• 168.

    קובי פרץ

    אור, 29/09/10 00:44

    קובי אתה אחד הגברים הסקסים שיש בכל העולם

  • 167.

    מה שנכון נכון. ובמאמר מוסגר - גם בכתבה זו יש נימה של פחד

    טלי, 25/03/10 16:51

    מהאשמה בסנוביזם ו''גזענות'' (לראייה האזכורים הרבים של אמנים ממוצא מזרחי שכן מייצגים איכות). הרי ברור למבינים שאתה צודק, ובמקרה זה לצערנו אין במאמר כדוגמת זה אלא פעולה של שכנוע המשוכנעים ממילא. tut mir leid



    המשוכנעת.

  • 166.

    מוזיקה ערבית...לא מזרחית ולא ים תיכונית. אותי זה מגעיל (ל''ת)

    צריך לדייק, 16/03/10 09:27

  • 165.

    שהפכנו באמת לארץ מזרחית ואיבדנו את הנפש חחחח

    ועידת ואנזה, 02/03/10 08:03

    הכל בשליטה אשכנזית ממשלה בתי מישפט טלויזיה כבלים בנקים רדיו פלפון טלפון חברות מנופול אז מה אתה בוכה הכול מושחתתתתתתתת השחיתותת בארץ בין הגבוהות בעולם

  • 164.

    פעם שאלו את בוב מארלי למה השירים שלו כאלה פשוטים

    rasta, man!, 20/02/10 19:54

    אז הוא ענה: בשביל שכולם יוכלו להבין אותם.

    • אין על בוב (ל''ת)

      ענק, 27/02/10 11:56

  • 163.

    כל טיפש יכול לכתוב שיר במזרחית.. קבלו פזמון שהרגע כתבתי:

    אדיר המשורר, 18/02/10 21:27

    ילדה שלי מחכה לך
    ליד תמונתך בוהה בך
    כל שתבקשי לך אתן
    על אהבתנו תמיד אגן

    ב20 שניות כתבתי את הזבל הזה ואני בטוח
    שאני יכול לכתוב להיטים בצרורות לכל זמר מזרחי שיבקש...

    • האוכל המזרחי גם יותר טעים

      אזרח, 26/02/10 04:35

      לא יעזור האוכל המזרחי גם יותר טעים

    • אתה צודק לגבי הזבל הזה.... (ל''ת)

      רמי, 16/03/10 09:27

    • קבל בית שני ב-15 שניות

      ג'קי מק'פייטן, 01/08/12 17:06

      ילדה שלי חולם עליך
      לא יכול בלעדיך
      הדמעות שורפות אותי
      הרוס עלייך אהובתי

  • 162.

    לא כולם חיבים לאהוב שלמה ארצי.

    חיון, 18/02/10 07:36

    אפילו אומר לנו בשידור טלוויזיה שהוא ''לא אוהב את שלמה ארצי. נו אז מה אני אוהב את שלמה ארצי.  לא כולם חיבים לאהוב שלמה ארצי. מה זה השטויות האלה מר מנחם 

  • 161.

    היחידים שאשמים בתופעה הזאת זה אבי ניר וקשת

    ירון, 18/02/10 01:24

    מאז שקשת סיפחה את ערוץ 24 הם הרי הבינו שמדובר במכונת כסף משומנת שאפשר להמשיך ולהתעשר על חשבון כל הערסים והפריחות מורידי הרינגטונים למינהם ושולחי האסמסים, וזה על חשבון הורדת התרבות לתת רמה ממש, במקום להשתמש בכח שיש להם להשפיע על מאות אלפי אנשים הם בוחרים בדרך הקלה , הרי הקהל של המוזיקה הזאת הוא כ''כ נחות ולא משנה להם השיר העיקר שיהיה מזרחית, בליווי כמה דרבוקות ויאללה חאפלה, הרי כל אלה שמזמינים את האומנים המזרחיים לאירועים הפרטיים שלהם מוציאים את הכסף שאין להם על מנת שמי שיגיע לאירוע שלהם יתפעל מכמות ההשקעה החיצונית והאומן שהגיע, זאת מכונה משומנת היטב, ואין עבודה יותר משתלמת מלהיות זמר חאפלה, הקהל הזה הוא כ''כ מטומטם ויאכל כל מה שיאכילו אותו , והתיאבון רק גדל עם הזמן.

    • אתה צריך להיות ועידת ואנזה

      קהלני, 18/02/10 07:46

      אתה צריך להיות ועידת ואנזה ????

    • צודק. אין מה לעשות. עדת מטומטמים (ל''ת)

      טטטטט, 25/03/10 16:48

  • 160.

    צודק .

    עומר בן דב, 17/02/10 07:23

    גם אני לא מתחבר למוזיקה מזרחית .

    אני מאוד אוהב לשמוע את מאיר אריאל ז''ל , אילנית , אריק איינשטיין .

    זו מוזיקה טובה לדעתי .

  • 159.

    ללא ספק צדק בדבריו,אבל..

    ג.ד, 16/02/10 15:39

    אי אפשר להתעלם מאלה שרוצים לשמוח ולאבד את הראש עם המוזיקה הזאת...בכל מקרה מנחם ודעותיו הישרות והנבונות צודק ללא ספק.

  • 158.

    זמר מזרחי - יללות על אהבה

    נויה שמעוני, 16/02/10 13:53

    לא אוהבת זמר מזרחי לדעתי הוא ממש תת רמה, אן מה לעשות ההמונים אוהבים מזרחי הוא קיצבי, הקסט עלוב ביותר, על אהבות נכזבות, וכו' ממש לא מדבר אלי

  • 157.

    תתקדםםםםםםם!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אביהוא, 16/02/10 13:22

  • 156.

    טרחן

    oukka, 16/02/10 11:55

    אם זה תלוי בך, היית מוציא את המוזיקה המזרחית, השווארמה, השש בש, המטקות והג'אנטים מגנזיום מחוץ לחוק.
    הממה, שום דבר לא תלוי בך, שכן, הוגה דעות קקמייקא, בשקל, מתנשא,(גזען?) וטרחן, זהו אתה.

    • הגזענות האשכנזית

      זאב, 16/02/10 13:54

      לא תנום וךט תישן. גם על המוזיקה המזרחית יש להם טענות. לפי דעתם של גזענים אילו למזרחי אין זכות קיום.וולאק נמאסתם.אתם משניאים עצמך יותר ויותר. פשול יאללה שובו לפולניה גרמניה. אני מבטיח לכם ששם תהיו משוחררים מתרבות מזרחית. לעומת זאת תהיו חשופים לשנאה באותה מעדה ויותר מעל שנאתכם ליוצאי המזרח..ואני לא ממוצא מזרחי. אבל דבר אחד אין בי .זוהי הפליה גזענית. טרם מלחמת העולם השניה היו בארץ יותר מזרחים מאשר אשכנזים.הגעתם כאומללים עם בכי והפכתם לדיקטטורים שונאי עמם..אני כנצר ממשפחה שהגיע ארצה מרוסיה 1917 בז לכם

      • אתה פשוט טמבל...מדובר רק על המוזיקה ולא על גזענות (ל''ת)

        רן, 16/03/10 09:28

  • 155.

    המזרחית הבכי היא הבעיה

    ג'ק ראיין , 16/02/10 11:55

    היא מרגיזה.
    נוסף לה יש את המזרחית עם המילים המטופשות.

  • 154.

    היש מוזיקה מזרחית מדהימה.זהר ארגוב שלמה בר וכו' הבעיה היא שכל ערס חושב (ל''ת)

    שהוא זמר.וחיבים להשמיע בגלגל''צ שלא יואשמו בגזענות, 16/02/10 11:23

    • שלמה בר...??? זה שיא הגועל...כמעט שברתי את הרדיו בגללו לפני שנים (ל''ת)

      עמי, 16/03/10 09:29

  • 153.

    הכל עניין של דמוגרפיה! יותר מזרחים מביאים יותר ילדים, ולהפך עם אשכנזים

    אשכנזים/רוסים, תתחילו לעשות ילדים ותצילו את המדינה, 16/02/10 10:32

    אז כשיש יותר מידי פרחות ערסים ברחובות , אין מה להתלונן על הביקוש לזבל המוזיקלי הזה!

  • 152.

    כבר אי אפשר לשמוע גלגל''ץ........מעוז הרוק האחרון נכבש.......... (ל''ת)

    חבל חבל חבל, 16/02/10 10:24

  • 151.

    מנחם- אתה צודק בכל מילה! (ל''ת)

    לירון, 16/02/10 09:38

  • 150.

    ו-שיראל........

    מומי, 16/02/10 09:22

    מה הפלא? הכל עניין ש לדמוגרפיה. בזמן שאתה עשית ילד אחד מקסימום שניים, הם עשו מינימום שלושה ארבעה ילדים.

    קפיש?

  • 149.

    מהזווית האחרת רמת ההכנסה עלתה מאוד ויש שיטפון של מופעים

    רוחות רפאים, 16/02/10 09:22

    תעקם את הראש לכיוון הנכון,גם שאני באופן אישי לא הולך למופעים האלה,ולא שומע אותם.אני מפרגן ליכולות הכלכליות.

  • 148.

    הזמר המזרחי בעלייה אולי כי הוא דוחף פוליטיקה לשירים ,מר בן?

    י, 16/02/10 09:14

    בניגוד למוש בן ארי,קרן פלס,אריק ברמן ושאר הכנופייה שמתעקשת לעשות לאוזן ששומעת אותם,חיים קשים ועצובים.

  • 147.

    הזמר המזרחי מלא פוזה רכב שחור ומילים ערסיות

    מזרחי ולא זמר, 16/02/10 09:08

    בושה של הזנית העברית, ירידה לריקנות עד אין סוף

  • 146.

    סיוון - הרגת אותי מצחוק - ענקית (ל''ת)

    שירה, 16/02/10 08:54

  • 145.

    אתה כל-כך צודק מנחם!!!

    גלית, 16/02/10 08:53

    אבל מה עושים? איך ממגרים את התופעה הזאת? זאת מכת מדינה ועוד יותר מכה שהמוסיקה הזאת מתאימה לרבבות אנשים המזדהים עם המילים הטיפשות והריקניות האלו.
    מדינת ישראל הופכת יותר ויותר להיות מדינת ערסלנד וזאת קטסטרופה אמיתית! תרבות בשקל, ערכים ירודים, מה עושים מנחם?

    • כל אחד מתכנס עם החברה שמתאימה לו.... (ל''ת)

      אין מה לעשות, 16/02/10 11:14

  • 144.

    מוסיקה מזרחית=פופ

    רביב, 16/02/10 08:37

    לכן הביקורת לך אינה עניינית.

  • 143.

    חצי מדינה אוהבת מוסיקה מזרחית,מגיע לנו חצי מהרדיו. (ל''ת)

    לא להתיפייף לפני האשכנזים., 16/02/10 08:25

  • 142.

    אוהב את כל סוגי המזויקה וקובי ואייל אחלה זמרים! (ל''ת)

    לירון, 16/02/10 08:16

  • 141.

