• 66.

    הקולנוע בארץ עלוב

    שלומי, 28/10/09 08:50

    וזה עוד יותר מובלט שרק סרטים כאלה אצלנו מתפרסמים. סרטי דוקומנטריה בלי שום סיפור ועלילה, סתם חוויית חיים של חייל. הבופור היה סרט עלוב חסר תוכן, וואלס עם באשיר היה הסרט הכי מעאפן שאי פעם ראיתי ואת הסרט הזה בטוח אני אפילו לא אנסה לראות.
    לאיפה נעלמו כל הבמאים המוכשרים שהיו לנו פעם? אז מה אם לא היינו זוכים, הרי כל הפרסים האלה שווים לתחת. הסרטים הזרים שזוכים הם בגלל התוכן, שלנו זה בגלל פוליטיקה.

  • 65.

    על פי הסרט שמוליק מעוז אחראי למוות של צנחן

    סולי, 22/09/09 10:55

    למה הוא לא נותן את הדין?
    יש לו דם של חייל ישראלי על הידיים.

  • 64.

    מה עם השחקנים ששירתו בצבא ? (ל''ת)

    משי, 14/09/09 08:37

  • 63.

    רוצה פרס ? תכפיש את ישראל ותהנה מכספיה (ל''ת)

    עוד מימון ישראלי לאנטישמיות, 13/09/09 19:36

  • 62.

    המשתמט העלוב אושרי כהן שוב משחק אותה חייל גיבור בסרט אנטי ישראלי (ל''ת)

    יש גבול לכל תעלול - אני קורא לציבור להחרים את הסרט, 13/09/09 19:01

  • 61.

    עוד שמאלן לאוסף.. (ל''ת)

    משה, 13/09/09 18:50

  • 60.

    סתם סרט רק חיזבלאה וחמס יהנו אני וילדיי מאוכזבים (ל''ת)

    אלקס, 13/09/09 17:22

    • אלקס,

      סקרן, 13/09/09 20:28

      אתה יכול לספר בקצרה על הסרט?
      תודה.

  • 59.

    המתכון להצלחה כולל שני מרכיבים: א) הסרט צריך להשמיץ את צה''ל ואת המדינה (ל''ת)

    ב) אחד מהשחקנים צריך להיות משתמט עלוב ובזוי, 13/09/09 15:59

    • איזה פערים !

      מוצי, 13/09/09 23:14

      מצד אחד סרטים אינטיליגנטיים,
      ומהצד השני.התגובות פה.....

  • 58.

    הפרס איננו על טיב הסרט אלה על תוכנו האנטי ישראלי

    נתן.ש מעלות , 13/09/09 15:42

    אומן אמיתי היה מתבייש לקבל פרס על אג'נדה ולא על כישרון יכולת ומצויינות.
    זה לא פרס זה, זה אות קין

    • אומן אמיתי היה נרתע מלעשות סרטי שיקוצים נגד עמו.

      ASCH , 13/09/09 16:42

      קרייריסט חסר מצפון- אין לו בעיה.

      ולא רק איתם יש בעייה אלא אם אלו שיושבים על כספי הציבור ובוחרים לממן דווקא סרטים אנטי-ישראלים מכספי הציבור שנגדו הסרתים מסיתים.

      מתןך מאות הצעות לתסריטים שהוועדה מקבלת, היא ''מוצאת לנכון'' לממן דווקא את האנטי-ישראלים.
      זו שאלה חשובה יותר.

      • שיטתית רק סרטים אנטישראלים, ומדובר בכספי ציבור. (ל''ת)

        צודק מאוד- הוועדה הארורה מממנת, 13/09/09 17:38

    • נתן...

      מיקו, 13/09/09 23:16

      אתה יכול לפרט קצת התזה שלך ?

  • 57.

    סרטים שמחפשים תמיכה מקרן ישראלית צריכים לעמוד בתנאי של חובות אזרחיות

    מספיק להפקרות הזאת, 13/09/09 14:57

    כך שאם מישהו לא עמד בחובה בסיסית לחברה הישראלית כמו שירות צבאי- לא יוכל להנות מתקציבים שהגיעו מהכיס של כולנו.

    גם בפינלנד, יוון, מדינות רבות בדרום אמריקה, ג'אורג'יה וכו' יש גיוס חיובה לצבא כחלק מהחובות לחברה.

    איתי טיראן, הפרוטקציונר מושונוב ושאר המשתמטים מוזמנים לחפש את עצמם במדינות אחרות ולא בחברה הישראלית.

    המיסים שלי לא צריכים לממן אנשים שלא עמדו בחובות שלהם כלפי המדינה שלהם.

    • מספיק עם ההפקרות שכל אחד יכול לכתוב פה,

      סופר חייל, 13/09/09 16:22

      אם לא מוצא חן בעינך,
      תפנה לצבא ששיחרר,
      אתה משרטט קו הזוי בין רעים וטובים,

      • פשיסט בתחפושת של מתקדם. עוד אחד שמטיף מוסר למתנגדי סרטים אנטישמים.

