• 114.

    אוהבת

    קורל, 13/02/10 03:02

    ואי איזה חתיך מושלם שלי מהמם אוהבת אין עליך כפרע אני עליך אוהבת בבבבייייייייייייייייייי

  • 113.

    ל-106 כתבת דברים נוראים, ואיומים. כולנו יהודים! (ל''ת)

    אא, 09/11/09 17:47

  • 112.

    מוזיקת הפרצים היא תעודת עניות למדינה

    רובין, 07/11/09 19:11

    תאסרו השמעה שלה האלימות במדינה תפחת פלאים. תזכרו מה אמרתי
    רובין לשלטון

  • 111.

    לא אנחנו כבשנו את טול כרם

    טומי לפיד, 06/11/09 10:31

    טול כרם כבשה אותנו.

  • 110.

    תכל'ס הוא צודק, אבל

    דרדסחבק, 06/11/09 09:09

    זה פשוט מעציב, מעצבן ומפחיד לראות את השנאה בין העדות. חבר'ה- ישראל אמנם מדינת גלויות, אבל כולנו ישראלים! מה זה משנה מזרחים, אשכנזים או ספרדים? ויותר דחוף- למה השנאה הנוראית הזאת?! במשך כל השנים העם היהודי התגבר על כל האויבים שקמו לו, אבל העוינות שבתוכנו היא הגרועה והמסוכנת ביותר!חוץ מזה- רובנו נולדנו בישראל- אז למה להתחיל לריב בגלל שהסבא של הבבא של הסאלי שלנו נולדו במקומות שונים וצמחו מתרבויות שונות?
    די למלחמת העדות!!!

  • 109.

    המוזיקה המזרחית פורחת עכשיו וסופה לנבול כמו כל ז'אנר (ל''ת)

    זיטו פרזיטו, 06/11/09 08:04

  • 108.

    הבהרת הבעיה

    מלה טובה, 06/11/09 08:00

    משה פרץ אומר:
    ''היו זמנים שבהם לא פרגנו לזמרים מזרחיים''. אני (ואני מניח שגם המתלוננים) לא מפרגן לזמר/ת אלא למוסיקה. הבעיה היא לא עם מוסיקה מזרחית, הבעיה היא באמת עם הרדידות והשעמום. לא מפרגנים? אני מאוד מפרגן לשושנה דמארי, לאהובה עוזרי, לעפרה חזה, לאבי טולדנו (ואם נתקדם קצת עם השנים), למרגול, לעמיר בניון, לדיקלה...אבל רבאק, כל השאר שמככבים בפלייליסט של יוסי בובליל- רבאק, אולי להפסיק להקיא חומר ולהתאמץ קצת לסנן שירים, על בסיס מלים, מנגינה ועיבוד?

    מוסיקה מזרחית יכולה להיות יפהפייה. אני ממליץ למשה פרץ לנסות לעמוד על ההבדל.

    סופ''ש נעים,
    אביעד, חיפה.

  • 107.

    טיפש מי שמקשיב למוזיקה שלו

    אייל, 06/11/09 07:55

    כזו רמה רדודה. לפחות שישיר מוזיקה עם תוכן ,עם משמעות,זה כמו שירים מהגן והפוסטמות האלו עוד קופצות מאושר.

  • 106.

    ********מהתגובות המתנשאות של האירופאים , אפשר להבין את (ל''ת)

    האנטישמיות והשינאה העמוקה באירופה ================, 06/11/09 07:45

  • 105.

    תגובה 79-חזקה

    שלו, 06/11/09 07:40

    השואה כבר מזמן לא נרטיב אשכנזי,השואה היא תעשייה של ממש

  • 104.

    אני מת על הזמר המזרחי- הצבא האדום, להקות זמר קוזאקיות, מויסייב..... (ל''ת)

    קוזאק שנגזל, 06/11/09 07:29

  • 103.

    הפרדה בין ערוצי המוזיקה המזרחית למוזיקה הישראלית

    רמי, 06/11/09 07:22

    לא יעזור כלום. זה לא מתחבר. כמו שאין מוזיקה קלאסית ופופ/רוק... באותו ערוץ כך צריך להפריד בין המוזיקה הישראלית על רוב גווניה למוזיקה המזרחית.
    זה לא מגזענות. פשוט לא מסוגל לשמוע את המוזיקה הזאת בערוצים שלי. יש היום מספיק ערוצים וצריך לעשות הפרדה.

  • 102.

    נולדתי גם מתנחלת וגם אשכנזייה רצח ,מנפלאות הבריאה.

    שפירא רוזנברג, 06/11/09 07:20

    ממולץ לכם לשמוע את הרב פריד פרדי פרידמן.
    יבא באאא בייי .

  • 101.

    בכיינות

    אלי, 06/11/09 06:44

    כל מה שלא מתאים להם רדוד צריך לבדוק האם באמת כל מה שהושמע לנו טרום המוזיקה המזרח תיכונית לא היה רדוד אני חושב שהיה רדוד מאוד לא קיצבי ולא מעניין ואינו מתאים לאופי הישראלי מזרח תיכוני כפי ששלטון מפא''י אינו מתאים לנו

  • 100.

    הקופץ מעץ לעץ

    פרץ פרץ זהו לץ, 06/11/09 04:40

    בחור יקר- מדינת ישראל נבנתה כידוע ע'י שירי ''אנו באנו ארצה'' ולא ע'י מוזיקה מזרחית סוחפת ומתלהבת. הידוע לך עניין זה ? אם לא כדאי שתלמד על שירי ראשונים ששרו בימי הפלמ'ח ,האצ'ל והלח'י השירים שמתנגנים בתכניות רדיו רבות ואהובות ע'י כולם. זה שהעם כולל האשכנזים והמזרחים גם יחד אוהב מוזיקה מזרחית שלעיתים מילותיה רדודות ונושאיה אהבה, פרידה ועצב אינו אומר ששירת הראשונים פגה מן העולם. אז אדוני, סגרנו את העניין השטותי או שלא ?

  • 99.

    לגזענים שמבין האשכנזים,לא נשכח,אבל נסלח !!!

    אנחנו יהודים,רחמנים בני רחמנים.., 06/11/09 02:55

    אצלנו מאמינים כי הכל מאת השם,לכן חובה גם לסלוח,אחרת לא יסלחו גם לנו.
    ואצלכם ?

  • 98.

    בכיינים אמיתיים הם אלו שכופים על כל אזרחי המדינה לממן עוד פיצויים

    ליוצאי השואה.עם כל הכבוד,ויש הרבה כזה,אין הצדקה, 06/11/09 02:04

    למתן סיוע על רקע עדתי,מן המדינה.ובמיוחד שהניצולים החיים היום,היו ילדים בשואה,ועבר כבר זמן רב.הייתי מביןאם היו עוזרים לכל קשיש,לפי הזדקקותו,אך לעזור על רקע של מוצא ?-זו הפלייה ברורה,זכר למה שהתבצע בארץ שנים רבות,ובעצם מה שיצר את הפערים.עובדה כי הדברים משתנים היום.
    שילטון העבר היה בנוי על הפלייה זו,ולכן כל הקיבוצניקים וכו',בחרו את אותה המפלגה בתמורה.האפלייה אמנם הצטמצמה,אך עדיין-לכסות חובות של מיליארדים לקיבוצים,ולבסוף לתת להם גם את הקרקעות היקרות במדינה ללא תמורה-זו הפלייה מושחתת ! ושלא תספרו לי שהם עבדו,גם המזרחיים עבדו קשה מאוד,ולא כוסו להם שום חובות כשהיו במצוקה !!!

    • היינו צריכים לתת לאונר''א לטפל בכם איזה טעות !

      אריק, 06/11/09 03:27

      ככה היו תוקעים אותכם במחנה פליטים בלאטה
      60 שנה .

    • קיבוצים

      דומנו, 06/11/09 04:53

      כל הקיבוצניקים והמושבניקים אשכנזים?
      כל מקבלי קצבאות ביטוח לאומי אשכנזים?
      כל מקבלי עזרה מלשכת הסעד אשכנזים?
      זה נכון רוב נפגעי הנאצים הם אשכנזים אבל היו גם יוונים לובים ועוד אבל הכסף הגיע מגרמניה כפיצוי למדינה אשר לא העבירה אותו ישירות לנפגעים אלא השתמשה בו לצרכים אחרים של המדינה כגון: קצבאות ביטוח לאומי ועזרה מלשכת הסעד.

      • נו באמת..?-ברור כי מי שהצטרף ל''מסלול הנכון'' והתכחש למסורתו היהודית,

        ''זכה'' להשתלב בקיבוצים.אבל גם אלו היו מעטים,ומוקצים, 06/11/09 10:25

        למרות הכל.הצרוף היה בעיקר בכדי שירד לגמרי מיהדותו,וכמו כן,שיבחר במילפגה ה''אולטמטיבית''.
        לידיעתך,כספי הביטוח לאומי מגיעים מנמיסים הנגבים מאיתנו,ולא מתקציב המדינה ממש.
        ללשכת הסעד,אין אפשרות כבר לעזור,תתעדכן-הם רק מפנים לעמותות צדקה.
        את שאר העדות שהזכרת לא פיצו,אלא שיחדו שוחד פוליטי בעיקר את העולים מרוסיה,ע''י הרחבת ההגדרות של ניצולים.
        רוב כספי השילומים לא הלכו לנזקקים,אלא בעיקר לקיבוצים,ולבניית נמל חיפה,נסה תרוץ אחר..

        לסיכום-אם כבר מתחשבנים על העבר הרחוק,למה לא לפצות את הספרדים,שנרדפו,ורכושם הוחרם,עקב הקמת המדינה?
        והעיקר,למה לפצות את מי שאינו באמת ניזקק,על רקע עדתי בלבד?
        שנסתפק ב''סליחה'' של אהוד ברק,תוך השלמה עם מימון פרוע של גויים שהעלו לארץ ?

  • 97.

    אם בעולם שלך אני שבוי אז בעולם שלי למי אכפת...את כמו אש

    מזרחי אמיתי, 06/11/09 02:01

    איפה המקום לשוות בין משינה לפופ הממוסחר של פרץ.
    היו(זוהר) ועדין יש אמנים מזרחים(בניון)
    טובים אבל פרץ ושירי הפסטיגל שלו זה לא מוזיקה מזרחית אלה שירי נוסחה גרועים.
    ביום שפרץ יכתוב משהו ראוי יהיה מקום להשוואה בינו לבין משינה.

  • 96.

    רמת הטיעונים כרמת השירים: אפס

    אשכנטוזי, 06/11/09 01:49

    מה זה 'תפסיקו להתבכיין'? לא נפסיק עד שלא תשכנע אותנו. ואתה לא משכנע- השירים המזרחיים הם תת רמה. טקסטים מחרידים ורדודים, [דוגמאות בהמשך] והזמרים כלל לא יוצרים שירים אלא רק מסלסלים. אפילו את הזוועות האלה הם לא מסוגלים לכתוב. דוגמאות:
    יאללה מוטי לך הביתה [שלום ותודה], אתה חייב למות ע-לי, והמלך- אתה תותח, אין אין עליך, מתה עליך , אתה הגדול מכולם... אכן שירה צרופה.....
    נחתום בקטע אשכנזי יבש ומגע-איל:

    * * *

    שובה אלי - העמרנים
    מילים: עמוס אטינגר,לחן: יוסף הדר
    =======================
    האורות שוב כבו כתמול
    בשבילים מהדהד:
    קול פרסות סוסי שאבד בחול
    קול פרסות סוסי האובד.

    הו, הו, שובה אלי
    שובה אלי מן המדבר
    הו, הו, שובה אלי
    יחד נצאה ונדהר.

    הקולות נשמעו כתמול
    קול של ירי וקרב:
    אז הלך אבי בעקבות החול
    ואבי עדין לא שב.

    הו, הו, שובה אלי
    שובה, הרי חלפו שנים
    הו, הו, שובה אלי
    פה כבר פורחות השושנים.

