• 87.

    אדם למברט הוא זמר מדהיםםם!הייתם מתים לשיר כמוהו!

    אורחת!, 23/03/10 18:58

    אדם הוא זמר מדהים!הוא שר מעולה!ולדעתי יש לו קריירה מבטיחה!וגם כריס אלן שר מדהים! אבל כתב\\כתבת אמורים לבוא עם דאה נתרלית..
    וכל מי שמלכלך שילך לעזזל!

    84. זה נכון לגמרה!!! אין עוד משהוא שיש לו את אותם יכולות כמו של אדם!!!1
    הייתם מתים לשיר כמוהוא!

    וחוץ מזה בכול מקום אוהבים או את אדם או את קריס!אני לא מבינה למה אי אפשר לאהוב את שתיהם...ולמה צריך כל הזמן להשבות בניהם???
    שתיהם זמרים מעולים!
    ושתיהם נותנים תנשמה שלהם בשירה!אי אפשר לאהוב ולפרגן לשתהם?!?!?!

  • 86.

    אדם למברט! זמר מדהים!!!!! 84.מסכימה איתך!זה נכון ב100 אחוז!

    אורחת, 23/03/10 18:46

    או קיי אז יש לי כמה דברים להגיד למי שכתבה את הכתבה הזאת! :

    1. אדם למברט הוא זמר מדהיםםם!וההופעה שלו על הבמה באותו ערב הייתה מדהימה ! והרבה אנשים היו מתים לשיר קמוהו!וקטע הזה שהוא פותח תפה זה רק קדי להגיע לסולם יותר גבוהה!...

    2.כתב\\ת אמורים לבוא עם דאה נתרלית...ואת ממש לא...לפי מה שאני הבנתי, את באה עם דאה מוקדמת שמתמודדים אחרים יותר טובים מאדם,לא שיש לי בעייה עם זה, אני חושבת שכולם שם זמרים מעולים...אבל אני חושבת שזה ממש לא בסדר...

  • 85.

    נו אז מי זכה?

    אמריקן איידול, 23/05/09 18:01

    מי לעזאזל זכה באמריקן איידול 8??????????

  • 84.

    אדם מלך .אף אחד לא מתקרב ליכולות שלו (ל''ת)

    חן, 22/05/09 16:01

  • 83.

    קריססססססססססססססססססססססס (ל''ת)

    מהפך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 21/05/09 11:07

  • 82.

    אתמול היה זבל

    מייק, USA, 20/05/09 19:07

    אבל השופטים כמובן מהללים, פעם את קריס ופעם את אדם.
    ברור שהם היו רוצים נצחון לאדם כי זה טוב לביזנס, של סיימון. אבל הוא צרחן מטורזן וזמר גרוע. כמובן שעדר הקטינות יצביע בעדו, אלא מה.
    פרט לרמת השירה הגרועה של שניהם, בחירת השירים היא מתחת לכל ביקורת, מי יכול לשמוע זבל כזה?!
    ההערה שלך בקשר לקארה היא מטופשת, אין לה שום אינטונציה והיא לא מדברת שטויות, להבדיל מפולה עבדול שמדברת שטויות ואוהבת כל שיר וכל ביצוע. מי זאת פאולה?

  • 81.

    אין לכם עורך? (ל''ת)

    מעיין ג., 20/05/09 11:56

  • 80.

    איזה שעמום, כמה מלל, הלכתי לאיבוד

    צופה נלהב, 20/05/09 11:56

    איך אפשר לקחת תוכנית טובה ולהפוך אותה לערימת מילים גבוהה מדי, שאפשר להירדם שלוש פעמים לפחות תוך כדי נבירה בה?

  • 79.

    גרפומניה שיוצרת פיהוק ארוך

    מיכלי, 20/05/09 11:54

    זה מה שקורה כשנותנים לפרחי-עיתונות אינטרנטית לכתוב טורים. מי זו הגבריאלה הזו? משעמם את ה...

  • 78.

    אדם מול פרדי מרקיורי?

    ויקי, 20/05/09 10:25

    לא היה ולא יהיה עוד פרדי.נקודה! יבואו רבים וטובים אבל איש מהם לא יוכל לעולם להחליף את פרדי האחד והיחיד!
    אני אוהבת את אדם למפרט .הוא מוכשר בטירוף סקסי יהודי כשר -כן כן למי שלא ידע ואולי אולי אחרי שיגמל מהצרחות המיותרות עווית הפה וחשיפת השקדים שלו -שווה ללהקת ''קווין '' לתת לו הזדמנות.בהצלחה בגמר אדם!

  • 77.

    טור יפה

    דני, 20/05/09 02:56

    אני מגיב לך כל שבוע וחושב שאת כותבת יפה מאוד.
    שמחתי גם שלא התחנפת לאדם כמו כותבים רבים אחרים והכרת בכך שהוא היה רע בחצי גמר. זה לא רק הוצאת הלשון אלא שהצליל שהוא מוציא הוא לא נעים כשהוא נמשך לאורך זמן וללא קשר לשיר שהוא שר.
    כשאדם הגיע לתוכנית היה לו קול אדיר אבל לא שליטה מספיק טובה בו, במובן שהוא נטה לצרחות. לאורך התוכנית הוא השתלט על הקול האדיר שלו וסיפר ביצועים גדולים ודווקא בחצי הוא שכח את כל זה, נראה קצת זחוח וצווחן.
    אני מקווה שבגמר הוא ייקח את עצמו ביידיים וייתן עוד הופעות מרגשות.
    אשר לכריס. הוא בחור חמוד עם הבנה מוזיקלית אדירה. כמו שכתבתי כאן - הוא המפיק המוזיקלי האולטמטיבי. אבל האמת היא שהקול שלו נורא חלש. ועדיין - עוד מופע צעקות של אדם וכריס יכול לזכות.

  • 76.

    אני בעד וכריס אלן

    Yaeli_Space , 19/05/09 23:51

    הצטערתי שדני גוקי הודח.
    כן... הייתי מעדיפה שאדם יודח.
    קשה לי להעריץ אנשים תלויי תסרוקת.
    פעם היא ,התסרוקת, יושבת לו על הראש בול והוא נראה חתיך ופעם הוטא נראה כמו דרגקינג לפני הופעה.

    נכון שהוא שר מדהים. אבל מי לא שר מדהים בשלבים הללו.אבל ממתי זה רק שירה, זה שואו כולל הכל.

  • 75.

    קראתי ונהנתי. כתוב טוב ומעניין (ל''ת)

    ארז, 19/05/09 15:49

  • 74.

    את יכולה לעשות טור על שירים נשכחים שלא הרבה מכירים

    סתם דיעה, 19/05/09 13:25

    לנתח את ההשפעה שלהם על אמנים עכשויים וכדומה

    יש לך טור נהדר

  • 73.

    הגמר

    מכורה, 19/05/09 12:40

    אני ממש מסכימה עם זה שאדם צריך לנצח כי בתכלס הוא הזמר הכי טוב העונה אבל אני ממש ממש לא מסכימה עם העלייה של כריס לגמר...
    אמריקן איידול זאת קודם כל תחרות שירה ולמרות שדיוויד קוק הוא מעבר למוזיקאי מדהים הוא גם זמר מדהים...אני חושבת שקודם כל השירה בתחרות חשובה ואז כל השאר ודיוויד קוק הצליח להוכיח שהוא טוב בהכל!!!
    בגלל זה אני חושבת שלכריס אין מה לעשות בגמר..הוא מוזיקאי טוב ומקורי וזמר בינוני יחסית...ודווקא השבוע אהבתי הרבה יותר את הביצועים של דני משל כריס ואדם ביחד...

