• 236.

    רוני מושלמתתתתתתתתת (ל''ת)

    רוני הכי מדיהמהההההההה, 07/09/09 16:39

  • 235.

    אנחנו לא אמריקה, צא מהסרט. אוי איך אתה נשמע איש דוחה וממורמר. (ל''ת)

    לאן הגענו?, 07/09/09 10:55

  • 234.

    כל כך צודקקקק

    מיכל, 06/09/09 14:03

    צודק ומאוד. השופטים חייבים לכוון את הקהל.. על אף שאוחובסקי כן נתן ביקורות נוקבות לרוני במהלך כל העונה.. כל מה שקרה זה שהוא יצר בכך אהדה יותר גדולה של הקהל. הקהל אוהב אנדרדוגים. אין מה לעשות.. אולי פשוט צריך לתת משקל יותר גדול לקולות של השופטים. אחרת.. הקהל מחליט לפי מה שהכי חמוד ולא לפי מי שהכי טוב. רוני מקסימה שרה מהמם. אבל אין מה להשוות למיי וחבל.

  • 233.

    את המשפט על טעם ועל ריח אין מה להתווכת שמעתם??

    מתהה על רוניי, 05/09/09 01:22

    כל אחד אוהב סגנון שונה ואין להשוות..

    רוני היא מדהימהה... מרגשת ונותנת מעצמה 200 אחוז כל פעם מחדש ומפתיעה בגדול ...

    אז תפסיקו לדבר שטויות ולזלזל או להגיד ביקורות לא טובות ..

    רוני היא כוכבתתתתתתתתתתתתת!!!!

  • 232.

    למה אתה אומר את זה רוני הייתה פייבוריטית על רובם כבר מההתחלה (ל''ת)

    אחד, 03/09/09 21:00

  • 231.

    סתם מקונן על מרות נפשו. מסכן. אכלו לו שתו לו. (ל''ת)

    גיתית, 03/09/09 00:17

  • 230.

    ל- 193

    נועה, 02/09/09 20:24

    צודק/ת במאה אחוז לירן סתם צרודד

  • 229.

    איך אתה מעז להשוות את קאוול לאוחובסקי?!

    אני, 02/09/09 19:52

    כוכב נולד הישראלי היא תכנית משעממת ורדודה ואין בכלל מה להשוות אותה לתכנית המקור האמריקאית בטח ובטח לא לסיימון קוואל האלוהי.
    מחזיקה אצבעות ששנה הבאה כבר יורידו את המטרד הזה מהמסך הישראלי

  • 228.

    אני אוהב את מיי, ועדיין חושב שמדובר ברוע לב טהור. רוני מלכה (ל''ת)

    עמית, 02/09/09 19:33

  • 227.

    ביקורת סתמית. רוני שרה מדהים, גם בMP3 בלי שרואים כמה היא יפה (ל''ת)

    דלומי לנצח, 02/09/09 17:27

  • 226.

    שיסלח אלוהים לפלצנים

    העם, 02/09/09 16:47

    רוני מהממת ושרה מדהים אם זו לא כריזמה אז מה כן? היא כל כך לא בינונית! מי שכתב את הכתבה הזו מנסה להראות כמה הוא פלצן כי סיימון קאוול היה מעביר את רוני ישר לניצחון בגמר

  • 225.

    צודק בקשר לדנינו באמת פספוס

    נופר, 02/09/09 15:49

    אין מה להוסיף חוץ מפספוס

  • 224.

    התלבושת של מיי פיינגולד

    אורה מורג - מעצבת אופנה בעבר., 02/09/09 10:28

    כל העונה את מתלבשת מדליק! שיער אדום זרוע -בגדים ההולמים את אישותך המוזיקאלית והאחרת והנה בגמר - את או בוחרת או נותנת להלביש אותך בשמלה של הדודה של הכלה מאשדוד. באורך מידי, מבליטה את הבטן צבעים עבשים בוחרת שיר, נו בסדר, לא מסעיר וחושבת שיזכרו לך את כל העונה? אם להאשים מישהו אז גם את עצמך.

  • 223.

    למה אף אחד לא מעז ואומר את האמת?

    צופה, 02/09/09 08:24

    מיי פשלה בבחירת השיר, היא לא הפגיזה כפי שהיתה רגילה וכמו שציםו ממנה בתכנית הגמר, ולכן נפלה.
    הביצוע שלה היה רגיל וסתמי.

  • 222.

    השופטים לא מקצועיים בביקורות, אומרים מה שההפקה אומרת להם באוזן כנראה.. (ל''ת)

    קורא לה אלה, 02/09/09 05:38

  • 221.

    כמוזיקאי וותיק הביקורת על רוני אווילית. היא כישרון ענק. (ל''ת)

    אמיר, 01/09/09 22:29

  • 220.

    רוני הזמרת הכי טובה שם !!1

    ניייטטטש, 01/09/09 21:19

    בת 17 עם כאלו יכולות קוליות !!

  • 219.

    ''היא מתוקה'' וואלה

    מישל, 01/09/09 18:19

    כולם כותבים לעזאזל ''רוני חמודה מה רוצים ממנה'' מה אכפת לי שהיא חמודה, אם הייתי מחפשת חמודות הייתי הולכת לקנות בגדים בFox.

    כשהיא ביצע את מותק של רוני סופרסטאר, ממש רציתי להימנע מההשוואה המביכה, אבל ובכן..לא נמנעתי. היא תמיד באותו סטטוס, אותו סגנון שגם הוא אגב לא משהו.

    מיי היא פראש, מרעננת, מגניבה, תותחית בסגנון שלה וכל שיר שילבישו על הצרידות הנהדרת שלה פשוט עושה את זה.

    ולדי..
    נו, שיישאר במדינות חבר העמים, באירוויזיון גם ככה כולם אנטישמים.

    • נו טוב כל אחד והטעם שלו אבל

      נעם, 02/09/09 16:49

      נראה שעם אחוזי הצפייה של כוכב נולד כנראה שטעם הרב הוא לא מיי או ולדי והרב רוצה את רוני עוד ועוד

  • 218.

    זה לא משנה.. הפריפריה קובעת בSMSים (ל''ת)

    כנסו שניה ,אני אסביר, 01/09/09 15:18

  • 217.

    רוני דלומי זכתה מכח היותה ילדה יפה, ממושמעת ועומדת בסטנדרט השירוביזיון (ל''ת)

    ציון בזוקה , 01/09/09 14:05

  • 216.

    מה זה השיר של הבראון הזה? הוא זכה בכוכב נולד - על הפנים (ל''ת)

    ציון בזוקה , 01/09/09 14:04

  • 215.

    מיי מחכים לדיסק שלך!! (ל''ת)

    אלונה, 01/09/09 12:59

  • 214.

    המגמתיות של השופטים

    רבקה, 01/09/09 12:57

    ההעדפה של השופטים לאורך כל העונה את מיי (בצדק!!) על פני האחרים היא זו שהביאה לצערי את הפסדה בגמר. הרי מה שאנשים מעדיפים את סיפור האנדרדוג שמגיע משום מקום ולוקח את כל הקופה...
    מיי הייתה הזמרת הבולטת והטובה ביותר כל העונה, אך עם לא היו נותנים לה כל שבוע קליפ סולולארי אז סיכוייה לזכות היו פי כמה יותר גבוהים..
    אני מאחלת למיי וגם לרוני שיצליחו בעתיד!

  • 213.

    רוני היא כוכבת.. קול מלאכי וכריזמה.. לא כמו מיי שמלאה בשחצנות (ל''ת)

    אורי, 01/09/09 12:16

  • 212.

    בשביל זה העם בבבבבחחחחחחחחחרררררררררר (ל''ת)

    הי, 01/09/09 12:03

  • 211.

    אה.. זה אתה שהסברת למה בגין ניצח בבחירות. העם טיפש לא מבין מה נעים לו

    הסתת, 01/09/09 10:21

    לשמוע.
    נכון שהשופטים אידיוטים אבל הרוב צודק.
    לא חייבים להביא שופטים מהבראנז'ה שיטת המושבעים היתה הרבה יותר מתאימה כאן

  • 210.

    חושב שוני דלומי היא כישרון אדיר. היא תפתיע... (ל''ת)

    עדי, 01/09/09 08:33

  • 209.

    אני לאיודע מי הוא חושב שהוא אבל דוף צריל לשלוח את (ל''ת)

    אוחובסקי הביתה, 01/09/09 08:27

  • 208.

    איך אתה יכול להגיד על רוני שהיא בינונית ,עם קול אלוהי כזה

    נתי, 01/09/09 08:14

    לעומת לירן דנינו ,עם זיופים לאורך כמה שירים ותמיכה של השופטים,
    מיי,באמת מדהימה בביצועי השירים שלה,אבל אין לה את הקול המדהים שיש לרוני ,או אפילו לוולדי,הציבור לא מטומטם ,והבחירה היתה דיי מוצדקת,מסכים איתך לגבי השופטים ,שהם היו בינוניים.

  • 207.

    מיי פיינגולד היתה מקצוענית לפני התחרות

    ואחרי ככלות הכל, 01/09/09 07:47

    מיי פינגולד לא הייתה אף פעם כוכבת נולדת. היא הופיעה קודם בשכר עוד לפני התכנית(עובדה שניסו למזער). בתכנית אפשר היה לראות שיש לה ניסיון בשואוביז הרבה יותר מהמשתתפים האחרים. אפשר היה להביא את ריטה, יודית רביץ, עידן רייכל (היה מפסיד) ושלומי שבת ולעשות בניהם תחרות.ואז היתה אחלה רמה. התחרות היא באמת לאלה שההתנסות שלהם הייתה חובבנית ולא למקצוענים.
    רוני דלומי התחילה בקטן והתפתחה ועם היכולת הזאת היא עוד תצמח ותגיע רחוק. ומיי פיינגולד? היא התחילה וסיימה אותו דבר. השיר בסוף (אחרי ההדחה)היה קישקוש מוזיקלי ויומרני ששאף לכלום מוזיקלי.

  • 206.

    When you give peanuts, you get monkeys

    שאול, 01/09/09 06:17

    ככה זה ברפןבךיקץ בננות ששמה ישראל הכל ממוצע ומטה. החל מהשופטים עד למתמודדים.

    בקיצור '' פרצופה של המדינה'' אני עדיין לא מאמין שתוכנית ריאלטי עושה כזה ''באז''

    בושה וחרפה

  • 205.

    למה ומדוע הכל צריך להיות כמו באמריקה???

    רוצה ישראל לא אמריקה, 01/09/09 06:13

    איבדנו אפילו את המילה ''שלום''. יש רק היי וביי, ואותי זה מגעיל.

  • 204.

    בחירות השירים של כולם היו רעות. גם הביצועים של מיי וולאדי לא היו משהו. (ל''ת)

    דלומי את המקסימום הם לא., 01/09/09 05:39

  • 203.

    לא לקחת את המקום הראשון כ''כ ברצינות. סקעת, ממ''ב, מימון-מקום שני. (ל''ת)

    מצליחים יותר ממקום 1, 01/09/09 05:35

  • 202.

    דלומי זמרת בינונית עם אשיות משעממת!!

    מאוכזבת, 01/09/09 04:58

    חהבדל בינה לבין מיי ּשבשמיים ודלומי בשום מקום!

  • 201.

    שוב התנשאות טפוסית לגאוותן שלא התקבלה דעתו,

    אמיר ב. , 01/09/09 04:56

    דלומי זכתה בזכות כשרונה ולא בגלל, אלא על אף השופטים,וטוב שכך, שרה נפלא ובכשרון רב. השופטים, כמוך אדוני הכתב,מתנשאים ולא שיקפו את טעם הקהל בבית. הם שרלטנים קטנים ולא אובייקטיבים,יותר חשוב לך להשתתף בצערו וכאבו של צדי,בשפת הגוף הפולנית המתייסרת של צביקה פיק,במרגול, אידיאל של ריסון עצמי,דנה אינטרנשיונל שאיכזבה ולא מילאה את התקוות שתלו בה,ולקינוח: למי איכפת עד כמה אוחובסקי מתעקם בפרצופו או בחלקי גופו האחרים? צדק נעשה, זה מה שחשוב ולא אכזבותיך ובכינותך באשר ל''רמת'' התוכנית.

  • 200.

    אפשר לחשוב

    חלאס, 01/09/09 03:34

    מה כולם מתלהבים מהמיי הזאת
    נראית וולגרית וצווחנית
    ראיתי רק את הגמר ולא התלהבתי ממנה בכלל

    התגובות פה כל כך אמוציונליות מה ישמע
    תוכנית בידור סוג ז

  • 199.

    הביקורת הזאת כ''כ נכונה שזה כבר כואב

    מתן, 01/09/09 02:54

    אייל לוי, אין ספק שאתה צופה אדוק, וכל מילה שלך זהב! הביקורת הזאת זו אחד לאחד מה שקורה שם.. ומה שרשמת הוא תיאור מדוייק של שופטים אפסים פחדנים, שדואגים לקריירה שלהם במקום לדאוג למוזיקה הישראלית שהולכת ונהיית בינונית מיום ליום בגללם!

  • 198.

    תפסיקו כבר תתעקו בחיים שלכם

    ..., 01/09/09 00:37

    תפסיקווו כבר... דלומי חמודה מה עפים עליה כל כך... אפשר לחשוב חוץ מנינט לא שמעתם על אף כוכב נולד כמעט- היא חמודה היא הכי התאמצה והשתפרה מכולם ושרה מדהים אתמול את שני השירים

  • 197.

    אייל לוי היקר-גם כתבתך לא מובנת ואינה חד משמעית

    סיגלית, 01/09/09 00:14

    חוץ לבטח מהעובדה שהשמצת את רוני דלומי וכינת אותה'' מנצחת בינונית'' - סליחה מהו תפקידך??.
    לידיעתך השופטים אמרו את דברם!!! אך מה לעשות שהצופים בחרו שונה. גם את זה צריך לקבל בצורה בוגרת.
    בכל אופן - ה''מנצחת הבינונית'' שרה מדהים, אצילה, מוכשרת ועוד.

  • 196.

    זה בדיוק ההיפך ממה שנכתב

    צופה, 01/09/09 00:08

    לאורך כל העונה גל ומרגול היו עיקביים בהתנגדות שלהם לרוני דלומי.ושאר השופטים גם לסרוגין.העניין הוא שהעם שלנו הוא עם הדווקא כל תוכנית שהם היו נגדה היא עברה שלב ולו רק כי רצו לעצבן את השופטים.מה שהם עשו בגמר זה לנסות לעשות הפוך על הפוך ולא להגיד עליה דברים רעים בתקווה שהקהל יירגע מההפגנתיות ויצביע כמו שהם באמת רוצים.אבל זה היה מאוחר מדי.היסטוריית כוכב נולד הוכיחה לא מעט שדווקא האנדרדוג הוא זה שנבחר עיין ערך הראל מויאל ויהודה סעדו לעיתים בצדק ולעיתים לא. אני אישית בעד לקדם צעירים שאפשר מפה רק לפתח אותם ולא זמרת יוצרת שיש לה להקה או זמר מצליח ומוכר בעולם הזמר הרוסי.ויפה עשתה פאולה שהייתה כבר זמרת ורק רצתה פרסומת ישראלית שפינתה את הבמה למי שבאמת זקוק לה.ובאופן אוביקטיבי רוני הייתה מדהימה בגמר הזה ןלדעתי הייתה יותר טובה מהשניים האחרים שחטאו בחטא ההיבריס סטייל שירי מימון.רוני דלומי כל הכבוד מגיע לך תצליחי.ואל תדאגו למיי וולאדי הם גם יסתדרו.

  • 195.

    שטויות של ילד: להיות רוקיסט סביר ולא יותר (מיי או דנינו) לא מקנה לך

    נו באמת, 01/09/09 00:07

    אוטומטית מקוחם בגמר, ובטח לא מקום ראשון. יש לך בעיה עם הבחירה של רוני דלומי או ולדי, אמור שהמוזיקה אינך לטעמך. אך הטעם שלך אינו קריטריון ליכולתו של המועמד להפוך לכוכב, או ליכולותיו הווקליות.

  • 194.

