• 118.

    עם היתם בקסריה היתם מבינים מי זה קובי

    אליהו, 09/07/09 01:35

    פשש קובי כפרה תודה רבה שהיתי חלק מהופעה בקסריה אתה מס 1 והמזרחים מנצחים לא יעזוררר

    כפר שלם אוהבים אותך קוביי

    איזה שלט קיבלתה בקסריה שתצליח אחיי

    גם עם ליבי ישרף בלהבות שמך חרות לעולמים מכבי תל אביב

  • 117.

    למי יש יותר אלבומים?????

    אלעד, 08/07/09 18:04

    אבל בכמות האלבומים המוזיקה המזרחית ניצחה
    הבעיה שהיא שהמוזיקה המזרחית יותר מידי קיצבית ולא שקטה סטייל יוונית

    בקיצור באלבומים ובמכירות המוזיקה המזרחית ניצחה את הישראלית ואת הmtv

    לאייל גולן יש יותר אלבומים משלמה ארצי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 116.

    משה פרץ הוא ה-מלךךךךך איזה שירים יש לו חבל''ז!! (ל''ת)

    (:, 06/07/09 23:13

  • 115.

    יש קבוצה גדולה שתמות לפני שתשמע את הזבל הזה

    לא חדרה ולא כלום, 26/06/09 12:39

    שכוללת בתוכה גם מזרחים וגם אשכנזים כאחד

  • 114.

    מרגול תימניה,,,שרית חדד אשכנזיה קווקזית...איזה מוסיקה מזרחית ואיזה נע (ל''ת)

    מרגול וחדד לא פרענקיות מזרחיות ערביות, 25/06/09 13:16

  • 113.

    אין מוזיקה מזרחית...הכל מוסיקה ערבית עם מילים עבריות במבטא ערבי מבחיל (ל''ת)

    מוסיקה של תרבות לבנטינית ערבית.., 25/06/09 12:36

  • 112.

    קובי פרץ

    יוסי, 08/06/09 18:33

    קובי פרץ אתה גדול מכבי תל אביב

  • 111.

    כל הכבוד לאייל גולן...מה שהוא עושה.....

    צבי, 08/06/09 16:29

    מארח את שימי תבורי. לא שוכח זמרים גדולים שימי הוא זמר עם עוצמות קול שלא נשמעו עד היום. שירים שנוגעים ללב ושירים איכותיים מאוד. בהצלחה לשימי תבורי בקסריה.

  • 110.

    לכל המתלהמים מטעות סופר

    avron , 08/06/09 14:14

    איזה מזל שנתתי לכם טוענה נהדרת , ממש בישול שער, ממש הרמה לחבטה - הרתאה במקום הרתעה. יאללה, הזדמנות פז להמנע מתשובה עינינית ומנומקת ואפשר לחגוג על הטעות המצערת. אז זהו שלא!! טעות לעולם חוזרת אבל לבנטייניות זה בגנים כנראה ולכן אף על פי נוע תנוע כדברי גלילאו (ויקיפדיה למפגרים). ואחרון: לבעלים של 40 חנויות ונדלן ובטח מכונית יוקרה וכו': עדיין מומלץ לכתוב עם מינימןם של סימני פיסוק ורק כדי שיבינו אותך. זה שהתוכן עלוב, אין מה לעשות. זה החינוך הלבנטיני/ים תיכוני/ערבי.

  • 109.

    תגובה לכתבה זמרים ים תיכוניים

    כוכבי מלי, 07/06/09 16:20

    למה אתם קוראים להם זמרים ים תיכוניים הם
    זמרים ישראלים!!!!!!
    תפסיקו כבר לקרוא להם בכינויים לא נכונים.
    תודה מלי

    • מקטלגים.....הגזענות חיה וקיימת (ל''ת)

      ככה זה, 08/06/09 08:40

  • 108.

    זוהר המלך ויישאר המלך והמוזיקה היום חרא

    זוהר ארגוב לעד !, 07/06/09 10:49

    למה הלכת לנו זוהר המוזיקה חרא היום אבל המהפכה עוד תבוא נחזיר את שמך! המלך

  • 107.

    כנסו!!

    ganit66 , 07/06/09 08:50

    כולם שוכחים כי מאחורי לא מעט שירים מזרחיים עומדים כותבים ומלחינים כמו: זאב נחמה, אהוד מנור ז"ל, עוזי חיטמן ז"ל, ומלחינים כמו ננסי ברנדס ועוד רבים וטובים .... והלהיטים שיצרו הפכו ללהיטים.

  • 106.

    כנסו!!!!

    ganit66 , 07/06/09 08:44

    כולם שכחו כנראה כי מאחורי לא מעט מהשירים המזרחיים עומדים כותבים כמו: אהוד מנור ז"ל, עוזי חיטמן ז"ל, זאב נחמה ועוד רבים וטובים ....לפי מיטב ידיעתי הם לא קשורים לצד המזרחי וכל שיר שכתבו הפך ללהיט. מה שמוכיח כי שני הקצוות קשורים זה בזה ואין קשר למזרחי אשכנזי.

  • 105.

    אלה שירים שמזרחים שרים לאוזן אשכנזית (ל''ת)

    י, 07/06/09 08:04

  • 104.

    לאן לקחתם את זה?

    ganit66 , 07/06/09 08:03

    חסר צרות בארץ הזו שאתם פותחים חזית "מלחמה" חדשה?
    מה בסך הכל אמרו שהמוסיקה המזרחית כבשה את המינסטרים ושולטת בכל מקום אפשרי. זו עובדה ועם עובדות לא מתווכחים.
    אשכנזי/מזרחי מה זה משנה די להתייפייף ותתחילו להכיר במציאות התעלמות לא תשנה את העובדות הקיימות בשטח.
    צרות עין זה רגש הרסני מעט פירגון לא הזיק לאף אחד.

  • 103.

    ז'אנר ערסי מגעיל כמו חלק ''מהזמרים'' (ל''ת)

    י.א, 07/06/09 07:30

  • 102.

    אני למשל אוהב גם מוזיקה עיברית וגם מיזרחית ,לא כל כך הרבה קונצרטים

    JIM BEAM, 07/06/09 06:21

    אבל אכי הכי אני אוהב שירים בלועזית [מערבית]כי הם השירים הטובים שנשמעים היום בעולם

  • 101.

    זה רק מעיד על הדרדרות תרבותית....בתי הסוהר מלאים באוהבי מזרחית (ל''ת)

    אילן, 07/06/09 05:50

  • 100.

    אני מזרחי ומתעב ''שירים מזרחיים''.אוהב שירת פיוטים,ומוסיקה יהודית-ערבית.

    בן דוד, 07/06/09 00:36

    רוב רובם של השירים המזרחיים או הים תיכוניים הם זבל.
    מילים מטופשות, מוסיקה מגעילה, צורת שירה דוחה.
    אני אוהב שירת בקשות, פיוטים, ומוסיקה ערבית או ערבית-יהודית, שאבי היה שומע.

    • אין דבר כזה יהודית-ערבית ימסופוטומי מבחיל יש מוזיקה יהודית-עברית

      מזרח תיכון לא אירופה, נקודה., 07/06/09 05:18

      ואתם בכלל על הגבול של מס=זרח או לא, ישראל בפירוש לא.

  • 99.

    קוטנה הלךךךךך ערוץ 24 השתנה לטובה

    אלעד, 07/06/09 00:30

    כל הכבוד לסלעי הזה תותח על הואאאאאאא

    רק דבר אחד יש לי להגיד
    הרדיו לא השתנה לטובה משמיעים מוזיקה מזרחית אבל רקת הקיצבים המוזיקה נהייתה מסחרה פחות שירים שקטים וחבל שכך בתור חובב מזרחית

  • 98.

    מי שומע מזרחית בכלל?

    נעמי, 07/06/09 00:28

    לחן ממוחזר ומילים שהילד שלי בן השבע כותב

  • 97.

    שימי תבורי - הזמר הגדול בכל הזמנים

    אריה, 06/06/09 22:14

    זמר ענק , קול ענק שחודר ישר ללבבות ועוצמות שלא ניראו כאן מעולם

  • 96.

    השקיעה של האשכנזים והפריחה של הספרדים החלפת המעמדות והשלטון (ל''ת)

    בני, 06/06/09 21:30

  • 95.

    אתה יודע הגדולה היא שאפי' שאתם השתקתם אותנו מקום המדינה

    אבי, 06/06/09 21:28

    ואנו רק פורחים כאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ

  • 94.

    אחלה כתבה-מדויקת בעובדות-

    נ, 06/06/09 21:26

    מה זה שווה שרק מעריב מודים בעובדות

  • 93.

    AVRON אתה גדול (ל''ת)

    יישר כח, 06/06/09 20:24

    • ממש לא גדול - עלוב נפש! (ל''ת)

      ganit66 , 07/06/09 08:05

  • 92.

    את שירי הבכי עדיין שונאים

    L, 06/06/09 20:13

    וטוב שכך

  • 91.

    מוסיקה לערסים/יות, ומה לעשות שהם הרוב במדינה ולא כל זמר עם שם מזרחי

    אתי, 06/06/09 20:00

    שר מוסיקה עלובה ורדודה כמו החבורה המוזכרת למעלה, ישנם כמה זמרים איכותיים מאד כמו עמיר בניון, אתי אנקרי, מיכה שטרית וכדומה. שמוכיחים לכולם שאפשר גם אחרת !

  • 90.

    i love this music but margol very bed songer,margol make bed name to t

    jakob, 06/06/09 19:36

    this music
    margol not sing together with the music

  • 89.

    מתי יבוא משהו שעושה מוזיקה מזרחית לא נמוכה ועלובה?

    מושחתים נמעשתם, 06/06/09 19:30

    והאם יקבלו את המוזיקה הזאת בתור מזרחית?
    ולא ''מוזיקה עולם'', כמו במקרה של הברירה הטבעית.
    מתי יצטרפו לאהובה עוזרי ועמיר בניון זמרים חדשים שלוקחים את מה שהם עושים ברצינות, ולא מזלזלים בקהל שלהם?

    הבעיה של הז'נר הזה שמלמטה למעלה כמעט כולם מצועצעים ומסחריים עד כדי תיעוב.

    זאת לא אומנות, ואפילו לא בידור,
    זה סתם עוד עסק בעייני כל המעפנים האלא.

  • 88.

    תחי הגזענות

    דניאל(אשכנזי), 06/06/09 19:03

    סחרוף הטורקי ופורטיס המרוקאי נהיו אשכנזים פתאום.דקלה בכלל אוכלת גפילטע פיש לארוחת בוקר וכולנו זוכרים שעמיר בניון וחיים אוליאל התראיינו לא מזמן בטלויזיה וסיפרו על הילדות המאושרת שלהם בדאון-טאון של ורשה.כי בקנה המידה של הזמרים שהזכרת פה הם בטוח נחשבים אשכנזים.כמו כל מי שעושה מוזיקה שמתאימה לילדים מעל גיל שנה.איפה צלילי העוד או אביהו מדינה כשצריכים אותם.סליחה גם הם כבר אשכנזים בטח.

  • 87.

    תת רמה של מוזיקה - כל שיר אותה גברת בשינוי אדרת

    אלמוני, 06/06/09 18:41

    ממש מעליבה את האינטילגנציה טוב לשיר שניים ותו לא... ביזיון שאנחנו משדרים פה ערבי לגמרי. כל איזה ערסון קטן חורז לו כמה חרוזים סוג ד' נותן בטרבוקה והופה יש לנו דיסק חדש..

  • 86.

    היא עדיין מוזיקה גרועה

    ניר, 06/06/09 18:10

    המוזיקה המיזרחית מושמעת, אהובה, מקפיצה ומשמחת.
    עדיין זה לא עושה אותה מוזיקה טובה.
    הלחנים אותם לחנים, הסלסולים אותם סילסולים כל זמר מחכה את השני.
    כמות השירים הגרועים והרדודוים היא עצומה.
    כותבים שירים בחצי דקה.
    ההפקות אותו דבר וכבר שנים לא יצא מהזמר המזרחי שיר באמת אבל באמת מרגש.
    אבל כל מה שרשמתי לא חשוב אם למישהו זה עושה טוב.
    כי בסוף זה מה שחשוב.
    ובהצלחה לכולם.

  • 85.

