• 42.

    שונאת את קארה, חולה על אדם, סיימון מלך. D: כמה דברים:

    ~להלה~, 24/07/09 15:59

    ישלי דיסק של אדם למברט, כל השירים שהוא שר ואני שומעת אותו כל שנייה, ונרדמת איתו בלילה. XD
    אני חולה עליו, וגם אמאשלי, הוא שר מהמם. 3
    וחתיך.
    והוא הכי טוב שהיה מבין כל העונות, בהרבה,
    אחד הטובים שגילו, הכי. ^^
    סיימון תותח, בלעדיו לא היה ת'תוכנית והוא שונא את קארה. |:
    באיזה רעיון כלשהו מישהו שאל אותו:
    '' אם היית צריך להעיף שופט מפאנל השופטים, את מי הייתה מעיף?''
    הוא אמר:
    ''זה לא יכול להיות פאולה, לא יכול להיות רנדי, ברור שלא אותי, בברור את קארה... אופס.'' ושמח. D:
    הוא פעם אחת התעצבן עליה גם.
    וגם אני שונאת איך שהיא מדברת, זוועה, כמעט הורת מישהו עם היידים.

  • 41.

    דווקא סיימיון נראה משועמם לגמרי העונה. בתכניות הבריטיות שהוא שופט הוא (ל''ת)

    הרבה יותר נלהב, 12/05/09 14:05

  • 40.

    ספוילר לתוצאות

    גם אני, 07/05/09 18:02

    אדם עלה לטופ 3 יה יה יה יה יה
    אליסון נשלחה לביתה.
    טופ 3 גברי

  • 39.

    אדם, אדם, אדם..

    אני! , 07/05/09 17:38

    ואוווווווווווו
    איזה ביצוע!
    הצלחת להפתיע אותי שוב פעם.
    מי חשב כמוני שזה הביצוע הכי טוב שלו?..

  • 38.

    את יודעת את מי קארה מחקה?

    א מפסגות , 06/05/09 01:13

    את דייויד האסלהוף.
    הוא שפט באמריקה גוט טאלנט, וזה בדיוק סגנון הדיבור שלו! בדוק!!

  • 37.

    אדם, מחזיקים לך היום אצבעות

    אלה, 05/05/09 18:40

    ואוהבים אותך.

  • 36.

    לכל מי שרוצה לצפות בקטעים המלאים (שירה + שופטים)

    טל, 03/05/09 18:52

    http://www.idolstartv.com

    רישמו את שם המתמודד שאתם אוהבים ב- Search למעלה מצד ימין, וזה ישר ייתן לכם את כל הקטעים שלו מהעונה, כולל דברי השופטים.
    אתר טוב מאוד, ולפי דעתי הוא בין היחידים שמראה בלי הגבלות ובאיכות טובה את כל הקטעים מהתוכנית.

    • תודה רבה! (ל''ת)

      מור, 03/05/09 22:06

  • 35.

    אדם למברט פרופורמר ענקי מהמרת עליו לניצחון מוחץ (ל''ת)

    אילת, 03/05/09 18:44

  • 34.

    לכותבת...את קצת טירונית בעינייני האינטרנט..בורות מאכזבת..

    יונתן, 03/05/09 12:30

    למה לתת לינק להופעה מיוטיוב שבה רק שומעים אותו שר ולא לגשת לדבר האמיתי ולראות גם את הביצוע ואת כל הביצועים האחרים באמריקן..
    בבקשה : http://www.americanidol.com/videos/season_8/performances/adam_lambert_feeling_good

    • גבריאלה צרפה קישור

      יש לך בעיה בהבנת הנקרא, 03/05/09 14:23

      לאודיו (הקלטת הסטודיו) ביוטיוב ולא להופעה החיה מהסיבה הפשוטה - האודיו עולה על ההופעה.

      אבל נוותר לך כי אם כבר הוספת קישור לסרטי הוידיאו של חמשת הפיינליסטים, אז זאת הזדמנות נהדרת לאפשר לך ולכל מי שמעוניין להבחין בכך שמתחת לקליפים ציינו את מספר התגובות לכל קליפ:

      כריס- 249 תגובות
      מאט- 280 תגובות
      אליסון- 469 תגובות
      דני- 505 תגובות
      ואדם- למעלה מ- 6,000 תגובות!!!!

      איפה מתחילים להשוות בכלל?