    למה מי אתה אייל לוי?? דלומי הכוכבת הכי ובה שיצאה מהתוכנית הזאת

    אחד שמבין, 31/08/09 23:41

    מי אתה מר לוי שתקבע?
    עשית דבר במוסיקה
    חשבת על זה שפיינגולד לא תוכל להוציא אפילו אלבום אחד ושרוני מלבד היותה כוכבת, זמרת נפלא ומגוונת בעלת פוטנציאל אמיתי

    השופטים אכן גרועים - מעלים נבחרת שחצי ממנה לא ראויה לשיר בטקס של בית ספר עממי
    אבל במקרה זה דלומי לא זכתה בגללם אלא על אפם וחמתם - והצילה את התוכנית מעוד ''כוכב''
    שאורו יכבה מהר מאוד

  • 193.

    ביג דיל

    Joyer, 31/08/09 23:30

    ''שוב תפספסו את לירן דנינו''אפשר לחשוב
    אלביס פרסלי.

  • 192.

    רוני דלומי - היחידה שעדיין לא בת 26, ולא הפסיקה ללמוד ולהשקיע! (ל''ת)

    מגיע לך את כל הכבוד!!!, 31/08/09 23:10

  • 191.

    אי אפשר להתווכח שאתמול רוני היתה יותר טובה!!! פשוט מאד. (ל''ת)

    זו האמת., 31/08/09 23:09

  • 190.

    אני מרחמת עלייך אייל לוי! נראה שאתה ממש ממש כועס. (ל''ת)

    חי בסרט. יש עוד בחיים..., 31/08/09 23:05

  • 189.

    לקחת את זה קצת קשה לא? מי שטוב יצליח. וגם ללמוד לפרגן לא יזיק... (ל''ת)

    כתבת עם כעס של בן 16!, 31/08/09 23:03

  • 188.

    בא לי לבכות, נערה מסכנה. כמה רשעות, כמה דקירות. גועל נפש. (ל''ת)

    לא יאומן., 31/08/09 23:02

  • 187.

    ככה זה כשאין אף מוסיקאי מקצועי בחבר השופטים! אף אחד שם לא מבין כלום!!!

    איל, 31/08/09 22:31

    מוסיקאי מקצועי זה אחד שממש (אבל ממש...) מבין במוסיקה...לא סתאם איזה זמרמר מתוסכל או עיתונאי חסר דעת. אחד שממש מבין ויודע מהו כשרון ומהו כשלון...אחד שמבין מהם זיופים...אחד שלא היה נותן לרוני לעבור את השלב הראשון!!!!

  • 186.

    דנה הייתה השופטת היחידה שראויה. את כל השאר להחליף (ל''ת)

    ובמיוחד את צביקה הדר, 31/08/09 21:50

  • 185.

    השופטים דווקא היו נגדה כל העונה. לוי, יצאת טמבל. (ל''ת)

    שוב., 31/08/09 21:44

  • 184.

    רוני דלומי דוד נצח את גולית

    רווח יעקב, 31/08/09 21:38

    הצד המזרחי הביס את הצד האשכנזי המסכן והבכיין....... גידי גוב הממליץ ...נו עוד זמר אשכנזי שתמיד נמצא בבוידם....

  • 183.

    הפסד לצבועה והפתטית ניצחון לאישיות מדהימה

    לי, 31/08/09 21:38

    כמה כיף היה לשבת ולהקשיב לרוני ולוולדי המקסימים, ליכולות הקוליות שלהם לאישיות הנקייה ,הלא צבועה, הצנועה והאמיתית שלהם. תודה לאל שנפטרנו סוף סוף ממיי. מה מוצאים בה? שתתבגר ותבין שהיא כבר בת 26. לא כיף בכלל להקשיב לה אתה מקבל עוויתות ואיזה הבעות פנים- מזעזע. הקול שלה נוראי- די לעישון!!!

  • 182.

    רוני היתה יותר מכולם (גם מהשופטים): יפה, חכמה, ווקאלית ולוחמנית.

    מוטי, 31/08/09 21:33

    אז מה הפלא שהעם אוהב אותה?
    יש בה בשורה לכל אלה שתמיד נדפקים בגלל הפרוטקציה. הפעם הנסיון השקוף של חבר השופטים להמליך את ראש הקלבסה לא צלח. אנו לא אכלנו את הלוקשים. אוחובסקי לא מבין כלום בשירה אבל מדבר כמו אלוהי השירה. מרגול מדברת רק בסיסמאות, זה מה שהאינטליגנציה שלה כנראה מסוגלת לנפק. פיק לא אומר כלום. צדי מחפש משהו שירגש אותו ולא מוצא את עצמו. ודנה מעולם לא מחליטהבאיזה צד לבחור.. ולכן היא רוצה לבחור בשני המתחרים (כמה מקורי). בתכלס, חבר שופטים שבשפת העם (אנחנו) קרוי ''חרטה''. חוסר יושר גלוי וסלידה עצומה מאלו שחושבים שאנו טמבלים.
    יחי חופש הבחירה!

  • 181.

    מיי וולאדי כבר נחשפו. תנו צ'אנס לכוכב חדש טרי ורענן - דלומי - בראבו...

    צופה מהצד, 31/08/09 21:31

    כמה שהעם הז לא יודע לפרגן........ מי שמכם לשופטים?? מאיכן נובעת השנאה - חוסר הפירגון - הבהמתיות
    ואח''כ מתפלאים מאיכן נובעת הגזענות...

  • 180.

    61 % ?????? אכזבה מרה. (ל''ת)

    גליגולה, 31/08/09 21:20

  • 179.

    הגמר.. דעתי..

    שר, 31/08/09 20:41

    רוני דלומי בהחלט חמודה, אבל כשמגיעים לרגע האמת שצריך לשיר היא לא מצליחה.

    ועוד משהו שמפריע מאוד חוץ מכיווצי המצח/הרמת היד בזמן השירה..
    הוא שכל הזמן כשהיא מדברת (בעיקר לעיתונות) היא נשמעת מתנצלת באופן קבוע!

    היא לא בטוחה בעצמה, וזה מינוס ענק.

    כבר חשבתי שהשנה סוף סוף הפחות טובים לא יזכו, מסתבר שלא רק שהחזקה לא זכתה היא גם לקחה את המקום השלישי..
    ולדעתי ''תחזור תחזור'' היה הביצוע הכי מדהים בכל העונה השנה! פשוט מדהים לא יכולתי לסגור את הפה הפעור עד שהיא לקחה את הנשימה הסופית.

    וולדי? נו ההוא שהיה יחד איתן בגמר שזכה אי שם באמצע.. הוא היה חמוד ולא תו יותר.

  • 178.

    צודק לחלוטין

    עדי, 31/08/09 20:35

    הו! כמה פעמים שחלמתי לשבת שם בשולחן השופטים ולתת ביקורת, אתם יודעים - מקצועית, אמיתית, לא מתחנחנת.

    אתם לא שופטים, אתם מקהלה עליזה.

    ובאמת תעיפו כבר את צביקה פיק לפחות...

  • 177.

    הם מפחדים מההפקה. בגלל זה הם מתפתלים

    מישהי מבפנים, 31/08/09 20:32

    צדי צרפתי אמר למיי שהיא נובחת ..ירדו על אמא שלו ומאז היא הפייבוריטית שלו.
    ככה זה שאתה אומר ועושה בדיוק את מה שהבוסים אומרים.

  • 176.

    ארץ הקומבינות

    ג'ו, 31/08/09 20:15

    טין הסבר אחר לתוצאה חוץ מזיוף הצבעות.
    מאד פשוט, אם מוחקים לגמרי את השם דלומי (דלוחי) מרשימת המתמודדים, פתאום הכל עושה שכל. ראשון ולדי, שניה מיי, שלישי לירן, וכן הלאה... אישית היתי רוצה לראות את מורן ופאולה בגמר אך ניחה.
    צריך לחקור את הביזיון שבבחירת הזייפנית (תרתי משמע) שהרס עונה שלמה שיכלה להיות פיצוץ.

  • 175.

    תנו לי לנתח את התחרות הושופטים בצורה יותר טובה:

    ., 31/08/09 19:24

    דבר ראשון בישראל תסכימו שהתחום יותר קטן ולשופטים יש הרבה פחות כוח להגיד דבר רע, סיימון קאוול הגיע למצב שהוא אישיות גדולה מידי בענף והוא יכול להרשות לעצמו לבקר אחרים ולהתנהג ברשעות, אחרי הכל השם שלו הולך לפניו.

    בקשר לרוני, העם הוא זה שבוחר את הדיסק של מי לשמוע ונכון שמיי או וולדי או אחרים אולי היו טובים יותר אבל הקהל אהב יותר את רוני, זאת אומרת שיותר אנשים יקנו את הדיסק שלה. אם זו הייתה תחרות שירה נטו, לא היו נותנים לקהל חבר כל הידע במקצוע להצביע.

    • העם בחר ישראל בראון- בינתיים ליבי הוא זה שמככב במצעדים... (ל''ת)

      יוליה, 01/09/09 08:48

  • 174.

    אוהדי פיינגולד הם דווקא הרוב

    פה, 31/08/09 19:21

    בטח ובטח, שאין שום סיכוי שהם פחות מאוהדי ולדי.

    תראו בעצמכם את הסקרים של מעריב.

    העניין הוא שאוהדי פיינגולד מבוגרים יותר ופחות מתלהבים כמו הצעירים שמרשים לעצמם לשלוח סמסים כאילו אין מחר.

    הרוב לא קבע את הזוכה. הרוב שסמס קבע את הזוכה. זו אינה הצעבה שיוויונית ולכן קבלנו את התוצאות האלה. זו הצבעה שנועדה להכניס הכי הרבה כסף לרשת הטלויזיה.

    • צר לי על אכזבתך,תתרגל אלה הם החוקים והם היו תקפים גם אם פיי היתה מנצחת (ל''ת)

      אמיר ב. , 01/09/09 04:59

    • אתה טועה- ההורים שלי מאוד אהבו את ולדי וגם את רוני, אבל לא יצביעו

      מסקנות שלי, 01/09/09 07:47

      דווקא למיי היה קהל צעיר יותר, שכן מצביע אם בכלל קיים לה קהל.

      מיי צועקת ולא כל כך שרה יפה, אז מן הסתם רק פלח קטנטן יתחבר לסגנון שלה.

      רוני לעומת זאת שרה יפה ונקי, היא יפה וכן, זה תחום הבידור תשלים עם זה- זה חלק מהעניין והכי חשוב- היא נראית נחמדה ונתנה פייט והתאמצה והשתפרה- ככה נראה כוכב נולד.

      ולדי הוא הזמר הכי טוב שהיה שם, אבל השופטים לא בחרו בו ולא נתנו לו את הכבוד המקצועי שמגיע למי ששר הכי טוב.

      בקיצור- להחליף את השופטים, ולהבין שהקהל גם אוהב אנשים נחמדים שמתגברים על מכשולים וממשיכים לתת פייט למרות שיוצאים נגדם.

  • 173.

    רוני זכתה בצדק! היא ילדה מתוקה עדינה מוכשרת ואנושית-הרבה הצלחה! (ל''ת)

    ירון.ק, 31/08/09 19:03

  • 172.

    אצל סיימון קאוול - אף אחד ממבין השלושה לא היה אפילו מגיע לגמר !!! (ל''ת)

    סיימון קאוול המלך, 31/08/09 18:44

    • אצל סיימון קאוול רוני היתה טסה לגמר

      העם, 02/09/09 16:52

      וגם שם מנצחת

  • 171.

    אין צורך להיות בוטה בשביל להעביר ביקורת

    סליחה, 31/08/09 18:42

    אין צורך להיות בוטה בשביל להעביר ביקורת. לדעתי תמיד היה די ברור מה חושב כל שופט. התרבות הישראלית האלימה - יפה שיש קבוצת אנשים שאינה מסכימה ויודעת לנהל דיון תוך כדי הקשבה והתחשבות ברגשות הזולת.
    קצת חינוך לסובלנות לא יזיק לנו. יכול להיות אבל שצריך להימנע או להקטין את מישקל דעתם בשיקלול מאחר וברור כי העם חושב אחרת.
    אם באמת רוצים כוכב - הקהל צריך לבחור אותו, לא צדי...

  • 170.

    מיי פיינגולד התותחית!!!!!!!

    *אחת שמבינה*, 31/08/09 18:39

    למרות הביצוע הדי מאכזב שלה בגמר, אי אפשר שלא להסתכל על העונה כולה ולהבין שהיא תגלית השנה!
    בלי מיי כוכב נולד 8 היה פשוט משעמם..

    • זה לא חשוב מי זכה

      חברה פרופורציות, 01/09/09 07:33

      חשוב מי ימנף את זה לקריירה. למיי וולאדי יש סיכוי רב להיות זמרים לרוני יש סיכוי יותר מטוב להיות זמרת בסדרות טלויזיה. ראו אריאל סקעת לא הזוכים עשו קריירה אלא הטובים.

  • 169.

    מה אתה מבין בכלל?!

    מיי פ., 31/08/09 18:36

    הגיע לרוני לזכות בלי ספק בכלל! ככה נראה ''כוכב נולד''

  • 168.

    לא לירן לא מיי- רוני היא זמרת עם קול מדהים. ומיי פונה רק ל5% מהקהל. (ל''ת)

    די לרדת על רוני, 31/08/09 18:29

  • 167.

    שופטים צריכים להיות החלטים. הם פוגעים באכות התוכנית

    שושפרי, 31/08/09 18:27

    הבצוע שלה היה
    בזיון. אני בחרתי בואלרי.
    הוא יהיה הכוכב הבא.
    איזה ביזיון איזה שעמום.של תוכנית
    העם מטומטם שבחר ברוני. העם אשם.
    השופטים צריכים להיות החלטים אחרת
    הם מיותרים

  • 166.

    ממש הפוך ממה שאתה כותב- היה ברור ובכל זאת הצבעתי רוני!!!

    ישי, 31/08/09 18:24

    ממש הפוך ממה שאתה כותב-
    רוני זכתה למרות תמיכת השופטים הברורה לאורך כל הדרך. היא ניצחה למרות שלא קיבלה תוספת של 10% תמיכת השופטים!!! לא צריך להיות גאון בשביל להבין שרוב השופטים העדיפו את מי.
    וכאן אני מסכים איתך-רוב השופטים לגמרי לא מבינים מה אוהב הקהל וכן, לכן הם אולי לא מתאימים.

  • 165.

    זה שלא שהשופטים לא אומרים את האמת...

    שירה, 31/08/09 18:24

    הם פשוט לא מבינים כלום מהחיים שלהם,
    בעונה הראשונה הייתה ריקי גל שהביקורת שלה הייתה מעולה וגם אותה העיפו.
    צד צרפתי וגל אוחובסקי הם היחידים שעוד מבינים משהו, אך גם הם מאכזבים.
    ועם כמה שמרגול חמודה כל פעם שהיא פותחת את הקול שלה (לדבר ) אינני יודעת אם לצחוק או לבכות.

  • 164.

    למה השופטים אשמים?!

    אני....., 31/08/09 18:22

    מכיוון שלא היו להם 40% גם בגמר?!
    או אולי מכיוון, שהם סללו לה (למיי) את כל הדרך לגמר?

  • 163.

    גם מקסמיליאן לא זכתה! אז מה?

    הזקן מאשקלון, 31/08/09 18:22

    מיי חד פעמית ועוד תאמר את דברה.

  • 162.

    רוצים דם!!!

    רועי, 31/08/09 18:11

    רוצים תואם סיימון גם כאן.
    לפי השופטים אף אחד לא היה צריך לעוף.\\
    תאמת דווקא אתמול לא כל כך ראיתי היה מירוץ אופנועים. הדוקטור הפסיד. התרסק יש לומר וחבל.
    אבל גם מיי שלדעתי הייתה היחידה ששוה משהו בעונה הזאת לא צלחה את הילדות הצרחניות שנקמו כנראה במיי על זה ש''החתיך'' שלהן עף. ובדצק כי הוא גם כן מזייף.
    דווקא התימני מוכר הפלאפל שר בסדר גמור. המנצחת ילדה יפה. כך גם המועמד השני לא יותר מזה. מתלבשת יפה ולדי . יש לו ניסיון אבל שום דבר מרגש באמת.
    מקווה בשביל מיי שתצליח.

  • 161.

    זו תחרות זמר ולא חידון התנ''ך.

