• 27.

    יקירתי, עוד תופתעי מדני גוקי (ל''ת)

    אלי, 06/05/09 23:10

  • 26.

    חחח, אדם כמעט עף השבוע

    מורה לפיתוח קול, 01/05/09 15:36

    ממה אתם מתפעלים? הוא מנסה להיות פרדי מרקיורי, אבל פרדי היה רק אחד.
    אדם נותן Show כל שבוע, אבל הקול שלו לא משהו מיוחד. סוזאן בויל למשל עולה עליו בעשר רמות.

  • 25.

    הפתעה ב 3 התחתונים

    ספוילר, 30/04/09 05:26

    אדם היה בין השלושה וגם בין שני התחתונים!!! יחד עם כריס ומט.
    מט הודח.

    • ספוילר

      חן, 30/04/09 13:06

      כן, לא יאומן.
      שיהיו בריאים האמריקאים האלו.

      • שיהיו בריאים???

        אני! , 01/05/09 13:46

        אחרי שגרמו לי להיות חולה??

  • 24.

    כולם קוראים לה פולה

    English 101, 30/04/09 00:52

    סיימון קורא לה פולה
    ריאן קורא לה פולה
    אדם קורא לה פולה
    דני קורא לה פולה
    כריס קורא לה פולה
    מט קורא לה פולה
    אליסון קוראת לה פולה

    ורק בארץ היא פאולה!

  • 23.

    לפי אתמול מט או קריס עפים

    סיימונסטי כרגיל, 29/04/09 16:08

    והשיר היפה של הלילה: ''מיי פאני וולנטיין''. ג'יימי פוקס בתפקיד הקואוץ'.

  • 22.

    אדם כריזמטי בטירוף. הוא כוכב. היו לו כמה שנים טובות להפנים

    Chava, 28/04/09 15:03

    מה זה כוכב נולד... הוא בן 27. הוא משופשף, מדהים בכל פעם מחדש. יפה, גבוה, מרשים,ורסטילי. אני מקווה שהוא יזכה, כי מנעד הקול שלו עצום (לעומת דני גוקי למשל).והיהודיה שלנו, פאולה עבדול, טוב חצי-יהודיה, היתה מרנינת-נפש, חמודה ואמפטית כשלימדה אותם לרקוד.

  • 21.

    אליסון לובשת מדהים. אתם לא מבינים באופנה...אהבתי את הלבוש שלה הפעם! (ל''ת)

    שיקית בסטייל, 28/04/09 02:22

  • 20.

    פאולה וכריס שולטים. לכריס אלן מגיע לזכות, הוא כבר לא האנדרדוג, כולם

    כריס אלן, אין לו קול גדול אבל לעזעזל הוא מוכשר, 27/04/09 08:47

    חייבים להכיר בכשרונו.

  • 19.

    אדם ממשיך להפנט את אמריקה

    Gal J Town, 26/04/09 15:11

    ההפקה השבוע היתה טובה - סדר השופטים, למשל. פאולה היתה במיטבה - מאוד חמודה כשהיא רוקדת, וארצ'ולטה לא גדל מאז השנה שעברה. אליסון - מדהימה אבל אין לה קהל כי הוא מצביע לאדם, דני הוא ללא ספק הזמר הטוב ביותר, ואדם - ממשיך לפזר ערפל, לתעתע ולהפנט. כבר המלצתי במדור זה לעצום עיניים ולהקשיב. הוא חיית במה מרתקת. כזמר - יש טובים ממנו. אותי כריס מעניין יותר.

    • כזמר יש טובים ממנו??

      איזה חוש הומור, 26/04/09 19:07

      פחחחחחחח.
      הצחקת אותי. אדם לא רק הזמר הטוב ביותר בעונה הזאת אלא בכל העונות כולן.
      לא מצליחה להבין איך אפשר לומר שיש זמרים טובים ממנו. מה אתם חרשים?????
      ועוד כריס?? הבינוני??
      ושוב פעם פחחחחחחחח.

      • סופסוף גם אחרים פה התחילו להבין

        מישהו שיש לו אוזניים, 26/04/09 19:57

        שאדם הוא לא כזה זמר גדול. מישהו כבר כתב כאן שיש לו שני שירים: שבוע בלדה, שבוע קצבי.

        • חושב שהויכוח הזה אדיוטי

          מישהו שיש לו אוזניים אבל גם מוח, 27/04/09 01:00

          ובכל זאת, כשאתה אומר אחרים התחילו להבין, אתה מתכוון לכך שאחרים נכנעו לבינונימי, לרגיל, לסטנדרטי, למה שלא דורש הבנה גבוהה מידי, למה שמצוי בשפע ומוכר ואפשר להתמודד איתו, ולהצליח להבין אותו, למה שהאוזניים הלא הכי מוסיקליות מסוגלות לקלוט ולעכל... כי האחרים שדיברת עליהם, איך כבר אמרתי? בינונימיים.
          אבל אני, מ'כפת לי אני? כך או כך, אדם יזכה בגדול ואתם תאכלו את האוזניים שהכשילו אתכם בזיהוי הכשרון האמיתי ותרוצו לקנות אוזניים חדשות, כאלה שמזהות כשרון אמיתי מהו. אבל תעשו לעצמכם טובה הפעם, אל תתקמצנו על המחיר. כי כשמדובר באוזניים, תמיד עדיף ללכת על היקר ביותר.

    • יש אנשים שצריכים לנקות אזניים...

      kukuriku123 , 26/04/09 23:07

      מילא להגיד לא לטעמי
      אבל גם שונאיו הגדולים של אדם כבר הפנימו ממזמן שהוא אכן הזמר הטוב ביותר העונה (תכלס? כנראה גם אי פעם בתוכנית).
      מנעד מטורף, יכולות אדירות, הוא יכול לשיר כל דבר ורנדי אמר את זה לא פעם ולא פעמיים. סיימון כל שבוע אומר שהקול שלו מושלם.
      וכל מי שיש לו קצת הבנה מוזיקלית יודע את זה.

  • 18.

    יפה...

    כריס לא קריס, 26/04/09 12:51

    קודם כל הדירוג שלך תואם לשלי בול ומה שלפי דעתי טוב יותר בכריס מאשר מבאדם זה שכריס לא משאיר את השיר מאחורי ההופעה, כלומר כריס לא צועק מידי או הופך את הבמה ושוכח להתייחס לשיר שלא כמו אדם ששבוע שעבר פשוט רק צרח את born to be wild כמה שיותר גבוהה כל הזמן כריס סולידי יש לו גם כל טוב יודע להופיע יודע לאבד ויודע להגיש וזה למה הפייבוריט שלי הוא כריס ולא אדם (אם כי ברור גם לי שאדם ייקח).. ובקשר להערה של פאולה נראה לי שהיא התכוונה שיותר הגיוני שג'ניס ג'ופלין תשיר את don't think twice מאשר בוב דילן ישיר את piece of my heart

  • 17.

    אין לו סיכוי אם...

    אדם, 26/04/09 11:06

    אדם הוא גם יהודי וגם הומו.
    אם אפילו אחת מהעובדות האלה תדלוף לתודעת הקהל האמריקאי החשוך והפרימיטיבי, המסה הגדולה לא תצביע עבורו ולא משנה עד כמה הוא מוכשר או משחק את המשחק.

    • זה לא דבר חדש

      שירן, 26/04/09 12:41

      זה ידוע כל כך עד שעד מעבר לנהר הסמבטיון פשטה השמועה.
      והעניין הוא שלרוב ממש לא אכפת.
      ארה''ב עוברת שינוי מאז אובמה ועכשיו הם נמצאים בעידן ה- YES WE CAN, כך שעניין שולי כמו העדפותיו המיניות או מוצאו האתני לא באמת מטריד את מנוחתם, ובמיוחד לאור העובדה שהנושאים הללו חיוורים ביחס ליכולות ולסאטר קווליטי שלו. יותר מזה, זה רק הופך אותו למעניין יותר, מדוסקס יותר והבאזז סביבו רק חוגג ועוזר לו להישאר כל הזמן בתודעה.

  • 16.

    מסכימה

    עידית, 26/04/09 09:07

    לדעתי, הכותבת קולעת בול! זה בדיוק מה שאני חושבת על אדם (פומפוזי ולא בדיוק ברור מה הסגנון שלו באמת, מרוב שהוא כולו שואו), כריס (בחור חמד, שהייתי רצה לקנות תקליט שלו, ושבאמת לא זכה לזום חשיפה בהתחלה), מאט (כשרוני רק שלפעמים עושה בחירות מוזרות) ודני (משעמם עם קול יפה). וכן- גם על המלבישה הזוועתית של התוכנית- כל מה שהבנות לבשו מתחילת העונה זה ממש זוועה!!

  • 15.

    טעות- קרי אנדרווד הכי מצליחה במכירות ובפרסים (ל''ת)

    מתגוררת בארה''ב, 26/04/09 07:26

    • קלי עדיין מובילה במכירות, אבל קרי תעקוף אותה אוטוטו. הנה לינק:

      סערה , 26/04/09 07:46

      http://en.wikipedia.org/wiki/Top-selling_American_Idol_alumni

  • 14.

    Adam Lambert sings in Hebrew... here are the links

    Rachel, 26/04/09 06:07

    http://www.youtube.com/watch?v=aNb2Qsh0F_Q


    http://www.youtube.com/watch?v=2dASxLjtIBE&feature=related

  • 13.

    למברט הוא רב-גוני וזאת עובדה. אני לא מבינה מה רע בזה!

    שירי, 26/04/09 03:29

    למה כל הזמן רק מחפשים מה לא בסדר? האם המדד לזמר טוב הוא החד-גוניות שלו? יש זמרים שמתמחים רק בסגנון אחד (אליסון) ויש זמרים שפשוט יודעים לעשות הכל בצורה מדהימה (אדם). מה לא בסדר בזה? שניהם זמרים על גבול השלמות בעיניי. אני מהמרת גם ששניהם יהיו בסופו של דבר בגמר (לכריס ולמאט אין סיכוי, לדעתי רק דני יכול לגנוב את המקום של אליסון ברגע האחרון).
    אגב אליסון, אני חושבת שהיא פשוט סובלת מחוסר פופולריות בגלל המוצא שלה ולכן היא יורדת לבוטום 3 בכל פעם, כי מבחינה ווקאלית נטו היא פשוט פצצת כישרון! מי היה מאמין שילדה בת 16 תהיה מסוגלת להיות כל כך בוגרת על הבמה..
    ולגבי ליל ראונדס: אני חושבת שאחת הבעיות הכי גדולות שהיו לה ושדירדרה אותה משבוע לשבוע היתה הפריזורה שלה. ליל ראונדס הטובה שאני הכרתי היתה עם שיער קצר ושובבי ועם פוני צבעוני ומצחיק! מאז שהיא התחילה להתעסק עם פאות ועניינים ידעתי שמשהו בה כבה ושהיא לא מוצאת את עצמה וככה גם נראו ההופעות שלה בסופו של דבר. כמה חבל..

  • 12.

    הכותבת מבולבלת. מצד אחד חוזרת על המנטרה השחוקה מהתוכנית ''מי אתה כאמן''

    דוד, 26/04/09 02:44

    ומצד שני רוצה שאדם יבצע שיר ללא שינוי בעיבוד בשביל לדעת זאת. WTF??

    התחזית שלי: דני גוקי יתן שיר מרגש שימיס אותנו וזה יקנה לו את המקום הראשון.

    כל שניה שפאולה עבדול מדברת היא סבל. כמות תאי המוח שלה יורדת מתוכנית לתוכנית.

    • לא ללכלך על פאולה שלי.

      השייח עבדול, 26/04/09 11:27

      לא צריכים להיות לה תאי מוח , כמו שכתוב למעלה הקטע עם הקנייה במחלקת גברים או נשים היה אחד המצחיקים בתוכנית ומה שיותר חשוב - היא הרימה לסיימון להנחתה שזה , אם לא הבנת - בדיוק התפקיד שלה בתוכנית.
      אם סיימון יעזוב כפי שהוא מאיים אז באמת היא תיהיה מיותרת

  • 11.

    עם רוב הביקורת הסכמתי

    שירה, 26/04/09 01:44

    אבל בסטיילינג כנראה שאת לא כ''כ מבינה, הסטיילינג התאים לגמרי לשירים - גם במקרה של ליל (האוברול הזה הוא דיסקו לפנים) וגם במקרה של אליסון (רוק משודרג).

    הסטיילינג של כוכב נולד - זה כבר משהו אחר..

    • אבל זה לא נשף תחפושות (ל''ת)

      סערה , 26/04/09 07:56

  • 10.

    סליחה, טעיתי בקישור

    חן, 26/04/09 00:37

    זה הקליפ בו אדם מדבר על האלבום שהוא חולם להוציא:
    http://www.youtube.com/watch?v=qfZD5Id751s&eurl=http%3A%2F%2Fadamlambert411.blogspot.com%2F&feature=player_embedded

  • 9.

    גבריאלה היקרה - במיוחד בשבילך

    חן, 26/04/09 00:34

    אני מצרף לך כאן קישור ליוטיוב (הסאונד לא משהו), אבל זה יסביר לך בדיוק איזה אלבום אדם יוציא כשרק יינתן לו הצ'אנס.
    נכון מאד מאד, אדם למברט הוא זיקית, כי רק זיקית יכולה לנצח את אמריקן איידול (כמו דודי מליץ באח הגדול VIP - אמרת יפה), אבל לא סתם נצחון, כי אם נצחון חריג שאולי יכנס לספרי ההסטוריה של איידול כשהפער בגמר יהיה הגבוה מבין שאר הפערים אי פעם באיידול (כל 7 העונות אחורנית).
    יש לי תחושה שאם היו עושים תוכנית ובה יתחרו כל זוכי 8 העונות עד כה (אם נכלול את אדם כמנצח כרגע), אדם יוביל גם כאן באופן משמעותי.
    הזיקיות שדיברת עליה, נובעת מחוכמה, מהיכולת שלו להבין את טקטיקת המשחק.
    את בטח מסכימה אתי שאדם ''לא אשם'' בכך שיש לו ידע מוזיקלי נרחב, שהיכולות המוזיקליות שלו מגוונות, וכי כמעט לא קיים סגנון שהוא לא שולט בו. כמו בתוכניות ריקודים נוסח so you think you can dance, ככל שהאומן יותר ורסיטלי, כך הוא מוצלח יותר וראוי להערכה גבוהה יותר ושלא לדבר על נצחון.
    והנה הקליפ:
    http://www.youtube.com/watch?v=A0r7FOW68wE
    אז פשוט צריך להפנים - אדם הוא אומן מגוון, ואין מצב שמישהו יצליח לקבע אותו בסגנון אחד. מה שבכל זאת ברור, הרוק שולט אצלו, זה בטוח!

    • צודקת 100% אדם גאון ומוכשר ביותר

      חני, 26/04/09 10:12

      נראה כי יש חיפוש מתמיד להימשך לאנדרדוג

      אדם בתחרות הזו אינו אנדרדוג , מפרגנים לו

      רואים את הכישרון הענק ולעיתים קשה להישאר

      לאורך זמן בעמדה הזו של הערכת המפורגן

      מעניין למה???

  • 8.

    אולי יהיו בוטום 2 בשבוע הבא

    לירית, 26/04/09 00:03

    ולא בוטום 3 ואז לא נדע מי מדורג איפה.
    בד''כ הם לא חושפים כזה מידע לקראת הסוף.

  • 7.

    אדם למברט

    שפירא/ראשל''צ, 25/04/09 23:45

    העונה המשחק מכור. כולם ,פה ושם, יודעים שהמנצח יהיה אדם למברט. אף על פי כן רשת FOX עושה מאמצים ליצור אוירת תחרות ומתח. אז הצעתי, פשוט תהנו מהשירים,ולגבי המנצח- אין ספק שזה יהיה אדם

  • 6.

    דווקא אחלה ביקורת. אהבתי! (ל''ת)

    שירי, 25/04/09 23:38

  • 5.

    מסכימה איתך. כריס מדהים (:

    מור, 25/04/09 23:20

    וההערה של פאולה...הייתה אחת המצחיקות!

  • 4.

    גם אני אהבתי את מאט

    שחר, 25/04/09 23:02

    ושמחתי מאד שהוא נשאר.
    חוצמיזה, נראה לאחרונה שתגובות השופטים לא קשורות לכלום!
    וההערה הזו תקפה להערות שלהם כמעט לכולם... לטובה ולרעה.

  • 3.

    את מתרחקת מהמציאות משבוע לשבוע...

    kukuriku123 , 25/04/09 22:58

    הקרדיט שאת נותנת לקריס הוא בהרבה יותר ממה שמגיע לו.
    כמו שאמרתי שבוע שעבר ואני אחזור על עצמי-
    קריס הוא בינוני. בכל תחום אפשרי.
    הוא נותן הופעות "נחמדות" כל שבוע ומעולם לא מגיע לרמת WOW כמו אדם.
    בהופעה האחרונה שלו שמתי לב לכמה זיופים נוראיים שמשום מה השופטים בחרו להתעלם מהם. ובכלל הטווח הקולי שלו כל כך מצומצם... אני לא רואה איך מישהו יכול לנצח את איידול ככה.

    וכל הקשקושים על זה שאדם שחקן ושאת לא רואה מי הוא באמת... מה שאת רואה זה אדם. אדם אוהב סגנונות שונים, אם זה בתחום המוזיקה או האופנה. הוא זיקית. וזה הוא באמת.
    למה יש בעיה עם זה? עשרות אמנים מצליחים שינו את הסגנון שלהם כל הזמן, הבולטת ביותר היא מדונה. ואף אחד לא בא ואומר אני לא יודע מי זאת מדונה כי דיסק אחד היא עושה דאנס ובשני היא עושה R&B !!!
    זכותה לגוון ואם יש לה את היכולת למה לא?
    ככה בדיוק אני רואה את אדם. יש לו את היכולת לשיר הכל אז למה את מתעקשת להכניס אותו לקופסא קטנה ומדכאת?
    בשביל זה יש את קריס. שישיר את אותו דבר כל שבוע וימשיך לשעמם.

    • יפה לך התגובה הזאת (ל''ת)

      KURIZA456, 25/04/09 23:41

    • זיקית? יש לו שינ שירים

      snier1991, 26/04/09 02:46

      יש לו את השבוע שהוא צווח כמו מטורף לצלילים קצביים ויש לו את השבוע שהוא לובש טוקסידו ויותר מדי ג'ל ומתחיל ללחוש רק בשביל לעלות במשך עשר שניות.
      השבוע היה אותו עיבוד של מאד וורלד(שהיה הדבר הראוי היחיד שהוא הביא) רק פחות טוב.

      בפעם היחידה שהוא התרחק משני העיבודים הללו קיבלנו את ring of fire

    • נכון בהחלט. מסכימה עם כל מילה.

      שרונה, 26/04/09 12:12

      דווקא בגלל שאדם יכול לשיר כמעט כל דבר, זה מה שיפה. הוא יודע לגוון ולחדש, וזה מה שיהפוך אותו לאמן מצליח. לפחות הוא יעניין מישהו- לטובה או לרעה. זה עדיף על אומן שבמשך שנים שר אותו דבר ובסגנון של 90% מהזמרים שקיימים.

      • אני גם מסכים

        ליאור, 26/04/09 19:41

        השופטים בתוכנית, בייחוד השופטת החדשה והמאותגרת, כל הזמן מקשקשים על שהם רוצים להבין מי זה האומן. אלו שטויות של אנשים מוגבלים שרוצים לקטלג את הזמרים שמולם לקופסה קטנה וקלה. זמרים גדולים - ואדם, כמו קלי קלרקסון למשל הוא זמר גדול - לא נופלים למלכודת הזאת ומוכיחים את עצמם בכל סגנון.

    • אבל הסיבה לתגובתי: לראות אם כה''ז אתם מצנזרים אותי או רק לרוב. (ל''ת)

      קריס היה נהדר והביא מסר חברתי לשיר שלו., 29/04/09 11:54

  • 2.

    אני חושב שאת קצת מבלבלת בין הטעם שלך לטעם הכללי

    גיא, 25/04/09 22:40

    בארה''ב (שם אני גר) אין כזאת התלהבות מדויד קוק. כלומר הוא זמר סבבה והכל. נתן עונה טובה בשנה שעברה (והופעה נוראית בגמר). הוציא תקליט בסדר (ולא יותר מבסדר). מכר כמות סבירה של תקליטים לזוכה בתוכנית (פחות מקלי וקארי. יותר מזוכה עונה 5). הוא לא נחשב אחד הזוכים הגדולים של התוכנית. בארה''ב אף אחד לא משווה את אדם לקוק - ברור שאדם עולה עליו ב3 דרגות. בארה''ב השאלה היא האם אדם הוא המתמודד (הזכר) הטוב ביותר - כלומר האם הוא עולה על דאוטי? ובעיקר האם הוא המתחרה הגדול ביותר אי פעם - האם הוא עולה על קארי אנדרווד ובראש ובראשונה על המלכה - קלי קלרקסון. זאת משוכה באמת גבוהה הוא בדרך לשם.
    דויד קוק הוא באמת לא קריטריון לתחרות מולו.

    גם מה שכתבת בהתחלה זה ממש לא רציני. מאט קיבל השבוע פוש גדול וגם זכה, בחוסר צדק מוחלט, לשיר ממש בסוף התוכנית שליל שרה ראשונה (הייתי מצפה ממי ש''הוצל'' ע''י השופטים כבר פעמים לשיר ראשון ולהוכיח את עצמו) - אבל לכולם ברור שהוא הולך בשבוע הבא ואליסון (לצערי) אחריו. עד עכשיו יש בעונה הזאת הרבה פחות הפתעות מאשר בעבר (ולא שזה רע) ואין סיבה שזה ישתנה בהמשך.

    ואגב - היו הרבה שנים (כולל לפני שנתיים) שבשלב הזה של העונה לא היה ברור מי יגיע לגמר. שנה שעברה היא היוצאת דופן והאמת שלצערי הסיכוי שדני יצטרף לאדם בגמר הוא גדול.

    ואשר לכריס - מה שאותי הכי מרשים אצלו זה שהקול שלו הוא די בינוני הוא רק מוזיקאי ובחור כזה מוכשר וחכם שהוא מצליח להוציא מעצמו את המקסימום כל שבוע. הוא יכול להיות המפיק המוזיקלי האולטימטיבי. הוא אחד משני המתחרים עם ההבנה המוזיקלית הכי טובה בתוכנית מזה שנים. השני הוא אדם (וכן - גם לקוק היתה הבנה מוזיקלית). רק שלאדם יש יכולות קוליות שגדולות בהרבה על אלו של כריס.
    מצד שני, מי שרוצה לתת תמונה יותר מלאה להצלחה של כריס בתוכנית צריך גם לאמר איזה מילה קטנה על המראה שלו. זה לא מזיק לו.

    • כ"כ נכון!! (ל''ת)

      אני! , 26/04/09 08:35

    • זה נכון - אף זוכה בן לא בליגה של הזוכות הגדולות

      דני, 26/04/09 09:02

      קלי קלרקסון למשל רק הוציאה אלבום חדש לפני חודש וקצת וכבר מכרה כמעט מליון עותקים. ככה, שנים אחרי שהיא זכתה באיידול, תוך כשבועיים האלבום הזה שלה יחלוף בקלות על האלבום של דויד קוק שכבר חצי שנה בשוק.

      • זה פחות קשור לזמרות יותר לעונה

        ששש, 26/04/09 12:38

        זה כמו שפה נינט היא הזוכה הכי גדולה של ככוב נולד ולא בגלל שהיא המוזיקאית הכי גדולה או הזמרת זה בגלל שהתכנית הראשונה עושה הכי הרבה רעש והיא הכי קלאסית אז המנצח מרוויח יותר ולדעתי דיוויד קוק הוא הגדול שבזוכים(ולעומת הדיסקים שלו הוא מצלןיח מאוד מסחרית).

        • זה נכון לדיסק הראשון שלה

          דני, 26/04/09 19:39

          לכן לא השוותי את הדיסק הראשון שלה לדיסק הראשון שלו. אני משווה את הדיסק שהיא מוציאה היום (הרביעי של מאז הזכייה), שנים אחרי שזכתה לדיסק שהוא הוציא בנובמבר - כמה חודשים אחרי שזכה וכולם לכאורה דיברו עליו. ועדיין היא מוכרת הרבה יותר ממנו.
          גם קארי אנדרווד תמכור הרבה יותר ממנו בכל דיסק שתוציא. כנראה שגם דואטי.
          נכון להיום הוא מכר אפילו פחות מרובן שלא לדבר על פנטזיה או שתי הגדולות או דאוטי.
          עצם הזכיה בתוכנית די מבטיחה לך מכירה של מליון דיסקים - זה כמעט אוטומטי ורק במקרה אחד - של טיילור הנוראי מעונה 5 - זה לא קרה. הבעיה של קוק זה שהוא לא מכר יותר מזה כי הדיסק שלו קצת משעמם. הוא הזוכה הראשון אי פעם שלא מכוער - אבל זה לא הופך אותו למבצע גדול.
          לסיכום - למכור מיליון עותרים מדיסק שזוכה איידול מוציא מייד אחרי הזכיה זאת לא הצלחה מסחרית. זה מובן מאליו. וזה מה שהוא מכר.

  • 1.

    התשובה- לאדם אין צבע טבעי...

    גל, 25/04/09 22:37

    וגם לי אין מושג מה הוא יעשה אחרי התכנית חוץ ממלא ראיונות ותפקיד בברודווי.
    האיש הוא פרופרמר מצויין וזהו. דיסק שלו לא נראה לי שאקנה. השואו טוב, לא מעבר בשבילי.
    זוהי כמובן דעתי האישית בלבד ואין צורך שמישהו ינסה לשכנע אותי אחרת..

    • ...

      ..., 26/04/09 15:15

      שכחת לציין התמכרות לסמים...