    אותי לא תצליחו לשכנע, מוסיקה מזרחית דהיום ברובה תת- רמה,

    צורה לנו..., 06/06/09 17:59

    איפה הימים של דקלון, צלילי הכרם אהובה עוזרי ועוד כמה, איך אפשר להשוות לאייל גולך, אגב, גם את מרגול אני אוהב, ככה שאני לא אנטי

  • 84.

    איחס מוסיקה וסגנון מגעילים -כולל חלק מהזמרים. (ל''ת)

    י.א, 06/06/09 17:44

    • י.א. היקר!

      ganit66 , 07/06/09 08:17

      מגעיל או לא מגעיל עובדה שזה מוכר, ועובדה שזה מושמע ועובדה ברורה יותר שרוב האוכלוסיה בארץ מתמכרת לזה שאם לא כן המוסיקה והזמרים המזרחיים לא היו מגיעים למקום בו הם נימצאים. מה שאומר שאתה וכל אחד אחר שהתייחס לכתבה פה כולל אני תורמים שזה יקרה - אני אישית אוהבת את המוזיקה המזרחית (אייל גולן, מרגול ועוד...) ושמחה בהצלחתה וזה לא עושה אותי לא ערסית לא צ'חצחית או כל דבר אחר מגעיל שנאמר פה.

      זהירות משרד הבריאות מוסר כי קינאה היא רגש הרסני!!!!

  • 83.

    טוב שיש קול המוסיקה וערוץ 88

    ציפה, 06/06/09 17:32

    אין ספק שהרדידות התרבותית הזדחלה לכל קצוות הקשת במופעים ובשירה. יש התבהמות טוטלית של וולגריות והעדר כשרונות בתחום הקל. למזל שוחרי האיכות, יש את קול המוסיקה ובטלויזיה מאד קל למצוא תכניות משובחות ומענינות מחו''ל.

  • 82.

    אויישש..הפאה המוזרה הזאת של האיש בתמונה האדומה (ל''ת)

    ., 06/06/09 17:23

    • חתיך אש!!! (ל''ת)

      ganit66 , 07/06/09 08:19

      • חשוב לדעת!

        אני, 07/06/09 14:06

        אייל גולן המלך האחד והיחיד של המוסיקה המזרחית. חתיך הורס!!!!!!

  • 81.

    אין כמו קובי!!! אחג יחיד ומיוחד!!!

    שרי, 06/06/09 17:14

    קיסריה היה ליגההההה :)

  • 80.

    אין אין כמו מוזיקה מיזרחית (ל''ת)

    עמיתוש, 06/06/09 16:59

    • כל הכבוד!!

      ganit66 , 07/06/09 08:18

      כרגיל עמיתוש מילים לעיניין מצטרפת לדעתך !

  • 79.

    שוק הכרמל השתלט על התרבות. (ל''ת)

    עצוב ומדכא., 06/06/09 16:57

  • 78.

    הקיתר הבינוניות ניצחה , ישראל מדינה בלי תרבות והכל שכונה . (ל''ת)

    עולם שלישי, 06/06/09 16:54

  • 77.

    זה הכל עניין של כסף.המזרחיים שופכים הון על אירועים ועל רינגטונים.

    יואב, 06/06/09 16:53

    הם עדיין אספסוף.אני הגעתי מהפריפרייה ובתוך עמי אני חי.זו לא תרבות,זה בקושי כשרון.אייל גולן זמר ענק אבל שיריו הם לא מזרחית.כל השאר הם דגיגי רקק שהולכים בעקבותיו

    • שטויות! (ל''ת)

      ganit66 , 07/06/09 08:20

  • 76.

    הדרך עוד ארוכה. עדיין האשכנזים שולטים.

    הלאה האשכנזים, 06/06/09 16:14

    אחרי שיסתיים הכיבוש, יהיה יותר קל להדחיד את האשכנזים לפינה אירוצנטרית מבודדת.

  • 75.

    avron - תעשה לי ילד!!!

    נועה לנסקי, 06/06/09 16:10

    איזה כיף שיש מי שמחזיר את הערסים לחורים שלהם..כן יירבו כמוך.

    ולכל המזרחיים - תמשיכו לשיר את שירי האינדיאנים שלכם.
    תת-תרבות.

  • 74.

    עם עובדות אי אפשר להתווכח אך התופעה . . .

    יובל, 06/06/09 16:00

    אין לי כוונה לסתור את הנתונים המובאים בכתבה. נכון המוזיקה המזרחית מושמעת יותר. על מה זה מעיד, על נמיכות תרבותית (שימו לב לסגנון, אוצר המילים עוד לפני שאני מדבר על הלחנים). יתרה מזאת, תיקחו מכל הזמרים הנ''ל, מלבד שיר אחד של אייל גולן (''יפה שלי''), לא נוצר שיר שאהפך לנכס צאן ברזל, שיר ששאר לנצח, השירים הם אינסטנט עם אורך מדף של 7 דקות (תזכרו בלהיטי עבר כמו '' יאללה מוטי'' וכו' ותבינו את כוונתי).

    ישראל השתנתה בשניים-שלושה עשורים: ממדינה ששואפת וחפצה להיות מדינה אירופאית (בסגנון החיים, השכלה, תרבות ומדע) הפכנו בשנים האחרונות, עם התפתחותן של האליטות החדשות (ליכוד כבר אמרנו) למדינה ערבית, שיכולה להשתלב מצויין במרחב בו היא נמצאת.

    • תודה לאל!!!

      ganit66 , 07/06/09 09:33

      תודה לאל שאין בי נקמה
      תודה לאל שרוע לא שוכן בי
      תודה שלא הילכו עלי אימה
      ואם עשיתי רע אני חוזר בי

      תודה לאל שיש בי רצונות
      לבנות עולם שטוב יותר לחיות בו
      לדאוג לילד רך ולקוות
      שאף אחד אף פעם לא יפגע בו

      לא נוטר
      טינה לאיש אחר
      (הוא מגייס את כל כוחות האהבה)
      יש בי נשמה בלי צל של נקמה
      לחיים יפים על פני האדמה

      תודה לאל שלי נתן אותך
      אהבתך תשמור עלי ועל ביתינו
      ויחד נלכד ולא נשכח
      לדאוג גם לדורות שאחרינו

      לא נוטר
      טינה לאיש אחר
      (הוא מגייס את כל כוחות האהבה)
      יש בי נשמה בלי צל של נקמה
      לחיים יפים על פני האדמה

      זמן עובר והגלגל חוזר
      המלחמות הורסות כאן כל חלקה טובה
      תנו לאהבה להחיות את התקווה
      לחיים יפים על פני האדמה

      ביצוע: אייל גולן
      מילים: זאב נחמה
      לחן: זאב נחמה ותמיר קליסקי


      עוד שיר מבית היוצר של אייל גולן עם מילים מבית היוצר של זאב נחמה. שיר עם הרבה אופטימיות ותקווה לעולם טוב יותר. וזה רק חלק ממקבץ השירים יש רבים וטובים אחרים כמו:שמע ישראל - שרית חדד שהפך ממש להימנון.
      מצטרפת לדברים: "תנו לאהבה להחיות את התקווה
      לחיים יפים על פני האדמה".
      בהצלחה!!

  • 73.

    NRG מצנזרים תגובות מזרחיות ??? הפכתם להיות YNET ??? (ל''ת)

    המלך הוא עירום, 06/06/09 15:57

  • 72.

    לאן נעלמו ה ח' וה ע' של מרגול?

    רחובות, 06/06/09 15:40

    בשירה החדש והמעולה ''עץ ירוק מפלסטיק'' מרגול אמנם נותנת ביצוע של מלכה, הלחן מעולה והשיר אחד הטובים שלה אי פעם, אך הר' המתגלגלת אותיות ח' ו ע' שהיו כל כך מזוהות איתה ועם שירתה נעלמו.. מזל שהקול החם, העמוק והנשמה הגדולה נשארו, אך עדיין מאכזב.

  • 71.

    קובי

    מיכל, 06/06/09 15:30

    קובי אתה המלך של הכתבה

  • 70.

    נו מה אתם רוצים? יש בעולם מיליארד מוסלמים

    פיני האשכנזי הגאה, 06/06/09 15:29

    אם ארצה לשמוע את צליליהם הדוחים אגש סמוך למסגד הקרוב והמואזין כבר ישלים עבורי את החסר.

  • 69.

    הזרם הקודם הפסיד ולא מקבל פלורליזם

    אודי, 06/06/09 15:27

    עצם התגובות של ''האשכנזים'' כאן מוכיחים בדיוק את הנקודה:הם שלטו במדינה ללא עוררין משך שנים רבות.קבעו מדיניות,המליכו מלכים,שלטו בפוליטיקה ובמשרדי הממשלה ואיפה לא ?
    היום המצב שונה המזרחים מקבלים תפקידי מפתח בעסקים (תשובה ולבייב למשל) ובפוליטיקה - ובנושא הנדון במוזיקה.שנים שהתעלמו ממזיקה מזרחית ועכשיו הגלגל התהפך.
    חבל שקשה לכם לקבל זאת- זה דיקטטורה לשמה.
    כמה טוב שהמצב השתנה.
    יש מלך חדש בישראל - המזרחי המשכיל החדש.

  • 68.

    האשכנזים הם שהרימו את המוסיקה המזרחית!

    אני, 06/06/09 15:22

    שמעתי ששרית חדד קנתה בית חדש בתל ברוך. אם זה היה תלוי בי, היא לא היתה קונה דירת שיכון ביפו ג'... ואגב, בטקס הסמכה של לשכת עורכי הדין הביאו את שרית חדד וראיתי את כל האשכנזים רוקדים ומתלהבים מהופעתה, ודי השתוממתי. כאלה שירים סתמיים, לא יאומן.

    • לאיזה רמות של התנשאות ודמגוגיה תגיעו גם צבע העור שלנו הוא בזכותכם

      סתם אחד, 07/06/09 05:17

      אלוקים ישמור

    • .....

      ganit66 , 07/06/09 08:33

      מתייפייפים להם כל האשכנזים למיניהם שהמוסיקה המזרחית היא ערסית וסתמית.

      זו עוד הוכחה לכך שהמוסיקה המזרחית שולטת ונוגעת בכל אחד ואחד מאיתנו בלי הבדל דת, מין וגזע.

      ואל תשכחו תיראו מה היא עושה גם מעבר לים בגולה. העובדות מדברות בעד עצמן.

  • 67.

    למה אתם מצנזרים תגובות של מזרחים ושל גזענים אתם מציגים

    אברהם הירשנזון ה''נאור האשכנזי'', 06/06/09 15:17

    למספר 1, אני מקווה ששמך וזכרך ימחו מעל פנה האדמה המזרח תיכונית שבה אתה נמצא, פולש קולוניאליסט, איך לך שום זכות להתנהג בצורה גזענית שפלה שכזו, אתה תת אנושי המיץ של הזבל והורס את המרקם של סולידריות בעם.

    אל תצנזרו פאשיסטים!

  • 66.

    מי שגאה בתרבות המערבית שלו=מוכיח שהוא לא אוטנטי=ועילג=מתביש במורשת השו

    נ.כהן אין מה לקנא במערביים=מתכחשים סידרתיים=מסכנים, 06/06/09 15:10

    המדינה העלתה אותם לארץ כדי שיהיו כמה שיותר ידיים עובדות שחורות הם היו שואבי המים וחוטבי העצים של המערביים שאתה בוודאי משתייך להם. הבעיה שהם נולדו בצד הלא נכון של המפה. מלכתחילה הם סומנו כלא ראויים להתיחסות. הממסד שלך אותם למקומות רחוקים וצחיחים להתמודד עם חיי עוני וקיפוח. לעומת זאת את המערביים שלך העלתה מעלה מעלה. כלם כאחד גרו במרכז קיבלו יחס מועדף בכל תחום בעיקר בחינוך. לקיבוצים אין מה לדבר הם היו הנסיכים. גדלתם בתנאי לוקסוס לעומתם אל תתפלא אחרי 60 שנה הם עדיין שקועים באותה ביצה טובענית של קיפוח וחוסר השכלה אף מורה שפוי לא ילך ללמד באיזורי קיפוח זה לא יוסיף לרקורד שלו. רק בודדים ניצלו מהסינון הקפדני.

  • 65.

    לאסור על השמעת קקפוניה מיזרחית בחוק,היא רדודה ומעורר בחילה

    הקשיבו, 06/06/09 14:58

    מעודדת נמיכות,עילגות דלות ותו לא.
    אין בה לא תרבות אלא תת תרבות.

