• 40.

    הסרט החמצה גדולה - יחיאל חן מס 37 קלעת בול! (ל''ת)

    אבירם, 05/05/10 00:15

  • 39.

    סרט מעולה עם מסר חשוב

    רב חן, 10/04/10 18:57

    ביקורת אומללה.
    הסרט מרגש ונפלא ומדהים!!!
    צפו בהנאה והמנעו מ''כנסיית השכל החופרת''

  • 38.

    הסרט פוקהונטס המודרני

    אווטאר=פוקהונטס+מלחמת הכוכבים, 07/03/10 09:00

    סרט עם אפקטים בינוניים ותסריט חלש

  • 37.

    עלילת מערבון אינדיאני וזאנר של סרט אלימות אורבני ירוד

    יחיאל חן, 13/02/10 16:01

    סרט הרפתקאות בדיוני שעשוי כמשחק מחשב פסיבי עם ההדמיה גרפית ואנימציה מרשימים
    הסרט בנאלי בז'אנר מעורב של מערבון אינדיאנים קלאסי וסרט אלימות אורבאני/מלחמתי לא משמעותי. הדמויות סטריאוטיפיות וחורגות מעט מאד, אם בכלל, מתחום שחור/לבן, טוב/רע או שגוי/נכון. הפתיחה אמנם מרשימה ויוצרת תחושה וצפייה למשהו חדשני ומתקדם, אבל ההמשך ממש מאכזב ומשעמם. חלק מקטעי ההאנשה והמימוש של הרעיונות הגרפיים לטבע ונוף מרשימים וקטעי המלחמה ממש מאכזבים.
    אין בסרט גירוי אינטלקטואלי, אין מסר התלבטות או ספק, גם סיפור האהבה אווילי ולא ממש מרגש. עיני דמעו כמה פעמים בשלוש שעות ההקרנה, ובכל המקרים בגלל המשקפיים ולא העלילה. המסר על התאגידים צמאי הבצע היה מתחסד ושטחי והמסר האנטי אמריקאי כפול ושיקרי. לסיכום: במשאבים שהושקעו ניתן היה לעשות 10 סרטי איכות בטכנולוגיית תלת-מימד

  • 36.

    סתם סרט

    א, 11/02/10 23:03

    האפקטים אומנם מדהימים אך הסרט ממש לא משהו מאוד התאכזבתי היה אפשר לקצר את הסרט הזה לפחות בחצי. אני בטוחה שאם הוא לא היה מלא באפקטים ותלת מימד אף אחד לא היה מתלהב כל כך

  • 35.

    שניצר , לבי אליך.

    ירון, 10/02/10 05:09

    ובכלל לכל מי שלא הצליח להפיק הנאה מהחוויה הרב - חושית המדהימה הזאת.

  • 34.

    צודק בכל מילה

    איציק גור, 28/01/10 12:18

    סרט ארוך יומרני ומשעמם חבל על זמני ועל כספי. מתאים בעיקר לחובבי מדע בדיוני וכל השאר פשוט תחסכו מעצמיכם...

  • 33.

    שמח שלא הקשבתי לך, זה סרט העשור !!!

    אורן, 18/01/10 15:45

    מזל שלא התבאסתי מהביקורת הנוקבת שלך,
    ברור שיש כאן סיפור, יש כאן אהבה, יש כאן אקשן, יש כאן פנטזיה, בקיצור יש הרבה אלמנטים בסרט !!!
    אבל הדבר הכי חשוב, יש כאן מסר חינוכי, לגבי ההרמוניה של האדם לטבע, לקבל ולהבין את השונה וכו'.

  • 32.

    זבל

    חרא סרט, 06/01/10 19:47

    אין חרא של סרט

  • 31.

    מסכימה עם כל מילה

    שירלי, 31/12/09 13:44

    סרט ארוך מדי, מייגע וחסר השראה. והעלילה כל כך אינפנטילית וצפויה. חבל על ג'יימס קמרון שבזבז 12 שנים על סרט בוקר חביב לילדים ונוער ותו לא. שניצר אתה מבקר מעולה, אל תתייחס לטוקבקים המרושעים.

  • 30.

    זה שאתה קורא למה שקורה בסרט הזה ''איפור''

    אוהד, 30/12/09 01:16

    זה בעצם אומר הכל

    • התגובה הכי במקום שקראתי! (ל''ת)

      בור, 17/01/10 12:49

  • 29.

    שנצל צודק. הסרט עמוס ומוגזם

    שם, 29/12/09 17:51

    העלילה צפויה וילדותית, האפקטים מעיקים ומוגזמים . יצאתי עם כאב ראש מרוב קפיצות מצלמה בתלת מימד.