    [קרדיט- ]

    • איכס עוד פרידמן.מספיק איתכם ודי איתנו לא כדאי

      SO SO, 06/11/09 15:38

      העולם קיבל ממכם לחץ דם גבוה

  • 95.

    עד המהפך השילטוני,מדינת ישראל הנהיגה מדיניות פנים של ''כור היתוך''. (ל''ת)

    המשמעות האמיתית=שלטון דיכוי וניצול של רוב העם., 06/11/09 01:46

  • 94.

    מה פתאום קרה לתרבות המערבית ה''נאורה'' ?-לוקחים לכם את הסוכריה,פתאום

    הטבע האמיתי מתגלה ?ומה עם כל ''ערכי'' השוק החופשי,, 06/11/09 01:31

    קפיטליזם,דמוקרטיה,תחרות,ביטוי אישי,וכו' ?-לאן כל זה נעלם ?
    אינני בא לשפוט תרבות זו,רק להצביע על הצביעות הגלומה בה..!

    כדאי להודות על האמת-ה''שיא'' של תרבות זו התמצא בגרמניה ה''נאורה'',וב''ה זה כבר מאחורנו..

  • 93.

    אני מת על הזמר המזרחי, שימי תבורי, עוזי חיטמן שרית חדד

    אשכנזי מזרחי, 06/11/09 01:17

    איה כורם, זוהר ארגוב המקסים, כל טוב על נשמתו, רן דנקר, דנה עדיני, עלמה זוהר, ומת על כל הבנות המזרחיות. איזה יפות ונשיות, ולא מסוגל לשמוע שירים של כל הזמרים והאמנים השמאלניים, יאללה חברה לחבק אחד את השני במקום לריב ולקלל, העיקר שהשמאל יעלם במהרה מישראל.

  • 92.

    לצערי עדיין האליטה שולטת- ראה גל''צ, כוכב נולד וכו' בכלל- גאון מי שיפתח (ל''ת)

    כוכב נולד מזרחי!!!, 06/11/09 01:09

    • מילא אם זו הייתה תחנה פרטית,אבל כולנו ממנים אותה,בעל כורחנו.. (ל''ת)

      מצחיקים-גלי צה''ל מניחים לשדרנים להסית נגד שרות צבא, 06/11/09 01:52

  • 91.

    מי שקובע מה טוב זה הקהל - אדרבה, תתחילו לשיר מזרחית עם מילים מפוצצות (ל''ת)

    ואולי תצליחו..., 06/11/09 01:08

  • 90.

    לכל האשכנזים הבכיינים - איפה נעלמה המוזיקה של משינה נטאשה איינשטיין? (ל''ת)

    אפילו שלמה ארצי כבר לא מה שהיה, 06/11/09 01:07

    • לאיפה היא נעלמה ערוץ 24 אכל אותה יאהבל כפרה עלייך נשמה (ל''ת)

      אריק, 06/11/09 03:52

  • 89.

    איך זה שרדיו כמו גל''צ וגלגל''צ שאמור להשמיע מה שחיילים אוהבים (ל''ת)

    עדיין מתעלם מהמזרחית?, 06/11/09 01:04

  • 88.

    מה הם מתבכיינים ??

    שי, 06/11/09 00:52

    חוה אלברשטיין וכו' תבינו המוסיקה שלכם משעממת. זוג שמתחתן היום בחתונה רוצה לעשות שמח, רוצה אנשים באטרף אז מה נראה לכם שישימו גן השושנים או שישימו את משה פרץ?
    ברור שמשה פרץ.
    המזרחית היום שולטת, כי זו מוסיקה אמיתית, מהלב, מהנשמה.
    היום רואים את התוצאות של זהר ארגוב ז''ל. פעם כולכם זילזלתם במוסיקה הזו והיום אתם שומעים אותה מכל כיוון.

  • 87.

    קשה להאמין על כפיות הטובה של מזרחים

    אלכס, 06/11/09 00:09

    אין עוד דוגמה בהסטוריה של חברה מערבית, שקולטת המוני מהגרים מהעולם השלישי ונוהגת בהם כשווים, כאחים.
    בלי האשכנזים הרשעים יהדות המזרח התיכון היתה מתאדה ונעלמת, או נטמעת בחברות הערביות שהיא חיה בתוכן.
    ודרך אגב - אני דווקא מחבב מוסיקה מזרחית.
    .

    • אתה מדבר על מדינת עולם שלישי?

      עומר בראונשוויג, 06/11/09 01:31

      רוסיה זה האימא של העולם השלישי!

    • סליחה, אבל לא הייתה פה שום חברה מערבית כשהמזרחים באו לארץ!!

      מזרחי בונה הארץ, 06/11/09 01:41

      אנחנו בנינו את המדינה הזאת הזאת במו ידנו, בשיתוף עם האשכנזים, לא היה פה כלום, על מה אתה מדבר אלכס הרוסי?? אנחנו המזרחים קלטנו אתכם הרוסים ממדינת עולם שלישי שבורה ומרוסקת!! אנחנו המזרחים שלחמנו 6 מלחמות בכדי לשרוד, בנינו ערים ומושבים וחקלאות!!
      תחזור לרוסיה חוצפן רוסי שכמוך!!

    • אצל המזרחיים לא הייתה תופעה של חילונים,לכן הם לא היו מתאדים. (ל''ת)

      לכן גם השואה לא הגיעה לשם,תשאל רבנים אשכנזים., 06/11/09 01:55

    • לא קלטת אותנו.נזרקת מאירופה בבושת פנים והגעת לכן אלכס ''היקר''

      555, 06/11/09 15:43

      לא הייתה דוגמא בהסטוריה האנושית לגזע כדוגמת האשכנזים שהייתה ועודנה שנואה ביותר ברחבי העולם.
      העברתם עולם שלם על דעתו עד כדי כך ששינא אתכם שנאה יוקדת כל כך

      המזרחים שהיו בארצותיהם תימן ומרוקו וספרד ותוניס וכו' גם אם לא היו תמיד בשיא הפופולריות שם ידעו להסתדר עם השלטון והחברה ולא להגיע למצב של להזרק לכל הרוחות.

      חוץ מזה אני לא אתפלא אם עלית מרוסיה לפני שנתיים
      אתה מוזמן לקחת איתך את מאות אלפי העולים המסוממים השיכורים המסריחים והפרוצים שהבאת אתך חזרה

      רוסיה השאירה אצלה את אנשי החכמה ושלחה לכאן את הטינופת ברובה

  • 86.

    הבבונים הלונטינים מכריזים כל פעם מחדש אנחנו ערבים!קל להאשים

    אכלו לי, שתו לי., 06/11/09 00:07

    את הממסד האשכנזי, מאשר להודות בכשלון אישי בחיים..

  • 85.

    חלאס - יש מקום לכולם ! שכל אחד ייצור לקהל שלו

    עמרי, 05/11/09 23:14

    וכל אחד יצרוך מה שמתאים לו.
    אנחנו לא חייבים לאהוב אחד את מוזיקת השני, אפשר בנימוס לסרב, ולשמוע מה שרוצים. זה לא או.... או..... זה גם וגם.
    נהיה מאוחדים סביב המדינה והחגים ותרבותית נצרוך מה שטוב לנו.
    אבל בשביל שזה יצליח, חייבים לנהוג בכבוד ביום-יום אחד כלפי השני. לוותר על מנטליות ''לא לצאת פראייר'' ולנהוג ביתר אדיבות להורדת רמת המתח הכללית של תושבי המדינה. אם כולם יכבדו את החוקים הלא כתובים של נימוסים בין אנשים, לכולם יהיה יותר טוב. אבל זה אומר שצריך לוותר על ההתבהמות והבהמתיות. מוכנים לכך?

    • ובכלל

      כל הכבוד לך עמרי, 06/11/09 01:26

      בכייניים יש מכל המינים הצבעים והגזעים
      כל עוד זה סתם בכיינות, שיתבכיינו
      את מי זה מענין בכלל

  • 84.

    וע'ז איך שגלגל מסתובב לו יום אחד עדות המזרח יהיו בראש

    בני, 05/11/09 22:59

    השינוי מתחיל לחלחל

  • 83.

    טוב שיש לנו אויבים!!

    המשיח שהבטיח, 05/11/09 22:49

    אחרת היה לנו משעמם והינו נלחמים אחד בשני, ואני אומר זאת לאחר שקראתי רק חלק קטן מהתגובות כאן, וכל עוד לא יהיה שלום ביננו.. ימשיכו אחמדינאגד וחבריו את פועלם!כמה שנאה יש במדינה הקטנה הזו... (משה פרץ זה רק תירוץ)

  • 82.

    אני אוהבת מוזיקה מזרחית וגם ישראלית וכל מוזיקה יפה

    אשכנזיה, 05/11/09 22:28

    ובמשפחתי יש גם אשכנזים וגם ספרדים אז תפסיקו עם השנאה גם בכביש וגם בכל דבר אחר ..
    זכרו הורינו סבלו בגלות וכעת עלינו להפוך את מדינתנו הקטנה למקום שנעים לחיות בו ודי........................לאלימות

  • 81.

    החווה היחידה שאני מכירה היא FARMVILLE בפייסבוק (ל''ת)

    עמיתוש המיתולוגית, 05/11/09 22:15

  • 80.

    שנאת חינם

    מיכלי, 05/11/09 22:05

    למה זה לא יכול להיות עניין של טעם וריח? למה כל ההכפשות וההשמצות?
    כיום יש יותר ביקוש למשה/קובי/אבי פרץ, מחר למשינה/חווה וכו'.

    אוהבת את יהודית רביץ, חווה אלברשטיין ולאונרד. מאזינה להם בדיסקים.

  • 79.

    הנרטיב האשכנזי!

    מכלוף, 05/11/09 22:02

    זה חלק מהנרטיב האשכנזי הבכייני
    אכלו לי, שתו לי,רצחו אותנו בשואה,גירשו אותנו מאירופה,העולם כולו נגדנו!

  • 78.

    אני נגעלת מהתגובות פה....

    עיראקית, 05/11/09 21:47

    מה אכפת לכם מה כל אחד אוהב?
    ולמה כל ההכללות, יש המון מזרחיים ששונאים מוזיקה מזרחים, והמון אשכנזים שאוהבים.
    אני בעיקרון ממש לא אוהבת מוזיקה מזרחית, אבל יש כמה שירים ישנים טובים, ולא רדודים בכלל. ד''א יש גם שירים לא מזרחיים רדודים מאוד.
    הכל עניין של טעם. והויכוחים האלה כ''כ טיפשיים.

  • 77.

    למגיב ל/66 לא פיתחנו רופאי/פרס נובל כי, רק עכשיו פגשנו את המיקרובים!

    לידיי... שאלה של היצע וביקוש...!, 05/11/09 21:25

    בינתיים לא נראה שה - די..די..טי ששפכו על ראשינו הועיל...!

    לקינו כולנו בשפעת ה א ש כ נ ז י ם !!

    הנה נחמה למועמד הבא שלכם לפרס נובל לסיפרות עמוס עוז הבלתי נלאה...

    אולי יסתפק בשנה הבאה בחלוקת פרס הנובל לשלום עם אבו'מג'נון!!

    (האשכנזים קוראים לו - אבו'מאזן... גם הוא ''מתחזק'' בלתי נלאה).

    אפשר כמובן לדחוק לאותו פרס גם את הזמבורה המזמרת ...חוה אלברשטיין.

    מה שנקרא ''שלושה בסירה אחת''.
    או ספינת השוטים...

    פחחח.......חנונים!!

  • 76.

    פשוט עלוב

    לא יאומן..., 05/11/09 21:17

    אחח...הניואנסים של המוזיקה המזרחית...
    ''את מדהימה, את משגעת, ואני רוצה לגעת''...
    או אולי ''יאללה לך הביתה מוטי, שלום ותודה!''
    יש גם ''אוהב אותך כל הלילה/ חיכיתי לך שתבואי/ אלך איתך כל הדרך/ וביחד נכבוש ת'עולם!!!''
    פשוט להתמוגג מהמטאפורות המתוחכמות, מהמשלב של השפה...מאיר אריאל מתהפך בקברו.
    מתי משה פרץ שר משהו כמו ''יונתי שוב בחגבי הסלע/ מרטט הנץ מעל/ ובסתר מדרגה לבלע/ נפער פי הנפתל''?