  • 64.

    זבל של מוזיקה להמונים הבהמיים...הכלאה בין מלודיות ערביות פשטניות

    אבי צנעני, 06/06/09 14:43

    ומגעילות ופלצנות ישראלית

  • 63.

    יאלה עכשיו לקדם את המיזרחית הכבדה !!!

    שחר מזרחי, 06/06/09 14:38

    כמו בטורכיה המוזיקה הכבדה חייבת ליהות גם פה , הרבה אוהבים את המוזיקה הזאצ תנו צאנס פעם בשבוע שעה אחת ותיראו איזה רייטניג זה יביא ... בקרוב דיסק חדש

  • 62.

    אפשר להוציאם מארצות ערב אבל אי אפשר................ (ל''ת)

    מושיקו, 06/06/09 14:36

  • 61.

    לכולם!!!!

    ganit66 , 06/06/09 14:34

    "מזרחי זה מאוד לטעמי"
    תרצו או לא אין על הזמר המזרחי. הוא שולט היום בכל פינה אין אירוע שאין בו מוסיקה מזרחית ואם יש כזה הוא בטח מאוד משעמםםםם. אז שלא יתייפייפו להם כל החכמים למיניהם.

    לא פלא שאייל גולן ראשון שהרי הוא "מלך המגרש" המלך מספר 1 של הזמר המזרחי ואין עליו.

    מרגול תותחית על אין עליה. היא אמיתית מי יתן וירבו כמוה.

    אכן המוסיקה המזרחית שולטת.......

    • סליחה על ההשוואה אבל היטלר היה יותר פופולארי...

      ירון, 06/06/09 22:14

      שוב סליחה על ההשוואה.
      אולם העובדה שרובם אוהבים והולכים (או רוקדים) אחריה בעיניים עצומות, זה לא אומר שהיא עושה טוב לאנשים, אולי גורמת לשמחה רגעית, אבל מטמטמת ומאהבלת אותם עם מילותיה העלובות ומעליבות.

      נכון, רוב המוזיקה המזרחית, טובה לריקודים בחתונות, אך מילות השירים הן עלובות לרוב וחסרות מעוף. ''בלבלי אותו אל תעשי לו חשבון...'' ''יפיופה בואי אלי תני לי נשיקה על השפתיים...''

      ממש שיא היצירה.


      גם מוזיקה הנקראת ''נאורה'', ידה במעל להרס התרבות העברית האמיתית.
      ''אנחנו דור מזויין...''
      ''כי הארץ מתפתחת כמו הזין שלי...''

      מעטים הם השירים המזרחיים בהם למילים ישנה חשיבות וגם אם לא ברמת פרס נובל לשירה כמו ''מנגן ושר'' של מדינה וגדסי או ''הפרח בגני''.

      לעומת זאת, השירה המזרחית המקורית של יהודי בגדד, מצרים, מרוקו וכד. כולה היא היא השירה המזרחית האמיתית, ולא אלו שנראים מזרחיים מדברים בח' וע' אבל שכחו את המקורות.

      בימים שכותב השיר, לא תמיד סיים 12 שנות לימוד, לא עשה בגרות בלשון ועברית, עושה טעויות מחפירות בשפה בראיונות, והוא זה שכותב את השירים (ומתגאה בכך) ב37 דקות תוך שתיית קפה של בוקר והוא זה שמכתיב לילדים שלנו איך לשיר ואיך לדבר אז כן...יש לי בעיה עם זה, בעיה גדולה מאד!

      • לאייל גולן יש מלא שירים מדהימים סתום כלב (ל''ת)

        תתבייש אדיוט, 08/06/09 08:48

  • 60.

    חכו זה רק ההתחלה...

    מזרחיסט, 06/06/09 14:21

    כיום כשאני עובר ליד הלבנים(אלו שמתביישים בצבע עורם, אלו שהולכים לים בשביל לתפוס קצת צבע,אלו שסובלים מגזענות בבית ספר ובצבא)

    אני מסתכל למעלה בשמיים ומודה לאל שאני לא אשכנזי, אותם אנשים שהלכו בצאן לטבח, האנשים החלשים והרדודים שמנסים להמציא את עצמם מחדש, אותם ילדים קטנים שגדלים להיות רובוטים -שחיו בלי אהבה מההורים שלהם עם אוכל הכי מגעיל שיש(קניידלך בעעע) מוזיקה שמעניינת את התחת שלהם, אנשים כבויים.

    מה לעשות הגזענות חזרה אליכם כמו בומרנג, וחשוב לי להדגיש, אני לא שונא אתכם אתם יהודים ואנחנו לא כמוכם, אבל אני מרחם עליכם! על הניסיון הפאתטי לאחוז בקרני המזבח לחשוב שאתם יותר טובים, יותר מוצלחים בכל תחומי החיים חחחח פשוט עצוב, ועוד משהו אם כל כך רע לכם במדינת ישראל תחזרו לגרמאניה ולפולאניה שלכם תזכרו כמה אהבו אתכם שמה באירופה של שנות ה-30 ו ה-40

  • 59.

    האספסוף שהצטרף לעם ישראל באירופה הוא שמביא לפילוג הגדול.

    דוד, 06/06/09 13:56

    האספסוף שהצטרף במשך אלפי שנים לעם ישראל,כתוצאה מהתבוללות ,פוגרומים או סתם טרמפיסטים הם עיקר הבעיה,מכיוון שהם הכניסו את הגזענות לאורח החיים היהודי,והיום זהו המאפיין העיקרי של התרבות האשכנזית,אי אפשר לחלוק על זה.
    עוד כמה מאות אלפי גויים מבריה''מ וחלק מעם ישראל ימצא תחת איןם ממשי,וזה כבר קורה היום,העדפה של יוצאי אירופה בתעשיה ובזכאות ללימודים והלואות.
    צריך להסתכל למציאות בעיניים.
    אני פוחד.

  • 58.

    אני בטוח גם שכותב הכתבה משוכנע שהשיר מקודשת של שרית חדד הוא יצירת מופת

    אריק, 06/06/09 13:52

    איך אומרים? שירקדו את השיר הזה בחתונה שלך.....

    • יצירת מופת בשבילך יא אפס (ל''ת)

      השיר אנחנו דור מזוין, 08/06/09 08:46

  • 57.

    כתבה מנותקת מהמציאות, מי אלה מוטי, משה פרץ? מה בובליל תורם חוץ מבושות?

    רוני, 06/06/09 13:48

    בחתונה שלי לא היה אפילו שיר אחד במזרחית והיא היתה הכי שמחה בעולם.
    הכתבה הזאת היא בדיוק ההוכחה לכך שהמזרחים עדיין חיים בתחושת הקיפוח שלהם. מי שמאמין שהוא ניצח במשהו לא צריך לחפש חיזוקים לכך.
    בוסקילה? נו באמת!!!!

  • 56.

    מכנה משותף נמוך הוא פופולארי (ל''ת)

    עם המנגל, 06/06/09 13:47

  • 55.

    מה לעשות שאנחנו מדינה של ערסים? (ל''ת)

    .., 06/06/09 13:47

    • לא כל מי שמזרחי הוא ''ערס'' די עם הסטיגמות! (ל''ת)

      מה לעשות שאתה גזען?, 08/06/09 08:46

  • 54.

    זו אבן נוספת ששמים על ארון הקבורה של התרבות הישראלית

    בינוני זה הכי אחי!!, 06/06/09 13:40

    הפופולאריות הגדלה של הזמר המזרחי זה רק עוד סימפטום של התדרדרות החברה הישראלית ותמיכתה במכנה הרחב והנמוך ביותר. במקום להרים למעלה את החלשים וללמד אותם תרבות ואיכות מה היא. חושבים על מכירות רינגטונים ופופוליזם.. מאביסים אותנו בטרש זול ובטקסטים רדודים. מעודדים בוגדנות, המוניות, שפה עילגת, ובהמתיות.המזרחית כפי שהיא היום צריכה להישאר בצרובים שבשוק הכרמל!!! וה''כפיים כפיים'', צריך לחזור להיות מושג השגור בפיהם של הורים לתינוק בן שנתיים!!!

  • 53.

    נראה כמו כתבה הזויה מארכיון ההניינטיז. יש עורך לאתר? (ל''ת)

    הצופה, 06/06/09 13:40

  • 52.

    מי שלא אוהב מזרחית צבוע שמתחתן עם מזרחית ברקע (ל''ת)

    יוני, 06/06/09 13:39

  • 51.

    כולם חוץ מימרגול ואבי ביטר זמרים מיזרחים טובים (ל''ת)

    עמיתוש, 06/06/09 13:35

  • 50.

    המוזיקה הרדודה - בעיה גלובלית

    שרון, 06/06/09 13:34

    התופעה היום בכל העולם היא שמוזיקה רדודה זוכה לפופולאריות עצומה בקרב הדור הצעיר, בעוד מוזיקה איכותית נעלמה מהמיינסטרים.

    הצעירים היום חסרי סבלנות ולא מוכנים להאזין למה שהוא שונה ולא מקובל. כמו כן הנטיה שלהם היא לשמוע מוסיקה עם לחן פשוט וקליט ככל האפשר, כמובן שלמילים אין כל חשיבות.

    גם המוזיקה שהם שומעים נעה באיכות הציל שלה בין איכות רינגטון לקובץ מקומפרס עד אימה שהם מאזינים לו ברמקול של הפלאפון המשוכלל שלהם, כך שלא צריך נגנים טובים ואולפנים משוכללים ליצור אותה.

    כך שלא צריך לעשות פה מלחמת עדות שהרי גם הזמרים ה''אשכנזים'' פה בסה''כ מעתיקים אחד מהשני את אותם שטאענצים פופולארים, כך שכולם נשמעים תואמי אביב גפן או שלמה ארצי.

  • 49.

    הכתב הוא מזרחי מחמד של האשכנזים,מספיק לשמוע את הקרינים ברדיו

    שאבי מהעיריה , 06/06/09 13:26

    ובטלוויזיה,אסור להשמיע את האותיות ,ח ו ע,כמו שהם אמורות להשמע בעיברית,אז די לבלבל לנו את המוח

    • אתה מדבר בח' וע' ?

      על מה אתה מדבר, 06/06/09 14:14

      בעבר חייבו בקריינות לדבר בח' וע'-זה היה מלאכותי.

    • שאלה לשאבי:

      חיים פרידמן, 06/06/09 14:27

      מנין לך איך צריך לבטא את האותיות ח' ו-ע'? יש לך הקלטות מימי בית ראשון?
      כל זה חלק מההתנשאות המזרחית. רק מי שאין לו תחומים רציניים להשתבח בהם, מתפאר במוצאו ה''גזעי'' או - כמו במקרה שלך - הגזעני.
      חזור לעיריה ותעשה את הפאנלים טוב טוב.

    • חחח...אז שאבי מהעיריה שכותב כל הזמן תגובות...

      נצחיה סרוסי, 06/06/09 14:40

      הוא מהשזופים הרדודים.

    • איך הן אמורות להשמע?

      avron , 06/06/09 15:24

      יש בידך הקלטות מימי דוד המלך או תקופות אחרות כדי להוכיח איך נשמעים ח/ע בעיברית "תקנית". מי בדיוק קבע מה תקני? עובדה שהרוב המוחלט מבטא אותיות אלו ללא שלמוש בגרון ניחר. אולי זאצ הוכחה שכך טוב ונוח ולא צריך להדמות לערבים.

      • אל תקשקש במה שאתה לא מבין - לדעת כל הבלשנים ההגייה התנ''כית היתה

        א. קור, 06/06/09 15:32

        דומה להגייה הערבית, שבה היה הבדל בין ח' לכ' ובין ע' לא' ולה'. אם היה מדובר באותו צליל לא היה צורך להמציא סימן נוספת (=אות נוספת) והיו כותבים הכל בא' או הכל בכ' וכד'.

      • קשקשן אשכנזי נחות

        עידוס, 06/06/09 21:38

        לא רק שהיום לא מודים בטעות בהן אותיות ב-ח וה-ע גרוניות ועמוקות , אלא שעוד מכחישים אותן.

        טמטום אמיתי בהתגלמותו.

