• 134.

    היתה לנו פגישה עיוורת שלא הצליחה ואין נוספת :(

    שיר לי, 17/05/09 01:55

    כל המפגש עם דפש, אחרי מאה שיחות מסנג'ר איתם של שלוש שנים, פלוס עשרים שנה קודם,ואחרי שראינו אותם במצלמה, בסוף החלטנו שניפגש במציאות. קבענו עם דפש ליום ראשון בתשע בערב ברמת גן באיזה קניון , ואז הם באו, וכמו תמיד, ציפינו למלא דברים כמו שראינו במחשב, והתאכזבנו. העיתוי פשוט היה חרא.עם מותו של אבא של פלצ',והסאונד והמסכים יכלו לעשות הכל אחרת, לא הלך לנו בפגישה הראשונה מה לעשות, אפשר עוד אחת? :( תנו צ'אנס למכורים כבר עשרים שנה.

  • 133.

    לא אוהב את המוזיקה שלהם אבל ההופעה הייתה טובה

    פוצר, 16/05/09 12:02

    למרות שמוזיקת סינטסייזרים אינה כוס התה שלי הלכתי להופעה לראות במה מדובר.הסולן הוא חיית במה מהטובים שהופיעו כאן ונגני הקלידים ליהטטו.שמעתי גיטריסטים טובים יותר אבל זה לא הדגש בלהקה.באזור שער 15 המרוחק לא ייתה בעיית סאונד,אולי כי היו רמקולים באזור.הבעייה העיקרית הייתה חוסר במסך המראה את הבמה ללא אפקטים.מרגע שהשלמתי עם הבעייה נהנתי מהשילוב בין הווידאו ארט למוזיקה.רשימת השירים הייתה צירוף סביר של קידום אלבום חדש עם להיטי עבר.מי שחושב שזו הופעה גרועה לא היה במופע הטרנזיסטור של גנס אנד רוזס או ההופעה הראשונה של בוב דילן בתל אביב.

  • 132.

    לכל אלה ששמעו 2 שירים של הלהקה

    מעריצה, 14/05/09 12:16

    זה שאתם מכירים שני שירים של דפש מוד לא נותן לכם את היכולת לבקר את ההופעה, דפש מוד נתנו הופעה מעולה, אני ישבתי ביציעים הגבוהים הסאונד היה טוב מאוד, והשירים היו מעולים.
    אם הייתם מעריצים את הלהקה והייתם שומעים את האלבומים שלהם הייתם מכירים את השירים ונהנים מההופעה, וזה שלהקה מפורסמת באה לארץ ואתם לא הכרת את שיריה לא נותן לכם את הלגיטימציה לבקר אותם!!!
    גם לא עמרי רונן הצעיר שאני בטוחה שהרבה משירי הלהקה בכלל לא מכיר.

  • 131.

    מספיק כבר עם ה-JCGE; היו חסרים הרבה שירים אחרים

    עודד, 14/05/09 09:42

    NRG: לא ברור למה לא פרסמתם את זה בפעם הראשונה. מעריצי הלהקה ממלאים פה את התגובות בצורה לא הוגנת.

    בכל ההופעה היו רק חמישה שירים טובים:
    I Feel You
    Walking In My Shoes
    Precious
    Enjoy the Silence
    Personal Jesus

    איפה היו:
    Everything Counts
    Condemnation
    I Feel You
    Freelove
    Dream On
    Home
    People Are People
    Shake the Disease

    כל שאר השירים לא מתאימים לגלגלץ, והסיבה היא שהם או גרועים (סינתים מונוטוניים משעממים ללא מלודיה), או לא מספיק מיוחדים.
    עובדה שהם מעולם לא הגיעו לשום מצעד בעולם.

    עכשיו תגידו סוף-סוף תודה שקנינו לכם את ההופעה שאתם כל כך רציתם, כביכול, למרות שאני בטוח שגם אתם הייתם מעדיפים הופעה עם להיטים, ושכולם יהנו ויתלהבו, כולל אתם, שלא הספקתם לשנן את התקליט החדש. עובדה - אלוהים עשה לכם בוחן פתע בשיר Peace, ונכשלתם, או שאולי נפלה חולשה באמונתכם.

    אתם פשוט מעריצים את האלוהים שלכם, דייב גהאן, בצורה עיוורת, עם סמלי הלהקה, והאות M שעוצבה לאחרונה להיראות כמו 3 צלבים, ושתי האותיות (גם D וגם M) שנותנות מראה של כלא.
    שמתם לב איך דייב גהאן נשמע כמו הגרסה הסטנדרטית לאלוהים בהוליווד, כאשר הוא מדבר עם ההד של איצטדיון גדול ?
    ''הושיטו יד וגעו באמונה,
    כן - זאת שעומדת על הלשונית של הבמה. ''

    תשתחררו מהעיוורון שלכם, פשוט עושים עליכם קופה.
    הידיים האוחזות לוקחות ולוקחות,
    הכל לעצמן אחרי הכל . . .
    הכל נִסְפָּר בכמויות גדולות

    (זוכרים עדיין את השיר הזה ?)

    • אז רגע, היה i feel you או שלא היה? תחליט ממי... (ל''ת)

      אדם, 15/05/09 13:15

    • תיקון טעות: לא ניגנו את I Feel Loved

      עודד, 16/05/09 13:17

      I Feel You בוצע בתחילת ההופעה,
      והיה רגע טוב בו כל הקהל התחבר להופעה.

  • 130.

    על עומרי רונן

    הס - פן - תעיר, 13/05/09 12:05

    בשונה מהרבה אנשים בארץ עומרי רונן חי ונושם מוזיקה , זאת העבודה שלו והאהבה שלו.

    אני רואה אותו כמעט בכל הופעה שאני הולכת ואלו שאני מפספסת , אני בטוחה שהוא לא.

    הוא לא אחראי למוזיקה שמחליטים להשמיע לנו בתחנת הרדיו שהוא עובד ואני יודעת בוודאות שזה לא טעמו המוזיקלי.

    אין לי ספק שהוא ציפה להופעה של דפש מוד כמו כולנו ואוהב אותם כמו כולנו.

    אני אישית מסכימה ומזדהה עם הביקורת שלו והוא הוציא לי את המילים מהפה.

    עומרי קבל המלצה , בתקווה שהם יחזרו להופיע שוב בארץ ואם עדיין לא הספקת לראות , אתה מאוד תהנה מההופעה של AND ONE
    ואולי תרגיש פיצוי אחרי שתראה אותם.

    חזק ואמץ

  • 129.

    פשוט לא מבינים עניין!

    שלי, 13/05/09 11:03

    מה חשבתם? שתגיעו למסיבת אייטיז???
    הם באו לכאן כחלק מסיבוב הופעות שלהם לקידום הדיסק החדש והמעולה!
    כל המתלוננים למיניהם, פעם הבאה עדיף שתשבו בבית!
    היה מופע אדיר!

    • צודקת

      נועם, 13/05/09 20:04

      כל המלעיזים משולים לאנשים שחשבו שהגיעו לתימניאדה באילת וקיבלו במקום זה קונצרט של בראהמס. בפעם הבאה שאתם הולכים להופעה כדאי שתכירו את המופיעים, במיוחד כשמדובר בלהקה עם קורות חיים ארוכים ומפוארים כמו של דפש מוד.

      והמופע אכן היה היסטרי בכל קנה מידה, גם ביחס למופעים שלהם בעבר.

  • 128.

    על איזה פרפורמנס אתה בדיוק מדבר?

    רוקר, 13/05/09 10:45

    ''דפש מוד נותנים אולי את ההופעות הכי טובות בעולם - השירים נצחיים, הפרפורמנס, האנרגיות'' - הם ומיוז יכולים לקבל 50,000 איש בפארק הירקון או בוומבלי, ועדיין כל עשרות האלפים האלו לא יקפצו (אולי במיוז מכל ההופעה יתעוררו רק ב-Plug in baby).
    מוסיקה חסרת אנרגיות בעליל

  • 127.

    החבר היה יכול להציע נישואים ב:

    אני, 13/05/09 09:59

    question of lust

    חוץ מזה היה באמת מאכזב,
    וגם שהייתי על הדשא, הסאונד היה לא מדהים,
    וראיתי את הלהקה, אבל די מרחוק, בלי מסכים שיראו לי קלוז אפים.נמוכים בדשא לא ראו בכלל

  • 126.

    לכל חברי מועדון המעריצים... שמגיבים פה כמו רובוטים.

    גדי, 13/05/09 09:15

    תבינו!!!
    זה לא משנה שהלהקה טובה, והיא טובה!
    אני מת על המוזיקה שלהם.

    העובדה היא שרוב הקהל לא ראה כלום ובקושי שמע משהו. וזה מבדיקה עם ה ר ב ה חברים שלי שהיו פזורים בכל האיצטדיון.

    אז תפסיקו לקפוץ כמו רובוטים. לא יורדים פה על הלהקה, יורדים על המקום ועל התוצאה.

    לא משנה כמה טובה תהיה המוסיקה אם לא רואים ולא שומעים לא נהנים...

    • אז אל תלך להופעה בסדר גודל כזה. (ל''ת)

      הבנת?, 13/05/09 10:23

      • היינו בהופעה בסדר גודל כזה בדיוק, לפני חצי שנה

        Mens Rea, 13/05/09 10:45

        במקרטני היה מדהים!

    • חברת מועדון המעריצים

      הס- פן - תעיר, 13/05/09 10:25

      מסכימה איתך גדי ומזדהה עם התחושה

  • 125.

    עמרי רונן הוא עוד ישראלי מצוי שבא בשביל 2 להיטים.

    טל, 13/05/09 09:05

    ועמרי רונן הנכבד, סימס ודיבר בפלאפון כשמרטין שפך את הקרביים שלו על a question of lust,
    עמרי רונן חושב שהוא הגיע לתחנה היפואית שבה הוא עובד ולא מבין שדפש מוד עושים קודם כל אמנות ואח''כ מוזיקה.

  • 124.

    אם רצית רק להיטים תקנה דיסק אוסף

    יוסי, 13/05/09 09:04

    מה הבעיה שלך? היה מדהים!

  • 123.

    תקשורת קנאית

    גיא, 13/05/09 08:37

    אני רוצה לציין כי זה היה צפוי שהתקשורת הישראלית לא תפרגן כי זו תפקידה.
    אני אישית הייתי ביציע 18 המיקום הרחוק ביותר והסאונד היה פיצוץ( חזרתי הביתה עם צילולים באזניים) ונכון שלא ראיתי את הזמר כי מה לעשות קניתי כרטיס חצי שעה לפני ההופעה ולא ניתן להציב 50 אלף צופים בשורה הראשונה, ההנאה היתה חלומית ומענגת.
    עומרי רונן היקר וכל הישראלים שלא מבינים דבר ונכון זה חקוק בתוכינו, מותר לפרגן ללהקה מדהימה ששלושים שנה מיצרים מוזיקה מדהימה שכנראה אתם מכירים רק שיר אחד מתוכם שבמקרה לא שרו בהופעה בארץ...

    • צודק (ל''ת)

      ורד, 13/05/09 09:00

    • סוף סוף תגובה ראויה

      דנה, 13/05/09 09:00

      ההופעה היתה מעולה. מה יש לפלצנים מהתקשורת? מה הבעיה שלים? כל כך נהניתי, הייתה הופעה ברמה גבוההה, סאונד מעולה, וידאו ארט מרשים וכמובן- להקה גדולה!!!! עמרי רונן ושאר 'עיתונאים' בשקל- לכו להופעות ב'תמונע' ותעזבו אותנו בשקט!

    • את התלונות היחידות שמענו מאנשי תקשורת...

      אורנה, 13/05/09 09:07

      עאלק עיתונאים. היתה הופעה מעולה. אז מה אם לא הכרתי את כל השירים? אז מה?! זה לא ערב שירה בציבור עם עינת שרוף, זו הופעה במסגרת סיבוב עולמי לרגל יציאת תקליט חדש. איזו כתבה טיפשית.

    • איזה בליל ש שטויות

      מעריצה מאוכזבת, 13/05/09 11:24

      אני מעריצה, ישבתי עוד ביציע קרוב, ולא נהנתי
      זה לא קשור לעיתונאים וגם לא קשור לעובדה שהם שרו הרבה שירים מהאלבום החדש (שבאופן אישי הכרתי)
      זה קשור למיקום הגרוע של ההופעה ולחוסר בתנאים מינימלים

      • הבהרה

        גיא, 13/05/09 16:09

        ראשית ,תודה על התגובה
        שנית כנראה שאת לא היית בשום הופעה בסדר גודל כזה.
        הופעות בסדר גודל כזה מקיימים רק בהצטדיון אין שום מקום אחר שיכול לרכז כמות כזו של אנשים זה כך בכל העולם.
        נכון שאם ההופעה היתה באולם סגור אולי הסאונד היה נשמע אחרת אבל עדיין הסאונד היה מדהים.
        לידיעתך במערכות שמע בהופעות חיות הרמקולים ממוקמים שני מקומות אחד צמוד לבמה ואחד במרכז לכיוונים שונים ע''מ שהסאונד ישמע בחלק המקיף של ההצטדיון יש אפשרות נוספת להוסיף רמקולים תלוים באויר ע''מ להשמיע צליל הקפי(SEROUND)מה שלא היה קיים ולדעתי בגלל שהאיצטדיון פתוח.
        בסופו של דבר חשוב לזכור אין פה שום אשמה ללהקה אלה לכך שבישראל אין הצטדיון שיכול לספק את הדרישות האולטימטיביות בכל ההבטים.

