• 131.

    המצב של ישראל

    איתי מקייטן, 22/07/09 11:16

    הערבים הישראלים במדינת ישראל לא משלמים מיסים ( כולם) ,חלק גדול מהם בונים בתים גדולים לכל חמולה לנו היהודים הבתים שלהם נראים בתים של עניים אך כשהם מסיימים לבנות בית הם לא מבצעים לו גימור יפה כמו אצל היהודים ,הלוואי שהבית שלי היה גדול כמו הבתים שהם בונים הסיבה לחוסר הפיתוח של התשתיות בישובים ערביים מקורה הוא לכאורה ב''אפליה'' וב''קיפוח'', אם הערבים היו משלמים מיסים התשתיות שלהם היו מפותחות בדיוק כמו בישובים היהודיים ,הדיבורים של הערבים על אפליה וקיפוח הם סתמיים והם עוד ביטוי של שנאת יהודים .בהקשר לגירוש ערבים במלחמת העצמאות(מלחמת 1948 בפי השמאלנים) רוב הערבים ויש עדויות לכך עזבו לבד את הכפרים על פי הבטחת מנהיגהם שכשיחוסלו היהודים יוכלו לקבל את בתי היהודים קרו רק מקרים ספורים שבהם גורשו תושבים ערביים מבתיהם

  • 130.

    בהצלחה לשתי המקסימות שמצילות את כבודנו !!!!!!!! (ל''ת)

    די להתלהמות, 10/05/09 12:29

  • 129.

    ואיי, איזה בולשיט היא מדברת...

    קרן, 10/05/09 09:10

    אפילו לא סיימתי לקרוא את הכתבה, הספיקה לי שורה על ''הסכם שלום'' של השמאלנית המטומטמת הזאת שלא מבינה כלום בפוליטיקה ומדעי המדינה ובאה לקדם את דעתה האישית שרק מביכה אותה יש לציין

    בפעם הראשונה אני מאחלת מכל הלב שישראל תפסיד בתחרות הזאת, אחרת כל העולם ייאלץ לאכול את החרא הזה שהשתיים פולטות

  • 128.

    אני חושבת שנורווגיה תנצח ...

    איילה, 09/05/09 10:03

    לנו אין סיייכויייי :(

  • 127.

    זו נבילה וזו טריפה. ניני שרה את 'אןןה מריה' בפני האפיפיור

    משה בודק, 06/05/09 16:41

    ומירה טענה שדגל ישראל וההמנון מעצבנים אותה
    מצא מין את מינו

  • 126.

    אנטישמית

    ריקי, 06/05/09 15:12

    אחינועם ניני- חבל שלא נשארת בחו''ל, ממילא אינך קשורה לארץ כמו הרבה שמאלנים פוסט ציונים, אז שחררי אותנו ותתבוללי כמו שאת רוצה.

  • 125.

    מי שירה זה רשות השידור, לעצמה ברגל. השנה אחרי 20 שנה רצוף לא אצפה.

    שיר תלת לשוני מביש של צמד פוליטי מפוברק, 06/05/09 11:56

    לצערי כחובב התחרות, השנה פשוט לא מעניין אותי לא החצי ולא הגמר. אני מאחל שלא ניע לגמר ואני יודע שךא נגיע כי אירופה לא תצביע לגימיק העלוב הזה ולשיר המטומטם ב-3 שפות שבאף אחת מהן הוא לא נשמע טוב.
    יש כל כך הרבה כשרון בארץ וכנראה שרשות השידור סיימה את דרכה, שהתחילה מפסטיבלי זמר בעברית וסיימה בשירים תלת לשוניים. חבל, נזכור את הימים היפים ההם.

  • 124.

    איזה סתומים רוב המגיבים פה

    יאיר, 05/05/09 11:50

    מה קורה לכם? מה ההתלהמות הזו על ניני?
    לא ברור לכם שהיא מייצגת את הנורמליות במיטבה?
    איזה היסטריים אתם. למה צריך להלל ולשבח מדינה שעושה מעשים לא ראויים? נכון שרוצים להרוג אותנו מסביב, אבל יש דרכים להתמודד ואנחנו מדינה חזקה שצריכה לרסן את גבולות הכח שלה.
    אתם פשוט יודעים שניני צודקת, ולכן כל כך כואב לכם וקצפכם יוצא עליה.
    כמה קטנים אתם.

  • 123.

    ניני ,תשירי וזהו !!!!! (ל''ת)

    ימנית גאה, 04/05/09 08:46

  • 122.

    א ו ק ר א י נ ה

    להצביע לאוקראיננננה!, 03/05/09 19:25

    שטחחחיייםםם ? יא שרמוטה עד לסבטלנה לובודה P: , להצביע לאוקראינה!

  • 121.

    אחינועם את מהממת

    אני אני, 03/05/09 17:32

    גם אם אני לא מסכימה עם הדעות הפוליטיות שלך, אני חושבת שאמרת כאן דברים בצורה יפה, ואמיתית.

    שיהיה המון בהצלחה לשתיכן, סומכת עליכן במאת האחוזים שתעשו את הטוב ביותר.

  • 120.

    קשה לקבוע מי מבין שתי הליצניות הערביות האלה היא יותר שונאת ישראל (ל''ת)

    מקווה שהשיר שלהן יגיע למקום האחרון, 03/05/09 15:06

  • 119.

    אני בעד המהלך הזה ! יעשה הרבה טוב לדימוי של ישראל בארופה

    אלי משה, 03/05/09 13:47

    לכל המופרעים אתם לא מבינים שזה עוזר לישראל ?
    אין לכם מושג מה חושבים עלינו בארופה.
    שיר כזה יכול לעזור לנו מאד מאד

  • 118.

    למה אתם תוקפים אותן ? גם מי שעושה משהו חיובי הוא לא בסדר ?

    בעד, 03/05/09 13:45

    אתם תוקפים אותן כאילו הם עולות עם פצצות על הבמה . מה קורה לכם אנשים הם מדברות על שלום ושכנות טובה למה אתם כל כך שונאים אותם ?

    בהצלחה לכן

  • 117.

    לגברות הנכבדות. יש גם משהו טוב להגיד על המדינה?

    דובי, 03/05/09 13:31

    שגרירות צריכות לייצג את מדינתן בצורה יפה ולא לבוז לה בכלי התקשורת.
    אתן לא השגרירות שלי.
    כישרון יש לכן. אין על כך עוררין. אבל שישאר שם במוסיקה. כשרון כשגרירות לא.אתן מזינות את אירופה רק בדברים שהם רוצים לשמוע ומשרתות יותר את מסע התעמולה הפלסטיני ופחות את מסע התעמולה הישראלי.
    נראה אותכן אומרות שם באירופה שאתן מגיעות ממדינה שיש בה פיתוחים פורצי דרך ברפואה,בהיי-טק,בחקלאות? להדגיש את מעמדה של ישראל כמדינה התורמת להתפתחותו הרווחתית של העולם?
    עם כל הצער. האירוויזיון של היום הוא יותר אינטרסנטי ופוליטי מאשר תחרות שירים. והעמדתה של ישראל כמדינה ''השוללת זכויות אדם'' כטענתכם לא תוסיף לא לכם ולא לנו.
    ישנן דרכים ופלטפורמות אחרות להתבטא ולהעביר מסרים. אך לא בתחרות שבה מראים את דגל המדינה לפני השיר. זה לא הגיוני גם לעשות כך. מצד אחד להראות את הדגל ולהשמיע את השיר אך לפניי השיר ואחרי השיר להטיח רפש במדינה אותה נשלחתן לייצג.
    כן...משלמי האגרה שהם 99 אחוז מעם ישראל הם אלו ששלחו אתכן לייצג את המדינה.
    אז לפחות שם במוסקבה תנו את הכבוד. גם אם זה יחניק לכן קצת בגרון.
    שתחזרו לארץ יש לכן את הזכות כמו בכל מדינה דמוקרטית להגיד מה שתרצו.להפגין היכן שתרצו ולהתלונן מתי שתרצו.

  • 116.