    מחכה לגמר (מזל שדיוויד קוק בא להופיע)

  • 72.

    ככככככככריס הכי טוב,הלוואי וינצח!

    אתי, 19/05/09 02:38

    זה הטופ 2 הכי טוב שהיה באמריקן אידול!

  • 71.

    עם כל הכבוד לדיוויד קוק

    יעל, 18/05/09 20:54

    אם מסתכלים רק על מקוריות ולא על קול הראשון שבאמת התחיל עם זה להפוך שירים לשול ומקוריות לדעתי זה בלייק לואיס מהעונה השישית השיר הכי זכור הוא של בון ג'ובי u give love bad name והוא שינה עוד כמה שירים

    • צודק לחלוטין. זאת אחלה כותבת אבל עם סטיית דויד קוק. (ל''ת)

      Mosh, 20/05/09 02:57

  • 70.

    לגבי הראינות של השופטים ו''העדפתם'' לגוקי

    ורד, 17/05/09 18:34

    יכול מאוד להיות שזהו תרגיל שיווקי - להלחיץ את המעריצים ולגרום להם להצביע בטירוף לכריס.

  • 69.

    כתבה מעולה. תודה (ל''ת)

    נעם, 17/05/09 18:21

  • 68.

    המחליף האמיתי של קווין

    אבי, 17/05/09 16:09

    המחליף האמיתי זהו מיקה שאני פשוט שומע את פרדי בקולו יוצר מקורי ורענן באותו רוח של הלהקה שהקדימה את זמנה מה דעתכם?

  • 67.

    כתבה כייפית, תודה (ל''ת)

    מיטל, 17/05/09 16:02

  • 66.

    את כותבת נהדר והלואי שתשני את דעתך ותתני ביקורות על כוכב נולד ..

    assaf, 17/05/09 15:00

    אני כל שבוע קורא בשקיקה את מאמרייך . ותכננתי לכתוב לך שתכתבי על כוכב נולד ופתאום אני מגלה שאת לא מעוניינת , א. את לא ברשות עצמך בלבד אלא גם ברשות קוראייך ב. המתמודדים הישראלים לא אשמים בשופטיהם ..

    ומאוד מקוה שבכוכב נולד נראה התקדמות ויצירתיות מצד המתמודדים ..

  • 65.

    קווין לא נפרדה מהזמר שלה השבוע

    פארוק בולסרה, 17/05/09 14:25

    פול רודג'רס עזב אותם לפני כמה חודשים, לפני שבועיים הוא דיבר על זה ואמר את זה רשמית.

    יפה לנסות לקשור את זה אבל התזמון לא מי יודע מה.

    ברמה אחרת - כן אדם הוא היחיד שיכול נסות להכנס לנעליים של פרדי, ובגלל זה הוא לא יעשה את זה - מי שמוכשר כל כך לא רוצה להיות ממותג כWanna Be.

    מה שכן, בגמר הוא צריך לשיר את We Are The Champions שמתאים מאוד מבחינת המילים של הבתים עמצמם.

  • 64.

    כמה בלבולי מוח בדף אחד ??

    WTF, 17/05/09 12:43

    לא מבינה שום דבר במוזיקה .לא מבינה שום דבר באומנות ווקלית. לא מבינה שום דבר באמריקה.אם הייתי יכול הייתי מנשיל אותך מלכתוב כל דבר שקשור לתוכנית הכי מצליחה באמריקה.

  • 63.

    טור מאלף, תענוג לקרוא,

    ארז, 17/05/09 12:39

    אמנם אדם, שבאמת, אבל באמת - אין דברים כאלה - מתקרב לענקים כמו רוברט פלאנט וסטיבן טיילר - מתחיל להצטייר כ One Trick Pony - טוב, אולי Two-Trick Pony.

    בכריס קיים צ'ארם, ענווה ומוזיקליות יחודית המעלה תחושה שראינו רק חלק קטן ממה שהוא מסוגל לייצר.

    אז אני - מאחל לגמר איכותי. כך או כך - זכינו לעונה מצויינת.

    ארז

  • 62.

    לא יודע איך להגיד את זה...

    חירש, 17/05/09 11:33

    כנראה שאני באמת לא מבין כלום במוזיקה.
    מבחינתי השיר הראשון של כריס היה מצויין והשני גרם לי לחרוק שיניים בגלל הצעקות הצורמניות.
    יש לי בעיה רצינית גם עם אדם למברט - נכון, אפילו חירש כמוני רואה שיש לו יכולות גבוהות מאד. זה ממש לא אומר שצריך לאהוב אותו בפרט כשהוא עולה כל הזמן לשיא שלו וזי די מנדנד כבר. אבל מסתבר שאני באמת לא לבד. כל השופטים שאמורים להבין במוזיקה היו בעד המישקפופר והצופים זרקו אותו מהתחרות.

  • 61.

    גבריאלה בראון-קבלי עצה

    ארנון, 17/05/09 11:28

    כן,יש לי הצעה עבורך,או שתלמדי לכתוב בקצרה במקום לחזור שוב ושוב על אותם הדברים,או שתמצאי לך מקצוע אחר שיכבד אותך ואת קוראי האתר.ועוד משהו-אוהבת ושונאת הן מילים סוביקטיביות וממי שמיתיימר לבקר אני מצפה לשפה קצת יותר מקצועית.

  • 60.

    הטור הטוב ביותר העונה!

    Gal J Town, 17/05/09 11:14

    הייתי מאוהדי גוקי - הקול והמשקפיים. אינני מחבב עד עצם הרגע הזה את כפפות הנרקומן ולשון הלטאה של אדם, אף על פי שאי-אפשר שלא להסיר בפניו את הכובע - חיית במה מקצועית ומיומנת; במהלך העונה כעסתי אף רתחתי כאן על הליין הפרו-אדמי ועל הניתוחים הבטוחים-מדי-בעצמם והלא-מעוררים-מחשבה שלא הותירו מקום לדיון, רק לטוקבקים הצהרתיים מרגיזים וקטנוניים. הפעם חשתי שזה סיכום מלא להט לעונה שהתסריט שלה נכתב מראש, ושונָה תודות לחוכמת הציבור האמריקני. ניכרת בו, בטור, יותר מכול אהבת המוזיקה - הדבר שלשמו התכנסנו, זיק החיים שהוא-הוא השחקן הראשי של מטחנת הכסף המכוּנה ''מריקן איידול'' (עם כל הכבוד לעיניים של אדם). שמחתי על הפרגון לדיויד קוק שהביא לא רק מקוריות, תשוקה מאופקת ומגפי בוקרים מרופטים, אלא מידות יקרות כמו ענווה וטוּב. אני אוהב צניעות. ואני תקווה שהיא תנצח. יופי של טור. ודווקא יש לי כמה רעיונות מעניינים להמשך... ומה שיישאר לי מהעונה הזאת הוא דווקא What Hurts the Most שביצע דני גוקי. קלאסי, אולי בגלל זה פאסה...

    • לגבריאלה ו-GAL J TOWN

      brownsugar, 17/05/09 12:57

      תודה על הפירגון לקוק וההכרה בו כמתחרה והזוכה שהביא מימד נוסף וכ''כ חשוב לתחרות- לא מספיק להיות ווקליסט גדול ששר את אותו השיר באותו הביצוע, צריך להראות יכולות מוזיקליות, אומץ, יצירתיות והרבה הרבה לב ונשמה. לטעמי, הוא היה הרבה יותר מעניין אפילו ממנצחת גדולה כמו קרי אנדרווד, בטח יותר מעניין מאדם למברט, שנשען על אותו שטיק שבוע אחר שבוע.
      אני מאמינה שהוא היה יכול להוביל גם את העונה הנוכחית.

