• 28.

    מסודרים סדרה ענקית! (ל''ת)

    תל אביבית, 25/06/09 09:25

  • 27.

    הגיע הזמן לומר את האמת ..''מסודרים'' מייגעת ומשעממת (ל''ת)

    אפריל, 25/06/09 01:33

  • 26.

    תוכניות טובות

    רועי, 24/06/09 17:36

    מה רוצים מפולישוק? אני אוהב אץ התוכנית הזאת.
    ששון גבאי משחק את האדיוט המושלם פשוט מצויין. אני ממש אוהב את הבעות הפנים שלו. גם העוזרת הקפריזית שלו לא רעה בכלל. גיא לואל מצויין וכבוד השר מר דנקר בתור תואם לפיד גם טוב. אהבתי מהפרק הראשון. וכנראה אמשיך לאהוב את הסדר הזאת.
    ככה גם לגבי מסודרים בידור קליל . לא אכפת כנה אמיתי או ל. ולמ הם גרים ביחד' בכלל? זה לא מובן אל בכל זדאת צחקתי די הרבה מהפנצים בסיום.

  • 25.

    פולישוק ה''YES MINISTER'' הלבנטיני (ל''ת)

    BBC, 24/06/09 15:06

  • 24.

    אוהבת את מסודרים אבל אתמול הפרק השוביניסטי אכזב

    שרית, 24/06/09 15:00

    לרוב אני נהנית מהסידרה המשעשעת למרות הניואנסים הסקסיסטיים הקבועים אולם הפרק של אתמול הרחיק לכת בתוכן השובינסטי - נחמד לדעת שיש נוסחה כ''כ פשוטה לכיבוש כל אישה - הרי כולנו אותה הגברת בשינוי האדרת - כולנו אוכלות קינואה ומתמתחות בשיעורי יוגה ועוד כל מיני עיסוקים נשיים שהן פועל יוצא של טרנד עכשוי (ע''פ התסריטאים...)

    • יוגה

      רוי, 24/06/09 17:37

      עושה גם יוגה?

  • 23.

    פולישוק- הקומדיה הכי טובה שנכתבה בארץ

    ek, 24/06/09 12:48

    חוץ מחנה אזולאי שדי הורסת.

  • 22.

    כתבה ברמה נמוכה. (ל''ת)

    ענת, 24/06/09 12:30

  • 21.

    אתם נורמאלים?

    אני, 24/06/09 12:30

    העונה הראשונה של מסודרים היתה מצוינת.היה בה הכל.העונה השנייה פשוט גרועה-לא מצחיקה,צפויה,משחק עייף.פשוט עלוב.התסריט גם הפך להיות תלוש מהמציאות בצורה מגוחכת עם אנשי ההיי טק שמדברים על רעיונות בטלביזיה.או שישתפרו אוש שיפרשו.נכון-אנחנו אחרי יום עבודה מעייף,אבל המוח שלנו עדיין פועל ויכול לזהות עשייה טלביזיונית עלובה

  • 20.

    הפמליה לא רואה את מסודרים ממטר

    שי, 24/06/09 12:24

    מסודרים זה משעשע אומנם אבל מי שיראהאת הפמליה ושם את ג'רמי פיבן המוכשר (ארי גולד) יביןמה זה הומור. מסודרים פשוט לא מדגדגת אותה.

  • 19.

    מסודר מסי אנד סאן

    אלון, 24/06/09 12:20

    הסידרה הכי מגניבה דמויות מצחיקות וכתיבה מעולה ומשחק טוב. לא מדבר על הליהוק שהוא גאוני.זלחוביץ וברלד מצוינים..בקיצור לא מפסיד

  • 18.

    מסודרים מעולה!!! (ל''ת)

    יולי, 24/06/09 11:47

  • 17.

    מסודרים מעולה!!! (ל''ת)

    יולי, 24/06/09 10:43

  • 16.

    למה לא היטה תרגום לצרפתית

    שחר, 24/06/09 10:40

    זה היה ממש מעצבן

    • אתה צריך קודם ללמוד עברית

      שפה יפה, 24/06/09 12:16

      אן כבר רשומים היתה
      ובכלל יש לכתוב היה תרגום

  • 15.

    מסודרים ,הסדרה הישראלית היחידה שאני צופה בה בקביעות

    אר, 24/06/09 10:39

    כל הכבוד לעוב\\סקים במלאכה ,נראה טוב ,משעשע ומצחיק ,יש לפעמים נפילות בתסריט ,אבל הליהוק מכסה על זה ,למרות שאסף הראל משחק תמיד זה יוצא לו אותה דמות ,הוא משעשע לגמרי

  • 14.

    ראינו ראינו

    הצופה הלא-נלהב, 24/06/09 10:33

    גם אני ''איש [ש]שורץ כל היום במשרד המשעמם שלו, או בעמדת העבודה המרדימה שלו במפעל. [ש]במאמצי-על גורר את עצמו לכיוון הקופסה על גלגלים. [ש]יש לו עוד שעה שבה ינשום פיח בפקקים ויתעדכן בתוכניות האקטואליה הבלתי נגמרות ברדיו וכו'''...
    אבל מסודרים היא תוכנית זחוחה ומעצבנת, שמשודרת אחרי תוכנית עוד יותר נוראית (מועדון לילה. הכניסה מעל גיל 16 אסורה). למה זה מגיע לי?