        לך לכל ילד תימני שיסביר לך בדיוק מהן אותיות ה-ח וה-ע

        • אדיוט אז מה ההבדל בהגיה בן ח' ל-כ' או בן ע' ל-א'

          אורי, 07/06/09 12:38

          כל החוקרים יודעים את האמת ממחקרים של עשרות שנים, אתניות ותרבות הם דבר שבנוסף לכך לא ניתן להפרדה.

          http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%94%D7%92%D7%99%D7%99%D7%94_%D7%AA%D7%99%D7%9E%D7%A0%D7%99%D7%AA

  • 48.

    זה הכל עניין של טעם

    יפית בן לולו, 06/06/09 13:23

    אני אוהבת את שירי רחל ואלתרמן ואלכסנדר פן אבל אני גם אוהבת לשמוע שירה מזרחית. אומנם אין מה להשוות בין משוררים מהשורה הראשונה לשירים מזרחיים שהם יותר שירי פולקלור עממיים ומזכירים את שירת הקאונטרי האמריקאית עם ''עצוב לי'', ,ליבי שבור'', למה הלכת וכו אבל זה כיף ולא עושה אותי נחותה לשמוע אותם.

  • 47.

    התרבות המערבית טובה רק לגויים ולא ליהודי השורשי שאינו מתביש בעברו=ומשמ

    נ.כהן היהודי המערבי=גלותי שחי בהכחשה ומתבייש בעבר, 06/06/09 13:16

    המדינה העלתה אותם לארץ כדי שיהיו כמה שיותר ידיים עובדות שחורות הם היו שואבי המים וחוטבי העצים של המערביים שאתה בוודאי משתייך להם. הבעיה שהם נולדו בצד הלא נכון של המפה. מלכתחילה הם סומנו כלא ראויים להתיחסות. הממסד שלך אותם למקומות רחוקים וצחיחים להתמודד עם חיי עוני וקיפוח. לעומת זאת את המערביים שלך העלתה מעלה מעלה. כלם כאחד גרו במרכז קיבלו יחס מועדף בכל תחום בעיקר בחינוך. לקיבוצים אין מה לדבר הם היו הנסיכים. גדלתם בתנאי לוקסוס לעומתם אל תתפלא אחרי 60 שנה הם עדיין שקועים באותה ביצה טובענית של קיפוח וחוסר השכלה אף מורה שפוי לא ילך ללמד באיזורי קיפוח זה לא יוסיף לרקורד שלו. רק בודדים ניצלו מהסינון הקפדני.

  • 46.

    שיר של יוסי עדן - ממש ביאליק החדש....

    יאיר, 06/06/09 13:07

    פעמים את שותקת , סגורה עם הכאב
    אל תהיה עצובה , מלאך, אף אחד לא שואב שבלב תבכי
    נשמה שלי, תביני שהזמן הוא התרופה
    לעולם, לא נבין את סודות האהבה
    מביט , על הדמעות ,לבד, הם יורדות
    אני תמיד אהיה לך לידיד, לעת צרה
    בליבי תמיד יש פינה , תמיד היא מחכה ושמורה
    אני המלאך שישמור עלייך לעולם אל תעזבי, תהיה חזקה....

  • 45.

    בובליל נציג המזרחים?! נו באמת! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 06/06/09 12:45

  • 44.

    מוסיקה מזרחית - זבל של מוסיקה

    הקלאסי, 06/06/09 12:43

    מילים ולחנים פרימיטיביים וחסרי טעם
    (מקווה שלמערכת יהיה מספיק אומץ לפרסם את התגובה שלי)

  • 43.

    תמיד יהיה את האשכנזיפט שיחשוב שהוא יותר טוב

    יניב שחר , 06/06/09 12:36

    מספיק להכנס ליו טיוב כדי לראות את מי רואים יותר אפילו תמיר גל זמר מזרחי שלא כ"כ מוכר יש לו יותר צפיות מאביב גפן יקיר השמאל והטלוויזיה זה רק מוכיח שמי ששולט ושלט עד היום בתקשורת הם אנשים שלא קשורים למציאות וניסו לדחוף מוסיקה שלא מעניינת וזמרים בלירה קחו לדוגמא את בן ארצי או ברי סחרוף שחולים עליהם בגלי צהל ובטלוויזיה שיא מכירות האלבומים שלהם הסתכם בלא יותר מעשרים עד שלושים אלף עותקים עכשיו קחו זמר בשם יוסי עדן האשכנזים שבינכם לא יכרו אותו אבל הוא הוציא 9 אלבומים שהממוצע המכירות לכל תקליט עמד על 70 עד 80 אלף עותקים והאלבום החזק שלו נמכר בכמאה וארבעים אלף עותקים אז תחשבו לבד מי מנותק פה מהמציאות ועוד פרט קטן אבל חשוב זה שאם כל התנופה והליקוק של התקשורת רוב הזמרים האלה לא מצליחים לגמור את החודש ובקושי מרווחים כסף למעט מספר מצומצם של זמרים כגון שלמה, ריטה וכ"ו לעומת זמרחים מזרחיים שמרוויחים בלי עין הרע הרבה מאוד כסף מארועים והופעות וממכירת רינגטונים ותקליטים אז שלא יעבדו עליכם!!!!

    • האם המזרחים כותבים ללא סימני פיסוק?

      avron , 06/06/09 12:57

      אבל יודעים היטב לכתוב "אשכנזיפט" ואולי "אשכנאצי" ועוד פנינים. לשון ביבים כבר אמרנו?
      לעצם העינין: הצלחה כספית מעולם לא מדדה איכות מוזיקלית. לרוב אין כל קשר ביניהם. רוב הקהל בארץ למוזיקה הוא מזרחי שאוהב תכנים מזרחיים נחותים וקונה אותם בכמויות. נחותים על מה? על רדידיות לשונית ומוזיקלית, על כתיבה שאבלונית חד מימדית, חוזרת לעייפה בכל השירים, על חוסר מינימום של מקוריות, על עיבודים זהים לכל השירים ועוד היד נטויה.
      זאת לא מוזיקה - זה שטנצים, תאומים זהים. אי אפשר להדיל בין שיר לשיר. המילים הם עלבון לאינטליגנציה, ברמה של ילדי גן.
      וכל זה - מתכון בטוח להצלחה פיננסית. מה לעשות, הפכנו למדינה ערבית נוספת.

      • כל מה שככתבת ככ' נכון.אבחנות מדויקות לגבי הרדידות הלשונית והעיבודים ו

        השבלוניים,רק מה חבל שיצאת מתנשא עם ''המזרחים כותבים, 06/06/09 13:31

        ללא סימני פיסוק''.
        אתה רואה מה אתה עושה?
        שוב מנציח את הפערים.לא יפה ולא ראוי.
        אפשר לתת את דעתך רק בלי ההתנשאות האשכנזית האליטיסטית.

      • אגב למעט אביהו מדינה שכתב והלחין קלאסיקות לזוהר.ממרוצי הזמן זה נחשב לק

        לקסיקות.ובכלל גם מוזיקה אנדלוסית..זה יותר משני אקו, 06/06/09 13:35

        אקורדים.זה בנוי אחרת מהים תיכוני הככ' שטאנצי ומשעמם.
        חבל שאביהו לא ממשיך להלחין כאלה קלסיקות.

      • עצם זה שהגבת כמו שהגבת מוכיח את טענתי

        יניב שחר , 06/06/09 14:29

        ולגבי דבריך למילות השיר " יש סוסים שמדברים עברית": או " הילד בן 30" או "אנחנו דור מזוין" אין רדידות לשונית
        ? כנס לחור ממנו יצאת ותאכל קש

        • יניב...הצבעת על ההבדלים בינינו

          שי, 06/06/09 14:59

          נתת דוגמא בשלושה שירים שאתה וחבריך ליד ''כותל המזרח'' פשוט לא מבינים...ככה זה כשאבא קונה לך ליום ההולדת גורמט במקום ספר

          ואולי בלבלו אותי, כמו שבילבלו אותו ???

        • ההבדל בין אשכנזים למזרחיים

          ליניב השחור, 06/06/09 15:16

          במשפחה אשכנזית אם יש כסף ישלחו את הילדים ללמוד מקצוע מכובד באקדמיה.
          אצל המזרחיים אם יש כסף יפתחו לילד באסטה !
          וכל מילה מיותרת.......

          וצודק avron - ישראל הפכה להיות עוד מדינה ערבית וככזאת לא תשרוד במלחמה עם אוייבנו כאן במזרח התיכון.

          • אולי ההבדל בין משפחה אשכנזית לדרום צרפתית

            מרוקאי אותנטי יותר, 07/06/09 12:39

            לא כל המרוקאים רק ה''משתכנזים'' הם טעו נכון, אבל זה בה כקונטרה לדיכוי שלכם ורובם הוא בהיר עור שחשב שבעיה רק בצבע, כמה שהם טעו.

        • איזה טענה בדיוק הוכחת? שאתה גס רוח אולי?

          avron , 06/06/09 15:20

          זה מצחיק עד בכי. כעל השירים שציינת הם בעלי טקסטים מקוריים, בעלי עושר לשוני, גם אם לא ברורים לכולם ובעיקר לרפי שכל שהטקסט הטוב בעיניהם הוא מסוג "אתה תותח, אל תשכח, תעשה לי כך ואל תברח" או "בלבלי אותי, אחותי, תאהבי אותי, יפתי".

          אני, להבדיל ממך לא מייעץ לך שום כניסות ושום מאכלים. זכור, מאפר באתה ולאפר תחזור.

          • עזוב הוא פשוט לא מבין! העם מכור לבינוניות! זה לא אומר שהמוזיקה שלהם

            גגג, 06/06/09 18:21

            איכותית!!!
            רק מעטים במדינה הזאת יודעים איכות מהי!!
            וזה הרי ברור שמוזיקה מזרחית אינה מקופחת, הרי שומעים אותה בכל מקום.... על איזה קיפוח הם מדברים????

          • נפלת לתוך מלכודת

            לשניכם יש ראש קטן, 06/06/09 19:16

            אני לא יודע אם מכוונת או לא,
            אבל שני היוצרים בדוגמא שהגבת לה מזרחיים.

          • לאט לאט המומנטום יעבור למזרחים ואז נראה מי גס רוח (ל''ת)

            מזרחי, 06/06/09 20:18

        • בפעם האחרונה שבדקתי אהוד בנאי הוא ממוצא מזרחי

          מילי, 07/06/09 00:00

          גם הבני דודים שלו לא אשכנזים. המילים שלו נפלאות כמו המוסיקה.

    • צודק אבל כשהגעת לברי סחרוף,לכלכת..אגב הוא לא זמר אשכנזי..לידיעתך,ויש ל (ל''ת)

      לו קהל מעריצים גדול בארץ., 06/06/09 13:26

    • איך העזת לצייץ ''סחרוף..'' לא הבנתי בדיוק

      אי שם, 06/06/09 18:35

      עשית לעצמך פאדיחות.. יש לך ולעוד טרליון עדנים עם מיליון מכירות בתחנה המרכזית יחד עם זיתים על הדרך עד שתבין מה הבנאדם יצר במוזיקה.. יוצר ויצור.. אתה פאתטי ברמות של גועל.

      • לכל אלה שטוענים נגדי שהאשכנזים יותר מוצלחים כנסו בבקשה

        יניב שחר , 08/06/09 12:32

        כל אותם אלו שאמרו שלנו המזרחים פותחים באסטה בשוק ואתכם שולחים ללמוד אז רק כדי לסדר את האוזניים יש לי תואר שני במנהל עסקים ותואר ראשון ביחסים בנלאומיים וכלכלה אני בן 32 ובבעלותי רשת של 20 חנויות בגדים ו- 4 בתי קפה ועוד משהו קטן שותף בחברת נדל"ן המחזור השנתי שלי מתקרב ל - 9 ספרות אבל אני טמבל אם הייתי שומע לאשכנזים שבינכם אז היום היתה לי באסטה בשוק איזה פספוס ...

        • סיפורי סבתא יניב, התואר היחידי שזכית לו אי פעם הוא ערס !!

          ליניב שחר, 01/07/09 11:31

          כל ערבי דובר עברית מסוגך יכול לספר שהוא
          ביל גייטס.
          שנאמר סיפור מהתחת.

    • ברי סחרוף מזרחי.

      ראש קטן יש לך, 06/06/09 19:12

      הוא טורקי,
      והוא ממש לא מסתיר את זה במוזיקה שלו.
      הוא פשוט לא ממחזר אותה נוסחה עלובה של הפופ המזרחי.

