• 29.

    השוואות

    דנה, 21/05/09 15:42

    מה שאני הכי שונאת זה שמכתירים משהו לפני שמגיע הגמר...כמו שקרה עם ריקי גל...
    אני גם חושבת שאדם למברט הוא זמר ופריפורמר
    אדיר אבל גם כריס אלן הוא זמר עם נשמה,
    כל אחד מהם הוא מיוחד.ולכל אחד מהם יש סגנון שונה...שניהם מנצחים בעיניי..
    הייתה אחלה עונה השנה!!!
    נתראה בשנה הבאה!!
    ד''א כריס אלן ניצח!

  • 28.

    כריס אלן הוא המנצח הגדול!!!אני רואה שאחרי הכל אתם אלה שצריכים ללמוד ..

    אחת שיודעת!, 21/05/09 15:02

    לספור ולא קארה דיוגווארדי.תתעדכנוווווו!!
    אדם למברט מקום שני.
    כריס אלן מקום ראשון!!!

  • 27.

    תיקון !!!

    מיטל, 11/04/09 20:42

    נ.ב - סליחה על הטעות. התכוונתי ל - ''mad world'', ולא כפי שציינתי קודם.

  • 26.

    הנסיך הקסום

    מיטל, 11/04/09 19:43

    כל מה שאכתוב על אדם למברט, לא באמת יעביר את המסר הנכון לגביו. דרוש הרבה יותר מכתיבה נרגשת, או דיון משותף על אודותיו. אני צופה אדוקה של ''אמריקן איידול'', ולא אחת מצאתי את עצמי שמוטת לסת ובעלת עור ברווז ממתמודדים שונים ( עד עכשיו, למשל, קשה לי להתנער מהביצוע של דיוויד קוק ל''בילי ג'יין''). גם השנה ישנם מתמודדים שמצליחים להדביק אותי למסך - אליסון,דני וליל. אולם רק מתמודד אחד עושה לי את מה שאף אחד לא עשה לפניו. אדם, הבחור המופלא עם קול המלאך!!! אני לא יודעת מה אתכם, אבל כשאני שומעת אותו, לרגע נדמה לי שהלב שלי לא יעמוד בזה. המנעד האינסופי שלו, היכולת הבלתי רגילה שלו לרגש, הכנות הגדולה בשיריו, הכריזמה המתמשכת, ההופעות המחשמלות.... כל זה הם רק חלק מהתופעה שנקראת ''אדם למברט''. פשוט זמר שיודע איך עושים את זה. ''mad warld'' בביצועו קרע אותי לגזרים. ממש הרגשתי איך הגוף שלי נחלש מהעוצמה הבלתי נלאית שלו. היו שניות מסויימות שהרגשתי שגן עדן זה כאן.. לפני שתמהרו להוריד אותי לקרקעית המציאות, ותכתבו שאני מגזימה (ואני יודעת שחלק מהקוראים מסכימים איתי) - אם היתה לי אפשרות לבקש דבר אחד בטרם מותי, הייתי מבקשת שאדם למברט ישיר לי. איזה שיר? את זה כבר תשאירו לי..

    • יש טור חדש השבוע. תעתיקי את התגובה שלך לשם :) (ל''ת)

      סערה , 11/04/09 20:52

  • 25.

    אדם למברט

    רחל, 10/04/09 19:10

    אדם הוא תגלית של אחד בדורו. היום הוא שר את מד וורלד וגרם לי לבכות מהתרגשות. סיימון עמד על הרגליים ומחא לו כפיים. רק בשבילו שווה לחכות כל השבוע לאמריקן איידול, וכמובן שכל הזמרים הם בעלי יכולת ווקאלית מרשימה, רק לא מצליחים ממש לרגש. אל תשכחו אדם למברט עומד להיות כוכב ענק

  • 24.

    Kris and Adam

    Random Fan, 09/04/09 17:35

    Kris is under the radar, but he's cute and talented. sometimes he's forgetable because they let him sing first, second or third (and that's really easy to forget him when there are 12 contestants). but his versions to ''Ain't no sunshine'' and ''To Make You Feel My Love'' (country week) were brilliant.

    and Adam.. wow!! great preformer, sometimes he shouts too much, but damn he's talented. and seems like he's jewish..

    oh yeah and DAVID COOK rocks. even with okay minus single he can be better than every other song this season.
    i miss him. there is nobody like him this season.

    oh yeah and By the way - how did you buy those songs from itunes? i thought that just americans can buy it. good to know.