    • הוא התכוון למוסיקה,ולא למילות השירים. (ל''ת)

      אם הייתה מוסיקאי,היית גם מבין על מה הוא דיבר., 06/11/09 01:06

  • 75.

    כשמזרחי מזמר מילים שטותיות = רדוד . (ל''ת)

    כשאשכנזי מדבר ומצייר שטויות =דדאיזם ., 05/11/09 21:02

    • תגובה אינטיליגנטית שרק שוחרי אמנות מבינים. (ל''ת)

      אני, 05/11/09 21:32

  • 74.

    לאוהבי הזמר המזרחי (רוסי)- היכנסו ליו טיוב- kuban kossack chorus

    קוזאק שנגזל, 05/11/09 20:43

    ממיטב הזמר המזרח אירופאי............

  • 73.

    להקת שפתיים וכו' אחלה שירים, אבל בד''כ המוסיקה המזרחית

    אשכנזי, 05/11/09 19:04

    היא רמה נמוכה הן בלחן והן במלים.

  • 72.

    משה פרץ למד לפתוח את הפה הטמבל הזה (ל''ת)

    עמי, 05/11/09 19:03

  • 71.

    התבכיינות אשכנזית קלאסית.

    יאיר, 05/11/09 18:41

    כל ההסיטוריה של האשכנזים היא של בכיינות רצופה לאורך השנים. כל פעם מישהו אחר מפריע להם. אם זה הפולנים,רומנים,רוסים,מולדבים או קוזאק אוקראיני.
    אולי כולם צודקים והם בעצם הבעיה כאן.

    לגביי משה פרץ וחברי ה''זמרים'' הייתי מציע למצוא מקצוע אחר. צריך לעצור אותו ואת חבריו על זיוף והטרדה לציבור.

  • 70.

    כדאי לזמרים / מייללים המזרחיים בשקל ורבע ללמוד משהו מחווה אלברשטיין (ל''ת)

    היא זמרת והם תת רמה, 05/11/09 18:33

    • הבכיינות של חווה אלברשטיין שווה הכל...

      שי, 06/11/09 00:58

      חווה אלברשטיין היא בקושי רב זמרת. מבחינת יכולת קולית היא מצליחה אולי לזמזם לעומת הוירטואוזיות הווקאלית שקיימת בז'אנר של משה פרץ. כך שאם ההצלחה של ''המוזיקה המזרחית'' הצליחה להשתיק אותה ואת דומיה, דיינו. אם זה הוציא ממנה בכי, אדרבא. מה שבטוח, כשהיא בוכה אי אפשר להקליט אותה. בניגוד לעופר לוי. אפילו את זה היא עושה מגעיל.

      • חחחחח

        עידו, 06/11/09 05:22

        וירטואוזיות ווקאלית !!!

        וואו. אני מתגלגל כאן

        למדת השנה מילה מהמילון השחור של אוקספורד ועכשיו יש לך מתי להשתמש בה ?
        יפה. יפה.

        שאל את משה פרץ אם הוא יודע בכלל מה זה מנעד.

  • 69.

    איזו שנאה, ואיזו גזענות. המקלדת סובלת הכל. (ל''ת)

    איתן, 05/11/09 18:30

  • 68.

    זוכה פרס נובל לספרות בשנת 2012 הוא..... הנרי

    מלך שבדיה גוסטב החמישי, 05/11/09 18:24

    נימוקי הועדה: הנרי הינו משורר ידוע באוניברסיטאות המזרח התיכון ושירו פריחה במרצדס נחשב לאחד משיאי היצירה המזרחית. שורות מדהימות של אהבה כמו איבקי עליך עיני, אתה נראה לי אבדי אז תסתלק מחיי, הושרן על שפתי דורות של ערססונים בעודם מנפצים בקבוקי בירה זה על ראשו של זה. על תרומתו זאת הוחלט שעמוס עוז יחכה עוד 10 שנים שהנרי יזכה בפרס, ונסיים בנימה אישית בשפת המקור בה כתב הנרי: בחיאת הנרי רק אל תגיע עם החליפה של ההופעות בבר מצווה תשכור טוקסידו לפני שאני מקבל את הג'ננה

    • תקרא מתחכם שכמותך

      1, 05/11/09 19:45

      את פריחה במרצדס כתב עברי לידר,מאהוביי הז'אנר שלך,''עבדיי'' היא לא מילה לועזית אלא שמית ולכן זוהי הצורה לכתוב אותה,כשאתה כותב תגובה מתנשאת,תיזהר לא לטעות שמא נחשוב שבערססון מדובר.
      נ.ב עמוס עוז,גם לדעת סופרים לא התעלה על עצמו מאז ''סיפור על אהבה וחושך'' אזי אני הייתי הולך על מאיר שלו דווקא ולא מאמץ דעה מעיתון.

  • 67.

    פרץ- של נעליך כשאתה מדבר על זמרים ישראלים... אתה בכיין ולא זמר (ל''ת)

    פרץ הבכיין....מי הוא ?, 05/11/09 18:09

  • 66.

    היכונו עוד מעט שירי בכי ונהי אשכנזים שיגרמו אפילו לאטומים ביותר לדמוע

    חוליו איגלחיאח, 05/11/09 18:07

    הגיע הזמן שהאשכנזים יפסיקו לסבול ולהעמיד פנים שהם רק ישראלים! יש בהם גם צד הרוצה לבכות חזק אתם יודעים..לפרוק את כל מה שהצטבר במשך עשרות שנים כי לא הרשו לעצמם להוציא פן ייראו חלשים שאיזור שלא שם על חלושים...עכשיו בגלל שהם כבר לא בטופ אז אין להם מה להפסיד כמו בשנים עברו הם כן יכולים!
    באופן אירוני האשכנזים צריכים להודות לפרץ ושות על שהצלחתם תאפשר להם קצת לפרוק מתח ולהתחדש ולהביא ווב חדש בכייני בסגנון ג'ז מרגולי לזמר העיברי

  • 65.

    מיזרחי?אולי אתה פופ ים תיכוני גימיקי אם היו משמיעים אותך

    אא, 05/11/09 17:27

    לפני 20 שנה היו זורקים ת''להיטים'' שלך לזבל
    כל האפליה של כל השנים גרמה למזרחים לשנות את המוזיקה שלהם לפופ ימתיכוני וזה השתלט על המוזיקה בסה''כ האשכנזים הביאו את זה על עצמם

  • 64.

    ה''מוזיקה'' המזרחית היא אוסף של יללות חתולים מורעבים וטקסטים עלובים- אני

    רעמסס, 05/11/09 17:25

    סוגר מיד את הרדיו כשאני שומע את הבכיינים המזרחיים מאנפפים מבעד לדמעות. אגב- אני אוהב מוזיקה ערבית, יוונית, ספרדית ואיטלקית- אבל שונא את השעטנז העלוב שנקרא כאן מוזיקה מזרחית. זו לא מוזיקה וזה לא מזרח- אלא מיש מש עלוב ללא מולדת.

    • קבל צל''ש - תגובה שנונה שקרעה אותי !!! (ל''ת)

      טוקבקיסט ותיק, 05/11/09 19:00

  • 63.

    לכל האשכנזים, זו האמת אין כמו המוזיקה והעם המזרחי! (ל''ת)

    לאשכנזים תאכלו ת'לב,חתיכות קנאים!!, 05/11/09 16:45

    • צודק. בגלל זה שלחתי אותם אליכם כדי שגם אתם תהיו ערבים בני דת משה (ל''ת)

      חסן מלך מרוקו ז''ל, 05/11/09 17:42

    • מרוקאים לא ''מזרחים'', הם אפריקאים..מוזיקה מזרחית לא כוללת זמרים מרוקאים (ל''ת)

      מה הקשר בין מרוקו לתרבות?, 05/11/09 18:12

      • מה הקשר בינך לבין שכל? (ל''ת)

        ., 05/11/09 20:02

  • 62.

    אין.. תגובה 11...אליפות!!! (ל''ת)

    הקורא בקפה. ת''א, 05/11/09 16:43

  • 61.

    אין קשר לאשכנזים -חוה אלברשטיין היא בלתי נסבלת

    יעל ש., 05/11/09 16:35

    מאסתי בהתבטאויות שלה.
    לפני כמה שנים היא ''ירדה'' על זמרים שמשתתפים בפרסומות.

    פשוט מאסתי בה!!

    • מה הקשר בין מה שהיא אומרת למוזיקה שלה?

      סיוןן, 05/11/09 17:05

      חווה אלברשטייין זמרת ענקית.

      • יש לה שירים יפים אבל לא היא כתבה והלחינה אותם

        בני, 06/11/09 00:47

        ההתבטאות של מכוערת. יש מקום לכול סוגי המוזיקה.

    • לך חפש! חווה מהממת! (ל''ת)

      גלי, 05/11/09 18:34

    • את האמת

      יהודי, 06/11/09 08:30

      חווה אלברשטין בעיני היתה אחת מהזמרות הטובות בארץ לעומת זאת אסתר עופרים ששרה גם שירי ספרד גם אידיש ועוד..יש אומרים. עם טעם וריח אין להתוכח.ישנם הרבם שרים שאנו אוהב והרבה שאינני סובל. וזה בא משני הצדדים.אם אינך אוהב מאכל בשרי אכול חלבי

  • 60.

    עוד שנה שנתיים משה פרץ יצטרף לרשימת המדשדשים (מושיק עפיה, ליאור נרקיס)

    גיא מ., 05/11/09 16:34

    אלה אם הוא ישכיל שקריירה לא בונים מלהיט ורינגטון - צריך רפרטואר רציני.

    • מה שנכון נכון!

      אורן קובאץ, 05/11/09 20:43

      לדוגמא ליאור נרקיס,לא יודע מה תופסים ממנו האלבומים האחרונים שלו על הפנים.
      הזמר הכי טוב במוזיקה הים תיכונית הוא אייל גולן ואין לזה עוררין!

  • 59.

    הקנאה יוצאת לכולם מהאף (ל''ת)

    איציק, 05/11/09 16:08

  • 58.

    האשכנזים רומסים ודורסים הכל

    היציק, 05/11/09 15:52

    זוהי שיטת העבודה החשיבה והמנטליות שלם אבל יש לציין שגם ביניהם לבין עצמם הם מתנהגים ככה !

  • 57.

    מדינת ישראל, ז''ל

    יפתח - ת''א כרגע, 05/11/09 15:45

    המדינה הייתה אמורה להיות מדינה אירופאית נאורה ומובילה בעולם. הנשענת על הגמוניה מערבית טוטאלית.
    השואה לצערי ניפצה את החלום הזה, בסוף נשארנו תקועים עם בובלילים, פלסטינים ו חרדים.
    לפחות בעוד 20 שנה כשתסתיים העלייה האשכנזית לצפון אמריקה ו מערב אירופה, נשאיר את התרבות הנחותה הזו לשלושת הקבוצות הפרמיטיביות הללו.
    במקום פרסי נובל ומדינה מובילה וגרעינית תהפוך מדינת הבובלילים-הערבים-והחרדים לעוד תימן עלובה.

    • כאירופאי לאירופאי

      סלט.., 05/11/09 17:47

      ואז כשתהיה שוב במדינה שלא שלך, שוב תיחשב בעיני העולם רק כקבוצה אתנית כמו הצוענים וכמו היהודים לפני מלחמת העולם השנייה, עוד 50 שנה, שיקום שליט דיקטטור באחת המדינות במערב אירופה אליה אתה רוצה לברוח, ויחליט שלא מתאים לו לראות אותך, פתאום תתגעגע לזה שיש לך מדינה ששומרת עלייך, עם צבא, עם דגל ועם גאווה.