      בנוסף הוא מתפרנס מצוין, (לפחות ככה זה נראה מהקהל).
      רוב הזמרים בכתבה הזאת היו מתים לקריירה כמו שלו, ולא למכור רינגטונים במקום מוזיקה.

    • ליניב, הגיע הזמן שהמשטרה תחבר לך בין שני הגורמטים

      עדינה, 01/07/09 11:26

      שקבלת מהוריך בגיל שלוש ובבר מצוה..
      חוץ מזה קבלת רק כאפות שדפקו לך את מעט המוח
      שאתו נולדת.
      היללות שלך אופייניות לבני עדתך עבי הצאוור ונמוכי המישכל והמצח.
      למרבה המזל כל ה''עילויים'' המזרחיים שהזכרת
      נופלים לסמים ולהימורים.
      מה שלא יהיה השיים שלכם תת מה כמו אלה ששרים אותם.

  • 42.

    התת רמה שולט בכל. (ל''ת)

    שיפרה, 06/06/09 12:34

  • 41.

    עדיין יש כאלה שנהנים ממוסיקה א''י היפה

    א, 06/06/09 12:34

    לא חושבת לרגע על פריחה,למעט חתונות''שיהיה שמח -אפשר יהיה להתפרע...

    שלמה ארצי חווה אלברשטיין אריק איינשטיין אריק לביא אילנה רובינא ועדו רבים וטובים!!

    רבים וטובים מאזינים למוסיקה איכותית.

    אז סליחה עם המוסיקה המזרחית באמת סליחה

  • 40.

    המוזיקה המזרחית סתם גועל נפש הכי טוב לועזי!!!

    ניר-מזרחי, 06/06/09 12:24

    כל הערסים והבכיינים מורידים לי את החשק לשמוע אותם שיחתכו את הוורידים וזהו מוזיקה פלצנית איכס!!!

  • 39.

    הרייך ה-3

    רנית, 06/06/09 12:22

    נו אז מה גם אם אני אפמפם את הרייך השלישי בכמויות כאלה הוא יהפך שוב ללהיט

  • 38.

    אני התחלתי לשמוע קובי פרץ בזכות עינב בובליל (ל''ת)

    בטח שהבובלילים תרמוו, 06/06/09 12:21

  • 37.

    הערסים תמיד מנצחים מול תרבות עדינה /פחדנית שלא אומרת האמת בפנים

    י.א, 06/06/09 12:17

    שפוחדים להגיד את האמת לערסים בחלוף הזמן הם מנצחים נו שויין שיבוססו להם בבוץ של עצמם -תת-רמה /פרימיטיבים.

  • 36.

    תם עידן האיכות...

    אריה, 06/06/09 12:16

    מי שם למי גול? איזו אנלוגיה טיפשית! היעלה על הדעת לכתוב את שמותיהם של גדולי היוצרים והמלחינים שלנו שלום חנוך,יודה פוליקר וכל המלחינים והכותבים הענקיים האלה ליד חבורת האינסטנט הזו! בואו נראה את הסו קולד זאנר מזרחי בעוד 20 שנה! איפה יהיו כל שירי הבלבלי אותו? בטח לא בפנתיאון של ''סוף עונת התפוזים'',ידידי הכתב חיי המדף של תעשיית האינסנט והמוזיקה בשקל הם קצרים מקצרים! שום מקוריות אין שם לא בכתיבה ולא בלחנים,במקרה הטוב מדובר באיזה גירסת קאוור יוונית ללהיט שביוון כבר שכחו מזמן,אחי ניראה לי שאתה פשוט פריק של מוזיקה מזרחית (קורה מה לעשות..)זה שכמה ערסים קנו את ערוץ 24 לא אומר שכל המדינה בעינין,ואם בעיר כמו תל אביב משדרים מהנמל ומפמפמים את זה כל הזמן בכבלים ועדיין מגיעים בקושי כמה מאות אנשים נוכח סוללת הזמרים שמופיעה שם אז זה אומר הכל !
    תתאר לך מה היה קורה ואיזו כמות היתה מגיעה לנמל אילו שלום או יודה היו מגיעים להופיע....אבל אתה יודע איך זה צריך להשקיע בסאונד בהפקה בתאורה בנגנים ולמי במזרחית יש ראש לזה שכבר אמרנו מדובר בתרבות אינסטנט שלא ממש יודעת מה זה מנהל אומנותי או מנהל מוזיקלי כי הכל אצלם כבר בתוך ה''אורגן''
    עיין באתרי המוזיקה האלקטרונית ותגלה ששגרירנו המוזיקליים בעולם הם ממש לא מזרחיים ואפילו לא מתקרבים לזה,הלאה השבע שמיניות והטקסטים הגיספניים השוביניסטים! הלאה החולצות של ששון מצרלי וחצי!

    איכות זו לא מילה גסה!

    ואם זה היה שווה משהו אז ברימון ובשאר בתי הספר למוזיקה היו מלמדים את זה,כרגע זה לא קורה מה שאומר שכל הסגנון הבוטה והוולגרי שקרוי מוזיקה מזרחית הוא אי שם תקוע בסבנטיז...ומאז חלו תמורות ושינויים במוזיקה,קח לך יום לסיור מקצועי בבית ספר רימון או מיוזיק ותגלה שיש דברים אחרים חוץ ממזרחית,חוטיני,וריאליטי!

    for the sake of are children

  • 35.

    יוסי בובליל תרם לזה שיכירו את הלהיט

    הבובלילים בהחלט השפיעו!!, 06/06/09 12:15

    תיזהר ממנה ועינב בובליל תרמה לזה שקובי פרץ הגיע לאן שהגיע.... תנו את הריספקט שמגיע למשפחת בובליל!!

  • 34.

    האמת פשוטה הרבה יותר

    אחד, 06/06/09 12:15

    בזמן שהאשכנזים גידלו ילד+כלב או מקסימום שני ילדים המזרחיים הביאו בין 3 ל-5 ילדים. עכשיו כשהם הגיעו לגיל של נוער ויותר מזה הם מתעניינים במוזיקה ''שלהם'' שבסגנון שלהם. זה הכל. זה עניין דמוגרפי בסה''כ ולא מהפכה בטעם הישראלי כמו שניסו להציג את זה בכתבה כאילו יש פה שינוי שדורש תיאוריה אקדמית ומלומדת כלשהי.

  • 33.

    בלבול ביצים...מוסיקה ערבית בעיקר מרוקאית בתרגום למילים עבריות (ל''ת)

    חים נחמן ביאליק, 06/06/09 12:11

  • 32.

    הרדידות שלך הז'אנר היא פועל יוצא של הדרה ארוכת שנים

    שחר, 06/06/09 12:11

    אם היינו מקבלים את מה שמכונה ''מוזיקה מזרחית'' מתחילת היתהוותה ולא היו מעלימים אותה מהרדיו או ממדרים ומגבילים אותה למשבצות שידור יחודיות במשך עשרות שנים, היינו מרוויחים בגדול.
    מוזיקה חייבת לעבור תחת מכבש של איכות ובקורת שתקבע מה ראוי לשידור ולהשמעה ומה לא. במוזיקה המזרחית הדחייה הייתה גורפת.
    כל הז'אנר נפסל, ובכך נמנעה ממנו האפשרות להתפתח. בדיוק כמו שמבדילים בין אורנה דץ לשלום חנוך, חייבים להבדיל בין שרית חדד לאהובה עוזרי, בין ''בא הבייתה מוטי'' ל''צלצולי פעמונים''.

    צלילי הכרם, למשל, הייתה להקה איכותית ומהפכנית לזמנה. אף אחד לא יכול להבין היום מה מיוחד לשיר טקסטים דתיים ותנכיים עם גיטרות חשמליות. אהוד בנאי הושפע ממנה מאוד כשחזר בסוף שנות השבעים משהות בחו''ל. צר לי על כל אחד שלא שומע את צלילי הכרם באהוד בנאי כי בחיים שלו הוא לא שמע את צלילי הכרם. ''טיפ טיפה'', למשל, של בנאי זה 100% צלילי הכרם.

    ג'ו עמר עזב את ישראל לארה''ב בשנות השישים כי כמעט ולא השמיעו אותו. זה נורא, כי כבר בשנות השישים הוא מילא את הקרנגי הול בניו-יורק בכל הופעה. תנו לי זמר ישראלי אחד של אותה תקופה שהיה ממלא את הקרנגי הול.

    כמעט שלושים שנה היו צריכם לעבור כדי שיכירו באהובה עוזרי שהיא יוצרת ענקית, אחת החשובות ביותר במוזיקה הישראלית בכלל. אם היא יכלה להקדיש את כל זמנה למוזיקה, ולא להידרש לעבוד כל חייה לפרנסתה במסעדה בכרם, היינו מקבלים ממנה עוד הרבה תקליטורים ברמה של ''צלצולי פעמונים''.
    לרשימה המצומצמת הזאת הייתי מוסיף את אביהו מדינה, עוד יוצר יוצר חשוב שזכה להכרה מאוחרת.

    הפסדנו בגדול. הפסדנו עוד אהוד בנאים ופוליקרים. הפסדנו את התוצרים האיכותיים מיזוג התרביות במוזיקה.

    ואגב, תיקון קטן לתפישה רווחת: גם את הרוק והמוזיקה המערבית הביאו לארץ המזרחים. הם שגאלו את הארץ מהשליטה המוחלטת של ''שירים עבריים'', שהם למעשה מוזיקה רוסית מובהקת.
    הם הראשונים שהביאו רוק ופופ מערבי לארץ, הראשונים שהחזיקו גיטרות חשמליות, הראשונים שהיו צרכנים של רוק מערבי בתרבות הדיסקוטים בשכונות של שנות השבעים ובמועדונים. הייתי שם.
    שלום חנוך, הרוקיסט הישראלי האולטימטיבי, היה תקוע עדיין עם ערימה של חברה על הדשא כשגבי שושן שר קאברים של רוק בקליפסו ברמלה.

    • ח''ח!!!!!! תגובה של בן אדם שמבין במוזיקה....

      אריק, סטודנט ברימון, 07/06/09 08:09

      יש ויש.
      אבקש לא לשים את בועז שרעבי ,אבנר גדסי, או יהודה פוליקר באותה קבוצה עם קובי פאקינג פרץ.

  • 31.

    בואו נודה על האמת

    זרחי משני הצדדים, 06/06/09 12:08

    המוזיקה המרחית היא לא ברמה גבוהה.98% מהשירים מדברים על אהבה בסגנון של המכנה המשותף הנמוך ביותר.ל-98% מהשירים יש קצב רקיד.כמעט אין שירים על אההת הארץ,ילדות,יחסים שאינם כוללים אהבה עזה שמוכנים למות למענה,אלא סתם אהבה וכו'

  • 30.

    כתבה מעולה- כל מילה בסלע- כל הכבוד לכתב (ל''ת)

    גלעד פרחי, 06/06/09 12:07

    • וואלה צודק (ל''ת)

      מנשה פרחי, 07/06/09 11:12

  • 29.

    לגופו של עניין. היום כיוצר ומבצע מוסיקה אלטרנטיבית, אין לי סיכוי להצלי

    גלצ כמשל, 06/06/09 12:06

    זו לא אהבת הקהל. הקהל יודע מה הוא אוהב. הבעיה היא שהמושכים בחוטים בטוחים שהם יודעים מה הקהל אוהב, והם לא.
    אז מה קורה? כמו שבשנות התשעים הרוק הישראלי פרח והמוזיקה המזרחית זעקה בשוליים. היום המצב הפוך. המזרחית היא המיינסטרים והרוק הישראלי זועק בשוליים.
    הוכחה לכך היא כמות הכשרונות המטורפת שעושים מוזיקה אלטרנטיבית שניתן לראות במייספיס ושאין להם ביטוי קלוש בערוצים המרכזיים.
    הכל קשור לכמות חשיפה ואמצעים. אין איזון.

    אז מתי היה איזון? לעולם לא. גלצ כמשל

  • 28.

    אולי הם ניצחו את המיינסטרים, אבל אני עדיין לא סובלת ולא שומעת (ל''ת)

    מוזיקה מזרחית, 06/06/09 12:05

  • 27.

    אולי הם ניצחו את המיינסטרים, אבל אני עדיין לא סובלת ולא שומעת (ל''ת)

    מוזיקה מזרחית, 06/06/09 11:57

  • 26.