    (Sorry for the English, my keyboard is stupid)

  • 23.

    והשבוע אנו נפרדים מ- Scott

    שפירא, 09/04/09 09:45

    we say goodby to Scott

  • 22.

    כל מילה בסלע.ליל היא אכזבת העונה ,ולדעתי כריס ידלג במסלול של קוק (ל''ת)

    ריאליטיפריק, 07/04/09 17:00

  • 21.

    קארה דורשת בוקס לפרצוף,מייגן יפה וסתומה,אדם גאון,ליל-דראג קווין

    האיידולית האמיתית., 06/04/09 23:43

    ודני באמת הכפיל של רוברט דאוני!

  • 20.

    מישהו יודע מה הזהות המינית של אדם?תודה. (ל''ת)

    מיקי, 05/04/09 14:56

    • הומו מוצהר, יש תמונות באינטרנט עם חבר שלו (ל''ת)

      נועה, 05/04/09 15:08

      • היי נועה, את יודעת באיזה אתר? תודה. (ל''ת)

        מיקי, 05/04/09 16:42

  • 19.

    ניתוח מעולה, הבחנות מדויקות

    Gal J Town, 05/04/09 12:27

    בעיקר לגבי מאט (הוא פשוט שרוי בסבל. שילך הביתה. רחמים!), מה יהיה עם אליסון? לגמרי לא מחוברת למראה שלה. ומה עם הישבן הענק של ליל? אין להם סטייליסטים? הם לא מייעצים זה לזה? אנופ - אכן מיצה. סקוט מנותק רגשית, וזה מקומם, המונוטוניות והחיוך הזחוח. דני -לגמרי סופגנייה מדושנת עונג. שיסתפר, שיסיר את המשקפיים. הם יוצרים דיסטנס. ו--- תודה לאל שמייגן אספה את החוצפה והחיוך ועפה (המיני יחסר...) כריס מתחיל להיות פייווריט, ואדם מתחיל להפנים שצניעות היא מצרך יקר. אבל דיויד קוק יש רק אחד. כיף לראות. כיף להיזכר!

  • 18.

    אז מה בעצם המסר ?

    החירש, 05/04/09 10:07

    דיוויד קוק אמר שהוא הוציא תקליט שמכר 1000 עותקים בשנה, ועכשיו הוא הוציא תקליט שהגיע לפלטינה ב 3 חודשים ! אדם למברט ניסה את כוחו 5 שנים עד שהגיע לתחרות ועכשיו כולם מתעלפים ממנו.
    כלומר - היכולת שלך כזמר אינה מה שיביא לך הצלחה אלא כמה שהתפרסמת ונהיית מוכר. לא פלא שבאמריקה אנשים מגיעים לתוכניות של ריקי לייק ומספרים איך בגדו בבת זוגם עם דודתה הביסקסואלית ופיצו על כך בהתמכרות לקוקאין, העיקר זה להיות מפורסם ופחות חשוב למה ועל מה.

    • חירש, בחרת לך שם שממש הולם אותך

      אלון, 05/04/09 10:49

      כי מאיפה הבאת את האינפורמציה השגויה על כך שאדם ניסה את כוחו 5 שנים???? לא היה ולא נברא. זאת פעם ראשונה שהוא ניגש לתוכנית, וזה גם אחרי שמההפקה ניגשו אליו וביקשו ממנו. הוא אמר אלף פעם באלף ראיונות איתו שהוא לא ניגש לפני כן להיבחן כי הרגיש שהוא עוד לא מספיק מוכן. זאת פעם ראשונה שהוא ניגש להיבחן, והפעם הזאת הספיקה לו. וכשגבריאלה אמרה שלא מספיק לדעת לשיר, היא הסבירה את עצמה מצויין. מכיוון שהשנה יש נבחרת טובה וכולם יודעים לשיר, יש רק מישהו אחד שמעבר לזה שהוא עושה את זה הרבה יותר טוב מהם, יש לו גם איכויות של כוכב והופעה בימתית מחשמלת.

