• 42.

    תיקון טעות

    ר, 23/07/12 04:21

    בעמ' 254 לא כתוב כלום על זה...

  • 41.

    חוק הפללת לקוחות הזנות - מחקר

    ימימה א., 12/04/12 11:22

    צדקנות לא תעזור כאן. הנה מחקר של המרכז לזכויות אדם באוניברסיטה של וושינגטון, על מה עושים החוקים האלה. אולי קצת פחות אידיאולוגיה וקצת יותר ידיעת עובדות יעזרו, אם למשל רוצים באמת לעזור לנשים פגועות, לא רק לדבר בשמן.
    http://rightswork.org/wp-content/uploads/2012/04/Issue-Paper-4.pdf

  • 40.

    אתם לא הגזמתם קצת ?

    קובי, 12/04/10 13:27

    איזה מדינה זו? סופר כותב סיפור..כבר הלבשתם עליו סיפור. אתם לא יכולים להינות מסיפור מבלי לנתח את האבא ואמא של הסופר.
    מזה מדינת סטאלין פה? צריך לחשוב עשר פעמים על מה כותבים סיפור?

  • 39.

    ולספר הרע מכוער ורדוד הזה עמוס עוז נתן יד! בושה וכלימה (ל''ת)

    קורן, 19/12/09 06:49

  • 38.

    חשפנית בבורסה

    מוניק, 24/11/09 17:50

    לא ניצול ולא נעליים, אף אחד לא מכריח אותי לעסוק בתחום ולא הגעתי ממשפחה במצוקה ולא הייתה לי ילדות הרוסה, אני נמצאת בתחום החשפנות כי אני רוצה כיון שאני נהניית ואוהבת את זה, אוהבת את הבמה, את המסגרת, את בעלי המקום שהם כמו משפחה מעולם לא קיבלתי קנס, מספיק ללכלך אותנו ולהעפיל צל על המקצוע הזה. לא קיים שום סוג של מגע מיני העובר על החוק במועדון הבורסה תגיעו ותיראו בעצמכם. עיתונאים וסופרים למינהם מתבלנים בפלפל מיותר כדי שהכתבה או הספר יצא להם יותר מעניין, זה הכל. שטויות במיץ עגבניות. גדי אחרי הכרות אישית שלי איתך לא נותר לי אלא לומר לך - חפש לך חיים.

  • 37.

    מה זה שייך לזנות? הספר הוא על חשפניות, לא על זונות (ל''ת)

    ב, 08/08/09 19:37

  • 36.

    הביקורת כאן היא בדיוק מה שגדי מחפש

    אחד שקרא קצת יותר, 31/05/09 18:07

    אם קראתם את המרד השפוף ואת ההבנה המעמיקה של גדי בעולם התודעה האנושית הייתם מבינים שלכתוב רומן שבתוכו מוכנסות כל רגשות האמפתיה של הסופר לתוכו זה פשוט האכלת הקורא בכפית. אני מאמין שכותבת המאמר לא צריכה ללתקוף את גדי אלא להשאיר רק את הטענות שלה כלפי המדינה והרשויות. העובדה שהסופר העמיק כל כך בתרבות הזו והציג לנו אותה בשפה שהיא מדברת בה ולא בצורה המתנשאת הצליחה לגרום לי לחוות את התרבות בצורה הרבה יותר אמיתית ולא אליטיסטית. אני מאוד מעריך את החשיפה של הסצנה הזו ואני תומך מאוד בכל האנשים שימשיכו את העבודה של גדי כמו כותבת המאמר שיפעלו( אני מקווה) לחיזוק מעמד האישה ובכלל לצמצום התרבות הקשה הזו.

  • 35.

    ולי יש פי אלף יותר הערכה לאנשים כמו כותבת המאמר שעושים למען החברה (ל''ת)

    מאשר ל''סופרים'' שעושים למען האגו והפרסום של עצמם, 30/05/09 07:40

  • 34.

