• 43.

    יישר כוח

    אירית, 02/05/12 19:26

    לא מומחית ליצירותיו של שלו אבל ממה שקראתי עד כה, לא התלהבתי. את ''רומן רוסי'' סיימתי בחירוף נפש. בידיעה שיותר מדי מבקרי אמנות מצדיעים למותג, אני מעריכה את יושרך ואמינותך המקצועיים.

    IP: 188.64.204.86דווח על תגובה זו

  • 42.

    נכון מילה במילה, שלו נהנה מאותה דרגה שבני השבט שלו מעניקים לו (ל''ת)

    סמי, 22/02/10 21:25


    IP: 79.183.41.201דווח על תגובה זו

  • 41.

    מסכימה אתך

    קיבוצית, 31/12/09 09:19

    אם זה לא היה של מאיר שלו - לא היו מדפיסים את זה. הוא חוזר על עצמו, לעוס לעייפה. לא חייבים לפרסם כל דבר, אפשר להשאיר גם למגירה משהו.

    IP: 80.179.225.42דווח על תגובה זו

  • 40.

    תפסיקו לגלגל עיניים לשמיים. מדור חשוב ואמיץ (ל''ת)

    עיר זהב, 28/11/09 10:14


    IP: 89.139.163.147דווח על תגובה זו

  • 39.

    מדור חשוב ביותר. עלה והצלח (ל''ת)

    אליה, 28/11/09 08:00


    IP: 71.174.36.85דווח על תגובה זו

  • 38.

    בלי קשר המדור ספרות שלכם נרג'י הוא טוב

    גיל, 27/11/09 16:18

    לא כל כך אוהב את הביקורת הזאת אבל טוב שאתם מגוונים את המדור ומוסיפים ביקורות שגם אין בעיתון. אני ניכנס לכאן הרבה בזכות זה

    IP: 79.180.79.111דווח על תגובה זו

  • 37.

    אני ואפסי

    אלי, 26/11/09 23:28

    קשה להאמין שאדם כמוך מבקר באופן כזה את מאיר שלו. שהוא הסופר העברי המופלא ביותר שפועל כאן בדור האחרון, ולא חשוב מה הוא כותב. מעניין איזו הברקה אתה כתבת בחייך...המגלומניה בשיאה, או שבעצם זאת הרמה החדשה במעריב ואתה רק מתאים את עצמך?

    IP: 84.109.24.81דווח על תגובה זו

    • פגעת בול.או יותר נכון (ל''ת)

      הוצאת לי את המילים מהמקלדת., 27/11/09 20:00


      IP: 195.93.102.2 דווח על תגובה זו

  • 36.

    מה שכתבת רן יגיל על הסופר דוד שחר נהדר

    חזי, 26/11/09 23:08

    מראה את ההבדל בינו לבין שלו. בקיאות יפה.

    IP: 217.132.13.50דווח על תגובה זו

  • 35.

    משמח לקרוא שאתה ממליץ על ''ורד הלבנון''

    נורית, 26/11/09 22:55

    אחד מהספרים המטלטלים והיפי ם עם סגנון וירטואוזי שקראתי בשנה הזאת, ואולי היפה ביותר. על החדש של שלו נראה לי שאני מדלגת. סבתא עם שואב לא עושים לי את זה. נשמע קצת שטחי.

    IP: 217.132.13.50דווח על תגובה זו

    • הספר לא נכנס לתחום הספרות. הוא יותר בתחום הסוציליות שאופייני לחומרים

      ראו בבקורת של גלסנר על ''ורד...''., 26/11/09 23:26

      שמקבלים כיום תהודה. הקטעים שקראתי ממנו מצביעים לדעתי על סבל אישי אמיתי 'משופר' בנוחיות שאמנם אולי לא היתה במציאות, ובפוליטיקליקורקט. מבחינת החשיפה האישית הכותבת מגלה אומץ, אף שאינו ספרותי, אבל היא משתדלת להתיישר לפוליטיקליקורקט ובזאת החומר לא אמיץ, 'ההתקבלות' מפריעה לו, וכדי להתגבר על הצורך בהתקבלות ותוצאותיו הלא טובות, היא פונה לכתיבה חסרת שליטה- בדיוק ההפך ממה שחומר אישי רגיש זקוק כספרות.