  • 28.

    אם זו הביקורת של שניצר ... אני רץ לראות

    יוד, 27/12/09 00:15

    שניצר הזקן הזה תקוע לגמרי מאחור , ואני חשבתי שהוא יצא לפנסיה בכלל , הוא פשוט כבר לא מחובר לעולם , זקן הזוי, סרט מהמשובחים שנעשו אי פעם , מדהים , מרגש , משובח , חי , סרט טוב .

    • חומר למחשבה (ל''ת)

      מגיב סדרתי, 22/02/10 04:04

    • חומר למחשבה 2

      מגיב סדרתי, 22/02/10 04:05

      ככה, בלי להציץ בשום תקציר של הסרט, איך קוראים לדמות הנקבה הכחולה?

  • 27.

    וואו...

    אבי, 24/12/09 23:02

    מי משלם לך כסף לכתוב כאלו ביקורות שטחיות והזויות?..

    שישלם לי את הכסף שאתה מקבל.. אני אלך לראות אווטר שוב ושוב ושוב שוב...

  • 26.

    שווה צפייה!!!!!! (ל''ת)

    אחלה סרט!!, 24/12/09 22:10

  • 25.

    שווה צפייה!!!!!! (ל''ת)

    אחלה סרט!!, 24/12/09 22:10

  • 24.

    השניצל הדפוק לא קולט עדיין מה זה סרט. בידור טהור ותו לא.

    טבחית מדופלמת, 22/12/09 17:31

    תשמור לך את הפילוסופיות בגרוש ולך תדפוק שניצלים אחרים. אנחנו לא מעוניינים

  • 23.

    קירות זה הסרט הישראלי הכי טוב שנעשה כאן

    גידי, 22/12/09 15:24

    ושניצר היה רק שלילי לגבי הסרט, איך זה אפשרי?

    • כשיש סרט כל כך גרוע...

      אווטאר=פוקהונטס+מלחמת הכוכבים, 07/03/10 09:04

      זה אפשרי

  • 22.

    ביקורת לא רצינית וחלק מהתגובות גם לא רציניות

    מאור, 20/12/09 15:20

    ראשית, כבר מהביקורת ניתן לראות שלאדון שניצר הייתה דעה קדומה שהוא בא לרות את הסרט הזה, הוא לא חיפש עלילה או משחק טוב, אלא מראש אמירה על האפקטים והעובדה שהם יוצרים סרט חלול.
    אומנם, גם אני לא באתי עם ציפיות גבוהות מהעלילה או המשחק, ובתכל'ס, באתי לראות את הסרט הכי יפה מבחינה וויזואלית שאי פעם ראיתי. גם ציון גולשים של 8.7 ב- IMDB וציון של 10.5 (מתוך 10) של הצופים הישראלים לא שיכנעו אותי שיש פה משהו מעבר לאפקטים ולתלת מימד. אממה, התבדתי בגדול.
    אני לא אהרוס לאף אחד, אבל מדובר בסרט מרתק, עם עלילה מצוינת, אם לא מעט מסרים חבויים וגלויים, עם ביקורת נוקבת על השחצנות האנושית (שכל סטודנט לאנתרופולוגיה יתחבר אליה מיד) ועוד לא מעט רבדים מעניינים. כן, יש גם בעיות בסרט, הסוף הרגיש לי קצת מהיר ביחס להתפתחות היחסית איטית של העלילה (כאילו נגמר לג'יימס קמרון הכוח והכסף), והיה גם אפשר להרחיב קצת על הסיפור של מה שקדם להגעה של האנושות לכוכב פנדורה, אבל חוץ מזה- סרט מעולה, ציון 9 מבחינתי, וחוייה קולנועית נדירה. אל תורידו! לכו לקולנוע, זה שווה את הכסף.

    • אמרת הכל

      מגיב סדרתי, 22/02/10 04:12

      ג'יימס קמרון רצה להחזיר את הקהל לקולנוע בכל מחיר, גם בכזה של צביעת המסך בכחול עם משקף לכל אזרח. ומה עם איזה סיפור טוב?

  • 21.

    מביך כמעט כמו הביקורת שלך על האביר האפל.

    שניצראי גאה., 20/12/09 02:50

    אבל אני עדיין נהנה לקרוא.

  • 20.

    שניצר, אתה לא באמת אוהב קולנוע נכון? (ל''ת)

    צחי, 19/12/09 18:35

  • 19.

    שניצר - צפצף על פירורי הלחם היח''צניים והילדותיים.

    ולעזאזל הוליבוד החלולה והמגעילה., 19/12/09 13:09

    מר שניצר צודק בכל מילה.

