• 59.

    שירך האחרון שהופיע ב''פואמה''

    יעקב ק', 06/10/10 11:05

    השיר על הסוודר מן המאה שעברה ועל תחושותייך המאוד אינטימיות, נוגע ללב.
    דא עקא, היה ראוי שמנקד מקצועי יעבור על הניקוד שרחוק מלהשֹביע רצון.
    בתפקידי אני עורך לשוני וגם נקדן.
    אם תרצי להגיב על דבריי, את מוזמנת.
    israeli1939@gmail.com

  • 58.

    מברוק חגית!!

    יעל ישראל, 30/12/09 16:11

    הרבה הצלחה. ולא סיפרת שיש לך חתולה כזו יפה!!

  • 57.

    אחיי הקוננים אחיי המתרוננים

    חגי גרוס, 29/12/09 17:05

    הספרות מלאה גרפומנים קנאים כמו א. הולנדר, שגם הוא הוציא את ספריו החיוורים בקשב לשירה. אין מנוס - אז חגית גרוס(מן), ואתם הינמקו ברשעותכם ובתסכולכם, או שתתחילו לכתוב שירה טובה במקום תגובות עילגות.

  • 56.

    הטוקבקים האלימים כאן הם מצד חגית גרוסמן (ל''ת)

    כואב למישהי? לכי לאכול, 29/12/09 14:43

  • 55.

    בעניין הגרופים של גרוסמן

    חשוב, 29/12/09 13:48

    ייתכן שחברים שלה באמת מגיבים כאן, אבל היא עדיין, אובייקטיבית, המשוררת הכי טובה בשטח.

  • 54.

    חברים של חגית גרוסמן עובדים כאן שעות נוספות (ל''ת)

    עלוב, 29/12/09 09:58

    • למיתמם המיטמטם

      צל השעות הנוספות, 29/12/09 13:50

      ולצערי גם אתה - מר עלוב

  • 53.

    המשוררים הצעירים מן הלב הם יוצאים

    האוהב, 28/12/09 19:03

    חגית חגית - על כולם עלית.

    ונפשי יחזקאל - שירים לו נהלל

    ויהודה יהודה ויזן - ייכנס לחופת השירה כחתן

    יא חלילי יא חלילי - איפה ספרה של שטאשווילי?


    וכרמלי עוד - אותו נוקיר ונכבד

  • 52.

    פספסת רני ידידי --לא כל הנוצץ זהב! (ל''ת)

    כמעט-מושלמת, 28/12/09 14:02

    • ובחגית גרוסמן ושירתה ננוחם

      חבר של ארז כמעט-יפה וידיד של Johnny Handsome, 28/12/09 15:37

      נו, כמעט-מושלמת טובה מגרפומן חרוף; כמעט- מושלמת טובה מכתבני שירה זבי חוטם; והפילוסופים גורסים - כמעט מושלם, טוב ממושלם. כך אמר לי פעם דווקא משורר אחד בשם הרולד שימל.

  • 51.

    כיבוש השירה

    חמאסניק, 28/12/09 12:46

    רן יגיל, כנראה למד את התרגיל והבין את גודל הטיל.

    חגית גרוסמן - ''שיהאב'' של שירה חדשה.

  • 50.

    בקשה

    המתאהב, 28/12/09 12:37

    חגית! - תעשי לי ספר!

  • 49.

    פלגיאט כמו נפשי ידידה (ל''ת)

    קונילמל, 28/12/09 11:53

    • משפחת בור-שטיין במקרה שלך, עם מקף

      פויגלמן, 01/01/10 13:33

      אתה אכן גם קוני וגם מוני (למל). אולי מוטב לומר שהבנתם בספרות הייתה טובה משלך.

  • 48.

    מה שרן יגיל עושה זאת אחיזת עיניים

    דובר אמת, 28/12/09 11:50

    לא לטובתה שככה הוא מציג אותה כי כך מודגשת הצרימה בין הרצוי למצוי.

    • התחלתי ולכן אסיים

      שמעוני החביב, 28/12/09 12:38

      איזו שנינות וחוכמת עומק נדירה. אולי תצטרף לצוות של מקבילית המוחות.

    • הוא גדול, הוא קוסם

      הארי הפותר תעלומות, 28/12/09 12:42

      רן יגיל הוא הרב-מג שלי במפת הספרות המרמה.

