• 82.

    עובד רסר, עובד מטבח ומשתמטת מול קצין אחד. מי ינצח ?? (ל''ת)

    אריסטו, 18/12/09 17:23

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    ליאורה ושי

    אריק, 17/12/09 12:31

    שי הראה אתמול את פרצופו האמיתי
    ועל כך ישלם ובגדול

    רק לליאורה מגיע לזכות

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    רק טלכו לגמר ולנצחון (ל''ת)

    אח שלו, 14/12/09 20:10

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    תשובה ל- 72

    מושבע בהישרדות, 12/12/09 20:47

    אם עשית שרות מבצעי ביחידה יוקרתית וסודית, אבל בלי בגד ים כל היום, בלי ריבועים בבטן, לא דאגת לאוכל ליחידה שלך,לא טיפסת על עצים ולא קטפת קוקוסים, לא דגת כרישים, לא זכית בחסינויות ופרסים בלי סוף, אתה לא חתיך הורס ואתה לא גבר גבר כמו טומי, אז אתה לא השורד האולטימטיבי.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    מי שבעד טומי הוא נער או צעיר שעדיין כוח, שרירים וויזואליות עושים לו את (ל''ת)

    זה. בקיצור כוחניות בולטת!!!, 12/12/09 18:12

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    אל הכותבת הסידרתית ''גליה'' : הגזמת עם יחסי הציבור שלך

    צפריר, 12/12/09 16:20

    הבנו שאת שרופה על התחת של טומי
    ולא תיתני לעובדות לשנות את דעתך
    ואת מנסה בכל זמן לשכנע את הקוראים שטוטי הוא שורד ראוי. זכותך. דעתך.
    אני דרך אגב חושב אחרת.
    אבל אל תבטלי דעות ומחשבות של אחרים.
    אי ידיעת האמת לא פוטרת מהחובה לחקור אותה.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה במיוחד בשבילך צפריר ''הבחורה'' שכינתה את טומי טוטי.

      גליה המגיבה הסדרתית, 12/12/09 18:11

      קודם תיקראי היטב את כל הטוקבקים שכתבתי על טום.
      ותביני לבד שלא מדובר על הערצה של ילדה בת 12 לפי הרמז - שאני שרופה על התחת של טומי,,בחייך.השיקולים הם הרבה יותר עמוקים מהיופי של טומי וחבל שאת לא רואה את זה.

      או יותר נכון אולי קשה לך להכיל חוכמה ויפה בבן אדם אחד...

      וכן בהחלט טומי (כתבת טוטי דרך אגב...) שורד מאוד ראוי, בטח לא פחות משי וליאורה!אם לא יותר.

      וצפריר- אני מתבססת אך רק על התוכנית, כל השאר לא רלוונטי מבחינתי, כולל מה הם עשו בצבא או האם הם חתמו על כרטיס אדי!

      מקווה שגם את בחורה מספיק ישרה והוגנת לעשות את השיקולים הנובעים אך ורק מהמצבים שקורים באי בין האנשים ואיך הם מתמודדים ומגיבים לכל המתרחש סביבם. ורק על זה את מבססת את קבלת ההחלטות ולא רצה לעשות תחקיר של יום או יומיים על מה כל אחד עשה בצבא או האם הוא ניצח את סימה בשחמט.
      וחלילה אני לא מנסה, ואני לא חושבת שאי פעם ביטלתי דעה..אבל אמשיך לתמוך בטומי ולהביע את דעתי עליו. הוא בחור מקסים! תענוג גדול לראות את כל המהלכים שלו במשחק, ההתנהגות שלו היא ברכה לצופים בבית, לי,וגם לך אם רק תתני לעצמך לראות מעבר ליופי את האופי!

      הגב לתגובה זו

      • תודה על התיקון טומי. לא טוטי. עדיין טומי לא ראוי .

        צפריר !, 12/12/09 18:54

        דעתי לא השתנת. בעיני טומי לא ראוי להיות השורד האחרון העונה.
        ודרך אגב גליה אני זכר.
        אני לא מתרשם מכל המלל שלך.
        אין להם אחיזה מספקת במציאות המפורסמת.
        אלא אם את יודעת מה שארים לא יודעים.
        איזו השכלה חוץ מריקוד קפוארה?
        מה לגבי כל הרינונים על השרות הצבאי?
        גם טומי שיקר בתוכנית. ולא פעם.
        גם טומי עשה מהלכים מסכים. אבל בגדול
        הוא ניתפס עדיין כטיפש וכתמים כמו שטלכו נתפס כנוכל.
        ואני בטוח שהאמת לא מדוייקת לגבי שניהם.
        ודווקא שאת לא בת 12 . גם אני לא.
        תתני לעצמך גם צאנס לראות מעבר למשחק את טלכו.שחקן ברמות גבוהות מאוד גם בהשוואה
        לעונות קודמות.

        הגב לתגובה זו

        • GIVE ME A BREAK! טל כהן שחקן ברמות גבוהות מאוד...

          גליה, 12/12/09 19:50

          אתה בטוח שאנחנו רואים את אותה תוכנית.
          אתה יודע מה, הוא כנראה פשוט מצליח לעבוד עליך, אבל עלי ,מה לעשות ,זה ממש לא עובד!

          אני בניגוד אליך בונה את דעתי על אנשים לפי התיפקוד שלהם בהווה, וזה מתבסס על התנהגות, שפת גוף, קול, שימוש בשפה וכו'. העשייה בעבר או מה הם למדו, מה עוסקים זה כבר ישתקף בהתנהגות שלהם, אין צורך לנופף בכותרות.
          ולגבי התוכנית -הייתי אומרת שדעתי מתבססת על איך כל שורד ''מתמודד'' עם הקשיים של ההישרדות:
          טל כהן- בעיקר במילים, והבטחות קצרות מועד.

          שי- חשיבה קדימה ועשייה מקסימלית.

          ליאורה- אינטואיציה תוך התקדמות בצעדים קטנים ובטוחים.

          טומי- בעשייה, מאמץ אישי וקבוצתי, התחשבות בחברים, אפילו מדי פעם שם את הלב בתוכנית.

          הדס- בחוכמה, נחמדות, ובפנטזיות על ספר.

          צפריר: בחרת טל כהן. סבבה לך, לך עם זה.

          לא מזיז לי, טוב לי עם הבחירה שלי.
          בעיני השורדים הראויים הם:
          טומי, ליאורה ושי.

          כשטומי- לטווח הארוך זה יהיה שיקול נכון יותר להכתיר אותו כהשורד האחרון.

          הגב לתגובה זו

        • טומי הוא השורד האולטימטיבי. אין ספק !!!

          אחד שיודע., 12/12/09 19:52

          לצפריר ולכל המשמיצים למיניהם, קבלו כמה פרטים כלליים:
          סיים 3 שנות שרות צבאי בהצלחה מרובה.
          טומי היה בן 23 בעת הצילומים
          התחיל את הלימודים האקדמאיים שלו בהנדסת תעשיה וניהול לפני הצילומים וממשיך אותם אחריהם.
          מדריך ומאמן קפואירה של מאות ילדים/ נוער בשנים האחרונות באזור המרכז.
          בהישרדות הוא זכה בחסינויות/בפרסים כמו כל השורדים ביחד.
          המשך יבוא...

          הגב לתגובה זו

          • אמרת לך צפריר, גם מבלי להכיר את טומי...צדקתי..הבחור איכותי

            גליה, 12/12/09 20:03

            הוא פשוט צעיר הרבה יותר מאחרים.
            אז אולי הוא נתפס כתמים וכו', אבל ההתנהגות שלו מתאימה לגיל.והוא עשוי מהחומרים הטובים.
            אני ידעתי !!

            אם אתה רוצה נקודת ייחוס הוגנת אז תשווה אותו לליעד ואז תבין עד כמה הוא חכם ובוגר.

            אתה כל הזמן משווה אותו לליאורה, טל ושי- זה לא הוגן!
            אם אתה רוצה לעשות שיקול נכון- תוריד מטל את ההשכלה שלו שהוא כלכך מתרברב עליה- ומה ישאר- בנטטה!

            הגב לתגובה זו

            • הבנטטה לא במקום. את משוחדת ולא אמיתית שבוע טוב. (ל''ת)

              צפריר, 12/12/09 20:35

              הגב לתגובה זו

            • טומי חייב להגיע לגמר

              אחד שיודע, 12/12/09 20:36

              אני איתך גליה רק כדי לחזק ולהזכיר
              שטומי הצעיר היה זה שחשף את שי ששכב לו על הנדנדה, הוא היה זה שחשף את הזרמים להדחת אביגיל, הוא היה זה שחשף את הבריתות של טלכו.
              אתם מכירים עןד מישהוא בשבט שהיה ''תמים'' כזה ?

              הגב לתגובה זו

        • אני עם צפריר. (ל''ת)

          ברור ולעניין., 13/12/09 00:20

          הגב לתגובה זו

    • ומה אתה ? מי משלם לך ? טלכו, שי ? (ל''ת)

      קורא נאמן, 12/12/09 20:47

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    לכל אלה שחושבים שטל כאילו יותר ''חכם'' מטומי

    גליה, 12/12/09 11:56

    להזכירכם,,כאשר חברי השבט רצו להדיח את אביגיל בת בריתו, טומי עלה על זה הרבה לפני מועצת השבט לפי החושים המחודדים שלו.

    לעומת זאת טל, אפילו במועצת השבט, שזה צעק לו מול הפרצוף, הוא אפילו לא דמיין שבעצם רוצים להדיח את ליעד, הבת ברית הכי קרובה שלו. ממש מתחת לאף שלו בני בריתו-עשו לו טוויסט, והוא עם כל החוכמה שלו אפילו לא ראה את זה.
    שורד אמיתי צריך לראות כמה צעדים קדימה, אחרת יטרפו אותו.

    זה שטל, מצטט כמה משפטים חביבים מויקיפדיה, זה נחמד לדעת שהוא קורא בשעות הפנאי, אבל זה ממש לא רלוונטי להישרדות אמיתית.

    שורד אמיתי צריך שיהיו לך חושים מחודדים כדי לקלוט היטב את הסביבה...כמו ליאורה, טומי, ושי...

    חז''ל לימדו ''איזהו חכם? הרואה את הנולד''

    הגב לתגובה זו

    • אצלנו כל הביניין אוהבים את טלכו וגם אני.

      דנה. גבעת אולגה, 12/12/09 12:36

      הבחור חכם יודע את המשחק.
      חבל שהוא נשוי. כזה גבר הייתי רוצה בבית.
      הראש שלו יותר טוב מהגוף של טומי.

      הגב לתגובה זו

      • כולם אוהבים את טומי

        גליה, 12/12/09 13:01

        הבחור מבריק, לומד את המשחק לאט לאט, שלב אחרי שלב, לא מציף את עצמו בשטויות.
        עושה הפרדה בין עיקר לטפל, לא כורת בריתות עם כולם ולא מתעסק בשטויות.
        חבל שהוא צעיר. כזה גבר הייתי רוצה בבית.
        חזק מבחוץ ורך מבפנים.
        נאמן, ישר, הגון, שומר על בני בריתו, לא בוגדני, ילד טוב של אימא.אסרטיבי, עומד בפני לחצים, מתמודד עם משימות אישיות וקבוצתיות לא מוותר אפילו שנפצע.

        מתמודד יפה ובנימוס עם אנשים מבוגרים ממנו בהרבה, בעלי נסיון חיים, ולמרות הכל לא יורד מרמתם, ויותרמזה שומר על האני הפנימי שלו, לא נסחף.

        מטופח, מודע לעצמו עושה ספורט, שומר על חיוניותו.

        לטומי מחכה עתיד גדול...הייתי רוצה שימשיך להוות דוגמא אישית להרבה אנשים כאן בארץ.
        כו ירבו אנשים כמותו.
        וזאת ההזדמנות שאני רוצה להגיד לטומי באופן אישי:
        תודה טומי על מי שאתה, הנוכחות שלך חיונית
        בחברה שלנו, אני מרגישה טוב יותר כשאני יודעת שיש אנשים מקסימים כמוך.