  • 122.

    פצצה מהלכת

    Itai, 13/05/09 08:29

    הבעיה שהייתה בהופעה מצד הקהל היא,שרב הקהל בא לשמוע את I just can't get enough
    חוץ מזה,הופעה מעלפת,הורסת,פגזית,וכל שחושב אחרת יכול... !!!!

    • בדיוק!!! (ל''ת)

      דנה, 13/05/09 09:07

  • 121.

    מה קרה עומרי? הם לא בחרו את הבדיוק 4 שירים שאתה אוהב? (ל''ת)

    ben, 13/05/09 03:53

    • אתה מתכוון- ארבעת השירים שהוא מכיר... (ל''ת)

      עמרי רונן טיפש, 13/05/09 09:08

  • 120.

    כלום של להקה,מעולם לא הבנתי איך בכלל הם החזיקו;

    צח, 13/05/09 03:06

    מעמד עד היום.גם בשנות השמונים היו סתם להקה אפורה אלקטרונית.
    רק בישראל הם נחשבים אטרקציה,כי לכאן כל מי שבא נחשב גדול...

  • 119.

    ביקורת בגרוש

    אלעד, 13/05/09 01:55

    1. לגבי בחירת השירים:
    המופע נקרא Tour of the Universe
    כל מי שהיה בשני מופעים של להקות מחו''ל בחייו יודע שמטרתו הראשון של המופע הוא לקדם את האלבום האחרון של הלהקה.
    קרי, היה ניתן לצפות לכך שיהיו 6-7 שירים מהאלבום החדש.
    כל שאר השירים היו צפויים ובסה''כ רוב הלהיטים הגדולים באמת הושמעו (enjoy the silence, stripped, never let me down etc.).
    המחשבה שדפש מוד יתאימו את עצמם אלינו היא כ''כ פרובינציאלית ומגוחכת שאין ממש דרך להגיב אליה.

    2. הסאונד והמסכים:
    אני הייתי בשורה השביעית מהבמה ככה שמבחינתי הסאונד היה מושלם :-) אבל אני מסכים שעניין המסכים היה מבזה.

    3. לגבי החבר שלך-
    לא ברור איך הוא פספס את Question of Lust, אחד השירים הרומנטיים והמופלאים של הלהקה.

  • 118.

    תגובות אמוציונליות וחבל

    הס- פן - תעיר, 13/05/09 00:33

    אני מעריצה מושבעת של דפש מוד , אוהבת אותם כבר יותר מ-20 שנה .
    את האלבום החדש טרחתי לשמוע הרבה פעמים לפני המופע ולמרות זאת הפלייליסט איכזב אותי ולאו דווקא בגלל העדרותו של i just can get .... השירים לא היו בסדר הנכון לטעמי והורידו את רמת הערנות של הקהל.
    אני לא מהמסמסים באמצע ההופעה חס וחלילה אני מהמרותקים ובכל זאת הצלחתי לפספס כמה דברים שהיו בהופעה וזה בגלל שהעזתי לשלם יותר למקום ביציע כשחשבתי שאני משקיעה במקום טוב ובלהקה שאני אוהבת וויתרתי על דברים אחרים לשם כך.
    אין לי מושג איזה שעורי בית הייתי אמורה לעשות כדי לדעת שבדשא טוב יותר, האם הייתי אמורה ללכת לראות משחק כדורגל בשביל זה?
    מהנסיון שלי בהופעה שלהם בפראג , ראו מצויין מהיציעים ולא חששתי.
    לגבי האב של אנדי פלטשר שנפטר , מת , איך שאתם רוצים לקרוא לזה.
    עדיף היה אם היו מבטלים את ההופעה בגלל אותו מקרה וחוסכים מאיתנו את ההופעה חסרת האנרגיות וחסרת החשק והיינו מקבלים את כספנו בחזרה וזה למרות הזדהותי עם הכאב.
    לא רואה סיבה למה אני אמורה להודות על כך שלמרות זאת הם עלו לבמה.
    לגבי ההפקה והאצטדיון
    גועל נפש , אירגון לקוי , שירותים מסריחים, סאונד נוראי וכדומה... אבל הכי גרוע זה הטראומה שנגרמה לכמה אנשים שבטעות יצאו החוצה בתקווה שהחותמת על ידם והכרטיס בתיקם יהיו הוכחה מספקת לזה שהם כבר היו בפנים וגילו שהם אינם יכולים לחזור.
    על אותם אנשים מסכנים עם דמעות לא שמעתם , אז מר שוקי וויס מאוד מקווה שאותם אנשים מסכנים שלא קנו כרטיס מזוייף פוצו על עוגמת הנפש הנוראית הזאת

    למדתי לקח מהופעות בארץ וזה לא יקרה שוב
    חבל

    • קראת מה כתוב בגב הכרטיס? (ל''ת)

      lll, 13/05/09 08:55

    • על הכרטיס כתוב בבירור שאי אפשר לצאת

      טראומה..?, 13/05/09 08:57

      על הכרטיס כתוב באופן ברור מאד, שלא תתאפשר יציאה מהמופע וחזרה פנימה, אלא רק לשם עזיבה סופית. אותם אנשים עם דמעות לא יודעים לקרוא? או לפחות לשאול מישהו?

      • יותר צדיקים מהאפיפיור

        הס- פן - תעיר, 13/05/09 10:23

        כן , כן טראומה
        כשאדם מחכה במשך חודשים ללהקה שהוא הכי אוהב , משלם במיטב כספו , סופר את השעות והדקות עד להופעה , עובר את הסרט של הכניסה ההמונית ואז בטעות יוצא ביציאה הלא נכונה וחס וחלילה לא קרא על גב הכרטיס את האותיות שדורשות זכוכית מגדלת ולא ידע שהוא אמור היה לשאול ומוצא עצמו בחוץ עם חתימה על היד , כרטיס אמיתי לחלוטין וכל ההוכחות שבעולם , אבל בלי יכולת להכנס.
        אני ציפיתי ליותר אמפטיה ממעריצים של דפש מוד , תנסו לשים את עצמכם בנעליים שלהם ולנסות להבין איך הייתם מרגישים אם זה היה קורה לכם.
        נו באמת

        • לא יותר צדיקים ממנו, אבל רבאק..

          לא האפיפיור, 13/05/09 16:29

          לא יוצאים באמצע הופעה, זה עניין אוניברסלי וידוע, וככה זה בכל מקום. הופעה זה לא מסיבה, לא יוצאים באמצע כדי לחזור. ולא צריך זכוכית מגדלת, צריך רק להפוך את הכרטיס, זה הכל, זה לא כל כך קטן. ברור לי שעצוב להם מאד, אבל מה שהם עשו - טפשי.

  • 117.

    הפרצוף המבויש היה שלך, כנראה. אכן, תתבייש.

    vcd, 13/05/09 00:18

    הפרצופים שאני ראיתי היו אופוריים. אבל כן, צריך באמת להתבייש כשאתה ''עורך מוזיקלי ותיק'' שאין לו מושג במוזיקה שאינה פופ מסחרי. או פשוט יותר, לא לכתוב בקורת על הופעה של להקה, שעל המוזיקה שלה ושל סביבתה המוזיקלית אין לך מושג קלוש.
    כשאין מושג בקשר למוזיקה, ללהקה, לסדרי הופעות בכלל, מה שיוצא זה סיפור לא קשור על הצעת נישואין - היש יותר ישראלי פרובינציאלי מזה? מה ציפית, שמרטין יגש וישיר לאשתו אישית את somebody?
    ובכלל, מי שבא להופעה במטרה להסיח את תשומת הלב שלו ושל בת זוגו עם הצעת נישואין, בכל מקרה לא בא כדי לחוות את ההופעה באמת.
    אנשים שבאים להופעה כדי להנות מההופעה עצמה, הם אלו שצריכים לכתוב עליה בקורת.

    • גדול- צודק בכל מילה (ל''ת)

      דנה, 13/05/09 09:08

  • 116.

    סחטיין עומרי סוף סוף מישהו אומר את האמת...חרא של הופעה (ל''ת)

    גלגלונה, 13/05/09 00:15

  • 115.

    כתבה שרק מראה את הרמה של עורכים מוזיקליים בארץ...

    ורד, 12/05/09 23:36

    והיא לא גבוהה במיוחד.
    על מנת שלא יאשימו אותי בחוסר אוביקטיביות - אני לא מעריצה שרופה, אף פעם לא הייתי.
    אבל - רבאק, אתה חי במערה? אין לך מושג איך מתנהלות הופעות המיועדות לקדם אלבום שרק יצא?
    אין לך מושג על קיומם של אתרים (אינטרנט, אתה יודע, המציאו את זה לפני כמה שנים) בהם אפשר לראות סט-ליסט'ס של הופעות קודמות, ללמוד קצת על רשימת השירים הצפויה במופע? לא ברור לך שכדאי, אם רוצים להנות מהופעה, להקשיב לאלבום האחרון של הלהקה? האלבום שסיבוב ההופעות הזה נושא את שמו...?!
    איזו פרובניציאליות פתטית, לחשוב שכל אמן צריך לבצע סט ''כבקשתך'' לכל ישראלי שחושב שגלגל''צ -טוב, נו, ברור מה מקורותיו של הכותב... - זה פסגת הגיוון המוזיקלי...
    וכן, אם רוצים להנות מהופעה המונית, טורחים לקנות, בזמן, כרטיס עמידה לדשא, לא ליציע מרוחק, וזה לא ממש משנה אם זה אצטדיון ר''ג המעפן או אצטדיון הופעות ראוי לשמו. תשיג כרטיס לדשא, תימחץ קצת עם ההמונים - זאת חויה של הופעה. לא טרחת לעשות את זה? בעיה שלך, האמת. במעמדך כ''עורך מוזיקלי ותיק'' ודאי יכולת להשיג כרטיס לדשא גם מאוחר יותר. סתם עצלנות, שמובילה לביקורת קנטרנית, פרובינצייאלית, ולא עניינית- כי הכתב כלל לא טרח לעשות מה שצריך כדי לחוות את ההופעה.

  • 114.

    מה אתם לא מכירים???

    לורה, 12/05/09 23:32

    IN YOUR ROOM לא מכירים???
    I FEEL YOU???
    WALKING IN MY SHOES????
    MASTERS AND SERVANTS???
    STRIPPED?????
    STRANGELOVE????
    ITS NO GOOD????

    לא מכירים????

    אז מה בכלל עשיתם בהופעה הזאת? אני לא מבינה!!!
    לכו לשמוע שרית חדד בקיסריה, יא מאפנים!

    התחביב הלאומי לנסות בכוח להרגיש שמישהו אחר יצא פראייר.

    • סוף סוף!

      ליהיא, 13/05/09 11:49

      מישהי שמעירה על השטויות בסגנון ''חבל שהלהיטים נשארו מחוץ לסט ליסט''..
      איך הגענו למצב שרשימת להיטים כ''כ ענפה לא נחשבת בכלל כי אין JUST CAN'T GET ENOUGH??
      מי 50,000 האנשים שהגיעו להופעה הזו אם זו הגישה? אי אפשר לקרוא לכם אפילו חובבי דפש!
      אני ש מ ח ת י כשראיתי את הסט ליסט וגיליתי כ''כ הרבה להיטים שמלווים את השירים מהדיסק החדש!

      בקיצור, אם זה מצב הקהל, לא פלא שאלו התלונות.
      פעם הבאה, שדפש יגיעו לקולטורה למסיבות דפש, בשביל הקומץ שמעריך ומלווה אותם כבר שנים. השאר? שישארו בחוץ.

  • 113.

    באמת עמרי רונן כמו מרבית הקהל הישראלי כפויי טובה. הלהקה עלתה למרות (ל''ת)

    שאביו של אנדי נפטר?! קולטים את זה?, 12/05/09 23:15

  • 112.

    אם תשימו לב הביקורות בYNET ענייניות יותר. כי YNET קיבל בלעדיות על (ל''ת)

    הסיקור וNRG לא...., 12/05/09 23:12

  • 111.

    ויתרה מזאת..

    ליאור, 12/05/09 23:06

    הדשא !! אוח הדשא שהיה חצי ריק ובאינטרנט רצו מכירות של 800 ש''ח לכרטיס על הדשא והיה אפשר להכניס אליו לפחות 2 יציעים, לא חבל !? הפקה גרועה.. אני מקווה שילמדו את הלקח ולא יעשו עוד הופעות באצטדיון רמת גן העלוב..

  • 110.

    הופעה מחשמלת!!!!

    js, 12/05/09 21:53

    חבר'ה ההופעה הייתה מדהימה. לכל מי שחושב שהמסכים הענקיים היו בשביל מי שיושב רחוק -- טועה, הלהלקה אוהבת להקרין וידאו ארט בכל הופעה מעין מסר אישי. בנוסף לכך, בהתחשב בעודה שאבא של פלטשר נפטר ביום ההופעה (בצהרים) והם לא ביטלו(והם יכלו לבטל).

    לדפש יש הרבה שירים טובים ומוכרים, איך ציפיתם בשעתיים להכניס את כולם כאשר מופע זה סימן את פתיחת מסע ההופעות של האלבום החדש. אז בחייכם...,

  • 109.

