• 181.

    מנחם, אתה מגעיל ומאוס!!! מי שמשתתף באח הגדול הוא בזוי בעיני!! (ל''ת)

    מיצי שפיצי, 13/04/09 15:59

  • 180.

    מנחם עד עכשיו חשבתי שדיברת נגד ההומואים ועכשיו אני שלא אמרת שום דבר פס

    יניב, 13/04/09 01:43

    פסול כי זו זכותך להיגעל,דבר אחד לא הבנתי ששאלת את נוימן אם היא מקנאה בבר רפאלי,מה פה לא היה בסדר? ולמה היא התחילה לבכות ולהתפרץ עליך? פה היא הפתיעה אותי לרעה כי עד אז חשבתי שהיא בחורה ברמה

    • מישהו חשב שאולי היא הייתה במחזור באותו היום

      רמי, 13/04/09 11:00

      והיא הייתה עצבנית בגלל זה?!
      הרי בתאחלס אף אחד לא חושב מתי יש לבחורות שם מחזור..

  • 179.

    מנחם יימך שמך וזכרך (ל''ת)

    sfre, 12/04/09 21:27

  • 178.

    עורכי התגובות...

    רונחת, מורה לתנ''ך, 12/04/09 18:14

    חבל שאתם מסננים חלק מן התגובות היותר מהותיות, מתוך מגמה כל כך ברורה !

  • 177.

    מנחם, אתה כל כך מתיימר...

    רונית, מורה לתנ''ך, 12/04/09 18:01

    מנחם בן, במקרה יצא לי לראות את הרגעים שדברת על נחש העמוני שרצה לעקור את עיני בני יביש גלעד... והמשכת ומלמלת שיפתח! הציל אותם.... אז כך: זה היה שאול המלך! שהציל את אנשי יבש גלעד, זו לא היתה הפעם היחלידה שדברת על נושאים מהתנך שממש לא היו נכונים עובדתית... חבל שאנשים מתרשמים מה''ידע'' שלך בתנך לא ידע..., אתה כל כך לא יודע דברי פרשנןת לא מהפשט וודאי שלא מהדרש... וחבל מאוד שנדמה לך שכ ו ל ם לא קוראים או מעוותים את לימוד התנ''ך כפי שהקפדת לומר בכל הזדמנות. האמן לי יש לך עוד המון מה ללמוד......

    • אם את מורה לתנ''ך עדיף שתשתקי (ל''ת)

      ירון, 12/04/09 18:55

  • 176.

    לפחות מנחם עשה צבא

    חייל, 12/04/09 15:48

    מה שדודי לא!!

  • 175.

    מגה סטאר ?? אולי ליצן החצר, בושה שאלו אנשי הרוח במדינה (ל''ת)

    משה, 12/04/09 12:23

    • מה אתה מעדיף??

      שרון, 12/04/09 13:51

      יוסי בובליל שמתופף על הבטן שממנו עשו סופר סטאר או אחד כמו מנחם בן הקורא שירה עברית ומספר התנ''ך מול מאות אלפי צופים

  • 174.

    אחד הדברים החיובים שניתן לומר על בן שהוא החזיר את התנ''ך לכותרות .. (ל''ת)

    תנ''ך IN, 11/04/09 23:14

    • ואת השירה העברית.. (ל''ת)

      משורר, 12/04/09 10:08

  • 173.

    ''בעלת עבר טרגי בתחום העבירות המיניות שבהן הורשע למרבה הצער בעלה לשעבר,

    היית עושה זאת לאהוד יערי ולאישתו לשעבר ה...?, 11/04/09 23:10

    למה להשליך על כוכי קופת שרצים שאינה שלה. רק כי היה זה בעלה לשעבר?

  • 172.

    לפי מה שהבנתי זאת הכתבה שהכי הרבה

    יוסי-מ, 11/04/09 20:27

    קראו אותה בחג.
    מנחם חזק ואמץ!!

  • 171.

    כוכי מורדכי את מאוסה אני מכירה אותך בלי האח הגדול אכן סכסכנית (ל''ת)

    צילי נווה, 11/04/09 16:47

  • 170.

    אתה חי בבועה של חוסר מודעות וזה המזל שלך(כי מהצד אתה סוג של פאתט) (ל''ת)

    רונית, 11/04/09 16:33

  • 169.

    מנחם מלך הרייטינג של הרשעים במדינת ישראל!!!!!!! (ל''ת)

    שדק, 11/04/09 14:06

  • 168.

    ושוב

    אסתי, 11/04/09 05:04

    אתה מוכיח את עצמך
    כבור בהבנת האדם, הם באמת אוהבם אותך? הצחקת אותנו, הם היו צבועים, אבל מילא, אתה הוכחת עצמך כאיש קטן ונטול יכולת חברתית מינימלית. אינטליגנציה ריגשית של עובר וגם זו מחמאה עבורך.
    אתה איש דוחה שבסה''כ סיפק רייטינג לתכנית.

  • 167.

    מנחם בן מלך הרייטינג החדש

    מנחם בן, 11/04/09 01:12

    מלמד שגם בגיל מבוגר אפשר להמציא את הטלויזיה מחדש.

  • 166.

    מהרגע שב''וילה'' הכריזו על מנחם שהוא חופר, הפסיקו הדיירים לשמוע

    סרגל, 10/04/09 20:24

    את מה שהוא אומר. רק אמר מילה וחצי וכבר אמרו לו מנחם נא לקצר ולא הקשיבו. כשהטיח אמיתות שקלעו בול, בעקבות עלבונות והחרמות של הריקנים המאוסים, פרצו מלחמות עולם. למה? כי הסתומים המצויים, במקום להקשיב ולנהל דיון אינטלקטואלי, הפכו את העניין לטלנובלה.

    מנחם ווי לאב יו באופן דחוף.

    • כנ''ל. (ל''ת)

      קוראת ותיקה מאוד, 11/04/09 09:26

  • 165.

    מנחם אתה מוזמן לתת הרצאות בחיפה

    חיפאי, 10/04/09 18:02

    כל חיפה תהיה שם מובטח לך.
    בחיפה כל מי שצפה באח הגדול סימס לך, היו לנו אפילו שלטים של מנחם בן.

  • 164.

    אתה גיבור התרבות החדש של ישראל

    למנחם, 10/04/09 17:58

    צריך לזכות בפרס בפני עצמו על התרבות הטובה שאתה מנחיל לנו בארץ.

  • 163.

    שבת שלום למנחם איש דגול חכם וחמוד

    מיכל,רמת גן, 10/04/09 17:47

    מעשיר אונו בחוכמה

  • 162.

    מנחם את אהבתנו בפקולטה לחשמל בטכניון קיבלת

    סטודנט, 10/04/09 17:45

    עכשו הגיע תורך לעשות משהו בכנסת ולהעיר את הישנים מתרדמתם.

  • 161.

    איזה סיכום נפלא מאיש צנוע וענו

    איתי, 10/04/09 17:42

    כל הכבוד למעריב שיש להם כותב כזה.
    היו צריכים לפרגן לו במשלוח SMSים רב כדי שיזכה.

  • 160.

    מנחם האדם הכי מעניין שסיפקה לנו הטלויזיה

    חייב להגיב, 10/04/09 17:40

    בשנים האחרונות, וטוב שכך מהווה דוגמא טובה לאנשים ולנוער.

  • 159.

    מנחם אתה איש מקסים וחכם אוהבים אותך מאוד

    עינת מקרית מוצקין, 10/04/09 17:36

    כל הכבוד על כל הרגעים הטובים והמענגים שסיפקת לנו בוילה.

  • 158.

    שחר שילוח - האם זה folow up לכתבה שלך על כתיבה אוטומטית בניו אייג? (ל''ת)

    אמיר,מרכז., 10/04/09 16:51

  • 157.

    שחר שילוח - האם זה folow up לכתבה שלך על כתיבה אוטומטית בניו אייג? (ל''ת)

    אמיר,מרכז., 10/04/09 16:49

  • 156.

    לרגע לא שיכנעת אותי שאתה חכם. רשע כן

    דליה, 10/04/09 15:41

    גועל נפש זה התאור של אדם כמו מנחם
    זכרון טוב לצטט שירים לא קשור בכלל לזכל.
    האיש לא לוגי. כל ניתוח הדברים אצלו על העוקם. הפרושים שלו מחרידים אלימים ודוחים.

    אם רצית מנחם להיות בשיח הציבורי- אז קיבלת את זה רק עם הרבה חרא על הראש. אם זה מה שעושה לך זיקפה אז אשרך

    • מנחם, אתה מאוהב בעצמך שזה נורא

      מיקי, 11/04/09 00:59

      כל החמשת אלפים מילה האלה לא שייכות למה שעשית בבית האח הגדול. אתה מלא במחמאות
      ובדברי חנופה לכולם מהפחד שיצאת קטן , ואתה
      צודק עדיף קודם לריב , להתקיף, לפגוע, לגרום לתחושה דוחה, לגרום לנשים לבכות בגלל עלבונות מכוערים, מותר לפגוע בבחור בן 19 ולהגדיר אותו בהגדרות מתנשאות, מותר להרים קול ולהעליב , לא להיות נאמן לאף אחד,
      ואז אחרי הכל להתחבק ע ם כולם וללקק לכולם,
      מהפחד, אוי הפחד.
      ובמילה אחת: איככככככככככסססססססס! אתה צבוע ישראלי מהדור הישן והטוב, אי אפשר להאמין לך ועדיף שאיש לא יאמין לך, גם לא כמבקר שירה.

  • 155.

    ראש לשועלים. (ל''ת)

    מריה, 10/04/09 15:03

  • 154.

    מנחם אתה חסר (ל''ת)

    משה, 10/04/09 15:03

  • 153.

    מנחם דה גרייט (ל''ת)

    הילה, 10/04/09 14:37

  • 152.

    מעניין אם למישהו

    שחר, 10/04/09 11:01

    מהידוענים יש מכונית משנת 93 שעברה כמעט 400000 ק''מ?, והוא עוד היה מתגאה על כך.
    מנחם איש אמיתי נאה דורש ונאה מקיים!
    מנחם חשף בעיקר את תופעת העדריות של כלל האנשים (ןלא רק אצל הידוענים).
    מנחם חשף איך דעות קדומות אצל אנשים פוגמות בשיקול הדעת ובעיקר ביכולת להקשיב. איך מהרגע שהוא סומן כאדם רע אנשים לא היו מוכנים להקשיב לדעותיו ולהתווכח איתו בצורה אינטילגנטית.
    ראה, תגובתה המטופשת של נוימן לשאלה על הקנאה (אולי משהו יפנה אותה לסידרה על החטאים האנושיים ששודרה בערוץ 8 ובפרק שעוסק בקנאה).
    וכמובן עניין ההומוסקסואליות שגם בה היה אפשר לדון האם זה נטיה מולדת או נרכשת אבל עוד פעם בגלל חוסר כבוד וחוסר הקשבה התפספסה הזדמנות לדיון מעניין.

  • 151.

    מנחם, דרך ארץ קדמה לתורה

    לילית, 10/04/09 10:38

    כבר בתחילת התוכנית טענתי לגבי מנחם שהפוסל במומו פוסל, הוא כביכול ''חשף'' את הצביעות של המשתתפים, הוא בסך הכל היה בריון מילולי שלחץ להם על הנקודות הרגישות, מה החוכמה בכך? מה ה''אמת'' שהוא חשף? שאם פוגעים בך אז אתה נמנע מלדבר עם הפוגע? לאמת יש מחיר? איזה אמת? גידוף ופגיעה בזולת היא לא חוכמה בכלל, דרך ארץ קדמה לתורה.

    מנחם לא חשף שום דבר אנושי על עצמו, רק הילל ושיבח את עצמו כל הזמן,מנחם לא חשף דבר על המבנה החברתי, כן, מי שפוגע שוב ושוב מסולק מהקבוצה, זה קורה גם בטבע בין זאבים, תפתח ערוץ דיסקברי אולי תלמד משהו על התנהגות בני האדם מן החיה.

    מה שהכי פאטתי זו ההתחנפות המבחילה הזו של מנחם כלפי דיירי הבית, כל העיניין תמוהה בעיני, ההערכה הפתאומית של הסלסבס סוג ז, נובעת לדעתי מהפופלריות של מנחם ורצונם לא לאבד את ה''קריירה'' המדהימה שלהם, רק למה מנחם חזר בו? למה הפך לתוכס לאקר?

    האדם שנשאר הכי אמיתי בתוכנית היא פנינה טורנה. לדעתי היא הייתה צריכה לזכות

    • לילית כול מילה שלך היא אמת לאמיתה-

      חני'לה , 10/04/09 17:30

      א אני מבקשת על הניסוחים שלי אין בגלל שאני עולה חדשה ואני כותבת לפעמים עם שגיאות כן תוש חוזר.
      אהבתי מה שכתבת על פנינה היא מדהימה-אף אחד לא הבין אותה שם- רובם היו עסוקים בשלהם רק לטובה שלהם הכונה היא מצאה בודי מליץ את הטוב שבו וכך קיבלה משענת בבית הסגור -הרי קשה לחיות כך במקום סגור כן זה סיר לחץ בעוה ומזה יוצא לפעמים גם דברים שלא רוצים לראות- אבל זה המקום והסיטואציה- פנינהטורנה הייתה הכי אמיתית וכך לזה ניקשר דודי מליץ גם בו יש אמת בחיים שלו כבחור צעיר בוגר בדעותיו מקסים הבחור הזה- וטב שהאל הציל אותו מדברים לא מתאימים לו....
      על פנינה שני מילים יפות גם הכי יפה בעולם ואין לזה תקנה ז מתנת האל והיא אליזבט טיילור המדהימה ביותר אותו הגובה של פנינה ואליזבט טיילור כן נשים קטנות ושוררות אחד מהכול השניה ברגשות הכול על כוח המימדים שלה כמובן- אבל מעט דומה וזה כבוד גדול להיוא דומה בכמה דברים יפים של אליזבט טיילור- הכי מוזר למה אף אחד לא הזכיר זאת.
      שבת שלום לך וחג שמח.

  • 150.

    הדיסק המדובר של קורין אלאל - באמת נפלא

    לימורי, 10/04/09 10:19

    http://www.musicaneto.com/disk_details.asp?disk_id=20318

  • 149.

    אדם חסר כל מודעות עצמית. מביך מאוד לראות תופעה כזאת. (ל''ת)

    דניאל, 10/04/09 09:18

    • אכן חציר העם

      פרופסור לספרות מהאקדמיה, 10/04/09 13:49

      מעורר רחמים איך אדם כזה חסר מודעות עצמית, בעל דעות מטופשות ובנאליות: אלוהים יש, איידס אין, סרטן אין אבל מנחם טפש וערמומי, חסר רגשות -זה יש ויש דוגמאות: מכנה את אימו בפנים קפואות תופרת נמוכה, פוגע באישה קטנה ואחוזת פחד, פוגע בחלום (ללדת ילד) והכל במסווה של רודף אמת ואלוהים כמנהג פסיכופת רגיל ובקיא והעם קונה את הקולות ובשביל המנחם הלא מנחם הדה: יבש חציר, נבל ציץ, אכן חציר העם.

      • עצוב לשמוע פרופ' מהאקדמיה , מדבר בזילות שכזו על ב''א שאינו מכיר (ל''ת)

        כלל., 13/04/09 01:06

  • 148.

    אם מנחם בן כלכך לא מעניין

    גדי, 10/04/09 09:17

    למה זאת הכתבה הכי מדוברתוהכי נצפית?!

  • 147.

    מנחם אהוב ליבי אתה גדול מהחיים (ל''ת)

    אילת, 10/04/09 09:03

  • 146.

    ללא ספק מדובר בארצ'י באנקר של המאה עשרים ואחת (ל''ת)

    ג'ורג' בוש הנין, 10/04/09 08:30

  • 145.

    אמנם מנחם אינו מלך אבל כדאי לומר לו שהוא עירום

    מוצטאפה פינקלשטיין, 10/04/09 08:19

    ושאיש לא מתלהב ממנו למעט כמה בנות טיפשעשרה (אשר אם היו נמצאות עימו בוילה, היה מכנה אותן בורות ועמי ארצות, חלולות, חסרות בינה וכיוצ''ב).
    חבל שמנחם לא מפנים ולו גם מעט מחוכמת החיים המצויה בתנ''ך.

