה אומר שזה נורמלי אתם חיים בשקר וזה לא יעזור לכם

    • עג'מי זו שכונה מקופחת אדוני . תלמד לקרוא וגם לכתוב (ל''ת)

      א., 08/03/10 22:18

      • א, כמה כסף אתה מקבל מהקרן החדשה על התגובות שלך ?? (ל''ת)

        אתה שקוף כמו מים מסריחים - סטאלין שיודע הכל, 09/03/10 00:39

  • 189.

    טוקבקיסטים מעפנים (ל''ת)

    הטוקבקיסט, 08/03/10 20:40

  • 188.

    אכזבה? לא חושב.. (ל''ת)

    עופר, 08/03/10 20:14

    • תלמד לחשוב קצת (ל''ת)

      כן, 08/03/10 22:18

  • 187.

    נקווה שמכאן והלאה נממן רק את מי שראוי למימון, היתר שיבקשו מימון מאיראן (ל''ת)

    ., 08/03/10 20:03

    • בהחלט!די לממן עוכרי ישראל.שילכו לעיראק .הדלת פתוחה (ל''ת)

      אני, 08/03/10 22:26

  • 186.

    ''החכם'' קופטי לא שם לב שהיהודים שמחליטים על אוסקר הם רובם יהודים,,,,,,, (ל''ת)

    רחלה מאשדוד, 08/03/10 19:34

    • תאמיני לי שהוא יודע . כולם יודעים

      או יי, 08/03/10 23:06

      אבל מי שאומר זאת החשב אנטישמי

  • 185.

    יש

    ישי, 08/03/10 19:33

    מה חשבתם

  • 184.

    אני שמחה שהסרט לא זכה,לא מגיע ליהודים,ברוח בדם ניפדה (ל''ת)

    אום כולתום, 08/03/10 19:10

  • 183.

    אכזבה בעיתונות. אני לא מאוכזב ואני ישראל לא העיתונאים. (ל''ת)

    הם מייצגים את עצמם בלבד, 08/03/10 19:08

  • 182.

    תודה לאל (ל''ת)

    נוני, 08/03/10 18:45

  • 181.

    your place in Dubai with all ..... (ל''ת)

    Mike Aberg, 08/03/10 18:41

  • 180.

    אני לא מואכזב .אני מאושר שלא זכה .והחזקתי ידיים שלא יזכה .

    קובי, 08/03/10 18:37

    תפסיקו לסחר יהודים .נמאס מכם שמאלנים מאוסים .

  • 179.

    נסחפת חבר, לא אכזבה ולא בטיח, יאללה מסיבה. (ל''ת)

    לעיתונאי ללא רגש, 08/03/10 18:33

  • 178.

    עלה לו השתן לראש, גידל שפם וזקן תייש ופנטז שהוא במאי. (ל''ת)

    חה חה חה, 08/03/10 18:25

  • 177.

    טוב מאוד.ראוי שאת האוסקר הראשון שלנו,יביא סרט שאינו קשור לשנאת ישראל.

    אייל , חולון, 08/03/10 18:23

    מגיע לנו שישראל תזכה לשלוח סרטים עם ערך אומנותי , ולא רק סרטי תעמולה אנטי ישראלית , במסווה של יצירה קולנועית.

    לחברי הקרן לקולנוע (שמאלנים מאוסים) , הקולנוע לא מתחיל ונגמר אך ורק בנושאים פוליטיים , תתקדמו ותתפתחו קצת.

    • יש לך טעות

      אנה, 08/03/10 18:45

      בעבר כן זכינו באוסקר ולו היינו זוכים לא היה מדובר באוסקר הראשון שלנו..
      לדוג: השוטר אזולאי

    • תומך ומסכים - [למרות שהפרס לא עושה עלי רושם] (ל''ת)

      איציק, 08/03/10 18:51

  • 176.

    שיחזיר את הכסף - הוא מגדיר עצמו פלשתינאי ולא ישראלי !!!

    avre10 , 08/03/10 18:23

    כלומר - קיבל את הכסף בעקבות שקר ומצג שוא - לכן יש לדרוש את הכסף בחזרה.

  • 175.

    יאללה, לך תמכור חומוס בשוק הכרמל. (ל''ת)

    מייצג את החומוס, 08/03/10 18:23

  • 174.

    איך שאני שמחתי שהם לא זכו,קופטי,לא יורקים לפני שיש לך כיסוי (ל''ת)

    גם לא זכית וגם לא תתוקצב בחיים יותר, 08/03/10 18:06

  • 173.

    קופטי,לך לחמאס,יגידו לך שאתה ערבי בוגד,בגלל שאתה נוצרי (ל''ת)

    נראה אותך חי שם בהרמוניה, 08/03/10 18:04

  • 172.

    כמה שנאה,לא להאמין

    רון, 08/03/10 17:45

    הבמאי באמת לא מייצג את ישראל.
    הסרט נשלח לייצג את המדינה.
    אז מה אם הוא פתח פה?
    ימין מטורף,בחיי.

  • 171.

    אני שמח שאוואטר לא זכה! סרט מפגר עם אפקטים, למה להעמיד לאוסקר מלכתחילה (ל''ת)

    אריה, 08/03/10 17:41

  • 170.

    זו גם הסיבה שהוא נכנס לתחרות. הם כנראה סוגלים לייצר רק תעמולה. (ל''ת)

    סרט זייפני שנועד לתעמולה אנטישראלית. לא אמנות., 08/03/10 17:37

  • 169.

    עד אתמול כולנו החזקנו לו אצבעות-ואז הוא פתח את פיו

    סרט סטודנטים, 08/03/10 17:33

    ראיתי את הסרט ואני לא מבין איך הוא מועמד לאוסקר.
    סרט חובבני ברמה של סרט סטודנטים.
    אך עדיין מתאר באותנטיות את האלימות והגועל בחברה הערבית.
    כשרואים את הסרט מבינים שהמנטליות שלהם תשאיר אותם תמיד מאחור. הם לעולם לא יהיו ישראלים.
    ושיפסיקו לבלבל את המח עם טענות הקיפוח.

  • 168.

    עגמי

    מדל, 08/03/10 17:27

    עגמי אני מאושרת שלא זכיתם איזה כיפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפ

  • 167.

    שני משת''פ (ל''ת)

    מוטי, 08/03/10 17:26

  • 166.

    למה אכזבה בישראל ?

    נועם, 08/03/10 17:19

    שמחה, ששון ,וצהלה בארץ ישראל .יייששששששש!

    • נכון - השתן עלה לבמאי למקומות אחרים. (ל''ת)

      אילן, 08/03/10 18:52

  • 165.

    הבמאי לא מייצג אותי לכן שמחתי שהסרט לא זכה (ל''ת)

    ישראלי, 08/03/10 17:18

    • גם איתמר בן גביר לא מייצג אותי לצורך העניין

      ראובן, 08/03/10 17:44

      אם הוא היה מביים סרט ונכשל הייתי שמח!

  • 164.

    לכותב המאמר

    שמחה עד השמיים, 08/03/10 17:03

    אכזבה בישראל??? את מי אתה מייצג?? שמחה גדולה בישראל. מעניין שהבמאי הערבי לא העז להגיד שהוא לא מייצג את ישראל לפני שקיבל את הכסף מאיתנו וגם לא אמר את זה בארץ אלא חיכה להגיד את זה שם באמריקה רגע לפני ההקרנה. איש דוחה, נצלן ומניפולטיבי. בושה שהבמאי הישראלי עוד נתן לו גיבוי. נמאס כבר מהסרטים על ערבים ויהודים שנשלחים לאוסקר. הנושא מוצה. הבנו. תודה.רוצים חומר מרענן רק על ישראלים ובלי מלחמות יותר - די!!!!

  • 163.

    עכשיו שיילך לעשות סרטים במימון אבו מאזן.. (ל''ת)

    באשיר, 08/03/10 16:57

  • 162.