    • במחשבה שניה

      אלון, 05/04/09 11:15

      נראה לי שהבנתי אותך לא נכון. התכוונת, אני מניח, שאדם ניסה את כוחו במשך 5 שנים בתעשייה ולא באמריקן איידול. אוקיי, זה נכון. למרות שהוא שר במחזות זמר מאז שהיה בן 10, שז אומר שבתחום השירה והמוזיקה הוא נמצא כבר 17 שנים. שלא לדבר על כך שהוא נושם מוזיקה מאז שהיה קטנטן כי אביו היה די.ג'י והוא גדל עם מוזיקה כמו: הגרייטפול דד, לד זאפלין, דיויד בואי, קווין ועוד...
      ולגבי העניין של לא מספיק לדעת לשיר, הסברתי לעיל.

  • 17.

    איזה כיף שחזרת

    המלכה האם, 05/04/09 07:32

    באמת חיפשתי את הביקורת שלך כבר שבועיים והתאכזבתי...
    וולקאם באק

  • 16.

    אדם שר בעיברית

    DK, 05/04/09 04:25

    אדם שר בעיברית, וקישורים נוספים

    http://www.youtube.com/watch?v=aNb2Qsh0F_Q

    http://www.youtube.com/watch?v=2dASxLjtIBE
    http://www.youtube.com/watch?v=Bf4s2nW6nYY

  • 15.

    כל כך חיכיתי כבר לביקורת שלך

    אלון, 05/04/09 03:08

    וכשסוף סוף היא הגיעה, נותרתי קצת מאוכזב. קשה לי להבין מה את בעצם רוצה להגיד. טוב, ברור לכולנו שאדם למברט הוא המתמודד הראוי ביותר לזכות, אין על זה ויכוח. אבל הרגשתי שאת קצת צוננת ביחס אליו וזאת למרות שהענקת לו את המקום הראשון. איך את לא רואה את גאוניותו? איך את לא מציינת ולו מילה אחת את העובדה שאדם למברט הוא כמה וכמה זמרים (וזמרות) באדם אחד? תחושת הוואו שתארת חוזרת אצלי כל פעם מחדש כשאדם עולה לבמה ואחרי שהוא יורד ממנה. הוא כולו וואו אחד גדול, מכף רגל ועד ראש, מקולו דרך הופעתו ועד מראהו.
    אני מסכים איתך לגבי הסדר בו הצבת את המבצעים אם כי הייתי מחליף בין דני גוקי לאליסון אירהיטה. כי למרות גילה, היא מגלה כשרון שירה לא מבוטל, וגוקי בעיניי שר פחות טוב ממנה.
    ובעניין הנושא בשבוע הבא, אל תדאגי לאדם. הוא לא יאכזב. הוא כבר ימצא שיר כזה שיוכל לעשות ממנו מטעמים. היי סמוכה ובטוחה שהוא יפתיע (לטובה כרגיל) בפעם המי יודע כמה.
    ולמרות האכזבונת, חייב להגיד: את המבקרת הטובה ביותר מבין כל שאר המבקרים שנוגעים בנושא של איידול. מזל שיש אותך. ושלא תעלמי לנו, כל הדרך עד לגמר ועד לנצחון של אדם.

    • אלון צודק! (ל''ת)

      רחלי, 05/04/09 15:30

    • אלון, כל מילה פנינה! (ל''ת)

      הילה, 05/04/09 18:19

  • 14.

    אדם למברט זה שילוב של כמה סטארים

    kukuriku123 , 05/04/09 00:59

    אלביס
    פרדי מרקורי
    פרינס
    סטיבן טיילר...

    זה מה שעולה לי לראש בשניה זאת אבל זה מדהים איך הוא לוקח מכל אחד ויוצר את עצמו. והוא מיוחד לחלוטין. אי אפשר להגיד עליו בשום אופן שהוא מחקה מישהו. הוא 100 אחוז אדם. ועדיין עם איכויות של סופר סטארים.
    אם זה ביכולת הופעה או ביכולת שירה- לא נראו דברים כאלה באיידול.
    אומנם קליי אייקן וקארי אנדרווד בעלי קול "צלול" יותר
    וקלי קלארקסון ודייויד קוק "מרגשים" יותר אבל אדם הוא פצצה מתקתקת. יש לו פוטנציאל להיות כוכב עולמי ואני מקווה שהחבר'ה שם באיידול קולטים מה יש להם בידיים...

    ואגב, קוק המקסים נראה קצת "עייף" מהבלאגן ולעומת זאת ליידי גאגה דפקה הופעה מהסרטים.