    שם המשפחה ''פרץ'' זה רוב הבעיות שלנו בארץ... (ל''ת)

    בוזגלו, ביטון... איפה אנחנו ? מרקש ?, 16/02/10 07:11

  • 140.

    מומי מומי מומו מומי ושיראל (ל''ת)

    בוזגלו, 16/02/10 06:55

    • ''המלך!!'' (ל''ת)

      אשכנזי, 16/02/10 12:58

  • 139.

    כל מילה בסלע...כנסו!!!

    ניר, 16/02/10 05:21

    ההתדרדרות בחינוך ותוצאותיה במאמר הנ''ל, יהיו בעוכרינו.
    דור ה''פרץ''ים השמח יהיה בכיה לדורות.
    כל עוד זו רמת הנוער (מורידי הרינגטונים) לא יכול שינוי ואנחנו רק נדרים ברמה!!
    לטוענים שאין סטירה בארץ נהדרת ...זוהי ההוכחה! החל מהתלמידה מעתוק ועד לתוכנית הרדיו של אליקו ושיר...אל!
    על מנת למגר את ההתדרדרות הכללית חייבים
    !1. לבחור את המורים האייכותיים ולתגמל אותם בהתאם.
    2.להחזיר את המשמעת לבתי הספר.
    ועוד הרבה סעיפים
    בקצרה - צריך לחנך מחדש את מערכת החינוך!!
    בל נשכח כי הרוקדים לצלילי משה,קובי,אבי ועוד ''פרצים'' אחרים יהיו ההורים לדור הבא של תלמידים....ורחמנה ליצלן אולי אפילו מורים בעצמם!!

  • 138.

    הרדידות היא הכל היום, גם בים תיכוני,גם ברוק

    מראש העין, 16/02/10 04:09

    איפה שומעים את לאה אברהם, דמארי,איפה קולם של המלחינים שיוצרים מוסיקה ממקום מחויב לאומנות? הכל נהיה תרבות של רינגטונים, תוכניות בשקל, גלגל''צ צפוי ומשעמם. יש כל כך הרבה מוסיקאים טובים כאן מכל העדות ובמדיה משדרים בעיקר את החרא שצף למעלה ולא את המים העמוקים.

  • 137.

    השירה המזרחית בת ימינו - אופנת ''סביח''

    אורי, 16/02/10 04:03

    הבעיה איננה עם המילים או המוזיקה אלא עם שפת העגה השגויה ההולכת ומתפשטת בין הזמרים ומעריציהם, הלבוש הצעקני וחסר הטעם, קעקועים, תכשיטים - לפעמים המראה החיצוני של הזמרים/זמרות פשוט מעורר גיחוך

  • 136.

    עד לפני שבועים חשבתי שיש שזה בכלל יוסי פרץ, ועדיין זה לא מפריע לי

    מתן , מזרחי אמיתי!, 16/02/10 02:54

    עד לפני שבועים היתי בטוח שקובי פרץ זה רק חלק מהאח הגדול, ככה זה שגרים בחול, והשם האמיתי זה יוסי פרץ... מתברר שיש כמה פרצים

    ונכון,
    זאת מוסיקה די ירודה עם מלל שלפעמים נראה כאילו האחינית שלי בת ה3 כתבה,

    ועם כמה שאני לא ממש מקשיב למוסיקה הזאת, והיא לא ממש שיא התרבות המוסקלית בשמה,
    עדיין, לאחר ביקור בישראל ראיתי שהיא כן עושה שמח לאנשים והיא מתאימה לרוח הישראלית,

    קלילה, מהירה וגורמת חיוך...

    אז מצאתי שימלא גם את המדיסון גארדן!
    שיהיה לבריאות,

    לגבי נושא השלופים,
    קובי יקירי, אם נפלת וזרקת את זה, או שגם אם לא, כנראה שפגעת במשפחה הזאת! לך תגיד סליחה, לביא צק נחמד לילד הקטן שהיתה לו הבר מצווה ולא משנה מה אמרת!

  • 135.

    כוכב הקופים זה כאן (ל''ת)

    רכבת לילה לקהיר, 16/02/10 02:15

  • 134.

    מנחם, לך לישון על האף.

    raquel, 16/02/10 01:05

    למוזיקה לא רק מקשיבים, מוזיקה צריכה לגרום לנו להזיז קצת את הגוף. איזו מוזיקה? לא משנה אם זה טנגו, ולס, סלסה, הורה או דעסה. מה אכפת לך שיש סוג של מוזיקה שעושה לאנשים טוב על הלב וגורמת להם לשמוח ולרקוד? עם כל שיר של מירי מציקה וחבורת רימון, אני מקבלת חשק לחתוך ורידים מרוב דיכאון.
    קח לדוגמא מישהי שהיא לא מעדות הפרץ ולא המוזיקה ה''ים תיכונית'' של היום. יש מישהי שאני מגדירה את קהל היעד של השירים שלה ''מיטיבי לכת''- אום כלתום. היית יכול לשמוע את, נניח, אינתה עומרי מההתחלה ועד הסוף? אני בטוחה שלא.
    תפתח את האזניים ואת הראש, ותבין שאמנם הליריקה של המוזיקה המזרחית לא תמיד מועמדת לפרס נובל לשירה, אבל יש בה גם שירים יפים, כאלו שנוגעים ללב. תרצה- תמצא.

    • רוצה להזיז את הגוף רחל?

      בני, 16/02/10 08:40

      לכי תעבדי במועדון הבורסה או בפוסיקט.
      יאללה יאללה לכי יא בוזגלו אחת

      • פשש, איזו תגובה מנומסת ומנומקת. ממש פרס ישראל לתגובות.

        raquel, 16/02/10 15:22

        צא ולמד דרך ארץ מהי, ורק אחר כך תגיב.

    • רחל את מערבבת המון דברים אינתא עומרי זה שיר יפה אבל אני בטוח שהוא לא

      גורם לך להזיז את הגוף, 16/02/10 11:19

      מירי מסיקה הי מאותה העדה של אדון פרץ כך שהיא אפשר להאשים בגזענות

      • דבר ראשון לא עברת אולפן? כותבים ''אי אפשר'' כסיל והתירוץ השני שלך מטומטם

        חיים, 08/03/10 20:46

        ברמות שאי אפשר לתאר, התנצחות עלובה

  • 133.

    הבעיה של החילוניים שיש להם צורך למלא את חייהם בתרבות...

    איש, 16/02/10 00:33

    ואז גם בחירת שיר או באיזה רמת גימור מוכן הסטייק אנטריקוט הופך לפרוייקט על ברמת הדוקטורט.
    מנחם יקירי, זה כולה שיר, אין לי צפיה ממנו (ואגלה לך סוד גם לשיר אין כל צפייה ממני...).
    מחפש תרבות ?
    לך לשורשים ולערכי היסוד, זה מחזיק 3000 שנה , על סוס מנצח לא מוותרים.

  • 132.

    ההגדרה של המוזיקה הזאת כ''מזרחית'' משרתת את האשכנזים בלבד

    המלך הוא עירום, 16/02/10 00:19

    זה תורם להרגשת העליונות שלהם בבחינת ''התת רמה הזאת זה לא אנחנו'' למרות שאם תקחו שיר של יוצר אשכנזי תראו שמדובר באותם מילים בדיוק וברמה מוזיקלית נמוכה לא פחות.
    המוזיקה הזאת כיום היא סתם בליל של סגנונות שבניהם לבין תרבות המזרח כמעט ואין קשר אבל בד''כ כשנותנים לאשכנזים הזדמנות לבטא את הדעות החשוכות שלהם התוצאה היא טוקבקים כמו למטה.

  • 131.

    מי שחושב שזו תופעה רק בארץ טועה.

    אסף, 16/02/10 00:09

    המוסיקה המזרחית היא בעצם מוסיקה ערבית.
    ולכו היום וטיילו במערב אירופה. כמעט מכל חנות בוקעת שם מוזיקה אוריינטלית. ולמה? בגלל גלי ההגירה המוסלמיים.
    כשפותחים קצת צוהר למוזיקה הזו, היא משתלטת.
    וזה מה שקורה כאן.
    מישהו רואה אירוויזיון בשנים האחרונות?
    חצי מהשירים שם הם בניחוח מזרחי.

    • אסף,,,מוסיקה מיזרחית זה לא מחייב דווקה מוסיקה ערבית

      אשכנזי דובר יידיש, 16/02/10 09:02

      יש גם יוונית ,,וזה אנחנו ,לא משנה מה שנעשה,

  • 130.

    כל זה ועוד לא אמרנו בלונד מכוער

    ani, 15/02/10 23:38

    נאלצת להסכים עם כל מילה ממש עארס מצוי תת רמה . מזרחי או לא -יש גם הרבה שירים אחרים שהם לאוו דווקא ''מזרחיים'' עם מילים מלאי גסויות בקיצור בדק בית

  • 129.

    רק לא אמרת דבר אחד - הבעיה היא גלגלץ!!!

    עמרי כהן, 15/02/10 23:34

    הבעיה היא לא בנחיתות של הזמר המזרחי, הבעיה היא שהם קולעים בדיוק לביקוש של גלגלץ. שטויות מטופשות שאפשר לזמזם ואח''כ לזרוק לפח כשזה כבר לעוס. זה נכון גם לגבי דברים אחרים, גם מחו''ל.
    זה לא מוזיקה, בטח לא תרבות, אם כבר אפשר להשוות את זה למסטיק בזוקה. סתם מוצר נחות.

  • 128.

    מנחם אתה מבלבל בין זבל מוסיקלי לזבל שבראש שלך (ל''ת)

    תמנון, 15/02/10 23:07

  • 127.

    זה מזכיר לי את הדה בושס שכתבה בהארץ על זוהר ארגוב

    דן, 15/02/10 22:38

    היא התרעמה בעקבות שידור כתבה על זוהר ארגוב בהשבוע יומן אירועים על כך שהערוץ הממלכתי מקדיש דקות ארוכות כול כך לזמר זוהר ארגוב שהוא תופעת שוליים חסרת חשיבות כל כך.

    • ההבדל הוא שזהר ארגוב באמת היה מלך (לפחות חלק מהזמן)

      בעז, 16/02/10 01:51

      ולא כן השחורדינים המדוברים.

    • האיש שהמציא את הערסיות והביא את התת רמה למיינסטרים (ל''ת)

      תחת של גמל מת, 16/02/10 02:17

  • 126.

    צודק במאה אחוז (ל''ת)

    אלרן, 15/02/10 22:13

  • 125.

    תודה על הדברים - פשוט ''מוסיקה'' תת רמה

    אלכס, 15/02/10 22:06

    הגיע הזמן שיפסיקו לדחוף לציבור את הבכיינות המזרחית הזו שמשום מה מכונה ''מוסיקה''.

    תודה

  • 124.

    יא אללה, בתור אשכנזית - למי אכפת? שאנשים ישמעו מה שהם אוהבים

    ., 15/02/10 21:41

    הם אוהבים סוג אחד של מוזיקה, אתה אוהב סוג אחר
    זה הכל

  • 123.

    תקראו את 23 כל כך צודק (ל''ת)

    יותם, 15/02/10 21:40

  • 122.