    זה מוסיקה זה?! שני אקורדים עלובים שחוזרים על עצמם... אין לכם מושג מה ז (ל''ת)

    מוסיקה מורכבת וחכמה. תעברו לג'אז! תתקדמו בחיים!, 12/05/09 21:43

  • 108.

    הקהל איכזב!!!!!!!

    גבריאלה, 12/05/09 21:43

    דייב עם הרמקול ביד ב peace
    ואין שום פידבק!?!?!?
    הקהל היה בהלם!באתם להופעה של הדיסק החדש
    אז תכירו אותו זה מינימלי!!!!!!!!
    דפש נתנו הופעה מדהימה במיוחד כשאביו של הקלידן נפטר באותו בוקר,הם היו מקצועיים ונתנו 100 אחוז
    אבל כשאין פידבק זה הורס!!!אז עומרי רונן אל תתלונן
    בגלל אנשים כמוך ההופעה הייתה חסרת אנרגיות!

    • ב-ד-י-ו-ק. הקהל דפק לי את ההופעה ולא דפש.

      אמיר, 13/05/09 09:13

      קהל שמגיע כדי לבלבל את המוח ולסמס בין השירים, שבא לשמוע 2 שירים מוכרים, הוא קהל כפוי טובה ועילג שלא מגיעה לו הופעה של דפש מוד.
      ראיתי אותם בחו''ל ב2001 ואין מה להשוות בכלל. בא לי לראות אותם שוב רק בגלל הקהל הישראלי המעפן.

  • 107.

    ומזל טוב ליוגב והדר החמודים! (ל''ת)

    הילה, 12/05/09 21:40

    • תודה הילה תודה (ל''ת)

      יוגב והדר, 17/05/09 13:48

  • 106.

    דפש מוד על הפנים

    אבי סיטון , 12/05/09 21:28

    ההןפעה לא שווה את המחיר

  • 105.

    עמרי רונן,חלאס לדבר על שירים בשידור

    דקל, 12/05/09 21:24

    אתה מגה לא מעניין.רוצים לשמוע שירים.
    תודה.

  • 104.

    הייתי ביציעים ונהניתי נורא

    גולן, 12/05/09 21:10

    דווקא אני לא מהמעריצים המושבעים של הלהקה ונהניתי מאד מההופעה- אני דווקא הכרתי את כל השירים- אמנם לא את המילים אבל הכרתי. לגבי הסאונד היה מדהים ביציעים- אין לי מושג על מה אתם מדברים שהסאונד היה חרא. היה סאונד פשוט מעולה וישבתי בשער 15.

    • אנחנו ישבנו בשער 7

      דפש, 13/05/09 13:09

      הכיסאות שלנו היו מאחורי הבמה ואי אפשר היה לראות כלום (רק עמודים), הסאונד היה נוראי. חריקות וצלילים צורמים.

      המפיקים זלזלו בקהל. זו חוצפה לגבות 390 ש''ח עבור מקום שלא רואים ממנו כלום (גם את המסכים לא ראו) ושומעים סאונד מלא חריקות וצפצופים.

  • 103.

    ישראלים תמיד יתלוננו

    חובבת דפש, 12/05/09 20:14

    אז נכון, לא הקרינו את המופע על המסכים.

    אז נכון, בקבוק מים עלה 15 ש''ח.

    אז נכון, הפלייליסט לא היה להיטי מספיק.

    אבל חבר'ה -זה סיבוב שנועד לקדם אלבום חדש!!! מה ציפיתם?! לא כל אומן שיגיע לכאן יוכל לתת רק מבחר להיטים, מה זה יתרום לו?

    אני אומרת- מגיעים לכאן כל כך מעט אומנים שווים שכדאי לאכול את זה בתיאבון רב!

    אני נהניתי למרות הכל...הופעה ולהקה שלא נראה כל יום.

    יללה תביאו את מדונה המלכה, לפני שהיא תצא מכלל שימוש :)

  • 102.

    אנשים תרגעו

    מאיה, 12/05/09 19:51

    מה קורה לכם?? חיות!! זו דעתו של עומרי. דעה! אתם לא חייבים לקבל אותה, אבל מכאן ועד לרדת על הבנאדם. נו בחייאת..

  • 101.

    I enjoyed their performance a lot and would go again! :) (ל''ת)

    gali, 12/05/09 18:38

  • 100.

    עומרי ...הפעם הצחקתה אותי...הייתה הופעה מעולה

    ברק - אשקלון, 12/05/09 18:33

    המוסיקה של דפש לא אמורה להיות קליטה והסרטים על המסכים שהותאמו לשירים הפכו את ההופעה לעוד יותר מתוחכמת ומעניינת.
    כנראה שאם זה לא קיצי אז זה לא מתאים לחלק גדול מהאנשים....מה לעשות לזה קוראים מוסיקה איכותית והמופע היה ענק!!!

    • לברק

      מייסי, 12/05/09 22:43

      מסכימה עם כל מילה שלך.
      היתה הופעה מעולה ואיכותית.
      מצער שאבא של פלטש נפטר בדיוק לפני המופע ורק על זה מגיע להם כל הכבוד על שהופיעו

  • 99.

    ליחצ''ן שמספר לכולנו על האבא שנפטר

    יהודי, 12/05/09 18:09

    הוא לא נפטר, הוא מת. כל טוב.

    • בקרוב אצלך

      ישראלית, 13/05/09 00:05

      אדיוט.

  • 98.

    ביקורת חובבנית. מאד. (ל''ת)

    אדיר, 12/05/09 18:03

  • 97.

    אם גלגלץ לא היתה מחנכת לבורות ומשמיעה יותר שירים שלהם הקהל היה נהנה

    הכל בגלל גלגלץ והצופה הישראלי הממוצע, 12/05/09 18:03

    אין שוב סיבה שדפש מוד יתנו מופע מיוחד לשישראלים - אין חיה כזאת.

    זה הסיבוב החדש והוא לא נועד להרכיב את הפלייליסט של גלגלץ.

    ''מאסטר אנד סרבנט'' ו''סטרנג' לאב'' לא פחות גדולים מ''ג'אסט קנט גט אינאף''

    את הלהיטים הגדולים באצת הם כן ניגנו - ''אינג'ואי דה סיילנט'' הוא הסינגל הכי מוכר שלהם בהיסטוריה והם לא פסחו עליו.
    כנ''ל ''פרסונל ג'יזס''

    תתבגר !!!!

  • 96.

    הייתי בהופעה הזאתתת ..

    מישהו שאוהב את דפש מוד ., 12/05/09 18:00

    יאו שורה שניה רואים כ.כ טובבבב לא יאומן הופעה מדהימה .

  • 95.

    מה השטויות האלו ''אכזבו''?

    ר''ת, 12/05/09 17:26

    לאור העובדה שאבא של פלטשר נפטר, בטוח שהאווירה וההרגשה שלהם היתה קשה ולמרות זאת הם עלו ונתנו הופעה של החיים!

  • 94.

    מה קשור בכיינים?

    דוויד אקדח, 12/05/09 17:11

    נו הבן אדם צודק מה לעשות. המעריצים מאוד נהנו אבל בישביל זה אפשר היה לעשות את המופע באמפי רעננה. רוצים מופע ענק, צריך להיות בהתאם

  • 93.

    טיפש מאוד מי שרכש כרטיס כדי לראות את דפש מוד.פשוט פראאאיייררר (ל''ת)

    כן אתם פררראאאייירררייים, 12/05/09 17:03

  • 92.

    טיפש מאוד מי שרכש כרטיס כדי לראות את דפש מוד.פשוט פראאאיייררר (ל''ת)

    כן אתם פררראאאייירררייים, 12/05/09 17:03

  • 91.

    ישראלי לעולם לא יודה שעבדו עליו ב500 ש''ח

    הצופה מהצד, 12/05/09 16:16

    שאני אצא פראייר ?

    • זו דווקא תופעה בינלאומית

      דיסוננס קוגנטיבי, 12/05/09 17:28

      שנקראת על שמי

  • 90.

    אז עמרי רונן לא נהנה. לרטון הוא כן נהנה.. (ל''ת)

    אז מה?, 12/05/09 16:04

  • 89.

    אם ננתח את נתוני כל המתבכיינים נגלה שרובם אינם מכירים את דפש מוד לעומק (ל''ת)

    שטחי ביותר., 12/05/09 15:50

  • 88.

    טריידאין: רכב תמורת שיר נוסף ברמת גן

    jezabel, 12/05/09 15:50

    דייב,מרטין ואנדרו שימו לב:מוכן לתת את הרכב שלי הונדה חדשה תמורת שיר נוסף ברמת גן,עומרי רונן כנראה שחסת על עוד כמה שקלים ולכן ישבת ביציעים ולכן כזאת היא תגובתך....אנרגיות מהסרטים,מוסיקה שלא תשמע בשומקום (בטח לא ברדיו הפירטי שאתה משדר בו)
    ואנשים י-פ-י-ם !!!!!!!

    • היציעים עלו יותר

      אורי עיט, 12/05/09 16:32

      תבדוק שוב

  • 87.

    עמרי רונן בן כמה אתה? (ל''ת)

    ?, 12/05/09 15:49

    • 31 וכותב כמו תינוק (ל''ת)

      גל, 12/05/09 21:26

  • 86.

    הקהל איכזב מאוד. (ל''ת)

    כנראה שלא מגיע לך ולו, 12/05/09 15:48

  • 85.

    החוויה של לראות אותם ממקום רחוק היא שהיתה לי קשה

    טל א., 12/05/09 15:48

    אישית לא התאכזבתי מדי מההופעה עצמה, אבל רק בגלל שלא באתי עם ציפיות גבוהות מאוד.
    ראיתי את הפלייליסט מראש, ואין ספק שהיתה לי צביטה קלה בלב באותם רגעים. אם לא הייתי רואה אותם לפני כמה שנים, הייתי נהנית הרבה פחות.
    מה שכאב לי (תרתי משמע) היה הדוחק והאלימות בשורות הקרובות לבמה, שגרמו לי ללכת אחורה ולראות את ההופעה מרחוק, דבר שהיה יכול להשתפר אם היו מקרינים תקריבים של הלהקה על המסכים.
    לי באופן אישי, לראות הופעה של דפש מוד ממקום רחוק לא משתווה לחצי מהחוויה של לראות אותם בדיוידי, או לשמוע שיר שלהם במועדון. אז אני יוצאת מנקודת הנחה שאני פשוט לא בנויה להופעות גדולות.
    בכל מקרה - הכתבה מנוסחת היטב. חבל שמגיבים רבים חושבים שמה שמפריע זה שלא היה את ג'אסט קאן גט אינף, או שצריך לקבל הכל ולהגיד תודה...
    כי למרות הביקורת, כולנו מלאי הערכה ושמחה גדולה שהם הגיעו סוף סוף לארץ, ושהופיעו למרות מה שקרה, ואני בטוחה באלף אחוזים שמי שראה אותם ממקום טוב חווה את הדבר האמיתי.
    פשוט שבתור מי שמעריצה את הלהקה מהיום ששמעה צליל סינתיסייזר ראשון, ונמנעה מלרכוש כרטיס ב-1500 ש''ח, קצת חבל לי שיצאתי משם רק עם הרגשה של ''עשיתי וי'', ויותר מזה - שאפילו באתי מוכנה לזה.

  • 84.

    אם המושב לא נוח אז הכל לא נוח. (ל''ת)

    עמרי רונן עירום...., 12/05/09 15:47

  • 83.

    הופעה מעולה של להקה ענקית...כל השאר זה קטנוניות!!!

    ירון, 12/05/09 15:22

    אם תוסיפו את העובדה שאבא של פלטשר קלידן הלהקה מת באותו ערב כ-3 שעות לפני ההופעה, אפשר להבין את חוסר האנרגיות של הלהקה בהופעה. חוצמזה היה פשוט מדהים!

    תודה שוקי וייס אתה פשוט ענק!!!

  • 82.

    הגיע הזמן להרוס את איכסטדיון ר''ג

    אלעד, 12/05/09 15:17

    זו היתה הזדמנות של מי שאינו אוהד כדורגל שהיה במקום המזוויע הזה (המציע למשל 0 תאי שירותים ל28,000 איש ול-14,000 הנותרים, ששילמו מעט יותר נותן חדר שירותים עם כניסה ברוחב 60 ס''מ על כל 3500 איש) להתוודע לאיכסטדיון ר''ג.

    ייתכן שזה היה הבונטון בשנות ה-50 ,איצדיון ''סובייטי'' מרוחק ובלי אקוסטיקה כדי שלא יישמעו את טרוניות הקהל ויאפשרו לתזמורת המשטרה לצעוד במסלול המקיף את הדשא.

    וזה בלי להזכיר את האין חניות, והכניסה והיציאה מהיציעים שאורכת זמן רב בגלל מנהרות\\שלוליות שכדי להגיע אליהם צריך להסתופף עם רבבות. רק אחרי אסון יעשו שם משהו,אבל אז יאשימו את הקהל.

  • 81.