    ולי יש פי אלף יותר הערכה לאנשים כמו כותבת המאמר שעושים למען החברה (ל''ת)

    מאשר ל''סופרים'' שעושים למען האגו והפרסום של עצמם, 30/05/09 07:20

  • 33.

    ספר נורא

    נטע, 27/05/09 12:53

    התאכזבתי מאוד!!
    ספר שובינסטי ורדוד מעין כמוהו.
    איפה ''דברים שאני לא מגלה'' ודברים שאני לא מגלה ליעל?''???

  • 32.

    מאמר מרתק וחשוב. יישר כוח! (ל''ת)

    הדס, 25/05/09 18:08

  • 31.

    גדי טאוב רוצה שיתנו לו להשיך לאונן בלי נקיפות מצפון (ל''ת)

    על סבלן של הבנות. הוא מגעיל אותי, 25/05/09 14:24

  • 30.

    עידית הראל שמש

    דנה, 24/05/09 20:59

    גם אני קראתי את הכתבה עם רענן שקד והזדעזעתי מהדברים שנאמרו ומחוסר הביקורתיות כלפיהם. תודה רבה לך על הביקורת החשובה מאוד.

  • 29.

    ניצול נשים- הטלויזיה מקדמת. אתפלא אם לא יצנזרו אותי.

    את צודקת בהחלט. זוועה שעושה את כולנו מפלצות., 24/05/09 20:55

    ניצול בני אדם ובמיוחד ילדים ונשים, כולל נורמה של ניצול מיני- זה מה שהטלויזיה מטמיעה, זהו העולם שנוח ומתאים לטלויזיה ולגורמים הכלכליים הגדולים לכפות עלינו. ראש עירית ח''א ושאר הפרסונות שציינת מבינים היטב שעליהם לשרת את אינטרסי הטלויזיה והגורמים שאותם היא משרתת, על מנת שמציאות החיים האיומה שכדאית לטלויזיה, בעליה, ולקוחותיה, עם כל אטריבוטיה, תמשיך ותסתאב.

  • 28.

    טאוב הראה שהוא לא באמת מתבונן בנשים- באיך הן מרגישות ובחלל בעיניים

    טאוב מאוד מאכזב, 24/05/09 18:43

    הוא רואה בהן רק משהו שהוא יכול לנצל ולהנות ממנו- כסחורה.

    את המצוקה שלהן הוא משמר ורוצה לעודד כי הוא נהנה ממנה.

    מי שראה אי פעם חשפנית והסתכל לא רק על הגוף שלה- ראה אדם שבור עם מבט של ריק בעיניים.

    מי שמוכן לנצל ולהתחכך בעבור כסף עם אישה במצוקה כזו- הוא פשוט אדם אטום וחסר רגשות.

    • איך אפשר לעשות להן את זה

      עיניים מתות, 25/05/09 10:39

      הלב כואב. באמת

  • 27.

    לפי תגובותיהם של רוב הגברים כאן

    מיואשת, 24/05/09 17:18

    צריך לשלוח לששת הבכירים שציינת לא את הספר אלא את המאמר החשוב שלך. הראל-שמש, אולי בצירוף צילומי העמודים הרלוונטיים.
    אני חוששת שההתגוננות האגרסיבית של צרכני הזנות או המפנטזים עליה מעידה על חוסר הבנה כה עמוק, שספק אם הנ''ל יבינו משהו אם לא ידחסו להם את העיקר עם משפך ישר למעמקי הגרון.

    • שוב, אני אומרת, שצריך לעשות להם את התרגיל

      שוש, 25/05/09 10:40

      הבא: כל מי שמדבר בכזו קלות לטובת חשפנות, איך היה מגיב אילו ביתו או אשתו היו עוסקות במלאכה.

      תמיד צריך לחשוב שהנשים הללו הן אמהות או ילדות של מישהו. זה נורא

  • 26.