        הגב לתגובה זו

        • גליה את כו''כ ... (ל''ת)

          קלולס, 12/12/09 18:08

          הגב לתגובה זו

          • לקלולס: ''גליה את כו''כ...''? (ל''ת)

            גליה, 12/12/09 19:53

            הגב לתגובה זו

      • דנה אז למה שלא תזמינו את טל לביייינייין שלכם? (ל''ת)

        נורית, 12/12/09 13:05

        הגב לתגובה זו

      • אצלנו כל העיר אוהבת את טומי (ל''ת)

        רוני מחיפה, 12/12/09 19:55

        הגב לתגובה זו

    • גליה: מתאים לך מומחה קפוארה מאשר משכיל כמו טלכו. (ל''ת)

      דנה., 12/12/09 12:38

      הגב לתגובה זו

      • הלוואי שהיה לי בחור כמו טומי! רק חבל שהוא צעיר מדי.... (ל''ת)

        גליה, 12/12/09 13:31

        הגב לתגובה זו

      • אם את חושבת שטל בחור משכיל, זה רק מראה מי את! (ל''ת)

        גליה, 12/12/09 13:33

        הגב לתגובה זו

        • טלכו משכיל וזאת עובדה

          דני, 13/12/09 10:19

          עם עובדות לא מתווכחים

          הגב לתגובה זו

      • עדיף שיהיה גבר מומחה מאשר גבר משכיל בגרוש (ל''ת)

        גליה, 12/12/09 13:41

        הגב לתגובה זו

        • שדג דגים, ולא בנטטות (ל''ת)

          ., 12/12/09 15:50

          הגב לתגובה זו

      • מהי ההשכלה של טלכו ?

        האקדמאי, 12/12/09 20:39

        זה שליעד האינטלקטואלית קוראת לו הדוקטור- מה זה אומר עלין ?
        האיש לא סיים לימודים אקדמים מעולם. אז מה ההשכלה שלו ? מה הקשקוש הזה ?

        הגב לתגובה זו

        • ויקיפדיה! (ל''ת)

          גליה, 13/12/09 09:29

          הגב לתגובה זו

        • lol

          YOSI, 13/12/09 18:02

          I read comments here and I wonder where do you get your info - just FYI Tal Cohen, has 3 acadameic degress - BS, MS, Phd, including Law, Government and National Security and then deciced to expand to Alt Medicine, and area of which he has great interest.

          הגב לתגובה זו

  • 75.

    במשחק הזה כל אחד לוקח אותו למקום אחר

    דוד מימון . צפת., 12/12/09 09:16

    ככה גם כל הטוקבקיסטיים
    וקרובי המשפחה שמגיבים לטובת המועמד שלהם
    זה משחק ולא לשכוח זאת
    ולכל מהשורדים יש מטרה.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    האמת---טלכו שי טומי ליאורה-לכל אחד מהם נקודות זכות וחובה במשקל שווה (ל''ת)

    כל אחד מהם צובר נקודות הצטיינות וכשלון בקיזוז דומה, 12/12/09 07:19

    הגב לתגובה זו

    • אולי זאת האמת שלך...אבל הם ממש לא שווים בשיקלול..

      שלומית, 12/12/09 12:35

      שי ליאורה וטומי צמודים אבל מובילים
      טל והדס צמודים אבל אחריהם

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    TAL VS TOM

    SHUSHANA, 11/12/09 21:49

    אפילו טל מודה בזה שלהגיע לגמר עם טום זה לא טוב, ולמה? כי הוא יודע שהוא שיחק טוב יותר ממנו לאורך כל המשחק.

    טל, בזה שהוא רוצה כל הזמן להדיח את טום רק מסגיר עד כמה הוא יודע בעצמו שטום שורד טוב יותר ממנו.

    הרי טל רוצה להדיח את טום לא כי הוא לוקח לו את האפשרות לחסינויות, אלא כי הוא יודע שאין לו סיכוי מולו בגמר...

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    אם עשיתי שירות מבצעי ביחידה יוקרתית וסודית...

    שורד מבצעי, 11/12/09 21:29

    אז מגיע לי ישר לזכות במיליון בתוכנית הישרדות.
    אפשר לדלג על כל 52 יום באי. למה צריך את זה?
    להתמודד עם משימות, אינטראקציה עם אנשים, בלי אוכל,בלי מיטה, בלי סקס, לא להיות עם אנשים שאוהבים אותך, לקבל סכינים בגב,
    למה צריך את כל זה?
    הרי עשיתי שירות צבאי מבצעי ביחידה יוקרתית, אני אדם ערכי, שמהווה דוגמא טובה לנערים.
    אז למה לא ישר לתת לי את הפרס נדלג על כל המשימות, נפגין קצת נוכחות נקשקש קצת אסטרטגיה וזהו.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    Shai

    Me, 11/12/09 14:33

    When Ziv was eliminated Shai voted Liad because he wanted Ziv out, instead to vote Tomi as they agreed. Then he had a brit with Tal and Liad to go to the final, and then he betrayed them both and designed the move to eliminate Liad. Another two face. I never liked him. This show is nothing but lies

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    טומי הראוי ביותר לזכות - התגובה הזאת לאמא של טומי

    אלה, 11/12/09 13:21

    לאמא של טומי,

    כאשה וכאם, הרשי לי להביע את התרשמותי העמוקה ממך כאם. הצלחת היכן שהרבה אמהות נכשלו. הצלחת לגדל ולחנך את טומי להיות ישראלי רצוי להבדיל מישראלי מצוי.

    טומי שלך הוא השורד הראוי ביותר, לא רק מפני שזה מגיע לו כשורד הלכה למעשה, אבל מעבר ובעיקר בגלל שהוא היחיד שיכול וראוי לשמש דוגמא ומופת לנוער הגדל בארץ וצופה בתוכנית בהתלהבות.

    אהבתי מאוד את תגובתו לליעד (הערסית) כאשר דיברה אליו לא יפה. הוא פשוט אמר לה שמאוד לא נעים לו לשמוע את הצורה שהיא מתבטאת. וברור שלאנשים נעימי הליכות שקיבלו חינוך טוב, לא נעים לשמוע דיבור ירוד שכזה.

    כל אלה המעריצים את מי שפילסו דרכם לצמרת באמצעות שקרים ותככים ורמאויות שלא יתפלאו אם יום אחד זה יחזור אליהם כבומרנג כאשר ילדיהם ישקרו ויתחמנו אותם.

    ושוב, לאמא של טומי , חזקי ואמצי, כל הכבוד. גם אם הוא לא יזכה במיליון, הוא מעם ישראל כבר יקבל את כל האהבה והתהילה שהוא ראוי לה.. את תראי.

    הגב לתגובה זו

    • please

      woman, 11/12/09 14:30

      give me a break with this crap, Tomi is a good character? read comment no 67 a perfect summary to your ideal man. God help us. Tomi lied when he said Liad celeberated when Ohad was eliminated - it never happened he made it up and repeated his stupid misleading statement twice. Simply put, Tomi who lied several times and could not think strategies is lucky , due to Shai's stupidity to be in the game

      הגב לתגובה זו

    • לאלה, טומי כמוך הולך לפעמים לשירותים ועושה מה שאת עושה. (ל''ת)

      שקרן ובוגדני (קטן?) לא יותר טוב מאחרים., 11/12/09 15:02

      הגב לתגובה זו

    • תגובה נהדרת, אבל למה רק לאימא שלו..

      גליה, 11/12/09 21:52

      אם אני לא טועה (אני לא מכירה את טומי אישית)
      ההורים שלו גרושים, או משהו כזה.
      וזה משהו שלא תמיד מקל על ההישרדות אלא ההיפך, מקשה מאוד!

      הגב לתגובה זו

    • טומי לא ראוי. ההפקה מנהלת יחסי ציבור לטומי. (ל''ת)

      מפיק הישרדות, 12/12/09 06:15

      הגב לתגובה זו

    • טומי מצאתי לך כלה ראויה. אביגיל.

      ריקי מורה מחליפה, 12/12/09 11:11

      אביגיל בקטע שלא שודר 9.12 ראי ראי שעל הקיר
      אומרת אביגיל על טומי
      '' ואפילו אמרתי לו שאני מתכוונת לתרום לו את המיליון...''

      טומי: הבטחתי ואני אקיים.
      רק שתדע שאם לא נתחתן יש לי אחים.....

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    לכווווווווווווווווולם

    שורדת לאט ובטוח, 11/12/09 13:14

    לדעתי כאשר מקבלים החלטה מי ראוי להיות השורד האחרון,צריך להסתכל על כל המהלכים שהוא עשה ולא להחליט רק על בסיס המהלך האחרון, כי אותו זוכרים יותר.
    צריך לעשות שיקלול של הכול, מי שהיה לאורך כל התוכנית.

    שאלות כמו:
    1. מי תרם לשבט מבחינה העשייה כדי שחברי השבט שלו, כולל בני בריתו, יכלו להמשיך לשרוד

    2. מי נלחם במשימות החסינות, הקבוצתית והאישית. כדי שלא ידיחו אף חבר מהשבט וגם אותו.
    3. מי נלחם במשימות הפרס כדי שלשבט יהיה אוכל וכוח.
    4. ההסתכלות היא בהתחלה- מי דאג הכי הרבה לשבט שלו שישרוד...ובהמשך (באיחוד) מי דאג הכי הרבה לבני בריתו שלא יודחו.

    ומתוך זה לבחור מי מהמתמודדים עונה הכי טוב על השאלות הללו, ואז להסיק מסקנה מגובשת והגיונית.

    לבסס החלטה רק בגלל מהלך אחד...נראה לי מאוד לא רציונאלי ומאוד לא הגיוני .

    הגב לתגובה זו

    • צודקת ב- 100% (ל''ת)

      זיו, 11/12/09 19:41

      הגב לתגובה זו

    • נו, בני בריתו של מי שרדו?? (ל''ת)

      ??, 12/12/09 07:08

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    טל! אתה החוליה החלשה, שלום! (ל''ת)

    פנינה.ד., 11/12/09 12:15

    הגב לתגובה זו

    • ענק! (ל''ת)

      .,, 11/12/09 16:41

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    השימחה לאיד של טומי, והמבטים הרעים של אביגיל

    רגע של כנות, 11/12/09 10:07

    שלא לדבר על זה שחנוך וריקי נראה כאלו הם יכולים להרוג מישהו וטל אנגלנדר עצבני וכבד שלא יאמן.

    נראה לי סבל מטורף להיות תקוע עם האנשים שהתגלגלו לחבר המושבעים הזה. זיו ואוהד הם היחידים שאפשר להיות איתם ורחמי נתונים להם, כי כל השאר נראים בלתי נסבלים.

    בכל מקרה, טומי, ניחא חמקת שוב מהדחה, סבבה. אבל השימחה לאיד הזאת לא ממש מציירת אותך באור חיובי, ויחד עם אביגיל הקנאית שממש התפוצצה עם המבטים שלה נראתם לי הכי מגעילים מכל החבורה.

    לא ברור לי במה אמורים להתבטא הערכים שאתה כל הזמן מתגאה בהם.
    בזה שאתה בעל כושר גופני גבוה אבל התחמקת משרות קרבי?

    בזה שאת שמח לאיד שבחורה שצריכה את הכסף באופן נואש ושיחקה בכבוד ונלחמה הודחה במקומך?

    בזה שמאתיים פעם אביגיל שיקרה לך ועדין הלכת איתה ''כי היא לא מאיימת''?

    הגב לתגובה זו

    • רגע של כנות.

      אז זה מבלבל אותם מעובדות בשטח., 11/12/09 11:48

      העניין הוא שזה מכוון לאנשים שרואים קצת מעבר לחתיך ותחמן...

      הגב לתגובה זו

    • עכשיו ברור לי מאילו חומרים עשוי טומי. לא טהור ולא נעלים. (ל''ת)

      ., 11/12/09 12:14

      הגב לתגובה זו

    • excellent observation also Tomi

      judge, 11/12/09 14:26

      is not naive and clean hands as people try to portray him. He gave his word to both Hanoch and Tal Englander then voted them both out. So much for his loyalty. I will never forget the expression on his face when Tal Ben David was eliminated - he was not able to see it coming.Shai is arrogant and a typical male shovenist - he told Ricki to vote in a certain way and when she asked why he shai because he deciced so. This guy is a brutal dumbo from the village. Liora is a typical ''nigrerret'' and she think too much of herself, she is not that good and got very lucky.

      הגב לתגובה זו

    • למרות שליעד רצתה להדיח תלתל תלתל של טומי...

      המתולתל, 11/12/09 17:40

      היחיד, אבל היחיד שחיבק את ליעד ואמר לה שהוא מצטער היה טומי !!! אני מציע לך לראות שנית את הפרק. למרות שהיא רצתה להדיח תלתל תלתל של טומי כבר הרבה זמן.

      הגב לתגובה זו

      • תמיד אפשר להיות צבוע. הוא מראש הודיע שהוא לא מחבב את (ל''ת)

        ליעד., 12/12/09 18:10

        הגב לתגובה זו

  • 66.

    לא יאומן שאוהד הנעל שרד עד למועצה הקודמת (ל''ת)

    ריאליטיפריק, 11/12/09 09:42

    הגב לתגובה זו

    • וטומי הסוליה זה יותר טוב??. טומי לא חכם. קיבל עזרה.

      אמיל אזולאי, 11/12/09 11:30

      הרי בלי עזרת ההפקה הוא היה עף.
      כולם יודעים.
      רובם שותקים.
      כי ככה זה שרוצים לכסף מפרסומות.
      טומי הוא בחור נחמד. אבל זהו אי אפשר להשוות אותו עם ליאורה? או טלכו. שינהם משכילים עם ניסיון חיים עשיר. ולכו גם לי מוזר שטומי עם כל התשבוחותשמקבל הגיע בכלל לשלב הזה.

