• 59.

    הזהר מבני עניים כי מהם תצא תורה

    ישורון, 09/12/09 15:27

    '' אובדן החסינות די סגרה מבחינתו של טומי את הסיפור....''
    בן, אני מאד אוהב את כתיבתך, אך כדאי לך להכיר את טומי. הוא אחד מגדולי הווינרים של הישרדות בכל העונות. אתה לא מכיר בחור כזה !!!

  • 58.

    לא רק התוצאה חשובה, חשובה גם הדרך שכל מתמודד בחר בה כדי לשרוד!

    שושנה, 09/12/09 14:15

    אני לא אוהבת להיות פלספנית, אבל זה פשוט מאוד מתאים עכשיו!

  • 57.

    למה כן טומי! ממולץ שמעריצי טל כהן לא יקראו, חבל לי עליהם!

    גליה, 09/12/09 14:06

    בסופו של דבר חשוב לבחון את השורדים לפי ההתנהגות שלהם באי.
    הם לא מגישים מועמדות להיות ראש ממשלה הרי.

    זה כמו שהמתמודדים של אחד מול מאה לא מקבלים את הכסף לפי מה הם עושים בחיים אלא לפי מספר ההצלחות שלהם במשימות שניתנו להם, להלן לענות נכון על השאלות, כנ''ל לגבי מונית הכסף- עידו לא שואל את הנוסעים-'' נו טוב מה עשיתם בצבא?'' ומה אתם עושים? ואם הם עונים שהם ג'ובניקים
    אז הוא מוריד אותם מהמונית. לא ולא, הם מקבלים את הפרס לפי מספר התשובות שענו נכון.

    וכנ''ל לגבי השורדים. השיפוט נבחן לפי יכולת ההישרדות שלהם באי לעבור שלב שלב ולהגיע לישורת האחרונה (זאת הרביעייה האחרונה) וגם לפי הדרך שבה הם בחרו להתמודד הם ההישרדות -ופה לקהל יש דעה ולמושבעים.

    זה סך הכל משחק כמו שאר המשחקים שהמתמודדים
    צריכים לבצע את המשימות על הצד הטוב ביותר, ו-The best man will win.ובשבילי זה טומי.

    • גליה תרגיעי-

      טלכו המתמודד ההכי מרתק, 09/12/09 15:11

      הקרב על דעת הקהל/מושבעים--החל מתוצאות ההדחה של הערב.
      אז נחכה לתוצאות..

    • 100% צודקת

      שמיל, 09/12/09 15:32

      גליה, אני מסכים לכל מילה שכתבת. זו תוכנית הישרדות , לא הדוגמניות, או העצלניות והתבוסתניות, או האחות הגדולה והיהירה וכו'. העיקרון של התוכנית הזו היא להישרד מפגעי הטבע ומפגעי האנשים שלידך, שלא תורמים כלום לשבט אבל חוץ כל היום עסוקים בלהעיף את החזקים קודם.
      יש בהישרדות אנשים שלא היו שורדים אפילו יום אחד אם השורדים האמיתיים לא היו מביאים להם צלחת אורז כל יום.

    • את גרופית מתלהבת. (ל''ת)

      זה רק משחק, לא מציאות., 10/12/09 00:26

    • כשגיל הטיפש עשרה יהיה מימך והלאה, נדבר. (ל''ת)

      בנתיים זה רק טבעי שתיתלהבי משרירים ונעורים., 10/12/09 00:31

  • 56.

    טומי הוא יציר של ההפקה: כוח פיזי וטוב לב עאלק. לחכמים יותר (ל''ת)

    הקוראים בין השורות...זה לא משכנע, 09/12/09 10:16

    • טום נפלא (ל''ת)

      לא צריך, 09/12/09 11:08

  • 55.

    האם הבנתי טוב שטום לא שירת בצבא? רצויה תשובה בלי סטיות של (ל''ת)

    זה לא חשוב. לי זה חשוב, אז לדבר בעובדות בלבד., 09/12/09 10:11

    • אתה כנראה בחור שקרוב לגיל של טומי. שמקנא בו ומתבשם מהמילים היפות של טל

      גליה, 09/12/09 11:19

      אבל מה לעשות...אדם ניכר במעשיו! לא בדיבוריו.
      ומאוד התרשמנו מ''ההעשייה'' של טל.

    • הבנת רע מאד. טום שירת 3 שנים בהצלחה מרובה ביחידה סודית. (ל''ת)

      חבר של טום מהצבא, 09/12/09 12:16

      • אני ידעתי עם מי יש לי עסק! אני לא מכירה את טום אבל אני מרגישה

        גליה, 09/12/09 13:25

        את האיכויות שלו.
        ככה זה גם אני שיררתי ביחידה יוקרתית וסודית.
        מרגישים שטום בחור איכותי מאוד!
        אז תפסיקו לרדת עליו.
        הוא לא כמו כל השאר (בדגש לטל) שקצת מעבירים ניר מצד לצד בלישכה ומרגישים שעבדו קשה כל היום.
        כמה רעש אנשים עושים סביב השירות שלהם.
        בסדר, הבנו שירתתם, תרמתם הלאאהההה.

      • כן, בטח חסמב''ה... (ל''ת)

        מרוב שהיא סודית., 10/12/09 00:27

    • יש לך קשיים גדולים בהבנת הנקרא. לך לטיפול.

      חנוך, 09/12/09 15:40

      מה זה השטויות האלו ? טומי שירת בהצטיינות ובהצלחה 3 שנים מלאות בצה''ל. אם יש מישהו שמעדיף שורד אחר לגמר , אז צריך לדרדר את רמת הטוקבקים לביב שופכין?

  • 54.

    כנסו לאתר הישרדות ותיראו את ההיתנשאות של טומי, ההשמצות מאחורי גם של (ל''ת)

    השורדים. אולי ירען את זיכרונכם..., 09/12/09 10:10

    • נכנסו ראינו ונהנו מטום לאללה. תודה על ההמלצה! (ל''ת)

      שושנה, 09/12/09 11:17

    • אני מאוד מקווה שטל כהן הוא לא מודל לקצינים בצבא..אחרת מצבנו בכי רע! (ל''ת)

      גליה, 09/12/09 11:19

  • 53.

    למגיבה הסידרתית גליה: מספיק עם יחסי הציבור לטומי.

    ''גל'' (רק כרמז), 09/12/09 06:42

    הבנו וברור שאת/אתה קרובי המשפחה של טום.
    הבחור רחוק מלהיות מושלם. ותפסיקו לצייר תמונה אידיאלית ומעוות. כמו שאתם מנסים לעוות את שאר הדמויות טלכו, שי, ליעד וכדומה
    זה ברור ושקוף ולדעתי אתם דווקא יוצרים
    נזק לטום. גם כלפיו יש התנגדות גם הוא מייצר
    אנטגוניזים אצל חלק מהצופים והכתיבה החוזרת על ה''טוב שבו'' ה''ערכים'' והדוגמא לנוער
    לא עושה לו טוב. כי בסוף האמת תתגלה וכן יש משמעות מה כל אחד בחיים אמיתיים שלו. אז לא כדאי לכם/לך להמשיך ולפמפם את ''טומי. !

    • אתה טיפש...אם אתה טוען שאני קרובת משפחה שלו..שעושה לו נזק

      גליה רובינשטיין, 09/12/09 09:49

      נראה לך שהוא לא היה אומר לי?
      אני לא קרובת משפחה שלו.
      ואני לא מציירת תמונה אידיאלית ומעוותת.
      זאת המציאות. מרגישים את זה בשפת גוף שלו, בהתייחסות שלו לאנשים אחרים, בטון דיבור, ביכולת החשיבה ובמאמץ שלו במשימות לאורך כל התוכנית, ושלא נדבר שהוא לא פוגע באף אחד.

      וחבל שאנשים כמו טל כהן..נאחזים בעבר הרחוק שלהם (כמו צבא שהיה לפני 10 שנים) זה רק אומר שהווה לא משהו. מאז הצבא אנשים עושים הרבה יותר דברים חשובים ותורמים לחברה.
      לא כל העשייה של האדם מצטמצמת בצבא! אולי במקרה של טל כהן זה כנראה יכול להיות, אבל אצל הרוב לא!.

      החיים ממשיכים אחרי הצבא וחבל שאנשים נשארים תוקעים בשלב ההתפתחותי של הצבא ולא ממשיכים להתפתח הלאה...ולפעמים לנצח-for ever נתקעים בגיל 20.

      טומי הוא מדריך קפוארה, נשמה של בחור.

      דרך אגב ראית את הקטע שהם (טומי, טל שי ואוהד) הולכים לבית הספר...טומי ניסה להיות המורה הטוב ומה טל עשה....היה המפלצת...מעניין שהוא בחר להפחיד את הילדים ולא כמו טומי ללמד ולחנך.

      אז חאלס...אני לא באה לך טוב בזווית? אולי אתה קרוב משפחה של טל? לא טוב לך? אז אל תקרא את הטוקבקים.

      • לרקע הכללי יש משמעות. אבל גם למשחק.

        דוד, 09/12/09 11:46

        טלכו בן 30 טומי בן 23 .
        טל סיים את הצבא לפני 10 שנים ולא נראה שהוא נאחז בשרות הצבאי כי לפי המפורסם הוא
        הספיק מאז תואר אחד או שניים.. וטומי מה שידוע עליו מדריך קפואה וזה בסדר גמור.
        ההערות שכתבו הן שלרקע של האדם כולל השרות הצבאי, ההשכלה מה עשה עד לתוכנית יש משקל בהתייחסות. כי ברור לכולם שהמשחק הוא משחק
        של כולם וזה בהכרח האדם האמיתי נכון לגבי כולם. טומי, טלכו, שי ליאורה, הדס וליעד.
        ויש כמובן את המשחק שכולם רואים ושופטים.