  • 144.

    היית צריך לעשות את הפרסומת ולקבל את הכסף- אם כבר הלכת לאח הגדול

    קרן, 10/04/09 07:26

    אני נהגתי לקרוא ולהנות מהטורים שלך בכל שבוע.
    ברור שהמצב הכלכלי שלך הביא אותך לבית, ואני מבינה אותך.
    זה עצוב שבמדינת ישראל משוררים נאלצים לעשות דברים כאלה בשביל להרוויח כסף, אבל זאת המציאות וגם משוררים צריכים לשלם חשבונות ולעזור לילדים שלהם.

    מה שכן, חבל שלא הסכמת להשתתף בפרסומת. אין כל פסול בלהתפרסם ולקטוף את פירות הפרסום.
    ביחוד כשכבר שילמת את המחיר.

    אני אמשיך לחכות לטורים שלך גם אחרי שההמון יפסיק את ההתלהבות שלו ממנחם בן מהאח הגדול.
    עד שזה יקרה, אני מציעה לך להתעשת ולעשות כמה שיותר כסף מהפרסום הנוכחי.

  • 143.

    חבל שלא יכלתי לצפות בתוכנית

    עמיר ניו יורק, 10/04/09 06:18

    אבל כשאני קורא את התגובות אני עדיין לא מצליח להבין איך קשיש שאצלנו היו מעיפים אותו כבר על ההתחלה מצליח להגיע לגמר
    נראה לי שבחרו בכוונה את הטרבלמייקר התורן והצליח להם מאוד
    וולאאה הבחור חי בסרט לא מבין שעוד מעט הכל יגמר ומה ישאר רק זקו מקומט ופתטי

    • נו עכשיו נתת תשובה

      דני, 10/04/09 08:55

      למה שמנחם בן אומר על התרבות האמריקאית.

    • גם אני לא מבין איך אדם כזה הגיע למקום השלישי.

      yosi3943 , 10/04/09 10:27

      בישראל יש אנשים חכמים ברפא"ל ובתעשייה האווירית, בחקלאות וכו'.
      הבעיה היא שבישראל יש גם הרבה אנשים טיפשים שבשבילם זה היה מצחיק לראות את כול המריבות שהאיש המרגיז והמגעיל הזה גרם.

      דרך אגב, לדעתי להיות קשיש זה לא חיסרון ואולי אפילו יתרון.

    • עמיר עכשיו הוכחת את טענותיו של מנחם

      דני, 10/04/09 14:03

      לגבי התרבות האמריקאית.
      מבחינתך היו מעיפים את מנחם רק בגלל היותו מבוגר.. יענו אצל האמריקאים מי שמגיל לגיל 50 יש לשים אותו במוסד זקנים.

  • 142.

    מנחם היקר, מס' הערות

    גיל, 10/04/09 03:47

    מנחם שלום רב,

    ברשותך, יש לי מס' הערות:

    1. המשמעות האמיתית של ''להאמין באלוהים'' זה לעשות את מה שהוא ציווה אותנו. המצוות הן חוקי ההתנהגות בעולם הזה: תרי''ג מצוות לעם ישראל ו 7 מצוות לגויים. אם אתה אומר שאתה מאמין בחוקי התנועה זה אומר שאתה תקיים אותם. אם אתה מאמין במפקד שלך בצבא זה אומר שאתה תעשה את מה שהוא פוקד עליך ללא היסוס. אם אתה מאמין באלוהים זה אומר שאתה תלך לפי חוקי ההתנהגות שהוא ציווה אותך.

    2. ההוכחה לקיומו של אלוהים היא לא רק בדוגמא שנתת עם שני מעגלי האבנים ומבנה העין האנושית. ההוכחה העיקרית לקיומו של אלוהים היא במעמד הר סיני שבו הוא דיבר ונתן תורה לכל עם ישראל. מעמד שהתקיים קבל עם ועדה איננו ניתן להכחשה.

    3. אנשים שלא מאמינים באלוהים הם בד''כ אנשים שלא רוצים או שקשה להם לקיים את המצוות שנתן האל, ושוב, המצוות הן חוקי התנהגות בעולם הזה. מקצת מהאנשים שלא מאמינים באלוהים אינם מאמינים בו כיוון שהוריהם לא סיפרו להם אודות יציאת מצרים.

    4. אל תשכח את התורה שבע''פ שמסבירה את התורה שבכתב. במעמד הר סיני קיבלנו לא רק את התורה שבכתב אלא גם את התורה שבע''פ. אתה מרבה לקרוא בתנ''ך אולם יש הרבה פרטים שרק התורה שבע''פ יכולה להסביר כגון מי היתה אישתו של קין (אחותו), מה הפירוש האמיתי של ''עין תחת עין, שן תחת שן'' (פיצוי כספי) ועוד הרבה דברים אחרים, אז אנא אל תשכח גם את התורה שבע''פ.

    5. יפה אמרת שאתה לא נגד הומואים אלא נגד הומואיות ואני הייתי מוסיף כמה דברים לאמיר. משכב זכר (ומעשה ארץ מצרים בכלל - גבר עם גבר ואישה עם אישה) הוא צורת התנהגות שניתנת לבחירה ולא נטייה מולדת. אף גבר לא נולד הומו, אלא יש גברים שמכל מיני סיבות ותירוצים התמכרו לסוג ההתנהגות הזה. כשם שאף אחד לא נולד גנב כך אף גבר לא נולד הומו. האל אסר על משכב זכר כי תועבה הוא, כלומר הבחירה אם לשכב עם גבר או עם אישה היא בחירה בלבד, לא נטייה מולדת.

    ל''הומואים'' אין נטייה לשכב עם גבר אלא תועבה לשכב עם גבר. יצר הרע מנסה להפיל את בני האדם בכל מיני צורות, כל אחד עלול ליפול בכל מיני נקודות, האחד נופל בגניבה, השני ברצח, השלישי במתן שוחד והרביעי במשכב זכר.

    אם כן, הומוסקסואליות היא צורת התנהגות שלילית שנרכשת כתוצאה מסקרנות או מהתמכרות והיא בטוח לא נטייה מולדת כי אם תועבה נרכשת.

    כל טוב!

    • קשקוש מעייף של עוד אדם עוור וחסר חשיבה עצמית (ל''ת)

      צופית, 10/04/09 15:53

    • אמונה באלוהים זה דבר אחד, קיום הפולחן הדתי - דבר אחר לחלוטין.

      את הפולחן המציאו הרבנים., 11/04/09 09:36

      לא כל מי שמאמין באלוהות חייב להיות דתי ולקיים את מצוות חכמי הדת.

  • 141.

    קוראים לזה מגלומניה-זה קורה גם לאנשים קטנים ופושטים.

    לא כולם נפוליאון, 10/04/09 03:38

    לטלטל את העולם בחשיפת אמיתות חדשות,חחח....
    אבל מה שבאמת עצוב הוא שמנחם בן אדם כ''כ חסר מודעות עצמית בכל הקשור לבינוניותו שלו עצמו,שזו פחות או יותר הסיבה היחידה שאפשר להסביר בעזרתה את גיבובי השטויות שיצאו מהפה שלו בשידור חי לאומה.לפחות בי,הרגש היחיד שעלה ,לרוב, כשצפיתי במנחם בן בבית האח הגדול היה מבוכה לראות אדם כ''כ לא בכיוון ועם זאת כ''כ בטוח שהוא שם.
    לפחות הוא ניצל את ההזדמנות האחרונה שלו להתפרסם(בן כמה הוא-60 בערך?)ועשה את זה בצורה טובה,כשהוא ממצב את עצמו כפריק של הבית.

    • פוסט מעולה ומדוייק. כך בדיוק חשתי גם אני.

      מריה, 10/04/09 14:36

      מיד כשראיתי אותו לראשונה, אחרי שדחקו בי לעשות זאת.

  • 140.

    המציאות

    יודע, 10/04/09 02:48

    זה מה שהתקשורת הטלביזיונית מחפשת: לוקחים פסיוכפת חסר כל רגש, תוקפני, עם דעות מוזרות שנובעות מבורות ועורמה, ודוחפים לציבור בפה ב''פריים טיים''-כל דבר שיוצג בבפריים טיים מספר ימים יהפוך לסלב, אפילו העז של מנחם השקרן הפתולוגי, אוהב ריב ומדון ומסתתר תחת המסווה של אלוהים ורדיפת האמת-למטומטמים ולבורים בלבד!!

  • 139.

    איזה אדם אומלל ומעורר חמלה

    דעת מומחה, 10/04/09 02:25

    צריך להיות באמת רדוד וטיפש כדי לחשוד בחוכמה אצל האדם החולה הזה. הוא מעורר רחמים. הוא התנגח עם כולם כמו ילד קטן שיודע שימשוך תשומת לב רק אם יעשה מעשים רעים ואסורים. בעצם הוא התחנן לתשומת לב. כשהוא קיבל אותה מהחבורה המטומטמת (שלא הפסיקה ליפול במלכודת) הוא נראה כמו תינוק ששמו לו מוצץ בפה. אותו חיוך שבע. כשמדובר בתינוק, זה נורמלי. כשמדובר באדם בן 60 שאין לו שום מודעות עצמית ואין לו שום יכולת לשלוט בעצמו, זה עצוב ומביך. מנחם בן ראוי לחמלה של כולנו מכיוון שברור שיש לו חסכים איומים. אבל צריך להיזהר מליפול למלכודת החולנית שהוא שקוע בה עד צואר. באשר ל''חוכמתו'', רק אנשים באמת ריקניים לא מבחינים בכך שהוא מצטט דברים מבלי להבין את עומקם וללא יכולת להפעיל חשיבה עצמאית ויצירתית. עומק החשיבה שלו לא עולה על אלפית המלימטר.

  • 138.

    מה שאהבתי אצל מנחם

    גדי, 10/04/09 02:12

    פרט לגילוי פרצופם של העלאק סלבס הוא חשפית השירה העברית בפריים טיים.תזכירו לי מתי בפעם החרונה שמעתם קריאת שירה עברית בפריים טייים?
    הדבר השני הוא: מנחם הראה שאפשר להסתכל או יותר נכון לפרש את התנ''ך לווא שווקא דרך עיני הרב ואפשר להנות מהספר המופלא הזה.
    כן,ישנם הרבה דברים שלא אהבתי אצלו אבלאלו שניים שגרמנו לי מאוד להעריך את הבן-אדם.

    • לא חשף כלום. מה הכותרות המפגרות האלה

      שרון, 10/04/09 15:57

      מה הוא חשף????
      שאמיר גיי?אמי עמד לפני כל עם ישראל וחשף בעצמו לפני כמה שנים.
      שפנינה נמוכה? כל אחד בלי ראיה 6-6 רואה את זה
      שגיא הוא רדוד? הילד בקושי נולד- בן 18

      לא לא.לא חשף כלום- רק התנפל על רגישויות שכל אחד רואה קטל קילל השפיל?
      זה מה שאתה אוהבת? תתבישי לך

    • לא חשף כלום. מה הכותרות המפגרות האלה

      שרון, 10/04/09 16:01

      הכל היה כבר ידוע לכולנו
      רק שמנחם קילל השפיל ודקר במקום הכואב
      זה מה שאתה אוהב אצל בני אדם?

      מנחם איש דוחה מטומטם ומחפש הכרה בזכות הכאב שגורם לאנשים. על פי זה אפשר גם לקחת אקדח ולירות בבני אדם- גם זה כואב

      תתבייש לך

  • 137.

    מנם תעשה לי תפוז (ל''ת)

    אסתי הכונאפה, 10/04/09 02:08

  • 136.

    אם היו כל המזרחים שטענו שבובליל בייש את המזרחים

    אשכנזי מבוייש, 10/04/09 02:05

    בעונה הזאת היה איזון ובא מנחם ובייש את האשכנזים

  • 135.

    מנחם הציל אתהתכנית האח הגדול מכשלון

    ירון, 10/04/09 02:05

    האם הוא בדרך גם להצלת מעריב?!

  • 134.

    איש אפור עם מעיל אפור מככב בתכנית אפורה (ל''ת)

    אמסטרדמוס, 10/04/09 02:01

  • 133.

    מנחם בן יזכר לדיראון עולם כזוכה המפוקפק ביותר בפרס

    מאן דהוא, 10/04/09 01:53

    ראש הממשלה לספרות.

  • 132.

    איש ריב ומדון ושוביניסט מהזן הנחות ביותר הנהנה

    שר קוזי, 10/04/09 01:50

    להתעלל במוכת פוביות ולכן התעקש לאכול בננה
    בחדר השינה המשותף, הגם שלא אוכלים בחדר השינה מחד גיסא, והוא התבקש ע ידה לא לעשות כן,מאידך גיסא.

  • 131.

    משהסכמת להשתתף בתכנית ומשגידפת את כל משתתפיה

    יחמור מצוי, 10/04/09 01:46

    מכרת את נשמתך לשטן.אתה אופורטוניסט וצדקן
    וברור שתשתתף בכל פרסומת שיציעו לך.
    הפכת את אימך לתופרת קטנה רק כדי להשוותה על דרך העלבון לפנינה טורנה.
    אתה דוגמא רעה לנוער, במיוחד שעה שאתה מציין שהשתמשת בסמים קשים ואינך ממליץ
    לאחרים להימנע מכך, אם כי אומללותך אמורה
    להבהיר לצופים האינטלגנטים כי הסמים לא
    היטיבו עימך וכנראה אף הזיקו.
    חזור לך לאלמוניותך וחסוך מאיתנו את הרוע,
    הרפש והגיחוך המופלאים והקסומים המצויים בך
    בשפע.

  • 130.

    מנחם בן היה סלב בגרוש וכעת שודרג לסלב בשקל

    שמשון טווילי, 10/04/09 01:37

    האיש שנראה כי נמלט מאיזושהי מחלקה סגורה,רוצה להציל את העולם, אך בפועל יש להציל אותנו מפניו, פניניו והגיגיו.

  • 129.

    לולא מנחם בן היה מסוכסך עם עצמו, הוא לא היה מסתכסך

    לוציפר, 10/04/09 01:31

    עם תריסר הדיירים האחרים.
    הרגע בו מנחם בן נפל ממיטתו בלילה, היה הרגע
    המוצלח ביותר בתכנית העבשה הזאת.

    • תודה למנחם בן על חודש מבדר באופן אינטנסיבי צפוף מאד ללא שינה כמעט

      מלכת המדבר, 10/04/09 15:02

      ובונוס מייד תקבל. קשת, בונוס למנחם!

  • 128.

    חבל שתקוותו של שימי תבורי לפיה בעת יציאתך מבית

    א. פיי גלה, 10/04/09 01:28

    האח הגדול יומטרו עליך ע''י הקהל ביצים סרוחות, לא התממשה.
    היה זה יכול להיות הרגע המופלא והקסום ביותר
    בתכנית, ואחד הרגעים הטלויזיונים הבלתי
    נשכחים.
    אתה אדם רשע מרושע ותפקיד האסלה ראוי לך גם
    ראוי כדי להשליך לתוכה את הפסולת המילולית
    שפלטת לאורך התכנית.

    • שימי תבורי איש גס רוח '' בוא לקק לי תת..ת בדיוק יצאתי מהשרותים''

      אתי, 10/04/09 15:00

      נמוך מאד. קקי פפי.

  • 127.

    איזה חפרן יא אללה

    חובי, 10/04/09 01:27

    אפילו בכתבות

    • בגילו המילה הנכונה היא טרחן

      66, 10/04/09 09:07

      איש טרחן ופטתי.
      אני עומדת מופתעת מול תופעת ההערצה לאיש הזה. זאת הרי עצימת עיניים איומה. מפחידה כמעט.

  • 126.

    מנחם בן אתה אשמאי זקן גמדי קירח מכוער ובלתי סקסי בעליל (ל''ת)

    זהבה גלחון, 10/04/09 01:16

  • 125.

    מנחם בן - האדם המגוחך ביותר עלי טלויזיה (ל''ת)

    אקס טרש ווינטרגרין, 10/04/09 01:14

  • 124.

    תקוע באסיד של שנות ה 60 (ל''ת)

    אבי, 10/04/09 01:06

  • 123.