      הגב לתגובה זו

      • מול ליאורה באמת הוא מחוויר... (ל''ת)

        ., 11/12/09 11:49

        הגב לתגובה זו

      • מגיע לו לגמרי אחרי כל מה שעשה עבור השבט שלו (ל''ת)

        ליאורה, 11/12/09 19:42

        הגב לתגובה זו

  • 65.

    יש עוד אימרה בודהיסטית שאומרת: כל כאלב ביג'י יומו (ל''ת)

    תחשוב על זה טלקו, 11/12/09 07:34

    הגב לתגובה זו

    • מאיפה השינאה הזאת על הבוקר. קצת כבוד בין בני האדם.

      בודיהיסט אמיתי., 11/12/09 08:35

      עד כמה שזכור לי זה משחק. בסך הכל משחק.
      יהיו מפסידים. יהיה מנצח. ויהיו עוד עונות.
      עוד מתמודדים שתהיה בעדם או נגדם.
      אבל למה השינאה המוצגת ''כל כאלב...''.
      גם טלכו וגם אחרים במשחק לא בהכרח אנשים רעים. הם דמויות במשחק כפי שההפקה רצתה.
      שיהיה לך יום טוב. חיים טובים ורגועים.
      טפל בעצמך.

      הגב לתגובה זו

      • אדם לאדם זאב (ל''ת)

        פתגם ישראלי עתיק, 11/12/09 21:19

        הגב לתגובה זו

  • 64.

    אחרי שכולם נרגעו מהריקוד על ''נפילתו'' של האסטרטג

    אני בעד טלכו ומאחל שיגיע לגמר וינצח !!, 11/12/09 06:10

    עדיין בניתוח קר ובלי אמוציות מיותרות
    מי שעשה את המשחק הכי נכון היה טלכו.
    התקדם מתחילת המשחק מהמצב הכי קשה באי המודחים ועד לחמישיה האחרונה. לדעתי זה כבוד. אם הבחור ללא הכושר הפיזי הגיע לאן שהגיע רק בזכות המוח כל הכבוד. וזה מזכיר כי גם בעונה הקודמת זכה לא בעל השרירים.
    אז למרות הכל (כולל השטויות) אני בעד טלכו ולא מתבייש להגיד גם בניגד להרבה כותבים כאן שהשחצנות שלו יש לה כיסוי. רובם על האי לא ברמה שלו. הלוואי ויגיע לגמר וינצח!

    הגב לתגובה זו

    • זה לא הכושר, זה הלוזריות.

      עדינה, 11/12/09 09:54

      זה לא החוזק. זה לא העוצמה הפיסית. זה לא הכושר. זה הלוזריות, זה הרכרוכיות של גבר בן 30 , קצין בצה''ל שמפגין חוסר רצון וחולשה גדולה יותר מילדה חלשה בת 10. זה חוסר הרצון להתמודד אפילו עם הבנות. זה פשוט מגעיל, זו תוכנית הישרדות. לא הדוגמניות, לא היפה והחנון, לא מפרץ האהבה. הניגוד הזה גורם לכל האנשים את התחושה הזו.

      הגב לתגובה זו

    • טומי לא פחות אינטלגנט, אבל הרבה פחות שוויצר.

      האח הגדול, 11/12/09 10:12

      הבעיה של טל כהן היא לא היכולת השיכלית שלו, הבעיה היא שהוא בתוכנית הלא נכונה. הוא צריך היה להשתתף בדוגמניות או ברווק ( בתור מועמדת)באח הגדול או בעלוקה. זה הישרדות ראבאק. פה קודם כל צריך לדאוג לאוכל כדי לשרוד, להדליק אש כדי להתחממם, לחמם אורז כדי שאפשר יהיה לנשום. אם אין לך את זה, אתה לא רשאי להתעלק על צוארם של אחרים.

      הגב לתגובה זו

      • צודק ב-100%

        גליה, 11/12/09 11:53

        טל צריך היה
        כבר מזמן ללכת, יחד עם ליעד וזיו. הוא עשב שוטה. הוא צבוע. הוא לא חכם כמו הדס, ולא חזק כמו שי וטום ולא אמביציוזי כמו ליאורה. טל אתה החוליה החלשה, שלום!

        הגב לתגובה זו

      • טלכו שרד כמו כולם: את הגשם, הקור, הרעב וכל היתר. ואתה? (ל''ת)

        עובדה שהוא עדיין שם שורד., 11/12/09 15:03

        הגב לתגובה זו

        • בנוסף, נאבקתי במשימות הישרדות, נפצעתי, לא תקעתי סכינים בגב

          טומי, 11/12/09 16:40

          ואתה?

          הגב לתגובה זו

        • טלכו לא שרד כמו כולם...הוא היה 12 יום יותר באי המודחים..

          אז זהו שלא, 11/12/09 16:44

          ורק השתעשע עם הבנות....

          הגב לתגובה זו

      • טומי פחות איטליליגנטי. פחות חכם. עם יותר קשרים בהפקה. (ל''ת)

        מפיק הישרדות, 12/12/09 09:17

        הגב לתגובה זו

        • אתה סתם מקנא בטום! (ל''ת)

          גליה, 12/12/09 16:30

          הגב לתגובה זו

  • 63.

    מקודם תמכתי בליאורה ובשי, למרות שהוא שוביניסט, אבל אחרי הפרק אני עם

    קרן, 11/12/09 03:39

    טלכו.

    במקום להפטר מטומי בפעם הראשונה שבה סוף סוף אין לו חסינות, הם החליטו לשחוט כבשה שלא פגעה ולא סיכנה אותם.

    ליאורה סתם התקנאה ביחסים של טלכו וליעד, ושי סתם הראה שהוא מונע על ידי אגו ונסיון להוכיח לטלכו ''מי שולט במשחק''- שזה בדיוק מה שהוא אמר לפני שהוא רב עם זיו והתחיל לסכן את עצמו.

    כל כמה זמן שי חייב להוכיח כמו איזה מאצ'ו שהוא זה ששולט וקובע.

    ליאורה שממש הערכתי את היכולת שלה להפעיל אנשים, גם פעלה בקפריזה לא ברורה.

    ולכן, מעכשיו אני תומכת בטלכו ולא בשניהם. המהלכים שלו הגיוניים והוא רציונאלי באופן עקבי.

    הגב לתגובה זו

    • את פשוט תמימה (ל''ת)

      המהלך היה אסטרטגיה נטו, 11/12/09 12:18

      הגב לתגובה זו

    • החלטת לתמוך עכשיו בטל ולא בליאורה ושי...בגלל

      דיקלה, 11/12/09 12:49

      שהמהלכים שלו הגיוניים והוא רציונאלי באופן עקבי.
      אני מבינה את הבחירה שלך מהסיבות הללו, כי זה בדיוק מה שחסר לך....מהלכים הגיוניים של קבלת החלטת, את לא רציונאלית ואת ממש לא עקבית.

      לדעתי כאשר מקבלים החלטה כלכך חשובה, צריך להסתכל על כל השלבים ולא להחליט רק על בסיס השלב האחרון כי אותו זוכרים יותר.
      צריך לשקלל את כל המהלכים שהם עשו לאורך כל התוכנית.
      למשל את צריכה לשאול את עצמך:
      1. מי תרם לשבט מבחינה העשייה כדי שחברי השבט, כולל בני בריתו, יכלו להמשיך לשרוד

      2. מי נלחם במשימות החסינות, הקבוצתית והאישית. כדי שלא ידיחו אף חבר מהשבט וגם אותו.
      3. מי נלחם במשימות הפרס כדי שלשבט יהיה אוכל וכוח.
      4. ההסתכלות היא בהתחלה- מי דאג הכי הרבה לשבט שלו ששיוכל לשרוד ולהמשיך הלאה ..ובהמשך (באיחוד) מי הכי דאג לבני בריתו שלא יודחו.ולא מכר את המילה שלו לכוווולם.
      עכשיו את צריכה לשאול את עצמך מי מהמתמודדים עונה הכי טוב על השאלות הללו, ואז תוכלי להסיק מסקנה מגובשת והגיונית.

      לבסס החלטה רק בגלל פעולה אחת...נראה לי מאוד לא רציונאלי ומאוד לא הגיוני .

      הגב לתגובה זו

      • ליאורה, שי, הדס וטום!

        לגמר, 11/12/09 13:18

        עשו למענם ולמען כולם!

        הגב לתגובה זו

      • דיקלה, טלכו באופן עקבי היה נאמן לליעד ולזיו. הוא נלחם למענם ועזר להם

        כנסי דיקלה, 12/12/09 02:46

        והוא לא ניסה לסכסך כמו טומי בין ליעד לאוהד, ולא שמח לאיד לאף אחד.

        אם ראית את החיוך של טומי והשמחה לאיד המתפרצת כשליעד הודחה, אז את יודעת יפה על מה אני מדברת.

        ליאורה עם כל הכבוד אכזבה בגדול. לא ברור מה היא רצתה מליעד ולמה יזמה מהלך להעיף אותה.

        עד עכשיו הגנתי עליה כשאמרו שהיא קנאית בכל הבחורה הנאות וחייבת להדיח כל בחורה כי היא מאויימת (כמובן שהדס לא ממש מאיימת במישור זה). עכשיו אני כבר לא בטוחה.

        ושי, פעל בצורה לא הגיונית רק כדי לעשות מפגן כוח מטופש, בדיוק כמו מלחמות הכוח שלו עם זיו שלא ממש קידמו אותו לשום מקום.

        אהבתי את האינדוידואליות של ליאורה, ואת היכולת שלה ושל שי לפעול ולהרים יוזמה ולהזיז מהלכים.

        גם טל היה מרשים ועכשיו הוא עבר להיות מס' 1 שלי, כי המהלך האחרון הוריד לי מהם מאוד.

        סתם להדיח אדם בלי סיבה אסטרטגית וגם בלי שהוא מרגיז או העליב אותם אפילו, זה פשוט מרגיז.

        הגב לתגובה זו

        • טומי לא סיכסך בין ליעד לאוהד..ליעד עשתה את זה לעצמה

          דיקלה, 12/12/09 12:31

          והוא כבן ברית של אוהד הרגיש פגוע.
          איך אחרי כל ההסכמים והריקודים היא מחליטה להצביע אוהד. והוא צודק, זה היה צעד מפגר מאוד שהיא עשתה.

          בסך הכל טל בחר שני בני ברית לא חכמים במיוחד, כדי שיוכל לשלוט עליהם לאורך כל המשחק. לא היה לו מספיק אומץ לבחור אנשים באמת חכמים שיהיו קרובים אליו, מהפחד שהם יום אחד יתהפכו עליו.

          טל בסך הכל לוזר אמיתי...שמטשטש אותך במילים יפות...

          הגב לתגובה זו

    • קרן צודקת ב100%

      יניב, 13/12/09 10:22

      כול מילה בסלע כמו שאומרים

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    מזמן לא נהניתי מהדחה כמו זו של ליעד. הצינור שתקעו לה עשה לי נחת

    פרקש זה זאב בהונגרית, 11/12/09 00:41

    אבל היא בקושי עכברוש.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    finale

    karenor, 11/12/09 00:00

    shy is in
    Tomi and hadas.. badok!!

    הגב לתגובה זו

    • Hadas

      next, 11/12/09 06:53

      going home next, betrayed her word to Talco with her vote to eliminate Ziv, and did it again this time with Liad. Conclusion: you will pay the price, Hadas will go home. I have to agree with the author - Shai and Liora are two idiots - eiher you get rid of Talco now, or even better, get rid of Tom, you could have sent Liad home next. Big mistake

      הגב לתגובה זו

      • מסכימה עם כל מילה- ניתוח מושלם (ל''ת)

        רגע של כנות, 11/12/09 10:09

        הגב לתגובה זו

  • 60.

    finale

    karenor, 10/12/09 23:57

    shy is in
    Tomi and hadas.. badok!!

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    טל כהן בסופו של דבר סתם עוד בחור, לא יותר!

    סתם בחורה, 10/12/09 22:32

    אין בו משהו מיוחד. רק בגלל התוכנית אז מישהו קצת מתייחס אליו.

    אבל ברגע שהוא יוצא מהמגרש...מה נשאר?

    טבולה ראסה. ככה נכנס לתוכנית ככה ייצא ממנה...! כל הניצוצות שקצת דבקו בו יעלמו ברגע שתיגמר התוכנית.


    בשורה הסופית, אם '' תעיפו '' מבט , פעם נוספת עליו...אז תראו שאין בו משהו מיוחד. בחיי.

