• 49.

    ''הבועה'' הוא סרט מביך ועשוי רע!!!לא יוצרים גדולים מה לעשות... (ל''ת)

    יאק, 18/10/09 17:55

  • 48.

    אתה מלא שנאה, ביקורת ושיפוטיות

    עמרי (חילוני), 18/10/09 14:53

    כך שלא ממך הייתי רוצה לשמוע על אלוהים ומשמעות התנך, המצוות והחגים

    • מה הבעיה בשיפוטיות? גם הנביאים היו שיפוטיים וביקורתיים (ל''ת)

      רונן, 18/10/09 19:49

  • 47.

    ''טוב מאד,לחקור מפעליו,ואליו הזהרו משלוח יד'' (ל''ת)

    מוהדיב, 17/10/09 13:25

  • 46.

    אחת ולתמיד, אין הומופוביה, זאת המצאה של ההומואים

    Str8, 16/10/09 22:09

    לסטרייט אין שום פחד מההומו, אין לו פוביה, מי שחולה הוא ההומו. הסטרייט לא היה רוצה להיות הומו, אין לו שום הדחקה, הוא פשוט סולד מכם. קפיש?

    • אאוצ'..ממליץ לקרוא... (ל''ת)

      פשוט ככ' ו..נכון., 17/10/09 15:34

  • 45.

    באופן מפתיע

    קובלר , 16/10/09 20:50

    הסכמתי כמעט עם כל מה שאמרת בטור הזה.
    ח''ח מנחם באמת אין כמו גיא וגל אוחובסקי הגזים. למרות שאין לך מושג במוזיקה בכל זאת הייתי רוצה לשמוע מה יש לך להגיד על הבחירה אתמול. יגידו מה שיגידו, הבחירות הכלליות היו מבישות, ממש לא משקפות, בחירות ללא קשר אמנותי שבאות מבורות ואהדה ולא ממקום מבין. הבחירה בשרית חדד ואייל גולן כזמרי העשור רק מעידה על המצב הרע של ישראל במוזיקה, לא שאין אמנים טובים, דווקא יש (שלומי שבן אהוד ואביטר בנאי מאור כהן עמיר בניון ועוד רבים וטובים) הבעיה היא הקהל הישאלי, ניהינו מדינה מפגרת שאולי לא נעים להגיד אבל בכל מה שקשור לרוח, רובינו(ואתמול ראינו שלצערינו הרוב המכריע) ערבים. איך יכול להיות שזמרים כמו אייל גולן שרית חדד וקובי פרץ שלא יודעים דבר וחצי דבר על מוזיקה, כתיבה, הלחנה או על מקורות המוזיקה שעליהם הם נשענים זוכה לקונצנזוס כה רחב ועולים על שירים במצעד כמו בלוז כנעני(שבמקרה היה ברשימה אז הבאתי אותו כדוגמא), ועוד 1000 שירים יפים יותר וחשובים יותר שהם בעצם פיסלו את פסקול של העשור. דור אבוד, המדינה מתדרדרת.

    • אתה צודק,אבל צריך להגיד ים תיכוני ולא ערבי.כי מוזיקה ערבית אמיתית היא

      מיוחדת ויפה ומורכבת הרבה יותר מים תיכונית., 17/10/09 15:35

      ואני לא שמאלנית,חלילה נהפוכו,אבל ם יש משהו יפה בערבית זו המוזיקה..

  • 44.

    הגיע הזמן להוריד את הגיא הזה

    די גיא, 16/10/09 20:33

    אדם שמעולם לא ייצר בחייו דבר אחד. כל התוכנית שלו זה טורי הרכילות שיש בכל עיתון על אנשים שמייצרים משהו (טוב או רע). רכילות, רכילות, רכילות. די גיא!

    • חחחח..אהבתי את ה-''דיי גיא''..חחחח.. (ל''ת)

      חחחח..., 17/10/09 15:36

  • 43.

    איפה קוטנר איפה??? (ל''ת)

    מיי, 16/10/09 17:12

  • 42.