    מנחם בן - חוסר יושר אינטלקטואלי בשקל

    ציקי לוף, 10/04/09 01:03

    נכנסת לוילה כדי להרוויח כסף ולנסות לקבל
    אהבה והוקרה שכנראה אינם מגיעים לך.
    כדי לזכות בתשומת לב אתה ממציא בדיות
    ומפריח תיאוריות בדברים שאין לך בהם מושג.
    תהנה לך מחמש עשרה דקות התהילה האחרונות
    שלך.

  • 122.

    על מנחם בן באח הגדול - אתה קטנוני אדון בן

    חני'לה , 10/04/09 00:38

    למי יש זכות לכנס במכוון כדי להכפיש אנשים יש טובים שם אלה חלק סלב'ס חלק גם גדול בעוד דברים- ניכנס אדון" זה ללא מעצורים כדי לבקר אותם ממש הזוי אנשים טובים איך אפשרי לת לאדם " זה לעשות זאת האם היו שם תחת חקירה ממשטרתית או הם חלק בממשל לעבור על כל אחד ואחת והגיד אני פה כדי לתקן ופתוח דיבת פנדורה על איזה פנדורה זו הג'ורה שלך ללא מעצורים מנחם בן -זוכר איך דן בן עמוז נתן לך מכה והעלבה בך היה זה מגיע לך- גם דן בן עמוס היה זל איש הזוי אבל לא טורף כמוך הוא אהב נשים והיה לו קצת מלחת אדיפוס ממא? נו באמת -
    כאן שני מלים לאלה שכותבים ונותנים באיש זה עוד מחשבה שהוא כול יכול" ממש הכול מבין.
    ולמריב לאנשי הצוות הבחירים ניר מוזס השושלץ.
    ולך אדון נחמד שבזכות הסלב'ס אתה על האור כן לך יעקב נינרודי- אם זה יקבל עוד הד בעיתון שלך- רק לעטוף דגים ישאר ממנו עוד לפני השחר אז כך הסלב'ס אנשי עסקים הם התורמים לעם לילדים חולים לכול תרומה ונדיבות עושים חייל אלה האנשים שמנחם בן רמס--כך אסיים בבדיחה והיא אמיתית מנחם בן גמר על כול התפוזים היום אין בשווקים ולא במרכולים חסר עוד כמה ימים המימונה ולי חסר תפוזים כדי להכין ריבה משובחת.
    גם על האבוקדו שני אלה לא יהיו במדפים-מנחם בן עד לעונה הבאה..... עכשיו איש חכם" אתה מה עם החומציות והריגת ויטמין C - אין בשרא כאלה דברים- אגב הוא גם סחט טוב את האחרונים ללא רחמים ואלה היו מיועדים לתרומות כול מה שנור בבית האח הגדול הולך לתרומה- למנם אין מה לתרום אלה ידע לסחוט עד הטיפה האחרונה- בכול מה שנגע שלא נדע אולי לצערי אגיד שיש לו טראומה ממלחמת העולם השנייה-טוב זה הומר מהול ממני עם המציאות של מנחם בן אדם לא בנאדם הזוי בעולמי נו אנו- חבל שהוא כך.

    • אולי כדאי שתלמדי קצת לכתוב? (ל''ת)

      דני, 10/04/09 00:41

      • דני חמוד שבת שלום תקן את ההקלדה שלי?

        חני'לה , 10/04/09 17:12

        אני כותבת מקלידה ועוד הרבה יותר יפה מאלה שלא כותבים מפריע לך דלג.
        אני רק תושב חוזר ואני היא ולא הוא-
        ותודה לאל אחרי עשור בגולה בצרפת אני עדיין כותבת לא רע.
        אז פה שם שגיאה לא נורא זה ען חשבוני.
        בושה למעליבים.
        ועל כך נאמר טוב שאני בן העולבים ולא מהנעליבים-תחשוב על והארוחה תבו על פי הסדר.
        יש לכתוב להבנתי ולא להעליב. סופר כתבן גיחי גיחי
        שבת שלום חג שמח לך זה יותר חשוב לי.
        ולכול החכמים פה אם כאלה כמוני כותבים על מנחם בן זה כדי להביא אותו למעלה-לא זה כדי לתת הבנה לכול מי שנותן לו במה -וכאה שלא מבינים איזה אדם הוא.
        טוב מחאת שוב שבת שלום.

    • גיא מה אתה עושה פה? (ל''ת)

      דנה, 10/04/09 00:49

  • 121.

    קניתי מעריב רק בשביל לקרוא את מנחם. למה מעריב לא שמו אותו מעולם בפרונט (ל''ת)

    ??????????????????????????????????????????????????, 10/04/09 00:21

  • 120.

    הוא הא מי זה בא ראש הממשלה הבא

    פנינה טורנה, 10/04/09 00:15

    מנחם האיש המוצלח ביותר שהכרנו בשנה האחרונה!!
    חבל שלא התמודד לראשות הממשלה.

    • חע! כתבת את זה באיחור אופנתי של עשרה ימים אבל לא נורא

      happy false day, 10/04/09 02:49

      מה מוצלח בו? כל דבר אצלו נגמר בבכי ונזקים.

      וצר לי לאכזבך. אך הוא אמר שהוא יתמודד לראשות הממשלה רק אם הוא ינצח. לא נורא תהגר לעזה ותצביע לחמאס. זה אותו אפקט.

  • 119.

    ליובל, מהתגובה ל-111, סוכר זה לא אורז, אפילו לא צריך ויקי (ל''ת)

    מומחה, 09/04/09 23:56

  • 118.

    מנחם הוא אנטיתזה מעולה לנוער

    האגודה למלחמה בסמים, 09/04/09 23:50

    שיראו מה קורה לאנשים שלוקחים סמים.

    הזהרו ילדים סמים זה רע! אפילו אם איזה זקן פסיכופט במסכת סבא טוביה אשכנזי חמוד אומר אחרת. לא לגעת אחרת תהפכו מנחם! ואתם לא רוצים להפוף לאדם חסר לב מיזנתרופ שחי ללא אהבה ורק רב עם אנשים, נכון ילדים? (אלא אם כן אתה הבנים של נאסרללה) אז לא לגעת!

    בתודה. האגודה למלחמה בסמים ובמנחמים.

  • 117.

    מנחם איש מסכן שגדל ללא אהבת הורים

    האגודה למלחמה בסמים, 09/04/09 23:47

    הוא התבטא נגד הוריו רבות ונגד משפחתו. איש שגדל ללא אהבה שפנה לסמים.

    מנחם בטוח שהוא גאון הדור והוא גילה את העולם על ידי נטילת סמים. מנחם חמודי הרבה אנשים שלוקחים LSC בטוחים שהם גילו את העולם, זה תופעת לוואי נפוצה השגעון גדלות הזה.

    • זה עובר בתורשה,מה שיש לו.הבן שלו סכיזופרן,שמנחם בן טוען שהוא ריפא אותו

      הארי, 10/04/09 03:51

      ללא תרופות,או משהו בסגנון.לקרוא ולרחם ,הן על הבן והן על האב שלא מבין על מה הוא מדבר,מה שלא מונע ממנו לחשוף את ''היעדר חוכמתו'' לעיתים ברבים.הוא פשוט לא מודע לעצמו מנחם ועל זה באמת אין מה לצחוק-זה קשור כנראה להפרעה שהאיש סובל ממנה-התכחשות למציאות והמצאת המצאות שמתאימות לחווית המציאות המעוותת משהו שלו.

  • 116.

    מנחם לריב עם 12 אנשים מתוך 13(שהאדם ה-13 זה אתה)

    פסיכאטר מחוז צפון, 09/04/09 23:44

    אומר משהו על בנאדם. לא משנה כמה תנסה להגיד שזה היה בשם ''האמת'' (אפילו שלא היו בדברייך שום אמת אלא בורות) תטפל בעצמך אתה נכה רגשית. אספרגר. גם ההתלהבו של ילד קטן שפתאום קיבלת קצת אהדה מכוכי דניאל אמירה ושות' האירה את דמותך כאספרגר.

    בהחלט יש אפשרות שאתה כזה. אספרגר הוא סוג של אוטיסט ואתה עונה על הקריטריונים בצלחה מרובה. תקרא על זה ותתטפל בעצמך.

  • 115.

    ומה איתי?? (ל''ת)

    פנינה, 09/04/09 23:43

  • 114.

    אני חושבת שאני יכולה לסכם את תופעת מנחם בכמה משפטים

    דנה, 09/04/09 23:38

    שהרוב יסכימו איתי. גם אלה שאוהבים אותו וגם אלה שלא.

    מנחם הוא בידור טוב לצפות בו על מסך הטלוויזיה, אבל ששם זה ישאר. יש אנשים ששונאים את מנחם, יש כאלה שאוהבים אותו. אבל הרוב המוחלט בין אם אוהבים או שונאים לא היו מייחלים לעצמם להיות סגורים עם אדם שכזה בין 4 קירות ולהיות בסביבה שלו ובאטמוספירה שלו.

    מנחם אתה קריקטורה זולה ומשעשעת מרחוק ובזה גם אפשר לסכם את התדמית שלך(שהיא רחוקה מתדמית של אדם רציני ודעתן שרוצה לשנות את העולם שאתה רציתי לקבל). האם רצית להיות בעל תמיד של שעשוע טלוויזוני נחמד אבל כאדם כמה שרחוק יותר טוב? תדמית של ליצן החצר? תדמית של קוריוז? אני בספק...

    אולי כן אנשים יקראו את הטורים שלך עכשיו. אבל לא יקחו אותך ברצינות. לא אותך ולא את דעותיך ואמירותיך. מה שיזכרו לך זה את השעשוע מאמירות כמו מאיה לא סקסית ושפנינה בורה וגמדית, זה הכל. זה מה שרצית? אם כן קיבלת. אם לא אז נכשלת בענק.

    תיהיה בריא ותפסיק לקחת סמים.

    • כל מילה שלך מדוייקת. (ל''ת)

      שולה, 10/04/09 22:36

  • 113.

    מחר יש כתבה על דודי מליץ

    מנחם שולט, 09/04/09 23:24

    וזה לא נראה הכי מעניין, לפי אחוזי הצפייה נראה שגם פה מנחם שולט ובצדק!

  • 112.

    זה זה הכתבה וכזה זה הכתבה

    גיא, 09/04/09 23:19

    מעניין זה זה כזה כתבה לא

  • 111.

    על סוכר, אורז, ובורותו של מנחם

    בשם ההשכלה, 09/04/09 23:04

    בויכוח עם דודי טען מנחם שסוכר לבן זה תוצאה של ניפוי וליטוש, ואילו דודי אמר שזה תהליך כימי. דודי צדק - מספיק לקרוא בויקי. התהליך כולל שימוש בתמיסה אלקאלינית וגיבוש.
    לא ליטוש ולא נעליים. מנהם בן מחליף ידע ממשי במשחקי מילים שהוא קלט באיזה מקום - אורז באמת מנפים ומדברים שם על ליטוש.
    אבל, סוכר הוא לא אורז יא מנחם, גאון הדור.
    דוגמא ל''ידענותו''. לא ידענות אלא קשקוש פואטי חסר ערך לגמרי.
    אז ככה זה נראה - אדם בור שיודע לשחק במילים, עם אינטליגנציה לא רעה, כי אחרת הוא לא היה הכי משכנע.
    עם כל זאת, הוא לפחות לא העליל עלילות, כפי שניסו כמה מ''חבריו'', כאשר המצלמות תיעדו כל דבר.
    אולי הם יותר מוכשרים ממנחם כאומנים, אבל האינטליגנציה שם לא משהו.

    • אם תמשיך לקרוא בויקיפדיה לא תגיע לכלום (ל''ת)

      יובל, 09/04/09 23:22

      • אני כימאי במקצועי - בויקי כתבו נכון על העניין הזה (ל''ת)

        בשם ההשכלה, 09/04/09 23:39

        • אז בכלל אני ממליץ לך להפסיק לקרוא בויקיפדיה (ל''ת)

          יובל, 10/04/09 01:38

          • מי שמך לשפוט את כל הכתוב בויקי

            בשם ההשכלה, 10/04/09 09:34

            הרי אפילו אנגלית סבירה ספק אם אתה יןדע. להגיד שהכל בויקי לא שווה זה פשוט תת רמה, כי בלי להוכיח את זה, אתה סתם מקשקש, כמו מנחם בעניין הסוכר.

  • 110.

    מנחם אתה איש קסום ומיוחד

    מישהו, 09/04/09 23:00

    NRG למה אתם לא מפרסמים הודעות ששלחתי כאן למנחם מהצהרים? האם גם אתם נגדו?

  • 109.

    מנחם בן האיש הכי הזוי והכי פטטי.

    חני, 09/04/09 22:59

    מעליב אישה גמר את כול התפוזים גם מה שנותר למשלוחה לתרומה-אותו לא מעניין אם פנינה טורנה אישה קטנה העיקר להכות במקום הרגיש של האישה -הוא אלים מילולית ומים יכולים גם להרוס עולם -בראש אין הרבה חוכמה-נכון יש קיראה מכול דבר זה גם ללא תורא ואוניברסיטה יש לנו קצת מכול דבר יש בו-
    אבל נועם אין גם עם פנים של תמים בהתחלה אתה מתרשם לטובה ואז בהא המבול כו רעם נופל עליך -האמנתי והוטעתי זה מנחם בן איש הזוי איש פטטי זקן לא הוא חושב שיש לו כוח גברה כן אולי באמת מהפסוק בתנתך על אברהם אבינו גם בגיל מבוגר יכול כול-הרס את התנך בז לכול מי שלידו-התומכים סתם תומכים כי תמיד מחפשים אחד נגד השני-נכון היה שם קבוצה של מרדנים והם מודחים ולהם מכת בוב -על אלה הצביעות נכתבה-
    על מלכת בית האח הגדול פנינה טורנה קבלו אותה יפה ויפה ויאשה קטנה נמוכת קומה אבל אישה לפני הכול גם שוררת ברגשות שלה רק על אמת דיברה לאומה היא והחופש שם-
    ולך מנחם בן תילמד להבין שהכי יפה בעולם ולא היה ולא תהיה עוד רק מימי התנך לפני שנכתבהיו שם מלכות יופי ומלכות-על מי בימי נו היא אילוף השוררת על כול הגברים התחתנה התגרשה והתחתנה כן מלכה ושמה אליזבט טילור האחת והיחידה-פנינה לא רחוקה ממנה בעני העולם וגם מתנת האל.
    חג אביב שמח למעריב.
    הזהרו ממנחם בן הכול הוא מכטים.
    בושה לתת לאיש זה במה.

  • 108.

    מי האיש החפץ חיים;

    מור, 09/04/09 22:50

    אוהב ימים, לראות טוב.
    מי האיש החפץ חיים;
    אוהב ימים, לראות טוב.
    נצור לשונך מרע,
    ושפתיך מדבר מירמה!
    סור מרע, עשה טוב!
    בקש שלום, ורדפהו.
    נצור לשונך מרע,
    ושפתיך מדבר מירמה!
    סור מרע, עשה טוב!
    בקש שלום, ורדפהו.

    לתשןמת לבך מנחם..

    • כול מילה שלך במקומה לתיקון העולם הזה...........

      חני, 09/04/09 23:37

      את הכול אפשרי לתקן -רק את מנחם בן לא ניתן לתקן כי זה רצונו של איש'' זה המכה ללא רחמים.. זה שאנחנו מגיבים פה או בכלל לא כי הוא מעניין אלה שהטובים ימשיכו להיות טובים.
      ולא לתת במה לאיש זה ושמו מנחם בן.
      על התנך היה בכלל אסור לו להחזיק בו.
      הריהוא בז לתמוד לקבלה לא מאמין בכלל -אז מי הוא האיש המחיזיק תנך שממנו בא הקבלה התלמוד המשך של כול גדולי העולם מאז ועד היום.
      חג שמח לך וחג חרות לעם ישראל גם מאנשים הזויים כאה-הם חורבן בית שלילשי-שלא נדע-
      שוב חג שמח לך ולבית מעריב העיתון של המדינה

  • 107.

    יש לו ראש מדליק לאדם בן 60

    אני, 09/04/09 22:49

    הלואי כל הבני 60 עם ראש כזה.