    מה עושם ממנו.....עשה קצת מסאז' לזיו , אמר כמה משפטים מויקיפדיה ושיחד את ליעד

    .....ובזה קנה את עולמו?

    נו באמת... קצת כבוד עצמי!

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    למה דווקא שי!

    מתלבטת, 10/12/09 20:39

    למרות שאני מטורפת על טומי.
    שי הוא מועמד ראוי מאוד להיות שורד האחרון.
    מתחילת העונה הוא עבד, חשב, תכנן , יזם, השתלב בקבוצה, הניע מהלכים וכו'

    שי מסתבר גבר חכם מאוד. קולט את הנתונים מהסביבה ומתוכם הוא פועל, כך שבעצם אף פעם אי אפשר להפיל אותו. הוא לא כמו טל שהחליט שהוא חכם ואסטרטג, שחי במציאות משל עצמו ולא רואה מה קורה סביבו, כך שבסופו של דבר הוא ניהיה טרף קל, כך שהדיחו שני בני ברית שלו חזקים (זיו וליעד) ונשאר חשוף.

    שי יש לו חושים של חיה, הוא לא סגור בתוך הקונכייה של עצמו (כמו שליאורה תיארה את טל) הוא קולט היטב מה קורה סביבו, ובהתאם לכך מגיב, וכך צריך לעשות שורד אמיתי.
    לדעתי השורד המנצח הוא :
    אחד שמפעיל את החושיים החייתיים שלו מצד אחד (ל-INPUT) כדי לקלוט כל מה שקורה סביבו, אבל לא נותן למידע הרב שמגיע לבלבל אותו ונשאר אדם ערכי לאורך כל השהות באי (ב-OUTPUT) אדם מרוסן שאינו מגיב כחיה או כתת אדם, כלפי עצמו וכלפי חבריו.
    וזה שי!

    הגב לתגובה זו

    • אני די מתחברת לדבריך המתומצתים והמנומקים. (ל''ת)

      ., 10/12/09 20:59

      הגב לתגובה זו

    • למתלבטת: כמה חבל שאת מתלבטת ולא מתלבט

      עלבון לעם הנשי, 10/12/09 22:03

      כי אם היית בחור, הייתי חושבת שבטח לא שמת לב ושזה ממש לא נוגע לך , אבל תגידי, בתור בחורה, לא מפריע לך ששי כוחני ושובניסט? באמת היית רוצה שמי שיקח מקום ראשון הוא אחד שחושב שמקומן של נשים במטבח?

      הגב לתגובה זו

      • חמודה! את כנראה רגישה מדי...תתבגרי ותבני שזה לא שי..

        מתלבטת, 10/12/09 22:41

        זאת החברה שלנו שהיא שובניסטית וכוחנית..וזה הרבה בגלל הצבא, אבל זה דיון אחר.
        ובתור אחת שלמדה דבר אחד או שניים אז
        הערות שובניסטיות מזמן עוברות לידי,לא מתרגשת מהם, זאת דעתו של שי (אם בכלל) ורק לאישתו באמת צריך להיות אכפת.


        ואפרופו אישתו של שי, לדעתי בבית..אני בטוחה ששי דואג שהיא תרגיש מלכה!

        ראיתי אותה אז בסרט וידאו, ודווקא נראתה אישה אסרטיבית, עם בטחון עצמי, עם דעה..לא נראתה שיפחה או משהו כזה. בכלל לא! מלכה!

        שי אולי כוחני מבחוץ אבל רך מבפנים.

        לא מכירה אותו אישית, זו רק אינטואיציה נשית.

        הגב לתגובה זו

        • שוב, ניראה לי שאת צודקת. (ל''ת)

          ., 10/12/09 23:45

          הגב לתגובה זו

        • I like my man to tell me what to do

          Sarit, 11/12/09 06:57

          Shai is my dream man, who does not think too much of me, tell me when to go and make him food, when he wants. I don't want to think, my man will think for me, I will serve him always. Go Shai, you and Tomi -pretty face, are the dream men of every Israeli woman

          הגב לתגובה זו

          • שרית האנגלית שלך משהו משהו... (ל''ת)

            גליה, 11/12/09 23:44

            הגב לתגובה זו

        • אוי אוי אוי, את ההוכחה שאנחנו הנשים עושות את זה לעצמנו

          מזועזעת מהתגובה של מתלבטת, 11/12/09 09:24

          ''זה לא שי זאת החברה שלנו''
          ''הערות שובניסטיות מזמן עוברות לידי''
          ''רק לאשתו צריך להיות אכפת''
          ''אני בטוחה ששי דואג שאשתו תרגיש מלכה''

          עד כמה אישה יכולה לטמון את ראשה הסתום בחול, עד כמה?

          הגב לתגובה זו

          • כי את לא הבנת אותה. המתלבטת היא פוסט מודרניסטית. (ל''ת)

            אולי פוסט פוסט, אם זה אומר לך משהו..., 11/12/09 11:51

            הגב לתגובה זו

            • סוף סוף!!!! יש מישהו איטלגנטי במדינה הזאת!

              מתלבטת!, 11/12/09 12:30

              זאת התגובה הכי מרגשת שקיבלתי.
              סופסוף יש מישהו/מישהי שמבין/ה אותי! .ומגיב/ה לעניין!
              תודה, זה בהחלט חימם לי את הלב!

              הגב לתגובה זו

            • פוסט פוסט? אז כנראה שאני פוסט פוסט פוסט, כיף...? (ל''ת)

              גם אני לא אצביע בעד שי!, 11/12/09 14:21

              הגב לתגובה זו

              • הוא שאמרנו תדבקי בגישה הפחות מפותחת והמוכרת לך של

                למה להתאמץ לחשוב מעבר?, 11/12/09 15:09

                כן-לא שחור-לבן, רע-טוב. ברור היכן תכניסי את שי בתבניות הללו.

                הגב לתגובה זו

    • השורד האחרון

      מיכל, 10/12/09 22:24

      אף אני נוטה להסכים וחושבת ששי יהיה בחירת המושבעים
      את ליאורה- שאני הייתי בוחרת כשורדת האחרונה- המושבעים לא יבחרו אך ורק מצרות עין
      טלכו- גמור- והמושבעים לא יאהבו שמלבד אסטרטגיה הוא לא עשה גבר- אם כי שאפו להליכים השונה- מבחינתי הוא האריק של העונה
      טומי- יצור משעמם ולא הוביל אף מהלך
      הדס- שיחקה יפה עם אסטרטגיה משלה וחוזק פיסי מרשים אך לא הייתה דמות משפיעה
      אם כן- שי תוכל לפתוח בנוסף למסעדה באר- זה פופלרי בקרב יוצאי הישרדות המיליון כנראה אליך

      הגב לתגובה זו

      • גם מבחינתי טלכו הוא השורד העונה. חכם. יצירתי. איטיליגנטי.

        קורין, 11/12/09 09:56

        בלי כושר פיז הצליח לעשות בית ספר לכולם על האי.
        אני לא מתרשמת מ''שקרי'' ומ''ערכים'' (שכולם מזויפים!) כל המשתתפים רוצים לזכות ולהגיע לגמר.
        אבל רק טלכו אמר בכמה הזדמנויות ולעוד לפני התוכנית (ראו בכרטיס הביקור שלו בנענע 10)
        שהוא הולך לתרום את הזכיה. ואני מאמינה לו.

        הגב לתגובה זו

    • מצד אחד את מתלבטת מצד שני את כותבת ''דווקא שי!''

      יאלה רוצי למטבח יא מתלבטת שי קורא לך, 11/12/09 09:28

      את בלטה רצינית, הא? בטח התבאסת מההדחה של ליעד כי היא החברה הכי טובה שלך

      פחחחחח

      הגב לתגובה זו

      • חבל שאת לא שמה לב לפרטים הקטנים.... (ל''ת)

        מתלבטת, 11/12/09 12:32

        הגב לתגובה זו

      • הטוקבק הזה זה בדיוק הדוגמא לכך שאנחנו חברה כוחנית... (ל''ת)

        מתלבטת, 11/12/09 18:41

        הגב לתגובה זו

  • 57.

    אני אוהב את טומי אבל קצת חלש מנטלית

    איתי, 10/12/09 20:34

    יש לי הבחנה קטנה.
    בכל פעם שהמשימה דורשת ריכוז כלומר להאבק עם עצמך
    הוא נכנע. הוא לקח משימות של כוח מתפרץ, משימות ''עודרוב''

    הגב לתגובה זו

    • תזכרי לנו? ובמשימות שדורשות ריכוז מי ניצח בהן? טל? (ל''ת)

      אתי, 10/12/09 21:15

      הגב לתגובה זו

    • הוא הכי צעיר כאילו????? (ל''ת)

      ליאורה, 10/12/09 21:18

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    למה מתעלמים מהשירות הצבאי של טומי? (ל''ת)

    הוא כניראה לא עשה שירות, נכון?, 10/12/09 20:17

    הגב לתגובה זו

    • כי זה לא מעניין אף אחד, חוץ ממך נודניק! (ל''ת)

      אפרת, 10/12/09 21:15

      הגב לתגובה זו

    • דווקא אותי זה הכי מעניין. הוא הרי מציג את עצמו כערכי, ובעל כושר גופני (ל''ת)

      שירה, 10/12/09 22:17

      הגב לתגובה זו

      • ומה זה קשור לצבא? (ל''ת)

        אפרת, 10/12/09 22:31

        הגב לתגובה זו

      • אולי יש לו פרופיל נמוך.

        אולי גם לא, 10/12/09 22:57

        אבל אין לכם מושג אז למה לדבר על דבר שלא יודעים.

        הגב לתגובה זו

      • שמת לב שכששואלים את השאלה מי שיודע את התשובה לא משיב לעניין . (ל''ת)

        רק מתקיף חזרה. מעניין למה?, 10/12/09 23:16

        הגב לתגובה זו

    • צודק

      מיכל, 10/12/09 22:25

      אם הוא כזה חזק וגיבור למה לא תיעל זאת לטובת המדינה!!!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • נכון, אפילו אכילס המקורי סייע לצבא המתולוגי. (ל''ת)

        חחחחח., 10/12/09 23:17

        הגב לתגובה זו

      • בושה! כל פעם במדינה הזאת נצטרך לעבור שרשרת חייול מחדש?

        שושנה, 10/12/09 23:29

        לשפוט אנשים לפי מה שהם עשו בצבא?
        מגעיל דוחה וממש לא ערכי!

        הגב לתגובה זו

      • ''השקר הוא מפלטו של הנבל''.

        שי, 11/12/09 10:00

        ''השקר הוא מפלטו של הנבל''. לומר על טומי שלא שירת בצבא זה שקר גס ומכוער וכנראה בא מכל מיני חלטוריסטים. שרתתי איתו 3 שנים ביחידה. הגבר היה מצטיין בכל תפקיד שעשה בצבא וסיים בהצלחה יתרה. עכשיו זה מספק אתכם ?

        הגב לתגובה זו

        • איזו יחידה? כו''כ סודית שהיא לא קיימת בצבא מה? (ל''ת)

          עובדה שלגבי כל היתר ידוע היכן שירתו., 11/12/09 11:53

          הגב לתגובה זו

          • ואתה כל הזמן מנסה להוציא את זה על טום! לך לטיפול!

            למתוסבך עם הצבא!, 11/12/09 12:55

            עונים לך שהוא שירת בצבא 3 שנים וכו'!
            ואתה ממשיך....
            די! לך יש בעיה! ואם לא הבנת את זה עד עכשיו, כנראה שיצאת מחורפן מהשירות הצבאי שלך, וטוב שלא הלכת להישרדות כי אז היו אוכלים אותך בלי מלח! כולל טום ובטח ובטח שי! על האש!

            הגב לתגובה זו

            • שאלתי שאלה תמימה וקצרה היכן הוא שירת? וקיבלתי מטח ארטילרי. (ל''ת)

              למי יש פה בעיה ואפילו אחת קשה?!, 12/12/09 18:19

              הגב לתגובה זו

        • בקיצור יחידת ג'ובניקים (במקרה הטוב) שלא התלכלכו יותר מדי בבוץ.. (ל''ת)

          לגיטימי., 11/12/09 11:57

          הגב לתגובה זו

    • לעשות מיליון: לקנות את טומי במחיר שההפקה מוכרת לנו. ולא במחירו האמיתי (ל''ת)

      סוחר הישרדות, 11/12/09 06:03

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    המודחת הבאה היא הזגזגנית: ליאורה. (ל''ת)

    מה לעשות ככה זה, כשלא מתחזקים ברית לאורך זמן., 10/12/09 19:21

    הגב לתגובה זו

    • ובמשחק הזה צריך כל הזמן לחשוב על מהלכים, כי כולם מזגזגים. (ל''ת)

      זה ברית לא נישואין, 10/12/09 22:05

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    טלכו; נצפה לרע ונקווה לטוב... (ל''ת)

    בהצלחה טלכו!, 10/12/09 19:15

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    טומי סכסכן קטנוני התגלה במלוא מערומיו:''אני לא משקר אף פעם. (ל''ת)

    טוב, קצת, כי אני טהור...וליעד חחחחחחחה'', 10/12/09 18:48

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    זה היה מבחיל לראות את טומי הטהור צוחק צחוק גדול לאידה של ליעד. (ל''ת)

    איכסה., 10/12/09 18:41

    הגב לתגובה זו

    • תתנצלי לפני טומי על האיכסה שאת מפיצה

      טלי, 11/12/09 10:03

      את כנראה באמת איכסה, אבל איכסה גדולה !!!
      אחרי ההודעה של גיא זוארץ, היחיד שחיבק את ליעד ואמר לה שהוא מצטער היה טומי. לכי תראי שוב את מועצת השבט ואז תתנצלי לטומי.

