• 55.

    סופי אני אוהבת אותך את מיוחדת! (ל''ת)

    ליאת, 30/07/13 11:48


    IP: 212.179.21.126דווח על תגובה זו

  • 54.

    רק כאשר נתנו לו דו"ח חניה בתל אביב, הוא נזכר שהיהודים הם חלק מעם ישראל

    פקחיהו, 28/05/13 02:02

    אבל כאשר הבנות שלו התחתנו עם היהודים, אז הוא התלבט עם לשחוט אותן או לא...
    כתבה על ברברים שומרונים דתיים

    IP: 79.183.104.50דווח על תגובה זו

  • 53.

    ראיתי את הכתבה בערוץ 8 - חשוב לקרוא

    אתי, 24/05/10 10:07

    מה שהשומרונים עשו לברוך צדקה... ממש מסכן, מתייחסים אליו כאל מנודה וזה ממש לא צודק, הם לא יודעים לסלוח לא מוכנים להקשיב והם נראים אנשים רעים, אולי הבנות אשמות שעזבו את הבית אבל היחס שההורים של סופי מקבלים ממש מתחת לכל ביקורת, (מזכיר התנהגות של ערבים, יכולים לרצוח אחות או בת בגלל כבוד המשפחה) ממש מפחיד.
    אני מחזקת את משפחת צדקה ובמיוחד את ברוך, ה' ישמור אותך ויחזק אותך, ובגלל כל הייסורים שאתה עובר מובטח לך גן עדן אפילו יותר מהכהן הגדול שלא מוכן לפתוח את הראש ולדעת לסלוח, סופי עשית את הבחירה שלך ובצדק, להתחתן עם גברים בגילאי 40 50 ולהתפשר היה הורס אותך יותר, אני מאמינה שכל הנשים השומרוניות כבויות ומסכנות כי העדה קובעת לה עם מי להתחתן ומה לעשות.
    אני לא מדברת על הדת והמצוות - אשריהם, אבל להתנהג ככה זה עובר כל גבול.

    IP: 82.80.105.194דווח על תגובה זו

  • 52.

    שדים?.............

    .???, 19/01/10 15:57

    לא נראה לי....איזה שדים ואיזה נעליים..אולי יש בשכונה השומרונים אנשים שלא יודעים ממש איך להתנהג..אבל שדים אוייי מתוקה זה כבר יותר מדיי את השדה היחידה פה סופי צדקהההה!!

    IP: 89.139.23.2דווח על תגובה זו

    • היא התכוונה לShadaym ולא לShedim יה מפגר! תלמד לקרוא (ל''ת)

      שד, 28/05/13 02:15


      IP: 79.183.104.50 דווח על תגובה זו

  • 51.

    אורנה ואוסנת לא עזבו יחד

    שיהיה ברור, 06/11/09 08:00

    אורנה ואוסנת לא עזבו יחד

    IP: 87.69.62.52דווח על תגובה זו

  • 50.

    יאלללה סולחה!!!

    פרופסור חזקיהו חתף-פתח, ישוב סכסוכים בע''מ, 29/10/09 16:15

    אחרי שקראתי את:
    כל הכתבות שהתפרסמו בנושא,
    אחרי שקראתי את התגובות באתר של השומרונים
    וגם ראיתי את הסרט ''שומרוני בודד''.


    כאדם שמתתחה בישוב סכסוכים בעל ותק של 50 שנה הגעתי למסקנות הבאות:
    א - מדובר סבכסוך מורכב מאוד ומסובך מאוד.
    ב - יש מקום ורצון לישוב הסכסוך.

    ולכן, הדרך היחידה האפשרית לפתור את הסכסוך היא ע''י ז'אק כהן וסלטי צבר.
    ויפה שעה אחת קודם!!

    IP: 95.86.113.250דווח על תגובה זו

  • 49.

    המנהיגות של השומרונים תמיד הרסה להם ולכן הם היגיעו לכמעט הכחדה (ל''ת)

    וגם היום הכהן הגדולשלהם ובנו ממשיכים את זה-חבל מאד, 25/10/09 10:51


    IP: 95.86.109.244דווח על תגובה זו

    • ממש לא...החיים שלנו ממש נפלאים וטוב לנו..

      49.., 19/01/10 16:05

      כנראה זה מה שאלוהים רוצה שאנשים שלא מתאימים לעדה השומרונית פשוט לא יהיו בעדה שלנו...ולא הגענו להכחדה..אנחנו שבט מצומצם אם אנשים פחות או יותר טובים מאלה שברחו/הלכו מהעדה כנראה זה מה שהיה צריך להיות ואנחנו חיים בשקט ובשלווה עכשיו!

      IP: 89.139.23.2 דווח על תגובה זו

      • אתם כן על סף הכחדה

        liberty, 08/03/12 14:46

        וזה לא אלוהים שלא רוצה שמי לא מתאים לעדה השומרונית לא יהיה בה, אלא אנשים נורמטיביים שגדלים על בסיס של נאורות ושמץ חמלה( גם עבור החיות שנטבחות אצליכם כל שני וחמישי)לא מעוניין מרצונו החופשי להיות חלק ממעגל סגור של שבט אטום וברברי כמוכם.

        IP: 109.67.37.173 דווח על תגובה זו

      • טוב לכם?

        justice for all, 08/03/12 14:46

        לכבשים שאתם שוחטים לא טוב.

        IP: 109.67.37.173 דווח על תגובה זו

      • כרגע אתם במצב טוב יחסית וזה בגלל שהיהודים לא נותנים לערבים לטבוח בכם. (ל''ת)

        עם כל הכבוד לאלוהים, בלי הציונית, הייתם נכחדים., 24/04/12 21:34


        IP: 109.160.176.250 דווח על תגובה זו

  • 48.

    סופי, את יהודיה עכשו ואת יודעת היהודים מאוד אוהבים את הגרים שלהם

    יהודי דתי, 21/10/09 22:29

    לסופי היקרה!
    את יהודיה לכל דבר ועיניין עכשו וככזאת
    אני מציע לך לנסות קהילה יהדות דתית.

    אצנו לא יתנו לך להרגיש בודדה/ תלושה וכו'.
    היהדות מאוד מאוד מחבקת ושומרת על הגרים ואוהבת אותם יותר מכל אחד אחר.

    ותזכרי תמיד תמיד שהסבתא רבה של דוד המלך היתה גיורת, יש עליה מגילה שלימה בתנ''ך והיא אחת הנשים הגדולות ביותר בתנ''ך.

    IP: 95.86.109.19דווח על תגובה זו

  • 47.

    אני לא מבין, הם לוקחים יהודיות למה שיהודים לא יקחו שומרוניות

    שבט יהודה, 21/10/09 14:14

    אם הם מתחתנים עם הבנות שלנו והופכים אותן לשומרוניות, אז שיקבלו שיהודי לוקח שומרונית והופך אותה ליהודיה לכל דבר ולא יעשו מזה סוף העולם.

    IP: 95.86.109.19דווח על תגובה זו

    • העדה השומרונית צריכה לשמר את קיומה ו..

      47, 19/01/10 16:08

      לא להוציא אנשים מהעדה..לא עשינו מזה סוף העולם שהיא יצאה היא היחידה שעשתה מזה סיפור וחירבשה ובילבלה בסוף היא לא היחידה בעדה שיצאה ממנה.היו עוד שניים שלושה ותאמין לי..אף אחד לא עשה כזה סיפור כמו שסופי עשתה..עכשיו אתה מבין?...

      IP: 89.139.23.2 דווח על תגובה זו

      • מה את אומרת?! באמת?! גם העם היהודי צריך לשמר את קיומו

        בן העם היהודי, 08/04/10 17:39

        את בטח יודעת כמה יהודים איבדנו בשואה???
        6.5 מיליון!!!
        את יודעת איזה התבוללות נוראה יש בארצות המערב בכלל ובארה''ב בפרט שזה חלק גדול מהעם שלנו?! איזה אחוזים מטורפים?!
        העם היהודי לא נספר במיליארדים כמו הסינים או ההודים. את יודעת לבד
        גם לנו זה קשה, כואב צורב על כל אחד שעוזב/ מתבולל וגם לאבינו שבשמיים!!
        אני מבין אותכם שכמעט נעלמתם מעל פני האדמה, אבל אתם צריכים להבין שאתם גדלתם שמאה שנה ממאה שומרונים ל780 (כמובן שהרבה בזכות היהודים!!! נראה אם תנסה/י להכחיש את זה. הרי אם היהודים לא היו עולים לארץ בזמן, הערבים מזמן היו איך לומר בלשון עדינה? ''מעלימים אותכם מעל פני האדמה'' והיהודים עם המדינה היהודית במקרה הטוב לא גדלים כמותית בניגוד אליכם, אז תעשי טובה בסדר

        IP: 62.219.119.39 דווח על תגובה זו

  • 46.

    הבנות שבורחות

    לי, 18/10/09 09:57

    העדה מעוניינת להמשיך לשמר את המסורת שלה כמו שעשתה 125 דורות, אבל לא משכילה לשמור את הבנות (שגם כך חסרות) בתוך העדה.
    אולי כדאי שהם יבדקו למה בנות נוטשות את העידה...?
    כשרומסים את הבנות, כשמתיחסים אליהן כאל כבש שנכון לשחוט כשהיא לא מקשיבה, כשמתיחסים אליהן כאל רחם שעושה ילדים וזהו.... כשאם צריך אישה אפשר פשוט לקנות אותה ברוסיה או בטורקיה או איפה שלא יהיה... לא פלא שהן נוטשות.