    • מעניין אם גליה עושה את קידום המכירות של ''טומי עאלק טהור'' (ל''ת)

      תמורת תשלום?, 09/12/09 10:08

      • אני מבינה שגם אותך טל שיחד, לא רק את ליעד (ל''ת)

        גליה, 09/12/09 11:07

      • הכל בחינם! התמורה לכך הוא לראות את טום שורד ומנצח!

        גליה, 09/12/09 11:20

        לא כמו טל שחושב רק על כסף!

        • גליה, אני לא יודע מי את, אבל את נהדרת. אני איתך ב- 100% (ל''ת)

          ירון, 09/12/09 16:19

  • 52.

    the final four

    and yes, 09/12/09 06:09

    Tom, Liora, Tal, Shai

  • 51.

    טומי שירת בצבא ואם כן אז במה? כן זה חשוב אם אנשים רואים (ל''ת)

    בדמותו הציבורית מודל לחיקוי., 09/12/09 00:11

    • לא! רואים את ההתנהגות שלו באי כמודל לחיקוי.

      גליה, 09/12/09 00:42

      אתה רוצה שאנשים יחקו את טל כהן?
      אם ככה תן את המיליון לטל.א ולחנוך...אם כבר!

      • גליה: האם טומי לא שיקר אף פעם באי?? לא ניסה להדיח

        רובינשטיין מוטי, 09/12/09 07:57

        אני קורא ופשוט לא מאמין.
        על איזה מודל לחיקוי את מדברת?
        או אולי המודל שצריך להשתמט משרות צבאי כמו שצריך
        ואח''כ להופיע בתוכניות ראליטי. זה מסר.
        זה דמות שילדי ישראל צריכים לשאוף לדמות לה.
        כל הטיעומים שלכם מגוכחים ולא רציניים.
        בדיוק כמו טומי.

        • מוטי לזרוק סתם מילים בלי ביסוס זה לא רציני...טל כהן הוא ממש לא מודל

          גליה, 09/12/09 09:51

          שהייתי רוצה שילדי יאמצו.
          לוזר אמיתי!
          שחשוב לו לנצח איפה שיש כסף!
          אחרת לא שווה להתאמץ!

    • ככה שטום מתנהג למופת

      אז מתחילים לחפש דברים לא קשורים, כמו מה עשה בצבא, 09/12/09 00:53

      כמה נמוך אפשר לרדת.
      עד כאן! מה שמחוץ לגבולות המשחק מחוץ למשחק!

  • 50.

    האם טומי תמים ?

    מנתח מערכות, 08/12/09 14:51

    בואו נבדוק את המשפט ''טומי תמים ונאיבי'' ובכן:בהתחלה, יצר את הברית עם טל ירוק, אבי, אינה, שנחשפה אחר כך.
    מאוחר יותר יזם את ההדחה של זיו בפעם הראשונה ( כשחנוך, השאיר לו את העבודה)
    כשהמהלך נכשל, יזם שוב עם אביגיל את המהלך השני של הדחת זיו וצירף את ליאורה שהשלימה את העבודה.
    מאוחר יותר כששי וטלכו באו אליו ל''לפני הטיגון כשניצל..'', הוא הבין את החארטה, הסתכל עליהם בחמלה, ואמר למצלמה את המשפט האלמותי: '' שמשון ויובב חושבים ש...''
    לשי הוא לא מאמין הרי לחצי מילה ( וזה ממש בסדר).
    כשרצו להדיח את אביגיל ופחדו לגלות לטומי, הוא זיהה את הזרמים וגילה את המהלך.(השיחה הקשה בין טומי לאוהד, ''תסתכל לי בעיניים, תסתכל לי בעינים''.)
    האם כל אלו מראים על תמימות ונאיביות כמו שמנסים להדביק לו ? התשובה היא אחרת:
    טומי בחור איכותי ברמה גבוהה, יפה תואר ואמיץ, נחוש ותחרותי, צנוע, חזק ואתלטי ש''סובל'' ממחסור באגו מנופח. בחור איכותי כמוהו היה מסתובב עם חזה נפוח, זחוח, ודופק על החזה כל היום. זו האמת לאמיתה. ולכן אם טומי לא יודח הפרק הבא ויגיע לגמר, ממש אבל ממש מגיע לו להיות השורד האחרון.

    • טומי לא תמים. גם בחיים. ידע לעבוד על הצבא שצריך.

      נקדימון רוגל, 08/12/09 16:21

      מספיק עם ההייפיפות והנסיון של כל בני המשפחה שלוליצור תדמית נקים. לבחור יש בעיה . אני יודע אני מכיר אותו ולא רוצה להרחיב. והוא גם לא כ''כ ''טוב'' כמו שחושבים.
      תמים הוא בטח לא. וגם לא בתוכנית שיקר שהיה צריך. אז מספיק לעבוד על אנשים בעיניים.
      וההפקה משתפת פעולה עם התדמית שיצרה ובאמת רוצה אותו לגמר. מישהו צריך לההיא להם הכנסות מפרסום.

      • אל תזלזל באנשים הפשוטים...למרות ההפקה אנחנו בעד טום לא בגלל.

        טלטל, 08/12/09 16:49

        הקהל רואה התמודדות שונה של אנשים לאותם מצבים.
        ויש אנשים שמתפקדים נפלא כמו טןם, ליאורה ועוד
        ויש אנשים שפשוט עושה לך לא טוב בבטן שאתה רואה איך הם מתנהלים, כמו טל כהן, וזיו.
        הקהל בבית רואה הרבה מעבר למה שאתה חושב.

        • הקהל רואה את מה שרוצים להראות לו. (ל''ת)

          ומי זה אנחנו?, 08/12/09 17:47

      • גם הצבא לא תמים. הוא יודע לעבוד על אנשים שצריך. (ל''ת)

        רוגלך, 08/12/09 16:59

      • אם המדד לשורד האחרון הוא מה עשה בצבא...אז לטל.א. או לחנוך בכלל מגיע

        גליה, 09/12/09 00:12

        להיות השורד האחרון.
        מה הויכוח?

    • טומי התחיל את המשחק כתמים..אבל אביגיל עשתה לו בית ספר

      טלטל, 08/12/09 16:57

      שממנו הוא למד מהר מאוד..שאם רוצים לשרוד צריך לפתוח היטב את העיניים ולא לסמוך על אף אחד ועם זה טומי מתמודד נהדר.

      הוא אחד האנשים היציבים שפגשתי בתוכנית למרות כל התלתלות שהוא עבר,
      למרות הגיל הצעיר
      (להזכירכם הוא בגיל של ליעד, לא בגיל של טל,כ,, שי וליאורה, חנוך, טל.א.ריקי, אביגיל, זיו, הוא כמעט הכי צעיר בחבורה)

      למרות כל הזעזועים הוא עדיין נשאר אדם טוב, אבל פחות ופחות תמים ולא צובר רעלים מאנשים סביבו.שומר על האני שלו!
      טום עשוי מהחומרים הטובים של האדם.

      ואני לא אומרת את זה בגלל שהוא נראה מדהים
      (הוא נוצר בארץ?)
      גם טל.א. נראה טוב ולא הייתי אומרת את אותם דברים עליו.

  • 49.

    הסוף של טומי

    שמעון, 08/12/09 11:38

    טומי הפצוע הוא מלאך עם כנף שבורה שלא יכול לעוף גורלו נחרץ
    הרעים ניצחו את הטובים

    • טומי נשאר עד הסוף. לא להתרגש. ההפקה שומרת עליו. (ל''ת)

      מפיק דבקה, 08/12/09 13:43

      • הלוואי. מהפה שלך לאלוהים (ל''ת)

        מעריצה צמודה, 08/12/09 14:25

      • גם אנחנו נותנים לו רוח גבית. יאללה טומי לניצחון! (ל''ת)

        קוקוריקו, 08/12/09 14:49

  • 48.

    למה יש לי הרגשה שטלכו עף השבוע? (ל''ת)

    שואלת, 08/12/09 11:31

  • 47.

    להדיח חיילים במקום מפקדים, זו לא אסטרטגיה

    שי, 08/12/09 08:31

    טלכו הוא לא אסטרטג. הוא בקושי תחמן קטן. לא אסטרטגיה ולא חביתה. המחויבות היחידה שיש אליו ממישהו, זו ליעד, שעל פי דברי ריקי, הוא הבטיח לה שוחד בחירות. אין לו אף בן ברית. אבל, יש לו תחרות חזקה מאד מליאורה, שי וטומי. הוא לא מתמודד מול החזקים. במקום להדיח אחד מהם, הוא משחק בקקי ומדיח חיילים במקום מפקדים. מה יקרה ? הוא מתלכלך בקטנות ויוצר לעצמו שם של מניפולטור קטן ולא הגון, עצלן, יהיר ובטלן. למה שמישהוא יבחר בו להיות השורד האחרון ?

    • גליה/שי/תומס: מבינה שקשה לכם. שתו מים והרבה.

      מיה. שלא מתביישת ובעד טלכו., 08/12/09 11:20

      כי טלכו איש חכם יותר מכל המשמיצים.
      שלעולם לא יוכלו להתמודד מולו.
      ובינתיים הוא היה שם ומתקדם. וכל
      המפגרים כותבים שטויות.

  • 46.

    וכל אלה שטוענים על השירות הצבאי של טומי...אם כך הבחור שיחק אותה

    טומי השורד האחרון, 07/12/09 22:02

    גבר על אריות מהשייטת מהקרבי, במשימות חסינות אחד על אחד...שכחתם?