        ''סופר חייל'' -, 13/09/09 17:21

        הסרט התועמלני האנטישראלי- ממומן בכספי ציבור. לא יאומן.

        • ' אנטישמיים '

          נלךעחצשכגע, 13/09/09 23:20

          סיפרו לך בבית ספר, מה קורה שזועקים : זאב...זאב..זאב..

    • צודק ב-100%. (ל''ת)

      מילואימניק חילוני ציוני, 13/09/09 20:49

  • 56.

    הבעיה היא גם שנותנים לסרטים האלה צביון דוקומנטרי... (ל''ת)

    RAMI, 13/09/09 14:45

  • 55.

    תמשיכו לעשות סרטים שמאלניים ותזכו בעוד הרבה פרסים,אחלה של נוסחה (ל''ת)

    אבי, 13/09/09 14:39

  • 54.

    השמאלנים עושים סרטים שמעמידים את המדינה באור עגום על חשבון

    RAMI, 13/09/09 14:38

    משלמי המיסים...החיילים תמיד מבולבלים ופוחדים וסובלים ותמיד המלחמה לא צודקת..פשוט מסכנים..אז לא פלא שהם מקבלים פרסים...כי אלה שמחלקים אותם גם שמאלנים...בקיצור ראיתה סרט אחד ראיתה את כולם...

  • 53.

    האם ההכנסות מהסרט ייתרמו לארגון ''עדאללה'' ? (ל''ת)

    תוהה, 13/09/09 13:11

    • הסרט מומן בכספי משלם המיסים, ומכפיש את מדינתו של משלם המיסים. (ל''ת)

      ASCH , 13/09/09 16:43

  • 52.

    מעניין שדווקא המשתמטים מנסים לייצר חיילים אנטי גיבורים כמודל... (ל''ת)

    חייל אמיתי, 13/09/09 13:10

    • מעניין כי המגיבים מרגישים צורך

      סופר הירו, 13/09/09 14:40

      להציג עצמם כחיילים...אבל לא סתם חיילים...

      • למה לא תלך לחיות עם אהוביך המחבלים, אתה 'שמאל חדש' לא? (ל''ת)

        ''סופר הירו''?, 13/09/09 17:23

  • 51.

    לפי הקפיצות שלהם לא נראה לי שמישהוא מהם חזר עם טראומה ממלחמת לבנון. (ל''ת)

    נראה שהם יעשו טראומה להרבה ישראלים אמיתיים., 13/09/09 12:41

    • איזה שטויות כותבים כאן

      אלרגי להזויים., 13/09/09 14:58

      אולי על פי הקפיצות נראה שהם לא זקנים,
      ואולי כי לא אכלו כרגע ארוחה כבדה,
      ואולי כי סתם התחשק להם לקפוץ,
      ואולי כי לא חוו משהו רע,

      • מי שמלא מבין שקפיצות נוסח מגרשי הכדורגל על גול של הקבוצה האהודה

        בלי שום הזדהות עם החיילים שאותם הם שחקו בסרט, 13/09/09 16:21

        מדבר על הזויים? רק חסר המנגל ואיזה כבש בצד שמחכה לשחיטה...והתמונה תהיה מושלמת...
        יאללה בית''ר, יחי השמאל זוכה הפרסים אוסלו והאנתיפאדות...וכמובן אחוזת ד... של שריד...

  • 50.

    זה לא סרט יהודי...זה סרט שמלאני שמבייש את צהל (ל''ת)

    צביקה, 13/09/09 12:12

    • הלו...צביקה ?

      מגיב יהודי גלאד כושר, 13/09/09 15:00

      אתה זה צהל?

  • 49.

    תרבות השמאל...נזק לישראל (ל''ת)

    אלון, 13/09/09 12:00

  • 48.

    'דורון' הגזענון (מגיב ל 14). אני לא מתערב עם אנטישראלים אינטרסנטים

    מי מתערב עם, 13/09/09 10:59

    מולהבים מסרטים שמצליחים בשיטת 'היה אנטישמי קח פרס'

    • אם תפנה אליי

      ד''ר, 13/09/09 15:03

      אפנה אותך למישהו שיוציא לך את האנטישמיות מהראש.

      • מכחיש שואה עם ת.ז. כחולה. (ל''ת)

        המגיב בכינוי ''ד''ר'' הוא-, 13/09/09 17:25

  • 47.

    שונאיך ומחרביך ממך יצאו (ל''ת)

    עוד נצחון כזה ואבדנו, 13/09/09 10:36

    • יש עוד כמה ציטוטים טובים:

      רב דעת, 13/09/09 15:22

      -מי שמרחם על אכזרים, סופו שיתאכזר לנחמדים,
      -אבן שנזרקה לבאר,17 איש לא יוציאו אותה,
      -כל הפוסל במומו פוסל.
      .....
      אני אוהב את זה, יש לי הכל מוכן, לא צריך לחשוב, לא צריך ךהסביר.