    זה נכון מה שכתבת אבל כרגיל הנושא הוא כסף

    אמירה, 16/10/09 16:48

    הקהילה ההומאית שווה כסף.

    ברגע שאנשי עסקים מגלים יעד כלכלי- לא מענין אותם כלום.

    בעבר היה רק בגדים למגורים- ברגע שגילו שילדים זה קהל יעד- פתאום התחילו להכין בגדי ילדים.

    אנחנו הסטרייטים, ואנחנו הרוב. אין מה לעשות. צריכים לסבול, כי זה סבל. את ההגשה והמנהגים ההומואים שזה לא ממש כייף לראות. אבל המניעים את עסקיים נטו.

    מתאפשר לאוחובסקי לעשות את זה רק בגלל שזה כלכלי, אבל בטעם רעעעעע.

    המחשבה על גברים שכלכך רוצים שידפקו אותם בתחת אותי היא מזעזעת.
    אז לפני שיקרע להם המעי הגס עשו לי טובה- דקה לפני- תורידו במינונים של התוכניות על הומואים יש רוב לסטריטים אם לא שמתם לב.

  • 41.

    צודק בקשר לבועה ושולי רנד כמה אפשר עם זה? (ל''ת)

    אייל, 16/10/09 16:40

  • 40.

    אויש, תנוחי. (ל''ת)

    סדומאי, 16/10/09 16:35

  • 39.

    אוחובסקי ובן הכי דומים

    גיאגיא, 16/10/09 16:07

    שני זקניפ פאתטים,קרחים,מכוערים,שמרנים בטירוף.ובעיקר,נטולי אינטיליגנציה ועומק.

  • 38.

    דברי הבל-חוץ מהסרט הבועה שצדקת בכל מילה-מזעזע (ל''ת)

    אופק, 16/10/09 15:43

  • 37.

    אתה כותב כמו ילד בן 5

    צחי, 16/10/09 15:26

    איך נותנים לך במה בכלל?
    מי אתה?
    איש נבוב שכמוך.

  • 36.

    מנחם אתה מרתק! כל שבוע-פשוט כייף לקרוא אותך.אתה לאשם על הברנזה.אומר (ל''ת)

    אמת בלי בולשיט של למצוא חן בעיני הקולגות., 16/10/09 14:10

  • 35.

    ''הבועה''

    הוהו, 16/10/09 13:46

    הבועה זה סרט? חשבתי שזה משלשל.

    • סרט בועה

      הבועה זה בועה, 16/10/09 16:15

      של דמיונות ופנטזיות של המחברים.
      אבל תכלס היה סרט נחמד לא להגזים.

  • 34.

    לעומת הטור המטופש שלך שבוע שעבר היום אני מרוצה, חוץ מההערה על גיא-

    אדר, 16/10/09 13:45

    אני לא סובל את האיש היבש והמגלומן הזה

  • 33.

    נו בסדר, אתה מקבל את ערוץ התעמולה השטני שלך נגד

    omadawn , 16/10/09 13:44

    אהבה גאה ונגד החופש של הומולסבים לאהוב בלי לקבל מנת ארס והתנשאות של ''זה שגילה את האור וחושב שהאמת מבצבצת לו מהישבן, ככה אלוהים אמר לו בעצמו!'',
    ואוחובסקי מקבל במה בערוץ אחר, שווה יותר, שהוא לא איזה בלוג פתאטי או חשיפה מכוערת באיזו וילה מלאה מצלמות.

    יש שוויון, ברוך השם..

  • 32.

    מר בן, ההומופוביה שלך דולפת מכל פסיק ואות.

    איתמר, 16/10/09 13:42

    לא משנה כמה תנסה ליפות את הטיעונים שלך, הם עדיין יישארו חשוכים, איומים ופרימיטיביים.
    גל אוחובסקי, שאינני מאוהדיו באופן אישי, עשה יותר למען החברה שאנו חיים בה, למען קידום הסובלנות, מאשר אתה עשית או תעשה. למעשה, אתה רק יודע לזרוע ריב ומדון, כפי שהוכחת בתוכנית הריאליטי המביכה שהשתתפת בה.
    לא מובן איך אתה מקבל במה, בושה וחרפה.