      • תמונה של וולך מחריפה את הפער

        מישו, 28/12/09 14:05

        ניסיון עקלקל וכושל ליח''צן

        • תמונות בתערוכה

          הצלם, 29/12/09 17:07

          אני מניח שתמונה כעורה שלך תחריף עוד יותר את הפער בינך לבין חגית היפהפייה.

  • 47.

    הספר יהיה בינוני. כל מה שרפי ווייכרט נוגע בו הופך לבינוני

    יד הקסם לבינוניות, 28/12/09 10:04

    זה מדהים. ספרים שהיו עילאיים בשפות אחרות. הפכו כמו בקסם לבינוניים בהוצאתו. ולא קארתי את ספרה. סתם תחושה

    • זה שקשוב מאוד לקשב

      ד''ה לורנסה, 28/12/09 12:40

      עוד מזרחי אומלל וגרפומני שנדחה בוצאת ''קשב'' לשירה. מתי שמואלוף רק מחכה לחבק אותך, נשמה.

    • המשקיע בנכסים רוחניים

      רואה חשבון, 28/12/09 12:47

      אם לרפי וייכרט לא היה כסף מהבית, אף אחד בספרות לא היה שם לב אליו. הוא קונה את המשוררים.

  • 46.

    איזה חתול חמוד ויפה.

    יאיר, 27/12/09 22:10

    פשוט מתוק אמיתי !

  • 45.

    ל-43 נכון חגית גרוסמן מושלמת מכל אדם

    קוץ בה, 27/12/09 13:21

    ויש לה גם כוחות לחזות את העתיד

    • ל-45 באהבה

      אליה ואין בה קוץ, 27/12/09 18:23

      גם יפה וגם חוזה ומשוררת טובה פי מאה ממך.

  • 44.

    למבקרים המפגרים

    קוראים-קוראים, 27/12/09 12:05

    חגית גרוסמן -משוררת ואישה מדהימה. אוהבים אותך.

  • 43.

    איזה יפה את חגית גרוסמן. כולם מקנאים והאמיני לי אין בך שום פגם.

    אליה, 27/12/09 00:09

    את נפלאה וחכמה ואני אוהבת אותך! שמרי על עצמך.

  • 42.

    עולם המים

    ק. קוסטנר, 26/12/09 19:53

    יש שיר אחד של חגית בספר על אבא שלה, סוד או משהו כזה הוא נקרא, אולי כמו סוד. זה שיר מקסים ומושלם, אבל מתוך השיר חשבתי שאביה עליו השלום מת בטביעה, עכשיו בזכות יגיל אני מבין שמים זה חלק מהפואטיקה שלה. תודה.

  • 41.

    שניים-שניים לתיבה

    ידיד המשוררים, 26/12/09 19:49

    למה לא צילמו את נפשי ביחד עם חגית? הוא אוהב להצטלם. הוא הדוגמן הכי טוב בין המשוררים והמשורר הכי טוב בין הדוגמנים.

  • 40.

    עוד שתיים טובות-טובות

    המסתתר בעננים ובגנים, 26/12/09 19:29

    רני רני, שכחת את ענת זכריה ואת יעל גלוברמן הנפלאה

  • 39.

    יש עוד משוררות קונצנזוס מהצעירות

    איכה נשכחו כולן?, 26/12/09 19:26

    ענת זכריה, הילה להב, נוית בראל, מאיה קופרמן, יודית שחר

    מעניין שנשכחו כולן כשרני הסתכל בעיניים הכחולות של גרוסמן.

  • 38.

    יצאת מגוחך, רן יגיל.לא מבדיל בין ג'סטות גרנדיוזיות ריקות ובין שירת אמת

    עלמה, 26/12/09 19:11

    איזה קונצנזוס ואיפה יונה וולך...
    דרדק נבער יסתנוור מהקשקשת הזאת, אבל מבקר מנוסה?
    לא על ההתלהמות הזאת תהיה תפארתך,
    ולא על הספר הזה תפארתה של הוצאת קשב, החשובה והאיכותית בדרך כלל.

  • 37.

    סוכת השירה הנופלת

    קול קורא שירה, 26/12/09 19:06

    חגית, אל תיפלי ברוחך. את משוררת גדולה. עם זאת דווקא בא לי על ללי. אני רוצה שתשיר לי מסוכת המציל ותעשה לי בדרך את המערכון של גדי יגיל. אולי מן הים יצוץ לו לווייתן אפר מתוסכל כמו המגיבים חמוצי הפנים כאן. הוריקו הוריקו לכם בשלווה למול הצגים צייקנים.

