• 164.

    אימא מחליפה אלי לוזון

    נועה אלימלך, 21/12/11 15:33

    הילה מזה חמודה והודיה ממש מתוקה

  • 163.

    צפיתי בפרק ואהבתי את משפחת לוזון

    ש, 03/01/10 01:50

    הרושם שאני קיבלתי הוא שמשפחה זו
    מתנהלת באופן מופתי ומוצלח ביותר.
    על מנת להחזיק בית ברמה שכזאת צריך
    לעבוד קשה.
    כל אחד מבני הזוג עובד קשה, תורם את חלקו
    ועושה את מה שהוא יודע לעשות הכי טוב.
    כך מתנהל כל עסק מוצלח!
    שוויוניות איננה חלוקה בכל המטלות,
    אלא בתרומה של כל צד לקיום מוצלח של הבית,
    ואין שום רע בחלוקה שכזאת,
    וסיגל היתה ממש מדהימה בעיני!
    סיגל איננה משרתת בבית:
    יש לה המון אחריות ועצמאות בניהול הבית
    הזה: חינוך הילדים, ניהול תחזוקת הבית, כלכלתו וכד'.
    למשרתת אין מרחב החלטות כזה- היא רק מבצעת
    פקודות ובוודאי שהיא איננה מנהלת את אדוניה.
    סיגל הרבה יותר סתגלנית מחדווה, ולראיה
    היא שרדה את הימים בבית המשפחה החדשה, בניגוד לחדוה (למרות שרואים עד כמה היה לה
    קשה).
    אצל משפחת סגל הערכתי את המודעות לאקולוגיה
    ואת הכנות המקסימה של חדוה
    (מדברת על רגשותיה ללא כחל ושרק), אך ממש לא הערכתי את השחצנות המופגנת שלהם כלפי סיגל
    (של דוידי וילדיו- לא בדיוק הבנתי מדוע סמכותיות וניקיון החדרים הם טיפשות).

  • 162.

    אני מכיר את אלי לוזון 25 שנים אדם נפלא כנסו...

    איציק מירושלים, 19/10/09 14:10

    אני מכיר את אלי לוזון עוד מתקופת הבינגו באולמי שרון. אדם מוכשר טוב לב ואדם איכפתי. מה שניסו לצייר את אלי זה ההיפך ממנו. ואת סיגל אישה מדהימה. ואם את עושה את הכל בכייף אשרייך. ולדעתי תמשיכו את החיים באותו מתכונת. איציק.

  • 161.

    אלי לוזון אתה בלתי נסבל , סיגל את אישה קטנה

    שירלי, 15/10/09 13:47

    שנים לא שמענו ממך ופתאום רואים אותך באיזו תכנית, מתנהג כמו מלך, עלק כוכב מדינת ישראל...שנים לא שמעתנו עליך עד לתוכנית האומללה , אתה גמרת אצלי את הקריירה ואני בזה לאישתך שחושבת שהיא אישה חזקה אבל מתנהגת כשפכה כנועה שכל תכליתה זה לשרת אותך ואת תחזוקת הבית. התוכנית גרמה לי להקיא ממך, אני מחרימה את שיריך.
    יש מספיק זמרים מזרחיים שמתנהגים נורמלי ופחות ברברים ואלימים כלפי זרים ונשותיהם הקטנות

  • 160.

    חדווה - אני ממליץ לך להתרחץ לפחות פעם בשנה (ל''ת)

    זה טוב לבריאות, 15/10/09 07:19

  • 159.

    סחתיין על כח הסבל

    דניאל, 14/10/09 18:10

    וואלה אלי, כל הכבוד על ההתמדה הזאת והאיפוק,
    קשה לקבל משהו כזה אבל עשית את זה בכבוד רב

  • 158.

    אלי לוזון - אנחנו איתך!

    דוד, 14/10/09 17:06

    כל מי שרושם סתם דברים לא מבין באמת מה זה תוכנית טלויזיה, ולא מבין שמראים דווקא את הדברים הפחות טובים בשם הריטינג

    מי שחושב משהו אחר, שפשוט יסתכל שוב על רשימת המטלות המצחיקה שחדווה שמה בכניסה לבית

  • 157.

    סיגל לוזון את גדולה @

    אחד שיודע, 14/10/09 14:51

    תמשיכי כך

  • 156.

    אלי אתה עננננק !!

    בר, 14/10/09 14:50

    אין כמוך ! =]

  • 155.

    הכל למען הרייטינג!

    שיר, 14/10/09 14:50

    סתם הכפישו את השם של אלי לוזון

  • 154.

    סתם הקצינו את הכל בתוכנית

    משה חזן, 14/10/09 14:49

    אלי אתה גדול וזה לא שינה לנו את מה שאנחנו חושבים עליך ! אתה מספר 1 !

  • 153.

    אלי לוזון מלך ! (ל''ת)

    גיא, 14/10/09 14:48

  • 152.

    ההפקה הקצינה את הכל לגמרי !!! (ל''ת)

    יהודה, 14/10/09 14:47

  • 151.

    משפחת לוזון מש' מדהימה!! (ל''ת)

    חנוש, 14/10/09 14:47

  • 150.

    אני במקום משפח' לוזון מגיש תביעה נגד ההפקה

    אחד, 14/10/09 09:53

    נכון שמפחדים מהתקשורת אבל דורון צברי הנחש הזה וחברת ההפפקה עשו בו מעשה שלא יעשה והציגו את הדברים בצורה חד צדדית ומכוערת . אני מקווה שמשפחות אחרות שחשבו ללכת לתוכנית ביחוד של מפורסמים ילמדו סוף סוף לקח לא להשתתף בקירקס הזהשנקרא ערוץ 2 אפשר לעשות הרבה כסף ולהתפרסם בלי ערוץ 2 אם לוקחים את הפורמט הזה מארה''ב אז שם זה אתה רואה איכות הפקה , בעוד כאן את רוב נסיון להכפיש .

    • נהופך הוא, נעשה חסד עם אלי לוזון האיש האלים ''כוכב ישראל'' אעלק

      אחת שיודעת, 14/10/09 13:55

      הרבה קטעים הושמטו כולל קטע שבו אלי מכנה את חדווה ''נאצית'' וכיוב'.
      חדווה ממש פחדה ממנו ובצדק - בוא לא נשכח שהאיש ישב בכלא על תקיפה רצינית.
      אם נעשה עוול כלשהו הוא כלפי חדווה ומשפחתה,
      משפחה מצויינת שאיכות הסביבה חשובה לה
      וערכים חשובים יותר מלק ורוד ופסים בשיער
      - תת רמה כבר אמרנו?

      • מעניין גם אם השמיטו את הסיבות...

        אחד ששואל, 14/10/09 17:46

        אולי התוכנית היא תת רמה,
        אבל להשליך את זה על משפחת לוזון זה פשוט עוול
        לקחת 2 עולמות שונים, לשים אותם יחד, ולהאשים מישהו מהם אחרי כמה דקות במסך...?
        זה נורמאלי ?

    • אתה בטח ממשפחת לוזון :-) תכל'ס הייתה אחלה תוכנית,

      אחת, 14/10/09 14:10

      ומה לעשות יש זמן מסויים לשידור החומרים המצולמים וזה עובר עריכה.
      מה שאי אפשר להגיד זה שנעשה ללוזונים עוול...
      ואף אחד לא הכריח את אלי לקלל את חדווה ולהשפיל אותה.

  • 149.

    סיגל מנהלת אישית שלו ובלעדיה לא היה שורד/מצליח/מתפרנס (ל''ת)

    על כל גבר לייחל לאישה כמו סיגל, 14/10/09 07:49

  • 148.

    בגלל חדווה ודומותיהה %הקהילה ההומו-לסבי האשכנזית פי-14 מכל עדה (ל''ת)

    אורי.ק, 14/10/09 07:19

  • 147.

    אהבתי את מש' לוזון. סיגל אשה נפלאה ואלי בר מזל.

    לילי בלום, 14/10/09 07:13

    כנראה אני מיושנת . אני חושבת שגבר צריך לתת יד ולעזור אבל מה שהמפלצת הזו חדוה דרשה ממנו זו התעללות. מה נשאר לה לעשות אם הכל הטילה על אלי? חדוה טיפוס מגעיל אהבאל הגבר שחי עם דבר כזה .גם מכוערת גם לא נעימה וגם מרושעת. לעומתה סיגל מקסימה , ממש עזר כנגדו . כל הכבוד. יחד עם זאת מותר לאלי לסייע לה קצת יותר ולא להטיל הכל על כתפיה.

  • 146.

    גב' לוזון הקימה מקדש סביב הפסל שלה והיא השפחה הראשית

    בעלת דעה, 14/10/09 05:20

    כל הידיעה הזו מכוערת ומעידה על היח''צ המכוער של משפחת לוזון. הערצה עיוורת של בעל אדיוט. חינוך לביטול עצמי של האישה. שפחה מודרנית. אלי לוזון (כמה לא מפתיע) מתגלה כאדם כוחני המרוכז בעצמו. גם אם לא כל מעשיה של חדוה היו מוצלחים, היא חשפה למעשה את פרצופו האמיתי.

  • 145.

    סיגל לוזון אחלה חדוה מסריחה (ל''ת)

    תת, 14/10/09 05:03

  • 144.

    סיגל לוזון אחלה חדוה מסריחה (ל''ת)

    תת, 14/10/09 05:01

    • חדווה אשה משכמה ומעלה וסיגל פריחה טיפשה ופרימיטיבית

      אני, 14/10/09 13:56

      ועבד נרצע של בעלה האלים והערס.

      • את יודעת כמה כישורים נדרשים

        מה את יודעת על חכמה?, 03/01/10 23:34

        לאדם על מנת שיעשה את מה שהיא עושה??
        היא מנהלת אישית ואדמינסרטיבית
        ומחזיקה בית וילדים בנוסף.
        זה לא דבר של מה בכך:
        על ניהול אישי מסוג כזה אמן משלם הון תועפות.
        סיגל,לכן, היא אישה אינטילגנטית שיש לה קריירה מדהימה!
        להביע דיעות פמיניסטיות זה סוג של copy paste
        כולן נשמעות אותו הדבר.
        אני מעריכה את הכנות של חדווה, אך לא מעריכה
        את תחושות הפטרונות והשחצנות שלהם:
        היא לא צריכה ללמד את אלי מה סיגל מרגישה בבית ומה היא רוצה, ואל לבעלה לראות את העובדה שסיגל לא חשה בנוח עם הבלאגן שיש להם
        בבית כסוג של פרימיטיביות, שילדיו ה''מתוחכמים''יצליחו להתחמק ממנה (בעוד שבראשית התכנית הוא הודה שמדובר בנקודת תורפה).
        סיגל באה לנסות ולהציג לילדים את מה שגורם לה להרגיש טוב תוך המון שיתוף פעולה מצידה, חדווה באה ממקום של חינוך מחדש ומתוך מלחמה שעוררה אנטיגוניזם.
        לו היתה באה בגישה הבאה:
        הבנה שיש לו את חייו, אך הקפדה על אחד הדברים מחייה הקודמים (סימליות- אי אפשר לבצע מהפיכה ), וגם
        לשתף את משפחת לוזון בעקרונותיה ואמונותיה.
        זה הרבה יותר יעיל מלצאת לשדה קרב, כזה שאלפי צופים צמאי דם (ואני בינהם) מריעים לו.

  • 143.

    התקשורת הישראלית מחדדת סיטגמות ויוצרת אפליות

    עטרה קלימי שגב, 14/10/09 04:20

    התקשורת הישראלית היא זו שגורמת ומחדדת את הסטיגמות בישראל, היא נזונה מהם והסטיגמות מחזקות אותה.

    על פי תפישתה של התקשורת הישראלית המזרחי הוא עצלן והאשה היא שיפחה, האשכנזי הוא נאור והאשה חופשיה ומאושרת. ולכן הם שמו דגש על הנושאים הללו כדי לחזק בתודעה הישראלית את הסטיגמות הללו.

    ואנו בני עדות המזרח במקום להחרים אותם ממשיכים לצפות בעוול הזה ותורמים לו כוח ועוצמה שאינם ראויים.

    בעיני גם הבית הפנימיסטי ראוי וגם הבית המזרחי ראוי כל אחד בדרכו מנהל את חייו כפי שהוא מבין זאת, מה שחשוב איך בני הבית מרגישים בתוכו, ועם כל אחד מוצא את מקומו ואת הנחת שלו בבית כל השאר בולשיט ושטויות.

    ולכן אני מציעה לכל בר דעת שנושא האפליה המעמדית מפריעה לו להחרים את ערוץ 10 או לפחות את הטלנובלה העלובה הזו אמא מחליפה כי רק כך הם יבינו שאנו לא חברה טיפשה ואי אפשר למכור לנו תוכנית כזו עם מסרים כל כך רדודים.

  • 142.

    שורה תחתונה ראינו עזר כנגדו וכנגדו

    אהוד מטבריה, 14/10/09 04:07

    מהמעט שצפיתי.אין ספק סיגל רואה בעצמה כמי שמגדלת ילד גדול בצמר גפן,מקדישה חייה לאומן שבבעלה-עזר כנגדו בפועל-עוזרת לו ולכל בביתה.חדווה לדאבוני פשוט כנגדו-אין מה להוסיף-מקווה מאד שלא כך פני הפמניזם.{נראה שבהווייתה מדובר באשה ממורמרת וכו'}חבל שאשה זו הוציאה דיבת הקיבוצניות לרעה-המפיקים הצליחו למצוא אחת מתוך מיליון.סהרורית כעסנית ועשו תוכנית.