    מצוין

    יצחקי, 08/03/10 16:49

    לא לאפשר לו להכנס בחזרה לארץ.שיעבור לסוריה או לכל מדינה ערבית שבה הוא מרגיש שייך. אתה חלאה!!!!!!!!!!!!!

  • 161.

    its not an israeli mission.....

    david masica, 08/03/10 16:38

    and pepole in israel are very happy for your lost ,,,and please stay in l.a
    and give us the money back and keep the jew boy with u.thanks
    from another jew boy that was born in jaffa

  • 160.

    הקרן החדשה מחבקת את הבמאי

    נעמינקה גולדסטון חזן, 08/03/10 16:18

    על אומץ ליבו וצלילות דעתו. מובטח לו תיקצוב סרטי שינאה לעשרים השנה הקרובות כמו כן נסדר לו מופעים בפסטיבלי שלום אירופים כולל סוויטות בחמישה כוכבים מחלקות ראשונות וספר צמוד לזקנקן

  • 159.

    I don't care

    me, 08/03/10 16:01

    about his opinions. Everyone deserves to have one. But at least respect your country. It does not matter if you are left or right but just respect to the place that brought you up...and especially...financed your movie.

  • 158.

    יייייייישששששששששששששששש!!!!! (ל''ת)

    ישראלי, 08/03/10 15:48

  • 157.

    אני לא אראה את הסרט! נמאס לי שיורקים לי בפרצוף!! (ל''ת)

    נמ, 08/03/10 15:37

  • 156.

    תקראו את הסטטיסטיקה. בעוד 10 שנים 50% ערבים וחרדים

    משה, 08/03/10 15:36

    צריך לארוז את המזוודות

    • ארוז וסתלק לנו מהעינים! (ל''ת)

      אוהב ישראל, 08/03/10 17:01

    • עדיף על שמאלנים. (ל''ת)

      בחירה קשה, 08/03/10 18:24

      • הימין רקוב ומצחין (ל''ת)

        בטח, 08/03/10 22:19

    • מה הפלא - ישראל ממשמן את החרדים (ל''ת)

      קצב, 08/03/10 19:14

  • 155.

    זו פעם ראשונה שייחלתי שלא נזכה בכלום ולא בגלל הסרט

    אני דוקא ישראלית, 08/03/10 15:33

    יש גבול לטימטום ולגזלנות הזו גם הסרט האמריקאי מבקר קשות את אמריקה אבל גאה להיות אמריקה . מעבר לזה הסרט הארגנטינאי מקסים ומגיע לו לזכות.

  • 154.

    מזל... (ל''ת)

    אייל, 08/03/10 15:32

  • 153.

    הוא הפסיד. אנחנו ניצחנו. (ל''ת)

    אופיר, 08/03/10 15:31

  • 152.

    לכו לעזעזל (ל''ת)

    duki, 08/03/10 15:27

  • 151.

    אם ''הסרט אינו מייצג את ישראל''.... אז זה לא מעניין אותי שלא זכה.... (ל''ת)

    ובעצם.... טוב שכך ! אני ממש לא מאוכזב !!!!!!!!!!!!, 08/03/10 15:23

    • צודק!!!

      תמר, 08/03/10 17:06

      מה זה אני לא מייצג את ישראל תלך לעזאזל!! מי אתה חושב שמטיס אותך וכל זה -המדינה!!

  • 150.

    עבד כי ימלוך - מקבל תקציבים ואז יורק לבאר? (ל''ת)

    הקרן החדשה לישראל ושתי''ל, 08/03/10 15:23

  • 149.

    שהבמאי יחזור להגיש חומוס או אולי שיעבור לשכם כדי לקבל מאחיו יחס טוב (ל''ת)

    אבי, 08/03/10 15:22

  • 148.

    לא מאוכזב-שמח (ל''ת)

    צביקה, 08/03/10 15:14

  • 147.

    יורקים לבאר ממנה הם שותים

    לכו לאבו מאזן שיממן את חוסר התרבות שלכם, 08/03/10 15:13

    מימון של 2 מליון שקל על חשבון המדינה
    על חשבון היהודים
    על חשבון החיילים שמתגייסים לצבא ושומרים על אזרחי המדינה
    על חשבון משלמי המיסים ( אנחנו )
    בשביל מה?????
    כל השמלאנים תפקחו את העיניים טוב טוב לפני שאתם מחבקים את החולרות האלו ותבינו שככל שתפרגנו להם המכה תהיה יותר ויותר כואבת ראינו איך חגגתם על חשבוננו יפה יפה טיסות סיורים לכל המשלחת פינוקים בתי מלון....
    מה לעשות האמת יצאה לאור החמור הראשי פתח את הפה ואמר את האמת מה הוא חושב על מדינת ישראל ועוכר ישראל הראשי אחמד טיבי שמתפרנס ממדינת ישראל ומקבל הכרה של חבר כנסת בממשאלת ישראל מחזק את ידיו.
    מסקנה ערביי ישראל שורש כל רע!!!!!

  • 146.

    לא מאוכזב-שמח (ל''ת)

    צביקה, 08/03/10 15:12

  • 145.

    חבל שהלכתי לסרט בקולנוע

    איציק, 08/03/10 15:10

    אם הייתי יודע שככה מדבר הבמאי לא הייתי הולך!!!

  • 144.

    אדון קובוטי - זו לא שמחה לאיד

    בוקה רטון, 08/03/10 15:05

    הארגנטינאי היה טוב ממך עשרת מונים. עג'מי זה קוריוז בעולם הסרטים. אתה והשחקנים-לאשחקנים שלך הייתם תבלין בארוע - ודאגו שלא יהיה יותר מידי תבלין

  • 143.

    תודה על היריקה בפנים,אני אנקה ותירק עוד פעם,בסדר?תודה....

    שמאלני מצוי, 08/03/10 14:55

    תודה על היריקה בפנים,אני אנקה ותירק עוד פעם,בסדר?תודה....

    • יש לי ידיד קולנוען מה זה מוכשר אבל לא עושה סרטים פוליטיים של השמאל

      דנה ארד, 08/03/10 17:58

      ומסיבה זאת לעולם לא יקבל סיוע מאיזה קרן קולנוע ישראלית

  • 142.

    חבל על ה2 מליון האלו.אפשר להציל משהו?שיחזיר קצת (ל''ת)

    נועם, 08/03/10 14:54

  • 141.

    אני שמחה מאד שעכשיו אולי יפסיקו עם האפליה המתקנת ויתגמלו גם יהודים

    רווית, 08/03/10 14:53

    הקרן לסרטים נותנת לערבים יותר מיהודים,וזה לא צודק בכלל.אולי עכשיו יעזרו קצת יותר ליהודים.אולי....

    • השליחות, המהות והתכלית של אותם אנשי 'תרבות' מהקרנות

      הצחקת אותנו (למרבה הצער), 08/03/10 18:03

      הינה לייצר חומרי הסתה ותעמולה כנגד מי שמחזיק בדיעות פוליטיות שונות (ימניים, דתיים, אנשי מרכז לא קיצוניים וכדומה). כך הם גם מתגמלים האחד את השני ומשחקים ב''כסאות מוזיקליים''- בעוד כשנה שנתיים מי שזכה לתקצוב יישב בקרן ואז יתקצב את מי שתקצב אותו קודם.

  • 140.