    הגזענות ניצחה

    אל, 03/05/09 11:34

    אין ספק שהשנאה לערבים ולכל אדם שלא מסכים עם הימין ניצחה
    מה שלא ברור לי למה במדור של עיתון ישראלי כאשר הגזענת אינה חוקית נותנים במה לגזענות יום יום

    • אובמה משתחווה למלך סעודיה הגזענית שמונעת כניסת נוצרים ויהודים (ל''ת)

      הבט סביב, אנחנו עוד שמורת טבע לעומת העולם, 06/05/09 11:57

  • 115.

    התגובה הכי טובה- שא יהיה להן קהל בארץ. (ל''ת)

    חדווה, 03/05/09 08:42

  • 114.

    לא מייצגות אותי,מקווה שתישארו מאחור (ל''ת)

    אהובה, 03/05/09 08:34

  • 113.

    גם זמרת טובה יכולה להיות טיפשה מוחלטת.

    יצחק, 03/05/09 08:28

    מהרסיך ומחריביך ממך יצאו. צאו כבר מחריבינו. לא יהיה לכם חלק ונחלה בישראל.

  • 112.

    יש יחס ישר בין הרפש שאמן מטיל בישראל למידת הצלחתו באירופה (ל''ת)

    ניני מסלסלת בצביעות בוגדנית לפרנסתה. חבל., 03/05/09 08:12

  • 111.

    בהצלחה

    sarahbr , 03/05/09 08:03

    אני מברכת את השתיים על היוזמה. מי יתן וירבו כמותכן.בהצלחחה!

  • 110.

    פסע על פי ניני- פעם היו אנשים רעבים שלא היה להם מה לאכול לכן אוכלים

    יהודי, 03/05/09 08:02

    מצות???- מי שחושב שהיא מייצגת את ישראל שיקום.

  • 109.

    ביום הזיכרון השתתפה ניני בטקס זיכרון אלטרנטיבי לזכר הנכבה- זו מייצגת

    רעמסס, 03/05/09 08:01

    את ישראל? אולי את פלסטין.

  • 108.

    בהצלחה

    sarahbr , 03/05/09 08:00

    אני מברכת את השתיים על היוזמה. מי יתן וירבו כמותכן.בהצלחחה!

  • 107.

    זכותו של אבא שלום שבזי תגן עלינו מהניני (ל''ת)

    קדמת עדן, 03/05/09 07:42

  • 106.

    לא ברורה הביקורת כלפיהן. גם להן מגיע להתפרנס.

    קומפורטי, 03/05/09 06:55

    ברור כשמש שיותר משהן תורמות לשלום, ה''שלום'' תורם לקידום הקריירה שלהן.

  • 105.

    מאחל לשתי הזמרות הערביות האנטי ישראליות והאנטי יהודיות שייכשלו (ל''ת)

    פתגם על ניני: הלוואי וליפות היה המזל של המכוערות, 03/05/09 04:39

  • 104.

    ניני תפסיקי למשוך זבובים......את רק זמרת קטנה

    רונית, 03/05/09 02:15

    אחינועם כבר מזמן התבלבלו לה הברגים , היא שןחכת שהיא רק זמרת קטנה שרוצה לשחק את תפקיד הדובר ,השגריר, או סתם פוליטיקאית.

    את סתם רק זמרת קטנה

    את רוצה להתעסק בפוליטיקה תפסיקי לזמבר תתחילי לברבר כמו האחרים נראה אם יצליח לך.....

    רונית

  • 103.

    עוואד וניני, תהיו חזקות

    דומיה, 03/05/09 00:33

    אלה שהתנפלו על שדרנית חדשות שהעזה לשאול שאלה מתבקשת, שעצמו עיניהם ועדיין עושים זאת לנוכח מעשי הזוועה שנעשו בשמכן ובשמי (''כי הם התחילו...'') אלה האנשים שעושים פה רעש.
    תעשו מוזיקה. עוד ועוד. וזה באמת בשמי.
    תודה

  • 102.

    מניין לרשות השידור הלגיטימיות למהלך הזה?

    עדי, , 03/05/09 00:32

    בחירה ייצוגית פוסט-ציונית בעליל! דיעותיה של הגברת ניני מייצגות מיעוט בטל ברוב.

  • 101.

    חבל שאין תחרות קדם ארויזיון, כפי שהיתה בעבר. (ל''ת)

    הדרך הנקיה והמקצועית לבחירת זמרים., 03/05/09 00:19

  • 100.

    דיעותיה של הזמרת ניני משרתות אותה בחו''ל ובעיקר באירופה...

    אור, 02/05/09 23:43

    האנטישמית.דיעותיה של ניני מפרנסות אותה יפה ואין כל סיבה שהיא תשנה זאת גם אם תוכיחו לה שהיא ערביה ממוצא יהודי.ניני גרמה ועדיין גורמת נזק לתדמיתה של ישראל בעולם,היא מביעה דיעות פוליטיות ללא שום בסיס עובדתי וכל כולה הבל.אני מציע לכולם להביע שאת נפש מהתנהגותה של המתחזה להיות ''שמאלנית נאורה''.עיקר פרנסתה של ניני בהופעות בחו''ל והדיעות שלה מאוד אהודות בקרב מדינות התומכות בערבים כנגד מדינת ישראל.

  • 99.

    טעות קולוסאלית של רשות השידור

    ע מיש, 02/05/09 23:42

    חבל שהרשות הופכת את האירוע הזימרי הזה לאירוע פוליטי של שתי פרועות קיצוניות. ניני יכולה לחשוב את מה שהיא רוצה לעצמה כי דיעותיה אינן מתיישבות עם הרוב. כרגע היא מייצגת את רשות השידור שהיא רשות ציבורית ולכן ראוי ממנה לקצת ענווה כי היא בכלל לא מייצגת את הציבור בדיעותיה החריגות, הרסניות והמוזרות.

  • 98.

    נוני הזו בחורה חזקה שיודעת טוב מאד מה היא רוצה. את החמאה על הלחם

    irmi1 , 02/05/09 23:38

    וזה בא מאירופה השמאלנית, לא מהופעות עם אריאל זילבר...כל האמת במשפט אחד... מירה רוכבת על הסוס הנוני, גם לה יש קריירה לממש והיא הרי פלסטנאית "מקופחת" ...שצריכה לרצות את החברה הערבית המודרנית והמתקדמת....כל הפסיכולוגייה שלה על רגל אחת....

  • 97.

    עוואד גרה במרכז תל אביב? א. טוב שברחתי משם. ב. שניני תגור באום אל פאחם (ל''ת)

    ארמי עובד אבי, 02/05/09 23:21

  • 96.

    למירה עוואד: אם אביך גורש מביתו לארצות ערב, כיצד הוא עדיין חי בכפרו ? (ל''ת)

    מעניין, 02/05/09 23:07

  • 95.

    כמה חולי נפש יש במדינה הזאת. לא נמאס לכם רק להתלונן ולהשמיץ??

    אילן דוד , 02/05/09 22:50

    מה שמענין הוא שלאנשים לא נמאס להמציא דברים; דימיון פורה לא חסר בארץ. אם רק כל האנרגיה הזאת הייתה מנותבת למקומות חיוביים. אבל לא - אחרי הכל מדובר בישראל הנפלאה: ארץ אוכלת יושביה.61 שנה והיד נטויה - כה לחי! אני משוכנע שאם מירה ואחינועם קוראות את התגובות זה משעשע אותן מאד.

    בנות שיהיה בהצלחה!!

  • 94.

    הדרך לגהנום רצופה כוונות טובות והזויות (ל''ת)

    א מ רול, 02/05/09 22:35

  • 93.

    ביבי וליברמן נבחרו בבחירות דמוקרטיות. את, ניני, נבחרת לייצג אותנו (ל''ת)

    באיזה הליך בדיוק? מה נותן לך את הזכות להשתלח בנו?, 02/05/09 22:32

  • 92.

    מצות אוכלים לא בגלל שרעבים.

    סתם יהודי, 02/05/09 22:24

    אני בטוח שעווד יודעת יותר טוב ממך מדוע אין אוכלים לחם בפסח.
    אני בטוח שאבינועם ניני יודעת מדוע יש אפיפיור ברומא ומי היו כל השליחים של ישו, אבל אין לה מוסג כלל ביהדות.