    המוסיקה של הנפלאה של בניון היא הרבה יותר מזרחית מהזבל שעליו מנחם מדבר (ל''ת)

    זלדה, 15/02/10 21:37

    • מה אתה מבין במוזיקה,עמיר בן עיון משורר לעומת קובי פרץ (ל''ת)

      מפיק מוזיקלי, 16/02/10 02:12

    • וגם מקצועית יותר, נעימה יותר ואיכותית יותר (ל''ת)

      נכון, 16/02/10 08:10

  • 121.

    רצית לעורר פרובוקציה והצלחת. כל הכבוד. (ל''ת)

    אלון, 15/02/10 21:26

  • 120.

    מנחם! אתה במזרח התיכון, תפנים בבקשה. לא כולם אלתרמן ולא

    קובי פרץ, אלי פרץ, משה פרץ ו...שיר-א-ל, 15/02/10 21:13

    כולם דוד אבידן. היום שרים מה שמוכר, לא רק מוסיקה מזרחית. היום מנחם לומדים באוניברסיטה פחות ספרות ויותר מינהל עסקים.
    טוב או לא טוב, קובי פרץ נוסע ביגואר, לובש ארמני, עונד רולקס ושותה בלו לייבל. אתה תסתפק בבית שכור בכרמיאל וקצת ברנדי 777
    לזכר ימי כסית. אגב, צלילי הכרם בזמנו (דקלון)בשנות ה70, שרו אלתרמן במינעד מזרחי.

    • ממש לא

      roie12 , 15/02/10 23:05

      זה שאנחנו בלבנט לא אומר שאנו צריכים להיות לבנטינים.

  • 119.

    צודק, צודק, צודק.

    א., 15/02/10 21:03

    נמאס מהערסים והמוזיקה הנחותה והמתלהמת שלהם.
    איכססס.

  • 118.

    nrg למה אתם מפרסמים תגובות גזעניות?

    עמית, 15/02/10 21:00

    אחרי שרשומים תגובה מוצג שהתגובה תפורסם בהתאם לשיקולי המערכת ..האם שיקולי המערכת גזעניים??

    איזה מישהו רשם למטה שמרוקאים זה זוועה או משו כזה זה ממש גזענותת חלאס כבר לפרסם תדברים האלו לי יש מלא דעות על השמאלנים ואשכנזים אבל אני לא מפרסם אותם באינטרנט

  • 117.

    תישפטו בעצמכם - מה זה ???

    שרוליק, 15/02/10 20:54

    אין לי מנוחה
    הלב שלי כבד
    לעולם לא אמצא
    לעולם לא עוד

    כאשר אין לי אותה
    זה הקבר
    וכל העולם
    בטעם מר

    הראש שלי עלוב
    ומשגע אותי
    הדעת נטרפה
    ואני נקרע

    רק בשבילה, מסתכל מהחלון
    רק בשבילה , מהבית יוצא

    איך שאת הולכת,
    וכמה את יפה
    החיוך שלך
    והכוח בעיניים

    הפה שלך
    כמו מופע קסמים
    ואוווויייי
    הנשיקה שלך

    אין לי מנוחה
    הלב שלי כבד
    לעולם לא אמצא
    לעולם לא עוד

    החזה שלי נקרע
    רק רוצה להחזיק אותה

    ונשיקה שלה
    כמו שארצה
    מהנשיקות שלה אני
    אמות



    טוב - אז מה זה ???
    לאיזה זאנר זה שייך


    תשובה: השיר הזה שנשמע כמו מזרחית לפנים
    הוא למעשה תרגום בסגנון חופשי של פראנץ שובארט (גרכטן על הקישור) (Gretchen am Spinnrade)

    • גדול !! מקווה שמישהו ילחין למזרחית, הולך טוב על משה פרץ ! (ל''ת)

      פרנאץ פרץ, 16/02/10 12:14

  • 116.

    מדינת אופירע אסייג

    בן מיעוטים מעדות אשכנז, 15/02/10 20:54

    כל הכבוד למנחם שיש לו את האומץ להגיד בפה מלא את מה שכולנו מרגישים.

  • 115.

    מה לעשות...הוא צודק ב 100% הערסים והפרחות הולכים וגדלים פה (ל''ת)

    ונהיה פה ערסיאדה אחת גדולה, 15/02/10 20:46

  • 114.

    אני שנים מחכה שמישהו חכם ידבר על זה. (ל''ת)

    אוהבים אותך מנחם., 15/02/10 20:44

  • 113.

    צודק, אין מה לעשות.. (ל''ת)

    אני, 15/02/10 20:44

  • 112.

    צודק במיליון אחוז!!!

    ליאור, 15/02/10 20:37

    מדובר בשפל תרבותי חסר תקדים, המזבלה המזרחית של היום לא קשורה לזוהר ארגוב או לג'ו עמר, אלא הם חבורת פטאטים חסרי כשרון שמוכרים מוסיקת זבל עלובה

  • 111.

    מנחם,דברי טעם אמרת ! כל כך צודק (ל''ת)

    אלי, 15/02/10 19:56

  • 110.

    זו איננה תופעה מגונה אלא רק מוזיקה

    hhr1952 , 15/02/10 19:51

    רעה ותת תרבות בה ישראל כל כך מצטיינת .
    שיעשו מליונים , לבריאות אבל זו תת תרבות במירעה , מוזיקה שחוזרת על עצמה ואיננה משנה דבר . מה שנקרא מוזיקה זבלונית .
    אגב , גם המוסיקה של שלמה ארצי כזו ואמר עליו פעם , דומני יורגו דאלארס ( מגדולי הזמר היווני ) ששלמה ארצי הוא הזמר היחיד בעולם ששר את אותו שיר כבר 40 שנה ועדיין מצליח .

    • זאת לא תופעה מגונה - זאת תנועה מזרחית. (ל''ת)

      זה ז' בע' אחד גדול למה שנקרא איכותי., 16/02/10 02:59

  • 109.

    צודק ומליון פעם צודק.

    רונית, 15/02/10 19:49

    ועדיין כתבת בעדינות, זה הרבה יותר גרוע.

  • 108.

    ואיפה הזמר הארץ ישראלי למה לא ממשיך ומחדש ? (ל''ת)

    את הנישה הזו לקח לו הזמר המזרחי..., 15/02/10 19:45

  • 107.

    הכי מגעלים זה משתכנזים עם רגשי נחיתות ...

    דני העראקי, 15/02/10 19:18

    יאללה בכפיים.

  • 106.

    מה קרה מותר גם ללא אשכנזים להצליח מגיבים גזענים

    מומי, 15/02/10 19:09

    הקטע שכל הגזענים שונאי המיזרחית מוגי לב רק כאן הם יעזו מלרשום את מחשבותיהם האפילות וקנאתם חסרת הגבולות ביום יום הפ יילכו לחפלות ירקדו על שולחנות יבואו למימונות יתענגו על אוכל מיזרחיואז ברגע אחד פורצת הקנאה שמוציאה אותם מדעתם שייש ''מזרחיים '' שמצליחים מרוויחים יפה מתלבשים יפה ומשמחים כל כך הרבה אנשים בארץ זה ששלמה ארצי כותב ושר שטויות זה בסדר זה שאביב גפן לא מפסיק ללכלך על המדינה בכל מקום בחו''ל זה בסדר זה קול זה שחווה אלברשטיין שנים רבות חיה בגרמניה וניצלה כל הזדמנות ללכלך עלינו וחזרה על ארבע זה בסדר זה שמוקי פותח פה גו'רה ודופק כמויות סמים זה בסדר אבל שזמר מיזרחי פטריוט ציוני שירת בצבא שר ומצליח זה הורג את האשכנזים אז תתסתכלו ותאכלו את הלב...

    • כנראה שלא קראת את כל הכתבה

      מייסי, 15/02/10 21:09

      הכותב בפירוש ציין את שמם של הכותבים המוכשרים מהמוצא המזרחי,כותבים כגון אהוד בנאי,ברי סחרוף,אתי אנקרי,אז לפני שאתה מתלהם תקרא!!!
      וכן,המוסיקה של קובי פרץ ושאר הפרצים למינהם היא פשוט דוחה,רדודה ולי אישית היא מביאה את הסעיף.איכס

  • 105.

    אני מזרחי אסלי

    אמתואי, 15/02/10 18:56

    ואני לא יכול לשמוע ןלראות את כל הפרץ והנרקיסים למינהם.ממש גועל נפש ועצוב מאוד שאלה ה''כוכבים'' של ישראל היום.ד''א אני אוהב מזרחית.

  • 104.

    כשילד חוזר מהגן כשהוא מפזם שיר של גולן זה הזמן להחליף שכונה! (ל''ת)

    נורה, 15/02/10 18:43

    • אחד כמוך יחד עם הילד שלך לא הייתי בשכונה ,שלי איזה ילד מסכן (ל''ת)

      מומי, 15/02/10 19:10

    • כשילד חוזר מהגן וממלמל שיר מזרחי ושיר הלל לבית''ר. זה מוכיח שהוא צ'חצ'ח

      ישר ישיר ולעניין..., 16/02/10 08:56

      המתכונת לגדל ילדים נורמלים בבית . זה להתרחק משכונה שבה גרים ילדים השרים שירי הזבל המזרחי. והכי חשוב ולהזהר. בית''ר ירושלים מחוץ לחוק בכול בית ובשכונה. כי זה מתכון בדוק שהילד שלכם יגדל ויהיה צ'חצ'ח אלים או ערס ושתיין ערק. אם אתם מגלים סממנים כאלה . תברחו מהשכונה הזאת מהר ובכול מחיר...

  • 103.

    מסכים עם כל מילה, זאת בכלל לא מוזיקה מזרחית. זה פופ!

    חובב מטאל, 15/02/10 18:42

    המוזיקה המיזרחית נעלמה לגמרי, הדבר ההיחיד שמשווים בין המוזיקה המיזרחית העכשוית היא בגלל שאותו אחד ששר הוא מיזרחי.
    זהר ארגוב מתהפך בקברו שהוא רואה שאלו ממשיכי דרכו.
    שירים ריקים מתוכן וממוחזרים אין סוף.
    rust in peace israel
    :x

  • 102.

    The real thing

    What sells more, 15/02/10 18:37

    The real thing is what my parents who grew up with in Morocco listen to.
    Besides, Amrica and Europe know Ofra Haza and no one heard about Shlomo Artzi nor Shalom hanoch.

    In short you are nothing but SRATZIM DOVERY IVRIT if you do not associate the songs to prayers and your roots.
    Wake up, the real music is the music derived from the prayers and our root as Jewish people.

    Moroccan who is gladly lives in New York and do not want any part of you. learn to respect culture rather then imitate a culture who killed many of us.

  • 101.

    ממש צודק!

    ארז, 15/02/10 18:31

    זה פשוט נורא שזאת המוזיקה הכי פופולרית בישראל...פשוט בושה.

  • 100.

    מוסיקה מזרחית - בושה לתרבות האנושית (ל''ת)

    ואני מזרחית, 15/02/10 18:31

  • 99.