  • 36.

    מגרוסמן לגרוסמן כוחינו עולה

    אישגדול, 26/12/09 19:01

    לא די לי בדויד וכבר באה עליי החגית. אגב בתנ''ך הם היו נשואים.

    • נכון

      כל הכבוד, 26/12/09 19:41

      נכון, איזה יופי שזכרת

  • 35.

    כשרון המבזבז עצמו לדעת

    אינשם, 26/12/09 18:45

    צר לי רני
    הגזמת, אין עליה שום קונצנזוס. אם יש הוא נוטה לכיוון ההפוך.
    זה חבל, כי תשעת השירים שכתבה על אביה יפים מאד ומעידים שהכשרון קיים. אבל השירים האחרונים (לפחות אלו שפורסמו באינטרנט באתרים שונים) מעידים על חירבושי שכל. מטפורות ריקניות שאין שום דבר העומד אחריהן.
    ליבי לרפי וויכרט, הוא כנראה חשב לקבל ''תשעה שירים לשמואל'' וקיבל שירים הזויים.
    יום אחד אשאל אותו איך הוא הצליח להתמודד עם השירים האלה.
    חבל

    • מה חשוב הקונצנזוס

      שוםאיש, 26/12/09 19:08

      השירים מרגשים המה.

    • כל מילה! (ל''ת)

      אכן ואכן., 26/12/09 19:12

  • 34.

    האמת, כדאי להיכנס לפה שדל רן יגיל

    דוגלי, 26/12/09 18:10

    באמת - יש לו מין תכונה כזאת של גרופי, פתאום כל מי שכתב ספרון של תשעה עמודים מושווה ליונה וולך ,לא פחות!).
    זה מדהים ככה הוא מרומם את לאה איני כאילו מי יודע מה, ככה כשאמנון נבות ידיו כאח לו כתב על ענת עינהר - כאילו מי יודע מה, ככה זה עם כל מי שניכנס לפה שלו - פתאום אין בילתו. זה מוזר, כי באורח מוזר כאילו בורח לו שיקול הדעת ואצלו זה רק או הברקה או הפלצה (סליחה הוא עבר ל'החמצה' בעקבות הביקורת המוצדקת.) בקיצור - חגית גרוסמן - מקווה בשבילך שאכן תצליחי להוכיח את כשרונך מכל המדרגה הגבוהה שהציבו אותך עליה. לא בטוח שזה הכי טוב בשבילך, אבל ניחא, אם רן יגיל אמר, אז אמר.

    • אלה שנכנסו כנראה דרך האף

      סייג גדרות, 26/12/09 19:15

      לא כל כך בטוח שכדאי להיכנס לפה של רן. תשאל את אסף, מאיה, מאיר ואחרים.

    • רק רני יגיל מהלל את איני?!

      קוראת נפעמת של איני, 26/12/09 22:32

      קרא את ידיעות של יום שישי, ותראה כמה בחרו בה להיות בין ספרי העשור. ודרך אגב, ורד הלבנון, שממש עכשו אני קוראת רומן גדול מהחיים.

      • בודדה במועדה

        אחד שקרא הרבה ד. מירון, 27/12/09 01:44

        מסכים עם כל מילה, בלי שום קשר לחגית גרוסמן שעל פניו נראית לי כותבת מעניינת. לאה איני היא פשוט סופרת גדולה. נקודה. היא הולכת בגדולות. לא מוותרת ומגיע לשיאים בפרוזה שבני דורה משנות התשעים לא הגיעו אליהם, כי התעקשו למרוד באופן שפוף ויצא להם אלנבי.

        • האמנם דן מירון או קופיקאט?? (ל''ת)

          דלילו, 27/12/09 11:43

        • ניסים קלדרון הלל את הספר אלנבי. מה?

          ניסים קלדרון שווה יותר מרן יגיל, 29/12/09 20:35

          רני שווה יותר מלקדרון? בשבילי ניסים קלדרון הוא אלוהי הספרות . על פיו יקום ויפול ספר נקודה

          • בדיוק לקדרון הלקדרה. פרופסור בגרוש ובצל (ל''ת)

            יוסי, 30/12/09 11:09

  • 33.

    המשוררת שלי

    ד.דרור, 26/12/09 17:09

    רק יודית רק יודית, עד שהשחר יעלה ויבוא.