    כתבה לעניין, ביקורת מקצועית

    יפעת, 12/05/09 15:17

    אני חושבת שהביקורת כתובה נכון ומקצועי

    ציינת את הבעיות על אף שלדעתי היו צפויות
    ואת חוסר פתרונם

    סאונד בעייתי, עודף אנשים, אין חווית הופעה מרוב שיש יותר מדי אנשים
    ועוד

    העיקר שאמרה כן

  • 80.

    בולשיט-בטוח שהיית באותה הופעה? (ל''ת)

    יעל, 12/05/09 15:13

  • 79.

    עורך מוזיקלי נדיר אתה כן אך

    רעות, 12/05/09 15:12

    לא ידעתי שאתה בעל יכולת כתיבה משובחת

    כאמור, אני טוענת שהופעות לא נמדדות לפי קהל מושבע
    ובהחלט אני חושבת שיכולנו לצפות מראש את האכזבה

    את עבודה טובה נעשתה - שוקי וייס אשר גרם לאנשים ולכמות לא מבוטלת לקנות כרטיסים במאות שקלים

    לפחות היא אמרה כן :)
    מזל טוב

    • אמא של עמרי?

      תל אביבי, 12/05/09 16:11

      עורך מוזיקלי נדיר??... בעל כתיבה משובחת???..... מה אגיד, דוסטוייבסקי ממש.. אנשים חיים בסרט

  • 78.

    מעריצה מלמעלה מ 10 שנים

    חן, 12/05/09 15:08

    עומרי. אתה צודק בכל מילה
    מעריכה את דעותייך המוסיקליות
    באמת קצת התאכזבי.הגשמתי חלום אבל ציפיתי להופעה בלתי נשכחת.אני טסה להופעות בעולם כי בארץ אף פעם לא נהנית וגם כי אף אחד אינו מגיע אלינו
    באסה-חשבתי שהם יתנו לנו הופעה מהלב
    כנראה לא הסבירו להם שאף אחד לא בא אלינו כמעט ואנחנו בדיליי לכן צריך להשמיע לנו גם שירים ישנים ולעשות לנו טוב על הנשמה כי אנחנו מלאי נשמה חזקה לדפש מוד ומסתבר שהם להיפך:(

    • בן אדם שמע שאבא שלו מת ובכל זאת עלה להופיע בשבילך

      לורה, 12/05/09 23:24

      זה לא מספיק ''מהלב''???

      אם היית ''מעריצה'' היית יודעת שיש להם תמיד סט ליסט קבוע לכל ההופעות בתור (עם שינויים קלים מאוד) ושתמיד יש 6-8 שירים מהאלבום החדש.

      לא מגיע לכם דפש מוד. מקווה שלא יגיעו לפה יותר.

  • 77.

    הביקורת צרת העין שלכם על עמרי רונן

    אורי עיט, 12/05/09 14:36

    מהיכרותי האישית עם עמרי רונן מדובר בבן אדם עם טעם מוזיקלי מגוון ועשיר מאד.
    עשיר בכמה רמות לפחות לשל חלק מהמגיבים פה.
    גלגלץ איננה התחנה של עמרי, ולא של אור צלקובניק ולא של בני כבודי ולא של כל אחד מהעורכים שם.
    גלגלץ אינה מכוונת את הפלייליסט לסקטור ספציפי בעם אלא לכלל המאזינים ולכן אולי קיבלתם רושם מוטעה.
    רושם שאולי אם היה לכם טיפת שכל בראש יכולתם להזים בדקה של חשיבה.
    למרות שאין לי הרבה טענות כנגד הפלייליסט של ההופעה הרי בכל זאת זהו סיבוב קידום מכירות לאלבום החדש, אני שותף במאה אחוז לטענות כנגד אירגון ההופעה וההתחשבות האפסית של שוקי וייס בקהל שישב ביציעים.
    יצאתי מההופעה בתחושה עזה של החמצה, הרגשתי שחיכיתי במשך כל כך הרבה זמן למשהו אחר ולא למה שקיבלתי ואני עוקב אחרי הקריירה של דפש לכל אורכה במשך יותר מעשור.
    במקום לתת את דעתכם על ההופעה עצמה החלטתם לעשות כמנהג טוקבקיסטים אינפנטילים וללהג על עמרי מבלי שבכלל טרחתם להכיר אותו מעבר לאיזכור בגלגלץ על עריכת תוכנית זו או אחרת.
    חבל שזו תרבות הדיון בארץ.

    • אתה עוקב אחרי הקרירה של דפש מוד לכל אורכה, יותר מעשור?

      ורד, 13/05/09 00:03

      מעניין, כי הקריירה שלהם נמשכת כבר שלושים שנה...
      כן, אתה עוקב אחרי ''הקריירה שלהם לכל אורכה'' כמו שלעומרי רונן יש ''טעם מוזיקלי מגוון ועשיר מאד''. אם היה לו כזה, הוא היה טורח להקשיב לאלבום החגש לפני ההופעה, וגם הייתה לו הבנה מינימלית על איך מתבצעות הופעות בסדר גודל כזה ואיך נבחרים בהן השירים.
      הבה לא נתמם, עומרי רונן הוא לא בדיוק אורים ותומים בתחום המוזיקלי. מה לעשות שרבים מהמגיבים פה מכירים את הז'אנרים הרלוונטיים ברמה שהוא ושכמותו לא יכירו אף פעם, פשוט מפני שזה לא מעניין אותם.

      • הבנת הנקרא

        אורי עיט, 13/05/09 11:18

        אני עוקב אחרי הקריירה שלהם לכל אורכה במשך תקופה של יותר מעשור.
        הכוונה היא שאני מעריץ שלהם כבר תקופה של יותר מעשר שנים. ואני מודע לחלוטין לכך שהם פעילים כבר שלושים שנה, מחזיק בכל האלבומים, חלקם אפילו בויניל.
        וזו לא תמימות, זו חוות הדעת שלי מהיכרות אישית עם עמרי.

        • מה שאתה כותב לא קשור לביקורת

          ורד, 14/05/09 19:43

          עבור מי שקורא את הביקורת ואינו חבר של עומרי רונן, הידע או ההכרות שאולי יש לו ואולי אין לו ממש לא משנים. גם אוסף הוינילך שלך לא ממש קשור לעניין. מה שמשנה זה מה שנכתב בבקורת עצמה. ומה שנכתב משקף חוסר ידע ופרובינציאליות שאינה במקומה בבקורת מוזיקה שמכבדת את עצמה. נ ק ו ד ה.

  • 76.

    ההפקה אשמה ולא דפש

    נטע, 12/05/09 14:32

    כל מה שכתבת עכשיו זה באשמת ההפקה ולא בגלל הלהקה. אני בטוחה שמי שהיה על הדשא קיבל את אחת ההופעות הטובות בחיים שלו. אנשים כוך וכמוני שהיו ביציעים נדפקו.
    וחוץ מזה הסט ליסט היה מצויין יש להם אלבום חדש לקדם והם נתנו הרבה להיטים.
    אני מציעה לא ללכת יותר להופעות באיצטדיון ר''ג.

  • 75.

    אלו היו השעתיים הטובות בחיים שלי. הכי טובות אי פעם

    אדי, 12/05/09 14:28

    אני לא מעריץ ענק אבל בניגוד לישראלים מפונקים, הקשבתי כמה פעמים לאלבום החדש (שהוא אחלה) וקיבלתי הופעה (על הדשא יש לציין) שבחיים לא אשכח אותה.
    זאת חוויה שלא תחזור על עצמה עוד בחיים.

    ובאמת שאני לא רוצה לשמוע ביקורת מעורך גלג''לצ. הוא ואני זה לא אותו דבר

  • 74.

    עמרי רונן הבנאדם הכי לא שנון בהיסטוריה

    בלי מתחרים, 12/05/09 14:21

    בעשר שנים שאני שומע אותך מכל רדיו פתוח בסביבה לא שמעתי אותך אומר אפילו משפט אחד חכם, או איזושהי תובנה, יודע לעשות רק את הקול הגלגלצי המעט מביך הזה. סתם אחד שהשתחל למקום הנכון בזמן הנכון. איש חסר כשרון, חסר ייחוד, אתה פשוט שיממון מוחלט.

  • 73.

    מי שיושב ביציע בהופעה כזו שלא יתלונן,בדשא האוירה שונה (ל''ת)

    די, 12/05/09 14:16

    • בולשיט

      מיכל, 12/05/09 15:12

      לפני קצת יותק מחצי שנה הופיע כאן פול מקרטני. גם אצלו היו 50 אלף איש וגם כאן היו יציעים - כולם ראו נהדר, בלי יוצא מן הכלל, ושמעו סאונד מושלם. אז כן, מי שקונה ביציע אמנם קצת פחות קרוב להמולת הבמה, אבל מגיעה לו חוויה לא פחות טובה. במיוחד כשהכרטיסים האלה עולים בד''כ יותר מכרטיסי דשא.

    • מה זאת אומרת שלא יתלונן? איזו חוצפה

      רונית, 12/05/09 20:10

      אז שלא ימכרו כרטיסים שלא יגבו כספים

  • 72.

    בגלל עמרי רונן רוב העם מכיר רק 5 שירים של דפש מוד

    מושון מחולון, 12/05/09 14:16

    כי רוב העם שומע גלגלצ, וזה מה ששמים, רק 5 שירים של דפש מוד.
    בגלל עומרי רונן, אחרי זה יש טוקבקים שרוב השירים היו מהאלבום החדש.

    • ואיך אתה מכיר יותר מ5?

      אורי עיט, 12/05/09 15:14

      גלגלץ לא לוקחת על עצמה את הג'וב של העשרת הטעם המוזיקלי שלך או של כל מאזין זה או אחר.
      איך אתה מכיר יותר מ5 שירים?
      אולי כי שמעת בתחילת הדרך שיר אחד, התעניינת, קנית אלבום, קנית שני וכן הלאה.
      התגובה שלך מעוררת גיחוך, למה לעזאזל אתה מצפה? שהם ישדרו אלבומים שלמים כדי שהקהל הישראלי יהיה יותר אנין טעם לדעתך?.
      תפסיק לחפש אשמים ולהטיח עלבונות אישיים, אם כבר אז מי ש''אשם'' הוא הקהל שאינו מתעניין, ומה לעשות, המוזיקה שלהם לא מדברת לכולם.

      • הגיע הזמן לשרוף את גלגלץ עד ליסוד

        מהפיכה עכשיו, 12/05/09 21:21

        ולהעמיד את ראשי למשפט על השחתת הטעם המוסיקלי

      • לדפש מוד יש להיטים בקנה מידה בינ''ל שבארץ בוחרים להתעלם מהם

        מושון מחולון, 12/05/09 22:55

        personal jesus למשל הוא הסינגל הכי נמכר בארה''ב.
        האלבום של songs of faith and devotion הגיע למספר 1 במכירות בארה''ב ובבריטניה, אז למה לא שמים אף שיר שלו כמעט אף פעם בגלגלצ?
        התופעה שאני מתאר לגבי ''5 שירים מיוצר, אופיינית מאוד לגלגלצ, ודווקא בתחנות אחרות היא פחות אופיינית.
        למה קשה להודות שלא כל מי שעובד בגלגלצ הוא עילוי?

        • תקרא את מה שכתבתי

          אורי עיט, 13/05/09 11:46

          ולא תמצא פעם אחת את המושג עילוי בטקסט.
          אני לא טוען שאף אחד מהעורכים הינו ילד פלא בהשכלה מוזיקלית אני פשוט טוען שהעליהום האידיוטי שלכם לא מוצדק.

    • חחחחחח. (ל''ת)

      :), 12/05/09 16:05

  • 71.

    עומרי רונן מכיר רק 5 שירים של דפש מוד

    מושון מחולון, 12/05/09 14:09

    ובגלל זה רק אותם שומעים בגלגלצ.
    מה לעשות שאחד מ5 השירים שעומרי מכיר זה
    people are people
    שדפש מוד הצהירו בעבר שהם לא ינגנו יותר.

  • 70.

    ישראלי ששילם 400 ש''ח לא יודה לעולם שדפקו אותו (ל''ת)

    א.ב שעשוע, 12/05/09 13:57

  • 69.

    לא חייב כלום לדפש מוד - אבל הם חייבים לי

    מלכי, 12/05/09 13:52

    הם חייבים לי 390 ש''ח על שרימו אותי ומכרו לי הופעה של להקת דפש מוד האהובה, כאשר בפועל הופיעה קבוצת ליצנים עם שירים חדשים וגרועים ומסך וידאו (יפה, הווידאו היה יפה). עד שהם לא מחזירים לי את הכסף אני לא מפסיק לכתוב טוקבקים.

    • אתה אבל יודע שרק 7 מתוך 22 היו מהאלבום החדש נכון?

      מושון מחולון, 12/05/09 14:05

      ומה, את wrong אתה לא מכיר?
      אז יוצא שאם היית קצת בקיא ביצירות הקודמות של דפש מוד, אז לא היית מכיר רק 6 שירים.

  • 68.

    עזזב... ברגשע שאמרת קורט קוביין, דעתך המוזיקלית היא כלא כלום בעיניי (ל''ת)

    דב פנדה , 12/05/09 13:52

  • 67.

    מזלך שיש כאן טוקבקיסטים נורמאלים שחושפים את הצביעות של עמרי רונן

    נועה, 12/05/09 13:32

    ישר כח לכם, והלוואי עלינו עוד הרבה הופעות מצויינות שלא רק מתחנפות לקהל הגלגלצי המעצבן

    הבושה הבאמת גדולה הייתה העובדה שעל הדבא לא היו מספיק שירותים

    שוקי, זו הייתה חרפה, לא מתאים לך.