    • אבוי

      בלבוסטה, 09/04/09 23:17

      עם ראש הזוי שכזה

    • מערכת הבריאות תקרוס... (ל''ת)

      דון קורטיזון , 10/04/09 02:07

  • 106.

    מנחם בן אתה איש גדול

    שלומי, 09/04/09 22:46

    הראת לכולם מאיפה משתין הדג, והפעם הדג היה לא סתם דג אלא כריש.

    • יהיה נפלא

      בלבוסטה, 09/04/09 23:18

      שיסתום ויהפוך לדג

      • די, פנינה, תפסיקי. אפשר להמליץ לך על כדור הרגעה, מאדאם טורנה? (ל''ת)

        טורנלולה, 10/04/09 00:23

  • 105.

    לדון קורטיזון !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    אריאל, 09/04/09 22:46

    חביבי מה אתה כל כך מלא שנאה \\ קנאה עצם העובדה שאתה לא מבין תטוב שיש במנחם מראה כמה אתה כל אותם החסרונות וחצי שרשמת על מנחם בן אז תבלום בבשקה כי אתה בורג קטן לא מעניין במערכת ולא משפיע בכלל מי שאהב משהו אהב אל תבוא בתור מבקר המדינה ותשליך תרפש שלך...תתניע תוריד האנד ברקס וסע ישר לתחת של מוחמד

    • אם תוסיף עוד כמה סימני קריאה, זה עדיין לא יהפוך אותך לחכם. אתה אידיוט.

      דון קורטיזון , 10/04/09 01:42

      "בבשקה".

  • 104.

    אמיתות.. תורות.... רעיונות אמת ..... מה זה מופע המשיחיות הזה ????? (ל''ת)

    9, 09/04/09 22:40

  • 103.

    אפשר לדבר הרבה ובעצם להגיד כלום. וגם להפך. אבל לא במקרה שלך (ל''ת)

    חחחחחח, 09/04/09 22:38

    • להפך זה בדיוק המקרה שלו. מדבר הרבה ועדיין לא אומר כלום (ל''ת)

      אכן חחח, 09/04/09 23:39

  • 102.

    פנינה מלכה אמיתית ! יפה מוכשרת , סקסית , מצחיקה וכיפית. זהו . שקט!!! (ל''ת)

    איש, 09/04/09 22:38

    • מציע לך לבדוק את עברה העשיר ולהתרשם עד כמה היא ''מקסימה'' וכו' (ל''ת)

      רכלן, 10/04/09 00:25

  • 101.

    ''נימוס פולני'' ?? כל מה שראיתי זו גסות רוח וילדותיות. זה הכל. (ל''ת)

    א, 09/04/09 22:37

  • 100.

    מנחם,בא לך לנחם בן? (ל''ת)

    בן חם., 09/04/09 22:25

  • 99.

    נראה לך ממש שאני אקרא את כל הכתבה הזאת? תתבייש

    לכבוד מר משוגע, 09/04/09 22:20

    יש לך דעות מטופשות ואתה בכלל בנאדם אוטיסט וחסר אינטליגנציה רגשית.

  • 98.

    זה מה שקורה כשהשתן עולה לראש... (ל''ת)

    א.ב, 09/04/09 22:16

  • 97.

    מנחם בן , טרחן ונודניק

    גיגלה, 09/04/09 22:00

    הדבר היחידי שעשה היה להדגיש את הצביעות של הגוטמנים, אבל אחרי ההתרפסות האחרונה עליהם, מבחינתי הוא צבוע לא פחות, אם לא יותר.
    בנוסף, הוא איש מסוכן. אנשים ''מושפעים'', עלולים בגללו לא לפנות לקבלת טיפול למחלת הסרטן, לא לצאת לעולם מהארון , לתמוך באנסים מורשעים ולשרוף את העיניים שלהם עד כדי עיוורון בשמש, עם התרגילים שלו.

  • 96.

    בקשר להומוסקסואליות

    גמני, 09/04/09 21:59

    מנחם אף אחד לא דוחף לך שום דבר לשום מקום בלי שתירצה אז ממה אתה נגעל? מזה שיש אנשים שאוהבים את זה?
    כמו שאתה לא אמור לדמיין אף אחד מילדיך שכניך ומכריך עושים סקס כך אתה גם לא אמור לדמיין את אמיר וינאי עושים סקס. אז ממה אתה נגעל? אני מניחה שזה מעצם קיומה של התופעה- נגעל רק מי שמדמיין את זה על עצמו, לא שאני אומרת פה משהו מבין השורות אבל בשביל תחשוב על זה. אין לך מה להיגעל מאמיר שהוא הומו כמו שאין לך מה להיגעל ממני שאני אוהבת לאכול גוייאבה- אפילו שלגוייאבה יש ריח חזק (אם נקביל את זה - אמיר, עד כמה שידוע לי לא רצה להראות לך סקס הומואי מהו)אנשים שונים עושים דברים שונים כל אחד כראות עיניו. לא מתאים לך? פשוט מאוד- אל תעשה אל תפגע בלגיטימיות המעשה ע''י האחר.

    • מותר לו להיות חשוך. אבל למה לפגוע באמיר ולהשוות אותו לעז?

      דון קורטיזון , 10/04/09 02:04

      ןבכלל באינסוף קהלים?
      בסדר, גם אני חושב שהומוסקסואליות היא לא דבר טבעי. ואני לא הייתי הולך על זה. אז?
      זה אומר שלאחרים אסור? או שזה לא לגיטימי? מצידי שאנשים יאכלו חרא, אם זה הקטע שלהם והם לא פוגעים באיש.
      מה יש להעריץ באדם שעליבותו אומנותו?

      • האמת שזה דווקא כן טבעי. אין מה לחשוב ממש יש מה לדעת

        הטבע, 10/04/09 02:56

        טבעי- כל מה שלאדם אין יד בו. מחשב זה לא טבעי למשל.

        הומוסקסואליות- חוץ מההומוספאיינס (בני אדם) היא קיימת גם בבעלי חיים ובצמחים ובכל האורגניזמים. אז איפה היא בדיוק לא טבעית?

        די לבורות, כן לידע!

        • אני לא מתכוון בפירוש המילולי גרידא לעניין.

          דון קורטיזון , 10/04/09 06:08

          אני לא מתכוון להיכנס לטרמינולוגיה.
          ואם זה כן ולא ולמה לא ואולי. אלה ויכוחים שבאמת? לא בזין שלי להיכנס אליהם.
          כל מה שכתבתי. כתבתי מנקודת הראות שלי.
          עבורי זה לא טבעי, כמו שעבור פרה, אכילת סטייק אינה דבר טבעי.
          למרות שאצל בני האדם, זה טבעי לחלוטין.
          ככה אני רואה זאת.

  • 95.

    ליצן גרוטסקי

    עדי, 09/04/09 21:49

    בדיחה עלובה. זה מה שהוא.
    השאלה אם זה מה שהוא רצה להיות, אם כן הוא קיבל זאת.

    אם הוא רצה להפוך לליצן החצר ולבדיחה של העונה כמו יוסי בובליל ולהיות סלב לשנייה הוא קיבל זאת. אך אם הוא רצה באמת לעבור כאיש רציני ודעתן שרוצה להשפיע על העולם הוא נכשל בענק. אף אחד לא באמת יקח אותו ברצינות יתרה עכשיו.

    עדיף לו היה עם הטור שקראו אנשים בודדים אבל לקחו אותו ברציניות, אותו ואת דעותיו, מאשר יותר אנשים אך שלוקחים אותו כאתנחתא קומית.

  • 94.

    זאת

    בלבוסטה, 09/04/09 21:47

    יכולת הכתיבה שלך?

    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    • פנינה, די (ל''ת)

      ציפרלקס, 10/04/09 00:27

  • 93.

    הקלות הבלתי נסבלת בהאשמה בהטרדה מינית

    דניאל, 09/04/09 21:43

    אומרים שמטרת תוכנית האח הגדול היא ניסוי חברתי. והנה הדבר הכי חשוב קורה לנו מול העיניים. בעידר מצלמות, הבנתו היו טוענות כי מנחם הטריד אותן מינית ועוד היו מצליחות לגייס את דעת הקהל, פשוט להרוס חיים של אדם!

    רק בגלל המצלמות היינו יכולים לראות שזו סתם עלילת דם.

    מה קורה בחיים האמיתיים??

    • שובניסט מסריח מאחלת לך שיטרידו אותך מינית

      בעעעעע על אנשים כמוך, 09/04/09 23:52

      לא פלא שאתה אוהב את מנחם. אדם שבעד שיחרור האנס הסדרתי חנן גולדברג.

      בושה!

    • ל- 93: בחיים האמיתיים, יש תלונות שווא ויש תלונות אמיתיות ביותר (ל''ת)

      משה כזב וחיים רמון, 10/04/09 00:26

  • 92.

    תגובה 21 מעולה. כל מילה זהב! (ל''ת)

    אני, 09/04/09 21:41

  • 91.

    מנחם אתה קצת מגלומני

    יוסי, 09/04/09 21:34

    בכל הקטע עם הצדק האלוהי. גם לא אהבתי את ההתפעמות מחיי הזוהר, המפיק וכו'.
    אבל זה נסלח כי זה נשמע אמיתי וטבעי למי שבא מעיר קטנה.
    קצת קשה לי להאמין לך שאחרי כל ההסתה נגדך, אתה מצליח לא לשנוא את אמיר. אבל אם אתה אכן אמיתי בכך, כל הכבוד.
    בסך הכל זה השתלם לך.

  • 90.

    כתיבה מבריקה! (ל''ת)

    הראל, 09/04/09 21:12

  • 89.

    מנחם אתה פשוט נפלא

    רוני, 09/04/09 21:05

    אני אבא לילדים ואני מצפה מהתקשורת שילדינו ילמדו מאנשים כמן מנחם ולא סלבס למיניהם,תחשבו על ילדכם וילדנו

    • אתה רוצה שילדיך ילמדו מאנשים כמו מנחם בן?

      אני, 09/04/09 23:27

      השם ישמור. מי אלה הילדים שלך המסכנים האלה?

  • 88.

    מנחם אתה גדול

    מני, 09/04/09 21:04

    שיהיה לך הרבה בהצלחה.

  • 87.

    מנחם אתה מאכזב בגדול

    פנינה המלכה, 09/04/09 21:02

    אתה משנה את דעתך ללא הרף

    אכזבת את קהל מעריצך.

  • 86.

    הכל בסדר,..אבל ''שבי זרעיה'' קומיקאי גאוני??זה השוס (ל''ת)

    תומר, 09/04/09 20:59

    • המחמאות וההכפשות יוצאות אצלו להשיג משהו

      נורית, 10/04/09 08:39

      בזה שהכפיש את דודי הוא ניסה לערער את דודי וכמובן זה לא עזר, אבל הוא הצליח בזה עם מאיה, אמיר, בלבוסטה וכל השאר.
      ןכאם הוא מחמיא לקומיקאי מדרגה ז' ''הגאוניות'' של שבי זה שהוא בכלל העלה את מנחם בן מהאוב.. על זה משתאה מנחם בעצמו!!!

  • 85.

    that's it?

    אני, 09/04/09 20:57

    כותב בינוני בהחלט. מאכזב משעמם ולא מעניין(לפחות שתי הפסקאות הראשונות. עד שהשתעממתי וגילגלתי את העכבר להוספת תגובה להביע את אכזבתי).

    תחזור לבקר ספרות מנחם עזוב אותך שטויות. השתן עלה לך לראש.

  • 84.

    תפרסמו למנחם שכל העם אהב אותו

    ריקי, 09/04/09 20:56

    ובלעדיו לא היתה תוכנית כזו מעניינת.

    • זה באמת נורא מעניין כל היום ריבים

      ''העם'', 09/04/09 23:54

      רק לחסרי חיים.

      ומי את שתדברי בשם העם? אם כל העם היה אוהב אותו הוא היה זוכה. כל העם מקיסמום צחק, וגם לא איתו אלא עליו.

      • הוא כמו אולמרט-שניהם לא התכוונו להצחיק. (ל''ת)

        מנחם בן מגוחך, 10/04/09 03:40

    • אם כך, אני לא עם העם העב"מ שמצביע עבור המטומטם. (ל''ת)

      דון קורטיזון , 10/04/09 06:10

  • 83.

    מנחם נהפכת לאיש החשוב והמשפיע ביותר בארץ

    למנחם היקר, 09/04/09 20:52

    כל הארץ ממתינה למוצא פיך.

    • חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

      בלבוסטה, 09/04/09 23:19

      פסח עכשו לא פורים

      • פנינה, כבר אמרנו לך - תפסיקי לפזר תגובות נגד מנחם (ל''ת)

        ציפרלקס, 10/04/09 00:28

        • כוכי ומאיה - תגידו- אתן גם חולמות על פנינה בלילה? (ל''ת)

          הקנאה נשפכת מכן, 10/04/09 18:44

  • 82.

    בבקשה לפרסם תודה ענקית למנחם בן שעשה את האח הגדול

    עינת מעכו, 09/04/09 20:47

    הוא בעצם הכל שם, השאר היו סתם שחקני משנה מה שקוראים ניצבים

    • זה רק מוכיח שצריך להחזיר את מופעי השוליים בקרקסים. (ל''ת)

      freak show, 10/04/09 03:42

  • 81.

    לאנשי המערכת

    נועם, 09/04/09 20:47

    אני חושב שאתם צריכים לתת למנחם צ'ופר, הוא עשה לכם שירות פרסומי שלא יכולתם לחלום עליו.
    אגב, תנו לו לכתוב יותר מפעם אחת בשבוע, יש הרבה שהיו קונים את העיתון באמצע השבוע בשביל לקרוא אותו.

    • מצטרף לדבריך. אני מעריך שהעיתון הגדול השני יקנה אותו בקרוב. האיש מענין (ל''ת)

      קורא מן הצד, 10/04/09 00:29

  • 80.

    הסלבס היחיד שיצא מבית האח הגדול הוא מנחם בן

    אני, 09/04/09 20:45

    רק הוא ראוי להקרא היום סלבס.

  • 79.

    הכרת התנ''ך איננה הופכת אף אדם לרוחני

    ממש לא חשוב, 09/04/09 20:44

    ומנחם בן בעיני - איש פשוט רע ואפילו לא חכם , כפי שהוא חושב!
    הבנאדם פשוט נהנה מהפרובוקציה - לשם פרובוקציה, ולדעתי - זו הסיבה שההפקה הכניסה אותך לתוכנית.

    נכון שעשית את ה''עבודה'', הכנסת הרבה אקשן לתוכנית, אבל לא יצאת ממנה חכם כל-כך.ואגב, על המשפט ''ואהבת לרעך כמוך'' שמעת פעם???

    מעניין למה לא הזכרת בכתבה את המריבה הראשונה שלך עם פנינה טורנה, כשחשבת שמחובתך להעמיד אותה על דיוק הדברים ולבשר לה שהיא לא תוכל להיכנס להריון, בגלל גילה, והיא ביקשה ממך שוב ושוב שתפסיק עם זה, שהיא לא רוצה לשמוע! אבל - לא מנחם בן ישתוק - אתה חייב להשמיע את דעתך ולא משנה כמה היא פוגעת (ועד כמה היא נכונה עובדתית, תקצר היריעה כאן...).

    העובדה שמישהו חוזר שוב ושוב על שטות מסויימת - לא הופכת את השטות הזו למשהו נכון ואמיתי, היא רק מעידה על הדובר, וכבר הקדימו אותי בכינוי ''חפרן בלתי נלאה''.

    זה מה שהיית בעיני בבית האח הגדול.

    ולכל אלה ש''התאהבו'' במנחם - אני מציעה תרופה פשוטה: 3 ימים סגורים בבית אחד איתו, מעניין כמה תאהבו אותו אחר-כך....

  • 78.

    מנחם מאיה ואמיר - אתם מתוקים והלואי ותצליחו

    צופה, 09/04/09 20:43

    אתם ה-VIP היחידים שהיו בבית

  • 77.