      • ת.ז. כחולה. אוכל מטוב היהודים ומצטרף לכל פרוייקט הסתה נגדם. חסר כבוד. (ל''ת)

        לא צריך כלום, ל''רב דעת'' יש, 13/09/09 17:42

  • 46.

    אורי סבג ז''ל המפיק הגדול

    משה, 13/09/09 08:19

    הפיק את הסרט אורי סבג ז''ל ולא דודי זילבר
    הוא האמין בסרט תנו לא את הכבוד אל תישקחו להזכיר את האיש היקר הזה !!!!!!!!!!

  • 45.

    כל הכבוד לאיתי טיראן - הן על התיאטרון והן על הקולנוע

    רן, 13/09/09 08:13

    ריגשת אותנו אמש, איתי, ב''אמדאוס'' בתיאטרון מוצקין.
    התרגשנו כשקיבלת מהנהלת התיאטרון זר פרחים לרגל הזכיה ב''לבנון''.
    כל הכבוד לך!
    ותודה על משחק נפלא, הן בתיאטרון והן בקולנוע.
    עלה והצלח!!!

  • 44.

    כל הכבוד! מעביר את המסר הישראלי וזה מה שחשוב..

    ליהי, 13/09/09 08:09

    הגישה בעולם היא שצה''ל הינו מכונת מלחמה משומנת שפועלת באופן חסר פרופורציה כנגד עם קטן ומסכן.
    אף אחד לא מסביר מנגד עבור מה צה''ל פועל ומה היה קורה בלעדיו.
    כל סרט כזה שיוצא עושה טוב להסברה הישראלית!!

    • לא ראיתי את הסרט עדיין - האומנם הוא עוסק גם בשאלה ''מה היה קורה בלעדי

      +, 13/09/09 10:41

      צ.ה.ל.??

  • 43.

    הכנענים הישראלים הפרסים היונים הרומאים הממלוכים הטורקים האנגלים (ל''ת)

    השמאלנים הפלסטינים הכל חולף פה בסוף, 13/09/09 05:35

  • 42.

    כל הכבוד שמוליק - מחכים לראות את הסרט בניו יורק! (ל''ת)

    שירלי זמיר-כץ, 13/09/09 04:16

  • 41.

    בושה וחרפה

    גבי אשכנזי, 13/09/09 03:21

    איך אפשר להיות גאה בסרט שזוכה בפרס כאשר כמעט כל חברי הצוות לא היו בצה''ל?
    המתים מתהפכים בקברם..בושה וחרפה!

    • זה רק סרט

      מיקלוש, 13/09/09 07:28

      ואל תלביש הרעיונות שלך על המתים שאינם יכןלים להגיב.

      • אבל החיים יכולים להגיבת ולהם חורה שמשתמטים מצה''ל (ל''ת)

        סםפקינפה, 13/09/09 11:33

        • שיעשו עם החרון שלהם משהו מועיל.

          פינטו, 13/09/09 16:13

          טיפשות + חרון =אסון

  • 40.

    מזל טוב וכל הכבוד!!!! מגיע לשמוליק ולעם ישראל לזכות (ל''ת)

    מוארת, 13/09/09 02:23

    • קישקוש . הפרס אינו שייך לעם ישראל .לא רוצה את הפרס .הפרס שייך .....

      יחיאל כ''ץ, 13/09/09 13:08

      לבמאי ולשחקנים.
      אני מציע לקוראים לקרוא את התגובות ולהבין כי הסרט משמש ''שופר'' לתעמולה הפלסטינאית .
      עוד סרט ישראלי שעוסק בהלכאה עצמית ,במתכונת ''וואלס עם באשיר'' ,'' בופור'' בכיכובם של משתמטי שירות בצהל.

      • יחיאל אתה חי בסרט

        מירו, 13/09/09 16:10

        מאיפה הרעיון של פרס לעם ישראל,חוץ ממך יש עוד אנשים החושבים כי מדינה מקבלת פרס על סרט ?
        להבין את הסרט דרך התגובות?
        למה אתה לא הולך לעשות משהו מועיל ?
        תתעסק עם משהו שאתה מבין בו.

        • שהמדינה צריכה לתת כסף ליצרני חומר אנטישמי. המחבלים אוהבים את הסרט. (ל''ת)

          תומך הטרור מירו משוכנע, 13/09/09 17:29

          • לאימבציל שהגיב לתגובה שלי,

            מירו, 13/09/09 20:14

            מאיפה מגיעות היציאות שלך?
            אין כאן מספיק שטויות, שצריך גם את שלך פה?
            מה לך לאנטישמיות ולטרור?
            לך תעשה שיעורי בית,או משהו מועיל אחר,
            בכדי שפעם הבאה יצא לך משפט,שיגרום למישהו לחשוב שאתה מבין על מה אתה כותב.