      IP: 89.139.1.67 דווח על תגובה זו

  • 34.

    שאלה למגיבים

    הערה קטנה בעילום שם, 26/11/09 22:40

    יתרון המבקר ברור:הוא איש ספרות,הוא עורך כתב עת,הוא קורא בדייקנות,הוא בא מהספרות.הוא חותם בשמו.

    ואתם המנבלים את הפה בעילום שם?
    בלי שום קשר למאיר שלו (לא קראתי את הספר האחרון)

    IP: 192.118.11.120דווח על תגובה זו

    • אתה מהלל את מי שמדורו נקרא ''פייפר קאט'' ומדבר על ''הברקה או הפלצה''? (ל''ת)

      טול קורה..., 28/11/09 13:00


      IP: 79.181.49.214 דווח על תגובה זו

  • 33.

    כמה רוע לב יש בהפלצה שלך, רן, ובקיצור: מי שָמך? (ל''ת)

    קוראת ולא מאמינה, 26/11/09 20:31


    IP: 132.77.21.12דווח על תגובה זו

  • 32.

    אבל בהתיחס לספר ''ורד הלבנון''- איך אינך רואה שעם כל כוונותיה הטובות

    כל הכבוד על הבקורת הזו ועל הקביעה לגבי שלו, 26/11/09 20:16

    של הכותבת, וכל סיבלה האמיתי, היא לא מצליחה לעשות עבודה ספרותית?

    IP: 89.139.1.67דווח על תגובה זו

  • 31.

    כל מילה בסלע! שליו גמר הסוס. ספר מטופש (ל''ת)

    סביוני הדר, 26/11/09 15:55


    IP: 89.138.12.90דווח על תגובה זו

  • 30.

    קנאת סופרים ותו לא. רוצו לקרוא ,הנאה צרופה. (ל''ת)

    פה הקנאה ממש לא הרבתה חוכמה., 26/11/09 14:31


    IP: 195.93.102.7דווח על תגובה זו

  • 29.

    עצם השימוש בהשוואה המטופשת ''הברקה או הפלצה'' מעידה על הכותב הכל

    יותר נמוך מזה אי אפשר לרדת., 26/11/09 11:22

    להכניס ספר, כל ספר, של כל סופר שהוא, תחת המונחים האלה - זה זלזול תהומי בעבודת הסופר ובספרות בכלל ומעיד יותר על המבקר מאשר על המבוקר.

    רדידות ופשטנות, זה מה שיגיל מציע. אני נשאר בשמחה עם שלו...

    IP: 79.181.49.214דווח על תגובה זו

    • צריך לחתוך לכאן או לכאן. אולי אפשר: הברקה, החמצה או הפלצה (ל''ת)

      אפשר לרכך אבל לא צריך להיות רכיכה, 29/11/09 11:11


      IP: 79.176.100.251 דווח על תגובה זו

  • 28.

    רומן רוסי - ספר מדהים , עשו עולה עליו , אחר כך זאת ירידה .

    שלמה פריגת, 26/11/09 10:42

    אבל עדיין אני רץ לקנות כל ספר שמאיר שלו כותב, בתיקווה לחזור לטעמים המדהימים של שני הספרים ,רומן רוסי ועשו.
    לצערי הספרים האחרים אינם מגיעים לרמה.
    וכל ספר פוחת והולך.