    • אתה מטבריה וזה אומר הכל...

      אני, 14/10/09 13:57

      בטבריה חיים המון שוביניסטים.

  • 141.

    יצאת אפס...

    מושיק, 14/10/09 02:10

    הוכחת שאתה פרימיטיבי וטפש,בעל דעות קדומות,אבא נחות לילדיו,נצלן לא קטן ואשתך?משום מה החליטה להיות הסמרטוט המשרת שלך..אתה אפילו לא מגרד את ה...בלעדיה.היחס שלך לנשים כמו בחברות הכי חשוכות כמו חרדים ומוסלמים...איך אפשר עכשיו להנות מהמוסיקה שלך כשיודעים מי אתה באמת ואיזה אישיות ריקה אתה...הרסת לך את כל התדמית .

  • 140.

    סיגל פמיניסטית אמיתית-קרייה קרייה,אבל לא על חשבון היותה עקרת בית ! (ל''ת)

    ניכר גם כי היא שמחה ושלמה עם דרכה., 14/10/09 02:07

  • 139.

    אני דווקא חיבבתי את סיגל לוזון מאוד

    ענבל, 13/10/09 23:49

    היא בחרה לה דרך חיים וזו זכותה. חדווה היא כאילו פמיניסטית אבל הסיבה היחידה שנראית לעין לכך שהיא לא רצתה לסדר ולנקות לא הייתה פמיניזם אלא סתם עצלנות (שאני יכולה להזדהות איתה, גם אני שונאת לנקות את הבית ומתעצלת אבל אני לא קוראת לזה פמיניזם).הדבר הכי בולט אם כן הייתה שהביאו לבית של אלי לוזון אישה שלא יודעת לבשל, לכבש או לנקות וקוראת לזה פמיניזם.

  • 138.

    בעלה של חדווה הוא סוג של דחליל שמוכן לחיות בזוהמה ובברדק ולא פוצה פה

    וחדווה מגרדת כל היום ת'תחת ועושה ''שלום עם הערבים'', 13/10/09 23:47

    המשפחה הזאת מעוררת שאט נפש וגועל עד שבא להקיא.
    אם לא הייתי רואה, לא הייתי מאמין.

    • סיגל (138)...תפסיקי להגיב לכתבה בצורה אובססיבית, זה כבר פטאתי... (ל''ת)

      סיגל האפס, 14/10/09 00:18

    • לעשות מלחמה עם ערבים יותר טוב..

      לא הבנתי... מה .., 14/10/09 07:56

      בכלל לא ראיתי את התכנית

    • בעלה של חדווה גבר מקסים וחכם ושניהם זכו

      לילוש, 14/10/09 13:58

      בזוגיות מדהימה וילדים מהממים וטובים.

    • הוא אפילו לא דחליל. הוא סמרטוט ריצפה (ל''ת)

      ב, 15/10/09 08:36

  • 137.

    אלי סדר את השיניים בבקשה!!!!!!!!

    חנן, 13/10/09 22:55

    אני מעריך אותך מאוד ואוהב את שיריך אבל לפי דעתי אינך דואג לראה הנדרש ממך בתור אמן!!!
    סדר את השיניים שלך ומהר!! לא יפה לראות שיניים שחורות כאלו!!!
    יום טוב

    • אם זה עובד אל תתקן את זה

      טיפולי שורש ;סכנה בריאותית, 14/10/09 08:11

      www.rooted.tv
      שן שעוברת טיפול שורש ממשיכה לשחרר רעל לגוף ..המדובר במתכות רעילות שפוגעות במוח

  • 136.

    מה הקטע שבמקום בר מצווה הולכים לאינדיאנית?

    איזו מדינה, 13/10/09 21:51

    המדינה הזו מדרדרת מדחי אל דחי. את הבכור הם יחתנו בטקס קמבודי עתיק? אני במקומם הייתי עושה טקס יפני עתיק - חרקירי.

    • זה בסדר עם האינדיאנים

      קירי קירי, 14/10/09 08:35

      אתה יודע שיש לאינדיאנים חג דומה לפורים שלנו.. ובו האינדיאנים מתחפשים ליהודים עם כובע שטרימייל וציציות ..

      ובכלל ריקוד חסידי מאוד דומה לריקוד האינדיאני ...ההבדל היחידי זה הנוצות

  • 135.

    בושה לאשת לוזון, היא עבד והוא

    יחזקאל המזרחי, 13/10/09 20:41

    שיך ערבי. התביישתי לראות שבישראל יש אנשים שחים בצורה כזאת. לא פלא שהמזרחים שונאים ערבים. הם פשוט רואים את עצמם במראה. איך אישה מוכנה להיות עבד נרצע ? מה אין לה אישיות ? זה החינוך שקיבלה בבית, ועצוב שגם ילדיה יהיו כמותה.לוזון תזיז ת'תחת ותעשה משהו. איזה כבוד אתה נותן לאשתך ? שאתה מביא לה כסף ? זהו. בכסף קונים הכל ? פויה.

  • 134.

    תפסיקו ללכלך על אלי תתביישו

    דוד מיהוד, 13/10/09 20:24

    אני מכיר אישית את אלי הוא איש מדהים ומקסים, וגם סיגל נשמה טובה וילדים מקסימים שיש להם שיהיו בריאים בסך הכל אתם קנאים תתפוצצו.

  • 133.

    הכי מדהים זה הסמרטוט רצפה שיש לחדווה בבית

    אשכנזי ., 13/10/09 20:18

    גבר גבר יש לה . 3 בנים לא ממושמעים עם חדרים בבלאגן טוטאלי , הם מצפצפים עליו ואישתו רודה בו . לך תעשה קורס ברכישת אישיות .

  • 132.

    אם הוא נחשף ..אז מה הוא באמת , פרענק פערך או אשכנזי לבן ?? (ל''ת)

    גזען ישראלי, 13/10/09 20:17

  • 131.

    חדווה שוטפת את הריצפה אצלה בבית פעם בשנה (ל''ת)

    מעניין כל כמה זמן היא שוטפת את ערוותה, 13/10/09 20:00

  • 130.

    תוכנית מבישה ,חדווה פשוט דמות הזויה ...

    אחד, 13/10/09 19:48

    התביישתי בשביל לוזון שיצא כדמות כזאת . האמת בואו נניח את הקלפים על השולחן אלי לוזון הוא אמן ! מפונק ? קריזיונר ? לא יותר מאומנים אחרים , למעשה אפילו פחות . אבל מה לעשות נפלה אחת עליו מכה בתוכנית הזאת . אישה שאוהבת לדבר על שוויון אבל לעשות מעט מאוד . כול מה שהיא ביקשה זה שלוזון יעשה כמעט הכול במקומה . מצפה מאומן שמסיים הופעה ב2-3 לפנות בוקר לקום ב7 לקחת הילדים לבית ספר , ועוד מספרת לו אבל גם סיגל ערה עד שעות כאלה, כאילו שזה אותו דבר . הבן אדם זמר, מוציא הנשמה בערב בוודאי עד 4-בבוקר לא נרדם מתודלק מההופעה, היא פשוט פוסטמה החדווה הזאת . אבל מה שהכי מצחיק זה הילדים שלה , ה3 בנים שעושים מה שבא להם כאשר הגבר שלה החדל אישים הזה אומר למצלמה בגלוי שהוא אין לו כוח לחלק פקודות ומעדיף שקט .אתה קולט שהוא עסוק בלרצות את כולם ,ככה זה שאתה גבר סמרטוט , חדווה והבנים דורכים עליו , זה החינוך הפמיניסטי שהיא מעניקה לבניה .

  • 129.

    אלי גבר תלותי,שייח סעודי ואשתו שפחה טפשה....

    סיגלית, 13/10/09 19:48

    אלי יצאת מגעיל! אומנם אתה זמר אבל בתור בעל וגבר לחיים אתה תלותי,שובניסט! תזהר שלאשתך לא ימאס ממך!!!!

  • 128.

    התגובות ל-109 מאוששות ב-1000% את הכתוב בתגובה זו ללא כחל וסרק (ל''ת)

    אורי.ק, 13/10/09 19:26

  • 127.

    אלי מפלצת וגם אשתו של הפרופסור מפלצת לא פחות ואף יותר

    זיטו פרזיטו, 13/10/09 18:23

    כל הזמן היא מתלוננת וועושה השוואות אה ופרצוף 9 באב
    אלי לעומת זאת קולני ומפחיד עם חיוך של מיליון דולר (טפל בשיניים דחוף גבר) גם לא מציאה להיות במחיצתו
    סוג של תינוק נודניק בגוף של מפלצת

  • 126.

    הפמניזם הפך נשים לטוטליטריות על גברים.. תנועה זו התכוונה למשהו אחר..

    שושי אחיצורי , 13/10/09 18:21

    הפמניזם היה נכון ועודנו נכון כשמדובר בנשים עם גמישות מחשבתית וצרוף של תבונת הלב בכל עשייה ובוודאי בניהול בית ובקשר יומיומי עם בן הזוג והצאצאים.
    בית המנוהל ללא תבונה ובהעדר רגישות הופך להיות מפלצתי והרסני על כל יושביו או על חלק מיושביו.
    אין כל רע שסיגל אשת הזמר לוזון נוהגת בבן זוגה כפי שהיא נוהגת. קרוב לוודאי שהיא נהנת לתת, לפנק ולאהוב את אבי ילדיה את האיש שלה מפני שמגיע לו. היא דואגת לילדיו לביתו ולו והוא מספק את צרכיה הרגשיים, הקיומיים וכל השאר.מה רע בחלוקה זו??
    נשים הנוהגות כקלגס בביתם אינן נשים.
    גבר המצדיק את קיומו כמפרנס ודואג מגיע לו גמול על כל דאגתו זו.האים אלי לוזון לא יכול להביא עוזרת בית? יכול גם יכול אבל, אשתו שאלי עבורה הוא אהבה גדולה מעדיפה להעניק לאהובה את שחסר ונחוץ. היא רוצה גבר שיחיה הרבה שנים ואין לה עניין ל''הרוג'' את אהובה. סיגל נראתה מקסימה, אינה נדחפת, אינה משתלטת וחדווה בדיוק הפוכו של דבר.
    סיגל היא אשה חכמה וחייה נראים נפלאים.

  • 125.

    איך לוזון מצא אישה כזו? ממש התמזל מזלו.

    שיר, 13/10/09 16:59

    די הופתעתי. אפילו שהוצגה כשפחה - כל בר דעת יודע שבשביל רייטינג יראו רק מה שבא להם. (למרות שיש מצב שהוא שובינסט - אבל זה לא דבר כ''כ רע - גם אני שוביניסטית ומעדיפה שבעלי יעשה את הכסף ואני אפנק אותו ואתפנק איתו)...
    דרך אגב, אני אשכנזיה - והתרשמתי ממנה שהיא אחלה בחורה:)
    אההה - וסיגל - יש לכם כסף - קחי עוזרת בנוסף - מה יש אלי?? שחרר קצת - שסיגל תוכל להנות.

    • מצא אותה בחנות של סנו, סמרטוט רב תכליתי (ל''ת)

      יש לה עוזרת השואב אבק, 13/10/09 18:28

  • 124.

    סיגל כל כך היתגעגעתי (ל''ת)

    שואב אבק, 13/10/09 16:51

  • 123.

    בתוכניות הריאלטי יש עריכה שמקצינה מצבים אחרת יעבירו ערוץ (ל''ת)

    אבי, 13/10/09 16:49

  • 122.

    היו צריכים להחליף אים אישתו של חסאן נסראאלה אז הכל היה מסתדר. (ל''ת)

    ערבי מיזרחי, 13/10/09 16:45

  • 121.

    זמר ענק (ל''ת)

    עמיתוש, 13/10/09 16:37

  • 120.

    סיגאאאל!!! לא לשכוח למרוח לי מקדם הגנה על הקרקפת!

    אלי ל., 13/10/09 16:35

    קחי את הארנק, משקפי השמש והסיגריות, ותתחברי לרצועה, אנחנו יוצאים לסיבוב.

    • LOLLLLL!!! גדול! (ל''ת)

      אני, 14/10/09 14:01

  • 119.

    אלי יצא אוויל שוביניסט, הדס יצאה רדיקאלית דוגמטית

    וההפקה, כרגיל, יצאה מרושעת, 13/10/09 16:20

    וגם שני האחרים לא יצאו משהו.
    ועצה קטנה ללהקת קקופוניה, כדאי שתחשבו לעשות משהו אחר. לנגן ולשיר אינכם יודעים.

    • חחחחחח מסכים עם כל מילה :)

      פנדה , 13/10/09 17:18

      אכן להקת קקופוניה נשמעת כמו קקופוניה - מצדיקים את השם :)

      האמת היא כרגיל איפשהו באמצע, אבל לאמת אין רייטינג. בואו נקווה שיהיו לנו נשים כמו סיגל לוזון ובעלים כמו בעלה של חדווה (ולא להיפך) :)

  • 118.

    לסיגל את בחורה מדהימה והוצגת באור חיובי. (ל''ת)

    יעל, 13/10/09 16:15

  • 117.

    בארבע מילים: סיגל - סמרטוט. אלי - מלך. (ל''ת)

    יולי, 13/10/09 16:06

    • אולי מלך האהבלים השובניסטים (ל''ת)

      יכול להיות, 13/10/09 16:31

  • 116.