    גדי טאוב ניסה לתאר עולם קר, בלי אמפתיה ורחמים לאנשים

    הא, 24/05/09 16:25

    ואת מתלוננת שהוא לא מביע אמפתיה ורחמים לחספניות.

    ביקורת מיותרת למדי.

  • 25.

    לא הבנתי מה הביקורת שלך

    ליה, 24/05/09 15:56

    את בעד הספר ואיך שטאוב הציג את הנשים? או שאת נגד

    יותר מדי ברבורים פחות מדי פואנטה.

    • ברור שנגד הספר, מה השאלה

      מיכאלה, 24/05/09 16:37

      זה ספר של בור, של גבר טיפוסי, שרואה רק את הסיפוק של הצרכים שלו. הז' שלו מוליך אותו בעולם, בלי להתחשב בנפש ובגוף של הנשים שנאלצות לשרת אותו

  • 24.

    כולנו סחורה והזמן שלנו הוא המוצר (ל''ת)

    מיקו, 24/05/09 14:59

  • 23.

    פמיניסטיות - הגזמתן! פמיניסטיות - נמאסתן! (ל''ת)

    גברי ישראל, 24/05/09 14:58

  • 22.

    התנועה הפציניסטית פוגעת באינטליגנציה של נשים בוגרות,בושה וחרפה

    שאבי מהעיריה , 24/05/09 14:43

    למה היא צריכה להחליט בנשים בוגרות יעסקו?

    • התנועה הפציניסטית הזו, זה משהו! (ל''ת)

      פציניסטית מן השורה, 24/05/09 16:37

  • 21.

    לא סתם זה המקצוע העתיק בעולם

    nadav, 24/05/09 14:24

    בלתי אפשרי למנוע מאישה שרוצה למכור את הדבר שלפעמים הוא היחיד שיש לה להציע.
    בלי זנות האלימות המינית תעלה פלאים.
    בקיצור כל דבר ששמאלנים נוגעים בו יתחרבש

    • עוד מיתוס של מפגרים

      וכן סתם, באמת סתם., 24/05/09 14:40

      המקצוע הראשון בעולם הוא מיילדת, אם כבר.

  • 20.

    לא ניצול ולא נעליים - יצאתי עם חשפנית

    דייב, 24/05/09 14:17

    פעם יצאתי עם חשפנית במיאמי שעשתה טונות של כסף ולמרות שהיא באה ממשפחה קשה ביותר עם אבא נרקומן ואמא אלכוהוליסטית - הבחירה להיכנס לתחום היה שלא מתוך כפייה אלא ממניע כלכלי (חמדני משהו),
    באותה מידה היא יכלה גם להיות מוכרת בחנות או מזכירה או כל דבר אחר אבל אז היא היתה צריכה להסתפק בפחות.
    בסופו של דבר הבנתי ממנה שרוב החשפניות נכנסות לתחום בשביל להרביץ מכה של כסף ולצאת תוך שנה שנתיים , אבל לרוע מזלם הם נשאבות לזה ולא מצליחות לצאת לעולם של שכר מינימום בעבודות אחרות.

    מה שניסיתי להגיד זה שלמרות שיש לחלק מהחשפניות רקע בעייתי הבחירה במקצוע לא נעשית בתור ברירת מחדל או בכפייה אלא מתוך בחירה, טובה או לא זה רק הם יגידו

  • 19.

    Counting

    Reader, 24/05/09 14:15

    Idit,
    Before writing a review, I suggest a basic learning of counting. There are only 5 names that you suggest should read the book, but for you they are 6. Do you still want me to take you seriously?

  • 18.

    אני עובד בקידוחי נפט\\דייג\\ניקוי רחובות. עבודה מסוכנת ומלוכלכת.

    משה, 24/05/09 14:09

    אף אישה לא מתעניינת בי. אז מה לעשות?

  • 17.