    למה להכפיש את סחרוף ? הביצועים שלו בסטייל יותר מזרחית - בסדר גמור ! (ל''ת)

    איש, 06/06/09 11:56

  • 25.

    אני עדיין לא סובל מוזיקה מזרחית

    אורן, 06/06/09 11:55

    מפריע לי שפתאום אחרי איזה שיר יפה לועזי או עברי פתאום מכניסים מוזיקה ערבית מסולסלת מבית אייל גולן או שרית חדד....זה פשוט לא מתאים ונראה מאוד מאולץ.
    אני מקווה שיבוא יום בקרוב שבו העורכים המוסקליים יפסיקו עם הצביעות ויחזרו לשים מוסיקה שהם אוהבים (ללא מזרחית).
    לא אכפת לי שיהיו ערוצי נישה עם מוזיקה מזרחית...אבל לא צריך לדחוף אותה במקומות שאינה שייכת אליהם.

  • 24.

    מה הקשר לבובליל ולמוזיקה? ומה זו מוזיקה מזרחית ?

    שון, 06/06/09 11:50

    ומה המקום של המוזיקה התימנית בתוך זה למשל ? ואיך נקרא לבארי סחרוף כשהוא שר אריס סאן ?
    זה בהרבה יותר מורכב ומעניין. WTF הקשר של הבובליל למוזיקה?!

  • 23.

    ''בובליל עשה טוב למזרחיות''- כלומר נמוך וולגרי ודבילי זה יפה... (ל''ת)

    שיהיה, 06/06/09 11:49

  • 22.

    ניצחנו בגדול כי המוזיקה המזרחית היא מהלב ומאהבה לא משינאת מי שלא לבן

    קרלוס, 06/06/09 11:42

    תגידו תודה שעלינו לארץ אחרת הייתם נישארים עם השירים שלכם . מה היינו עושים בחתונות ?
    כמו יום זיכרון .

  • 21.

    לא ''ניצחו'', כי לא היה מולם קרב כבר 20 שנים.

    גל, 06/06/09 11:41

    מאז שתיחכום ו''פרופסור'' הפכו לקללה ועלבון, המדינה הולכת בכיוון ברור.
    מדהים לראות את מדינת היהודים מלגלגת על הדבר ש''עשה'' את העם הזה 2000 שנים - חינוך ואיכות. וזה לא שאי אפשר למצוא איכות במוסיקה הערבית או היונית הקלאסית, זה שלקחנו את הפופ הפשטני והנמוך ביותר והפכנו אותו למוקד התרבות. וזה לא שאנחנו לא יודעים לזהות איכות כשאנחנו פוגשים אותה.

  • 20.

    ש'ס מתחזקת,נתיבות מתפתחת,לכולם יש ארומה של סביח וחוואג',וישראל מטפסת ל

    מרינה, 06/06/09 11:20

    לה בבטחה מהגו'רה של מדינה מתורבתת ומפותחת לרקיע בו נמצאות לוב,תימן,מרוקו ולבנון.
    לחיי הסביח,המלווח ויבבות התן....

  • 19.

    ונוסיף גם סעיף ז. גזענים שכמותך

    שחר, 06/06/09 11:13

    נפלט לך מניפסט גזעני מהסוג האנטישמי המקובל בארצות מזרח אירופיות ומדינות ערביות של ''בכל אשמים היהודים והיהודים מקור כל הצרות''

  • 18.

    ל1 אתה גזעןמגעיל אבל אתה צודק (ל''ת)

    superman, 06/06/09 11:12

    • אתה אידיוט אם הוא צודק אז איך הוא מבחיל? בקשר לגזען ניחא למרות...

      יהודה איש קריות, 07/06/09 09:50

      הקשר הרעוע בהוונת העניין, בכלל הבנת הנקרא של הנוער ה''מערבי'' שרובו ''ורדרד'', יכולים להיות גם בני תערובת (אלה הכי מסוכנים) או ''ורדרדים'' אחרים חסרי קשר, בכל מקרה חוסר ההבנה בתרבות היהודית האמיתית גורמת לכם לחוש פה כנטע זר.


      http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/15/Middle_East_Shem-Ham.jpg

  • 17.

    המזרח דפק את המערב ומאז ישראל יוצאת נפסדת בכל תחום.

    פיני-1, 06/06/09 11:02

    יחי הרדידות , יחי הכדורגלנים והספרים (תספורת ) בוז ללימודים ולהשכלה. אבל מה לעשות בשטחים ה''חדשים'' אין אפשרות לקבל פרסי נובל...
    מעניין איך נראה ( אם נראה ) בעוד כמה שנים..

  • 16.

    רבותי להרגיע עם פוליקר במיידי.הוא פי מאה ברמה שלו מכל הזמרים שנכתבו פה (ל''ת)

    עודד, 06/06/09 10:34

  • 15.

    למה מוזיקת MTV היא ברמה יותר גבוהה?

    מזרח תיכון לא אירופה, נקודה., 06/06/09 10:33

    בכלל ראינו באירויזיון, אלו שירים בזיונים וקלים במלל שלהם זכו, אפילו חלק ממלל השירים המזרחים גבוה מכך ובטוח מזמרות MTV אחרות כמו ליידי גאגא ובריטני ספירס הידועה

  • 14.

    המזרחים

    רספוטין, 06/06/09 10:30

    כבשו את עולם המוזיקה ובדרך כבשו את עולם העברינות האלימות והפשע.אנחנו נשארים עם הגבעתרון.

    • הגבעתרון כן ממש, ולא היו שם סקנדלים

      תרבות מזרח אירופאית(לא מערבית) רדודה=גבעטרון, 07/06/09 09:52

      מישהוא הזכיר אורגיות משותפות נוסח רומי.

  • 13.

    ניצחון הטכנולוגיה שמשקפת יותר את דעת הקהל האמיתית

    אהוד בן גרא, 06/06/09 10:29

    מי שהיה גזען נשאר גזען, ראו תגובה אחת המתועבת.

  • 12.

    הבעיה של המוסיקה המזרחית זה לא ה=חוה=ע=היא לא מקורית=כלה מועתקת=חרטה (ל''ת)

    נ.כהן המילים=5 שורות שחוזרות על עצמן=ללא תוכן משמע, 06/06/09 10:29

  • 11.

    עכשיו כל האשכנזים הגזענים יצאו מהחורים.

    אלעד, 06/06/09 10:18

    Ready , Set , Go .

    1.מוזיקה שמיועדת לפרענקים פרימיטיבים , בושה למדינה . / פרידמן גאה.

    2.מוזיקה רדודה , תת -רמה מכל הבחינות , עלבון לאמנות , יש לאסור על השמעת שירים מזרחיים בתחנות הרדיו והטלוויזיה./ אשכנזי טהור , גבעתיים.

    3.למה הכתבה הזאת נמצאת במדור ''תרבות'' ?!? / פולני , הרצליה.

    ................

  • 10.

    ועכשיו ראש ממשלה מזרחי וההרס יהיה מושלם

    פלוני/אלמוני, 06/06/09 10:17

    עדות המזרח קיבלו מדינה לתפארת מהאשכנזים
    ועכשיו הם הורסים בה כל חלקה טובה.
    זה לא רק במוסיקה אלה בכל תחום מתחומי חיינו.
    מתאים לסדרה בנשיונל ג'יאגרפיק
    ''אשכנזים עם הולך ונעלם''

  • 9.

    אלתרמן-ביאליק-וילנסקי-נעמי שמר-אהוד מנור-רוזנבלום

    אייליטו, 06/06/09 10:15

    כולם בטח היו מתהפכים בקברם אם היו יודעים איזה זבל השתלט עליינו. איזה מילים של פח אשפה ומוזיקת בית שימוש תפסה פה את הארץ

    • לא הפייטנים המקוריים של העברית בוכים על הפיכת העברית התנ''כית לשפה סמי-

      שמי יהודי מקורי בצבע חום, 07/06/09 09:45

      אירופאית גרמאנית, גם פלשתם לתרבות שלנו וגם ל-DNA ובכל זאת קיבלנו אותכם, טעות ענקית.

  • 8.

    טירה

    אברהים, 06/06/09 10:13

    מספר 1 אתה טועה ומערבב בין הדברים .לא כל דבר שמוצאו במזרח הינו בגדר ''לבנט'' ,פסול שיש להתרחק ממנו. כמי ששומע שירה ישראלית ''לא רק מזרחית''וכן שירה מערבית , אני אומר לך בכנות וללא כחל ושרק גם לשירה הערבית האוטנטית יש מקום של כבוד בעולם הזמרה ויש מה ללמוד ממנה .מדובר בשירתם של אוםכולתום,עבד אלוהאב ,פריד אל-אטרש ,פיירוז ועוד...

  • 7.

    אכן, לא הייתי מתגאה בזה.... תעודת עניות. (ל''ת)

    כמה נמוך, 06/06/09 10:07

  • 6.

    אכן ניצחו...מדינת ישראל הפסידה...החלום של סבי (לוחם ומישב הארץ) נמוג!! (ל''ת)

    דני, 06/06/09 10:05

  • 5.

    אכן הלבנט מנצח בגדול וכך אנו נראים

    avron , 06/06/09 09:52

    הפכנו למדינת לבנט טיפוסית ואנו מתרחקים מתרבות המערב במהירות האור. ללא ספק אנו כיום מדינת העולם השלישי.
    והנה כמה תחומים בהם הלבנט חזק במיינסטרים:

    א. כשלון מוחלט בלימודים והחינוך בכלל והמדעים בעיקר.(ראה כשלונות הנוער בתחרויות ובמבחנים).

    ב. כשלון מוחלט בספורט, בעיקר הכדןרגל ללא הזרים (הנבחרת).

    ג. ליכלוך וזוהמה בכל מקום, שלא לדבר על השווקים, על הגנים והפארקים.

    ד. תרבות דיבור גסה ונמוכה עם שפה דלה (צנעני לדוגמא בשפת הביבים שלה).

    ה. צבא שאיבד את כוח ההרתאה שלו בשל הנהגה לבנטינית וחיילים חובבי הז'אנר המזרחי. כן כן, יש מתאם בין הדברים. איך אמרנו תמיד שהמזל שלנו שמולנו יש ערבים. אז עכשיו הערבים זה אנחנו.

    ו. שחיתות שילטונית, שיטת הבקשיש והשוחד, כמו במדינות הכי נחשלות.

    אכן מרגלית צנעני - ניצחתם בגדול ובגדול תובילו את המדינה שלנו לאבדון.

    • 100% (ל''ת)

      yyy, 06/06/09 10:08

    • חוצפה יצור אידיוט, איך בכלל לא מצנזרים אותך?

      יהודי שמי, 06/06/09 10:27

      רפובליקת ויימאר בגרמניה, אותם טענות, היהודים מנוונים את התרבות הגרמנית ביללותיהם ובאומנות המנוונת שלכם, מזכיר לכם משהוא?
      א. מטומטם, מה הקשר בין מחט לתחת? כשלון הלימודים הוא אינדיקציה של חינוך מהבית ובכלל ל''אשכנזים'' כמוך ששונאים מזרחית לא הייתה שום סיבה להיכשל, זו פשוט תרבות ה-MTV השטחית שעוברת על כל העולם המערבי.
      ב. מעולם היהודים לא היו מעצמת סספורט.
      ג.ליכלוך וזוהמה הבנתי, את מי אתה מאשים, פאשיסט.
      ד. לצנעני יש עברית עם דיקציה ודיוק מדהימים, לא תגיע לעולם לעברית שלה.
      ה. הנהגה לבנטינית? אולם תאשים את הפוליטיקאים השמאלנים שדפקו את הצבא, לצה''ל יש יכולות שרק השתפרו, גולדה ודיין לא היו ''לבנטינים''.
      ו. כן שר האוצר הירשנזון הוא ''ארי'' טהור ואתם ממש נקיים, אאנשים גזעניים שהורסים את רקמת הסולידריות בעם יהרסו אותה, ימח שמך וזכרך יפן מדינה מודרנית ששמרה על התרבות ה''מזרחית'' שלה והיא סימן לשיויון אם יש לך בעיה תעוף למקום ממנו הגעת, זה המזרח התיכון.

    • תגובה לAVRON

      מסתבר שגם ה''אזכנז'' הוא לא כזה מבריק...., 06/06/09 10:38

      הרי אפילו גזען עלוב שכמוך היה אמור לדעת שכותבים ''הרתעה''. נו מילא, העיקר שאתה משכיל, ליברל, רחב אופקים ובעיקר ''נאור''.