      • ללא ספק. (ל''ת)

        Gal J Town, 17/05/09 13:55

  • 59.

    לכריס יש סיכוי לנצח - הסבר בפנים

    יערה, 17/05/09 10:50

    בגלל שלאדם יש סגנון כל כך מסויים, סביר להניח שמי שאהב אותו הצביע לו מהתחלה ולעומת זאת, כל מי שהצביע בעבר לכל מיני אחרים שעפו כבר - יצביעו לכריס.
    שאגב, היה הפייבוריט שלי מתחילת העונה כשאף אחד לא ספר אותו. זו פעם ראשונה שהפייבוריט שלי שהוא תמיד האנדרדוג - מגיע לגמר. שיהיה בהצלחה!!!

  • 58.

    גבריאלה, יופי של טור

    נועה, 17/05/09 10:17

    עמוק, מקיף, כולל ועם אסמכתאות לכל דבר.
    אחד הטובים.

  • 57.

    מסכימה עם כל מילה

    עידית, 17/05/09 10:13

    אני חיבבתי את כריס אלן מההתחלה, הכנות שבות הלב שלו והכשרון המוסיקלי בלטו מעל ההופעות התיאטרליות של אדם למברט. שניהם מוכשרים, אבל... הפייבוריט שלי הוא כריס. בהצלחה!

  • 56.

    אוף, איזו חפירה- מה זה, עבודה סמינריונית ? (ל''ת)

    כולה אמריקן איידול., 17/05/09 10:07

  • 55.

    גבריאלה- מ ו ש ל ם !!!!!!!

    ניר, 17/05/09 10:04

    פשוט פוסט מושלם. אני מחשיב עצמי למבין עניין בבלוגים וחייב לומר שפוסט כזה משובח לא קראתי הרבה הרבה זמן. פשוט מדהים! רהוט, מעניין, מושקע, חכם ומבין עניין. רק תמשיכי ותמשיכי לכתוב!!!!!!!
    nrg- אסור לכם לוותר על גבריאלה בשום מחיר!!! היא ברמה שאין כמותה בארץ.

    המלצה שלי - הישרדות 19 האמריקאית בבוא העת. יהיה נחמד לשם שינוי שמשהוא יסקר את הדבר האמיתי ולא את הביזיון המקומי החולה.

  • 54.

    כרים ינציח

    מזל, 17/05/09 10:02

    יש לו קול יפה ןמרגש מאווד

  • 53.

    הבלוף הגדול של ''אמריקן איידול''

    ניק מרשל, 17/05/09 08:51

    מחפשים שם זמר שנראה כמו אלוהים ושר כמו שטן.

  • 52.

    מטרידה אותי העובדה......

    יוהאן, 17/05/09 08:43

    שבאמריקן איידול לא בוחרים את הזמר/ת ששרים הכי טוב ויפה.באמריקן איידול מחפשים כשרונות שאפשר למכור בעתיד.אם על הבמה עומד ''חנון''כמו דויד ארצ'ולטה ששר כמו אלוהים,אז אין לו סיכוי מול דויד קוק שנראה כמו זמר רוק שאפשר למכור אותו,והדגש הוא על ''למכור''.במילים אחרות:מפיקי אמריקן איידול אולי צריכים לחשוב בעתיד לסנן את כל החנונים בלי כל קשר לכישרונם המוזיקלי.עוד לא קרה שבאמריקן איידול זכה ''חנון'' או חנונה.בסה''כ,יש הרבה צביעות ב''אמריקן'' איידול.כמו שהיה ברור לי ולכולם שדני גוקי לא יכול להגיע לגמר בגלל מראהו המרובע.
    אגב,איזה מזל יש לנו שאמריקן איידול אינו משודר באחד מהערוצים המסחרים שלנו,ראיתם כמה פרסומות דופקים שם?הייתי משתגע.כך ויתרתי על ''24'' ששודר בערוץ 10 ,בגלל הפירסומות.

  • 51.

    כתבה מעולה, החכמתי ממנה. אל תשכחו שכריס אלן ניגן בפסנתר

    Chava, 17/05/09 08:32

    ברגש רב ואף ראו over @ over again את הידיים המעודנות והיפות שלו. ובשיר השני הוא ניגן על גיטרה ללא ליווי, צעד נורא אמיץ מצידו. אפילו סיימון קאוול נשאר פעור פה.
    אבל הפייבוריט שלי, מתחילת התכנית, מה לעשות, הוא אדם למברט היהודי שלנו. הוא פשוט גדול מהחיים, עם מנעד קול מזעזע סיפים. ונכון, הוא לא היה במיטבו אתמול, אז מה, הוא כבר הוכיח את עצמו. ישבתי אתמול במתח אטומי שחס וחלילה הוא לא יהיה בגמר. כי הרי האמריקאים God forbid עלולים לעשות לו דווקא...

  • 50.

    ''בשבוע אחד, המתמודדים צריכים לעשות את מה שכוכב ממוצע עושה בחודשים''

    רוקר, 17/05/09 08:32

    וואו, עוד רגע אני מוציא את הכינור ומתחיל לנגן מוסיקה עצובה. מסכנים...
    ותגידי, את באמת מתכוונת שהבדיחה הזו למברט יכול להכנס לנעליו של פרדי מרקורי??? פחחחחח

  • 49.

    מי את גבריאלה? כתבה משכנעת ביותר

    מי, 17/05/09 08:21

    סיכום מעולה. היה נחמד לו היית מסקרת תוכניות ישראליות כאלה, במידה והיו איכותיות יותר.
    אני וילדי הלא קטנים, מעריצים את אדם וכמוהו בשנה הקודמת את דיוויד קוק.
    איכזב מעט אתמול(ההופעה של אדם).
    המשיכי לכתוב ולסקר ואנו נמשיך לקרוא אותך

  • 48.

    מילות הערכה.

    צור, 17/05/09 07:59

    כתבה מושקעת מעניינת ממשיכה סיקור כזה לאורך כול העונה. כן הייתי שמח לראות סיקור דומה על כוכב נולד הישראלי. למרות ההפקה הנצלנית וחסרת הגבולות (שהיא לדעתי הבעייה העיקרית של התוכנית בארץ). משום שבשתי התוכניות (הראליטי היחידים שבהם אני צופה ממש) יש גם כשרונות מוזיקליים אמיתיים) ששווה לתת להם התיחסות ראויה.

  • 47.

    תוכנית קריוקי שיש בה מקוריות ואומנות כמו בעטיפת מסטיק.... (ל''ת)

    עמית, 17/05/09 07:56

  • 46.

    כריס ינצח בגלל שהוא נבנה בתוכנית.

    DMAN, 17/05/09 07:51

    כשרואים את המתמודדים חוזרים לערים שלהם, החזרה של אדם הכי פחות מרגשת, הכי מקצועית,הכי מרגיש ''אני עושה את זה כבר 10 שנים''.
    כריס ואפילו גוקי היו פשוט בהלם מגודל המעמד.
    ולכן כריס ינצח כי זה מה שיכריע, ההתרגשות עם האדם שזה חדש לו, שנבנה בתכנית עצמה.
    אדם ירגיש לאנשים כזמר מקצועי שבא לתכנית שבונה זמרים.
    בגמר אדם יתן עוד הופעות ,עם אותה רמת התרגשות.
    כריס יראה שהוא פשוט לא מאמין שהוא נמצא במקום הזה...
    אני רק מקווה שיהיה גמר טוב.
    חבל שמתוך ה-3 שירים אחד זה בחירת מפיק (שוב פוטנציאל להתערבות הפקה) ואחד שיר חדש וטיפשי (שכבר אפשר להגיד שלא מתאים לאדם,אני שר לד זפלין כמו המקור'',למברט)

  • 45.