    מסורת זה חשוב, מאוד חשוב. שורשים זה מהות האדם. אי אפשר בשם המסורת והשורשים לרמוס אישה. חשב להבין שהמשכיות של דור חייבת לקחת בחשבון את המציאות הקיומית. ואם לאישה יש את היכולת לחיות כאדם מחוץ לעידה.... שלא יתפלאו שחסרות להן ''בנות'' כמו שהם מגדירים את זה.

    IP: 87.69.85.89דווח על תגובה זו

    • ל46

      רמסו..לא נראה לי!, 19/01/10 16:10

      אנחנו לא רומסים אף בנותתת את טועה ובגדול!!! הן היחידות שרמסו את עצמן!!!!!!!!!הן קילקלו לעצמן ואף אחד לא הכריח אותה להישאר או לצאת!!!!!!!!!!!!!!!!!

      IP: 89.139.23.2 דווח על תגובה זו

  • 45.

    את השומרונים

    מכירה, 16/10/09 16:30

    בנערותי זכיתי להכיר מקרוב את בני משפחתה של סופי ובדיוק בתקופה בה עזבה את העדה.
    הייתי אחת מהחברות של בן הדוד שלה ועד היום אני סוחבת את העלבון שהוא עזב אותי בגלל שהיינו ילדים והייתי יהודייה וכעבור מספר שנים התחתן עם יהודייה. הוא ושלושת אחיו התחתנו עם 4 אחיות.
    הוא היה :''האקס המיתולוגי שלי'' ואני זוכרת אותו הייטב ואת משפחתו שהייתה נפלאה אך נוקשית מאוד. ליבי עם סופי ומאחר שעברתי ניתוק דומה ממשפחתי על רקע דתי גם אני מרגישה ללא שורשים וללא בית.

    IP: 217.132.133.163דווח על תגובה זו

  • 44.

    למשפ' צדקה ולעדה השומרונית, כדאי לנסות לנצל את ההזדמנות ולעשות סולחה

    אחד שלא קשור, 16/10/09 09:17

    שלום רב

    נכון! אינני שומרוני.
    נכון! אינני באמת מכיר את האנשים.
    נכון! אינני יודע מלבד הסרט והכתבה כלום בנושא.
    נכון! אינני בקיא בפרטים.

    אינני מתימר לשפוט מי צודק בסכסוך ומי לא,
    מי אשם ומי לא,
    אינני מנסה אפילו.

    יחד עם זאת, אפשר לראות בסרט מעבר למילים אולי קשות ורגשות כואבים,
    רצון לאיחוי הקרע,
    רצון לחזרה,
    יד מושטת לפיוס מבין כל הכאבים והתחושות הקשות.

    מנקודת המבט שלי אני חושב שכדאי לפחות לנסות לבדוק את האופציה הזו ולראות מה כן ניתן לעשות במגמה להגיע לפיוס או לפחות לפיוס חלקי. כך שאפילו אם לא יצלח הדבר, לפחות כל אחד יוכל לומר שהוא לפחות ניסה ולא הלך.
    חבל פספס הזדמנות כזו, כיוון שלחזור לנתק וכו', חלילה, תמיד אפשר.

    מברך את העדה השומרונית ואת כל משפחת צדקה המורחבת בברכת שלום ופיוס.
    אמן!!

    IP: 95.86.104.238דווח על תגובה זו

    • 24 שנה לא ראו אותם

      יעקוב, 10/01/10 10:46

      האחיות לא ראו את המשפחה הדודים והבני דודים כבר 24 שנה.

      IP: 87.69.62.52 דווח על תגובה זו

  • 43.

    במיוחד לנרי ברוך וטובה

    שומרוני טוב, 13/10/09 10:40

    העדה לט נוקמת ולא נוטרת, תמיד יש מקום לבליחנ.
    הטעות היא אנושית והסליחה אלוהי.

    אם תבחרו לחזור תאמינו לי שתתקבלו בברכה.
    הצעד הראשון שעליכם לעשות הוא לעזוב את מרכז העיר ולחזור למרכז הקהילתי.

    הרבה שומרונים טעו והעדה סלחה להם והכירה בם.
    נשמח לקבל אותכם ויתרה מזאת אם מישהו יהיה נגדכם תמיד יהיה גם מישהו בעדכם.

    בואו להזקדן איתנו....

    IP: 79.176.254.10דווח על תגובה זו

  • 42.

    לסופי במיוחד

    מאיר, 12/10/09 15:15

    מי שעוזב את אלוהים, אלוהים עוזב אותו:

    שוב אני מוצץ גבעול
    מתחת גשר מט לנפול
    כשמעלי העגלות בתנועה מתמדת,
    שוב אני מתחיל לשאול
    מה לרצות מה לאכול,
    כשהנמלה העניינית אותי מודדת.

    אחת לאיזה זמן מוגבל,
    אני נשמט, אביון ודל
    ממרוץ הכרכרה המשתקשקת
    נפלט משצף מעגל,
    כמו שוקע תחת גל,
    כשההמולה הסחרחרה אט מתרחקת.

    ואבא תמיד אומר:
    ''תעזבנו יום יעזבך יומיים,
    העגלה נוסעת, אין עצור.
    קפצת ממנה היום -
    חלפו שנתיים
    והנה נשארת מאחור''

    צולל חופשי ללא מצנח
    לכל הכיוונים נפתח
    והתשוקה לכל כיוון אותי הורסת
    כך שבינתיים אני נח
    כך, כמו שאני מונח
    כשהתאוצה שמעלי שוב ושוב דורסת.
    כן דורסת

    עני ורש ומרושרש
    מביט בנשל הנחש
    לו רק יכולתי גם אני כך להגיח
    בהשילי בלי כל חשש
    תרבות של עור אשר יבש
    וכמו חדש למחוז חפצי אגיע, כן אגיע.

    אך אבא, בשם אומרו
    ''תעזבנו יום יעזבך יומיים.
    העגלה נוסעת אין עצור
    לא קפצת עליה היום -
    חלפו חודשיים, והנה נשארת מאחור''

    אבא, בשם אומרו:
    תעזבנו יום יעזבך יומיים,
    העגלה נוסעת אין עצור
    לא קפצת עליה היום -
    חלפו נגיד שבועיים
    והנה נשארת מאחור''

    וגם היתה לי בח

    IP: 79.176.254.10דווח על תגובה זו

  • 41.

    סופיח (ל''ת)

    מאיר, 12/10/09 15:13


    IP: 79.176.254.10דווח על תגובה זו

  • 40.

    אחת שמכירה מקרוב

    שרון יהושע, 12/10/09 14:36

    במוצ''ש האחרון ב10.09.09 ישבתי עם בני משפחתי וצפיתי בסרט ''השומרוני הבודד'' שפרסמה סופי צדקה .

    קשה לי להגיד שהופתעתי הרי בכל פעם שרמת הרייטינג של סופי יורדת העדה השומרונית עולה לכותרות ומשמשת כשק החבטות שלה עד להעלאת המופע הבא שלה.

    סופי , יש עוד דרכים למצוא עבודה .עצה שלי לשכת התעסוקה .

    סופי מציינת בכתבה שהיא דוגמא לא טובה לילדי השומרונים שהיא הוכיחה שיש חיים אחרי העדה ושהיא הצליחה בענק ואני אומרת את הדוגמא המושלמת לילדים שלנו

    את הצלחת אולי בטלוויזיה אבל אמרת בעצמך שלמרות ההצלחה אין לך שורשים ואת היית רוצה לחזור ואני שואלת מי רוצה לחזור למקום שכל כך רע בו ?

    כתיבת הכתבה מגמתית ביותר .את יורקת לבאר שממנה את שותה, הרי מי היה מסתכל בכלל לכיוון של סופי צדקה אם לא היה לה הרקע האותנטי של העדה השומרונית .

    יש עוד עשרות דוגמניות בארץ שמתות להתפרסם לא פחות טובות ויפות .

    במטאפורה עדינה את בסך הכל נעל חדשה שיצאה לשוק ואמרו שהיא מבית קרוקס וכולם החליטו לנסות מה זה השם החדש ומה מיוחד בו ?

    אביה של סופי מציין בכתבה בעצמו שאינו מאשים את העדה השומרונית, אלא את בנותיו

    IP: 62.90.99.83דווח על תגובה זו

    • הצחקת אותי

      אובייקטיבי, 12/10/09 22:44

      מי שמע על השומרונים לפני שהופיעה סופי צדקה?
      היא הביאה לעדה שלכם כבוד שאותו הרסתם במו ידיכם.
      אין לכם עוד טיעונים חוץ מזה שהיא כביכול בונה עליכם קריירה?
      הטענות של המשפחה נגדכם הרבה יותר רציניות!
      מאחל לכם שתשובו לדרך הישר ,תדעו לקבל את השונה ,ושהשינאה תפסיק למשול בכם.