    צר לי, אבל יש הבדל

    ליאת, 15/02/10 18:30

    בין מזרחים למרוקאים.

    מרוקאים זה משהו נורא. תרבות מזעזעת וכל הזמרים הזולים הללו מגיעים מהעדה הזאת.

    טפי!

    • ליאת את צריכה תרופות כי שיחות לא יעזרו לך זה מצב סופני (ל''ת)

      מוטי, 15/02/10 19:12

    • לידיעתך רוב זמרי ''המזרחי'' הינם יוצאי תימן (ל''ת)

      מזועזעת מהטיפשות הנבערות והבערות, 16/02/10 08:50

  • 98.

    צודק 100000%

    מימי, 15/02/10 18:12

    הגיע הזמן שמישהו יאמר את האמת!!!
    זו פשוט מוזיקה ירודה

  • 97.

    עקרונית אני מסכימה עם מנחם

    שירי, 15/02/10 18:02

    אבל לא כדאי להכליל את כל המוזיקה המזרחית כרדודה וריקנית. בתור אשכנזיה אני יכולה לומר ששירים מסויימים של קובי פרץ יכולים ממש להמיס אותי, משה פרץ הוא אחד היוצרים היותר מוכשרים שצמחו כאן ועוד לא הזכרתי את אייל גולן, שירים מסויימים של שרית חדד וכ''ו. גם אצל הזמרים המזרחיים הצעירים יש ויש. יש כאלה שמעדיפים להיצמד לקלישאות שאותם אני ממש לא סובלת, ויש אחרים שמצליחים למרות ביטויים שנחשבים לרדודים להביא פן מוזיקלי כזה שיגרום לי לשיר את השיר בקולי קולות. ומצד שני שירים כמו ''כל נשים יפות'' של סרנגה יכולים להביא לי ת'ג'ננה. זו למשל רדידות במיטבה, והוא בכלל יווני...

    • קובי פרץ הוא לא יוצר, הוא כולה מבצע. לבן אדם אין שכל לכתוב שתי מילים

      שאול מנהיים, 15/02/10 19:46

      ברצף, שלא לדבר על שיר שלם

      • איפה קראת בתגובה שלי שקובי פרץ יוצר?!

        שירי מטוקבק 97, 16/02/10 16:24

        לא היה ולא נברא. דיברתי על משה פרץ, שהוא לחלוטין יוצר ומלחין את שיריו בעצמו.

  • 96.

    פתאום כל הגזענים קמו פרצופכם האמיתי התגלה מנחם אתה גזען (ל''ת)

    מנחם תצטרף לקופרמן הגזען תקימו מפלגת הגזענים =הנאצ, 15/02/10 17:59

  • 95.

    תגובות המגיבים מצדיקים את הגזענות כלפינו

    עטרה קלימי שגב, 15/02/10 17:53

    על פי תגובות המגיבים אני מבינה מדוע באקדמיה בצרפת גרמניה וארצות הברית יש טענות קשות כלפי החברה האזרחית הישראלית משום שיש אפליה וגזענות נגד עדות המזרח בישראל.
    צר לי שהמגיבים מצדיקים זאת.
    באותם מדינות מערביות הפתיחות כלפי כל מוסיקה ראויה לציון מיוחד.
    צר לי עליכם אחיי האשכנזים שכך אתם מתבטאים כלפי תרבות או מוסיקה אחרת, ופורסים את משנתכים הגזענית ללא בושה וללא יראה בדיון החשוב הזה.

    • אתם ואנחנו ואנחנו ואתם והם ואנחנו ושוב... (ל''ת)

      לא נמאס לך?, 15/02/10 20:28

  • 94.

    הפעם הוא צודק ובגדול.

    cinege, 15/02/10 17:53

    אכן זו רמה ירודה שאינה מצדיקה את ההגדרה מוסיקה. ראה ההדגמה המצוינת בארץ נהדרת.

  • 93.

    שמתם לב שממתי שקובי מילא את היכל נוקיה כל הגזענים קמו

    הגזענים ניראו בארץ, 15/02/10 17:52

    פתאום כולם קמו מה קרה הזמרים המזרחים עוקפים את כל הזמרים הפלצנים שלכם?

  • 92.

    זה מה שהעם אוהב ורוצה ולא אתה ולא אלף כמוך ישנו א'ז (ל''ת)

    העם בחר במוסיקה המזרחית בישראל, 15/02/10 17:47

  • 91.

    קריסטל גזוז כתום וקריסטל מנטה

    רוני, 15/02/10 17:47

    ארוע מזרחי עושים נוצץ (אולמי הנוצץ), מקשטים במנורות אדום צהוב סגול.
    שותים קריסטל מנטה זרחני.
    אוכלים חריף בפה.
    כשאומרים ירוד מתכוונים לכך שהחושים כהים במידה כזו שבלי ''בום'' הם לא מתעוררים.
    לא רואים אם זה לא אדום. לא שומעים אם זה אם זה לא פרץ. לא טועמים אם זה לא חריף.
    לא מתייחסים לזולת אם הוא לא כפרה ונשמה.
    האמת אני ''מת'' על זה

  • 90.

    נמרי

    הייתי רוצה לחלוק על דבריך, 15/02/10 17:45

    אינני שומע מוסיקה מזרחית, ואפילו אינני אוהב אותה, אבל הפלורליזם המוסיקלי חשוב לי.
    תמיד היו אלה שיצאו נגד הפזמונים - והשירים המזרחיים כאלה הם: פזמונים. מילים קלילות ולחנים פשוטים שנועדו פשוט להיות להיט ולשמח אנשים. ואם זה מה שהם עושים - אדרבה.
    בקצה השני של הסקאלה נמצאים שיריהם של קרן פלס ואריק ברמן - גם הם פזמונים, קליטים וקלילים - להנאת האזן.
    יש פזמונים כאלה ופזמונים כאלה, ופזמונים תמיד היו ותמיד יהיו.עכשיו הקהל דורש מזרחי.
    אז מה מפריע, שפלשו לקיסריה? למה, רק לארצי ולאלביס קוסטלו מותר?

  • 89.

    פלסטין היא מדינה ערבית ולא יעזור לך כלום

    פהאד, 15/02/10 17:44

    אתה מתנגד למוזיקה ערבית ממניעים ציוניים-גזעניים.
    לא יעזור לך כלום, כאן יש מדינה ערבית עם מוזיקה ערבית אם תרצה או לא תרצה.
    עוד כמה שנים גם המילים יהיו בערבית ואז בכלל תועל לחזור לפולין.

  • 88.

    ועוד לא דיברנו על ההשתלטות המזרחית על ערוץ 24 .. (ל''ת)

    אזרח, 15/02/10 17:44

  • 87.

    אלו זמרים מרוקאים, לא ''מזרחיים''... ברברים תחזרו למרקש (ל''ת)

    מזרחי ישראלי, 15/02/10 17:44

    • מה זה מזרחיים?

      נחנח, 15/02/10 18:33

      אני פרסי ואני יכול לומר שאין לי שום דבר משותף עם המרוקאים האלה.בטוח לא במוזיקה התת רמה ולא באישיות הנחותה של הזמרים הללו.

    • הברברים שמים עליך פס,תחזור לאירן\\עיראק יא קוף שעיר . (ל''ת)

      אנחנו בכ מצליחים., 15/02/10 19:10

      • מר ברברי נחנח צודק

        מני, 15/02/10 21:43

        גם אני מזרחי וגם לי אין דבר משותף עם המרוקאים הפרחים.במה אתם מצליחים?בפשע בלאכלס בתי סוהר?

  • 86.

    פרצופה של התרבות היא פרצופה של המדינה

    אוהב מוסיקה מאוד, 15/02/10 17:37

    כמו המוסיקה המזרחית, גם המדינה אגרסיבית, רעה, רדודה, שובניסטית, חלטוריסטית, מושחטת, מכוערת, אלימה אלימה אלימה ולא נעימה.
    זוהי פרצופה של המדינה, זו היא השתקפות העם בתרבות, זהו הפסקול של ישראל 2010. מוסיקה מזרחית רדודה וים תיכונית. כמה עצוב.

  • 85.

    בתור מזרחי גאה אני מתבייש בכל שירי ה''מותק '' ו''הבובה''

    מזרחי מזרחי, 15/02/10 17:37

    אני חייב להסכים עם מנחם. הבעיה היא לא במוזיקה היא בעיקר במילים זו תת רמה.הפיטנים המזרחיים ואפילו זמרי הזמר המזרחי הוותקים הקפידו על איזו שהיא רמה של הבעה. כותבימ כמו אביהו מדינה למשל כתבו טסקטים איכותיים מאד אבל מה שקורה היום זה פשוט בזיון.

  • 84.

    רוצה קצת צומת לב

    רןעי, 15/02/10 17:28

    קיבלת מנחם

  • 83.

    DONT LIKE IT

    STEFAN, 15/02/10 17:27

    SO DONT GO TO ANY CONSERT

  • 82.

    גזען בילתי נילאה - פעם נגד הומואים , פעם נגד זמר מזרחי

    דוד, 15/02/10 17:24

    מעניין מי הקורבן התורן שלך אדון מנחם

    • זו השיטה להסוואה ברשת התגובות של המחבלים. אז מה חשוב מה כתבת. (ל''ת)

      ''דוד'' תפסיק לחטוף שמות של מגיבים פרוישראלים, 15/02/10 18:06

  • 81.

    אני אלרגי לערסים ופריחות ולמוסיקה מזרחית . (ל''ת)

    benzi. a, 15/02/10 17:19

  • 80.

    אם רוצים לעשות לנו חור בראש, להביא מקדחה או מחרטה

    למה מוזיקה מזרחית?, 15/02/10 17:19

    משרד הבריאות צריך לחקור את הקשר בין עליית המוזיקה המזרחית לעליית מקרי המיגרנה והחרפתם בקרב הציבור.

  • 79.

    את המוסיקה המזרחית הביאו עלינו שתיינים וערסים נרקומנים והפריחות . (ל''ת)

    זה כבר לא תרבות, 15/02/10 17:15

  • 78.

    הם קנו את האהדה שלהם בלי הנחות אם אתה אוהב את זה ואם לא

    נירו, 15/02/10 17:14

    זה מה שהעם בחר, זה מה שהעם רוצה,
    אם זה מציק לך אז אתה בבעיה...וחבל

    • ממש לא נכון

      יוני, 15/02/10 18:23

      זה העם הרועש בחר, אני מוכן לשים כסף שרוב העם מעדיף לא לשמוע את הרעש הזה.

  • 77.

    זמר מרוקאי-קובי פרץ

    דנה, 15/02/10 17:07

    אתה מדבר מקינאה . עובדה הוא מצליח למלא אולם שלם בנוקיה. אני רואה שלא השתנת מאז האח הגדול. תמיד מגיב בטפשות

  • 76.