    סיגל - את אחלה אישה!!! (ל''ת)

    הקיבוצנקית מעוררת בי בחילה, 13/10/09 15:57

  • 115.

    סיגל יקירתי, מעריצה אותך, ''שאפו'' (ל''ת)

    מעריצה, 13/10/09 15:50

  • 114.

    ברגע שחדוה נכנסה הביתה היאחשבה איזה חיים של מלכה יהיה לה וזו הטעות שלה (ל''ת)

    רחלי, 13/10/09 15:28

  • 113.

    תינוק מגודל (ל''ת)

    נעמה, 13/10/09 15:19

  • 112.

    לסיגל כנסי

    גלית, 13/10/09 15:06

    אמנם חיים של אמן הם חיים שונים, אבל זה לא אומר שגם לך אין אישיות, את לא שיפחה .

  • 111.

    תת תרבות במילים עדינות

    מושיקו מהמרכז, 13/10/09 14:58

    חדוה אישה נבונה ואינטלגנטית אני מתפלא מה היא עושה בתוכנית שכזו. לגופו של עניין - ראינו אישת חיל - חדוה - במקום הכי לא מתאים לה - משפחת לוזון - חדוה - מקסימה, נבונה - לא נכביר מילים על מה שכבר צפינו בו בטלויזיה. בושה וכלימה - משפחת לוזון.

  • 110.

    חוסר שוויון מחד ולכלוך וזוהמה מאידך

    לימור, 13/10/09 14:51

    שני הצדדים בתוכנית זו לא היו טלית שכולה תכלת. משפחת הקיבוצניקים חיה בזוהמה ובבלגן לא נורמלי, ואף אדם שפוי לא היה נכנס לביתם אפילו לדקה. מה שיפה בבית זה זו השוויוניות בין בני הזוג ותו לא. גם הקטע שהילדים עושים ככל העולה על רוחם לא מתאים בכלל. לעומת זאת, משפחת לוזון חיה כמה מאות שנים אחורה. האישה מקומה בבית, לנקות ולמרק אותו (לא משנה אם יש גם 20 קומות), לנהל לבעל את החיים (כן, גם לדאוג לו כשהוא יוצא למשקפיים,פלפון וכו', רק חסר שהיא תלביש אותו וכיוצא בזה), לדאוג לילדים בהכל. אז מה אם הוא אמן? הוא אלוהים? משהו מיוחד? אני מאוד מצטערת - אבל היא משרתת, היא לא אישה. ככה לא מתנהגים לאישה שאוהבים. אבל כנראה שהיא חונכה כך והיא אוהבת את זה ונהנית מזה - אז שיבושם לה. אני בכל מקרה מעדיפה את השוויוניות בין בני זוג - את הסדר והניקיון אפשר תמיד לעשות ולשנות.

    • אלי תדאג לעוזרת לאשתך זה לא פיר מה שאתה עושה

      שמואל, 13/10/09 16:56

      חוץ מזה יצאת 10 למרות שאני פמיניסט במחשבתי

  • 109.

    זה לא לוזון וחדווה זה הבית המזרחי החם למול האשכנזי והמנוכר

    אורי.ק, 13/10/09 14:40

    זו התרבות המזרחית המכונה ''פרימיטיבית'' ע''י האשכנזים שקשרו לעצמם כתרים של נאורות שפיות וכי 9 קבין של חוכמה טלו עם היוולדם וכל היתר לא זכו בדזר וחצי דבר בהתאם לתפישת פאר תרבות אירופה 1939-1943 של השבחת הגזע הארי אשר הניב הרצח של 6 מיליון יהודים ועןד 30 מיליון אחרים.
    המשפחה האשכנזית קיימת רק בתאוריה עך הניר ולצורכי רישום בלבד ולמעשה אינה קיימת כלל וכל בן או בת מעל לגיל 18 החי בבית נחשב כפרזיט ומזיק בהשוואה לכלב או לחתול.
    הבית המזרחי הוא המרכז והלב המשפחתי בו הדאגה והאיכפתיות האחד מהשני קודמת לכל דבר אחר.
    האישה האשכנזיה לעולם לא תזכה ולא תגיע להיום אם הבית הנלחמת כל חייה למען ילדייה ובעלה ומכאן האושר שלה ואהבת הילדים והבעל דבר שאין דומה לו במשפחה האשכנזית ה-''שיוויונית'' הפמניסטית אשר מאבדת את מקומה במשפחה וכולנו ראינו את האהבה המעושה והמזוייפת של הילדים והבעל עם שובה של חדווה.

    • יפה אמרת!!! (ל''ת)

      רועי, 13/10/09 15:18

    • אתה מקשקש בשכל! (ל''ת)

      בלה, 13/10/09 15:33

    • תגובה דוחה ומגעילה!!!

      לימור, 13/10/09 15:43

      מה שייכת מחט לתחת??? מה שייך עניין בית מזרחי חם מול בית אשכנזי קר לכל שסיגל לוזון היא משרתת של בעלה ושל הבית. אני מכירה המון משפחות מזרחיות שהן חמות מאות, יותר ממשפחת לוזון, והאימא במשפחה לא משרתת, אלא אישה שבני הבית (הבעל והילדים) מכבדים אותה ועוזרים לה ביום יום! הכל תלוי בחינוך מהבית והחינוך בבית משפחת לוזון לקוי!! ומה הקשר בכלל לשואה - אתה לא מתבייש בכלל לערב את זה? אתה מתנהג כאילו האשכנזים המציאו את השואה או גרמו לה! חבל שהמשפחה שלך לא עברה מעט ממה שעברו בני משפחתי בשואה, ואז אולי לא היית מדבר בצורה כל כך מתנשאת, גזענית, אנטישמית ופרימיטיבית. גועל נפש!!!!!

    • חוסר שוויוניות מוחלט

      לימור, 13/10/09 15:47

      אתה מדבר כאילו כל בעלי התארים היהודים הם אשכנזים בלבד וכל הפמניסטיות היהודיות הן אשכנזיות. כנראה שאתה חי במדינה אחרת. עברו מזמן הזמנים שהאישה המזרחית יושבת בבית, מגדלת ילדים ומטפלת בבעלה ובמשק הבית. כיום יש נשים מזרחיות רבות שלומדות באוניברסיטה, פמניסטיות, חכמות ונאורות שהמשפחה שלהן נראית אחרת לגמרי. וגם להיפך - בקרב האשכנזים עדיין יש נשים שהן עקרות בית, יושבות בבית לגדל ילדים, לנקות את הבית ולבשל כל היום, לא לומדות ולא מעניין אותן דברים כאלה. היום כבר לא ניתן לראות הבדל כל כך גדול בין אשכנזים לספרדים. רק אנשים פרימיטיביים, גזענים ואנטישמיים כמוך עדיין רואים את ההבדלים האלה ואוהבת לבכות על כך. חבל שיש עדיין אנשים כמוך במדינה!!!

      • ללימור.נראה לי שהוא הצליח לעצבן אותך אה?

        יוסי, 13/10/09 16:38

        תגשי מותק למקרר ותשתי מים קרים.זה יעזור לך לישון הלילה.זאת המציאות לא יעזור האשכנזים הם עם עצלן מטבעו ויהיר מאוד ולא מנומס כמו שמנסים להראות לנו. החמימות המשפחתית הוא החיסרון הגדול שלכם את זה צריך להגיד לגברת חדווה שזה לא כתוב בספרים.לעולם לא יהיה שוויון בין גבר לאשה.כי ככה ברא אותנו האל.

        • אידיוט!!!

          לימור, 14/10/09 09:07

          זה מה שאני יכולה להגיד עליך ועל אנטישמיים מתנשאים כמוך! אתה לא שווה תגובה יותר מזה!!!!!!!!!!!!!

    • איפה למדת אנטרופולוגיה ?

      אשכנזי גאה, 13/10/09 16:47

      מאיפה אתה מסיק את הדברים חסרי שחר ופרימיטיבים בתפיסתם ? רק במשפחות שסיתנה קינאה בראשם יכולים לנהעביר אידיאלוגיות עכורות כאלה

    • הצחקת אותי... החום שאתה מדבר עליו במשפחות המזרחיות

      רויטל, 13/10/09 16:50

      זה שפשוף הסכין שכל אחד מבני המשפחות האלה תוקעים - סכינים אחד לשני בגב - ואח''כ משחקים אותה כאילו הבית שלהם ''חם''.
      ראיתי איך הצביעות חוגגת בבתים המזרחיים - כל אחד מלכלך על השני, שנאה קיימת שם לא אהבה, רדיפת בצע שכל אחד חומד לעצמו - רק שההבדל הוא שהם עושים את זה אחרי הגב - לא כמו האשכנזים ''הקרים'' שפשוט אומרים את האמת (גם אם קשה) בפנים.
      ועל השואה - הדברים שאמרת מבישים - ועדיף לא להתייחס לטיפשות של מזרחי.

      • מסכים איתך בכל לב.כל הכבוד לך. (ל''ת)

        עודד, 13/10/09 17:29

    • אנטישמיות כתרופה לרגשי נחיתות... מוכר לי מאיפשהו....

      פנדה , 13/10/09 17:22

      אתה מתאסלם בקרוב? חבל, כי נראה שיש לך את כל הפרמטרים, כולל הפנטזיונריות המזרחית.

      אני גדלתי בבית מעורב מזרחי-אשכנזי, ושום דבר מהסטיגמות ששטפו לך את המח איתן לא היית מוצא שם.

      • צודקת - כל הכבוד!!!!!!!!! (ל''ת)

        לימור, 14/10/09 09:08

    • כמה שטויות בתגובה אחת

      אשכנזי-ימני-דתי, 13/10/09 17:25

      אני לא יודע איזה משפחות הכרת אבל אתה צריך להכיר את הסוג האחר של האשכנזים אנשים טובים בעלי לב רחב ותצא מהבועה שלך

    • בטח חם.שייך סעודי שאשתו משמשת לו שפחה-איזה יופי. (ל''ת)

      עודד, 13/10/09 17:28

    • האינטליגנציה שלך היא ברמה של סרט בורקס

      ותו לא, 13/10/09 17:42

      פרימיטיבי!

      • צר לי אם לא הבנת אך דברי נאמרו כהתרסה ולא כהתפעלות . (ל''ת)

        עודד, 13/10/09 20:12

    • אמת דיברת - האישה האשכנזית גדלה כנסיכה מיוחסת

      צ', 14/10/09 09:42

      האישה האשכנזית גדלה כנסיכה במיוחסת, אם היא יפה ומוכשרת מספיק היא מוצאת בן זוג שווה בעל פרנסה טובה שמשיך לתת לה את ההרגשה של הניסכה מבית אבא, אבל אם היא לא ניראת משהו כמו חדווה ודומותיה אז מחפשים גבר לרדות בו ,איזה פרייאר שיאמין לשוויון הפמיניסטי המזוייף שלהם כדי להמשיך להרגיש שנסיכה , אם מןצאם כזה מה טוב ואם לא אז עושים ילד בבנק הזרע ושההורים יחזיקו מטפלות למען הילדים הרכים .

  • 108.

    סיגל, מאוד מצאת חן בעיני ונדהמתי שאלי לוזון מצא אשה כל-כך

    Chava, 13/10/09 14:29

    איכותית. האמת, ההפקה עשתה הכול בשביל שהצופים יהנו, ומה לעשות - היו המון צחוקים, לכן גם נהניתי, אבל הכול היה אכן מוקצן נורא. התחברתי אלייך גם בגלל הסדר והניקיון, אני בדיוק כמוך, כל יום מנקה.
    לדעתי, התכנית עשתה לך שירות טוב. כי עכשיו ראינו פן נוסף של אלי לוזון בזכות משפחה יפה, נקייה ומאוחדת. והכול בזכותך!!! תבורכי!!!
    chava3@netvision.net.il

  • 107.

    למה בית של שמאלנית כל כך מלוכלך?? לא הייתי מכניסה לשם אפילו את הכלב של

    מלוכלכים וגם צבועים וגם מיזנטרופים., 13/10/09 14:17

    הם בזים לאנשים בשר ודם שחיים לידם אבל דואגים לזכויות של אנשים מרוחקים וירטואלים - זה עושה אותך נאור רק בתאוריה.
    כמו אייבי נתן שהיה ''איש שלום'' אבל היה איש רשע רע עצבני וגם רוח.

  • 106.

    סיגל, שטפו לך את המוח ואת מאמינה שלשרת גבר זו הדרך לחיות. חבל (ל''ת)

    אין לך חיים משלך, 13/10/09 14:13

  • 105.

    ה-so called פמניסטית היא לא אחרת ממסרסת גברים, ולראיה בעלה השפוט

    היא, פועלת לפי ססמאות ללא גמישות לסיטואציה, 13/10/09 14:11

    ואלי לא יצא שובניסט אפשר היה להבין אותו...
    היא זו שפעלה ללא הגיון וללא נשמה יתרה.

  • 104.

    התכנית אמא מחליפה עשתה לאיש ההזוי הזה לוזון נזק תדמיתי אדיר (ל''ת)

    האישה שאיתו סמרטוט רצפה בשבילו, 13/10/09 14:11

  • 103.

    אולי הוא יצא גבר ,אבל את יצאת סמרטוט. (ל''ת)

    cinege, 13/10/09 13:51

  • 102.

    אלביס לוזון יש לך מזל שאתה לא לידי אחרת היתי מסניף אותך

    אסי דיין, 13/10/09 13:45

    אשתו של אלי היא יהלום ויש לו מזל גדול
    והפרופסור מקבל את רחמיי הכנים אשה כזאת מוציא ממנו אנרגיות וחופרת בקיצור לא בריא

  • 101.

