• 47.

    מאוד עצוב שבמדינה כה שנויה

    חיים יפים, 31/07/09 22:39

    בתור אילה שמתפקידם לחזות ולהעיר תקוה, דמיון, שערוריה לפרנסתם צריכים להתמודד עם פרסים ללא תגמול בחיקם, צפצף עליהם, חילו המשך לחתור, עם דמיון, יצירתיות, חזון ותשוקה, המדינה הזאת אוהבת רק משוררים שמתו על קידוש השם. אל תתלכלך.

  • 46.

    פסאודו-סופר, שקיבל פסאודו-פרס, ע''י פסאודו-שופטים

    שרית, 29/07/09 13:47

    וכרגע תובע בפסאודו-תביעה.
    הכל בשביל קצת תשומת-לב.

  • 45.

    יש לשלם לו בדינארים. (ל''ת)

    אמסטל, 29/07/09 10:59

  • 44.

    מה זאת אומרת ''ההוצאה תומכת?'' בכסף? של מי הכסף? של האחים עופר? (ל''ת)

    קורא סקרן, 29/07/09 10:15

  • 43.

    כל זה טכני. הספר פסול על שהמציא נרטיב אנטי ציוני שמתקבל כאמת. שהסופר

    ג, 29/07/09 10:14

    יהגר מכאן.
    אין פלא שביבי מסתייג ממשרד החוץ הזה שהיה שולח על פי העיתונים את חילו לדבר כנציג מדינת ישראל.

  • 42.

    מי יתבע את הדיבה שחילו הוציא על חיים מרגלית

    קורא מהמרכז, 28/07/09 23:01

    הגיבור הראשי בספר היה דמות אמיתית (נפטר ב-1947) גאל אדמות.
    חילו החליט להצמיד לו מעשים נוראיים שלא היו. וזאת בשם חופש היצירה
    מזעזע

    • צודק. כנראה שהאמת לא משחקת תפקיד בכל הפרשה. (ל''ת)

      גם ההגינות לא נחשבת במקרה הזה., 29/07/09 10:28

  • 41.

    צריך לשנות את הקטגוריה

    ארי, 28/07/09 21:34

    בקטגוריה של הספר הגרוע של השנה בטוח שחילו זוכה.אין בספר כלום מלבד מוטיבים אנטישמיים ושנאה עצמית שזה הביא לו את הזכיה שבוטלה.

  • 40.

    מפעל הפיס הוא דבר מאוד מזיק בלי קשר לחילו שאיני חושב שספרו איכותי. (ל''ת)

    5 מאוד צודק., 28/07/09 19:51

  • 39.

    איזה כוח לצייץ נותן המחשב למגיבים הכלומניקים! אלה שלא קראו ספר מעולם ו

    יונה אש, 28/07/09 18:58

    ובספר הספרים ''הגיעו'' (בכפיה'' לסוף הכרך הראשון.

  • 38.

    Chilu,protektionisem,dont work in israel anymore,forget it

    ilanis , 28/07/09 18:28

    Hue he think he is,P A Y I S, is spending his money only, when he whant,not when chilu whants,chilu got best show for his book,truh the desaster made,becouse of sarids conections ,hue does not transperent,at the preise place,he must be shamed for doing it,and have not any right to make anything naw,left oriented peuple are not INN,anymore,look at asaf,and understand.

  • 37.

    האשכנאצים חיים בהזיה שהם בנו לנו פה ת'מדינה!! (ל''ת)

    רק ש"ס , 28/07/09 17:41

    • חילו נשמע לך שם אשכנזי? (ל''ת)

      אבוטבול, 28/07/09 22:11

  • 36.

    לא קל לצאת נגד הקאזינו! בהצלחה! (אם יציעו את ברדוגו כבורר- אל תסכים). (ל''ת)

    יונה אש, 28/07/09 17:27

  • 35.