    יכול להיות שהערבי הזה צודק אבל, יש צורה להגיד את הדברים והוא נופל בדיו

    ערן, 08/03/10 14:52

    בדיוק במקום שהוא מצפה מאיתנו להיות יותר טובים. לכן אני חושב שהאמירה שלו מאתמול ''ישראל לא מיצגת אותי'' מיותרת, מתסיסה ומשיגה בדיוק את ההפך, במקום הזדהות ותמיכה, מעכשיו רק עוינות וסלידה מהאיש, ומהסרט. חבל שהוא מזלזל במקום שהביא אותו לאן שהוא, וחבל ששוב ערבי מגיע למקום של הצלחה לפיסגה ושם בטופ הפירמידה במקום לנצל את המעמד ולהשמיע את מה שיש לו להגיד בצורה נבונה, הוא שוב מתפתה להקיא את הרפש שלו על המדינה ובמשפט אחד מצליח להרוס וקורס לתוך עצמו ונעלם. חבלללללללללללללללללללללללללל

    • אתה כל כך צודק - יורק לבאר ממנה שתה לפני דקה (ל''ת)

      דפי, 08/03/10 17:32

  • 139.

    תחזיר את הכסף!צבוע!תחזיר ותייצג את מי שאתה רוצה!גנב!

    רן, 08/03/10 14:51

    איך נתנו לו לגנוב 2 מליון שקל?מי האחראים לכך?תחזירו את הכסף!אני לא מעונין לתת את 33 האגורות שכל אזרח תרם למען אדם שהוא נגדי!

  • 138.

    אני וכמוני כל עם ישראל מאושרים שהנבילה הזאת הפסיד

    למה אכזבה, 08/03/10 14:43

    רק חבל שנתנו לו כסף יש להשליך אותו בחשזרה למלונה ממנה בא

  • 137.

    עג'מי

    ריטה, 08/03/10 14:42

    מזל טוב על זה שלא זכו .להחרים את הסרט

  • 136.

    קופטי בטיפשוטו שכח שמי שמתחיל עם ישראל,,גומר לא טוב ,פשוט מפסיד נקודה (ל''ת)

    הירקן במחנה יהודה, 08/03/10 14:41

  • 135.

    אני כל כך שמח- וסליחה מי אתה עיתונאי קטן שתכתוב אכזבה בישראל

    עמיחי, 08/03/10 14:40

    חצוף !

  • 134.

    המחשבה של מה הוא היה אומר בראיונות לטלביזיה נגד ישראל,,שמח שהפסיד (ל''ת)

    אדון בולבין המאושר היום, 08/03/10 14:40

  • 133.

    מגיע להם

    ניר, 08/03/10 14:39

    להפביד אחרי שפתח האתון את פיו

  • 132.

    להבא מי שמקבל תמיכה מהמדינה שיחתום על נאמנות (ל''ת)

    משה, 08/03/10 14:37

    • רעיון יפה אך לא עובר בג''ץ- קל יותר להעביר פיל בקוף של מחט

      איליה, 08/03/10 18:06

      מלגרום לשמאלנים בארץ לוותר על אחת מים זכויות היתר שלהם.

  • 131.

    לא נורא !!! הוא לא מייצג את המדינה

    זכי, 08/03/10 14:36

    לא לקחנו קשה היות ולא היה סרט שמייצג את ישראל זהו סרט כמו כל הסרטים שהוצגו .

  • 130.

    עג'מי הפסידו וטוב שכך!!!

    עג'מי הפסידו וטוב שכך!!!, 08/03/10 14:33

    עג'מי הפסידו וטוב שכך!!!דווקא מאוד תמכתי בסרט על אף שלא ראיתי אבל שיתביישו להם יצאו כנגד אלו שנתנו להם את האופציה ליצור!!! בושה וחרפה!!!
    לא יורקים לבור ששותים ממנו...

  • 129.

    יופי סבבה, הסרט הזה גם לא מיצג אותי (ל''ת)

    תל-אביבי, 08/03/10 14:33

  • 128.

    אני מאושרת (ל''ת)

    התפללתי, 08/03/10 14:28

  • 127.

    קובוטי הוא עבד כי ימלוך,קיבל $$ מישראל ואז בחוצפתו יורק לנו בפנים,,,,, (ל''ת)

    יש אלוהים בשמיים,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, 08/03/10 14:28

  • 126.

    ואנחנו הרווחנו (ל''ת)

    מוטי, 08/03/10 14:25

  • 125.

    הפסד ''עגאמי'' הוא בשבילי נצחון נוסף לישראל על היורקים בפניה,,כה לחי ! (ל''ת)

    אליפז התימני הצוהל היום, 08/03/10 14:25

  • 124.

    סכנדר קובטי כפוי תודה ,שמחתי שלא זכינו.

    Erez, 08/03/10 14:24

    סכנדר קובטי מה הקשר בין אומנות לדיעותך הפוליטיות ? ,מדינת ישראל סייעה בידך ועודדה אותך להפיק את הסרט. ירקת לא רק בפרצופה של המדינה אלה גם בבני עדתיך.

  • 123.

    הסרט עג'מי

    ריטה מאילת, 08/03/10 14:21

    ערבי נשאר ערבי להחרים את הסרט

  • 122.

    הו אה מה קרה,, השמאל אכל אותה,,קיבל $ מישראל, וירק לנו בפנים,,,,,,,,,, (ל''ת)

    אכן אללה הוא עכבאר ! !, 08/03/10 14:20

  • 121.

    קול ששון וקול שמחה ה''עגמי'' הפסיד, יש אלוהים,ויש יהודים בהוליווד,,,, (ל''ת)

    בצלאל, 08/03/10 14:17

  • 120.

    איזה כייף שהפסידו, תתארו לכם אם היה מרויח איך הוא היה מבזה את ישראל (ל''ת)

    בצלאל, 08/03/10 14:16

  • 119.

    עג'מי

    דבי, 08/03/10 14:16

    אנחנו הישראלים לא צריכים ללכת
    ולראות את הסרט, אני שמחה שהוא לא זכה.

  • 118.

    לבמאי החוצפן והיהיר!!

    ציוני, 08/03/10 14:14

    אם הכסף הגיע מישראל אז הסרט ישראלי, אפשר לתת כדוגמה את קבוצת צ'לסי הלונדונית, הכסף רוסי אך זה לא הופך את הקבוצה לרוסית. ולבמאי, אם אתה לא מייצג את ישראל אתה יותר ממוזמן לעבור לעזה ולייצג אותם בטקס האוסקר הבא, אה.. שכחתי.. התנאים בארץ טובים יותר.

  • 117.

    ''הפסיד''

    אבי, 08/03/10 14:14

    הישג למדינת ישראל הסרט הערבי לא זכה!!
    סוף סוף החלטה לא פוליטית של צוות השופטים לטובת מדינת ישראל .לחבר הפלסטיני ברוך הבא לעג'מי .

  • 116.

    רבותי ! זה רק סרט - תרגיעו (ל''ת)

    היצ'קוק, 08/03/10 14:07

    • אז זהו...שלא! (ל''ת)

      אני, 08/03/10 16:37

  • 115.

    מגיע

    חומי, 08/03/10 14:07

    היתפללתי שלא יקבלו אחריי מה שהוא אמר וטוב שכך יש אלוהים

  • 114.

    מאברוק!

    NY, 08/03/10 14:07

    הסרט לא שונא את ישראל יותר מידי ולכן לא נבחר. בכל מקרה, ישראל חייבת לדרוש את הכסף בחזרה.
    דבר נוסף, זה ילמד את שמאלני ישראל לא להשקיע בערבים בארץ אם לא נשבעו אמונים למדינת ישראל.

  • 113.

    מה שבטוח- אדיר רגליי מהסרט! (ל''ת)

    שיוקרן בעזה., 08/03/10 14:04

  • 112.

    לדרוש שקיפות לציבור בנוגע לתסריטים הנבחרים למימון מכספי הציבור.

    מי מבזבז את הכסף שלי, 08/03/10 14:03

    מדוע שהציבור בישראל יממן קולנוע אנטי ישראלי, רק מפני שבוועדה יושבים שמאלנים רדיקלים. זכות הציבור לדעת למי הכסף הולך ולהביע את מחאתו. צריך לעשות בדק בית בהרכב הועדה והסרטים שיוצאים משם.

  • 111.

    אני בעד דו קיום,וכל כך שמחה שהפסדת קובטי\\יורק לבאר (ל''ת)

    שולי, 08/03/10 14:02

  • 110.