    אין כמו סיגל

    דורי גילפז, 13/10/09 13:44

    סיגל אישה מדהימה מחזיקה בית לתפארת ילדים מחונכים פשוט תענוג, האישה שהחליפה אותה היא לא אישה היא גבר עם צורת חיים דוחה הכל מלוכלך ומבולגן ממש בושה, לגבי ההפקה תמיד אותו סיפור הכל בשביל הרייטינג מגעילים,

  • 100.

    משפחת אלי לוזון

    לבנה לוד, 13/10/09 13:42

    אתמול הייתי אצל אמא שלי והיא ביקשה ממני לראות את הסרט אמא מחליפה ששודר השבוע ,אז באמת ראיתי קודם כל אלי יש לך אישה אשת חייל,זה דבר ראשון וחוץ מזה איזה בית יפה יש לכם ממש לתפארת, ואיזה נקיון אני ממש נהניתי .והאשה שלך רצינית ומחזיקה את הכל לפי הסדר ,לפי דעתי אף פעם אישה כזו לא תוכל להסתדר בבית כמו זה ששלחו אותה אליו ,מכל מיני סיבות,ובעיקר הסדר והניקיון שהיו חסרים לה בבית שהיא נשלחה אליו,אבל תמיד טוב ללמוד שיש גם דברים אחרים בבתים אחרים,

  • 99.

    ליד יאניס אלק יווני לפני 3 שבועות יצאתה גדול והוא יצא דפוק בראש (ל''ת)

    צופה, 13/10/09 13:36

  • 98.

    שימו לב למאפיין משותף של כל השמאלנים האלה

    אשכנזי-ימני-דתי, 13/10/09 13:33

    שימו לב איך נראות משפחות שמאלניות ממוצעות
    *האם עצלנית ובעל סמרטוט- ואחר כך הם קוראים לשויון הנשים

    *בית מלוכלך ומבולגן

    *ילדים מרדנים וחוצפנים

    ואחר כך הם עוד קוראים לעצמם נאורים....

    • אשכנזיה - שמלנית - חילונית

      הדס, 13/10/09 14:59

      מוזמן אלי הביתה. אתה יכול לאכול מהאסלה מרוב שהבית מצוחצח. אל תעשה הכללות מטופשות. אבל זה לגיטמי לדתי ימני..

      • את עשית עכשיו בדיוק מה שהוא עשה - הכללה מטומטמת!!! ''אבל זה לגיטמי לדתי (ל''ת)

        רועי, 13/10/09 15:20

      • לא כי הקראוונים במעלה כורכום, פאר היצירה

        123, 13/10/09 15:25

        אתה מוזמן לכמה בתי אשכנזיים, לעומת הגן חיות שבוא אתה לוודאי חי, תוכל לראות חיים של אנשים מתורבתים...

        • אני גר בקראוונים במעלה כורכום?(!)

          אשכנזי-ימני-דתי, 13/10/09 16:12

          מאיפה הבאת את ההכללה המטופשת הזאת ודרך אגב אני עצמי אשכנזי ואתה מוזמן לביתי ולראות איזה יפה ומסודר הוא.

      • הדס החביבה,

        אשכנזי-ימני-דתי, 13/10/09 15:52

        לא התעסקת עם שאר הדברים כמו ילדים מרדנים ונשים שהופכות את הבעל שלהן לסמרטוט

        טוב נו זה בשבילך לא רלוונטי....

      • יופי, בבקשה תקחו אחד את השני ותעופו לנו מהעיניים

        פנדה , 13/10/09 17:24

        נמאס לי ממכלילנים גזענים מטומטמים - משני הצדדים. רק אידיוט שלא יצא אף פעם מהבית או לא דיבר עם אנשים אחרים יכול לחשוב ככה.

      • זה לגיטימי לדתי ימני לחוות דעה על שמאלנית רומנית חילונית.

        פיצעלה גרוייס, 13/10/09 18:06

        הרומנית החילונית היא תינוק שנשבה. לכן ביתה מצוחצח ומבריק ואפשר לאכול אוכל מיקרובי-ביוטי מהאסלה שם גם עושים על האש.

  • 97.

    קיצוניות היא לא נכונה בשני המקרים (ל''ת)

    הדס, 13/10/09 13:20

  • 96.

    סיגל כל הכבוד אשה למופת

    אביב, 13/10/09 13:18

    סיגל יקרה את אישה מקסימה כל הכבוד לך. תמשיכי לחיות את חייך כפי שחיית אותם עד היום. הבעל הילדים והבית הם הדבר הכי חשוב ונכון.כל הרוחניות והפמינזם עברו מן העולם. אנשים צריכים לחיות אך שטוב ומתאים להם. ואת צודקת כשאת אומרת שחיים של אמן מתנהלים אחרת.
    יישר כח והמשיכי להיות את.
    בהרבה כבוד וחיבה.
    אביב.

  • 95.

    סיגל את נהדרת ! יישר כח!! (ל''ת)

    מירי, 13/10/09 13:15

  • 94.

    גבר ואישה

    מרינה, 13/10/09 13:00

    כל בית מתנהל אחרת מה שחשוב שמי שגר בבית טוב לו בתוך המשפחה וגם לבד את האמת כל אחד יודע .
    אני מאמינה שגבר ישאר גבר ואישה אישה .
    זה לא אומר לא לעשות יחד אבל במסגרת הבית .
    ואיך שהוא מתנהל אומן שמופיע עד 4:00 בבוקר
    קשה לו לתפקד בבוקר אני בטוחה שגם לאישתו קשה אבל בכל זאת היא לא מופיעה !!!
    אפשר למצוא פיתרון לזמן חופשי ולקחת עזרה לבית בניקיון כביסה ועוד
    ראיתי את הבית של הגב' מהקיבוץ נראה שסדר וניקיון זה לא הדבר החזק בבית הזה אני לא חושבת שצריך לחיות בבית מרקחת אבל שיש סדר בחוץ יש גם סדר בפנים .
    חובה על ההורים לתת לילדים חיים טובים שקטים עם ביטחון ודוגמא טובה .

  • 93.

    הדימוי שלך של ''מזרחית עלגת''

    איש פשוט, 13/10/09 12:58

    לצערי שוב הוצגו המזרחים ,מימיי סרטי הבורקס,''טמבלים''.

    • לא נכון. האישה הוצגה כחזקה, פרקטית, ועם דיעות משלה

      אלי לוזון הוא ערס דוחה, וזאת עובדה, 13/10/09 15:03

      ואף מילה לא נאמרה שם על כך שהוא ישב בכלא כמה שנים על הרשעה בעבירת אלימות קשה.

      יש לו כישרון כפרפורמר מוזיקלי, ואיכות ווקאלית גבוהה, והכישרון הזה מיתרגם לכסף רב, כי לזמרים המזרחים יש האופציה של הופעות בשמחות משפחתיות, ששם זורקים כסף בלי חשבון, מה שאין לזמרים אשכנזים.

    • זו הפעם הראשונה שראיתי את לוזון והתחברתי אליו ולא נגעלתי ממנו

      פנדה , 13/10/09 17:30

      אל תשכח שהאיש הוא ערס ועבריין כבד, זה לא קובי פרץ - זה מהדור שאנשי המזרחית היו באמת עבריינים ולא צבעו את השיער (לוזון הרוויח מההפקר בעניין הזה :) ). דווקא הציגו אותו בצורה אנושית, רק כשהוא צחק עליה ואמר לה ''אנטישמית'' וראו את השיניים המפחידות שלו הרגשתי צורך לזפזפ....

  • 92.

    איך זה תמיד שמאלניות ליברליות וחובבות טבע תמיד באות יחד עם

    רוני, 13/10/09 12:40

    תנאי היגיינה קשים
    בתיים מזוהים
    חסך במקלחו ונקיון גוף
    בעל חנון
    חזות לא מטופחת ולא נשית
    וילדים חצופים

    ???????.

    • וטמבל הוא טמבל הוא טמבל - אפילו הוא כותב כאן את השטויות שלו (ל''ת)

      ואתה מזבל את המוח ברמות, 13/10/09 13:19

    • ואיך זה ש- ימנים שמרנים באים תמיד עם טיפשות וכיעור אה.. בעצם

      הילה, 13/10/09 14:10

      זה סטראוטיפ, ואתה סתם טיפש, לא משנה מה דעותיך הפוליטיות...

    • אדיר!!!!!!!!!חזק ביותר.נקרעתי. (ל''ת)

      רועי, 13/10/09 14:11

    • כל מילה בסלע...וברוב המקרים הן אשכנזיות מסרסרות. (ל''ת)

      ומשום מה הנשים המזרחיות מוצגות כעלגות, 13/10/09 14:14

  • 91.

    אלי הוא נצלן ולא אמן

    אלה, 13/10/09 12:32

    הוא הופיע עד ארבע בבוקר? אבל גם את חוזרת איתו בארבע, לא? אז למה את חייבת לקום בשבע והוא רק אחרי בצהריים? ומה הקטע הזה עם ניקיון הבית: לא נשאר לו כסף לעוזרת? נכון שזה מפגין טוב-טוב את האהבה שלו כלפי אשתו?

  • 90.

    אבל יש לי הרבה מה להגיד -סיגל אשה מקסימה סובלנית אמא נהדרת ..

    לא אני לא סיגל ולא צד שמכיר את אחת המששפחות, 13/10/09 12:19

    וכן בהתחלה היא היתה נראית לי פרחה אבל אחרי שצפיתי בתוכנית וראיתי את ההתנהלות שלה פשןו התרשמתי היא בהחלט יודעת איך להניע את המכונית ולהגיע רחוק היא עשתה את שיקוליה ואני לא מבינה מה זה עניינכם אם היא מטפלת בבעלה שדרך אגב מוגבל בראיה ב 50 אחוז ולא יכול לנהוג בעצמו מה לא הבנתם וחדווה שבהתחלה ממש הרשימה את כל הצופים אכזבה מזה ההתנהגות השתלטנית הזאת עם עשית מבעלך סמרטוט אז ...
    סיגל משקיעה בעסק משל עצמה ולעסק הזה קוראים אלי לוזון ואם אתם הצופים לא הבנתם את זה חבל מאוד
    סיגל אשה חכמה מקסימה אהבתי
    ולא אני לא סיגל ואפילו לא מכירה אותם וגם לא בדיוק מעריצה של לוזון אבל יש לי הרבה מה לומר

    • לא סיגל, אה?

      יובל, 13/10/09 13:18

      אז אתה אלי. איך השפטת אותה בכזאת קלות?! גברגבר.

  • 89.

    אלי לוזון יצא יותר נקניק מגבר !

    דוד, 13/10/09 12:18

    עם כל הכבוד לקריירה שלו .
    שיעזור בבית . שיעזור עם הילדים . שידאג לעצמו .

    את עבד בשבילו . עם כל הכבוד .

    גבר זה אחד שעוזר לאשתו בתפקידי הבית . שעוזר עם הילדים , קניות , וניקיונות .
    גבר זה אחד שהופך את אשתו למלכה . ולא לשפחה

    אלי לוזון ... יצאת נקניק . קח אחריות על עצמך . טוב שהיא לא מקלחת אותך גם ומאכילה אותך . מה אתה תינוק ?

    • וואלה - תינוק מגודל (ל''ת)

      רועי, 13/10/09 15:21

  • 88.

    מבין שתי הנשים בוודאי שגב' לוזון טובה יותר. אבל..היא ספונג'דור...

    גד הגמד, 13/10/09 11:59

    יעני, הנגטיב עשה אותה סמרטוט ריצפה. הוא לא מזיז ב..ה.
    הקיבוצניקית, פשוט פרזיטית שלא עושה כלוווום , הבית שם מסריח, הג'מעה דוחפים את הליכלוך מתחת למיטות ולארונות, העיקר לא לנקות. וחץ מטקסים אידיאנים מטופשים הם לא עושים כלווום לחברה..עוד פחות מחרדים.

  • 87.

    אלי היה בסדר איתה בסה''כ- כשלעצמו- יש לו עצמאות של ילד בן 4

    גיל, 13/10/09 11:53

    למרות הפרומואים המאיימים, אלי היה איתה בסדר, וקיבל אותה, יפה, באופן יחסי.
    כשהיא עצבנה אותו ממש, וזה קרה לא מעט פעמים, הוא ברח הצידה כדי לא להתפרץ עליה- וזה בבית שלו.
    היא ניסתה לשנות אותו ב-180 מעלות ביומיים, והתרגזה שהוא לא משתף פעולה.
    הוא כן שיתף פעולה- את כל היום שלו הוא סידר לבד. בבית כבר לא היה לו כח ובעיקר, ידע.
    הבן אדם לא עצמאי. אשתו דואגת לו להכל, אז את לא יכולה לצפות ממנו להיות עקרת בית במשרה מליאה תוך יום אחד, וכשזה לא קורה, להרגיש שהוא עושה לה דווקה.
    המשפחה השניה הייתה אפורה, לא מעניינת, ועם כל הכבוד לזה שהם קיבוצניקים, הבית שלהם נראה כמו מזבלה ציבורית. זאת הנאורות שחלק מהמגיבים הקטנים והגזענים מעדיפים?