    • אשכנזי כותב בשגיאות כתיב????? לבנטיני שכמותך!!

      תל אביבית, 06/06/09 10:39

      הרתעה כותבים ב- ע לא נורא !גם האשכנזים של היום זה לא האשכנזים של פעם. גם אצלם הולך ופוחת הדור.
      נ.ב. למרגלית צנעני יש עברית מצויינת אם תקשיב לה פעם אחת תשמע עברית שאפילו לאשכנזים שלך אין ולא יהיה.

    • כול ממשלות השמאל לדורותיו ..יצרו את המפלצת הזאת שחור ולבן

      קובי, 06/06/09 10:45

      ועכשיו משהו מתלונן למה?על הכשלונות הנ''ל
      מי אחראי מרגול המזרחיים ..אנשים כול החיים שלהם ..משלמים ארנונה למה שינקו את הגנים ואת הרחובות זה באחריות העירייה..חיילים חובבי ז''אנר אבל שהם מתים במלחמה זה בסדר
      מי שולט על הצבא וכוחות הבטחון רובם זה האשכנזים..מי ראשי הממשלה אשכנזים..ומה לעשות אין כמו שירים מזרחיים..בכול חתונה
      שיש היום מה ישמיעו את ארצי.. את חנוך..
      ובאמת על תבכה מי שמנהל את המדינה זה האשכנזים..תתלונן בפניהם ..ואין מה לעשות יש מזרחים טובים ויש לא טובים תבחר את החברים שלך לבד ..אבל תראה לי מדינה אחת שאין לה בעיות מבית

    • השלטון האמיתי נמצא בידי האליטות האשכנזיות!

      המלך הוא עירום, 06/06/09 10:57

      האמת היא שמאוד נוח לאליטות האשכנזיות שהמדינה נראית כמו שהיא נראית והם אף מעודדים זאת.
      תרבות הרדידות והצריכה המערבית טובה להם כי הם גורפים את כל הרווחים.
      50 שנה קיפחתם, צברתם רכוש ושררה על חשבון המזרחיים עכשיו תתמודדו עם התוצאות!!!
      הרי אתם האשכנזים בניתם את המדינה. לא???
      אז היא משקפת את הפרצוף המכוער שלכם!
      והכי מצחיק שאתה משייך שחיתות שלטונית למזרחיים... אחת הבדיחות הטובות ששמעתי אי פעם.

    • סתום את הפה , כולנו יהודים!!!!! (ל''ת)

      סתום את הפה , כולנו יהודים!!!!!, 06/06/09 11:00

    • צודק עד כאב!

      חיים פרידמן, 06/06/09 11:00

      קצת בוטה אבל צודק עד כאב.

    • תוצאה של ניהול אשכנזי יהיר ,עד היום !!!! (ל''ת)

      אלון, 06/06/09 11:05

    • שכחת את הבצורת טמבל.

      אריה אבנרי, 06/06/09 11:05

      יום שבת ואתה עסוק ב'לחרבן על המאוורר'.
      תנסה אהבה זאת אנרגיה עדיפה על תסכול ושנאה.
      טטמבל כבר אמרתי..?

    • התרבות המערבית=רק הרחיקה העם היהודי מהמקורות שלו=להידמות להם זו בושה!!

      נ.כהן העוני והקיפוח שהמדינה גרמה להם=זו התוצאה עצו, 06/06/09 11:29

      המדינה העלתה אותם לארץ כדי שיהיו כמה שיותר ידיים עובדות שחורות הם היו שואבי המים וחוטבי העצים של המערביים שאתה בוודאי משתייך להם. הבעיה שהם נולדו בצד הלא נכון של המפה. מלכתחילה הם סומנו כלא ראויים להתיחסות. הממסד שלך אותם למקומות רחוקים וצחיחים להתמודד עם חיי עוני וקיפוח. לעומת זאת את המערביים שלך העלתה מעלה מעלה. כלם כאחד גרו במרכז קיבלו יחס מועדף בכל תחום בעיקר בחינוך. לקיבוצים אין מה לדבר הם היו הנסיכים. גדלתם בתנאי לוקסוס לעומתם אל תתפלא אחרי 60 שנה הם עדיין שקועים באותה ביצה טובענית של קיפוח וחוסר השכלה אף מורה שפוי לא ילך ללמד באיזורי קיפוח זה לא יוסיף לרקורד שלו. רק בודדים ניצלו מהסינון הקפדני.

    • אכן

      ראובן, 06/06/09 11:36

      תאור מדויק. שברו של החלום הציוני. בקרוב מהגר ומשאיר את אנשי המימונות להשתכשך במי הביוב עם עצמם.

    • כמה שאתה צודק

      dror, 06/06/09 11:43

      את זה אני אומר כבר המון זמן
      אנחנו כבר עולם שלישי וזה יביא אותנו להיות עולם רביעי או חמישי.

    • בורות מלאה שנאה.

      ציוני , 06/06/09 11:49

      א. ישראל היא המדינה עם הכוח עבודה השני הכי משכיל בעולם.

      ב. מדינות העולם השלישי המזרחיות דווקא הרבה פעמים מצליחות בספורט, לא שאנחנו עולם שלישי או מדינה מזרחית.

      ג. ליכלוך וזומה בכל מקום קשור לתרבות ומוזיקה? תפסיק עם הגזענות שלך.

      ד. זה דווקא מאפיין מערבי, תלך לארצות הברית ואירופה ותראה איזה דיבור ובאיזה רמה.

      ה. אם היינו צבא מזרחי אז היה לנו את כל ההרתעה שבעולם, כי צבאות מזרחים הם חסרי רחמים.
      כך ששוב, אין שמץ של ביסוס לטענותיך.

      ו. השחיתות בישראל היא ממש לא במצב קשה, פשוט החוקים פה פי כמה יותר נוקשים מבכל מדינה אחרת.
      ברוב מדינות המערב על דברים שפה נפלו ראשי ממשלה בכלל לא היו כותבים עליהם בעיתון.
      ואם בארצות הברית היו אותם חוקים אז כל חברי הקונגרס והסנאט היו נמצאים מאחורי סורג ובריח.

      • לציוני מי שבור זה דווקא אתה. סעיפים ה' ו-ו' אצלך שגויים

        .., 06/06/09 12:05

        הצבאות המזרחיים אולי אכזריים אבל לא מרתיעים כי מבחינת ביצוע - ארגון, משמעת, יכולות, אסטרטגיה, אומץ ולא רק איומים, מודרניות של כלי המלחמה, כל מדינה מערבית שמה בכיס כל מדינה מזרחית מבחינת ניצחון בשדה הקרב (יש לך ספק מי ינצח במלחמה אנגליה/צרפת/גרמניה או מצרים/סוריה/לוב?

        השחיתות בארץ אכן מרקיעה שחקים ואין לה אח ורע במדינות מערביות - לא בגלל חוקים נוקשים אלה בגלל שיש הרבה הרבה יותר שחיתות. נבחרי הציבור בארץ כמו רוב האוכלוסיה לא שמעו על הוגנות ושמירת חוק כמו במדינות המערב ותאוות הבצע, הקומבינות, השוחד והשחיתות נפוצים כמו במדינות מזרחיות. במערב פוליטיקאי שהיה נמצא אשם בהאשמות שהפוליטיקאים שלנו נמצאו היה עף מיד ולצמיתות מכל תפקיד ציבורי, בארץ נראה שהבוחרים רק מתרשמים מה''שאקליות'' של המושחת במקום להוקיע אותו ולהעיף אותו הביתה.

      • לא אתייחס לכל מה שכתה (ל''ת)

        one, 06/06/09 12:06

      • לא אתייחס לכל מה שכתבת

        one, 06/06/09 12:07

        אבל לגבי השפה הדלה שיש גם בארה''ב אומר שחלק גדול מזה שם זה בגלל השחורים שגם הם בוא נאמר לא מערש התרבות המתקדמת. את אתה לא מדייק ולוקח דוגמא שדווקא מצדיקה את מה שאומר AVRON

      • ציוני אולי, חכם כנראה לא

        avron , 06/06/09 12:47

        גם הדיבור שלך נגוע בנמיכות קומה. בורות מלאה שנאה? על שום מה ולמה - כי הצגתי את האמת במערומיה?
        לא סתרת כלום. הטענה הראשונה שלך איני יודע על מה נתבססה. כשלונות הדור הצעיר בתחרויות מדעים פורסמו ברבים ומנסניוני הילדים לא יודעים כלום וכן המורים.
        ספרד, אנגלה, גרמניה ועוד כמוהם מצליחות בכדורגל העולמי ועל זה דיברתי בפרוש ,יותר מכל העולם ובטח מדינות לבנט.
        ליכלוך וזוהמה קשורים לתרבות ומוזיקה מזרחית משדרת אף היא אי תרבות, עילגות לשונית, רדידות מוזיקלית, שבלונות קבועות וחוסר מקוריות מינימלית.
        על יתר הטענות חבל להרחיב.
        כפי שאמרתי - אנו הולכים לאבדון בשל ההתמזרחות המזורזת והדימיון לשכננו הנחשלים.
        שום הטחת עלבונות לא תטייח עובדה מצערת זאת.

        • בואו נקרא לילד בשמו - תרבות מזרחית היא תרבות ערבית

          אלי מוסקו, 06/06/09 12:53

          אני לא יודע למה קוראים ליהודים שבאו מארצות ערב מזרחיים. הם לא מזרחיים, הם ערבי. יש ערבים נוצרים, יש ערבים מוסלמים ויש ערבים יהודים. התרבות שלהם והמוסיקה שלהם היא אותו דבר. הגינונים שלהם, היחס שלהם לנשים, המשפחה הפטריארכלית, המקום שהם נותנים ל''כבוד'', לאוכל, לטקסים הוא זהה.זה שעשרות אלפים קונים דיסקים מזרחיים לא הופך את המוסיקה הזאת למשהו שימי אלא רק משקף את הדמוגרפיה.

        • מסכימה עם כל מילה

          א, 06/06/09 13:01

          לצערי אמנם מסכימה עם כל מילה......

        • כואב כמה שאתה צודק

          שי, 06/06/09 13:40

          הכותרת של הכתבה צריכה להיות '' מיליארד זבובים אוכלים חרא...''''

        • אתה מבלבל בין שני דברים

          דווקא לא בקטע מזרחי, 06/06/09 14:31

          לצערי, אברון, נראה שחונכת לחשוב בסטריאוטיפים, ולייחס נחשלות וחוסר תרבות לעדות המזרח. זה כנראה מהבית ותמשיך לחשוב כך במסלול ידוע מראש כמו קטר שנוסע על מסילה, אלא אם תתגבר על העצלות המחשבתית שלך.
          אתה מבלבל בין תרבות עלית לבין תרבות עממית ומשווה ביניהן. זה דבר שאנשים חדי אבחנה ומבקרים רציניים לא עושים. האם החלופה לאייל גולן היא מוצרט? לא. כנראה שהחלופה היא מדונה. אם תנתח את השירים שלה תראה שגם הם בנויים בתבנית קבועה פחות או יותר, עם אותה רדידות לשונית ואותם עיבודים. מוסיקת פופ בכללה היא ז'אנר של תבניות קבועות. כל מפיק יאמר לך שהוא מחפש נוסחה מנצחת.
          ההשוואה הלא הוגנת הזו בין תרבות המונים לתרבות עלית מאפיינת את הביקורת שיש לכמה אשכנזים כלפי המזרחים. גם בטלוויזיה אתה רואה את החלוקה הסטריאוטיפית הלא הוגנת הזו. למשל, בין שפרה לבובליל. לא משווים בין פרופסור לפרופסור אלא בין פרופסור לירקן בשוק.
          אם עתידה של המדינה יקר לך, אתה חייב להתקומם נגד חוסר ההגינות הזו, כי היא מסתירה את הבעיות האמיתיות של החברה. הבעיות אינן מזרחיות ומערביות, אלא רצינות וחוסר רצינות. מערכת החינוך שלנו חולה, לא בגלל שהיא מזרחית, אלא בגלל השפלת המורים ואובדן סמכותם. הכדורגל גרוע לא בגלל השחקנים המזרחים (כל המאמנים הלאומיים היו אשכנזים, להזכירך), אלא בגלל חוסר גישה מקצועית מחמירה בכל מה שקשור לאימונים ולציפיות. יש מיליון סיבות אמיתיות לפיגור של ישראל בעולם והן לא קשורות לעדה אלא לחוסר גישה מקצועית מחמירה,
          אם באמת איכפת לך מהמצב, ונראה שכן, השתחרר מהדעות הקדומות שלך וחפש את הסיבות האמיתיות לחוסר ההצטיינות: אפליה תרבותית, הזדמנויות לא שוות בשוק העבודה, פרוטקציה, תקשורת עוינת ועוד. אלה מאפשרים לבינוניות להשתלט על חיינו ולא מאפשרים למצטיינים למצות את יכולתם.
          ובאשר למרגול, אין לך מושג כמה העברית שלה עשירה ונכונה. זה שהיא בוחרת לדבר ב''אחי'' ו''נשמה'' לא הופך את שפתה לשפת ביבים.