      אני מסכים, התרבות שלנו מקולקלת, וזו היא הבעיה הכי גדולה שלנו כעם, וזו גם הבעיה שבעקיפין גורמת לכל הבעיות שיש לנו כמדינה, ואני מסכים, לעדות המזרח יש חלק גדול בזה שאנחנו במצב הזה, אבל תזכור מאיפה באת לפני שאתה הולך לשם שוב.

      • סליחה שאני מתערב ,אבל ''התרבות האשכנזית'' היא התרבות של בני ברק

        אשליות, 05/11/09 19:45

        ומאה שערים ,אין משהו אחר ,זה לא אירופה של הרנסנס והתרבות המערבית ! אז תרגעו !

    • באידיש זה נשמע יותר טוב, נכון?

      ודייק, 05/11/09 18:53

      כי העברית שלך ממש על הפנים.

    • עוד לבנבן

      מזרחי גאה, 05/11/09 21:39

      אנחנו לא מעוניינים להיות מדינה ארופאית
      אנחנו מעוניינים להיות ישראלים במזרח התיכון
      למה לעזוב בעוד 20 שנה , תעזוב עכשוו עם כל הממורמרים.
      עוד קצת ואנחנו נהייה פה הרוב ונמרר לכם את החיים כמו שעשיתם להורים שלנו...
      ואגב אני מעדיף את התרבות שלי על פני התרבות המגעילה שלך

    • זה נשמע טוב יותר בגרמנית

      יודע-דבר , 06/11/09 03:34

      כשם שהנאצים הסבירו לבני עמם למה היהודים צריכים להימחק, כך אתה מעלה טיעונים כנגד הספרדים.
      ואומרים שלא שכחנו את לקחי השואה... הצחקתם אותי.

  • 56.

    תגובה 11 הכי מצחיקה - מישהו עם פיצול אישיות כנראה (ל''ת)

    תגובה 11 הכי מצחיקה תקראו, 05/11/09 15:42

  • 55.

    שכחתם מי אתם.

    בן, 05/11/09 15:40

    אתם יהודים ומדברים בעברית. למה לריב ולהילחם על שטויות?. אני בטוח שרובם הייתם גם יורים אחד בשני בגלל זה וזה לא צודק ומצדיק את כל הבלגן הזה. מה שהרדיו צריך לעשות הוא חלוקת זמנים. אוף אני גם לא מאמין שיש הפרדה במוסיקה הישראלית בין מזרחית ולאשכנזית. ולכולכם תבינו, לא צריך שהמוסיקה שאתם שומעים בבית תישמע ברדיו מול כל הארץ ,בסופו של דבר אתם אלא שבוחרים במה לשמוע בביתכם,בשקט שלכם ובשבילכם מי שאתם שומעים הוא הטוב מכולם. לדעתי זמרים צריכים לתמוך בחיבור בין המוסיקה המזרחית לאשכנזית ובכימיה ביניהם ולהזכיר לכולם דבר חשוב מאוד , כולנו יהודים.

  • 54.

    זמר ענק (ל''ת)

    עמיתוש, 05/11/09 15:24

    • הוא ענק כי אתה גמד ! (ל''ת)

      פרנק סינטרה, 05/11/09 17:38

  • 53.

    שלום! אני נוסעת ללונדון

    חווה אלברשטיין, 05/11/09 15:23

    בלונדון אין מוזיקה מזרחית בלונדון אין בבונים נבערים,בלונדון יש אנשים נחמדים,בלונדון אני לא צריכה לשמוע שירי דכאון מהבוקר עד הלילה. שלום! אני נוסעת ללונדון. ביי.

    • בלונדון יש מליוני שחורים וערבים מדוכאים

      אלי, 05/11/09 16:09

      שירימו ראש יום אחד
      אה לא חשבת איך זה שבמשחקי הכדורגל מקפצים שם עשרות שחקני כדורגל שחורים על המגרש ואילו ביציעים כמעט ולא נמצאים שחומי עור? רק צחורי עור מדושני עונג..
      כי בארץ אין דיכוי ואילו באנגליה יש דיכוי סמוי ושיטתי של המדינה הנאורה הזו שזועקת על ישראל כל היום וכל הלילה

      • אלי ישי?

        סלט.., 05/11/09 17:40

        בארץ אין דיכוי...וואלה

    • למה חיקית עד לתגובה 53? תני גז!! (ל''ת)

      ליידי ביי...!, 05/11/09 17:45

    • חוה הבבונית לכי לך מארצך שלא מחקה לך, לכי לך ממשפחתך הנבערת, אל לונדון

      ליידי ... ביי!!, 05/11/09 18:27

      שמשמיעה שירי דכאון מבוקר עד ערב בכל התחנות ...מבשורת בואך!

      בלונדון התאבדו בבונים רבים בתלייה על זנבם מעל הצריחים של ארמון בקינגהם...
      לא עמד להם הכח מבשורת האיוב של שובך לקהילה...!

      כאן הרווחה עצומה...
      חשד שהעם לקה בעלזת בלתי הפיכה...
      אממה... אליה וקוץ בה.

      המזרחיים, מכה וחברה טריה, החלו לפתע לשיר ולרקוד שירי... אופשימחס!!

      בבקשה אל תתעכבי כדי לקרא את התגובה...
      נסמס לך אותה במדורות מעל כל הר...!

      שמחת בית השואבה לא ראתה שמחת בית שואבה כזו...!

      ביי... ביי!
      אני לא מחכה לך!!

  • 52.

    עוד מעט המזרחיים יכתבו את ההיסטוריה ואז כולם יראו מי עשה מה!

    היסטוריון עתיד, 05/11/09 14:58

    בעוד 20 שנה אף לא יבין איך החיות האשכנזיות שלטו כאן בברוטליות ודורסנות חסרת רחמים..הם יהיו דף קטן בסוף הספר שיפאר את עדות המזרח על פועלם להקמתה המדינה ושמירה על קיומה אל מול אוייביה , שעוד יתברר כי הם בכלל שנאו אשכנזים ולא יהודים רק לא הבינו את זה בגלל הדיסאינפורמציה בה מתמחים כל האשכנזים מינקות !

    • אתה בעצמך גזען אנטי אשכנזי ולא היסטוריון (ל''ת)

      מעורב, 05/11/09 15:21

    • תשמע.. לגבי העתיד אני לא יודע, יכול להיות שאתה צודק

      סלט.., 05/11/09 17:38

      אבל לגבי העבר, תעיף עוד מבט לעבר דפי ההיסטוריה, אני לא חושב שמצויין שם על פועלכם להקמת המדינה. אני חושב שזה יותר בכיוון פועלם בניצול כספי המדינה, פועלכם בהפגנות נגד קיפוח עדתי, ופועלכם בביסוס המוסיקה הלא טובה כמוסיקה השולטת בארץ

      • אכן ידוע שאתם לא מחשיבים עבודת כפיים כעבודה אמיתית

        הירשנזון, 05/11/09 18:57

        בהונאה, גניבה וניצול בנינו את ארצנו.

    • שכתוב ההיסטוריה זה משהו שלמדו הפרנקים מאביהם הערבי ! (ל''ת)

      פרידמן, 05/11/09 19:53

    • ייקח הרבה יותר מ- 20 שנה ללמד את המזרחיים לקרוא ולכתוב.......... (ל''ת)

      א''ט אשכנזי טהור, 05/11/09 20:37

  • 51.

    אריק ברמן, יוני בלוך, סאבלימינאל, שב''כ ס' (ל''ת)

    היו גרועים בהרבה, 05/11/09 14:40

    • צודק - זה דוגמא לאשכנזים רדודים (ל''ת)

      וואחד, 05/11/09 15:21

      • האשכנזים רדודים ? אידיוט ! תלמדו מיהדות עירק איך להשתלב בחברה מודרנית (ל''ת)

        אלה לא שירים , יללות מסולסלות !, 05/11/09 17:45

  • 50.

    חווה אלברשטיין כתבה שיר לאייל גולן

    טלי, 05/11/09 14:06

    שם השיר הוא: ''רחוק רחוק'', במקור שרה גליקריה, אבל גם אייל גולן ביצע, וגם ישי לוי וליאת בנאי. היא כתבה גם ליוני רועה, ושרה איתו דואט. וגם לדורון מזר. אז אל תספרו לי שהיא גזענית... וביום שמשה פרץ יכתוב לה שיר, אז תתחילו לדבר...

  • 49.

    אלברשטיין - עלה בדעתך שלא רוצים לשמוע אותך ? (ל''ת)

    אור, 05/11/09 14:05

  • 48.

    מבין את האשכנזים על תחושת התסכול ואובדן ההגמוניה שלהם

    מוטי, 05/11/09 13:28

    אבל מה לעשות, דור הולך ודור בא, הדמוגרפיה קובעת, כאשר לפני 30 שנה היה רוב אשכנזי וביקוש לשירי ''אלברשטיין'' היום רוב צרכני המוזיקה, כתוצאה מרוב מזרחי שיש פה, רוצים לשמוע מוזיקה מזרחית!
    אשכנזים, הייתם צריכים לעשות יותר ילדים ולשמר את הרוב שלכם, אבל אתם תוכלו להתנחם בעובדה שעוד 20 שנה כאשר יהיה פה רוב ערבי, אנחנו המזרחים-היהודים נרגיש בדיוק אותו הדבר כאשר מוזיקה ערבית אוטנטית תשלוט בכל פינה בארץ!
    אז תנו לנו להנות קצת לפני שיהודים בישראל(אשכנזים,מה שישאר מהם, ומזרחים) יהפכו למיעוט!!

    • הגמוניה רוסית

      הבהרה למוטי, 05/11/09 13:40

      למוטי
      הבכיינים אלו אותם רוסים(אשכנזים) ששלטו בתיאטרון וברדיו והשמיעו רק את ''הקולגה'' גם אם השירים שלהם היו ירודים ותת רמה, ראה לדוגמא את השיר של החרמנים האשכנזים על הפיגום ''כשאת עוברת כאן בשבע...''
      בנוסף איך שגלגל מתהפך היום המזרחיים שולטים בתרבות,והאשכנזים(מה שנקרא היום חבר העמים) ממלאים את בתי הכלא .

  • 47.

    להלן כמה טקסטים משובחים

    חצי מזרחי, 05/11/09 13:10

    ממייטב המוחות האשכנזיים:

    אתה חולם עליה בלי לישון - ''אביב גפן''
    השמיים בוכים עליו , הוא עדיין מאוהב - ''איגי וקסמן''
    כשאני יוצא מהמקלחת,לא אכפת לי שיראו לי ת'תחת - ''אמיר פיי גוטמן''
    מסובכת , כמו פרפר שברשת - ''דניאל סלומון''
    אין סיבה ואין גורל,מסתובב לו מסתובב לו הגלגל - ''חווה אלברשטיין''
    לא תבואי שישי שבת , זהו יום הבוחר - ''מאור כהן''
    זה פשוט מאוד , תמצ_י לי תמצ_י לי כמה אני יכול לחכות - ''ניר פרידמן''
    ויש עוד המון מבית היוצר האירופאי ה,נאור''.

    • ''אין סיבה ואין גורל,מסתובב לו מסתובב לו הגלגל''

      דוקא לא אשכנזיה, 05/11/09 13:59

      זהו ציטוט מאחד משיריה היפים של חוה אלברשטיין, שכתבה על אמא שלה. שם השיר: אמא נאנחת. כדאי למשה/קובי פרץ ושות' ללמוד ממנה איך כובים שירים, ואיך מבצעים אותם!

    • אתה אמיתי?

      סלט.., 05/11/09 17:34

      -בלבלי אותו
      -איך את מסובבת אותי
      -רואה אותך ילדה יפה צוחקת פה פה פה
      -יפיופה בואי אלי תני לי נשיקה על השפתיים
      -זום זום זום אני הולך אל הים
      -דוקטור תציל אותי אני מאוהב
      -פרחה במרצדס משנה את המקום שלה
      -מונו מונו אני לבד וטוב לי מונו


      ומה שיפה זה שאתה היית צריך למצוא בפינצטה ''שירים של אשכנזים'' שיש בהם ספק טקסט רדוד ספק סתם טקסט גס.