    • אם זה נכון : אז זה הערכים שכל אימאות ובנות ישראל רוצות

      ''גליה'', 08/12/09 05:21

      לשקר למדינה. לעשות את עצמו מסכן חלש ופגיע בצבא ואילו בהישרדות לצאת ''גבר'' כמו שאתה כותב. האם זה הערכים שכותבים עליו. יושר וטוב לב. לא נראה לי. איני יודעת את העובדות
      אבל מתוך קריאות כל התגובות נראה לי שאין עשן בלי אש. ויש יותר מגרעין אמת בדבר. והיה הכי טוב, אם בהתחלה היו כותבים את האמת ואת הרקע לכל אחד מהמתמודדים.
      אצל טומי זה הפוך לשקר בחיים בסדר בתוכנית לא (למרות שהוא שיקר ותיכמן גם לא פעם).
      תמים וישר הוא בטוח לא. וחבל. נהרס החלום.

      • אין לי מושג מה הוא עשה בצבא. וזמ ממש לא משנה לי. אני לא

        טומי השורד האחרון, 08/12/09 11:03

        חי לפי הקריטריונים של הצבא.
        וחוץ מזה לאחרונה יש הרבה חורים בשבשרת החייול של צה''ל. מספיק אני שומע על מפקדים משקרים, חשודים באונס, גונבים, יורים בשוגג, תאונות...וכו'.
        פה זה הישרדות, ולפי זה כולם נמדדים.
        לא לפי החברים בבית, ולא לפי השירות הצבאי והעבר, והאם הם חתמו על כרטיס אדי או לא!!!

        לכולם ניתנה התמודדות זהה באי ורואים איך כל אחד מתפקד עם אותם קשיים.
        ואילו דרכים וקבלת החלטות הוא בוחר ללכת איתם.
        והדרך שטומי מחליט היא אנושית ומכובדת.

        וטומי למרות השירות הלא קרבי שלו, שבא כביכול עם חיסרון על פני אריות אחרים..גובר עליהם.
        למה זה לא בא לידי ביטוי בשירות הצבאי...אין לי מושג וממש לא משנה לי..אני לא מחפש משתמטים אני סומך על הצבא למרות הכל ,שהוא עושה את עבודתו נאמנה.

        נראה לך שאני שופט אנשים לפי מה שהם עשו בצבא,,מספיק..אני סומך על כושר השיפוט שלי.
        אני לא צריך את הצבא בשביל זה.
        ושלא נדבר שבצבא הקידום הוא לאו דווקא לפי יכולות האישיות הרבה פעמים זה ויטמין P.
        אז מספיק עם זה.

    • מה זה החארטה הזו ?

      יניב, 08/12/09 11:40

      מה זה השטויות האלה ? טומי שרת איתי ביחידה סודית שלא ניתן לדבר עליה. מדוע לא מדברים על הציונים בריתמיקה שטלכו קבל מהמורה יוכבד בכיתה ח' ? ואני שמעתי שטלכו הפסיד במחניים בנות מול יפית הילדה הכי חלשה בכיתה שלא לדבר על שי שבבחינה החשבון בכיתה י' עמד בפינה כי העתיק.
      מה זה החרטה הזה. את מי רוצים לקדם ואת מי רוצים להעליב בהעלאת שטויות כאלו ברשת ?

      • נכון מאוד! מבחן התוצאה באי זה מה שקובע!! מה היה לפני לא רלוונטי

        מיה, 08/12/09 12:52

        אתה רוצה שאני אשפוט את טל א. לפי הרקע שלו בשייטת...מה אני אגיד עשה פאדיחה ליחידה.
        כנ''ל לגבי חנוך...קצת רועש לו באוזן אז הוא נוטש את היחידה...פאדיחה איפה רוח הקרב שלו?
        טל כהן- היה קצין בחיל היחם...פאדיחה..לקורס קצינים, מה הוא עשה שם בקורס...התחנף למפקדת...הבטיח לה אחוזים מהמשכורת שלו..
        די..

        • מיה : את כ''כ רדודה. וגם לא מבינה את המשחק.

          דוד בוקובזה, 08/12/09 16:43

          ראשית אני מכיר את טל. איש מעולה. חכם ורגיש. קצין מצטיין. התחיל כחייל בסטילים
          וסיים כקמין מוערך מאוד בשטיית הסטילים.
          ולא בתפקיד זוטר. זהו לנושא זה.
          במשחק הזה יש כמה אלמניטים. הפיזיות זה רק חלק מהנושא. גם המוח והחברתיות חשוב.
          ויש גם את אלמנט המזל. כן אותו פרמטר שכולם
          שוכחים וחושבים שלא קיים. אז היה גם מזל לטומי. ואם אני צריך לבחור חברים מעדיף את
          טל א' טל כהן וחנוך בודין לידי. מאשר את טומי או אותך.

          • לדוד בוקובזה אם כך תחזור לצבא ותחייה לפי התנאים בצבא

            מיה, 08/12/09 17:21

            אם טל כלכך נהדר לדעתך...אז למה שלא יקבל את הפרס לפני התוכנית.
            התוכנית הישרדות לא נמדדת לפי מה עשית בצבא.
            אלא מה אתה עושה 52 יום על אי בודד עם עוד מתמודדים וההתנהלות השבטית שלך...עד כמה אתה מתאמץ שהשבט שלך ינצח ויתקדם כדי שיקבלו פרסים כמו אוכל ושלא ידיחו את החברים של אותה קבוצה...וטל כהן ממש לא התאמץ שיבטית (אפרופו צבא..את ערך השבטיות והעזרה לזולת היה צריך לספוג טובטוב בצבא..סימן שגם שם הוא לא ממש הצטיין)
            ומה אני אגיד לך...בתוכנית האחרונה..אני ממש הייתי נבוכה...בשביל טל..ראית איך הוא לא התאמץ אפילו לחצות את הקורה...עשה את זה בישיבה...מה קרה לו? קרה נראה שורד?
            לפחות טום יצא טוב מהסיפור, ניסה ונפצע, אבל לפחות מנסה...מה זה טל?

          • דוד אתה כנראה רדוד ולא מבין את המשחק! זה הישרדות לא צבא (ל''ת)

            מיה, 08/12/09 17:21

  • 45.

    טל אולי נתפס לי טומי ''חכם'' יותר, אבל ליד ליאורה...אין לו סיכוי

    גליה, 07/12/09 19:50

    ליאורה אוכלת את טל בלי כומין מבחינת השרדות
    אין בכלל מה להשוות.
    הוא חיוור לידה ממש.
    אז אסטרטגית זה נכון אולי לטל להיצמד לטומי כנקודת השוואה אבל אם כבר פורסים את המתמודדים על הסקאלה...אז ליאורה עוקפת את כולם בהליכה!

    • לליאורה יש אינטואיציות טובות מאוד, והן הוכיחו את עצמן לא פעם. (ל''ת)

      כך שהייתי משגרת אותה ואל טל לגמר., 07/12/09 21:44

      • לליאורה יש לא רק אינטואיציות טובות. גם כושר שיכנוע מעולה (ל''ת)

        היא אמרה שטומי זה כמו הבן שלה...אז יאללה לגמר טומי, 08/12/09 00:35

    • להדיח ''חיילים'' במקום ''המפקדים'' זה לא אסטרטגיה.

      אלעד נוי, 08/12/09 08:28

      טלכו הוא לא אסטרטג. הוא בקושי תחמן קטן. לא אסטרטגיה ולא חביתה. המחויבות היחידה שיש אליו ממישהו, זו ליעד, שעל פי דברי ריקי, הוא הבטיח לה שוחד בחירות. אין לו אף בן ברית. אבל, יש לו תחרות חזקה מאד מליאורה, שי וטומי. הוא לא מתמודד מול החזקים. במקום להדיח אחד מהם, הוא משחק בקקי ומדיח חיילים במקום מפקדים. מה יקרה ? הוא מתלכלך בקטנות ויוצר לעצמו שם של מניפולטור קטן ולא הגון, עצלן, יהיר ובטלן. למה שמישהוא יבחר בו להיות השורד האחרון ?

  • 44.

    לכל השחקנים האחרים אין שום בריתות, או שהבריתות שלהם נזילות כמו ''האמת'' (ל''ת)

    שלהם, מלבד טלכו. עובדה!, 07/12/09 18:39

    • אני לא ממש הבנתי עם טל כהן...מה ההבדל בין מה שהוא מבטיח לליאורה לליעד?

      גליה, 07/12/09 19:34

      או להדס? הוא החליט שהוא בברית עם כולם.
      אפילו לאביגיל הוא אמר לה שהם ככה (אצבעות משולבות) מוכר לכולם שהוא בברית איתם
      ואחרי זה תוקע להם סכין.
      מכר את ריקי, אביגיל, ומי לא.
      יאללה....עוד שקרן.

      • גליה באיזה סרט את?? טלכו מסביר את עצמו די ברור

        טלכו מלך, 07/12/09 20:42

        לקהל בבית
        ומסביר את האסטראטגיה שלו
        עוד מאי המודחים
        לנו הוא אומר ופעל (ראי בן דוד) לשמור על הברית עם ליעד ועל הברית שלו שהיתה
        מעבר לכך הוא לא נאמן לאף אחד
        ולאוהד ואביגיל הוא לא נישאר נאמן מהסיבה הפשוטה והברורה

      • ליאורה בכלל לא היתה בגרעין הקשה של הברית עם טל. (ל''ת)

        אז אפשר לשחק בה., 07/12/09 23:39

        • חוכמה גדולה..את זה היא לא יודעת..טל מוכר לה סיפורים שהיא בגרעין הקשה

          אפשר לשחק בה כל עוד זה מתאים לה, 08/12/09 00:33

          של הברית איתו.

  • 43.

    טום הוא תמים על סף... לא הייתי בוחרת בו לייצג אותי. (ל''ת)

    חמוד, הייתי מכינה לו מרק וזהו..., 07/12/09 18:36

    • לא תודה, אני מעדיף בשר. (ל''ת)

      טומי, 07/12/09 23:00

  • 42.

    תומס הובס טען שהאדם זקוק לבעלי ברית לשם התפתחות והגנה.