        • פשוט צודק! (ל''ת)

          פרנסואה אבוטבול, 06/06/09 15:23

        • הדבר היחידי המצער פה זה אתה סכיזואיד חולה בנפשו

          סוציולוג מתחיל, 06/06/09 15:27

          המציאות שונה ואתה שוגה באשליות חמורות:

          א. כשלון מוחלט בלימודים והחינוך בכלל והמדעים בעיקר, כן לימור לבנת היא מזרחית וכל שרי החינוך שהיו כולם מהמוצא שלך, כולל פקידי החינוך ברובם המכריע.
          ב. אדיוט, ישראל מעולם לא הצטיינה בספורט אם כבר רק מזרחים ורוסי אחד הביאו מדליות אולימפיות, אף אשכנזי לא השיג מדליה.
          ג. הברבריות המזרח אירופאית שלכם, זו המושחטת והמאפיונרית שהוקמה מראשית המדינה הרסה אןתה, ראיתי לא מעט נהגים אשכנזים חמומי מוח וברברים, היסודות שהוקמו מלכתחילה היו רעועים.
          ד. לא תגיע לרמת ההתמחות בשפה העברית של היוצרת מרגלית צנעני, לא מבחינת הדיקציה לא מבחינת ההגייה הנכונה ובטח ההבנה הכללית של השפה התנ''כית.
          ה. רוב נערי הפלזמות הם מצפון ת''א, רוב הגולנציקים והמגביניקים ובכלל רוב הקרביים הם מזרחים וחלקם רוסים.
          ו. שחיתות נוסח מפא''י ומדינות מזרח אירופה שלצערינו לא נעלמה.
          אכן דודו טופז והרצל שרצה להתנצר ניצחו בגדול, הקולוניאליסטים המערביים מונעים שלום עם עמי ערב, בגלל העוינות והמנטליות המתנשאת שלהם.
          אל תצנזרו נמאסתם!!!

        • רפובליקת ויימאר אחד לאחד.

          avron דרום ויקינגי פולש, 06/06/09 15:29

          הטענות של המוזיקה היללנית התרבות האוריינטלית ההורסת, שכחת שהמקור שלנו מפה, לטוב ולרע ובמיוחד לטוב!

          כל הניאדרטלים נמוכי המצח ואנשי השלג עם הנבוט, רע לכם תחזרו לארצותיכם, כנראה שהאקלים בארץ גורם לכם להזיות פארנואידיות.

        • מה שנכון, נכון. (ל''ת)

          פני הדור כפני הפיתה, 06/06/09 17:30

        • מר avron

          גלית, 06/06/09 17:47

          אתה לא גיסו של היטלר במיקרה?גזען מגעיל תתבייש לך הקנאה אוכלת אותך,קשה לך לראות אנשים מצליחים אז לך תקרא ביאליק,עם הצלחה לא מתווכחים בין אם זה מוצא חן בעינייך או לא וחוץ מזה מי שאל את דעתך בכלל בגלל אנשים כמוך יש שנאה בעולם וזה רק מוכיח שאהבה וחום כמו שיש לעדות המזרח שווה אלף טקסטים,או שפה גבוהה,אדם חסר רגש וקנאי חולני. אז כנס לחור ממנו יצאת.

        • לאשכנזים, שיתקעו לכם המזרחים בגרון! (ל''ת)

          מזרחי, 06/06/09 20:17

        • ככל שה''לבנט משתלט''

          ZAK, 06/06/09 21:36

          כך הגזענות האשכנזית הדוחה מתגלה במלוא כיעורה.
          עם גזעני שהושמד כמעט כליל בשואה פותח פה גדול ומכוער כנגד תרבות ''נכשלת''
          כל האנשים הטובים שהגיעו מאירופה חיו עד היום כמו מלכים על חשבונם של ערבים ויהודים ממוצא מזרחי. פתאום נמאס לאנשים ללקק ולאכול חרא אז מאשימים אותם בהשתלטות.

          הרי אם הייתם כה מערביים האירופאים היו משאירים אותכם שם. והרי אתם גם דומים להם.
          אז מה גרם להם להקיא את האשכנזים.
          אין בעיה לכבד את האשכנזים.
          אבל ריחה של הגזענות מסריח מיום ליום.
          וכל כלב ביג'י יאומו כמאמר הלבנטינים.

          השינאה ההתנשאות וחוסר היכולת של האשכנזים להשלים עם גירושם מאירופה ולבנות לעצמם זהות חדשה אמיתית היא זו שמפילה את המדינה.
          ואין סובלנות לגזענות מצד הגמוניסטים אשכנזים. אין!
          שולטים בכל תחום ונותנים למזרחים לשיר ולסלסל כי על הכסף והג'ובים בפוליטיקה והבעלות על כל מוקד כוח אמיתי לא יוותרו.

          מי רוצה להיות בראש מצעד הפזמונים.
          רוצים שוויון במקומות עבודה, באוניברסיטה
          בחינוך. רוצים שהגזענות הסמויה וחסרת המרפא תיפסק.
          לא רוצים לשיר. רוצים שוויון מלא.
          עוד כתבה ציונית בכיינית שמטרתה לחפות על העובדה שהאשכנזים הם אלו שמניעים את החוטים במדינה.
          את מי מנסים למרוח. די נמאס מהתקשורת.
          צנזרו את זה כרגיל

        • החיבור בין מזרחי לערבי

          זזרלדין, 06/06/09 23:44

          לא הצגת את האמת במערומיה. הצגת את השבלונה עתיקת היומין ,וחוסר המקוריות הארכאית שמחברת את הנחשלות המזרחית לשכננו. זוהי נמיכות הקומה שלך שנגועה בדעות קדומות ,גזעניות, מסוכנות, חסרות מקוריות מינמלית.

        • ומוזיקת רוק? מה איתה?

          עובדיה, 07/06/09 01:31

          הרי אחרי כל הופעה אתה יכול למצוא בקבוקי בירה וודקה ואלכוהוחל למינהו שבורים ומנופצים בחוץ, וסיגריות מעוכות על הרצפה... תוריד, תוריד ת'אף שלך כבר יא אפס! למה מה עשית בשביל המדינה שאתה מדבר?

    • כל מילה בסלע - המדינה אבודה. (ל''ת)

      ח' וע' - מבחיל, 06/06/09 12:18

    • תגובה

      רספוטין, 06/06/09 12:31

      לא רק שאתה צודק ,אתה אפילו רך מידי בדבריך.את התגובה שלי המערכת לא היתה מוכנה לפרסם,לכן קבל יישר כוח מכולנו.

      • רספוטין הכהן הסלאבי שנוצר בערבות השלג

        יהודי מזרחי עתיק שמולם שורשיו לא עזבו את האזור, 07/06/09 09:37

        חזור לאמא רוסיה, האזור הזה לא שייך וזר לך, פולש חוצפן ושחצן, תגיד תודה שהגעת לפה ושאתה לא חי במדינת עולם שלישית אמיתית באחד משטחי בריה''מ לשעבר במזרח אירופה, אתם מנסים רק להשתלט עלינו, עם התרבות הניאדרטלית הזרה ונחותה שלכם, אוי ואבוי לנו,אם הם יצליחו להרוס את התרבות האותנטית של העם היהודי, היה ניסיון כבר ב-48 ובכל מקרה הוא נכשל, דא''ג ג החזסידים שלכם הם כת יהודית ולא יהודים אמיתיים.

    • כח ההרתאה שלו? אתה אולי לא לבנטיני, ניאנדרטל אתה בטוח... (ל''ת)

      לבנטינית גאה, 06/06/09 13:14

      • לבנטינית גאה במה?

        AVRON, 08/06/09 13:54

        בזה שבאין מענה הולם, נטפלת לטעות סופר נדירה וחוגגת עליה את כל חגי ישראל.אני לעומת זאת גאה להיות אדם ניארדנטלי בכל רמח אברי גם כזה ששוגה פעם בעידן באיזה שגיאת כתיב איזוטרית. חבל שלא התייחסת לגופו של העינין והסברת למה להיות לבנטיני זה מקור לגאווה. אני סבור שלבנטיני זה מוקצה מחמת מאוס. (השיך נאסרללה הוא למשל לבנטיני טיפוסי). מוצא לך חן? ביי לבנטינית חמודות שלי והלואי ולא תטעי לעולם (כאמור ''תאות לאולם חוזרט''

    • יו ואתה נשמע גזען מפחיד!סוג של בריון צ'חצ'ח אשכנזי... (ל''ת)

      מםחיד שהגזענות עדיין קיימת בתוככנו..עצוב.., 06/06/09 13:37

    • כמה שאתה צודק ,רק שאני כתבתי את הדברים צינזרו אותי בגלל שאני מזרחי (ל''ת)

      מקופח, 06/06/09 14:53

    • ישראל תימחק מהמזרח התיכון

      אשכרה כל מילה בסלע, 06/06/09 15:21

      הפער ביננו ובין הערבים נסגר.
      כרגע זו מלחמה בין ערבים מוסלמים לבין ערבים בני דת משה. והם ינצחו כי הם רבים יותר.

    • כואב לומר מסכים עם AVRON.לכו לבתי הסוהר.90% מהכלואים מרוקאים. (ל''ת)

      יואב, 06/06/09 16:54

    • יא גזען תלמד לכתוב בלי שגיאות

      עובדיה, 07/06/09 01:28

      מה אתה משחק אותה, מרים ת'אף כאילו מה אתה? מבלבל ת'מוח!

    • בגלל אנשים גזענים רעים וצרי אופק כמוך, אנשים מהסוג של הטאליבן נוצרו...

      סוציולוג מתחיל, 07/06/09 09:57

      כקונטרה לרשעות ולגזענות של האימפריה הבריטית והקולוניאליזם בעבר שגרמו לאיסלאם להקצין ולהתעוות כבר 500, תתעורר ותריח את הקפה אידיוט, אנשים כמוך הרסו והורסים את הרקמה האנושית שמקשרת ביננו.

      http://www.pre-renaissance.com/scholars/ibn-khaldun.html

  • 4.

    מוזיקת אשפתות שחובה לאסור את השמעתה בחוק (ל''ת)

    גועל נפש לבנטיני, 06/06/09 09:47

    • אף אחד לא מכריח אותך לשמוע. (ל''ת)

      ganit66 , 07/06/09 08:36

  • 3.

    פריחתה של המוזיקה הים תיכונית, לא המזרחית

    אשכנזיה מתה, 06/06/09 09:39

    המוזיקה המזרחית האמיתית אפילו לא מתקרבת לז'אנר הרעשני והסתמי שפולש לכל אמצעי תחבורה היום וזה שזה מיינסטרים לא אומר שזה טוב אז די להתחנף!

  • 2.

    אולי עכשיו הם יפסיקו ליילל על קיפוח? (ל''ת)

    אשכנזיה, 06/06/09 09:28

  • 1.

    מוסיקה מזרחית זה בעצם מוסיקה ערבית - הערבים ניצחו

    מזורסקי, 06/06/09 09:22

    איך יכול פה מישהו לומר ''בובליל עשה טוב למזרחיים''. איך אדם פרימיטיבי בור וגס רוח יכול לעשות להם טוב.

    • גזען!

      ganit66 , 07/06/09 08:35

      מקווה שאין הרבה כמוך במדינה הקטנה שלנו אחרת אבדנו.

    • מזורסקי אתה צודק !!!!!!

      עדינה, 01/07/09 11:38

      פני המזרחים כפני בובליל וביתו.
      והמוסיקה שלהם זבל
      מסכימים אתך האלפינו ורביבתנו.