          • אתה שכותב על 'חומר אנטישמי'

            יהושוע, 13/09/09 20:18

            אתה מסוגל להביא דוגמאות בכדי לאשש אמירתך ?

  • 39.

    ברכות לצוות לבנון וליואב דונט השחקן הראשי.

    חברי אקמיה נרגשים, 13/09/09 01:38

    ראינו את הסרט בהקרנות האקדמיה וידענו שהתגלית החדשה- יואב דונט- וכן שאר חברי הקאסט (שהם כבר מוכרים לכולם) יביאו לנו כבוד מעבר לים.
    גאים בכם.
    אורי סבג ז''ל בטוח מאושר למעלה...

  • 38.

    משתמטים שמשחקים חיילים

    דניאל, 13/09/09 01:37

    לא מספיק שהסרט שמאלני ומציג אותנו
    בצורה רעה מאוד,

    גם השחקנים בסרט - אושרי כהן ומיכאל מושונוב
    הם משתמטים שמשחקים חיילים.

    אני לא מבין איך המצפון שלהם שבגללו השתחררו מהצבא מאפשר להם לשחק חיילים -ועוד קרביים!!.

    בושה וחרפה!!!

    • כן, אתה לא מבין,

      סופר הירו, 13/09/09 07:33

      בסרט הכל אפשרי,

    • להפריד בין המשחק לבין פוליטיקה - איתי נפלא!

      דנה, 13/09/09 08:13

      כל הכבוד לאיתי על משחק נפלא.
      על יכולת אדירה.

    • אין להם מצפון. מה שמוביל אותם זה האגו שלהם

      נרקיסיסטים, 14/09/09 12:39

      אם היה להם ערכים, מצפון וסולידריות חברתית, היו משרתים בצה''ל ולא מוכנים למכור את המדינה שלהם בשביל להתרפס בפני האירופאים באיזה טקס לא ברור.

      אבל אין להם בעיות כאלה כמו מצפון או לב.

      אין להם בעיה למכור את המדינה שלהם בשביל איזה פרס שגם לאחריו איש לא יכיר אותם ולא יהפוך אותם לשחקנים ידועים או מוערכים.

      ככה זה כשמגדלים ילדים נרקיסיסטים ומפונקים. הם רואים רק את האגו של עצמם.

  • 37.

    מזל טוב לעוד סרט אנטי צה''ל במימון משלם המיסים הישראלי

    סמל גולני, 13/09/09 01:35

    באירופה הנרקבת כל סרט אנטי מלחמתי יזכה לפרס. בעיקר אם הוא ישראלי.
    היוצרים יודעים זאת. לעולם לא יגישו סרט על צדקת הדרך

    • הגענו לזמנים טובים

      אל''מ צנחנים, 13/09/09 16:02

      ש ' סמל בגולני ' נהיה פרשן קולנוע

  • 36.

    פרחים לאיתי טיראן

    /, 13/09/09 01:13

    הערב הוענקו לאיתי טיראן פרחים על בימת תיאטרון מוצקין.
    איתי - מלך!!!!!!!!

  • 35.

    בפסטיבלים האלו אוהבים משתמטים שמשמיצים את המדינה

    ''כבוד גדול'' עאלק, 13/09/09 00:55

    ככל שהסרט משמיץ יותר את מדינה היהודים, וככל שהשחקנים בו הם יותר משתמטים מגעילים ושמאלנים, כך גובר הסיכוי שהם יזכו בפרס.

  • 34.

    אין מי שלא יכול לשרת בצה''ל , יש מי שלא רוצה ! (ל''ת)

    בצה''ל יש אלפי תפקידים -לא כולם קרביים, 13/09/09 00:32

    • יש מי שלא רוצה !

      רב אלוף במילואים, 13/09/09 15:56

      הצבא לא צריך את כולם,
      לצבא לא כדאי להתעסק עם קבוצות מסוימות באוכלסיה,ועם אנשים עם בעיות התאמה.

  • 33.

    מי שהשתמט שלפחות יהיה לו טיפת כבוד עצמי ולא יקח תפקיד של חייל (ל''ת)

    אני ממש לא שמח -זה אפילו מרגיז לראות מי משחק חייל, 13/09/09 00:30

    • ...זה אפילו מרגיז

      מיקלוש [-רב אלוף במילואים], 13/09/09 15:53

      שאנשים עם שכל מצומצם,מתימרים לכתוב כאן תובנות,שלא היו מזכים אותם לעלות לכיתה א' של בבונים מאולפים.

  • 32.

    מיכאל מושונוב ואושרי כהן הגיע הזמן שתלכו באמת לצבא (ל''ת)

    לא נשכח את מי שלא תורם !!! הפרס הזה לא שווה, 13/09/09 00:05

  • 31.

    הלואי שתגעו בזכות הסרט באין ספור אנשים בכל העולם

    אילאיל, 12/09/09 23:53

    איזו שמחה!!!