      • ומה את אומרת בקשר לחיפושים בגוגל

        אני! , 03/05/09 15:04

        אדם מגיע ל6 מיליון חיפושים,
        כשהכי קרוב אחריו זה כריס אם
        550,000..

        http://www.examiner.com/x-2232-SF-Country-Music-Examiner~y2009m4d26-American-Idol-Adam-Lambert-beats-Carrie-Underwood-in-searches

  • 33.

    לגבי קארה

    אני, 03/05/09 11:00

    עוד לא הרגשתי שאי פעם היא נתנה עצה או ביקורת בונה למישהו מהמשתתפים.
    אין ספק שהיא פזמונאית ויוצרת מוכשרת, ולמרות זאת לא מרגישים את היכולות שלה לכוון את המועמדים כמו שצריך.
    וכשהיא מדברת - היא נראית כאילו היא מאד מתאמצת להיות ''קולית'', היא מאד לא טבעית בדיבור ובמאניירות ובשפת גוף, ממש מסריחה ממאמץ.
    לא ברור לי למה ההפקה הייתה צריכה להוסיף עוד שופטת, האנסמבל של 3 שופטים שמכירים כבר אחד את השני עבד יפה עד עכשיו.

  • 32.

    אחלה כתבה !

    צופה, 03/05/09 10:52

    מבין כל הכתבות בנושא אמריקן איידול, זו הכתבה הכי רצינית, מעניינת ומקיפה.

    ולגבי קארה - קלעת בול! זה לא מה שהיא אומרת זה איך שהיא אומרת!
    לדעתי היא מעצבנת ומיותרת.
    הוספה של שופטת נוספת בעונה הזו רק גרמה לבעיות בלוחות הזמנים.

  • 31.

    כמה הערות.

    יגאל, 03/05/09 10:49

    אין ספק שאיידול בכמה דרגות יותר טוב מכוכב נולד. אבל גם השנה אני לא מתלהב יותר מדי מהרמה שלהם. לאף מתמודד אין קול מספיק טוב לפי הסטנדרטים שלי. רובם מזייפים ולא שרים נקי. השירים, ברך כלל, אפורים ומשעממים כאילו אין מספיק שירים טובים באנגלית. זה מגוחך. יש יותר מדי שופטים שמדברים יותר מדי ומקשקשים רוב הזמן. רק סיימון ורנדי בדרך כלל מדברים לעניין. אני לא מבין למה כולם מתלהבים מאדם. טוב, הוא משנה פריזורה ומתלבש אקסטרווגנטי, אז מה? בשביל מה כול הצרחות שלו, יבבות, ושירת פלצט? עלי זה לא עובד כלל.

  • 30.

    הניצחון בתוכנית לא באמת חשוב או מעיד על איכות

    אני, 03/05/09 10:47

    כבר נוכחנו לדעת שניצחון בתוכנית הוא לא ערובה לעתיד מצליח. הניצחון גם לא בהכרח מעיד על איכותו של מתמודד אחד מעל לאחר.
    טיילור היקס מעניין בכלל מישהו?? (אולי כמה רד-נקס בדרום בארה''ב). לעומתו כריס דוטרי שהודח, זכה להצלחה פנומנלית. האלבום שלו היה אלבום הרוק הנימכר ביותר בשנה ששוחרר, הוא גרף פרסים רבים וסיבוב ההופעות שלו הצליח.
    מישהו יכול להגיד ברצינות שבלייק לואיס, שהגיע למקום השני בעונה 6 יותר טוב ממלינדה דוליטל שהגיעה שלישית?
    ג'ניפר הדסון הודחה בטופ 7, עכשיו היא זוכת אוסקר וגראמי.
    הרוב הגדול של המצביעים בתוכנית הן נערות או ילדות עם הבנה מינימלית אם בכלל במוזיקה.
    כמו שסיימון אומר, למרבה הצער זו יותר תחרות פופולריות מאשר תחרות שירה.

  • 29.

    כתבה מעולה!!! (ל''ת)

    אדם תעשה לי ילד, 03/05/09 10:36

  • 28.