    אבי געזונט, 31/08/09 17:56

    הקהל מצביע עבור מי שהוא אוהב לראות ולשמוע ואת דלומי הם אהבו.
    לא מתאים לכם תחליפו את העם.

  • 160.

    מדינה עם רמת אי.קיו בינונית מצביעה לזמרת בינונית (ל''ת)

    יוגב, 31/08/09 17:34

  • 159.

    אם היו משאירים את ריקי גל ומתי כספי - זו תרבות !!!

    דני, 31/08/09 17:25

    אף אחד מהחארות האלו לא היה זוכה !!!
    פאולה הייתה לוקחת בגדול

    ריקי גל ומתי כספי היו באמת נותנים תרבות של מוסיקה ולא כמו השופטים הטיפשים האלו שחוץ מלהיות סלב לא מעניין אותם כלום
    -- מי זו מרגול ????? בושה לשפה העברית !!
    -- מה עשה אוחובסקי לפני כוכב נולד מה הוא מבין במוסיקה הההההה הביא לנו את הלהקה הכי גרוע בעולם ''פט שופ בוייס''
    -- גברת אינטרנישונל ??? מה מה לכל הרוחות מוסיקה סוג ז' היא עכשיו שופטת ???
    -- והאדון המושפע מילדים קטנים צביקה פיק -- חבל !!!!!!!
    ואדון צדי ???? מה מה לכל הרוחות אתה עושה שם ??? תחזור לביים מחזות זמר אל תקבע לנו את המוסיקה !!!

    • הם יצאו לפנסיה בגלל שהכשרון שלהם החליד

      משכיר כשרון, 31/08/09 20:22

      מתי כספי זמר ?! ?! אל תצחיק אותי !!

  • 158.

    צודק דלומי זמרת בינונית

    אכזבה אכזבה אכזבה, 31/08/09 17:18

    המקסימום שלה יהיה פרסומת לשמפו או מוצרי איפור הגברת אומנם יפה ובעלת פיגורה אבל יכולות השירה שלה מאוד מוגבלות הרסה לי כמה שירים שאהבתי לשמוע כנראה שהיא תעשה עוד כמה חיקויים לשירים מצליחים לפני שתיעלם
    ותעבוד לדוגמנות
    מייייי וולאדי מחכה ומצפה לשירים וההופעות שלכם בהצלחה!!!

    • תפסיק לקשקש

      ארנון, 31/08/09 21:46

      גם אני רציתי שמיי תזכה אבל מכאן ועד להשמצות הפרועות של רוני יש מרחק רב. היא בהחלט יודעת לשיר, לא מזייפת ולא נעליים. ואם תתגבר על האמוציות לרגע ותקשיב טוב לשירים בגמר, תכלס היא נתנה את הביצוע הטוב ביותר שם.

  • 157.

    סקופ השופטים של כוכב נולד 8 בלעדי

    אחד שיודע, 31/08/09 16:57

    1.אביב גפן
    2.ירדנה ארזי
    3.יואב קוטנר

    ואל תגידו את זה לאף אחד אבל אלו השופטים של כוכב נולד 8.
    או שלא

    • השופטים הם:רוני ולאדי ומיי,או שלא[נא לא לגלות] (ל''ת)

      עדי הנגבי, 31/08/09 19:26

    • ואתה קלוש או שלא.....

      צבי, 31/08/09 22:39

      ואולי משועמם או שלא....ואולי סתם אחד או שלא....

  • 156.

    אשמים? אפשר לחשוב...

    ארז, 31/08/09 16:56

    זה מה שהקהל רוצה. חיפושי אשמה הם לא רלוונטיים.

    מה שכן, צדי צרפתי וצביקה פיק - שופטים די מיותרים. הם מדברים, אבל לא אומרים כלום.

  • 155.

    צודק!!! כ''כ צודק! ביזיון של גמר. העם מטומטם! וחירש...

    היו פי אלף יותר טובים מרוני!, 31/08/09 16:54

    איך נתנו לזייפנית הקטנה לנצח? הבנו שיש לה עיניים יפות... אבל היא פשוט לא זמרת!

  • 154.

    אני אהדתי את מיי מההתחלה אבל אתמול היא פיספסה

    רוני היתה הטובה ביותר אמש, 31/08/09 16:47

    ורוני היתה הטובה ביותר כי גם ולדי לא שר טוב את השיר של שירי מימון ומיי רק צרחה בשיר של משינה. בשתי הפעמים, בשני השירים רוני הייתה במייטבה. והגיע לה לזכות!

    • כמו שהיא הופיעה אתמול הבנתי לאן נעלם הוילון החדש מהסלון שלי

      מתילדה הפולניה, 31/08/09 17:58

      ככל שהתוכנית התקדמה הוברר שמיי היא זמרת שהגדירה לעצמה בדיוק מה היא יכולה לשיר ומה לא ושהיא לא רואה אף אחד ממטר ולא מקבלת חצי מילת ביקורת. היא לא השתנתה במילימטר מהתוכנית הראשונה עד האחרונה. יש לזה קהל. אין לזה ה-ר-ב-ה קהל ואין לזה קסם בינלאומי ורב גוני.
      דלומי הייתה הטובה ביותר ר-ק בגלל שהיא הקשיבה לעצות השופטים, מנוסים ממנה פי כמה ושהוכיחו את עצמם כבר בעבר (למעט אוחובסקי), תיחקרה ויישמה את העצות. גרף הלימוד וההשתפרות שלה היה טוב מכל שאר המתמודדים.

  • 153.

    אם השופטים לא היו מראים לנו כמה הם סולדים מרוני אולי לא היו מצביעים אנ

    רוני, 31/08/09 16:41

    בישראל אוהבים סינדרלות ולא את מי שההפקה בוחרת מראש- בדיוק כמו בובליל!

    • ָאני חושב שאתה צודק!! (ל''ת)

      מאוכזב, 01/09/09 05:00

  • 152.

    בישבילי לירן דנינו הוא האלוף! (ל''ת)

    ניר, 31/08/09 16:37

  • 151.

    לתגובה 142

    רועי, 31/08/09 16:37

    הגבת תגובה של אינפנטיל.
    אין שום קשר לניגון פסנתר כזה ואחר ולזהות את ההבדל ללהבין במוזיקה.
    שתבין בווקאליות אני ירשה לך לבקר את מיי
    שיש לה את הקול הטוב העונה אם לא בכל העונות.

  • 150.

    דלומי מתוקה כמו דבש

    יעל, 31/08/09 16:37

    בוז לכל המלעיזים, לזה קוראים כוכב נולד.
    הגיע בחורה עם יכולת וכשרון ועם התקדמות
    התוכנית היא התקדמה במקביל.

    • דלומי מתוקה מדבש ושרה כמו צנון מיובש (ל''ת)

      עידו, 31/08/09 17:36

  • 149.

    נכון אבל

    מומו, 31/08/09 16:25

    נכון רוני דלומי לא היתה צריכה לזכות
    אבל גם לא מי פינגולד לדעתי הכוכב נולד
    של השנה השביעית היא פאולה ולנשטין שתי דרגות מעל כולם והביקורת שנתנו לה השופטים היתה מצחיקה ומגמתית

  • 148.

    פספסתם בגדול את לירן דנינו, עשיתם עוול !!!!!!! (ל''ת)

    נעמי, 31/08/09 16:19

  • 147.

    נכון ובמקביל לתת לשופטים יותר כח בהכרעה-יותר אחוזים!

    יעל, 31/08/09 16:18

    צריך לוותר על כמה שופטים - או להחליפם - אבל אם ייתנו להם יותר כח בהכרעות - הם גם ירגישו יותר משמעותיים לדעתי...

  • 146.

    כמו שאמרה מורן מזוז,הם מדברים שטויות, ואין להם את האומץ להגיד למתחרה

    ריאליטיפריק, 31/08/09 15:52

    גרוע כזה או אחר, לארוז מזוודות. פשוט סמרטוטים בראשות גל אוחובסקי

  • 145.

    לוי- מסיר את הכובע!!! הביקורת הכי נכונה וטובה עד היום!!

    אביקו, 31/08/09 15:45

    אלו שופטים אלו?? משבחים כל זמר דלוח. וזה מה שמגיע להם- דלומי שכ''כ רצו לניפטר ממניה כבר מזמן ולא העזו לומר...

  • 144.

    רוני מצוינת הקשבתם אתמול למיי?היא הרסה את השיר של

    חני, 31/08/09 15:38

    משינה .רוני נלחמה על כל קול.שאפו

  • 143.

    זה משנה בכלל מי מקבל את התאר?, כמו תמיד כל שלשיית הגמר זכתה בגדול (ל''ת)

    shayshez , 31/08/09 15:37

  • 142.

    אייל לוי אתה לא מבין במוזיקה

    זיו, 31/08/09 15:36

    אייל לוי אתה לא מבין במוזיקה אני מוכן להתערב שאם ינגנו לך בפסנתר ימאה מול פסנתר גרמני הוא מזרח אירופאי אתה לא תדע מה ההבדל.
    אתמול הבלוף של השופטים התגלה הם קיבלו רק 10% הצבעה ולא 25% כרגיל וקח מיי הלכה הבייתה זה מוכיח שבלי השופטים היא לא הייתה מתקרבת לעשריה הראשונה יש לה קול זוועה.
    אז לך תלמד להבדיל בהתחלה בצלילים ואחר''כ להשוות בין השיפוט באמריקה לבין הליצנים שקוראים לעצמם שופטים.
    אומרים שפריארים לא נגמרים הם רק מתחלפים והלאה הם שולחי ה אס.אמ.אס שמעשירים את קופת טדי הפקות סלקום וקשת
    מקווה של תצנזרו את הכתבה.

    • מסכים איתך בכל מילה (ל''ת)

      אסי, 01/09/09 07:33

  • 141.

    בואו נתרכז!!!

    דנה בננה, 31/08/09 15:29

    לירן לא הציג את הצד המוצלח ביותר שלו!!!
    תפנימו!
    כן הוא זמן על ואני מתה עליו אבל ראבק אמרו לך 20 פעם- לא לבלוע את המילים!!!!!
    ומה הוא עשה? בלע.
    מיי וולאדי פשוט לא הגישו את הסחורה בגמר
    אין מה להאשים את רוני
    אם כבר רוני הייתה היחידה שהתייחסה ברצינות לגמר והשקיעה.
    מיי הלכה לישון וולאדי הלך לאיבוד
    בלי שום רצון לנצח.
    השופטים? אני מסכימה 5 זה יותר מידי.
    אבל הם שנאו את רוני כל התחרות
    65 אחוז מהזמן היא הייתה אחרונה.
    ומיי תמיד ניצחה.
    לא שקול ודי מכור.
    אז מה?

    מזל טוב לרוני! מגיע לה!!
    היא השקיעה עונה שלמה, נתנה את עצמה ולא נחה לשניה! עד הזכיה!

    נסיון עבר מראה שנצחון זה לא מספיק ומספר 2 בד''כ עושה יותר עבודה אחרי שהוא זוכה
    (שירי, הראל ועוד)

  • 140.

    למה אי אפשר לפרגן ???

    שיר, 31/08/09 15:28

    בחורה מתוקה ומוכשרת ניצחה ניצחון סוחף אתמול בלילה ובכל האתרים הנחשבים אין אפילו מילה מפרגנת אחת. באתר אחד מאשימים את השד העדתי וכאן את השופטים.
    זה לא היה סוד שגל וחבריו לשולחן השופטים לא אוהבים את רוני, זה גם לא היה סוד שההפקה לא אוהבת את רוני אבל זה כן היה סוד שהעם אוהב את רוני. בתקשורת מתעלמים ממה שהעם רוצה ואוהב (אם אני טועה אז למה דוחפים את נינט לכל מקום כאשר זה ברור שרוב העם כבר לא מת עליה ???) ולכן אתם מחפשים אשמים.
    רוני עונה בדיוק להגדרה של כוכב נולד, היא מקסימה ומתוקה וזמרת טובה. כל הכבוד לה על הניצחון, זה הגיע לה ואפילו יותר מלאחרים.

    • צודקקקקקקת וואלהה מהההההההה אהבו את נינט ששרה ים שלל דמעותתתתת

      שונטל, 31/08/09 23:22

      ומגיעעעעעעעעעע לרוניייי

  • 139.

    אייל לוי הכתב המתנשא מ''הבועה התל אביבית''

    ענת, 31/08/09 15:24

    די נשבר לנו מ''הבועה'' שכוללת גם את חבר השופטים, כתבים כמוך,מעצבי דעת קהל מוזיקליים גזעניים (בתוכנית ''גלגל הצלה'' אמרה דפנה לוסטיג :שאם שפרה זכתה ב''אח הגדול'' גם מיי יכולה לזכות בכוכב נולד)כאשר תוכנית בידור ניכנסת לנישה של להכתיב לנו טעמים מוזיקאליים,הדבר יוצר אנטיגוניזם. מתי תבין כבר שבגישה המתנשאת הזאת נוצר ואקום שמתמלא בטעמים אחרים, גם פוליטית, גם חברתית וגם מוזיקאלית.אין לזה שום קשר למספר השופטים או לביקורת שלהם.המשפט היחיד הנכון שלך בכתבה הוא .... ''אנחנו לא ארה''ב .

  • 138.

    שופטי כוכב נולד נכשלו ולכן הם צריכים ללכת

    רינה, 31/08/09 15:13

    הם הצביעו נגד רוני פעם אחר פעם והעם אמר להם טעות. עיניים להם ולא ייראו!!

  • 137.

    ''החותמות של אביב גפן וגידי גוב'' מי הם בכלל??? (ל''ת)

    טיפש, 31/08/09 15:09

  • 136.

    בשבילי מיי פיינגולד היא הכוכבת האמיתית של כל העונה !!!

    בלבלה5 , 31/08/09 15:08

    מי בכלל ישמע שירים של דלומי ?

    • צודקת אבל באותה נשימה וולאדי ומיי בהחלט כוכבים!!!

      ****, 31/08/09 17:21

      הייתי קונה דיסקים שלהם

  • 135.

    השופטים כל הזמן אמרו לדלומי את רק יפה. (ל''ת)

    בלבלה5 , 31/08/09 15:06

  • 134.

    להטוטי רייטינג לעם שהוא ג'אנקי של זבל (ל''ת)

    צור, 31/08/09 15:02

  • 133.

    אין ספק שרמת השופטים נמוכה יותר מאחרון המתמודדים לא צדי פיק ומרגול די (ל''ת)

    יאיר, 31/08/09 15:01

  • 132.

    איך העורכים המוזיקלים נתנו לבר-און לשיר את השיר המגוכח שלו בתוכנית?

    ירון.מ, 31/08/09 14:49

    ויותר חשוב, איך נתנו לו להקליט בכלל שיר כזה?

    חבל עליו.

    • חחחח.. חזק ביותר.. מסכים לחלוטין

      שרון, 31/08/09 16:36

      בר און אתמול הכניס אותי לאזור הדמדומים עם השיר ההזוי ששר.. פשוט לא יאמן איך העז.. ואיך העורכים גם..

  • 131.

    מגוחך

    יהונתן, 31/08/09 14:49

    לכותב הייתה פייבוריטית שלא זכתה, והוא דורש מהשופטים לחנך את העם. מזכיר לי את ההתנשאות של השמאל שהתקשורת מבחינתו צריכה לחנך את העם להצביע למרצ. והוא מזועזע מהכישלון של החינוך הזה.

    • מה הקשר? (ל''ת)

      הקושרים, 01/09/09 01:32

  • 130.

    לפני שמדיחים את השופטים הדיחו את המנחה הטרחן והדביק (ל''ת)

    Tempit, 31/08/09 14:46

    • צביקה הדר - רד רד מעל מסך הטלויזיה שלי...

      Fuarte Tempit, 31/08/09 18:40

      בדיחות הקרש החיוך הזחוח והמלאות העצמית נמאסו!

  • 129.

    תוכנית הגמר - פשוט ביזיון !

    בלבלה5 , 31/08/09 14:45

    מתמודדת הכי פחות מוכשרת ובשלה זכתה במקום הראשון בעוד שמתמודדים מוכשרים ובשלים הודחו הרבה לפניה.
    מיי פיינגולד היתה צריכה להבחר !!!

  • 128.