    טלכו שמר על נאמנות לברית הגרעית שלו., 07/12/09 18:35

    ולכן הוא הראוי ביותר. שקרים, אינטריגות זה חלק מהמשחק. שמירה על נאמנות זה גם חלק מהמשחק. והוא היחיד ששמר על נאמנות לברית הגרעין שלו לכל אורך המשחק.
    כל הכבוד!

    • עוד חכם שמתפס על אימרות כנף לא לו. טל זה אתה? זה מתאים לך לצטט אנשים

      תומס הובס, 07/12/09 19:36

      חכמים יותר ולנסות להצטייר כחכם.

      • גם אם זה טלכו תעזבי אותו בשקט:) ומה עדיף את זה שלא מדבר

        טלכו טוב שהגעת לתוכנית, 07/12/09 20:56

        ועד שמדבר עדיף שלא היה מדבר............
        טומי??? סיקסיליון???
        ומה למדנו מסיקסיליון???
        שטומי אולי חי בסרט - במציאות שלא מתקיימת?? שבו יש נסיכים נוצצים ונסיכי האופל??

        עצוב לי על טומי היה צריך להשאר בבית

        • סיקסיליון, חחחחחה (ל''ת)

          בדיחה טובה., 07/12/09 21:42

        • עדיף שטל לא ידבר מאשר יפזר רעל מסביב לאנשים..

          תומס הובס, 07/12/09 21:59

          ומה למדנו מטום...חחחח סיקסיליון ברור שלא זה, זה רק מעיד על החברים של טל- חושבים כמו מחשב אולי
          אלא למדנו...ותקראו גם בין השורות, שטום ואמא שלו בקשר נהדר ואוהב, שהוא בן נהדר לאמא שלו...וזה רק חלק מהאישיות הטהורה שלו.

          וטומי....ממש לא חי בסרט עובדה שהוא קלט שעומדים להעיף את אביגיל...ואח''כ הוא קלט שטל כהן ושי הם כמו שמשון ויובב...זה נראה לך אחד שחי בסרט? הוא ממש קולט היטב מה קורה סביבו, ועוד מאוד מהר.אל תשכחו איך הוא הגיע לתוכנית ואיזו דרך הוא עשה עד עכשיו, איזו התפתחות מדהימה.

          ואל תיהיי עצובה. יש הרבה מאוד אנשים ששמחים לדעת שקיים אדם נפלא כטומי, הוא כמו כוכב נוצץ ליד כולם.

          • גם לי יש קשר טוב עם אמא שלי...אז מה...

            טלכו משחק הכי יפה אח''כ ליאורה ורק אח''כ שי, 07/12/09 23:48

            ואין דבר כזה אישיות טהורה...
            את טלכו לדוגמא לא ראיתי יורד על בן אדם ומסתלבט עליו - יהירות כן - אבל הומור רדוד על לרדת על אדם אחר לא ראיתי

            אבל טומי כן - כמה וכמה פעמים

            וטומי אמר שהוא לא סומך על שי
            וזה אינסטינקטים שגם לסוס יש

            • טל הוא פישי ......טומי הוא טהור..טומי כמו בסיפור-אלוף בצלות ואלוף שום (ל''ת)

              ובגלל זה טומי יזכה!, 08/12/09 00:32

  • 41.

    אני מעדיפה את טלכו המוח שמפגין יכולות שכליות גם בחיי היום יום.

    מאשר זגזגן כמו טומי שבוגד בבני בריתו: חנוך, טל א.., 07/12/09 12:24

    ואינו בוגד בבני בריתו: זיו, ליעד, שי.

    • תגידי שתית משהוא ?

      פיליפ, 07/12/09 14:47

      עם ישראל צופה באותה תוכנית שאת מדמיינת כאן? מתי לטומי היתה ברית עם טל א. ? הם הרי התחרו על אותה משבצת מתחילת העונה. שני השורדים האיכותיים, היפים, החזקים והווינרים של הישרדות הפיליפינים.
      טומי עשה כל שיכול היה להציל את חנוך, רק שחנוך לא רצה להנצל בעצמו ושלח את טומי להלחם בשבילו.
      לפני שאת משמיצה אני מציע לך לבחון את העובדות.

      • סליחה לטומי היתה ברית ברורה ויסודית עם טל ירוק ועם חנוך. (ל''ת)

        ואיפה הם נימצאים כעת?!....., 07/12/09 21:47

    • שכחת שטל כהן עם כוווווווווווווווולם שהוא עם זה ועם זאת...

      תמר, 07/12/09 14:53

      ומבטיח לכולם שהוא בברית איתם
      כולל: שהוא שיקר לאביגיל, ממשיך לשקר לטומי, לליאורה להדס
      ומבטיח לליעד כסף.
      בחייך צאי מהסרט שאתה חיה בו.

      • מה שחשוב--טלכו לא משקר לצופים! פורש את האסטרטגיה שלו (ל''ת)

        וגם נאמן לברית המקורית שלו, 07/12/09 16:48

        • טלכו משקר לא רק את המושבעים, גם את הצופים.

          גיל, 07/12/09 17:04

          ומה אתה אומר על דברי ריקי במועצת השבט האחרונה שטלכו הבטיח לליעד חלק מכספי הפרס אם היא תצביע עבורו?
          זה לא לשקר את הצופים? זה לשקר את עם ישראל באבו אבוהה.
          אם זה נכון - זו הצעת שוחד שבגינה צריך להעיף אותו מהמשחק.
          ההפקה חייבת לבדוק את ההודעה של ריקי. אין ספק.

        • נכון - בברית שלו זיו את ליעד את שי הוא לא הכזיב. (ל''ת)

          לאורח כל המשחק. עד כה., 07/12/09 18:38

          • חכה , חכה...ושכחת איך הוא הקריב ''חייל'' ברית שלו להמשך-את ריקי (ל''ת)

            קוקוריקו, 07/12/09 19:30

            • זו היתה החלטה נבונה מחויבת המציאות שנוצרה (ל''ת)

              (להדיח את ריקי), 07/12/09 22:05

    • אפרופו יכולות שכליות...את בטוחה? לא ממש הרשים במשחק האחרון,

      קוקוריקו, 07/12/09 16:38

      טל זה הרבה יותר מילים משכל.
      הוא ממש לא הבריק במשחק האחרון שסופסופ נדרש ממנו לחשוב טיפה.
      את מתבלבלת בין מילים יפות שטל מבשם אותך לבין היכולות השכליות האמיתיות שדורות כושר אנטלי יותר עמוק.
      הוא נתלה על אילנות גבוהים מדי, ואת אחריו!

      אני מציאה לך לבדוק טוב טוב מה עומד מאחורי המילים שהוא אומר לך אם את טוענת שאת מכירה אותו גם בחיי היום היום.

      • מציאה=מציעה. טום מבלבל אותי (ל''ת)

        קוקוריקו, 07/12/09 19:29

    • גם אני מעדיף את טלכו. אבל ההפקה מעדיפה את טומי.

      מאיר ווהבה. ת''א., 07/12/09 17:40

      וזה מה שחשוב.
      ההפקה דואגת לקרב את מי שהיא רוצה כשורד
      האידיאלי מבחינתה. וזה טומי.
      גם ליאורה באה בחשבון. אבל היא פחות אהודה.
      תאמינו לי שהם עושים כל הזמן סקרים.
      ולכן מנסים להפיל כ''כ את טלכו.
      מזכיר לכם את כל הסרטים המגוחחים שעשו פארודיות על טלכו. והשאלות של גיא זוארץ.
      הכל בשביל להשחיר את טלכו. למרות שהוא משחק את המשחק לדעתי כמו שצריך!!

      • כמו שציינתי הוא המוח. מה לעשות שאנשים מאבדים שליטה מול מראה יפה (ל''ת)

        ותו לא!, 07/12/09 18:37

        • דרך אגב זה לא סתם..יש קשר בין יופי לחוכמה. זה הולך ביחד.

          אנג'לינה ג'ולי, 07/12/09 19:58

          טום פשוט עדיין לא הבשיל, אבל הוא מאוד חכם.
          אל תשכחו שהוא הכי צעיר שם, הוא וליעד.
          תראו את ליעד ותראו אותו.
          חכמים את משווים את טופ לטלכו, לשי ולליאורה.
          הם מעליו בגיל לפחות ב-7 שנים וליאורה יכולה להיות אימא שלו.
          תשוו את טום ליד ליעד ותראו עד כמה הוא חכם...

        • אם כבר ליאורה היא המוח! לא טל (ל''ת)

          סנונית, 07/12/09 20:17

          • נחיה ונראה.. (ל''ת)

            בינתיים הוא גרם לה לפעול כרצונו-ולא קרה ההיפך, 07/12/09 22:10

            • כי היה להם אינטרסמשותף (ל''ת)

              סנונית, 07/12/09 23:05

  • 40.

    Tomi betrayed

    dont forget, 07/12/09 03:12

    both Hanoch and Tal Englander after he gave them his word, he voted them out. He is NOT the angel some of you trying to portrait

    • שום betrayed , טומי הוא מ-ל-א-ך! (ל''ת)

      איך?, 07/12/09 16:12

  • 39.

    טומי לא שבר שום חוקי המתמטיקה - בללה לנד יש סיקסיליון....חחחח (ל''ת)

    חחחח, 07/12/09 00:42

  • 38.

    אני לא מבינה: נפרדתם וכמובן הגבר קיבל את הטור (ל''ת)

    אין צדק, 06/12/09 20:40

  • 37.

    ספויילר כדאי להיכנס מחכה הפתעה

    כנרת, 06/12/09 20:18

    השורד הבא שהולך לעוף הינו טלכו והכל בחסותו של שי שמבין שעם לכו בגמר הוא יכול לשכוח מהמיליון.
    שלישיית הגמר הינה טומי שי וליאורה.

    • אם כבר עם טומי בגמר הוא יכול לשכוח מהמיליון (ל''ת)

      טלטל, 06/12/09 21:18

    • בגמר השנה ישנם ארבעה: שי, טומי, ליאורה וטלכו!!!!! (ל''ת)

      מירי, 07/12/09 13:26

      • מי בגמר?