      לעומת זאת כל שיר ים תיכוני/מזרחי הוא שיר שמכיל 0 מסר ו0 תחכום. למעט עמיר בניון, צריך פינצטה בשביל למצוא שיר שבאמת ראוי מבחינת הטקסט, להיות מושמע ברדיו

      • הוא הביא 8 ואתה הבאת 8

        רפי, 06/11/09 00:55

        ''חתולים מחשבים קיצם לאחור''
        ''אני אקדח וגם תותח''
        ''כלבלב הוי צ'יקי בם בם''

        עכשיו התוצאה היא 11 : 8

  • 46.

    עד כמה שזכור לי מיכה שיטרית, משפחת בנאי ומירי מסיקה לא מפולין במקור

    ביטון, 05/11/09 13:06

    אז מספיק להגיד שזו גזענות, זה עניין של טעם מוסיקלי בלבד.
    וכן,זו מוסיקה ירודה בעיני. אבל כל עוד יש מי שנהנה ממנה, לבריאות.

    • מצטרף לתגובה זו (ל''ת)

      פרנקל, 08/11/09 09:14

  • 45.

    נכון ! הוא צודק המזמר -מילל זה ,זאת תקופה אחרת ,תקופה שנבערות שולטת

    ''מחקתי'' ישראלי,מזדהה כמזרחי !, 05/11/09 13:03

    ביד רמה ,והבורות הפכה ל''אייקון'' !כאדם ששמע והקשיב למוסיקה ושירה מזרחית בילדותו (בבית מזרחי)של אוםכולת'ום ועבד אלווהאב למדתי להתפעל מעומקה ויופיה ואומנותה של השירה הכבירה הזאת ! אתם לא שם הסלבריטאי החדש פרץ !זאת אינה מוסיקה מזרחית ,זה מטען ריק של יללות ,היסטריה,השתפכות מסולסלת שבא לך להקיא ,וביחוד מעוצמת הווליום שחוליגנים דואגים להגבירם במכוניותיהם כדי לפרוק את תיסכולם ורגש נחיתותם ,שהפכו ל''רגש עליונות'' שזה אותו הדבר כמו רגש נחיתות !
    וזה גם לא שייך לאשכנזים (שחלק לא קטן מהם נוהר לזה) ,ולא למזרחיים (יש גם מזרחיים מלבד מרוקאים) שמעדיפים מוסיקה אמיתית !הכל עניין של כסף כל עוד אפשר לסחוט את כספם של הנבערים (גם האשכנזים מנצלים זאת) ''זמרים''כמוך יעשו חיל !

  • 44.

    נו שוין-מזרחי (ל''ת)

    מזרחי, 05/11/09 12:49

  • 43.

    חחחח מי זאת חווה אלברשטיין?

    שי, 05/11/09 12:47

    ומה הקשר שלה למוזיקה?
    לא טוב לך תחליפי תחנה אולי לקול המוזיקה תשמעי סינפוניה אולי זה ירגיע אותך

    עלק חווה אלברשטיין כל אשכנזיה חושבת שמגיע לה במה

    • מי זאת חווה אלברשטיין?ומה הקשר שלה למוזיקה? חחח עליך!

      גל, 05/11/09 13:29

      היא הזמרת הישראלית מס. 1, מופיעה ברחבי העולם בפני עשרות אלפי אנשים, הוציאה כ60 אלבומים, מאות שירים, וגם כותבת ומלחינה לעצמה ולאחרים!

      מי זה משה פרץ, ששר שני שירים בשקל תשעים?
      עם מילים רדודות, עם לחנים מתקתקים?

      שילך לרקוד עם ''כוכבים''...

      • נראה לי שזה נכתב בהתרסה ועקיצה (ל''ת)

        הפוך על הפוך, 05/11/09 14:43

  • 42.

    לכל האשכנזים המגדפים והמקלסים כאן....כנסו כנסו...אולי תלמדו משהו

    אסף ''המרוקאי'', 05/11/09 12:39

    אני לא חסיד גדול של המוזיקה המזרחית, גם בבית הורי (המרוקאים) אין סממנים עדתיים כדוגמת תמונות רבנים וכו'...בית ''אשכנזי'' לכל הדעות.
    אבל...
    לא יעזור כלום, כשאני רואה את קיסריה מלאה באנשים פשוטים (נהגי מוניות, מזכירות, עמחה ישראל) שקופצים ושמחים עם חיוך גדול ועיניים מנצנצות, אני לומד להעריך את אותה מוזיקה נפלאה, היא עושה את האנשים האלה הרבה יותר מאושרים מכל האשכנזים הממורמרים שקוראים דה-מרקר ומחפשים איך לעשות כסף כל היום...והרי מה הדבר החשוב ביותר בחיים, להיות מאושר, אף אחד לא נקבר עם המליונים שלו, ומלאך המוות הרי לא לוקח שוחד.
    תודה,
    המשך יום נעים!

    • אמרת ''עמחה ישראל'' - אמרת הכול (ל''ת)

      :-), 05/11/09 13:06

    • רק תיקון טעות, עמך ישראל רושמים כך.. ולא עמחה..

      גם מרוקאי, 05/11/09 13:22

      בכל מקרה, בין אם גדלת בבית עם סממנים מזרחים או לא, העדתיות והגזענות טבועים בך!

      • צודק...טעות תמימה שלי, לא רושמים טוקבקים תוך כדי עבודה...קורה.

        אותו אחד, 05/11/09 13:42

        בכל מקרה הנקודה הובהרה.
        לצערי אני נתקל בגזענות הרבה יותר חריפה מצד האשכנזים מאשר זו שבצד המזרחיים, כה חריפה עד שאני יכול להבין איך מפלצת שנאה נוראית נוצרה בדיוק באותה יבשת לפני 70 שנה שכמעט הביאה להכחדתם/הכחדתנו.

    • צודק .נהגי מוניות לא מתענינים בכסף, רק בלעשות טוב

      יותם, 05/11/09 13:33

      בכלל המזרחים האלה,העמחה, פשוטים וטהורים , לא קרואים דה מרקר, לא גונבים , לא דוחפים מחירים ללקוחות ובעיקר לתיירים , לא מתכמנים ,לא מתחמקים משלומי מס, לא מפרקים תביעות ביטוח או משקרים ומרמים על כל צעד ושעל ובכל הזדמנות,לא מוכרים זיופים, לא שודדים , לא גונבים ממלונות, למה? כי כסף לא מעיינן אותם כמו את האשכנזים ימח שמם. רק לעשות טוב ולהיות אדיבים והגונים ורוחניים .

      ועל זה נאמר - בחייאת זום זום .

    • ''עמחה ישראל''?!

      דני, 05/11/09 13:37

      במילה אחת הסגרת את עצמך ואת כל מה שאתה מייצג...

      וכותבים ''עמך'' אם לא הבנת...

    • לאסף ''המרוקאי''

      מעורב, 05/11/09 15:25

      עצוב שאתה מכליל שכול המזרחים הם נהגי מוניות ומזכירות וכול האשכנזים הם אנשי עסקים שמעינין אותם רק כסף...זה לא רק גזעני זה גם חוטא ואמת...יש מזרחים משכילים שמגלגלים עסקים רבים ומצליחים חלקם אינטילגנטים מספיק לא להנות מקובי פרץ בקיסריה וחלקם משום מה נהנים ממנו...מי שמגדף פה זה אתה

    • מגדף זה מקלל, מקלס זה משבח- אולי תלמד עברית. זו בדיוק הבעיה שלכם- עילג (ל''ת)

      המטיף, 05/11/09 17:27

      • אהה באמת?? אתה כל כך חכם כשאתה ''מטיף''...אז לידיעתך

        אסף, 05/11/09 18:52

        למילה ''מקלס'' קיימים שני פירושים:
        א. מקלל, מגדף.
        ב. מהלל משבח (בתנ''ך בלבד).

        בד''כ משמעות המילה ''מקלס'' נגזרת מהמילים שבאות לפניה.
        דוגמא:
        ''מקלל, מגדף, מקלס'' - משמעות בסעיף א'.
        ''מקלל או מקלס'' - משמעות בסעיף ב'.

        הנה מטיף אשכנזי מתנשא, למדת עוד משהו...

        • מקלל זה מקלל, מקלס זה משבח, ואל תנסה להמציא דברים שלא קיימים. (ל''ת)

          המטיף, 05/11/09 19:24

          • חפש בויקימילון את משמעות המילה התקלס... (ל''ת)

            חפש, 05/11/09 20:22

            • עוד לא למדת שלא להסתמך על ויקימילון? הפירוש הנוסף לקלס הוא למשל לשים

              המטיף, 05/11/09 20:41

              ללעג וקלס, או הילדים שהתקלסו באלישע, להתקלס פירושו גם ללעוג, אבל בשום מקום לא תמצא שלהתקלס פירושו לקלל. ועוד דבר- איזה מזרחי היה בכלל מנהל אתך כאן ויכוח לשוני ברמה כזו, הא?

              • מטיף...

                אסף, 05/11/09 21:56

                לקלס זה אכן לשים ללעג, לא לקלל, אבל זו סמנטיקה, הפירושים והכוונה דומים בעיקרם.

                דבר נוסף,
                אני לא מבין מה הקשר בין הויכוח הלשוני שלנו לעדות?
                מעציב לקרוא את התגובות הגזעניות כאן.

                כל כוונתי היתה לציין כי המוזיקה הזו עושה טוב לאנשים, ברור שאני מעדיף את מאיר אריאל על משה פרץ בכל רגע נתון, אבל בכל זאת, יש למוזיקה המזרחית ביקוש גבוה, היא עושה שמח, היא לא מטיפה לאלימות, אז לא צריך לעמוד על קוצו של כל יו''ד בטקסטים הפשוטים שלה. אני אגב מכיר הרבה אשכנזים שנהנים מאד לשמוע מזרחית, על טעם ועל ריח...

                • שניכם פשוט טועים.המילה לקלס=לברך,אך בלשון התורה ישנו כלל של לשון נקייה

                  כלומר-נאה יותר להשתמש בלשון לקלס גם כאשר המשמעות, 06/11/09 01:25

                  הייתה הפוכה,כאשר כולם בעצם יודעים את הכוונה האמיתית.
                  זה דומה 'ללשון סגי נהור' שמשמעותו המקורית=הרבה אור,ומשתמשים בלשון זו בכדי לתאר דווקא עיוור..

  • 41.

    התת רמה מתבטאת

    יוני, 05/11/09 12:35

    בכך שהוא מעביר ביקורת דרך מעריב לנוער.
    הרי הבעהיה היא בילדינו.בדור הצעיר שגדל על תת רמה כמוו הבובלילים ונתון ללחץ ושיווק אגרסיבי של סוכנים וערוץ 24(מה שהולך שם. כל היום טוחנים לילדים מזרחיית) וילדים כמו ילדים.יודעים וחושבים, שמה שמושמע זה מה ש'אין' והם יאכלו את כל מה שיאכילו אותם.''זמר העשור'' אייל גולן..נו באמת.לא שמעו ממנו בשנות ה2000 עד לפני שנה וחצי.ושרית חדד היא באמת גרועה.. הבחירות תמוהות,אבל לא מפתיעות,מכיוון שמאחורי כל בחירה כזאת עומדים אנשים בעלי אינטרסט במוזיקה.בשיווק .וכו. מזרחית זה אין.היתר זה אאוט.והמפסידים היחידים זה אנחנו! וחבל. הנצא למאבק?

  • 40.

    קנאה זה רעעע

    אחת שיודעת, 05/11/09 12:34

    במשך שנים ארוכות האשכנזים קיבלו במה והתעלמו מהמזרחיים אז מה קרה עם בתקופה מסוימת של החיים למזרחיים תהיה יותר במה??? מה קרה אם תפרגנו מעט?? משה פרץ הוא זמר מוכשר לידיעתכם הוא כותב ומלחין את כל שיריו וגם לזמרים אחרים. הוא מצליח לשמח ולהקפיץ את כולם מה ששום אשכנזי לא יצליח לעשות כי זה עם פלצן שהיה מת לקצת חום ורגש כמו שיש למזרחיים, לא נורא בכל מקרה העם מצביע ונראה שבגלל האהבה הזו משה פרץ,קובי פרץ, אייל גולן ושרית חדד שולטים בכל רדיו ובערוץ 24

  • 39.