    אכזבה בישראל?

    דניאל, 08/03/10 13:56

    על סמך מה בדיוק הקביעה הזאת? על סמך 3% מצביעי מרץ ועוד כמה מתפקדי חד''ש?

    קצת נסחפתם.

  • 109.

    יופי -אותי הוא לא מייצג, רק את הנחשלות הערבית בכל מקום בעולם - גם ביפו (ל''ת)

    בוא נתבכיין, 08/03/10 13:55

  • 108.

    הייתי רוצה לדעת איזה זכיות יש לי יותר מערבי ואני טורם 3 שנים בצבא (ל''ת)

    אני חייל משוחרר מופלה לעומת הערבים שלא טורמים, 08/03/10 13:54

  • 107.

    אז ישיר ישראל את השירה (ל''ת)

    עם ישראל חי, 08/03/10 13:49

  • 106.

    השימחה כפולה השמאל הקיצוני האנטי ישראלי בתקשורת מאוכזב מהאפסד והסרט (ל''ת)

    השמאל הקיצוני מקלל את היום שנולד יהודי, 08/03/10 13:45

  • 105.

    ther is no israeli arab!!integeration is not on ther aganda!!hellooooo (ל''ת)

    refael, 08/03/10 13:37

  • 104.

    למה כתבתם ''אכזבה בישראל''?? אני דווקא שמח מאוד! (ל''ת)

    שמאל הזוי ובזוי, 08/03/10 13:33

  • 103.

    לדרוש את השתתפות המדינה בסרט מיד!!!!

    טלי, 08/03/10 13:31

    נראה אותך לימור לבנת

  • 102.

    חבל על שניי מיליון השקל שהושקע מכספי הציבור היהודי לפלסטיני (ל''ת)

    דעה, 08/03/10 13:31

  • 101.

    התסריט בסרט דווקא כן מייצג את מה שקורה בישראל אז לא הבנתי את ההתבטאות! (ל''ת)

    ש, 08/03/10 13:24

  • 100.

    מגיע לבמאי-איך שדיבר אתמול לטלויזיה.אני לא מייצג את ישראל.חבל שקיבל מע (ל''ת)

    רון, 08/03/10 13:21

  • 99.

    יורק לבאר ששותה ממנה...טוב שלא זכית. (ל''ת)

    יאיר, 08/03/10 13:19

  • 98.

    עג'מי

    אמיניגאד -טהרן, 08/03/10 13:17

    מעבר לכל ספק סביר מאושר אני כי הסרט לא זכה!מקווה אני כעת הבמאי וחבר מרעיו יוחזרו אל תהום הנשייה !
    מדינת ישראל -הקרן לסרטים אנא הפסיקו מימון סרטים לכל אותם שונאי ישראל הדרים ביננו !
    יתרה על כל זאת אדוני שר הפנים מתוקף סמכותך אנא קבע ועדה להסרת האזרחות ממשחת קובטי והיום !כי מי שאיננו חפץ באזרחותו הישראלית וחפץ באזרחותו הפלסטינית יוכל לקבלה ומיידית ברצון!אנא אדוני השר עזור לו לקבל את בקשתו שביקש בכזו נפש חפצה הוא ובני משפחתו גם בישראל וגם בחו''ל!

  • 97.

    תגיד תודה שה

    לוי דודי, 08/03/10 13:13

    הפסל לא הוריד לך מכות
    הוא גם ידיד
    לא נורא אולי בפסטיבל ביירות

  • 96.

    אכזבה בישראל ??!! טוב שלא זכו!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אזרח ציוני, 08/03/10 13:03

  • 95.

    שמחתי התגשמה במלואה . עכשיו המדינה חייבת לבקש את ההשקעה חזרה

    נסי, 08/03/10 12:57

    כל תפילותי התגשמו במלואם. עכשיו המדינה צריכה לבקש את הכסף שהושקע חזרה . כמו כן יש לשקול ביטול האזרחות מאדם שהמדינה שלחה אותו לייצגה ופצה את פיו בתהילת ניצחון .קיבל במה כדי להכפיש . עכשיו שיבקש אזרחות במדינה אחרת .

  • 94.

    אתה צודק אם הייתה אומר שאתה מייצג את חמס בטוח הייתה זוכה (ל''ת)

    יוסי, 08/03/10 12:54

  • 93.

    טוב מאד (ל''ת)

    ,, 08/03/10 12:54

  • 92.

    עשה לי את היום !!! הפסיד ישששששששששששש !! (ל''ת)

    רוני, 08/03/10 12:51

  • 91.

    ליהודים הייתה אורה ושמחה... (ל''ת)

    הפנתר, 08/03/10 12:49

  • 90.

    שיפסיד - מגיע לו - הוא לא מייצג את ישראל לא צריך לתת לו יותר מימון (ל''ת)

    אזרחים רבים יהודים וערבים, 08/03/10 12:45

  • 89.

    חבל שכולם מתעסקים במה שהוא אמר ולא ב- למה? (ל''ת)

    מדינה על אגוטריפ, 08/03/10 12:38

  • 88.

    אתה צודק אם הייתה אומר שאתה מייצג את חמס בטוח הייתה זוכה (ל''ת)

    יוסי, 08/03/10 12:37

  • 87.

    שמחה שלא זכה!! (ל''ת)

    ירושלמית, 08/03/10 12:36

  • 86.

    סרט חזק ממכר מלא אקשן משחק מדהים (ל''ת)

    ולדעתי, 08/03/10 12:33

  • 85.

    הישג גדול לישראל!! (ההפסד, לא העליה לגמר).

    אני כל כך שמח!!!, 08/03/10 12:32

    נמאס לי לשלם למי ששונא אותי, מעליל עלי עלילות, ועוד לוקח ממני כסף בשם הדמוקרטיה.
    מכספי המיסים שלי מימנו את הבמאים הדוחים האלה!!!
    ולא מעניין אותי אם הסרט מעניין או לא, כשלוקחים שוטר לשעבר שנזרק מהמשטרה בשל אלימות שהפעיל על מפגינים (רון נעים, אם לא ידעתם), והופכים אותו דווקא בגלל זה (כי הוא הרביץ לימנים) לכוכב קולנוע מצליחן.

    די נמאס!! לא רוצים לשלם לכם 2 מליון ש''ח!!!

    די לכפייה השמאלנית בקולנוע!!
    (ואל תדאגו, ברגע שיהיה מימון גם לסרטים לא אנטישמים נחזור כולנו לראות את הסרטים הטובים שהיו פעם, הם אמנם לא יזכו באוסקר [כי רק סרטים שמאלניים זוכים], אבל הם עשו לנו את היום, ולעזאזל האוסקר ואמא שלו).

  • 84.

    אני לא אלך לראות את הסרט הזה. כשיורקים עלי אני לא אומר שיורד גשם (ל''ת)

    משה, 08/03/10 12:31

  • 83.

    קיבל שני מליון מכספי מיסים של אזרחים וטוען שמדינת ישראל לא עשתה בשבילו (ל''ת)

    כלום. מעניין מי מימן את העלויות להוליבוד?, 08/03/10 12:27

  • 82.

    מה זה משנה, הוא לא מייצג את ישראל, אני הצבעתי לסרט הארגנטאי. (ל''ת)

    לא לתת כסף שלנו למי שלא שירת צבא בשביל ''אומנות'', 08/03/10 12:23

  • 81.

    אחלה, חששתי שיזכה

    צדק, 08/03/10 12:20

    לא ראיתי את הסרט, אבל רק בגלל דעותיו לא מגיע לו לזכות, אולי הסרט שווה משהו אבל טוב שכך נגמר העניין.