    חבל.
    מי שלא יודע מי הוא ומה היא מסורת אבותיו,
    פשוט... אין מילים.

  • 91.

    עווד וניני

    עמי נדב , 02/05/09 22:20

    הכתבה מסובכת. יורדת ליותר מדי פרטים.ומחייבת הגבות שונות.
    אישית אני מוקסם מעווד. מהשקט שנושב ממנה, ומצקולה הנעים והנורמלי.
    מירה אולי, רק אוליישנה תקווה לדוקיום כאן בארץ היהודים.
    אבל זה תלוי מכל הנוגעים בדבר.
    אשר לניני יש לה קול מדהים אבל הייתי רוצה שהיא תשתחרר מהמועקה שחוותה אי פעם.רגש הנחיתות מיותר וכן מיותרת הסלידה שלה ממולדתה.
    היא לא שמעון פרס. גם לו יש מספיק תקלות.
    ובכלל מי שגר במזרח התיכון הזה חייב להגיע לקומפרומיס בהרבה שטחים אבל לא בחיים, ולא בבסיסה של המדינה.
    אני מוריד את הכובע לפני אביה של מירה.

  • 90.

    אחינועם ניני - קצת ענווה

    דן, 02/05/09 22:01

    את אמנם זמרת בין לאומית אבל לא מומחית לסכסוך הישראלי ערבי. את לא מכירה היטב את מה שהתרחש כאן עם קום המדינה ואת הרצחנות של ערביי ארץ ישראלי מול הישוב העברי (קרובי משפחה של אימי נשחטו בחברון). את גם לא מספיק מיומנת כדי לקבוע האם ''שתי מדינות לשני עמים'' כאשר הצד השני מתכוון למדינה לעם הפלסטיני ולידה מדינה לכל תושביה שברבות הימים תהפוך גם למדינה פלסטינית אכן תביא שלום וצדק לשני הצדדים.

  • 89.

    פעם ראשונה שאני מקווה ובכל ליבי שישראל תפסיד ובגדול........ (ל''ת)

    irmi1 , 02/05/09 21:29

  • 88.

    יה נוני מסלפת הסטורייה שכמותך. הערבים לא קיבלו את תוכנית החלוקה

    irmi1 , 02/05/09 21:24

    ואמרו לכל הערבים שבארץ שיעזבו את בתיהם לכמה ימים, עד שיחסלו לגמרי את כל היהודים ואז הערבים יחזרו. הערבים פתחו במלחמת השמד על ישראל ב-48 והפסידו, לא היו פותחים במלחמה, לא היו פליטים. וישראל לא נתנה לערבים שברחו לחזור. הערבים קיבלו את מה שמגיע להם ולדעתי עדיין לא מספיק.יש לערבים 22 מדינות וליהודים רק אחת גם את זה את רוצה לתת לערבים....מה עם כל היהודים שהבריחו מארצות ערב ורכושם נשדד, אפשר לקבל את הרכוש חזרה???

  • 87.

    אחינועם ניני

    נירה, 02/05/09 21:22

    תימניה אכולת רגשי נחיתות ושנאה עצמית.
    אישה דוחה ביותר!

    • כל מילה בסלע (ל''ת)

      אזמרלטה, 02/05/09 23:56

    • nini= kapo

      nini = kapo, 03/05/09 06:38

      ani temani ge a at mevayeshet!!!!!

  • 86.

    אורוויזיון ?

    יובל המבולבל, 02/05/09 21:12

    מה ???
    שומו שמיים והאזינו ארץ
    התוכנית הזאת עוד קיימת ?
    הייתי בטוח שכבר ביטלו אותה במאה שעברה.
    נו טוב.
    עוד מערכון בשביל ארץ נהדרת

  • 85.

    ניני בחורה עם הרבה מזל

    מילי, 02/05/09 20:53

    הבחור הראשון שהכירה התחתן איתה והוא דוקטור, היא הגיעה לרימון ומיד התפרסמה, חיים קשים לא היו לה (בלי להכליל את הילדות שעליה היא אוהבת להתבכיין), מה שאומר שיש אנשים מלאים כרימון במזל, מה שהם לא יעשו - יצליח להם בחיים. אשריה.

  • 84.

    אחינועם, גרמו לך לבכות, מסכנה?

    שוקו, 02/05/09 20:20

    וכשאת אמרת ''החצי הרקוב של העם שבחר בנתניהו'' בפעם הראשונה שהוא זכה, זה לא פגע באנשים? ממש טלית טהורה שכמותך.

  • 83.

    בושה!

    יוסי, 02/05/09 20:04

    בתור חובב ארוויזיונים אני מתבייש בנציגות הזאת .
    זאת תחרות שירה לא בחירות ולא מקום לפוליטיקה!
    רציתן לעשות רעש ....לא הצליח לכן . אולי יראו אותן כמה מיליונים אבל במדינה שלכן אין סיכוי שיבאו ליראות אתכן בהופעה!
    יכולתן לשיר וגם אולי לעשות עבודה טובה אבל למה לשחרר אמירות כאלו ...ניני את באמת לא מדונה! כדאי שתדעי זאת .

  • 82.

    כשיבוא יום שלא נזדקק לשיר מלוקק או לסרט על סברה ושתילה כדי לזכות בפרס

    רוני, 02/05/09 19:59

    אז ככל הנראה השלום יהיה בפתח, אבל כרגע השיר הפאתטי הזה הוא סך הכל גימיק שמוכר יפה, בדיוק כמו בופור, גן עדן עכשיו, עץ לימון, ואלס עם באשיר מכנה אחד לכל היצירות הנ''ל הציונים כובשים מושחתים והערבים שה לעולה. ביום שבו סרט שיציג תמונה מאוזנת יגרוף פרס או בכלל יזכה למועמדות יהיה מקום לדבר על שלום. הסרטים האלה והשיר הזה הם כל כולם גלות, התרפסות בפני אומות העולם ותו לא.

  • 81.

    בהצלחה בארוויזיון ובהעברת המסר שלכן (ל''ת)

    טורונטו, 02/05/09 19:55

  • 80.

    השיר מקסים -אבל די לצביעות-ממשלות ברק שרון אולמרט עשו הכל הם פנו לטרור

    החמאס איראן יכשילו כל דבר-די לטימטום, 02/05/09 19:53

    להגיד לעולם שיש כאן ממשלה רעה וצריך לחץ של ארצות הברית זאת חוצפה שאין כדוגמתה (ואני גם לא הצבעתי לממשלה הזאת אבל היא שלי !) היו כאן ממשלות שמאל\\מרכז שעשו הכל היו כאן ממשלת ברק ממשלת שרון ממשלת אולמרט עשו הכל למען השלום --אולמרט נתן הכל כולל הכל שם לאבו מאזן מפה רק תחתום --אבו מאזן לא הסכים אמר שהוא יחזור לאולמרט --ועד היום לא חזר ----שרון יצא מעזה ובמקום להוכיח שהם שווים מדינה , במקום לפתח להשקיע להתקדם את כל הכוח הם השקיעו רק --בטרור !!!!!

  • 79.

    מקסימות! (ל''ת)

    עדי, 02/05/09 19:49

  • 78.

    חצופות: ליברמן מייצג רב שפוי יותר מעזה זבחרה בחמאס

    רב שמבין ששיקרו לו בשירי ''שלום'', 02/05/09 19:39

    שלא ישחררו הצהרות בשם אזרחים שקיבלו החלטה בקלפי
    ויעברו להטיף לצד האלים בסכסוך הזה: צד הג'יהאד

  • 77.

    חידוש!!! השנה ייצגו את ישראל באירוויזיון שתי זמרות ערביות (ל''ת)

    זהו מיייייזרח תיכון חדש, 02/05/09 19:38

    • אהבתי

      נחמה, 02/05/09 21:54

      וצחקתי..

      • פתטי

        חדווה, 03/05/09 08:05

        מה כאן מצחיק?

        • אין לי ספק שמי שפתטי כאן זו את וכנראה שאת גם קשת תפיסה (ל''ת)

          ואולי השמאלנות חירפנה לך את המוח, 03/05/09 14:12

  • 76.

    לא מסכימה איתן, אבל..