    איך סיימון יכול להגיד שעונה 7 הייתה משעממת?

    brownsugar, 03/05/09 10:24

    לדעתי, עונה 7 הייתה הגדולה מכולן. כל אחד מהמתמודדים הביא איתו מיומנות בז'אנר אחר, וזה אחד הדברים שעשו את העונה כ''כ מעניינת. איך אפשר להגיד שברוק וייט, קרלי סמיתסון, מייקל ג'ונס ודייויד קוק הם רובוטים? אין אף מתמודד בעונה 8, אפילו לא אדם, שהפגינו עיבודים מוזיקליים ומפתיעים ומקוריות כמו של קוק או של ברוק. לאף אחד אין את הקסם של ג'ונס.

  • 27.

    גבריאלה את פשוט ענקית!!

    ניר, 03/05/09 08:54

    פשוט כותבת הביקורות הכי טובה באתר הזה (ביי פאר) ואחת החזקות ברשת. פשוט תענוג לפתוח כל שבוע עם הפוסט שלך. רק תמשיכי להיות חריפה , שנונה ולהוריד שירים חוקי... :'-)

    נראה לי ההפקה שמה את אדם בכוונה למטה כדי להציל אותו בהמשך והתשובה תהיה שיא הצבעות שבוע הבא.
    כבר לא יכול לחכות...

  • 26.

    really more better, I think the Israeli talent was finish.. (ל''ת)

    Rut, 03/05/09 08:38

  • 25.

    כל ההופעות, מלבד אלה של אדם

    שחר, 03/05/09 08:27

    כ''כ משעממות ומפוהקות, השואו, השופטים וההפקה זה מה שמעניין בעונה הזאת.

    אגב, לא נשמע על אף מתמודד העונה בהמשך, מלבד אדם, הוא אוכל את כולם בלי מלח!!!

  • 24.

    ההקלטה של אדם השבוע היא מהטובות ששמעתי

    נועה, 03/05/09 07:43

    הדרך שבה השיר מתפתח, המעבר מקול נמוך לגבוה - הכל מושלם. אפילו אם לא אוהבים את ההופעות שלו אי אפשר שלא להודות שהקול שלו יוצא מן הכלל.

  • 23.

    with all your critisisem,it is still much better than israeli (ל''ת)

    mike, 03/05/09 00:48

  • 22.

    WHAT DAY AND CHANNEL IS IT SHOWN IN ISRAEL (ל''ת)

    MIKE, 03/05/09 00:41

    • יום שישי ב-18:00 בערוץ 3 של הוט, ואותה שעה ביום שבת (ל''ת)

      סערה , 03/05/09 00:47

      • starbase של יס, אותה שעה אותו יום כמו בהוט (ל''ת)

        עדי, 03/05/09 13:33

    • השידור בערוץ 4 ולא ב 3 (ל''ת)

      דורון, 03/05/09 11:58

  • 21.

    כתבה מעולה (ל''ת)

    מור, 03/05/09 00:30

  • 20.

    למה אין קישורים להופעות, כולל דברי השופטים? (ל''ת)

    זה בסיסי, לא?, 03/05/09 00:28

    • כי פוקס לא מרשים ומורידים מיוטיוב את הקטעים במהלך העונה

      גבי, 03/05/09 00:32

      מה שנשאר זה קטעים שאנשים צילמו את מסך הטלוויזיה שלהם באיכות ירודה.

      רק אחרי שהעונה נגמרת, פוקס מורידים את הלחץ ומאפשרים לקטעים מהתוכנית להישאר.

      אז עד שיהיו קטעים קבועים, אין ממש למה לקשר.

      • יש באתר הרשמי של אמריקן איידול את ההופעות

        מישהי, 03/05/09 01:36

        אבל ללא דברי השופטים:

        http://www.americanidol.com/videos/season_8/performances/

    • קבל בקישור זה את האימון,ההופעה ובקורת השופטים השבוע-של אדם

      ישראלית אמריקאית, 03/05/09 02:47

      http://www.youtube.com/watch?v=1FJ2kzoyIGk

  • 19.

    לא בטוח שהעם האמריקאי יבחר באדם הוא הומו ויהודי והם מאד שמרנים (ל''ת)

    ישראלית אמריקאית, 03/05/09 00:17

  • 18.

    דבר נוסף בעניין קארה

    חן, 03/05/09 00:02

    וויט טראש או לא, זה לא העניין כאן. קארה היא אדם רגשני, מחפשת כל הזמן להתחבר לביצועים שנוגעים בה, להרגיש, להתברווז. היא מאוהבת ברגש לפעמים יותר משהוא מאוהב בה. ולכן כשהיא מדברת, היא מנסה לתרגם את הרגש באמצעות מילים מודגשות ותנועות גוף מוגזמות.
    אבל זה לא אומר שהיא לא צודקת לעתים קרובות. לפחות כשמדובר בלזהות רגש בשירה של המתמודדים, היא הראשונה לזהות.
    זאת פונקציה ראויה ברביעיה, לדעתי.