    עומר אדם לגמר!!!!!!

    lll, 31/08/09 14:35

    עומר אדם צריך היה להיות בגמר!!!!!!!!1

    • צא מהסרט הזה של עומר אדם

      לה מרמור מאת פרלש, 31/08/09 16:42

      ילדון תואם עופר לוי.
      הלאה NEXT .

      • מקוים שלא יחזור לכוכב נולד הבא (ל''ת)

        צודק בהחלט!, 31/08/09 17:00

  • 127.

    כל מילה נכונה

    רןני, 31/08/09 14:30

    הכל מכור בתוכנית הזאת סליחה במטחנת כסף הזאת,אבל אנחנו האשמים העיקריים.

  • 126.

    מיי הכי טובה!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    מיי, 31/08/09 14:27

    אין על מיי היא עוד תכבוש את המדינה!!!!!!

  • 125.

    כל העונה קטלו אותה בהצבעה האחרונה שלא היה להם השפעה בחרו בה . סמרטוטים (ל''ת)

    מורנו, 31/08/09 14:22

  • 124.

    אין לי אותה (רוני) (-.

    צפוני חמוד, 31/08/09 14:21

    ''ויש בה סוג של קסם
    היא קורנת בשידור
    הבעיה בעצם היא
    שיש לה כבר בחור אחר
    כן...

    כי אם זה לא אני לא
    אז תגידי מי עוד
    אני לבדי פה
    תגלי לי איך קוראים לו''

    אין לדעת מה צופן העתיד

  • 123.

    רוני היא האחת המתאימה מהשלושה !!!! כוכבית נולדה

    שולי, 31/08/09 14:20

    מה קרה לכולם? שירה יפה ונקיה על ידי בחורה עדינה ,כבר לא נאה לנו? רק צרחות צרודות ופרועות? מיי כבר שרה בפאבים, היא לא נולדת עכשיו, גם ולאדי זמר שכבר מופיע לפני קהל, אז מה עם הנולד? רוני היא נולד , היא מתחילה עכשיו .הרי שם התוכנית : ''כוכב נןלד'', לא?

    • רוני היא האחת המתאימה מהשלושה!!!!!!!

      כלנית, 31/08/09 15:23

      מסכימה עם כל מילה.
      חקוק בסלע!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 122.

    אם כל הכבוד מי שידרה=אגרסיביות=אפילו מעט זילזול=כאילו הנצחון בכיס שלה

    נ.כהן בניגוד לה דלומי שידרה רוגע=יופי ואופי=בהצלחה, 31/08/09 14:18

    דלומי הייתה רחוקה מבנוניות=לעומת מי ששידרה כוחניות הבחירה בה הייתה מוצדקת. מי צריך קול תותח כזה=מפחיד. השופטים התחלקו לשתי קבוצות גב' מרגול החרטטנית שיצאה כבר מכל החורים שידרה התנשאות ואוחובסקי הבלתי נסבל התאים עצמו לתדמית שלו צמד לא חמד. דלומי לא תשיר באופרה אבל תמיד יהיה לה קהל שירצה להאזין לקולה הנעים שמשרה רוגע סוג של זמרת נשמה. היא תשרוד הרבה אחרי כלם. מי שהוכיח/ה את עצמה בגדול זו דנה החכמ/ה והעניינ/ית כל הערה של/ה קלע/ה בול למטרה לא התחנפ/ה ולא התנשא/ה. צביקה הוא אדם עם נשמה ענקית ידע ללטף ולהרגיע ולא השתחצן אפילו לרגע. יש לו הומור בריא ועממי כל הכבוד.

  • 121.

    כל העונה קטלו אותה בהצבעה האחרונה שלא היה להם השפעה בחרו בה . סמרטוטים (ל''ת)

    מורנו, 31/08/09 14:16

  • 120.

    מצטערת לאכזב אותך,

    הדר, 31/08/09 14:15

    אבל ב''אמריקן איידול'' כבר לא מקשיבים לסיימון. להיפך. הזוכה בעונה השביעית והלפני-אחרונה של התוכנית, דיוויד קוק, ניצח בהפרש משמעותי של 12 מיליון קולות לאחר שסיימון הכריז כי הופעות הגמר הקנו ניצחון בנוק-אאוט ליריבו של קוק, דיוויד ארצ'ולטה, והזוכה בעונה האחרונה, קריס אלן, ניצח לאחר שכל העונה השופטים בחרו להתעלם ממנו, לשבח את יריביו ולפמפם לגמר את דני גוקי (שהשופטים המשיכו לפרגן לו גם לאחר שהשמיע צרחה מקפיאת דם במסווה של שירה בביצוע לDream On של אירוסמית') ואת אדם למברט, שסיימון לקח תחת כנפו, ובתוכנית הגמר, במהלך השיפוט, אף ביקש באופן בוטה מהצופים להצביע לו. אף אחד מהשופטים לא ספר את אלן במהלך כל העונה - והוא זכה. סוג של רוני דלומי. כנראה שלשופטים כבר אין יכולת השפעה כמו פעם. העם מקבל מה שהעם רוצה.

    • הוצאת לי את המילים מהפה... (ל''ת)

      אורית, 31/08/09 14:48

  • 119.

    נראה איפה רוני תהיה בעוד שנה ואיפה יהיו מיי וולדי... (ל''ת)

    ים, 31/08/09 14:14

  • 118.

    רוני את לא מספיק טובה ואת תביני את זה בעצמך בקרוב! (ל''ת)

    קקטוס, 31/08/09 14:11

  • 117.

    מורן מזוז צדקה-השופטים דיברו שטויות!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אני, 31/08/09 14:05

  • 116.

    כנסו דחוף בקשר לשופטים

    מירה, 31/08/09 14:03

    השופטים הם מה זה צבועים במיוחד צדי וצביקה. שבסוף הם דירגו את רוני ראשונה.

    • צודק ב100% (ל''ת)

      משה, 31/08/09 14:47

  • 115.

    צריך להודות באמת, בגמר דלומי הייתה הטובה ביותר

    צופה מהצד, 31/08/09 14:02

    למרות שמיי הרבה יותר מוכשרת.
    הגמר השנה היה אכזבה גדולה, בחירת שירים מזעזעת, הביצוע של המתחרים היה בינוני ומטה.
    אבל בעיקר, שלושת השירים של הפיינליסטים: נינט, בר און ומיי היו בזיון לשפה העברית בכלל ולשירה בפרט!
    לא כל אחד שהוא זמר יכול להיות גם משורר, נינט פשוט שיר ברמה של כיתה ג', כנ''ל גם בר און.
    ומה קרה למיי? לא מתאים לה.

  • 114.

    קישקוש מקושקש מארץ הקישקושים המקושקשים

    סתם אחד, 31/08/09 14:02

    לכולם היה ברור באופן חד משמעי מה דעת
    השופטים. זה נאמר בעברית ברורה ובהירה.
    אבל פחות פוגעת מהאמריקאים.
    מה לעשות והצופים חשבו אחרת.
    זה סוג התוכנית ואין מה לעשות.

  • 113.

    תנו להם בראש

    סיינפלד, 31/08/09 13:54

    1. מה שהיה חסר לשופטים זה רק שיסמסו... כבר בהתחלה סומנו מספר מתומדדים כפייבוריטים וקודמו בלי קשר לביצועיהם בכל ערב וביצועי האחרים. עיינו ערך קידומו של לירון ומיי. זכורה לי אמרתו של גל למיי: הערב לא היית משהו אבל זוכר לך את הביצוע מאתמול שהיה מרשים... נו באמת - אם זו שפיטה מקצועית ואובייקטיבית אז אני צנצנת. הגיע הזמן שתהא תחלופה של שופטים. החבורה כבר מיצתה את עצמה ולא מצליחה להמציא את עצמה מחדש. זו הדרך הבטוחה לנפילה.

    2. גוף שמכבד את עצמו ומודע לרייטינג הגבוה ולקהל הצעיר שמתבונן-לא היה מעיז לאפשר למיי לתת שיר שהפזמון שלו :תנו לי בראש''. מישהו שם בהפקה צריך לשבת ולחשוב טוב עם עצמו. כנראה שמישהו שם נפל על הראש...

  • 112.

    הבעיה היא שלשופטים אין סמכותיות

    זיו, 31/08/09 13:53

    אייל, איתרת רק את חלק מהבעיה.

    לא יעזור שהשופטים יגידו בצורה ברורה שרוני או ולדי או מתמודד אחר לא ראוי משום שעובדה, השופטים היללו שבוע אחר שבוע את מיי, וזה לא עזר.

    למה?

    כי הקהל ממש לא מעריך את השופטים.
    כשיש 5 שופטים שכמעט כל מתמודד הוא עילוי וזמר בין זמרים (שזה די מביך בהתחשב בכך שמתוך 140 שהגיעו לכל העונות בכוכב נולד, בקושי 10 שמרו על קריירה מוזיקלית כלשהי), כשהשופטים מתעלפים על ביצוע בינוני, שמתרגשים מכלום, אז ברור שהקהל ממש לא יתייחס להגיגיהם.

    בעוד שבאיידול בקורת השופטים היא לפעמים יותר מסקרנת מהביצוע עצמו, בארץ רבים בכלל מעבירים ערוץ כשהחמישיה מדברת.

    ואפילו באיידול דרך אגב, סיימון הואלא אלוהים.
    הוא תמך באופן מוחלט באדם למברט ועדיין אמריקה הצביעה לכריס.

  • 111.

    סיימון קאוול לא רק יודע להגיד ''מלים רעות'' - קודם כל הוא ברמת הבנה וידע

    נינה פרצלינה, 31/08/09 13:52

    גבוהים וזה מה שהופך אותו לשופט ענק שילוב נדיר של ידע ויושר.
    אתה באמת מצפה למצוא כאן מישהו כזה?

  • 110.

    תלמדו פעם אחת לפרגן

    גיא, 31/08/09 13:43

    איזה עם זה!!!!! לא מסוגלים לפרגן.כולם כאן מבקרי תרבות ומוסיקה.יאללה!!! רוני דלומי היא זמרת טובה,והיא עוד תשתפר,ותהיה טובה יותר.ולדי גם בסדר גמור.מיי? ממש גועל נפש.

    • כבר נאמר בעבר: כנסו

      סופר SMSים, 31/08/09 14:40

      אתה יכול לשקר מישהו כל הזמן, אתה יכול לשקר לכולם חלק מהזמן, אבל אתה לא יכול לשקר לכולם כל הזמן.
      זה מה שהשופטים ניסו לעשות.
      הם ידעו שללירן דנינו ולמיי אין מספיק SMSים אז הם הציבו אותם כל הזמן במקומות הראשונים.
      אפילו כשמורן מזוז שרה את '' אוהבת אותך, עוזבת אותך'' וקיבלה את כל התשבוחות מה''שופטים '' ( שופטים עלק , עפ''י הוראת ההפקה הם הציבו את מיי במקום הראשון.
      גם בחצי הגמר כשהם ידעו שללירן אין סיכוי לקבל מספיק SMSים הם הציבו אותו במקום הראשון למרות שקטלו אותו על הביצועים שלו, אבל כידוע זה לא עזר לו, כי את הקהל אי אפשר לשקר כל הזמן.

      כנ''ל אתמול עם מיי. היא קיבלה ביקורות לא טובות אבל הוצבה במקום הראשון, כי כידוע אין לה מספיק SMSים. ועובדה הקהל הצביע בהתאם.
      אבל לצערי שלישיית הגמר הבלתי מתאימה הגיע אתמול לאילת, למעט אולי ולדי, וקבלני הקולות של רני דלומי עבדו שעות נוספות.
      מזה זמן רב התארגנו בעומר כינוסים גדולים בבריכה העירונית עם מסכי ענק, וטלפונים למכביר להצבעות SMSים.
      אבל כמו שאמרתי בפתיח, אי אשפר לשקר את כוחלם כל הזמן, והשקר של רוני ( למי שעדיין לא הובהר ) יתגלה החוצה.

      • עומר זה לא קריית-גת! מה אתה מקשקש?! רוני פשוט כובשת

        עידן, 31/08/09 15:22

        מה זה ''קבלני הקולות'' של רוני?!!
        ילדונת בת 17 שאף אחד לא הכיר לפני התוכנית, מיישוב קטנצ'יק של ''אשכנתוזים'' בנגב שכל באר-שבע, דימונה, ירוחם וקריית-גת שונאים...
        איזה סיכוי היה לה בכלל?!
        לעומת נינט שבאה עם גב... לעומת הראל מויאל שבא עם מג''ב...!

        אבל היא השתפרה מפרק לפרק, חידשה, כבשה, בחרה באומץ - וניצחה!
        היא כוכבת נולדת אמיתית!!!!

      • יותר מ - 600 אלף הצבעות לרוני, ובסוף זה בגלל מועצת עומר ? נו באמת (ל''ת)

        רמי, 31/08/09 19:50

      • קשקשן - יש לך מושג כמה אנשים גרים בעומר?

        ארנון, 31/08/09 21:57

        ישוב קטנצ'יק של כמה אלפי איש, עם השפעה אפסית בהצבעה הכללית. מספיק עם התרוצים העלובים האלה, רוני זכתה ברוב עצום בגלל שרוב עם ישראל בחר בה מרצונו החופשי. גם אם זה לא מתאים לך, זו המציאות.

      • קיבלתי אימיילים מניסים ניר -דובר עומר מידי יום לתמוך ברוני דלומי

        יערה - כפר סבא, 31/08/09 23:29

        כמעריצה של מיי הייתי מקבלת אימיילים מניסים ניר דובר עיריית עומר לתמוך ברוני דלומי,
        לא ברור לי כיצד בעומר ניהלו קרב אמיתי למען המועמדת שלהם.
        כמובן ששלחתי אסמסים עבור מיי אבל מה עשו כל האחרים?
        לצערי שלחו לדלומי שלא יודעת בכלל לשיר והיא ניצחה.

  • 109.

    צביקה פיק רייר על הלוליטה הזו מהאודישנים - זו אוביקטיביות??

    ציון בזוקה , 31/08/09 13:42

    זו מקצועיות זו? יש להחליף את צביקה פיק וצדי צרפתי מייד. צדי צרפתי שופט לפי המסגרת, לא עושה רושם שהוא מבין במוסיקה,
    גם אם תגידו שהוא ביים את המופע הכי גדול בעולם, לא משכנע אותי. הלוליטה נבחרה בזכות היותה ילדה יפה, אבל זמרת?? היא שרה יפה אבל מספיק לשירוביזיון.

    • לוליטה? - אתה עיוור. רוני מוסרית, רגישה, מוכשרת וחכמה. (ל''ת)

      ובטח תרמה ב 17 שנותיה יותר ממך - קשקשן!, 31/08/09 21:38

  • 108.

    היה כל כך משעמם! (ל''ת)

    איל, 31/08/09 13:33

  • 107.

    ניצחון הבינוניות

    נורית, 31/08/09 13:28

    השופטים בינוניים, עם שפה דלה וסופרלטיבים הרבה מעל היכולת האמיתית של המתמודדים.
    הגיע הזמן להפסיק גם עם בדיחות הקרש של צביקה הדר.
    צביקה פיק- בחייך עשה משהו עם השיער שלך, זה פשוט פתטי

  • 106.

    תוחזר ריקי גל, רק שיש בעיה

    רואי, 31/08/09 13:27

    השופטים לא מכסחים את המועמדים בהוראה של יואב צפיר.נדמה לי שהוא אפילו הודה בזה באחד הראיונות

    • השופטים כיסחו את רוני שהיתה מועמדת קבועה להדחה. איך זה מסתדר עם התזה

      א, 31/08/09 13:41

      שלך ושל הכותב. כל השופטים, במיוחד גל אבל גם צדי והאחרים, לא ממש החמיאו לה, העליבו אותה באופן קבוע ונתנו לה תמיד את הציון הנמוך ביותר. ובכל זאת, הנערה ניצחה. ללמדנו שהקהל שם פס על דעת השופטים.

    • ריקי גל היתה איומה כשופטת- גם הפכפכה, סתם היתה יורדת על בנות יפות

      למשל יוני רכטר, 01/09/09 07:42

      והיתה מתרפקת על גברים נאים בלי קשר למידת הכישרון שלהם.

      הקטילות שלה היו אכזריות ולא בהכרח קשורות ליכולת או לכריזמה.

