• 5.

    היום התוודעתי לאדרה

    מיקי, 30/04/09 08:51

    הבוקר חבר שלי שגר בארה''ב שלח לי את אחד השירים שלך, ושאל עד כמה את מפורסמת כאן. אני מודה ששמעתי את השם שלך מספר פעמים, אבל קיטלגתי אותך בלי להכיר כעוד רג'ינה ספקטור (למרבה הזוועה). יותר טורי איימוס או אחת המלכות האחרות. את מדהימה. תמשיכי ליצור.

    והמיקס טייפ שלך הפיל אותי לרצפה. איימוס לי, ''אלוהים'', ריאן אדמס (את באמת אחוקית שלו?), רודיאו קלאונס! מדהימה!!
    קחי אותי איתך לניו יורק!!!!!1

  • 4.

    מלכה.

    אני, 09/04/09 03:26

    אחלה בחירות, אבל המוזיקה שלך יותר טובה.
    או, ליתר דיוק, הכי טובה!

  • 3.

    את בכלל מודעת לכמה שאת שווה ? :)

    אריק, 08/04/09 11:24

    MILF בדלת אמותייך !

  • 2.

    hometown glory של אדל לוקח בגדול (ל''ת)

    ג'ון פרושיאנטה, 08/04/09 09:08

  • 1.

    יופיע של בחירות,

    e, 07/04/09 20:42

    יופי של טעם,

    יופי של מוזיקה,

    ויופי של אלבום חדש!