    ולכל הטיפשים שקמים להגן על כוחות ענק שאינם זקוקים להגנתם -

    אתם אלו אשר במו ידיכם מצדיקים את ההרס של מה שפעם עוד אפשר היה לקרוא לו ''בידור'',
    והיום הוא סתם עוד מוצר.

  • 18.

    אוי, נו, באמת!

    נייטירי, 19/12/09 02:44

    מר שניצר, לא כל סרט חייב להיות רשימת שינדלר! מה רע בסרט עם עלילה קצת צפויה? הוא עדיין מרגש ומרהיב מבחינה וויזואלית. מומלץ בחום לשפויים בנפשם.

  • 17.

    גם את קירות שניצר לא אהב והסרט מעולה

    שני, 18/12/09 10:26

    לא ברור מה זה סרט טוב לפי שניצר

    • קירות לא סרט מעולה (ל''ת)

      אווטאר מדהים, 19/12/09 16:28

  • 16.

    שניצר אתה דינוזאור

    אור, 18/12/09 10:07

    אני מצטער להגיד לך שזמנך עבר.
    ואתה מסוג האנשים שאם הסרט שהם הולכים לראות הוא לא דל תקציב, רגשי עד יאוש ופלצני יותר מסבתא שלי אז אז הוא לא שווה את הצפייה.
    גם סרטים עתיריי תקציב יכולים להיות סרטים טובים.
    אני ראיתי אתמול את אווטאר - סרט שווה את 3 השעות עם כל התכונות שצריך להיות לסרט.

    בגלל מבקרים כמוך הקולנוע של ימינו ירד נמוך, מבקרים שמנסים לעצור כל יצר של חדשנות!

  • 15.

    שאלה רצינית למר שניצר

    גור, 18/12/09 01:04

    אני מנסה להבין מדוע אתה מתעקש להמשיך לבקר סרטים פופולריים. הרי זה ברור לכולנו, ובטח גם לך, שהסרט הזה לא נועד לצופים כמוך, אשר הצפיות האינטלקטואליות שלהם מסרטים שונה מאשר של הקהל הממוצע, אשר לא באים לקולנוע על מנת להתנתק מן המציאות לזמן מסוים אלא לוקחים את הקולנוע (בצדק או לא) ברצינות תהומית ללא סייגים.
    מה הטעם בביקורת כזאת, אם כולנו יודעים, לפני הקריאה, שאתה סולד מהסרט הזה.למה אתה לא יכול לאפשר למישהו עם טעם אחר (אני לא אומר טוב יותר או פחות, אלא פשוט ''אחר'') לסקר את הסרטים הפופולרים, ההמוניים, הפונים למכנה המשותף ולא לגבוהיי המצח שכמותך?
    לתגובתך אודה,
    גור
    guruba@gmail.com

    • מסכים עם כל מילה!

      רועי, 18/12/09 10:27

      די, נמאס כבר ממבקרים פלצניים.
      יש שלב שבן אדם אמור להבין שהוא כבר לא במקצוע הנכון. הקולנוע מתפתח מהבחינה הטכנולוגית אבל יש מבקרים שלא יעזור, הם עדיין בתקופת הסרט האילם.
      אם לא רשום על הסרט של במאי מסויים אין סיכוי שהם יתנו צ'אנס לסרט.
      את האמת, אני לא אתפלא אם מר שניצר לא ראה כלל את הסרט.

    • צודקים לחלוטין ד''א

      עומר, 24/12/09 11:33

      אחלה סרט- ללכת לראות 9.5/10

  • 14.

    בושה של בקורת וראיית עולם בכלל. (ל''ת)

    דניאל, 17/12/09 19:49

    • שניצר לא יצא כבר לפנסיה המנותק הזה ? (ל''ת)

      יוד, 27/12/09 00:19

      • גדול

        גדול, 10/04/10 18:54

        גדול

  • 13.

    מי מחפש עלילה אידיוט? הולכים לראות פעלולים...

    just me, 17/12/09 17:00

    ופעלולים יש בשפע...

    לא כול אחד נאד נפוח כמוך.. אני מראש הולך לראות את הסרט בשביל האפקטים אני לא מצפה לעלילה ומשחק ולכן אני אהנה לראות את הסרט...

    • באמת??? ואתה קורא ספרים בכדי לראות את הדיו? אה.. אתה לא קורא... סליחה. (ל''ת)

      ג'ו, 17/12/09 17:46

      • מה הקשר??? הוא צודק!