      יש המון מוזיקאים טובים בארץ- כאלה שיודעים לחבר מוזיקה ובאמת מבינים- תפסיקו לחפש סתם זמרים שלא מבינים ולא הוכיחו את עצמם.

      למשל יוני רכטר, או שלום חנוך שהוא גם זמר, אבל יוצר בחסד.

  • 105.

    לחליף מיידית את צוות השופטים ובמיוחד את צביקה הדר!

    שי מרחובות, 31/08/09 13:26

    השופטים מומחים בעיני עצמם ובעיני האנשים הבינוניים של התוכנית בקשת שחשבו שהשופטים האלה יביאו להם רייטינג.
    מי שהעלה את מיי פיינגולד לפיבוריטית עשה זאת מטעמים של ריטטינג ולא איכות מוסיקאלית. מסכנה פיי שלא אמרו לה את האמת כבר בהתחלה. שהיא חיקוי של חיקוי ושעם הביצועים שלה היא נהדרת לערבי פנויים פנויות על ספינות אהבה למיניהם. היא בטח שלא כוכב. והשופטים אם הם ידעו את זה ובכל זאת התלהבו ממנה והאעיפו עליה סופרלטיבים רדודים בעצם התאכזרו אליה. אם הם לא ידעו את זה - אז הם ממש לא מקצוענים. בשני המיקרים הם צריכים ללכת הביתה ולא לחזור יותר. מר הדר בכלל סבור שהוא מגיש תוכנית בצופים. לעג לאינטיליגנציה. לקחו פורמט מרתק והפכו אותו ללעג. די!!!

  • 104.

    ביקורת פשוט מדהימה וכל כך כל כך נכונה..

    שרון, 31/08/09 13:17

    כל מילה שנירשמה פשוט מתארת את מה שחשתי במהלך כל העונה.. שופטים בלי חוט שידרה שחוץ מהמשכורת בסוף החודש לא מעניין אותם כלום.. מתחנפים.. מתחמקים.. אולי גל עוד איכשהוא בסדר.. אבל גם הוא לוקה בצביעות מתחנפת לעיתים.. פשוט נימאס.. ובגלל זה מועמדים כמו רוני שלא הבנתי איך שורדת שבוע אחרי שבוע עם גבות מתאמצות וידיים מתנפנפות זוכים.. פשוט בזיון ביזיון ביזיון.. הגמר אתמול סבל מאווירת נכאים קשה ביותר... מיי פשוט תופעה מוזיקלית.. איך לעזאזל היא לא זכתה.. ממש ריספקט על המאמר.. תיארת כל מה שרציתי לומר !

    • מה ריספקט, מה כל הכבוד. שטויות במיץ. המעומדת שהכי העליבו אותה זכתה

      א, 31/08/09 13:45

      מה בדיוק הם היו עוד צריכים לעשות כדי להפגין את העובדה שהם לא מרוצים מרוני? הם פגעו בה באופן בוטה שבוע אחר שבוע. הכתבה לחלוטין לא מובנת. המסקנה הרי היא בדיוק הפוכה - אין שום קשר בין עמדת השופטים ועמדת הציבור.

  • 103.

    אחר כך מתפלאים...

    קובי, 31/08/09 13:15

    אז נכון לא מיי ולא וולדי לא ליקן ולא חובי לא עומר ולא עומרי לקחו את הגמר..
    גם לי היה מועמד אחר לא האמנתי שרוני תגיע בכלל לגמר. אבל איך אפשר אחרי הזכיה אמש לא להתאהב. תזכרו ילדה בת 17 שבתחילת העונה לא הייתה בטוחה בכלל שזה מה שהיא רוצה הפגינה בגרות יכולת עמידה בלחצים ובבביקרות לא מחמיאות במיוחד לצלוח את דרך החטחטים הזו בלי לפגוע בנפשה, היא עבדה קשה (כמות הביצועים שהיא עשתה העונה יכולה לצאת כבר בדיסק סולו). וחוץ מזה זה מה שיפה במשחק הזה הכל יכול לקרות וזה בסופו של דבר עניין של טעם וחיבור, נכון הכל נשמע קלישאה אבל זו האמת. אז בואו נתחיל לפרגן ונראה את חצי הכוס המלאה, אל תחפשו אשמים לא השופטים לא טדי לא הקהל בבית ולא שד עדתי ולא כלום זו סערה בכוס של מים. תפרגנו תאחלו בהצלחה (לא כולם חייבים לאהוב).
    *לכל מי שלא זכה קיבלתם במה כלים וכישרון יש לכם עכשיו הכל תלוי בכם תנצלו את זה ותאמינו לי שאף דירוג ואף מיקום לא קובע את עתידנו, תשאלו את שירי מיימון הראל סקעת, עדי כהן, שי גבסו, מרינה מקסימליאן בלומין ואני מאמין שאתם חושבים על עוד מקרים. תהנו מהשואו מהדרמה ותשמחו על מה שקיים
    רוני -כל הכבוד!!

    • יואב צפיר תפסיק להתחזות, אנחנו יודעים שזה אתה... (ל''ת)

      קטי, 31/08/09 14:10

      • דווקא לא אני בחור בן 28 מת''א גיי (ל''ת)

        קובי, 31/08/09 15:11

    • הבצוע של רוני היה עלוב.השופטים שינו דיעות כל הזמן

      רונית, 31/08/09 18:34

      חייבים להכריח שופטים להיות החלטים.
      גל דאוחובסקי היה הכי טוב.
      לא יתכן שהשופטים ישנו את דעתם כל הזמן
      בזיון שהיא נבחרה.

  • 102.

    חוץ מגל אוחובסקי - כולם צריכים לפרוש (ל''ת)

    השוםטת בתי, 31/08/09 13:14

    • גל הכי גרוע - שופט לפי טעמו האישי ולא לפי שיקולים אוביקטיביים

      ארנון, 31/08/09 22:13

      גל שופט נורא ואיום, הוא שופט מועמדים לפי התאמתם לטעמו האישי בלי שום פתיחות לאלו שבאים עם סגנון אחר. הוא גם קובע דעה בתחילת העונה ומתקבע עליה לנצח עם אפס התאמה לשינויים והתפתחויות במהלך העונה. ובכלל, מיהו ומהו בתעשיית המוזיקה שעושה אותו מבין בתחום?

  • 101.

    שופטים מנוגה וקהל ממאדים

    ביקורת בונה, 31/08/09 13:06

    אין שום קשר בין מה שהקהל בבית מחפש למה שמחפשים ומבקרים השופטים..השופטים מבינים שכדי להצליח בתחום ולהיות יותר מכוכב של ערב אחד צריך שיהיה לך יותר מרק קול יפה..לכן מאי הייתה מעולה ולירן דנינו גם ואפילו וולאדי- לכל אחד מאלו יש את כל המרכיבים בשביל להיות במרכז הזרקורים ליותר מרבע שעה..לצערנו הקהל בבית אוהב סינדרלות ..הקהל בבית מתעקש לבחור את אלו שכביכול באו מכלום..אבל לצערנו אלו גם מהסוג שנעלם אחרי שנייה..כך שאין שום התאמה בין השיפוט והביקורת של השופטים לאלו בבית - שתי פלאנטות שונות לגמרי..מה שכן מסתבר שרוני דלומי לא כלכך צעירה בתחום כמו שניסו להציג אותה, אז מי יודע אולי בכל זאת היא תישאר איתנו ליותר מ15 דקות התהילה המתבקשות :)

    • בואו ונראה היכן נמצאים הפיבוריטים של השופטים היום

      ביקורת הורסת, 31/08/09 13:34

      מאיה רוטמן-שיחררה סינגל מתוך אלבום שבדרך.בנתיים אין הצלחה גדולה.
      מרינה מקסימיליאן-חוץ ממדורי הרכילות לא שמענו הרבה בנתיים
      ג'קו אייזנברג-הפיבוריט של כל הזמנים-כולם יודעים היכן הוא היום

      ודוגמאות נוספות לא חסר...

      • ומי אמר שהשופטים בחרו אותם??

        ביקורת בונה, 31/08/09 13:58

        הכוונה לכל אלו שציינת..בעיני השורה התחתונה מאוד ברורה כוכב נולד צריכה להיות מנוף לקריירה בתחום המוזיקה..לאלו שיש להם את זה. לא משנה אם יש או אין להם ניסיון..שמעתי המון ביקורת על זה שמיי לא צריכה לזכות בגלל שהיא כבר מופיעה ויש לה להקה וכו', וזה מאוד הכעיס אותי כי לצערנו כישרון זו רק תחילת הדרך.ולצערנו עד כוכב נולד לא הרבה הכירו אותה ועכשיו יש לה את כל הכלים להצליח ובגדול..לכן הבמה צריכה להנתן לאלו ולאלו, אבל אני חושבת שלשופטים יש את הניסיון לברור מתוך הערימה את אלו שיש להם עוד כמה מרכיבים חשובים פרט לקול יפה..וההמלצה הכי גדולה שלי פסיכולוג צמוד לכל מתמודד לתקופת העונה ואחריה..

    • דנינו היה חד גוני להחריד ולכן ולדי העיף אותו! (ל''ת)

      מ, 31/08/09 21:42

  • 100.

    מסכימה במיוחד עם המשפט האחרון!!

    דולב, 31/08/09 12:59

    הם פיספסו את לירן בענק!!!!!!!!!

  • 99.

    האמת שכל הסיפור הזה מעניין את התחת שלי (ל''ת)

    טחור, 31/08/09 12:55

  • 98.

    דלומי בין שני הפיינליסטים האחרים היתה ברירת מחדל

    השופטים הבייתה, 31/08/09 12:54

    התוכנית הזו גורפת הרבה מאוד כסף עוד לא יבשה הדיו על הכוכבת החדשה וכבר הודיעו על הסיבוב הבא. נמאס כבר לראות את הצדי הזה את המאסטרו צנעני עם השטויות באימרות הכנף הדלילות שלה איש הקרחת שחושב שהוא יודע הכל רק דנה באה והביאה קצת משב רוח אחר.
    צריך כל עונה שופטים אחרים לגמרי גם מנחה אחר אחרת חוזרים על המנטרות הישנות כל הזמן. אם לא יעשו כן הרייטינג ירד בדיוק כמו שהיה בראשון בבידור.

  • 97.

    אני לא דואגת למיי - כל מה שהיא הייתה צריכה, זה במה!!!

    yuliar , 31/08/09 12:52

    את השופטים אכן צריך לנער....

  • 96.

    נכון, נכון ונכון

    אני, 31/08/09 12:50

    רואים שרוני בחורה נחמדה, אינטלגנטית, מלאת אור, צנועה, בוגרת ובן אדם טוב
    אבל היא לא זמרת.
    היא לא שרה יפה, השירה שלה לא עולה ולא יורדת היא מונוטונית מתאמצת ומשעממת.
    לדעתי היא תהיה כוכבת ילדים.
    במשך כל העונה הייתי בעד לירן דנינו, הביצועים שלו היו לעיתים לא מדוייקים אבל כשהוא היה טוב אז הוא היה טוב בצורה קיצונית
    אותי באופן אישי הוא ריגש וצימרר ורציתי שיהיה בגמר אפילו אם לא ינצח, כי הגיע לו.
    אין לי מושג מדוע האנשים שבחרו לרוני בחרו לה: אולי כי היא הכי יפה, אולי כי השופטים ירדו עליה והם רצו לעשות להם דווקא, אולי בגלל המבט העצוב שיש לה בעיניים, אולי כי הם לא רצו שמישהו אחר כמו מיי שיכולה להיות שנויה במחלוקת ינצח. אני בספק שזה היה בגלל שהיא הזמרת הכי טובה
    אין ספק שביצוע הגמר שלה היה הכי פחות טוב מבין השלושה ולדעתי כמעט כל מתמודדי העונה הם זמרים טובים ממנה
    אני צופה הצלחה לזמרים הבאים שהשתתפו העונה מיי, ולאדי וראם המוכשר
    ובעוד כמה שנים אני מנחשת שללירן תהיה ההצלחה הגדולה מכולם
    אגב גם שנה שעברה לא הבנתי למה ישראל בראון המשעמם ניצח
    בכל מקרה אני מאחלת לרוני שתצליח ותפתיע אותי

  • 95.

    תגיד לי איפה אתה חי?

    אתה בסדר?, 31/08/09 12:47

    במשך רוב העונה רוני דלומי היתה שנואת נפשם של השופטים, היא מעולם לא קיבלה את הביצוע המצטיין ופעמים רבות דורגה אחרונה על ידי השופטים. הקהל הוא זה שהציל אותה בכל פעם.

    זה מה שקורה כשנותנים למישהו שצפה רק בגמר להעביר ביקורת על עונה שלמה...

    • מי שהציל את רוני דלומי הם קבלני הקולות מעומר והסביבה.

      סופר SMSים, 31/08/09 14:22

      כתושב הנגב, לא פעם קיבלתי הודעות בכל מיני צורות שעומר והנגב מתגייסים לטובת רוני דלומי.
      כששאלתי למה? אמרו לי כי היא חמודה, יפה וחיננית.

      אף לא ציינו בפניי שהיא יודעת לשיר ושהיא שרה נפלא.

      כשאמרתי, אבל היא מזייפת בטירוף, היא לא מגיעה לטונים הגבוהים בשירים שהיא בוחרת, ושיש לה קול ציפ ציפ. אמרו לי לא משנה העיקר שהיא מהנגב.

      בתגובה אמרתי מהנגב כבר יש לי מועמדת שיודעת לשיר, והיא מעולה וקוראים לה מורן מזוז, אז החרימו אותי.

      לצערי גם השופטים '' ... אתם לא רצינים...'' דאגו להעיף אותה, עפ''י הוראת ההפקה.

      • בעומר יש 7000 איש כולל תינוקות בני יומם. כיצד הם יכולים להשפיע? (ל''ת)

        לרוני הצביעו מאות אלפי איש., 31/08/09 21:45

      • קשקשן צמרת

        ארנון, 31/08/09 22:19

        לא מאמין לסיפור שלך ובכל מקרה ההשפעה של כל הגיוסים האלה שולית. רוני זכתה ברוב עצום כי רוב הקהל בחר בה, כולל תושבי הצפון והמרכז. לגבי היכולות שלה, אני אישית רציתי שמיי תזכה, אבל לקרוא לרוני זייפנית ועם קול ציפ ציפ זו הגזמה פרועה. היא שרה מצויין גם אם לא לטעמך האישי. והיא הרבה יותר טובה ממורן מזוז, דרך אגב.

  • 94.

    אכן צביקה פיק צריך ללכת הביתה. (ל''ת)

    שגכ, 31/08/09 12:40

  • 93.

    והשופטת בכוכב נולד,הטובה ביותר בכל הפעמים היא מרגול, נקודה.

    פנינה, 31/08/09 12:38

    אוהבת את השיפוט שלה, כנה, לא דורסני ובו מסר של תקווה לכל מועמד בינוני.האמת הקושי בשיפוט הוא שרוב המתמודדים הם מצויינים כמו בפעם הזאת.

    • חחחחחחחח לא ניסחפת קצת? מרגול????? למה לא מרגול ופיק למשל? (ל''ת)

      מצחיקולה, 31/08/09 14:08

    • מרגול הכי אובייקטיבית

      חן, 31/08/09 14:19

      היא לא רוצה לפגוע שזה מאוד אנושי אך היא אומרת את האמת וכל פעם שהיא שופטת אני מרגישה שהיא לקחה לי את המילים מהפה. היא פשוט מקצועית בתחום לדעתי ולכן יש לה אבחנות דקות ונכונות לטעמי.

      • מרגול צפויה, משתמשת בסיסמאות שחוקות.

        ולך כנראה יש אותה שפה!, 31/08/09 21:48

        ולך כנראה יש אותה שפה!
        לא פלא שאת מזדהה איתה.
        כדאי לך לעקוב אחרי מה שמרגול אמרה בכל העונה. זה יסתכם באוצר מילים דל מאוד מתובל בביטויים סלנגיים מתובלים

    • מרגול צדקה ואלדי נפלא צדי לא החלטי חייב להחליף אותה

      אירית, 31/08/09 18:37

      שופטים חייבים להיות החלטים לא בערך. בושה
      וחרפה. אלו היו החלטים אולי התוצאה הייה אחרת. די לשנות את רוב השופטים
      צדי במיוחד.
      כל הזמן משנים דעתם . תוכנית משעממת ללא רמה

  • 92.