  • 31.

    יש הבדל בין מה שרנד אמר לבין מה שאתה אמרת..

    עידן, 16/10/09 13:09

    שולי רנד,זמר מצויין כשלעצמו, טען שהוא לא יכול לבחור בזמרת השנה מפני שקול באישה ערווה זאת זכותו המלאה!! כמו שזכותך המלאה לא לרוצת שגל אוחובסקי לא יעשה תעמולה הומולסבית..
    והעיניין עם ההרגשה הרוחנית.. ז ברור שמה שחשוב זה שנפיק את המסר מהמצוות שאנחנו עושים.. ושנשב בסוכה ונבין למה.. אבל בשבי זה גם צריכים לשבת בסוכה.. זה כמו שבן אדם יגיד שהוא מתחבר לטבע אבל לא יהיה מסוגל לישון בשק''ש..

  • 30.

    מתי תתגלה סוף סוף התעלומה ...

    שמריהו, 16/10/09 13:00

    על הטבססיביות שלך בעיסוק הבלתי נלאה בהומו לסביות אולי יש כאן סוג של ''כיסוי תחת'' תרתי משמע ?! צא לנו מהרקטום בנפיחה שקטה והמשך להרביץ בתורה נביאים כתובים שם תמצא פרושים טובים להפרעותיך הבלתי פתירים.

    • פחחח...חזק.. (ל''ת)

      אאוצ'.., 17/10/09 15:39

  • 29.

    וואו, זה עיוות מרשים של דברי הנביא...

    יוסטוני, 16/10/09 12:56

    הנביא מדבר שכל עוד ציון מלאה באנשים מושחתים אין טעם לעבודת ה'. ''בפרוש כפיכם וכו' אינני שומע כי ידיכם דמים מלאו''. מה שהכתב עושה זו דמגוגיה זולה ולא רצינית. כותב יקר, או שתלמד תנ''ך (תכף תגידו שהפרשנות שאני מציג זה לא הפשט. צאו מהסרט, זה לגמרי מה שכתוב). אגב, מוזר לי מאוד ששולי אמר שהוא מעדיף להופיע רק בפני דתיים, מאוד לא מתאים.

  • 28.

    מדוע יש חינוך הומו לסבי בטלויזיה?

    אד, 16/10/09 12:48

    מי הסכים לכך? מדוע ילדי צריכים לראות גברים מתנשקים בתכנית ריאליטי? האם אין כאן הגזמה?

    • לא אין. (ל''ת)

      אחד., 16/10/09 16:33

  • 27.

    נהניתי מהטור הזה. (ל''ת)

    גיא, 16/10/09 12:26

  • 26.

    מסכימה איתך בכול. (ל''ת)

    שדגכ, 16/10/09 12:18

  • 25.

    יוסף שביטי

    הערה למנחם בענין שולי רנד, 16/10/09 12:11

    אי הבחירה בזמרת העשור מסיבה כזו היא אכן אמירה בעייתית שצריך לבקר, ומוטב היה לו היה בוחר או לחלופין מתחמק בקצת יותר אלגנטיות, אבל ההיתלות שלך בנבואת ישעיהו מחמיצה גם עקרונית וגם לענין עצמו.
    המצוות בטלות בעולם שנגאל, עולם שהאדם בו לא צריך אותן כדי להתקרב לאל. טענה שאנחנו נמצאים שם מבחינת תפיסת זמן יהודית תהיה שבתאות לשמה, ובתור שכזו תוציא את עצמה מהיהדות.
    ובכלל, כדאי לשפוט אנשים ע''פ הסטנדרטים שאתה עצמך מציב, קרי ע''פ פנימיותם ולא חיצוניותם. על פניו נדמה לי ששולי רנד קרוב הרבה יותר לשניים שהזכרת מבחינת החיפוש הדתי שלו (מאשר נניח לשרי אריסון או אורי זוהר). שבת שלום לכל היהודים בכל הזרמים

  • 24.