    מנחם. הפעם אני מסכים אתך על כל מילה המוסיקה המזרחית שייך לברברים.

    benzi. a, 15/02/10 17:06

    מנחם. אני לא אשכנזי. וגם אני יודע והבנתי את זה מזמן. שהמוסיקה המזרחית זה חולה רעה שנפלה עלינו. אומר לך עוד משהו. אולי לא תסכים איתי אבל יש בזה גם סממנים פוליטים .
    למעלה מ- 98% מצרכני המוסיקה המגעילה והמכוערת הזאת הם מצביעי ש''ס-ליכוד. ויש בהם גורמים המשפיעים על ראשות השידור להשמיע את רוב השירים המושמעים ביום שירים מזרחים ללא הפסקה. לאחרונה נוכחנו כולנו שערץ 24 הוא בפועל ערוץ לשירים מזרחים . כאילו אין כבר תרבות ישראלית ואין יותר את שירי הארץ היפים . כל מה שנשאר לנו לראות יצורים שמסלסלים את קולם המעוות ומשמיעים שירים בנוסח טורקי או עיראקי ותימני והרבה ערבי.

  • 75.

    לא להעליב את המזרח!

    שכל ישר, 15/02/10 17:06

    אני וכל אלה שאוהבים לשמוע אום כולתום .אין לנו בעיה לאהוב זמר כמו אריק אנשטיין או שלום חנוך אבל לא מסוגלים לשמוע מזרחית!

  • 74.

    מנחם צודק!!! (ל''ת)

    קרן, 15/02/10 17:04

  • 73.

    מנחם קיסריה בקיץ אלפי מזרחיסטים נהנים ורוקדים

    מוטי, 15/02/10 17:04

    כואב אהה שהמיזרחיסטים מוצלחים משלמים טוב לזמר מיזרחי שמשלם טוב לנגנים מוכשרים שמענגים אלפי אנשים שרוקדים לצלילי הזוקי והתרבוקה זה כואב לך שמתי לך מלח על הפצעים ,זה בסדר כבר חצי מדינה יודעת שאתה אדם חולה בנפשו שרק מעריב יעסיק אותך ואני מבטיחך שאנחנו המזרחים גם נמלא את פארק הירקון כדי שתכאב כמה שיותר אתה אדם שצריך דחוף טיפול

  • 72.

    איכס. ברברים מיזרחים.כולכם ערסים (ל''ת)

    מיכל, 15/02/10 17:03

  • 71.

    ומהי האלטרנטיבה?

    גיל, 15/02/10 17:03

    לרקוד בחתונה לצלילי חווה אלברשטיין? משעמם. לתופף על ההגה למנגינות שלמה ארצי? סיוט. אין מה לעשות , אנשים מתחברים היום למוזיקה הפחות מנכולית , והיותר קצבית , משמחת ומקפיצה. תקראו לזה אקספיזם אם תרצו , אבל אלו הן העובדות , וחבל שהאליטה העיתונאית הפסבדו אינטלקטואלית שמה לעצמה למטרה לחסל את המוזיקה שרוב רובו של העם צורך ואוהב.

    • אתה צודק לגמרי

      שי, 15/02/10 18:34

      מקומה של המוזיקה הזאת הוא אך ורק בחתונות

  • 70.

    עוזי חיטמן היה כותב לשימי תבורי וזוהר ארגוב והיום?

    שלום, 15/02/10 17:03

    והיום? יוסי גיספן כותב את כל הלהיטים חסרי התוכן לכל משפחת פרץ וחבריהם.. מוזיקה עממית חסרת תוכן שנכתבה עבור הסללוארי..

  • 69.

    עומק זה לא בהכרח הכרח..

    סבתא בריצפה, 15/02/10 16:59

    אישית- אני לא מחובבי המוזיקה המזרחית, אבל בכל-פעם שאני שומעת שיר מזרחי חדש, שכמוהו שמעתי כבר לפני שבוע ולפני חודשיים, אני לא שוכחת שמאחורי המוזיקה הזאת והמילים הרדודות, עומדים אנשים שזה היה החזון שלהם. אולי בעיני כמה המילים מטופשות, שגורות ואפילו 'מעפנות', אבל השורה התחתונה היא שדווקא השירים אותם התאמצו לכתוב עם 'עומק' מסויים יוצאים מעפנים בהרבה מכל שירי ה''נסיכה שלי,את החיים שלי''.
    לא בהכל חייב להיות עומק, לפעמים הרדידות והדוגרי זה מה שעושה צביטה לרגש האנושי.
    מוזיקה זה מוזיקה.יש המון מקום לקבלה, לשיפור, לשינוי וביקורת.הכל יפה במוזיקה וכל המוזיקה יפה.

    • חכי שניה, השארתי את הרשת פתוחה ונכנסו מלא פיות הביתה

      דור, 15/02/10 17:33

      נו באמת... אל תהפכי דברים רעים ושטחיים למקסימים ומרגשים. לא הכל חייב להיות טוב, וכל הזמרים האלה שכותבים שטויות, והשטויות האלה הופכות ללהיט הבא של מדינת ישראל, לא ''התאמצו'' כדי לכתוב את זה. הם פשוט חיפשו מה יתפוס הכי מהר.

      לא הכל יפה במוסיקה, ולכל מוסיקה יפה. עם התפיסה הזאת, אפשר ללכת לכל תחומי האומנות. אז כל בדיחה היא מצחיקה כי הניסיון והמאמץ לכתוב אותה, מראה שהכותב באמת האמין בה וצחק ממנה. אז כל תכנית בידור היא מצחיקה..

      כל ציור הוא יפה, גם אם הוא קישקוש אחד מוחלט, וכל פסל הוא יפה, וכל ספר הוא מצויין...בקיצור, ציירת עולם של פנטזיה

  • 68.

    שירים מזרחיים ודיכאון הם שירים שיטחיים

    יקיר, 15/02/10 16:55

    תמיד אותם מילים על כמה הוא אוהב אותה וכמה הוא לא יכול בלעדיה, כמה היא חשובה לו, כמה היא יפה... מתי ימאס כבר מהטקסטים הממוחזרים הללו??? גם המנגינות שיטחיות ומתאימות רק לריקודים על שולחנות. אמיר בניון הוא היחיד בארץ ששר מיזרחית יפה עמוקה ועם משמעות, האחרון היה זוהר ארגוב...

  • 67.

    כמו שטומי לפיד אמר : לא אנחנו כבשנו את טול כרם, היא כבשה אותנו (ל''ת)

    זו מוזיקה ערבית לא מזרחית., 15/02/10 16:54

  • 66.

    אין תרבות בהיכל... (ל''ת)

    חודדות בובלילים וכדומה, 15/02/10 16:52

  • 65.

    הפסאודו מוזיקה הזו מתאימה לרדידות התרבותית של העם הזה. (ל''ת)

    מתנחל מרעננה, 15/02/10 16:45

  • 64.

    אני אוסר על השמעת ה''מוזיקה'' הזאת בבית- יללות חתולים יש לי מספיק בגינה. (ל''ת)

    המטיף, 15/02/10 16:44

  • 63.

    אום כלתום מצויינת- רוב הזמרים ה''מזרחיים'' בישראל פשוט גרועים- זה הכל. (ל''ת)

    רעמסס, 15/02/10 16:43

  • 62.

    מנחם, גם אתה כמו רבים אחרים....

    אש צהובה , 15/02/10 16:42

    מפספס את הפואנטה....הרי אין לך מושג במוסיקה ואת זה ניתן להבין בקלות מקראית הטור האידיוטי שלך.
    המוסיקה שעליה אתה מדבר (פרץ ודומיו) איננה מוסיקה מזרחית...זוהי מוסיקת דאנס/פופ בעברית עם מוטיבים ים תיכוניים. העובדה שיש כל כך הרבה אנשים שקונים את הדיסקים, פותחים את הרדיו ונוהרים להופעות רק מעצימה את התחושה שמדובר במוסיקה טובה, שהרי שלמה ארצי עצמו כתב כבר שאמן טוב הוא אמן שיש מי שמוכן לשלם בכדי לראות אותו עולה על במה.
    ואגב, קח את אותם הטקסטים ותן לאביב גפן לשיר אותם (לעוף איתו למקסיקו) ותראה שאין לך בכלל קייס...

  • 61.

    כואב כמה שזה נכון

    שלומי, 15/02/10 16:36

    המוסיקה המזרחית השתלטה על כל חלקה טובה במדינה הזו, מילא אייל גולן, או משה פרץ שפה ושם יש להם שירים טובים, או יואב יצחק וחיים משה, אבל המוסיקה המזרחית של היום ברובה בכלל לא מוסיקה, הייתה גם את הכתבה בידיעות אחרונות 'אבודים' שבה אומנים ישראליים טענו על קיפוח ולפי דעתי זה בהחלט נכון, אחרי שאומני הזמר המזרחי טענו לקיפוח, היום זה הפוך אומני הרוק הם המקופחים וחבל, נהיינו מדינת החאפלות והמזרחית, ולפי דעתי זה שכולם ממלאים עכשיו את קיסריה והיכל התרבות לא מוסיף לכבודו של המקום להיפך,

  • 60.

    מנחם--אני שונא מוזיקה רוסית שירים באידיש וכל הלהג המזרח אירופאי שלכם

    המוזיקה המזרחים תמשיך למלא את קיסריה ולשמח אנשים, 15/02/10 16:35

    מנחם - יש לך בעיה - תעבור לגל אחר כשמושמעת מוזיקה מזרחית - זה מה שאני עושה כשאני נתקל במוזיקה המזרח אירופאית .
    ולא אתה ולא מאה כמוך יורידו את הזמר המזרחי מהבמות.

    • חחחח... אני מעריך סאטירה טובה

      דור, 15/02/10 17:24

      הרי זה ברור שאתה אשכנזי שבא לצחוק על ערסים ע''י התחזות לאחד מהם. וואלה, יצא לך מצחיק, כי זה אשכרה איך שהם מדברים. עם שגיאות, בהתלהמות ובחוסר היגיון.

      כל הכבוד על התגובה. לא הפסקתי לצחוק

  • 59.

    מתי נכנע? כמו תמיד כשהם התחילו לצרוח ולבכות על קיפוח. (ל''ת)

    לימור, 15/02/10 16:31

  • 58.

    מנחם אתה גזען אשכנזי וקנאי (ל''ת)

    חיים לוי, 15/02/10 16:25

    • במה יש לקנאות זאת מוזיקה של כלבי ים שמוחאים כפיים כל היום (ל''ת)

      אריק כהן, 15/02/10 16:55

      • אריק לך לישון (ל''ת)

        ענת, 15/02/10 17:37

  • 57.

    מומי.. מומי.. מו מו מו.. מו מו.. מומי...

    איכסה על מדינה שערסים עילגים הפכו בה למובילי תרבות, 15/02/10 16:23

    מ-ז-ע-ז-ע...

  • 56.

    ''פני הדור כפני הכלב''

    דבורה, 15/02/10 16:20

    כיום כל התרבות שלנו היא רדודה,חסרת תוכן,ללא משמעות,לא רק הזמר המזרחי.

    • חולקת על דעתך..