    • אבל לדבר אליה יפה גם כשהוא כועס הוא לא יכול?

      sarimiri , 13/10/09 12:50

      הרי השתתפתם בתוכנית וידעתם מה הכללים שלה אז למה לא שיתף פעולה? אז נכון שאשתו לא נותנת לו בכלל לחשוב או לעשות משהו אז השרירים של לשונו פתאום השתחררו? אדם תת רמה.

      • מזל שהערס הזה לא נתן לה מכות. היא פחדה ממנו, ובצדק (ל''ת)

        האיש ישב שנים בכלא על אלימות, 13/10/09 15:08

        • נכונים דבריך. האיש הורשע בגרימת חבלה חמורה וישב בכלא (ל''ת)

          עודד, 13/10/09 20:14

  • 86.

    אז מה ראינו

    ali, 13/10/09 11:51

    אז מה ראינו-משפחה עובדת, מתפרנסת בכבוד,מנהלת בית נקי.האשה עוזרת לבעלה לפרנסה במקום להעסיק עובד.כמובן שרצוי להביא עזרה לניקיון הבית אם זה נחוץ.
    וראינו משפחה שחיה בליכלוך במושגים המודרניים המגלה אולי שמדובר על שני''שיוויונם''בלא לנקות. ולא ראינו מי בכלל עובד במשפחה בקיבוץ.הבעל זורק זבל ?

    • לגמרי!

      מיכל, 13/10/09 14:04

      תגובה לעינין!

  • 85.

    אישה פשוטה לאיש עוד יותר פשוט.

    הלבן, 13/10/09 11:48

    מצב פטאתי.

  • 84.

    תכנית רייטינג זבל של חילופי זוגות דוחים ומגעילים (ל''ת)

    כמעט תחתית בור הזבל בפרסומת., 13/10/09 11:46

  • 83.

    ''היא ראתה את הספרים של הילדים?''- עצוב מאוד (ל''ת)

    אם הילדים מובילים בקריאה בבית, 13/10/09 11:44

  • 82.

    העונה הזאת של אמה מחליפה מבויימת בבהמתיות בלתי רגילה, (ל''ת)

    בלי שום סאבטקסט, 13/10/09 11:42

    • נכון מאד

      נטע, 13/10/09 19:01

      יש גבול להקצנה שההפקה יכולה ללכת. לשלוח קיבוצניקית גיזענית עד לניו ג'רסי לבית כ''כ שונה ומורכב, הוליד תכנית בושתית מכל כיוון.
      במקרה של משפ' לוזון, יש לקחת בחשבון שכדי לרקוד טנגו זוגי , נחוצים שניים. לוזון לא היה בהמי והוא חי חיים לא שיגרתיים. אם מצא אשה שנהנית להיות לצידו ולקחת חלק כמנהלת עסקיו, שיהיה להם לבריאות. הקיבוצניקית לא הבאה שום ריגוש או ערך מוסף ומשום כך לא חיבבתי אותה בכלל. סיגל נראתה מטופחת ונשית ורק חבל שאינה מעסיקה עזרה ביתית על בסיס יומי. נכון, אין שום ערך מוסף להפגשת זוגות כ''כ שונים שאף אינם יכולים להפיק לקחים.

  • 81.

    סיגל את חמודה, אבל אין לך חיים משלך,כל אחד והבחירות שלו (ל''ת)

    שולי, 13/10/09 11:42

  • 80.

    סיגל

    חיימון, 13/10/09 11:28

    מאמי אל תקשיבי לאף אחד ואפילו לא לי.
    מה שאני רוצה להגיד לך זה שאת מדהימה וכן ירבו נשים כמותך.דואגת מפרגנת נאמנה ויפה,
    מצידי כולם יכולים לקפוץ,כולל הפקאצה מהגליל.איזה טיפוס מעצבנת היא בעלה והילדים הדוחים שלה.
    ושוב סיגל,בראוו.

    • רק עם הבדל קטן. הקיבוצניקים ידעו לעמוד בכללים שהסכימו והלוזון לא. (ל''ת)

      sarimiri , 13/10/09 12:53

  • 79.

    גם אני בעד הלוזונים

    אברי, 13/10/09 11:25

    החדווה הזו ניסתה להשפיט את אלי, כמו שהיא משפיטה את בעלה, תחת איצטלה של שיויון. למעשה היא אישה חזקה וכוחנית. ואחר כך היא התפלאה לראות, שזה חזר לה כבומרנג, והיא נשארת לבד. לא היה הגיון בנסות להטיל את הכל על אלי, ולנסות לצייר את אישתו כאילו היא שפחה שלו.

  • 78.

    לוזול צריך להתעודד מכך שמעכשיו הילדים יעריכו את ההורים שלהם!

    חדווה הפרה, 13/10/09 11:23

    לא ראיתי אני מתרשם מהכתבה בלבד ונראה לי כי לוזון ואישתו יותר הגיוניים וחיים בכיף מהמשפחה הפסיכית !
    עכשיו הם וילדיהם יעריכו יותר את מה שיש ולא יקחו את זה כמובן מאליו..אפשר גם לאיים על הילדים ..אם לא תעשו וכו חדווה תבוא לשבוע !

  • 77.

    לך תעשה שלום עם אשכנזים! (ל''ת)

    חוממו, 13/10/09 11:19

  • 76.

    אני לא בטוחה שאני רוצה להיות פמיניסטית, אם זה אומר לכלוך, הזנחה

    אחת, 13/10/09 11:15

    חוסר טיפוח, חוסר חן ואפילו עצלנות במידה מסויימת. אם זו הפרשנות לפמיניזם - אז אני מעדיפה את חייה של סיגל.

    • לא נכון

      אלמונית, 13/10/09 15:51

      לא תמיד להיות פמיניסטית זה אומר לכלוך והזנחה. במקרה חדווה מוזנחת ומלוכלכת מאוד. אפשר להיות פמיניסטית ועדיין לדאוג לבית נקי (יש עוזרות בית בימינו וכמובן שאפשר לנקות לבד) ובטח ובטח לא צריך להיראות כמו שהיא נראית - יש הרבה שמטפחות את עצמן. לא צריך להכליל אף אחד!

  • 75.

    אלי לוזון ערס צעצוע שמחזיק פראיירית בבית (ל''ת)

    אהרוני, 13/10/09 11:15

  • 74.

    לוזון יצאת גדול...תלמד אותי גם איך הופכים אישה למשרתת (ל''ת)

    צרעה, 13/10/09 11:12

    • כסף מדבר....כסף מדבר... (ל''ת)

      אני, 13/10/09 13:19

  • 73.

    יש בהחלט צדק בדבריה - שני עולמות שלא יפגשו אף פעם!

    אוביקטיבית, 13/10/09 11:12

    ראיתי פרק אחד - זה מקומם לראות את היחס של הקיבוצניקית. מה בדיוק ההישגים שלה?? לחיות בזבל? דוקא סיגל - היתה בסדר. וניסתה כמיטב יכולתה. אלו שני קוים מקבילים שלא יפגשו לעולם.

  • 72.

    טוב היה עושה באם לא היה מראה לנו לוזון את הצד המכוער שלו (ל''ת)

    צרעה, 13/10/09 11:11

    • צרעה

      מרינה, 13/10/09 13:02

      השם אומר הכל

  • 71.

    סיגל היא מה שניקרא:יש אישה בבית

    אמירה, 13/10/09 11:08

    זה נכון שגם חדווה לא יצרה שוויון באמת היא נתנה בחלוקה בימים שלה שאלי עושה הכל.
    והיא בעצם לא עשתה כלום.

    היא באמ לא באה לשם בתור אישה אלה בתור רס''ר.
    הבית של חדוה הראה על אישה שלא רוצה לעשות כלום. המזבלה בחדרים של הילדים זה לא משהו רגיל שרואים כל יום. אנחנו היינו בשוק. שלא יהיה נוצץ זהב אבל שלא יראה כמו מזבלה.

    בקיצור, סיגל היא מה שניקרא:יש אישה בבית.
    וחדווה זה נקרא: חיה עם אמא בתנאי פנימיה.פלוס בונוס: ג'יפה זה בסדר.

  • 70.

    לא משנה, אפילו אם העריכה היתה ל''רעתכם'', עדיין אלי לוזון - מזעזע!

    דנה, 13/10/09 11:05

    פשוט מזעזע!
    תינוק מגודל וחסר אונים. שוביניסט שלא רואה מימינו ומשמאלו.

    אם הוא מוגבל, זה משהו אחר. אז צריך להגיד את זה מראש, שהוא מוגבל.

  • 69.

    האמת? כולם צודקים

    באבא, 13/10/09 10:54

    גם ההפקה השתמשה בעריכה מגמתית
    גם הלוזונים לא הרשימו
    וגם הסגלים לא.

  • 68.

    הספרים של הילדים- זה מה שיש לך?

    1, 13/10/09 10:52

    כשמחפשים ספרים בבית לא מחפשים את קופיקו וחבריו. ודרך אגב- כששוןאלים אותך אם קראת היום עיתון, לא מתכוונים למעריב לנוער....
    הילדות שלך פחדו ממנה? דווקא נראה היה שהגניבו אליה חיוכים, גם כשרבה עם אלי, אז נכון יכול להיות שזו עוד מניפולציה של העריכה אבל בחייאת ראבאק אישה תפקחי את העיניים לפחות ותראי- אולי את באמת סמרטוט שלו והוא איש מגעיל שרואה רק את התחת של עצמו?
    אם אחרי מחשבה תגיעי למסקנה שלא, הוא מתחשב בך ועושה למענך את המיטב כמו שאת למענו, אז סבבה לך שיקפצו לך כולם.

  • 67.

    אין לך מה להצדיק, מה זה כבר משנה? פעם הבאה פשוט אל

    איל, 13/10/09 10:52

    תעשי תוכנית כזאת.
    למדי והביני מה היה והמשיכי הלאה עם תובנות חדשות.
    בגלל שאת נלחמת ככה, נראה שיקח לך הרבה זמן להבין.

  • 66.

    אין להם תרבות ודרך ארץ הוא מתפרץ כמו ווזוב חדווה אנטלגנטית והגונה (ל''ת)

    משפ' לוזון נמוכה ורדודה, 13/10/09 10:52

    • כן...חדווה היא אישה הגונה,אינטיליגנטית,ג'יפה,עצלנית,שתלטנית ועוד.... (ל''ת)

      ממש יידישע מאמא הפמיניסטית הליברלית !!!, 13/10/09 13:06

      • אכן נכונים דברייך ואני מצטרף אליהם ומחזק את ידייך. (ל''ת)

        עודד, 13/10/09 20:15

  • 65.

    סיגל ואלי לוזון הם בדיוק פרצופה המחליא של המדינה הם נמוכים יותר מים המ (ל''ת)

    אסתר אשה מהישוב, 13/10/09 10:49

  • 64.

    רק אל תשכחי לקחת את הסיגריות והארנק שלי...

    אלי ל., 13/10/09 10:42

    מייד כשאת מסיימת לנגב לי את התחת

    • חחחח ענק! (ל''ת)

      טו-אוב., 13/10/09 12:47

  • 63.

    מי שהולך לתוכניות מהסוג הזה לא יכול לבוא בטענות לאף אחד (ל''ת)

    חוץ מלעצמו, 13/10/09 10:41

  • 62.

    הצטלמתם כדי לקדם את האלבום החדש שלו !! (ל''ת)

    צפיתי, 13/10/09 10:38

  • 61.

    מי בכלל רואה את הזבל הזה ?

    cinege, 13/10/09 10:35

    25 % ריטינג? בושה וחרפה.

  • 60.

    אלי פרזיט

    טל, 13/10/09 10:33

    סיגל תתעוררי!!!!!!!!!! בעלך פרזיט, זה שהוא אמן לא אומר שאת צריכה להיות השפחה בבית !!!!!
    הוא עשה ממך הכלב הצייתן שלו.....חבל,נראה לי שאת מסוגלת ליותר, אני יודעת שפעם הבאה שאשמע אותו ברדיו פשוט אעביר תחנה...

  • 59.

    תעשו לי טובה....

    einat162, 13/10/09 10:31

    ברור שריאלטי יעשה עיוותי מציאות פה ושם בשביל רייטינג- אבל זאת לא היתה תכנית בשידור חי.
    הם לא חתמו על הסכם עם ההפקה לפני? על דבר כזה אי אפשר סתם להשתתף- במיוחד כשהמשתתף הוא סלברטי ( ברמה זו או אחרת.....).

    ה''ניגוד המוקצן'' היה צריך להגיע מ ''ניגוד'' כלשהו קיים.

  • 58.

    ניסית לקדם תקליט ולמדו אותך על החיים

    מימי, 13/10/09 10:26

    עם כל הכבוד לאלי לוזון הוא לא זמר כזה ששומעים עליו שעד כדי כך עסוק.
    מטרת התוכנית לקדם אותו ושיכירו אותו ומה יצא?
    שכל עם ישראל ראה כמה את פרירית ומשעבדת עצמך והוא כמו מלך פרה עליו מה יקרה אם ירדים את הילדה שלו.
    הפה שלו גם פרחי כדי שילמד לדבר..

  • 57.

    למה הליברליות האלו תמיד מכוערות והבעלים שלהם נראים סמרטוט? (ל''ת)

    צופה מהצד, 13/10/09 10:09

    • ממש נכון!!! חשבתי שרק אני שמתי לב לתופעה הזו (ל''ת)

      גלית, 13/10/09 10:48

      • תכל'ס - יש לי תאוריה בנושא

        מיכל, 13/10/09 11:05

        בגדול, חלק מזה שהם לא מסדרות גבות ולא משקיעות בעצמן זה הפמיניזם עצמו..
        מה שמפתיע שדווקא זו שכולם קוראים לה שפחה וכביכול פחות משכילה מהשפחה חייה נראים יותר עגומים ופחות חיוניים- מרוב אג'נדות אין ויטאליות בבית..