    • HE IS SO WEEK, TO MUCH OF NOTHING. (ל''ת)

      DAVE, 05/04/09 03:11

      • If you write in English

        Jean, 05/04/09 10:54

        At least don't have mistakes.
        week = שבוע.
        weak = חלש.
        But Adam is not weak, he's amazing and he'll win this whole thing.

        • ואת גם לא יודעת אנגלית אם לא שמת לב לשגיאה אחרת

          אלונה, 05/04/09 15:09

          too much

          • האמת שנכון

            Jean, 05/04/09 16:28

            לא שמתי לב ולא בגלל אי ידיעת אנגלית. פשוט כי לא שמתי לב.

    • גדול ו''אובר'' (ל''ת)

      DAVE, 05/04/09 03:13

    • אדם מזכיר גם את Axl Rose

      Gal J Town, 05/04/09 19:44

      בכריזמה ובפלצט (יש לומר פלסט). זה יהיה בלתי נשכח אם הוא יבצע את Sweet Child O' Mine של Guns N' Roses (שנת 1987).

  • 13.

    צריך לסלק את קארה

    דבורה, 05/04/09 00:41

    היא פשוט נוראית ומיותרת.
    קשה לה לספור מילים, להגיד סטודיו 57 במקום 54, ובעיקר לברבר שוב ושוב על ''ארטיסרי'' ועל שירים ברדיו. שמישהו יקח אותה מהמסך שלי. היא כל כך מעצבנת.

    • צודקת, היא באמת סופר מעצבנת!!!!!!!!! (ל''ת)

      רחלי, 06/04/09 21:45

  • 12.

    דיוויד קוק המלך הבלתי מעורער

    גל, 05/04/09 00:36

    מסכימה עם רוב מה שכתבת, טוב שחזר הטור.

    • מעורער ועוד איך

      חיימוב, 06/04/09 13:44

      ואיזה מלך ואיזה בטיח.
      מלכים יש רק שניים - אלביס ואדם למברט.
      דיויד קוק נשמע כמו 1000 זמרים אחרים בסגנון האלטרנטיב גראנג', נו, אלו מהאזור של סיאטל סטייל. שום דבר חדש, שום דבר מקורי. וגם האלבום שלו בינוני.

  • 11.

    בהתחלה ממש לא אהבתי את אדם

    אן, 04/04/09 22:57

    צעק מידי, הכל היה גדול ו''אובר''.גם השירה גם האיפור,השיער והלבוש. אבל, שבוע שעבר בשיר השקט,הלבוש והשיער המסודרים הוא פשוט כבש אותי. מי היה מאמין, עכשיו אני בעדו ומקווה שהוא יקח, כי הוא פשוט 10 רמות מעל כל השאר הוא פשוט כוכב ויש לו את זה.

  • 10.

    קארי אנדרווד לא יודעת לשיר?

    אנונימי, 04/04/09 22:56

    אז כנראה לא שמעתם אותה בכלל, ורק ראיתם איך היא נראית.........

    • איפה כתוב שהיא לא יודעת לשיר??? היא מצויינת! (ל''ת)

      סערה , 04/04/09 23:06

  • 9.

    ל-1..!! בדיוק אתמול אמרתי את זה לחבר שלי!

    אירית, 04/04/09 22:42

    בזוויות מסוימות הוא באמת מזכיר אותי.
    לדעתי הוא יכול להיות אגדה, הוא מדהים!

  • 8.

    ברוכה השבה, התגעגענו :)

    מישהי, 04/04/09 22:05

    מסכימה עם דירוג טופ ה-5, אבל לדעתי הסדר שונה

    5. דני - יש לו הרבה פוטנציאל שראינו באודישנים ועוד לא הוכיח את עצמו כמו שצריך.
    4. מאט - לדעתי ההופעה השבוע טובה בהרבה מהקאבר של קולדפליי.
    3. אליסון - ההתחלה של Don't Speak הייתה מעולה וההמשך מאכזב. אם היא תפציץ הופעות כמו שכבר עשתה בעבר, היא צריכה להיות מקום שני ובגמר.
    2. כריס - כי הוא באמת עקבי באיכות ההופעות שלו. עדיין יש לי התלבטות בין מקום שני לשלישי עם אליסון.
    1. אדם - אין מה להוסיף. הבחור כוכב ובליגה אחרת מעל כולם.

