• 38.

    מצעטר לא הצלחתילהתאפק - חיים כהן הוא השף מספר אחד בטלוויזיה (ל''ת)

    שלומי, 05/02/10 00:09

  • 37.

    כנראה שרבים מסכימים לדעתך

    גיורא לשם, 27/01/10 18:21

    רבים מחברי הלכו לשמוע את האופרה של גיל שוחט וכולם טענו שמדובר במוזיקה מנופחת שהרסה את הטקסט של חנוך לוין.

  • 36.

    תתחיל לאסוף אבנים עפ התורה אתה ראוי לסקילה

    שי, 25/01/10 13:31

    מנחם המעצבן- הרבה מצוות בתורה אתה לא מקיים- ועל פי התורה אתה חייב סקילה הבחירה שלך לאמץ את האיסור על משכב זכר אין בה יושר.
    התורה אוסרת לא רק על חזיר, אתה חייב סקילה כיון שאתה לא שומר שבת, כמו גם אשה נואפת ומי שמקלל ולא עובד את ה'

  • 35.

    כמו שעדנה אמרה (בהקשר אחר על מישהו אחר):

    אלירן, 24/01/10 19:28

    כל כך הרבה כלום בכ''כ הרבה אורך, שעטוף בכ''כ הרבה מילים. משפט מבריק שמתאר בדיוק את הכתיבה של מנחם.

  • 34.

    מנחם הקשקשן

    יוני, 24/01/10 15:14

    כרגיל קראתי את הטקסט שלך ברפרוף.
    הרבה מילות תואר שבאות לחפות על מחסור בתוכן. אתה מקרין פרימטיביות המתגלמת בצורת דבקות עיוורת בספר מטופש שנכתב לפני אלפי שנים. אתה לא כ''כ שונה מהממסד הדתי כמו שאתה רוצה לחשוב. 

    • ספר ''מטופש'' ששמר על אבותייך במשך 2000 שנה (ל''ת)

      יהודי, 25/01/10 09:19

    • התנ''ך זה ספר מטופש???

      בוני, 25/01/10 11:05

      אולי אתה טיפש אדון יוני!!!!!!!!!!!
      אתה בסה''כ יהודי מסכן, שמתכחש בכל הכח לאוצרות החכמה העומק האמת והיופי של העם שלו!כנראה שלא קראת/למדת תנ''ך בחיים שלך או שקראת תנ''ך ,אבל דרך העיניים הקטנות האטומות והטיפשות שלך!(וזה לא קשור בכלל לממסד הדתי, שיכול להיות מאד שהוא מלוכלך ומעוות!)

  • 33.

    מנחם ... אתה משעמם אותי (ל''ת)

    פיהוק, 24/01/10 08:24

  • 32.

    גם התנהגות כמו שהראית אתה באח הגדול אסורה על פי התנ''ך (ל''ת)

    ולך זה לא נפריע. אז אל תגיד דברים כאלה, חראם., 23/01/10 17:41

  • 31.

    משום מה התעלמו בכתבה על הבקורת העלובה של מנחם,על ספרו של יואל הופמן .

    נתן.ש מעלות. , 23/01/10 16:28

    ספרו האחרון של יואל הופמן,''מצבי רוח'' זוכה הן לבקורות נלהבות והן להצלחה בשוק הספרים.

  • 30.

    מנחם יקירי

    חגי, 23/01/10 13:25

    לגבי עדנה אני לא אתייחס לדבריך כי היא אישה הזויה ותלושה מהמציאות!
    לגבי ההומוסקסואליות של גואל והתנ''ך,שאלה לי אליך מנחם,מה יעשה גבר מאמין,דתי שנמשך לגברים???גם ככה הרבנים לא יודעים איך להסתדר עם דתיים הומואים,(חוץ מהרב יובל שרלו שמבין ועוזר להם!)אז ממך הייתי מצפה לחשיבה/גישה אחרת בתור בן אדם לא דתי (שומר מצוות)זה שהנטיה המינית של גואל סותרת את התורה זה לא אומר שהוא לא יכול ללמוד תנך!!!למשל אתה מנחם,עובר על מלא איסורים חמורים מהתורה,ובכל זאת אתה לומד תנ''ך!!! אתה מדבר הרבה לשון הרע!אתה חוטא בחטא הגאווה!(באצטלה של ענווה רוחנית!)אתה נוגע בנשים!
    אתה לא שומר שבת!ועד ועוד ועוד ובכל זאת אתה לומד תנ''ך.כל הפוסל,במומו פוסל!