      IP: 79.180.237.35 דווח על תגובה זו

      • תגובה ל אובייקטיבי

        אחת שלא מסוגלת לשמוע את דברי הטפשות שלכם, 12/10/09 23:38

        אף אחד לא שונא אותה בכלל שכחנו שהיא קיימת, היא בחרה לעזוב את העדה מרצונה החופשי אף אחד לא נידה אותה ! הבעיה שהיא לא מפסיקה להתלות על השומרונים, אולי הגיע הזמן להמשיך הלאה ולעזוב את השומרונים בשקט... עאלק כרית ראשים בנינו היה עדיף שיכרתו לה את הראש כי היא עודה לנו רק בושות .. בחרת לעזוב את העדה ? תעזבי אותנו ותפסיקי לדבר עלינו בכל מקום תמשיכי בחיים שלך ואנחנו בחיים שלנו ...

        IP: 84.228.62.188 דווח על תגובה זו

        • בינתיים מי שמדבר פה דברי טיפשות זו את..

          אוביקטיבי, 13/10/09 00:13

          סופי רק מגינה על אבא שלה אשר נפגע מהעדה שוב ושוב ללא רחמים. את לא היית מגינה על אבא שלך?
          טוב מאוד שסופי עושה לכם בושות, גם ברוך הרגיש בושות כאשר הוכנס בגללכם למעצר במשך יומיים על עלילת שווא .
          גם ברוך היה בבושה כאשר בא להתפלל ואתם הורדתם אותו מהאוטובוס (מעשה שפל).
          תרגישו קצת את מה שברוך מרגיש כבר שנים!!
          בשביל להציל את כבודכם האבוד אני מציע שתארגנו התנצלות המונית בפני ברוך צדקה.

          IP: 79.180.237.35 דווח על תגובה זו

          • המשאית בדרך..

            דורון צדקה, 13/10/09 10:12

            כל שנותר הוא רק להודןת לו שהתייחס אלינו.
            איננו מתכוונים להתנצל, אלא ההיפך לחדד עניינים. ולא אתה תהיה מליץ היושר לא של ברוך ולא אל שכמותו.
            של נעליך מעל רגליך.דרך אגב איננו חשים נבגדים או נפגעים כלל. אנו בפירוש חשים בעלי הצדק בעניין הספציפי הזה, ובנקל ננהל זאת היכן שתרצה.
            שופט על פי מצג שווא מבויים הינך יכול להיות , אבל במקום אחר.

            IP: 79.176.254.10 דווח על תגובה זו

            • לדורון צדקה הצדיק הנודע

              אוביקטיבי, 13/10/09 11:06

              אנשים כמוך רק מצדיקים את העובדה שמדובר בעדה אכזרית ללא אלוהים.

              IP: 79.180.237.35 דווח על תגובה זו

              • לפי הכתבה מדובר בחלאות אדם כמו ערבים

                לי, 13/10/09 12:29

                לא ברור למה לא מחסלים אותם

                IP: 93.172.102.170 דווח על תגובה זו

                • חושבת כמוך...בדיוק כמו ערבים . סופי תברחי (ל''ת)

                  גל, 16/10/09 09:06


                  IP: 93.173.140.72 דווח על תגובה זו

              • ללי

                .., 19/01/10 16:16

                האכזר היחיד פה זה אתהההה היא יכלה פשוט לצאת מהעדה ולישכוח מאיתנו ולהתחיל חיים חדשים כפי שרצתה..הם אלו שברחו ועשו בלאגן בעדה כנראה זו הסיבה שאנשים בעדה הפסיקו לדבר איתה!!ומי ישמע סופי מפורסמת אז מה??...חייבים להאמין לכל המי ומו שלה לכי סופי לחיות כבר את החיים שלך..גם אחרי שהלכת את עדיין רומסת והורסת את העדה..

                IP: 89.139.23.2 דווח על תגובה זו

            • לדורון צדקה

              רוני, 13/10/09 13:09

              חבל .. אתה זה שהורס לעדה שלך את השם שלה..
              אתה מודע לכך שיש שומרונים שצריכים ללכת לעבודה כל יום ולהסביר ולתקן את מה שאתה הורס במילותייך....הבנו שאתה שומרני פנאטי
              אבל למה עדה שלמה צריכה לסבול בגלל אנשים שמנבלים את הפה כמוך..
              אני לא אומרת שכל העדה אשמה ומדברת לא יפה..
              אבל אתה ממש הורס לה את השם.... וחבל.. כי יש שם אנשים שכן מקסימים... חבל שאתה הורס להם...לידיעתך סופי התחילה את הסרט בשנת 2003 שהיא הייתה בשיאה.. וכן היא דוגמנית.. מהההממת והקנאה פשוט הורגת כמה אנשים פה... אבל קללות על אנשים שלא עשו רע לך או לאחרים חוזרות כמו בומרנג... צריך להיזהר...
              אתם יכולים על חלשים.. ועכשיו שלחלשים יש את התקשורת שהיא יותר חזקה ממכם.. אתם מרגישים מנודיםם. איך זה.. ככה ברוך הרגיש... שהורידו אותו מהאוטובוס בדרך לתפילה... לתפילה.. אתה מבין.. אתה קולט בכלל.. הוא הרגיש מושפל שהיה בצינוק יומיים כי אנשים הלשינו עליו כי גנב ספרי תורה (וישפרוטוקולים) .עכשיו שיש לו כח בזכות פירסומה של הבת....אתה מרגיש מה שהוא הרגיש לפני 15 שנה.. לא נעים ההה
              תעשה חשבון נפש עם עצמך...
              כי לסיכום חבל מילותיך הורסים לאחרים

              IP: 79.180.237.35 דווח על תגובה זו

        • בושות????

          גילי, 16/10/09 08:38

          סליחה!!!! לא נוח לה איתכם הכירה משהו יותר טוב מהשומרונים, בחרה ללכת על זה אז מה? היא הייתה אמיתית!!! אני בטוחה שעוד הרבה מהעדה לא נמצאים שם מאותן סיבות.. היא יפה חכמה ומצליחה רצתה להתקדם ולא להתקע.

          IP: 93.173.140.72 דווח על תגובה זו

      • למה נראה לך שמלכתתחילה חיפשנו פרסום?? (ל''ת)

        שומרוני, 13/10/09 13:55


        IP: 62.90.202.148 דווח על תגובה זו

  • 39.

    צריך לחסל את העדה השומרונית (ל''ת)

    לי, 12/10/09 05:16


    IP: 93.172.102.170דווח על תגובה זו

    • תיזהרי בלשונך

      מלאך המוות, 12/10/09 14:41

      ידוע שברכה של שומרוני עובדת וקללה עוד יותר.תיזהרי לעצום עיניים פן לא תתעוררי

      IP: 79.176.254.10 דווח על תגובה זו

      • ל..

        בלי שטויות, 19/01/10 16:23

        לא נקלל ולא נברך פשוט לא נתייחס..הגזמת מלאך המוות..אנחנו לא אנשים רעים כפי שסופי מציינת או שאר האנשים שהגיבו פה..המילים שלכם הורסות..יותר נכון הקללות

        IP: 89.139.23.2 דווח על תגובה זו

    • מסכימה איתך

      שונאת רוצחים., 08/03/12 14:54

      עדר של מפלצות צמאי דם. אבל אל תדאגי, הם מכחידים את עצמם בנישואים בתוך המשפחה, כנראה הצימאון שלהם לדם לא נובע רק מחינוך, אלא מפאק גנטי...באג.

      IP: 109.67.37.173 דווח על תגובה זו

  • 38.

    סופי -סופה שתזדקן ותאבד את זהרה ואז נראה לאיזה אלהים תסגוד

    רמי, 11/10/09 23:32

    די כבר עם הבולשיט הזה! בכל פעם שהמתוסכלת הזו מגיעה אלי פי-פחת היא מוצאת לה עיתונאי או איש תקשורת אחר ברמתה כדי החזירה לכותרות.
    חסרת התוחלת הזו שעוד בצעירותה היה ברור היכן עתידה גדלה בבית שמעולם לא היתה בו אוירה שומרונית. בלילות שבת התארחו בביתם חברים שלא מבני העדה (מה שאינו מקובל אצלנו) עד שעות מאוחרות (מה שעוד יותר לא מקובל!). ברוך צדקה ה''קדוש המעונה'' כיוון באופן קבוע את ימי המילואים שלו לימי חג הפסח . לדבריו על מנת לחסוך בימי חופשה. משמעות-ברוך כמעט ולא חגג את חג הפסח עם בני משפחתו( גם -כן לא מקובל!!!).
    בנוסף! לברוך צדקה למרות העז בבן נולדו ארבע בנות בזו אחר זו . אי לכך נשבע ל''העניש את אלהים'' עד אשר יזכה אותו בבן והדיר רגליו מתפילות השבת והחגים בבית הכנסת.
    כל הנאמר מתייחס לתקופה בה גרה משפחת ברוך וטובה בתוך השכונה השומרונית. עוד בטרם התרחשו עליהם האסונות כלשונם.
    סופי המהוללת זכרה היטב את מקורותיה השומרונים בעת שהגיעה השעה להתגייס לצה''ל.
    הצהירה על היותה דתיה (רחמנא ליצלן). ברור שככל בחורה שומרונית שוחררה מצה''ל . מכאן
    ואילך נפרצה הדרך לעולם הזוהר, הדוגמנות והביקיני.