  • 7.

    מה???

    גיל, 04/04/09 20:59

    The Track of My Tears של סמוקי רובינסון מיושן ונדוש? קרייסט, עכשיו אני מבין מי רואה את התוכנית הזאת.

    •  כתוב שהביצוע בהקלטה הוא מיושן ונדוש, לא השיר עצמו (ל''ת)

      סערה , 04/04/09 21:10

      • תקראי שוב (ל''ת)

        בכוס עארק, 04/04/09 21:17

  • 6.

    אדם למברט יהודי!!! כולם לשלוח לו sms!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    הרב באגד, 04/04/09 20:54

    • אז? (ל''ת)

      שולה, 04/04/09 21:16

  • 5.

    מאז שהוציאו את ריקי בריידי המדהים הפסקתי לצפות בעונה המעפנה הזאת (ל''ת)

    אילן דוד, 04/04/09 20:50

  • 4.

    התגעגענו-טוב שחזרת (ל''ת)

    יוסי-מודיען, 04/04/09 20:47

  • 3.

    אולי די עם ההתחרמנות הזאת על דויד קוק

    משה, 04/04/09 20:24

    דויד קוק היה מבצע לא רע בעונה שעברה. זה הכל. כדאי להזכיר שבגמר כל השופטים היו תמימי דעים שדויד ארצ'ולטה היה טוב ממנו בכל שלושת השירים. סיימון אמר שהוא קבר אותו. רק שלקוק היה בסיס אהדה רחב בין השאר בגלל כל מיני כאלו שמתו על המבט המתייסר ועל העיניים שלו אז הוא לקח את הגמר בהפרש קטן.
    במילים אחרות אדם למברט למשל עולה על דויד קוק ב5 רמות. אדם למברט הוא כנראה המתמודד הטוב ביותר של התוכנית מאז קארי אנדרווד ואולי מאז קלי קלרקסון. עולה עליו בקול ובביצוע כולל הביצוע המקצועי שהוא נתן השבוע כאורח בתוכנית.
    ואגב - חבל שאת לא אומרת מילה על ליידי גאגא - הביצוע שלה היה מקצועי פי 100 מהביצועים של קוק, אנדרווד וקלרקסון שכולם הופיעו בתוכנית לאחרונה. שם בפרופורציה את כל התוכנית ובוגריה כמי שמייצרים מוזיקה בסדר אבל לא ממש פורצי דרך או מובילים. אולי אדם ישנה את זה בעוד שנה שנתיים.

    • תדייק בעובדות

      סערה , 04/04/09 20:34

      בערב שלפניי הגמר,זה היה סיימון קאוול שאמר שארצ'י ניצח - אבל בערב הגמר עצמו הוא (סיימון) התנצל בפני קוק ואמר שאחרי צפייה בתוכנית שוב זה לא היה קליר-קאט.

      ובעניין ההצבעות: קוק לקח בהפרש קטן? באמת? הוא קיבל 12 מיליון הצבעות יותר מארצ'י. זה הפרש עצום!

      • תדייקי בעובדות יותר

        דני, 04/04/09 22:22

        בערב עצמו הוא אמר שארצ'ולטה ניצח.זה היה אמין ובזמן אמת.
        יום אחרי זה, כשהוא כבר ידע שקוק ניצח (ואנחנו עוד לא) הוא ניסה לרכך את הפדיחה שעשה לטעמו יום קודם לכן ואמר שארצ'ולטה היה יותר טוב אבל אולי לא בכזה הפרש גדול וכו'. כאמור, לפני שהוא ידע את התוצאות הוא ושאר השופטים דיברו רק על סמך ההופעות ואמרו דברים שונים. שקוק לא הגיע לגמר ושהשני קרע אותו.
        ואשר להפרש - זה הפרש של פחות ה10%. אין מה להשוות את זה להפרש באחוזים שבהם קלי קלרקסון או קרי אנדוורד ניצחו ואפילו פנטזיה. ואגב - בכל המקרים האלו (ובעוד כמה) השופטים היו תמימי דעים שלמנצח מגיע לנצח ושהוא או היא היו טובים יותר בגמר. אצל דויד קוק לא. אז למה הכותבת כאן חושבת שהוא מגדולי המנצחים של התוכנית? זמר סביר. לא יותר.