    • מי זאת הדבא הזאת ולמה שיהיו עליה שירותים ? (ל''ת)

      רות, 13/05/09 09:23

  • 66.

    כמה הולם, השדרן של תחנת השירה בציבור הארצית יצא מאוכזב

    נועה, 12/05/09 13:28

    בטח שיצאת מאוכזב יא מעאפן, אתה וכל חברי הבירה ונשירה שלך שלא יכולים לסבול יותר מ- 3 שירים חדשים בשלוש שעות.
    זו *אשמתך* ואשמת התחנה המחורבנת שלך שמחנכת אנשים להתנחם במוכר ובבטוח, תחנה שמשמיעה MIA בלהיט שחוק שנה וחצי אחרי שלכל העולם כבר נמאס ממנו

    איך אתה בכלל מעז לכתוב פה אני ממש לא מבינה

    ההופעה הייתה מצויינת, אם כי בהחלט היו בעיות, אבל בטח שלא אכזבה, לא למי שבאמת אוהב מוזיקה ופותח אזניים.

    פעם הבאה לך לשרהלה שרון על הדשא של הקיבוץ, נראה לי זה יותר יתאים לך.

  • 65.

    אתה צודק

    אמיר לוז, 12/05/09 13:07

    חבר שלי אמר שהשיר הכי מוכר זה ''יום הולדת שמח'' בהופעה . שילוב מוגזם של האלבום החדש הווה את כישלון הערב , אני הייתי 15 מטר מהבמה והסאונד היה גדול. אך אנו מרגישים במסחרור של הלהקה במיוחד מכירת כיפות של דפש ב- 20 ש''ח! אהבתי 12 שירים מה-24 ובמיוחד אהבתי את חייל גולני שפרש את דגל היחידה בשיר פיס. השיר לא רלוונטי לאזור
    אני משתתף בצערו של פלטשר עם מות אביו.

  • 64.

    15 ש''ח למים מינרלים !!!

    ד''ר דוד, 12/05/09 13:02

    כל בעיית הסאונד, הצפיפות הבילתי מאוזנת, שירותים כימיים שמספיקים ל 100 איש, החרמת השתיה בכניסה ומחירים הזויים של השתיה בפנים - הפקה ישראלית במיטבה.
    לקחת כמה שיותר לתת כמה שפחות.
    ןלגבי הלהקה- היא עלתה לבמה דקות ספורות אחרי שקיבלו הודעה קשה. כך שהפעם ניחא....מקווים שיחזרו בקרוב.
    WRONG

    • איזו הודעה?????? (ל''ת)

      ס, 12/05/09 14:05

      • אבא של אנדי פלטשר הקלידן של D.M נפטר ביום ראשון בצהריים. והם עדיין עלו (ל''ת)

        ירון, 12/05/09 15:30

  • 63.

    לשמוע ביקורת מאיש גלגל''צ על הופעת דפש, זה כמו

    לה פונטין, 12/05/09 12:47

    לשמוע חוות דעת על מסעדות יוקרה בפריז מפי מוכר במק'דונלדס.

    • כמה נכון

      נגה, 12/05/09 13:40

      השירים בפירוש התאימו לקהל ''חדש'' שטרם הופיעו בפניו במשך 30 שנות פעילות, ההופעה היתה מרגשת והסאונד היה נהדר במקום שבו הייתי. ההופעה היתה אפילו מוצלחת יותר מהופעה שראיתי בחו''ל. לא הייתי מצפה ממארגן פלייליסטים כמו עומרי רונן שבכלל יבין במה מדובר. שרית חדד זה בקיסריה

      • חזק! (ל''ת)

        ben, 13/05/09 03:55

      • כל כך צודק. (ל''ת)

        רז, 13/05/09 09:24

    • גדול! אשכרה מוכר מקדונלדס מבקר מסעדה בפריז (ל''ת)

      שונא גלגלצ יחיה, 12/05/09 14:29

    • צודק.......!!

      קרחק'טרכיגועכ, 12/05/09 21:12

      היתה הופעה טובה.חלומית. וכל מי שלא נהנה זה מי שלא ראה ולא שמע.תאשימו את ההפקה ולא את הלהקה. בהתחשב בעובדה שאבא של אנדי נפטר!!! פלא שהם עלו בכלל ופלא שנתנו הופעה.

  • 62.

    אולי אבא של אחד החברים נפטר כמה שעות קודם???? חשבתם על זה?

    איציק, 12/05/09 12:41

    כנראה שלא כולם פה קוראים עיתונים.

    • אווו הינה אחד שפתח את עיניים ! כל הכבוד על התגובה! (ל''ת)

      שלומצ, 12/05/09 14:16

  • 61.

    תגידו תודה!!! - הם הופיעו למרות שאביו של פלטשר נפטר כמה שעות לפי כן (ל''ת)

    רותם, 12/05/09 12:38

  • 60.

    בושה של הופעה.... כנסו

    עופרר , 12/05/09 12:37

    הייתי בהופעה בטורקיה, וההופעה נראתה כמו הופעה של שרל'ה שרון.... רק שאצלה הקהל מששתף בשירה, אתמול משום מה כולם היו אילמים. 50 אלף איש.. שיר נגמר... ושקט דממה!!! אז אל תגידו לי שנהנתם... ומה לעשות רוב הקהל של הלהקה רוצה את השירים הישנים והמוכרים.... חופשי באו לדפוק קופה!!
    שלא לדבר על ההפקה החובבנית, מסכים עם קליפים מנשיונל ג'אוגרפיק על חיי הנשרים, בזמן שדייב מנענע את האגן ( בקמצנות)

  • 59.

    ישאלים, כהרגלכם. שום דבר לא יספק אתכם. תלמדו לאהוב את חצי הכוס המלאה. (ל''ת)

    gal, 12/05/09 12:36

  • 58.

    ישראלים מצויים

    טלי, 12/05/09 12:27

    רק להתלונן ולקטר יודעים, דפקו אותי, סדרו אותי. בפעם הבאה אל תבואו ותחסכו מכולנו אתכם. האמת היא שלא מגיע לכם את דפש מוד! לא מגיעה לכם אף הופעה של אומן בינלאומי!לכו תראו את אייל גולן ושרית חדד ותצאו מרוצים.
    אני לא מעריצה של דפש מוד וההופעה היתה מצוייינת! פשוט נפלאה!

  • 57.

    תפסיקו להגיד שאנחנו צריכים להגיד תודה שהם באו לכאן

    שוקי, 12/05/09 12:23

    הם לא מופיעים בהתנדבות, הם מקבלים בוכטה של כסף ומבחינתם הם יסעו גם לבגדד אם הם יקבלו תמורה הולמת. אמנם הם להקה מפורסמת אבל זו עבודה לכל דבר ואל תשלו את עצמכם שהם עשו לנו טובה שהם באו לכאן. הכסף שלנו מריח בדיוק כמו בלונדון ובפריז... טוב אולי קצת פחות טוב אבל עדיין כסף

  • 56.

    נו טוב עמרי רונן

    טלי, 12/05/09 12:18

    אני אוהבת את דפש מוד של שנות ה 80 אז כשהייתי נערה. אבל הלהקה פעילה עוד 2 עשורים מאז, כך שידעתי שהשירים יהיו בהתאם.
    ישבתי ביציע 2 והסאונד היה מדהים. דייב פרפורמר ענק עם קול נפלא ושר מאוד מדוייק כולם נגנו במקצועיות. אי אפשר להתכחש לכך, ההופעה היתה מקצועית מאוד! בחירת השירים היתה בהתאם, למרות שגם אני הייתי רוצה כמה שירים נוספים מהאייטיז, או ליתר דיוק הופעה רק של שנות ה 80 המוקדמות. הבעיה היחידה מבחינתי היתה שלא הקרינו על המסכים את המתרחש על הבמה.

    • ישבנו באותו יציע?!

      אורי, 13/05/09 04:18

      כנראה שאני צריך לבדוק את האוזניים שלי או לחלופין את המערכת הפשוטה שיש לי באוטו שמוציאה סאונד יותר חזק ופתוח מהחרא שקיבלתי שם ליציע 2.

  • 55.

    ג'אסט פור דה רקורד

    מור, 12/05/09 12:17

    ישראלים- תלונות, תלונות, תלונות.

  • 54.

    לא צריך את עמרי רונן בשביל זה - התאכזבנו (ל''ת)

    משה, 12/05/09 12:09

  • 53.

    זו לא חכמה להגיד שמי שקנה בזמן היה בדשא, הרי... כנסו

    נעה, 12/05/09 12:07

    בכל מקרה היו נמכרים 50,000 כרטיסים, אי אפשר שכולם יקנו בזמן ויהיו בדשא. היו צריכים לדאוג בלי קשר לכלום שכל מי ששילם על כרטיס יראה את ההופעה, וזה היה הפספוס הכי גדול לדעתי. חוץ מחצי דשא אף אחד באיצטדיון לא באמת ראה את ההופעה אלא רק שמע. אני גיליתי למחרת בביקורות דברים שהיו בהופעה ולא היה לי מושג שקרו. מצב שמעולם לא קרה לי לאחר הופעה.
    (הפספוסים האחרים היו כמובן הסאונד- חבל שלא הגבירו יותר לכיוון היציעים, השירותים- עדיף לחסוך במילים, השתיה שבכל אזור עלתה אחרת, בשער 14 25 ש''ח, בשער 17 15 ש''ח... כל מי השתיה שנזרקו לשוא בכניסה לאיצטדיון וכמובן הסדרי התנועה הדפוקים לאחר ההופעה- למה תחנת הרכבת בני ברק היתה סגורה? כל תגבור הרכבות היה מתחנת האוניברסיטה וגם להגיע לשם היה קשה כי המשטרה הנכבדה טרחה לסגור את כל הפניות שמאלה מכיוון האיצטדיון לכיוון התחנה. שיא החכמה, אין מילים...

  • 52.

    עמרי אין לך פאקינג מושג, וגם בעריכה אתה על הפנים (ל''ת)

    ''קומה ראשונה'', 12/05/09 12:01

  • 51.

    בידיוק מה שאני חשבתי...

    שירן, 12/05/09 11:56

    מילה במילה!
    ושלא נדבר על הצפיפות שהייתה על הדשא...
    אבל עדיין, לא הייתי מוותרת על החוויה.

  • 50.

    איזה שטויות במיץ

    noa, 12/05/09 11:53

    בחיי, אולי כדאי להעיף את הכותב של הכתבה הזאת.
    הייתי למעלה ביציע והסאונד היה מעולה. בשבילי זו היתה ההופעה של חיי, כמי שחיה מוזיקה בשנות ה-80.

    • את יודעת מה מדהים...

      לחיי הפלצנות, 12/05/09 12:20

      שכמעט רק נשים פלצניות אמרו ''שיואו, היה מדהההים'' וכ''ו. לכן הנשים אין שמץ של אובייקטיביות, העדריות והקונפרמיזם הן אבני יסוד לאישיותכן.

      • הצלחת להעליב את כל הנשים שסבבו אותך במהלך חייך. אמא שלך אחותך(אם יש לך

        ., 12/05/09 14:03

        והחברות שלך.
        יצאת אפס

  • 49.

    והביקורת שלי היא.....

    יחי מנחם בן, 12/05/09 11:52

    שהם כמו אימא שלי
    תופרים, קטנים, מגעילים, לא עדכניים בשלהי הקריירה המדשדשת שלהם
    בקיצור.. מטומטם מי ששילם מאות שקלים בזמנים של מיתון כלל עולמי לראות את חבורת הזקנים האלה

    • מנחם בן המלך! (ל''ת)

      מירב, 12/05/09 21:29

  • 48.

    תקשיב יא חובבן הם לא תופרים נופעה לקהל ישראלי רדוד (ל''ת)

    jimmy, 12/05/09 11:51

    • קהל רדוד??? בישראל יש להם את הקהל הכי נאמן... יא חצוף (ל''ת)

      עופרר , 12/05/09 12:42

  • 47.

    סה''כ 3 בעיות:

    גלי, 12/05/09 11:47

    1. רצף השירים היה בעייתי. הקהל היה מפוצץ באנרגיה מההתחלה ולכן, לדעתי, היה צריך להתחיל עם שיר ממש מוכר כדי לשחרר קצת מהאנרגיה. השירים היו צריכים להיבנות וליצור עוד ועוד התלהבות, כשבפועל היו מין ירידות ועליות לא ברורות באנרגיות בגלל בחירת רצף השירים.

    2. מסכים- חלק מהוידאו-ארט היה טוב, חלקו ממש נראה מיושן, אבל זאת לא הפואנטה. רוב הקהל היה רחוק, אז שימו וידאו-ארט במסך האחורי הגדול ובשני המסכים שימו את דייב גהאן מענטז ומשתולל, שגם הרחוקים יוכלו לראות ולהתלהב.

    3. לדעתי, זו הבעיה הגדולה מכולן ואם היא לא היתה קיימת, לאף אחד לא היה אכפת מרשימת השירים: קצת אינטראקציה עם הקהל, אנשים. מה עם: ''שלום, כיף להיות פה'', אפילו אם אתם משקרים... היתה הרגשה שהם באו לעבוד וללכת. אם הם היו יוצרים תקשורת עם הקהל, כולנו היינו מבסוטים ולא היה אכפת לנו בכלל איזה שירים יש. בתכל'ס נוצר ניכור וריחוק וזה מה שגרם לאכזבה.