    IP: 89.138.24.63דווח על תגובה זו

    • אתה באמת רציני?

      איציק א., 12/10/09 11:00

      כל החטאים של המשפחה הזאת לא מגיעים אפילו לעשירית מהחטאים של העדה הזאת.
      על שטויות כאלה אתם שופטים אותם?

      IP: 79.180.237.35 דווח על תגובה זו

      • תוכל למנות בבקשה את החטאים? (ל''ת)

        חכם גדול, 12/10/09 13:14


        IP: 62.90.202.148 דווח על תגובה זו

      • ..

        לאדון איציקק, 19/01/10 16:25

        חטאים...אתה החוטא היחיד פה..אתה שומר שבת?...מתפלל??...שומר מצוות...שלא נדבר על דברים סוטים שבטח גם כנאה עשית..אף אחד אבל אף אחד לא חוטא בעדה שלנו...

        IP: 89.139.23.2 דווח על תגובה זו

    • כמה שטויות

      איילת, חולון, 12/10/09 16:22

      על שטויות כאלו נידיתם משפחה????
      על שטויות כאלה הכנסתם את ברוך לכלא???
      על שטויות כאלה הורדתם אותו ואת בנו מאוטובוס ועוד בדרך לתפילה????
      תתביישו לכם..
      היה כדאי שלא היית כותב את התגובה הזו
      אתה פשוט עושה שם רע ונזק יותר גרוע לעדה שלך.. המשפחה הזו עשתה לך פעם משהו רע?????
      אתה צריך מאוד להיזהר במילים שלך כי ידוע שהם חוזרים אליך
      כמו בומרנג.... איך היית מרגיש אילו היו
      מנדים אותך ומשפחתך..... עדה אחת על משפחה אחת... זה קל הההה

      IP: 79.180.237.35 דווח על תגובה זו

      • תגובה לגאון איילת

        שומרוני שומר מצוות, 12/10/09 23:44

        אם אתם לא יודעים מה היה , אז עדיף שתשתקו. ברוך לא בא כדיי להתפלל ברוך בא להעביר את הסמן לעשות צחוק מהדת. זה לא מתקבל אצלנו! הבן שלו נרי כבר שנים לא נמצא בעדה ולא שומר את המצוות הוא לא יודע בכלל איך לקרוא בתורה אבל מגדיר את עצמו שומרוני.. לא קיים אצלנו כזה דבר! או שאתה אין או שאתה אווט.. והם בחרו להיות אווט הדת לא מעניינת אותם אז מבחינת כל אלה שכן רציניים לגביי הדת וכן רוצים לשמור על מה שנשאר מהעגה הקטנה שלנו - המשפחה של ברך נחשבת ליהודייה. אין לאף אחד משהו נגדם הם בחרו ברך משלהם שילכו בה , אבל שיפסיקו להכפיש את שמנו. היא ל הבחורה היחידה שעזב את העדה ואף משפחה לא נודתה ולא הושפלה כמו שהם מתארים.מי שלא מכבד את עצמו לא יכול לצפות שיכבדו אותו

        IP: 84.228.62.188 דווח על תגובה זו

        • לשומרוני שומר מצוות-אתה בטוח שאתה מאמין בה'?

          יהודי שומר מצוות, 13/10/09 01:07

          יש משפט שאומר ''קודם תהיה בן אדם, אח''כ תשים כיפה''. והוא נכון גם לגביך .

          IP: 79.180.237.35 דווח על תגובה זו

          • תגובה לכותרת -לשומרוני שומר המצוות וגו'

            רמי, 13/10/09 12:17

            הכיפה מכסה טפח וחושפת טפחיים. לנו השומרונים אין מה להסתיר,שומר מצוות כמוך מניח כיפה כדי להסתיר את האמת העירומה של כל אמונתכם המתחילה ומסתיימת באותה כיפה כגודל מטבע השקל....

            IP: 89.138.24.63 דווח על תגובה זו

        • לשומרוני שומר מצוות

          איילת חולון, 13/10/09 12:59

          למה שאני אשתוק?????גם אחרים אתם משתיקים???
          לא רק את משפחת ברוך צדקה.. אני ממש קרובה למשפחה גם לבנות וגם לבן... כנראה שאתה לא יודע מצוות..... אתה מכיר את המצווה בין אדם לחברו??? בתור אחת יהודיה ... שאפילו לא מבינה כל כך הרבה... חינכו אותי ולימודו אותי לכבד את האחר.. מה שאתה לא עושה... אני לא שופטת אף בן אדם... כולם שווים בפני.. גם אם הבן שומר מצוות לא שומר... גם אם הבן לא קורא בתורה.. זו סיבה להתייחס אליהם ככה
          תתבייש לך.... חבל שאר בני העדה צריכים להסביר את עצמם במקומות עבודה רק בגלל אנשים כמוך... תפסיק להיות פאנטיי.. תלמד לקבל גם את האחר... לימדו אותך על סובלנות.????.. כנראה שלא.....אני מאחלת שלא תרגיש בחיים שלך מזה נידוי... חבל אתה הורס לצעירי העדה שמנסים לתקן את מה שאתה הורס להם.. את השם הטוב שלהם

          IP: 79.180.237.35 דווח על תגובה זו

      • תגובה לכל המגיבים לרמי

        רמי, 13/10/09 12:12

        רחמי עליכם! ראו מה קורה עם כולכם יום יום שעה שעה . אוסף של ריקים ופוחזים שקרנים . לאן הובלתם דת ולאן הולכתם מדינה . ממתי תטיפו מוסר, שהרי כןלכם חסרי מוסר . מה לכם כי תקבעו מהם חטאים?? שהרי כולכם הנכם התגלמותו של החטא...
        כולכם זבי חוטם ללא ערכים וללא שורשים , הואילו בטובכם לשים מחסום לפיכם ולידיכם.
        הסירו את מעטה האינטרנט מפרצופיכם ובואו לעימות גלוי עם האמת ...
        ולאלה שציינו את חטאי העדה השומרונית אומר במשפט קצר וקולע קטן-עם כל הביקורת שקיימת על עדה קטנה זו היא האי-הבודד של הטוהר והאמונה!!!

        IP: 89.138.24.63 דווח על תגובה זו

        • כנס רמי, כנס

          שומרוני אנונימי, 13/10/09 18:18

          אתה ומשפחתך ידועים כרודפי פירסום ,לא פחות מסופי.
          העניין הוא שאת אף אחד בתקשורת לא מעניין מה יש לכם לומר.
          כי אתם לא מעניינים!!!!!!!
          נראה אתכם מקבלים כתבת שער במעריב כמו ברוך צדקה,או סרט בערוץ 8,או ראיון בשעת שיא בערוץ 2.
          תמשיכו לכתוב בבלוג המעפן שלכם.. :)

          IP: 79.180.237.35 דווח על תגובה זו

          • שומרוניה גאה..! כנס כנס אנונימי

            ..., 19/01/10 16:30

            חמוד...שומרוני אף פעם לא תהייה..אחרי מה שאמרת..אנחנו לא מחפשים פרסום וגם לא נעליים..אנחנו מחפשים את השקט מהמשפחה שלה...שלפי הסיפור הגדול שהיא סופי עשתה...היא זו שלא חייה חיים חדשים כנראה שלה נהרסו והיא מנסה להרוס אחרים..ופירסום מאתוק שלייייי זה הדבר האחרון שאולי נרצה

            IP: 89.139.23.2 דווח על תגובה זו

  • 37.

    הכל אמת לאמיתה בכתבה

    מאיה, 11/10/09 22:35

    אני מכירה שומרונית שעזבה את העדה ועלי לומר שאני מסכימה עם כל מילה ומילה בכתבה.
    הסיפורים שחברה שלי סיפרה לי היו מזעזעים. על הורים ואחים שמכים אותה ,שכנים שמקללים ומשמיצים.
    מפחיד לחיות שם,כל הניסיון שלהם בתגובות להציג מציאות אחרת פשוט פתטי. יותר טוב היה אם היו מתביישים ומנסים לשפר דרכיהם.

    IP: 79.181.97.156דווח על תגובה זו

    • לגברת מאיה

      שומרוניה לשעבר, 12/10/09 14:23

      אני עזבתי את העדה ואני יכולה להגיד לכם שאפילו ניתנה לי הזדמנות שניה, כל מה שנאמר פה בכתהת הוא בסה''כ יחצנות שסופי מנסה להשיג בע''ה כל ההשמצות היא לא מבינה שהיא בסה''כ מוציאה את עצמה כל כך מסכנה ומטומטמת בכתבה הזו. הכל פה שקר וכזב השומרונים הם עדה מקסימה לפעמים מתנהגים בקיצוניות וזאת משום שהם רוצים לשמור על המסגרת. אני בהחלט יכולה להבין אותם. כל מי שלא מעוניין להשאר שומרוני מוזמן לקום וללכת הםלא מחזיקים אף אחד בעדה בכח אבל גם לא רודפים ולא מרביצים כמו שמתואר פה בכתבה .

      IP: 62.219.227.38 דווח על תגובה זו

  • 36.