    אירופה, שכחתם?, 02/05/09 19:37

    אני שמחה שבחרו בנאיביות האלו. אחרי המלחמה בעזה וכל ההפגנות שהיו באירופה נגדנו, אני לא מאמינה שזמר/ת מישראל יכולים לעלות על הבמה השנה בלי קריאות בוז ואפילו זריקת חפצים.

  • 75.

    ניני - לכי תשירי לאפיפיור אווה מריה - עלובת נפש , מתרפסת עלובה (ל''ת)

    אוהב ישראל, 02/05/09 19:33

  • 74.

    איך ייתכן שאתם הולכות לייצג את המדינה אם אתן לא שלמות עם זה (ל''ת)

    מאיה, 02/05/09 19:18

  • 73.

    המסר שלהם מדבר אלי מאד - בהצלחה

    אירית שם, 02/05/09 18:58

    וכל הכבוד על הרצון להראות ישראל יותר יפה.
    חשוב שבעולם ידעו שלא רק נלחמים כאן

  • 72.

    מקווה שהמסר שלכן יעבור ויעבוד כל הכבוד על האומץ

    ארי, 02/05/09 18:57

    אני איתכן !!

  • 71.

    ללימור לבנת שרת התרבות,לפרק מייד את וועדת השמאלנים שבחרה בערביות

    שאבי מהעיריה , 02/05/09 18:53

    נקווה שבשנה הבאה יהודים ציונים ייצגו את מדינת היהודים

  • 70.

    בלי נאמנות אין אזרחות (ל''ת)

    הסיוט שלך , 02/05/09 18:50

  • 69.

    מתה על השיר שלהן (ל''ת)

    הילה, 02/05/09 18:50

  • 68.

    נכון, הפלסטינאים לא בדיוק מלאכים, והישראלים גם לא מדהימים

    give peace a chance, 02/05/09 18:45

    אבל חשוב שאנשים כמו ניני ומירה מקדמים את החלום. ימניים או שמולאנים, לא משנה, החלום של השלום חייב להיות. זה דבר יחיד שנותן לנו תיקווה. אלא אם כן,הפכנו לאנשים חולים שלא חולמים על השלום בישבילנו ובישביל הלזולת שלנו.

  • 67.

    זעם בקרב הציבור בארץ,למה וועדת שמאלנים בוחרת את נציגנו לתחרות?

    שאבי מהעיריה , 02/05/09 18:25

    למה עוקפים את השיטה המצוינת שהציבור בוחר ב SMS את המתמודדים
    התשובה היא כי השמאל חייב לשלוט בכל דבר במדינת ישראל

  • 66.

    תודה שאתן נותנות לנו קצת תקווה, וקצת מקור לגאווה

    עמנואל , 02/05/09 18:21

    במיוחד כשאין בימים האלה הרבה לא מזה ולא מזה!

    • אכן הם מייצגות אותנו בכבוד (ל''ת)

      מחמוד א-זאהר, 02/05/09 20:05

  • 65.

    זוג נבובות. (ל''ת)

    אזרח שכבר לא מודאג, 02/05/09 17:56

  • 64.

    ימין ושמאל רק חול וחול

    מינן בר, 02/05/09 17:39

    מעניין שכולם חורשים עם אותן קלישאות. לאחר צפייה ממושכת בבני דודנו, המסקנה היא אחת מה שדופק את הערבים יד ראשונה, זה הדת, המסורת, הערכים. הרע שהם חושבים שישראל עושה להם זה רק תוצאות לוואי של הנ''ל. פעם לפני מיליון שנה הופעה משותפת כזאת היתה מפעימה את ליבי,אבל אז ההיתי צעיר ויפה, והאמנתי במה שניני ומירה מאמינות, היום עם מבט עייף בעיניים, ולאחר הבירה החמישית, לא נותר לי אלה לגהק בשיעמום, ולגרד את הכרס השעירה.

  • 63.

    תחליטי אחינועם האם את דוברת פוליטית או זמרת

    יוכבד, 02/05/09 17:38

    אחינועם

    תחליטי אם את זמרת או פעילה פוליטית.
    חוסר הגינות מצדך להשתמש בבמה שנתנה לך מדינת ישראל כדי להעביר מסרים פוליטים שאינם עומדים בקנה עם מדיניות הממשלה.
    את עוד גורם עויין שהמדינה צריכה להחרים כמו את האמנים שהשתמטו מהצבא.
    נקעה נפשנו מיפי נפש שגורמים לנו נזק בעולם

    • יוכבד לידיעתך - הכפשת שם ישראל בעולם מסייעת לקריירה ''אמנותית'' אצל

      קרייריקו, 02/05/09 20:07

      ישראלים חסרי מצפון מזה שנות דור.

  • 62.

    ראיון מרשים. ריספקט למראיין (ל''ת)

    אלינור, 02/05/09 17:37

  • 61.

    שתי מטומטמות - 15 מנדטים לא מייצג את הרוב?

    רוני-חיפה, 02/05/09 17:34

    ליברמן קיבל 15 מנדטים וזה לא מייצג את הרוב ?
    האינטליגנציה פורצת משתי הדפוקות האלה - אבל זה מה שקורה שנותנים לערביה וליהודיה ערביה לייצג את מדינת ישראל - מישהוא צריך לשלם על ההחלטה ההזויה הזו

  • 60.

    ב-ה-צ-ל-ח-ה !. שתיהן מוצלחות ומקסימות הציבור השפוי מחזיק להן אצבעות (ל''ת)

    benzi. a, 02/05/09 17:30

  • 59.

    מירה עוואד כלבבי. ניני הרבה פחות

    יהודיה, 02/05/09 17:28

    מתוך הכתבה מבינה מאיפה תעצומות הנפש של מירה שתמיד הקסימה אותי באישיותה (אבא שלא שנא ולא חינך לשינאה)

    ולניני התמה, שמנסה להיות יותר קדושה מהאפיפיור.. מה זה המשפט ''לא מבינה מאיפה היהודים שסבלו בשואה גורמים סבל לעם אחר..'' להזכירך : העם שלך, אוד מוצל מאש לא התקבל פה מהיום הראשון!!! : מפוגרומים ועד מלחמת קיום שעודנה...
    ומה בדיוק רצית שהמדינה תעשה כשאחייך בשדרות מופצצים יום וליל.. אז, למרות, שהרצון שלך ושלי זהה לדו-קיום עם האוכלוסיה הערבית פה!!! עדיין יש פה גורמים משני הצדדים שלא נותנים לנו צאנס ''לא לגרום סבל לצד האחר''

    • יש פתגם באנגלית...

      מלה טובה, 02/05/09 17:45

      ...שאני מתחיל לתהות האם זה מקרי שתרגום שלו לעברית לא השתרש בשפת היומיום שלנו:

      two wrongs don't make a right

      בהצלחה באירוויזיון,
      אביעד, חיפה.

  • 58.

    מי בחר בניני הזאת לייצג את ישראל? רוב רוב הציבור היהודי מתעב אותה.

    בן דוד, 02/05/09 17:20

    אני מבין, מירה עוואד היא חצי ערביה ומייצגת את הערבים הישראלים בכבוד.
    אבל הניני הזאת מאוסה ונתעבת בעיני רוב רובו של הציבור היהודי ציוני בישראל. מי לכל הרוחות בחר בה לייצגנו?

  • 57.

    קנדה

    רויטל, 02/05/09 17:16

    ניני את מייצגת רק את עצמך, לבכות כל היום שהמצב גרוע לא אומר שאת עושה משהוא על מנת לשנותו, ובססמאות סרק שאת משחררת אין שום תועלת ,נהפוך הוא, יש לך ידע במוסיקה לא בפוליטיקה, הבמה היא על מנת שתשירי ולא תשחררי דברי הבל.

  • 56.

    מירה עוואד המטומטמת: ''מי חשב שזמרת יהודיה תהיה נערצת על אלפי גרמנים''.