    מדוע רק לש''ס ולימין הקיצוני מותר להפיץ תעמולה

    הומו, 16/10/09 12:00

    נגד הומואים? מותר לקהילה ההומו-לסבית להשיב מלחמה בכל ערוץ אפשרי.

  • 23.

    צדיק בסדום

    עמי, 16/10/09 11:46

    כל מילה בסלע, פשוט תעמולה הומו-לסבית. ''חד מניות'' זו בעייה פסיכולוגית ולא !! טיבעית.
    כמה שמטפלים בסכזופרניה כך צריך למצא פתרון למחלה הזאת אבל במקום לטפל באנשים שבאמת רחמנות עלייהם הופכים את זה לדבר טיבעי.

  • 22.

    כל מילה בסלע!

    האזרח הפשוט, 16/10/09 11:45

    ודי לשטויות שאומרים ומפיצים כל מיני ידוענים.

  • 21.

    סליחה ,אני פשוט נגעל מהעניין ההומו לסבי!! (ל''ת)

    יענקל, 16/10/09 11:44

    • ואני נגעל מחרדים, גזענים וכאלה שמחטטים באף. אז מה? (ל''ת)

      omadawn , 16/10/09 16:19

    • ומה זה אומר עליך, ר' יענקל? (ל''ת)

      סדומאי, 16/10/09 16:32

  • 20.

    איזו בורות......

    דוד, 16/10/09 11:35

    הלו? כמה תורה למדת שאתה כבר מבין שמצוות בטלות לעתיד לבוא? פעם למדת את הסוגיא כמו שצריך שאתה מדבר בבטחון כזה??

  • 19.

    הדומה והשונה בין אוחובסקי לבן

    יפעת, 16/10/09 11:28

    הדומה שניהם מנסים לעשות הון מחוסר אונם בשירה וברינה.שניהם לוקים בתאווה בלתי נשלטת לתשומת לב, ואחרון, הם לא חדלים למנף את נטיותיהם בפרהסיה כאילו שזה כ'כ מעניין.
    השונה בכ'ז בכך שהאחד פג תוקפו מזמן והשני
    הפך להיות האייקון של התקופה ועל זה נאמר ''פני הדור כפני הכלב''

  • 18.

    שולי רנד טעם עשרות רבות וטובות של ערוות בימי חייו הארוכים

    אחת שראה לה, 16/10/09 11:10

    לצערו, עכשיו נאלץ לטבוע בזו הענקית של אישתו

  • 17.

    אוחובסקי בוטה בעל אמירות מרושעות

    נעה, 16/10/09 10:57

    לא רק התעמולה ההומו-לסבית שהוא מוביל.
    בעודו תנחה תכנית בערות המוזיקה ומאחרי את האומנים המובילים של העשור, מקפיד אוחובסקי לשאול את כל האורחים מתי קיימו יחסים מיניים לראשונה.
    אחרי התנהלות כזו - אוחובסקי מוחרם מבחינתי. אין כל סיבה שאתייחס אליו בכבוד.

    • שאלות גסות

      דניאלה, 17/10/09 03:36

      גם אני לא אהבתי את סוג השאלות שלו. אילו הייתי זמרת, לא הייתי עונה על שאלה כזאת

  • 16.

    אויש תנוח כבר

    גאיו, 16/10/09 10:39

    במדינה חשוכה שבה נרצחים אנשים על רקע נטיותיהם המיניות, זה ממש פתטי שאתה מביא כהשוואה נסיון כביכול ל''החזיר'' את עברי לתלם, וכתגובה תקבל על הראש..
    אתה, כסטרייט בכלל לא מסוגל להבין איך זה לחיות במדינה תחת איום פוטנציאלי ברקע, כשאחוז לא מבוטל מתושביה חושבים שאתה סוג של בהמה או במקרה ה''טוב'' חולה וסוטה.
    ה''תעמולה'' כמו שאתה מכנה אותה עוסקת בערכי מוסר בסיסיים ביותר ובנסיון למגר שנאת חינם!

  • 15.