      הגב לתגובה זו

      • אם את מודל לאוהד של טומי, אז הוא לא ינצח. (ל''ת)

        ., 11/12/09 11:55

        הגב לתגובה זו

        • וטומי ינצח!

          מודל מצויין, 11/12/09 12:58

          תגובה 52 הייתה אחת התגובות המגעילות שקראתי.
          וטוב שהיא לא אוהדת של טומי. לא רוצים ולא צריך וגם אותך נקודה פסיק

          הגב לתגובה זו

  • 51.

    ליאורה אני מת עלייך. אפשר להציע לך חברות? (ל''ת)

    רוני תל אביב, 10/12/09 17:35

    הגב לתגובה זו

    • אם תתן לי מיליון ש''ח אז אני אחשוב על זה מותק! (ל''ת)

      ליאורה, 10/12/09 20:42

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    תגידו,עקב אכילס ואריה כסמל ספרד (ל''ת)

    נשמע כמו עבודה עצמית של טומי?, 10/12/09 17:15

    הגב לתגובה זו

    • עבודה? מה יש כאן לעבוד? זה ידע כללי מה זה בסיסי...איפה למדת? (ל''ת)

      לפלפית, 10/12/09 20:43

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    גם כוח אנרציה זאת אסטרטגיה,העיקר ששורדים ולא עפים (ל''ת)

    צב בקונכיה, 10/12/09 17:09

    הגב לתגובה זו

    • נכון (ל''ת)

      רגלי איילה שעירות, 12/12/09 15:53

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    שירת הברבור של התחמן הקטן

    חובב הברבורים, 10/12/09 16:55

    מתוך ויקיפדיה: "שירת הברבור הוא ביטוי המשמש לציון הפעולה האחרונה או היצירה האחרונה בתחום מסוים לפני עזיבתו."הברבור האילם" (cygnus olor,) אינו משמיע קול במהלך חייו, אך בגוועו הוא משמיע שירה ענוגה ושוברת לבבות."
    לא מזכיר לכם את טלכו אתמול, לאחר שטומי שיפד אותו במועצת השבט. התחמן הקטן הסתתר עד עכשיו מאחורי כל מיני שורדים אחרים עד שבא טומי והעלה את הסרחון למעלה. בריתות פלדה, אלומיניום, ברזל עם כוללללללללללם. החל מאתמול טלכו יצטרך להזיע ולהזיע כדי שמישהוא שם יאמין לו.

    הגב לתגובה זו

    • מסכים שטלכו יצטרך להזיע ולעשות יותר. והוא גם יצליח. (ל''ת)

      כי טלכו למרות הכל הכי חכם באי., 10/12/09 17:12

      הגב לתגובה זו

      • כן ראינו עד כמה הוא חכם , פעמיים הדס הביסה אותו, וגם ליאורה

        הברווזון המכוער, 10/12/09 18:32

        עושה לו בית ספר.
        הכי חכם? טל זה אתה מתקבק?

        הגב לתגובה זו

    • שמתם לב על הזילזול של טל בטום, כשטום אמר שהוא יודע את הטבלה החומרים

      זיוה, 10/12/09 22:11

      לא יפה, איזו התנשאות, קצת הגעיל אותי היחס של טל כלפי טום. מיהו בכלל?

      אפילו טל מודה בזה שלהגיע לגמר עם טום זה לא טוב, ולמה? כי הוא יודע שהוא שיחק טוב יותר ממנו לאורך כל המשחק.

      טל, בזה שהוא רוצה כל הזמן להדיח את טום רק מסגיר עד כמה הוא יודע בעצמו שטום שורד טוב יותר ממנו. טל בעצמו מודה בזה.

      טלרוצה להדיח את טום לא כי הוא לוקח לו את האפשרות לחסינויות, אלא כי הוא יודע שאין לו סיכוי מולו בגמר...

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    אימרה בודהיסטית? נו, באמת, טלכו...

    א., 10/12/09 16:44

    בודהיזם מבקש לוותר על הציפיות; לוותר על התקוות כי הן שייכות לעתיד וממררות לך את ההווה. אתה צריך צפיה ותקוה כשאתה רוצה לברוח מן ההווה, כשאתה לא מרוצה בהווה, יש לך תשוקה למשהו.
    והדואליות - רע וטוב - על זה יגיד בודהיטס - יש ללכת אל מעבר לכך ... לשלם, לאחד שהוא הכל.
    אז אל תיפלו בפח של החכמולוג.

    מאחל לטומי הצלחה.

    הגב לתגובה זו

    • ל-א. תודה ! לשם שינוי החכמתי! (ל''ת)

      ג.ב, 10/12/09 16:57

      הגב לתגובה זו

    • הבודהיסטים לא שלחו עצומות מחאה (ל''ת)

      למה לקפוץ, 10/12/09 17:13

      הגב לתגובה זו

    • עאלק בודהיסט אתה, וטומי אתמול...אחרי שליעד ניקראה לעזוב. (ל''ת)

      גועל נפש., 10/12/09 18:43

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    גם התנהלותו של טומי היא אסטרטגיה

    יואב, 10/12/09 16:42

    מוזר בעיני שהתנהלותו של טלכו נחשבת לאסטרטגיה ושל טומי אינה נחשבת.
    לקחת את כל החסינויות הפיזיות זו אסטרטגיה
    להיות נחמד לכולם זה אסטרטגיה
    להסתובב עם סליפ כחול חתיכי זו אסטרטגיה

    מוזר בעיני שטלכו הכשלון מתואר כאסטרטג
    ששי האכזר, שנכשל כמה וכמה פעמים, נחשב לאסטרטג

    טומי אסטרטג לא פחות משי וטלכו

    ואני בכלל בעד ליעד

    הגב לתגובה זו

    • מסכים: להשתמט משרות צבאי קשה עקב בעיות בריאות זו אסטרטגיה טובה מאוד (ל''ת)

      טל א' (השותף בפאב)., 10/12/09 16:52

      הגב לתגובה זו

    • יואב בעד ליעד ועוד בהמלצות אסטרטגיות (ל''ת)

      קצת אירוני,לא?, 10/12/09 17:09

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    ספויילר

    ספויילר, 10/12/09 16:40

    הארבעה שיהיו בגמר הם: טלכו, שי, טומי וליאורה.

    הגב לתגובה זו

    • ידוע מהבלוג של צפניה

      נוי, 10/12/09 20:06

      אבל לא לשכוח שיש שלושה בגמר

      הגב לתגובה זו

      • יש ארבעה.... (ל''ת)

        ספוילר, 11/12/09 09:22

        הגב לתגובה זו

  • 44.

    אומרים בימבה לא בינבה (ל''ת)

    בימבה הקטנה, 10/12/09 16:22

    הגב לתגובה זו

    • אומרים בינבה -בדוק!!!תעשה גוגל ותראה.

      בינבה הקטנה, 11/12/09 21:54

      בימבה זה עיוות של מי שלא זוכר את הסידרה המקורית

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    הבעיה של ליעד!

    אחת שמבינה, 10/12/09 16:04

    ליעד הגיע לתוכנית בהכרזה שההורים שלה התגרשו,שהיא נאלצה להגן על אימא משלה מפני אלימות, ושהיא רוצה לתת בסוף את המיליון לאימא שלה.
    מראש לבוא עם נקודת התחלה כזאת למשחק, קשה להתקדם באמת! באי.
    הראש שלה עוד נשאר עם החשבונות הלא סגורים בבית.
    הסיבה שחברה לטל כהן,לדעתי, כי הוא נתפס ההפך המנוגד לגבר האלים שכנראה אבא שלה היה. (רפוס וחלש) לעומת שאר הגברים שהיו שרירים וחזקים.
    והחיבור לטל אומנם איזן אותה ואיפשר לה להתקדם אבל הוא לא איפשר לה לראות את המציאות סביבה, שמשתנה בקצב מסחרר, ובהתאם צריך להגיב.

    טל היה בעצם עבורה כמו תרופה אלטרנטיבית לבעיות שהיו לה בבית, שאותם היא לא סיימה לעבד כשהגיעה למשחק, וגם תוך כדי המשחק הם עדיין היו שם.
    לדעתי ליעד, הרווחת הרבה יותר ממיליון, עצם ההתמודדות שלך והתובנות שלמדת על בשרך במהלך ההישרדות,אני בטוחה שישאו אותך גבוה גבוה.
    בהצלחה בהמשך!

    הגב לתגובה זו

    • ליעד הבו גדנית

      שמעון, 11/12/09 14:49

      לועד בגדה באוהד מעשה מכוער ובלתי ניסלח

      הגב לתגובה זו

      • ליעד נשארה נאמנה קודם לברית עם טל. ואוהד ידע את זה!

        אחת שמבינה, 12/12/09 13:18

        והוא בעצמו אמר שהוא היה עושה אותו דבר.
        לליעד היה הסכם עם אוהד לא ברית.
        וברית עם טל קודמת להסכם עם אוהד.

        הגב לתגובה זו

  • 42.

    טלכו מזכיר את יוסי ביילין. (ל''ת)

    המבין, 10/12/09 16:00

    הגב לתגובה זו

    • בן כמה אתה? מי יודע בכלל מי זה יוסי ביילין מצופי הישרדות. (ל''ת)

      המבינה, 13/12/09 09:32

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    עקב האכילס של טומי. רגע של קולטורה

    ויקיפדיה, 10/12/09 15:57

    עקב אכילס הוא ביטוי שבא לתאר נקודת חולשה, לרוב אצל מי שנראה על פניו חזק וחסין. מקור הביטוי במיתולוגיה היוונית. הגיבור היווני אכילס הוטבל בנהר הסטיקס על ידי אמו, הנימפה תטיס, כאשר היה תינוק. כתוצאה מכך הפך כל גופו לבלתי פגיע, פרט לעקבו, מכיוון שכאשר טבלה אותו אמו בנהר, החזיקה אותו בעקב וחלק זה לא נגע במים. על פי אחת מהגרסאות של הסיפור, בעת מלחמת טרויה, שאכילס היה מגיבוריה הבולטים, נורה אכילס בעקבו על ידי פאריס בחץ (כנראה מורעל) שהונחה על ידי אפולו, ומת. כך נפל גיבור שנחשב בלתי מנוצח על ידי פגיעה פשוטה.

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד! (ל''ת)

      העתק והדבק, 10/12/09 16:34

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    ההפקה סידרה לטומי משימה שהוא יכול לשבת בה..

    חולה על טומי, 10/12/09 15:47

    נראה מה יהיה איתו בהמשך

    הגב לתגובה זו

    • זה גם סוג של אסטרטגיה.. לגרום להפקה שיעדיפו אותך. וואללה חכם טומי (ל''ת)

      גליה, 10/12/09 16:39

      הגב לתגובה זו

      • לכן המושבעים והקהל (ל''ת)

        צריכים לבצע העדפה מתקנת ולבחור טלכו, 10/12/09 16:51

        הגב לתגובה זו

        • איכס (ל''ת)

          רק טומי, 10/12/09 17:36

          הגב לתגובה זו

          • רק...לו מגיע. (ל''ת)

            טלכווווווווווולם, 10/12/09 18:46

            הגב לתגובה זו

        • טל קיבל כבר את ההזדמנות שלו מההפקה. החזירו אותו מאי המודחים אחרי שנפסל

          שושנה, 10/12/09 18:34

          שכחת?

          הגב לתגובה זו

  • 39.

    לא אסטרטגיה ולא בטיח. סתם תחמנות של חנות מכולת קטנה.

    רעות, 10/12/09 14:26

    בן זגגי, מילא אתה כבר כמה שבועות אומר שהימים של טומי ספורים, מילא, שבשבוע שעבר הודעת שטומי עובר דירה לוילת המודחים.אבל בראבאק, תפסיק למכור לנו את הלוקש של האסטרטגיה. אף לא אחד מהם אסטרטג. לא טלכו יקירך, שדומה יותר לתחמן של מכולת קטנה, בטח לא שי ולא ליאורה. החבר'ה האלו מתכננים משהוא לטווח של לא יותר מיומיים. מה האסטרטגיה ? לשקר, לתחמן, לרמות, לעבוד בעיניים. זו אסטרטגיה ? תפסיקו אתה וחבריך לעט למכור לנו לוקשים של תכנונים ואסטרטגיות.