    יישר כח סופי

    סרט מרגש עד דמעות, 11/10/09 22:24

    נגלה כי מדובר במשפחה שופעת אהבה הנמצאת בעדה של אנשי חושך

    IP: 79.181.97.156דווח על תגובה זו

  • 35.

    קונפליקט : להיות או לא להיות

    ציטוטים סותרים מהכתבה, 11/10/09 15:21

    באותם ימים ניסתה גם לדרבן אותו להתנתקות מהשומרונים. ''למה אתה לא חותך ומתחיל חיים חדשים'', הטיחה בו שוב ושוב, ''למה אתה ממשיך לחיות בעדה שאין לה אלוהים?''.

    ומנגד: יש לי אלוהים, והאמונה בו היא אבסולוטית.
    אני מודה לו כל יום. אני רוצה לחוות מחדש את הטקסים. למה אבא שלי צריך להיות בקורבן פסח לבד? אף פעם לא נטשתי את ערכי הדת השומרונית. אבא שלי אמר: אפשר להוציא את השומרוני מהעדה, אבל אי אפשר להוציא את העדה מהשומרוני''.

    אם לעדה אין אלוהים למה את רוצה לחזור אליה??? בסופו של דבר מרוב שהעדה הזו בעלת ערכים היא הצליחה להחדיר גם לך ערכים.
    את כמו סופת הוריקן איפה שאת נמצאת את רק עושה הרס. תראי לאיזה מצב הבאת את העדה, תראי כמה אנשים מכפישים אותנו בגללך, השגת מה שרצית פרסום ע''י קללות של אנשים אבל איך כתוב בתורה- סופי ה''חכמה'' כל מי שמקלל את בני ישראל אלוהים מקלל אותו בחזרה. וזאת מבחורה שמאמינה באלוהים ובבת העדה השומרונית וחברתך לשעבר.

    IP: 79.176.254.10דווח על תגובה זו

  • 34.

    היא לא ששוה תגובה

    סופי לצערי השיגה את שרצתהני, 11/10/09 15:14

    ועם השנים היא מתכערת בטירוף-דוגמנית עאלק דומה לגמל

    IP: 79.176.254.10דווח על תגובה זו

    • חחחחחח הרגת אותי (ל''ת)

      שומרוניה, 12/10/09 23:47


      IP: 84.228.62.188 דווח על תגובה זו

  • 33.

    יש לי מספר שאלות..

    סופי- כנסי, 11/10/09 14:25

    אם כל כך היה לך רע?
    למה את חוזרת ואומרת שהיית מוכנה לחזור לעדה?!?!?!
    מדוע אחייך כל שני וחמישי מבקרים בשכונה בחולון..
    (ושיגידו איילה ונרי שאנחנו משקרים..)
    למה את עדיין בקשר עם רבים מאנשי הר גריזים?
    מדוע את מתעקשת לשמור על שם נעורייך למרות נישואייך?
    מדוע אמך ביקרה אצלנו עוד לפני חודש במסיבה שערכו לכבוד צעירים?

    סופי, בושי והיכלמי לך על היותך שקרנית פתולוגית שהחלה מאמינה בשקרים של עצמה וחיה את אשליית סינדרלה.

    תפסיקי להצהיר על עצמך שאת שומרוניה, הרי למעלה מ10 שנים עברת גיור, את יהודיה לכל דבר, אז למה את מתעקשת לשייך את עצמך אלינו, הרי אם ''גידפנו'', ''קיללנו'' (ועוד מיני המצאות.) היית מנסה לברוח ,להרחיק את עצמך ולהתנתק מהעדה.

    וחשוב לי לדייק.. כשסבתך נפטרה הודיעו לאמך שהיא על ערש דווי והיא הןדיעה שזה לא מעניינה אחרי 3 שנים שבהם לא טרחה לשאול לשלומה.
    אחותה ז''ל נפטרה לפני כחצי שנה לאחר מחלה קשה וגם כן לא ''זכו'' לשמוע ממנה או מכם.. ועל אחת כמה וכמה להגיע להלוויתה.


    סופי, תרפי כבר.. קשה לך שהעדה לא באמת מתעיינת בך (כמו כל הקהל )?!?!
    אז תלכי לפסיכולוג.

    IP: 62.90.202.148דווח על תגובה זו

    • לא מדוייק ידידי

      נרי, 11/10/09 23:05

      כמה דברים:
      אני בהחלט נהנה להגיע לביקורים בשכונה, יש לי שם המון חברים שאני אוהב ומכבד. מצד שני לא כולם טלית שכולה תכלת, לדעתי יש המון אנשים בעדה שרק רוע ושינאה יש בליבם והם הם אלו שהורסים את שמה הטוב של העדה. ללא ספק העדה יכלה לטפל בנושא עזיבת האחיות שלי בדרכים יותר אנושיות. תסכים איתי שלהוריד בן אדם שבא להתפלל מאוטובוס זה מעשה לא אנושי ואותם אנשים רחוקים מלהחשב דתיים.
      שלא לדבר על להכניס את אבא שלי לכלא על עבירה שהוא לא ביצע בכלל.
      אני חושב שהרבה אנשים בעדה צריכים להתבייש בעצמם (ולא רק סופי)
      לכל אותם אנשים שהם כן רוחניים ונאורים בעדה הגיע הזמן להפסיק לשבת בחיבוק ידיים ,ולהעמיד במקום את אותם קנאים קיצונים שיביאו על העדה אסון אשר לא יתוקן.

      ודרך אגב.. הזכרת את אחות של אימי ז''ל ,אשר בעצמה אמרה לי לפני כמה שנים שמבחינתה אמא שלי מתה ,אז אני מקווה שתבין שלא כ''כ התרגשתי מפטירתה.
      קצת אוביקטיביות בבקשה,לא צריך להתבייש להודות שגם בעדה יש צורך בשיפור ניכר.

      IP: 79.181.97.156 דווח על תגובה זו

      • נרי ידידי

        קרובת משפחה, 12/10/09 13:11

        נרי, מעולם לא הגדרנו את עצמנו כשאנשים שכל כולם טוהרה,כמו בכל עדה יש את היותר אנושיים ויש את אלו שפחות וזה לגיטימי.

        אבל כפי שציינת אתה נהנה להגיע לשכונה ויש לך חברים שם, אתם סותרים אחד את השני!!
        אחותך הציגה בסרט קטע שבו היא טוענת שהיא מפחדת להסתובב בשכונה מחשש שיכו אותה?!?! לאן הגענו?!?!

        הרי אנו זוכרים במדוייק את הרגע שבו היית בהר גריזים עם כמה מבני העדה והבמאי ביקש ממך להתרחק מהם למס' דק', לעמוד בצד על מנת שיצלם אותך כביכול מבודד. זה נראה לך הגון?

        בנוגע לספרי התורה, מי ש"העליל" את עלילת השווא הזו על אביך אלוהים ישפוט/שפט אותו אבל רוב בני העדה מעולם לא האמינו בכך וצר לי על שאביך נפגע מכך ואני מאחלת לו רפואה שלמה.

        לגבי הפסקה האחרונה שלך, אין לי כוונות לדון בנושא ולא הייתי מעלה זאת אם לא היה לזה תזכורת בכתבה, אני מאחלת לאמא שלך חיים ארוכים אבל סבתי חדלה מלהכיר באמא שלך לאחר שהפסיקה לכבד את אמה וכידוע לך אחת מעשרת הדיברות הוא "כבד את אביך ואת אמך למען יאריכון ימיך.."

        IP: 62.90.202.148 דווח על תגובה זו

        • ועוד משהו..

          ודבר אחרון.., 12/10/09 13:47

          העדה הרבה יותר נאורה מאיך שציירתם אותנו בתקשורת ומקבלת את העובדה שלצערנו עזבו ואולי גם יעזבו את העדה. אבל בו זמנית בעדה יש למעלה מ-20 נשים יהודיות שנכנסו לעדה ויכולות להעיד על נפלאותיה.

          היה מאוד מתוחכם מצידכם לפנות לאחד האנשים היותר בורים בעדה על מנת לקבל את התגובה המטומטמת שקיבלתם. אבל תרשו לי להגיד שזה היה מהלך מאוד חכם ומתוחכם.. שָאפוֹ על זה.

          ניסיתם ליצור תדמית של עדה פרימיטיבית למרות היותנו פקחים ונאורים לא פחות אם לא יותר מאחינו היהודים.

          אם אתם כל כך מאמינים בצדקתכם תהיו הגונים ותנו לנו גם לתת תגובה בפומבי (ולא התגובה שקיבלתם אינה הדעה הרווחת בקהילה) ואל תגנזו אותה כפי שעשיתם בעבר.

          מאחלת לכם רק טוב כי אני לא מסוגלת לאחל רע לאדם. ולסופי אני מאחלת שהכשרון שלה יספיק לה בשביל להתפרסם בזכות עצמה ולא על עצם היותה שומרוניה לשעבר.

          IP: 62.90.202.148 דווח על תגובה זו

          • בתגובה לדבר אחרון

            נרי, 12/10/09 14:49

            אותו אדם בור שנתן את תגובת העדה, הינו הכהן הגדול ובנו (כי למי פונים אם לא למנהיג?)
            הדג מסריח מהראש,כמו שאמרתי, יש הרבה מה לשפר ואני מקווה שנעשה זאת יחדיו.