    עצוב נורא

    ביג דיק, 16/10/09 10:35

    לדעתי הגיע הזמן לעבור שלב בטיפול ולהחליף את הכתיבה הרדודה והמשעממת כריפוי בעיסוק, לטיפול תרופתי.

  • 14.

    מה שכתבת על שולי רנד זה שקר, ממש הוצאת דיבה

    מישהי, 16/10/09 10:32

    ראיתי את הריאיון שלו עם גל אוחובסקי והוא ממש לא התכוון לזה שאין פרנסה בהופעות מול דתיים (אמר זאת מפורשת לאחר שגל שאל אותו בשנית!!)
    הוא התכוון שאם יופיע מול תיים בלבד לא תהיה זו אותה השליחות מבחינתו!

  • 13.

    טיפש, מה שאתה עושה לא פחות גרוע מגל

    מישהי, 16/10/09 10:29

    אתה משתמש בבמה שנתנו לך כדי להסית נגד הדת תוך כדי אמירת שטויות מטומטמות שנובעות מבורות מוחלטת שלך. הוצאת דברים מהקשרם לחלוטין! הפסוק ''חודשיכם ומועדיכם שנאה נפשי היו עליי לטורח נלאיתי נשוא'' נאמר בהקשר אחר לגמרי. הקב''ה נוזף בישראל ואומר להם שהמצוות שהם מקיימים לא שוות כלום כל עוד הם עושים הרע בעיני ה'.
    בנוסף, שים לב שנאמר ''חדשיכם ומועדיכם'' ולא ''חודשיי ומועדיי'' שזה מרמז על מועדים שירבעם בן נבט בדה מלבו...
    בקיצור, חבל, סתם הוצאת את עצמך דפוק... פעם הבאה תבדוק את הדברים לעומק לפני שאתה כותב שטויות...

    • אבל הם בהחלט עושים רע, זה כל העניין

      רונן, 16/10/09 14:48

      מה זה, למשל, גירוש ילדי הגרים וההתעמרות בעולים ''שאינם מספיק יהודים'' לפי הרבנות, אם לא לעשות הרע בעיני ה'? ומה זה ''קול באשה ערווה'' אם לא שמרנות דוסית חשוכה שמתכחשת ליצירה האלוהית המופלאה הזאת, אשה?
      ובעניין הפרשנות שלך שהכוונה היא בכלל למועדים שהתקין ירבעם - נו, באמת... אנחנו מדברים על התנ''ך הנצחי, והנכונות שלו מתחדשת כל הזמן ועם הזמן

      • יפה. (ל''ת)

        לקרוא, 17/10/09 15:42

  • 12.

    מדינת ישראל היא מדינת אפרטהייד תקשורתי בה מיעוט שולט ומרעיל את הרוב. (ל''ת)

    אבי, 16/10/09 10:13

  • 11.

    להיות גאה בעידן הגאווה הגואה הוא עניין חשוב, המקדם שלום הומואי עולמי ! (ל''ת)

    יובל, 16/10/09 10:12

  • 10.

    ראוי לשבח, נושא אחר נושא אתה מככב!

    שלומי, 16/10/09 10:08

    ברגע עם יותר פנאי הייתי מפורט יותר. נהדר.

  • 9.

    תאר לך שהיית כותב טור בעיתון והיית מפיץ הגיגים הומופובים

    ראובן, 16/10/09 10:05

    מנחם, מתי תלמד שלא שווה לשנוא ולתעב ולכעוס. יש מספיק אנשים בעולם הזה שחיים על חצי הכוס הריקה שלהם.

    נכון, אוחובסקי לעתים מגזים באג'נדה שלו, אבל המילה ''תעמולה הומולסבית'' היא מזעזעת ולא במקום. אין כזה דבר. אתה משתמש בקונוטוציות שליליות של המילה ''תעמולה'' על מנת לקדם את האג'נדה ההומופובית שלך. איש קטן אתה.

  • 8.

    כולם לעבור צפונה

    מציל מיותר, 16/10/09 10:03

    אתה כל כך רדוד, שטחי ובור שזה מכעיס אותי שנכנסתי לכאן. זוועה עיתונאית.