    • כל כך נכון !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      מסכימה, 13/10/09 12:11

  • 56.

    הטלוויזיה הישראלית מבוססת על דעות קדומות.

    אורטל מתל אביב., 13/10/09 10:09

    ילדה של זמר מזרחי, שמנגנת למשל מוסיקה קלאסית על פסנתר, זה דבר שחורג מהדעות הקדומות אז לא משדרים את זה. העיקר שהראו את הקיבוצניק המחוצ'קן עם הלהקה האיומה שלו, שהכלים שלהם אפילו לא מכוונים וכל אחד מנגן על סולם אחר.

    • נכון, הילדים המנוכרים ללא נימוסים עם הדעות הקדומות שלא מקבלים את השונה (ל''ת)

      העיקר ''להקת הרוק'' עלק..., 13/10/09 14:17

      • הילדים, כולם, דווקא היו בסדר גמור. הישג גדול למרות הורים כאלה (ל''ת)

        מישהו, 13/10/09 15:15

  • 55.

    סיגל, נשמה, הגיע הזמן להתעורר!!! את אשה שפחה!

    כל כך הרבה כסף ואי אפשר להביא עוזרת???, 13/10/09 09:59

    חוץ מיזה, מה הוא תינוק? לא יכול לדאוג לעצמו לפלאפון ולסיגריות לבד??
    ומה יקרה אם הוד מעלתו ינהג לבד?
    אלי לוזון אימץ לעצמו גינונים של אלוהים!
    גם אם יש לך קול טוב, אלי לוזון, אז מה?

    לקבר אתה תיקח את הקול הטוב שלך? או שתיקח את החסד שאתה עושה עם אשתך והילדים???

    • סיגל תעשי לי ילד!!!!!!!!

      אישה אישה, 13/10/09 10:33

      סיגל את חלומו של כל גבר.

      • איכס, איזו הגזמה! (ל''ת)

        xxx, 13/10/09 11:14

      • וסיוט של כל אישה (ל''ת)

        חלומו של כל גבר מגודל.., 13/10/09 11:45

  • 54.

    סיגל אהבתי אותך מאד את מדהימה, הייתי רוצה חברה כמוך (ל''ת)

    דנה, 13/10/09 09:57

  • 53.

    15 כל כך צודק (ל''ת)

    ליאת, 13/10/09 09:52

    • ליאת, ממש קראת את כל התגובה הארוכה והמשעממת של 15? (ל''ת)

      אין עבודה היום?, 13/10/09 11:13

      • אתה מקרה עצוב...אולי כדי שתלמד לאהוב את עצמך, נשמע

        ANTAFAGOSTA, 13/10/09 13:28

        שאתה במצב לא מזהיר במיוחד.
        אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק.

  • 52.

    רואים שמשפחת לוזון ברברית .במיוחד אישתו

    מהקיבוץ יצאו לוחמים ומלוזון יצאו ברברים., 13/10/09 09:51

    כיצד ניתן להשוות את המשפחה מהקיבוץ למשפחת לוזון?
    לוזון חיים במרחק שנות אור מחיים אמיתיים.
    לא הייתי רוצה את הכסף ואת הבית של לוזון.
    הייתי מעדיף את הקיבוץ ובלי כסף כלל.

    • הקיבוץ והמשפחה

      יעלה, 13/10/09 11:41

      באים עם הטינופת.
      לא שאני מצדיקה את משפחת לוזון והתנהגותו של אלי אבל הטינופת של המשפחה הקיבוצניקית העלתה לי את מיצי הקיבה...

  • 51.

    חדווה באמת נראתה כמו אשה מוזנחת לא נקייה אכזרית כוחנית ושתלטנית

    א.ב.ס.ט, 13/10/09 09:48

    ''פמיניסטית ....לא אסטטית לחלוטין..מתנשאת.

  • 50.

    Oded@varicom.co.il

    עודד, 13/10/09 09:46

    אני בדרך כלל לא רואה תכניות כאלו וזו הראשונה שראיתי.לדעתי משפחת לוזון יצאה מצויין, סיגל לוזון יצאה כאישהנ חזקה, המנוע האמיתי מאחורי בעלה המצליח. לוזון אדם מקסים. אגב מוזיקה מזרחית עושה לי פריחה. הקיבוצניקים מסמנים את שקיעת צבילזצית העבר החיה בסחי מבחירה!

    • מה זה varicom.co.il ?

      אורטל, 13/10/09 10:34

      אין שם שום דבר.

      סיגל תפסיקי להמציא כינויים ולהגיב לעצמך!

      • בבקשה אורטל - זה הקישור הראשון בגוגל

        רועי, 13/10/09 15:32

        http://www.varicom.co.il/

    • לוזון ''אדם מקסים''?? זה ערס גס רוח, בהמי ומאיים, עם עבר בכלא על אלימות

      טעמך מעיד עליך דברים רעים, 13/10/09 15:20

      למרות כשרונו המוזיקלי והאיכות הווקלית שלו.

  • 49.

    ברוכה הבאה לעולם הריאליטי

    ענת, 13/10/09 09:46

    מה היא חשבה שזה סרט דוקומנטרי.
    בריאליטי כמו בכל תוכנית מחפשים רייטינג וצפוי שיראו רק את מה שמעניין.

  • 48.

    ממש אבל ממש ממש זה ריגש אותי.

    סבא של רוני , 13/10/09 09:46

    מי זה ההוגה של תוכנית זבל זאת?
    הטרוף והטימטום של הערוצים המסחריים עובר על גדותיו.
    שישדרו תוכניות כאלו בערוץ ניד נניח 487 [באם יש כזה] ולתוכנית אוילית כזו אסור שתקבל חלקיק כותרת בעתון.
    אנחנו במו ידנו גורמים לטירוף ולהורת הרמה של שידורי הטלויזיה.

  • 47.

    רשע

    אבי, 13/10/09 09:41

    יש לו פרצוף של רשע שהוא קרא לה אנטישמית היה לו פרצוף של פרדי קרוגר

  • 46.

    יש אמת בדברים שאת אומרת, יחד עם זאת את צריכה להבין שאלו כללי המשחק...

    אור, 13/10/09 09:36

    והכללים אומרים.. שאם את ''אשה מזרחית'' את שפחה במקרה הטוב ומטומטמת במקרה הגרוע שאין לה ספרים בבית והילדים משחקים בחוץ ברחוב ולא הולכים לחוגים ועוד ועוד...כדאי מאוד שתביני וכולנו צריכים להבין שכך מתנהלת התקשורת. ישנם חבורה של גזענים קטנים כגון:מפיקים במאים יועצים שיש להם תפיסת עולם מהבית שבה הם גדלו וחונכו וקשה להם מאוד לשנות את עצמם או שלא רוצים...אין לך ולשכמותך את הכוח לעשות משהו בנושא זה.
    העצה היחידה שיש לי לומר לך ולאחרים,לא לשתף פעולה משום סוג עם המדיה הזאת ולא להתפתות אחרי הכסף שמציעים או הפרסום הכל הבל, והדוגמה הטובה ביותר שאת יצאת במפח נפש מכל הפרוייקט הזה.

    • אולי הבעיה שלנו, של מזרחיים, היא שעדיין לא יצאנו מרגשי נחיתות שלנו?

      sarimiri , 13/10/09 12:05

      מה כאן שייך למזרחי ואשכנזי? התוכנית היתה מאוזנת מאוד. אם הם היו רוצים להשפיל את המזרחית היו אומרים לאשכנזיה לנקות את הבית לפני שהיא מופיעה בתוכנית. וזה הם לא עשו. התוכנית הזאת (התחלתי לראות מאז הקיבוצניקית וההומואים) בשביל להראות 2 עולמות שונים. ואם זה הם הצליחו מאוד.יותר מדי הצליחו.

      למזרחיים שבינינו, הגיע הזמן שנבין שאין אפליה יותר. היה לנו נשיא מזרחי,(חבל שזה קרה) היה לנו שר הבטחון, רמטכ''לים מזרחים. מה עוד צריך לקרות כדי שנבין שהבעיה, אם יש, אז זו אצלינו ולא אצל האשכנזים? אם כבר יש אפליה אז היא ההיפך. היום האשכנזים מופלים יותר. תחשבו על זה. נכון יש יותר מזרחים בבתי סוהר. למה? במה האשכנזים אשמים שאנחנו מביאים ילדים כשאין לנו אמצעים לגדל אותם? אין לנו אמצעים לתת להם לימודים אקדמים? מה האמא אשכנזיה לא היתה רוצה שיהיו לה יותר ילדים ונכדים שישבו ליד השולחן בחגים? אני בטוחה שכן אבל היא חשבה על העתיד שלהם? עדיף שיהיו פחות אבל שלא יבכה מחר.

  • 45.

    האמת?

    מרינה, 13/10/09 09:32

    כשראיתי את התוכנית בהתחלה חשבתי שסיגל היא עבד...אבל ככול שעבר הזמן הבנתי שהיא אישה מדהימה, ושכל משפחה חיה כמו שנוח לה, שלסיגל זה חשוב לנהל את הקרירה של אלי בגלל שמאחורי כל גבר מצליח עומדת אישה , כל הכבוד לה על מה שהיא עושה וזו הבחירה שלה! היא ממש לא סובלת, יש בינהם אהבה מטורפת ורואים את הניצוצות בעיניים , ומי אמר שהיא רוצה או צריכה עוזרת? כל אחד וסיגנון החיים שלו! המשפחה השניה עם כל האובססיה של הזבל האורגני....יכלו לזרוק בפחות פחים ולנקות קצת יותר בבית...עלק שיוין.... האישה שם נירדמת בכל צעד שהיא עושה....

    ישר כח משפחת לוזון!

    • הדבר הטוב היחידי שיצא מהתוכנית הזו זה סיגל

      בעלי רוצה גם, 13/10/09 11:16

      הלוואי והיו לי את האנרגיות של סיגל להיות כזו אישה (ואני מקווה גם אמא ) כזו טוטאלית.
      יש כיום כזה בילבול בהגדרת התפקידים בין המיניםוכמו שיש אישה שהיא אשת קרייירה טוטאלית, יש נשים כמו סיגל שהן טוטאליות לכיוון אחר, וכל אחת כבודה במקומה מונח אם היא עושה זאת מרצון ואהבה, מה שנראה שכך.
      אין לי דבר וחצי דבר נגד חדווה שבאה מעולם אחר, ולא היה מזיק אם בזמן החילוף אלי היה מכבד את השונות שלה ולא ממשיך לנסות לעשות ממנה סיגל.
      נראה שסיגל מגישמה את עצמה דרך משפחתה וזו זכותה.
      אני לא רואה הרבה נשים היום שמפיקות כ''כ הרבה הנאה מלתת, והיה משהו מקסים בתלותיות של אלי בסיגל (כשהוא בכה שהיא נסעה)ואויל בימנו זה הסוד להחזיק בעל.
      העניין שבעולם של היום יש כזו אי בהירות בכל נושא הזוגיות כמו בעוד כ''כ הרבה נושאים, שמי שאין לו מודל מעוצב יכול ממש ללכת לאיבוד.
      חיבוק סיגל, אהבתי..

  • 44.

    ללא מילים...

    גיישה, 13/10/09 09:29

    אלע לוזון היקר, אני החזקתי ממך בתור אחלה זמר, אבל סלח לי בן אדם אתה לא.. התנהגות כמו שלך מתאימה לאנשי סומליה. אתה איש ריק לא מעניין, וגם הבנות שלך לא ממש יודעות כנראה איך קוראים לך.

    • לא בטוח שכך מתנהגים בסומליה... (ל''ת)

      לבדוק לפני שמשמיצים..., 13/10/09 11:17

  • 43.

    לסיגל

    מאיה, 13/10/09 09:28

    אני חושבת שאת ואלי זוג מקסים. וכן היה אפשר לראות בין השורות שאלי ממש היה מסכן. אבל גם אלי התנהג לחדווה ממש לא יפה אלה כמו למשרתת. אבל ברור שבתוכנית הם מראים מה שהם רוצים להראות. חבל באמת שלא הראו את הבת שלכם שרה כי יש לה קול ממש ממש יפה.

    • פחחחח איך רואים שהלוזונים כתבו את התגובה

      יניב, 13/10/09 10:41

      זה כל כך עלוב, זה לא יאמן.

  • 42.

    סיגל את מדהימה אשת חייל, מקסימה.

    סילבי, 13/10/09 09:27

    נראית אישה לעניין, אלי זכה.

  • 41.

    אלי התנהג אליה מגעיל. היית צריך להיות יותר מכניס. אם לא לשם שמיים, אז (ל''ת)

    לפחות בשביל הרייטינג, 13/10/09 09:27

  • 40.

    אלי לוזון יצא רע מאד, אשתו יצאה שפחה שמכרה את נשמתה לאמן (ל''ת)

    מרים11 , 13/10/09 09:26

  • 39.

    לא השתכנעתי סיגל. את אשה פאטתית וקטנה קטנה (ל''ת)

    שרון, 13/10/09 09:23

  • 38.