    ראיתי ברשת פוקס בטלוויזיה בארה''ב נשים שעובדות כחשפניות -

    חיים, 24/05/09 14:07

    ומרוצות מכל רגע, ומרוויחות מצוין.חלקן מפוטרות מתעשיית הפיננסים\\הייטק.
    טוב, שם אין ישראלים קמצנים ומציקנים.

    • מרוצות מכל רגע? think again

      עורכת דין, 24/05/09 14:38

      כמה מרוצה אפשר להיות כשאת סחורה?

  • 16.

    כדדאי לערוך מחקר גם על השיטה הנפוצה יותר, שבה רוב הזכרים

    ורדינה , 24/05/09 14:03

    שמצהירים על עצמם שהם "גברים" רוצים להפוך את הנשים לשפחות מין שלהם: שהיא תשלם את חלקה בהוצאות הכיבוד בדייט ולאחר מכן שתלך לספק אותו מינית. מי שאיננה חזקה "אוכלת" אותה. רק שינוי בהתנהגותן של הנשים לכיוון אסרטיבי יותר יוכל להוציא אותן ממעגל הסטנים הנצלני הזה.

    באשר לזונות - אילו הנהיגו צורך בהשגת רשיון
    להיות הורים - ייתכן שפסיכופטים וסוטים לא היו מקבלים רשיון ובכך היה פוחת באופן ניכר
    מספר הנשים האומללות שנזרקות לרחוב כי נולדו במקום הלא נכון להורים הלא נכונים.

    • בטעות כתבתי "מעגל סטנים". צריך להיות: "מעגל שטנים", כמובן. סליחה. (ל''ת)

      ורדינה , 24/05/09 14:04

  • 15.

    שמש בגבעון דום ומתי שמואלוף בעמק האילון

    אונקלוס, 24/05/09 13:56

    איזה דור חדש של מבקרים שהם ברמה של מורי דרך שאינם מפחדים לומר את האמת ואינם מסתתרים אין להם את הפחד של דור שקדם להם הראל שמש איזה שם יפה המשיכו לצליף כמו בימי קדם ויהי בימי שפוט השופטים להכות ברמאים ובנוכלים ללא פחד שלכם בקו האויב אונקלוס

  • 14.

    איזו כתבה חשובה! (ל''ת)

    יישר כח עידית, 24/05/09 13:48

  • 13.

    ד"ר טאוב - מוח וראיה צרים במיוחד - התואר לא משקף אינטליגנציה ...

    avre10 , 24/05/09 13:35

    בושה וכלימה שגבר ממשיך להנציח את העבדות והאינוס של נשים במאה ה-21 !
    יתכן ויש זונות או חשפניות שחפצו ב"מקצוע" מבחירה אישית וללא אילוצים (אני ממש מפקפק בכך - אבל נניח...)
    אבל - ללא ספק הרוב המוחלט שלהן הגיע ל"מקצוע" מתוך כפיה, שיעבוד, אינוס וכיוצ"ב תוארים - בשביל זה לא צריכים תואר של ד"ר...
    ספר כזה מעודד המשך עבדות הנשים וגרוע מזה - מהווה הצדקה לפעולותיהם של הגברים האומללים ש"נזקקים" לשרותיהן.

    • מקסימום ד''ר שקשוקה (ל''ת)

      איינע דוקטור, 24/05/09 14:38

  • 12.

    אמתלה לבקר במועדוני חשפנות

    בנצי, 24/05/09 13:32

    הוא רצה לבקר באופן תדיר במועדוני חשפנות
    אבל מה יעשה הבחור ? ייתפס עם מכנסיו למטה כמו מפקד חיל הים ? לא ולא הבחור חכם יותר יגיד זה רק לצורך כתיבת ספר ותו לא
    אני לא נהנה מלבדוק שהחשפנית לוקחת אותי מאחורי הפרגוד ומוצ__ת לי אני רק בודק מה השירותים הניתנים.
    כמו אדם שהולך ללמוד פסיכולוגיה בשביל לתקן את עצמו. ולקבל לגיטימציה שזה בשם המקצוע.