    יעקובי, 02/05/09 17:12

    העוואד הזאת בכלל לא מבינה מה היא אומרת. היא נרגשת מן ההערצה של הגרמנים לאחינועם ניני, ורואה בזה סימן לשלום עולמי. כך היא אומרת: ''ומי חשב שזמרת יהודיה כמו אחינועם תהיה נערצת על ידי מאות אלפי גרמנים''.
    כלומר, לפי הראש של חצי הערביה הזאת, אנחנו, היהודים, אשמים, כי רצחנו 6 מיליון גרמנים, ולמרות זאת הגרמנים אוהבים אותנו ומעריצים זמרת יהודיה. באמת, יפה מצדם.
    מזל שהמירה עוואד הזאת היא רק חצי ערביה (אמא שלה הונגריה-נוצריה, אגב) אחרת היא היתה מטומטמת גמורה.

    • יותר מטומטמת ממך?

      מלה טובה, 02/05/09 17:48

      זה בכלל אווילי בעיניי להריץ ספקולציות על כוונת המשורר, אבל אם הייתי עושה את זה, סביר שהיא מתכוונת לזה שבמדינה שבה לפני 60 שנה יהודים הועלו על רכבות ונשלחו להרצח, היום זמרת יהודיה נחשבת כוכבת נערצת, ואיזה יופי שהזמנים השתנו.

      אנחה

      • לא! עדיין מטומטמת באמירתה זו (גם בעיניי)

        מלה, 02/05/09 22:07

        תודה באמת לעם הגרמי , הרצחני, הסדיסט והנאצי ביותר בקרב העמים ,מאז ועד היום, שהואיל לסלוח לקורבנו ולהפוך את אחת משאריו לנערצת בשירתה.
        חבים לכם את תודתנו מקרב לב

  • 55.

    קנדה

    רויטל, 02/05/09 17:09

    ניני את מייצגת רק את עצמך, לבכות כל היום שהמצב גרוע לא אומר שאת עושה משהוא על מנת לשנותו, ובססמאות סרק שאת משחררת אין שום תועלת ,נהפוך הוא, יש לך ידע במוסיקה לא בפוליטיקה, הבמה היא על מנת שתשירי ולא תשחררי דברי הבל.

  • 54.

    ניני - ערביה ומירה יהודיה? או ההיפך?

    מי היא מי ?, 02/05/09 17:08

    גם לפי הצורה וגם לפי המסר שלה -ניני היא הערביה שבינינהן למרות שנדמה לי משום מה שניני זה יהודיה.

    מי שיודע שיפתור לי את התעלומה.

    • שתיהן ערביות בנשמה, אבל מירה יותר מתורבתת וצנועה.... (ל''ת)

      ךחיךחיךיךחיךלח, 02/05/09 21:18

  • 53.

    יהודיה וערביה ? ערביה וערביה אולי ... ניני תחזרי לותיקן עכברושה (ל''ת)

    ג'קי, 02/05/09 16:48

  • 52.

    מירה וניני המקסימות!

    ישראלית שפויה, 02/05/09 16:34

    תתעלמו מהטוקבטיסטים הקיצוניים והקנאיים!
    השיר מקסים וזה ממש לא משנה לאיזה מקום הוא יגיע, העיקר המסר וההנאה מלשמוע את שתיכן!
    המון הצלחה!!!

    • כן- מסר של השמדת ישראל (ל''ת)

      ערו, 03/05/09 08:05

  • 51.

    שתי נשים-תקווה גדולה!

    אודי חמודי, 02/05/09 16:32

    המסר פשוט :לחיות ביחד בשלום! בניגוד לתפיסת המתנחלים שהפלשתינאים רק אורחים פה (אמילי ערוסי בראיון ב''7 ימים''). שתי הנשים הללו מקיימות את הפסוק :''בקש שלום ורדפהו''.
    שיהיה לכן בהצלחה באירוויזיון והמשיכו להלחם על השלום!

  • 50.

    הבעיה היא לא השלום אלא הגזענות.

    ערן, 02/05/09 16:20

    שטחים לא יפתרו את הבעיה רק שינוי חשיבה.
    הערבים צריכים להכיר בזכותם של היהודים על חלק מהארץ ולחיות עם זה בשלום.
    היהודים צריכים לקבל את העם הפלסטיני כעם בעל זכות הגדרה עצמית ככל העמים,לא לנצל אותו ובמיוחד לא להתנשא עליו.
    אולי אז יהיה שלום.הלואי.

    • JUST LIKE YOU SAID

      NUMBER 50, 02/05/09 22:50

      THERE WILL NEVER BE PEACE !!l

  • 49.

    נמאס מניני

    מאיר, 02/05/09 16:06

    שלום לכולם זה לא חדש שניני גזענית ושונאת ישראל שמלאנית אני מקוה שתפסידו שם לכי תקצרי את עף

  • 48.

    יא ווילי, איזו כתבה ארוכה (ל''ת)

    למי יש כח לקרוא, 02/05/09 15:30

  • 47.

    ימין ושמאל רק חול וחול

    מינן בר, 02/05/09 15:20

    מעניין שכולם חורשים עם אותן קלישאות. לאחר צפייה ממושכת בבני דודנו, המסקנה היא אחת מה שדופק את הערבים יד ראשונה, זה הדת, המסורת, הערכים. הרע שהם חושבים שישראל עושה להם זה רק תוצאות לוואי של הנ''ל. פעם לפני מיליון שנה הופעה משותפת כזאת היתה מפעימה את ליבי,אבל אז ההיתי צעיר ויפה, והאמנתי במה שניני ומירה מאמינות, היום עם מבט עייף בעיניים, ולאחר הבירה החמישית, לא נותר לי אלה לגהק בשיעמום, ולגרד את הכרס השעירה.

  • 46.

    ניני את בושה לעם שלך

    זוהר, 02/05/09 15:19

    מה חשבת שאם תשמיצי את הממשלה שלך ואת הנבחרים שלנו תזכי ליותר נקודות בקרב הסובבים אןתך . טעות את פשוט לא מבינה איפה אנחנו חיים תסתכלי מסביב ותראי איזה שכנים יש לנו ולסיום לגבי הגירוש 1948 יש משפט בעברית ''מה שאתה מבשל זה מה שאתה אוכל'' עווד שאבא שלך יספר לך את כול האמת

  • 45.

    הן שרות יפה, וברור ששלום זה דבר נהדר, אבל איזה דעות

    ירמי201 , 02/05/09 14:50

    במיוחד של נוני שעושה שימוש כה בוטה במיניות על פי צפייה ביוטיוב. מה המסר שלה, התנצלות של שני הצדדים על כל הרע שגרמו לצד השני, סליחה, ושיתוף...משהוא כזה...יופי גילו את אמריקה...לדעתי זה אמצעי שיווק מצויין באירופה, איפה שנוני מופיעה....בארץ השוק קטן ובין כה אף אחד לא קונה רק מעתיקים או מורידים...

  • 44.

    מסתבר שהרווח שבין האוזניים גדול מזה שבין השיניים

    מעריץ אלמוני, 02/05/09 14:45

    העמקות הפילוסופית, האינטלקט המזהיר, הרגישות האמנותית, המקוריות של המחשבה, הגדולה המוסרית - ואת כל זה אנחנו מבזבזים על האורוויזיון?

  • 43.

    מירה, לא אחת מדברת על שורשי אביך ומה לגבי שורשי אמך בבולגריה? (ל''ת)

    קקסי, 02/05/09 14:41

  • 42.

    19 אתה כל כך צודק (ל''ת)

    אביב, 02/05/09 14:38

  • 41.

    שכחתן להגיד שישראל טובחת בילדים

    אריק, 02/05/09 14:28

    עכשיו איך יצביעו לכן האירופאים? חבל הייתן קרובות

  • 40.

    אחרי שאני קורא את הגיגיה ה''פילוסופיים'' של ניני, אני הולך ומשתכנע (ל''ת)

    ששמאלנות היא לא עמדה פוליטית אלא מחלת נפש, 02/05/09 14:12

    • בילדות הדגישה זרה ודחויה ואת התיקון היא מנסה לעשות

      על הגב שלי ושלך..., 02/05/09 15:09

      זה דומה לטראומה של רבים מאחינו שיש להם טראומה מהשואה ו-''לא יכולים לעשות לאחר את מה שעשו לנו''ולכן מתכחשים ליצר הטבעי הראשוני של השרדות ק''כ .ואח''כ -להסתדר עם אחרים או לדאוג למסכנים שלהם.לא מבינים שבחיים זה לא קייטנה...מקווה שיפרסמו אע''פ שזו אמת כואבת וקשה...וטאבו לדבר על השואה..