    מוטב היה אילו לא היו עושים עליו תכנית כזו הוא נחשף במערומיו המכוערים

    לוז לו לוזר גדול !!!!!!, 13/10/09 09:22

    פשוט לא יאמן איך האיש הזה שולט באשתו ובמשפחתו בכלל הילדים שלו הם צמח בר הוא בכלל לא מתייחס אליהם הם נטל עבורו ובשבילו רק היה צריך להכין כריך או להביאם לבית הספר מה שכל אבא עושה ולא משנה אם הוא ראש ממשלה או אלי לוזון בושה וחרפה .
    ההפקה של ערץ 2 הביאה לתכנית אדם הזוי ולדעתי בזוי מבחינה חברתית. הוא חושב את עצמו למלך הזימרה הישראלי אבל לא אפילו לא הייתי שם אותו כזמר קסטות של שנות השישים.
    ובכלל אשתו היא עבד נרצע חסרת כל אשיות חייה ופועלת רק בשבילו הוא עצמו חי בעולם אחר ניראה גגנסטר מדבר ככזה וממשה דוחה.

    • למען ההגינות, הילדים של אלי לוזון הם בסדר גמור, למרות האבא הערס שלהם (ל''ת)

      גילוי נאות, 13/10/09 15:23

  • 37.

    דווקא אתם אמורים לדעת..

    נו באמת.., 13/10/09 09:18

    איך התקשורת מתנהלת. מה חשבתם שייתנו לכם לשבת בחדר העריכה ??

  • 36.

    סיגל לוזון

    א, 13/10/09 09:17

    את ממש מקסימה ובתוכנית ראו זאת.

  • 35.

    איש דוחה

    ר, 13/10/09 09:17

    יש לו עוד הרבה מה ללמוד. פשוט איש דוחה

  • 34.

    מה בסה''כ הם רצו? סיגל ואלי ניסו לקדם תקליט עלוב

    מיטל, 13/10/09 09:14

    ואולי גם את הבת ''המוכשרת'' שלהם,
    אבל הם עדיין לא למדו את חוקי התעשייה -
    התקליט לא מעניין אף אחד ובטח לא הילדה המעפנה שלהם,
    לעומת זאת הזוגיות הדפוקה שלהם והאישיות הנרקסיסטית של אלי בהחלט כן.
    סיגל לוזון מאוכזבת?
    אוי אוי אוי

    • כמה רוע???

      יעל, 13/10/09 11:36

      מה נסגר איתך? מאיפה כל הרוע הזה?
      את חייבת להיות בחורה מאד מאד מתוסכלת אם את כותבת כאלה דברים איומים על אנשים שאת (ביננו) לא באמת מכירה...
      שחררי...

      • סיגל תפסיקי להגיב בשמות בדויים

        מיטל, 14/10/09 06:54

        ואם התיאור שלי אותך, את בעלך ואת ביתך זה רוע - חכי שאפרסם את מה שבאמת רציתי לכתוב, אבל מאימת הצנזורה השמטתי את שמות התואר המחמיאים

  • 33.

    מש לוזון

    אלי, 13/10/09 09:12

    ראיתי קטעים קצרים והתרשמתי מאד בחיוב ממשפחת לוזון

  • 32.

    חדווה באה עם המון גאווה וחוצפה ורצתה לשנות את מש' לוזון

    ישראל, 13/10/09 09:11

    איזה חוצפה זה שבאה אישה שמפקדת על כולם, כותבת חוקים על קירות ומזלזלת במשפחה מתפקדת שבה כל אחד מצא את מקומו ושמח ביחסים. בושה על ''הקידמה'' הפמיניסטית של חדווה!! אישה קרה, גאוותנית וחצופה שבאה ''בשליחות'' להביא את ''הקידמה'' למשפחת לוזון.

  • 31.

    סיגל ואלי - אתם זוג מקסים וזה מה שהתוכנית העבירה ראיתי ..

    שרון, 13/10/09 09:06

    שמחה מאוד שהוקרנה התוכנית , עד כה היכרתי את אלי ואת השירים אבל לא ידעתי דבר וחצי דבר על חייו ובכלל שהוא נשוי .
    התגלה לי אדם מאוד נחמד , מאופק , איש עבודה ואב מסור למשפחה ץ
    סיגל , את ממש אישה למופת ואין לך ולו לרגע לחשוב על האישה הפמיניסטית שהיתה במקומך למשך שבוע : את צודקת במאת האחוזים , הבעל שלך עובד ואת מנהלת אותו ואת הבית וזה בסדר גמור - ראו את השלווה בבית, את הסדר, הניקיון , כמה הילדים מחונכים וכמה אלי אוהב אותך ומעריך אותך.
    זוהי העבודה שלך - להיות אשת יחסי ציבור של אלי שהוא למעשה הבעל שלך וכל אשת יח''צ יודעת שכך מתנהלים החיים .
    רק עיצה לי אלייך , קחי לך עזרה - בניקיון , הכנת אוכל שיהיה לך באמת זמן איכות קצת לעצמך .

    • בלבול מוח

      פלונית, 13/10/09 14:56

      האם שוב מישהו ממשפחת לוזון מחמיא לעצמו - אלי לוזון נחמד??? מאופק??? אב למופת??? האם כולם ראו את אותה תוכנית בטלויזיה???

  • 30.

    מזעזע. יש נשים שהמהפכה הפמינסטית פסחה עליהן. (ל''ת)

    אצל פולניות אין דברים כאלה, 13/10/09 09:03

    • ויש נשים שהמהפיכה הפמיניסטית פורשה על-ידן לא נכון. נראה יותר כמו (ל''ת)

      עצלנות מפמינסיטיות, 13/10/09 11:10

  • 29.

    מותר לך להתחרט בקול, גברת לוזון

    שירה, 13/10/09 09:02

    הסתפקת במעט מדי. את תוהה היום אם מחיר התהילה (והשכר?) מצדיק את ההשתפות בתוכנית. נכנעת להפקה מעבר לכוונתך. מותר לך ''להתחרט בקול'', ואפילו בצורה יותר מפורשת.
    יפה שלפחות כתבת על כך!

    • זה הכסף, שירה, זה הכסף, הפירסום והמעמד

      את לא יודעת שזה מה שמושך נשים?, 13/10/09 15:25

      ואם יש הרבה כסף, הן מוכנות לקבל הכל.

  • 28.

    אלי לא מזיז את עצמו רק תביא לי סדרי לי הכול לי לאלי

    חורני, 13/10/09 09:01

    לא ראיתי אותו נוגע פעם אחת באחד הילדים רק אלי תן לי תביא לי תקפיצי אותי מלך

  • 27.

    לא יעזור מה שתגיד- אלי לוזון יצא כוחני ומגעיל בתוכנית

    נורית, 13/10/09 08:55

    כמה שסיגל תנסה ליפות את זה, הוא התנהג כמו תינוק מגודל... איך בכה כשהיא הלכה- בן אדם מבוגר, נו באמת.
    הוא התנהג כמו פאשה תורכי- חילק הוראות, התפנק, העליב- ממש גועל נפש.
    לא הייתי רוצה להיות בחברת האיש גם לא חמש דקות.
    לעומת זאת המשפחה הקיבוצניקית, מלבד מעיניין הניקיון,שחרה לי, נראית משפחה חמה ואוהבת, שמתפקדת נפלא.

    • כל מילה בסלע (ל''ת)

      דני, 13/10/09 16:44

  • 26.

    סיגל, את לא יודעת שאת חיה בעולם של עולם השלישי.

    sarimiri , 13/10/09 08:54

    לא ראיתי שהבנות שלך סבלו. הן דווקא היו מאוד ידידותיות עם חדווה. פתאום היתה להם אמא שעושה משהו בשבילן חוץ מלדאוג לאוכל שלהן (כמו שהרבה אנשים עושים בשביל החיות הבית שלהם) מי שבאמת ''סבל'' זה התינוק המגודל שלך, אלי.
    תהיי לי בריאה אם את אוהבת את החיים האלה. מענין שאת עוד מצדיקה אותו. מה את עבד? את עושה הכל בשבילו (מקוה כשהוא עייף את לא מנגבת לו את התחת). אפילו לסחוב את הסיגריות שלו הוא לא יכול. מענין איך את לא קולטת שהוא נצלן מהסוג הכי נמוך. כל הזמן רוצה להדגיש שהוא הכוכב של המדינה הזאת. עד כדי כך כוכב שבמשפחתה של חדוה אפילו לא שמעו עליו (עד התוכנית הזאת גם במשפחה שלי לא כל כך הכירו אותו. חוץ מהשיר איזו מדינה אנחנו לא מכירים שום שיר). אחרי התוכנית הזאת אפילו שהוא ינגן מוסיקה קלאסית (שאני מאוד אוהבת) לא מוכנה להסתכל עליו שניה אחת. חבל על התאים של המח שלי שצריכים לסבול. כל עוד יש נשים כמוך בעולם הזה שמוכנות להיות סמרטוט של הגבר רק כדי שהן יחיו ''טוב'' כלכלית, אנחנו הנשים נמשיך להיות רק אוביקט בשביל החראות הא

  • 25.

    סיגל היתה נחמדה וסובלנית והקיבוצניקית היתה צרת מוחין,קוטרית וחסרת סובל

    אני, 13/10/09 08:54

    העיקר שמתהדרת בפעילות בארגונים יהודיים ערביים... מעניין אם פגשה ערבי אמיתי בימי חייה

    • סיגל את פאטתית! כותבת לעצמך טוקבקים... (ל''ת)

      שפחה קטנה, 13/10/09 10:00

      • ממש לא. יש כנראה אנשים שמצדדים בדרך חייה של סיגל. היא בטוח יותר (ל''ת)

        סובלנית מהחדווה הזו, 13/10/09 11:08

    • בהחלט פגשה - את אלי (ל''ת)

      לוזון, 13/10/09 11:21

  • 24.

    אמא מחליפה

    רווית, 13/10/09 08:52

    בושה לסיג אשה מקסימה, שכל היום עובדת בשביל בעלה,אם כל הכבוד אתם חוזרים יחד מההופעה אין שום סיבה בעולם שהוא יישן ואת תקומי!!! חבל שהשואב אבק זה החבר הכי שלך....

    • החברה של שואב האבק

      גייל, 13/10/09 12:20

      מסכימה עם כל מילה כדאי שאלי ימצא חבר טוב גם במקום שפחה את פשוט אישה פרימיבית וחבל כי את בסה''כ נעימה ואלי פשוט מגעיל

  • 23.

    בעלך יצא גבר?

    יניב, 13/10/09 08:52

    את יצאת סמרטוט... ללא חלומות פרטיים, ללא הגשמה עצמית ותוך ביטול מוחלט של עצמך למולו.

    האמא השנייה הפגינה כל כך הרבה סבלנות, שספק אם כל אחת מלבדך היתה מפגינה כלפי ההתנהלות האגואיסטית שלו.

    רק אל תשכחי לקחת את הסיגריות ומשקפי השמש שלו.. היום זה יום מיוחד, הוא דוחף את הארנק שלו לבד לכיס המכנס.

    • כל כך עצוב וכל כך נכון (ל''ת)

      מורן, 13/10/09 10:07

    • מסכים עם כל מילה! (ל''ת)

      משך בגזר, 13/10/09 10:32

    • מסכימה עם כל מילה! (ל''ת)

      xxx, 13/10/09 11:19

  • 22.

    אמא מחליפה

    רונית, 13/10/09 08:49

    אלי יצא עצלן ופרזיט ומה שסיגל לא תנסה לעשות בשביל לעדן את זה, בושה לומר שיש זמר כזה במדינת ישראל, ואם הוא רצה לעשות את זה בשביל הקריירה הוא הרס לעצמו בשניה את הקריירה!!!

  • 21.

    הנזק כבר נעשה- לוזון הוצג במלוא חרפתו כגבר על גבול הפרזיט (ל''ת)

    שוקי, 13/10/09 08:48

  • 20.

    סיגל את פאטתית ואלי יצא רע רע רע כמו האדם הקדמון (ל''ת)

    דנה, 13/10/09 08:43

  • 19.

    הפרק הזה בתכנית יגרום לבחורות אשכנזיות לא מעטות לא להתקשר עם גבר מזרחי (ל''ת)

    מתקבל הרושם, 13/10/09 08:41

    • זה לא שייך למזרחי או אשכנזי. אני פגשתי גם גברים אשכנזים כמו אלי

      sarimiri , 13/10/09 11:23

      אמנם הרבה פחות ממזרחים. יש אישה שהיא מוכנה לרדת כל כך נמוך בשבילו אז למה לא? אם שמתם לב שסיגל אפילו לא מבינה למה חדווה כל כך כעסה? היא אפילו לא מבינה שחדווה פשוט חשבה עליה ודאגה לה. הלוואי אם אלי בסוף התוכנית היה אומר שאולי יש איזה צדק בדבריה של חדווה והוא צריך לתת קצת יד לסיגל. סיגל מצדיקה שהוא מגיע מאוחר אז איך יוכל לקום בבוקר מוקדם, אבל סיגל את נמצאת כל הזמן איתו אז גם את חוזרת מאוחר כי הרי הוא צריך אותך כדי שתחזירי אותו הביתה. אז איך את כן קמה בבוקר כדי לשלוח את הבנות לבית הספר? לא חשבת על זה אף פעם? איך במאה ה-21 הנשים לא יכולות להבין? שתהיי לי בריאה סיגל כי אם לא הבעל שלך יזרוק אותך ללעזאזל כי את כבר לא תהיי שווה.

  • 18.