    IP: 212.235.60.149דווח על תגובה זו

    • שעשוי מחיבור של ''קיר עם קיר'' - כפי שהגדיר אבי שהכיר היטב את ההוואי

      רומן רוסי הוא טקסט מפוברק, 26/11/09 20:23

      ההוא וגם אהב אותו כמובן. לחבר קיר עם קיר זה לדעתי ביטוי עתיק מתורגם מאידיש שפירושו: לחבר דברים שאינם קשורים והתוצאה: עוות הגיוני, רגשי, ואסתיטי.

      IP: 89.139.1.67 דווח על תגובה זו

  • 27.

    על הביקורת של יגיל: קוראי הספרות בעד היחצנים נגד. המשך בדרכך יגיל (ל''ת)

    נו מה לעשות, 26/11/09 09:24


    IP: 77.127.88.22דווח על תגובה זו

  • 26.

    מאיר שלו אחלה סופר, שכותב תמיד את אותו הספר

    קראתי, 26/11/09 08:47

    שלו כותב נפלא, אך לא מצליח להשתחרר ממשפחתו. לדעתי הספר האחרון הוא נסיון נואש לסיים את הסאגה. מלבד יונה ונער כל הספרים של שלו זהים

    IP: 82.81.248.191דווח על תגובה זו

  • 25.

    עוד לא מאוחר למצוא למדור החדש שם בעברית (ל''ת)

    מימי, 26/11/09 08:45


    IP: 82.81.110.184דווח על תגובה זו

    • צודקת מאוד. אבל ברור שיש כאן מבקר שהוא כל כך משכמו ומעלה (ל''ת)

      שהעברית כבר קטנה עליו..., 26/11/09 14:10


      IP: 79.181.49.214 דווח על תגובה זו

  • 24.

    תסתכלו על תמונת המבקר

    אילן, 26/11/09 08:40

    ספר מצויין, סופר מצויין, מבקר מתוסכל....

    אבל עזבו את הביקורת ותסתכלו על תמונת המבקר, מה דעתכם.....הברקה או הפלצה?

    עכשיו תבינו מאיפה באה הביקורת.....

    IP: 217.132.5.13דווח על תגובה זו

    • למה לרדת מתחת לחגורה?לא אהבתי את ההתיחסות לתמונה.לא קשור לכלום (ל''ת)

      אמא-, 10/12/09 00:55


      IP: 85.65.119.196 דווח על תגובה זו

  • 23.

    שלו סופר נהדר. מגדולי הסופרים שיש לנו. הספר האחרון נפלא

    רחלי, 26/11/09 07:48

    כדאי מאוד לקרוא את הספר האחרון. הוא נפלא ומרגש וקסום בכתיבתו. נהניתי מאוד, הרבה יותר מאשר מקריאת הטור המומורמר והשולי הזה. יגיל, הביקורת שלך מגעילה, סגנונה קלוקל והיא נשמעת כמו קיטור של מישהו שלא יכול יותר טוב או מת מקנאה בשלו

    IP: 77.127.108.9דווח על תגובה זו

    • אבל אין ספק שלאנשים רבים יש טעם קיטשי והם קלים ל'סיבון'- אוהבי שלו. (ל''ת)

      לא, הוא כתב אמת, 26/11/09 20:18


      IP: 89.139.1.67 דווח על תגובה זו

  • 22.

    ביקורת משונה

    דרורה, 26/11/09 07:31

    קראתי את ורד הלבנון העמוק ונהניתי מאוד וקראתי את והדבר היה ככה הקליל ונהניתי לא פחות. למה צריך זה או זה?! לרן יגיל פתרונים

    IP: 89.138.67.222דווח על תגובה זו

    • שאלה נכונה

      יוסף סמי, 26/11/09 12:52

      אם תקראי כאן
      http://blogs.bananot.co.il/showPost.php?blogID=228&itemID=11716
      תמצאי תשובה לשאלתך הצודקת. א''נ ערך את ההשוואה, ואזי רן יגיל מציית לדברים הללו ''אנוס על פי הדיבור''. גם תמצאי שם הגיגים משונים משל יגיל , וזה לצער שנינו, לא ישמח אותך, אבל לפחות תביני מה מריץ את המבקר המהולל שלנו. 