    בסופו של דבר לא הייתי מוותרת על ההרגשה הזו של להיות מוקפת ב-50,000 אנשים מחייכים ובאחת הלהקות היותר שוות שיש, חבל רק שההנאה לא מושלמת...

    • צ-ו-ד-ק-ת ! (ל''ת)

      עופרר , 12/05/09 12:46

    • צודקת לחלוטין (ל''ת)

      אפי, 12/05/09 14:31

    • צודקת-אבל אבא שלו נפתר.אז אפשר להבין?או שלא?מה דעתך? (ל''ת)

      חן, 12/05/09 15:10

      • האמת? נודע לי רק מהטוקבקים. אם ככה, באמת אפשר להבין. (ל''ת)

        גלי, 12/05/09 16:51

    • צודקת בכל מילה + הקהל הישראלי המעפן שלא פירגן

      רז, 13/05/09 09:31

      מספיק.

  • 46.

    די די די כבר ליילל - אדון רונן ודומיו כנסו בבקשה !

    שק, 12/05/09 11:43

    ההתבכיינות שלכם מתחילה לעבור את גבול הטעם הטוב.
    בעיני הנהירה ההמונית למופע הייתה מקרה קלאסי של תופעת ה''עדר'' הכל כך אופיינית לעמנו. אחוזים גבוהים מהקהל באו כי זה מה שצריך לעשות כדי להיות IN - להיות בדפש מוד.
    שאף מאניק לא יתלונן לי פה על זה שלא הכיר או כן הכיר או לא שמע טוב או כן שמע טוב - חלאס. פעם הבאה תבדקו טוב איפה אתם יושבים ותבינו שיציע זה לא דשא ותפעלו בהתאם.
    לגבי החלק האומותי של ההופעה:
    אנשים, אתם חייבים להבין שככה זה!!!!
    דפש מוד הוציאו אלבום - זכותם המלאה לקדם אותו ולתת גם 7 שירים מתוכו בדיוק כמו שכל אומן אחר היה עושה ועשה פה כולל מדונה, בואי ועוד כמה גדולים.
    די כבר עם הרגשת הקיפוח הנצחית שדבוקה לנו לתחת. הם לא באו לעשות פה מופע צדקה והם לא חייבים טיפול אישי ומיוחד לשום מדינה כולל ישראל. וכן.. הביטול הקודם שלהם היה מוצדק כי הם לא חייבים לבוא להופיע כשיש פאקינג מלחמה בישראל והם לא היו חייבים לפצות אותנו הפעם בתוספת להיטי מדורה ישנים בגלל הביטול כי אין שום סיבה לעשות את זה.
    למען השם - חצי מההופעה כללה להיטים מובהקים. כן חצי - משהו כמו 11 שירים. מה כל כך רע בזה? אתם מאבדים פרופורציה.
    והנה, כשההופעה תמה, תופעת העדר חוזרת בדמות מאות טוקבקים הזויים של ישראלים יללנים שלא מכירים את הלהקה ואת תרבות הופעות הענק כי הם חיים במדינה כזו שלא קורים בה דברים כאלו אלא פעם בכמה שנים.
    עשה טוב אדון עמרי רונן. תחזור לכסא הקטן שלך בגלגלצ ותתרכז במה שאתה טוב בו - מלחמת העולמות ומצעדי איוולת של מוזיקה ישראלית.
    לך ולדומייך יש עוד הרבה לעבור כדי לשפוט מכזה גובה את ההופעה ואת דפש מוד.
    ולחבר ההזוי והמסכן שלך שתיכף אני ייפצח בקינה על העוול הנורא שנגרם לו(איזה שטוייות...) ולכל הקרועים שישבו ביציעים ומלמלו בדיקציה של אוהדי ביתר ''מה אמא שלהם? מה עם JUST CAN בתחת'', לכו חפשו משהו שמתאים לכם - בישראל לא חסר מי שייתן לכם את זה.

    • תגובה מעולה!! (ל''ת)

      אחד שנהנה בהופעה, 12/05/09 13:02

    • וואווו, הוצאת לי את המילים מהפה!!!! (ל''ת)

      שרית, 12/05/09 13:23

    • תשמע בן אדם, קראתי את השטות הזו בבוקר והגבתי בהתאם...יופי של תגובה (ל''ת)

      השמן, 12/05/09 13:53

    • גם אני מסכימה איתך

      רונית, 12/05/09 17:42

      הופעה לא לכבוד הקהל הישראלי אלא לכבוד האלבום.
      ברור שמעריצים נהנו, אלא מי אמור להנות? אמא שלי?? כל אלו שבאו בשביל הדר שנות השמונים והתשעים שלהם היו אמורים לדעת שיאלצו להסתפק במועט.
      מה שכן, הם היו מרוחקים משהו, באמת לא יצרו קשר עם הקהל, אולי זה בגלל האבא שמת באמת. קשה להבין איך אפשר לעלות להופיע בכלל אחרי דבר כזה. מדהים.

    • זו תגובה מעולה !!

      ורד, 12/05/09 23:54

      סכמת את כל העניין בדיוק!

      • צודק אחי, לא מגיעה לנו הופעה כזו, אנחנו עם מגעיל.

        תומר, 13/05/09 09:34

        אני אלך לראות אותם בחו''ל עוד כמה חודשים.

  • 45.

    אף אחד לא מבין באמת קרה.

    י, 12/05/09 11:39

    מה שקרה זה שרוב הקהל בא לשמוע את just cant get enough .ובגלל שהתפרסם כמה ימים לפני ,שהשיר לא יושמע, הקהל הגיע להופעה בלי חשק.

  • 44.

    צודק, עדיף דור דניאל כל 10 דקות בגלגלצ

    יובל, 12/05/09 11:26

    קשה להבין איך אדם שברשותו היכולת להשפיע על המוזיקה והתרבות הישראלית מאוכזב מההופעה של דפש מוד, שהיתה טובה ומקצועית, גם אם לא מהפנטת, בזמן שבמקביל בתחנת הרדיו המצליחה בה הוא לוקח חלק הוא מתעקש להכניס לרשימות לפלייליסט מוזיקה ברמה הירודה ביותר - מדור דניאל ועידן יניב ועד לטרי פויזן וכל ''אמני'' ההיפ-הופ האמריקאי הזול של ימינו.
    זה לא שאין מוזיקה טובה, זה פשוט שהיא לא מגיעה לקהל הישראלי רק משום שבגלגלצ החליטו שהם לא מעוניינים להשמיע אותה ומעדיפים להסתפק במצעדי החרפה שמשודרים שם ללא הפסקה.

    • תודה רבה! (ל''ת)

      סוף סוף מישהו אומר את זה, 12/05/09 12:38

    • צודק 100%!!!!

      בלי קשר לדפש מוד, 12/05/09 13:51

      מספיק עם המוסיקה הרדודה והירודה בגלגל''צ... אז שמתם את אסף אבידן כמה פעמים, זה לא אומר שאתם יעני איכותיים

      • וכמה שירים של אסף אבידן שמו? 1?

        מושון מחולון, 12/05/09 22:56

        זה נקרא להשמיע יוצר?

  • 43.

    למה ללכת להופעה אם רואים רק מסכי טלוויזיה?

    א.ב שעשוע, 12/05/09 11:18

    נראה לי שבאים להופעה כדי לראות את האומן מופיע ולא כדי לראות אותו על מסך, בשביל זה יש dvd וידאו אינטרנט...
    עם של פראיירים, כל להקה מצליחה מגיעה סמוך לזמן הכניסה לבית אבות ואתם משלמים הון תועפות להופעה שמה שאתם מצליחים לראות ממנה זה ממסך.

    • כנראה שמעולם לא היית בהופעה בסדר גודל כזה- סייג לחכמה שתיקה (ל''ת)

      נעה, 12/05/09 12:12

      • ישראלי ששילם 400 שקל לכרטיס לעולם לא יגיד שעבדו עליו (ל''ת)

        א.ב שעשוע, 12/05/09 13:56

  • 42.

    ציפיתי כל ההופעה לFREE LOVE :-( להקת חימום הרסה לי את מצב רוח (ל''ת)

    דולפין מרושע, 12/05/09 11:14

  • 41.

    ישראלים באים להופעה ''להציע נישואים''

    דניאל, 12/05/09 11:12

    וזה בדיוק ממצה את הרמה של ''חובבי המוסיקה'' כאן, שלא לדבר על אלו שמכנים אותם ''עורכים מוסיקליים''. כאילו אין להם מספיק הופעות של שלמה ארצי וריטה בשביל ''להציע נישואים''. אחרים באים ''לסמס'' לחברים שלהם תוך כדי הופעה- כמה ישראלי, כמה וולגרי. ועוד אחר כך להגיד שההופעה לא הייתה איכותית...גם אני ציפיתי ליותר מההופעה הזאת, אבל גיבוב כזה של שטויות הכתובות ברמה כל כך ירודה עדיין לא קראתי.אולי אם הכותב היה מתרכז קצת יותר בהופעה ופחות באסמסים, הוא היה כותב ביקורת מנומקת בצורה מקצועית יותר.
    די לרדידות העיתונאית!

    • גדול - ''אם הכותב היה מתרכז קצת יותר בהופעה ופחות באסמסים''

      ורד, 12/05/09 23:51

      סכמת את זה יפה. אני דווקא קבלתי מההופעה הזו את כל מה שציפיתי ויותר, אבל אתה צודק לגמרי בקשר לכתיבה ולרמה...

  • 40.

    הבעיה של הישראליים..

    גדגד, 12/05/09 11:12

    הבעיה של הישראליים ''שעובדים'' כ''עורכי מוסיקה'' למיניהם זה שהם כולם באים מאותה הקליקה שבו אחד מסדר לשני ג'וב ולצערי הם מוגבלים מבחינת ידע,רגש וגם הרבה שכל אין להם!
    כל הבעיות שפורטו הם באחריות המפיק של האירוע ואליו יש לבוא בטענות לא ללהקה.
    ''הטענה'' היחידה שאפשר לבוא אל הלהקה היא שהם היו לא כל כך ''חברותיים'' וקצת קרירים אולי אף אפאטים וגם זה מובן מאליו! הרי שעות לפני ההופעה נפטר אביו של אחד מחברי הלהקה, אדם שכל חברי הלהקה הכירו היטב והיו מיודדים איתו כבר עשרות שנים!
    אז מה רציתם שהם יצחיקו וישעשעו אתכם בנוסף לכך שהם שרים ןמופיעים?
    כפי שאמרתי אנשים חסרי רגש ולמעשה עובדים ברמה די ירודה מועסקים בישראל כ''עורכי, מבקרי מוסיקה''.

  • 39.

    שטויות

    נועה, 12/05/09 11:09

    היתה הופעה מעולה. מי שהיה באזור הדשא ראה ושמע מצוין, היו המון להיטים מוכרים. וגם מותר ללהקה לשיר גם שירים חדשים שלה, ולא רק שירים מלפני 20 שנה, אנשים פה פשוט אוהבים לקטר!

  • 38.

    ההופעה הייתה ממש מאכזבת

    אני, 12/05/09 11:04

    בתור מעריץ שחולה עליהם התאכזבתי מאוד. ביציע לא הרגשנו שאנחנו בכלל בהופעה.

  • 37.

    עמרי רונן לידיעתך .. אבא של אנדרו נפטר בצהרים של יום ההופעה .. (ל''ת)

    שלומצ, 12/05/09 11:03

    • ואיך זה קשור לדעתך למה שנאמר פה? (ל''ת)

      לשלומצ שאינה חושבת, 12/05/09 12:21

      • הוא מדבר על ריגוש שלא היה שם ..

        שלומצ שחושבת מעבר לקופסה הקטנה שלך, 12/05/09 14:12

        איך אפשר להביא את כל האנרגיות אם לאחד מחברי הלהקה נפטר אבא באותו היום???
        קצת שכל לא יזיק .

  • 36.

    את הזלזול שלהם בנו אפשר כבר היה לראות בראיון שלהם לאולפן שישי (ל''ת)

    אלה, 12/05/09 11:03

  • 35.

    צודק לחלוטין

    תות, 12/05/09 11:02

    כל מי שמעריץ מטורף או עמד על הדשא, נהנה.
    כל מי שהיה ביציעים סבל.
    וכן בחירת השירים הייתה מחורבנת.
    חבל. היה פוטנציאל.

  • 34.

    האכזבה היא מהקהל

    יניב, 12/05/09 11:02

    דפש מוד נתנו הופעה מקצועית כמו שמקובל אצל כל להקה בסדר גודל שלהם. הקהל הישראלי פשוט לא רגיל להופעות כאלה, וסרב לשתף פעולה. האווירה באיצטדיון היתה רדומה, והקהל יכול להתלונן רק על עצמו.
    אני וחבריי התפדחנו שדפש ניסו להעיר את הקהל ולא הצליחו.
    מבחינה מוסיקלית, ראיתי אותם כבר בקליפורניה, והם נתנו שואו יותר טוב בארץ.
    אבל הקהל הלבנטיני... מה יהיה איתנו...?