      • כמה התנשאות וכמה בורות

        מלה טובה, 02/05/09 17:50

        רחמים עליך.

        ורחמים עליי- שבעל כורחי גורלי נקשר בגורלך.

  • 39.

    כתבה כ''כ נכונה!!

    עדי, 02/05/09 14:06

    שיהיה לכן ההצלחה באירוויזיון! אתן מקסימות שתיכן!!! אוהבת אתכן ומעריכה אתכן הכי שיש!!!
    כייף שיש גם אנשים כמוכן בעולם!!


    והלוואי שנגיע למקום ראשון ונראה לכולם מזה!!

  • 38.

    יש בעיה אחת ענקית בסיפור הזה

    שוקו, 02/05/09 13:55

    כשיש קבוצה של ישראלים ופלסטינים שחותרים לעבר שלום אף לא מדובר באמת בישראלים ופלסטינים שרוצים להפגש באמצע, אבל בפלסטינים מצד אחד ושמאלנים קיצוניים מצד שני ומה שיש להם במשותף זו העובדה שהם מאשימים את ישראל באופן גורף באחריות לסכסוך.

  • 37.

    די כבר! עיזבו אותן במנוחה! הענין הזה נגמר בעוד 10 ימים;

    אילן דוד , 02/05/09 13:53

    השילוב בינהן קסום בעיניי, והשיר חמוד מאד; רק חבל שהם לא הפיקו אותו כמו שצריך (ע"ע בועז מעודה 2008). הסאונד של השיר נשמע חובבני מאד ולצערי יתגמד לנוכח הפקות המיקצועיות של יתר 41 המדינות.ואכן אחינועם אומרת: "מה לא הציעו לי אנשי מקצוע? להכניס כינורות, חלילים וריקודים. אמרו לי שהשיר לא קליט. ואני אומרת לכולם: 'זה לא מעניין אותי'. אותי מעניין המסר".

    אז בסדר, המסר חשוב, אבל למה לא לעשות את השיר טוב יותר?? מסר מועבר בצורה מוצלחת רק עם השיר מצליח להדהים. עכשיו זה כבר לא יקרה. חבל.

    למרבה הצער לא ניראה שלנוכח הנ"ל הן תעפלנה לגמר;

    אבל בכל מקרה - שיהיה במזל טוב ובהצלחה!

    • למה לנו לנצח?

      #dnm# , 02/05/09 14:11

      מה זה יתן לנו?
      מאיפה עכשיו נביא כסף לארח את האירווזיון הבא במקרה וננצח?

      • מי בכלל רוצה לנצח?? לא על זה אנחנו מדברים פה..

        אילן דוד , 02/05/09 22:43

        אבל לעלות לגמר? כן רוצים.

        מקום נחמד בעשיריה הראשונה? כן רוצים.

        למה לא?? מה רע בזה??

  • 36.

    אתן מדהימות! התרגשתי מהאמת שלכן

    גלי, 02/05/09 13:47

    כן ירבו אנשים כמוכן שבוחרים ללבות אהבה ולא שנאה ולהבין שלכל צד יש חלק ואחריות בכל מה שקורה כאן.

  • 35.

    במקום שהציבור הישראלי ששונא שמאלנים וערבים יבחר את נציגנו לתחרות

    שאבי מהעיריה , 02/05/09 13:44

    הקימו וועדת שמאלנים,שבחרו ערביה ושמאלנית בשביל ליצג את השקר של הדו קיום,תוחזר הבחירה לעם ישראל עם SMS

    • חמודי אומנם אכן רוב הציבור שבקרבך שונא שמאלנים וערבים

      אא, 03/05/09 01:57

      אי שם באיזה פריפריה של בובלילים.
      אבל זה לא רוב הציבור.

  • 34.

    נסיון ציני ופתטי להציג דו קיום ומדינה ללא גזענות. (ל''ת)

    EXTRA-שמאל , 02/05/09 13:42

  • 33.

    אין ולא יהיה שלום-עם חיות טרף.....................

    איש שמאל לשעבר, 02/05/09 13:37

    אי אפשר לעשות שלום.

    • נכון..סוף סוף התפקחת.. (ל''ת)

      נייס.., 02/05/09 13:43

  • 32.

    נוני הערבים זה לא מירה, עם אבא נוצרי ואמא בולגרייה, תתפקחי...

    ירמי201 , 02/05/09 13:34

    מתבייש שאת מייצגת את ישראל עם כל המשפחות שאיבדו ושיכלו את יקירהם, עקב הרצון הערבי להביא להשמדת ישראל, מתבייש שאת יהודייה שמייצגת את העם שהוציא רוצחים המתפוצצים באוטובוסים ובבתי קפה, שיורים טילים על משפחות ילדים וזקנים שרצים בפניקה ושוברים רגליים וידיים בדרך למקלט בזמן הזעקות צבע אדום...אל תרגישי כל כל גיבורה וחכמה, זה שיש לך קצת כסף לא שמך לדבר בשם העם היהודי...

  • 31.

    רדידות ה''הומניזם''

    רפי, 02/05/09 13:31

    גישתה של ניני יסודה בהיותה ילדה שונה בגלות וזו כנראה בעייה שלא ניפתרה אצלה. רדידות ההשוואות שהיא עושה ב''חלוקה צודקת ואנושית'' מתקרבת לאינפנטיליות של מי שלא מסוגל לקרוא ולהקשיב להערכות נוספות.
    תמשיכי לשיר ניני כי יש לך קול נהדר ותשאירי את הטיפול בבעיות האזור למישהו שמבין או מסוגל להיות מקורי אך בטחוני בהצעותיו !

    • יפה.אבחנה יפה! (ל''ת)

      1, 02/05/09 13:45

  • 30.

    ואיפה גיל דור ? (ל''ת)

    ציפורה, 02/05/09 13:17

  • 29.

    מספיק עם הפוליטיקה זה לא יעזור !

    maor-m , 02/05/09 13:15

    צריך להתמקד בשיר ובהופעה ולעלות לגמר !

  • 28.

    גם מקום אחרון זה יותר מדי עבור הצמד המקסים הזה. (ל''ת)

    א. נונימי, 02/05/09 13:15

  • 27.

    אירוויזיון 2009

    אלי רג'ואן, 02/05/09 12:46

    מירה וניני- תנו לשמש לעלות בבוקר להאיר ואולי דרך המוסיקה והשירה תביאו שלום

    לו יהי

    אלי האופטימי

    • רגואן אני איתך השאלה מה משעל והנייה החמאסים חושבים, נראה לך

      יךיעךיחעךחיע, 02/05/09 13:11

      שכשהם רואים את נוני ועווד הם חושבים על שלום?,,,,לדעתי הם חושבים על זיו....אבל מה אני מבין, סך הכל ימני פרימטיבי....

  • 26.

    נו, סיימת אותה בגדול...

    עוואדוש, 02/05/09 12:45

    עכשיו את יכולה לשיר ''עוד לא אבדה תקוותינו, התקווה בת שנות אלפיים...''

    עוד 1939 שנה ויש לכם מדינה - חותם לך!!!

  • 25.

    כנסי ילדת פרחים עלק

    ספגטי פומודורו, 02/05/09 12:40

    מי את חושבת שאת?! מי נתן לך זכות לדבר פוליטיקה? כמה דם של יהודים נשפך פה בגלל האמת והצדק, האמת היא שהם רוצים לכלותינו כל יום כל שניה. כל אחד רוצה שלום גם הליכוד רוצה שלום וגם הימין האמיתי רוצה, אבל מה לעשות שבצד השני אין פרטנר.

    הצעה שלי אחינועם ניני תתאסלמי ותעזבי אותנו בשקט, רק אז תוכלי לחיות בתוכם ולראות כמה שינאה יש להם כלפי העם היהודי!

    אחינועם אתה לא מבינה כמה מעריצים (שאין לך) הפסדת מהראיון הזה.

    מאחל לך שתקבלי 4 נקודות באוריווזיון.