        פלצנות לשמה, 17/12/09 18:12

        יש סרטים שהולכים לראות בשביל הFUN ויש סרטים שהולכים לראות בשביל הקולנוע.. אם מישהו מחפש סרט להעביר איתו שעתיים בכיף אז הוא הולך לסרט אקשן או קומדיה טוב, ואם מישהו רוצה להנות מחוויה קולנועית במובן התרבותי/אומנותי של המילה אז הוא ייחפש משהו עם עומק..
        ולידיעתך, ג'ו, אני קורא בכמויות ואני קורא איכות ועדיין אני מסכים איתו. וגם בספרות, אגב, קיים עניין של ספרים קלילים בשביל הכיף וספרי איכות בשביל הנשמה. שניהם טובים באותה מידה, תלוי מה אתה מחפש באותו זמן.

        • קליל?

          מגיב סדרתי, 22/02/10 04:16

          שעתיים ושלושת רבע זה קליל? ומה אתה רואה לקינוח? את כל סדרת הארי פוטר?

        • זה לא היה סרט קומדיה והתיימר להיות סרט עם עומק

          אווטאר, 07/03/10 09:12

          איזה FUN היה באווטאר? הקטע היחיד שהיה קומי היה עם נינט, אפילו האקשן היה מרוח ומעצבן

  • 12.

    בשבילי, הקטילה של שניצר- תעודת כבוד לסרט שכנראה אלך לראותו.. (ל''ת)

    כבשה מודה למבקר, 17/12/09 16:53

  • 11.

    מסכים עם כל מילה של שניצר

    ד, 17/12/09 16:20

    מי שרוצה לראות סרטי ילדים בשבת בבוקר שיהנה.
    זה שהוא יהיה מועמד ואפילו יזכה בפרסים זה לא אומר שהסרט טוב! פרס על עריכה או איפור לא הופך סרט לטוב.
    עוד מעט תגידו שפוקימון זה סרט טוב...
    אין לכם טעם בכלל כמו לרוב האספסוף!!!
    פשוט כבשים אתם

    • אין שום בעיה

      מיקי, 18/12/09 13:03

      לך לראות את חלף עם הרוח במרתף של אמא שלך

  • 10.

    אני אפילו לא מתייחס לתוכן הביקורת (ל''ת)

    גיא, 17/12/09 16:02

    • אני אפילו לא מגיב לאי התגובה!

      הלא מגיב, 17/12/09 17:45

      ואני שוקל גם לא להגיב למאמרים אחרים באינטרנט.

  • 9.

    I heard it was closer to ''Dancing with Wolves'' (ל''ת)

    Hollander, 17/12/09 15:56

  • 8.

    עוד מבקר דגול

    אורן התותח, 17/12/09 15:22

    כל העולם מהלל ורק לשניצר זה לא מספיק ...
    אם זו אסטרטגיה שבה אתה מנסה להליט את עצמך משאר המבקרים אתה משיג פה רק את ההיפך וברור לי שהביקורת שלך לא תהווה מבחינתי שום פונציה בהחלטה אם ללכת לסרט מסוים או לא...

  • 7.

    מי שולח את שניצר לסקר סרט כזה??? (ל''ת)

    מבאס, 17/12/09 15:22

  • 6.

    נראה לי תוך שבוע גרסאת CAM נוראה, אח''כ כל מיניTS -ים מחורבשים (ל''ת)

    אינטרטט, 17/12/09 15:08

  • 5.

    avatar

    hamlet3 , 17/12/09 15:06

    Sznitzer hates films.

  • 4.

    די שניצר, אתה זקן

    צופה, 17/12/09 14:42

    ואתה כבר לא יכול להבין סרטים כאלה.

  • 3.

    מוזר לי

    מיכאל, 17/12/09 13:37

    שהמבקרים בארה''ב מהללים את משחקה של זואי סלדנה וסטפן לאנג, הנבל הקלאסי החדש בהופעה ענקית.

    אגב גם מועמדות לבימוי ולסרט הטוב ביותר הן אופציה, אחרי שהוא קיבל עליהן מועמדות בגלובוס הזהב הקרוב.

    • אם הסרט היה בסינית, או בצרפתית, גם שניצר היה מהלל. (ל''ת)

      רונן, 17/12/09 14:22

      • אילו הסרט היה על פשעי ישראל בלבנון, גם שניצר היה משבח (ל''ת)

        שולגי, 17/12/09 16:29

  • 2.

    נו אז מה הציון בתכלס? אין לך כוכבים לתת? (ל''ת)

    אבי, 17/12/09 13:36

  • 1.

    נראה ששניצר נהנה מסרטים מדכאים בלבד. (ל''ת)

    tomas, 17/12/09 12:00