      סבתא בריצפה, 15/02/10 16:51

      אני לא חושבת שכל(!) התרבות שלנו רדודה, אבל אני לא יודעת מהן הציפיות שלך מהתרבות שלנו.
      לדעתי למדינה שלנו יש מגוון תרבויות וכל אחד מלקט לו את המתאימות לו ואת אלו שמתאימות לו פחות הוא בוחר להשמיץ או להתמרמר על קיומן.
      לטעמי לא צריך לאהוב את כולם או את כל התרבויות הקיימות ומרמור עליהן לא עוזר לשנות כלום, אז חבל על האנרגיות השליליות.
      :)

      • זכותך המלאה... (ל''ת)

        דבורה, 15/02/10 17:27

  • 55.

    והימים הם ימי ליטל מעתוק... (ל''ת)

    כואב כמה שכל מילה במאמר נכונה., 15/02/10 16:18

    • לא את....

      לא את, 15/02/10 16:34

      חחחחחח לא את

      • ח חחחחח לא, את (ל''ת)

        לא, את, 15/02/10 17:35

  • 54.

    מיזרחית=ערבים יהודים. שמישהו יעז להכחיש (ל''ת)

    ניר, 15/02/10 16:14

    • גזעןץ (ל''ת)

      משה לוי, 15/02/10 16:21

    • רוק - גרמנים יהודים - שמישהו יכחיש

      יוסי ברקוביץ, 15/02/10 16:22

      תמיד הייתם גזענים חתיכת אשכנזים

      • צודק בהחלט.הם פשוט ברברים מיזרחים (ל''ת)

        צחי, 15/02/10 17:02

      • אך כמה כיף להיות גזען מרוקאי ששונא כל דבר שהוא לא הוא (ל''ת)

        פנתר שחור, 15/02/10 17:08

      • רוק לא התפתח בגרמניה...הנה, הכחשתי (ל''ת)

        דור, 15/02/10 17:20

        • נכון אבל האשכנזים התפתחו שם והם רוצים להיות אליטות משום מה

          יוסי חיים, 15/02/10 23:59

          למרות שהם בכלל לא..

      • אתה פאתט

        ששון אמזלג, 15/02/10 17:26

        אני מזרחי ואוהב רוק ישראלי..
        מה הקשר..
        רק אשכנזים אוהבים רוק?
        אתה ושכמוך הם הסיבה שיש פער עדתי....
        אתם עדיין חיים במעברות
        ואגב מעברות...ישבו בהם עולים מכל העולם....

        • לא מדוייק- אשכנזים קיבלו את הדירות שלהם מהמדינה לעצמם

          עופר נאמן, 16/02/10 01:30

          לעומת המזרחים שלא יכלו לקחת את זה אחרי שלוש שנים - תבדוק שוב לפני שאתה מגיב לעובדות ששון.

  • 53.

    ושיראל!!!! (ל''ת)

    מומי, 15/02/10 16:12

  • 52.

    שב בשקט !! מי אתה בכלל ?? (ל''ת)

    יעקב, 15/02/10 16:12

  • 51.

    תפסיקו לקנא עם התגובות האלו-מזרחית תמיד היו שומעים

    משה לוי, 15/02/10 16:11

    מנחם תפסיק עם השטויות שלך אתה בעצמך אמרת שאתה אוהב את השיר בלבלי אותו אז אל תתייפיף עכשיו כאילו אתה נגד זה.

    • נכון - מנחם אתה משחק אותה ישראלי יפה -אתה גזען אפס !!! (ל''ת)

      אבי כהן, 15/02/10 16:23

  • 50.

    LOVE ME DO של הביטלס זה עומק של מילים!!!

    ריצ'י בלקמור, 15/02/10 16:05

    מנחם שירים לא אמורים להיות בעלי עומק לירי
    הם אמורים לעשות לך שמח וטוב על הלב. גם הביטלס ניגנו ארבעה אקורדים למילים שאין שיטחיות מהן ועדיין הם גאונים.

    שלא תבין לא נכון אני מעדיף לשמוע שחמותי באה אליי לביקור של חודש עם אחותה מאשר לשמוע את קובי פרץ.

    • לא כל מוזיקה אמורה

      המממממממ, 15/02/10 16:23

      לעשות שמח וטוב על הלב.
      שיר טוב הוא שיר שמשאיר אותך עם משהו כשהוא נגמר. והשירים המזרחיים של היום ממש ממש לא.
      כל אחד רק עושה מוזיקת חתונות בשביל ה-40000 שקל לחצי שעה הופעה בחתונה.
      זה לא אומנות ובטח לא איכות.

    • רוב שירי האהבה הפופיים של הביטלס היו יותר עמוקים מכל שיר מזרחי היום (ל''ת)

      אל תקשקש, 15/02/10 17:51

    • ריצ'י בלקמור למד אצלי פריטה על גיטרה וניגן כל הזמן בפלייבק

      אבי ביטר, 15/02/10 19:30

      גם כן גיטריסט חנטריש :-)

      36 שנים אחרי הקונצרט של סגול כהה בבירמינגהם (השני שלהם שהלכתי אליו) אני עדיין זוכר את דמותו הסגפנית והאפלולית, פורט על הגיטרה כמו שפגניני ניגן על כינור...

    • חחח :))) (ל''ת)

      פנדה, 16/02/10 13:53

  • 49.

    רציתי גם להוסיף, שחבל שלא דיברת על שרית חדד

    פנדה, 15/02/10 16:04

    היא עושה עבודה מדהימה בנסיון לפתוח לקהל שלה את העיניים. רק תקשיב לשירים האחרונים שלה איך היא בעצם יוצאת נגד הפרחות במרצדס, נגד החתונות המוגזמות, בכלל נגד להתחתן והביא ילדים ולהיות כמו כולם.. הצרה היא שאנשים מוחאים כפיים ולא מקשיבים למילים, אז אולי באמת עדיף לשיר להם מילים של ילדים בכיתה ג' (אני נשבע שיש לי מחברת שירים מכיתה ג' עם טקסטים באיכות יותר גבוהה - ואני ממש לא ביאליק).

  • 48.

    צודק!! (ל''ת)

    אחד שנמאס לו, 15/02/10 16:04

  • 47.

    מנחם - בוא תסביר לי מה טוב בפופ הלא מזרחי

    פייביש, מבקר תקשורת, 15/02/10 15:57

    במה שיר רדוד וקצבי עם סלסול שונה משיר רדוד וקצבי בלי סלסול? למה אחד ראוי להכנס לפלייליסט והשני לא ראוי? מחכה לתשובה.

    • שניהם לא ראויים להיכנס לפלייליסט (ל''ת)

      דני, 15/02/10 16:16

      • נכון! אבל שיר גרוע עם סלסול יגרור תגובות אכזריות וגזעניות וזה ההבדל!! (ל''ת)

        יוסי, 15/02/10 22:37

  • 46.

    גלגל''צ מזמן הפך לגלגל''ז (גלגלי עזה)

    אבי, 15/02/10 15:57

    הכל שם מוזיקה מיזרחית מגעילה, איכס

  • 45.

    חפשו ג'ו עמר ביוטיוב - ותבינו מה זה מזרחית אמיתית (ל''ת)

    נחנפ, 15/02/10 15:56

  • 44.

    אתה צודק מנחם... שלמה ארצי נפלא עכשיו אני הולך לשמוע אותו (ל''ת)

    אייל, 15/02/10 15:54

  • 43.

    תשמע אדי וודר הכל בסיידר

    יקי המצב בקקי, 15/02/10 15:53

    איך נפלתם למוסיקה שלוכית כזו של ערסים מטרוסקסואלים שהם בדיחה בפני עצמה זה לא הם זה אתם שמאזינים להם!!!!!!

    • אין על אדי וודר (ל''ת)

      מיכל, 15/02/10 17:40

  • 42.

    איפה הימים ההם...

    שושי, 15/02/10 15:53

    שבו שרו שירים עם מלודיה ומילים של משוררים?

    בסדר גודל של נעמי שמר, דן אלמגור, חיים חפר, ואיפה זמרים כמו יהורם גאון, יפה ירקוני,עפרה חזה?

    מה יש לנו כיום, פסטיבל שירי דכאון בנוסח עדות הערסים?

  • 41.

    פשוט בושה שהילדים שלנו גדלים לדבר הזה שנקרא ''מוזיקה'' מזרחית (ל''ת)

    רוני, 15/02/10 15:53

  • 40.

    תראו את מומי בארץ נהדרת ותבינו כמה זה נכון

    עידן, 15/02/10 15:53

    אנחנו צוחקים אבל זה עצוב. המדינה מתדרדרת לתת רמה. מעניין מאוד למה במערכון לא אומרים :''יהיה איתנו אהוד בנאי, מאיר בנאי, אביתר בנאי, יוסי בנאי ,גברי בנאי אורנה בנאי ופוליקר!''

    • ו-ש-י-ר-א-ל !!!! (ל''ת)

      מומי, מומי, מ-מ-מ-מ-מ-מומי, 15/02/10 17:17

  • 39.

    מנחם אתה סתם מקנה שקובי עשה את קסריה ולא אותך (ל''ת)

    bigred, 15/02/10 15:52

    • לך ללמוד לכתוב לפני שאתה מרשה לעצמך להתבתה כאן (ל''ת)

      א, 15/02/10 16:17

      • טעות-להתבתה כותבים ככה: ל ה ת ב ט א -גם אתה לא יודע עברית (ל''ת)

        תגש למנחם ש ילמד אותך עברית וישפר לך את הגזענות, 15/02/10 16:40

      • ועל אותו משקל גם אתה עילג ..

        אביחי, 15/02/10 16:41

        אתה מטיף לו על כך שהוא לא יודעת לכתוב..

        ואז אתה בא ורושם מתבתה ? פעם הבאה זה מתבטא.. ואם קשה תיעזר במילון

        • ועל אותו משקל- איך אתה לא מתבייש להטיף?

          דור, 15/02/10 17:16

          אביחי זה עם כ'

  • 38.

    שאפו

    שאפו, 15/02/10 15:50

    מנחם אומר מה שמיליונים מרגישים...
    מי שהיה אחראי על ההגירה לישראל בקדמת דנא
    אשם... אך ורק לשם אפשר להפנות את האצבע...

  • 37.

    מסכים עם מנחם אבל צריך לשאול שאלות נוספות כמו :

    מסכים אבל, 15/02/10 15:49

    1. איך שירים רדודים מצליחים ?
    2. איך הדת הפרימיטיבית ומוציאי דיבוק מצליחים היום ? ופורחים ?

    תשובה יש לי והיא מורכבת מכמה אלמנטים :
    1. התפתחות פנימית , זמן לפיתוח אישי שהתפתח בעשורים האחרונים .
    2. הדבר הכי מעניין זאת תזונה גרועה ומתאימה
    לבלוטות הטעם ולא לגוף שמנוון את גופנו ומוחנו !!!
    דברים אלו מונעים מאיתנו לחשוב בהגיון !!!
    לא נותן לנו לחשוב לעומק עם ריכוז ממוקד .

    • התוכן מעניין מאוד וגם נכון (ל''ת)

      hah, 15/02/10 16:08

      • מסכימה עם מסכים , ויש בזה הגיון (ל''ת)

        יעל, 15/02/10 17:04

  • 36.