    • נכון. (ל''ת)

      ט, 02/05/09 13:46

  • 24.

    הערביים בישראל חיים בדיוק כמו היהודים - יש עשירים יש עניים יש ביניים

    אשרף -בגדול אנחנו חיים מצויין -אבל תמיד כייף לבכות, 02/05/09 12:30

    אבל האינטרס של חברי הכנסת הערביים ושל כל מיני ''אומנים'' סוג ג' שחס וחלילה יהיה שיתוף פעולה בין יהודים לערביים -זה יהרוס להם את התזה --פתאום יראו שלא הכל מלחמה ,שיש יהודים וערביים שחיים טוב יחד , מסתדרים ,אוהביים ,נהנים, חברים . אנחנו חיים טוב במדינה יכולים לעשות הכל --ללמוד באונברסיטאות , לעבוד , לחיות חופשי ---נכון יש מקומות מוזנחים , יש קושי , יש אבטלה יש עוני --אבל משני הצדדים גם יהודיים עניים , גם שכונות בעריים יהודיות מוזנחות--יש עבודה שצריך לעשות גם בישובים הערביים וגם ביהודים .
    אני מאחל לעוואד וניני הצלחה תשירו תהנו עזבו את הפוליטיקה הקטנה .

    • אשרף מילים כדורבנות -מקופח זה מי שרוצה להרגיש ככה - המדינה פתוחה לכולם (ל''ת)

      יעל, 02/05/09 12:54

    • יפה לך..אהבתי ת'אבחנה הנבונה.. (ל''ת)

      ., 02/05/09 13:47

  • 23.

    צריך לזכור שהבחירה של ניני ועוואד נעשתה בערוץ הממלכתי עלק......

    דקל ב , 02/05/09 12:22

    ערוץ "ממלכתי" ומושחת שאין שום
    הצדקה לקיומו. שהיה והינו בית גידול
    לשמאל הבזוי והסהרורי,לשמאל המתפוגג.

  • 22.

    הכל פוליטי

    רונית, 02/05/09 12:19

    לשלוח אותן לאירוויזיון זוהי החלטה פוליטית של הפוליטרוקים בפוליטבירו של שידורי השמאל.תגובה אינסטיקטיבית לתוצאות הבחירות. התקשורת השמאלנית מייד נכנסה למצב חירום של שטיפות מוח ו חינוך מחדש של העם.

  • 21.

    אחרי ממשלות ברק שרון אולמרט -להגיד ליברמן הוא הבעיה זאת פגיעה באינטליצ

    פגיעה באינטליגנציה, 02/05/09 12:16

    די לביזיון --תמיד לחפש את ישראל ולא לראות את הפלשתינאיים שעושים הכל כדי שלא יהיה שלום -מה הפלשתינאיים עשו בעזה מעז ששרון יצא משם ?? השקיעו בתשתיות ? בחינוך ? בבניה ? לא !!! רק השקיעו בטרור --הם הוכיחו שאסור לתת להם מדינה , כי מיד זאת תיהיה ''מדינה'' = בסיס קדמי של איראן .

  • 20.

    השיר מקסים אבל די לצביעות - ממשלות ברק שרון אולמרט עשו הכל הם לא רוצים

    החמאס איראן יכשילו כל דבר-די לטימטום, 02/05/09 12:10

    להגיד לעולם שיש כאן ממשלה רעה וצריך לחץ של ארצות הברית זאת חוצפה שאין כדוגמתה (ואיני גם לא הצבעתי לממשלה הזאת אבל היא שלי !) היו כאן ממשלות שמאל שעשו הכל היו כאן ממשלת ברק ממשלת שרון ממשלת אולמרט עשו הכל למען השלום --אולמרט נתן הכל כולל הכל שם לאבו מאזן מפה רק תחתום --אבו מאזן לא הסכים אמר שהוא יחזור לאולמרט --ועד היום לא חזר ----שרון יצא מעזה ובמקום להוכיח שהם שווים מדינה , במקום לפתח להשקיע להתקדם את כל הכוח הם השקיעו רק --בטרור !!!!!

    • לקרוא ! כל מילה בסלע !!!! (ל''ת)

      חמאס =חיזבאללה=איראן - לא יתנו שיהיה שלום !!, 02/05/09 12:20

    • בטלוויזיה בעזה יש תוכניות ילדים שמחנכים על שנאה ולהיות שהיד

      דמויות כמו מיקי מאוס וכ''ו מחנכות על להרוג יהודים, 02/05/09 13:12

      אחינום ניני תתעוררי !! די לשנאה עצמית.

    • הם לא הוכיחו שהם ראויים למדינה- בסחירה בן היתה פוליטית של ממשלת השמאל

      סימה, 02/05/09 16:55

      הם הוכיחו את השנאה שלהם ואת הרצון שלהם להרוג בנו.
      הם יכלו לפתח את הגוש שעזבנו ולעשות להם גן פורח, במקום זה הם בחרו להלחם בנו.

  • 19.

    תשובה פשוטה על למה אף פעם לא יהיה שלום במזרח התיכון:

    המרקיז דה סאד, 02/05/09 12:06

    הערבים, אולי מיעוט, אולי הרוב, עדיין מחזיקים וימשיכו להחזיק ברגשות שנאה ורצון לנקם בישראל.

    אבל מצד שני, יש מספיק ישראלים שפשוט מרוויחים מכל הסכסוך כי להיות ממורמר זה בדם שלנו. לצעוק על המצב, לשמוע בחדשות על עוד קסאם שנפל ולהגיד אוי אוי אוי, פשוט כי אין משהו טוב יותר לעשות.

    2 הצדדים אשמים, והפתרון הוא כנראה כליון מוחלט של כל הקיצונים. ויש הרבה.

  • 18.

    די לשלוח עושי שלום לאירוויזיון.

    dream theater, 02/05/09 12:04

    כמה נמאס, די כבר עם הקיטשיות הזאת. שולחים ערבי, שולחים יהודי נותנים להם איזה שיר מגוחך על שלום וזורמים איתם.

    אני רואה את עצמי כמישהו שקרוב לשמאל, בבחירות האחרונות הצבעתי מרץ, אבל for the love of god די! פשוט די!

    אולי במקום וועדה של אנשים שמנותקים מהעם, ששולחת זמרות שספק אם היו מצליחות להשתכל אפילו לקדם אירווזיון הישראלי במידה ואחד כזה היה מתקיים.
    במקום וועדה מנותקת לעשות תחרות קדם אירווזיון, ולשלוח מנצח שמחובר לעם במידה כזאת או אחרת, שייצג את ישראל האמיתית וזה לא משנה אם המסר של השיר יהיה : ''שלום עליכם'', ''כמה אתה יפה'' או ''לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל''.

  • 17.

    מקסים

    שירן, 02/05/09 11:54

    שיר מקסים
    וזמרות מצויינות
    מחזיקה להם אצבעות
    והלוואי שיעפילו לגמר ויהיו בין העשרייה הראשונה בגמר הגדול
    בהצלחה

  • 16.

    זה מה שקורה כששולחים זמרים ממניעים פוליטיים ולא מכשרון שירה

    גדי, 02/05/09 11:32

    מראש ידעו שהמסר הוא יהודייה וערבייה שרות יחד באירופה.
    מישהו חשב גם על החלק האומנותי? אולי העובדה שהן גם צריכות לשיר יחד אולי להביא מקום כלשהו ולא אחרון?

    מישהו בגלל זוכר שהמשלחת ממומנת מכספי המיסים שלנו או האגרה שאנחנו משלמים?

  • 15.

    נשים יפיפיות, בכל המובנים! עלו והצליחו!

    אלי מהנגב, 02/05/09 11:28

    אין ייצוג יפה ומרגש יותר למיטב שבארץ הנהדרת הזאת מאשר שתי נשים רגישות, מדהימות ביופיין ובתמימות המדביקה העולה מדבריהן. עלו והצליחו, כל מחקר מקצועי יוכיח שאתן מייצגות את רוב התושבים של המדינה הזאת. הכמיהה לידידות, חיבה איכפתיות על כל ילד והאנבה האין סופית ליופי שבשירה.