    • סרט מצויין מה אתה מבין בכלל (ל''ת)

      גבי, 08/03/10 12:52

      • שטויות סרט חרא,,,, (ל''ת)

        ישראלי.י, 08/03/10 22:34

      • בשום מקום לא טענתי שהסרט רע או טוב, הבנת הנקרא! (ל''ת)

        צדק, 09/03/10 01:24

  • 80.

    סרט מדהים . שווה צפיה (ל''ת)

    ., 08/03/10 12:20

    • לוקח את ''קופיקו בהונולולו'' בלי למצמץ (ל''ת)

      כמבקר קולנוע לא תגיע רחוק, 08/03/10 18:11

    • בגלל זה הורדתי אותו מאתרי שיתוף קבצים

      הפרד הקטן, 08/03/10 19:09

      ואני הולך לשתף בהנאה הזאת את שאר העולם ולהשאיר אותו אצלי בתור קובץ להורדה

  • 79.

    אני שמחה שערבי הכפוי טובה הזה הפסיד

    ה, 08/03/10 12:18

    ערבים הם גיס חמישי

    • גם מתנחלים (ל''ת)

      ראובן, 08/03/10 13:29

      • גיס חמישי

        מיישב יש''ע, 08/03/10 16:59

        פתח מילון יא אהבל ותלמד מה זה גייס חמישי. בתגובתך גילית לנו שאתה כזה בדיוק!!

        • אל תיתמם,מיישב יש''ע. אתם אחת הצרות שלנו.

          ראובן, 08/03/10 17:48

          חבורת פנאטים שתגרור את המדינה לאסון.

          • המתנחלים מגינים עלי וסופגים אש שמיועדת לי. (ל''ת)

            תל אביבי, 08/03/10 22:52

  • 78.

    הסרט הזה הגיע רחוק .. תודה לכל היוצרים ובהצלחה בעתיד (ל''ת)

    משה ^^, 08/03/10 12:15

  • 77.

    אני עברתי ניתוח מין בהצלחה . ואנני מתביישת בכך (ל''ת)

    ורדינה, 08/03/10 12:12

  • 76.

    דווקא קיבל בדיוק את מה שמגיע לו.. (ל''ת)

    העם, 08/03/10 12:11

  • 75.

    יש אלוהים והוא ישראלי (ל''ת)

    ידידה, 08/03/10 12:10

  • 74.

    אם הייתי פיני גרשון

    הייתי אומר על זה, 08/03/10 12:09

    יש אלוקים

    • אתה סתם סמרטוט (ל''ת)

      אז מי אתה ?, 08/03/10 12:21

  • 73.

    לא הפסיד ואין אכזבה

    קובי, 08/03/10 12:09

    שילכו לעזאזל - על התבטאויותיהם הכפויי טובה האלה.

  • 72.

    במאי ערבי זה ערבי

    דוד, 08/03/10 12:06

    לא ליצור איתו שום קשר לחרים את הסרט הערבי הזה ןטוב שהו לא זכה אני מאוד שמח שהערבי הזה לא מיצג אותי ואם לא טוב לזבל הזה בארץ יש לו עשרים מדינות עם אללה ועכבר ללכת אליהם .את הסרט הזה חיבים להוקיע ואם אזו חברת כבלים מוכנה להקרין את הסרט הזה גם אותה להחרים

    • זה אחלה סרט אני אהבתי למה לי להיות גזען כמוך דוד ? (ל''ת)

      אלי, 08/03/10 12:20

      • למה היוצר גזען? (ל''ת)

        למה היוצר גזען?, 08/03/10 12:32

      • הבמאי פתח חזית נגד מדינת ישראל - תבוא אליו בטענות !! (ל''ת)

        עדן, 08/03/10 12:53

    • בעיני המתבונן 'הלא משוחד' ממר''ץ, חד''ש וערבים הוא ''אחלא סרט'' (ל''ת)

      (מעין) בעיננו עוד סרט הסתה עלוב, 08/03/10 18:17

  • 71.

    וטב שכך

    אזרח, 08/03/10 12:05

    אני לא מבין את ההתרגשות- אפשר לחשוב ש''סרט'' זה הפתרון לכל בעיות האנשות.
    סרט זאת הצגה מצולמת לפי גחמות של במאי או צלם.
    בעולם הפכו את זה לתעשית ענק ועל מנת להשאר ''בחיים'' מייצרת התעשיה לעצמה כל מיני חגיגות ואירועים ומחלקת פיסלונים וכל מיני תעודות - כסף זה שם המשחק ויפסיקו לבלבל את המוח כל העיתונאים שניזונים מיצרני הסרטים שניזונים מהתקשורת שמקשקשת עליהם שניזונים מכל מיני סיפורים [רובם מבוימים] על מנת להופיע בכותרת לרגע וזה נמשך ונמשך ונמשך.
    סרט זה סרט זה סרט ותפסיקו לחפש ''עומק'' במקום רדוד.

    • סוף סוף , בן אדם שפוי בעל חשיבה חופשית מקורית (ל''ת)

      עלאא חמאדה, 08/03/10 15:36

  • 70.

    בשכר מינמום כמו החברים שלך חמאס (ל''ת)

    אינשאללה תעבוד בנין, 08/03/10 12:05

  • 69.

    ערבי 0 מאופס (ל''ת)

    מגיע לך, 08/03/10 12:03

  • 68.

    איזה יופי- לא לממן אותו יותר (ל''ת)

    אדר, 08/03/10 11:59

  • 67.

    ככה אלוהים עושה לשונא ישראל

    משה 26, 08/03/10 11:59

    כן ירבו לוזרים שונאי ישראל שכמוך חבל על כול שקל שלנו משלמי המיסים.

  • 66.

    פה גדול, איזה אכזבה למדינה, הרי הוא טען

    רבקה, 08/03/10 11:58

    שהסרט לא מייצג את המדינה

  • 65.

    מי ששמח מההפסד הוא ימני בוגד וטיפש (ל''ת)

    קל לזהות -, 08/03/10 11:57

  • 64.

    להבא מר קופטי, המימון לסרטיך יבוא ממי שאתה מיצגו,לא אנחנו!!

    הדודה קלרה, 08/03/10 11:49

    עם כל הכאב על מה שקורה ולא אמור היה לקרות ביפו,לא יכולת להתאפק-ועם ראש מלא שתן,ירקת לבאר שהשקתה אותך במימיה. עכשו תוכל להירגע,ולבקש מימון ממי שאתה מתימר ליצגו. לא מאתנו.

  • 63.

    ממש לא אכזבה - להיפך (ל''ת)

    אילן, 08/03/10 11:48

  • 62.

    מזל שהם הפסידו! הם בטוח לא מייצגים אותנו... חבל על המימון לו זכו.. (ל''ת)

    ישראלי!, 08/03/10 11:48

  • 61.

    אכזבה בישראל? לי דווקא זה עשה את היום!

    אודי, 08/03/10 11:42

    אולי אכזבה בחוגי הקרן החדשה לישראל, מרצ וסינמטק תל אביב.

  • 60.

    מנטליות ערבי נוטה להפסיד כדי לבכות על מר גורלו (ל''ת)

    מציאותי, 08/03/10 11:41

  • 59.

    תקלה

    קורא תגובות, 08/03/10 11:34

    אי אפשר לקרוא תגובות
    זה מקפיץ את הדף

  • 58.

    יופי שלא זכית! עוכר ישראל!!

    אורית, 08/03/10 11:32

    ראיתי אתמול את התוכנית על השחקנים,והבנתי עוד יותר טוב על ''התרבות'' שלהם...לשבור קיר...מאוד תרבותי...אני יעשה ממך סמרטוט לפני שתסתכל על אחותי''...ועוד כל מיני פניני היתנהגות שחידדו לי את ההבנה שהערבים באמת מסרט אחר! אם הם לא יודעים להתיחס כבני אדם אחד לשני אז למה באמת להיתפלא כשהבמאי הערבי הזה,שכל הפרויקט שלו מומן ע''י מדינת ישראל,יכיר תודה חס ושלום...

  • 57.