  • 17.

    מסכימה עם כל מילה

    אחת שרואה.., 02/05/09 23:51

    דני ...מהומה על מאומה
    אדם-פרדי מרקורי הבא...

    • What do you see

      One that Realy See's Unlike you, 03/05/09 05:00

      Dany Has a rare voice! some of the greatest black/white soul artists Have/had similar voices. To say what you said means you know nothing about music my dear frind. Adam is great but dany is not to counted out.

  • 16.

    גבריאלה החכמה!!!

    חן, 02/05/09 23:49

    פשוט ולעניין, חכמה, מבינה ויודעת את העבודה!!
    את כל כך צודקת שלא נותר לי מה להוסיף (או שכן). אדם למברט הוא בר מזל, וזה התבטא אצלו בהגעה לתחתית, על גבול ההדחה. ובאמת מזל שהיה את מאט המודח הנכון בזמן הנכון. אדם צריך להודות לו על כך.
    אם שוק כזה לא יעיר את הרדומים, מה כן??
    את הסברת נכון ומדוייק את הסיבה להדחתם על דאוטרי ודוליטל בשלבים שלפני הגמר. אנשים פשוט מתרגלים לטוב, מפנימים, מפסיקים להתאמץ ולהצביע, הופכים לשאננים כי נדמה להם שהטובים ביותר בטוחים, והתוצאה היא הדחה לא צפויה ולא ראויה. תודה לאל שזה נחסך מאדם, תודה לאל!
    ואני רוצה להעניק לך מתנה, וזה במקרה ולא נתקלת בזה. אז קבלי, כי את ראויה לה:
    http://vimeo.com/4402523

    ואפרופו סלאש שציין שחלק מהמועמדים חביבים עליו, מה אומרת - יש מצב שזה אדם? ואולי גם אליסון. הממממ.. הגיוני!

    איתך עד הסוף, והלוואי שעד הגמר, כי היה ואדם לא יגיע אליו, נראה לי שאאבד עניין ופשוט אפסיק לצפות.
    אני רק חושב איזו אכזבה זו תהיה עבור רבים שרכשו כרטיסים לגמר מראש, אם אדם לא יקח בו חלק.

    דבר נוסף. לא הזכרת את ההתנהגות המכוערת של ריאן סיקרסט כשביקש מאדם לבחור לאיזה מהקבוצות הוא שייך לדעתו, ואחרי שאדם בחר בצד שבו עמדו דני גוקי ואליסון, ותוך כדי שהכריז שלא אלו הבוטם 3, הזיז בגסות את אדם לצד של כריס ומאט והוסיף שזהו הבוטם 3. שיא הכיעור. אבל לכי תדעי, אולי גם זה בסופו של דבר לטובתו של אדם, כי זה הוציא מכל כך הרבה אנשים טונות של חמלה שנראה לי שאפשר לתרגם אותה להמוני קולות וסמסים ביום שלישי הקרוב.
    אסיים באיחול לגמר מעניין, שזה אומר אדם בגמר, לא ככה?

    • תודה על הוידאו, מאד מעניין

      גבי, 03/05/09 00:21

      שמחתי לראות שהוא אישר את מה שחשבתי/כתבתי - שהוא לקח מדילאנה את העיבוד ל-ring of fire

      הוא עובר בוידאו כאמן מאד אינטלינגט, זה משמח אותי.

      תודה, חן :-)

    • בעניין ההתנהגות של ריאן סיקרסט

      גבי, 03/05/09 00:25

      הוא עושה את זה בכל שנה. אני זוכרת את מלינדה דוליטל לפני שנתיים ואת דיוויד ארצ'ולטה לפני שנה מסרבים לבחור צד, ומתיישבים באמצע הבמה.

      וגם עם קונסטנטין מרולס בעונה 4 הוא עשה את זה, אם אני זוכרת נכון, וזה היה בערב שקונסטנטין עף בהפתעה.

      בכל מקרה, אני דווקא הערכתי את אדם שהוא לקח צד - ולא נהיה דיפלומט כמו בשנים קודמות. צריך גם אומץ בשביל זה.