  • 32.

    ישן מפני חדש תוציאו

    האחרות, 26/12/09 17:06

    רני, מה קרה? מה קרה? דפנה שחורי נשכחה. נפלתי בשבי לא של אחותה אלא בשבי של הגרוסמנית בעלת העיניים המכשפות. אויה!

  • 31.

    יונה וולך

    צי, 26/12/09 14:26

    פלוס שלושים קילו

  • 30.

    ל-????

    דע-מה-תשיב, 26/12/09 11:33

    מי שלא רוצה לקרוא שירה רצינית כמו של חגית גרוסמן, תמיד יכול לקרוא את צ'יקי פיקי תיקי.

    • חגית מנייריסטית וברברנית מדי לטעמי (ל''ת)

      גידי, 26/12/09 11:59

      • תאוורר את מילון התגובון

        מר עדכוני, 26/12/09 19:07

        מינסטרימית זה מילה נורא מיושנת - ביוש

  • 29.

    השוטח את טענותיו

    ????, 26/12/09 11:09

    יאללה יאללה, איזה יונה וולך. יותר בכיוון של חדוה הרכבי ברגעיה הלא טובים ונורית זרחי לעניים.

    • חחחח (ל''ת)

      יונתן, 26/12/09 11:50

  • 28.

    שם הספר ושם המעשה

    בי-ג'י בונד קוראי שירה בע''מ, 26/12/09 11:07

    ''לווייתני האפר'' הוא שם חידתי ומרתק. מחכה להמשך

  • 27.

    רפי וייכרט הוא המשורר והעורך החכם ביותר

    דני, 26/12/09 08:43

    אם הוא יהווה מודל תהיה ישראל טובה יותר

    • מה בין יוסי לרפי

      קו המשווה, 26/12/09 11:05

      רפי וייכרט חכם, אך שירתו לעתים חיוורת כשירת יוסי שרון שכבר נשכח.

      • חיוור?

        גיורא לשם, 26/12/09 18:28

        שירתו של יוסי שרון חיוורת?
        את זה יכול לומר רק מי שאינו יודע לקרוא.
        נשכח? החברה הישראלית יודעת לזכור רק סלבס.
        השוכח את שירתו של יוסי שרון הוא, בפשטות, בעל זיכרון קהה.

        • שירה חדשה בוקעת

          הרופא של הבהרת השרונית, 26/12/09 19:21

          יוסי שרון ועוזי בהר חולי בהרת למול הזוהר של אלמוג שהוא ספיר נדיר.

  • 26.

    אפיגון של וולך

    דויד, 26/12/09 05:47

    הלא זה ברור

    • בו נשתעשע עם חגית

      כותב החמשירים, 26/12/09 11:06

      אפיגונה, אולי יותר אנטיגונה

  • 25.

    יונה וולך היא אמא? על מה את מדברת?

    מי זאת חגית גרוסמן בכלל?, 26/12/09 01:37

    איזו אימהות את רואה בשירה של וולך?
    האם יש משוררת רחוקה מאימהות מאשר יונה וולך?

    • בנוגע לאמהות של וולך

      ע, 26/12/09 10:54

      הכוונה היא למשוררת אשר משפיעה על משוררות צעירות ממנה בדור
      כלומר משמשת להן מעין אם

      • כן וכשאני אומר תפוחי אדמה אני מתכוון תות שדה (ל''ת)

        למתפתלים, 27/12/09 13:23

    • הבנת הקריאה וזהות האימא

      הגינקולוג, 26/12/09 11:04

      היא התכוונה שהיא אחת האימהות שלה מבחינת המוזה, כמו ארבע אימהות בתורה, או כמו הספר של דן מירון על המשוררות. היא לא התכוונה שיש אימהות בשירת וולך.

      • חגית תודה על הפרשנות זה מה שאמרה ללי ציפי מיכאלי בערב שנערך לכבוד וולך

        יונתן, 26/12/09 11:48

        בצומת ספרים לפני חודשיים

        • על אלה שבאמת אין להם מה לעשות בחיים

          מונה גייגר, 26/12/09 19:22

          יונתן, לטובתך, אל תפספס שום ערב שירה. אנחנו סופרים.

  • 24.

    יש 2 משוררות פעילות שאני מחשיב בשירה העברית נחשו מי? (ל''ת)

    חנית, 26/12/09 00:53

    • לא יכול יותר נו...