    מי שלא מייצג את מדינת ישראל מפסיד (ל''ת)

    ובגדול, 08/03/10 11:30

  • 56.

    את הכסף היה תורם לחאמס מזל שלא זכה (ל''ת)

    חלי, 08/03/10 11:28

  • 55.

    ישששששששששששששש........... (ל''ת)

    ניר, 08/03/10 11:28

  • 54.

    למה אכזבה שמחה גדולה.... (ל''ת)

    גיא, 08/03/10 11:27

  • 53.

    מימון הסרט היה צריך להגיע מאש''פ[ (ל''ת)

    אוהב ישראל, 08/03/10 11:26

  • 52.

    קובטי אתה צבוע וביזיון לדו קיום תתבייש (ל''ת)

    שלום אכשיו, 08/03/10 11:26

  • 51.

    שיעור כולם : ''לא יורקים לבאר מימנה שותים'' !!!! (ל''ת)

    דן, 08/03/10 11:23

  • 50.

    אין אכזבה בישראל כי הסרט לא ייצג את ישראל, שכחתם!! יש שמחה בישראל (ל''ת)

    שמחה גדולה, 08/03/10 11:22

  • 49.

    מעולה שלא זכה

    עמית, 08/03/10 11:21

    אני מאושר מאוד שהסרט לא זכה והמדינה תמחק את הבמאי הזה ולא תתן לא יותר תקציב .
    .מה אתם מצפים מערבי טיפש נשאר טיפש .

  • 48.

    כפויי טובה

    חפציבה, 08/03/10 11:12

    טוב מאוד שהסרט לא זכה. כפיות טובה לא בבית ספרנו.את הכסף הם יקחו בכייף אך לא ליצג את ישראל? חוצפה!!! ''מלאכתם של צדיקים נעשית בידי אחרים''

  • 47.

    טוב מאד שהסרט קיבל קדחת!

    אסקימו, 08/03/10 11:11

    אני שמח שהסרט לא זכה. עכשיו אני מתפלל שהבמאי ההידיות עם הפה הגדול אוכל החינם לא יקבל שום תמיכה מאף מוסד בארץ.

  • 46.

    אתם גזענים אנחנו ליברלים (ל''ת)

    מוחמד איסכנדר, 08/03/10 11:10

    • אל תתיחס לתגובות המתנחלים הכהניסטים העלובים (ל''ת)

      אבי, 08/03/10 12:13

    • ראינו באיזו ליברליות החמאס חיסל פלסטינים בעזה (ל''ת)

      נזרקו מהחלון, 08/03/10 22:55

  • 45.

    אין כל אכזבה בישראל. (ל''ת)

    אכזבה?, 08/03/10 11:05

  • 44.

    לפטר את מי שמימן את הסרט ולהעבירו מתפקידו

    מי נותן להם כספים שלנו ., 08/03/10 11:05

    סרטים של ערבים כמו גנין גנין ועגמי הנהנים מכספי הציבור הישראלי ומכפישים אותנו ומזיקים לנו אינם צריכים לקבל מימון מאיתנו ומי שאחראי על מתן המימון הזה לסרטים אלה צריך להתפטר כי אינו ראוי לתפקידו .

    • בעיניך הוא אינו ראוי, בעיניו הוא ממלא שליחות חשובה (ל''ת)

      עבור השמאל המוסרי והתמיד צודק, 08/03/10 18:20

  • 43.

    איזה אכזבה?! הידיעה הזו עשתה לי את היום! (ל''ת)

    אמיר ש, 08/03/10 11:03

  • 42.

    טוב שלא זכו

    ערן, 08/03/10 11:03

    השפלה גדולה לישראל.
    ימח שמו.

  • 41.

    מזל טוב (ל''ת)

    רחל, 08/03/10 10:56

  • 40.

    שמח בשבילנו שלא זכה- והלואי שילך לביים בארצות האיסלם (ל''ת)

    מומי, 08/03/10 10:55

  • 39.

    הפסד מתוק מדבש - עשה לי את היום ההפסד שלהם !

    מיכאל, 08/03/10 10:48

    כן ירבו הפסדים מתוקים כאלה. מבחינתי אני מרגיש שזכיתי באוסקר.

    • אתה איש אומלל ודחוי מיכאל (ל''ת)

      נו, 08/03/10 12:05

      • נכון!! 70 אחוז מהעם דחויים ע''י מרצ והקרן ליצירת ישראל חדשה (ל''ת)

        אלי, אחד מהרוב., 08/03/10 12:37

        • אתה מתכוון 97% מהעם... (ל''ת)

          הקרן לשבירת הקרן, 08/03/10 14:00

  • 38.

    אני כל כך שמח שהסרט הפסיד. אני מקווה שהסרט יוחרם ע''י הקהל בארץ (ל''ת)

    שרון, 08/03/10 10:47

  • 37.

    סרט לא מייצג -טוב שלא זכה

    יהודי, 08/03/10 10:44

    העיקר להחרים את הסרט

  • 36.

    אני ממש שמחה על כך שהסרט לא זכה, כי הבמאי השרץ אינו ראוי לייצג

    ורדינה, 08/03/10 10:36

    את ישראל. ישראל צריכה לבדוק היטב בעתיד את מי היא מממנת מכספי הציבור.

    • צ ו ד ק ת (ל''ת)

      tzodeket, 08/03/10 11:55

      • אני עברתי גם ניתוח קיצור אף ושאיבת ישבן (ל''ת)

        ורדינה, 08/03/10 12:30

  • 35.

    איזה כיף!

    יש!, 08/03/10 10:28

    בפעם הראשונה בחיי שרציתי שלא נזכה באוסקר ורק כדי לראות את פניו הנפולות של הבמאי שאמר שהוא לא מייצג את ישראל. ואומרת את זה מישהי שעוקבת בדריכות אחרי כל התחרויות העולמיות שישראל משתתפת בהם וצועקת כמו משוגעת ''יש'' כשאנחנו מנצחים.

  • 34.

    תודה לאל שלא זכו (ל''ת)

    זיו, 08/03/10 10:26

  • 33.

    ...

    ציון צרויה, 08/03/10 10:25

    גיבורים גדולים ......
    מסננים ?

  • 32.

    אכזבה בישראל?

    יאיר, 08/03/10 10:16

    האכזבה היא רק של אנשי הסרט ושל הברנג'ה הרי הסרט לא ייצג את ישראל

  • 31.

    אין שמחה כמו שמחה לאיד (ל''ת)

    מקווה שלא יתנו לו מימון מדינה להבא, 08/03/10 10:16

  • 30.

    אין אף מאוכזב במדינת ישראל (ל''ת)

    כהנא, 08/03/10 10:14

    • רחו הרעה של כהנא אכן מרחפת על התגובות (ל''ת)

      כן, 08/03/10 12:06

      • לא, רק רוחו של מיסטר גולדסטון הנחמד... (ל''ת)

        נעמי חזן, 08/03/10 12:38

  • 29.

    מגיע לו! (ל''ת)

    קולנוען, 08/03/10 10:13

  • 28.

    טוב מאוד! (ל''ת)

    קובי, 08/03/10 10:12

    • סרט מעולה סרט שמשקף מציאות בשכונה קשת יום ישראל 2010 (ל''ת)

      אני ממליץ על הסרט, 08/03/10 12:18

  • 27.

    כמה שאני שמח שהוא לא זכה!!! במאי שיורק לבאר ממנה הוא שותה!!!! (ל''ת)

    יניב, 08/03/10 10:10

  • 26.

    לא רק שאני שמח, אני גם לא אראה את הסרט. (ל''ת)

    מתנכר למתנכרים, 08/03/10 09:57

    • תצפה בפרסומות לטיטולים ..ילד בכיין (ל''ת)

      נו נו, 08/03/10 12:17

  • 25.

    מה שיוצרי הסרטים הטמבלים בארץ תמיד שוכחים הוא

    ., 08/03/10 09:51

    שחלק גדול ממי שבוחר את הזוכים הם... יהודים.