      • לא רק אומץ

        חן, 03/05/09 00:58

        כמו שניטשה אמר: ''אנושי, אנושי מדי''.
        זאת היתה תגובה ספונטנית שלו וכל כך אנושית.
        למרות שבדרך כלל אדם דיפלומט, מתבטא בעדינות, אדיב וכו' וכו', דווקא כאן הוא הניח את הדיפלומטיה לרגע בצד והלך עם מה שבאמת האמין בו... ובחר צד.
        בכלל, החיים לימדו אותי שלבחור צד, גם אם בדיעבד הסתבר לך שבחרת בצד הלא נכון, זה אומר ללכת עם האמת שלך. מצב של אמצע לא יכול להיות אמיתי, כי הרי ברור שוויתרת על האמת שנמצאת בוודאות באחד משני הצדדים. לבחור באמצע זה לבחור בלוותר על האמת.
        אז נוכחנו לראות כאן שאדם אמיתי, והאמת שלו כובשת ומעידה על הבגרות שלו.
        אותי זה ריגש וגם אני הערכתי אותו על כך.
        אה.. וכשאני אומר אמצע, אני לא מתכוון למצב של איזון אלא רק למצב בו אתה צריך לבחור צד. כי איזון זה דבר חיובי, אבל ניטרליות (אמצע) יש בה מן הצביעות.

  • 15.

    ועוד משהו...

    ריקי, 02/05/09 23:38

    ''לפעמים אני יושב שם, לוחש לה באוזן שטויות במהלך כל ההופעה – ממציא סיפורים על השיר בתקווה שהיא אחר כך תצטט את זה, ולפעמים זה מה שהיא עושה''.

    LOL

    • זה הצחיק גם אותי - והוא באמת עשה את זה העונה

      גבי, 03/05/09 00:26

      בשבוע מייקל ג'קסון, פאולה אמרה במשוב לסקוט מקינטייר שהשיר שהוא שר (לא זוכרת איזה) היה במקום הראשון בנורווגיה, שזה מה שסיימון אמר לה... :-)

  • 14.

    מעולה מעולה מעולה!

    ריקי, 02/05/09 23:36

    אהבתי לקרוא הכל
    גם את הראיון עם סיימון

  • 13.

    יש קומונה לאדם למברט!!

    אני! , 02/05/09 23:35

    כולכם מוזמנים
    http://www.tapuz.co.il/Communa/userCommuna.asp?Communaid=35313

    • הייתי בשמחה מצטרף

      חן, 03/05/09 00:23

      אבל יש לי בעיה עם תפוז. לא מצליח לאהוב את האתר הזה.
      אבל זה משמח שיש בארץ קומונה של אדם, באמת.
      הלוואי שהיא תגדל ותפרח והלוואי שתוכלו לחגוג את הנצחון שלו.. אמן ואמן!

  • 12.

    Gabriella- your column is of rare quality

    Tali USA, 02/05/09 23:12

    In Israeli news sites. I thoroughly enjoy reading your post every week, even if I don't completely agree with all your choices (i.e Danny Gokey in 1st place this week??)

    Good work, keep it up!!

    Tali

    • Thank you :-) (ל''ת)

      גבי, 03/05/09 00:33

  • 11.

    האם אמריקה השתגעה?????????????????????

    אמריקן פריק, 02/05/09 23:11

    אדם למברט נמצא בליגה משלו, וזה בלתי נתפס שהוא הגיע לשניים האחרונים. מבחינתי, אם הוא היה עף, אפשר היה לכבות את הטלוויזיה ולהמתין לעונה הבאה. אגב, ביו טיוב יש קליפ שלו שר את שיר השלום בעברית לזכרו של יצחק רבין.בקיצור, האיש הוא משלנו, אבל בלי קשר מדובר בכישרון הכי בולט השנה בתוכנית.

    • הוא הגיע לשניים האחרונים בגלל שאננות (ל''ת)

      שחר, 03/05/09 08:23

  • 10.

    תגידו - זה לא סיימון קאוול?

    שאילתא, 02/05/09 22:05

    http://www.youtube.com/watch?v=wHwOp0jIn0o תודו שהם דומים!!

  • 9.