        שמעון, 08/12/09 11:27

        האם מידע בדוק או ניחוש?

    • לא כל שטות היא אמת. כינרת. כפי הנראה גם לא את. (ל''ת)

      מאיר ווהבה. ת''א., 07/12/09 17:42

  • 36.

    אשת הברזל

    יאללה ליאורה! לא למצמץ עד לגמר, 06/12/09 18:46

    תענוג לראות אישה אמיצה ועירנית בהישרדות.
    הקוצ'רית הבחינה שטלכו מדבר אסטרטגיה במסווה של יעוץ אישי.
    היא שרדה למרות שמהרגע הראשון רצו להדיח אותה. היא יושבת נושמת ומחייכת אבל עדיין במשחק.
    לטלכו העגלה לא מגיע לנצח בגלל שהוא מזלזל באנשים סביבו ובמשחק עצמו. כרגע הוא מזכיר יותר את מנו התחמן מאשר את אלפר המשעשע.
    Huge mistake!

    • Liora nigreret

      really, 07/12/09 03:15

      was quite lucky for staying in the game, had too many arguments and fights and very easy to manipulate her - simply put she is not the person who should win. I see talco and Shai the top candidates but will not be surprised if Tomi wins, because of his looks, image. his brain cells are quite nummm

      • היא עם עמוד שידרה וכל מי שדיבר אליה בחוסר כבוד הלך הביתה- היא אחלה

        שירי, 07/12/09 05:06

        נגררת? אז איך זה מסתדר עם זה שאתה מודה שהיה לה ויכוחים ומריבות עם אחרים?

        היא וליעד הבחורות היחידות שם עם עמוד שידרה, להבדיל מהדס, אביגיל וכל שאר הבחורות שעפות לאן שהרוח נושבת.

        ליאורה היא לא אחת שנגררת אחרי אחרים, אלא מחליטה לעצמה מה מתאים לה ומי מתאים לה שילך הביתה ואז הולכת ופועלת.

        טלכו ושי בהחלט ידעו להפעיל את הראש אבל שי גילה המון שוביניזם ויחס מחפיר לנשים, כאל משרתות, וכינה את ליאורה ''מטומטמת'' כשסירבה ללכת איתו וליפול להבטחות השווא שלו.

        טלכו באמת מרשים, אבל נורא עצלן ותבוסתן במשימות.

  • 35.

    אסתכן. יש סיכוי שתום נשאר וליאורה עפה.

    אשר, 06/12/09 18:24

    מכיוון שתום פצוע הוא אינו מהווה סיכון. ליאורה לעומת זאת מהווה סיכון ליצירת ברית נשית ולכן....

  • 34.

    בן זגגי, אתה כתב תותח, ואני גם יודעת שאתה בעד טלכו

    רק טומי, 06/12/09 17:52

    רק שיש לי בעיה איתו: הבחור הבטיח כסף לליעד. זה נשמע לך כמו אסטרטגיה?

  • 33.

    למרות שאני מאוד אוהבת את טומי, ומפרק לפרק יותר ויותר...

    טלטל, 06/12/09 16:59

    טלכו אתמול הפתיע אותי. הוא לימד אותי משהו חשוב על החיים.
    שאפשר להגיע רחוק בחיים מבלי להתאמץ...סתם (לא לזה התכוונתי)

    עכשיו באמת, כאשר הם היו על הגבעה הוא אמר...שהישרדות לימדה אותם להעריך את הדברים שמובנים מאליהם..(משהו כזה)

    וזה דווקא מאוד ריגש אותי.פעם ראשונה שמישהו מהמתמודדים הזיז אצלי משהו בלב. יאמר לזכותו כל הכבוד.
    אבל עדיין אני חושבת שטומי צריך לזכות, או ליאורה אחריו..

  • 32.

    טומי למיליון. וכל מילה מיותרת.

    גיא, 06/12/09 16:30

    חבל שהוא עף בפרק הבא.
    אני מפסיק לראות את התכנית.

  • 31.

    מה עם הקטע שטמי מקבל מכה בראש??לא שודר (ל''ת)

    שי, 06/12/09 16:10

    • אוי ואבוי. מתי זה קרה? מסכן... (ל''ת)

      מעריצה של טומי, 06/12/09 16:33

  • 30.

    מה עם המשימה של אכילת גועל נפש? מתי תהיה? (ל''ת)

    דנה, 06/12/09 15:14

    • כבר היה בתחילת העונה - פספסת (ל''ת)

      אוף חבל, 06/12/09 19:45

    • הם אוכלים אחד את השני שם לא מספיק מגעיל? (ל''ת)

      לילי, 07/12/09 14:54

  • 29.

    טום הוא השורד שלי

    איזבלה, 06/12/09 15:00

    עוקף את כולם בסיבוב. דווקא במשימות בהן הוא הפסיד את החסינות לא העיפו אותו והדבר מסמל לדעתי על היכולות החברתיות החזקות שלו במשחק הזה.
    אני ממש מקווה שהוא נשאר עוד קצת.

    • אף אחד לא מושלם..... (: (ל''ת)

      אלקה, 06/12/09 15:37

    • איזבלה: טומי הוא לא מה שאת חושבת. בנו תפאורה יפה.

      מכיר טוב מאוד את טומי, 07/12/09 05:28

      ממש מרגיז איך בנו בעזרת מערכת יחסי ציבור
      משומנת גם של ההפקה את התדמית.
      אז אני רוצה להגיד לך ''איזבלה'' שוטמי רחוק
      מלהיות מה שמוצג לך על המסך.
      לא רוצה לפגוע בו לכן לא ארחיב אבל מספיק עם יחסי הציבור של ''כוח פיזי'' ו''טוב לב''.

  • 28.

    טלכו הוא בלוף

    ניר, 06/12/09 14:38

    לפעמים אם אתה נראה כמו כלום
    אתה פשוט כלום.

    במשימת הפרס הדס עשתה לו בית ספר לחוכמה ואסטרטגיה , ככה זה נראה שמישהי עם שכל מחליטה להתעורר.
    פתאום טלכו נראה כמו אהבל .

    • והעיקר שהוא קצין בחיל הים...שמפחד מהים. (ל''ת)

      גליה, 06/12/09 16:12

      • ממשיכה בהשמצות. איפה שטלכו. בום ''גליה'' מופיעה

        והעקר שטלכו ימשיך וינצח, 06/12/09 16:59

        לא נמאס לכם?
        את/ה הרי אחד השורדים זה ממש ברור ושקוף.
        לפחות הייתם מחליפים שמות.
        אפילו את זה אתם קטנים על טלכו.
        תאכלו את הלב ותמשיכו להגיב.
        כי הוא יגיע לגמר. וינצח.

        • השמצות? טל כהן עושה לעצמו יופי של יחסי ציבור..לא צריך להוסיף (ל''ת)

          גליה, 06/12/09 18:14

        • אני מעריצה קודם את טומי, אח''כ ליאורה ואח''כ את שי..כיף?

          מי אני?, 06/12/09 18:25

          אבל לא טת טלכו! איך?

        • יש משהו חשוב שאתם לא מבינים, טל כהן פשוט מקנא בטומי.

          גליה, 06/12/09 20:30

          טומי הוא כל מה שטל כהן לעולם לא יהיה:
          יפה
          חזק
          חכם
          הגון
          ישר
          טהור
          לב של זהב
          ילד של אימא
          הלוואי שטומי יגיע לגמר וינצח!
          רוצים HAPPY END

          • חכם? בטוח לא. ויש עוד כמה תכנות אופי שאת לא מכירה.

            מכיר את טומי מקרוב., 07/12/09 05:24

            מכיר טוב מאוד את הבחור
            חוץ מיפה וגוף , אין בו את מה שאת כתבת.
            יודע עליו דברים כולל השרות הצבאי שרק
            יביכו אותו ואת ההפקה.
            לא רוצה לפגוע בו. אבל חאלס עם יחסי הציבור הללו. מוגזם . אל תגזימו כדי ששמור על הפה.

            • אני מכיר מעולה את טומי

              מכיר את טומי מקרוב מאד, 07/12/09 07:06

              גם אני מכיר את טומי כבר כמה שנים טובות. בניגוד לכל שאר המשתתפים, יש טומי אחד. כל התכונות הטובות שרואים אצל טומי בתוכנית הישרדות זה גם טומי בחיים. אין שני טומי.
              אצל חלק מהשורדים האחרים שהגיעו לשלב הזה, מבלי לנקוב בשמות, אני מאד מקווה שמה שרואים בטלויזיה זה לא המצב במציאות !! ממש מקווה !!! כי אם מה שרואים בטלויזיה אצל....ואצל....זה המצב במציאות, אז הם חרה של בני אדם שלא מגיע להם אפילו להגיע לגמר ולהיות דוגמא איזושהיא לילדים ולנוער שצופים בתוכנית.

            • טל כהן=מכיר את טומי מקרוב. (ל''ת)

              גליה, 09/12/09 00:10

      • שמעתי שהיה ג'ונביק והתחמק מפעילות קשה עקב בריאות.... (ל''ת)

        גליה, 07/12/09 10:54

        • טומי מ-ו-ש-ל-ם! (ל''ת)

          גליה מעריצה של טומי, 07/12/09 14:56

          • מציעה שתבדקי שוב את ה''מושלמות הזאת''

            ''גליה'', 08/12/09 05:27

            אין עשן בלי אש.
            בכל רעש כזה יש בטוח גרעין של אמת.
            אם טומי שיקר לגבי השרות הצבאי זה חמור.
            אם יצרו לו תדמית של ישר ותמים ע''י ההפקה והוא תומך בזה ולא מגיב זה גם חמור.
            אשמח לדעת את העובדות האמיתיות אם את יודעת אותן ולשתף את הקוראים.