    מנחם גאון וחכם

    שירה, 09/04/09 20:41

    לא רק אנחנו הצופים ראינו שפנינה מזוייפת בגדול, ושדודי רוכב על הגב של כולם. גם מנחם ראה את זה כשהיה בבית, שזה הרבה יותר קשה. חבל שדודי לקח, ולא מנחם. ועל דבר אחד חבל לי , על שדודי ופנינה ריסקו את מאיה , והיא לא היתה שם להחזיר להם כגמולם.

  • 76.

    מנחם בכל הדחה שלך שלחנו SMSים רק לך

    חיימקה, 09/04/09 20:37

    רצינו שתצא מהוילה כמנצח, חבל שלא ניצחת והפסד שלהם.

  • 75.

    תודה לשבי זרעיה שסיפק לנו הוכחה ניצחת

    נני, 09/04/09 20:35

    שיש אדם אחד דגול ומחונן בארצנו הקטנטונת
    מ נ ח ם ב ן

    • ותודה לאל שהוא רק אחד (ל''ת)

      מחונן? שיסיים 12 שנות לימוד קודם, 10/04/09 02:59

  • 74.

    I LOVE MENACHM BEN

    אורית, 09/04/09 20:33

    BEST WISHES

    • הוא לא מבין אנגלית צריך לתרגם לו (ל''ת)

      :), 10/04/09 03:00

  • 73.

    אם לצטט(או לנסות לפחות) את דודי מליץ

    דודי מליץ, 09/04/09 20:31

    מנחם הוא דמגוג זול. הוא לא טוב בשום דבר חוץ מלריב, גם לא במה שהוא עושה. הוא ליצן גרוטסקי עלוב שהוא הוכחה חכמה לאבולוציה.
    בהתחלה הוא עושה רושם של איש חכם שמבין על מה הוא מדבר וכששומעים אותו אומר דברים על נושאים כמו ספרות ותנך מקבלים אותם כמו שהם כי אין הרבה ידע בנושא ואין חוות דעת שניה.
    אך ששומעים אותו אומר קישקושים ושטויות על נושא A ועל נושא B ועל נושא C ואז שכבר מגיעים לנושא ה40 מתחילים לתהות אם גם בנושא שהוא מתיימר לעסוק בו הוא לא מדבר שטויות.


    מנחם אתה דמגוג זול.כל כתבתך היא דמגוגיה אחת זולה וגדולה שמזלזלת באנטינגנציה של הקורא מה שדי אופייני למתנשא ואליטיסט כמוך. אתה מגלומן והבור הגדול ביותר. חוץ מכמה נושאים שבהם אתה מתקבע כי עולמך צר כעולם נמלה אתה לא יודע כלום. את כל הידע שלך על ''העולם'' אתה שואב משני נושאים בלבד- תנך וספרות.

    רצוי גם שתתחבר למציאות(כן מנחם, גם אחרי 60 שנה 120 טריפים ושגעון גדלות אחד זה לא מאוחר). השתתפת בתוכנית בידור. הצדק האלוהי היחידי שנעשה בתוכנית הוא שהוציאו את הכלב לאקי לפני שהוא מת מהתקף חרדה. הפירושים והאנלוגיות שלך לכל דבר לא הכי רלוונטים לפה. הסיבה היחידה שנשארת היא האקשן שעשית והשנאה של פשוטי העם לסלבס. וגם זאת הסיבה שכל הסלבס עפו ו''אנונימים'' כמו פנינה ודודי נשארו עד הסוף.


    נ.ב. לדני המעריץ של מנחם תחסוך הסנגוריה שלך הפעם. הבנו כבר שאתה מעריץ את מנחם ואתה רואה בו אליל עולמי ומסנגר עליו באש ובמים לא משנה באיזה חרא הוא דרך. אך זה נהיה כבר פתטי להגיב לכל אדם שכותב משהו רע על מנחם ולהגן עליו. תפסיק עם זה ותמצא חיים ותחביבים ואולי גם עבודה ואהבה. בהצלחה!

    • פנינוש, תירגעי בבקשה (ל''ת)

      האח הגדול, 10/04/09 00:30

  • 72.

    מנחם תודה על כל הרגעים הקסומים כלשונך

    למנחם, 09/04/09 20:31

    בזכותך הזמנתי למשפחתי ערוץ 20 בתשלום, למרות שלא חשבתי שזה פייר התשלום בנפרד.
    אך רק בזכותך הצלחנו כל משפחתנו להתאחד בסלון, ולסמס לך בטירוף כל פעם שעמדת להדחה.
    ישר כוח והצלח בדרכך.

  • 71.

    מנחם בן צריך להיות שר בממשלה של ביבי

    יעקב, 09/04/09 20:29

    קראתי באיזשהו מקום שביבי הציע לו תפקיד, הלואי ונראה אותו בכנסת הוא יעשה שם סדר.

    • קראת מתיחה והאמנת. למזלנו אפילו לביבי יש גבולות. (ל''ת)

      לא מתנחם, 09/04/09 20:36

    • כן הוא מתאים לשם

      מישהו, 09/04/09 20:41

      יש שם כלכך הרבה טמבלים

    • פחחח

      טוב אחי, 09/04/09 20:46

      למרות ששר בריאות הנפש תתאים לו. אולי אם היה אחד כזה הוא לא היה מה שהוא היום.

      גם עלה ירוק תתאים לו. הוא בעד שימוש בסמים. שיצטרף אליהם אולי פעם הבאה הם יעברו את אחוז החסימה.

    • רציני?? הלוואי! (ל''ת)

      מירב, 09/04/09 21:07

    • מנחם צריך להיות יועץ לשר החינוך להוראת תנ''ך (ל''ת)

      אודי, 10/04/09 01:59

    • נכון-הוא לא פחות חכם מיורם מרציאנו.טוב,הוא גם לא ממש יותר חכם ממנו,אבל

      לפחות ח''כ מגיע לו להיות, 10/04/09 03:43

      הרף התחתון נקבע ע''י יורם''התפרעתי בפאב'' מרציאנו.

    • אתה צודק הוא מתאים לממשלת הרוע....! (ל''ת)

      טרגדיה ישראלית, 10/04/09 08:45

  • 70.

    מנחם למה כתבת שלדודי הגיע לזכות?????????

    דנה,רמת גן, 09/04/09 20:27

    ממש לא הגיע לו.............. רק לך הגיע לזכות, מקווה שתקבל מיליון שקל על השתתפותך בתוכנית, בזכותך התוכנית הגיעה לרייטינג כזה גבוה.

    • גבוה? לא רק שלא גבוה אלא די נמוך

      מנפץ המיתוסים, 09/04/09 20:50

      אפילו הגמר הגיע כולו לרייטינג ממוצע של תוכנית רגילה של 31 לעומת הגמר של האח הגדול הרגיל שהגיע ל40.

      הפרק שקיבלת הכי הרבה רייטינג היה פרק הפתיחה שהגיע כמעט ל40 וזה היה שכל הדיירים נכנסו לפני שידעו מי זה מנחם בן, מאז זה רק הדרדר.

      עד כאן לניפוץ המיתוס שמנחם בן הביא רייטינג.

    • מזה למה??!! רק לדודי מליץ הגיע לזכות!!!!! (ל''ת)

      tint, 09/04/09 21:15

  • 69.

    אין כמו מנחם תותח על כתבה נהדרת שלו

    אורי, 09/04/09 20:25

    היה שווה כל שקל שהוצאתי בקנית מעריב ולא ידיעות בחג.

  • 68.

    החזיק על גבו תוכנית שלמה,מישהו חייב לתת לו תוכנית

    טלי, 09/04/09 20:23

    משלו יחד עם יוסי בובליל זה יהיה 100% רייטינג.

    • ליתר דיוק 99.99 אחוז

      אמיר, 09/04/09 20:42

      שפרה לא תראה :)

    • מסכימה איתך טלי (ל''ת)

      זיוה, 09/04/09 21:07

    • יוסי היה רוצח אותו. ואולי טוב שכך. (ל''ת)

      דון קורטיזון , 09/04/09 21:31

      • יוסי בובליל סיפר בתוכנית הבוקר שהוא מת על מנחם בן

        שלומי, 09/04/09 22:47

        והא היחיד שעושה שם את התוכנית, אז דווקא שילוב בין בובליל למנחם יכול להיות רעיון טוב.

        • אולי יעשו עם שניהם כתבה

          הנמר, 09/04/09 23:30

          זה נראה לי גם רעיון נחמד

        • יאללה, אני בעד!

          דון קורטיזון , 10/04/09 01:44

          חחחחח יוסי לא יודע מה מחכה לו אחרי שמנחם יאמר לו את כל מה שהוא חושב עליו. וזה בטח לא יהיה דבר טוב...

        • יוסי בובליל אמר שהוא התעצבן שלא עשו כלום מההתבטאויות של מנחם

          אני, 10/04/09 02:45

          כי הוא אמר שהוא בטוח שאם הוא היה אומר ומתנהג עשירית ממה שמנחם הזה היו עוצרים אותו ומוציאים אותו מהבית.

          מת על מנחם? לא נראה לי. בכל מקרה גם אם כן זה חד צדדי. מנחם שונא חוץ מחצי מהעולם גם את הבובלילים. והוא אמר זאת כמה פעמים.

          • לכן. יש לי הרגשה שמישהו ששולט על מה העם הזה יראה...

            דון קורטיזון , 10/04/09 06:13

            מתכנן תכנית בסגנון הטורף נגד הנוסע השמיני.
            בובליל VS מנחם בן.

    • טלי, אני בטוחה שיתנו לו תוכנית, ואם לא - אין להם שכל.הוא מייצר רייטינג (ל''ת)

      ולו מפני שהוא מופרע והגיוני ביחד, 10/04/09 00:32

  • 67.

    נפלא ובלבי פליאה עמוקה

    ענת ערד, 09/04/09 20:18

    קראתי, ושבתי וקראתי
    וקשה לי לומר שנהנתי, ולא חלילה בגלל סגנון הכתיבה (המעיד על כשרון) אלה בשל העובדה, שאני הוא אודי בסיפור וכל מילה הלמה בי שוב ושוב מחזירה אותי ל''ספטמבר השחור''.

  • 66.

    NRG ומעריב אנא תנו למנחם להיות האחראי על תחום

    למעריב, 09/04/09 20:18

    התרבות בעיתונכם.
    הכתבות שלו והטור שלו הם מה שמבדל את העיתון שלכם מהאחרים.
    הוא כותב בחסד עליון, ומעביר את דעותיו בצורה רהוטה, נשמח לקרוא ולשמוע ממנו עוד ועוד.

    • אני בכלל חושב

      יריב, 09/04/09 20:50

      שמעריב צריך לשנות את השם שלו למעריבן והאת ל-mb

      • אני ומנכ''ל מעריב חושבים אחרת

        :), 10/04/09 02:52

        וטוב שכך.

    • הלוואי שהוא היה עורך תרבות. כי לדעתי האיש פשוט יודע לעניין (ל''ת)

      לוחם לשעבר, 10/04/09 00:34

  • 65.

    מנחם אתה 10 עשית את התוכנית בלעדייך היה

    שרון, 09/04/09 20:16

    שעמום מחץ, תודה לך על כל הרגעים הענוגים שסיפקת לנו:):):)

  • 64.

    נפלא ובלבי פליאה עמוקה

    נורית באר שבע, 09/04/09 20:12

    אני רוצה להתייחס
    לספר ''אישה נשואה'' המחבר מצליח בשלושה קטעים קצרים לגרום לקורא לחוות את הדמויות, כמעט עד כדי הזדהות
    רגשית. אולי משום שהסופר לא טעה ליצור גיבורים הנבדלים מרובנו ואולי משום הרגישות לדקויות שבתחושות שלהם.

  • 63.

    מנחם אין כמוך - אוהבים אותך מאוד

    נצרת עלית, 09/04/09 20:11

    מהעיר נצרת עלית.

  • 62.

    מנחם אני אוהב אותך (ל''ת)

    אמיר פוייייי גודמן, 09/04/09 20:11

  • 61.

    מנחם יש הבדל בין לא לרצות לשכב עם גבר לבין מה שאתה אומר

    דן, 09/04/09 20:06

    שאתה הרבה פעמים מנסה להכניס לאנשים מילים לפה(כמו בכתבה שהכנסת לדודי ולגיא מילים לפה).

    בכל מקרה יש הבדל בין מה שאתה אומר ללא לרצות לשכב עם גבר ולא לאהוב את האקט המיני ושמחשבה על הקטע המיני תגעיל אותך(שאני עד עכשיו תוהה למה בכלל יש לך את המחשבה הזאת ולמה אתה כל כך אובססיבי לנושא), שזה לגיטמי כי הרי אם מישהו סטרייט היה אוהב את זה אז הוא לא היה סטרייט, אז אין צורך להגיד שגיא ודודי גם אמרו שהם לא היו שוכבים עם גבר כי זה מובן מאליו לכל הסטרייטים וזה לא הופך אותם להומופובים. מה שכן הופך להומופובים זה אמירות כמו שלך שבתמימותך אתה מתעלם מהם לפתע.

    הבעיה אצלך היא שאתה מנסה להוציא את עצמך שכל מה שאמרת בנושא זה לא לאוהב את האקט המיני,שזה אכן זכותך אבל לא ממש מעניין מישהו (X אוהב ממלפפונים וY עגבניות את מי זה מעניין?. לא אוהב? אל תאכל) ,אבל זה לא כל מה שאתה אומר. רק פיסקה לפני שאמרת שכל מה שיש לך עם הומואים זה שאתה לא אוהב את האקט המיני כתבת משפט שאומר ''התפשטות התופעה ההומוסקסואלית המסוכנת להפליא''.

    לסיכום מנחם יש הבדל בין לא לאוהב את האקט המיני שפה מתאים הביטוי על טעם ועל ריח אין מה להתווכח(בניגוד למה שאתה חושב שכולם צריכים להיות עם הטעם שלך), לבין להגיד שהומוסקסואליות היא מחלה, והיא תופעה מסוכנת שמתפשטת ומדביקה אחרים ויש למגר אותה (וכמובן שאתה שומר בראשך בכל פעם שאתה אומר ביטוי כזה כמה שמות של סופרים הומואים ומזכיר אותם כדי להזכיר כמה אתה לא שונא הומואים) וכל הדברים שאתה אמרת גם בבית וגם במשך השנים בעיתונים שעליהם בהחלט יש להשים טאבו, בדיוק כמו שיש להשים טאבו על ביטויים אנטישמים וגזעניים למינהם. אז די להתחסדות ולתמימות.

    סך הכל חוץ מהדעה המגוכחת והמתחסדת שלך על הנושא הזה שאר הדעות שלך הזויות עוד יותר: גם בנושא על איידס שאם לצטט אותך אתה בור מוחלט בו, גם בנושא האבולוציה(שדודי מליץ הפך אותך לאדום כמה פעמים בבית שהוא הציג טיעונים נכונים שאתה פשוט השתתקת ולא ידעת מה לעשות עם עצמך) סרטן רפואה נשים וכו', אבל זה כבר בפעם הבאה שספק אם היא תיהיה, מכיוון שעוד חודש וחצי לא זוכרים אותך.

    אה ו... אתה לא תשנה את העולם, ואתה לא המשיח אז תעצור את החמורים, אתה פרובוקטור שהסתנוור מהבמה שהוא קיבל והדבר היחיד שהוא שינה בעולם זה לחשוף אנשים לתופעת האספרגרים וקצת שעשוע מלראות סלבס רבים, זה הכל וזאת הסיבה היחידה שהגעת עד הסוף.

    חג שמח! :)

    • העיקר שהוא שסלד כל כך מהתופעה. בסוף רצה בה כל כך...

      דון קורטיזון , 09/04/09 21:29

      מה שמוכיח שהוא יותר צבוע מכולם.

  • 60.

    כל הכבוד שלא השמצת את הפרחולה פנינה

    מנחמה, 09/04/09 19:57

    שהתעלתה על עצמה ואמרה לכולם שהיא לא פנויה. כאילו שמישהו מתעניין במוטציה עתירת הבוטוקס והסיליקון המחרידה הזו

  • 59.

    לא הדעות שלו הן הבעיה...