    • בדיוק. במשך שנים כנראה הרגיש דפוק

      אסתי, 24/05/09 14:39

      ואז אמר לעצמו, יאללה, נכתוב על זה ספר. אצא מגניב - אחד שלא מתבייש להודות שהולך למועדונים של נשים מסכנות. איחס, להקיא עליו!

  • 11.

    סופר? סתם כתב-חצר של הימין

    אחד, 24/05/09 13:07

    ספר דוחה ומקומם. רדוד, בורגני, עילג ומעיק. טאוב הוא סוג של דנקנר.

    • חחחח. מדויק ביותר (ל''ת)

      אחת, 24/05/09 13:17

      • תוציאי את מה שתקוע לך בגרון (ל''ת)

        אולי לא תהיה לך בעיה עם הגיית ח', 24/05/09 13:44

    • ''של הימין''? מי פה ימני? טאוב ימני? ממתי? או שכל מה שהוא רע הוא ''ימין''? (ל''ת)

      אחת, 24/05/09 18:58

  • 10.

    תקראו את הבלוג הזה בתפוז על הספר הזה

    אחד מהעבר, 24/05/09 12:42

    http://www.tapuz.co.il/Blog/ViewEntry.asp?EntryId=1479143&passok=yes

  • 9.

    האם זה דומה במשהו ל''קעקוע בנגקוק''? (ל''ת)

    דורון, 24/05/09 12:10

  • 8.

    סופר רדוד

    חיימקה , 24/05/09 11:56

    אראתי ספר אחד שלו והתרשמתי שמדובר בסופר רדוד ביותר וחבל על הזמן שמקדישים לו. יש הרבה יותר טובים!

    • בוא תכתוב ספרים

      דודו, 24/05/09 12:12

      אחרי תרד על אחרים.

      • אתה היחצ''ן של טאוב? (ל''ת)

        שושנה, 24/05/09 12:50

    • נכון, סתם בינוני ומטה. נהנה מתהילה (ל''ת)

      מבינה עניין, 24/05/09 12:19

      • חבל שלא נשאר חמוד כמו שהיה בימי תוכניות הילדים והנוער

        מרית, 24/05/09 12:51

        כמה התקלקל מאז

  • 7.

    בשביל חשפניות לא צריך מועדון יש שפע ברחוב

    לסגור את המועדונים, 24/05/09 11:56

    בשביל חשפניות לא צריך מועדון יש שפע ברחוב

  • 6.

    למה יש פמיניסטיות בעולם?

    רועי, 24/05/09 11:46

    למה? למה?
    מה עשינו רע?
    איך אני שונא את הצדקניות הללו.
    אולי תלכי לעבוד קצת בזנות, ככה תוכלי להכיר מקרוב את מנגנוני הניצול התת קרקעיים הפועלים בשירות הגברים על מנת לשמור על סדר הדברים הפטריאכלי והסדר העולמי השוביניסטי.
    למה כל דבר הוא ניצול ואלימות?
    מה קשה להבין שיכול להיות שיש נשים שנהנות להיות חשפניות? אולי אם התחום היה חוקי לא היו כל כך הרבה סרסורים ואלימות ועולם תחתון מעורב? אולי הנזק הכי גדול שנוצר לחשפניות וזונות מגיע מצדקניות כמוך???

    אה, וכל כך צפוי שלשם שלך יהיה 2 שמות משפחה...

    • יש נשים שנהנות מזה!!

      י, 24/05/09 13:29

      רק שהן בערך 4% מהנשים שעוסקות בכך, 4 מ100 וכל השאר רוצות לצאת ולא יכולות.

      אני בטוח שאתה תשלח את הבת שלך או אחותך לעבוד במקצוע.

    • תנחומים

      למשפחתך, 24/05/09 13:29

      על ראש הגנב בוער הכבע ושלך בוער ללא ספק.