    ופולישוק חביבה, אבל לא אחידה (אני יודע את זה לפי זה שלפעמים אני מתעורר והתוכנית כבר נגמרה, ולפעמים לא).

  • 13.

    תודה על כל הספוילרים של מסודרים (ל''ת)

    יוסי, 24/06/09 10:19

  • 12.

    סדרה אדירה!! (ל''ת)

    קוזו, 24/06/09 10:18

  • 11.

    פולישוק מצויינת. לא מפסידה אף פרק!! שחקנים מעולים. (ל''ת)

    ענת, 24/06/09 10:02

  • 10.

    פולישוק מצויינת. לא מפסידה אף פרק!! שחקנים מעולים. (ל''ת)

    ענת, 24/06/09 10:02

  • 9.

    אתה אנטי מלך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    זוהר, 24/06/09 09:58

    • חה חה, הפרק עם החקיינים של זוהר ארגוב היה גדול!!! (ל''ת)

      מיכה, 24/06/09 11:28

  • 8.

    האמת פולישוק אחלה סדרה. די משקפת את המציאות (ל''ת)

    דניאל, 24/06/09 09:53

  • 7.

    באמת

    אלפר, 24/06/09 09:22

    תחילה היתה הידלדלות בצפיפות העצם של העיתונאות, אחר כך דילול נושאי הסיקור ולבסוף ריקון כסאות הביקורת.
    ברור שהאנומליה הישראלית של ביקורת יומית שנושאה אמש בטלוויזיה, שבה יש ערוץ אחד בעל אמצעים, מכתיבה ימים קשים מדי פעם, אבל די לליקוי המאורות.
    מסודרים היא פרי פינוק מיותר וחסר פואנטה. ואין צורך שהמבקר יזלזל באינטליגנציה ש הורים עובדים לשם כך.
    פולישוק היא יצור כלאיים אנכרוניסטי שכאילו נחפר במרתפי הערוץ הראשון. הדבר היחיד במכשיר אותו להיות יצירה לטלוויזיה היא העובדה שהונצח בווידאו.

    • אאוצ'..ניסוח חזקק ביותר! (ל''ת)

      ץץץ, 24/06/09 12:25

  • 6.

    ריאליטי

    משה, 24/06/09 09:20

    לדעתי זו סדרת הריאליטי הטובה ביותר שהיתה בטלביזיה.כל מילה אמת,כל פעולה אמיתית.

  • 5.

    פולישוק אחלה סדרה. (ל''ת)

    ליטל, 24/06/09 09:18

  • 4.

    נהדר

    מרינה, 24/06/09 09:17

    מסודרים תוכנית שעושה כייף ,לצחוק , להנות
    ולנקות את הראש כל הכבוד נהדר !!!!!!!!!!!!

  • 3.

    פולישוק היא סידרה אמיתית שמתארת את התנהלות הכנסת במדוייק !

    רון, 24/06/09 08:59

    אני מאמין באמת שמדובר בסדרה אמיתית,

    אין כאן שום קשר לחוק או ל''שלטון'' אמיתי ומסודר - יש כאן אוסף של 120 פולישוקים שמסתובבים ועושים את רצון הפקידים שלהם פשוט ולעניין

    זה צריכה להיות סידרת תעודה !

    כל הכבוד ליוצרי הסידרה !

  • 2.

    פולישוק , סדרה שתתבע את מטבעות הלשון שלה

    מאיר דרום, 24/06/09 08:55

    ''כל אבן לרגע אחד מרגישה בעננים''
    קוזו לפולישוק

    ''בראשי'' , תראו לי משרד ממשלתי אחד שאין
    בו בן למשפחת בראשי ? :-)

    ''קוזו'' , כאילו מאיפה לקחו שם קילר כזה ? :-) , השחקן שמגלם אותו פשוט ענק .

    ושיר דגני (תקומה)המדהימה , יפה , מוכשרת .

    תודה ליוצרי הסדרה שנותנים לנו ת'מציאות
    בפרצוף .

    • תקומה נהדרת (ל''ת)

      באמת תהיתי מה שמה, 24/06/09 09:51

    • עוד מטבע לשון:

      חגי, 24/06/09 10:04

      ''כן, לא עכשיו. מי זה?''

    • תקומה שחקנית חלשה ביותר...חבל כי האחרים תותחים (ל''ת)

      אבל הייתי עושה אותה, 24/06/09 10:41

    • ''קילר'' = אוקמוטו (ל''ת)

      שם, 24/06/09 11:04

    • ההיא שצורחת...? מעצבנתתת... (ל''ת)

      דמות קוטרית.., 24/06/09 12:26

  • 1.

    פולישוק - פשוט סידרה גאונית (ל''ת)

    עילי, 24/06/09 08:46