    דון קורטיזון , 09/04/09 19:50

    יש כמותו ואף גרועים ממנו מסביבינו ללא הרף.
    אלא מה? אנו לא נותנים להם דרור.
    ולא כל מחשבה דבילית, כזו או אחרת, ראויה למגע מיתרי גרון.
    אבל כאן נובעת האטימות של החייזר הזה.
    פשוט, הוא כנראה החליט החלטה לכל חייו. שהוא יאמר תמיד את כל אשר על ליבו, בכל רגע נתון. ולא משנה מה היא. טיפשית, מגוכחת ומעוררת סערה ומחלוקת. הוא יאמר אותה. וזאת היא מבחינתו; "האמת".
    טוב. אם כך, זאת האמת שלו. וזכותו לומר אותה והוא גם עומד על זכות זו בתוקף.
    אבל להתנהגות שכזאת בחברה המודרנית של היום, אין זה מקובל חברתית. ובצדק.
    כי זה חושף את כל דעותיך, הנאורות והחשוכות כאחד. העולבות ללא רחם והמרוממות את הנפש.
    מנחם בן לא אידיוט מבחינות רבות ועל כן יש לו מעריצים רבים שמעריכים את כנותו יוצאת הדופן.
    אני יכול להבין אותם. אבל מה, אני חושב שהם ישנו את דעתם מיד ברגע שהם יסבלו מלשונו המשולחת וחסרת הרסן.
    בורותו של מנחם נובעת מפיגור חברתי עמוק.
    הוא אדם אטום וחסר מודעות לסביבתו. הוא אינו לוקח דברים קשה. מכיוון שהוא נמצא ברמת אטימות רגשית כל כך קשה, שאפילו אינו סובל מאגואיזם.
    מכל מה שקשור לטבע אנושי רגשי הוא סוג של רובוט. אני מכיר חיות בעלות רמת אינטיליגנציה רגשית גבוהה יותר משלו.
    לו היה מודע לכך שהוא פוגע באחרים וזה לא היה מפריע לו, אזי חצי מהבעיה היתה נפתרת מכיוון שהיה מודע לה ומרע במתכוון. אבל אין בו רוע.
    ואין ספק שמדובר בבעיה נפשית שדורשת טיפול. זה לא מצחיק כלל.

    • ל-דון קורטיזון

      ליאורה, 09/04/09 19:57

      קבל את השונה, ומנחם הוא שונה ומאוד שונה.
      לפעמים שווה לשמוע דעות שונות ומשונות בשביל להבין בני אדם ואיפה אנחנו עומדים.
      אנחנו כל הזמן מתלוננין לגבי כל הלקקנות של רוב הכתבים, אנשים המדיה, פולטיקאים והנה בא אדם ואומר מה יש לו בלב, גם עם רוב הדעות שלו שנויות במחלוקת.
      בעניין הפדיעה באנשים, אני דווקא חושבת שהוא מודע להן, הבעיה שלי איתו, שגם שהוא יודע שהוא פגע במישהו אין לו את החמלה בלבקש סליחה, גם הוא חושב שהפגיעה שנעשתה על ידו היתה במקומה.
      כנארה שזה משהו מעברו, אבל יכול להיות שהוא לא מבקש סליחה ( בעצם קרו מקרים נדירים של בקשת סליחה מצידו), מכיוון שהוא רואה בבקשת הסליחה בלא במתכוון סוג של צביעות.
      בגלל חלק מהדברים הללו אני חושבת שמנחם הוא דמות מעניינת ביותר, שאולי צריכים להבין אותה ואת סיבות התנהגותו ומחשובותיו.

      • דמות מעניינת? אם הייתי איש מקצוע, אולי.

        דון קורטיזון , 09/04/09 21:18

        אני לא מתיימר לפענח את הבעיות המנטליות של האדם הזה. ואני לא טוען שאין לו את הזכות להשמיע את דעותיו.
        אני רק טוען שהשמעת הדעות שלו בכל תחום ובכל נושא ולא משנה לו איזה קורבנות הוא גובה במוצא פיו. לא עושה טוב ולא נעימה ועושה לי רע על הנשמה. ולא, איני חייב לקבלן בהבנה.
        שוב. כן, אני מבין שיש למנחם דעות שונות משלי. לכולנו יש.
        אבל אני טוען שהכל לגיטימי בחיים, כל עוד אתה לא פוגע באחרים. ומנחם פוגע ועוד איך!
        יש לו דעות מעוררות מחלוקת? שיבושם לו. אבל שלא ינצל את הבמה שניתנה לו, על מנת להפיץ את גיבובי השטות שלו הפוגעות בציבורים שלמים ללא הרף (שניחא, לא היו מועילות ולא מזיקות).
        זה צורם וזה מגעיל אותי ברמות שגורמות לי לסלידה עמוקה ממנו.
        אני תוהה אם היית מעריכה אותו באותה המידה לו שהית במחיצתו וסבלת מנחת לשונו.
        שאלה לי אלייך.
        היית מפגינה את אותה הסבלנות כלפיי במידה והייתי יושב לידך בתור לקופה בבנק. ואז הייתי מפריח נפיחה רועשת ומצחינה צחנת מוות?
        ולאחר מבטך הנגעל והמשתאה, הייתי טוען בפנייך שאיני מאמין בשמירת הדברים הרעים בבטן ושאין זה בריא לעצור גזים. זאת האמת שלי ואין זה מעניין אותי מי סובל מכך.
        לא היית מקבלת התנהגות זו בהבנה, אמת?
        אני טוען שאנו מקבלים התנהגות זאת של מנחם בן בסבלנות אוהדת, מכיוון שאין אנו סובלים ממנה באופן אישי.
        ולכן, מעשיו חמורים אף יותר.
        לו עשה זאת בחייו האישיים והפרטיים, ללא כל שופר לשפיכת התרעלה שלו. אז היתה זאת בעיה שלו.
        אבל ברגע בו הוא מנצל את הבמה ביודעין. אז הוא פוגע בציבורים שלמים ובי אישית גם כחולה סרטן לשעבר.
        פשוט בושה וחרפה שנותנים לאדם כזה במה. ובושה עוד יותר גדולה לאלה המספקים לו את השופר לשם השעשוע, הפרובוקציה והרייטינג.
        ליאורה. כמו שכתבתי כבר, מנחם לא מחדש כלום. כמה מביננו מכירים, או באופן אישי חושבים שמגזר מסויים, או עדה, נחותים מאחרים? -מלא.
        אנשים כמותו את יכולה למצוא בשפע בתחנה המרכזית ובמוסדות למאותגרי שפיות. וגם במקומות יותר קרובים ממה שאת יכולה לתאר. (גם ביניהם אגב, יש כאלה שאת יכולה להגיע בעזרתם לתובנות מדהימות. זה עדיין לא אומר שאנחנו צריכים לתת להם תוכנית בפריים טיים לשם השעשוע).
        מתן הבמה לאנשים כדוגמת מנחם בן, לא מעידים עלינו אך ורק כאנשים הפתוחים לקבל דעות של אחרים. אלא גם כאנשים המעריצים והמעודדים פגיעה באחרים למטרת הנאה ללא שום עכבה מוסרית.
        זה אומר עלינו המון וזה לא לזכותנו.

  • 58.

    שאלה למנחם

    ליאור, 09/04/09 19:50

    למה לא השארת את ספר התנ''ך בבית ''האח הגדול'', כפי שאמרת ובסוף לא השארת אותו?

    • הוא אכן השאיר

      דקלה, 09/04/09 21:09

      הוא נכנס עם 2 ספרים.
      את שלו הוא לקח חזרה את השני הביא לאח הגדול.

  • 57.

    נפלא, זה נפלא בעיניי (ל''ת)

    מנחם, 09/04/09 19:29

  • 56.

    ההתפרסמות עלה לו לראש. עוד בועה שתתפוצץ מהר. (ל''ת)

    :-), 09/04/09 19:28

  • 55.

    המבט החרמני שאתה שולח כמעת בכל אחת הוא הטרדה מינית

    צופה, 09/04/09 19:26

    אתה איש דוחה שכל תפקידו היה לעורר ויכוחים אינפנטילים בוילה, סך הכל היית ליצן החצר וכל המודחים הראשונים קלטו את זה רק מהבית ולכן שינו את יחסם אליך

    • ובכל אחד גם.

      צופה, 09/04/09 21:01

      לגעת לדודי בשריר,
      להתלהב מיופיו של אמיר.
      להשתעשע בבדיקות לפני התוכנית.

  • 54.

    מנחם אתה מהמם! סימסתי לך בטירוף

    טלטל, 09/04/09 19:21

    אתה ישר ואמיתי. נכון שלפעמים קצת מרושע, אבל האמת לא נעימה

  • 53.

    מנחם תודה על השפיות בבית המשוגעים של האח הגדול (ל''ת)

    שאבי, 09/04/09 19:21

    • אפשר להגיד המון על מנחם

      דאבי, 09/04/09 20:51

      אבל שפיות לא.

  • 52.

    נתן בראש לכל הצבועים (ל''ת)

    אני, 09/04/09 19:06

    • כן ואני בטוח שאתה איש היושר והאמת (ל''ת)

      אם כך הוא היה צריך לתת גם בך, 10/04/09 02:57

  • 51.

    מוהן אמר לי שאנחנו חייבים להיות מפורסמים

    אמיר,מרכז., 09/04/09 18:55

    בחרתי להיות סוכן ממשלתי במוסד לתפקידים מיוחדים במחלקה המזרחית,לכן,אסור לצלם ואוו להפיץ ואוו לשדר תמונות שלי - המילים זה מספיק גם ככה - אל תשחקו איתי לוטו טוטו צ''אנס חיים ומוות כי תקבלו או את מלאכי החיים או המוות,השרת או החבלה - ר א ו ה ז ה ר ת י

  • 50.

    כתבה נ-ה-ד-ר-ת! וכל כך צודק. היזהרו מעודף תרופות

    גיל, 09/04/09 18:54

    ומתרופות בכלל. זה פשוט הורג. חבל :-(

  • 49.

    ''ולי נער. ישרתני כחפצי''

    ר' יהודה אלחריזי, 09/04/09 18:54

    ''ולי נער, ישרתני כחפצי
    ארסנו בכל עת רעננה,
    ועלי חוב להשלים לו צרכיו
    ולתת לו שאר, וכסות ואונה''.

  • 48.

    חולה נפש שכמותך מקומך באברבנל ככה לא מתקנים את העולם בלריב (ל''ת)

    דולפין סגול , 09/04/09 18:51

    • אז תמליץ לו על מקום

      הנמר, 09/04/09 18:54

      אתה מטח מכיר אחד או שניים..

    • פנינה? זאת את? (ל''ת)

      :-), 09/04/09 19:28

    • יש לידך מיטה פנויה אתה אומר? (ל''ת)

      בר, 09/04/09 21:10

  • 47.

    אפשט בגדיו - ויפשיטני, אינק שפתיו - וייניקני.

    רבי משה בן עזרא, 09/04/09 18:49

    ה''סליחות'' שכתב נאמרות עד היום. כתב שיר אהבה נועז לאהובו הגבר, המכונה בשמות החיבה צבי או עופר:


    תאות לבבי ומחמד עיני

    עופר לצדי וכוס בימיני


    רבו מריבי ולא אשמעם

    בוא הצבי, ואני אכניעם

    וזמן יכלם ומות ירעם

    בוא, הצבי, קום והבריאני

    מצוף שפתך והשביעני


    למה יניאון לבבי, למה

    אם בעבור חטא ובגלל אשמה

    אשגה ביפיך אד-ני שמה

    אל יט לבבך בניב מענני

    איש מעקשים, ובוא נסני


    נפתה, וקמנו אלי בית אמו

    ויט לעול סבלי את שכמו

    לילה ויומם אני רק עמו

    אפשט בגדיו ויפשיטני

    אינק שפתיו וייניקני


    כאשר לבבי בעיניו נפקד

    גם עול פשעי בידו נשקד

    דרש תנואות ואפו פקד

    צעק באף, רב לך, עזבני

    אל תהדפני ואל תתעני


    אל תנף בי, צבי, עד כלה

    הפלא רצונך, ידידי, הפלא

    ונשק ידידך וחפצו מלא

    אם יש בנפשך חיות, חיני

    או חפצך להרג, הרגני

    • שיר מדהים (ל''ת)

      רועי, 09/04/09 20:41

  • 46.

    מוהן אמר לי שאנחנו חייבים להיות מפורסמים

    אמיר,מרכז., 09/04/09 18:49

    בחרתי להיות סוכן ממשלתי במוסד לתפקידים מיוחדים במחלקה המזרחית,לכן,אסור לצלם ואוו להפיץ ואוו לשדר תמונות שלי - המילים זה מספיק גם ככה - אל תשחקו איתי לוטו טוטו צ''אנס חיים ומוות כי תקבלו או את מלאכי החיים או המוות,השרת או החבלה - ר א ו ה ז ה ר ת י

  • 45.

    מוהן אמר לי שאנחנו חייבים להיות מפורסמים

    אמיר,מרכז., 09/04/09 18:47

    בחרתי להיות סוכן ממשלתי במוסד לתפקידים מיוחדים במחלקה המזרחית,לכן,אסור לצלם ואוו להפיץ ואוו לשדר תמונות שלי - המילים זה מספיק גם ככה.

  • 44.

    עלייתו ונפילתו של מנחם בן

    דאדא, 09/04/09 18:47

    תמיד חשבתי שמה שמפריד בין מנחם בן לאחרים הוא חוסר הצורך שלו להיות נאהב. אבל עם כל הדחה שעבר בשלום, עוד ליטר של שתן הצטבר לו מעל קו הגרון. ומנחם החל להתמכר לאהבה. או למה שפירש כאהבה.

    עכשיו הוא בטוח שאמיר, מאיהף עדי ואפילו כוכי הבלתי נסבלת אוהבים אותו. והוא? נמס בחזרה. והופך בדרך להיות משעמם כמוהם.

    הטור הזה מנחם, הוא הטור הכי אווילי וחסר שיניים שכתבת מעודך.

    ממש מאכזב.

    • טעית בגדול. יש לו צורך חולני באהבה והכל נובע מזה

      טרגי, 10/04/09 08:48

      הוא כמו ילד שהורס להוריו את החיים כדי לקבל תשומת לב מהם. הוא נואש בצורך שלו לאהבה. וברור שבילדותו לא קיבל אהבה.

  • 43.

    רצת הכתיבה מאכזבת,מבולבלת משהו,לא מפוקסת,כמו תלאים מחוברים (ל''ת)

    כתיבה בינונית, 09/04/09 18:46

  • 42.

    מוהן אמר לי שאנחנו חייבים להיות מפורסמים

    אמיר,מרכז., 09/04/09 18:34

    בחרתי להיות סוכן ממשלתי במוסד לתפקידים מיוחדים במחלקה המזרחית,לכן,אסור לצלם ואוו להפיץ ואוו לשדר תמונות שלי - המילים זה מספיק גם ככה.

  • 41.

    משעמם.

    גגה, 09/04/09 18:30

    לא שווה קריאה.

    • מסכים

      דאדא, 09/04/09 18:47

      תמיד חשבתי שמה שמפריד בין מנחם בן לאחרים הוא חוסר הצורך שלו להיות נאהב. אבל עם כל הדחה שעבר בשלום, עוד ליטר של שתן הצטבר לו מעל קו הגרון. ומנחם החל להתמכר לאהבה. או למה שפירש כאהבה.

      עכשיו הוא בטוח שאמיר, מאיהף עדי ואפילו כוכי הבלתי נסבלת אוהבים אותו. והוא? נמס בחזרה. והופך בדרך להיות משעמם כמוהם.

      הטור הזה מנחם, הוא הטור הכי אווילי וחסר שיניים שכתבת מעודך.

      ממש מאכזב.

    • אז אל תקרא.. (ל''ת)

      ירון, 09/04/09 18:52

    • הגדרה מדויקת (ל''ת)

      אכן משעמם, 09/04/09 19:10

    • משעמם מאד מאד (ל''ת)

      שולמית, 09/04/09 20:16

    • האם אני מזהה קנאה בין השורות?

      רונה, 09/04/09 21:12

      כתבה מצויינת.
      לא השמיץ אף אחד לעומת שאר הכתבות הרדודות של פליטי האח VIP.
      אני דווקא ציפיתי לעוד

  • 40.