            • אני מעולם לא חשבתי לשפוט מישהו במונחים צבאיים..אבל טל בתור

              גליה, 08/12/09 23:35

              קצין.....מה זה מאכזב..זה קצין זה?
              די אני מתחילה לפחד...אם ככה נראים הקצינים בצהל. מי ישמור עלינו? טל??????
              חחחח

            • העשן נוצר מהקינאה ולא מהאש! תבחין... (ל''ת)

              גליה, 09/12/09 00:54

        • ומה שי היה בצבא??????

          אחד שמכיר את כל השורדים, 07/12/09 16:59

          מה עשתה ליאורה בצבא???
          מה עשתה הדס בצבא???
          חוץ מטלכו (קצין בחיל הים, אבל אני די בטוח שהבן אדם בחיים לא היה קצין קרבי!!)
          אני משוכנע מעל כל ספק שכל מי שנשאר עכשיו היה ג'ובניק מסריח!
          לדעתי, שי היה בשלישות/מטבח/נהג (אם אני לא טועה). ליאורה בכלל לא עשתה והדס עשתה שירות לאומי.

          יפי נפש!

        • מה זה משנה. מה עשה טומי בצבא (אם עשה) ההפקה קובעת !

          מאיר ווהבה. ת''א., 07/12/09 17:45

          נראה לי שבאמת היה עובד רס''ר.
          תמיד בונים לנו תדמיות אח''כ מסתבר שהכל בלוף.
          גם בכוכב נולד היו זמרים שלא עשו בכלל צבא!!
          אני לא אתפלא אם זה גם לגבי שי וטומי.

          • מאיר ווהבה=טלכו? (ל''ת)

            מישהו, 08/12/09 15:46

  • 27.

    אביגיל! (ל''ת)

    bora123 , 06/12/09 14:31

  • 26.

    שי הוא השורד הכי יציב

    אחד העם, 06/12/09 14:23

    הוא לא השתנה מתחילת המשחק. הוא פייטר, הוא חכם, הוא כוחני אבל לא מלוכלך. הוא היחיד שלא נופל לחטא ההיבריס. אם לא טומי המקסים, לשי מגיע לזכות.

    • שי מצא עצמו חייב לחבור לטלכו והברית של (!) טלכו (ל''ת)

      -לא ההיפך!, 06/12/09 16:25

      • בדיוק - לאורך כל המשחק הוא עשה מהלכים באומץ ולו לא פעם

        נכון, 07/12/09 01:18

        אחת מצא את עצמו חסר אונים
        בלי טלכו שי לא היה ממשיך
        אבל בלי שי
        לטלכו נשארו עוד ועוד אפשרויות
        טלכו מעולם לא סגר אף דלת
        טלכו גם אף פעם לא בחר בדרך הקלה - ההפך
        כמו שהציל אז את ליעד

        הוא אחד השחקנים המעניינים ביותר לצפות בו
        כן יש בו לפעמים את היוהרה המעצבנת
        אבל לשחק את המשחק הוא משחק

        יותר טוב מכל שחקן אחר בכל עונות הישרדות

        אבל דווקא ימי המטבחון היהירות עם זיו קצת חסרות - בשביל הבידור:)

    • שי הוא השורד הכי...

      מישהי, 06/12/09 19:48

      שובניסט

    • יציבות היא לאו דווקא מתכון להצלחה! דינאמיות היא מילת מפתח בחיים!!!

      עידן, 07/12/09 01:50

      מר' ''אחד העם'' כדאי שתלמד את זה.
      צריך להיות דינאמיים, להשתנות עם האתגרים בחיים. ולא, אין הכוונה לחוסר חוט שדרה, אלא להגשמה של תורתו של דארווין -
      survival of the fittest.

      כדי להתאים יותר יש להשתנות יותר, מי שקופא על שמריו נעלם.

      טלכו יודע ומבין את זה, אבל עם המשחק הגיעה יהירות לא ברורה (אולי הוא נדבק מזין ולא מצליח להפטר מזה?!), ושם הוא עלול ליפול.

  • 25.

    שי השורד האחרון!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    שימו שי בקלפי, 06/12/09 13:56

    • יש מצב (ל''ת)

      קוקוריקו, 06/12/09 14:20

    • לא הייתי שם לשי שקל

      שיקו, 06/12/09 14:54

      הבן אדם שיקר כל המשחק, תקע סכין לחברים שלו לברית, אבל בעיקר הוא מצטייר בעיניי כאדם אגרסיבי

    • טלכו. ליאורה. טומי. הרבה ההרבה לפני שי! (ל''ת)

      גיא (לא זוארץ)., 06/12/09 14:56

    • שי הוא איש רע

      ערן, 06/12/09 15:28

      איך מישהו יכול לחשוב לשים את קולו בקלפי???

  • 24.

    עונה משעממת-חבורה של לפלפים עם צוות צילום-משעמם כל כך (ל''ת)

    טלי, 06/12/09 13:47

  • 23.

    טלכו הפסיד במשימת המוח! מה אתם אומרים עלזה?

    טלטל, 06/12/09 13:34

    ועוד למי לשי הכדורגלן ולהדס..

    • אז מה חדש ? מתי הוא זכה באיזו משימה ?

      חסון, 06/12/09 14:15

      מה אתה מתפלא ? כמו שאין לו מוטיבציה לשרוד ככה אין לו מוטיבציה לחשוב. האיש חסר מוטיבציה לחלוטין, עצלן ונהנתן. שיהיה בריא בבית האח הגדול.

    • טלכו הוא טמבל לא קטן

      אייל גפר, 06/12/09 14:39

      ועושה שם רע מאד לגברים

      • אל תגזים לא לכל הגברים, רק לעובדי ההייטק ולקצינים מחיל הים

        מיכל, 06/12/09 16:33

        ולרפואה האלטרנטיבית

      • לפי מחשבתך: גם וידי אלן, ביל גיס ועוד.. לא גברים

        האח של מיכל, 06/12/09 17:03

        אין להם גוף.
        אין להם שרירים.וקוביות בבטן.
        הם לא כוחנים ולא רבים על כל העולם.
        רק עושים כסף בזכות השכל שלהם.
        בין הברר בחברים כמו איל גפר (אם זה אמיתי)
        אני מעדיף את טל כהן.
        יהיה פחות משעמם..

        • תיקון: רק לעובדי ההייטק הישראלים,....ביל גייטס הוא אחד ויחיד במינו!

          מיכל, 06/12/09 18:20

          כל השאר ההייטקיסטים הוא השליחים של המוח שלו.
          טל כהן אולי על האי הוא מנסה להיות ביל גייטס או קספרוב, (עשה את הפאדיחה אתמול) אבל תראה מי האנשים סביבו. וחחחח גם אותם הוא לא ניצח במשימת ''המוח'' אפילו לא את שי....

          וברשותך ..חחחחח חיחיחיחיח חוווחחוחוחוח חהחהחהחהח חחיחוחיוחחיחווחחיוחו
          מסתבר שגם שכל אין לו מי ידוע מה.......

  • 22.

    10 מילים על שי

    מר אבוקדו, 06/12/09 13:26

    לא הכי חכם, לא הכי תחמן, אף פעם לא מפשל!

    • ואני מוסיפה עוד 5

      שרית. ב''ש, 06/12/09 14:54

      כוחני. שוביניסט. לא חכם (נו טוב יצא 2)
      נגרר, גס.

    • בגלל זה אין לו סיכוי לצערי (ל''ת)

      גברת תפוח, 06/12/09 14:55

  • 21.

    מס' 10 בלעדי המתנחלים אין לנו צבא

    אייל, 06/12/09 13:17

    שמלאנים כמוך משתמטים

  • 20.

    שמשון ויובב, בדיוק

    ניר, 06/12/09 12:48

    אבל לא יעזור לפינוקיו (טומי), זה לא סרט מצויר. הוא הולך הביתה

  • 19.

    אתם מכירים את הבדיחה על התרנגול

    איציק, 06/12/09 12:23

    יש בדיחה על חוואי שקנה תרנגול גבר גבר, בהרבה כסף שיפרה את כל התרנגולות בלולים שלו. התרנגול הגיע לחווה נכנס ללול הראשון, הפרה את כל התרנגולות, לול שני, שלישי, רביעי, מאות תרנגולות בתוך שעתיים. מרב עייפות, הלך למרכז החווה, נשכב על הגב ונרדם. החוואי אומר לו: קום, קום, עלית לי הרבה כסף, הנשרים למעלה חגים מעליך ורוצים לטרוף אותך.
    אומר לו התרנגול : ''שירדו הנשרים, שירדו..''
    מה הנמשל ?
    טומי אמנם נקע את את הרגל ונזקק לזריקות. אבל, אל תספידו אותו, הוא עוד יראה לנו את יכולותיו המדהימות.

    • מה הנמשל? מה בכלל המשל פה? (ל''ת)

      נירי, 06/12/09 13:15

    • עכשיו נראה את הראש שלו עובד ואז תראו שאני צדקתי...הוא לא טיפש בכלל (ל''ת)

      גליה, 06/12/09 13:33

    • איפה טומי ואיפה התרנגול. אל תעליב את התרנגול.

      רונן א., 06/12/09 13:42

      טומי יחלץ מזה כמו בעבר בעזרת ההפקה.
      ההפקה ששומרת עליו כמו אטרוג נדיר.
      עבורי היה ונשאר טלכו השורד המועדף.

      • רונן, אתה וליעד זה כמו גוליה ורוברט

        רננה, 06/12/09 14:12

        רונן, אתרוג כותבים ב-ת ולא ב-ט. לא נורא. כשתגדל תחכים.הלוואי שההפקה תשמור על טומי. עם ישראל ירוויח.

        • צודקת. טעות שלי צ''ל אתרוג. אבל לא צריך להעליב.