    זאת לא רס''ר וזאת לא שפחה כל אחד יעשה מה טוב לו

    החיים הטובים, 13/10/09 08:40

    התכנית נועדה לצורך רייטינג להלעטת הצופים ב''שיט'' של החיים וכמו שאמרה סיגל רק לרייטינג, אז הכל לצורך רייטינג. סיגל עד כמה שהתרשמתי את מותק אמיתית ותחיי ותעשי מה שטוב לך..לכן גם הרס''ר חיה נכון כי ככה טוב לה. ובגלל זה את נשואה לאלי לוזון והיא נשואה למר סגל..
    שיהיו חיים יפים לכל עם ישראל!!

  • 17.

    צודקת-הטלויזיה גסת רוח-עריכה מניפולטיבית

    הצופה שנטש, 13/10/09 08:38

    אוטוטו הכל קורס להם בידיים כי הציבור לא מטומטם

    • הציבור כן מטומטם, כבר 20 שנה כמעט יש את ערוץ 2 ושום דבר לא השתנה

      עדי, 13/10/09 10:25

      הציבור קונה את על מה שמוכרים לו וזה עצוב

  • 16.

    אלי יצא סתם ערס שמחזיק שפוטה בבית (ל''ת)

    אני, 13/10/09 08:36

  • 15.

    לסיגל !!! זה נכון אבל ...

    משה, 13/10/09 08:34

    אכן אותה אישה חדווה לא התחשבה בחלק מהדברים, היקשתה וניסתה בצורה מסוימת להשליט את דרכה בביתכם, אבל אם תנסי רגע להכנס לראש שלה אולי תביני שכל מטרתה היתה שלך יהיה קל יותר, זו היתה דאגתה, היא רצתה להראות לאלי שלא כל מה שהוא מקבל זה מובן מאליו בכל מקום אחר ואולי לא קרוב לזה בדרך התנהגותה, אני חושב כמי שראה את התכנית שיש הבדל בין לדאוג לבעל, להעריך אותו ולכבד לבין ההתנהגות שלך לאלי, בתכנית וגם אם השמיטו פה ושם פעילות של אלי לטובת הבית אלי מצטייר כילד קטן בגוף של גדול, שצרכים לדאוג לו, לתזכר אותו, להסיע אותו, להאכיל אותו ולסחוב לו, אלי לא האומן הראשון ולא האחרון שהולך לישון בשעות כאלו ובלי להכיר אותכם יתר על המידה אני בטוח שאת עושה לפחות פי 3 ממנו אם זה בעבודות, תמיכה, שעות ערות, גידול הילדים וכו'. למה את יכולה והוא לא ? למה אחרים יכולים והוא לא ? פשוט מאוד, כי את הרגלת אותו להיות שיח גדול בבית והמצב נוח לו, אם את שואלת אותי זה לא מבשר לגביך שום דבר טוב, אני לאשתי בגלל שאני אוהב אותה אהבת אמת לא הייתי מתנהג בצורה כזו ואפילו לא קרוב לכך !! בהצלחה לכם.

    • מסכימה עם כל מילה!! צודק 100%. (ל''ת)

      רומי, 13/10/09 11:21

    • המצב הזה נוח גם לסיגל

      אלה, 13/10/09 13:05

      את הדרך שלה לקשור את אלי, כי בלי אישתו הוא אבוד. ככה היא שולטת באלי, יודעת איפה הוא ומה הוא עושה.

    • סופסוף תגובה מדוייקת וקורקטית, כל התגובות מתעסקות אך

      ANTAFAGOSTA, 13/10/09 13:11

      ורק בליטופי אגו, במקום לחשוב על בין השורות
      ואיך אפשר לשפר דברים אנשים רק דואגים שלא ''יפגעו'', ''ידרכו'', ''ישפילו'' ושחס וחליליה יצאו ''קטנים ומובסים''.

  • 14.

    ליברליזם או קישקושיזם, משפחת לוזון אתם עשר!

    ארצי, 13/10/09 08:33

    המשפחה של לוזון בעיניי יפה, אסתטית, מוצלחת, מפרגנת ואמיתית, אוהבת ותומכת - כל אחד עוסק בתחום בו נקודות החוזקה שלו... המשפחה השנייה עצלנית ומלוכלכת ואנוכית בהסוואה של ליברליות...

    • משפחת לוזון דוחה אותי (ל''ת)

      יובל, 13/10/09 10:06

      • סיגל ואלי כותבים לעצמם טוקבקים חחחחח (ל''ת)

        בידור בשקל, 13/10/09 10:31

  • 13.

    ראיתם את הבית שאשה ליברלית רוצה שויון נראה כמו מזבלה

    יוסי, 13/10/09 08:33

    גועל נפש איך הם חיים שם בקיבוץ.מה שהפריע לה איפה הספרים של אלי לוזון,מעניין הצחנה שיש לה בבית לא הפריע לה?פעם בשנה לשטוף בית כמו שבעלך טוען זה בסדר?איך אפשר להנות מקריאה של ספר כאשר צחנה של מיזבלה עולה לנשימה?פעם הבאה תנסו שם בקיבוץ לא להרים יותר מדי את האף.כמו שראיתי את התוכנית אתמול אלי לוזון ומשפחתו עלו עליכם מכל הבחינות. בתור אנשים נורמלים אתם תלושים מהמציאות אתם חיים בעידן אחר .אני מרחם על בעלך ועל ילדייך.שצריכים לסבול אותך.

    • למה שיהיה לו ספרים? מתי יש להם זמן לקרוא? הרי כל היום זה הקריירה!!! (ל''ת)

      פחחח ספרים אצל לוזון..., 13/10/09 10:02

      • בית עם 4 מפלסים ובריכה ואשה חמה וילדים יפים .מי צריך ספרים. (ל''ת)

        יוסי, 13/10/09 11:54

        • זה לא מייצג. לאלי לוזון יש כישרון נדיר שמביא הרבה כסף

          זה לא מודל לאחרים, 13/10/09 15:30

          רוב חסרי ההשכלה הם אנשים קשי יום.

        • מי שמבין ש-4 מפלסים ובריכה לא מביאים אושר...

          פנדה , 13/10/09 17:53

          אני מקווה שיש לך תכנית יותר מסודרת להיות מאושר בחיים, גם אם לא תשיג את ארבעת המפלסים המיוחלים בנתניה... ובינינו הבית שלו מבחוץ נראה ממש מכוער. אני הייתי מעדיף לגור עם סיגל (אשתו) בבית של הקיבוץ (בהנחה שגם אותו היא תסדר ותנקה כל יום). ואני ממש ממש לא מצליח להבין למה הוא לא מעסיק עוזרת אם יש לו כסף ל-4 מפלסים.

    • עוד דבר יש לי להגיד

      יוסי, 13/10/09 12:31

      אני לא חושב שיש מישהו שלא מכיר את אלי לוזון. שנים שמראים אותו בכל הערוצים בכל הזדמנות אם זה בשביל לשיר או לטוק שו בתכנית אתמול שסיגל אשתו של אלי שאלה את בעלה של הקיבוצניקית הליברלית אלקק.אם הוא מכיר את בעלה. היה לא מבט של אלי הו?כאילו אם היה מודה שהוא שמע עליו או ראה אותו בטלויזיה היה נחשב בעיני הקיבוץ כבוגד איך הוא מעז לשמוע מוסיקה מזרחית.ראיתי את התופעה הזאת אצל הרבה אנשים יפי נפש וזה מצער מאוד בשבילי כמו ששואלים אותי מי זה שלמה ארצי ואני יגיד שלא מכיר.לא הגיוני נכון?.

  • 12.

    אלי לוזון

    נטלי, 13/10/09 08:31

    ברצוני לומר לך שאים עד עכשיו חיבבתי אותך ואת השירה שלך לומר לך את האמת אתה מיתנהג כמו רודן ושליט בביתך ממש מגעיל ודוחה ההתנשאות והגאווה שלך מאיפוא באת תזכיר לי?קפל את כנפיך ורד לעם תהיי עמך כמו כולם לא משפילים בן אדם ולא מעליבים ברבים ולא משנה מה היא זאת תוכנית מקסימה עד שבאת והעלבת את התוכנית והורדת אותה ברמה תשאר בחווילה שלך שמה מתאים לך יותר מאשר להיראות בטלויזיה

  • 11.

    מי שישן עם כלבים שלא יופתע מכל הפרעושים. מי הולך לזבל הזה (ל''ת)

    ניר, 13/10/09 08:27

  • 10.

    אלי וסיגל, חדווה אישה מופרעת!

    חדווה -אמא בהפרעה, 13/10/09 08:26

    ראיתי את הפרק והופתעתי כל כך. חדווה אולי מתנסחת יפה, אבל היא מתנהגת ממש מגעיל. לא הייתה בה שום נכונות לפשרה גם אם אלי התחנן על חייו, לא היתה בה שום נעימות לבנות ועוד, מה שכן היה בה והרבה חוץ מזעף מתמיד בפנים, זה תלונות ויבבות לשוויוניות. חדווה עזבה אורווה עם כמה חלונות והלכה לבית אחר, אבל כנראה שבהמה נשארת בהמה.
    חדווה- התנהגת מגעיל, עזבי אותך מ''הוא עשה לי, הוא אמר לי''. את בהמה נו מה.

  • 9.

    מי שבא לביתו של משהו אחר שינסה להשתלב ולא לשנות את הבית לפי הרגליו (ל''ת)

    יאיר, 13/10/09 08:24

    • להשתלה עי''כ שתהפוך לשפוטה שלו, שלוקחת עבואו את הסיגריות וכו'? (ל''ת)

      מישהו, 13/10/09 15:31

  • 8.

    האמת שאשתו של לוזון הפתיעה לטובה, הרבה פחות פרחה ממה שנראה (ל''ת)

    ומאוד אינטיליגנטית. רק מה היא עושה עם הייצור הזה?, 13/10/09 08:22

    • יכול להיות שהיא אוהבת אותו, נגיד? (ל''ת)

      ובצדק?, 13/10/09 11:03

    • במה היא הפתיעה לטובה?! - האשה ערסית ולא חכמה במיוחד. (ל''ת)

      אני, 14/10/09 14:06

  • 7.

    אלי איש דוחה שמענייו אותו רק מעצמו. (ל''ת)

    אני, 13/10/09 08:19

  • 6.

    צוקדת מאה אחוז

    אושרי, 13/10/09 08:19

    ההפקה ניסת להראות את הצד כאילו של אלי המכוער אבל אחד כמוני ראה ישר שהבחורה היא הסטן שם
    ולאישתו של אלי חבל בכלל על הכתבה לא היית צריכה בכלל להגיב ולרדת לרמה של ההפקה את האישה שכל גבר היה חולם

  • 5.

    סיגל,את נשמה טובה, קחי עוזרת בית ,את לא עבד (ל''ת)

    ריאליטיפריק, 13/10/09 08:18

  • 4.

    ''אני אלי לוזון, הכוכב של מדינת ישראל, והיא תגיד לי מה לעשות?'' (ל''ת)

    פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, 13/10/09 08:17

    • lol (ל''ת)

      vic, 13/10/09 10:36

    • ג ד ו ל ! (ל''ת)

      רם, 13/10/09 12:45

  • 3.

    הקיבוצניקית שוטפת את הבית פעם בשנה, ולפי מה שראיתי בטלויזיה (ל''ת)

    גם מצחצחת שיניים פעם בשנה - גועל נפש בהתגלמותו, 13/10/09 08:17

    • ואלי לא מצחצח שיניים בכלל, דוחה (ל''ת)

      אבי, 13/10/09 12:52

      • לצחח קבוע לא בטוח בכלל

        שוחק זגוגית השן, 14/10/09 08:03

        ריחות פה מצחינים זה לא מהצחצח אל מתזונה מחורבנת וצירופי מזון אומללים...ובכלל עודפי סוכר במערכת תמיד תוססים ומרקיבים ..

  • 2.

    איזה הופעות - את סמרטוט שמשרתת זמר שמופיע אולי פעם ביומיים שלוש (ל''ת)

    צחי, 13/10/09 08:14

    • צחי, קודם תלמד עברית אח''כ תגיב.היא לא סמרטוט-היא אשה עובדת עם בעל עובד

      ואני לא סיגל, 13/10/09 11:01

      ונראה שהם רואים יופי של פירות בעמלם

      • ''לא סיגל'', אה? פחחחחח

        רואה נסתרות, 13/10/09 13:22

        רק לסיגל היה משנה אם חושבים שזו היא או לא. זה כל כך עלוב. כל כך עצוב.

  • 1.

    משפחת לוזון אתם פשוט משפחה חמה וטובה

    מירי, 13/10/09 08:12

    חבל שהציגו אותכם באור שונה משל משפחה שכזאת הבנות פשוט מקסימות וטובות...
    אתם אחלה!!!!!!!
    וסיגל את אישה למופת כל הכבוד לך

    • סיגל.. תפסיקי להגיב לעצמך. זה פתטי. (ל''ת)

      אסתר, 13/10/09 10:05

    • סיגל לא מגיבה לעצמה-הנה אני מגיבה ואני לא סיגל ואני מסכימה עם

      כל מילה, 13/10/09 11:00

      הילדות שלה באמת נראו מבוהלות לגמרי. לא נוצר שם שום קשר עם החדווה הזו

      • איך את יודעת שהיא לא מגיבה לעצמה?

        שואב אבק, 13/10/09 13:23

        אלא אם זו את. ואז זה כל כך מגוחך.

    • לא סיגל הגיבה אלא אני אז דיי ללכלך (ל''ת)

      מירי, 14/10/09 10:25