מה הקשר בין חברות הסלולר העוסקות במתן שירותי סלולר מפופקפקים ומכשירים עם תוכניות התחייבות במחירים מופקעים למוזיקה?
שלא ינסו להיות ספונסרים של תרבות כי הם בדיוק ההפך - משווקים של חוסר תרבות לעם.
שישקיעו את כל הכספים האלה בהוזלה של זמן אוויר, יצירת תוכניות פשוטות וברורות לשימוש במכשירים סלולריים בלי חוזים דרקוניים, ומכירת מכשירים סלולריים בצורה עצמאית ולא דרך החברה עצמה.
בנוסף - אולי שיחשבו קצת על כמה הציבור רווי באמנים השבעים והממוחזרים למוות דוגמת משינה ואביב גפן. אבל בדיוק כמו חברות הסלולר כך מתנהלת התעשייה המוזיקלית בארץ - אמנים שממוחזרים ואמנים חדשים שלא מחדשים כלום ויוצרים שירים לפי נוסחאות כמו קרן פלס מאיה בוסקילה אריק ברמן מירי מסיקה וכו'.