  • 7.

    גל אוחובסקי- מלך הביצה המבאישה של תרבות הפופ

    עמית, 16/10/09 09:59

    יש אנשים שאין לי מושג איך הגיעו לתודעת הציבור, וגל אוחובסקי מככב בראש הרשימה. לאיש אין הבנה במוסיקה, ויש לו טעם מוסיקלי של ילדה בת 12.
    עוד בנעורינו ידענו להבחין בין אידיוטים כמוהו, שכתבו בעיתוני נוער ביקורות רדודות, ובין אושיות כמו יואב קוטנר, שהתוכניות בעריכתו היו תענוג צרוף של תיחכום מוסיקלי.
    אבל בישראל של היום אין מקום לאיכות או לאלטרנטיבה, רק לעליבות של כוכב נולד או להמוניות הסלולארית. רק בביצה המבאישה הזו אנשים כמו אוחובסקי פורחים ומלבלבים.
    אני מקווה שיום אחד נתעשת, נסגור לנצח את הערוץ שדחף לנו לגרון את ''זונה נולד'', נעיף את תרבות הפופ העלובה הזו לביבים אליהם היא שייכת, ונחזור לשמוע כאן אנשים שיודעים להחזיק גיטרה ולכתוב שירים טובים, ולא רק ללעוס ולמחזר אותם.
    ולאלו שיגידו מיד שאסור להתווכח עם רייטינג,אני אומר- אומללים, אין לכם מושג עד כמה נפלאה היא האלטרנטיבה.
    אגב, לידיעה: יואב קוטנר קידם פעם בתוכניותיו להקה אלמונית אחת מחו''ל. באותה עת, מר אוחובסקי יצא בתקיפות נגד ''תרבות האינדי'' של קוטנר, ועל השמעת להקות שלא מעניינות אף אחד. ללהקה הזו קראו רדיוהד. ודי לחכימא.

    • באמת? גל פסל את רדיוהד..? אחחח..געגועים לקוטנר... (ל''ת)

      ממליץ לקרוא.., 17/10/09 15:45

  • 6.

    וואלה. כמה תובנות מפגרות במאמר אחד.

    אלישע, 16/10/09 09:41

    אולי באמת תוציא לנו איה ספר שבו יובאו כל החידושים המבריקים שלך בענין הומואים מצוות ודקדוק?

  • 5.

    חבל שלא הכניסו לסל הבריאות טיפול שיתקן את ההומואים לסטרייטים ? (ל''ת)

    פסיכולוג דתי שמומחה לנושא, 16/10/09 09:39

  • 4.

    יודעים מי הכי מאוים מהומוסקסואלים?

    אלי, 16/10/09 09:20

    הומוסקסואלים מודחקים...

  • 3.

    תעמולה אנטי דתית-אורתודוקסית

    גלעד, 16/10/09 09:20

    האם במה זו נועדה לתעמולה אנטי דתית אורתודוקסית?? מה לך כי תלין על אוחובסקי?? אתה נוהג בדיוק כמותו!! מה גם שהציטוטים שלך פשוט מופרכים בהקשם ומעידים על חוסר הבנה בסיסי של הטקסט וההקשר

    תלמד, תבין, ואחרי כמה שנים תתבטא. בינתיים עסוק במה שאתה מבין כי אתה עושה את זה מצויין

  • 2.

    וואו אתה קוקו (ל''ת)

    מוקי, 16/10/09 09:08

  • 1.

    פעם ערוץ 24 היה מוסיקה ללא הפסקה. היום - ברברת אוחובסקי ללא הפסקה (ל''ת)

    הגיע הזמן לערוץ מוסיקה אמיתי, 16/10/09 09:05

    • מי בכלל צופה בערוץ הנידח הזה? אנשים נידחים, ערוץ שולי

      שלומי, 16/10/09 16:15

      אפשר לסגור אותו, אין לו עתיד. קשת פשוט מפמפמים אותו באופן מלאכותי, ומפסידים הרבה כסף.