    קנאי! (ל''ת)

    אליאור, 15/02/10 15:48

  • 35.

    קובי פרץ אתה ממש עורב

    ניר, 15/02/10 15:47

    אתה לא זמר אולי אתה רוצה להיות דוגמן בעזה

  • 34.

    מעריב, אתם מאבדים אותי מטור לטור (ל''ת)

    אורן, 15/02/10 15:45

  • 33.

    לא תוכלו להאשים בת תערובת בגזענות ולכן מצדיקה את מנחם

    דלמטית, 15/02/10 15:43

    יש מוסיקה מזרחית יפה ואיכותית. לרוע מזלנו לא זה מה שנשפך על אוזנינו מכל עבר. די, תפסיקו לפטם אותנו בג'אנק תרבותי!

  • 32.

    קובי פרץ השלוף/שלוחי - התביעה בבית משפט ממתינה לך (ל''ת)

    dan, 15/02/10 15:42

  • 31.

    קובי פרץ השלוף/שלוחי - התביעה בבית משפט ממתינה לך (ל''ת)

    dan, 15/02/10 15:42

  • 30.

    צודק !

    אוהד, 15/02/10 15:41

    פשוט צודק... לאן התדרדנו???

  • 29.

    סחטיין, מה שהרבה אנשים חושבים!

    חגי, 15/02/10 15:39

    יפה דיברת, בלי כל הפוליטקלי קורקט המטופש.. הבעיה שלי היא לא המוסיקה (סבבה לגמרי) אלא המילים! אלוהים - מה זה?! הרדוד של הרדוד של הרדוד... אין ספק שיש לזה זכות קיום, אבל לא יכול להיות שהחלק היחסי של המוסיקה הזאת, בחיים שלנו גדול מדי.

  • 28.

    האמת שכל המוזיקה הישראלית ברמה נמוכה היום ...

    מבקר המדינה, 15/02/10 15:39

    למרות שבעיני המוזיקה המזרחית של היום נוראה ואיומה, אני חייב לציין שגם המוזיקה הלא מזרחית משעממת בנאלית וחסרת חיים ונעדרת תכנים אמיתיים.

    אף אחד לא מתקרב לסטנדרטים של שנות השבעים ואפילו השמונים....

    בוא נזכור שהסיבה היחידה לסטנדרטים הגבוהים היתה הריכוזיות של ערוץ טלויזיה בודד ושני ערוצי רדיו בודדים בזמנו (גל''ץ ורשת ג בשעתו), שאפשרו לאינטלקטואלים להכתיב את טעמם המוזיקלי.
    כמו כן חובה לציין את הלהקות הצבאיות שהיו חממה לכישרונות צעירים ואייכותיות.

    היום קיים ריבוי עצום של ערוצים ואין משמעות גבוהה לאיכות המוזיקה ותכניה. האמנים המובילים היום אפילו לא שירתו בצבא,ובטח לא היו בלהקה צבאית, ורימון אם כל הכבוד אינו תחליף למסגרת זו

  • 27.

    זה פופ! פשוט שטחי כמו בכל העולם

    שמעון עזר, 15/02/10 15:37

    ואם זה עושה לאנשים מצב רוח טוב יופי.
    אני טעמי שונה אך גם שם ניתן למצוא דברים יפים ויפים מאוד אפילו.

  • 26.

    קרב אבוד

    רועי, 15/02/10 15:37

    לצערי התיקשורת מתיישרת עם הרוב, והרוב פה...נו טוב לכו לכל קניון או פארק ותיראו אותו (הוא שמן, ''בלונדינית'' ונותן כבוד)

    אני מאוד אוהב מוזיקה מזרחית, שעד לפני כמה שנים באמת נשענה על תכנים יפים, חלקם לקוחים מהמקורות שלנו.מספיק להקשיב לשירים המיתולוגים של שימי תבורי, יואב יצחק, זוהר ארגוב, בועז שרעבי, עופרה חזה ורבים אחרים בשביל להבין לאיזה פח זבל התיישרנו.

    אני מתנצל עם העלבתי את פחי הזבל, באשר הם.

    אני שומע את השירים, רואה את הפופולריות של אותם זמרים וזמרות ואני דואג. דואג מהעתיד לבוא. אוכלוסיה שמתחברת לזבל הזה (שזה מתחיל להראות כמו הרוב) היא אותה אוכלוסיה שתוביל אותנו בתחומים האחרים.

    • לרועי

      מיקה, 15/02/10 21:28

      ולא בטוח שהאוכלוסייה הזאת שאתה מדבר עליה,תצליח להוביל אותנו לאנשהו....

  • 25.

    כל כך נכון, ואני במקומך, מנחם,

    מוזיקת בכיינים, 15/02/10 15:36

    הייתי מביא את הדוגמא הכי אידיוטית:

    ''אני מוכן לחיות על לחם ועל מים -
    ורק לראות אותך תמיד מול העיניים''.

    האיש אשכרה מצא חרוז, כל הכבוד לו.

    • זה לא שיר של קובי!! (ל''ת)

      אש צהובה , 15/02/10 16:36

    • אם החיוך שלך שווה מליון דולר, הדביקי בול שלחי אותו אלי בדואר

      אילן צפון, 15/02/10 18:59

      נמוך נמוך

  • 24.

    הים-תיכוניות הנוראה השתלטה על חיינו

    דודו, 15/02/10 15:35

    יכולים להגיד עד מחר שאני גזען, אבל אם לרצות חברה תרבותית, סובלנית ומשכילה, זו גזענות, אז אני גזען גדול מאוד.
    התרבות הים-תיכונית הירודה השתלטה על חיינו בכל התחומים. אנחנו מוקפים בטיפוסים ברבריים שנדחפים בתור, מקללים אותך בבהמיות בכל הזדמנות, מלכלכים את המדינה, מרעישים וחושבים שהעולם שלהם. אם המצב ככה ביום-יום אז למה שמוזיקת הרקע של הברברים האלו לא תהפוך לפסקול של תקופתנו. כפי שאריק איינשטיין, שלום חנוך, יהודית רביץ, נורית גלרון, כוורת, יהודה פוליקר ועוד רבים אחרים, שמלאו את חיינו בפסקול נפלא ואיכותי של מוזיקה מכל הגוונים בתקופות בהן היה קצת יותר נעים לחיות בארץ, כך היום מי ששולט במוזיקה זה פס ייצור של שמאלץ-פופ מזרחי, שהמילה ירוד היא מחמאה עבורו, שכולל את אייל גולן (שבעבר היה איכותי יותר עד שהבין שהיום הכסף במוזיקה המטומטמת), קובי פרץ, משה פרץ, עידן יניב, דודו אהרון ועוד כל מיני יצורים שמתחרים ביניהם מי ימלא את קיסריה/היכל התרבות/נוקיה ובשלב הבא בטח גם את איצטדיון בלומפילד או פארק הירקון. ה''זמרים'' הללו נדחפים על-ידי אמרגנים כוחניים. המילים מטומטמות, הלחנים דפוקים והכי גרוע, הקהל דפוק!

    • תגובה מעולה וממצה. (ל''ת)

      אהבתי., 15/02/10 16:26

    • חייב להסכים איתך (ל''ת)

      יקיר, 15/02/10 16:59

    • כל הכבוד! (ל''ת)

      לא יכולתי לכתוב זאת טוב יותר, 15/02/10 17:03

    • what do u think

      stefan, 15/02/10 17:21

      that u r living in the europe,,,,hahahaha wake up ,israel is 3rd world today,,,and israel in the mid-east,,,that u bring slavse from east europe and thinking that israel become europe ,,,forget it. all those they come to israel they lived very poor in EAST EUROPE.
      COME TO EUROPE AND SEE HOW AND WHAT THE REAL EUROPIANS THINKING ABOUT THE POLISH AND UKRANIANS..
      ISRAEL ITS NOT WEST ,,ITS EAST.

  • 23.

    מנחם! בוא ואציע לך תיזה אחרת....

    אופיר, 15/02/10 15:35

    הרעיון בכלליות הוא כי לתקשורת נוח מאוד עם המצב הזה , בו היא ''דואגת'' לפמפם לציבור את המוזיקה המזרחית הנחותה הזאת, על מנת להצדיק את עצמה ולטעון כי המוזיקה ה''ישראלית'' עדיפה.

    באופן זה , אתה יכול לשמוע שדרים ברשת ג'ביום שישי המגישים את התוכנית ''אגן הים התיכון'', כאשר הם מדברים עברית עילגת ומגישים את התוכנית ברמה של ילד בכיתה ג'.איך לעזאזל, רשות השידור מאפשרת לתת רמה כזאת לשדר ברדיו, לאלוהים פתרונים...

    עכשיו, אמור לי אתה , מה הבעיה לשים שדרנים איכותיים, כמו פרנס, ורד יפתחי,מנחם פרי וכיוב', ובמקום להשמיע את המיץ של הזבל, להשמיע טקסטים יפיפיים המצויים בדיסקים של זהר ארגוב, אבנר גדסי, ישי לוי, שלומי שבת, מרגול, עמיר בניון,ועוד רבים וטובים.?

    כאשר הרדיו משדר בעיקר זבל להמונים, הוא גורם גם לאמנים לבחור להקליט את השירים הללו מתוך ידיעה כי רק עם החומרים הרדודים הם יעלו לשידור
    לעומת זאת , אם הרדיו היה משדר את האיכותי יותר, אני מבטיח לך שגם קובי פרץ היה מתחיל לתת את דעתו לטקסטים.

    אני מוכן להתערב, שאת רוב השירים היפים של הזמרים שמניתי לעיל ( כדוגמא), רוב הציבור לא מכיר , אלא רק את ה''להיטים''

  • 22.

    אין זמר מזרחי או מערבי. יש זמר על רמה או שאינו על רמה.

    אחלה, 15/02/10 15:34

    אבל אין חינוך שילמד מהו זמר על רמה. לכן מנחם למה לכעוס?
    להתחיל ללמד מהו זמר על רמה,
    מה מבדיל בין שיר נשמה לשיר בלה בלה

  • 21.

    מנחם לכלכת. השילוב המערבי מזרחי יפהפה. (ל''ת)

    לא מסכים איתך, 15/02/10 15:33

  • 20.

    אנחנו ערבים יהודים

    יוסי, 15/02/10 15:32

    הצטרפנו למרחב המקום ניצח הפכנו לערבים גם עם הדת שלנו יהודית אנחנו ערבים גאים יאלללה כפים

  • 19.

    מנחם תתנחם שזו רק ההתחלה ושתחיה בקנאה

    מוטי, 15/02/10 15:30

    אתה קנאי שונא מזרחים מובהק אם כבר אתה מדבר על המוסיקה הישראלית שאתה מתגעגע היא גנובה מהלחנים הרוסים אז אל תמכור לנו את השנאה שלך

  • 18.

    צודק!

    אילנית, 15/02/10 15:27

    די כבר, אי אפשר לשמוע את השירים שמשתלטים על כל תחנה ברדיו ועל ערוץ 24, מילים ריקות מתוכן, פרצופים מסכנים, טעם רע בבגדים ועוד זוועות, מה קרה לכל שאר האומנים, למה לא שומעים אותם?