    הגב לתגובה זו

    • תלמדי הסטוריה על בריתות מדיניות (ל''ת)

      ותקבלי תמונה דומה של מכולת גדולה.., 10/12/09 14:52

      הגב לתגובה זו

      • אתה מדבר עם ד''ר להיסטוריה צבאית.. מה אתה מבין בזה ? (ל''ת)

        רעות, 10/12/09 15:09

        הגב לתגובה זו

        • לא הסטוריה צבאית (ל''ת)

          הסטוריה מדינית, 10/12/09 16:26

          הגב לתגובה זו

    • אסטרטגיה טובה זה לפתוח פאב משותף. טומי וטל א' (ל''ת)

      תבדקי. תאמתי. ואז תחליטי., 10/12/09 15:10

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    האמת היא

    דני קיי, 10/12/09 13:42

    שאביגיל וריקי, בתור מושבעות, שרפו את ליעד. אם לא היו פותחות את הפה- שייקה ''האסטרטג הדגול'' וליאורה ש''מרגישה דברים בגוף'' בחיים לא היו עולים על זה. מרוב אגוצנטריות ועבודה מהראש הם היו מפספסים את הקשר האמיץ בין ליעד וטלכו.

    בהישרדות האמריקאית לא עושים את השטויות האלה- המושבעים יכולים לבוא חשבון בגמר, אבל לא רגע אחד לפני- הם לא יכולים לקלקל לאף-אחד באמצע המשחק.
    אצלנו רוצים לחלוב את הדרמה ולכן הדברים צפים, הליכלוך יוצא והחשבונות נחתכים באמצע המשחק. לא מאד הוגן וחבל.

    הגב לתגובה זו

    • נכון

      ותוספת לאמת-, 10/12/09 14:40

      בלי התערבות בוטה של זוארץ-אף אחד בשבט לא שם לב מה טלכו עושה (מבחינה אסטרטגית),ומה טלכו לא עושה (מבחינת תרומה למחנה).

      2 הנ''ל לא היו בכלל באווירה הכללית בשבט,לא בשיחות ביניהם, כלום!

      הגב לתגובה זו

      • ממש לא נכון

        יוכי, 10/12/09 15:33

        תגידו אתה שיכור ? אף אחד בשבט לא יודע שטלכו בטלן, עצלן, חלש כמו זבוב, יהיר, זחוח, שתרומתו לשבט היא אפסית ? מה הם צריכים את זוארץ ? אתה צריך לעבור לראות את האח הגדול ! הישרדות גדולה עליך.

        הגב לתגובה זו

        • לא שמו על זה פוקוס,שום רוגז וכו' (ל''ת)

          לא עורר אצלם אנטגוניזם לפני שזוארץ פצח, 10/12/09 16:38

          הגב לתגובה זו

    • לא הוגן לשחד את ליעד בלתת לה את הכסף וכך לקנות את נאמנותה.

      זה לא המשחק, 10/12/09 16:08

      זאת מדינת ישראל המושחתת של שנות האלפיים.
      ככה היא מנוהלת,זה חומר הגלם שיש בה כיום,אבל זה לא המשחק.

      הגב לתגובה זו

      • לשחד?

        דני קיי, 10/12/09 18:12

        אם גם אתה מפספס את זה שהקשר בין ליעד וטלכו הוא ידידות אמיתית אז אתה לא פחות מוגבל מליאורה. ממש אפשר לחוש את זה.

        טלכו הוא אולי ערמומי אבל יש לו גם רגש והעובדה היא, שבניגוד לאחרים, כמו אביגיל, שי ובטח ובטח שליאורה, הוא לא בגד אף-פעם במי שהיה בן בריתו האמיתי.

        ואפילו אם זה שוחד- זה לא התפקיד של ריקי לשמור על חוקי המשחק.

        הגב לתגובה זו

    • לא נכון שי לא פרייר וטלכו כבר הסריח!! (ל''ת)

      נוי, 10/12/09 20:08

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    טל כהן היה עיתונאי כמו שפנינה רוזנבלום היתה ח''כ

    גליה, 10/12/09 13:42

    איך שהןא אמר במשימה מול הדס (2:0 להדס)
    שהוא היה עיתונאי לא יום ולא יומיים , (נו טוב 3 ימים) זה הריח כברה להפסד.

    ככה זה היה גם שמשימה הקודמת שהוא הפסיד מול הדס הוא אמר שבכיתה ד' הוא ניצח בתחרות שחמט.בטח הוא שיחק אז מול ליעד, אז ניצח.

    לאט לאט אני מתחילה לגלות את הכוחות של הדס, והיא מאוד מפתיעה.

    לא קל לשרוד את השלבים האחרונים של המשחק זה נעשה הרבה יותר קשה מאשר ההתחלה, ובנתיים היא עושה עבודה לא רעה בכלל! הדס..את מתחילה למצוא חן בעיני.
    חבל שנועה רובין כבר לא כותבת היא בטח היתה מסכימה איתי.

    נ.ב. זאת אותה גליה שמעריצה את טומי, ועדיין מעריצה אותו ומפרק לפרק יותר ויותר.

    הגב לתגובה זו

    • טל כהן היה כתב בעיתון כותרת חיפה. .

      עמי. אחד שיודע את העובדות., 10/12/09 15:43

      טל היה בתחילה כתב בעיתון בית ספר לאו-בק בחיפה.
      ואח''כ עבר לעבוד (כבר כנער) בתשלום בעיתון כותרת חיפה.
      עכשיו אפשר להשמיץ.
      הרי אין קשר לעובדות.

      הגב לתגובה זו

      • כתב נוער! לא עיתונאי! יחי ההבדל! כתב נוער זה רחוק מלהיות עיתונאי!

        גליה, 10/12/09 16:25

        כן בהחלט אפשר להשמיץ!

        הגב לתגובה זו

      • ואתה חושב שהעובדות האלה הופכות אותו לעיתונאי? הצחקת אותי (ל''ת)

        עיתונאי (אמיתי), 10/12/09 16:27

        הגב לתגובה זו

      • כלכך מתאים לטל. להעצים כל דבר פיצפון שהוא עושה...

        גליה, 10/12/09 16:29

        כתב נוער---עיתונאי,...
        קצין בחיל הים-----מינימום רמטכ''ל
        לימודי רפואה אלטרנטיבית---דוקטור
        מבקר פנים בחברת הייטק-----ביל גייטס
        משחק קצת שחמט----קספרוב...

        טל, מה נסגר איתך?

        הגב לתגובה זו

        • טל היה באמת כתב בעיתון. עיתונאי לכל דבר. אני יודע אישית.

          עמי, 10/12/09 17:01

          כתבתי כאן כי ראיתי את התגובות הלא מבוססות ואת ההשמצות
          ממש לא מובן מה קורה לכם בני אדם.
          מה זו ההתנפלות שלוחת הרסן הזאת.
          תבדקי גליה את העובדות. ואז תגיבי.
          כתב העיתון. לא כתב נוער !.
          ע י ת ו נ א י.!.
          אני מפסיק להגיב לכם.
          כי כפי הראה לא מעניין אתכם האמת.

          הגב לתגובה זו

          • להיות ''עיתונאי'' כנער אפילו שזה בשכר.. לא עושה אותך עיתונאי

            גליה, 10/12/09 17:26

            קצת RESPECT למקצוע!
            כרגיל טל נתלה על אילנות גבוהים!

            הגב לתגובה זו

      • נו כמו שכתוב...היה עיתונאי כמו שפנינה היתה ח"כ. תודה לעמי על האישור

        אחת שמריחה את האמת!, 10/12/09 16:30

        העובדות!

        הגב לתגובה זו

        • דרך אגב נדמה לי שגם ח''כ פנינה רוזנבלום הייתה עיתונאית על אותו משקל

          גליה, 10/12/09 16:47

          שטל היה כתב נוער!

          הגב לתגובה זו

      • אז למה הוא אמר שהוא היה עיתונאי ולא כתב נוער?

        עיתונאי חוקר!, 10/12/09 16:37

        כן אפשר להשמיץ
        כי העובדות מדברות בעד עצמן!

        הגב לתגובה זו

      • מעניין על מה הוא כתב....איזה סקופים הוא היה מביא לעיתון! (ל''ת)

        עיתונאית בראש 1, 10/12/09 16:49

        הגב לתגובה זו

    • לכל הקשקשנים: טל היה כתב בעיתון כותרת. !

      עמי, 10/12/09 16:56

      לא כתב נוער.
      עיתונאי בשכר!.
      אז לכל המגיבים ה"עיתונאים" שלא יודעים
      את העובדות ואו שלא נותנים לעובדות
      להפריע להם. תבדקו. ואז תכתבו. בדיוק כמו שעיתונאים צריכים לעשות.

      הגב לתגובה זו

      • בעצם מה זה משנה הכותרת...מילים מילים...בסוף הדס ניצחה אותו

        גליה, 10/12/09 18:36

        וזאת באמת ע-ו-ב-ד-ה

        הגב לתגובה זו

      • רגע מהתיכון לא עברו איזה 12 שנה? זה עדיין תקף בכלל?

        גליה, 10/12/09 20:48

        הטל הזה חי בעבר...

        הגב לתגובה זו

  • 36.

    שלישיית הגמר

    יודע דבר, 10/12/09 13:21

    טומי ליאורה והדס
    סגורו

    תהנו !!!

    הגב לתגובה זו

    • מגיב בשכר (ל''ת)

      יודע דבר=, 10/12/09 13:35

      הגב לתגובה זו

    • גמר

      שמעון, 10/12/09 13:56

      שי בגמר בוודאות

      הגב לתגובה זו

      • הגמר יהיה ...

        יודע דבר, 10/12/09 14:34

        מגיב בשכר או יודע דבר
        את זה תיקבעו כשתיגמר העונה ותראו את זה במו עינכם
        ושמעון - לצערך שי לא יהיה שם
        :)

        הגב לתגובה זו

    • פחחחח מה שסגור זה אולי אתה בבית משוגעים

      צלמת ולא של אופנה, 10/12/09 15:01

      הדס הבאה לעוף.
      יש 4 בגמר- שי, טלכו, טומי וליאורה

      הגב לתגובה זו

    • הגמר נגמר. טומי זכה. אפשר להתחיל לראות הרווק.

      מפיק הישרדות., 10/12/09 15:53

      לאחר שדאנו לטומי כמה שיכולנו
      הגענו למסקנה שחבל לקיים את הגמר
      ובמקום להשקיע זמן ומרץ בהמשך הטיית התוצאות
      נודיע כבר עכשיושאפשר להכריז טומי ניצח.

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    שי וליאורה המטומטמים העדיפו לשהאיר את טומי במשחק. טעות. (ל''ת)

    דורון, 10/12/09 13:03

    הגב לתגובה זו

    • לא מדוייק-הם ניטרלו ברית בעייתית לשניהם(ועוד אם תוסיף לברית זו את הדס)

      הלכו על אינטרס משותף, 10/12/09 13:31

      טומי ליעד טלכו הדס-לא סביר בעליל !לכן טומי כרגע היה פחות מסוכן גם לשי גם לליאורה

      הגב לתגובה זו

      • היה להם רוב גם בלי טומי, אז למה זה היה טוב? (ל''ת)

        אינטרס משותף היה להדיח את טומי, 10/12/09 15:06

        הגב לתגובה זו

        • ביום שאחרי טומי,ברית טלכו/ליעד פלוס קשר טבעי להדס (ל''ת)

          איום גם לשי גם לליאורה, 10/12/09 16:33

          הגב לתגובה זו

  • 34.

    לא הבנתם?היא אמרה ליעד כסימן

    אני, 10/12/09 12:58

    לשי וליאורה שיצביעו לה...דא...