    הבוחרים לא בוחרים והנבחרים לא מובחרים!

    די... נינו!, 31/08/09 12:37

    וזה בכלל לא קשור לשופטים, הם סוג של קלקול בפני עצמו, אבל הגיע הזמן לחדול מהאדרת המיי, ומתשבוחת הדנין. היא טובה יחסית לשאר, חבל שלא הקפידה לתקוע גרעפס מכל המניירות האורית שחפיות שבלעה בטרם התחילה העונה. ודנינו... דנינו בסך הכול בקשרי דם עם הטמירה... שילמד לפתוח ת'בוקה שלו כשהוא שר, זה עשוי להשמע הרבה יותר טוב..
    בקיצור השופטים והמתחרים טעונים שיפור...
    מגזימנים- נמאסתם!

  • 91.

    גם השופטים ןגם צביקה הדר סיימו את תפקידם !!! (ל''ת)

    אורלי, 31/08/09 12:33

  • 90.

    כל הכבוד לדלומי, לא חשוב מה המבקרים אומרים הקהל אוהב אותך (ל''ת)

    chaimgal , 31/08/09 12:31

  • 89.

    מעניין.... איך מיי שרה שיר כלכך לא מתאים (ל''ת)

    פעם ככה , 31/08/09 12:29

  • 88.

    השיפוט העונה היה מתחת לכל ביקורת -הושפטים לא היו הוגנים ו.............

    צריך להחליף את השופטים כל תוכנית, 31/08/09 12:28

    הם היו נעולים מההתחלה על מיי ולירן דנינו והם גם סחבו אותם על גבם עד לסוף --------הם לא היו הוגנים התלהבו מזיופים וקטלו ביצועים טובים -----הם לא נותנים בכלל ביקורת בונה ---להגיד אני התמטתתי , אני עברתי חוויה חוץ גופית ...לאגיד לרוני (אוחובסקי) את הכי חלשה כאן ---------זה ביזיון .

    להחליף את השופטים כל תוכנית או שתיים וכך נוכל לשמוע באמת מבחר רב של דעות מאנשי מקצוע ---ולא משופטים קבועים שהם בחרו במתמודדים בשלבי האודישניים והם נעולים על מי הם רוצים בגמר

  • 87.

    אייל לוי אולי מבין במוסיקה אבל בעם ישראל אין לו מושג עם ישראל הוא

    עידו דגן, 31/08/09 12:28

    עם דעתן או דעתן בעייני עצמו(תלוי בהשקפת העולם) כאן זה לא אמריקה פה לא מקשיבים למומחים כי כולם יודעים ומבינים בהכל (אני רואה זאת בחיוב) לא נותנים ,לעיתונות להחליט בשבילנו מי יהיה ראש ממשלה יש לנו דעה על אופן קבלת החלטות שלטוניות, לא מקבלים כל המלצה של הפרקליטות ואפילו לא מקבלים כל פסק דין כאמת צרופה. לכן לא יעזור אנחנו נחליט מי יהיה כוכב נולד בעיננו אלה כללי המשחק משהו פה לא מוצאות חן בעיניו התוצאות רוצה לשנות אותן

  • 86.

    תוכנית לילדים צריך לשדר בשעות מוקדמות יותר של היום

    אתי, 31/08/09 12:28

    ולא להשאיר אותם ערים לתוך הלילה !
    הכוכב נולד צריכה להיות משודרת בבקרים בחופש

  • 85.

    סוף סוף ניתוח קולע (ל''ת)

    תומר, 31/08/09 12:27

  • 84.

    תלונתך לא תואמת למציאות - את לירן דנינו שיבחו והקהל הדיח אותו (ל''ת)

    השופטים לא מבינים הרבה אך לא פונקציה, 31/08/09 12:26

  • 83.

    רמת הדיבור של השופטים

    אילת, 31/08/09 12:25

    יש צורך בשופטים על רמה יותר גבוהה ולא לדבר על שליחתות ועוד כאלה זה פפוט תת רמה

  • 82.

    קצת הגזמתם עם האיכות של לירן דנינו - נחמד אך לא יותר מזה. (ל''ת)

    מעייף לשמוע אותו שיר אחר שיר, 31/08/09 12:24

  • 81.

    צודק מסכימה עם כל מילה !!!

    שאפו, 31/08/09 12:23

    בנוסף גם צריך להביא יוצר מצליח אמיתי בפנאל שמייצג את מה שבאמת צעירים שומעים ולא רק את הדור הישן וסורי דנה לא במשבצת הזו הכי קרובה שהיתה עד היום היתה לוסטינג

  • 80.

    לצופים יש זיכרון קצר...

    י, תל אביב, 31/08/09 12:18

    אפילו שאתה מאוד צודק, אייל, רב הסיכויים שהעונה הבאה תיראה ממש אותו דבר.מבחינת קשת וטדי מדובר במכרה זהב. מצד הצופות המסמסות מדובר בעוד חשיפה של כמה יפיופים שיודעים לתת שואו (ולאו דווקא זמרים מחוננים)ומבחינת השופטים... טוב - זה עסק שלא ממש עובד (אפילו עם דנה). ראו מקרי הראל סקעת, מרינה, ליבי, מיי - השופטים לא ברורים ולא מספיק נחרצים והטובים ביותר נאלצים להסתפק בסגנות בלבד.
    למרות כל מה שנכתב, אני בטוחה, אייל, שגם אתה וגם אני נמשיך לצפות בעונה הבאה של כוכב ונמשיך לקטר...

  • 79.

    כל מילה בסלע. אותי העונה איבדה כאשר פאולה עפה

    משעעעעמם, 31/08/09 12:17

    סוף סוף מיהי מיוחדת ואחרת
    ובכלל - לא הכמתי עם אף ביקורת של השופטים מתחילת העונה

  • 78.

    די עם השטויות

    יעל, 31/08/09 12:17

    הכל פה הבל הבלים! באמת, הרי כל מי שאומר שלרוני דלומי אין קול יפה - כנראה צריך טיפול אוזניים... הבחורה הזו יודעת לשיר ויש לה אחלה קול, והיא מאוד מאוד מרגשת..אני מציעה לכל מי שיש לו רק דברים רעים להגיד - שיראה שוב את הביצועים שלה מהעונה הזו ויחזור להגיד אם באמת היא לא שרה יפה ומרגשת..הילדה הזו מדהימה וכל הכבוד לה שהיא הצליחה לעמוד בכל הביקורות הרעות והחוסר פרגון של העם הזה!

  • 77.

    אנשים ,זה ''כוכב נולד'' ולא ''אמן נולד''...האומנים האמיתיים:

    מי, 31/08/09 12:17

    מיי, ולאדי, דניאל תבורי, פאולה וחובי...הם לא ייעלמו כי הם ימשיכו עם היצירה שלהם.

    הכוכבים: רומי, לירו דנינו...כוכבים לרגע...שייהנו!

  • 76.

    כוכב נולד

    משה, 31/08/09 12:07

    למה צריך לתת לשופטים 25 אחוז לדעתי מספיק שתהיה להם זכות המלצה ואז התוצאה תשקף את רצון הצופים

  • 75.

    ולדי יצא מעורו כולל פירוטכניקה ניסיון להתמע למזרחיות

    לא מתחנף, לא עושה הכל, 31/08/09 12:06

    שר בשפות סיגל גינונים מזרחיים רק כדי שיבחרו בו.
    התחנף לכל אחד רק להיות אהוד.
    טוב שלא נבחר כי באמת הוא לא ראוי השירה שלו לא משהו והכל היה רק פירוטכניקה קפיצות ונידנודים.מה שהקשה לראות את האמת.

  • 74.

    זמרות כמו דלומי שמענו כבר מיי שונה מיוחדת והיתה צריכה לזכות (ל''ת)

    עומר, 31/08/09 12:05

  • 73.

    בגמר לא צריך להגיד דברים רעים (ל''ת)

    שרון, 31/08/09 12:04

  • 72.

    השופטים המתאימים - רון קופמן, פרופ' רולידר ואביגדור ליברמן

    שופטים לדוגמה, 31/08/09 12:02

    לא צריכים להבין במוסיקה, רק לנפות את מי שהם לא אוהבים...

  • 71.

    צביקה פיק אוהב אשכנזים

    המשכיל, 31/08/09 12:00

    ולכן דנינו ושאר מזרחים נפסלו.
    אם שמו של דנינו לא היה שם מרוקאי הוא היה עובר.

  • 70.

    הזוכים בארץ הם תמיד הבינוניים

    פנדה , 31/08/09 12:00

    שירי מיימון זמרת אמיתית והפסידה לזמרת הכיתה נינט טייב, שהיום כשמקשיבים לה זה כבר ממש מביך - היא לחלוטין לא יודעת לשיר. יהודה סעדו? שר מהאף, ממש בושה לכוכב נולד. ישראל בראון? חמוד וכריזמטי וזייפן (אבל לפחות יוצר).

    זה קצת לא פייר, כי ארה''ב היא אומה גדולה פי 50, ויש להם גם היספאנים וגם שחורים, שמה לעשות - פשוט שרים באופן שאף זמר לבן לא יכול. באמריקן איידול כל מי שעובר את הסינון הראשוני הוא פי 100 יותר מוכשר מכל כוכב נולד אצלנו, זה מה שהופך את התכנית למעניינת יותר, כי כל מה שנשאר זה לבחור את החמודים, היפים והכריזמטים - כי כולם שרים טוב. אצלנו זו תמיד הפשרה - ינצח הבינוני-מוסיקלית שעובר מסך הכי טוב.

  • 69.

    גל אוחובסקי,מרגול הברברנית ודנה הביתה נמאסתם (ל''ת)

    מאיר, 31/08/09 11:55

    • צודק לגמרי.

      שי מרחובות, 31/08/09 13:27

      השופטים מומחים בעיני עצמם ובעיני האנשים הבינוניים של התוכנית בקשת שחשבו שהשופטים האלה יביאו להם רייטינג.
      מי שהעלה את מיי פיינגולד לפיבוריטית עשה זאת מטעמים של ריטטינג ולא איכות מוסיקאלית. מסכנה פיי שלא אמרו לה את האמת כבר בהתחלה. שהיא חיקוי של חיקוי ושעם הביצועים שלה היא נהדרת לערבי פנויים פנויות על ספינות אהבה למיניהם. היא בטח שלא כוכב. והשופטים אם הם ידעו את זה ובכל זאת התלהבו ממנה והאעיפו עליה סופרלטיבים רדודים בעצם התאכזרו אליה. אם הם לא ידעו את זה - אז הם ממש לא מקצוענים. בשני המיקרים הם צריכים ללכת הביתה ולא לחזור יותר. מר הדר בכלל סבור שהוא מגיש תוכנית בצופים. לעג לאינטיליגנציה. לקחו פורמט מרתק והפכו אותו ללעג. די!!!

  • 68.

    כל מילה אמת (ל''ת)

    איתן, 31/08/09 11:54

  • 67.

    הצופים חשבו שהם צריכים לבחור מלכת יופי

    שלומי, 31/08/09 11:52

    בושה לזמרת לטכס סיום ביה''ס היסודי.
    בושה!!!!!!!!
    פספוס ענק!!!!!!

    • טמבל חח (ל''ת)

      שלומי אתה טמבל, 31/08/09 12:22

    • הגזמת!מלכת יופי??מי? (ל''ת)

      חלילי, 31/08/09 13:16

  • 66.

    כוכבים יש ''רק בשמים'' ושופטטים רק בבית משפט

    סבא של רוני , 31/08/09 11:52

    תוכנית ''זבל'' באיכות ''זבל'' שמתמשכת מו ''זבל'' = זבל.
    זאת יכולה להיות תוכנית שולית בערוץ המוזיקה נניח אבל שערוץ מסחרי ראשי [למרות שאיכותו מאד נמוכה] ישקיע את בתוכני שכזו - מראה משהוא על רמתו[הירודה] של הערוץ.

    • כוכב נולד !

      שני, 31/08/09 12:17

      כל מילה בסלע !

  • 65.

    סליחה, אבל השופטים הרי נתנו לה ביקורות גרועות לאורך כל התוכנית

    אורית, 31/08/09 11:52

    אם כבר, זו הפרגון המוגזם שניתן למורן מזוז שהיה צריך לעצבן אותך. דווקא רוני ספגה את הביקורות הקשות ביותר והמעליבות ביותר. אז על מה מדובר? האם באמת הגמר עצמו קבע את הכתרתה? הרי ניכר היה שהקהל בבית לא מתרשם מביקורת השופטים, בדיוק ההפך, ושוב אני חוזרת - בדיוק ההפך מן הנטען בכתבה. יש כאן התפרצות לדלת פתוחה.
    ובכל האמור לעיל אין כדי להצדיק את המחמאות המופרזות של דנה ואת המלל הסתמי של פיק. פיק צריך ללכת משום שיכולת מילולית היא לא הצד החזק שלו ולהגיד יפה מאוד גם אני יודעת. דנה מקסימה ולא הייתי ממהרת לגרש אותה אבל אין ספק שהיא חייבת להיות שיפוטית יותר. ועדיין אם למדנו משהו השנה, זה שביקורת השופטים משפיעה בשוליים ממש.

    • אבל הקהל והסטטיסטיקה מונעים הטיית שיפוט סוביקטיבי (ל''ת)

      סטטיסטיקאית, 31/08/09 12:19

  • 64.

    כמה רוע אפשר לבלוע...

    בועז, 31/08/09 11:51

    כמה חוסר פרגון נודף ממך אדון אייל שגם את המציאות אתה מנסה לשנות לטובתך,ובכוח.
    מה לעשות וגם אדון סיימון קאול טועה לפעמים?
    מה לעשות שגל אוחובסקי קטל את רוני בעקביות בכל תוכנית?
    מה לעשות שלמרות זאת ולמרות שבשלבים הראשונים קולות השופטים הוו משקל מכריע של 40%(!),הקהל שוב ושוב השאיר את דלומי בתוכנית?אז אולי תגיד את המילים המפורשות שהקהל אינו מבין?אבל את זה אתה לא תכתוב.ממש אמיץ...
    כן,בדבר אחד תפיסת המציאות שלך אינה טועה-רוני היתה לא פעם בדרך הביתה.אבל במרוץ הצמוד של העונה זה קרה אך ורק בשל קולות השופטים.
    אז עשה לנו טובה,על מי אתה מנסה לעבוד בעיניים?אתה מפיל את המצוקות שלך על השופטים?
    ולסיום עוד טובה קטנה-המלצת ללמוד מכוכב האמריקאי? לך קודם כל ועשה זאת בעצמך.
    שם למרות שהפייבוריט הברור של השופטים ומבקרי המוזיקה אדם למברט הפסיד,כולם פירגנו למנצח.הגיע הזמן שגם כולנו כאן ניתן לרוני את כל הכבוד והפרגון שהיא ראויה לו.
    היא זכתה בו ובצדק!

    • צודק..צודק...צודק (ל''ת)

      עופרר , 31/08/09 12:40

  • 63.

    מישהו נתן לי כסף כדי שאצביע לדלומי (ל''ת)

    אחד שהיה שם, 31/08/09 11:51

  • 62.

    אכן ,דלומי בינונית למדיי. (ל''ת)

    ש, 31/08/09 11:51

  • 61.

    כוכב נולד.

    אריה.נ , 31/08/09 11:50

    כל המלעיזים למיניהם יקטלו כל בחירה שונה ממה שהם העריכו ואהבו.
    ידברו סרה בשופטים, בציבור מצביעים שלא מבין כלום ובהפקה מגמתית.

    אתמול נולדה כוכבת. וזאת על פי הגדרת התוכנית במקור. לא פיי ולא ולדי שהיו בחירת השופטים ומועמדים מועדפים מרוני. שניהם זמרים מעולים וכוכבים אמיתיים גם ללא התוכנית.
    רוני דלומי לא היתה כזו ואתמול היא נולדה כוכבת.

  • 60.

    הבעיה שבארץ הקהל לא יודע לקבל ביקורת רעה

    טי, 31/08/09 11:50

    והיו דואגים כבר לשלוח מכתבי נאצה ואיומים ואולי יותר מזה, על השופטים. אין פרופורציות בארץ לא שמעת?