          רונן, 06/12/09 15:06

          ועדיין אני בדעתי שרואים שההפקה שומרת על טומי. וכול עוד כולם יודעים זאת, אין בעיה.
          וחוץ מזה: טלכו הוא הפייבוריט שלי.
          ולמרות כל ההשמצות אני מקווה שיגיע לגמר וינצח את המשחק. במקרה הזה עם ישראל באמת ירווח. כי הוא מתכוון לתרום את הכסף. ולא כמו טומי שאם יזכה (שיהיה לו לבריאות) הוא יקח זאת לכיס הפרטי שלו.

          • לפי דברי ריקי, טלכו קונה את דרכו לגמר

            יובל, 06/12/09 15:49

            Let the best win. אגב, ''אל תעליב את התרנגול '' זה דבר שבח ?
            איך יודעים שההפקה שומרת על טומי ? למה שתשמור עליו ? לפחות על פי דברי ריקי טלכו יגיע לגמר לאחר שתרם חלק נכבד מכספו לליעד לא לעם ישראל. לאחר הפציעה שלו, הלוואי שטומי יגיע לגמר. מענין מה טומי יעשה אם יזכה, לא ?
            הבעיה של רבים וטובים עם טלכו זה הסגנון השחצני, הזחוח, הנהנתני, העצל והבטל של טלכו. איך איש כזה יכול לזכות בהישרדות ? בהישרדות, לא באח הגדול !!!

            • בכיף שיעזור לליעד ולאמא שלה. יש אנשים במצוקה כספית, מה אכפת לי שיקבלו

              כסף, 06/12/09 23:39

              וליעד נתנה את הנשמה במשחק הזה ונלחמה בכל משימה, והראתה נאמנות לטלכו ועזרה לו להתקדם ולהינצל.

              מי עדיף? הדס שאין לה עמוד שידרה?
              טומי שמאמין לאביגיל?
              שי השוביניסט?

      • אתרוג יא מוגבל

        גליה, 06/12/09 15:30

        מי זו רושמת את זה, ליעד???

    • אם כבר סיפרת בדיחה..תספר אותה כמו שצריך

      צופה מהצד, 06/12/09 16:38

      החוואי אמר: מה אתה שוכב יש נשרים מעליך.
      התרנגול אמר: שיירדו, שיירדו...יגיעו למטה, נזיין גם אותם..
      בקיצור אינטואיצייה שלי..טומי לא הולך במועצה הקרובה.
      לדעתי ליעד תיפול בלשון שלה והיא תלך הביתה.

      • גם לדעתי...ליעד היא הבאה בתור...אני סומכת על ליאורה! (ל''ת)

        שושנה, 06/12/09 18:22

  • 18.

    טלכו כבר חושב את עצמו יותר מידי. אני במקום המושבעים לא הייתי מצביע לו. (ל''ת)

    מי לא, 06/12/09 12:20

  • 17.

    לא דיברת על המתח בשאלה אם טומי ממשיך או לא (ל''ת)

    בעצם ראו אותו בפרומו יושב במועצת השבט, 06/12/09 12:19

  • 16.

    טומי טיפש, אין דבר כזה המספר הכי גדול בעולם

    WWW, 06/12/09 12:12

    גם אחרי סיקסיליון אפשר להגיד סיקסיליון ואחד
    ויש אחרי זה עוד מספרים פשוט אין להם שם.
    יש למשל את גוגול (כמו מנוע החיפוש) שזה 1 ואחריה 100 אפסים, ויש את גוגלפקלס שזה 1 ואחריה גוגול אפסים.

    • וואהו, איזה גאון את/ה. כפיים לחכם ! (ל''ת)

      גוגל, 06/12/09 13:19

    • אתה מודע לזה שיש אין סוף מספרים, כן? (ל''ת)

      בורה, 06/12/09 14:28

    • WWW- יצאת צ'יפס

      WWF, 06/12/09 14:56

      סיקסיליון זה מטאפורה למספר.
      הבנת את זה, ברוך? מטאפורה?!

      עכשיו, לך לבורגר-קינג. יצאת צ'יפס

  • 15.

    אולה, אולה, אולה אולה אולה

    עורך ספורט, 06/12/09 12:07

    שום דבר
    לא יעזור
    נועה רובין לא תחזור.....

    אולה, אולה, אולה אולה אולה
    לא נשאר כבר
    אף אחד
    בן זגגי נשאר לבד.....

  • 14.

    בכל עונות הישרדות לא היה בחור מדהים כמו טומי!

    לירון, 06/12/09 12:02

    אני ממש מאוהבת בבחור התמים הזה..

  • 13.

    הפרטים הקטנים

    חוש חש הבלש, 06/12/09 11:43

    בסוף התוכנית ראו את המתמודדים עומדים לפני משימה וגיא שואל האם טומי יכול להמשיך??? איזה מתח, מה יהיה, האם הוא יפרוש????
    לא ולא - בפרומו לתוכנית הבאה ראו אותם מתעמתים במועצת שבט!!
    העונה, העריכה וההגשה של התוכנית היא בין העלובות שנצפו. מנסים לבנות מתח ועיניין וחושבים שהצופים מטומטמים....

    • הוא יכול לשחק

      DD, 06/12/09 12:14

      אבל להפסיד במשימה ואז במועצת השבט מסלקים אותו

    • אין מתח. אין דאגה. יש הפקה. ושוב טומי ניצל. יחי גיא ! (ל''ת)

      רונן א., 06/12/09 13:44

  • 12.

    מה זה? איפה נועה?

    גלי, 06/12/09 11:34

    הזוג השורד איבד את הקסם, למרות שבן כותב מצוייין

    • טוב מאד

      עובד, 06/12/09 12:33

      הייתה מיותרת

      • מסכימה, הייתה מיותרת - לא חידשה כלום ולא קראה את המפה (ל''ת)

        מה זה משנה, 06/12/09 17:43

  • 11.

    קרעת אותי מצחוק!!! סחטן , הדס לארוויזיון!!! (ל''ת)

    א, 06/12/09 11:26

  • 10.

    הדס כמו מתנחלת טיפוסית - אי אפשר לסמוך עליה

    אלי, 06/12/09 11:26

    תמיד תתקע לך משהו בגב. הטיפוס הנלוז ביותר בתוכנית. לא פלא שהיא גרה בהתנחלות

    • תתבייש לך (ל''ת)

      נוי, 06/12/09 11:56

    • היא דווקא גרה בת''א כבר כמה שנים (ל''ת)

      אלמונימית, 06/12/09 13:35

    • אתה אפס.. סתם שתדע.. (ל''ת)

      גדי, 06/12/09 14:52

  • 9.

    למה הדס אמרה שהיא לא היתה בוחרת בליאורה? מה ליאורה עשתה לה ?

    שירי, 06/12/09 11:10

    ליאורה היא אמא, אז ממש לא ברור לי למה היא לא היתה מועמדת ראשונה מבחינת הדס להיות זאת שתקבל שיחת טלפון.

    מה שכן, ליעד ממש עשתה חיקוי קורע ולדעתי יש לה ממש כישורי משחק.

    לא ברור לי איך טומי יצא מהמצב שלו, וזה שהוא נפצע, לא ממש אמור להשפיע. או שהוא מתמודד מן המניין או שהוא פורש.

  • 8.

    לצמד הכותבים

    משה ארוך, רמות השבים, 06/12/09 11:10

    אם טורי הרכילות וכל הספוילרים נכונים, ואכן הגמר הוא שי,טלכו,ליאורה ו... טומי,
    אני פשוט דורש שתקדישו את הטור האחרון שלכם (והוא יהיה האחרון, כי אין ספק שאתם לא יודעים לנתח מהלכים כמו שצריך) להתנצלות רבתי בפני הילד הזה.

    אני ממש מקווה שהוא לא עף בפרק הבא כי אז יצאתי פה מעפאן, אבל אם הוא מגיע לשלבים גבוהים - אז אתם יצאתם מעפאנים!
    מקווה שהנבואה תתממש!

    יאללה טומי, אל תוותר. גם כשאתה פצוע - כולנו פה מאמינים בך.

    מש' ארוך.

    נ.ב.
    לשם הגילוי הנאות- הכותב אינו מכיר את טומי ומעולם לא נפגש איתו, אבל המשפחה שלנו מאד אוהבת אותו ונמאס לראות איך הכותבים קוטלים אותו חדשות לבקרים, במיוחד כשהוא השורד הנורמלי היחיד!

    • יופי. כל מילה בסלע.

      יקי, 06/12/09 11:52

      יושבים בעלי העט במשרד וחושבים שהם כותבים ביקורת על האח הגדול, כוכב נולד, הדוגמניות ולא על הישרדות.
      מתחמנים את דעת הקהל שהכי חשוב בהישרדות זה לתחמן, לרמות, לשקר בלי לזכות אפילו בחסינות אחת, בלי להשקיע טיפת מאמץ, בלי לתרום מינימום לשבט וכו' וכו'. הזוי.
      כל היופי בהישרדות זה השילוב של האתגרים הפיזיים,המנטלים החברתיים. אצל הכתבלבלים האלו, שברור את מי הם רוצים בגמר, יש רק שם אחד בראש והם דוחפים אותו.

    • איזה צמד?! תתעורר! (ל''ת)

      mamamenny , 06/12/09 17:45

      • אתם טועים - היום יש לנו מטוסים ואפשר לטוס לארה''ב ב12 שעות

        טלכו מלך, 07/12/09 01:02

        ולא מסע של 40 שנה במדבר קטן.....

        עצלנות היא תכונה מבורכת למי שיודע לנצל אותה טוב

        לא באנו לעולם בשביל לעבוד
        מי קבע שאנחנו צריכים לעבוד 9 שעות ביממה????

        אנשים כמו טלכו שואלים את עצמם למה 9??

        אפשר גם אחרת:)

        מי שההנאה שלו לעבוד סביב השעון שיעבוד
        מי שמרגיש שמנצלים אותו שלא יתן שינצלו אותו
        כל אחד הוא הקורבן של עצמו בלבד!!