    מוזיקה נמוכה מים המלח עושה פרץ

    עוד פרענק מתבכיין, 05/11/09 12:33

    מה קרה רק למרוקאים מותר להתבכיין
    רק שאצלם גם כשהם מציליחים הם מאשימים את האשכנזים ושוב מתבכיינים
    המוזיקה הים תיכונית היא בדיוק כמו של הערבים
    אז אולי נצטרף אליהם במקום לשחק אותה מערביים

  • 38.

    מחלה וקוץ בה

    ד.מאור, 05/11/09 12:23

    זה שמשה פרץ (אגב זו פעם ראשונה שאני שומע את השם הזה)לא מבין,די מובן לי כי מתינוקות ודאי ינק ושמע רק את הזבל השטחי והזול של המוזיקה(אם אפשר לקרוא לזה כך)ובעיניו זה הטוב יותר ואין בילתו. וכי יש לו יכולת להשוות עם מוזיקה רצינית או קלאסית ? בעיניו זילות הטקסטים והתכנים בזמר המזרחי הם החיים והחכמה הנשגבים ביותר
    אז מה הפלא שהגדרת הביקורת על איכות מוגדרת אצלו בכיינות. זה כמו לבקש מיליד שבט נידח ביערות הגשם להשאיל לך את המחשב.
    טפשות ובורותהיא מחלה ניתנת לריפוי,אבל לשם כך צריך את הסכמת החולה להיות צנוע ולהתחיל ללמוד.

  • 37.

    אין פלא שאינך מבין - עד היום רק אתה ושכמותך מתבכיינים כאן 60 שנה

    אשקוקי, 05/11/09 12:22

    והאשכנזים סובלים את זה בשקט - לכן כאשר באים כמה אשכנזים להתלונן רגע לפני שאתם הופכים את ישראל למדינה הערבית ה-23 אין סכוי שתבין את זה.
    למען האמת - אינך ממש אשם

  • 36.

    צודק 100 אחוז!!!

    עידו(אשכנזי), 05/11/09 12:17

    מי זאת חווה אלברשטיין שתטיף למזרחיים? היא 10 שנים לא הופיעה בארץ בכלל.

    • כן, אבל כשהיא חזרה להופיע...

      אורנה, 05/11/09 13:38

      היא פוצצה מאות הופעות!

      ואגב- היא לא הופיעה רק 7 שנים, וההפסד היה כולו שלנו!

      • אני לא יודע אם שמעת אורנה

        עידו(אשכנזי), 05/11/09 17:56

        אבל גם מזרחיים מפוצצים הופעות, יותר מזה היה זנר בשם ג'ו עמר שבאמת היה גדול בשנות ה50 שחווה אלברשטיין לא מגיעה לו לקרסוליים ועיין אף אחד לא נתן לו צ'אנס אז די לבכיינות.

  • 35.

    צודק 100 אחוז!!!

    עידו(אשכנזי), 05/11/09 12:10

    מי זאת חווה אלברשטיין שתטיף למזרחיים? היא 10 שנים לא הופיעה בארץ בכלל.

  • 34.

    אני מציע להעביר את הזמרים ה''ים תיכוני'' לטול כרם תמורת שלום (ל''ת)

    גדי, 05/11/09 11:53

  • 33.

    לא יפה

    עופר, 05/11/09 11:48

    באמת איך אתם שומעים מוסיקה כזו רדודה ולא ''גבוהה '' ואשכנזית.

    לדעתי צריך להחליף את העם

    מה אתם אומרים?

    ואני לתומי חשבתי שהשחצנות האשכנזית עברה לה.

  • 32.

    ככל שהטמטום גדל ככה ה''מוזיקה'' הזאת צוברת פופולריות

    אלביס, 05/11/09 11:46

    א י ן כ ז ה ד ב ר מ ו ז י ק ה מ ז ר ח י ת. נקודה.
    זאת מוזיקה ערבית עם מילים בעברית.
    יש מסעדה מזרחית (מקום בו מנגבים חומוס עם פיתה)
    יש ישיבה מזרחית (עבריינים עם כיפה על ריצפת הכלא)
    ויש תנועה מזרחית (זה מה שה''זמרים'' האלה עושים למוזיקה)
    אבל אין מוזיקה מזרחית
    לא ים תיכונית
    ישנה רק בורות.

    • אתה בור מטומטם וכסיל - שלא מבין כלום במוסיקה.

      ברק האורגניסט, 05/11/09 13:11

      יש דבר כזה מוסיקה מזרחית ועוד איך והיא שונה מהמוסיקה הערבית בכל כך הרבה דברים: בעיבוד, בכלי הנגינה, בסגנון השירה, בסולמות ובמקצבים.

      אבל הבעיה היא שיש אנשים כמוך שלא מבינים כלום - אבל יש להם אצבעות על המקלדת.

      יש מסעדה מזרחית - כי זה אוכל טעים, אבל אין מסעדה אשכנזית (אתה בטח מבין למה).

      יש ישיבה מזרחית, ואין ישיבה אשכנזית. אבל זה לא קשור למזרחיים ולספרדים בארץ, טמבל.

      ותנועה מזרחית זו המצאה של אשכנזים מפגרים כמוך, שקיבלו קצת גזענות מאחיהם הנאצים באירופה, ובאו לכאן עם זה.

      הבורות היא שלך, ידידי האשכנזי הטיפש, ולא מספיק שכך, אתה גם גזען דוחה ומיותר. עלוב.

  • 31.

    העם רוצה

    קליימן, 05/11/09 11:43

    חברה צריך להתחשב במה שאנשים רוצים לשמוע אף אחד לא יכול להכריח לאהוב משהו שהשני לא אוהב מי שהכי טוב שינצח בלי להתבכיין

  • 30.

    לא יודע מי זה , אבל את ההתבכיינות המציאו הזמרים המזרחיים

    אילן, 05/11/09 11:40

    אם בכלל אפשר לקרא ליללנות בליווי כלי נגינה , מוזיקה מזרחית .

  • 29.

    על מה כול האשכנזים מגבים

    מיזרחי, 05/11/09 11:35

    למה לשירים של אריק ברמן יש טקסט ממש מעניין?
    וגם לשלומי שבן יש שירים עם המון תוכן?
    אז אל תדברו על הטקסט מה שחשוב זה הפופולריות!!!!.
    ולאשכנזים שעכשיו נדחקים הצידה זה מאוד מפריע כי הם הרי חושבים שהמזרחים ''קופים'' אבל מה לעשות ידידי האשכנזים הרוב קובע והרוב זה ''הקופים''
    והרי אתם (האשכנזים)המדברים על חופש הביטוי הדמוקרטיה תכבדו את רצון הרוב ותסבלו בשקט(לשם שינוי)

  • 28.

    משה פרץ זה שם של מוסכניק (ל''ת)

    אברי קרבורטורים בעמ, 05/11/09 11:35

    • וזה רע? זה גם שם ספר ושל קבלן ושל פרופסור לפיזיקה ושל קצין ושל עוד הר (ל''ת)

      גלגל ספייר, 05/11/09 14:51

    • כפרה עליו, שיבוא אצלנו לעבוד בתריסים. (ל''ת)

      בבר ופרוספר פחימה, אלום 2009 בע''מ, 05/11/09 19:53

  • 27.

    שונא מזרחית אבל הבעיה היא אצל המוסיקאים

    שימי, 05/11/09 11:34

    שונא מזרחית אבל הבעיה היא אצל המוסיקאים ''האיכותים'' שלא נותנים מלחמה ומאוננים בקנטינה כל הזמן במקום לעבוד ולפרפר בכל חור

    כל הכבוד ללובי המזרחי

  • 26.

    יללללללללללללאאא

    גם כן עוד אחד נתקע לי לפרצוף...\\$%%$#, 05/11/09 11:12

    (וביחד כולם..)
    הבה נגיליההבה נגילה הבה נגילה ונהיה מזרחים.
    אחי ד י ר ד ר ת ם ועכשיו עוד בוקר ומי שמתחיל ב ד י ר ד ו ר י ם על הבוקר סופו שיסיים במסיבה מזרחית בערב.זהו אין לי יותר מה להוסיף.
    הכיתה משוחררת.

  • 25.

    משה פרץ ? סליחה....מי זה , או מה זה ?אההה....זמרמר... (ל''ת)

    חיים, 05/11/09 11:10

  • 24.

    כבר בלתי אפשרי לשמוע גלגלץ.... הזמר המזרחי השתלט על גלגלץ... (ל''ת)

    עדיף היום 100 FM, 05/11/09 10:18

  • 23.

    היה יושב בבית ובוכה שאין לו עבודה? למה בן כמה הוא? (ל''ת)

    איל, 05/11/09 10:18

    • דע לך שנהוג בקרב מזרחיים להתחיל באימוני התבכיינות כבר

      הגזענות שלך מזעזעת, 05/11/09 12:26

      בגיל מאוד מוקדם.
      אם לא ילמדו את הילדים מגיל צעיר לשבת בבית ולבכות שאין עבודה - איך הם יהפכו למבוגרים מזרחיים מובטלים שיושבים בבית ובוכים שאין עבודה?
      בדיוק כמו שבנים של רופאים אשכנזים מניאקים לומדים רפואה.
      אם לא היית גזעני היית מבין את זה !

  • 22.

    כבן לעדות המזרח שעשו קריירה מ''אכלו לי שתו לי מגיע לי'' מצחיק לקרוא אותו

    עץ, 05/11/09 10:15

    מתלונן על האשכנזים הבכיינים, בייחוד שחלק מהאשכנזים ''שברו לעצמם את המישקפיים'' נוסח וודי אלן... והגדילו לעשות בבואם בטענות כלפי עצמם.

    זאת התוצאה - מוחקים אותם עכשיו בכלל מלוח ההופעות, מהרדיו טלוויזיה ומכל מקום.

    המכנה המשותף הכי נמוך משתלט על האוזניים שלנו וזה אומר טקסט רדוד ומוסיקה בסיסית ופרימיטיבית.
    זה מה שיש כאן עכשיו.

    ונכון, התרגלנו שרק לצד אחד מותר להתלונן והצד השני מגיש את הלחי השנייה.
    אולי סוף סוף תהיה התעוררות והתוצאה, בנוסף לכתבות כגון זו, תהיה איזה איזון בריא יותר לטובת הקהל הרחב.

  • 21.

    איפה טומי לפיד שצריך אותו!!! (ל''ת)

    טומי, 05/11/09 10:15

  • 20.

    את ... כמה שזאת את ...

    מזרחי עם בחילה, 05/11/09 10:13

    פניני שירה עברית. אין מה לומר. משה פרץ, קובי פרץ בלה ... בלה ... בלה ... פרץ.
    בתכל'ס כיף לשמוע גם מוזיקה מזרחית מדי פעם. אביהו מדינה, זוהר ארגוב, אייל גולן - אפילו ישי לוי מדי פעם.
    העיניין הוא אחר - משה פרץ ודומיו הם פשוט עלבון לאינטיליגנציה ועיקצוצים באוזניים. הם שרים , והם גם מודים בזה בגאווה, שירי זבל מדרגה ז' - כי הם קליטים ומייצרים הרבה כסף. נקודה. מה שהופך את ה''יצירה'' שלהם למיץ של הזבל.
    אף אחד לא מתבכיין, משה פרץ, אנשים פשוט מתארים את תחושת הבחילה שתוקפת אותם בכל פעם שהם מזפזפים לערוץ 24 בשביל לשמוע מוזיקה ישראלית - ותוקעים להם את הפרצוף שלך או של אחד הכפילים שלך על המסך עם ה''מוזיקה'' שלכם.
    תקח זבל אורגני ותפזר אותו נכון בגינה -אז הגינה תפרח והוורדים יתנו ריחם. קח את אותו זבל אורגני ותשים את כולו בערימה גדולה אחת ואתה נשארת עם ערימת זבל מסריח.
    תמשיך ... תמשיך לרקוד. כמה שזאת את.