    זה לא יהיה לכבוד של התכנית אם אדם לא יזכה... מצד שני, הוא באמת כבר לא

    כל מילה בסלע, 02/05/09 21:56

    אי אפשר להתייחס לאדם כאל חובבן. הוא באמת מדהים ומוכשר בטרוף. מרגש ביותר בשירה ובטוטאליות של השירה שלו.
    שווה כל רגע.
    מסכימה עם כל מילה של הכותבת.

    • מאד שיכול להיות שהוא לא יזכה

      שחר, 03/05/09 08:33

      וזה מהאד יצער אותי אם זה יקרה.. אם כי הוא יהפוך לכוכב בכל מקרה

  • 8.

    אדם יהודי

    מישהי, 02/05/09 21:54

    וזו עוד סיבה למה אני מקווה שיזכה..
    http://www.jewishjournal.com/hollywoodjew/item/adam_lambert_the_jewish_american_idol_20090429/

  • 7.

    מאט חמוד וגם

    שרון, 02/05/09 20:55

    קארה כל כך מעצבנת!
    והתכנית כל כך מרוחה.
    כמה שטויות ודברים לא קשורים אפשר להכניס?!
    אם היו גם פרסומות באמצע הייתי מחרימה את כל העסק.

    • בארה''ב אחרי כל שיר יש 5 דקות פרסומות. (ל''ת)

      כרגע גרה בארה''ב, 03/05/09 02:32

  • 6.

    אני לא מאמינה שאדם *באמת* היה בבוטום 2...

    שחר, 02/05/09 20:51

    ואני מתפלאת שאת מקבלת את מה שמראים לך בשלווה. תחפרי קצת בתאוריות קונספירציה ואל תקבלי את הדברים הללו בתמימות.
    לדעתי זו היתה מניפולציה ברורה כדי לתת את הסטמפה האחרונה שאדם באמת יזכה, כי עכשיו כל העולם ואשתו יצביעו לו. בקיצור, אני לא קונה את העאלק דרמה שהיתה שם. (ואני בכלל לא מעריצה של אדם, פשוט ריאלית..).
    וגם אני אהבתי את מאט, ולמרות שנראה שהגיע זמנו, גם אני אתגעגע :-)

    • הם לא היו מסתכנים באפשרות שזה ידלוף

      סערה , 02/05/09 21:01

      מקסימום הוא היה בבוטום 3 ושיחררו את כריס לפניו. אבל אין מצב שאדם היה בטופ 2 והם רימו. יותר מדי אנשים יכלו להדליף את זה, וזה היה מחסל את האמינות של התוכנית מס. 1 באמריקה. אין מצב שהם היו לוקחים כזה סיכון.

      • המממ.. את יודעת מה

        שחר, 02/05/09 21:33

        בסדר. נגיד שהיה בבוטום 3.
        אז זה אותו דבר כמו לומר שהיה בטופ 3 נכון? כי זה לא לכאן ולא לכאן :-)
        במיוחד אם בין מקום 2 ל-3 לא הפרידו הרבה קולות, אבל את זה לא נדע.
        ובכל זאת בחרו לעשות כזו ''דרמה מטורפת''.. וזה.. חייב להיות בגלל צ'יצי'נג- כסף, רייטינג, רעש... וזו בעצם הנקודה. :-P

  • 5.

    מסכים כמעט עם הכל

    דני, 02/05/09 20:51

    אני דווקא חושב שמאט היה מצויין היום, הביצוע הכי טוב שלו, והוא הודח בגלל הביצועים הבינוניים שלו בעבר (לגיטימי לחלוטין לדעתי).
    כריס המצויין בדר''כ באמת היה קצת חלש (ועוד פעם - חבל להתעלם מזה שהוא מקבל קולות מבנות שאוהבות אותו ולא בהכרח את המוזיקה שלו). אליסון בסדר ולא יותר.
    אשר לקרב בין דני לאדם - אני מסכים שדני נתן את ההופכה הכי טובה שלו, בהרבה, השבוע אבל אדם היה אדיר. גם אני שמעתי את השיר שלו פעם אחר פעם השבוע ואהבתי את ההופעה בחליפה לבנה זוהרת. שני רק לmad world שלו. אני מסכים עם מה שאמרת על כך שזה מבטיח לאדם את הזכייה בתוכנית.
    בסה''כ היה באמת שבוע אדיר.