      הסקרן, 26/12/09 19:19

      תגלה לנו, תגלה.....

      • ללינקה וחגיתוש מובילות! (ל''ת)

        חנית, 27/12/09 12:04

  • 23.

    האדוקה ההדוקה

    ????, 25/12/09 23:19

    איזה יונה וולך ואיזה נעליים. עם התלבושת הזאת, מינוס המחשוף, היא יכולה כבר עכשיו להצטרף לכת האמיש.

  • 22.

    עוד שמות

    מטעם, 25/12/09 23:16

    רני, חגית גרוסמן מעל כולם? קצת הגזמת. מה, נגמרו כל המשוררת האחרות? מה עם סיגל בן יאיר? היא משוררת טובה מאוד. כדאי לך לקרוא שירים שלה.

    • די למרוח את שמך בכול מקום 0. בן יאיר (ל''ת)

      י. לאור, 30/12/09 13:53

  • 21.

    ע''כ

    הצופה לשירת ישראל, 25/12/09 23:12

    עודד כרמלי בשירה - זאת הבשורה ויואב יואב, הוא נסחב על הגב. אבל כרמלי בשירה הוא ברמה.

    • יואב נסחב על הגב. אולי חבורת עמדה נסחבת על הגב של משרד החינוך

      רני הפסק להגיב, 26/12/09 10:40

      אם היית יודע מה חלקו של יואב בסצינת השירה העכשוית היית מתחשמל. אתה יכול לשאול את מר ויזן הכלב שמזדנב כעת לשורת עמדה. לפני שתשיב כטוקבק קיים פגישה עם מר ויזן. מר ויזן איש אמת הוא יאמר לך הכל . אני לא מבין את יהודה הרי שירת עמדה לא היתה נכנסת לכתם גם את זה הוא יאמר לך

      • פרס ישראל ליואב השובב שאוהב לשכב על הגב

        אחד שנמאס לו, 26/12/09 11:19

        יואבי יואבי, לך תנגן את הנגן של עולם המתים ותעזוב אותנו בשקט

      • הוויז'ן

        שדרות ח''ן, 26/12/09 11:25

        מידת הכישרון לשירה של שיש ליואב בכל הגוף = מידת הכישרון שיש ליהודה ויזון באצבע של הרגל. ברור כל כך מי מוכשר ומי לא.

      • לגרפומן החרמן

        ההיסטוריון, 26/12/09 11:26

        אגב, משוררי ''עמדה'' תמיד היו נוכחים ב''כתם''.

  • 20.

    זריקת עידוד

    מרת דאלאוויי, 25/12/09 22:26

    חגית, חגית, היי חזקה, כל משוררת חטפה בתחילת דרכה חבטה מקנאה. אבל את באמת מעולה. משהו מיוחד שלא רואים כל יום.

  • 19.

    באה שבת

    בעל ההבחנות, 25/12/09 21:32

    היא דתייה כמו שאני הוטנטוטי.

    • כתוב לעניין

      מחזירה בתשובה, 25/12/09 22:22

      אני לא מבינה אותך, מה זה רלוונטי?

      • אותנטי

        בעל ההבחנות, 25/12/09 22:28

        סליחה, שירה לא אמורה להיות משהו אותנטי?

        • ריבוי קולות

          מחזירה בתשובה, 25/12/09 22:35

          משורר גם יכול לאמץ קולות ולהתחפש בתחפושות. אני ממליצה לך לקרוא את פסואה, משורר פורטוגלי.

  • 18.

    אוי לעורך ואוי למשוררת

    מרשיר, 25/12/09 21:30

    שמעתי שרפי וייכרט ערך את הספר שלה. גם כן עורך, פחחחחחחחחחחחחחחחח

    • מתרגם וגם עורך

      פולני, 25/12/09 22:19

      רפי וייכרט אחלה מתרגם של שימבורסקה

    • כן ירבו כרפי

      איתמר שאינו מר ואינו מריר, 25/12/09 22:31

      רפי וייכרט הוא ידיד הקהילה. משורר, עורך ומו''ל שנותן ממרצו, מחלבו ודמו לשירה העברית ולשירת העולם. ירבו כמותו בישראל.

    • למרשיר הזמיר

      אחד שאינו צר עין, 25/12/09 22:33

      אולי אפשר לדעת מה אתה תרמת לשירה הישראלית, מרשיר?

  • 17.