    • וה''שירים'' של קרן פלס יותר טובים?? (ל''ת)

      ., 05/11/09 14:45

  • 19.

    אני לא מיזרחי אבל סולד ממוסיקה נחותה.

    פישלזון, 05/11/09 10:10

    כל הקשור בזמר הנרא מיזרחי הוא : רדוד , נחות . כנראה שהיוצרים צריכים להיוולד מחדש כיוצאי אשכנז על מנת לשנות אורחותיהם.

    • מתי בפעם האחרונה שמעת ''יצירות'' של אשכנזים (ל''ת)

      על הפנים כמו אריק ברמן, איה כורם?, 05/11/09 14:46

      • שלומי שבן.. ממליץ לך בחום (ל''ת)

        סלט.., 05/11/09 17:49

  • 18.

    אתם פשוט רדודים. באמת רדודים. מילא שהמוזיקה נשמעת ערבית, אבל המילים... (ל''ת)

    לפיד, 05/11/09 10:04

  • 17.

    בתור אשכנזי

    מיכאל, 05/11/09 09:51

    אני מסכים עם משה פרץ, אני אמנם לא מעריץ גדול של מוזיקה מזרחית, ויש לי השגות לגבי הטקסטים. אבל יש קהל למוזיקה הזאת, יש דרישה אז למה שלא ישדרו. אם יש למישהו בעיה עם זה שיעביר ערוץ, שיקנה דיסקים של הזמרים שהוא אוהב. אני לא מבין למה רצים להתבכיין בתקשורת. בעצם אני כן מבין, התקשורת פינקה את הזמרים האלה במשך שנים, הם גם תמיד היו מאותו צד פוליטי, אגב. מי שעבר לימין נמחק מהפלייליסט, והיום פתאום הם נשמטו מהחיבוק הזה, פתאום הם לבד, הם לא רגילים. לכן הם בוכים. לסיכום משה, אני לא אוהב את המוזיקה שלך אבל אלחם על זכותך להשמיע אותה.

    • יש דרישה אז למה שלא ישדרו?!?!

      סלט.., 05/11/09 10:20

      יש דרישה גם לפורנו אז למה שלא ישדרו?

      יש דרישה לסדרות עם תכנים אלימים אז למה שלא ישדרו?

      למה שלא ישדרו? כי זה פוגע בחינוך, זה מוריד את הרמה של העם בכלל והנוער בפרט, אנחנו נעשים עם רדוד בלי שום עומק, ואם לתקשורת ולמדיה יש את האמצעים להשפיע ולחנך, אז חבל שהם לא מנצלים את זה בשביל לעלות את הרמה, אלא מנצלים את זה רק כדי לזכות ביותר SMSים ובפופולריות

      • כמה ולמה אתה מדבר שטויות תגיד לי?? (ל''ת)

        גיד לי.., 05/11/09 11:44

      • מריח קצת מצביעות, לא?

        מיכאל, 05/11/09 12:52

        השרדות זה זבל, אתה בעד או נגד
        האח הגדול, אותו דבר
        רוקדים עם כוכבים, לרדת בגדול, רצים למליון, רצים לדירה כל התכניות האלה רדודות ושטחיות בצורה לא רגילה. אתה יודע מה, על גבול הפורנוגרפיה. ובכל זאת הן משודרות בשעות שיא, חודרות לכל בית. למה אף אחד לא פוצה פה ומצפצף.
        תבין, אי אפשר ללכת בלי ולהרגיש עם. או שאתה מכריז על רגולציה בתכנים, על כל התכנים. מכניס את משרד החינוך לעניין ובאמת קובע רמה מסויימת, או שלא. אתה לא יכול להגיד הישרדות כן ומזרחי לא. לגבי פורנוגרפיה, נכון אתה צודק. למען האמת חלק מהתכנים שמועברים היום בתוכניות ''תמימות'' נחשבו פעם לפורנו. לגבי פורנוגרפיה, יש עדיין סף שלא נחצה, עדיין יש איזה קונצזוס בציבור. אני מניח שגם הוא יחצה.
        בשורה התחתונה, אי אפשר לנהוג איפה ואיפה. או הכל או כלום.

      • זכותי לראות פורנו ולשמוע מזרחית אם אני לא מזיק לאיש בעושתי עושה זאת (ל''ת)

        דמוקרט, 05/11/09 15:32

        • מה?! התלחת לפני חודש ללמוד משפטים אז אתה מפגין ידע?

          סלט.., 05/11/09 17:20

          מי אמר לך לא לשמוע מזרחית ומי אסר עלייך לצפות בפורנו? תעשה מה שאתה רוצה
          מקווה בשבילך שהילדים שלך לעומת זאת לא יחשפו- לא לזה ולא לזה, כי שניהם לא יתרמו ואף יפגעו בהתפתחות שלהם

  • 16.

    משה פרץ , לא על כל דבר צריך להגיב !

    שרון, 05/11/09 09:49

    אז הם אמרו , נו אז מה ?! זה יעבור להם , ותמיד יהיה קהל שההעדפה שלו תהיה אחרת ממוסיקה מזרחית . תמשיך ליצור, לשיר ולשמח ותדאג לביתך , אל תצא למלחמות של אחרים .

  • 15.

    ''לא כל אחד יכול לשמוע מוסיקה מזרחית'' (ל''ת)

    מצריך אכויות שמיעה?, 05/11/09 09:46

    • אם היה לך שכל היית רואה שהוא אמר ''לא כל אחד יכול לשיר'' ולא לשמוע (ל''ת)

      יניב, 05/11/09 11:22

  • 14.

    הזמר המזרחי מחזק את הנחיתות התרבותית של הפרענקים (ל''ת)

    פרופסור פרידמן, 05/11/09 09:44

  • 13.

    באמת צריך לגדול על זה כדי להבין את הניואנסים של ''בלבלי אותו''

    נו באמת.., 05/11/09 09:42

    לעומת זאת ''עטור מצחך זהב שחור'' - זה פשוט רדוד ואשכנזי מדי

    • איך אתה יכול ללעוג לשיר נפלא כמו ''בלבלי אותו''????

      חגית, 05/11/09 10:08

      בלבלי אותו / אל תעשי לו חשבון/ בלבלי
      עד שלא יוכל לישון / בלבלי אותו /בלבלי

      כל כך מקסים, כל כך בעל משמעות עמוקה.

      או למשל הטמטום הבא:

      יפיופה / בואי נעופה / תני לי נשיקה על השפתיים

      מאת המשורר הנערץ אייל גולן.

      • באמת איך אפשר ללעוג לשיר

        מתוקה, 05/11/09 10:21

        אם החיוך שלך שווה מיליון או דולר
        את בכיוון שלחי אותו אלי בדואר

        זה ממש עמוק

        תראו שעוד ילמדו על לבגרות בספרות
        או אפילו באוניברסיטה

        • או לשיר הענק שלו עם שרית חדד:''את נשמה שלי את העיניים שלי'' (ל''ת)

          מזרחי מזועזע מהאיכות, 05/11/09 12:44

          • ''שמעון השכן מת לפני 3 ימים'' זה עמוק! (ל''ת)

            נכון?, 05/11/09 14:48

            • ''חתולים סופרים את קיצם לאחור''...סופר עמוק.. (ל''ת)

              אחד מהאום, 05/11/09 17:23

    • אתה וחגית ומתוקה - פשוט לא מבינים כלום, כסילים.

      ברק האורגניסט, 05/11/09 13:04

      הוא מדבר על הביצוע ולא המילים, קשיי הבנה שכמוכם.

      המילים - זה חלק מסגנון פשוט ושמח, ולא עמוק ומתחכם. השירה המזרחית באה לשמח ולא להציג את התיזה של התואר השני שלי בספרות.

      אבל - - -

      אין זמר אשכנזי אחד שמסוגל לבצע את הסלסול המזרחי בשירים המזרחיים. אף זמר מהז'אנר ה''ישראלי'' לא מסוגל לבצע שירים מזרחיים כמו שצריך.

      כל זמר מזרחי מסוגל לבצע כל שיר אשכנזי, ואפילו זה יישמע יותר טוב.

      והכי חשוב: לפעמים שומעים זמר אשכנזי מנסה לשיר שיר מזרחי, ופשוט בא להקיא...

      • ברק, אני מאוהבת! (ל''ת)

        הגר, 06/11/09 19:58

  • 12.

    הבכיינים היחידים זה המזרחיים

    אשכנזי אשכנזי, 05/11/09 09:34

    הייתם מתים שנתבכיין אבל לא, אנחנו ממש לא.. הרוב הגדול של המוזיקה המזרחית מסמל את ההידרדרות בחברה הישראלית, חינוך ירוד, אלימות גוהה.. וכו'.. אז אין פלא שגם המוזיקה יורדת באיכות.. הנוער לא מחפש שירים מורכבים ומילים בעלות תוכן.. הוא מעדיף לצעוק ולמחוא כפיים לשירים כמו ''בלבלי אותו'' וכדו'..
    ואני כמובן לא מדבר על המוזיקה הים תיכונית \\ מזרחית הטובה של האמנים הוותיקים והמכובדים. שלהם היה חשוב הטקסטים הגבוהים והלחנים המורכבים.. והמבין יבין...

    • גואה ולא גוהה - יא אהבל. סליחה - כסיל (ל''ת)

      אבשלומקור, 05/11/09 10:06

    • אתה גם אשכנזי וגם עם שגיאות כתיב. נדפקת פעמיים.

      ברק האורגניסט, 05/11/09 12:56

      לך תלמד, אנאלפבית.

      ''גואה'' ולא ''גוהה''.

      ועוד מדבר איתי על איכות...

    • אתה לא אשכנזי ,אתה רוסי.

      אשכנזי, 05/11/09 15:53

      לפי שגיאות הכתיב.

  • 11.

    הגיע הזמן !!! שנים התנשאתם מעלינו !!! (ל''ת)

    פרידמנים, צוחק מי שצוחק אחרון, 05/11/09 09:31

    • רציני השתמשת ב''פרידמנים'' הזה עכשיו? הכי אדם קדמון! (ל''ת)

      גיא, 05/11/09 09:49

    • ונמשיך להתנשא עליכם גם בעתיד ...

      פרידמן אוריגינל, 05/11/09 10:23

      הכמות לא קובעת, אלא האיכות.
      נכון, פעם מספרם של הבבונים הפרימיטיבים בארצנו היה קטן יחסית ונשלט. היום כבר לא.
      רואים יותר ויותר בבונים מסתובבים בינינו ואיתם גם ה''מוזיקה'' האיכותית שלהם.
      עדיין - האיכות היא אנחנו, למרות שלצערנו הכמות היא איתכם.
      לא משנה כמה יהודים-ערבים יסתובבו בינינו - אתם תמיד תשארו נחותים תרבותית - ולכן נתנשא עליכם, ובצדק, גם בעתיד.
      עכשיו, לך תוריד כאפה לאישה, תוריד איזה חגורה על הילדים, תעשן מרלבורו אדום בשביל להרגע קצת, קח את ההונדה סיוויק השחורה מודל 99 לסיבוב פרוע ואל תשכח לשים בפול-ווליום את השירים של משה פרץ שכולם ידעו שאתה גבר גבר. אה - ואל תשכח לעצור אצל החברה' לשחק קצת פוקר (אולי הפעם תביא את המכה). בפוקר תשתה הרבה ג'י-בי - סבבה של וויסקי. רק אל תחזור יותר מידי מאוחר הביתה - מחר צריך לחתום בלשכה על האבטלה אצל האשכנזי המניאק.

      • מצחיק ונכון. (ל''ת)

        מיכל, 05/11/09 11:51

      • פרידמן מתוק שלי, אני אגיד לך מהי איכות.