        • נראה לי שגם אתה צריך שיעור במתימטיקה :)

          סערה , 04/04/09 23:04

          סך כל ההצבעות היו 97 מיליון, כך ש-12 מיליון זה לא פחות מ-10% אלא יותר כמו 12%.

          אין ויכוח שארצ'ולטה היה מצויין - בוודאי הרבה יותר טוב (ולכן יותר קרוב) מהרבה מס' 2 אחרים בעונות קודמות.

          אבל נראה לי לא הגיוני לקבוע שקוק ניצח בקושי, או שהפער ביניהם היה קטן.

          אתה יודע מה? עזוב את ההצבעות. בעוד אמריקן איידול שודרה שנה שעברה, עוד לפני שבכלל נגמר הגמר, קוק ניצח את ארצ'י במצעדים. היו לו משהו כמו 14 (!) שירים במצעד הבילבורד, והוא החזיק במקום הראשון עוד לפני שניצח. זה צריך להגיד לך בפני עצמו שקוק ניצח ביושר.

          באשר לשאלה אם הוא זמר סביר או לא, זה עניין של טעם. לטעמי, הוא בין הטובים ביותר שהיו באיידול - וחלק מזה כמובן זה עניין של סוג המוזיקה שהוא עושה, שהיא קרובה יותר לטעמי מאשר המוזיקה שאחרים עושים.

          • מה לדויד קוק ולמקום הראשון?

            דני, 05/04/09 01:46

            שחררו לו הרבה סינגלים אבל רובם לא ממש תפסו במעלה במצעד. ממש ממש לא.
            למען האמת היה לו עד היום רק סינגל אחד בעשירייה הראשונה וגם הוא היה מאלבום הסולו שלו (כמו לארצ'ולטה) שזה מעט מאוד לזוכי איידול.
            זה פחות מקלי קלרקסון, קארי אנדרווד, רובן מעונה 2, ג'ורדן ספרקס - כולם בשלב הזה של הקריירה שלהם (מייד אחרי הוצאת אלבום האולפן הראשון). והיו גם אחרים שלא זכו, כמו דאוטי מעונה 5 שהצליחו להכניס יותר שירים מהאלבום הראשון שלהם לעשירייה הראשונה ממנו.
            ואגב - לפנטזיה ולטיילר היקס גם היה רק שיר אחד בעשירייה הפותחת במצעד - אבל הוא היה במקום הראשון ולקוק מעולם לא היה שיר במקום הראשון.

            בשורה התחתונה - זכייה באיידול היא דחיפה אדירה לקריירה אבל ההצלחה של קוק היא די מוגבלת ובטח ובטח לא הופכת אותו לאחד מהמתחרים החזקים בתוכנית הזאת אי פעם. בטח לא מצדיק להזכיר אותו בנשימה אחת עם קלרקסון או אנדרווד.
            אני מוכן להמר שגם לאדם, אם יזכה, יהיה יותר משיר אחד מסכן בעשירייה הראשונה מהאלבום הראשון שלו, אם וכאשר.

          • Please give me a break

            Me, 05/04/09 05:26

            I have some time on my hands so here goes….The only reason America chose David Cook over David archuleta is his looks and appeal and not really for his talent or his ability to carry a tune. When it comes to male vocalists, unless you are truly extraordinarily gifted, it generally doesn’t matter in the U S these days if you are a great singer or an average one, as long as you are a good performer, look great and appeal to the teenage girls, which in the states is a longer age status or process then in Israel. It takes 95% of them until over 21 to become adults and some never do……..

            In short and to explain to you, …. a girl right….? I doubt if you are a guy….


            David archuleta not only won in my opinion, but destroyed David Cook when it came to singing ability and sheer musical talent. But David Cook had the looks that wooooowd the easily awestruck American girls.

            The 3 judges unilaterally stated this fact. And this is still a musical talent show not a beauty contest right??? By the way I trust their talent judgment over the American teenage girls..

            So give me a break…. When I want to listen to really good vocals I put on Alicia Keys or queen or gorge….. But don’t tell me David cook is a great singer or even an avarage one, you are insulting my musical intelligence. I miss the days when sheer talent made stars and not some stupid puppet beauty contest

        • דיוויד קוק

          מימי, 05/04/09 08:20

          אכן דיוויד קוק הינו גדול זמרי האיידול.
          אין טוב ממנו
          העונה כנראה שאדם למברט. הכתבה אמינה ומדויקת.