    • גם אני שמח וגם נסראללה לא עצוב. (ל''ת)

      זילזאל, 13/09/09 13:09

  • 30.

    בטח לימור ליבנת קפצה עוד פעם על הפודיום :) (ל''ת)

    אנדלו', 12/09/09 23:51

  • 29.

    והלבנה הז-לימור-טסה לתת כבוד לסרט כזה?!ובשבת?! (ל''ת)

    פרס?! על מה?!, 12/09/09 23:03

    • אני כתבתי:והלבנה הזו-לימור.ולא כפי שכתבתם.נא לתקן.אחרת-פתוח לפרשנויות (ל''ת)

      תיקון לתגובה, 13/09/09 00:32

    • לימור לבנת מסבסדת סדרתי של סרטים נגד המדינה וצה''ל

      מאי ר יוסקוביץ -לודז, 13/09/09 01:33

      היא העבירה תקציב לסרט שגילה אמפטיה לשני מחבלים מתאבדים. העיקר שייכתבו עליה בתקשורת השמאל שהיא נאורה.

  • 28.

    תנסו לעשות ולזכות בסרטים שלא עוסקים במלחמה וא נראה אם יש כשרון (ל''ת)

    סיגל, 12/09/09 23:01

    • סיגל,

      הוליפק, 13/09/09 00:59

      תעברי לכתיבה באנגלית,ואז נבין אם באמת אין לך על מה לכתוב.

  • 27.

    משתמטים מגעילים מושונוב והפודל כהן - פשוט אבסורד שהם גיבורי צה''ל .. (ל''ת)

    צביקה קצין במיל, 12/09/09 22:51

    • כל מילה בסלע - פשוט גועל נפש (ל''ת)

      צוחקים לחיילים אמיתיים בפרצוף, 13/09/09 00:02

    • צביקה מותק,

      יוסי, 13/09/09 00:19

      זה רק בסרט, הם לא ממש גיבורים,
      גם כשהגורילה הרסה את ניו יורק,זה לא היה ממש,גורילה ממשית לא יכולה לעשות את זה.

    • קצין מתעסק עם סרטים...

      רבעלוב, 13/09/09 01:02

      לא מתאים לי

    • צודק זה פשוט אבסורד שהם מקדמים קריירה כחיילים שהם משתמטים. (ל''ת)

      גדי מי''ם, 13/09/09 08:16

  • 26.

    ever seen a US movie showing fear and doubts of soldiers in Irak

    Russian Jew , 12/09/09 22:39

    or in Afganistan, Serbia. What we see is heroic US GIs who know why they there and what they are fighting for.

    Some Israelis are so naive and lack world perspective. This is all political games and PR.
    Now Israel's foes can say, ''look, they have fears and are not convinced in their course. Let's push them hard and they'll give up''

  • 25.

    ובתפקידים הראשיים,המשתמטים:איתי טיראן,אושרי כהן ומיכאל מושונוב,בושה ! (ל''ת)

    דקל ב , 12/09/09 22:36

    • נכון, מסכים איתך,

      דובי, 13/09/09 00:27

      מי שצריך לשחק זה רק הצל''שניקים,
      ושכופרים לא ישחקו דתיים בסרט,
      ומי שמימיו לא היה שחקן ליגה, שלא יעשה תפקיד של שחקן נבחרת,
      ומי שמימיו לא היה אפילו פוליטיקאי קטן, שלא ישחק כראש ממשלה,
      בושה וחרפה, עוכרי ישראל,מלביני ישראל ברבים

    • מאין לך שהם משתמטים?

      דל דעת, 13/09/09 01:04

      מה אתה עושה בחיים?
      מחטט בחיי אנשים?
      אפשר להתפרנס מזה?

      • בטח גם אתה משתמט. (ל''ת)

        צופה, 13/09/09 09:03

  • 24.

    Wooohooo! well done (ל''ת)

    Inbar, 12/09/09 22:32

  • 23.

    המשתמטים לובשים את מדי צה''ל הקדושים! בושה וחרפה !!

    חיילת במיל.{ציפי}, 12/09/09 22:19

    איך הם לא מתביישים? הרי המושנוב הזה והאושרי כהן צריכים לעבור לדום כאשר חיילי צה''ל שנלחמו בלבנון עוברים לידם !! משתמטים פאטתיים ועלובים !!

    • מעניין....

      מוצי, 12/09/09 23:18

      כמה קדושים הבגדים?
      כאילו ..,אם משוים לכותל,או לרב עובדיה, אז הם באמצע בערך?

      • כן,אם משווים

        פוצי, 13/09/09 00:30

        הם פחות או יותר כמו ביגדי כהן גדול,או ביגדי הרב עובדיה,אבל לא כמו הכותל שזה ממש כמעט הכי קדוש שיש.

      • מה הקשר לעובדיה ? הוא אדם והכותב מדבר על דברים קדושים (ל''ת)

        23 צודק מדבר לעיניין, 13/09/09 00:36

        • אז עכשיו בלבלת אותי,

          מוצי, 13/09/09 07:42

          אדם לא קדוש,
          ובגדים קדושים?