    עצה לעתיד: Get a Life (ל''ת)

    גיל, תל-אביב, 17/05/09 07:43

  • 44.

    מה עם התייחסות לשיר שפאולה בחרה לגוקי????

    DMAN, 17/05/09 07:36

    אני לא אהבתי את גוקי מההתחלה,מודה.
    מלוקק שרוכב על סיפור אישי (אם זה בשירים או בג'סטות קטנות במהלך ההופעה).
    אבל השיר שפאולה בחרה לו פשוט גמרה לו את העונה.
    זה כלכך לא פייר שפאולה שהיא השופטת הכי הזויה והכי לא מקצועית מכולם בוחרת למתמודד מסויים.
    מי שחושב שההפקה רצתה את גוקי טועה.
    אם ההפקה היתה רוצה את גוקי ,היא לא הייתה נותנת לפאולה לבחור שיר שהרוב לא מכירים לעומת השיר של כריס ובטח ובטח של אדם(שהיה פשוט ביצוע גרוע בדיוק כמו שתארת בטור)

  • 43.

    כריס יותר מאדם?!?! (ל''ת)

    להכיר בכשרון, 17/05/09 07:27

  • 42.

    התחלתי לקרוא אבל איפשהו כבר נרדדמתי...

    אריאל, 17/05/09 04:46

    וזה לא משום שהכתבה משעממת (לפחות לא החלק שהספקתי לקרוא), אלא בגלל שזה אחת הכתבות הארוכות שראיתי בחיי!!!
    גבריאלה, את חופרת!!!!!!

  • 41.

    Try the X-Factor it's much better

    Shir, 17/05/09 04:24

    It's British

  • 40.

    Try the X-Factor it's much better

    Shir, 17/05/09 03:48

    It's British

  • 39.

    הביצוע-אבל אני אוהבת את כריס: הוא אמין, משכנע שזה הוא, ולא שייאוו.

    ראיתי חלק מהביצוע של כריס עם פסנתר ולא אהבתי את, 17/05/09 03:23

    הפוך מאדם שבאמת יש לו קול ויכולות מהממות, אבל הוא הצגה, ולא מאורגנת באופן אנושי, אלא באיזשהו אופן מיכני. גם זה שהוא 'כמו' אלביס חלקית, זה סימפטומטי, ולא לטובה- לדעת האמריקנים כמובן זה לטובה. הרבה אמריקנים כיום, אין להם משהו אישי ברור משלהם, כתוצאה מהדרך הממוסחרת בה הם גדלים, ואדם לא התגבר על זה- להפך, מהעדר אישיות ברורה הוא עושה קריירה- את זה האמריקאים אוהבים יותר מאשר אישיות בנוסח המודרני- הומני 'הישן' כמו כריס.

  • 38.

    יופי של כתבה, תודה :-) (ל''ת)

    יובל, 17/05/09 03:08

  • 37.

    גבריאלה את צודקת - כוכב נולד אחת התוכניות המבחילות בעיקר בגלל צביקה הד

    לא תמימה ולא טובה, 17/05/09 02:13

    מזל ש SO YOU THINK YOU CAN DANCE
    מתחילה שבוע הבא - אחרת מה היינו עושים?

    והוצאת לי את המילים מהפה לגבי כוכב נולד - אם צביקה הדר זה הפרצוף של המדינה וזה מה שמבדר אותה, אין לי אלא לשלוח את תנחומי.

  • 36.

    אני ממש לא מבינה למה מתלהבים מאדם

    סיון, 17/05/09 01:45

    האמת שראיתי לפני כמה שבועות כמה פרקים וקלטתי את כריס אלן וממש אהבתי אותו!
    אני בכלל לא מבינה ממה יש להתלהב מאדם הפרצופים שלו בשיר וואן הלשון שיוצאת החוצה וההתלכות שלו על הבמה רואים שהוא יותר מידי מתאמץ ומשתדל וזה לא בא לו בכלל טבעי מה שהורס את ההופעה... וחבל
    אולי פיספסתי את שאר הביצועים שלו העונה אז אני לא יכולה לשפוט לקראת הסוף.

    פסוקו של עניין: כריס בהצלחה!!!

    • איטס א סינגינג קומפטישיין...

      אני, 17/05/09 02:25

      הלשון המזעזעת שיוצאת לו היא סך הכל עוד חלק מטכניקה להגיע לצליל מסויים. יחד עם זאת, לא כל מי שמוציא את הלשון כך, אכן יכול להגיע לצליל הנכון אליו היה רוצה להגיע.

      ואת צודקת, מה שיוצא לו מהפה זה אכן לא טבעי, זה פנומונלי.

      רצוי וכדאי שתעשי קצת שעורי בית.

  • 35.

    אחלה כתבה

    אחותשל, 17/05/09 01:44

    רק רציתי להגיד כמה דברים. קודם כל אדם מדהים, לא רק מבחינת שירה וכו', אלא מהבחינה שהוא כל הזמן מודה ומפרגן לאנשים שסביבו, אם זה מי שעזר לו בעיבוד, אם זה ללהקה, אם זה למילים של השיר שנבחר עבורו ואם זה למתמודדים האחרים. זה כ''כ מקסים בעיני, הוא כ''כ מקסים בעיני בקטע הזה, שזה מדהים.

    אני דווקא אהבתי את הגירסא שלו ל''one'', לקח לי האזנה או שתיים או שבע להרגע מהעובדה שהוא שינה את השיר הקלאסי, שלא נגיד ההמנון הזה, ועוד מלהקה שבזמנו היתה הלהקה הכי אהובה עלי ביקום, עד שהתחילה להתקלקל אנושות, אבל אהבתי. מאוד. המון נרגש.

    את קריס אהבתי כבר מה-36, הוא חמוד. ומאוד מוכשר, גם אם אין לו קול גדול, הוא עדיין אמיתי לעצמו ונותן מאה אחוז. אני שמחה שהוא בפיינלס ולא דני. דני לא המריא, למרות שיש לו קול טוב. אין לו את ה''זה'' פקטור.

    ואת צודקת ולא צודקת לחלוטין לגבי קוק. הוא שינה את התחרות, אבל היה מי שבא לפניו שגרם לו להבחן (כמו דוטרי ובלייק, ואני בטוחה שבו בייס הוא זה שגרם לדוטרי להיבחן), והוא זה שגרם לאדם להבחן, אז יש כאן אבולוציה, לאו דווקא שינוי מהותי ספציפי שקרה רק בעונה אחת. מה שכן, הניצחון שלו - של קוק - בהחלט שינה הכל.

    שני הפיינליסטים השנה טובים. אבל עדיין, לדעתי, אדם צריך לזכות.

    לגבי מה את יכולה לעשות אחרי זה? האמת, מה שאת רוצה. אני חושבת שדווקא טור ציני על כוכב נולד הוא די הכרחי...

  • 34.

    גבריאלה אהבת חיי!