  • 59.

    מסכים עם כל מילה!

    סתם אחד, סטודנט, 31/08/09 11:49

    כתבה מצויינת!

  • 58.

    האם יש בסיס לשמועה כי אין קשר בין ההצבעה בבית לתוצאות התחרות?

    אורן, 31/08/09 11:45

    בפיצוציה מתחת לבית שלי מתעקשים שההפקה עושה מניפולציה (עוצרת את ההספירה באמצע לפי נוחותה או פשוט מוסיפה אחוזים למועמדים שעדיפים לה). האם יש לכך בסיס? אני מושקע 7 ש''ח באס.אם.אסים!

  • 57.

    כל השופטים מיותרים- בעיקר כי העם בוחר דווקא הפוך...

    ע., 31/08/09 11:43

    העם שלנו לא יודע לפרגן למי שמצליח -
    בכל התחומים בחיים וזה כולל בשירה
    וגם בכוכב נולד...
    ככה נוצר מצב שכל מתמודד שהשופטים שיבחו
    והיללו גרם לאנטי מטורף כלפיו/כלפיה שגרם
    להשמצות וירידות עליהם.
    אז אם השופטים גורמים {מבלי להתכוון כמובן}
    לנפילת רוב המוכשרים ביותר - אז הם מיותרים!!!
    שימו לב שרק בעונה הראשונה- כשלא היו שופטים
    כמעט - היה קונסנזוס לגבי בחירת הכוכבים.
    הבחירה היתה אמיתית ולא נגד השופטים...
    חבל ככה הפסדנו מתמודד מוכשר כמו דנינו
    כמו חובי ובסוף גם את מיי...

  • 56.

    מיי הודחה כי היא היתה חלשה הפעם, לפחות יותר משני האחרים

    שולה מית , 31/08/09 11:42

    חוץ מזה היא בחורה לא נחמדה מאד. היא שחצנית, מלאה בעצמה, יש לה תמיד מין חיוך של ''אני טובה ואתם פחות'' ומה לעשות שרוב האנשים אוהבים את הכוכבים שלהם נחמדים ונעימים.

    • היא בפוזה כאילו היא 20 שנה מופיעה בקסריה... יאללה שחררי אוויר (ל''ת)

      עופרר , 31/08/09 12:41

      • מיי- שחררי אוויר דחוף

        שרית, 01/09/09 04:03

        להוריד את האף.כמה שיותר מהר, לפני שיספיקו לשכוח שאת קיימת

    • מאיפה את יודעת חכמה שכמוך קוראת מחשבות (ל''ת)

      bj, 31/08/09 13:46

  • 55.

    לפי עניות דעתי הבחירה היא מוצלחת, מבין כל המשתתפים הטובים מאד. (ל''ת)

    pini, 31/08/09 11:41

  • 54.

    אתם לא מבינים בשירה - רוני דלומי גדולה עליכם !!!

    מיכאל, 31/08/09 11:41

    רוני דלומי היתה ענקית ושרה כמו זמרת אורויזיון ! תוכלו את הלב כי אתם לא מבינים מה העם אוהב ומה העם רוצה. אתם חיים לכם במין פלאנטה מנותקת וחושבים שאתם מבינים - אבל אתם לא. כבוד דלומי כבוד !!!

    • בן כמה אתה? 12?

      עדי, 31/08/09 14:13

      לך להעסיק את יד ימין עם תמונה של דלומי

  • 53.

    זה הפאנל: דנה, חנה לסלאו, מוטי רייף, שלומי שבת. (ל''ת)

    והנחייה - אקי אבני!, 31/08/09 11:38

  • 52.

    צודק בהחלט!!!!!

    שונית, 31/08/09 11:37

    כל מילה בסלע אבל שכחת להוסיף לרשימה את האחת והיחדה מאריה מקסימליאן בלומין המלכה והאם היא הכוכבת הכי אמתית שהיי EVER בכל כוכב נולד לדורותיו!עם כתר בלי כתר מארינה הראתה לנו ולכל חובשי הכתר מאיפה הדג משתין ומה זה באמת כוכב נולד ...לא כמו שטמירה מתעקשת להצמיח פה טאלנטים שאחרי יום מי יזכור אותם מארינה כאן ולתמיד,מארינה היא תו איכות שכוכב נולד צריך לזקוף לעצמו כזכות
    ולכן העיתנואי /כתב/סתם ילדון איך שלא תרצו צודק רוני אמנם יפיפה מקסימה לא מזייפת שרה די יפה אבל כוכב נולד במובנים שאליהם התכוונו אם כל החיבה שלי אליה יש לה עוד מה ללמ

  • 51.

    העיקר שצביקה הדר קנה צמידים בבסטות. ממש מגניב (ל''ת)

    ''קומה ראשונה'', 31/08/09 11:37

  • 50.

    צודק לגמרי! להדיח את כל השופטים חוץ מדנה ומרגול ולהוסיף להם גבר מרושע! (ל''ת)

    שדות תירס זה אינדיאנה, באידהו מגדלים תפו''א., 31/08/09 11:36

  • 49.

    מזמן לא קראתי ביקורת כל כך נכונה

    crazyelli , 31/08/09 11:35

    אולי הביקורת הכי טובה שקראתי על התוכנית.
    במדינה שלנו שונאים אחד את השני ומספיק לקרוא חמישה טוקבקים באופן אקראי כדי להבין את זה.
    מצד שני, שמישהו (כמו ריקי גל בשעתה) מעיז לומר ביקורת בונה בפרצוף, הוא הופך לרשע מרושע וחיצי השנאה מופנים אליו.

    בשנים האחרונות מדינתנו מקדשת את הבינוניות והופכת אותה לערך עליון.
    גם אתמול זה בא לידי ביטוי וחבל.
    עונה כל כך טובה, אולי הכי טובה, נגמרת בצורה כל כך בזיונית.

    • מסכימה עם כל מילה. (ל''ת)

      טלי, 31/08/09 13:16

    • קבל תגובה המתאימה לך: ראוי שלא תתבטא בעיתון עם הטיעון הטיפשי שלך! (ל''ת)

      כנראה שמליוני ישראלים חושבים אחרת., 31/08/09 21:55

  • 48.

    סחתיין אייל, כל מילה בסלע

    מוקי, 31/08/09 11:32

    רוני היא חמודה אבל בינונית לחלוטין. בתוכנית האמריקאית היא כנראה לא הייתה עוברת את השלב הראשון. השופטים צריכים להיות יותר נוקבים ולא להסתפק בפרצוף חמוץ.

  • 47.

    השופטים שלי לעונה הבאה - מתי כספי, גלי עטרי, שלמה גרוניך

    לינט, 31/08/09 11:30

    נראה אתכם עוברים את האוזניים האלה !

    • חופשי. הוא לא היה מעביר אף אחד מזוכי השנים האחרונות (ל''ת)

      פנדה , 31/08/09 12:03

    • יש בזה משהו. בלי צחוק. (ל''ת)

      שדגכ, 31/08/09 12:41

  • 46.

    השופטים שם בובות. (ל''ת)

    גיל, 31/08/09 11:29

  • 45.

    השיפוט נוטף ''שמאלץ''. כולם טובים כולם מוכשרים עבור השופטים.

    שיפוט מגעיל., 31/08/09 11:27

    אך מהתבוננות לאחור ניתן לראות שמרבית המשתתפים, שהומלצו והוכרזו ע''י השופטים ככוכבים, יכולם להתקבל ולשיר רק במקהלת בית-הספר.

  • 44.

    כל מילה סלע

    שלי, 31/08/09 11:26

    חץ מגל שנתן ביקרות כל השאר לא יודעים להעביר ביקורת כמו שצריך
    רוני היתה צריכה לעוף משהו כמו מקום עשירי.. הרבה טובים ממנה עפו שלא בצדק. עם יד על הלב? היא יותר טובה מדניאל תבורי.. לירן דנינו חובי או פאולה.. ממש לא
    הבדיחה תהיה של טדי הפקות

  • 43.

    צודק בעליל!

    איריס, 31/08/09 11:25

    כל מילה בסלע! אמת לאמיתה. אין צורך בחמישה, עם כל הכבוד למאסטרו - צריך לדעת מתי לרדת מבמת השיפוט ובאמת הייתי מצפה לשמוע דברים נוקבים יותר - לא בכדי להלבין פנים אלא בכדי לכוון ולעזור בעיצוב דעת הקהל. גמר כוכב נולד הזה כל כך מתחבר לי לסיפור האתיופים והמפלצות בפתח תקווה - מי שקצת חריג, שונה, מביא משהו אחר - אין לו מקום. ויוה למיינסטרים, למתיקות, לבנבנות וכל מה שקל להזדהות איתו. זה הפנים שלנו כנראה. עצוב . נב - יאלה מיי, תקליטי, תופיעי, נבוא ביג טיים.

  • 42.

    כן, כן, אתה צודק - השופטים צריכים להכתיב לקהל מה לאהוב.

    לא מעומר, 31/08/09 11:24

    ברור. מאוד הגיוני.
    ואז היה לנו גמר עם איה זהבי פייגלין, תומר ישעיהו ואור קולנברג. אה, ומזל פיקדו, ברור. רגע, יש עוד ווירדואו שגל אוחובסקי מעריץ שלא אמרתי? אה, שגיא אוסי.

    העם רצה דלומי. העם יקבע. וכוס אמא של מי שלא קולט את זה.

    די לשלוח חצים לילדה שנלחמה בשיניים ובציפורניים. הקהל אוהב אותה כי היא ענווה, רגישה ומעניינת, והיא היא היא המהות של כוכב נולד.

    די עם המירמור. ממילא כוכב נולד מתקיימת במקביל לעולם המוזיקה, ולא בתוכו או אפילו קרוב אליו. הגיע הזמן לשים סוף לפארסה הזאת של ''האיכותי הפסיד לבינוני''. כוכב נולד היא תוכנית בידור עם אלמנט מוזיקלי כלשהו, ורוני דלומי המקסימה והמוכשרת (!) עונה על כל צורך בידורי, מוזיקלי וטלוויזיוני. והסיבה שהקהל מסמס למישהו זה לא סתם כי הוא יפה (אלמוריש) או מוכשר (פאולה) או אפילו שילוב בין השניים (לירן דנינו). אלא רק אם יש בו את הדבר החמקמק הזה... נו, איך קוראים לזה... אה, כן - אם הוא כוכב.

    • 10! (ל''ת)

      10, 31/08/09 13:46

  • 41.

    מה מצאתם במיי פיינגולד הזאת

    שואל באמת, 31/08/09 11:24

    בחורה צרודה שלא יודעת להוציא מילה מהפה מבלי לעקם אותו עשרים פעם
    והשיר המקורי שלה אתמול גועל נפש בהתהוותו , על זה יצאה נפשכם

    • מסכים במאה אחוז, סתם עקומה שלא מפסיקה לנבוח (ל''ת)

      קושקוש, 31/08/09 12:21

  • 40.

    אל תשכחו שסיימון קאוול

    לולה, 31/08/09 11:23

    אל תשכחו שסיימון ''המבקר המדופלם'' הביא לזכייתו של כלומניק בעונה החמישית של אמריקן איידול. מייד עם ביום התוכנית לא עבר שבוע וכבר בוטל החוזה עם הזוכה והוא נעלם אי שם באופק... גם לסיימון קאוול יש חוש קצת מעורער....

  • 39.

    על איזה תוכנית אתם מדברים? זה היה בטלויזיה? (ל''ת)

    מי ראה מי שמע..., 31/08/09 11:23

  • 38.

    שטויות

    אני, 31/08/09 11:22

    מרוב שמשעמם התחלתה לכתוב שטויות התוכנית היא טובה ונותנת לדור צעיר להתחיל בקריירה שירה שלא יכלו להגיע לבד

  • 37.

    השופטים מקבלים הוראות מההפקה את מי לקדם... (ל''ת)

    מי, 31/08/09 11:21

  • 36.

    ומי בכלל הסמיך את אייל לוי לכתוב ביקורת?למה הוא מבין יותר מכל אחד אחר? (ל''ת)

    מי זה בכלל?, 31/08/09 11:21

  • 35.

    בעונה הבאה להשאיר רק את:

    reni305 , 31/08/09 11:21

    צדי, דנה וגל.

    • בדיוק!!! (ל''ת)

      גיא, 31/08/09 12:19

    • לא יודעת, בהתחלה דנה היתה נהדרת, אבל אתמול -

      שדגכ, 31/08/09 12:42

      פתאום היא בוחרת ברוני דלומי?
      מה, היא נפלה על הראש?
      מה זה, פרס ניחומים?
      תבחרי במקצוענים ובמוכשרים.

    • אבל גל מבין בכריות ולא במוזיקה. (ל''ת)

      להחליף את הרשע!, 31/08/09 21:57

  • 34.

    לגבי כמות השופטים צודק צריך 3 ,כול השאר שטויות

    דני, 31/08/09 11:19

    900000 סמס מגדירים את רצון הציבור ולא איזה כתב שחושב שדנינו ראוי או מיי, לדעתי האישית כולם מתגמדים לעומת פאולה אבל זה רצון הציבור והציבור צודק ! דלומי חתיכה עם עמידה ותנועה נכונה על הבמה עם קול יחסית נעים, ולכן מגיע לה, למיי יש קול מיוחד ולא כולם אוהבים אותו אני למשל לא רוצה להתקל בה ועם הקול הצרוד שלה ועם המבט המזלזל שלה, ולאדי הוא אחלה זמר, ולכתב אני לא זוכר שהידע על הזמר ניתן לך במעמד הר סיני לכן תקבל את דעת המצבעים

  • 33.

    שופטים עלובים!מעומדים עלובים!!

    אבנר, 31/08/09 11:18

    תכלס,אף אחד מהם לא היה ראוי לזכות!!!
    ולדעתי צריך לפרק את כל הפאנל.פעם חשבתי שזו תיהיה תחרות בין כרונות,אבל בפועל זו סתם תחרות פופולריות זולה,ושיטחית.
    לא הזמר הטוב ביותר זכה בכוכב נולד.גם לא הפרופומר הטוב ביותר.סתם ילדה חמודה,עם כל נעים ולא יותר....
    תסלחו לי אבל לאף אחד משלישית הגמר לא הגיע.
    דלומי חומודה,וזהו זה.
    מי,פרופורמריט גדולה אבל זמרת בינונית ומטה.
    ולאדי,צריך לשיר קלאסית ולא בכוכב נולד.זה לא מתאים לו.
    ופאנל השופטים הוא מתחת לכל ביקורת.בביל מה אתם שם בכלל???מאיזו הצדקה?הרי אתם לא קובעים כלום.דעתכם לא חשובה ולא קשורה למצאיות,אז בשביל מה??.
    וכל הקטע הזה שהצופים בוחרים את המתמודדים....אז אם יש לי הרבה חברים יש לי סיכוי לזכות בגמר לא???זה לא ממש משנה שאני שר כמו ברווז במכונת כביסה,העיקר שהחברים שלי יבזבזו את מיטב כספם לחברות הסוללריות...
    זו פשוט בושה,וזו תפלות דרך שאתם משתתפים בעושק הזה.
    לבטל את התוכנית לאלתר!זו כבר לא תחורות כשרוןנות,זו תחרות כשלונות...

  • 32.

    גם למנחה יש אשם ברמה הנמוכה

    בוש ונכלם, 31/08/09 11:18

    צביקה הדר, למיטב ידיעתי מבעלי ההכנסות מההפקה, מיצה את עצמו ותורם לירידת קרנה של התכנית

  • 31.

    אוחובסקי לא אוהב את רוני דלומי מסיבה אחת,

    ד''ר דוליטל, 31/08/09 11:17

    היא גורמת לו לתהיות לגבי נטיותיו המיניות

    • יפה כתבת , כל מילה בסלע. (ל''ת)

      chaimgal , 31/08/09 12:34

    • יותר נכון.. מקנא בה (ל''ת)

      עופרר , 31/08/09 12:41

    • זה אשכרה נכון ! אחרת אי אפשר להסביר את הסלידה שלו ממנה

      אוח'צה מזדקנת, 31/08/09 13:05

      זה ממש היה על גבול השנאה, במיוחד עם הפרצופים החמוצים שלו.

      בכל מקרה היא מקסימה ומגיע לדלומי לזכות !