    • צודק ב-1000%!!!!!! (ל''ת)

      מאוכזבת קשות מהקהל, 12/05/09 14:36

  • 33.

    אתם נורמלים ?????????

    יונתן, 12/05/09 10:53

    במקום שתגידו תודה שלהקה ענקית כמו דפש מוד מוכנה להגיע לחור כמו ישראל ולהופיע מול חבורה של קופים שההופעה הכי גדולה שהם ראו בחיים שלהם היא של סרנגה בפלקה אתם עוד מעיזים להתלונן ?
    ואתה אדוןעומרי רונן עדיף שתחזור לחור שממנו יצאת ותלמד את מקומך בעולם הזה לפני שאתה מעביר ביקורת על להקה שביום הכי טוב שלך אתה יכול לצחצח להם את הנעליים

    • יונתן הפרובנציאלי-אנא ממך הירגע

      גילי, 12/05/09 12:23

      לטיפוסים לא פרובנציאליים אין רגשי נחיתות או היעדר גאווה במקום בו הם חיים. נכון, בישראל יש הרבה חרא-שגם אנשים מסוגך מייצרים, אבל היא רחוקה מלהיות חור..זאת אחת המדינות המתקדמות בעולם בכל זאת, למרות המלחמות והלחץ הבינלאומי. אתה מזכיר לי את ילד הכאפות של הכיתה שברגע שכמה ילדים דופקים מכות למישהו חלש אחר הוא מצטרף אליהם כדי להראות שהוא חזק.

    • יונתן, מאיפה אתה מוציא את השטויות האלה?

      עדי, 12/05/09 12:50

      סרנגה היה ההופעה הכי גדולה שלנו?? אז אני מבינה שפול מקרטני, יו-2, מטאליקה, גאנז, מייקל ג'קסון, מדונה, אלטון ג'ון, פיטר גבריאל, מגאדת', רדיוהד - כל אלו לא נחשבים לאמנים גדולים שבאו ל''חור'' שלנו?
      אתה יכול להמשיך לכנות אותנו בשמות, אבל אם מדינות קטנות כמו מלטה, מקדוניה ובלגיה שלא גדולות מאיתנו בהרבה זוכות להופעות גדולות כדבר שבשגרה, אנחנו יכולים להיכלל בעניין גם כן.
      והביקורת של עמרי הגיונית. ההופעה של פול מקרטני יכולה ללמד שיעור מאלף באיך צריך לנהל הופעה - מבחינת סאונד, פירוטכניקה, מסכים ותקשורת עם הקהל. את השאר תסיק לבד.

      • הללויה

        דידי, 12/05/09 13:21

        הוצאת לי את המילים מהפה, אנשים עם רגשי נחיתות קשים

    • צודק ב- 200%!!

      תומר.ר, 12/05/09 13:45

      יד-אליהו 2012!!
      12,000 מעריצים אמיתיים מינוס 38,000 אהבלים שבאו כדי לצעוק בפה ובתחת.
      אגב תחת, יש מקום בתחת שלי לכל ה-38,000 בכיינים.

    • חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח תגובה מצחיקה (ל''ת)

      חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, 12/05/09 16:29

    • אח שלי - קיצוני אך קורע מצחוק (ל''ת)

      אייס, 12/05/09 21:01

  • 32.

    אני נהנתי ואני ממש לא אוהדת מושבעת-מכירה את הלהיטים זה הכל. (ל''ת)

    היה כייף ואתם בכיינים, 12/05/09 10:50

  • 31.

    באסה שחלחלצ לא קובעים את רשימת השירים להופעה

    א.העם, 12/05/09 10:35

    בדרך זו לא היו מבואסים

  • 30.

    כמו הרבה דברים שכבר לא יהיו כמו פעם........ (ל''ת)

    יוסי, 12/05/09 10:33

  • 29.

    העיקר שכתבת ''פאקינג'' (ל''ת)

    איזה קול העומרי רונן הזה, 12/05/09 10:31

  • 28.

    אין לך מושג !!!!!

    שימי, 12/05/09 10:29

    אדון ''''עורך מוזיקלי'''' יקר מצטער לאכזב אותך אבל אין לך מושג קלוש במוזיקה
    או שלא היינו באותה הופעה .
    זו הייתה ההופעה הכי גדולה שהייתה פה - אכן היה שווה לחכות 20 שנה , פלייסט מעולה , דייב גהאן פרפורמר ענק והמון אנרגיות מהקהל.
    אדון ''''עורך מוזיקלי'''' כנראה שדפש מוד זה לא הטעם המוזיקלי שלך אז אני מאחל לך להנות בפאקינג מדונה או whatever אבל על תקרא לעצמך עורך מוזיקלי וחוץ מזה כנראה הייתה רחוק מאוד מהבמ אחרת היית שם לב שאכן השמש זורחת להם מהתחת

    • אל תזלזל במדונה

      sbh, 12/05/09 21:16

      היא נותנת שואו פי מיליון יותר איכותי מדפש מוד

  • 27.

    נהנתי.... מאוד.... והתרגשתי (ל''ת)

    ירקרק, 12/05/09 10:26

  • 26.

    מה הוא בדיוק עורך?

    יותם, 12/05/09 10:23

    יש לו 10 סינגלים שהוא משנה את סדר השמעתם כל שעה מבלי להכנס לשטויות שהוא ממלמל כל שידור הוא גם משכנע את עצמו שהוא סלב

    • הנה מגיע הלכלוך, ההקנטה האישית. אי אפשר בלי כאן. (ל''ת)

      ירון, 12/05/09 11:03

  • 25.

    בד''כ עומרי אתה מדבר שטויות בעיני. הפעם כל מילה בסלע

    אהובה, 12/05/09 10:21

    חרא של הופעה.

  • 24.

    אתם פשוט חבורה של מפונקים!

    דניאל, 12/05/09 10:21

    עם כל הכבוד ללבנטינים מישראל, דפש מוד לא רואים אתכם ממטר! מה רציתם, שישנו את ההופעה בשביל הרגישות שלכם? נו באמת, מדובר בהופעת סטנדרט בינלאומית שלא ניתן לשנות לפי קהל כזה או אחר. כך מופיעים כל האמנים הגדולים בעולם. ואתם תחזרו למחשבים ולמזגנים ולגאדג'טים ולפינוקים שלכם, ותמשיכו ללכלך על אחת הלהקות החשובות שידעה האנושות. פשוט בושה וחרפה!

    • פרופורציות

      גוזמאי, 12/05/09 10:43

      אחת הלהקות החשובות שידעה האנושות?!? הגזמת קצת הייתי אומר

      • אכן כן - זו להקה שהיא מעבר למוסיקה

        יגאל בן חיים, 12/05/09 12:36

        היא לא חיה בעבר באייטיז אלא כל הזמן משתנה ומתקדמת בניגוד לאייר סופליי למשל

        • נו טוב

          רונית, 12/05/09 19:11

          אם אייר סופליי זאת הדוגמא שלך אז דפש מוד היא באמת ....חשובה.אבל אייר סופליי לפחות משעשעים

  • 23.

    כתבה מטומטת, הכתב גם לא מבריק. חבל שהם לא ביטלו שוב

    שחף, 12/05/09 10:19

    בחיי
    לא מגיע לכם לראות אותם בכלל
    יא בכיינים
    אין לכם הבנה בסיסית במה טוב ולא טוב

    • אתה אדיוט ומתנסח כמו בבון

      יותר חכם ממך, 12/05/09 14:05

      ולצערי ירדתי לרמתך.

  • 22.

    מכל ההייפ והרעש שנעשה סביבם זה היה כל כך ברור,דפש who? (ל''ת)

    הפרובינציה., 12/05/09 10:19

  • 21.

    נ.ב. לא יצא לחבר שלך להציע נישואים כמו שתיכנן בו-הו...

    דניאל, 12/05/09 10:15

    שיחכה יום-יומיים ויחשוב על משהו יותר רומנטי מאשר ביציאה מאצטדיון של הופעה שבעצמך קראת לה א-כ-ז-ב-ה!!

  • 20.

    מדינת הבכיינים... להטיף לאחרים אתם יודעים

    אחלה הופעה !, 12/05/09 10:12

    לא כל יום רואים דברים כאלו, רק להיות עם 50 אלף ! צופים זה מדהים... אבל אחנו הישראליים רוצים הכל לפי הדרישות שלנו... בכיינים לכו להופעה של אייל גולן בקיסריה ...

    • על עצרת בכיכר רבין זה מינימום 50 אלף,על מה אתה מדבר??? (ל''ת)

      צ, 12/05/09 11:40

    • ומה, לא היו פה אירועים כאלו בעבר??

      עדי, 12/05/09 12:52

      כמה אנשים אתה חושב הגיעו להופעות של יו-2, מייקל ג'קסון ופול מקרטני?
      אני הייתי בכולן. וכך גם קהל שמנה 50 אלף איש, וכל אחת מההופעות האלו הייתה מרשימה ומהנה - לא משנה היכן עמדת.

  • 19.

    עמרי - כל מילה בסלע.

    אורן עמרם, 12/05/09 10:02

    טוב שהיה, טוב שנגמר.


    http://www.103.fm/blogs/chapter.aspx?pun26r4Vq=KGI&Zrzor4Vq=KLD

  • 18.

    בקיצור

    דני, 12/05/09 10:02

    אם שעתיים הם היו נותנים Enjoy + jcge עם מצלמה בלי כלום , כולם היו מרוצים .
    ככה זה בפרובינציה הקטנה עם השפם

  • 17.

    אין דבר כזה עורך מוזיקלי!!!!!!!!!!!

    קצת עברית תקנית לא תהרוג אף אחד!!!!, 12/05/09 09:59

    עורך מוזיקה!! מה זה עורך מוזיקלי???
    נו באמת!

  • 16.

    בקשה מעמרי רונן

    הדר מרקס, 12/05/09 09:49

    אם אין לך מה לומר בשידור לנגן כל ע' או ח' זה לא מצחיק ולא מצביע על אמירה. מצידי תאמר מקום שלישי בשיא היבשושיות זה יותר יהלום אותך

    • צודקת!!! נמאס מהרצון שלך להיות מיוחד

      דייב, 12/05/09 11:55

      עומרי, די כבר עם ע' ח' ומשיכות מילים בשיא ''המגניביות''. זה פשוט מעצבן ולמרות השירים הטובים בין 13:00 ל 16:00 אני תמיד שוקל (ולפעמים עובר) לעבור תחנה. דבר רגיל בלי משיכות ונסיונות להיות ''האחד''. דבריך בשידור הם עם טעם ומשעשעים אבל נאמרים בצורה מפגקת לטעמי.

      • כל כך נכון!!!!! פשוט בלתי נסבל הצורה שהוא מדבר (ל''ת)

        יוסף, 12/05/09 14:20

      • כל מילה בסלע.שיפרוש בשיא! (ל''ת)

        יעל, 12/05/09 21:33

  • 15.

    כל מילה בסלע!

    טלי, smiley, 12/05/09 09:43

    מסכימה עם האמור מעלה, גם אני נוכחתי בהופעה ויצאתי מאוכזבת אף על פי שאני מעריצה מספר 1 שלהם, הסאונד היה גרוע, הקהל היה מזוויע, ולא ראו כלום... והמסכים פשוט לא עשו את השימוש שלשמם הם הוקמו...

  • 14.

    גם לפחות חצי מהדשא היה ריק - למה? ספסרים? משטרה?

    זה נכון, 12/05/09 09:41

    בכל אופן זה גם פגע באוירה. גם אם יש הוראות בטיחות לגבי מספר זה מוגזם שחצי איצטדיון ריק ובמקרה כזה היה צריך לסובב את הבמה שתהיה לרוחב אולי.

  • 13.

    איך תמיד יש לישראלים מה להגיד איזה עם אנחנו לא מסופק (ל''ת)

    yossi, 12/05/09 09:38

  • 12.

    מסכים עם כל מילה

    ג'יי, 12/05/09 09:37

    אין ספק שההופעה הייתה מאכזבת, ולא יעזור לכל האנשים שיקראו לעצמם מעריצים שרופים ויגידו שזו הייתה הופעה מחשמלת, זו בכלל לא הנקודה, ההופעה לא הייתה למעריצים השרופים, ההופעה הייתה למעריצי המיינסטרים של דפש מוד, ולראיה המופע נערך באיצטדיון רמת גן לעיני 50,000 איש. אני לא מעריץ שרוף כלל וכלל אבל אני מכיר את כל השירים של דפש מוד, גם את הלא מוכרים, אבל בקנה מידה של הופעת איצטדיונים, זו הייתה אכזבה גדולה, לא ארחיק לכת להופעות שהייתי בפסטיבלים בכל מיני מקומות בעולם, אלך קרוב מאד בזמן ובמקום, פול מקרטני. הופעה גם לעיני 50,000 איש, ההבדל 2 מסכי ענק שמראים רק את פול והלהקה, ללא וידיאו ארט שלא מתאים בכלל למופעי ענק, אולי במקומות סגורים לפני 10,000 איש אבל לא כשאתה נמצא רחוק 500 מטר מהבמה וכל מה שאתה רוצה לראות זה את הלהקה ולא איזה עורב טיפשי.בהופעה של פול היה סאונד שווה לכל נפש, גם לאלה שנמצאים בקדמת הבמה וגם לאלה שנמצאים הרחק מאחור, אם אתם לא יכולים לספק את הסאונד גם לאלה שבסוף, אל תעשו מופע כזה גדול או שאל תמכרו כרטיסים כאלו יקרים. תמיד בהופעות יהיו שירים לא מוכרים, אין מה לעשות, גם פול עשה לא מעט שירים מהווינגז, אבל היה במקום לעשות עוד 2-3 המנונים נצחיים שלהם. בסיכומו של עניין, לא הייתי מוותר על ההופעה אבל בהחלט לא ייכנס לפנתיאון של ההופעות הגדולות שהייתי בחיי.