  • 29.

    טעיתי שחשבתי שאתה יותר אמיץ !

    אבינועם, 23/01/10 13:10

    הסברך לגבי הסיבה ששרה עפה מהבית הוא עלוב ומעיד על חשש לומר אמת
    ''היא פשוט הציגה דמות גזענית צינית בנוגע לשואה {הספר של בת משפחתה]סכסכנית בלתי נלאית ללא כל נאמנות לכלום ואלימה מחרידה לגבי אשה בגילה. לדעתי ביישה את כל בני גילה וכן את העם היהודי כולו ''שימוש בשואה לקידום ספר שלה או של קרוביה . מדוע לא בקשה את אחד הספרים הגדולים שנכתבו על השואה ?????????????
    אלו הן הסיבות ואין בלתן

  • 28.

    ברכות על גילוי הדעת הנאות בדבר ...

    גלית, 22/01/10 19:43

    שלוחו [אפשר גם שלופו] של אבידן
    כדי לא להתייסר בשנים הבאות עליך לטובה למה שלא תסיר מעצמך את מנת הרוע הגדושה,הבורות וחוסר הבהירות אותה אתה מפגין בכל הזדמנות באשר להומוסקסואליות, גם אם תחזור על המנטרה הנואלת שאין לך דבר נגד ההומאים כלשונך ,יום יבוא במהרה הוא יבוא ותשנא את עצמך לא פחות על דברי הבלע וההבל.מה עוד שעיסוק מתמיד במיחזור עלול להפוך אותך לאיש הפח, פח הזבל כמובן בדומה למה שהיית פחות או יותר באח הגדול,רק שאז זו היתה הצגה ובמציאות זה נראה עלוב.
    למרות הכל, היכולת להצטער היא לכבוד עבורך

  • 27.

    לא ברור למה קופרמן נתן לעדנה להיכנס לאח הגדול

    רחלי מ. , 22/01/10 17:20

    כשלילדים שם אין מספיק ידע להפריך את הטיעונים המטופשים שלה, והניתוחים האינפנטליים שלה על התנך.. היא מנצלת את זה שכולם שם צעירים וכל יום בוחרת לה קורבן אחר לפמפם לו את משנתה הכל כך חסרת אינטלגנציה וחכמה...כל יחסי הכוחות שם ממש לא במקום במיוחד שמדובר באשה מבוגרת מול חברה צעירים שלא נעים להם ממנה ונותנים לה את הכבוד כאשה מבוגרת..

    סתם אשה פרובוקטבית, בית האח הגדול היא תכנית טלויזיה פופולארית וממש לא המקום להכניס אשה עם דעות כאלו מופרכות וקיצוניות...

    היא גרמה וגורמת לאלירז הרבה נזק ובגללה מתחילים להאשים אותו שהוא משתף איתה פעולה למרות שבפירוש אמר לה שהוא לא מסכים עם הדעות שלה...

  • 26.

    מתפלאה על קופרמן שנותן בידי הדוקטור הזה מ''אריאל''

    ליבי, 22/01/10 16:39

    לייצג אותו כמומחה. הוא חסר חן, נראה שאינו אוהב את התוכנית, כמעט לא סובל אף אחד מהדיירים. עושה טובה שהוא עונה, ובכלל נראה מנוזל כל הזמן.. בטוח שאפשר היה למצוא משהו יותר מעניין.
    כותבת תוך כדי צפיה בתוכנית של מנחם

  • 25.

    תומר לנצמן חשוד בגניבה מקופה במסעדה בה עבד ...

    רונן, 22/01/10 15:00

    הוא כבר לא יזכה ,גם ככה יש לו פרצוף תכמן.

  • 24.

    מי שמתעב הומוסקסואליות הם רק חסרי בטחון בגבריותם (ל''ת)

    גיא, 22/01/10 14:29

  • 23.

    לאף אחד אין מונופול על התנ''ך

    אביחי, 22/01/10 14:15

    בטח לא לך.

  • 22.

    כחייל בצה''ל אני נגעל מהחיבור בין אלירז לעדנה שונאת ישראל

    דוד, 22/01/10 14:03

    מה זה הכל כשר כדי לזכות במיליון שקלים?

    • כנכה צה''ל אני גאה בפתיחותו של אלירז

      אבינועם, 23/01/10 13:13

      המפה קיימת
      מי שבטוח בעמדתו אינו חושש מהצגתה ואינו עושה הצגה כדי לצבור נקודות
      בעיני אלירז הוא חייל למופת לעומת הקצין הבזוי שטוען כלפיו ''מה היית חייל פשוט'' דברים אלה אינם יוצאים מקציני אמת בצה''ל .

  • 21.

    קובי המלךךךךךךךךך (ל''ת)

    עמיתוש, 22/01/10 14:02

  • 20.

    אני מרחם עלייך עדנה...כמה בורות ועליבות, כמה שנאה עצמית ולאומית...

    אור, 22/01/10 13:29

    יש באשה קטנה שבינה לבין זיקה יהודית שורשית אין ולא כלום.עדנה היא תוצאה של תפיסת עולם רופסת ונפסדת ''פוסט ציונית'' אשר גורמת נזק מתמשך ולדלגטימציה של מדינת ישראל.
    תודה לאל ולשמחת הלב שאין רבים כמוה בציבור הישראלי והיא שייכת למיעוט עלוב ונמאס שיום יבוא וייעלם בחשכת ההיסטוריה של עם ישראל.

  • 19.

    למה אני מזיק לעצמי בצורה העקרבית הזו? ענק!!!!

    עקרב, 22/01/10 12:53

    כאלו אנחנו,מנחם. לצערי

  • 18.

    אלירז למיליון.... (ל''ת)

    רחלי מ. , 22/01/10 12:46

  • 17.

    אתמול פוטנה אמרה בחצי לגלוג חצי בוז שבתנך יש סיפורים איומים

    רחלי מ. , 22/01/10 12:44

    ואף אחד מהנמושות שם לא פצה פה...והביא טעון נגד שעם כל הכבוד מה יש לה להגיד שבשם הקוראן והאיסלם ישנם פיגועי התאבדות בלכ העולם??
    היא השתלטה שם על כולם כולם הולכים על ביצים על ידה מפחדים להגיד לה דברים לא לוקחת עמדה, מתחנפת לאיילה וסער צועקת על כל מי שחושבת שחלש ממנה, מתייחסת לארז כמו לילד מפגר רק בגלל שהוא חרש..ובינתיים היא הכי נהנית מהמצב של היריבות בין שתי הקבוצות וסוללת דרכה למיליון...

    • פוטנה (ל''ת)

      גם נכון, 22/01/10 15:22

  • 16.

    אין גרוע יותר, מאוס יותר, משמים יותר ממחזה של חנוך לוין.נ. ק. ו. ד. ה. (ל''ת)

    לא מהברג'ה, 22/01/10 12:36

  • 15.

    ישנה אישה ושמה עדנה - כתוב בחרוזים - כדאי לקרוא

    יפעת, 22/01/10 12:35

    ישנה אישה ושמה עדנה, אשר בבית האח הגדול עושה פרובוקציה, כביכול באה לשם עם אג'נדה, ואותה היא רוצה להפיץ ולעשות פרופגנדה, חורשת רע ומזימות, בכל הבית ובכל הפינות, נראית כאישה שאין לה מה לעשות, ונהנית רק מלעשות צרות ומהפכות. הולכת ומתייצבת במחסומים, וממררת לחיילים את החיים, אשר עליה ועל ילדיה שומרים מפיגועים, איך היא לא מתביישת להסתכל להם בפנים ?! היא מציגה את עצמה כמספרת סיפורים, וכל פעם תופסת קורבן אחר לדיבורים, ומסיפורי התנ''ך מגיעה שוב לפטפוט על מחסומים ואף להשוואה מוזרה עם השואה וכל החללים, ובבית יוצרת תוהו ובוהו ומהומת אלוקים.
    אז מי את בעצם עדנה האישה ? פרובוקטיבית אשר מחפשת אך ורק במה, מפירה חוקים וזקוקה לתשומת לב רבה, אף במחיר יריקה לבאר אשר ממנה את שותה. על כל זה יש לי לומר: את בושה, פשוט בושה, את נטע זר וכלימה, עוכרת ישראל – זאת המילה.
    נהנתנית אשר בכל העולם מסתובבת, כשהחיילים פה מחרפים את נפשם בשמירה על המולדת, ושומרים על ביתך ומשפחתך בעוד את אותם מחרפת. זאת לך אומר : את ממש, אבל ממש בלתי נסבלת, ואינך ראויה להגנה מאף חייל ואף חיילת.

    • עדנה בחרוזים (ל''ת)

      יפה יפה נאמר, 22/01/10 15:21

  • 14.

    מנחם, אנא תפסיק להזיק לעם ישראל עם הדמגוגיה העלובה הזאת!

    שלום הירושלמי , 22/01/10 12:18

    הרי אם אתה מחלל שבת, שהעונש ע''פ התנ''ך הוא מוות בסקילה כמו משכב זכר. ואם אתה מתנגד לברית מילה, איך אתה יכול להאמין בתנ''ך ע''פ שיטתך? האם רק המצוות שלא מתאימות לך הן עומדות בסתירה לתנך? ואם אתה חושב שהאיסורים הנ''ל לא עומדים בסתירה לתנך, אנא אל תבוא בטענות לעדנה וגואל!

  • 13.

    ומה עם ברית מילה? גם את זה התנך מחייב!

    מנחם אתה צבוע, 22/01/10 12:08

    הרי אתה הצהרת שאתה נגד ברית מילה, אז רק במצוות שמתאימות לך אתה מאמין? אתה בכלל, אבל בכלל לא יותר טוב מגואל, תתבייש לך!

  • 12.

    גועל ועדנה והתנ''ך:טובל ושרץ בידו. (ל''ת)

    בן,גם אתה נהגת כמוהם.טול ורה מבין עיניך., 22/01/10 12:01

  • 11.

    ''''''החיבור של אליערס וגואל לעדנה שונאת ישראל,שערוריה'''''''''' (ל''ת)

    נגעל מהערס, 22/01/10 12:00

  • 10.

    התנ''ך הוא כאילו היא משלנו.. בעצם נטע זר ומוזר

    שתלך לפסיכיאטר, 22/01/10 11:33

    ולגבי קובי פרץ - זה לא מה שנאמר אלא הטון ואיך ואני בטוח שהוא לא חילק מחמאות שם. מכאן ועד תביעה.. הדרך רחוקה. אם היו תובעים כל קבלן שיפוצים שמכנה את הלקוח קרציה לא היו קבלנים..

  • 9.

    מנחם, כמו החרדים גם אתה מנסה לנכס לעצמך את התנ''ך. תהיה קצת יותר פתוח. (ל''ת)

    איל, 22/01/10 11:30

  • 8.

    מוזר לי העניין של משכב זכר..איך בתורה אין איזכור למשכב כזה

    עידן, 22/01/10 11:25

    הרי בכל התרבויות בעולם יש איזכורים למשכב זכר עם זה בתרבות היוונית הרומאית האידיאנית איך שבתנ''ך שלנו אשכרה השמיטו הכול
    הרי העולם נברא על בסיס הדו מיניות חוץ מזה שבין יהונתן ודוד היה משהו שממש לא ברור כאילו השמיטו וגזרו דפים שלמים על אהבתם.
    גם נח שבניו עשו בו מעשה סדום ששכב שיכור ואיבר מינו בצבץ .
    הכנענים היו עושים מעשי סדום.
    אלוהים אמר לכנען''ארור אתה''הקללה היא על שעשו את אביהם (כמו גילוי אריות) ולא ארור על הומוסקסואליות.
    משהו מוזר
    או שאלוהים מתיר משיכה ואהבה מינית בין שני זכרים אבל האקט אסור מוזרררר
    הומו סקסואליות נצפת גם בטבע

    לכול הקוראים אני הומו מה לעשות ניסיתי לאהוב בנות אי אפשר
    האם אני יכול לגרום לרב עובדיה להימשך לאלי ישי?לאא הוא לא אוהב בנים
    אז גם אני לא יכול להימשך לבנות
    מעצבן אותי שחושבים שהומו זה בחירה
    זה ממש לא.
    אבל לא אבכה עם זה אם זה משאלוהים נתן אלך על זה בראש מורם ובכייף..ואגב אני נהנה מאוד!
    חומר למחשבה

    • נכון מאוד הומו זאת לא בחירה

      דויד, 22/01/10 12:20

      זאת סטיה של הטבע שהיתה מאז ומעולם וכנראה שגם תהיה בעתיד.
      מה שמקומם אותי זה שחלק מהקהילה ההומואית בישראל מנסים לשטוף לנוער את המוח שאדם יכול לבחור את ההעדפה המינית שלו(ראיתי ראיון של גל אוחובסקי עם נערה בערוץ 24 שבו הוא שואל אותה אם יש לה חבר או חברה והיא ענתה לא שברור שחבר ואז הוא ענה לה שזה לא כל כך ברור ואפשר לבחור...?)אני לא זוכר את עצמי מתלבט בשאלה אם אני נמשך לבנות או לבנים פשוט באופן טבעי נמשכתי לבנות ואני חושב שאם בכלל יש התלבטות אז אין מה להתלבט אתה כנראה הומו.
      אל תשכח שעצם היותך הומו הוא בזכות זה שהוריך לא היו כאלה ולכן אין שום הצדקה לעודד את התופעה אלא לקבל אותה מחוסר ברירה

      • לא ברור מדוע מבחינתך גל אוחובסקי הוא הקהילה ההומואיות בישראל?

        אני, 23/01/10 01:58

        אתה יכול להרגע אם הפארנויה שמהולה בהומופוביה שלך. אף אחד לא מנסה לשטוף לאף אחד את המוח. בדיוק כמו שאף אחד לא עשה מצות מדם של נוצרים.

        אדם לא יכול לבחור את העדפה המינית שלו.
        זה לא בחירה. ועל זה גם אתה הסכמת.
        אז גם אם אדון גל אוחובסקי שואל ילדה אם יש לה חבר או חברה, זה לא יהפוך אותה ללסבית. היא פשוט תענה''לא''.

        אין מה לעודד או לא לעודד את ה''תופעה''(מדובר באנשים, לא תופעה. זה לא משהו חולף. זה כמו שתגיד שלהיות שחור זוהי תופעה או להיות יהודי זוהי תופעה) , כי כמו שאמרת, זה לא בחירה וגם אם תעודד או לא תעודד עדיין מספר ההומואים יהיה זהה.

        מה שיש לעודד זה את החופש ואת הליברליות של כל אדם לחיות את חייו כמו שהוא.

        נ.ב. אתה לא אנדדיקציה לשום דבר. זה שאתה לא התלבטת לא אומר שאחרים לא. וזה לא קשור לבחירה או לא בחירה, זה נקרא ביסקסואליות.

        נ.ב.2 עד כמה שידוע לי הומואים הם לא עקרים, ויש להם אברי רבייה כמו לכל אדם והם כיום יכולים ומביאים ילדים לעולם.

    • ודבר נוסף

      דויד, 22/01/10 12:22

      בתורה יש איסור מפורש על משכב זכר,איסור שלא מותיר שום מקום לפרשנות נוספת או להקלה ואני חושב שכל אחד שהוא הומו ורוצה להתקרב לדת או שנולד דתי יש לו בעיה רצינית עם זה

      • אין שום בעיה

        אני, 23/01/10 02:01

        קודם כל מן הסתם שלאדם חילוני אין כל בעיה, בדיוק כמו שלא שומר שבת הוא יכול לקיים משכב זכר.

        אבל גם לאדם דתי אין בהכרח סתירה עם להיות הומו. כי אין איסור על להיות הומו, רק על אקט מיני מסוים ללא קשר לנטייה מינית.
        יש דתיים הומואים שיכולים לשלב בין אורח החיים הדתי להומוסקסואלי, וכל מה שהם צריכים לעשות זה לא לקיים משכב זכר, שזה לא שונה מכך שהרב עובדיה צריך לא לעשות אהבה עם עצמו(הטלת זרע לבטלה).

        נ.ב. גם אם אדם דתי וכן מקיים משכב זכר, הבעיה אך ורק אם הוא שייך לזרם האורתודקסי. יש זרמים אחרים, ויש לכל אדם זכות לחיות את חייו ולהגדיר את עצמו איך שבא לו, לא לך ולא לאף רב אין מונפול על הדת והתורה.

    • ואללה, עידן, אתה מה-זה בקי בתנ''ך. אני, כליצן, לפחות לא פותח ת'פה..... (ל''ת)

      ליצן החצר, 22/01/10 13:06

    • ועוד משהו, עידן, גם היה עדיף שתלמד לכתוב עברית. (הססתי אם להעיר) (ל''ת)

      ליצן החצר, 22/01/10 13:07

    • ויקרא י''ח, 22: ''ואת זכר לא תשכב משכבי אשה תועבה היא'' (ל''ת)

      קבל ציטוט, 22/01/10 13:24

      • לא טיפש, לא הבנת כלל את כוונתו

        אני, 23/01/10 01:52

        הוא לא דיבר על האיזכור לאיסור עצמו. אלא על סיפור כלשהוא בתנך שהיה מעורב בו משכב זכר.

        יש איסור בתנך על חילול שבת- ויש גם סיפורים על הנושא.
        יש איסור על אכילת טריפה- יש סיפורים על הנושא.
        יש איסור על משכב זכר- אבל מעבר לכך אין שום איזכור או סיפור או מקרה ספציפי של משכב זכר.

        זוהי הייתה כוונתו.

        • יש גם איסור על אכילת חזיר - ואין שום סיפור נלווה

          קבל ציטוט, 23/01/10 07:15

          יש גם איסור לשכב עם בהמה ואין סיפור נלווה. ואיסור לקלל חירש ולשים מכשול לפני עיוור - בלי סיפור נלווה. שאמנה לך את כל האיסורים הידועים בתנ''ך שאינם מלווים בסיפור? מאיפה הקרצת את הטיעון הביזארי הזה?

  • 7.

    מנחם אתה צודק! אבל התנ''ך מתעב עוד כל מיני דברים שאתה בוחר להתעלם מהם

    אז כל אחד בוחר להתעלם ממה שנוח לו, 22/01/10 11:24

    מה עם שבת?
    מה עם כל מצוות עשה ולא תעשה של הרמבם?

  • 6.

    ואתה חושב שאתה מתנהג כדרך התורה?

    ב, 22/01/10 10:37

    ואהבת לרעך כמוך???
    בתור אדם שמפיץ שינאה וכעס וראינו איך אתה נהנה להתעלל באחרים ולהביא אותם לידי דמעות. את זה הדת סובלת?

  • 5.

    מטריד אותי שאתה הולך לפרשן את האח הגדול בימי שישי

    ליבי, 22/01/10 10:26

    בטלוויזיה. הניתוח שלך לא פוגע אף פעם. לא ידעת לפגוע כשהיית דייר ועד כה לא ידעת לנתח ולפגוע אפילו פעם אחת..נהיית לי מנטור של האח הגדול ואינך מבין ענין..להזכירך היית בעד תומר - ותראה אותו. והעובדה שאינך רואה את האינטגרטי של אלירז, את השיחות הכי שוות שעושה גואל..את אלין המקסימה

    • אכן ככה! (ל''ת)

      את לגמרי צודקת, 22/01/10 13:04

  • 4.

    ולחשוב שאת מקומו של מנחם התוסס והמעורר, החליפו עורכי ''האח'' בגועל.

    היכן שפרה., 22/01/10 10:03

    בחירת משתתפי התוכנית העכשווית, היא כישלון מהדהד של הנהלת והנהגת התוכנית. הם כנראה הפעילו מסננת הפוכה,שהרחיקה מהתוכנית את כל מי שהתאים, ובחרה את כל הלא מתאימים.

  • 3.

    אם התנ''ך

    גיל, 22/01/10 09:48

    מטיף להוקעה של האחר , של השונה מהחברה , הוא מבחינתי בחזקת אוברייטד. ואני לא הומו.

    • הרבה יותר חבל שאתה מפסיד את התנ''ך, מזה שהתנ''ך מפסיד אותך (ל''ת)

      שים לב, 22/01/10 11:25

    • התנ''ך עושה בדיוק ההיפך ואומר לנו לעזור לגר, לאלמנה, לעניים וליתומים

      קרן, 22/01/10 19:34

      סיכום הדת היהודית במשפט אחד (לא שלי, נשבעת לך, אבל הבורות כאן חוגגת):

      ''מה ששנוא עליך, אל תעשה לחבריך''.

      (היה אחד בשם הילל, תבדוק אותו. בחיאת, אח שלי, מה מלמדים אותכם בבית ספר בשנים האחרונות? בריטני ספירס? האח הגדול?)

  • 2.

    גיל שוחט הוא עיראקי כמו אלפי עירקאים שמשנים את זהותם

    הבנתם, 22/01/10 09:47

    טלמור,שלמור,אגסי,תפוחי,ארי,בן ארי,

    • עדיין מנסה להיכנס לעומק התגובה המבריקה הזאת... (ל''ת)

      מדוייאק, 22/01/10 12:20

      • הקטע שהוא גם הפך צד .......... הבנת... (ל''ת)

        מעניין, 22/01/10 14:35

  • 1.

    זה שהיא מביאה תנ''ך, לא אומר שהיא טורחת לקרוא מה נאמר בו

    קרן, 22/01/10 09:32

    ולא רק ''תנ''ך'' היא לא יודעת, אלא גם הסטוריה ואפילו לא הסטוריה נושנה במיוחד. 200 שנים אחורה יספיקו.

    אפשר להביא את העדנה לשוקת, אבל אי אפשר להכריח אותה לשתות. לפחות היא מודעת לכך שקיים ספר כזה. גם זה משהו.

    מאנשים כאלה, סף הציפיות שלי נמוך מראש.

    • היא גם משקרת בנוגע למחסומים

      חסום לצמיתות, 22/01/10 11:49

      היא מייצרת רושם כאילו חיי הפלסטינים קשים מפני שביו''ש פזורים 600 מחסומים. היא לא מספרת שהמחסומים שמופעלים הם פחות מ-10% מהמספר הזה ורובם מרוכז מול הערים והכפרים שמהם מגיעים מפגעים.
      וכבר נאמר במחוזותינו שמי שמספר חצי אמת גרוע משקרן טוטלי.

    • דווקא היא קוראת בו לא מעט

      אסנת, 23/01/10 00:28

      מתי את פתחת אותו?

      אקצר לך תהליכים: ואהבת לרע כמוך.