            IP: 84.109.174.91 דווח על תגובה זו

            • נרי

              גלי יהושע, 13/10/09 12:32

              הרי היה ברור לך שהתשובה של האיש ה''חכם'' הזה תהיה פרימיטיבית וכלן פניתם אליו .
              אם היתה בכם מן ההגינות הייתם פונים לאחד מבני הקהילה בחולון על מנת לקבל תגובה אמיתית אך לא עשיתם כך כי אז סופי לא היתה מוצגת כמסכנה, שהרי הדעה הרווחת בקרב רוב חברי העדה היא לא פרימיטיבית כמו התגובה שבחר הבמאי להכניס לסרט.

              ציינת שהערת לאחותך על הקטע שבו היא מפחדת שיכו אותה עם כניסתה לשכונה? במה זה עוזר ?? הרי את התדמית השלילית שהצגתם לא יהיה קל לתקן, רוב המגיבים לכתבה הם מהדור היותר בוגר בעדה שיידע להתמודד עם אילו שאלות שיופנו אליו וגם לשנות את דעת השואל (אין לי ספק בכך) אבל מה לגבי ילדינו הקטנים שעלולים לספוג אי אלו עלבונות בגלל התדמית האלימה שהוצגה בסרט???? הם ידעו להתמודד עם הערות עוקצניות?

              להצהיר הצהרות לא עולה כסף, אתם באמת רוצים לשנות? לתקן? רוצים לפתוח דף חדש?
              זה ממש לא נראה כך כשקוראים את הכתבה או צופים בסרט.

              על אלוהים לשפוט אתכם/ אותנו, אבל יש לי תחושה שאחרי הסרט הזה הוא כבר לא יענה לסופי לממתינות.

              ולמרות הכל, מאחלת לך לאחיותיך רק טוב ולאביך רפואה שלמה.

              IP: 62.90.202.148 דווח על תגובה זו

        • שלום לך קרובת משפחה

          נרי, 12/10/09 13:49

          אפשר להטיח טענות אחד בשני ללא הפסקה
          ללא ספק לכל אחד מהצדדים בסיפור יש עבר עשיר..
          מפריע לי, מפריע לי שאבא שלי נשפט באכזריות.
          אנחנו בני אדם,יש דרכים הגיוניות לטפל בבעיות מסוג זה.
          אני לא מצפה להרבה מהחלק היותר קיצוני בעדה,אך אני כן מצפה מהחלק הנאור והאינטיליגנטי בעדה שלא יעבור לסדר היום
          כשבעדה יוצאים בהצהרות ומבצעים פעולות לא אנושיות.
          אני חושב שכדאי שכל אחד ואחד מהקהילה(גם אני) יעשה חשבון נפש עם עצמו ויראה איך יוכל להיות לאדם טוב יותר
          וסתם לידע כללי..הערתי לסופי ש''הביקור'' שלה בשכונה והפחד כאילו מי ישמע מה איזה מכות היא תקבל, היה מיותר לגמרי.(אולי היתה מקבלת איזו קללה או שתיים)
          בתקווה לעתיד טוב יותר,
          נרי

          IP: 79.180.237.35 דווח על תגובה זו

          • נרי

            נרי, 12/10/09 15:04

            אחותך עומדת להופיע בתכנית של אברי גלעד תבקש ממנה לחזור בה מההשמצות-נראה אותך?
            יותר טוב אולי שלא תתראיין בכלל.
            היא גרמה לאנשים לשנוא אותנו-יש פה טוקבקיסטים מטורפים שרוצים להשמיד אותנו?
            לאן הגענו??.

            חבל-אתה דווקא בחור נחמד ויש לך פוטנציאל ....

            IP: 79.176.254.10 דווח על תגובה זו

          • נרי

            א צ, 13/10/09 21:58

            אף אחד לא הוריד אתכם מהאוטובוס נעלבתם מצעקות של בודדים.(בצדק אגב)ועזבתם.
            מי שהלשין על אביך תתבעו אותו אבל למה להאשים עדה שלמה?

            אתה רוצה להשאר שומרוני תפדל.
            זה לא רק להיות חבר של כמה מהחברה
            בוא לבית הכנסת בשבתות.תתחיל בזה
            רוב העדה בעד אני מבטיח לך שלא יאונה לך כל רע

            IP: 89.138.4.56 דווח על תגובה זו

    • פסיכולוג-רעיון לא רע

      הפסיכולוג, 12/10/09 14:27

      חחחחחחח כל הכבוד

      IP: 62.219.227.38 דווח על תגובה זו

      • אני שמח שהגעת למסקנה שפסיכולוג יעזור לך ולחברים השומרונים שלך (ל''ת)

        כהן הצדק מהר שעיר, 26/10/09 22:37


        IP: 95.86.118.144 דווח על תגובה זו

  • 32.

    אף אחד לא מינה את הבן של הכהן הגדול לדבר בשם העדה

    יאיר כהן .דויה, 11/10/09 14:23

    הוא מדבר שטויות בחור חכם לא מדבר כך .
    לדעתי אני גם ממשפחת כהן בחולון ואני הראשון שמתנגד שכהו יתחתן עם אשה מחוץ לעדה,
    זה שהוא בן כל כהן גדול והתחתן אם אוקראנית
    בושה גדולה למשפחת כהן . ואני מתנגד בתוקף
    לחתנות מסוג זה .
    תעוזה כזאת גררה אחריה חתונה של בנים אחרים ממשפחת כהן להתחתן בנות מהאיסלאם.
    זה יותר גרוע ממה שעשו הבנות של ברוך.
    בפרשות השבוע שבני העתה קוראים בכל שבת
    ישנה פרשה בספר ויקרא . שנקראת פרשת ''ובקצרכם'' זו פרשה שמדברת בעיקר על משפחת כהן. אנילא יודיע כיצת משפחות אלו קוראים את הפראשה הזאת ומה עובר להם בראש באותה הרגע

    ומה שגרוע מזה שיש סיכויים שהילדים של האוקראניות והמוסלימיות יהיו כהנים גדולים.

    ומה שגרוע מזה שיש סיכויים שבנים שיש בהם
    זרע של אוקרנים ןמוסלמים יהיו כהנים גדולים!!!

    IP: 62.219.50.198דווח על תגובה זו

    • אל תשפוט

      לדויה היקר, 11/10/09 15:17

      אתה לא יכול לדעת מה יהיה עתיד בניהם של משפחתך המורחבת (כי לך אין בנים) אז אל תשפוט אחרים שרוצים להינשא ולא מוצאים את מזלם בעדה
      בנו של הכהן הגדול הוא טיפש ודיבר שטויות אבל ענייני הנישואים לאו דווקא קשורים

      IP: 87.69.83.64 דווח על תגובה זו

      • תוגבה לאל תשפוט

        יאיר, 11/10/09 17:24

        בעיני זה קשור ועוד איך
        כל מה שקשור למפשחת כהן מעינין אותי
        שזה מה יקבע את המשך
        ולא לקחת מכל הבה לייד
        בנו של הכהן במיוחד הוא היה לו אפשרות אחרות והוא לא היה מוכן אני מכיר לפחות 4 כאלה
        אני בטוח במה שאני אומר ולכן אני מציין את השם שלי

        IP: 62.219.50.198 דווח על תגובה זו

    • איך כהן התחתן עם גויה/ גיורת? זה אסור!! (ל''ת)

      תורת משה, 21/10/09 13:26


      IP: 95.86.109.19 דווח על תגובה זו

    • איזו תגובה נאורה! נו באמת...

      יהודיה, 19/07/10 16:35

      ''ומה שגרוע מזה שיש סיכויים שהילדים של האוקראניות והמוסלימיות יהיו כהנים גדולים.''
      אחד הדברים הכי פרמיטיביים ששמעתי בזמן האחרון

      IP: 79.181.123.189 דווח על תגובה זו

  • 31.

    זה מטורף! נמאס מכל העדות שמנדות ומחרימות, כולנו בני אדם (ל''ת)

    למה להיות רשעים????, 11/10/09 12:34


    IP: 80.178.95.33דווח על תגובה זו

    • אתה באמת מאמין לכל דבר שאתה קורא?? (ל''ת)

      אבל באמת?, 11/10/09 14:01


      IP: 62.90.202.148 דווח על תגובה זו

  • 30.

    סופי, את נהדרת והולכת אחרי האמת שלך- כל הכבוד!!! (ל''ת)

    אני, 11/10/09 04:45


    IP: 93.173.83.129דווח על תגובה זו

  • 29.

    סופי צדקה מדהימה

    דלית, 11/10/09 01:38

    סופי צנועה,נהדרת באישיותה,מי יתן וכל בנות ישראל היו כאלה.אתך לאורך כל הדרך האמיצה

    IP: 87.68.238.26דווח על תגובה זו

  • 28.

    gdfgdf

    ffgdf, 11/10/09 00:40

    gdfgdf

    IP: 79.179.58.172דווח על תגובה זו

  • 27.

    השוחט בן הכהן הגדול. מתחתן עם אוקראינית גויה ביבוא אישי

    חוגי, 10/10/09 23:50

    ומטיף לסופי . קודם כל שיעביר מעליו את תאות שחיטת צוארי נשים.