  • 7.

    עם מופיום בלי מורפיום , טומי היה במצבים גרועים מאלו.

    רופא לא תחמן, 06/12/09 10:57

    '' אובדן החסינות די סגרה מבחינתו של טומי את הסיפור. מר זגגי, כנראה אתה לא מכיר את טומי. להזכירכך, הגברת השמנה עדיין לא שרה וכמו ששאלה ליעד האינטלקטואלית : ''מי זו הגברת השמנה ?....

  • 6.

    נו טלכו, ריככת או שטומי שם עליך פס והלך לטגן את שי ?

    הטבח, 06/12/09 10:53

    רואים שטומי לא מאמין למילה אחת של שי. אבל מה, טומי כזה ילד מחונך ואפילו בהישרדות, אחרי 50 יום, בלי אוכל, הוא שומע בנימוס את דברי הליצנים האלה שחושבים שהם מרמים אותו אבל מרמים את עצמם ואחרי שהם הולכים, הוא חוזר לעיסוקיו לעזור לשבט. בחור לא יאומן הטומי הזה. הלוואי שיגיע לגמר ויזכה.

    • טלכו מרכך את טומי כבר הרבה זמן

      השף, 07/12/09 00:52

      ולזכותו יאמר - שטומי מאמין לו ובוטח בו
      כמו שטומי עצמו אמר

      כשלונו של שי שגם אחרי השתנפנות שלו כלפי טומי מזה כמה פרקים ''וכאילו חברים'' לא מצליח לחדור לטומי

      ואין סיכוי שטומי יטגן את שי או יעשה משהו מועיל שיזכה להערכה
      אם הוא ישאר זה עקב הנסיבות ומי שיכול אולי להציל אותו זה דווקא שי - שהוא טמבל מספיק בשביל לעשות זאת

  • 5.

    ולמה נפרדתם בן? זה כבר לא דיווח זוגי?! חבל.... :) (ל''ת)

    בר, 06/12/09 10:52

    • נכון. מה, אי אפשר היה למשוך עוד כמה שבועות? (ל''ת)

      מאוכזבת, 06/12/09 11:57

  • 4.

    טלכו ממש מגעיל

    אופיר, 06/12/09 10:48

    כמה גבר יכול להיות רכרוכי, דביק, זחוח, חסרת תועלת לסביבה ? נכו שהפרשנים מחזיקים מטלכו, אבל עם ישראל נגעל מהתופעה הזו. העצלנות, התבוסתנות, חוסר היכולת שגורמת כעס לכל מי שרואה אותו. מילא, היה מוגבל. אבל לא. התשבה היחידה היא, פשוט לא מתאים לתוכנית הישרדות !!!. אולי לדוגמניות, אולי למפרץ האהבה אולי לכוכב נולד לשיר. להישרדות לא ולא !!!

    • דבר בשם עצמך אופיר! רבים מאיתנו מעריכים את טלכו האלוף! (ל''ת)

      בת עמישראל, 06/12/09 12:26

      • דברי בשם עצמך. טל חשף עד כמה הוא בעצמו לא ראוי להיות שורד.

        טלטל, 06/12/09 14:24

        בשתי המשימות
        גם של החשיבה- לא הבריק בכלל.
        וגם בשיווי משקל. הוא ממש פחד, והוא עוד טוען שהוא קצין בחיל הים, נראה שהוא פוחד מהמים הרדודים.
        זה היה מביך לראות עד כמה הוא לא מפותח.

    • אישה אישה

      ליאור, 06/12/09 13:37

      טלכו אומנם רכרוכי וחלש אך מבריק ולכן מגיע לו המיליון - מתגבר על החולשות שלו באמצעות המוח.

      • ממש מוח...נפסיד במשימת המוח לשי? להדס? צר לי הוא רחוק מלהבריק (ל''ת)

        טלטל, 06/12/09 14:26

    • אתה עדין לא מבין את המשחק הזה

      שרון, 06/12/09 13:59

      אתה מאלה שאריק שאריק שואל אותם אחרי שהודחו, ''תגיד לי, בשביל מה באת למשחק?''
      מה שטלכו עושה זה בית ספר להשרדות, אולי השחקן הכי טוב בתולדות השרדות העולמית.

      • טלכו לא היה שורד לילה במלון שלנו

        עובד בשרתון, 06/12/09 14:58

        בלי טום, שי וליאורה.

        הבן אדם לא היה מצליח לפתוח את הבר, שלא לדבר על לרדת במדרגות לחדר האוכל.

        הוא לא מסוגל לעשות כלום!

        • מה שהוא לא יודע לעשות בעצמו (ל''ת)

          הוא יודע לגרום שיעשו עבורו ועוד יגידו תודה..., 06/12/09 16:34

  • 3.

    ''באים אלי הצמד שמשון ויובב ומנסים לתחמן אותי''

    אחת שמכירה את טומי, 06/12/09 10:42

    תגידו פרשנים, מילא הפכתם את טומי לתמים ולנאיבי, אבל בראבאק ( כדברי ליעד) נראה לכם שטומי הווינר מאמין לחצי מילה של שי ולרבע מילה של טלכו ? אמר להם כן, כן, כן, והמשיך את היום בחיפוש אחרי החסינות. הרי טומי, הוא גדול הווינרים שהיו בכל עונות ההישרדות. אני מציעה לכם להמתין. טומי זה לא אחד שמוותר בקלות. עם מורפיום ובלי מורפיום !!! תאמינו לי אני מכירה אותו היטב.

    • מסכים לכל מילה שכתבת (ל''ת)

      רובי, 06/12/09 11:45

    • בתור אחת שמכירה אותו : אז מה עשה באמת בצבא ואיכן....

      גם אני מכיר את טומי (אבל באמת!), 06/12/09 13:49

      נראה כאן ועכשיו אם את מכירה אותו באמת.

      כי אני כן יודע ולא רוצה להביך את הבחור.
      גם לא להביך את ההפקה.
      ברגע שידעו את כל הפרטים מה הם יעשו
      עם הפיבוריט שלהם.

      העיקר שבהישרדות יש לטומי כוח לרוץ...
      ולבצע משימות פיזיות...
      בקיצור תיזהרו ממראה עיניים...

      • אם אתה מכיר את טומי

        דקדוק לא יזיק, 06/12/09 14:59

        איך אתה כותב ''בתור אחת שמכירה אותו...''

        משבר זהות מיני? אולי כדאי שתלכ/י להישרדות. תגדל קצת ב***ם ותחזור/י...

      • טומי שירת איתי ביחידה

        יעל, 06/12/09 15:34

        הוא היה החייל הכי שווה בצה''ל. למרות הבעיות הרפואיות שהיו לו הבן אדם היה חייל מספר 1 ביחידה! מלח הארץ! אז מה אם הוא לא היה קרבי?????? הלוואי חיילים קרביים כמוהו.

        • איזה יחידה? במה הוא שירת? באפסנאות? בשלישות? במטבח?

          אם באמת את מכירה, 06/12/09 23:34

          ואיזה בעיות רפואיות יכולות להיות לבחור שרץ, שוחה ועומד באתגרים פיזיים קשים במשך כמה חודשים מול מצלמות הטלויזיה?

          • הרשה לי להוסיף שהוא גם די טוב בקפוארה שדורש כוח פיזי

            FI, 07/12/09 01:40

            וקשה לי להאמין שהוא התחיל להתאמן רק אחרי הצבא.......

            • אני רוצה לדעת מה שי עשה בצבא???

              אחד שמכיר את שי וטלכו והדס וטומי וליאורה, 07/12/09 06:40

              מה עשתה ליאורה בצבא???
              מה עשתה הדס בצבא???
              חוץ מטלכו (קצין בחיל הים, אבל אני די בטוח שהבן אדם בחיים לא היה קצין קרבי!!)
              אני משוכנע מעל כל ספק שכל מי שנשאר עכשיו היה ג'ובניק מסריח!
              לדעתי, שי היה בשלישות/מטבח/נהג (אם אני לא טועה). ליאורה בכלל לא עשתה והדס עשתה שירות לאומי.

              יפי נפש!

  • 2.

    תוחזר נועה. העונה הזאת חסרה כוח נשי. (ל''ת)

    ליאורה שולטתת, 06/12/09 10:37

    • איזה כוח נשי יש בנועה? בזה שלא פרגנה לכל הבחורות הנאות? שפרגנה לאביגיל

      שירי, 06/12/09 11:52

      להעריץ את הביץ' שלכלכה על בחורות כמו אביגיל, אבל לרדת על כל בחורה נאה שהיתה בסידרה (החל מאינה וכלה בליעד), זה לא ממש כוח נשי.

  • 1.

    הדס החייזרית תואמת משה מלצר חולון

    זגוגיות עבות חודרים עמוק, 06/12/09 10:27

    שניהם ממושקפים הזויים,מעוררי רחמים עם בדיחות קרש,שלומיאלים במשימות,רבי תחבולה מבעד לזגוגויות העבות,ומגיעים כאנרדוג לחמישיה האחרונה(כי טומי הוא המודח השישי הוודאי,לצערי).
    קחו טיפ לחיים,מדוגמא קלאסית זאת,אסור להיות רחמן לאבי-טיפוס כאלה,שיכולים לרמוס אותך,בתמורה לכך שקנית את התמימות האומללה שלהם.

    • לגמרי נכון - אסור להיות רחמן לאבי-טיפוס

      אחד העם, 06/12/09 11:18

      כאלה שיכולים לרמוס אותך אחרי שקנית את התמימות המזויפת שלהם.

    • הדס כבר ניצחה ב3 משימות!!!!

      אבי, 06/12/09 13:59

      1. בפרק 1 עם המשקולות
      2. במשימת הווטו לפני שהדיחו את זיו
      3. אתמול במשימת הפרס. אין כל מקום להשוואה למשה מצר חולון. יא מגעיל