      מאמי

      • אפשר בקלות להסביר את הסלידה מרוני...

        עידית, 31/08/09 18:35

        היא בינונית...

        • לבינוניות- אנשים מגיבים באדישות. אתה סולד ממשהו שמעיר בך משהו

          לעידית, 01/09/09 07:35

          תגובה בין אם אהדה ובין אם סלידה היא למשהו שהוא לא בינוני.

      • מסכים! (ל''ת)

        מסכים מאוד, 31/08/09 21:58

  • 30.

    מי שמצביע בסוף אלה ילדות בכיתה ג שאוהבות ברביות (ל''ת)

    מיכל, 31/08/09 11:16

  • 29.

    הקהל קיבל את מה שמגיע לו (ל''ת)

    רדידות ושטחיות זו הרמה החביבה, 31/08/09 11:14

  • 28.

    כל הכבוד דלומי , לפטר את השופטים כי הם לא שווים (ל''ת)

    הדתאםכלהרוע , 31/08/09 11:13

  • 27.

    וכל זה כדי לבכות את הפסדה של מיי שהיא נובחת וצורחת וברוך שפטרנו

    האמת היא, 31/08/09 11:12

    ורוני היא היא כוכב נולד מתוקה נקייה אמיתית
    פשוט כוכב נולד נקודה

  • 26.

    אין כמו אבי טולדנו (ל''ת)

    מוטי, 31/08/09 11:09

    • ב

      ב, 31/08/09 14:12

      avi toledano soprano toren

  • 25.

    רוני דלומי סתם ואף אחד לא יקנה דיסק שלה (ל''ת)

    גג, 31/08/09 11:07

    • אני ורבים נקנה את כל הדיסקים שרוני תוציא (ל''ת)

      בהצלחה לרוני המקסימה, 31/08/09 21:59

  • 24.

    שופטת לא ראויה

    קובי הוד השרון, 31/08/09 11:06

    לא מבין מה למרגול ולשיפוט
    לא מבין מה למרגול ולשירה
    לא מבין כיצד הגיעה למקום שבו היא נמצאת

    בלי קול, בלי רגש, קול צרוד וצעקני, אנטי חינוכית בהתנהגותה
    על זה נאמר ''מה לחמור במרק פירות ??''

    • תגובה ל-24

      רחל, 01/09/09 09:56

      מסכימה עם כל מילה ואוסיף: יש אנשים שממציאים איזשהו גימיק תקשורתי כדי להתחבב על מקבלי ההחלטות בטלויזיה וברדיו ומה שעשתה מרגול הוא שבהתחלה שיחקה אותה גזעית שמדברת עברית מעורבבת עם מילים בערבית כמו חארטה וברטה. בשפה היום יומית שלנו לא היינו מורגלים להשתמש במלים כאלה. אחרי שצדה את מקומה בתקשורת ונדחפה, פשוטו כמשמעו לכל מקום, היא כעת משתכנזת. שימו לב לשירים שלה. היא כבר לא מדברת ולא שרה בחית ועין אלא בכיית ואיין. אין לי מושג מדוע בחרו בה לשפוט בתחרות שכל כולה שירה, כאשר היא בעצמה לא שרה יפה, אין שום ייחוד לא בקולה ולא בשירתה ובאיזה זכות יש לה להחליט מי טוב מבין המועמדים ומי רע. אבל מה שהכי מפריע הוא השפה המגוחכת שהיא משתמשת המבוססת על המצאות שונות ומשונות ושיבוש רצוף של כל מילה בעברית. למרגול אני אומרת -נמאס לשמוע אותך,חפשי לה מקום אחר.

  • 23.

    השופטים שלנו רחמנים. אבל חמודים. חוץ מגל אוחובסקי. נחמד לא רחמן (ל''ת)

    הבועה, 31/08/09 11:05

  • 22.

    יאללה מה ההתלהבות ממי פיינגולד?

    לא מתלהב, 31/08/09 11:03

    לוק של נהגת משאית וקול של מעשנת כבדה.

  • 21.

    יודחו השופטים,ובמיוחד המלבישה,את גם התלבשת כך,בחום של אילת? (ל''ת)

    שולי, 31/08/09 10:59

  • 20.

    צודק, מישהו צריך להגיד לעם ישראל שרוני דלומי לא שרה משהו בכלל (ל''ת)

    ירושלמית, 31/08/09 10:57

  • 19.

    רוני? באמת? איזה עם של שלוחים.

    אלעדפלג , 31/08/09 10:57

    מה אפשר לצפות ממדינה שבחרה את ביבי להיות ראש ממשלה

  • 18.

    כל העונה היא היתה המועמדת האולטימטיבית

    מיי אכזבה אותי קשות, 31/08/09 10:53

    אתמול היא בחרה לשיר שירים שלא מתאימים לגמר
    במהלך העונה היא שרה שירים ראויים ומצוינים
    ואתמול זאת היתה בחירה פושרת
    וגם לא היתה צריכה להסכים ללבוש את השמלה הזועתית הזאת
    היא נראתה כמו הדודה של רוני
    עם פנים ועינים כמו שיש למיי
    המלבישה היתה אמורה לעשות עבודה יותר מחפפניקית
    חבל מיי היתה צריכה לזכות בתואר

  • 17.

    אייל לוי הגיע הזמן שמישהו יגיד את זה!! תודה!!!

    אייל לוי תותח, 31/08/09 10:52

    אני אתמול הבנתי שאין יותר מה לראות בתוכנית הזאת.... חמישה שופטים שהכנה שבהם הוא אוחובסקי שגם הוא מפחד פחד מוות מלהגיד דברים נוקשים מדי ומנצחת שהיא פשוט בינונית ומטה.

    פשוט ביזיון!!!!

  • 16.

    מיי הייתה צריכה לקחת את הגמר! ובהליכה!!!!!!

    לירון, 31/08/09 10:51

    רוני בינונית ומטה!!! חבל

    • ועם זאת היא לא לקחה. מה זה אומר? (ל''ת)

      מיקי, 31/08/09 12:37

  • 15.

    דלומי זמרת קריוקי בינונית (ל''ת)

    רועי, 31/08/09 10:39

  • 14.

    הבעיה עם דנינו- מרוב מחמאות הוא שכח להתאמץ! לא סתם הוא עף!

    ענבל, 31/08/09 10:39

    השופטים שאתה יודע לבקר כ''כ יפה לא ידעו להגיד לדנינו מתי הוא פחות טוב ומרוב תשבוחות היו פעמים שהיה נראה כאילו הוא בכלל לא התכוון לעלות לבמה ובכל זאת זכה לתשבוחות.
    ואף מילה על כך שלרוב דנינו הופיע בסוף רשימת המופיעים בתוכנית - שחס וחלילה לא נשכח את הביצוע שלו.מקרי?

  • 13.

    יואב צפיר מחפש ליהוק לטלנובלה ודלומי נראית לו הכי טוב..

    צופה בכוכב נולד, 31/08/09 10:38

    זאת הסיבה לזכייתה! אחרת אין הסבר מדוע במהלך עונה עם מתחרים כה מוכשרים - הרבה יותר מדלומי (גם לדעת השופטים) עד לגמר לפחות...חוץ ממרגול שהתהפכה כמו סטיק..ודנה שהשד יודע מה נכנס להם לראש (אולי קינאה במיי????) היחידים שהיו אמיתיים היו צביקה צדי וגל לדעתי יש להחליף את השופטות - תם זמנם והם הורסים את התוכנית...בעצם התוכנית כבר נהרסה והפכה להיות פסטיבל ילדים וחיפוש אחרי כוכבי אינסטנט לטלנובלה הבאה של צפיר...פשוט גועל נפש!

    • כל מילה בסלע! (ל''ת)

      תותי, 31/08/09 18:33

  • 12.

    לא טוב שהשופטים בחרו את הנבחרת

    תמר, 31/08/09 10:38

    הבעייה העיקרית היא שאם השופטים קוטלים מועמד הם בעצם קוטלים את עצמם שהרי הם ראו בו מועמד ראוי לנבחרת.

  • 11.

    מסכימה עם כל מילה (ל''ת)

    אלה רבין, 31/08/09 10:35

  • 10.

    הכל מכור

    הרצל, 31/08/09 10:35

    כל העסק הזה ''מסריח'' הכל נראה נכוון מתוזמן הכל בעבור הכסף
    מי יעלה מי יודח מי יפרוש .... הכסף יענה את הכל...

  • 9.

    מיחזור זו כן מילה גסה

    צופה אדוקה ומאוכזבת, 31/08/09 10:18

    אז לא הלך עם אייל גולן, חייבים להביא שוב אומנים שכבר הוקדשו להם תוכניות שלמות..? שלא לדבר על הופעת החובה של נינט שנה אחר שנה...
    פעם ראשונה שעזבתי גמר באמצע, היה משעמם!

  • 8.

    מתפלאת על השופים,,,מחפשת עדעתה,,קול

    נעמה, 31/08/09 10:17

    אצל מיי ולא מצאתי ,מצאתי נביחות גלגולים
    על הרצפה והקהל,,פרובקטיביות חוץ מזה כלום,

    טעם השופטים לוקה בחסר,

    אומנם ולאדי טוב יותר,,

    אבל רוני בהחלט בעלת קול יותר ממי
    אולי לא משתוללת על הבמה
    אבל זו לא תחרות של השתוללות.

  • 7.

    הניצחון של אתמול רק משקף את הרמה של כוכב נולד בארץ (ל''ת)

    שירן, 31/08/09 10:14

  • 6.

    כתבה נהדרת. אתה צודק בכל מילה!

    מור, 31/08/09 10:10

    זה ממש מגוחך איך שהפאנל של שופטים מתנהל.
    באמריקן איידול ממש תענוג לשמוע את הביקורות של סיימון קאוול- הוא חותך בבשר החי :)
    ואני לא יודעת אם לבכות או לצחוק על זה ששני המתמודדים שהיו בינוניים ומטה לאורך כל העונה הגיעו לגמר והכוכבת האמיתית של העונה, מיי פיינגולד, עפה לפניהם...
    ועוד משהו, נראה לי שההפקה התחרטה על הקטע של להעיף את המתמודד השלישי ולתת לשניים הנותרים להתחרות ראש בראש. אם זה לא היה קורה יכול להיות שמיי הייתה זוכה..או שאני סתם משלה את עצמי.

  • 5.

    מיי היא הדהימה ביותר ביקורת מעולה

    בשוק!, 31/08/09 10:02

    נמאס כבר מהקומבינות וההתמסחות

    • שלישית הגמר שידרה פרידמניות

      לא פרידמן, 31/08/09 11:57

      צדי וצביקה דחפו אותה עד לגמר כי היא משדרת פרידמניות .גם ולאדי משדר םרידמניות וכך נראת גם דלומי תכולת העיניים.

      השופטים והקהל שכחו שהיא עיראקית.עדינה, יפה, שרה נפלא והגיעה לה לנצח.

  • 4.

    איל לוי אתה במקרה בן 17? כי צר עולמך ואם תו התקן שלך זה גידי גוב ואביב

    קרן, 31/08/09 09:43

    אתה יודע למה סיימון קאוול יושב ואומר דיברי טעם?
    כי הרבה לפני שהוא הפיק ועבד בתחרויות זמר המצליחות בעולם, הוא היה מפיק של מחזות זמר וזמרים, ומגלה כישרונות מקצועי.

    זה מה שהוא עשה וזה מה שפרסם אותו, נתן לו קרדיט מקצועי- מבחן הקהל, מבין?

    גל אוחובסקי הוא לא זמר, לא מוזיקאי, לא אדם שהוכיח את עצמו כמבין את הקהל ומה עובד בתחום המוזיקה.
    המבחן הוא אחד בתחום הבידור- אהבת הקהל והקהל, מר אייל הצעיר או חסר הנסיון/ ההבנה- הצביע ובחר.

    צביקה פיק ודנה בהחלט הרוויחו את מקומם בפאנל. גם מרגול נמצאת שם בזכות וצדי עסק בליהוק והפקה של תחום הזמר במשך שנים.

    גל הוא אכן על תקן הצבעוני שבא להביא עניין בדיונים, אבל לא אוטוריטה.
    לדבר בביטחון ולהביא קבלות בשטח על כך שאתה גילית וקידמת את מי שהקהל אהב, זה שני דברים שונים. סיימון קאוול עשה את הדבר השני.

  • 3.

    על אף ולמרות השופטים

    רחל, 31/08/09 09:26

    רוני דלומי הראויה ביותר, לא מיי ושלא שמיי. ולכותב הכתבה הזו אני אומר: טול קורה מבין עיניך. אתה מותח ביקורת על השופטים כאשר בנשימה אחת אתה כל כך מצטער שמיי לא נבחרה כי היא הפייבוריטית שלך. ולמה אתה חושב שהיא הכוכב? בגלל הענטוזים ושלל הגימיקים שלה. הקהל חכם וידע להבחין בין שירה וקול נעים ועוד תכונות טובות שבלטו אצל רוני דלומי ולכן דחה את הפייבוריטית שלך ושל חבריך בתקשורת. הביקורת כלפי השופטים לא צריכה להתבסס על מידת קשיחותם ורוע ליבם אלא אך ורק כאשר מלבד דנה, כולם תמכו וליטפו את מיי מההתחלה וגם כששרה גרוע - אמרו תמיד כרגיל היא טובה. הציבור לא טיפש ולא פרייר והוא קלט את זה מיד ולכן לא בחר בה, ולדעתי אם היו מתייחסים אליה כפי שהתייחסו לרוני - יתכן שהיא היתה מגשימה את חלומם והיתה כוכבת. הפעם הציבור העניש אותם כפי שעשה בפעם הקודמת עם מעודה. גם שם הם לגלגו וירדו עליו - אבל הקהל רצה אותו גם כי הוא היה טוב מכולם וגם בגלל השופטים. הלקח הנלמד הוא - לשלוח את השופטים הביתה מלבד דנה.

    • רחל את מבינה בחמוד לא בשירה טובה!! אןי מה לעשות רוני זמרת בינונית (ל''ת)

      ירושלמית, 31/08/09 10:58

    • הי רחל מזוז, מה המצב? ד''ש למורני הגדולה!!! (ל''ת)

      חיים מזוז, 31/08/09 11:11

    • חבריו בתקשורת?!?

      דנינו, 31/08/09 11:18

      לא לכל דבר יש קונצנזוס בתקשורת כמו שכולם אוהבים לחשוב, לא בכל סוגיה התקשורת המרשעת מתאגדת ודוחפת יחד לכיוון אחד.

      לא כל התקשורת שמאלנית, לא כל התקשורת ממש רוצה שהפועל ת''א תזכה באליפות, אין סיכוי שכל התקשורת רצתה שמיי תזכה.

      כדאי להפסיק עם הטענה המפגרת הזאת, הכותב כתב מה שכתב כי ככה הוא חושב. בגלל זה קוראים לזה ביקורת...

    • מסכים עם כל מילה (ל''ת)

      אני, 31/08/09 11:24

    • צודק ! אם כבר תחרות שירה אז לפחות קול נקי ולא צרוד

      קובי, 31/08/09 11:31

      אצל ריקי גל פינגולד היתה עפה על טיל בסיבוב הראשון

    • הקהל ידע להבחין בסוף וניטרל אפקטים חיצוניים לצורך שיפוטו

      רונה, 31/08/09 12:12

      הקל הקשיב לקול לרוך למילים.

  • 2.

    תעזבו שופטים, תעזבו כוכבים, שלומי שבת הזמר הכי טוב!!! (ל''ת)

    עדי, 31/08/09 09:17

    • אתה מתכוון אייל גולן

      הילה, 31/08/09 11:33

      עוד נוק אאוט להפקה !

  • 1.

    צודק

    אחד שחושב שהוא אולי יודע, 31/08/09 09:16

    כל מילה בסלע.
    מכבסת המילים בעונה האחרונה הייתה בלתי נסבלת. להגיד למישהו שמזייף ''לא מדייק'' זה אנדרסטייטמנט, אם לא קצת מעליב את הצופים.
    השופטים הם סמכות ושלא יפחדו לפגוע בנפשם הרכה של המועמדים, שאחרי 7 עונות יודעים יופי את כללי המשחק (ואפילו יודעים לכופף אותם במקרים מסויימים). חתמת על הטופס - מבחינתי דמך מותר...