    נו מה עוד כבר ניתן לצפות מסופר בינוני מינוס - להתנהג כמו ילד קטן

    okokin , 28/07/09 17:21

    אכלו לי שתו לי - מה אשם מפעל הפיס ????
    שילך לתבוע את שריד

  • 34.

    שיתבע בבית משפט תיחשף האמת הוא ישלם הוצאות......

    משפטן, 28/07/09 17:18

    נראה אותו שיתבע שריד יעמוד על דןכן העדים ונראה אותו אים הוא יגיע.

    איומי סרק שנועדו להשאיר בידו את הפרס שניתן לו שלא בצדק.

  • 33.

    הוא לא סופר. הוא עסקן שכתב ספר.

    אני, 28/07/09 17:15

    זה לא סופר. זה עסקן עלוב.

  • 32.

    שיתבע את שריד...שרקח את הקומבינה

    סופר, 28/07/09 17:12

    שריד יחד עים האחינית שערכה את הספר סידרו לו את הפרס ויש לו עו ד טענות?

  • 31.

    איזו שנאה לשריד ?! הלוא אם אכנה אותם ''פרחות'' מיד יטענו לגזענות ! (ל''ת)

    יונה אש, 28/07/09 17:11

  • 30.

    זה מה שקורה שסופר הוא גם עו''ד גרידי!

    אני, 28/07/09 17:04

    ולפי אופיו נראה לי שהוא יותר עו''ד מסופר. עובדה - רק הכסף מעניין אותו.

  • 29.

    לא הבנתי למה הוא תובע?

    אשר, 28/07/09 17:01

    מפעל הפיס בצדק ביטל את הזכיה של חילו,, מבלי להיכנס לרמה הירודה של הספר,,, איפה היה הגילוי הנאות של מיסטר קלין יוסי שריד? עושה יחסי ציבור לקידום הספר ואחר כך מעניק לו פרס? ועוד ע''ש ספיר שכל יעודו של שריד היה להכין כוס תה לספיר?מפעל הפיס לא מושחת ועל זה תובעים אותו? מפעל הפיס לא רצה לתת יד ל''קומבינות'' ועל זה תובעים אותו? לא פלא שצריך לסגור את כל צינורות הסיוע לאומנות לספרות ולכל השטויות האלה

    • נראה שאתה לא מבין הרבה דברים, אשר.