    בקטנה ובקצרה

    מבקר סמוי, 25/12/09 21:28

    יגיל, אין מה לעשות. היא לא חזקה בפואמות.

  • 16.

    המשוררים הצעירים

    אחד שמתעניין, 25/12/09 21:26

    איפה יהודה ויזן? מתחבא מקנאה? איפה עודד כרמלי? שותק משנאה?

    • עודד כרמלי אינו איש של שינאה. (ל''ת)

      אהבה, 25/12/09 22:50

  • 15.

    זוגות-זוגות

    כ. רכלנית, 25/12/09 21:15

    היא לא הייתה חברה של יחזקאל נפשי? עוד משורר שהוא חתול מיילל או צרצר הדלות?

    • דו''ח על מצב המשורר

      המבקר הנצחי, 25/12/09 21:24

      יחזקאל נפשי משורר גדול ג-ד-ו-ל!

  • 14.

    הצייקנים

    מפרגן, 25/12/09 21:10

    מה קרה? אם מישהו הוא לא מזרחי ואלי הירש לא נשפך ממנו, אז אי אפשר לסמן אותו כהבטחה? יאללה, יא כבדים!נמאסתם!

  • 13.

    חגית כן, דוד מי?

    more and more, 25/12/09 21:08

    חגית היא משוררת מבטן ומלידה, זאת עובדה. אבל מי זה דויד מור?

    • דויד מור

      אליה, 25/12/09 21:40

      דויד מור הוא משורר לירי רליוגזי. ספרו הראשון נקרא התבוננות שקופה בחפצים כהים. כדאי מאוד לקרוא.

      • הסכמה והרחבה

        שירה קוראת שירה, 25/12/09 22:20

        מסכימה לחלוטין. ספר מעולה ומרגש בהוצאת ''עקד'' הישנה והטובה.

  • 12.

    רק בקולה

    אחד שמאזין, 25/12/09 21:05

    חגית קוראת את שיריה נפלא. היא פרפורמרית אמיתית. אפשר למצוא את זה באינטרנט.

  • 11.

    אלינו היא מדברת

    ד. דרור, 25/12/09 21:03

    רני רני, שכחת כבר את יודית שחר הנפלאה.

    • שחר של יום חדש

      מזדהה, 25/12/09 21:14

      יודית שחר משוררת גדולה ושכל המבקרים יקפצו.

  • 10.

    יונה וולך ביומיום

    האובייקטיבי האקטיבי, 25/12/09 20:59

    כבר הכתירו רבות כיונה וולך, והתקוות נתבדו.

  • 9.

    חבר מביא חבר

    באדי הולי, 25/12/09 20:57

    חגית גרוסמן - משוררת שמבקרים וחברים, אוהבים.

  • 8.

    קונצנזוס על חגית גרוסמן? רני הגזמת (ל''ת)

    מקורביך, 25/12/09 19:57

  • 7.

    קונצנזוס עלול להיות לו לרועץ למשורר

    ניר, 25/12/09 16:35

    זאת לא מחמאה לדעתי וההשוואה לוולך לא במקום.

  • 6.

    כשרון אמיתי. חן חן (ל''ת)

    איקס, 25/12/09 16:27

  • 5.

    תמונות מדהימות. סוף סוף משוררת שנעים להסתכל עליה (ל''ת)

    גלית, 25/12/09 16:27

  • 4.

    האם יש לה קירבה לדוד גרוסמן? שניהם מעולים (ל''ת)

    עמית פנחס, 25/12/09 16:26

  • 3.

    שירים משובחים (ל''ת)

    אלון, 25/12/09 16:25

    • הפצה

      ידיד השירה, 25/12/09 21:16

      מסכים עם כל מילה. רכשתי חמישה עותקים מהספרון הראשון וחילקתי לחבריי.

  • 2.

    כתבה מצויינת משוררת מצויינת. המשיכי כך (ל''ת)

    אחת, 25/12/09 16:24

  • 1.

    בנוסף היא יכלה להיות גם דוגמנית! מדהימה!!!! (ל''ת)

    קלמנטינה, 25/12/09 15:42

    • שמנה (ל''ת)

      אחת, 25/12/09 18:35

      • הבדל!

        ריקי, 26/12/09 11:28

        סליחה, אנ שמנה ושמנה זה יפה. חוץ מזה, אני נעלבת בשמה. היא לא שמנה בכלל. היא סקסית.