  • 24.

    גם אנחנו לא מאוכזבים

    שושנה, 08/03/10 09:51

    אנחנו אפילו דיי מרוצים שהסרט לא זכה.. גם ככה הוא זכה לפרסום מיותר, במידה והיה זוכה הרעש שהיה עושה כאחד שלא מייצג את המדינה שהגיע ממנה וקיבל ממנה מימון לסרט - היה גדול יותר ועושה נזק תדמיתי .

    • שושנה =מתנחל שמן שקיבל ליטוף מהרב (ל''ת)

      נכון ''שושנה ''?, 08/03/10 12:19

  • 23.

    מעולה אני מרוצה (ל''ת)

    נוי אלון, 08/03/10 09:44

  • 22.

    טוב שלא זכה עוכר ישראל (ל''ת)

    לירי, 08/03/10 09:43

    • כמה קטנוניות כמה קנאה (ל''ת)

      כמה, 08/03/10 12:04

    • .........................סרט מעולה אני ממליץ עליו (ל''ת)

      שמעון ארביב, 08/03/10 12:18

  • 21.

    למה הסרט לא זכה?

    דרך ארץ, 08/03/10 09:40

    לידיעת הבמאי.אמריקה זו לא ישראל,אם יש משהו שיכול להוציא את האמריקאים מדעתם ,זה לראות אזרחי מדינה יורקים לבאר שממנה שותים.לאנשים אלו הם רק בזים לאורך כל הדרך...
    לכן השחקנית ג'יין פונדה הוחרמה שנים בהוליווד ולא קבלה שום תפקיד.
    לכן פולארד ישאר בכלא ללא קבלת חנינה.
    והדוגמאות רבות....
    לכן כששמעו האמריקאים את דבריך מתריס כלפי המדינה שמימנה אותך,הבינו שאינך ראוי.

    • אמממממ...

      י', 08/03/10 13:59

      אני די משוכנע שהסרט הזוכה נבחר הרבה לפני ההתבטאות אתמול (שבכלל הונפתה לתקשורת הישראלית)... אבל תאוריה משעשעת.

  • 20.

    טוב שנכשל. הסרט נועד לייצג את ישראל ולא פלשתינאי מוכה ונידח (ל''ת)

    ציון בזוקה, 08/03/10 09:38

  • 19.

    ברוך השם! הסרט הזה באמת לא מייצג את ישראל אלא את אש''ף! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 08/03/10 09:31

  • 18.

    גם אני לא מאוכזבת (ל''ת)

    לא הגיע לו לזכות, 08/03/10 09:30

  • 17.

    כנראה שיש צדק אחרי הכל...

    הירשת וגם רצחת.., 08/03/10 09:27

    ועוד בקטנה כמו ש סבתא אומרת '' יפה שתיקה ושעה אחת קודם..'' הוא מיהר לפתוח את הפה'' מוקדם מדיי
    אדיוט!

  • 16.

    אתם לא מאוכזבים ואנחנו מאושרים! (ל''ת)

    במאי כפוי טובה ונבזה., 08/03/10 09:27

  • 15.

    חבל /שעג'מי לא זכה באוסקר ,סרט על הפלשמורה יזכה באוסקר (ל''ת)

    לכל גזעני הימין תתביישו, 08/03/10 09:23

    • תתבייש אתה ושאר השמאלנים!! (ל''ת)

      אורית, 08/03/10 11:34

    • השמאל הם הגזענים הגדולים ביותר - גם כלפי הערבים וגם כלפי הישראלים. (ל''ת)

      מתנשאים ריקניים שחצנים ושחצנים - השמאל = פאשיזם, 08/03/10 13:58

      • הימין עוקר ישובים עבריים ומוסר אותם לערבים--הימין עוכר ושונא ישראל (ל''ת)

        ציוני, 08/03/10 14:43

  • 14.

    נהדר ! עשה לי את הבוקר !! (ל''ת)

    רועי, 08/03/10 09:16

  • 13.

    יש סיכוי לא רע, שנכשל בגלל האמירה של הבמאי מאתמול...

    אזרח, 08/03/10 09:12

    היות שהאקדמיה האמריקאית היא יהודית וציונית הרבה יותר מחלק משרי הממשלה...

  • 12.

    יש!~~!!!!!!!!! איזה כיף! (ל''ת)

    just me, 08/03/10 09:10

    • מה אתה שמח אחותך רזתה 10 גרם ? (ל''ת)

      הלו .., 08/03/10 12:00

  • 11.

    רוב חברי האקדמייה הם יהודים

    במאי שכשל בעבר, 08/03/10 09:08

    גם אני בעבר התחרתי על 5 הגדולים עם סרט אנטי ישראלי וראיתי סלידה שם מהתזה של יהודים הורגים, מאז אין ברירה, אני כותב בעיקר סרטים אוהדי ישראל והיהודים, רק ככה ניזכה.

    במאי צריך לדעת- רוצה להציח באירופה - תמשיך עם סרטי ההתנגדות. באמריקה המצב שונה.

    • רגע... אז מותר שם להיות ימנים? אולי אעבור לאמריקה... (ל''ת)

      אליפלט, 08/03/10 12:42

  • 10.

    טוב מאוד ! לא עוד

    Future logic, 08/03/10 08:59

    טוב מאוד שלא זכה מן ההפקר.עכשיו שגילה את פרצופו האמיתי יש לדאוג בעתיד שכל מי שמקבל תקציבים מכספי ציבור יחתום על תצהיר שהוא מייצג את מדינת ישראל !!!!!!!!!! אחרת כל אחד שמצליח בחו''ל יהיה כפוי טובה ולאחר שמצץ את עטיני המדינה יתכחש לה...

    • אמן! (ל''ת)

      rebeca24, 08/03/10 10:15

  • 9.

    חבל מאוד שעג'מי לא ניצח

    דוד, 08/03/10 08:45

    טיפש.....חבל מאוד שעג'מי לא ניצח. הסרט עסוי יפה. אני חושב שהשחצנות והגיזענות של הבמאי הרסו הכל. אם הצוות רוצה להצליח שימצא לו מיצג פחות גזעני ושעבודתו מושקעת באומנות ולא בשינאה. אני חושב שקובטי יכול להצליח בעזה לעשות סרטי זוועה עם מימיון אירני. אני מאחל לו הצלחה במקומו בעזה.

  • 8.

    הגיע הזמן שהאקדמיה הפלצנית בארץ,תשלח לאוסקר סרטים שיש להם באמת סיכוי

    ריאליטיפריק, 08/03/10 08:19

    ..לזכות ולא סרטים שמתאימים רק לשמאלנים ואשר מבקרים את מדיניות ישראל באשר היא.
    ביקורת היא לגיטימית במדינה דמוקרטית אולם כנראה שאת חברי האקדמיה בהוליווד,זה לא ממש מענין
    מוכר הבורקס מיפו שאומר שזו רק ההתחלה,מכסימום ימשיך ויפתח עוד סניפים למכירת הבורקס שלו.והבמאי שמתנכר למדינה שמימנה את הסרט שלו, על הממשלה לחייב אותו להחזיר את הכסף.שיקח כסף מהרשות הפלסטינאית ובאותה ההזדמנות שילקק להם את גם.

  • 7.

    מצויין שניכשל !סרט שמקבל כסף מהמדינה ויוצא חוצץ כנגדה -סופו שלא יצליח (ל''ת)

    יעל כהן ,רעננה, 08/03/10 07:58

    • יעל כהן את רק מחפשת שיחמיאו לך (ל''ת)

      לכי לפסיכולוג, 08/03/10 11:59

  • 6.

    לא נורא. עוד סרט אנטי יהודי הפסיד....

    נחמה, 08/03/10 07:57

    כנראה שלא מספיק להיות אנטי יהודי בימים אלה...
    (יש הרבה...)
    צריך גם לעשות סרט טוב!