      IP: 84.108.173.10 דווח על תגובה זו

    • תשובה הולמת לשאלתך הצודקת תמצאי כאן:

      ח''כ, 26/11/09 17:10

      http://blogs.bananot.co.il/showPost.php?blogID=228&itemID=11716
      כאן תתברר לך פשר הבוטות וכאן גם תלמדי למה צריך לקשר את לאה איני עם מאיר שלו.
      ובכלל שם מתגלה רן יגיל כתלמידו המציית והכנוע של מורו. יתרה מזו, שם תראי גם את המעיין האפל שממנו שותה רן יגיל כל הימים!!!

      IP: 84.108.173.10 דווח על תגובה זו

    • למה ורד הלבנון מוזכר כאן? זו הקליקה הקלוקלת של יגיל

      שחק מכור מראש, 26/11/09 20:35

      וגיורא לשם - שני פלצנים מבננותבלוגס שעשו יד אחת עם אמנון נבות הגריאטרי להאדיר את שם הספר של איני - ולא צלח בידם. עכשיו הם ממשיכים את הלהג כאן. רן יגיל - תתבגר כבר.

      IP: 132.77.21.12 דווח על תגובה זו

      • מה זה השטויות האלה?

        דרורה, 27/11/09 08:27

        הגעתי לספר הנפלא של איני דרך פרופסור אברהם בלבן, שכתב עליו ביקורת מצוינת. ואחר כך עוד היה עמוד שלם של ביקורות משבחות בהארץ! במועדון הקריאה שהשתתפתי בו במקום מגוריי המרצה לא הפסיקה להלל אותו ולדבר עליו כעל אחד הספרים הכי ישראלים שנכתבו כאן, שתפסו את השור בקרניו, ועל חידושי המבנה והסגנון שלו. העותק שלי , רק לידיעתך, עבר בין כל חברותיי ובני משפחתי והתגובה הדומה לא אחרה לבוא. אין מספיק שבחים לסופרת הזאת ולאומץ ליבה. וזה בכלל בלי לגרוע מספרו של שלו.

        IP: 217.132.15.11 דווח על תגובה זו

      • אם זאת הקליליקה הבנתי הכל..אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה לא (ל''ת)

        אוהבת ספרים, 10/12/09 00:56


        IP: 85.65.119.196 דווח על תגובה זו

  • 21.

    רן קראתי ספר שלך, על פלצנות לא כדאי לך לדבר..... (ל''ת)

    יונתן, 26/11/09 02:28


    IP: 93.172.155.204דווח על תגובה זו

  • 20.

    נו כרגיל אצלנו. אם סופר מצליח, מיד יש מי שמנגח אותו כדי להראות כמה

    טעמו שלו משובח ואנין יותר..., 26/11/09 02:04

    מזמן לא קראתי כזה גבב של שטויות.

    נראה שמר יגיל סובל מקנאת סופרים, רק שבמקרה שלו היא ממש לא מרבה חוכמה.

    IP: 79.181.49.214דווח על תגובה זו

    • (כנראה בעיקר קוראות): טכסט בינוני יוצג כיצירת מופת כביכול - טוב לאגו.

      שלו ודומיו טובים לעיסקה שעושות ההוצאות עם הקוראים, 26/11/09 20:37

      בעצם מוכרים לקוראים חנופה. הם מקבלים את מה שנוח ומתאים להם, ועל המבקר נאסר להרוס את העיסקה התלויה בכך שזו ''יצירת מופת''. נשאלת בכ''ז שאלה: אולי במקום הבינוניות והזיוף, אפשר היה למכור לקוראים יצירות מופת אמיתיות והם לא היו שמים לב לכך שהספר טוב ולכן קוראים אותו? סופרים משלו ומטה (כגון הגב' הזו מהטלויזיה) גורמים בעצם נזק חמור בהרבה ממה שנראה על פניו.