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אביגיל מושבעת ממורמרת ובכינית. פרצוף 9 באב (ל''ת)

    אא, 10/12/09 12:51

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    רבותי הגמר כבר היה. יש לנו זוכה. טומי (ההפקה החליטה) (ל''ת)

    רוזנטל, 10/12/09 12:50

    הגב לתגובה זו

    • וואללה צודק...ההפקה החליטה ועושה את כל המניפולציות שטום ישאר (ל''ת)

      בני, 10/12/09 15:24

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    תוכנית טובה (ל''ת)

    עמיתוש, 10/12/09 12:40

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    טומי הוא גם סכסכן ותחמן וגם מצטדק (ל''ת)

    שלומי, 10/12/09 12:39

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    איך טלכו התבודד שעה שלמה עם ליעד?? (ל''ת)

    זה חרץ את דינו/דינהּ, 10/12/09 12:33

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    אתם יכולים לומר מה שאתם רוצים על אסטרטגיות ושות', אבל אם טום בגמר

    מגיע לו לזכות - ת'כלס, 10/12/09 12:33

    איפהשהו באמצע התכנית הבן אדם התעורר על עצמו - והצליח לשמור על על עצמו - לנצח בחסיניויות זה לא מספיק לשחק את המשחק? להבין שמשקרים לך בפנים ולחשפוף את מאסטר התחבולות בשבט זה לא לשחק את המשחק ?
    אם בעיניכם רק לתחמני המשחק מגיע לזכות - אתם טועים. מגיע לזכות לכל מי הצליח להגיע עד לגמר - השאלה היא מידתית. באיזו מידה האיש שיקר, באיזו מידה האיש היה פרזיט, באיזו מידה היה בן אדם, באיזו מידה תרם לשבט, באיזו מידה היה עירני, באיזו מידה הכין תחבולות וכדומה. טומי שמר על סוג מסויים של מידתיות ולכן מגיע לו לזכות. את הקול שלי הוא יקבל,וגם את של ילדיי שצופים בתכנית ואני יכול להצביע להם על בן אדם אחד (!) שם בין החמישה שמציג שלעולמינו יש עוד תקנה.

    הגב לתגובה זו

    • מה זאת אומרת את הקול שלך הוא יקבל ?

      ציקו, 10/12/09 13:34

      אתה בחבר המושבעים ?

      הגב לתגובה זו

      • נראה לי שהוא התכוון לSMSים. אגב, אני מסכימה עם מה שהוא כתב (ל''ת)

        יעל, 10/12/09 16:29

        הגב לתגובה זו

  • 27.

    למה הדס נתנה לטומי את הצמיד?

    דני קיי, 10/12/09 11:51

    כי, בתיאום מלא עם שי או ליאורה (או שניהם) ואולי אפילו, רחמנא ליצלן, עם ההפקה- רצתה להפוך את העניין לשואו.
    אחרת אין לי הסבר להתקף-לב שעשתה לליעד כשביקשה ממנה להעביר את הצמיד.
    זה די ברור שהיה פה תיכנון מקיף לכל ההצגה.

    הגב לתגובה זו

    • הפנייה לליעד היתה סתם מקרית בגלל סדר הישיבה (ל''ת)

      למרות שיצא כמובן מעולה.למה לטומי-הסבר בתג' 10, 10/12/09 12:08

      הגב לתגובה זו

    • כדי שטלכו יחשוב שהתכנית שלו פועלת. (ל''ת)

      לא שזה ממש משנה אבל הגיוני, 10/12/09 12:37

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    שי רואה 2 צעדים קדימה כל הכבוד

    אבלולו, 10/12/09 11:43

    עכשיו להעיף את ליאורה וטומי

    הגב לתגובה זו

    • הצעד השלשי זה התהום. (הגמר עם טומי) יופי של חשיבה ! (ל''ת)

      דורון, 10/12/09 16:07

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    ליעד לארץ נהדרת או שבוע סוף (ל''ת)

    הפקה גועל נפש, 10/12/09 11:35

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    טומי הפוסטר

    דנה בננה, 10/12/09 11:34

    אין מצב שנפצעת ככה מנפילה כזאת.
    מהבית נראה שההפקעה סידרה לך פציעה כמו שסידרו לך שרשרת חסינות כפולה....+צמיד וטו

    הגב לתגובה זו

    • תפסיקי לפנטז על טומי. יש לו את אביגיל. קני פוסטר שלו. (ל''ת)

      קרן, 10/12/09 12:02

      הגב לתגובה זו

    • התכוונת ד''ר דנה בננה (ל''ת)

      נוסטרדאמוס, 10/12/09 12:07

      הגב לתגובה זו

    • פציעה

      שמעון, 10/12/09 12:17

      מספיק עם הקונספירציות הוא באמת ניפצע

      הגב לתגובה זו

      • והוא באמת ''נרפא'' . טוב שלא הביאו לו כיסא גלגלים.

        ראובן פדצור, 10/12/09 16:10

        אבל גם עם כיסא היו מעבירים אותו שלב.
        ככה זה שההפקה רוצה לעזור למועמד אסמתי
        ופרופיל צבאי ירוד.. מסכן ממש.

        הגב לתגובה זו

  • 23.

    שי משחק אדיר, אטרטג מלידה

    אליהו, 10/12/09 11:32

    ליאורה די את בלתי נסבלת - הביתה
    טומי - אתה באמת חושב שהאמינו לך עם ההצגה על הנקע

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    עכשיו אתם מבינים את ''התמימות '' של טומי ?

    רנית, 10/12/09 11:28

    כל הפרשנים, החוכמולוגים והכתבלבים התלהבו מ''האסטרטגיים'' בהישרדות. אף אחד מהם לא באמת מבין את התוכנית של טומי.
    '' צדיקים, מלאכתם נעשית בידי אחרים''. מהתחלה, טומי שאל את עצמו: ''למה לי לקפוץ בראש ?'' אני חזק מהם, חכם מהם. למה לי להראות את זה עכשיו ? ניתן לכל החכמים לקפוץ ולהציג את חוכמתם. כשהם הודחו כמו זבובים, הוא זכה בחסינויות וחיכה ל-Money Time. ראיתם אותו אתמול נכנס באימ-אמא של טלכו. ההוא לא מצא מילים. כןלפ חשבו שטומי תמים, מאמין לשי, מאמין לטלכו. שמעתם אתמול איך הוא האמין לטלכו ? שמתם לב שטומי הראשון שחשף את התחמנות, השוחד, הרמיה של התחמן הקטן הזה ?
    אם רק בשביל זה, לא מגיע לטומי להיות בגמר, אז מה הוא עוד צריך ?

    הגב לתגובה זו

    • טומי הכי מתאים! ישר לגמר... (ל''ת)

      יערה, 10/12/09 12:04

      הגב לתגובה זו

    • נו באמת. רק לפני פרק וחצי הוא נקב בשמו של טלכו(!)

      כזה שהכי אמין מבחינתו (כמו כולם בשבט למעשה..), 10/12/09 12:23

      ועל המאמצים של זוארץ לעשות רצח אופי לטלכו ,בלי שאף אחד בשבט בכלל היה בכוון,אפילו עוד לא דיברנו!!

      הגב לתגובה זו

    • רנית החרמנית!

      ערן מבס''א 18, 10/12/09 12:30

      :-)

      על טומי כמובן.

      הגב לתגובה זו

    • עזרו לטומי להגיע לגמר ולנצח. זה ברור. עכשיו זמן ''הרווק''. (ל''ת)

      מפיק הישרדות, 10/12/09 16:11

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    יאללה טומי, עוד 2 חסינויות והמיליון שלך (ל''ת)

    עמית, 10/12/09 11:27

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    לא מפסיקים להפתיע בהדחות (ל''ת)

    אופיר, 10/12/09 11:22

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    קשה להיות עצוב מהדחתה של הדפרית המרשעת

    התלתל של שמשון הפיל את דלילה, 10/12/09 11:20

    שילוב קטלני של קנאה,בוגדנות ,חמדנות וגאווה במינון גבוה,שהביאו לסלידה ממנה מקיר לקיר,גרמו להדחתה המפתיעה ונטעו בי אושר ושמחה ברמות שלא נודעו בכל פרקי הישרדות.
    טומי וליאורה לגמר!על השלישי אין לי ציפיה!

    הגב לתגובה זו

    • ליעד

      שמעון, 10/12/09 11:49

      ליעד יצור מרושע ושטני שקיבלה צינור לפנים
      אין ולא יהיה ניבזי ממנה

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    הגדולה של טומי היא בענווה שלו

    עירית, 10/12/09 11:20

    הוא מדהים ביופיו, הוא חזק ואתלטי, הוא נחוש לנצח, הוא אמיץ, הוא לא תמים ( כמו שיש מי שרוצה להציג אותו).
    יותר מכל אלו הוא חכם וצנוע, לא מתלהם, לא מתלהב. מדהים לראות איך בחור בן 24 מאפשר לכל ה"חכמים האסטרטגים" לריב אחד עם השני כשהוא יושב על הנדנדה, סובל מכאבים ומחכך ידיים. זה לא יאומן.

    הגב לתגובה זו

    • צודקת במליון אחוז. (ל''ת)

      אבי פדידה, 10/12/09 12:05

      הגב לתגובה זו

    • בקיצור (ל''ת)

      גועל נפש, 10/12/09 18:51

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    הפרידה של בן ונועה בטוח עצובה להם, אבל עוד יותר

    קופידון, 10/12/09 11:08

    עצובה לנו הקוראים הנאמנים. הטור כבר לא מזכיר את מה שהוא היה פעם... איבד את הקסם והפך להיות עוד טור כמו בכל אתר/עיתון אחר.... עצוב עצוב עצוב....

    הגב לתגובה זו

    • דווקא תמיד עצבנו אותי הדברים שנועה כתבה. היא לא הבינה מהלכים

      שירי, 10/12/09 11:42

      ושיבחה את הבנות הכי מעצבנות שהיו עסוקות בהשמצות כמו אביגיל, ולא פרגנה לפייטרית כמו ליעד שבכלל לא התעסקה ברכילות והיתה נאמנה לברית שלה עד הסוף.

      הגב לתגובה זו

      • חבל שאין יותר הסתכלות משני כיוונים

        הזוג לא שרד?, 10/12/09 12:46

        היה יותר מעניין כשההסתכלות היתה משני כיוונים על סיטואציה, זה מה שהיה מיוחד בטור הזה
        הכתיבה של בן מצויינת עדיין אך הייחוד של תגובה אחד לשני חסר

        הגב לתגובה זו

        • אז שיביאו בחורה אחרת, ולא מישהי שממש לא הבינה כלום. (ל''ת)

          שירי, 10/12/09 22:25

          הגב לתגובה זו

  • 16.

    ההסבר שלי לצמיד הוטו.

    עידן, שינקיניסטן , 10/12/09 10:50

    הדבר ההגיוני היחידי שאני מבין זה שהם הבינו שיש להם רוב להדחה של ליעד גם בלי טומי, וע''מ להכניס את כל הצינור (כדברי ליעד), ולעשות לה הפתעה עוד יותר גדולה, ואולי לא לגרום לטלכו לתת איזה מבט שישפיע על שי או חבר מועצה אחר לשנות את הצבעתו, נתנו את הצמיד לליעד. זה ההסבר היחידי שאני מוצא.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    זה ברור לטלכו הדס הצביעה לליעד

    ל-2, 10/12/09 10:44

    כי טלכו וליעד הצביעו טומי וכל השאר הצביעו ליעד, כך שההסבר שלך לא מספק.
    אבל מצד שני אולי להדס זה נשמע הגיוני.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ליאורה אשת הברזל

    שמעון, 10/12/09 10:38

    ליאורה האישה החזקה בעולם
    מפילה את כולם ברישתה

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    גם לי לא היה ברור המהלך של הדס ומזל ששי הצביע לליעד (ל''ת)

    שרון, 10/12/09 10:32

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    טומי יצא סכסכן. שי וליאורה עשו טעות מטופשת בלי שום הגיון

    קרן, 10/12/09 10:30

    לשי וליאורה היתה ההזדמנות האחרונה להדיח את טומי כשאין לו חסינויות.

    הצעד שהם עשו הוא לא רציונאלי ומעיד אולי על הרעב והמתח שלהם.

    וטומי הגזים לגמרי במועצת השבט שלו כממש הגזים וסכסך בין ליעד לאוהד.

    מאוד הצטערתי על לכתה של הפייטרית הפלפלית, ליעד.

    מה גם שהיא הכי היתה צריכה את הכסף ונלחמה כמו נמרה במשחק.

    הגב לתגובה זו

    • טומי סיכסך?

      נוסטרדאמוס, 10/12/09 12:01

      ממה שאני ראיתי היא רשמה את השם שלו בהדחה כשביניהם סוכם שאחד לא רושם את השם של השני. היא ירתה לעצמה ברגל וגם החיבור הסודי וההדוק עם טלכו לא תרם לה. כסף למטרה נעלה? לא יודע, אנשים מתהפכים ואומרים גם מה שאוהבים לשמוע ולא מה שבאמת רוצים

      הגב לתגובה זו

      • טומי סכסכן כי התחיל לספר שליעד יצאה בחגיגות והשתחצנה כשאוהד הלך הביתה

        קרן, 10/12/09 22:23

        וזה שקר. היא ממש לא חגגה את זה.

        היא עשתה מה שהיתה צריכה לעשות אסטרטגית עם הברית שלה, וממש לא שמחה שהוא הלך הביתה.

        זה שהיא רשמה את השם שלו בפתק- זה כי כמו שהיא אמרה מזמן- הם תמיד יוצאים בבריתות מנוגדות וזה המשחק.

        אבל טומי הלך והתחיל להציג את זה כאלו היא נהנתה מזה וחגגה את זה.

