• 16.

    the manga israelien love the dessin very good

    joelle esther benyayer, 19/02/11 15:04

    very good manga congretulations joelle esther benyayer find more in my blog in japonese joelle esther benyayer

  • 15.

    רק סלקום יודעים ליצור כאלה פרסומות מצליחות!!!! (ל''ת)

    ביי, 21/06/09 12:27

  • 14.

    רק אוראנג' יודעים להפיק מוזיקה כמו שצריך (ל''ת)

    י, 04/06/09 13:04

  • 13.

    מה חשבתם?שאומנים ימכרו עצמם וזה יצליח ?הציבור לא מטומטם (ל''ת)

    ניר, 09/05/09 22:21

  • 12.

    מה חשבתם?שאומנים ימכרו עצמם וזה יצליח ?הציבור לא מטומטם (ל''ת)

    ניר, 09/05/09 22:20

  • 11.

    אביב גפן הוא סוס מת.שיפנה מקום. (ל''ת)

    יואב, 09/05/09 18:48

    • מסכים.. בליל חיקויים של הגדולים באמת.. נימאס ממנו. (ל''ת)

      אלמוני, 09/05/09 19:55

  • 10.

    צריך לקחת מישהו שבאמת מבין

    מירי, 09/05/09 18:35

    מישהו שמבין מוסיקה ומבין שיווק. לא לידר וגפן. יש כאלה רק תפתחו עיניים ואזניים, אנשי סלקום

  • 9.

    שטויות, הקליפים של תסלם מעולים (ל''ת)

    ירין, 09/05/09 18:04

  • 8.

    סלקום דואגת למותג של עצמה, לא לאמן, מתי תבינו? (ל''ת)

    אחד, 09/05/09 17:36

  • 7.

    ל2 בני ,המדינה נפלאה , החארטה זה גפן שאמר בברלין,

    גודמן, 09/05/09 17:22

    בעופרת יצוקה ''אני מתביש להיות ישראלי''.
    אני מתביש שיש כאלה אזרחים במדינה.

  • 6.

    הם נותנים את כל השירים של דפש בחינם עכשיו (ל''ת)

    דייב, 09/05/09 15:15

  • 5.

    נכשל בגלל שאין קשר בין סלולר למוזיקה

    גיל, 09/05/09 14:42

    מה הקשר בין חברות הסלולר העוסקות במתן שירותי סלולר מפופקפקים ומכשירים עם תוכניות התחייבות במחירים מופקעים למוזיקה?
    שלא ינסו להיות ספונסרים של תרבות כי הם בדיוק ההפך - משווקים של חוסר תרבות לעם.
    שישקיעו את כל הכספים האלה בהוזלה של זמן אוויר, יצירת תוכניות פשוטות וברורות לשימוש במכשירים סלולריים בלי חוזים דרקוניים, ומכירת מכשירים סלולריים בצורה עצמאית ולא דרך החברה עצמה.
    בנוסף - אולי שיחשבו קצת על כמה הציבור רווי באמנים השבעים והממוחזרים למוות דוגמת משינה ואביב גפן. אבל בדיוק כמו חברות הסלולר כך מתנהלת התעשייה המוזיקלית בארץ - אמנים שממוחזרים ואמנים חדשים שלא מחדשים כלום ויוצרים שירים לפי נוסחאות כמו קרן פלס מאיה בוסקילה אריק ברמן מירי מסיקה וכו'.

  • 4.

    הכל אינטרסים

    צפוני, 09/05/09 14:21

    גם הכתבה הזאת

  • 3.

    בחירה בקהל יעד מצומצם ומצטמצם

    חמצמץ, 09/05/09 14:13

    הטעות היא בבחירת קהל היעד. ישראל מורכבת ברובה מערבים בין אים ערבים מוסלמים או ערבים יהודים. האומנים הערבים מאוד פופולרים ולא צריכים קידום מכירות (קובי פרץ ודומיו)

    סלקום עדיין מאמינה בישראל כמדינה מערבית עים תרבות רוק אנד רול וכאן טעותה.....

  • 2.

    מדינת חארטה, זה מה שאנחנו ! (ל''ת)

    בני, 09/05/09 13:25

  • 1.

    סלקום צריכה לשנות כיוון

    ליאם, 09/05/09 12:33

    במקום לתמוך בכוכב נולד ודומיהם ללכת על תמיכה במוסיקה אכותית ללא קשר לכמות ההורדות אלא לחיזוק המותג

    • איכות וסלקום לא הולכים ביחד (ל''ת)

      רעיון מעניין, אבל.., 09/05/09 15:00

    • סלקום צריכה לשנות כיוון

      ווחאד, 09/05/09 18:09

      שישקיעו בשירות הלקוחות שלהם , שיוסיפו עוד עמדות, שיתנו שירות טוב ללקוח הפרטי, כן כן זה שאינו לקוח עיסקי משומן (ראוי לציין שהפניה לסלקום היא מטעמי נוחיות בלבד, וגם אורנג' ופלאפון יכולות לעשות מעשה)