  • 17.

    אה...! מנחם...! תופעה מגונה..?? למה..?? ''תרקוד היא אמרה לו'' עדיף??? (ל''ת)

    דודי, 15/02/10 15:23

    • כן (ל''ת)

      דור, 15/02/10 17:11

    • כן (ל''ת)

      שליימה ארצי, 15/02/10 17:12

    • כן (ל''ת)

      ארז, 16/02/10 13:34

    • כן (ל''ת)

      ירון, 16/02/10 13:54

  • 16.

    מלךךךךךךךךךךךך (ל''ת)

    עמיתוש, 15/02/10 15:22

  • 15.

    כל מילה בסלע!

    שלומי אדרת, 15/02/10 15:21

    אין יותר ביטוי למוסיקה שהיא לא מוסיקת ''כפיים''.

  • 14.

    narow perspective

    jojo, 15/02/10 15:17

    no one to blame,it's just one of the symptoms of ''a dieing culture''...like the violance,the orgenised crime,the bad education system,the poverty and the human slavory.
    the direction is DOWN
    and the time is runing out fast
    losing the moral advantage that we used to have on our neigbors
    will mean losing everything
    very soon now
    i'm affraid

  • 13.

    מנחם עוד היה עדין ומנומס

    גיא, 15/02/10 15:16

    בליל של מילים עלובות וחרוזים אינפנטיליים הראוי למאות אלפי המזרחיים המקופחים לכאורה.
    פרצופה העצוב של ישראל.תת רמה. ונכון,אני אשכנזי צפוני ןמתנשא שאוהב את שלמה ארצי.

  • 12.

    ישראל היא מדינה מזרחית עם תרבות מזרחית או יותר נכון

    הקול השפוי, 15/02/10 15:15

    תת תרבות מזרחית.צריך לסתום את האף ולהשלים עם זה.
    צא החוצה לרחוב ותגיד לי למי אנחנו קרובים יותר: לרחוב בביירות או לרחוב בז'נווה?

    • אז אולי בן גוריון צדק בזמנו? (ל''ת)

      רן, 15/02/10 16:18

    • דווקא הייתי ברחוב בז'נבה

      דוד, 15/02/10 16:51

      ותאמין לי שלא היית רוצה להיות שם- אין ילדים ברחובות, הכל מת וקורקטי.

  • 11.

    מנחם מה זה מפריע לך,לא מתאים לך תעביר תחנה,שנים דפקו את המוזיקה המזרח

    קישקוש, 15/02/10 15:11

    שנים דפקו את המוזיקה המזרחית,גם להם מגיע

  • 10.

    לא יעזור האוכל המזרחי יותר טעים

    חיים, 15/02/10 15:09

    אין היום אירוע בלי מוסיקה מזרחית
    וגם הבנות המזרחיות יותר יפות נקודה!

    • יותר משמין התכוונת (ל''ת)

      חודדה את בובלילה בע''מ, 15/02/10 15:27

    • מסכים עם הכל, כמי שחווה את שני הצדדים

      פנדה, 15/02/10 16:18

      אם היינו נשארים רק עם האשכנזים הייתה לנו מדינה מאוד משעממת... אבל הביקורת של מנחם עדיין במקום - התרבות המזרחית החל משנות ה-90 עברה תהליך של השטחה, ובמקום שהתרבות המערבית תשפיע עליה לטובה, היא הושפעה מהמזרחית לרעה.

    • האוכל המזרחי הוא יותר טעים. אך המוסיקה המזרחית היא זוועתית ומגעילה.

      benzi. a, 15/02/10 17:08

      אגב. אני אוכל רק במסעדות מזרחיות

    • הקטע שגם אשכנזיות היום עושים אירועים כמו של מרוקאים חינה וכו' (ל''ת)

      חני, 15/02/10 17:55

  • 9.

    ו....... למה זה מעניין אותנו?

    טיפשים ללא הפסקה, 15/02/10 15:09

    את מי מעניינים ההבלים הללו?

  • 8.

    סוף כל סוף מישהו אומא את האמת בפרצוף (ל''ת)

    בבר ביטון, 15/02/10 15:06

  • 7.

    אי אפשר להבין אותך יהזוי שכמוך

    דני, 15/02/10 15:06

    איך אחד כמוך שהוא בעד להציף את הארץ באנשים מכל העולם מפחד מאיבוד הזהות
    הישראלית?
    אתה ודעותיך הזויות

  • 6.

    זוהר ארגוב המלך

    יואב, 15/02/10 15:05

    בשנות השמונים התקשרות לא קיבלה את זוהר ארגוב אז עכשיו מגיע לכם את פרץ ושותפיו

    • זוהר ארגוב מלך ???? שכחתה שהמכוער הזה היה נרקומן אלים

      אוהד מכבי חיפה, 15/02/10 17:12

      מלך של כל הערסים והצ'חצ'חים.

      • מדברים על המוזיקה ולא האישיות ...מדונה יותר טובה ?

        המוזיקה המזרחית נורא מסחרית היום, 16/02/10 22:53

        זוהר ארגוב שר כל כך יפה עם מילים של אביהו מדינה בשפה גבוהה שהיום לא משתמשים בה בסגנון הפופ הים תיכוני ...אתה צריך לקרוא את המילים של השירים ואחכ להביע דעה
        האישיות שלו לא היתה למופת הוא היה נרקומן ואלים נכון אבל המוזיקה שלו תשאר עוד הרבה אחרי הפופ שיש היום .מה נראה לך שמדונה בתולה נו באמת...אבל עדיין מדברים על טיב המוזיקה ולסיכום מר מנחם היקר על טעם וריח אין מה להתווכח כל אחד שישמע את הסגנון שהוא מעדיף רדוד או לא ככל שיהיה.

      • ומי המלך של האשכנזים אסי דין

        חיים123 , 18/02/10 08:07

        ומי המלך של האשכנזים אסי דין את זוהר לא ישמיעו ברדיו ובטלויזה הגזענית היה לזוהר המון שירים ורק שיר אחת מצולם מיפסטיבל עדות המזרח לא יעזור האוכל המזרחי גם יותר טעים

  • 5.

    צודק זה נהיה גועל נפש מי היה מאמין שהיכל התרבות יכיל את האנשים האלה

    א, 15/02/10 15:01

    אין מקום למוזיקה הזאת בהיכל התרבות ובקסריה לשלמה ארצי לקח 10 שנים בעבודה קשה ובצינורות המקובלים להגיע לשם ועכשיו כל פלצן שעושה גבות ומחמצן שיער עם יחצ''נות זולה מקבל להופיע שם

    • כשאני שומע אותך אומר ''האנשים האלה''

      פנדה, 15/02/10 16:20

      ישר זה עושה לי חשק למלא את היכל נוקיה בכל משפחת פרץ לדורותיה, עם מנגלים וקולולוש בכל פינה...

  • 4.

    מנחם, לא יכול להיות שאני מסכים איתך..........

    אמיר, 15/02/10 14:39

    אבל כן, אתה כמובן צודק.
    רק חבל שבכול דבר (אוכל,תרבות, אומנות) אם חס וחלילה מישהו מעדיף מערבי או אשכנזי הוא כבר גזען וחס וחלליה להעיז להגיד דבר נגד זה

  • 3.

    זה לא מוזיקה מזרחית.זה דאנס פופ ים תיכוני רדוד ועילג.ככ' משעמם.חוזר על

    ואני מעדות ספרד,ואוהבת מוזיקה ערבית אויינטלית., 15/02/10 14:28

    עצמו.

    • כתבת בידיוק מה שאני ועוד רבים חושבים (ל''ת)

      מזרחי שמרגיש שהמהפיכה הלכה למקום אחר לגמרי, 15/02/10 15:14

  • 2.

    כבר שנים שלא כתבתי טוקבק, אבל.... אתה כ''כ נוגע בנקודה

    טריסטן, 15/02/10 14:24

    הדוגמא של שושנה דמארי היא מעולה, גם השירים של אחד זוהר ארגוב, הם ממש פיוטיים עם עברית טובה שברובה נשענת על המקורות שלנו. לא חסר שירים מזרחיים טובים, אבל הפופ הים תיכוני הזה לא שונה מכל הפרחות באמ טי וי, ששרות על ג'ני מהבלוק. זה ירוד ומרדיד אותנו

    • ואו שנים שאנחנו מחכים לשמוע מה יש לך לומר סוף סוף אתה מגיב ישש (ל''ת)

      דרמה, 15/02/10 15:23

    • ד''ש לאיזולדה (ל''ת)

      אזרחית, 15/02/10 17:41

      • ד''ש גם לאיזולירבנד

        תוהה בוהה ולפעמים בוכה, 16/03/10 14:21

        שיהיה על הדרך...

  • 1.

    מסכים עם כל מילה, והמדיה אשמה

    גיל, 15/02/10 14:00

    הקהל אוכל בכפית כל מה שהמדיה מאכילה אותו. יש הבדל בין לתת מקום לאמנים המזרחיים לבין לבטל כל מוזיקה אחרת. למה לא שומעים ברדיו ובערוצים השונים את יהודית רביץ? גידי גוב? שלום חנוך? ברי סחרוף?
    איפה הקהל השפוי שיירים קול צעקה?
    תנו מקום למוזיקה ישראלית לסוגיה!

    • נכון ככ'. (ל''ת)

      תקראו.למה הכול קיצוני בארץ שלנו?, 15/02/10 14:29

    • נכון - והנה דוגמה מצויינת

      סיון, 15/02/10 15:45

      כל אחד יכול לכתוב שיר בעל סגנון מזרחי. כל שעליו לעשות הוא להקפיד על שלושה כללים בסיסיים:

      1. שימוש שפה דלה ביותר
      2. תוכן שטוח ובדרך כלל מאוד מאוד ילדותי
      3. לחן מתבכיין

      ולהלן הדוגמה אותה אשלוף תוך 3 שניות:
      השמש שוקעת לפתע בים
      וליבי העצוב שותת דם
      הלכת ממני לבלי שוב
      שום דבר לא נראה עוד חשוב
      חזרי אלי חזרה אהובה
      מבטיח לך: אשתנה לטובה.

      נשמה שלי כבר אין צבע לעולם
      כי את הלכת וליבי שותת דם..

      עכשיו לחן מתבכיין, קצת סלסולים, חולצה עם פאייטים, חמצון שיער הראש, הסרת שיער החזה
      ויאללה - קיסריה!!

      • סחטיין עליך, סיון!! (ל''ת)

        אני רץ להלחין, 15/02/10 16:12

        • גם אני (ל''ת)

          מישהו פרץ, 15/02/10 21:46

      • סיוון

        מייסי, 15/02/10 21:37

        קלעת בול!!!

        והרגת אותי מצחוק על הדרך :)))))

      • ענק!!!-יחי המלכת הזמר החדשה!! (ל''ת)

        ניר, 16/02/10 05:27

      • סיון

        בעמק, 16/02/10 15:03

        סיון: גדול נכון ומצליח, שמרי על זכויות היוצרים לשיר זה, מישהוא יחטוף אותו ויהיה כוכב