    קובלר , 17/05/09 00:28

    קודם כל מסכים עם כל מילה בקשר לקוק! הוא הגדול שבזוכיי אמריקן איידול! בקשר לדני אני פשוט רציתי שיעוף כבר מהטופ 5 (לא שלא רציתי לפניי זה אבל היו אחרים שרציתי יותר כמו ליל ואנופ). כריס מהפעם שהוא שר את make you feel my love של דילן הבנתי שהוא המוזיקאי של השנה ואת המוזיקאים אני בדרך כלל מעדיף על הזמרים, כמו את קוק על ארצ'ולטה וגם השנה העדפתי את כריס על אדם אבל לעומת שנה שעברה שקוק בכל ערב היה טוב יותר מארצ'ולטה אדם היה יותר טוב ברוב התכניות ואחריי שביום רביעי קראתי בויקי שכריס בחר את הארטלס התאכזבתי ממנו ורציתי שיעוף.. הביצוע שלו לשיר היה באמת יותר טוב מהמקור אבל לא כמו שהשופטים אמרו כי זה פשוט לא שיר טוב!! ובשר לאדם את one הוא אתחיל טוב אבל אחריי 20 שניות כל מה שיכולת לשמוע זה צרחות ואת cryin, שמיום רביעי אני מחכה לשמוע איך זה ישמע, לא היה צריך לחכות 20 שניות... רק צרחות!!!! שיהיה ברור אדם טוב יותר מכריס ומגיע לו לזכות אבל הייתה פשוט תכנית ברמה בינונית השבוע וליבי אני רוצה שריס יזכה, למרות שאין לזה סיכוי.

    • נכון- כריס הוא קודם כל מוסיקאי מוכשר

      עידית, 21/05/09 10:14

      ואדם יותר בקטע של שואו מטורף, over the top

  • 33.

    אדם הוא זמר הרבה יותר טוב מכריס ויש לו יותר פוטנציאל

    מישהי, 17/05/09 00:13

    להיות בסביבה גם בעוד עשר שנים.
    אני מקווה שאדם יזכה

  • 32.

    פשוט אל תכתבי שום דבר

    תום, 17/05/09 00:09

    תעשי טובה לכולכנו ותנצלי את המחשב שלך לדברים אחרים ולא לכתיבת טורים רדודים

    • תום הטומטום - אולי אתה תעשה לכולנו טובה ולא תכתוב שום דבר?

      אחת, 17/05/09 02:16

      ואם זה כלכך רדוד אז למה אתה מבזבז את זמנך,
      קורא יותר מטור אחד ועוד משקיע בכתיבת תגובה.

  • 31.

    גבריאלה, מה אם קצת קרדיט לEW?

    אני! , 16/05/09 23:51

    את לוקחת די הרבה מידע משם..

    ולא יודעת מה תעשי אחרי זה,
    מה שבטוח, אני רוצה כתבה ענקית על
    אדם, אחרי הגמר..

    • מסכימה לגבי EW

      שחר, 16/05/09 23:59

      כתבות וקליפים מבריקים.

    • מייקל סלזק מ-EW מעולה

      גבי, 17/05/09 01:23

      אני יכולה להצביע על שני רעיונות בטור הזה שבהחלט קיבלתי ממייקל סלזק (המשוואה של אדם עם Ring of Fire מול כריס עם SWHFTM - וההקשר של השיר למשבר הכלכלי; ושתי האכסיומות שכריס ניפץ ב-Heartless).

      אני קוראת בקביעות את הטור של סלזק, את הבלוג של אן פאוורס בלוס אנג'לס טיימס, הטור של ג'וסף באנקס ב-Foxes on Idol, והבלוג החי ב-mtv.com (שהוא, אגב, הדבר הכי מצחיק שיש באיידול).

      כמובן שאני מושפעת גם מדברים שאני קוראת - זה נקרא הפריה, וזו המטרה של דעות בכלל. אבל בסופו של דבר, הדעות שאני מציגה הן שלי וההדגשים הם שלי והמבנה הוא שלי. הטור הזה (המאד ארוך הפעם, אני מודה) בסופו של דבר שונה מכל המוזכרים - וזה לא הוגן לומר שאני ''לוקחת די הרבה מידע'' מ-EW או כל אחד אחר.

      • האמת שזה הפריע לי עוד

        אני! , 17/05/09 01:58

        משבוע שעבר בעיקר אם "הגו לגוקי",
        התכוונתי להגיד שאת לוקחת משם רעיונות,
        לא רק לטור הזה..
        בלי שום קשר אני מאוד אוהבת את כל מה שאת כותבת, כל הכתבות בארץ על הנושא דיי מעפנות,
        וכן, מיקל סלזק מלך, אין ספק,
        וגם קריסטין.

      • הכל מצויין, אוהבים אותך

        שחר, 17/05/09 02:00

        אני נהנית גם מסלזק וגם מהטור שלך. זה נהדר לקרוא מישהי שבקיאה ומכורה כמוני .
        הבחור מMTV מצחיק, אבל הסרטונים של איידולטרי ב EW הם הדבר הכי היסטרי והכי שווה שיש. ממליצה לך בחום.

  • 30.

    תודה, כתבה כיפית. למה אין לינקים לכל השירים שאת מזכירה כאן? (ל''ת)

    קישורים בבקשה (-:, 16/05/09 23:32

  • 29.

    תסקרי את ''פרויקט מסלול'' הישראלי שתיכף עלה

    חובב ריאלטי, 16/05/09 23:11

    פוטנציאל טראש מטורף!!!

  • 28.

    טור מעולה, מסכימה עם הכל (ל''ת)

    גל, 16/05/09 22:35

  • 27.

    hikansu la link haze

    moody, 16/05/09 22:31

    http://www.youtube.com/watch?v=aNb2Qsh0F_Q

  • 26.

    מלכה אמיתית לא עוזבת!!!

    את לא פורשת!!!, 16/05/09 22:13

    עיזבי אדם כריס את לא עוזבת אותנו!!!
    ודווקא בגלל שאת לא אוהבת את כוכב נולד
    את חייבת לכתוב עליו - איך נסתדר עם זיוני השכל של העונה הישראלית בלי השנינות המעולה שלך?!?!?!?

    ולעיניין העונה...
    בהצלחה חשבתי שדני גוקי יהייה הדוד קוק של העונה - לשניהם היה את הקול המחוספס
    מהר מאוד (תוכנית האופלן הראשונה) כבר עברתי למחנה אדם אלביס למברט!

    המועמד השני שאהבתי היה כריס שאכן הוכיח יצירתיות ואיכות קולית מדהימה - אגב איך עוד לא רואים את הדמיון הסגנוני לאנריקו אגלסיאס?!?!?!

    גם אני השבוע הייתי מאוכזב קצת מאדם, הביצוע לONE היה סבר בלבד ושלא באשמתו (בהקלטת האולפן הוא בכלל מפשל כשהוא לא לקוח את השיר לשיא כמו שרק הוא יודע)

    בCRYIN הוא בכלל מפשל עם עיבוד מזעזע!!!
    אם הוא רוצה לזכות הוא חייב חייב חייב
    להמם את כולם!!! אחרת פשוט מיותר
    אגב, תודה על כך ששמת לב על הזמרת ליווי המזעזעת שהרסה לו ולנו את השיר (לרגע חשבתי שזו היתה השכנה ששלי שרה בקולי קולות)

    אגב קריירה - אגם נכנס למשבצת ריקה של אומן שיודע לייצר רוק אמיתי של שנות ה 70 וגלאם רוק של ה80 מה שחסר היום בשוק והוא יכול להיות בזה ענק!!!
    (קארה לשם שינוי אמרה זאת בביקורת חכמה בודדת שהתפלקה לה - נו גם תרנגול עיוור מוצא לפעמים גרגר)

    לגבי ביצוע של אדם לQUEEN - הלוואי!!!!
    לא יודע אם רפסודיה זה הכי הכי מתאים לו...
    אני חושב שאם הוא כבר הולך עד הוסף אז שילך עד הסוף - We are the champions

    מחזיק אצבעות לאדם!!!
    (האם אצליח להתאפק לא להציץ באתר לפני השידור בשישי - זו השאלה הגדולה)

  • 25.