      אולי תתחיל בלנסות להבין., 29/07/09 00:05

      אם תנסה להבין אולי תבין.
      אם תשב לך ותקלל את כל העולם, סביר להניח שלא תבין גם ביום הדין - ואז אולי יהיה לך מאוחר קצת.
      א. ''מפעל הפיס בצדק ביטל את הזכיה של חילו,,''
      לא - הוא ביטל אותה לא בצדק. לא מטעמים ספרותיים, אלא מטעמים לא ספרותיים. לא כי סבר שלמישהו יש ניגוד אינטרסים, אלא כי עיתון כלשהו כתב משהו ולמפעל הפיס היה חשוב ''להיראות טוב''. לא מתוך אכפתיות על הספרות בישראל, אלא מתוך היעדר אכפתיות טוטאלית וטפשות תהומית.
      ב. ''מבלי להיכנס לרמה הירודה של הספר,,,''
      תן לי לנחש, אשר הלא-מבין, שאין לך מושג מה כתוב או לא כתוב בספר, כי לא קראת את הספר מימיך. אולי כדאי לך להתחיל בלנסות להבין כתבות פשוטות בעיתון, או סתם דברים פשוטים כמו ''להתנהג כמו בן אדם'', אחר כך לעבור לספרים, ובסוף לתגובות. כרגע סדר הפעולות שלך קצת הפוך, וכולל גם שקרים גסים וסתם גסות לשם גסות.
      ג. ''איפה היה הגילוי הנאות של מיסטר קלין יוסי שריד? עושה יחסי ציבור לקידום הספר ואחר כך מעניק לו פרס? ועוד ע''ש ספיר שכל יעודו של שריד היה להכין כוס תה לספיר?''
      יוסי שריד לא עשה כל קידום מכירות לספר הזה, ואין לו גם כל חלק ברווחים ממנו או בכל דבר אחר שקשור בו. איתרע גורלו להיות קרוב של אישה שקשורה בספר הזה באיזה אופן, ולהניח שזה לא רלוונטי או שכולם יודעים על זה ממילא. אבל אז קם איזה סקופיסט קטן, אינטרסנט כלשהו קפץ על ה''תגלית'', ואנשים כמוך קיבלו את ליטרת הבשר שלהם.
      ד. ''מפעל הפיס לא מושחת ועל זה תובעים אותו? מפעל הפיס לא רצה לתת יד ל'קומבינות' ועל זה תובעים אותו?''
      מפעל הפיס עשה לאנשים שלא פגעו בזבוב והועילו לרבים, תרגיל מסריח שלא ייאמן בכלל, הוא לא ערך בדיקה מינימלית, בסיסית, של עובדות שידועות לכל. הוא דרדר את מצב הספרות והסופרים בארץ במקום לעזור במה שהתיימר לעזור, ועל זה עליו לפצות את הנפגעים. הוא ניסה אולי לתקן פגם, אבל האיחור בכך והפגיעה שגרם לה הם אלו שעליו לשלם עליהם - לא על ה''תיקון'' שבסופו של דבר, כפי שיכלו לראות גם מראש, קלקל הרבה מאוד.
      ה. ''לא פלא שצריך לסגור את כל צינורות הסיוע לאומנות לספרות ולכל השטויות האלה''
      לא פלא שאדם כמוך הוא שעומד מאחורי מפעל הפיס כרגע, ואנשים ברי דעת מנתקים איתו מגע או תובעים אותו לדין. ובלי קשר למפעל הפיס, אם אומנות (ואמנות) וספרות הם שטויות בעיניך (שהיא, אגב, ראיה לכך שכשטענת שקראת את הספר של חילו שיקרת ביודעין), ומה שמעניין אותך הוא התחשבנות פוליטית עלובה שבעלובות, למה שלא תעזוב את הספרות לנפשה ותעסוק במשהו שבעיניך הוא לא שטויות? כך תצליח להיטיב עם עצמך ועם שאר העולם.

      • חילו, כתבת תגובה ארוכהשהיא כנראה תמצית כתב התביעה שלך

        גיל, 29/07/09 08:44

        אבל זה לא נראה טוב

        • קראתי את הספר ומאד לא אהבתי

          מאור, 29/07/09 13:34

          לטעמי - גרפומניה לשמה.

  • 28.

    דתי המחמד של Y NET אורי אורבך מגן על שריד המושחת בהארץ

    שאבי מהעיריה , 28/07/09 16:55

    הבית הלאומי זו מפלגת שמאל

    • אורי אורבך אבינו ומורנו עסוק. לשונו בישבן של יוסי שריד-לכן אייצגו פה

      דתי מחמד, 28/07/09 19:21

      יש כאלה כמוני שעושים הון מללקק לחילונים ולשמאלנים. אורי אורבך הוא לא כזה . הוא באמצע.תמיד באמצע. מאז שהיה עורך תוכן באחת הזכייניות התברר לי שהוא גם עושה קופה נאה מכך. אני בעקבותיו. כבר קניתי דירה לבני.כמעט. עוד כמה ליקוקים.

  • 27.

    לכל שונאי יוסי שריד-ביחוד לאימבציל שקורא לעצמו שאבי מהעירייה.

    דני ב., 28/07/09 16:52

    יוסי שריד עשה לביתו...
    כמה מצחיק.
    מפרס של 150,000 ש''ח הוא גרם שיבחרו בחילו וקיבל מעשר...
    נאמר שקיבל 5 אחוזים שוה ערך ל-7,500 ש''ח.
    יש להעמידו מיד מול כיתת יורים.
    גם להתעלם מהעובדה שבפרוטוקולים נרשם שיש חשש לניגוד אינטרסים והמתריע עצמו הוא שריד.
    אגב תסבירו למפגר מהעיריה מה זה אימבציל.