      העובדה בשטח היא שכל ניסיון ביקורת על התופעה/ הספר הפך ל''צדקנות פמיניסטית'' כך שעל כולם בעולמך, ,רועי'', נגזר או לידום או להנהנן בהסכמה.

    • למה יש פמניסטיות בעולם? אולי כדי להגן על בתך או אחותך (ל''ת)

      אם בכלל אכפת לך מהן, 30/05/09 07:26

  • 5.

    אני עדיין מאוד מעריך את ד''ר טאוב

    יוני, 24/05/09 11:46

    אבל אני חושב שהוא טועה ועידית הראל-שמש צודקת.
    אנשים לא תמיד יודעים מה טוב להם ובד''כ כשהם נמצאים בסוג של מצב קשה שאין להם דרך לצאת ממנו הם אומרים שטוב להם ושזאת הבחירה שלהם.
    אני חושב שגם טאוב נפל למלכודת הזאת ואין לי ספק שהבחורות אמרו לו שטוב להם ושזה נראה לו אמין.

  • 4.

    אני לא מכיר פועל ניקיון שזוהי משרת חלומותיו

    יוסי, 24/05/09 11:25

    זה לא אומר שזאת עבודת כפייה. שכר החשפניות, למותר לציין, גבוה שבעתיים משכרו של פועל ניקיון וכרוך בעבודה הרבה פחות פיזית.

    • הרבה פחות פיזית?

      שלומית, 24/05/09 11:38

      קצת נסחפת.

    • לא הכול קשור לפיזיות

      מיכל ר., 24/05/09 11:40

      הפגיעות הנפשיות, הצלקות, אובדן הזהות, הבושה, הגועל.

      פועל ניקיון לא יכול לחטוף איידס ומחלות מין ולחטוף מכות, ולהיאנס.

      אז מי עובד יותר קשה?

      • סוביקטיבי

        לאוניד, 24/05/09 13:40

        הכל מאוד סוביקטיבי, הבושה והגועל למשל היא בפירוש תוצאה של סטיגמה שלילית המיוחסת לזנות, קרי אם בן אדם רואה בזנות עבודה נורמאלית הוא לא יסבול מבושה. (ראה ערך פונדקאות או סרוגייט).

        אני גם חושב שאת לא מספיק מכירה עבודה בניקיון (למשל בסופרים) וכמה השפלה, גועל ובושה כרוכה בה, דרך אגב גם בעבודה בניקיון ישנם סיכונים תברואתיים לא מעטים.
        כמובן שאף אדם לא אמור להאנס או לקבל מכות , ולכן טוב מאוד שיש איסור על סחר ועבירות אלימו ואותן יש לאכוף בחוזקה. אבל לא צריך לצבוע הכל באותו צבע על בסיס ססמאות ודמגוגיה.

    • אידיוט - תזיין אתה 20 גברים מגעילים ליום ... (ל''ת)

      avre10 , 24/05/09 13:37

  • 3.

    כל הגברים שמרוצים מחשפניות

    ליאורה, 24/05/09 11:22

    הייתי רוצה לראות איך הם היו מגיבים אילו האחיות שלהם היו עובדות במועדון חשפנות. זו כזו צביעות!

    • זה כל העניין , הן לא האחיות שלנו

      חיפאי, 24/05/09 11:56

      :)

    • אולי האחיות אינן מעניינות אותו. אבל, מה בנוגע לבנות שלו? (ל''ת)

      ורדינה , 24/05/09 14:08

  • 2.

    המיתוסים הם שלך

    יניב, 24/05/09 11:22

    תני לבחורות לעבוד

    • נכון, תנו לי לעבוד בשקט במועדון ''הבולבוליה'' (ל''ת)

      אמא של יניב, 24/05/09 11:55

    • לא זה לא יאומן!!!! פשוט סטייה מינית (ל''ת)

      שי, 24/05/09 12:06

  • 1.

    חבל

    יעל, 24/05/09 11:19

    פעם מאוד הערכתי את גדי טאוב.