        ברק האורגניסט, 05/11/09 12:55

        האיכות היא לא בפרידמנים.

        אתם עם קשה, קשוח, לא מפרגן וקנאי.

        אז מה שאני מציע לך זה ללכת קצת לרכל על השכן ממול, להיכנס לעבודה המנופחת מכלום שלך, שאתה מתפקד בה כמו שאני אסטרונאוט, רק שאתה מנופח מהערכה עצמית על כלום כי ככה ההורים הדפוקים שלך דחפו לך 30 שנה שאתה מוצלח על כלום, אחרי שתחזור הביתה לאישה האשכנזיה-יבשה שלך ולילד האחד שלכם שמלא בבעיות פסיכולוגיות בגלל הורים כמוכם ומלא דיכאון בגלל האוכל הדוחה והמוסיקה המגעילה שהוא מקבל בבית, תלטף את הכלב שלך, שאתה משקיע עליו כמו על 3 ילדים, ותמשיך לחיות חיים מלאי קנאה, שנאה ותחרות כמו אשכנזי מצוי, עד שתבין שאתה בעצם באמת מסכן.

        • לך ... לך תנגן באיזה חתונה באולמי בון-בון

          פרידמן אוריגינל, 05/11/09 13:31

          שמענו עליך ועל שכמותך.
          אורגניסט.
          מה קרה? החלטורה המזרחית אתמול בלילה עם (מלא את החסר) פרץ לא הייתה משהו. השלושה אקורדים שלימדו אותך במזרחית לא הסתדרו באצבעות. העוף בגריל באולמי בון-בון לא בא לך טוב?
          תקשיב יא מסכן, זה שאישתך מוכנה שתעשה לה מה שאתה רוצה מתי שאתה רוצה, לא מעיד על כך שאישתי יבשה. זה רק מעיד על כך שאתה נשוי ליהודיה-ערביה כנועה - שמתנהגת כמו שדפקו לה בראש 30 שנה ההורים שלה שהיא עוד חפץ של הבעל.
          הילד שלי אולי הולך לטיפולים פסיכולוגיים, אבל אני חושב שבסופו של דבר זה יותר נחמד להעביר שיחה בקליניקה ממוזגת ברמת אביב שיש בה ריח טוב, מאשר להיות כמו הילדים שלך שצריכים לקבל מכות מאבא שמסריח מזיעה ואלכוהול כי החלטורה באולמי בון-בון לא יצאה משהו.
          וכן, יש לי כלב, שאני מאוד אוהב. לכל הדעות חיה חכמה, נבונה ואוהבת. אני עדיין חושב שזה יותר טוב מהתרנגולות שאתה מגדל בחצר.
          וכן, העבודה שלי סתם מנופחת מכלום, אבל לפחות מרוויחים בה טוב, ותודה לאל אני עובד.
          אני לפחות לא הולך לקחת דמי אבטלה ומנגן בחלטורות על אורגן בלילות ''מוזיקה'' מזרחית.
          סע ... סע ...

          • בתור מישהו חצי-אשכנזי חצי מזרחי אני מבין ממכם שנדפקתי משני הצדדים (ל''ת)

            הצופה מהצד, 05/11/09 15:40

          • תתבגר אדון אורגינל

            יהודי, 05/11/09 19:29

            אתה ה1 שגורם לי לכתוב טוקבק וזה מכובד.אז ראשית,אני מזרחי,מושבניק,שירתתי ביחידה מובחרת ובדכ אין לי ריח של זיעה,אני נשוי לאישה מזרחית (כן כו!!אנחנו מתרבים) שנינו אקדמאים במקצועות חופשיים,באשר אליך אני חייב להגיד שאני מתרשם מיכולת הביטוי אבל די מודאג מהנאצה,להזכיר לך ידידי שהתרבות המפוארת ממנה באת,זו שהביאה לעולם את גתה ושילר(חפש בויקיפדיה) הכחידה כמוך וכמותי בעבר(להרגשתם אתה לא בבון כמוני אבל לפחות שטן) וגם היום, אתה לא העם החביב עליהם במזה''ת.לנטייתם של יהודים יוצאי אירופה לחשוב שהם באו מהאקדמיה בסורבון יש מוניטין ארוך בישראל, רק אל תשכח שסבירות גבוהה היא שאבותיך גידלו כבשים בגליציה וספרו הפסדים בחשבונייה,לא כולכם באתם מתרבות ואלה שכן כמו שציינתי,לא כבוד גדול. באשר ליהודים ערבים,תלמד את המושג ערבי ותבין שאתה שוגה באי הדיוק שאני מצפה ממך.אחרי 20 שנות הקשבה הבנתי שהיופי במוסיקה הוא לא במורכבות אלא בתחושות שתקבל כשתקשיב,לכספי יש אולי רקורד מרהיב בלהתיש נגנים,אבל אנשים מקשיבים יותר לשלמה ארצי תסיק לבד למה.באשר לנשים כנועות,בבון שכמותי העמיס פעם או פעמיים את הסוג שאתה נשוי לו,תנחומיי.

        • צודק!! מה שחשוב בחיים הוא לא מי אתה...

          איתן, 05/11/09 18:20

          אלא אם טוב לך עם עצמך או הסביבה שלך ואין לזה קשר לכסף או רמת משכל אלא לאישיות צניעות ענווה ופירגון,כך כולם יאהבו אותך ויהיה לך טוב.

      • גדול ופשוט נכון וממצה את הכל !!!אין אפס !! (ל''ת)

        אשכנזי נשוי לפרענקית, 05/11/09 17:34

        • מסכן, אני מתאר לי איזה חיים אומללים יש לך...

          מרקוביץ' יששכר, 06/11/09 13:24

          ...

      • פרידמן, אתה צודק בכל מילה (ל''ת)

        צודק בכל מילה!, 05/11/09 18:12

      • יפה אמרת!

        א.א, 05/11/09 20:53

        סוף סוף מישהו כותב את מה שאני וכל מכריי וחבריי חושבים.

        • אתה בטח בדרך לאיזה חתונה עם אומן מזרחית - תודה אחי (ל''ת)

          חחחחח, 06/11/09 01:13

      • לא יפה לדבר ככה - עוד כמה שנים תבוא אלי לקבל תרומה ואז מה יהיה... (ל''ת)

        שרעבי אמיתי, 06/11/09 01:12

      • אנשים תרגעו, מספיק עם השנאת חינם

        אלי, 06/11/09 03:34

        לפרדימן- אני רק רוצה להזכיר לך שפליטות השנאה שלך לא מוסיפות סנטימטרים, שכנראה חסרים לך מאוד, אחרת לא היית ממורמר כ''כ על החיים שלך.

    • אשכנזים= צוענים.

      ניר, 05/11/09 19:17

      ממש אירופאים...
      אל תעליב את האירופאים ממערב אירופה עם תרבות השטייטעל והתחמנות שלך.

  • 10.

    חבורת קוטרים.

    שמשון הגיבור,, 05/11/09 09:21

    מי שעשה קריירה מהתבכיינות, הם הזמרים מהזרם המזרחי, כשאשכנזי מתבכיין זה כבר לא סביר.
    אז משה עדיף שתשיר וזהו!

  • 9.

    כל ה''מוזיקה המזרחית'' היא התבכינות אחת בלתי נגמרת. (ל''ת)

    cinege, 05/11/09 09:21

  • 8.

    מה?

    יוסי כהן, 05/11/09 09:20

    אתה בכלל מבין על מה אתה מדבר?
    לא מדובר פה על בננות ובוטנים...

    תחזור הביתה, תטפס בחזרה על העץ ותשתוק.

    • מה אתה מבין בכלל מאיפה הטענה שלו? תחזור למערת השלג שלך בניאדרטליה

      איש שלג נמוך מצח, 05/11/09 12:08

      ותרדוף אחרי ביזונים, ניאדרטל נמוך מצח ונמאס כבר מהגזענים האלה, אל תצנזרו!

    • יוסי כהן, אתה אשכנזי נאצי גזען ונחות, מהסוג הדוחה ביותר.

      ברק האורגניסט, 05/11/09 12:48

      משה פרץ הרבה יותר אינטלגנטי ממך, יותר יפה, יותר חכם, יותר מוכשר, יותר מפורסם, יותר בן-אדם עם ערכים וכבוד, יותר מחונך וגם יותר עשיר.

      לך אליו לשיעורים איך נהיים בני אדם.

    • חבר'ה להרגיע, יוסי כהן הוא בכלל תימני שאוהב לחמם מרוקאים על אשכנזים! (ל''ת)

      בבון אשכנזי מצוי, 05/11/09 17:54

  • 7.

    עדיף שתצא מהארון,במקום לדבר שטויות. (ל''ת)

    אייל גולן, 05/11/09 09:12

    • אם היית יודע עם איזה כוסיות הוא מסתובב ... (ל''ת)

      אלמונית, 05/11/09 09:33

      • ''מסתובב''... זאת לא הוכחה... אבל גם לא יפה להשמיץ סתם (ל''ת)

        עופרר , 05/11/09 09:49

    • נכון הגיע הזמן שיצא. (ל''ת)

      אבי טנגה, 06/11/09 02:07

  • 6.

    נווו באמתת דיי עם זה לכולם יש מקום במוזיקה

    איציק, 05/11/09 09:10

    די עם זה כול אחד ישמע מה שבא לו
    יש הרבה מקום במוזיקה
    אני שומע גם מוזיקה ישראלית-עברית
    וגם כןן שומע ים תיכונית זה נחמד
    המחנה המשותף להם ששניהם בעברית וזה מעולה!אז שלא יתלוננו

  • 5.

    כמזרחי,הייתי מעדיף לראות אותו מתראיין לעיתון יותר רציני

    מרוקאי, 05/11/09 09:09

    אם היה מתראיין ל''פילוני'', נאמר, זה היה ממש משתיק את כל המבקרים על כך שהמזרחים נחותים ברמתם התרבותית, אבל הוא החליט להיות נאמן לעצמו והתראיין למעריב לנוער.
    כל הכבוד משה!!

  • 4.

    אין שכל אין דאגות (ל''ת)

    יוסי, 05/11/09 09:07

  • 3.

    נמצא שנתיים בתחום....וכבר מבין..פששששש (ל''ת)

    כ, 05/11/09 09:03

  • 2.

    השתלטות איומה !

    עידו, 05/11/09 09:01

    האמנים ה''אשכנזיים'' צודקים.
    אכן, המוזיקה המיינסטרימית בארצנו מתדרדרת מדחי אל דחי (עברית פשוטה, למתקשים: ממצב גרוע למצב על הפנים)

    עלק מתבכיינים. מי שמתבכיינים זה הזמרים המזרחיים. מאז ומתמיד

    ותמצאו עוד נושאים לשיר עליהם, כי נמאס כבר.

    הוא כל כך פופולרי עד שאין לי מושג איך הוא נראה ומה הוא שר. כי כל השירים האלה נשמעים בדיוק אותו הדבר.
    איך זה שבזמרים/ות ''אשכנזיים'' אפשר לזהות תוך שנייה מי המבצע ?
    מעניין.


    והבחירה בעייל גולען + סרית חעאדעאד בתור זמרי העשור זו פשוט בושה למוזיקה הישראלית.


    ''יש במוזיקה המזרחית ניואנסים שצריך לגדול עליהם כדי לדעת לשיר את השירים האלה'' - תגיד אתה צוחק ?
    הקצב אותו קצב, השירה אותה שירה, הנושא אותו נושא. כלום לא משתנה, רק הזמר שמרוויח על זה כסף.
    הכי מצחיק, שפעם, כשעוד הזרם הזה היה מקופח, היו זמרים מיוחדים שהיה כיף לשמוע. כדוגמת אביהו מדינה ואחרים.

    • צודק בכל מילה. (ל''ת)

      cinege, 05/11/09 09:48

  • 1.

    שמעת על מזרחיים בכיינים? להם מותר?? אז גם לאשכנזים מותר. (ל''ת)

    חחחחחחח, 05/11/09 08:58