      IP: 89.139.1.67 דווח על תגובה זו

      • כלומר לשיטתך אף ספר מצליח ופופולרי לא יכול להחשב ליצירת מופת?

        טיעון די רדוד ופשטני, יש לומר. וד''ש חמה מדיקנס, 26/11/09 21:38

        או שגם דיקנס לא מספיק מופתי לטעמך האנין?

        IP: 79.181.49.214 דווח על תגובה זו

        • במקום בינוניים ומטה, מאחר והקוראים לא חשים בהבדל. בטוח שמצפונך לא נקי

          לא שמת לב: הצעתי שההוצאות תוצאנה ספרים איכותיים, 26/11/09 22:55

          כעובדת הוצאה, ומצאת 'את מי להאשים' בחומר הדל שההוצאות כופות.

          IP: 89.139.1.67 דווח על תגובה זו

          • לא עובד בשום הוצאה ואתה פספסת את העיקר, ממש כמו בביקורת

            דיקנס הוא רק דוגמה לסופר מופתי שגם היה פופולרי, 28/11/09 12:55

            ואני כלל לא טוען ששלו הוא סופר מופתי, אלא שהוא סופר מצוין ששפתו נפלאה, זה שהוא פופולרי לא צריך להפוך אותו לשק חבטות של אנשים שמשום מה סבורים שרק סופרים עלומים שאיש לא קורא אותם הם הם סופרי המופת. ולכן נתתי את דיקנס כדוגמא -גם אם הוא פחות רלוונטי כיום.

            מעבר לכך, די ברור שהביקורת כאן נועדה להעלות את המבקר מדרגה אחת מעלה על חשבון ההשתלחות שלו בשלו. וזה נמוך, רדוד ומכוער.

            IP: 79.181.49.214 דווח על תגובה זו

        • גם טכסטים שמתישנים, קיימת תופעה כזו. אתם מוציאים ספר טוב מלפני 200 ש'

          אגב, את רוצה להתלונן שהוצאתם את דיקנס ולא קנו. יש, 26/11/09 23:11

          יתכן שהוא כבר לא יכול לדבר אל הקורא. איני קובע לגבי היצירה הספציפית של דיקנס בהוצאתכם, אך הבעיה קיימת. אין לכם יכולת מקצועית/אמנותית לבדוק אם הטכסט התישן או לא- זו אחת הבעיות שלכם. אבל למה לא תחפשו טכסטים עכשוויים איכותיים? - כי קל למכור לקוראים חומרים בינוניים. ושוב, הקוראים ככל הנראה לא יחושו בהבדל, ואתם בכ''ז פוחדים.

          IP: 89.139.1.67 דווח על תגובה זו

          • זה שאתה מתעקש להמשיך ולחשוב שאני עובד(ת) בהוצאה לאור

            ולא לעניין הטענה - רק מעיד על רמת הדיון שלך, 28/11/09 19:52

            שיהיה לך לבריאות...

            IP: 79.181.49.214 דווח על תגובה זו

            • גב' נכבדה, במקום לטקבק אולי תשקלו הוצאת ספרות איכותית.

              ''רמת הדיון''.., 28/11/09 22:43

              לא שקיימת תקווה שהדבר יתרחש באמת... הצורה המבולבלת בה את מגיבה עולה בקנה אחד עם אובדן הדרך האופינית להוצאות כיום.

              IP: 89.139.1.67 דווח על תגובה זו

              • נראה שכדאי שתשקול שימוש תכוף יותר בפרוזאק (ל''ת)

                ומשהו למניעת תיאוריות קונספירציה..., 30/11/09 23:29


                IP: 79.181.49.214 דווח על תגובה זו

                • פרוזק זה פאסה..אבל צודקת (ל''ת)

                  אמא, 10/12/09 00:58


                  IP: 85.65.119.196 דווח על תגובה זו

  • 19.