    • לאלי מהנגב

      רק בריאות, 02/05/09 19:01

      פעם הבאה, כשאתה מסתובב בחוץ בנגב, רצוי לשתות הרבה ולשים על ראשך כובע. כנראה חטפת ''מכת שמש'' - שאחד התסמינים שלה הוא הזיות וחוסר יכולת לחשוב בהגיון. אין הסבר הגיוני אחר לתגובתך.

    • VERY BEAUTIFULL LADIES

      KISH, 02/05/09 23:01

      especially the SHNOZ that hanged on NINI's face.
      never the less this is the first time I hear (read)Ahinoam nini talking.
      and she is a smart girl.but the peranoid israelies talk backs (as usual),must kill any, and every thing that don't think the way they do...
      OR JUST CALL IT ANTISEMATIC.
      again...exactly as my dad use to tell me
      PATHETIC STATE OCUMILATES PATHETIC PEOPLE.

  • 14.

    חבל שלא מנסות לעשות בריטני סייפרס ''בלי תחתונים'' יותר מוכר

    דש, 02/05/09 11:25

    די ערבי יהודי דפקתם את הנושא אין לא יוצא ממנו אבק יותר,כשזמרות נהיות פוליטיות נגמרים לי המילים,תשירו תראו טוב ולכו הביתה

  • 13.

    זהירות מאיווט ליברמן..ברגוטי. (ל''ת)

    קובי, 02/05/09 11:14

  • 12.

    תבינו הכתבה הזו שלהם היא בסך הכל אמצעי פרסום....

    ירמי201 , 02/05/09 11:13

    את מי מעניין מה שאיזה זמרת בינונית חושבת. מעולם לא הקשבתי לשיר שלה, ואני לא מתכונן להתחיל בזאת עכשיו.

  • 11.

    מספר שתיים צודק

    בצגג, 02/05/09 11:13

    בא לי להקיא..... מגיב מספר 2 יודע יותר טוב מכולנו. בחיים לא יהיה שלום איתם גם אם כל כך נרצה זה חזק מאיתנו וחוץ מזה לא צריך לעשות מי זה כזה עניין שולחים אותן כדי שננצח לא כדי לעשות שלום, נמאס כבר מלשמוע על דו קיום ועוד, יש דו קיום בארץ רק שהוא על קרח דק ולא צריך לעשות מנציגות באורווזיון כזה סימפוסיון, ואם אתן רוצות לייצג את ישראל בכבוד, תתחילו בכך שתכבדו את שר החוץ שלכם, אם תרצו ואם לא. ליברמן כבר לא ח''כ בעייתי אלא שר חוץ לכל דבר ותכבדו אותו ואל תזהירו.

  • 10.

    אני לא יודעת.......

    g.l, 02/05/09 11:06

    אם תזכו באחד מהמקומות הראשונים-אבל אצלי זכיתן בגדול-תמשיכו להטיף לאחווה ולדו קיום
    רק כך אולי נגיע לזה-וכל מי שמבקר אותכן משני הצדדים שיקחו דוגמא ממכן! וינצלו את הבמה לעשייה חיובית בין שני העמים.

  • 9.

    צריך להפסיק לשלוח את השמאלנים האלה לאירוויזיון כי הם עושים רק נזק (ל''ת)

    א, 02/05/09 11:04

  • 8.

    גם אני חשבתי כמן ניני עד שהבנתי: בשביל ערביי ישראל...

    ש.א, 02/05/09 11:00

    הישראלים גזלו להם ת'בית ולכן לא יעזור שנעמוד בחלון הבית הגזול ננופף במטפחות לבנות ונשיר שירי שלום. מבחינתם זה: קודם תעופו לנו מהבית ואחר כך נראה לגבי שירי שלום ואחוה. אנחנו באמת בבעיה קיומית אמיתית ובמלחמה על אותה פיסת אדמה. ניני אומרת להתחלק וזה יפה, הרבה יותר יפה מלומר בואו ניקח רק לעצמנו. אבל מבחינת ערביי ישראל ומשפחת עווד בתוכה כנראה, 'קודם תחזירו את שגזלתם ואחר כך נדבר על להתחלק'
    אכן קשה להיות יפה נפש אמיתי והומאני באזורינו, לשני העמים. אנחנו בעיצומה של מערכה על הבית בעבור שני העמים.
    ובכל זאת נגזר עלינו להיות אנושיים ורגישים לסבלו של האחר וכן לשאוף להכרה הדדית וחיי שיתוף אמיתיים. את הנעשה אין להשיב, זהו הגורל ההיסטורי שלנו ושל המקום הזה ואולי זה גם מה שיפה כאן בסיפור ועוצמתי. גילויי אור באפלה.נמשיך להאמין, לקוות ולחזק את האור.

    • נכון.. (ל''ת)

      ע, 02/05/09 13:50

  • 7.

    תצליחו! שיהי בהצלחה! (ל''ת)

    אוהבים ומחזיקים את האצבעות, 02/05/09 10:58

  • 6.

    אני מאוהבת בשתיהן. אתן פשוט האור של ה''נורמלים''. תודה שאתן קיימות. (ל''ת)

    צריך ללמוד מהן, 02/05/09 10:50

    • אוי ואבוי אם שתי הערביות הללו מייצגות נורמאליות (ל''ת)

      איתי, 03/05/09 08:07

  • 5.

    כל זמרת בינוניית, שתשואות הקהל עלו לה לראש, וחושביםת ש את

    ירמי201 , 02/05/09 10:48

    מישהוא מעניין מה היא חושבת. לגבי רק אריאל זילבר וחיים טופול הם אומנים שאני אלך או השקיע בתקליטור שלהם. כל שאר הבר בי רב של אלו שממלאים את הבמות ומכנים את עצמם אומנים שהקשר בין הגיון ובין מציאות לא קיים אצלם, אבל את ריח הכסף הן מבינים ועוד איך. אצלי הגאולה הנונו הזו לא תיכנס יותר לביית או לאוטו...

  • 4.

    גואל נפש

    דני, 02/05/09 10:32

    אחת ערביה ואחת שמאלנית

    • דני, תלמד עברית כדי שתייצג אותנו בכבוד... (ל''ת)

      ז, 02/05/09 11:56

    • דני הוא שמאלני מושתל שרושם בכוונה בשגיאות כתיב

      איש, 02/05/09 15:27

      בכדי להוציא, כביכול, לימנים שם רע של אנאלפאבתים

      • ואיש הוא ימני פרנואיד סכיזופרן שחושב שהכל זה קונספירציה

        שמאלני גאה ומשכיל, 03/05/09 01:58

        וקשה לו להבין שהמחנה שלו מורכב מ80 אחוז אוהדי בית''ר והשאר סתם בורים מהשוק.

      • שמאלנים לא יכולים להיות מטומטמים. רק הימין עילג (ל''ת)

        ככה זה, 10/05/09 12:31

  • 3.

    נו, באמת יהודיה וערביה ?

    ovan , 02/05/09 10:31

    "השיר שלנו יראה לעולם שיהודייה וערבייה יכולות להיות יחד"
    זה לא יהודיה וערביה, זה ערביה ויהודיה שמאלנית, מתלקקת, רוויה בביטול ושנאה עצמית, שבמחשבה שניה זה ערביה ועוד אחת יותר גרועה מערביה !

  • 2.

    הבעיה היא לא ביחסים בין יהודים וערבים אלא בנרטיב

    שמאלני אבל ציוני!, 02/05/09 10:25

    ולכן בטווח הארוך לא ייתכן קיום משותף של יהודים ופלשתינאים בארץ ישראל.

    גם לי יש חברים ערבים ואני מסתדר איתם מצוין,אבל הנרטיב חזק יותר מכולנו.

    על מנת להבטיח שלום,צריך לחלק מחדש את ארץ ישראל המנדטורית בין 3 עמים,הפלשתינאים,היהודים והירדנים,גם אם זה אומר חילופי אוכלוסיה או העברתם של הפלשתינאים ממזרח לירדן

    • זו מחשבה עם כיוון חדש. שווה שישקלו! (ל''ת)

      נועה, 02/05/09 13:27

  • 1.

    מחזיקה להן אצבעות (ל''ת)

    עמיתוש, 02/05/09 10:05