    • אם 50K איש מוכנים לשלם אז כנראה שכן ימשיכו לעשות הופעות בינוניות במחיר

      אני, 12/05/09 11:37

      במחירי כרטיס גבוהים.

    • זה מה שקורה כשבוחרים להופיע באצט' ר''ג ולא בפארק,ראה ערך פול מקרטני...

      אני פעם שנייה, 12/05/09 11:39

      בפארק הרבה יותר קל להגדיל את כמות הכרטיסים, ולא להיות מוגבלים כ''כ,
      גם הסאונד הרבה יותר איכותי כי נערכים מראש לשטח פתוח,
      ואויל אפילו היו לוקחים בחשבון את עניין המרחק מהבמה ועושים מסכים ראויים כמו אצל פול!

  • 11.

    בתור אחד שראה אותם 3 פעמים שנה שעברה אני יכול להגיד שהם סתם שם בלי כלו (ל''ת)

    עובד בהופעות באירופה, 12/05/09 09:34

  • 10.

    ל-2 כל מילה בסלע, אדון עומרי רונן כנס כנס

    השמן, 12/05/09 09:32

    אדון עומרי רונן היקר,
    הייתי עובר איתך על שטות שטות שאמרת ועונה לך על הכל אבל מפאת חוסר מקום אומר כזה דבר:
    בשל העובדה שאנחנו העם הנבחר וכמובן, אבל כמובן שמגיע לנו הכל הרי הלכנו 40 שנה במדבר. אז שדפש מוד לא ישירו פה את DREAM ON. הלהקה קיימת 30 שנה יש להם מאות שירים, הם מתכוננים לכמות שירים ברורה, וברור שהם ישירו כמות לא מבוטלת מהתקליט החדש הרי הם רוצים לקדם אותו, אמר יפה 2 היית יכול לקנות כרטיס לדשא והיית מבין שאתה מדבר שטויות, אההה שכחתי קיבלת כרטיס חינם ליציע כמו כל הכתבים,אז ככה שאת כל הטענות שלך תפנה למארגנים ולמי שארגן לך כרטיס.בדשא הסיפור היה אחר לגמרי
    היה פצצה של הופעה בקנה מידה עולמי.
    ואנחנו צריכים להגיד תודה על זה שהם באו ושאחרים יגיעו.
    תודה, ובמקרה שלך באמת כדאי שבהחלט ''תהנה מהשקט''

    • על מה תודה ? על מה ? מה הם מופיעים בהתנדבות ?

      שיר, 12/05/09 14:53

      צא צא מהרגשי נחיתות שלך.הם הגיעו כי הם קיבלו הרבה כסף על ההופעה.נקודה. אנחנו לא צריכים להגיד תודה על כל אחד ש'מעז' להגיע לכאן.
      אם אנשים לא נהנו למה שישתקו? אנשים שילמו ממיטב כספם כדי לפחות לראות מסכים נורמלים ולשמוע סאונד הגיוני וכן, גם לשמוע את הלהיטים הגדולים. והתאכזבו. מה לעשות. הם בטח לא צריכים קרציות צדקניות כמוך לנשוף להם בעורף

    • אתה צודק ב - 100% - הייתה הופעה פצצה

      ורד, 12/05/09 23:47

      כתב שלא טורח אפילו למצוא קצת מידע על הסיבוב הנוכחי, להקשיב לאלבום או, חלילה, להשיג כרטיס עמידה למקום נורמלי... כתבה מביכה ברדידותה.

  • 9.

    האשמה היא על המפיקים!!!! (ל''ת)

    אדר, 12/05/09 09:30

  • 8.

    עמרי רונן, למה ציפיתם??

    מאי, 12/05/09 09:23

    מר פלייליסט בכבודו ובעצמו,, נו הוא בטח רוצה הופעה של בריטני או ביונסה,, מתי ''כתבי המוסיקה'' חובבי האינדי והפופ יבינו?? אנחנו מתים על דפש מוד, מבחינתנו השמש זורחת להם מהתחת,, נהנינו נקודה! מי שלא נהנה הוא זה שמקשיב לגלגלצ,

    • :) מעולה (ל''ת)

      רועי, 12/05/09 14:22

  • 7.

    אני נהניתי כלכך!

    אופיר, 12/05/09 09:16

    לדעתי הסאונד היה טוב באיזור שאני הייתי
    הביצוע היה מצוין
    נכון לא הכל חייב ללכת חלק
    אבל זה היה מדהים להיות שם על הדשא, עם החברים, ולשמוע ולראות את אחת הלהקות שעשתה לי הרבה ימים ולילות קצת יותר יפים.

    ומי שלא נהנה, חבל!

  • 6.

    עומרי איכזבת

    מאיה, 12/05/09 09:15

    אני באמת אוהבת את הטעם המוזיקלי שלך ושמעתי כמה התרגשת מבואם של דפש מוד לארץ
    זה שאתה וחבריך הסלבס לא מוכנים להתערבב עם העם זו בעיה שלכם בחרתם להיות ביציע המרוחק במודע ולא בדשא. נכון היו כמה שירים שלא נשמעו בפלייליסט אבל אנחנו בסך הכל מדינה אחת וקרנה מכל הסיבוב עולמות אי אפשר לבקש שירים כתוכנית כבקשתך.
    היו מעט שירים מהאלבום החדש וכל השאר היו שירים ותיקים ומוכרים. כנראה שאנחנו קהל מעאפן שאי אפשר לרצות אותו ולא יודע מזה הופעות בסדר גודל כזה.

  • 5.

    הם עשו 3 מ $ ואנחנו יצאנו מאוכזבים מאד מאד!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    שי, 12/05/09 09:09

  • 4.

    איזה טרנדי עכשיו לצעוק המלך עירום, כשאתה לא הראשון

    קמרשהלור''ל, 12/05/09 09:08

    וואללה, חיכית עד שיתפרסמו עוד כתבות כאלה כדי להרגיש את המים ועכשיו אתה צועק?
    התרבות העיתונאית שלנו מתדרדרת מיום ליום, ואנחנו אוכלים ושותקים.

  • 3.

    אם מיסטר גלגלצ נותן ביקורת רעה על משהו סימן זה טוב מאוד (ל''ת)

    יגאל בן חיים, 12/05/09 08:56

  • 2.

    לכל מי שישב ביציע ולעומרי שחסר לו קצת מושג

    יגאל בן חיים, 12/05/09 08:23

    מי שטורח בערב שבת - אוכל בשבת.בכל חודש נובמבר נמכרו 15 אלף כרטיסים לדשא ב300 שקלים בלבד.כולם ידעו שאצטדיון ר''ג הוא אצטדיון גרוע ביציעיו.יש להרסו ולהקימו מהיסוד.אז חכיתם עד לרגע האחרון ונשארו לכם רק כרטיסים ליציע ועוד שילמתם אל זה יותר.

    לגבי הליין אפ - מה נראה לך שדפש מוד יעשו ליין אפ מיוחד לישראל.אתה יודע שזה דורש חזרות נוספות.כל מעריץ מושבע היה צריך לעשות שיעורי בית לעבור על האלבום החדש בשבועיים האחרונים וגם עוד פעם על האלבומים הישנים והאוספים ואז ההנאה מההופעה היתה מושלמת.תאמין לי זה מה שאני עשיתי ועוד אלפים כמוני.אפשר לעשות את זה בקלות בדרך ובחזרה מהעבודה ברכב.שוב משהו על טירחה בערב שבת.

    • יגאל אתה פתטי-קשה לך להגיד ששילמת על הופעה לא משהו..לא נורא. (ל''ת)

      ג'ימי פיי'ג, 12/05/09 09:15

      • ההופעה היתה חלומית וג'ימי פייג' תקוע בעבר (ל''ת)

        יגאל בן חיים, 12/05/09 12:37

    • כן, נראה לי שהם יעשו חזרות.

      צחי, 12/05/09 09:46

      כשאתה משלם 300 שקל לכרטיס להופעה, אז כן, אתה מצפה שלכל הפחות הלהקה תתאמץ קצת ותעשה חזרה על שיר שניים שמדברים יותר לחיך הישראלי, הם לא עושים לי טובה שהם מופיעים בפניי, הם מקבלים את מיטב כספי.

    • מסכים עם יגאל

      יריב, 12/05/09 09:58

      עשיתי בדיוק כמוהו, קנינו כרטיסים לדשא בנובמבר, חרשנו את הדיסק החדש ואת שירי ההופעה בעיקר לאחר שכבר ביום חמישי פורסמה רשימת השירים ונהנו ורקדנו על הדשא כל הערב.

      אציין כי אינני מעריץ דפש מוד, אני אוהב את המוסיקה שלהם וברגיל לא מאזין להם לעיתים קרובות.

      • איזו הנאה מאולצת- מה זה לעשות שיעוררי בית?

        אוי הפראיירים, 12/05/09 11:03

        תכף גם תבקש שדייב גהאן יבחן אותך על המילים בסוף ההופעה.
        יצאת פראייר ופשוט תודה בזה. היה עדיף לתרום את ה400 שקל לצדקה

        • אם לא מכירים את השירים או לא חוזרים עליהם לא נהנים

          יגאל בן חיים, 12/05/09 12:39

          באופן מקסימלי.אלפים מתןך הצופים עשו שיעורי בית ונהנו.תנסה את זה בהופעה הבאה שתלך.

        • אני גם עשיתי שיעורי בית וכן בתור מעריץ כדאי שתפתח לשירים חדשים שלהם.

          ., 12/05/09 14:00

          אתה זה שאכלת אותה בסוף.
          לא הכרת חצי מהשירים.
          היית נכנס לעכבר העיר רואה את רשימת השירים והיית בא מוכן ולא מתפלא באמצע המופע

        • אם לא מכירים את השירים - פחות נהנים מהופעה

          העיקר להשתמש במלה פראייר, הא, 12/05/09 23:40

          ואם להקשיב לשירים של להקה מסוימת נראה לך כמו משימה מטריחה ומאלצת שמוציאה אותך פראייר - אז באמת אין טעם שתקנה כרטיס להופעה שלהם. יש אנשים שאשכרה נהנים (!) להקשיב לאלבומים של להקה שהולכים לראות לייב... שלא לדבר על להקשיב למוזיקה בכלל, שזה לא דבר שאתה מפיק ממנו הנאה.

        • ובאמת דייב המלך בחן את הקהל על המילים בשלושה שירים

          יגאל בן חיים, 13/05/09 12:04

          peace - הקהל נכשל למרות עזרה מהמנחה מרטין

          strange love - הקהל נכשל למרבה הבושה.בעולם הקהל כבר מזמן משתף פעולה.

          enjoy the silence - That's Right !!!

          אלה שנכשלו לא עולים לשלב הבא בטור הבא בעוד שלוש ארבע שנים בהיכל נוקיה.מצידי ששוקי וייס ימכור כרטיסים שם ב500 שקל ולשם יגיעו רק מי שבאמת בא בראש פתוח להנות

    • אני רואה שממש שקדת על ההחומר כאילו מדובר באיזה סוגיה בתלמוד

      ''מי שטרח בערב שבת''??, 12/05/09 10:53

      פתחת אולי גם ראשונים ואחרונים?? אם אתה יודע על מה מדובר או שסגדת ,כמו הרבה עובדי עבודה זרה שהיו בסביבתך, לצלב שעל גופו דייב

    • סתם אתה יוצא קטן

      אלון, 12/05/09 11:11

      לפי מה שאתה אומר -אים הוא הספיק לקנות על הדשה אז מגיע לו אחלה הופעה, ואים לא אז כבר עדיף שהיה קונה DVD של הופעה.

      אז זהו שלא- אם ההפקה מרשה לעצמה למכור כרטיסים 200מ מהבמה במחיר לא זול בכלל. אז לכל הפחות שיחברו רמקולים נורמליים ושניים שלשה מסכים באיכות טובה.
      זה לא תורה מסיני וזה לא המילה האחרונה בהפקה של הופעות. זה דרישה בסיסית בהקמת במה.
      במיוחד בהופעה עם כל כך הרבה הייפ.

      נ.ב מי באמת היה אחראי על ההפקה?
      במיוחד בכתבה כל כך ביקורתית, צריך לדעת מי אשם, ופשוט לוותר על ההופעות.
      (אני בטוח שבחול לא עושים הנחות בהפקה)

    • אני מסכימה עם כל מילה! מי שלא עשה שיעורי בית התבאס. למה ציפיתם??

      ., 12/05/09 13:59

      ציפיתם למופע מיוחד???
      הם באו לקדם אלבום!

  • 1.

    מסכים עם כל מילה

    אלון, 12/05/09 07:52

    אכזבה. בעיקר אחרי שראיתי אותם בחו''ל מופיעים עם סאונד מטורף שמגיע מכל פינה באיצטדיון