    ממשה עד משה לא קם כמאיר שלו. כשמו כן הוא: מאיר את עינינו וצנוע ושלו

    כמו מושבניק אמיתי (למרות ההכתמה העירונית), 26/11/09 01:27

    ולרון יגיל אומר: אתה סוף סוף מגיע לרמה שמאיר שלו כתב בערך בגיל עשר.
    אתה לא רק שלא מגיע לקרסוליו, אתה לא מגיע לבוץ שדבק בעקבי מגפיו ביום חורפי של עמק יזרעאל. אתה מנסה להתפרסם ולעשות 'הון' סיפרותי על חשבון אחד האנשים המוכשרים ביותר שקמו למדינת ישראל. ביקורת שלילית על מאיר שלו מושכת תשומת לב מיוחדת ומייצרת סקרנות וזה כל מה שניסית להשיג. את שימך מעולם לא שמענו, אבל אחרי שהעזת ''לגעת'' במאיר שלו, התקדמת כמה צעדים בתודעת הקוראים. איזה רושם מתלווה לאותה התוודעות זה ממש לא משנה, העיקר המטרה. כמו פרסומת מעצבנת, שמחברה אומר: לא חשוב, העיקר שאני בפיהם ובתודעתם.
    תנסה לכתוב משהו בעצמך. אולי כוכבך יזהר בטעות ותחשוב שגם אתה יודע...

    IP: 24.83.211.254דווח על תגובה זו

  • 18.

    נו נו שליו מטומטם ודפוק ומבחינתי מספיק שהמצנזר הדרעק ישמע את זה זה כבר

    זה מספק אותי, 26/11/09 01:22

    מספיק שמערכת נרג תשמע את זה זה גם טוב אחרי הכל אתם שמאלנים דרעקים כמוהו בוזבוזים גרים מארץ הכוסאארים

    כבר לא משנה אם תפרסמו את זה
    אני מתעב ושונא אותכם

    IP: 173.101.145.174דווח על תגובה זו

  • 17.

    מצטער אבל לא הצלחתי לסיים אף ספר שלו... מלבד

    מתנחל, 26/11/09 01:19

    יונה ונער.
    בכל השאר נפלתי שדוד בתוך ים התיאורים האינסופיים...סוג של חורים שחורים בעלילה.

    IP: 212.235.59.185דווח על תגובה זו

  • 16.

    בדם לבו - מילת המפתח

    מור, 25/11/09 23:33

    לספר סיפור רהוט זו יכולת
    לכתוב ספרות, זו מתת אל.
    וכמי שקוראת ספרים, אני בהחלט מסכימה עם דעתו של יגיל, שכותב בעצמו נפלא.
    הוא משתוקק לספרות לא לסיפור, הוא כמה אל הטקסט הנוגע, מלב אל לב, טקסט שיגרום להתפעמות.
    הנאה מסיפור טוב? מבורכת.
    הנאה מספרות, זה כבר עולם אחר.
    כזה שלצערי הולך ומדלדל.
    שלוים למיניהם, גם להם יש מקום...
    אבל אלה לא יכולים להחליף את הסופרים.

    IP: 79.179.195.189דווח על תגובה זו

  • 15.

    מדור חיוני ונחוץ, יגיל מצוין (ל''ת)

    גלית, 25/11/09 23:27


    IP: 79.179.195.189דווח על תגובה זו

  • 14.

    אכן סופר בינוני (ל''ת)

    כרמלי, 25/11/09 23:19


    IP: 89.139.169.90דווח על תגובה זו

  • 13.

    ביקורת יפה ואינטליגנטית. חבל שלא יבינו העקשנים (ל''ת)

    יוני, 25/11/09 22:42


    IP: 79.182.102.129דווח על תגובה זו

  • 12.

    אתה בהחלט צודק.