  • 4.

    http://www.youtube.com/watch?v=yYe6tmrFxbw (ל''ת)

    ומכאן אדם ''גנב'' את השואו שלו לשיר הזה, 02/05/09 20:46

    • מייקל בובלה שר את זה בסגנון R&B/Jazz. אדם לקח את הגירסה של מיוז

      סערה , 02/05/09 20:59

      אפשר לראות את זה כאן - אותו עיבוד ב-ד-י-ו-ק:

      http://www.youtube.com/watch?v=inW91qRDGwI

      • נכון מאד (ל''ת)

        חן, 03/05/09 00:27

      • זה ממש לא זהה למיוז

        דני, 03/05/09 07:47

        אבל כמובן שזה לא הביצוע המחריד של מלך השמלץ בובלה.
        זה העיבוד של מיוז עם כמה שינויים מעולים והכל שלו נשמע יותר טוב מהם.

        • זה בדיוק אותו העיבוד של מיוז. אבל ברור שיש לאדם קול אחר

          סערה , 03/05/09 11:01

          אם תקשיב למיוז ותתעלם מהשירה, ותקשיב להופעה של אדם ותתעלם מהשירה - זו אותה הגירסה בדיוק. כלומר, העיבוד המוזיקלי הוא אותו הדבר (אותה הנגינה ברקע).

          אדם שר אחרת מהסולן של מיוז, כמובן, אבל משם הוא לקח את הגירסה הזו.

  • 3.

    סיימון יודע שאדם הוא הסטאר היחיד שיש לו

    kukuriku123 , 02/05/09 20:43

    הוא גם ציין בראיון ענק למגזין טיוי-גייד השבוע שהגמר יהיה בין דני ואדם אבל לדעתי דני ינצח כי הקהל האמריקאי מחפש את "הבטוח" ולא את הטוב ביותר.
    הוא גם אמר כמה הוא מרוצה השנה כי לא כל שנה הוא זוכה למצוא סטאר אמיתי שיכול למכור ולייצג את איידול עולמית והוא חושב שאדם יכול, הוא גם ציין שהוא יהיה אחד האיידולים הטובים אי פעם.
    על דני הוא אמר שהוא יכול למכור קצת באמריקה וזהו. אין לו יותר פוטנציאל מזה.

    לגבי הבוטום 2 של אדם- זה SET UP
    נייגל המפיק שעזב השנה סיפר שלעיתים קרובות הם משנים את הסדר בבוטום 3 כדי ליצור דרמה. כלומר אדם בעצם היה באמצע, שייך גם לטופ3 וגם לבוטום 3 ובגלל זה בשנים קודמות לא עשו בוטום 3 בטופ 5. זה דבילי.
    הם עשו השנה כדי להכניס לשם את אדם ואז שינו את הסדר (אני יכולה לשים את הראיון עם נייגל אם מישהו מעוניין. זה די מסביר את הקטע).
    לשם ההשוואה, שנה שעברה בטופ 5 סאישה ניצחה את הלילה, ואחד הדייוידים (כנראה ארצ'י) היה שלישי בדיוק כמו אדם, הם לא עשו לו את הטריק הזה כנראה כי אז המעריצים שלו היו נבהלים ומצביעים חזק .. ואז אולי היה לנו איידול אחר בעונה 7.

    לגבי ההופעות השבוע,
    קריס היה משעמם
    מאט היה בינוני
    דני שאגגגגג
    אליסון היתה חמודה
    ואדם היה מלך.

    נו.. כרגיל!

    • לפי נייג'ל ליטגו, רק קלי קלרקסון וקרי אנדרווד

      סערה , 02/05/09 21:04

      רק שתיהן מעולם לא ירדו ממקום 1-2 בהצבעות השבועיות. כל השאר - כולל ארצ'י - התקרבו לסכנה בשלב כזה או אחר.

      אני מאמינה כמוך, שאדם היה במקום השלישי (כלומר בבוטום 3).

      • דיברו על זה בארה''ב יום אחרי

        משה, 03/05/09 07:44

        ומישהו הלך ובדק שראיין בהתחלה לא אמר שאדם מקום שני מהסוף כאשר הוא שלח את כריס הביתה אבל בהמשך התוכנית הוא אמר את זה ממש מפורשות ולכן אדם היה באמת במקום הרביעי השבוע - מה שבאמת יחזק אותו בהמשך.
        וארצולטה מעולם לא היה בתחתית.