  • 26.

    אני מציע שמפעל הפיס יתבע את אלון חילו! כנסו!!!

    גיל, 28/07/09 16:46

    עשיישת עושר ולא במשפט

    חילו ידע שהועדה נגועה בשחיתות ובחוסר נקיון כפיים

    חילו ידע שיוסי שריד מחובר אליו
    עובדה היא שבראיון הראווה שלו בידיעות אחרונות הוא אמר ''שיקפצו לי, אני מכיר את יוסי שריד, אז מה?''
    חילו הוא עורך דין ועוד עוסק בדיני קניין רוחני אז הוא יודע במה מדובר

    חוצפה שלא תיאמן

  • 25.

    מפעל הפיס צריך לשלם רשלנותו. הוא אחראי.

    עמית, 28/07/09 16:01

    מתייחסים למועמדים בחוסר כבוד משווע.

    • בכך שביטלו את פירות השחיתות, מפעל הפיס שמר על כבוד הסופרים הלא מושחתים

      חילו יכול רק להתבייש, 28/07/09 17:11

      חילו קומבינטור עלוב, שידע יפה מאוד מה שהוא עושה.

      כל הכבוד למפעל הפיס שביטל את פרי הביאושים של השחיתות.

      אין מקום לחלוקת פרסים למושחתים שמשתמשים בקשרים בשביל לחלק למקורביהם פרסים.

  • 24.

    כבוד הסופר מוסיף חטא על פשעו של שריד.

    עוזיה, 28/07/09 15:59

    מי יירצה עכשיו לגעת בספר שלך...

  • 23.

    על הסופר להפנות תביעתו ליוסי שריד ולפרופ' הרומנטי. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 28/07/09 15:57

  • 22.

    שיתבע גם את משרד החוץ שביטל את מסע ההסברה שלו! (ל''ת)

    אבי, 28/07/09 15:56

  • 21.

    למה הממשלה לא מפטרת את מזוז שהחליט לא להעמיד לדין את שריד?

    שאבי מהעיריה , 28/07/09 15:53

    זה ימין זה?

  • 20.

    צודק.

    בהצלחה בתביעה., 28/07/09 15:50

    ''מפעל הפיס'', הקזינו המשחית הזה שמחנך - בסיוע השלטונות ובהצלחה רבה - להימור במקום מאמץ ולבזבוז במקום השקעה, פשוט התנהג בסיפור הפרס הזה כמו שהוא יודע להתנהג - שיחק בכסף והתעלם מבני אדם, רק שהפעם יצא לו גם לדרוס מישהו בדרך.
    טוב עושה הנדרס שהוא קם ותובע את הדורס.
    ולעיתון - לו אני אתם לא הייתי מתגאה מדי ב''חשיפה'' הבזויה וחסרת הלב הזאת. הרסתם במו ידיכם את הטוב המועט שעוד אפשר היה למצוא במפעלות הקזינו הלאומי.

  • 19.

    חילונאצים - כנסו: עדויות קרובי משפחה של ה"אם המרהיבה ...