    IP: 79.179.18.112דווח על תגובה זו

    • לכהן אסור להתחתן עם גיורת, אז איך בדיוק הוא התחתן איתה???

      תורת כהנים, 16/10/09 10:50

      לא ברור

      IP: 95.86.104.238 דווח על תגובה זו

  • 26.

    יפיופים .....ממש יפיופים

    דורון, 10/10/09 23:39

    מדברים כנגד העדה השומרונית, ומי?,כל אלה שלא מוכנים לוותר לילדים שלהם על דת החילוניות. די עם ההתייפיפות הבלתי נתפסת. לאחר צפייה בסרט אומר בוודאות-תעמולה זולה ומלאכותית.
    האישה פשוט חולת פירסום, בדתה סרט עלוב רצוף שקרים וסתירות פנימיות, פלספנית חסרת תקנה. בכל פעם שקרנה נופלת בציבוריות העלובה שהעלתה אותה היא מטפסת על הקיר השומרוני.
    על פי הסרט-היא הגורמת לאביה להיות בודד ולא העדה השומרונית. ההתייחסות לה לאביה פטרונית ומתנשאת וחסרת חמלה בעליל. אוי לעיניים שכה רואות.

    IP: 87.68.47.217דווח על תגובה זו

  • 25.

    אשה יוצאת דופן

    יצחק ר., 10/10/09 22:57

    יש לך אומץ ואני מאחל לך שתדעי את האושר שמגיע לך.

    IP: 84.109.73.162דווח על תגובה זו

  • 24.

    סופי

    יוסי, 10/10/09 19:51

    בכל פעם שהכוכב שלה דועך והיא לא מעניינת אף אחד היא נזכרת שהיא בת העדה השומרונית חברים סופי הצטלמה בערום ומי שכזאת אין לה מקום בעדה המקסימה ביותר בעולם

    IP: 79.180.198.99דווח על תגובה זו

    • עירום??

      אתה מטומטם, 10/10/09 21:03

      אפשר קישור

      IP: 89.139.27.73 דווח על תגובה זו

      • כנראה שאתה מטומטם,ולא עירני. קח ריטלין (ל''ת)

        דורון, 10/10/09 23:30


        IP: 87.68.47.217 דווח על תגובה זו

    • אתה מוסיף חטא על פשע כשאתה משקר במצח נחושה (ל''ת)

      אסנת, 11/10/09 14:46


      IP: 79.178.197.214 דווח על תגובה זו

  • 23.

    דת הינה סמל לבורות פרמיטביות והתנגדות לקידמה!!! (ל''ת)

    חרד, 10/10/09 19:23


    IP: 41.222.9.206דווח על תגובה זו

    • עצוב שמי שדתי נחשב ללא מתקדם כמה שנאה (ל''ת)

      **, 11/10/09 02:32


      IP: 93.172.102.170 דווח על תגובה זו

  • 22.

    במה בדיוק זה שונה מבנות שעזבו משפחות חרדיות? גם שם יש החרמות... (ל''ת)

    הדת מביאה רק צרות, 10/10/09 18:03


    IP: 82.81.104.236דווח על תגובה זו

  • 21.

    היא ואחיה למדו איתי ועם אחותי בבי''ס אשכול בחולון (ל''ת)

    אקדמאי נאה, 10/10/09 16:43


    IP: 89.139.110.217דווח על תגובה זו

    • וואו, איזו התרגשות (ל''ת)

      כולה אשכול, 11/10/09 14:03


      IP: 62.90.202.148 דווח על תגובה זו

  • 20.

    עדה פרימיטיבית, כל העולם מתקדם והם נשארים מאחור

    יהודיה, 10/10/09 16:40

    עצוב לי מאוד על משפחת צדקה, על האבא ברוך ועל הבנות שכל עוונם היה שבחרו בחיים שרצו לעצמם, במקום שאחרים יבחרו עבורם.
    על העדה ניתן לומר שהיא קרה מנוכרת ורעה.
    התורה מצווה לכבד איש את רעהו ולא לנהוג באדם מתוך התנשאות ורשעות, זה נגד חוקי התורה.

    IP: 84.108.180.220דווח על תגובה זו

    • כל מילה בסלע!.. (ל''ת)

      נ, 10/10/09 16:48


      IP: 84.229.38.18 דווח על תגובה זו

    • ...ליהודיה

      .., 19/01/10 16:39

      חהחהחה הצחקת אותי אנחנו חיים בדיוק כמוכים ואף שומרים על מצוות יותר ממכם מתוקה...סופי זו שנשארה מאחור למרות שעברה ''משבר'' בעדה כתוצאה מהמעשים של אחותה..אבל אנחנו..המשכנו ונמשיך ליחיות כעדה מגובשת ושטוב לה!

      IP: 89.139.23.2 דווח על תגובה זו

  • 19.

    עדה קשה. ככה נראו היהודים פעם. אכזריים וחסרי רחמים.

    א, 10/10/09 16:32

    אין מה לייפיף את הדברים. התמונה אינה יפה כלל. מדובר בעדה ערבית קיצונית, מתבדלת וחסרת רחמים. עדה שבה דיכוי נשים הוא חובה ואלימות היא מצווה. סופי יכולה להתרפק על התפילות היפות מכאן ועד הודעה חדשה. אין בכך כדי לטשטש את עוצמת האכזריות של אנשי הכת הזו. אין בליבי טיפת רחמים על אביה של סופי שבחר לגדל את בנותיו בלב ישראל וחשב שיוכל לגדלן כאילו הן מנותקות. אין לי טיפת צער על גורל כל מי שממשיך לחשוב ששחיטה היא תשובה.

    IP: 217.132.93.30דווח על תגובה זו

    • נכון ככ' ממליץ לקרוא..את 19 (ל''ת)

      ץ, 10/10/09 16:50


      IP: 84.229.38.18 דווח על תגובה זו

    • סופי

      יעל, 10/10/09 18:16

      את מקסימה ועדינה יש לך זכות לחיות את חייך כרצונך תחיי תצחקי ותשכחי מכל הסבל המיותר הזה..כאילו שחסר סבל בלי להוסיף את כל הפנטיים למיניהן...לידיעתך את מתגעגעת בעיקר לתום של ילדותך.. כמו כולנו.. אל תשכחי להמשיך לחייך את החיוך המדהים שלך..בהצלחה בהכל

      IP: 217.132.116.95 דווח על תגובה זו

      • לכל אלה שמצדיקים הת סופי

        לכל אלה שמצדיקים הת סופי, 12/10/09 15:52

        שתחייך ותעוף לנו מהחיים. אין לה כל קשר לשומרונים היא רק גורמת להם להיטמא כשהיא מדברת עליהם

        IP: 62.219.227.38 דווח על תגובה זו

  • 18.

    לפי הכתבה הבנתי שבעוד 30 שנה כולם ידברו ברוסית בעדה (ל''ת)

    אולגה שומרונית בפוטנציה, 10/10/09 15:48


    IP: 77.127.180.181דווח על תגובה זו

  • 17.

    גם כל הפושעים שבבית הכלא אומרים שהם חפים מפשע!!!!! (ל''ת)

    1527, 10/10/09 15:28


    IP: 85.65.76.82דווח על תגובה זו

  • 16.

    ברוך צדקה לא יכול לקרוא את זה אבל הוא לא קורבן אלא אשם בעיוורונו

    Y, 10/10/09 15:19

    ממש כמו בטרגדיה יוונית, הוא לא הבין שהוא צריך ללכת עם בנותיו ולא עם העדה האלימה והבוגדנית הזו, שמעוררת בחילה למקרא הכתבה.

    על זה הוא נענש, משום שאם לא היה שם עליהם ותומך בבנותיו, כל המקרה עם המשטרה היה חולף לידו כמו כלום, ממש כמו הקרבות בגולן שבהם הוא מתגאה. הוא לא היה הטראומה ולא היה חולה בסוכרת. הוא נתן כבוד ויקר לאלו שהיה צריך לבוז להם, ועל זה הוא נענש.

    מי שמרחם על אכזרים סופו שמתאכזר לרחמנים.

    IP: 88.121.29.202דווח על תגובה זו

  • 15.

    יחצנות, יחצנות ועוד יחצנות..... (ל''ת)

    גד, 10/10/09 15:11


    IP: 79.179.239.2דווח על תגובה זו

  • 14.

    איזו פרימיטיביות!! במקום ליהנות מהחיים מתעסקים בשטויות כאלה!

    שדגכ, 10/10/09 15:10

    עדה, לא עדה. השתגעתם לגמרי??

    IP: 79.176.57.110דווח על תגובה זו

    • ...

      ..., 19/01/10 16:41

      אנחנו לא מתעסקים בזה היא סופי היחידה שמתעסקת זהה וחופרת בנושא הזה

      IP: 89.139.23.2 דווח על תגובה זו

  • 13.

    לשחוט נשים כמו כבש, להראות סדין עם דם - איזו פרימיטיביות במרכז המדינה.