  • 22.

    הישג מדהים

    רן, 12/09/09 22:16

    הישג בלתי רגיל לקולנוע הישראלי, הפריחה בשנים האחרונות מעוררת השתאות וממלאה את הלבבות בגאווה על הסרטים הנפלאים שמופקים כאן. שאפו. ברכות לכתרי שחורי על שנים של עבודה והתעקשות ואמונה שבסופו של דבר הביאו את הסחורה

  • 21.

    למה נראה לי שמדובר בסרט שמאלני? (ל''ת)

    ----דורון, 12/09/09 22:14

    • למה אני לא מופתע

      ביל בול, 12/09/09 23:20

      כי לא מוותרים גם פה על ההתעסקום בשמאל-ימין.

      • אם הזכייה ה'מכובדת' היא עוד שופר תעמולה פרו ערבי אז שייקחו

        ----דורון, 13/09/09 01:22

        את הסרט והפרס ויתרמו אותו לרשות הפלסטינית. שם יעריכו את זה יותר.

    • אל תתן לעובדות לבלבל אותך

      דורון, 13/09/09 07:50

      כי יש לך ראייה מאד מוגבלת זה למה (ומן הסתם גם לא ראית את הסרט - אבל שטויות ממתי עובדה כזו יש בה משום סיבה לא להגיב ..)

      • בטח מוגבלת. אנטישמיות ולקקנות לאנטשמיות זו קידמה ונאורות. (ל''ת)

        ל'דורון' הגזענון 21, 13/09/09 11:01

  • 20.

    באיטליה תזכה גם המצגת שבניתי כי קוראים לי יצחק (ל''ת)

    יצחק, 12/09/09 22:05

  • 19.

    לבנון

    אודי חמודי , 12/09/09 21:59

    מעניין האם גם הסרט הזה נישא על גלי ביקורת
    נגד צה''ך והמדינהץכי הרי רק כך אפשר להצליח
    בניכר.הלואי ואתבדה!

    • ודאי,

      עוד אדיוט, 12/09/09 23:22

      סתם כך האנטישמים לא נותנים לנו פרסים

      • האנטישמים אוהבים יהודים מהסוג הזה. (ל''ת)

        השמאל בכל מקום, 13/09/09 06:36

    • השיר אודי חמודי הוא על חייל שנפל (ל''ת)

      מסכים אבל השם פגום, 13/09/09 07:10

  • 18.

    כבוד בין-לאומי, אבל בושה לאומית.

    ריאליסט, 12/09/09 21:58

    בושה ששני משתמטים מגלמים כבר פעם שניה חיילים קרביים.
    זו יריקה בפרצוף של האנשים שלחמו במציאות את מה שהסרט מתאר.

    • היי ! ריאליסט ,

      פוצי, 12/09/09 23:25

      זה רק סרט !
      אתה רוצה שיעשו לשחקנים סיווג ביטחוני ?
      או שנשלח את מאיר הר ציון, ואריק שרון לשחק?

    • די כברר

      דורון, 13/09/09 07:52

      אוףףף נמאסתם כבר עם השטות הזו של שחקנים שהשתמטו..א. ידווקא השחקן הראשי שירת וב. הם לא השתמטו הם לא שירתו וצהל שיחרר אותם מסיבותיו.. תנו כבוד למחליטים בצבא.. וג. גבי אשכנזי לא עבר אודישן

  • 17.

    מה כבוד בזה? ''כבוד, יש כוח לשונאי ישראל בועידת הפרסים בונציה''

    ציוני , 12/09/09 21:55

    מה כבוד בזה בדיוק?

    אנשי השמאל יכולים ליצור מחר סרט שבו רואים בשחור על גבי לבן שעה וחצי שבהם כתוב - I HATE ISRAEL
    והם יקבלו אוסקר על זה..

    מה שעצוב זה שהכל על חשבון משלם המיסים.. כי אלא אם הסרט הוא אנטי ישראלי הוא לא מקבל מימון בועידות של המדינה(!!).

  • 16.

    שיהיה לכם מזל טוב, אבל...

    מאור, 12/09/09 21:54

    חיילי צה''ל שסובלים מייסורי מצפון זה כבר מזמן פאסה . מזל שנפלתם על חבר שופטים שקורא לפני השינה את דוחות אמנסטי. לנו בארץ נמאס מצבא וביטחוןן. נראה אתכם מטפלים בבעיות חברתיות ולוקחים פרס בינלאומי.

  • 15.

    כל הכבוד להם אבל הם מייצגים רק את עצמם ואין כאן ''כבוד בינ''ל''.