    אהבתי את הכתבה מאוד :)

    ענבר, 16/05/09 22:06

    אני מסכימה עם כל מה שאמרת וכיף לי לקרוא סוף סוף פירגון לכריס :)
    ורק העלת לי את הרצון שהוא יזכה, כי באמת מגיע לו!
    גם עם מה שכתבת על דני.. אני דיי לא סבלתי אותו בגלל כל הפימפום שעשו לו, אבל ממש ריחמתי עליו בוידאו של ההומקמינג ואפילו אמרתי לעצמי שלא בא לי שידיחו אותו [מזל שאף אחד לא שמע את זה]
    וגם כל מה שכתבת על דיוויד, היה לי כיף לקרוא :) אני עדיין חושבת שאין ולא יהיה איידול יותר טוב ממנו, גם מבחינת השירה וגם מבחינת האופי והוא באמת השאיר את החותם שלו.
    בקיצור, מאוד אהבתי :)
    ואם יבוא לך לסקר מידי פעם את ההופעות של המתמודדים מהסיבוב הופעות שיהיה להם בקיץ, ניראלי שזה יהיה ראיון לטור.
    אני בכל אופן ישמח לקרוא

  • 24.

    גבריאלה, את חייבת לכתוב על כוכב נולד!!!

    אייל, 16/05/09 22:05

    גבריאלה - כרגיל, טור מהנה ביותר.
    כמה הערות קטנות -
    לגבי סירובך לכתוב על כוכב נולד - מה אכפת לך מהמנחים או השופטים? תכתבי רק על המתמודדים. האמת, הסירוב שלך קצת מעליב ומזלזל לא רק במוזיקאים שיתחרו השנה (ותמיד יש אומנים טובים לכתוב עליהם), אלא גם בנו - ציבור הקוראים שלך. לא מתאים לך!!!

    דבר שני, אם עוד פעם אחת אני אשמע מישהו שאומר שהביצוע של כריס ל- Heartless הוא יותר טוב מהמקור, אני לא יודע מה אני אעשה.
    זה כל כך לא הגיוני להגיד ש- cover שמישהו עושה יותר טובה מהמקור. הרי אם לא היה המקור אז גם לא היה ה- cover. זה פשוט דיון שאין לו כל מקום בעולם המוזיקה.
    מה שכן, אפשר לבוא ולהעריך מישהו על החשיבה המוזיקלית שלו, על המקוריות ועל התעוזה בלקחת שיר מוכר ולבצע אותו בצורה שונה, אבל להגיד שהוא יותר טוב מהמקור, זה לא הגיוני בכלל. חבל שלא הערת על כך.

    • הביצוע של כריס ל- Heartless הוא יותר טוב מהמקור. (ל''ת)

      m, 17/05/09 02:08

  • 23.

    כרגיל מדוייק ומשקף, שאפו! רק שבענין המקוריות

    יוסי, 16/05/09 21:51

    זו מתבאטת בעיקר באימוץ גירסאות שיצרו אמנים אחרים - קריס קורנל במקרה בילי ג'ין ודילאנה במקרה רינג אוף פייר.

    עם כל הכבוד יש הבדל בין הלחנה/עיבוד לאימוץ.

    • לעניין המקוריות

      נעמי, 17/05/09 13:51

      ''איידול'' היא מטבעה תוכנית שנשענת על חומרים לא מקוריים, על יכולת לשיר יצירה של מישהו אחר. אבל במקרים כמו של בילי ג'ין או RING OF FIRE, מדובר בגירסה שפחות מוכרת לציבור הרחב, והמתמודדים התאמצו למצוא אותה, הכינו שיעורי בית, והביאו אותה לתשומת לב הקהל.
      אולי זו לא ''מקוריות'' לשמה, אבל לפחות בבחירה שכזאת ניכר מאמץ לחפש משהו מעניין ויציאה מגבולות הביצוע המובן מאליו.

  • 22.

    טור מעולה !!

    צופה, 16/05/09 21:43

    כריס כזה חמוד...

    ואליסון מעולה !

  • 21.

    כתבה ארוכה ארוכה ולא תורמת בשיט! כאב ראש.

    צופה, 16/05/09 21:42

    ואני לא חובב של דני, אבל בחייאת, כריס??? מי זה הפיצ'ר הזה?? אוי ואבוי, אדם אוכל אותו בלי מלח, וגם דני. ואם הוא,כריס, במקרה יזכה זה יוכיח סופית איפה נמצאת המוסיקה היום (בידיים של בנות 12 חרמניות) וכמה קשה יהיה לה להתרומם.

    • ילדות בנות 12 חרמניות מעדיפות את אדם

      קובלר , 17/05/09 00:38

      כריס הוא האיכותי של השנה... זה שלא הבנת את זה מצביעה קצת על על איכות טעם המוזיקה שלך... כריס שקט מרגש ומעבד, לפי התיאור הזה האנשים שמצביעים לו צריכים להיות בניי 50+. אדם לעומת זאת, מפרק צורח ומשקיע ,כמו שהכתבה אומרת, יותר מידיי בלשבוש לפי התיאור הזה האנשים שצריכים להצביע לו ילדות כיתה ו' עם גשר בשיניים... אדם טוב יותר מכריס אין ויכוח אבל לפי דעתי משיכול להצליח יותר בעולם המוזיקה עכשיו זה ללא ספק כריס כי אדם יצטרך לעבוד עם מפיק מוזיקלי כמה שנים עד לאלבום

      • בלבולי ביצים...

        הילה, 17/05/09 13:14

        לא מעבר!

      • אדם מוכן ובשל לאלבום וסיבוב הופעות עולמי, כריס בשל לצ'ולנט במקרה הטוב! (ל''ת)

        צופה, 20/05/09 19:18

  • 20.

    קצת סדר בבלאגן...

    הילה, 16/05/09 21:41

    נתחיל מזה שצדקת בנוגע לביצוע השני של אדם -Cryin של אירוסמית' שנפגם קשות בגלל זמרת הליווי שבלעה את אדם עם קולה, ובווליום מטורף. אני בטוחה שאנשי הסאונד חטפו טוב טוב על הראש, ואולי ימצאו את עצמם מחוסרי עבודה עכשיו (הלוואי, כי מגיע להם!). להרוס בשלב כל כך קריטי את הסאונד, זה במפורש לפגום בסיכויים של אדם לעלות לגמר. מקומם!! (מזל שלא כך קרה, ואדם בגמר).

    ונעבור ל- ONE של יו2 שאני ממש ממש לא מסכימה איתך. אני חושבת שהביצוע של אדם היה לעילא בהתחשב בזמן הקצר שהוקצה לשיר היחסית ארוך הזה. אדם היה ענק, ריגש ועניין הלשון רחוק מלהיות דוחה. זאת טכניקה נטו. הקהל שאג כי אדם היה מעולה. כשאדם פחות במיטבו, שומעים את זה בקהל, פשוט שומעים שהוא מתלהב פחות. הקהל שיושב באולם סופג את הביצוע בצורה הטובה ביותר, והוא בדרך כלל אינדיקציה לביצוע מוצלח או פחות מוצלח.

    ונעבור לגמר שחששתי ממנו מלכתחילה - אדם בגמר מול קריס זה גרוע עבור אדם. קריס יקבל את הקולות שלו ואת הקולות של דני גוקי (ושונאי אדם שכוללים הומופובים, נוצרים אוונגליסטים וכד'), ואם בפיינל 3 היה הבדל של מליון קולות בלבד (מתוך 88 מליון קולות), גם אם היתרון היה של אדם, זה כבר ממש לא משנה. מספר הקולות שיתקבלו ממאוכזבי גוקי, ינעל את הנצחון של קריס, וזה אבסורד ועצוב מאד.

