הריטואל הקבוע- היכן שיש פרס מטעם מישהו, שם יש את רונה קינן ואביתר בנאי. אביתר בנאי, בסך הכל, אומן טוב בעל אמירה אישית ויכולת מכירה, לפחות בדיסקים. מה יש ברונה קינן שזוכה לפירגון עצום כזה בקומות הגבוהות? אינני טוען שקינן אומנית רעה. אבל כישרונה אינו כזה יוצא דופן שמצדיק את ההילה האליטיסטית שלה. היא אינה מבריקה בשום תחום. היא לא זמרת יוצאת דופן, אלא שרה באותו הטון כל חומר שהוא, אינה מלחינה גדולה במיוחד, ראינו כבר כותבי טקסטים טובים בהרבה ממנה ובאופן כללי אין לרונה קינן איזה שאר רוח שמבדיל אותה באופן מובהק ממוסיקאים איכותיים אחרים. באופן שיטתי ניבנת חומה המפרידה בין הפריפריה התל אביבית וגרוגותיה לבים המוסיקה הפופולרית. התוצאה ידועה כבר - העם בחלקו הגדול בחר כבר באייל גולנים והקובי-שלופים. פרס העיבוד למעבד הדגול תמיר צור והפרס למשה פרץ הם לא יותר מאשר כיסוי ערווה סנובי שבא לרצות ( כרגיל ) את הצד השני. תנוח דעתכם שם באקו''ם - החבר'ה לא זקוקים למעות שאתם נותנים להם. עדיף שגם את זה תתנו לרונה קינן. ממה תתפרנס המסכנה כשהפרס השנתי שלה ייגמר?