    האמת על מנחם בן

    משה, 09/04/09 18:29

    הוא לא מחזיק ביד ספר תנך אלה את הברית החדשה
    הוא מכת המשחיים המאמינים בשוע
    הוא נגד חיסונים לילדים ועוד כול מיני דברים

  • 39.

    בקיצור ולעניין מנחם הוא חלאת אדם !!!!!!!!!! (ל''ת)

    nmk, 09/04/09 18:26

  • 38.

    הדבר הכי נורא אותו יש ללמוד ולהפנים מהכתבה של מנחם

    איתן, 09/04/09 18:15

    זה הנסיון המזויעה של חבורת הזבל להלן המדיחות בע'מ לייחס למנחם בן הטרדות מיניות כדי להדיחו מהמשחק ורק המצאותן של המצלמות והמיקרופונים אשר הנציחו את העימותים בזמן אמיתי הוכיחו את חפותו ונקיון כפיו, עכשיו שערו בנפשכם את הקלות הבלתי נסבלת שבה אפשר להפיל על אדם ככה סתם תיק של הטרדה מינית בגלל גחמות ורעות רוח ומימוש רצון נקמני,זה יכול להיות במקום עבודה ביחסים תמימים של בינו לבינה ובסכסוך שכנים בבניין ולך אח'כ תוכיח שאין לך אחות ולפני שתגיד מנחם ביג מן
    יעוטו עליך ארגוני נשים וכיו'ב ''שליחי אמת וצדק'' כי בעידן המתקדם הסטריוטיפ של הבן...שהוא תמיד אשם, רק לחשוב שבין ראשי המאשימות באח הגדול התייצבה ידוענית צדקנית היודעת מנסיונה דבר או שניים בהטרדות של ממש ולא מצג שווא.

  • 37.

    איך דווקא לאדם כזה קוראים מנחם בן?

    איך?, 09/04/09 18:09

    הוא אוהב לנחם בנים אולי?

  • 36.

    למה ?

    ורד, 09/04/09 18:03

    קניתי את העיתון אם למחרת מפרסמים בחינם את כל הכתבה?!

  • 35.

    לדעתי השהות בבית האח הקטן קלקלה לך מנחם

    נביאת הזעם, 09/04/09 17:53

    עכשיו כל הכתבה שלך היא קסום, נפלא ונהדרת... איפה הכתבות של מנחם בן הישן?

  • 34.

    הבן אדם הוא הומוסקסואל מודחק (ל''ת)

    ''אמיר הוא גבר מאוד יפה''?, 09/04/09 17:51

    • אני לא באמת שלא

      אמיר,מרכז., 09/04/09 18:31

      זה איזה עניין עם נוירונים המגששים באפילה של הומואים ולסביות שנמצאים בחברתי.אני מאה אחוז ישר - סטרייט בשפה שלכם.

      • אני דווקא כן, באמת שכן

        מנחם, כרמיאל, 09/04/09 20:40

        כמה ליקרים, ליטופי פיטמות(ולא עדי, אני לא ביסקסואל. הומוסקסואל!) ונגיעה בשרירים של גברים( למרות שדודי לא נתן לי) מוציאים ממני את הפייגלה שבי. אני מאה אחוז אדם- הומו בשפה שלכם.

  • 33.

    עזבתי את בעלי לפני שנתיים

    טל ב''ב, 09/04/09 17:38

    הגיע לו. אבל השבוע בפעם הראשונה בכיתי בגללו. קראתי את ספרו של צביקה עמית אישה נשואה והתחלי לבכות תוך כדי קריאה. עמית מתאר את היסורים של גבר שנבגד ונזנח על ידי אשתו. אמנם לא בגדתי אבל אני זו שעזבתי והוא ממש כמו הגבר בספר התחנן שנשאר, והתמונות של אז והתחינות שלו צפות ועולות ואני שואלת את עצמי כשהתרחקתי יום אחרי יום, חצי שנה לפני הפרידה, והוא היה בוהה שעות מול הטלויזיה, האם גם עליו עברו הייסורים האלו? גם הוא תמיד היה בצל הקריירה שלי, גם הוא הרגיש לוזר? נגע בי עמוק הספר הזה. ערכו מבחינתי בכך שהוא מבחינתי, מכניס את הקוראת בו לתוך עולמם הרגשי של הגברים. פתאום את מגלה מה נמצא מתחת למעטפת שהגברים עוטפים הם את עצמם. אותי זה ריתק, כי הרי מעטים הספרים אם קיימים בכלל שמכניסים את הקורא לתוך הרגשות הכמוסים של הגבר. גברים, מצד שני, ודאי ימצאו עצמם שם. זה ספר סוחף בכל קנה מידה. נקרא בנשימה אחת

  • 32.

    נמסטה גברת ציפי ליבני

    אמיר,מרכז., 09/04/09 17:34

    לחזור לתוכנית המקורית של מנחם בן יחד עם אהוד ברק מרצ והבית היהודי.ליברמן גייס את בני ברוך להיות זרועות של המוסד ללא שום צורך ומבלי להתייעץ עם תומר פרסיקו גליה עזרן ויונתן לוי שרי החוץ האישיים שלי.

    • מה הקשר???? (ל''ת)

      הנמר, 09/04/09 17:40

  • 31.

    זה כתבה זה? מקסימום book report בביה''ס עממי... (ל''ת)

    אורח, 09/04/09 17:33

    • זה לא יפה שאת כותבת מילים באנגלית. אני לא מבין. לא ראית? (ל''ת)

      מנחם., 09/04/09 22:14

  • 30.

    מנחם,תאמץ אותי!!! חולה עליך! (ל''ת)

    ערן, 09/04/09 17:30

    • אז תתחיל להתרגל לאכול תפוזים:) (ל''ת)

      ליאת, 09/04/09 17:40

    • דפוק

      מאמי, 09/04/09 22:14

      דפוק אני לא סובל תאת מנחמם

  • 29.

    מגלומן דפוק בראש . (ל''ת)

    cinege, 09/04/09 17:30

  • 28.

    משורר כושל מסיים בתוכנית ריאלטי (ל''ת)

    פשוט פתאטי, 09/04/09 17:28

  • 27.

    למה לא מפרסמים את כל התגובות

    דני, 09/04/09 17:24

    איזה מין אתר זה?!

    • צודק!!!! (ל''ת)

      הנמר, 09/04/09 17:48

    • לגמרי!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      צודק מאוד, 09/04/09 21:13

  • 26.

    מזעזע ומעורר בחילה, ובכלל לא נפלא.

    מיטרידטה, 09/04/09 17:19

    פשיסט מטורף השונא ושולל כל מה ששונה ממנו ולא מייצג את ה''ערכים'' הפרימיטיביים שלו.
    הוא מתהדר בנוצות של אינטליגנט, אבל כל המלים היפות והגבוהות לא מסתירות את העובדה שמדובר באדם גס ואלים הרחוק מלהיות שפוי.

  • 25.

    פסיכופט עם רשיון (ל''ת)

    ירון, 09/04/09 17:17

    • פסיכופת! מי נתן לך רישיון?! (ל''ת)

      דון קורטיזון , 10/04/09 06:14

  • 24.

    הדוגמנית עדי נוימן,בחוכמתה ביופיה ובהתנהגותה הביאה כבוד לצברים.

    עדינה., 09/04/09 17:15

    דוגמנית שאינה מייחסת חשיבות רבה מדי ל''איך אני נראית''(מיה), חשוב לה יותר מה יש לי לומר. אינה מתחנפת לקהל(פנינה), ומשחקת רק את עצמה.

    • עלבון לקולבים. (ל''ת)

      דון קורטיזון , 10/04/09 06:15

  • 23.

    נפלא ובלבי פליאה עמוקה

    טלי רמת גן, 09/04/09 17:06

    אני רוצה להתייחס
    לספר ''אישה נשואה'' המחבר מצליח בשלושה קטעים קצרים לגרום לקורא לחוות את הדמויות, כמעט עד כדי הזדהות
    רגשית. אולי משום שהסופר לא טעה ליצור גיבורים הנבדלים מרובנו ואולי משום הרגישות לדקויות שבתחושות שלהם.

  • 22.

    נוחם בן היקר, אין איידס, אין סכיזופרניה, מה יהיה?

    ד, 09/04/09 17:00

    הבן שלך מועד להתפרצויות של מחלה נוראה ואתה לא נותן לו תרופות. עצוב.

    • אני יכול להבין למה יש למנחם מעריצים. מדובר בסוג של איש הגשם רק בלי החן (ל''ת)

      דון קורטיזון , 09/04/09 19:28

  • 21.

    אבל למה טיפש?

    אחד, 09/04/09 16:57

    מדהים כמה אפשר לדבר בשם ''האמת'' ולהיות כל כך מגוחכים.
    לא מפריעה לי גסות הרוח שלך. נימוסים מאז ומתמיד נחשבים בישראל לדבר מיותר, ואתה, שכמובן מאוד ישראלי, חושב שנימוס וצביעות זהים. שיהיה.
    לעצמי, מוזר לי שאיש רוח לא ניצל את ההזדמנות לדבר עם יושבי הבית גם על דוסטויבסקי או שילר, אבל יש לי הרגשה שידיעתו בתחום אפסית. עובדה, מה שרצה להגיד, אמר. בינינו? מה מעניין כבר אמר על התנ''ך? כלום. ועל אבידן אהובו? כלום. אז יפה שהוא יודע כמה שירים על-פה, אך לזה לקרוא עומק מחשבתי?
    אבל העיקר הוא הרדידות המחשבתית בכל הנוגע לכל התחומים האחרים. ידיעותיו ברפואה, בפיזיקה, באבולוציה, בהיסטוריה של התרבות, הן אפסיות. זכותו של כל אדם להחזיק פרוטה במוחו, אך לקרקש בה ללא הרף?? מביך...
    כן, מנחם. זכותך להיגעל. אף אחד לא גרס שאין זכותו של אדם להיגעל. אבל אם לא שמת לב, אתה לא מסתפק בכך. אתה קורא לזה מחלה. וקורא לזה סכנה. זה כבר מסוכן.
    להזכירך. אומה אחרת, אי אז, נגעלה מאוד מיהודים. פשוט נגעלו. אמרו עליהם שהם עכברושים, מעבירים מחלות. זכותם להיגעל, לא?
    זה יצר טבעי. שורשי. ראשוני. בריא. אמין. אמיתי. מקסים.
    ועכשיו, מה דעתך, שבאח הגדול וי.איי.פי, הבא בגרמניה, ישב לו סבא מקריח חביב כמוך, אפילו יחזיק בתנ''ך, ורק ילהג, שהוא אוהב יהודים, היהדות היא שמגעילה אותו. ושיש יהודים חביבים ומקסימים, באמת, אפילו כאן בוילה. ואם מותר לו להיגעל מעכברושים, למה לא מיהודים? ואפילו שני נוצרים בבית, מודים בשיחת ערב נינוחה, שגם הם נגעלים מיהודים. אז מה רוצים ממנו?
    מקסים, נכון?

    אבל זו בדיוק הבעיה שלך. שאתה חושב שמה ש''אמיתי'' ו''טבעי'' ו''ברור'' לך, הוא לא מותנה תרבות. גועל הוא לא דבר מולד, מנחם (טמטום, אבוי, כן). גועל נרכש סביבתית, תרבותית, חברתית. היו תקופות בהן הומוסקסואליות לא היה בה שום גועל. היא אפילו לא הוגדרה כקטגוריה בפני עצמה (ע''ע יוון ורומא). אז מה בדיוק מוכיח הגועל שלך? כלום.
    והיו גם תקופות, בהם המשוררים האהובים עליך, שוררו אהבה הומוארוטית עזה. האם אתה באמת בקי בשירת ספרד (בשיחה עם שימי נראה שאתה רק יוצא ידי חובה) ומכיר את כל הענף הזה של שירתם?? שירה עברית מורכבת, יפהפיה, עמוקה, ומה לעשות, קצת...מגעילה...

    ועוד לא אמרנו כלום על אבולוציה...

    • כל מילה נכונה

      אני, 09/04/09 21:45

      הבעיה שאין עם מי לדבר. הבנאדם אטום כמו קיר. איך אפשר לדבר ולנהל דיון עם אדם שחושב שהוא הכי חכם בעולם וסובל ממגלומניה?
      אי אפשר לנהל דיאלוג עם אנשים כאלה. רק מונולוג. הוא לא באמת יקשיב למה שאומרים לו, הוא רק ירצה לאנשים ורק ישמיע את עצמו ולא ישמע אחרים.

      • תודה. ולכן האחריות היא על קשת.

        אחד, 09/04/09 23:44

        בשם בידור הציבור ללבות הסתה וגזענויות שונות, גם אם זה לא פלילי, זה לא מוסרי.
        וגם הם קבעו את הכללים, שלפיהם אף אחד לא מסוגל בכלל להתדיין איתו - גם בגלל אופיו, גם בגלל רדידותם של המתמודדים מולו.
        הרי ברור שכל רופא, כל סופר של אמת, כל ביולוג, כל פיזיקאי, כל חוקר תרבות, היו עונים לו כהוגן.
        ועם כל בורותם של ה''סלבס'' לפחות היתה להם הצניעות להבין שהם לא מבינים בתחומים שבהם הוא מדבר. הוא, ביהירות הילדותית שלו, נעדר כל צניעות, ופשוט לא מבין - סייג לחוכמה, שתיקה.
        אבל מנחם דוגל כאמור בפסוק אחר (וסליחה מנחם, שפה זרה):
        איסתרא בלגינא, קיש קיש קריא.

  • 20.

    יש לך בעיות כספיות?

    שי, 09/04/09 16:50

    פנה להפקה של האח הגדול הם חייבים לך המון, מר מנחם בן.
    הרי אם לא היית בבית התכנית היתה נהפכת לכישלון כמו הישרדות עונה 2.

  • 19.

    הפעם הראשונה שראיתי תכנית ריאליטי היתה

    ליאת, 09/04/09 16:46

    האח הגדול VIP וזאת בזכותך מנחם בן!!!
    אתה איש מעניין ודיי מצחיק, גם אם יש לך דעות מאוד משונות.
    עד לפני התכנית לא הייתי קוראת את מאמריך, עכשיו אני רק מחכה לקרוא אותם.

  • 18.

    ציטוט: דמיינו איך הבית היה נראה בלי מנחם

    דני, 09/04/09 16:42

    אם אכן המזימה של פיי היתה עולה יפה ובן היה המודח הראשון ובווילה מצחיקולה היתה שוררת אידיליה, כן כן ממש ממש כפי שציפו מרבית המשתתפים, אז כך היתה נראית המסיבמבה :
    עדי היתה מעודדת תצוגות אופנה בוקר צהריים וערב בכ'ז מדובר בבחורה מחוננת.
    דניאלה היתה פותחת מניקור ופדיקור ואחותה ממשיכה בדרכה המנוכרת.
    לקורין היו מאפשרים להשמיע חופשי את ואוו מדהים מדהים ואצל כוכי במטבח הכל היה דופק בצ'יק צ'ק כיאה לרסרית מדופלמת, טורנה ולילי
    היו מאמצות מצלמה ונותנות קטעים ממוחזרים
    עם הפסקות להיפוכנדריה.
    למאיה מיקרופונים חופשיים בכל התדרים פרט לשנת היופי בין שתיים לארבע לבקשת הדיירים.
    מילשטיין בפינת העישון בין שאיפה לנשיפה מפטיר את המנטרה מטריף מטריף ומקנח בקללה רוסית, גיאצ'לה מקפץ משולשת ומשחק עם מי שמוכן תופסת..שימי בין מציצה לפיהוק משמיע ארייה ודודינקה מאמה מיה שומר מרחק ממאיה ואחרון חביב הכי מתוק והכי מגניב אמירוש נסיך הכתר ירום הודו משגיח על הנייטיבס שלא יחרגו חלילה מהקונצנזוס ומי אשר יזקוף קומה יקופד ראשו באיבחה וככה יחלפו הימים והלילות בכייף סבבה והכי רגוע בעולם ולסיום יפרש השטיח האדום וגוטמן יוכתר כצפוי לכוכב עליון.
    אך מה לעשות שאין ארוחות חינם ובהפקה ידעו זאת טוב מכולם ושמרו מכל משמר על מנחם בן שימשיך לקלקל את החגיגה ולא ישמוט מידיו את שרביט הניצוח על המקהלה רק כדי שתהיה תמורה לאגרה והקווים יופצצו מימבה של מיסרונים כי רק ככה שוברים את הכלים ומשחקים... ומי שמתעקש לבלות להשתזף ולנוח יזמין מקום פנוי בבית ההבראה של מעלה החמישה הנמצא אלפיים חמש מאות פרסה מזרחה
    חג חרות שמח.