    • ראיתי ראיון עם סיימון

      ע, 05/04/09 18:15

      בו שאלו אותו מי היו הזמרים הכי טובים בכל העונות. הוא ענה שפנטז'יה, קרי אנדרווד ורובן. (לדעתי פנטז'יה היא המרשימה מכולם). לגבי העונה הנוכחית - הפייבוריט שלו הוא אדם.
      קוק בכלל לא הוזכר. גם לדעתי הוא סביר פלוס ולא יותר.

    • אז תרשה לי להעיר לך

      נעמה, 09/04/09 17:46

      דיויד קוק היה מבצע אדיר. לא רואה ממטר את ארצ'ולטה. ארצ'ולטה היה ילד הסוכר ששר לאמא ואבא, שכח את המילים ונתן גירסאות קריוקי מעיקות. כן, התוכנית גמר שלו הייתה יותר מוצלחת משל קוק רק בגלל העובדה שקוק התעקש לא לשיר שוב את הלו או את בילי ג'ין והוא זכה בשיר יותר נורמלי מתחרות כתיבת השירים המביכה. הוא לא זכה בגלל העיניים המיוסרות שלו - אלא בגלל שלכל אורך התוכנית הוא אכל את ארצ'ולטה בלי מלח ונפל על ערב חלש וקטילות שופטים לא מוצדקות בכלל. הוא היה יכול להשתמש כמו שאר מתמודדי איידול בסיפור המשפחתי שלו (אח שלו חולה סרטן, מה שגרם לו לבכי הלא מוסבר בכל מיני פעמים בתוכנית), אבל הוא בחר ללכת על הכישרון ואמריקה סוף סוף קיבלה שכל והצביעה לבחור הנכון.

      חוץ מזה שדיויד קוק הוביל מתחילת התחרות עם הביצועים המעולים שלו לבילי ג'ין, הלו ועוד הרבה. בהתחלה ההפקה די התכחשה לזה ותמכה בארצ'ולטה עד שהיא ראתה את ההיסטריה סביב בילי ג'ין (מקום ראשון באייטונס תוך יום וחצי) ותמכה בו. הוא היה האנדרדוג שהרוויח את הנקודה שלו ביושר, ולא כמו ארצ'לוטה שבגלל אודישן מוצלח קיבל תמיכה מלאה כמעט לכל אורך התוכנית. (אגב ארצ'ולטה שחט את אימג'ן לגמריי בתוכנית הגמר)

      האלבום הישן של דיויד קוק צץ במהלך העונה באמאזון והוביל את המצעדים והגיע אפילו למקום הראשון. (בשלב מסויים הורידו אותו משם בגלל הוראות מההפקה). בתור מי ששמעה חומרים ישנים שלו עם הלהקות הישנות שלו וגם את האלבום המדובר, מדובר באומן יוצא דופן.

      אף אחד לא מתקרב אליו כרגע. קוק ידע להפוך כל שיר לשלו ולתת הופעה כל שבוע. כרגע היחיד שמתקרב אליו הוא אדם, אבל שוב, אדם הוא דרמה קווין. הוא לוקח כל שיר ונסחף איתו עד הסוף ובעיקר צורח כשיש לו אפשרות. לצערי לא נראה עוד דיויד קוק השנה, או לפחות מישהו שמתקרב אליו מבחינת מקוריות.

  • 2.

    אדם למברט מזכיר לי נורא את אלביס פרסלי ברגעים מסוימים (ל''ת)

    ליסה מארי, 04/04/09 20:08

  • 1.

    אדם למברט מזכיר לי נורא את אלביס פרסלי ברגעים מסוימים (ל''ת)

    ליסה מארי, 04/04/09 20:08

    • נכון מאד!

      ג., 04/04/09 21:43

      זה בדיוק מה שחשבתי בשתי התוכניות האחרונות כאשר השיער שלו לא על הפנים ורואים את הפנים היפות שלו. וגם בגלל שהוא קצת מלא.
      גם אני רואה את התוכנית רק בזכותו, אין לי צל של ספק שהוא הזוכה הגדול!!!

    • נכון מאוד

      האונג דוג, 04/04/09 22:24

      במראה היותר נקי שלו הוא שתי טיפות מיים אלביס הטיפה שמנמן.