    גיא, 12/09/09 21:46

    אם הם היו מפסידים אף אחד לא היה מתייחס לכך כאל כישלון ישראלי ולכן אין כאן אלמנט של כבוד בינ''ל למדינה כפי שעולה לפחות מהכותרת. בכלל, לדעתי הגיע הזמן להרכז בהישגים של כל ישראלי בחו''ל-הם מצייגים את עצמם ולא אף אחד אחר.

    כל הכבוד על הזכייה ושנה טובה לכולם.

  • 14.

    טני מתערב שזה סרט בדיוני אנטישראלי שמוצג כעובדתי. ככה עושים סרטים פה

    אני מתערב שזה סרט אנטישראלי., 12/09/09 21:44

    ומקבלים תקציבים ממשלתיים. כן כן.

    • יללה התערבנו

      דורון, 13/09/09 07:53

      ילה בוא נתערב.. אתה יודע בהתערבות יש אחד שיודע את העובדות ואחד שמנחש.. נחש (שוב) איפה אתה??

  • 13.

    האם גם סרט זה משחיר את פני המדינה וצבאה? (ל''ת)

    החוקר, 12/09/09 21:40

  • 12.

    מזל טוב למשתמטים מושונוב וכהן (ל''ת)

    שישארו שם, 12/09/09 21:36

  • 11.

    אין נושאים אחרים לסרט ישראלי פרט למלחמה? אני מקווה שהסרט לא משמיץ את (ל''ת)

    הצבא והמדינה, 12/09/09 21:27

  • 10.

    חבל. לא מגיע להם. במאי פחדן, שחקנים גרועים. רק גיורא ביח צלם מדהים. (ל''ת)

    חיים, 12/09/09 21:22

    • שמע, לא ברור לי מה אתה יודע על עשיית סרטים

      אחד, שפוי., 12/09/09 22:34

      אבל צלם מביא למסך את חזון הבמאי.(בשיתוף המעצב הראשי והצוות.) אם התרשמת מהצד הויזואלי דע לך שלבמאי יש חלק ניכר בכך.

  • 9.

    איזה כבוד ואיזה נעליים. עוד סרט פוסט-שמאלני שמראש נכתב עבור האנטישמים

    מילואימניק שריונר ציוני חילוני, 12/09/09 21:21

    איזה כבוד ואיזה נעליים. עוד סרט פוסט-שמאלני שמראש נכתב עבור האנטישמים באירופה.

    תעודת עניות נוספת לקולנוע הישראלי.

    • אנטישמיות,

      רב דעת, 12/09/09 23:35

      יותר משהיא בעיה קימת,
      היא בעיה בראש.

      • אושוויץ לא היה בראש, אלא על האדמה. (ל''ת)

        המציאות, 13/09/09 06:38

        • את הזועה באושוויץ עשו רוצחים,

          רב דעת, 13/09/09 07:46

          אנטישמים- זה פרשנות שלך.

          • זה שהנאצים היו אנשמים זה ''פרשנות''? כמה מטומטם אתה יכול להיות (ל''ת)

            למגיב האנטישמי החדש, 13/09/09 15:01

      • ת.ז. כחולה והעם בישראל נאלץ לממן לו חיים טובים. בוז לגזענים מתחזים.

        מזעזע שלמר ''רב דעת'' יש, 13/09/09 09:19

        לגזענים ומכחישי שואה יש מקום נרחב בכל מדינות ערב הרבות.

    • פשוט שריונר

      מילואמניק , שריונר חילוני, 13/09/09 07:54

      לך תראה את הסרט בין צו לצו - יכול להיות שהבטטה שלך תיפתח קצת (וכן גם אני שריונר - אז מה ? לא עשו לנו שם מבחני אייקיו עד כמה שאני זוכר...

      • עוד גזען עם ת.ז. כחולה שמקומו במדינתו המקורית- אחת ממדינות ערב הרבות.

        ''מילואימניק שריונר'' מתחזה ( מגיב ל9), 13/09/09 12:02

        על מי אתה עובד אהבל. אתם כאלה שקופים.

  • 8.

    כל הכבוד!!! (ל''ת)

    א, 12/09/09 21:17

  • 7.

    עוד סרט אנטי ישראלי (ל''ת)

    איפה ג'ין פונדה שצריכים אותה, 12/09/09 21:15

  • 6.

    כל הכבוד לשמוליק

    רועי, 12/09/09 21:15

    לא להפסיק אות חוק הקולנוע,אחרת לא יהיו סרטים כאלה,חשובים ובכלל לא יהיו סרטים

  • 5.

    קצת אבסורדי, ששחקנים שלא שירתו בצבא,משחקים גיבורים (ל''ת)

    רון, 12/09/09 21:13

    • שחקן שלא למד משפטים יכול לשחק עורך דין?

      עמנואל, 12/09/09 22:49

      אז גם שחקן שלא שרת בצבא יכול לשחק חייל.

      די לטמטום הזה.