    • למה את מדברת ? שעוד לא ראית את הסרט!!!

      הילה, 08/03/10 09:52

      הסרט לא מדבר על אנטי יהודי...על הפשיעה ברחובות יפו במגזר הערבי..

      • אולם הבימאי הוא אנטי ישראלי-כך התברר אתמול (ל''ת)

        נכון, 08/03/10 11:24

      • כן,גם בפשיעה היהודים אשמים...פחחחחחח...

        אורית, 08/03/10 11:40

        ברור,זה הרי בגלל ההזנחה חוסר הצדק והשיויון וכמובן הקיפוח ובל נישכח את הכיבוש.....ולא חס ושלום בגלל שהערבים הם חברה אלימה לעצמה ולסביבתה ולא בגלל שלא מענין אותם להישתפר ולהיתקדם ולא בגלל שהם יושבים על התחת כל היום ומאשימים את היהודים ואת היקום בעליבותם,לא,מה פתאום,זה הכיבוש,רק הוא,זה הקיפוח,כי בשאר מדינות ערב שסביבנו החיים דבש,ערכי השיויון והיחס ההומני לכל בני האדם באשר הם,זה הדגל שלהם.רק פה חרא....

      • הילה אל תתרגשי מימניים מתועבים (ל''ת)

        חבל, 08/03/10 11:59

    • הסרט אינו אנטי ישראלי..תצפי בסרט ותגלי זאת

      רמי, 08/03/10 10:35

      מוזר מדוע סרט שמתעד מציאות קשה ומרה הפך פתאום לסרת ''אנטי ישראלי''.. תתחילי לחשוב מהראש ולא מהבטן. גם לערבי מותר לצעוק ולמחות על עוול שנגרם לו יום ולילה ולא רק לך גברת נחמדה.

      ישראלים, כרגיל, מתגוננים ומפחדים מכל ערבי שזועק.. כנראה שיש ביסוס לדברים שבסרט ובכל צעקה של ערבי שכן יהודי תמיד רואה בכל מחאה כאיון קיומי ותחירה תחת המידנה.. הגיע הזמן שתתבגרו, במאה ה20 מותר להתנגד לאדון ולמתוח עליו ביקורת לפחות ע''י סרט.

      הסרט הוא תיאור ענייני וניטרלי של מציאות קשה.. אין שום עמדה אנטי ישראלית, זה הכל בראש שלך

      • לרמי והילה

        שמעון, 08/03/10 15:10

        הסרט אינו אנטי ישראלי הבמאי הוא אנטי ישראלי וכפוי טובה ועליו כולם מתלוננים

    • מאיפה זה בא? סרט אנטי יהודי?

      דני, 08/03/10 17:55

      נטורי קרתא אנטי המדינה לא פחות מהבמאי!

  • 5.

    יש.....הפסיד הפלסטיני ששואב כספים מהמדינה ושונא אותה...יש.... (ל''ת)

    טלי, 08/03/10 07:56

  • 4.

    רק בגלל המילים המלוכלכות סכנדר קובטי

    חחחחחחחחחחחח, 08/03/10 07:11

    אני יותר משמח שהסרט הפסיד

    **ישראל מממנת את הסרט והוא עוד מעז ללכלך
    מגיע לו!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • נכון מאד ! (ל''ת)

      עידן, 08/03/10 09:15

  • 3.

    ואלו יהיו התגובות

    הנביא מעג'מי, 08/03/10 07:02

    טוב מאוד!
    מי שלא מייצג אותנו לא מגיע לו.
    זה הכל משמיים, עוכרי ישראל, השם לא ייתן פרסים לשונאי ישראל.
    סרט נוראי, ברור שלא זכה.
    קובטי אכלת אותה, עכשיו מי יממן את הסרט הבא שלך?
    לא ראיתי את הסרט אבל הוא בטח חרא.
    לא הגיע לו.
    השמאל לא מפסיק לממן את שונאי ישראל האלה.
    אני לא ימני אבל נשבר הזין מהערבים האלה.
    שנאה...
    שנאה...
    שנאה...

    והתגובה שלי:

    סרט מדהים ומרגש, כתוב טוב, עשוי מצויין, מצמרר ומעביר רעד בכל החוליות לכל אורכו כמעט, חבל שלא עושים כאן יותר סרטים כאלה, וזה שהכל שם אמיתי, זו תעודת עניות למדינה שלנו.

    • וזו התגובה שלי - (ל''ת)

      תסתום את הפה, 08/03/10 09:31

      • תגובות של ימניים נאלחים אכן צפויות (ל''ת)

        הנביא צודק, 08/03/10 12:09

        • כן...כרגיל התגובות של השמאלנים העלובים פה חסרות תוכן או הגיון קוהרנטי (ל''ת)

          לא נביא ולא בטיח., 08/03/10 13:57

    • && אתה מוזמן להעתיק את מגוריך אל חבריך בעג'מי && (ל''ת)

      הנביא אורן זריף, 08/03/10 09:32

    • לך לעזה ותישאר שם! (ל''ת)

      תודה, 08/03/10 10:02

      • מוזר לקרוא את תגובות הימניים המזהמים (ל''ת)

        משונה מאוד, 08/03/10 12:11

        • 'מזהמים' זו כבר התקדמות!! אלו מילים אקדמאיות ונמלצות!! (ל''ת)

          אלי, 08/03/10 12:45

    • למה אתה מצפה כאשר הבמאי הינו שונא. אם הוא לא היה שונא לא היה מקבל שנאה (ל''ת)

      לולה, 08/03/10 11:35

    • תעודת עניות,בדיוק,לך שמאלני טמבל!! (ל''ת)

      אורית, 08/03/10 11:41

    • תגובות אנשי ימין מצטיינות ב-רוע וטימטום -כרגיל (ל''ת)

      אפריים מירושליים, 08/03/10 12:10

    • תעודת עניות לערביי ישראל שמעדיפים לשמר פרימיטיביות

      והסרט- בלי קשר- מקסים!, 08/03/10 12:22

      שרוצחים ילד קטן ביפו בגלל שהשכן של הסבתא של הדוד של אמא שלו חייב 20 שקל למישהו בלוד...

    • איך הם מעזים....

      אתאיסט, 08/03/10 12:39

      איך הישראלים מעזים להגיב עם תגובות ''שנאה'' הרי רק לערבים מותר לשנוא.

    • הנבואה ניתנה לשוטים (ל''ת)

      נוסטרדמוס ושוטי הנבואה, 09/03/10 00:10

  • 2.

    כמה שאני מאושר שעג'מי לא זכה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    אייל, 08/03/10 07:02

    אחרי ששמעתי אתמול את במאי הסרט עג'מי מלכלך את פיו ויורק בפרצופה של המדינה אשר העניקה לו חופש יצירה ושוויון הזדמנויות, ונתנה לו מימון לסרט אשר הזניק אותו אל-על, אני פשוט מרגיש מאושר שעג'מי לא זכה !!!

    • שמחת כסילים שמחתך אייל . לך תרקוד עם לוינגר ומרזל (ל''ת)

      דוד, 08/03/10 11:58

      • רוקדים עם כוכבים (ל''ת)

        מישהו, 08/03/10 12:47

      • תגובה לדוד

        יובל, 08/03/10 17:13

        יש לציין דוד ,שהכסיל והשוטה הגדול הוא אתה בלבד !!!

  • 1.

    יופי

    אנגחלינה, 08/03/10 06:45

    עלה להם השתן לראש...עכשיו ירד חזרה.
    לא מייצגים את ישראל - סבבה - נשמח על ההפסד שלכם

    • מראש לא ציפיתי לדבר ולא רציתי שייצגו אותי כישראלי עבריינים מיפו (ל''ת)

      כנאמר:'' אם תצמיד פניך לעכוז אל תצפה ללקק שם דבש'', 08/03/10 18:33