    ניר, 25/11/09 22:26

    הספר הוא פשוט ספר על פי נוסחה. מאוד דומה לפול אוסטר בשנים האחרונות. אולי פשוט למאיר שליו לא נותר מה לומר והוא ממחזר את עצמו כל הזמן.

    IP: 77.126.136.139דווח על תגובה זו

  • 11.

    שליו אומן הסצינה ולא העלילה

    אורי רעננה, 25/11/09 21:19

    אני אוהב לקרוא את הכצבות של מאיר שליו.
    קצרות ועם פואנטה.
    מאוד התאכזבתי מרומן רוסיהחל מאמצע הספר כי בתחילה זה מרתק ואח''כ מתחיל להיות חוסר רציפות ואפילו מאכזב.
    המשך הספרים נהיה גרוע יותר.
    והגרוע ביותר הוא יונה ונער.
    בקיצור הביקורת החיובית עשתה עוול לפוטנציאל ספרותי

    IP: 192.117.97.250דווח על תגובה זו

  • 10.

    מדור גועלי ועלוב

    אינ, 25/11/09 21:12

    למה צריך לרדת נמוך רק על מנת להתפרסם? זה בטח לא עניין של פרנסה כי מעריב משלמים חרא. חוסר הכבוד הבסיסי שלנו אחד לשני הוא זה שעושה מהתרבות שלנו פיתה שטוחה ורדודה.

    IP: 79.183.141.143דווח על תגובה זו

  • 9.

    הוא אחד מהסופרים האהובים עלי!!!! (ל''ת)

    עדי גרשון, 25/11/09 21:05


    IP: 89.138.106.129דווח על תגובה זו

  • 8.

    ספר מעולה שמעלה חיוך

    עומר, 25/11/09 20:54

    ספר מעולה ומהנה, כמו ספרים רבים אחרים של מאיר שלו. ספר הברקה ומדור הפלצה, אבל ככה זה אצלנו - לבקר כולם יודעים...
    אז מה אם זה לא יצירה שייקספירית? זה אומר שאי אפשר פשוט להנות ממנה?

    IP: 95.35.167.213דווח על תגובה זו

  • 7.

    - הברקה או הפלצה? הפלצה. (!!!)

    שלמה הלוי, 25/11/09 20:19

    אדוני העורך, זו כתיבה ספרותית?!
    לעצם העניין, יכול מאיר שלו לכתוב מה שיכתוב כל זמן שמורו ורבו של רן יגיל, אמנון נבות, הרי קטלו, ולא פעם אחת. לפיכך כמי שמחוייב תדיר למלא את ציוויי הרב הדגול (?!) עוסק הכותב בכל מיני בוקי סרוקי והמסקנה, כאמור, כבר נכתבה/הוכתבה מראש.
    וסימן היכר נוסף ל'ציות' לצווו של המבקר הדגול, אביו הרוחני של הכותב: הרי נבות פירסם, שלא כדרכו, ביקורת אוהדת על ''ורד הלבנון'', ורן יגיל היה שם גם היה, הרי הוא נלחם שם במאתים טוקבקים מעשי ידיו כנגד כל משמיציו של נבות, וכל מכתמי ספרו של נבות הועתקו על ידיו שוב ושוב, זאת בלא כל התערבות וקריאה לסדר של בעל הבלוג, שגם הוא חסיד שוטה וכנוע של נבות!! הרי לך המעיין ממנו שתו זה גם זה,
    לא פלא הוא שלפתע הושווה מאיר שלו, העלוב לטעמם, עם לאה עיני, [אבל באמת מה הקשר של זו וספרה הטוב באמת, עם הספר שהוא נשוא המאמר?!] לפיכך אנו מכאן לא נלמד דבר על שלו, אם טוב הוא או שמא לאו דווקא.

    IP: 84.108.173.10דווח על תגובה זו

    • מאה אחוז צודק גם אם שמך אינו שלמה.