        • אוי התמימות זה דבר מקסים.

          kukuriku123 , 03/05/09 10:45

          קודם כל אתה לא תדע אם ארצ'י היה בתחתית כי לא עשו לו את התרגיל הזה, הוא אכן היה שלישי בטופ 5... אבל בעונה הקודמת הם עשו רק בוטום 2.
          הבדיחה היא שהם שמו את סאישה וברוק שם וסאישה בכלל ניצחה את הלילה. רמאות לשמה.

          לגבי מה שראיין אומר או לא אומר, זה לא משנה כל עוד הם סימנו את הבוטום 3 ומי שצריך ללכת הולך.
          אני בספק אם מעדכנים את ראיין בכל הרמאויות האלה, למה הם צריכים?
          הוא קורא מתוך כרטיסים וזהו הוא לא מפיק או משהו הוא לא צריך לדעת מה קורה באמת.
          ןזאת תמימות לחשוב שאם הוא אמר או לא אמר בוטום 2 זה משנה. אין שום בעיה עם זה שהוא יגיד בוטום 2 וזה לא יהיה...

    • אני אשמח אם תשימי את הראיון

      חן, 03/05/09 14:46

      עם נייגל.
      תודה מראש

      ושאלה נוספת: משהו לא הצלחתי להבין מדברייך, ואני מצטט את הקטע שלא ברור לי:
      ''הוא גם ציין בראיון ענק למגזין טיוי-גייד השבוע שהגמר יהיה בין דני ואדם אבל לדעתי דני ינצח כי הקהל האמריקאי מחפש את ''הבטוח'' ולא את הטוב ביותר''.
      כשכתבת ''לדעתי דני ינצח...'' התכוונתך לדעה שלך או לדעתו של סיימון?

      • לדעה של סיימון... +לינק לנייגל

        kukuriku123 , 03/05/09 18:05

        בטעות כתבתי דעתי ולא דעתו
        זה הלינק לכתבה של נייגל
        http://www.nypost.com/seven/05012009/tv/adam_really_was_in_the_bottom_3_167038.htm

        • תודה (ל''ת)

          חן, 03/05/09 21:11

  • 2.

    טור מעולה

    מישו, 02/05/09 20:43

    בד''כ מבקרים לא טורחים להשקיע מעבר לדעות שלהם. את מביאה גם אבחנות מעניינות (גם אם אני לא תמיד מסכים איתן) וגם טורחת להביא מידע מעניין. השבוע, הציטוטים מסיימון. כל הכבוד על ההשקעה!

  • 1.

    גבריאלה את מטומטמת

    לא תמימה ולא טובה, 02/05/09 20:38

    זה נכון שהנייר יכול לסבול הכל אבל גם לו יש גבולות.
    את יכולה לא לאהוב את קארה - אבל לומר שהיא וויט טראש????
    מדובר בבחורה שאביה סנטור אמריקאי, פזמונאית ויוצרת.
    מצד שני אחת כמוך שבאה מהלבנט, ממדינת עולם שלישי שחושבת שהיא מרכז העולם עם תרבות של ערסים פרמיטיבים - אין מה לצפות ממנה ליותר מדי.
    ולא מותק העובדה שאת יודעת להשתמש ב ITUNS
    לא עושה אותך אינטיליגנטית.
    יאללה תעלי על הגמל שלך ותחזרי למאיפה שבאת...

    • אמאל'א...... (ל''ת)

      את/ה מהמשפחה של קארה???, 02/05/09 21:06

    • אתה ענק וגם צודק (ל''ת)

      זמר, 02/05/09 22:30

    • זה נאמר בהומור, מצטערת אם פגעתי (ל''ת)

      גבי, 03/05/09 00:21

      • אל תתנצלי לאידיוט הזה

        אית, 03/05/09 01:17

        שישמור על הפה שלו

    • ל-1

      הפסיכיאטרית, 03/05/09 11:07

      יש כדורים שמאד מקלים על המצב שבו את/ה נמצא/ת (שינאה עצמית תהומית המושלכת על האחר).
      צריך/ה מירשם?
      איך אנחנו מצפים ששאר העולם יאהב אותנו אם אנחנו לא סובלים אחד את השני על כאלה שטויות?
      ואגב, קארה אכן פזמונאית ויוצרת מוכשרת, אבל גם מעצבנת ברמות. זכותי וזכותה של גבריאלה להתבטא מבלי להחשב ל''לבנטינית''. רוצה לשנוא גם אותי קצת עכשיו?