    • דני, תעשה לי ילד! (ל''ת)

      קרן, 09/04/09 18:47

      • סבבה

        דני, 09/04/09 20:17

        ונקרא לו מנחם? :)

        • אחי ראית 24/7 נכון? או שאתה מנחם...? (ל''ת)

          מנחשת, 09/04/09 21:30

          • אז לא ניכשת טוב

            דני, 09/04/09 23:28

            תנסי בעוד שבוע שוב

            • אחלה. רק למד לכתוב עד שבוע הבא ללא שגיאות כתיב (ל''ת)

              מנחשת, 10/04/09 02:03

    • חמודי, טעות בידך.

      דון קורטיזון , 10/04/09 06:21

      בבית היתה מלחמת אגו מטורפת.
      מה עשה מנחם בן?
      איחד את כולם נגדו. ומי שלא היה נגדו, אחר כך גם לא היה בעדו.
      אם היה יוצא, הייתם רואים באמת את הטינופת צפה מעל פני המים...
      אמיר נגד דודי...
      פנינה נגד מאיה...
      היה יכול להיות עניין אמיתי. במקום שכולם יתרכזו במנחם.
      ודבר נוסף ששמתי לב.
      האנשים שהכי מרוויחים מהתוכנית חוץ מהרווח הכספי, הם אלו היוצאים ראשונים.
      לא מספיקים להסתכסך ולא לסבול.
      לעומת זאת, אנשים כמו איתי וקורין אלאל, לא מרוויחים מי יודע מה. רק כאבי ראש.

  • 17.

    כתבה מעניינת הבעיה שנראה לי..

    שרון, 09/04/09 16:39

    שכל מי שרצה לקרוא אותה קנה אתמול עיתון..

  • 16.

    מנחם-הלוואי והיו עוד כמוך!!!

    tal_w , 09/04/09 16:38

    אתה מביא אמיתות נכונות שמזמן נשכחו מאוזני ועיני הציבור או שהפוליטיקלי קורקט אוסרת להגיד.יש לך אומץ מעורר הערכה והשראה.השגת לך מעריץ!

    • הטיפשות מדבקת. (ל''ת)

      אחד, 09/04/09 17:25

      • אולי. אבל הקנאה הורגת. טיקבקת כאן שוב ושוב בשמות בדויים

        שתיים, 09/04/09 17:42

        אתה שונא את מנחם. הבנו. סע הלאה וחפש לעצמך חיים

        • אתה מגונן על מנחם בן בחירוף נפש... והוא חסר חיים??? קטעים איתך.

          דון קורטיזון , 09/04/09 19:26

          אם אתה לא קרוב משפחתו, או מונע מאינטרס זה או אחר. אני חושב שהצטרפת למועדון חסרי החיים כיו"ר שלו.

          • אני לא קרובה של מנחם,הלוואי והייתי

            איילת, 09/04/09 21:15

            ואטקבק כמה שבא לי

            • טקבקי חופשי. מישהו אסר עלייך? אבל למה את אוסרת על אחרים? (ל''ת)

              דון קורטיזון , 10/04/09 01:49

            • אגב, הלוואי והיית קרובת משפחתו.

              דון קורטיזון , 10/04/09 01:54

              ככה היתה לך ההזדמנות לחוות על בשרך את המפגע.
              כמה נוח זה להעריץ אידיוט כשהוא עושה את המוות לשנואיך.
              איך אמרו כבר בעונה הקודמת וגם העונה (ואני קונה זאת בכל מילה)?
              מה שרואים משם, לא רואים מכאן. אם היית בפנים, אני משוכנע שהיית מדברת אחרת.
              (אפילו אלה שהיו בעדו, השתגעו ממנו).

    • הלוואי והיו עוד הרבה כמוהו בעיתונות

      הנמר, 09/04/09 17:36

      שהיה מעניין לקרוא אותם.
      איש עם דעות מנוגדות לכל כתב שאני מכיר וזה עושה אותו מעניין.

      • כל מה שצריך זה לקחת אדם ולתת לו כמה כדורי LSD

        הלביאה, 09/04/09 20:35

        ויש לך מנחם 2. פשוט מאוד.

  • 15.

    אמיר ''חכם מאוד''?? יש עיזים יותר חכמות מהזייפן הפאתט הזה (ל''ת)

    הההההה, 09/04/09 16:36

  • 14.

    מכובדי מנחם בן

    גידי גזר, 09/04/09 16:33

    כדי לא להיהפך לקוריוז כדאי לך להשאיר לקוראים לצופים ולמאזינים להלן קהל האוהבים
    טעם של עוד, לכן אל נא תתמכר לפופלריות הזולה שנפלה עליך לעת זיקנה,עשית את שלך ללא לאות בהצלחה מרשימה לעין המצלמה אל מול פני האומה ועתה הגיע העת לתת לכוכבי אינסטנט
    ריאליטי חדשים לתפוס את מקומם בתור האין סופי ואילו אתה המשך לאחוז בעט וכתוב את הגיגיך כפי שעשית במשך עשרות בשנים למען קוראיך הוותיקים והחדשים,מנע מעצמך את הבלי הסלב'ס להם היית עד ורק בזכות היותך שונה ואמיתי קבלת הערצה והד ,כתוב את מה שבני דורינו ידעים היטב ש...הנעורים זה דבר נפלא
    [כלשונך] רק חבל ש''מבזבזים אותם על אנשים צעירים''
    חזק ואמץ מגידי גזר הצעיר הנצחי מאז.

  • 13.

    יפה כתבת..מנחם (ל''ת)

    גלי, 09/04/09 16:30

  • 12.

    מנחם -קרעת אותי מצחוק

    הנמר, 09/04/09 15:57

    מישהי צעירה ויפה מ''חוויה במדבר'' שלקחתי טרמפ אמרה לי שהחברה שלה רוצה לעשות קעקוע שלי (לא ברור לי אם קעקוע מהשם או מהדיוקן); שתי עובדות ניקיון, נדמה לי, בבניין ג.ג. בנווה אילן הסתכלו עליי, זורחות בלי גבול, ואחת קראה בהתרגשות גדולה: ''טוביה, טוביה'' תיקנתי אותה שקוראים לי ''מנחם'' והיא אמרה ''כן, כן, מנחם, בוא תצטלם איתנו''. ושתיהן הצטלמו איתי בחום גדול ובאהבה גדולה. אחת ממש מזמזה אותי. היה נפלא. החום עבר.

    היא מזמזה אותך, זה היה נפלא?!
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    • בחייך, החוויה הכי גדולה של החיים שלו זה הטריפ משנת תרפפו

      דון קורטיזון , 09/04/09 19:23

      וסקס הוא לא עשה מימי הביניים.

      • אל תגזים, אולי מתקופת נפוליון.. (ל''ת)

        הנמר, 09/04/09 19:43

  • 11.

    למה קניתי את העיתון שכל הכתבה פורסמה במלואה באתר?! (ל''ת)

    יוסי, 09/04/09 15:49

    • בדיוק. זו הסיבה היחידה שקניתי הפעם מעריב ולא ידיעות כמו תמיד (ל''ת)

      שעולון, 09/04/09 18:43

  • 10.

    פרובוקטור? אולי. אבל מה שבטוח, כותב משעמם להפליא (ל''ת)

    חנה, 09/04/09 14:50

  • 9.

    זה הכל?

    בן זומא, 09/04/09 14:25

    איזה אנטי קליימקס. זו הכתבה עליה גרגרו עורכי מעריב במשך כל הזמן שמנחם היה בוילה? זה מה שהילד הרע של הבית ומשורר במקצועו הפיק מעצמו? הררי מילים של שיעמום בלתי רגיל.
    מחילה מנחם, עשית לי את העונה אבל צליחת הכתבה הזו הייתה הדבר הכי קשה שעשיתי מאז שיצאתי ממצרים.

    אתה מוזמן לטקבק חזרה, אגב, זה יהיה מקסים בעיני...

    • נראה לי שהיו צריכים לתת לו מוסף שלם לכתוב (ל''ת)

      הנמר, 09/04/09 16:22

  • 8.

    מנחם תרגיע, גם אותך ישכחו עוד חודש חודשיים, ומי שיזכור,

    פתאום הכל בסדר, וכולם אחלה, 09/04/09 14:16

    הם אלה שהתוודעו אליך עוד לפני, למשל קוראיך, או שמא קורבנותיך המאזוכיסטיים, משכבר הימים

  • 7.

    ''אמיר אני אוהב אותך''? אויייש, מה ההשתפכות הזאת? מה עובר עליך? (ל''ת)

    אתה בסה''כ בסדר, מנחם, 09/04/09 14:06

  • 6.

    עכשיו אני יודע למה פיי גוטמן נכנס לאח הגדול (ל''ת)

    בגלל האצבע בתחת, 09/04/09 13:46

    • חחחח יפה (ל''ת)

      דון קורטיזון , 09/04/09 19:21

  • 5.

    נודניק בלתי נסבל שחושב אם הוא קורא תנ''ך או מדקלם שירה אז הוא אינטליגנט

    שימי דודי ופנינה כל הכבוד שהחזקתם חודש, 09/04/09 13:18

    אדם חסר אינטליגנציה ונכה ריגשית - אין לו מושג מה זה רגש - ולי גם אין ספק למה הוא נלחץ ותוקף בכל רגע שמזכירים לידו את המילה הומו

    • אתה בור ועילג.קשקשן (ל''ת)

      רון, 09/04/09 16:38

      • שכחת

        דני, 09/04/09 17:42

        גמד, אכול קנאה, בור, אינפנטיל..

    • לצערך מנחם סטרייט

      סטרייט, 09/04/09 18:40

      ואני בטוח שלנטיות החד מיניות שלך אין שום קשר לשנאה שלך למנחם.
      מה הוא בסך הכל אמר? שהאקט המיני עם גברים מגעיל אותו. זה הכל.
      גם אותי וכמעט את כל הסטרייטים זה מגעיל. מה לעשות. האם זה אומר שאני נגד הומואים או חושב שזו סטיה? לא.

      • כמה דברים... כנס

        דן, 10/04/09 02:36

        אני קצת אחפור אבל שיהיה:
        דבר ראשון למה אתה בטוח כל כך שמגיב 5 הומו? כאילו חסרים דברים שמנחם אמר ועשה שגורמים לאנטגוניזם כלפיו. בלי עין הרע היו מספיק דברים ויש מספיק סיבות לשנוא אותו חוץ מהומופוביה.

        דבר שני מדוע התבטאת כאילו שלשנוא מישהו רק על הומופוביה היא דבר רע?
        אני הומו ויש קשר בין הנטיות החד מיניות שלי לשנאה שלי אליו. אני שונא אותו בגלל שהוא הומופוב ומודה בזה וגאה בזה. זה משהו רע? להפך, אני חושב שאם לא הייתי שונא אותו בגלל ההומופוביה שלו הייתי מטומטם וצבוע.
        אני שונא אותו באותה מידה ועל אותה סיבה שאני שונא את נאסרללה לדוג'.
        אתה בתור יהודי לא היית שונא מישהו שהיה מביע דעות אנטישמיות?
        אתה היית מגיב אותה תגובה של מגיב 5 אם מנחם היה אנטישמי מהאח הגדול גרמניה אז די להתחסדות ולצביעות.

        דבר שלישי זה לא מה שהוא בסך הכל אמר. דבריו היו הרבה מעבר לנגעל מאקט מיני עם גברים. אם רק זה היה הבעיה שלו הוא בכלל לא היה טורח להגיד את זה. איזה סיבה יש להביע את טעמך האישי על משהו שלא בר וויכוח? אם אני אוהב במבה ונגעל מבסלי אני אלך לפרצוף של מישהו שאוהב בסלי ואצעק''אני נגעל מבסלי''? איזה סיבה יש לעשות זאת חוץ מלהעליב ולפגוע? את מי זה אמור לעניין ממה נגעל וממה לא? נגעל אז אל תעשה את זה. אם זה כל כך מטריד מישהו במחשבה שלו זאת הבעיה שלו.

        דבריי מנחם היו הרבה מעבר ל''לא אוהב את האקט המיני'' ואפילו היו הרבה מעבר למה שלטענתך לא נובע מלהגיד שנגעלים מאקט מיני ''האם זה אומר שאני נגד הומואים או חושב שזו סטיה?''
        לדבריי האדם הכי חכם בעולם(כמו שהוא מגדיר את עצמו)הומוסקסואליות היא מחלה מדבקת שמדביקה יותר ויותר בני נוער ושצריך למגר אותה ושהורים ידאגו שהילדים שלהם לא ידבקו בזה.

        דבר רביעי לגביי הסטרייטיות שלו גם הייתי מטיל ספק. אתה שמגדיר את עצמך סטרייט היית מבקש מגבר אחר לגעת לו בשריר? היית אומר שאם גבר יגע לך בפטמות זה יחרמן אותך? כי מנחם דווקא כן.

        עד כאן על מנחם בן וההומופוביה שלו.
        חג אביב שמח!

    • 5 - כל כך ברור מי את. כנסי חזרה לצדפה שלך, מאדאם טורלולה (ל''ת)

      חווה פניני, 10/04/09 00:40

  • 4.

    הקריירה המדשדשת של אמיר פיי גוטמן

    יניב, 09/04/09 12:57

    הפכה אותו לאדם מריר, כעוס
    , היסטרי ורע. עצוב היה לראות את זה.

    • מסכימה. הוא מתבגר רע

      שגית, 09/04/09 13:40

      הכשלון של התקליט האחרון שלו יחד עם הגיל שלא עושה לו טוב הפכו אותו לאדם מלא רעל.

      • אני לא זוכר מתי אמיר פיי גוטמן היה להיט

        דני-צ, 09/04/09 16:47

        אולי בהיי 5, אבל מאז כלום.
        גם ההצגות שהוא העלה היו ירודות ברמתן ( כן, אני מסכים מאוד עם מנחם).

    • אמיר בנה את עצמו בזכות עצמו ובזכות עבודה קשה שלו וכישרון, להבדיל מדודי

      קרן, 10/04/09 07:20

      לכל אמן יש תקופות יותר מוצלחות ופחות מוצלחות.

      אמיר בנה את הקריירה שלו בזכות עצמו. דודי הוא טרמפיסט עלוב שלא עשה דבר בזכות עצמו מלבד להידבק לזמרת מפורסמת ולנצל אותה ואת הפרסום שלה.

      גם מאיה וגם אמיר הם אנשים שהצליחו והתפרסמו בזכות עצמם ובזכות הכישרון שלהם.

      דודי הוא סתם טרמפיסט עלוב. הוא נצלן שחי על הגב של אנשים אחרים.

  • 3.

    מנחם מקסים ואמיתי (ל''ת)

    יעקב, 09/04/09 12:24

    • יעקב אני מאחל לך שתיהיה שבוע צמוד למנחם (ל''ת)

      בהצלחה, 09/04/09 13:21

      • אני מאחל את זה גם לעצמי :) (ל''ת)

        יוסי, 09/04/09 15:50

      • תענוג.מנסיון.חלאס עם ההשמצות (ל''ת)

        עינב, 09/04/09 16:37

        • אם את מלכת סאדו זה תענוג (ל''ת)

          מעבר לזה עדיף להתלות על הגרדום, 10/04/09 02:37

          • טעות במספר, זאת עינב בובליל. :)

            דון קורטיזון , 10/04/09 06:25

            כלה כבדה.

  • 2.

    כל מה שמנחם כותב לא משנה את העובדה שהוא חלאת אדם!!! (ל''ת)

    tkhu, 09/04/09 10:48

    • בסיבה שניכנס כדי ללכלך על מאיה בוסקילה אין לו בושה (ל''ת)

      עמיתוש, 09/04/09 11:56

  • 1.

    מנחם-אתה גדול!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    גיל, 09/04/09 10:12