    Y, 10/10/09 15:04

    המשטרה צריכה לחקור את אווירת האיומים שבהם חיות בנות העדה, שמפחדות שישחטו אותן כמו כבש, כמו שעשו הטרוריסטים המוסלמים ערבים לדניאל פרל.
    איזו ברבריות, ועוד אצלנו, לא באפריקה או בירדן.

    IP: 88.121.29.202דווח על תגובה זו

    • פרימיטבי או לא

      שומרוניה, 12/10/09 15:58

      אף אחד לא מחזיק בכח את בני העדה, כולם חופשיים לקום וללכת. מי שלא מוצא חן בעיניו הדת לא חייב להישאר. רק שלצערינו כל אלה שעשו את זה די מצטערים שהפסידו. בחוץ יש רק חרא לא יותר

      IP: 62.219.227.38 דווח על תגובה זו

  • 12.

    כביסה מלוכלכת מכבסים בבית ולא בחוץ!

    חולת פרסום, 10/10/09 15:02

    אותך לא מעניין לשנות את המנטליות ו\\או את המצב , כי עם הסרט הזה זה לא יקרה אבל אותך לא מעניין איך לתקין את המצב אלה עוד פרסום ,נכון?
    בכל הסרט את רק מכפישה את העדה בפני הזרים. ממש כל הכבוד אזה סיפור מרגש .
    אם את לא רוצה להיות חלק מהעדה סבבה תעזבי, את
    ואבא שלך.

    IP: 85.65.76.82דווח על תגובה זו

  • 11.

    סופי, פני מלאך שלא מסגיר

    איציק, 10/10/09 15:00

    קמצוץ מכל הסבל הזה

    אישיות מקסימה

    IP: 84.108.144.55דווח על תגובה זו

    • אבל כסף ופרסום היא יודעת להוציא ''מהסבל'' !!!!!!!!!!1 (ל''ת)

      איציק15, 10/10/09 15:31


      IP: 85.65.76.82 דווח על תגובה זו

  • 10.

    פרסום,פרסום ,פרסום ועוד פרסום זה מה שמעניין אותך!!

    ז, 10/10/09 14:50

    אזה גועל העיקר פרסום , לא איכפת לך לא מהעדה ולא מההסטוריה שלך .

    IP: 85.65.76.82דווח על תגובה זו

  • 9.

    העדה עומדת להכחיד והיא דואגת לפרסום!

    1, 10/10/09 14:44

    כל הכבוד , לפעמים בשביל לשרוד עושים דברים שלא רוצים ,תתביישי לך כך ללכת נגד העדה ובמקום לפתור את הבעיות את רק רוצה פירסום ועוד פירסום אני אם הייתי שומרוני הייתי מחרים את כל המשפחה גם .

    IP: 85.65.76.82דווח על תגובה זו

    • נשמע שאתה מאודד שומרוני, לפי העצבים שלך... (ל''ת)

      חחח, 10/10/09 16:52


      IP: 84.229.38.18 דווח על תגובה זו

    • טוב מאוד שיכחדו !!!

      יומבו, 10/10/09 20:55

      יש עדות שהן הצדקה לקיומן ואם קמצוץ ממה שהיא מספרת נכון אז העדה השומרונית שלכם היא כזאת.
      דרך אגב אני לא יודע למה עד היום חשבתי שאתם סוג של יהודים מסתבר שלפי המנהגים הפרימיטיבים שלכם אתם יותר דומים לערבים.

      IP: 212.150.174.178 דווח על תגובה זו

  • 8.

    מעריץ אותך ברוך צדקה

    פייסל הייכל, 10/10/09 14:43

    אני מצר על זה שאנשים לא רואים את הפנמיות שלך ודנים אותך לפי קודים מחמרים שכמעט אין עליהם פשרות. אני ממש לא מדבר ממקום שיפוטי כלפי השומרונים משום שזו טבעה של כל קהילה או עדה השואפת להמשיך ולקיים את עצמה.ראיתי את הסרט של הבמאי המוכשר והרגיש ונותרתי פעור פה מהנושא והרגישות אשר בה טופל

    IP: 80.230.120.29דווח על תגובה זו

  • 7.

    כל דת באשר היא = אופיום להמונים !!! (ל''ת)

    אתאיסט, 10/10/09 14:19


    IP: 94.159.173.60דווח על תגובה זו

    • גזען ששונא דתיים (ל''ת)

      **, 10/10/09 14:41


      IP: 93.172.102.170 דווח על תגובה זו

      • לא שונא דתיים. שונא כפייה דתית, חושך ובערות ניארדנטלית... (ל''ת)

        אתאיסט, 10/10/09 22:31


        IP: 94.159.173.60 דווח על תגובה זו

        • לא טוב לך טוס לאירופה (ל''ת)

          &&, 11/10/09 02:34


          IP: 93.172.102.170 דווח על תגובה זו

      • מה הקשר לגזענות? (ל''ת)

        אסנת, 11/10/09 14:44


        IP: 79.178.197.214 דווח על תגובה זו

        • קשור הוא שונא דתיים שנאה על רקע דתי (ל''ת)

          ^^, 11/10/09 17:08


          IP: 93.172.102.170 דווח על תגובה זו

    • נכון מאוד, אתה צודק לחלוטין!!!

      ריאליסטית, 10/10/09 15:43

      כל דת באמת משמשת כאופיום להמונים, בושה וחרפה ההתנהגות של השומרונים כלפי משפחתה של סופי, איזו התנהגות נקמנית ופוגענית הפגינו כלפיהם! זאת הפרימיטיביות בשיא התגלמותה! וכעת, כשהאמת יוצאת לאור הם מנסים לשנות בכל דרך את תדמיתם הרעה.
      סופי בחורה מקסימה, הצליחה בדרכה כי היא כשרונית ואהודה על הבריות.
      כל הדתות תמיד ניסו להפוך את האדם לחלש ופחדן בכדי שתמיד יזדקק לישועה.
      כפיה דתית=אסון לנפש!!!

      IP: 85.64.56.39 דווח על תגובה זו

      • לא כל הדתיים אותו הדבר את פשוט מלאת שנאה

        !, 10/10/09 16:38

        רק כי הם דתיים ולא כמוך

        IP: 93.172.102.170 דווח על תגובה זו

        • אנשים קיצוניים גורמים למתונים להתרחק מהדת

          גלי, 10/10/09 16:58

          ע''י מעשיהם הגובלים באלימות מילולית ופיזית.
          הדת מחנכת לערכים ולאהבת הזולת אך כל אחד נותן פירוש משלו. לדוגמא: החרדים במאה שערים שזורקים אבנים ופוגעים בחפים מפשע, השומרונים שמוכנים לערוף את ראש הילדה אם אינה נישאת לשומרוני אלא ליהודי ועוד.
          גם אני מחבבת את סופי היא משדרת טוב-לב ונעימת הליכות, טוב שהתרחקה מדת השומרונים הקיצונית הזאת.

          IP: 85.64.56.39 דווח על תגובה זו

      • וגם הדת הזו שנקראת היום שלום עכשיו היא גם אופיום מסוכן (ל''ת)

        אוקיי, 10/10/09 20:00


        IP: 81.218.151.253 דווח על תגובה זו

  • 6.

    מעניין אותיהאם הם משרתים בצהל או סתם ערבים? (ל''ת)

    שולץ, 10/10/09 13:57


    IP: 87.68.160.77דווח על תגובה זו

    • יותר יהודים מרוב היהודים (ל''ת)

      איציק, 10/10/09 14:58


      IP: 84.108.144.55 דווח על תגובה זו

    • משרתים בצה''ל ועוד איך!

      אסנת, 11/10/09 14:43

      לי הייתה מפקדת שומרונית.

      IP: 79.178.197.214 דווח על תגובה זו

  • 5.

    cave man (ל''ת)

    2009, 10/10/09 13:31


    IP: 114.150.24.108דווח על תגובה זו

  • 4.

    עדה מדהימה, רק חבל שהם כה קשוחים כלפי הנשים, כי לגברים מותר לשאת נשים

    רעמסס, 10/10/09 13:27

    יהודיות.

    IP: 89.139.24.244דווח על תגובה זו

    • עדה אכזרית. חבל (ל''ת)

      גל-יה , 10/10/09 14:13


      IP: 87.69.231.72 דווח על תגובה זו

  • 3.

    כתבה מתישה וארוכה (ל''ת)

    שי, 10/10/09 13:15


    IP: 94.159.231.1דווח על תגובה זו

    • תגובה מטופשת ומתישה. (ל''ת)

      צדיקית, 10/10/09 14:09


      IP: 120.155.51.84 דווח על תגובה זו

  • 2.

    השומרונים,זה סוג של ערבים.לא יעזור.קצת אכזריים.. (ל''ת)

    אני חושב ש.., 10/10/09 13:10


    IP: 80.230.61.44דווח על תגובה זו

    • אל תחשוב שאתה הרבה יותר טוב.. (ל''ת)

      איציק, 10/10/09 14:57


      IP: 84.108.144.55 דווח על תגובה זו

    • כן, קלטתי את זה בסוף. (ל''ת)

      Y, 10/10/09 15:05


      IP: 88.121.29.202 דווח על תגובה זו

  • 1.

    סופי צדקה את

    אילן, 10/10/09 13:00

    תותחית.נקודה.

    IP: 84.109.32.45דווח על תגובה זו