      • איזו דוגמא עלובה... נכה עם רגל אחת יכול לשחק כדורגל? זה מתאים יותר (ל''ת)

        דוגמא מטופשת, 13/09/09 00:41

      • ההבדל הוא שצבא זה חובה! (מי שלא עושה צבא הוא פושע (ל''ת)

        י''א, 13/09/09 00:49

    • נו באמת

      רחל, 13/09/09 07:55

      מזל שבטיטניק לא היו צריכים אנשים שחוו טביעה!

    • אם היו משרתים בצבא לא היה להם זמן ללמוד משחק.

      יחיאל כ''ץ, 13/09/09 11:50

      אבל כל ''יפי הנפש'' האלה עסוקים בקידום מעמדם בתרבות הקולנוע הישראלית שלצערי ,שמשמשת , לא פעם ,''שופר'' לתעמולה הפלסטינאית.
      כשהם , אותם שחקנים ,מגיעים לארה''ב הם מגלים שישנם שם שחקנים אמיתיים שמוכשרים פי כמה מהם , והם לא ''מציאה '' ונאלצים להתפשר על תפקיד מישני לחלוטין כמו ''מחבל ג''' בסרט ''בורקאס''.

      מי שבאמת מוכשר מגיע להישגים.ראו את הצלחתה של אילת זורר .

      • יחיאל , מה מפריע לך באמת ?

        מיקלוש, 13/09/09 15:34

        אני מניח שלא חוסר כישרונם,
        אלא תפיסת עולמך כי חייל ישראלי צריך להיראות,ולחשוב בצורה מסוימת.
        אינך בשל ויכול להסכים,כי כל אדם בניגוד לבהמה,יכול וראוי שיחשוב עצמאית ,ודעתו לא צריכה להיות תלויה בדעתם של אחרים.
        בסופו של דבר, חברה הנותנת דרור לחשוב,תהיה נאורה, מתקדמת וחזקה יותר מחברה הכופה על פרטיה להיות 'חזקים' רק בדרך שהיא מכירה.

        • מפריע לי שהם מוכנים למכור את המדינה שלנו בשביל פרס עלוב מאירופאים

          קרן, 14/09/09 12:36

          מפריעים לי אנשים שמוכנים למכור את סבתא שלהם בשביל דקת תהילה או את המדינה שלהם בשביל סרט סוג ג'.

          אדם נאור הוא אדם שאכפתי כלפי הקהילה שלו, שמגן על המדינה שלו ולא מתפרס בפני היבשת שכמעט שרפה את כל בני עמו.

          אדם נאור זה אדם שלמרות שאפתנותו והיצר שלו לקבל פרסום ותהילה, ישמור על ערכיו וידע שלא הכל למכירה.
          בניגוד לבהמה למשל.

  • 4.

    כל הכבוד!!! מזל טוב ובהצלחה בהמשך (ל''ת)

    טל, 12/09/09 21:10

  • 3.

    דודו טסה עושה תפקיד מדהים (ל''ת)

    מעריצה אלמונית, 12/09/09 21:09

  • 2.

    משתמטי לבנון

    משה, 12/09/09 21:07

    מעניין שחלק מהזוכים לא שירת ולו יום אחד בצה''ל

    • תגיד... ומי שמשחק דמות של הומו

      אחד, שפוי., 12/09/09 22:39

      צריך להיות באמת כזה?

      רק במדינה מיליטריסטית כמו ישראל יכולים לטעון טענות מגוחכות כאלו.

      • ''שפוי'' ''מדינה מיליטריסטית''שמאלן עלוב.ללא שירות חובה לא תוכל לחיות ולומ (ל''ת)

        דברי שנאה עצמית, 13/09/09 01:06

      • בהרבה מדינות יש גיוס חובה ומי שהתחמק מהחובה שלו לא קנה את הזכות לגלם

        גיבור, 13/09/09 14:58

        והומו זה לא בחירה ושלא תעז לבלבל בין אנשים נפלאים ותורמים לחברה כמו ההקהילה, לבין סתם חארות כמו השחקנים המשתמטים שלא מתביישים לשים על עצמם את המדים כשזה מתאים להם לקידום עצמי.

    • ועוד יותר מזה....

      אחד שמכיר, 12/09/09 23:29

      את השחקנית ראיתי נוסעת ביום כיפור,
      ויש שם שחקן שהיה נשוי לגויה !

      • ואני שמעתי שהמפיק אכל צ'יזבורגר בפסח

        אחת שיודעת - כנסו דחוף!!!!!, 13/09/09 04:13

        וראו את הבמאי שותה מים בצום גדליה

        • צום גדליה? אוי ווי איז מיר, זאת באמת בושה (ל''ת)

          שמואל יהודה, 13/09/09 07:29

        • אז הוא שמאלן אידיוט,

          שמחה רבה, 13/09/09 07:52

          מה רע בהמבורגר רגיל?

  • 1.

    וואי איזה מדהים

    פיני, 12/09/09 21:06

    וואי כל הכבוד הזכייה בפרס אריה הזהב שזה ממש ממש ממש מכובד. איזה התרגשות.