    אבל, אם בודקים בסקרים בכל רחבי האינטרנט (ולא משנה באיזה אתר), אדם מוביל משמעותית. ההובלה שלו נעה בין 58% ל- 65%, ויש מקרים בודדים בהם הוא מוביל אפילו יותר.
    נכון, בהרבה מקרים הסקרים הם לא אינדיקציה אמיתית, אבל זו בכל זאת אינדיקציה שאי אפשר להקל בה ראש.

    אני מתפללת שהצדק ינצח שזה אומר אדם יזכה. עבורי זאת עונה ראשונה של איידול שאני צופה בה, ואם אדם לא יזכה, זאת תהיה גם העונה האחרונה.

    אדם לנצחון!!

  • 19.

    הצעות להמשך טורים

    אמיר, 16/05/09 21:34

    קודם כל את יכולה להעלות סיכומים של העונה בשני חלקים, עם תובנות של ''בדיעבד'' איזה בחירות השתלמו, ונקודות מפנה (אדם בשלישיה האחרונה?!) זה יתן לך עוד 2-3 טורים..

    אחר כך אפשר גם לעשות כתבת פרופיל על המנצחים באיידול, על הקווים המשותפים ועל הקשר בין השינויים בחברה האמריקאית ועל הזוכה בגמר...

  • 18.

    ליתר דיוק זה התחיל עם בלייק לואיס בעונה 6

    עומר, 16/05/09 20:43

    הביצוע שלו לbad name היה אחד הביצועים הכי מקוריים והכי נועזים, ומאותו רגע הבנתי שהתוכנית תשתנה.

  • 17.

    בבקשה תתגברי

    מו, 16/05/09 20:28

    על הגועל הרב ותכתבי לכוכב :-)

    • צודק! זה יבאס לגמרי - יותר מידי זמן עד (ל''ת)

      כוכב, 16/05/09 20:34

  • 16.

    לא יכולה להסכים יותר עם הכתוב

    נ', 16/05/09 20:25

    קריס מוזיקאי מוצלח, הלוואי ויינצח.
    אדם קצת נרדם בשמירה השבוע.

    וכמובן שדיויד קוק שינה את פני התחרות כולה - שייעשו לנו טובה ויביאו אותו לגמר לאיזו הופעה קטנה. הופעת האורח שלו לא הייתה הכי מוצלחת.

  • 15.

    טור עשיר, אבל מעט מאכזב

    אמרין פריק, 16/05/09 20:17

    אדם למברט הוא המשתתף המוכשר, המסעיר והמקורי ביותר שהיה בתוכנית מאז ומעולם. ההופעה שלו בחצי הגמר דמתה לגולש גלים מקצועי על נחשולי הענק ב''פייפ-ליין''בהוואי.האיש שייט בקלילות מעליהם בקוליות יוצאת דופן.פשוט לראות, לשמוע ולהתענג. לא לחינם יצא סיימון קאוול מגדרו כדי לשכנע את אמריקה להצביע עבורו מתוך הכרה כי מדובר בפוטניאל בינלאומי ענק.
    ומה באשר לכריס? תהרגי אותי, אבל אני לא מזהה כישרון יוצא דופן. בלוגרים בארה''ב הגדירו אותו באופן מושלם: ניתן למצוא זמרים כמוהו בכל בר או בית קפה ברחבי היבשת.לצערי, אמריקה מאוהבת באנדר-דוגים ובסינדרלות ולכן קיים סיכוי סביר שדווקא קריס יהיה הזוכה. האמת, זה ממש לא משנה כי הזמן יוכיח שאדם הוא האמן הגדול ביותר שהוציאה התוכנית עד עתה.

    • בראבו, היטבת לנסח. כל מילה בסלע. (ל''ת)

      צפיחית בדבש , 16/05/09 20:29

    • ארה''ב זה לא ישראל...

      עומר, 16/05/09 20:36

      פה רגילים לסיפורים על אנדרדוגים, שם זה לא קורה. עובדה, אליוט ימין לא לקח, ובדרך כלל אלה שהשופטים מפמפמים והאנשים עם הקול החזק הם מי שלוקחים את התחרות, קולות סיפמטיה ממש לא מפסיקים.

      סיפור סינדרלה = דני גוקי.

      ולגבי קריס, הוא אנדרדוג במובן של התחרות לא מבחינת כשרון. ההפקה והשופטים רמסו אותו כל כך הרבה פעמים (לדוגמה,קריס הופיע פעם אחת אחרון בזמן שאדם הופיע 4 פעמים. קריס הופיע 3-4 פעמים ראשון בזמן שאדם הופיע פעם אחת ראשון).

      קריס מוכיח את השינוי שעבר על התוכנית כמו שגבריאלה הציגה אותו טוב מאוד, תפסיקו לחיות בשנות ה-90 בהם קול גדול = הצלחה.

  • 14.

    אם אני קצת אהיה קטנוני...

    רונן, 16/05/09 20:16

    אני אגיד שהגרסה של קריס היא לא לגמרי שלו אלא של THE FRAY ואמרו את זה גם בתכנית. ללא ספק הוא ביצא מעולה אבל אי אפשר לתת לו את הכרדיט על כך שהוא ''יצר'' את הגרסה הזו, שאגב, טובה פי כמה מזו של קניה ווסט.
    הביצוע הראשון שלו היה מוזר אני חייב להגיד ויש לו מזל שביצע את HEARTLESS בצורה כל כך טובה. אדם עם CRYIN אולי היה בנאלי, צפוי וזהיר אבל מנקודת המבט (החובבנית שלי) הוא הפגין שליטה בקול יותר מכל ההופעות שלו העונה, שיא שלא קל לשבור.

    • הגירסה של הפריי לא ממש דומה לגירסה של כריס

      סערה , 16/05/09 20:22

      בטח מגיע להם קרדיט על זה שהם היו הראשונים לקחת את השיר של קנייה ווסט ולהפוך אותו לשיר פופ.

      אבל הגירסה שלהם אוונגארדית - יותר פאנק. של כריס יותר פולק/אר-אנד-בי.

      בכל מקרה, אני אישית מסכימה עם רנדי שהגירסה של כריס יותר מוצלחת מזו של הפריי ומהמקור גם יחד! :)

    • לא נכון

      ללא שם, 16/05/09 20:29

      תשמע את הגירסה של דה פריי שוב. הביצוע של כריס היה מקורי לגמריי!!

    • לא, בתוכנית אמרו שזה יותר טוב משל ''דה פריי''

      עומר, 16/05/09 20:36

      היא גם שונה לגמרי בסגנון...

    • זה ממש לא דומה. שמעתי את הגרסא של פריי ומחקירה בלתי משוחדת ניתן להסיק

      גדי, 17/05/09 13:34

      שלא רק שהגרסא של כריס אלן שונה, היא גם יותר טובה מביצוע המקורי של קניה ווסט והכיסוי של פריי.

  • 13.

    כתבה מעולה. תודה רבה! (ל''ת)

    מ, 16/05/09 20:08

  • 12.

    בתור מעריצה של אדם השבוע אני חייבת להגיד

    גל, 16/05/09 20:07

    אדם היה הפייבוריט שלי והיו לו הופעות משעממות. לא אהבתי! מה שכן, קריס הצליח לגמריי להעביר אותו לצד שלו!! איזה ביצוע יפה..

    קודם רציתי שאדם ייזכה, אבל עכשיו לא אכפת לי! :)

  • 11.

    ביקורת מעולה כמו תמיד

    מישהי, 16/05/09 20:07

    גם לי לא התחבר משהו בהופעות של אדם השבוע, הרגיש קצר מדי והיו קפיצות בשירים. נסי לשמוע את גרסאות הסטודיו המלאות, הן מצויינות:

    One
    http://www.youtube.com/watch?v=uSSQIoJEj2c

    Cryin
    http://www.youtube.com/watch?v=A1sRZDMVOkc

  • 10.