    רק ש"ס , 28/07/09 15:49

    התינוק חיימקה (אני מקווה שמותר לי לכתוב את שמו.. בפרט אחרי שבית החולים כבר חרג מכל אמות מידה האנושית והשכל האנושי והמוסר והוציא לידיעות האחרונות תמונה של הילד.. ואשר בפוטו שופ שופץ לתמונה שתזעזע את הציבור שרואה את העיתון במסע השיסוי נגד האמא המרעיבה.. ) אושפז בבית חולים הדסה הר הצופים לפני כשנה וחצי מכיון שהוריו ראו בו סימנים של חולשה ואי התקדמות במשקל ובהתפתחות.. אחרי שלהורים האלו יש 4 ילדים בריאים ושלמים כשהגדול שלהם בן 9.5 ואחד מהם לומד עם בני בחיידר ילד נורמטיבי מאושר כמו כולם.. הרופאים התקשו למצוא את המחלה בו חולה התינוק, וטיפלו בו בכל מיני טיפולים כדי לחזק את בריאות הילד ולאחר תקופה שוחרר לביתו, וכך כמה וכמה פעמים חזרו ההורים עם הילד אחרי שהבחינו בו משהו לא תקין כנדרש מכל הורה מסור ודואג..
    לאחר התייעצות עם מומחים בעניני רפואה וגם מטעם בית החולים הדסה הר הצופים הוחלט להעביר את התינוק לטיפול בהדסה הר הצופים שם ישנם רופאים בכירים יותר ומומחים ברפואת ילדים,
    זה כשבעה חודשים שחיימקה מאושפז בהדסה עין כרם, כאשר האמא המסורה (המרעיבה...) לא עוזבת את בנה היקר לה מכל, יום יום מהבוקר עד הערב, ורק בערב היא דאגה למתנדבות שיבואו להחליף אותה לא לפני שמסרה להם יום יום את הוראות הרופאים במדוייק, כעדות הבנות שהיו עם חיימקה, כל מי שהסתובב מסביב לאמא אם זה החברות שלה, וכל המשפחה מסביב, הבנות ששהו ליד מיטת התינוק, הקהילה בו שייכת האשה, כולם שמעו מפה לאוזן שלילד יש את המחלה הנוראה ס.... אמא שלי הלכה עם אמא של האם המרעיבה כל הזמן לארגן שיאמרו תהלים לתינוק חיימקה שנראה לא טוב כלשון הסבתא בעקבות הטיפולים הנוראיים שהוא עובר בבית חולים, וכל הזמן העסקנים והמשפחה ביקשו והתחננו לאמא "המרעיבה.." תוותרו על השהות עם הילד,, זה לא בשביל הכוחות שלך.. ולא הסכימה לשמוע.. אני לא עוזבת את בני עד שיבריא.. חמותה של האמא "המרעיבה.." שגרה באנגליה הגיעה לארץ לפני כמה חודשים והתחננה אצל כלתה.. היות והיה נראה מוזר הטיפול בבית החולים כשהרופאים לא אומרים דברים ברורים לגבי הטיפול והמחלה.. וכל תקופת זמן שמעו אבחנה אחרת על מחלת התינוק, וביקשה מכלתה להעביר את הילד לטיפול בבית חולים מיוחד לילדים באנגליה עם שם ומוניטין טוב בכל התחומים, האמא התנגדה בטוענה שהרופאים כאן עושים את הכל, והם לפי דברי הרופאים בדרך לגילוי המחלה המסתורית של הילד וכל הזמן האמינה להם וחיכתה לסוף הטוב של בנה החמוד חיימקה, וחשבה שאם כבר השקיעו כ"כ הרבה וכ"כ הרבה סבל, אז זה לא הזמן באמצע טיפול לעבור לבית חולים אחר.. ומי יעמוד מול תובנה של אמא ויאמר לה מה לעשות עם בנה..

    • לא קשור לכתבה, וגם לא קשור למציאות (ל''ת)

      מה קשור, 28/07/09 16:02

    • תגיד את מי זה מעניין?

      אני, 28/07/09 17:13

      מצידו שכל האמהות ירעיבו את ילדיהם, בשביל זה יש בתי משפט (מושחתים...) ובזה נגמר הסיפור.
      אותי מעניין נושאים שקשורים לכל אחד ואחד מאיתנו ובעיקר: שחיתות מערכת המשפט ונבחרי העם - הפוליטיקאים. זה ולא אם מרעיבה או מרהיבה... (הטעות שלך מכוונת או שלא למדת לכתוב?) או אבא שרצח את בתו.

    • ניתקו אותו מהאם והוא התאושש מיד והוסיף 40% למשקלו

      גיל אזולאי, 29/07/09 08:50

      נראה לי שאין תשובה טובה יותר לדברי ההבל שלך
      לא מחלה מסתורית ולא בטיח

  • 18.

    גם סופרים ''נאורים''! שיכתוב ספר במקום.

    כולם תובעים את כולם!, 28/07/09 15:47

    מדינה שהאמונה באדם, היא דבר שהופך להיות נדיר מיום ליום.
    השחיתות,והעושק,הם דרך חיים.
    כולם מכירים משהו שיכול ''לסדר'' את העניין.
    וכולם מאשימים את השני.ואין הרבה שלוקחים אחריות.
    תוצאה של חוסר דרך ארץ,שבא בעיקר מחינוך ללא ערכים מהבית.
    כולנו אשמים,וכולנו צריכים להתחיל לשנות את הדרך,בלי לחכות לשכן.

  • 17.

    מושחת,תתבע כדי שסוף סוף אתה ויוסי שריד תטבעו (ל''ת)

    רון, 28/07/09 15:43

  • 16.

    שריד עזב את הפוליטיקה כדי לעשות לביתו....... (ל''ת)

    מה רוצים ממנו?, 28/07/09 15:43

  • 15.

    אני לא מאמין...אבל פעם ראשונה שאני בעד מפעל הפיס!! (ל''ת)

    שלום, 28/07/09 15:40

  • 14.

    בקרוב גם שריד מתכוון לתבוע בטענה ששינו את כללי המשחק באמצע............ (ל''ת)

    מי בעד חיסול השחיתות?, 28/07/09 15:40

  • 13.

    וואלה והארץ עדין מעסיקים את המושחת יוסי שריד,הכו אותם בכיס חברים

    שאבי מהעיריה , 28/07/09 15:33

    וואלה והארץ עדין מעסיקים את המושחת יוסי שריד,הכו אותם בכיס חברים

    השערוריה הגדולה ביותר זה שוואלה והארץ עדין מעסיקים את המושחת יוסי ומצפצפים על הקוראים,בתגובה הכה בכיס אותם ,לעולם אל תלחץ על פירסומת שם ואל תיכנס לכתבות ווידאו (כי יש בהם פירסומת),בשבילנו הימין יש את אתר NRG

  • 12.

    חילו, האלטרנטיבה היתה שקבלת הפרס שלך תהיה נגועה בשחיתות

    גיל, 28/07/09 15:32

    תתבע את יוסי שריד, שותפך למסע ההרצאות. אופס איך זה לא הפריע לך שהוא זה שגורם לכך שאתה תקבל פרס ??!

  • 11.

    חחקקק טפווו! (ל''ת)

    רם עמית, 28/07/09 15:29

  • 10.

    מצחיק, אבל אולי התביעה הזאת תחשוף עוד ממסכת השקרים

    פנדה , 28/07/09 15:28

    מה שמעניין בעיני הוא שאף אחד מ"אנשי הרוח" המהוללים שלנו, לא שם לב לעובדה הפעוטה שהפרס הזה מגיע מכספם של אנשים אומללים המכורים להימורים ובוודאי לא יקראו את אחוזת דג'אני הפלצן... האם זה באמת השימוש הנבון ביותר בכסף?

  • 9.

    הגיע הזמן לשנות את שם הפרס מפרס ספיר לפרס שריד..... (ל''ת)

    ובא גואל לישראל, 28/07/09 15:27

  • 8.

    חשבתי שרק ליוסי שריד יש עזות מצח! חצוף שכמותך, תגיד תודה שלא תבעו אותך (ל''ת)

    אבי-ש-חיפה, 28/07/09 15:22

    • צודק. נראה לי שזה רעיון טוב להגיש תביעה נגדית.

      אני, 28/07/09 17:08

      הוא ידע היטב מי יושב בחבר השופטים ומה הוא יבחר ולמה.

  • 7.

    קרנות הקולנוע מחלקות מיליונים ללא קריטריונים מקצועיים!!!!!

    שוד כספי ציבור, 28/07/09 15:20

    בקרנות הקולנוע בישראל שמחלקות כמה עשרות מיליונים כספי ציבור בשנה ע''י לקטורים שנבחרים ללא כל קריטריונים כתובים בידי ראשי הקרנות. במצב הזה ראש קרן המכהן שנים בתפקידו צובר עוצה בלתי נסבלת מצד אחד זאת תוך כדי ניהול לא תקין ולא מקצועי של הקרנות. האם מישהו יעשה סוף סוף משהו בעיניין הזה?

  • 6.

    שיגישו הודעת צד ג' נגד יוסי שריד (ל''ת)

    שולגי, 28/07/09 15:10

  • 5.

    מקומו של מפעל הפיס

    איש ישראלי, 28/07/09 15:09

    איננו בעולם הספרות העברית,
    בעולם הרוח הישראלית,
    בעולם המוסר וטוהר החיים.
    מקומו של מפעל הפיס הוא במחלקת הבצע,
    הרוע, העולם התחתון, הגזל והבושה.
    אנא צאו ממקום לא לכם,
    אל תנסו להלבין ולכבס את מהותכם האמיתית.
    מפעל הפיס אנא רדו מהארץ,
    אל ארצות הנכר שם המציאו אתכם.
    אין לכם מקום בארץ ישראל!

    • ההגזמה והצדקנות שלך מובילה לבולשביזם - הרפה. (ל''ת)

      פילוסוף, 28/07/09 15:29

    • טמבל, לך תעבור בין כל בתי הספר בארץ ותראה את התרומה של המפעל

      גורן, 28/07/09 17:00

      אין רע בלי טוב וההיפך. במקרה של מפעל הפיס, ההשקעה בחינוך היא עצומה ואי אפשר לפספס אותה במערכת החינוך.

  • 4.

    לעצור את כל הזרמת כספי התרבות עד לבדיקה מעמיקה של ההתנהלות!!!

    מבקר המדינה, 28/07/09 15:01

    זה שנים השתלטו חברי השמאל הקיצוני בישראל על קרנות התרבות השונות והם עושים בהם כבשלהם. המצב הזה חייב להיפסק. הנזק הנגרם לאמנים הגונים ולפרצופה של המדינה בעולם הוא עצום. מה עושה שרת התרבות לכל הרוחות - הגיע הזמן לניקוי אורוות רציני.

    • למבקר המדינה ,הערה קטנה. יולי תמיר אינה עוד שרת החינוך.

      יחיאל כ''ץ, 28/07/09 16:55

      חוץ מזה הנזק שהיא גרמה בתקופת כהונתה אכן רב. את ניקויי האורוות נשאיר ל שר החינוך הנוכחי, גדעון סער.

    • צודק בכל מאת האחוזים. (ל''ת)

      למספר 4, 29/07/09 07:36

  • 3.

    שילך לקבל פרס אצל הערבים... (ל''ת)

    מיקי, 28/07/09 14:59

  • 2.

    שיתבע את הכסף מיוסי שריד שבהתנהלותו המושחתת הרס את טוהר התחרות (ל''ת)

    יוסי שריד לכלא, 28/07/09 14:59

  • 1.

    עתה מתברר ששריד בחר את השופטים האחרים למרות שלא היה זה תפקידו!!!

    שרידיזם, 28/07/09 14:58

    עתה מתברר כי שריד בחר את כל השופטים האחרים למרות שלפי התקנון זה לא תפקידו! גם אם רצו חברי השיפוט האחרים להיות אוביקטיבים ברור של במקרה גבולי הם יקבלו את הסמכות העודפת של שריד! ככל שעובר הזמן מתברר עד כמה השיטה היא חובבנית ומושחתת ועד כמה שריד הסתאב והרקיב. הפרשה האומללה הזו לא תגמר עד שיוסי שריד יתנצל בפני כולנו על שימוש לא תקין בכספי ציבור.

    • באמת?הוא בחר? חה-חה (ל''ת)

      nav, 28/07/09 19:23