      לא מאמינה למקרא עיני - רן יגיל הגזים בצורה מחפירה, 26/11/09 20:41

      כתבתי את התגובה שלי (בטח תתפרסם בקרוב) עוד לפני שגללתי וראיתי את תגובתך - הכל נכון. ומרגע שקלטתי את זה - אין בלבי אלא רק בוז. מילא לחשוב ככה ולכתוב ככה בבלוג (בננותבלוגס) ביד אחת עם גיורא לשם - אבל לכתוב כך על ספרו ההומוריסטי והבאמת מלבב של מאיר שלו באיטלה של ביקורת - זה כבר עובר את כל גבולות הטעם הטוב. בחיים שלי לא אקרא יותר ''ביקורות'' של רן יגיל. המשחק אצלו מכור מראש ואין דבר גרוע מזה. אני מקווה שמישהו מעורכי המדור כאן יקראו את מה שכתבנו כאן - וישים קץ לבושה הזאת תיכף ומיד. בטח יש כותבי ביקורות טבים ואובייקטים יותר ממר יגיל.

      IP: 132.77.21.12 דווח על תגובה זו

      • טעם קיטשי של ההמון המשכיל למחצה= ספרי שלו. (ל''ת)

        מה קרה?, 27/11/09 05:22


        IP: 89.139.1.67 דווח על תגובה זו

      • רן יגיל איש מבריק

        איריס, 28/11/09 07:58

        אין דבר כזה ''מבקר אובייקטיבי'', ביקורת, היא ביקורת אישית, סובייקטיבית לחלוטין. השאלה הנשאלת היא מי כותב הביקורת.רן יגיל, למיטב הבנתי, איש ספרות מבריק, הגם שאני חושבת שחלה עליו חובה לשנות את שם המדור

        IP: 71.174.36.85 דווח על תגובה זו

  • 6.

    סופר טוב (ל''ת)

    עמיתוש, 25/11/09 20:03


    IP: 87.70.113.109דווח על תגובה זו

  • 5.

    מאיר שלו הוא איש מטומטם עם הרבה שכל שמתעסק בביבים במקום בחוכמה (ל''ת)

    1 שמכיר, 25/11/09 20:01


    IP: 67.82.119.63דווח על תגובה זו

  • 4.

    כבר 25 שנה שהוא עוסק במחזור עלילה אחת (ל''ת)

    שלו כותב את אותו הספר מזה 7 פעמים, 25/11/09 19:37


    IP: 83.228.5.89דווח על תגובה זו

  • 3.

    מה עם עוד קטגוריה: הפלקה

    פיק, 25/11/09 17:37

    המבקר מפליק לסופר ומלמד אותו שיעור

    IP: 79.181.109.161דווח על תגובה זו

  • 2.

    דברים כדורבנות. סוף סוף.

    ענת, 25/11/09 16:07

    כבר חשבתי שרק אני סובלת מהספר של שליו.

    IP: 85.250.136.202דווח על תגובה זו

  • 1.

    מדור הברקה וכל הכבוד על האומץ!!

    יאיר, 25/11/09 15:42

    וורד הלבנון באמת ספר גדול ומרגש.

    IP: 85.250.136.202דווח על תגובה זו

    • מספיק עם להזכיר את ורד הלבנון

      לאה א., 26/11/09 20:42

      רק נזקים אתם עושים!!! למה לספר להסתופף בצלכך רן יגיל? הכי טוב לו להתרחק ממך.

      IP: 132.77.21.12 דווח על תגובה זו

    • שם של סופר אינו שם של אליל. וטוב שבוחנים ספר לגופו

      הצעה: הברקה, החמצה או הפלצה, 29/11/09 11:09

      מדור עם ביצים. אולי כדאי להוסיף למדור את הקטגוריה החמצה. היה אפשר למקם שם את מאיר שלו עם אותה אמת ופחות רוח קשה, אלא אם כן באמת מדובר בהפלצה

      IP: 79.176.100.251 דווח על תגובה זו