        בגלל זה הוא סכסכן.

        הגב לתגובה זו

    • גם שי וגם ליאורה הופתעו מחוזק הקשר בין טלכו וליעד (ל''ת)

      והעדיפות שטלכו נותן דוקא לליעד, 10/12/09 12:13

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    מאוד תמוה שלא הדיחו את טומי

    ארז, 10/12/09 10:27

    עד שסוף סוף אין לו חסינות - זו היתה ההזדמנות של שי להעיף את טומי, כנראה האיום הכי גדול עליו. את ליעד הוא עדיין היה יכול להעיף במועצה הבאה, ביחד עם ליאורה והדס. פשוט מהלך לא ברור של שי...

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    הסבר אפשרי למה צמיד הווטו ניתן לטומי-

    כדי ששי יהיה בטוח שאין ''היפוך'' נגדו, 10/12/09 10:10

    כלומר כדי שלשי יהיה ברור שאין היפוך נגדו בשיתוף הדס/ליאורה.
    כלומר חשש של שי.

    הגב לתגובה זו

    • צמיד וטו

      שמעון, 10/12/09 11:14

      כל מילה בסלע
      לא חשבתי על זה אבל זו הסיבה הנכונה

      הגב לתגובה זו

      • אם כך שי חכם. וגם אתה. (ל''ת)

        גליה, 10/12/09 12:21

        הגב לתגובה זו

    • אתה חתיכת אהבל..

      הפרשן, 10/12/09 12:55

      לשי הייתה חסינות. אף אחד לא יכל להתהפך עליו...

      הגב לתגובה זו

      • באמת יצאתי אהבל.שכחתי. אהבל לא מילה..

        10, 10/12/09 13:43

        נשאר ההסבר הרגשי
        שי הופתע שליעד בראש של טלכו,חשב שהוא הבן יחיד אצל טלכו.

        הגב לתגובה זו

    • לשי הייתה חסינות

      ציקו, 10/12/09 13:31

      אי אפשר היה להתהפך עליו

      הגב לתגובה זו

      • יצאתי אהבלה בריבוע! (ל''ת)

        גליה, 10/12/09 14:36

        הגב לתגובה זו

    • אבל לשי הייתה חסינות... ממה יש לו לחשוש? (ל''ת)

      אלונה, 10/12/09 16:49

      הגב לתגובה זו

    • החסינות של שי רק להדחה הזאת כולם חושבים כבר על השלב הבא (ל''ת)

      לפרשן באמת שאתה קשה תפישה, 11/12/09 13:17

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    הישרדות היא לא רק אסטרטגיה!!!

    ליאורה למיליון, 10/12/09 10:07

    אם טלכו היה באמת מגיע לאי בודד הוא לא היה שורד דקה.
    אז נכון שטומי לא הצטיין באסטרטגיה אבל בכל מה שקדור למשימות, השגת מזון וכו' הוא שורד אולטימטיבי.
    גם הדס כברזכתה בכמה משימות כולל חסינות, אז נא לא לזלזל בה, גם היא שורדת טובה יותר מטלכו.
    בסה''כ הכי מגיע לליאורה, ליאורה מזיזה עיניינים, היא ישר קולטת שינויים בשטח, היא לא נאיבית, היא אסטרטגית טובה מאוד, והיא גם חזקה פיזית ותורמת לשבט.
    שי - באמת חזק וגם אסטרטג, אבל הוא תחמן מידי - לא מגיע לו.

    הגב לתגובה זו

    • חזקה פיזית ותורמת? ליאורה??

      דני קיי, 10/12/09 11:56

      תזכיר לי- מתי היא ניצחה משימה? אפילו לאביגיל הפדלאה הצליחה להפסיד עם האבוב במים.

      הגב לתגובה זו

    • מי מצא את הבנטטות ? טלכו או טומי ? (ל''ת)

      דניאל, 13/12/09 10:25

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    איפה הצלע הנשית? חסר הדיאלוג. (ל''ת)

    דינה, 10/12/09 09:55

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    על מה אתה מדבר? טומי זוכה בכל המשימות, לא חייבים להיות תכמנים

    כלנית, 10/12/09 09:54

    טומי הוא השורד האולטימטיבי מבחינתי- גם חזק ומנצח חסינויות ואתגרים, גם נאבק עד הסוף בכל משימה ולא נשבר, גם תורם מאוד לשבט וגם משחק בהגינות.
    הוא הוכחה שלא חייבים להיות דן מנו או אריק אלפר כדי להיות שורד אמיתי.

    הגב לתגובה זו

    • את מי מעניינות המשימות ? מי היה צופה בתכנית אם זה היה העניין ?

      המשחק החברתי הוא כל הקטע !, 10/12/09 17:41

      רוצה לצפות בתחרות משימות בפיליפינים ?
      אז את ועוד שלושה אנשים הייתם מהווים את הרייטינג של התכנית.


      כל היופי של המשחק הוא המשחק החברתי והיכולת לדעת לתמרן מהדחה להדחה ומטוויסט לטוויסט - מה שנותן סיכוי לכל המתמודדים ולא רק לחזקים או למוכשרים.

      הבריתות ויותר מזה שבירת הבריתות היא הסיבה היחידה לצפות בתכנית - כשהמשימות הן תוספת מבורכת ולא יותר.

      את מי זה בכלל מעניין אם מישהו תורם לשבט ומנצח משימות ?
      אם זה היה העניין אז למה בכלל להביא לשם בחורות ?
      או בחורים לא חזקים כמו טלקו או אריק אלפר ?

      יש לי הצעה בשבילך - עזבי את הישרדות ותעברי לערוץ הספורט.
      שם החזק וה''ראוי'' מנצח - כמו שאת אוהבת.
      ותרי על הישרדות.
      את פשוט לא קולטת את הקטע של התכנית - ויותר מזה-אפילו לא קולטת מה מביא א ו ת ך לצפות בתכנית הזו, ולהיקשר אליה עד לרמה של ''טיקבוק''.

      - אני מבטיח לך שזה לא טומי והמשימות אלא דווקא טלקו, ליאורה, והתכמונים שמסכנים את ''תומי'' (תרתי משמע) שבוע אחרי שבוע.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    יש לנו מלך חדש בישראל: טומי!!!

    מעריץ שי וטלכו - לשעבר!!!!, 10/12/09 09:51

    אם עד עכשיו חשבתי שהבחור נעל - באה המועצה האחרונה והוא סוףסוף פתח את הפה והראה את מה שכולם חשבו שהוא לא יודע...
    הבחור תותח והוא כבש אותי ואת אשתי!

    לגבי שי - אכזבה גדולה. אסטרטג? ממש לא! במקומו כבר מזמן הייתי מנצל את ההזדמנות להדיח את טומי ולהשאיר את ההדחה של ליעד לסיבוב הבא.

    טלכו - אכזבת העונה. ממש, אבל ממש, התאכזבנו לגלות שהבןאדם: א. מפסידן (לא ניצח משימה אחת). ב. נוטה לייחס לעצמו תכונות של ''אסטרטג דגול'' כשלמעשה הדברים האמורים על שי חלים גם עליו.

    יחי המלך החדש!! טומי!!

    הגב לתגובה זו

    • טומי שורד גרוע - לא יוזם כלום, אפס באסטרטגיה, אם לא היה חזק (ל''ת)

      היה עף מזמן, 10/12/09 11:09

      הגב לתגובה זו

      • נכון! (ל''ת)

        ., 10/12/09 19:14

        הגב לתגובה זו

    • שי הוא המרוקאי האולטימטיבי: מצביע בגלל הכבוד, לא השכל (ל''ת)

      אלי, נתיבות, 10/12/09 11:18

      הגב לתגובה זו

      • שי עושה את כל התוכנית (ל''ת)

        אלי מנתיבות = גזען, 10/12/09 11:31

        הגב לתגובה זו

        • לפני שאתה קורא לי גזען בדוק כמה פעמים שי מתעסק ב"אני שולט" "אני קובע" (ל''ת)

          אלי, נתיבות, 10/12/09 11:46

          הגב לתגובה זו

          • כנ''ל טלכו וזיו הלא מרוקאים -אז?

            זיו בגלוי טלכו בסתר ב''אני שולט וקובע'', 10/12/09 12:50

            חלאס גזענות-
            אופי פרטי שייך לאדם ולא ל''עדה''.

            הגב לתגובה זו

        • אלי מנתיבות לא מודע לכך שהוא גזען. הוא עדיין שייך לאנשים הקרתנים ויש

          בורים שלא רואים את האדם כפי שהוא., 10/12/09 18:54

          מכל העידות המגזרים והמקצועות.

          הגב לתגובה זו

  • 5.

    היום אני רוצה שטומי ינצח

    פעם הייתי בעד טלכו אבל הבחור הידרדר, 10/12/09 09:50

    כי הוא אומר דברי חוכמה, ולא מפחד לומר את האמת שלו בפנים של אף אחד. מאוד אהבתי את מה שהוא אמר אתמול לליעד - על ההתנהגות שלה בכל הקשור לאוהד, ועם כל הכבוד לאריק הנחש, דן מנו התכמן ונעמה חברה שלו, אם יש אדם ערכי שמצליח להתקדם - אם באמצעות חסינויות או אם באמצעות מזל - זה ממש לא משנה, אין שום סיבה שלא יקח מקום ראשון. אז מה עם הוא ערכי? זאת לא תכונה רעה להיות ערכי. מי קבע שרק נחשים צריכים לזכות במשחק כזה?

    הגב לתגובה זו

    • טומי

      מיכל, 13/12/09 05:03

      טומי מדהים עם נחישות בלתי נגמרת לנצח לעזור לחייך לכולם.הוא יפה עד כאב רואים עליו את החינוך הטוב שקיבל בבית.לא פוגע .מגיע לו לנצח ללא שום ויכוח.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    טלכו : תקווה לטוב.

    טומי, 10/12/09 09:48

    בסה''כ פוסט טוב. ניתוח ראלי.
    השוגים הגדולים של הפרק הם ליאורה ושי.
    שרצו מהר לחתוך קופון (ליעד) ועלולים לשלם מהר ובמזומן (טומי) ועדיין מסכים איתך
    שיש גם ''אלטרנטיבה'' אחרת (טלכו) שרק אלוהי
    ההפקות אולי יודעים איזה שפן יוצא לנו בפרקים הבאים.

    נ.ב: טומי ההפקה ''הלכה עליך'' !.
    יותר מידי עזרה. יותר מידי.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    ליאורה רצתה להצביע נגד טלכו אבל לא היה לה רוב (ל''ת)

    עודד, 10/12/09 09:43

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    שאלת למה הדס העבירה את הצמיד לטומי? אני אענה לך:

    לבן זגגי, 10/12/09 09:41

    כדי למשוך ממנה את האש.האסטרטגיה של הדס, כפי שכתבת, היא להתקדם מכח האינרציה ותוך כדי גם ללכת בין הטיפות, אז אם היא הייתה מעבירה את הצמיד נניח לטלכו, הוא היה מסמן אותה כהבאה בתור. טומי לעומת זאת נחשב למטרה קלה, אז מה יותר קל מאשר לסמן כבל עם ומועצת שבט את המטרה הקלה, ואח''כ, כשאף חבר שבט לא רואה ולכאורה בסתר - לכתוב את השם של ליעד.

    הגב לתגובה זו

    • אז למה לא להעביר ישירות לליעד את צמיד הוטו? ממילא הדס הצביעה נגדה

      קרן, 10/12/09 11:04

      זה נראה כאלו כל התרגיל הזה תוכנן על ידי ההפקה, כדי להוסיף דרמה ולשמור על טומי.

      אם יש הסבר למה לא לתת את הצמיד לליעד עצמה- אשמח להסברים.

      הגב לתגובה זו

      • ליעד בת ברית של טלכו ולא רצו להסתכסך איתו

        ליזוש, 10/12/09 13:38

        ברוך שפטרנו מליעד ויאלה להעיף את טלכו.......

        הגב לתגובה זו

    • "כדי למשוך ממנה את האש"? חחחחח...להסית את האש, יא גאון (ל''ת)

      אליעזר בן יהודה, 10/12/09 11:17

      הגב לתגובה זו

      • קבל עם ועדה ולא כבל אם כבר...

        אליעזר בן יהודה השני, 10/12/09 13:23

        לידע כללי.

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    ליאורה כן רצתה להצביע נגד טלכו אבל לא היה לה רוב (ל''ת)

    עודד, 10/12/09 09:37

    הגב לתגובה זו

    • נכון! היא קלטה שטל מפריע בזווית והגיע הזמן לעשות משהו בעניין

      שושנה, 10/12/09 14:39

      אבל בטח הדס לא רצתה.....טוב לה לנצח אותו במשימות המוח כנראה....הוא לא מהווה איום בשבילה במשימות מוח.

      הגב לתגובה זו