    ענק!! הסכמתי לכל מילה

    צפיחית בדבש , 16/05/09 20:01

    אין ספק שמגיע לאדם למברט להיות מוכתר כאמריקן איידול הבא, אבל לצערי כנראה נהיה עדים לעוד מהפך מרגיז, גם אם כריס הוא זמר נהדר ומוכשר ומגיעים לו כל הסופרלטיבים האפשריים... עדיין אדם למברט הוא זה שהעלה את העונה הזאת לגבהים אחרים.
    מגיע לו לזכות, אבל כנראה יזכה זה שכרגע נמצא על הגל הגדול יותר...

  • 9.

    יאלה כריס

    123, 16/05/09 20:00

    אדם טוב
    אבל כריס היה מהמם השבוע!!! הלוואי ויינצח.

  • 8.

    מאוד אהבתי את הביקורת שלך, חוץ מאי-הסכמה קטנה. כמה מתוק יהיה אם כריס

    גדי, 16/05/09 19:58

    יזכה?
    הלוואי הלוואי הלוואי.

    וכמה את צודקת לגבי כוכב נולד, אין מנחה ישראלי טוב אחד חוץ מאברי גלעד והשופטים הם בדיחה רעה.

    באמת יהיה לך קשה לבחור על מה לכתוב.

    • ההשלכות לא יהיו לטובתו...

      עומר, 16/05/09 20:39

      כל מעריצי אדם יגידו בכל פינה שקריס זכה בגלל שמעריצי דני הצביעו נגד אדם. אנשים יגידו שהוא זכה בגלל המראה, בגלל שהוא אנדרדוג, בגלל בנות 12, בגלל שנאה לאדם ולא יכירו בכשרון שלו.

      הרמיסה מצד השופטים וההפקה היא כלום לעומת מה שיבוא על קריס אחרי זה, ותמיד יזכרו אותו כ''האיש שלקח לאדם את התואר''.

      לטובת הקריירה שלו, עדיף שהוא ייקח שני. (למרות שמבחינתי הוא הזוכה של העונה - שניהם הזוכים).

      • וכמובן גם יגידו שלא זכה בגלל שהוא גיי (ל''ת)

        סערה , 16/05/09 20:49

        • זה קצת עצוב להגיד אבל זה די נכון ויש מצב שזה יקרה בגלל זה

          אני, 16/05/09 21:33

          יש המון כנסיות ואנשי דת שפתאום עולם הבידור מעניין אותם ומטיפים לאנשים להצביע נגד אדם.

          ארצות הברית תמיד הייתה מדינה די צבועה ושמרנית ולא בטוח שהם מוכנים לאיידול הומו מוצהר.

  • 7.

    מרכז

    תומר, 16/05/09 19:49

    וחבל שלנו יש את צביקה הדר שהורס פורמט טוב.
    או מרגול...

    תאמינו לי רק ריקי גל תחזיר עטרה ליושנה. הייתה ישרה ותקיפה ולא התרגשה מלאמר את האמת מבלי לפגוע. מרגול מנסה להתחנחן לכולם...

    וחאלס עם צביקה הוא לא צעיר ודינאמי כמו יתר המנחים(כוכב נולד מארה''ב או האח גדול).

    אבך כרגיל מה שקובע זה הרייטינג וגדודי הפאקצות בנות 12 שישלחו SMS...

  • 6.

    מישו

    גבריאלה ישר חשבתי עליך כשראיתי שכריס עלה לגמר!, 16/05/09 19:47

    את כל כך צודקת, זה הגמר הכי מתאים לעונה הזו! וכרגיל, הטור שלך מסכם מצויין את התוכנית - פשוט תענוג לקרוא.

    אני לא לגמרי מסכים איתך אבל לגבי הביצוע של אדם לONE. אני חושב שהמסר שכולנו שונים ושל סובלנות היה לו מאד חשוב (כמו שהוא אמר, צריך להשקיב למלים) והוא הצליח להעביר את המסר הזה היטב. ילדים צעירים באמריקה שלא מכירים את השיר יקשיבו לו עכשיו בזכותו.

    אבל אני מסכים איתך בענק לגבי HEARTLESS - איזה ביצוע! בטוח העיבוד הכי טוב של העונה, ואחד ההופעות הטובות ביותר אי פעם. שאפו!

    • סליחה התבלבלתי בין הנושא/כותרת והשם. פדיחה (ל''ת)

      מישו, 16/05/09 19:56

      • חחחחחחחחחח (ל''ת)

        אני! , 17/05/09 01:13

  • 5.

    אפשר לנסות ולדון בסיבה להיותו של דני ,חביב של ההפקה,הוא בסה''כ זמר

    ריאליטיפריק, 16/05/09 19:45

    זמר קריוקי מצוין.עדיין חבל שאליסון הודחה

    • בדומה לארץ, סיפור סינדרלה, יכול להגיע לטון גבוה בשיר

      עומר, 16/05/09 20:42

      והופכים אותו לאליל ההפקה. הם רצו קרב האור נגד החושך, אדם נגד דני, אבל לא בנו על ההשלכות שבלייק ודיוויד הכניסו לתחרות וזה המקוריות, ושלא מספיק יכולת שירה וסיפור.

  • 4.

    כדאי לך להיכנס....

    מור, 16/05/09 19:43

    לידיעתך ראין סיקרסט הומו ואני בעד כריס ההורס

    • מאיפה הביטחון? נראה לי מטרוסקסואל מצוי, לא? (ל''ת)

      ורד, 17/05/09 18:39

  • 3.

    טור ממש ארוך מדי. נשברתי באמצע. (ל''ת)

    שי, 16/05/09 19:41

  • 2.

    כתבה יפה אבל אדם למברט האחד והיחיד כנסי

    אילת, 16/05/09 19:40

    הביצוע one ריגש אותי היה מדהים אמא שלי בת 69 נידמה מהקול שלו מהרמה הווקאלית שלו פשוט הורס גם יפה יהודי שר מדהים אני מהמרת שלצערי יקח כריס כי כמו אם הראל מויאל שלקח את סקעת המדהים אבל לא נורא מקום שני זה טוב יותר עובדה שאדם יקליט גם בלי התואר ואני אהיה שם לרכוש את כללללל הדיסקים שלו זה הרווח שלו האהדה של מיליוני מעריצים בעולם שימו לב לפורומים מסין שוויץ צרפת חולים עליו הוא ימכור דיסקים כמו לחמניות כי קולו הענוג כובש אותנו יאלה אדם לניצחון אמןןןן

  • 1.

    להוסיף אותך לפאנל השופטים! הערצה.

    עומר, 16/05/09 19:37

    הביקורות שלך הכי נכונות פשוט, מציגות את כל הצדדים אבל עם טעם אישי.

    אני כל כך מסכים עם הביקורת שלך על כריס ואדם. והכי כיף שהמועמד שלך מהאודישן (כן מה20 שניות שהראו אותו שם) מגיע לגמר - אני מדבר על כריס כמובן.

    heartlss היה בטופ 3 של הביצועים העונה.

    אבל אני מקווה שאדם ינצח, כי אם קריס ינצח התקשורת תיכנס בו כל כך חזק שאיך שהשופטים נכנסו בו יראה כבדיחה...

    • מסכימה איתך לגבי כריס.

      מ, 16/05/09 20:07

      אם הוא יזכה יתחילו שוב כל מיני תיאוריות מופרכות, קונספירציה של ההפקה וכ'ו. עדיף שהוא יהיה בלי הטייטל ופשוט יוציא אלבום איכותי(: