• 33.

    דרוג

    ליליאן, 24/04/09 18:55

    אין כמו אדם.
    מקורי,מרגש,מדהים.

  • 32.

    בוקר רע לליל ואנופ!

    סוף המירוץ?, 23/04/09 06:50

    הקטנה והכלב בחוץ.

  • 31.

    מגיב 30 די להיות אידיוט!

    זמרת שמתה על אדם., 20/04/09 22:34

    כל מי שרוצה להיות זמר בא עם רזומה כלשהוא.
    נינט הופיעה בלהקה העירונית של קריית גת,שירי מימון היתה בלהקה צבאית,הראל סקעת ועדי כהן למדו בבית צבי כשנבחנו לכוכב נולד והרשימה עוד ארוכה.........

    מה הבעיה שלך עם אדם?
    מזל שיש אותו אחרת כל העונה היתה שווה ל...

    • היו בלהקה צבאית ולמדו בבית צבי, חחח

      LOL, 21/04/09 02:26

      זה לא מתקרב אפילו למי שהופיע במחזמר ''שיער'' בסיבוב הופעות באירופה ולמי שהופיע בהצגה עם השחקן ואל קילמר, Duh .

      אתן אוהבות את אדם כי ''הומו הוא כמו חברה...''.
      מה זה לכה ומייקאפ על בחור??? פתטי.

      • אה אה אה, עד לכאן!

        חן, 21/04/09 21:22

        עד עכשיו לא התערבתי. אבל את עברת גבול!
        הומופובית פתטית.

  • 30.

    #23 צודק, אדם הביתה!

    להחזיר את מייגן, 20/04/09 11:41

    תארו לכם שעברי לידר או הראל סקעת היו משתתפים היום ב''כוכב נולד''.

    • אבל הראל סקעת השתתף בכוכב נולד

      תוהה, 20/04/09 13:50

      ?!

  • 29.

    אז ככה...

    מאיה, 20/04/09 01:24

    אני דוקא חולקת על הכותב .לפי דעתי אחד המתמודדים הטובים של העונה והבלתי צפוי הוא אדם למברט ..הבן אדם פשוט משנה סיגנונות , וכל פעם מחדש הוא מפתיע ויש לו איכויות קוליות אדירות ..מצד אחד הוא יכול לשיר בקול גבוה ומצד שני יש לו קול גברי מחוספס ובשירי רוק הוא מפגיז .
    אליסון מעולה רק שבאמת הפעם עשתה בחירה שגויה בבחירת השיר משום שהיא לא מסוגלת להגיע לעוצמות של הזמר באירוסמית.
    הביקורת שיש לי בתוכנית היא על פאולה עבדול שאף פעם משום מה היא לא מוצאת עצמה ...היא לא מתאימה להיות שופטת , היא לא באמת יודעת לשפוט מוזיקלית ..קשה לה להתבטא ..והיא מדברת שטויות...רוב הזמן היא אומרת רק דברים חיוביים ובמקרים שהיא אומרת דברים שלילים זה לא נשמע מקצועי ...
    ולסיום אני חושבת שריאן סיקרט מצוין ..הוא מוסיף הרבה פילפל וכייף לצפות בו .

    • בשום פנים ואופן לא לוותר על פאולה עבדול!

      סיימון קאוול, 20/04/09 15:26

      שופט אחד חכם (ורשע )שיודע להעביר ביקורת בצורה ציורית כבר יש . אז ברור שבשביל האיזון (ובשביל להבליט את השופט החכם) צריך לידו מישהי שמדברת שטויות , שופעת מחמאות ונותנת עצות גרועות למתמודדים.

      • מצחיקול/ה אחלה תגובה

        אני, 22/04/09 09:02

        אחד חכם - סיימון
        אחד תם - רנדי
        אחד רשע סיימון
        ושאינו יודע לשאול - קארה
        טוב זה לא ממש מסתדר

  • 28.

    ליל חייבת לארוז מזוודות ואנופ ודני אחריה, הרי זה ברור שלא יזכו

    ריאליטיפריק, 19/04/09 23:26

    ובינתיים הם פשוט משעממים עד מוות

  • 27.

    למה הם טוחנים את אותם שירים שוב ושוב למהההההההההההה????

    איזה שעמום, 19/04/09 21:15

    עונה שעברה שרו את אנדלס לאב
    לפני שתי עונות שרו את השיר של בריאן אדמס
    ואני בטוחה שמישהו כבר שר את השיר של ארמגדון .
    למה למחזר?
    זוועה.
    טוב שיש את אדם

    • "ואני בטוחה שמישהו כבר שר את השיר של ארמגדון" = דיוויד קוק :) (ל''ת)

      סערה , 20/04/09 01:27

  • 26.

    כמעט מדויק

    simon, 19/04/09 20:54

    חוץ מי זה שהביצוע של אנופ היה מזעזע ושהגזמת עם אליסון (היא לא הייתה כל כך גרועה, וזה לא נורא לשיר את זה באלט ולא בסופרן) פגעת ולפי דעתי ההופעה של אדם הייתה אפילו פחות טובה ממה שאמרת....ומסכים בהחלט אסור לשיר את אותו שיר פעמיים צריך לתת למתמודד בחירה חופשית

  • 25.

    בונה, התגובות כאן ילדותיות משהו

    מישו, 19/04/09 19:01

    לפי הויכוחים פה בטוקבקים אפשר לחשוב שזה או שאדם למברט טוב ודיוויד קוק או כריס אלן גרועים, או שאדם למברט חרא ודיוויד קוק או כריס אלן גאונים.

    מה קרה? ירדנה ארזי ועופרה חזה טייק 2?

    למה אי אפשר גם וגם? שלושתם טוביםף ושלושתם מאד שונים בסגנון ובהגשה. איש איש וטעמו הוא, וכל אחד שיאהב את מה שמתאים לו - לא צריך לקטול X כדיי להאדיר את Y. למרבית האנשים בעולם, מוזיקה טובה זה לא או/או.

    שאפו למיס בראון שיודעת לפרגן גם לזה וגם לזה. בטורים הקודמים שלה היא לא השאירה מקום לספק עד כמה היא מחזיקה מדיוויד קוק או מאדם למברט, והיום היא מפרגנת בגדול גם לכריס אלן. תלמדו משהו.

  • 24.

    מה פתאום את קוראת לה פאולה? שמה פולה!

    די כבר, 19/04/09 17:30

    פול מקרטני או פאול מקרטני?
    פול ניומן או פאול ניומן?
    סיינט פול או סיינט פאול?
    כמובן שגם פולה עבדול, לא פאולה.
    את צופה בתכנית? כולם קוראים לה פולה.

    • דווקא מבטאים את שמה paw-la ולא poh-lah

      הסוכן של פ. עבדול באקדמיה העברית, 19/04/09 19:12

      פאולה זה התעתיק הנכון.

      Paul מבטאים באנגלית כ-Pohl ולכן התעתיק הוא פול ולא פאול.

      • שמה דוקא פולה עבדול, לא פאולה, אתה מחזק את הבורות

        English 101, 20/04/09 11:11

        פאולה אומרים בהונגריה או רומניה, בארה''ב ובתכנית כולם קוראים לה פולה, זה אפילו לא קרוב לפאולה.
        כללי התעתיק הם שטויות, לפי כללי התעתיק קראו לסופר מייקל קרייטן בארץ ''מייקל קריצ'טון'', והרי זה הבל הבלים, Crichton הוא קרייטן. נקודה.

        • אני זוכר את הצמד פול ופולה, לא פול ופאולה! (ל''ת)

          LOL, 20/04/09 11:38

  • 23.

    היו צריכים לפסול את אדם מזמן

    לא כוחות, 19/04/09 17:16

    הוא זמר מקצועי שהופיע במחזמר ''שיער'' בלוס אנג'לס ובסיבוב הופעות באירופה, הוא הופיע גם במחזמר ''יוסף וכתונת הפסים'', והכל בהופעות מקצועניות עם שחקני במה וקולנוע. ברור גם שהוא קיבל שיעורי פיתוח קול במשך 12 שנה.
    איפה כאן התחרות כשהוא רץ נגד חובבנים?

    • יש בעיה קטנה עם מה שאתה כותב...

      שומר סף, 20/04/09 15:20

      אדם בכלל לא רצה לשיר בתוכנית - הם פנו אליו ודי נידנדו לו שיבוא.
      אגב, גם בארץ בעוד שמתמודדים מסויימים נאבקים בשיניים כדי להגיע ל'כוכב נולד' יש אחרים כמו מאיה רוטמן למשל (זמרת בלהקה צבאית שבדיוק השתחררה ) שהתחקירנית של התוכנית ישבה לה על הווריד שעה עד שהצליחה לגרור אותה לתוכנית (להזכירכם היא הגיעה מקום שני ובינתיים לא שמעו עליה ) .

    • נראה לך שלקארי אנדרווד, קלי קלארקסון או דיוויד קוק לא היה נסיון קודם??

      סערה , 20/04/09 18:27

      קארי אנדרווד היתה אמורה להוציא תקליט בנאשוויל והחברה שהחתימה אותה פשטה את הרגל. היא למדה פיתוח קול מגיל אפס.

      דיוודי קוק הוציא תקליט (Analog Heart) לפני שהיה באיידול, ויש לו נסיון בתיאטרון וכמעט עשרים שנות לימוד מוזיקלי ופיתוח קול.

      קלי קלארקסון כנ"ל - למדה פיתוח קול מגיל 4.

      מלינדה דוליטל הנפלאה היתה זמרת ליווי בתעשייה לפני שנבחנה באמריקן איידול.

      וכו'.

      בקיצור, אין דבר כזה "כשרון טבעי" בלי רקע מקצועי כלשהו בתוכניות האלה. גם לא בארץ. נינט טייב לא למדה פיתוח קול, נראה לך? או שירי מימון?

  • 22.

    אני בעד כריס אלן, לא יודע מה אתכם. כבר בהתחלה של הטופ 36 הוא נתן את

    כריס אלן המלך, 19/04/09 14:02

    ההופעה הכי טובה שם עם השיר MAN IN THE MIRROR של מייקל ג'קסון והציל את הערב עם ההופעות הגרועות של כולם.

    והוא גם לא היה מכיר כי בהוליווד לא הראו אותו בכלל.

  • 21.

    איזה שטויות את אומרת היום

    kukuriku123 , 19/04/09 12:54

    כריס ההופעה הטובה של הערב?
    כמעט נרדמתי. ברצינות שקלתי לפרוש באמצע ההופעה שלו.
    כל כך בינוני בכל התחומים. כמו בוי בנד. לא יותר מזה. לא מחדש לי כלום ועדיין לא מצליח להוציא ממני אפילו WOW אחד.
    המקסימום זה החצי WOW שהוא שר AINT NO SUNSHINE...
    אדם - תגידו מה שתגידו אבל אדם תכנן לשיר בלאדה מהממת (KISS FROM A ROSE) וזה אולי היה האמצע שאת מחפשת אבל אחרי שהוא ראה שכל חבריו בחרו בלאדות הוא ברוב טובו הואיל להציל אותנו מערב גלולת השינה הזה ולקח שיר קצבי כדי לדפוק הופעה מהסרטים.
    היחיד שעשה את זה!
    הוא יותר מכולם יכל ללכת על הבטוח (בלאדה) ולקצור את כל המחמאות שבעולם אבל הוא נשאר נאמן לעצמו ולהבטחה שלו להלהיב את הקהל כל שבוע.
    חוץ מזה שההופעה היתה מדהימה!!!
    בחיים לא היה מתמודד כזה אמיץ באיידול ואני לחלוטין מסכימה עם פאולה.

    • דוז פואה

      רחלי, 19/04/09 14:11

      כל מילה פנינה!!

  • 20.

    ל- 19: כריס הוא לא אנרדוג ולא בטיח

    חן, 19/04/09 12:33

    מתפלקים לו לפעמים ביצועים טובים, זה הכל. ברוב המקרים, הוא מבצע ממוצע כזה, חמוד כזה וזהו.
    נכון, זה כבר טחון למדיי להגיד שוב בפעם האלף שאדם הוא ליגה אחרת, מבצע בחסד וכל הבלה בלה. אבל מה לעשות שזו האמת.
    הביצוע של אדם ל- Born to Be Wild היה מחשמל והצליח להוכיח בפעם המי יודע כמה את היכולות הווקליות העצומות של הבחור. מי בעולם נוגע בגבהים שהוא נוגע ביתר קלות מי?? מי מפלסט ככה?? מי מרשה לעצמו להתנהל על הבמה כבשלו??
    כולם הלכו על בטוח ושרו בלאדות. שעמום אחד ענק. רק אדם, הבטוח בעצמו, הרשה לעצמו לטרוף את הבמה, לרקוד, לשתף את הנגנים והמלוות. הוא עשה בי''ס לכל השאר.
    מצחיק אותי - כל פעם מחדש אני נוכח לראות איך אמריקן איידול בעונה הנוכחית היא רק תרוץ למופע האמיתי - אדם למברט. זה מרגיש כאילו בונים סביבו את כל הקונספט, והוא גיבור העלילה. כל השאר זה רק קישוטים לדבר האמיתי.
    התחרות כבר הוכרעה מזמן, אבל אי אפשר הרי לתת לצופים להרגיש כך. חייבים להמשיך ''כאילו'' במתכונת של תחרות.
    אז מה עושים השופטים (השחקנים)? כל שבוע מהללים מישהו אחר בנוסף לאדם. אתם קולטים את המשחק? ובצורה כזו, אדם ממשיך לשמור על הובלה שבוע אחרי שבוע, והשאר רק מתחלפים - לצידו של אדם בהובלה. שבוע אחד זה כריס, שבוע אחר זה דני, שבוע אחר זה פתאום מאט או אליסון...
    כל העניין הפך לבדיחה, פשוט בדיחה.
    אדם הוא הגדול מכולם, ואלו לא סתם מילים!

  • 19.

    מסכימה איתך כמעט בהכל

    כריס תעשה לי בלדה, 19/04/09 11:35

    כריס מסתמן כאנדרדוג המוביל של העונה
    הוא היחיד שהרשים אותי באמת והולך וצומח בעונה הזו. נכון, אדם גאון מוזיקלי, אבל הוא היה צפוי מDAY ONE ומסומן ההפקה הגדול ביותר מזה כמה עונות של איידול, מה שגורם לי אוטומטית לחפש אליל אחר..
    מה שכריס עשה בשקט בשקט בעונה הזו אפשר רק להגיד שליל עשתה בכיוון ההפוך ברעש צורמני (ובפאות מכוערות).

    חוסר ההסכמה הגדול ביותר שאני חולקת איתך הוא על השיר המשותף שביצעו המתמודדים בפרק ההדחה - זה לא רק שזה לא מיותר, זה היה בידור איכותי מהסוג שמשלמים עליו כסף ולא רק בוהים בו על המסך הקטן.

    • סוף סוף מישהו שמדבר בהיגיון. חשבתי שאני לבד. (ל''ת)

      מור, 19/04/09 13:34

  • 18.

    ההפקה של העונה הנוכחית-פשוט בזיון

    brownsugar, 19/04/09 11:25

    מה הקטע עם לתת רק לשני שופטים לדבר כל פעם? איך אפשר ככה ליצור איזון בדעות ובתגובות? ואיך זה שלתוכנית עם הרייטינג הכי גבוה באמריקה אין פתאום זמן?
    ההפקה נעשתה מאד שקופה באיך שהיא מקדמת את המועמדים שהיא מעדיפה. עד עכשיו הם דאגו להעיף מועמדים עם שערוריות מיניות אבל אין להם בעיה עם התמונות של אדם למברט שרצות ברשת.
    מתחילת האודישנים ההפקה הייתה מאוהבת באדם, לא הפסיקו לתת לו זמן מסך במשך האודישנים על חשבון אחרים. התעלמו ממתחרים אחרים כמו כריס ומאט (מישהו זוכר אותם מהאודישנים? לא, כי ההפקה בחרה להתעלם ולהתמקד באדם, בטטיאנה הפסיכית ובניק מיטשל). נתנו לו מס' רב של פעמים להופיע במשבצת האחרונה של התוכנית, שבד''כ שמורה להופעה הטובה של הערב, רק כדי שהקהל יזכור אותו יותר ויצביע בעבורו. ועוד לפני שהוא עולה לשיר, פאולה כבר יוצאת מדעתה ומחליטה שהוא הכי טוב. היא לא מצליחה לתת ביקורת בונה ואמיתית, כי היא הולכת לאיבוד מרוב התלהבות. כל הנ''ל רק מסיטים את דעתם של המצביעים מן האמת - שאדם הוא סתם צעקן וצרחן, לא יכול לנער מעצמו את התיאטרליות המוגזמת, נשמע אותו דבר כל שבוע, לא מחדש כלום. עד עכשיו לא הבנתי לעזאזל איזה סוג של אלבום הוא ירצה להקליט אחרי שהתוכנית תסתיים (וזו בעצם המטרה המוצהרת של התוכנית - למצוא אמן הקלטות עכשווי). כל שבוע הוא נראה כאילו יצא ממיוזיקל אחר. ולשם הוא בעצם שייך - למיוזיקלס. בקיצור, הוא לא יהיה מוזיקאי ויוצר מעניין כמו כריס דוטרי או דייוויד קוק, שראויים הרבה יותר ממנו לתואר ''איידול''.
    הסגידה העיוורת לאדם פשוט גוזלת סיכויים ממתחרים מעניינים אחרים כמו מאט וכריס, והורסת את ההנאה האמיתית מהתחרות.

    • כל כך נכון!

      אני, 19/04/09 13:29

      לאדם יש מנעד מטורף, אבל חוץ מזה הוא כלום. הוא בוחר את השירים הלא נכונים ומבצע אותם בהגזמה מטורפת. אני לא מבינה את כל אלה שמצליחים להעריץ אותו אחרי ביצועים הזויים כאלה.
      ואני אישית לא רואה איזה סוג אלבום הוא יוציא - אני מניחה שטוב לו יותר יהיה להישאר על הבמה במיוזיקלס מאשר להגיע לאלבום.

      אני זוכרת את מאט מהאודישנים, אבל הביזיון הוא שאפילו את של קריס לא הראו! וקריס הוא לא זמר עם מנעד מטורף, אלא בחור עם קול רגיל אבל הוא יודע איך להוציא את עצמו הכי טוב, ללא שום עזרה ודחיפה מההפקה. רק בשביל זה מגיע לו להגיע הרבה יותר גבוה. לצערי הוא לא יזכה כי התואר שמור לאדם / דני אהובי ההפקה, אבל היה נחמד.

      • בצדק התואר שמור לאדם

        שירן, 19/04/09 13:38

        כי הוא הטוב ביותר.
        כריס זה פיהוק אחד גדול.
        דני כנ''ל.
        מאט חמוד. אליסון טובה, ופה זה נגמר.
        להגיד שחוץ מהמנעד של אדם הוא כלום זאת סתם דמגוגיה.
        לא רק ששזה לא נכון שהוא כלום, הוא בעצם הכל.
        גם מנעד, גם קול, גם מראה, גם הופעה, גם חוכמה, גם טוב לב, גם ידע נרחב במוזיקה.
        כבר אמרתי: הכל.

        • התואר ''שמור'' לאדם כי ככה ההפקה רוצה

          XXX מהיר ועצבני, 19/04/09 14:57

          זה נכון שיש לאדם מנעד קולי מדהים והוא פרפורמר יוצא דופן ומעניין, אבל זה יהיה לא נכון להגיד שהוא המתחרה הכי טוב בתולדות התחרות. הוא עוד לא השאיר אותי עם פה פעור כמו שדיוויד קוק הצליח עם בילי ג'ין, הוא עוד לא הגיש אינטרפטציה אישית ויוצאת דופן לשיר כמו שקוק הציג ל''הלו'' של ליונל ריצ'י או ל-ALWAYS BE MY BABY של מריה קארי. שבוע אחרי שבוע למברט נראה ונשמע אותו דבר, צעקות על גבי צעקות ולשון בחוץ. מדי פעם הוא מתבל בבלדה וגם על זה הוא מקבל יותר מדי קרדיט מהשופטים המתלהבים יתר על המידה. ההתלהבות המוגזמת סביבו רק מנפחת יתר על המידה את הבלון החם ולא מאפשרת למתמודדים אחרים לזרוח.

          • מי שמכנה את יכולת הפלצוט

            שירן, 19/04/09 15:35

            המדהימה ויוצאת הדופן של אדם צעקות, לא מבין מהחיים שלו.
            רק יכולה לומר שלהגיד שאדם צורח זה כמו להגיד שרוברט פלנט צורח, למשל.
            בשורה התחתונה - מי שלא מזהה את גדולתו, לוקה באוזניו או סתם בור בכל הנוגע למוזיקה מהסוג שאדם מייצג, ובמקרה של הביצוע האחרון - רוקנרול.
            יותר מזה, שום התלהבות מוגזמת סביבו. הגזמה קיימת כשאין קשר בין המבצע לתגובות מסביב. במקרה הזה, יש קשר ישיר - הוא פשוט הטוב ביותר, ולא רק בעונה הזו, אלא בכל העונות של איידול לדורותיה.
            בילי ג'ין של דיוויד קוק היה מוצלח, נכון. אבל אם כבלדה אתה מציב אותה מול Mad World של אדם, אז אדם לוקח בענק.
            גם אדם יכול היה לבחור בלדה אתמול ולקצור את כל המחמאות (כמו בכל שאר הבלדות ששר עד כה). אבל דווקא בשביל להשאיר צ'אנס לשאר לזרוח, הוא הלך בכיוון אחר. ומה לעשות, הוא עדיין האפיל על כולם.
            ותעשה / תעשי לי טובה - בפעם הבאה, אל תכניס לי את מאריה קארי באותה שורה עם אדם למברט. רחמונס עליי.
            ואפרופו דיוויד קוק - סתם זמר בינוני. יש רבים שנשמעים כמוהו, רבים!!

            • ההבדל בן קוק ללמברט

              הרבנית קוק, 20/04/09 09:41

              המטרה המוצהרת של התוכנית היא למצוא אמן הקלטות עכשוי, כך סיימון מסביר בגלוי בתחילת כל עונה. כזה שלאחר הגמר יקבל חוזה הקלטות מההפקה ויצדיק את ההשקעה בו.
              בשלב הזה של התחרות, כפי שהסבירו השופטים באחת התוכניות האחרונות, הם כבר רוצים להבין ולדעת איזה סוג של אלבום המתחרים יקליטו אחרי התוכנית.
              את אדם עדיין קשה לקלוט מהבחינה הזו, כי כל שבוע הוא עדיין נשמע כאילו הוא מבצע נאמבר מתוך מיוזיקל אחר.
              וזה ההבדל העיקרי בין קוק ללמברט: קוק הוא מוזיקאי ויוצר מגובש וניתן לזיהוי, בעוד למברט עושה מחווה למיוזיקל אחר כל שבוע. קוק הספיק למכור יותר ממליון עותקים של האלבום שהפיק אחרי איידול, תוך 3 חודשים.
              עדיין לא ברור לאיזה כיוון למברט יפנה לאחר התוכנית, וכפי שזה נראה כרגע, הכיוון הוא ברודוויי.
              ולעניין הקול - לא מחפשים כאן את הווקליסט הטוב ביותר. אם זה היה נכון - אז ארצ'ולטה היה מנצח את העונה הקודמת.
              לגבי מריה קארי - התייחסתי לעיבוד שקוק הכין בעצמו.
              ולא, אדם לא לוקח בענק עם MAD WORLD, איך אפשר להשוות בכלל? אין ספק שהביצוע היה טוב, אבל סיימון נעמד על הרגליים רק כי הם חרגו מזמן השידור, לא היה לשופטים זמן לדבר.

              • אני מפסיקה את הויכוח כאן ועכשיו

                שירן, 20/04/09 15:02

                בנוגע להשוואה בין קוק ללמברט, פשוט כי אין טעם. זה כבר הופך למגוחך.
                רק דבר אחד אומר: אם קוק מכר אלבום פלטינה (אכן שווה ערך למליון עותקים) ב- 3 חודשים, אדם ימכור פי 5 אם לא יותר בפרק זמן דומה (משהו כמו לפחות פעמיים דאבל-פלטינה). אני צופה לו בשקט סדר גודל של אלבום יהלום (שווה ערך עשרה מליון עותקים) תוך שנה עד שנתיים. הוא הולך להפוך את השוק בארה''ב (ואל תתחיל/י להגיד לי שאני מגזימה).
                את (או אתה) כנראה לא מבין/נה לעומק את הסדר גודל ואין מצב שאפשר להתחיל לתאר ולפרט אותו בפנייך במסגרת מצומצמת של טוקבק.
                ודיי, בואי נסגור נושא. הצלחת לעייף אותי!

                • חבר'ה, הויכוח מיותר, תפסיקו לריב

                  משליט הסדר, 20/04/09 16:05

                  אי אפשר לומר מי יותר טוב ממי, כי מדובר בשני אומנים שהם אומנם מצויינים בתחומם, אבל כל אחד בא מז'אנר אחר. קוק הוא מוזיקאי ורוקיסט עם גיטרה, וככזה הוא אכן ניצחי, ולמברט הוא פרפורמר עם טווח קולי אינסופי, ולכן גם הוא ניצחי. אבל שניהם פונים לקהלים אחרים, ולכן אינם ברי-השוואה. כבר נאמר שעל טעם וריח אין לתווכח, וגם על איכות לא מתווכחים. זה כמו לנסות להשוות בין ספרינגסטין לסטרייסנד. במקום להתווכח - פשוט תיהנו ממה שאתם אוהבים. אין דבר כזה ''יותר טוב'', יש משהו שמדבר אליך יותר או פחות, זה הכל.

    • ל-18- מסכימה אתך בהכל! (ל''ת)

      דבורה, 19/04/09 15:12

  • 17.

    ניתוח מבריק!!!!!!

    אביקו, 19/04/09 10:50

    סחתיין!!!!

  • 16.

    בעניין כריס ומאט

    קמרשהלור''ל, 19/04/09 10:13

    אני מאוד אוהב את מאט ושמחתי שהוא נשאר, למרות שהוא באמת עשה שיר לא טוב.
    בעניין כריס, אם תכיר את השיר המקורי תבין שהביצוע שלו לא היה משהו בכלל.

    • נכון מאד!

      שירן, 19/04/09 13:39

      גם בעניין מאט וגם בעניין כריס.

  • 15.

    כריס הוא הפייבוריט שלי מהתוכנית של ה-12 כששר מייקל ג'קסון

    יערה, 19/04/09 10:12

    הבחור תותח ומוכשר
    ולא מקבל מספיק תשומת לב

    • נכון! כבר שם הוא התבלט. (ל''ת)

      מעריץ, 19/04/09 14:03

  • 14.

    אי אפשר לקצץ את ריאן סיקרסט הקשקשן

    אדם, 19/04/09 10:08

    אני מסכים, ריאן סיקרסט הוא אכן קשקשן, הבעיה היא שרוב הקשקושים שלו הם פרסומת לחברות שונות שנותנות חסות לתכנית. ולכן דווקא אותו לעולם לא יקצצו, אם כבר אז להיפך.

  • 13.

    השופטים העונה בזיון

    שחר, 19/04/09 09:42

    לפחות אשמור להם חסד בכך שהצילו את מאט השבוע.
    מישהו צריך לנער אותם, הביקורות שלהם השבוע היו בדיחה.
    אני מסכימה לגבי רוב מה שכתבת גם כן.

  • 12.

    עזבי אותך מהכל

    ערן, 19/04/09 09:06

    ועזבו גם אתם.
    תנו לי רק אדם, עוד אדם ובעיקר אדם.
    השאר זה פיהוק אחד גדול.

  • 11.

    דוקא אהבתי את ליל

    שי, 19/04/09 03:41

    חשבתי שזו היתה אחת ההופעות הטובות שלה. כנראה שאני במיעוט.

  • 10.

    העונה הכי גרועה אבר. משו מאוד מרושל בכל התחומים בעונה הזאת

    דן, 19/04/09 02:41

    סאונד, סינק, תוכן, עריכה, ביצועים קבוצתיים פתטיים ומביכים ועוד נפלאות רבות.
    כל כך מחופף שזה נראה ערוץ 2.

  • 9.

    התוכנית ערוכה ומבויימת באופן מטופש

    שוקו, 19/04/09 01:08

    מצד אחד הם נותנים רק לשני שופטים לדבר ומצד שני ממשיכים לעשות את אותם ראיונות מיותרים עם חלק מהמתמודדים לפני שהם שרים. למה צריך לראות את הקליפ לפני ההופעה ואת הראיון?

    המצלמה הרבה פעמים בכלל לא מראה את מה שצריך לראות. ראיין מדבר עם אחד המתמודדים ואנחנו זוכים לראות חמש שניות של רנדי שותה מכוס מים.

    מילא שלא כל שופט יזכה לדבר, אבל אלה שלא יכולים לדבר שלפחות יוכלו להגיד במילה אחת אם הם אהבו את הההופעה או לא. ובלי קשר לחייב את פולה לקשקש פחות על רטבים וקשקושים. זה שהיא מסוממת מטורללת כבר לא מצחיק, לא משנה כמה פרצופים סיימון עושה כשהיא מקשקשת. הבנו את הבדיחה כבר.

    אני גם מסכים ששופט אחד חייב לעוף וזו צריכה להיות קארה. לא הוסיפה כלום לתוכנית. כנ''ל גם לגבי לתת להם אפשרות לשיר שיר אחר מבחירתם בשביל גלגל ההצלה. אני לא מבין למה סיימון ששופט גם באקס פאקטור לא דאג לכך.

    • כן אה (ל''ת)

      עמיתוש, 19/04/09 06:09

  • 8.

    לשנות את שיטת ההצבעה!!

    דוד, 18/04/09 22:07

    לשנות את שיטת ההצבעה!! כן כן כאן ועכשיו.
    במקום להצביע את מי להציל, צריך להצביע את מי להדיח! ויש הבדל גדול.
    כי אז משתפים את כל המצביעים בדרוג של כל המתמודדים.
    והשופטים ממש גרועים, בעיקר רנדי.
    הם מבלבלים את המתמודדים ולא תורמים כלום.
    יש לאפשר לקהל להצביע ללא חוות דעת של השופטים.
    אפשר לתת לשופטים להביע את דעתם לאחר הצבעת הקהל, ביום שלמחרת, כדי לא להשפיע על הקהל.

    • נכון, נעבור לבחירות איזוריות !

      יו''ר ועדת חוקה, 20/04/09 15:24

      רק ישראלי יכול לחשוב על רעיון כזה - אנשים נורמליים מצביעים בשביל לעזור למי שהם אוהבים , ישראלי לעומת זאת לא יצביע בשביל מי שהוא אוהב אבל ירוץ להצביע כדי לדפוק את מי שהוא רוצה להכשיל.

  • 7.

    התאכזבתי ממך היום

    חן, 18/04/09 21:59

    חשבתי שאת אוהבת אדם. נקודה.
    ולשם שינוי, אני חולק עלייך כמעט בכל מובן.
    חבל!

  • 6.

    אדם הוא היחיד שמגיע לו לזכות (ל''ת)

    כל השאר מצעממים, 18/04/09 20:17

  • 5.

    שוב, מסכימה עם רוב מה שכתבת.

    נועה, 18/04/09 19:54

    הייתי בשוק כשרנדי אמר שכריס זייף. הביצוע שלו היה פשוט מצוין, נוגע ללב, מרגש...
    הוא בהחלט אחד הפייבוריטים שלי ואחת ההפתעות של העונה, הוא בכלל לא קיבל זמן מסך בהתחלה!
    ההופעה של אדם הייתי מדהימה! הייתי פשוט עם פה פעור. ובכל זאת לא הבנתי איך אפשר שלא לאהוב אותה, ובל זאת לדרג אותו מקום שני?
    וסתם שאלה: האם כריס היה אי פעם ב- bottom three?

    • בתשובה לשאלה על כריס: לא :) (ל''ת)

      סערה , 18/04/09 19:58

      • ובצדק, תודה. (ל''ת)

        נועה, 18/04/09 20:53

  • 4.

    שמחתי מאד על ההצלה של מאט!

    גל, 18/04/09 19:45

    הגיע לו. ויש לפחות 3 שאמורים ללכת לפניו...
    ובכלל, זה היה מאד מרגש.

  • 3.

    אדם זמר ענק, פרפורמר בנשמה, על זה אין עוררין. אבל...

    מור, 18/04/09 19:41

    כריס...וואו.
    אני מודה שההופעה של שבוע שעבר לא עשתה לי את זה, אבל אני לא מפסיקה לשמוע את Ain't No Sunshine בריפיט, וה- Falling Slowly האחרון היה כ''כ כ''כ מרגש!
    כריס פשוט מקסים ושובה לב.לפי המעט שראיתי יש לו אישיות מדהימה, הוא כ''כ צנוע ורגיש.
    אנשים יותר מדי סוגדים לאדם וזה נראה כאילו כל שאר המתמודדים עומדים תחת הצל שלו...
    בשורה התחתונה, הוא לא מוערך מספיק, וחבל.

  • 2.

    ליל היתה מעולה באודישינים אבל מאז היא רק מדרדרת

    נגה, 18/04/09 19:22

    כריס בעיני מיותר שם, הוא סתמי לחלוטין והוא ניראה כמו פליט בוי בנד.
    אדם זה אדם, תמיד מפגיז.
    דני מעולה, אבל לא כמו באודישים הראשון.
    אליסון? לא אוהבת, אולי כי אני לא אוהבת את הקול הצרוד שלה.
    למאט לא התחברתי.
    אנופ (זה לא זה נ''נער החידות?'') דווקא ממריא.
    להעיף את ליל ומהר. ולהחזיר את מייקל או מייגן. למה בכלל מייגן הלכה?

  • 1.

    סיימון הגבר הכי סקסי עליי אדמות !!! (ל''ת)

    מישהי, 18/04/09 19:17