• 49.

    האיש מפרנס שליש מהתעשייה

    יוצר, 14/04/09 09:08

    בלי למצמץ. תפרגנו קצת.

  • 48.

    סדרה מושקעת ברמה בינלאומית

    יעלי, 29/03/09 14:48

    לא ראיתי סדרות כאלה בטלוויזיה הישראלית!!! כדאי שהערוצים המסחריים ילמדו קצת מבוזגלו ומערוץ 1 וישקיעו ככה בסדרות מקור במקום בריאליטי.

    • שוב תגובה של בוזגלו?רק הוא יכול לפרגן לעצמו.סוג של הפרעה.. (ל''ת)

      מי לי, 29/03/09 23:28

  • 47.

    צ'מע, לפחות יש לך עדיין כסף לקממפבר. לנו אין אפילו לקוטג' (ל''ת)

    אז בכ''ז מצבך טוב, 29/03/09 14:27

  • 46.

    אני מאד אהבתי את הסדרה

    אמיר, 29/03/09 14:03

    וכשאשכנזי אני יודע המון על העליות מאירופה אבל על עליית עדות המזרח אני מודה שאין לי מושג.

    על כן נהנה מכל רגע

  • 45.

    סדרה מושקעת בטירוף (ל''ת)

    לי, 29/03/09 13:55

  • 44.

    חיים-קיבלת ביקורת על עבודה שלך. אי אפשר לעטוף כל דבר בטענת ה''קיפוח''

    בכיינות לשמה, 29/03/09 10:00

    לא טענת ל''קיפוח'' כשהביקורות היו טובות. לא מתאימה לך ביקורת - תמצא מקצוע אחר. נמאס מהבכיינות המקופחת הזו. הילדים האשכנזים שלך גם יטענו ל''קיפוח''? די כבר...

  • 43.

    היוצרים המזרחיים נגרים אחרי השמאל האשכנזי (ל''ת)

    אייל, 29/03/09 08:42

  • 42.

    27 צודק , די לבכיינות נמאסתם (ל''ת)

    שוב ושוב, 29/03/09 08:35

  • 41.

    כל הכבוד לבוזגלו ולערוץ 1 , ובוז לכל המתלהמים פה (ל''ת)

    צפיתי ונהניתי, 29/03/09 00:07

  • 40.

    אם לבוזגלו היה שכל הוא היה שותק. (ל''ת)

    אסטרטג, 28/03/09 20:46

    • אין לו שכל והוא מתחזה לבמאי.המלך עירום והגיע הזמן להגיד זאת בפה מלא (ל''ת)

      יודע גם יודע, 29/03/09 10:28

  • 39.

    הם לא רואים אותך ממטר. זה ככה: מרוקאי---ליכוד---ימין---לשנוא ולתקוף! (ל''ת)

    יואב, 28/03/09 17:23

  • 38.

    מה חשבת שמרוקאי מסוגל להצליח ?

    צ'או צ'סקו, 28/03/09 13:49

    מאיפה רעיון העוואים הזה? ממוחך המרוקאי הקודח?
    אגב זה מרוקאי סכיו או מרוקני סכין?

    • כן, מסוגל להצליח!!

      אורני, 28/03/09 16:59

      בוזגלו טועה ברבים מהדברים, לא כולם.בכל מקרה, התגובה שלך חולנית ודוחה.נראה שאתה ניזון מחוסר הצלחה שלך ורק שלך,ושהקנאה מדברת מלבך.אז אולי בוזגלו הוא לא סמל ההצלחה, אבל תתפלא: יש אחרים (כן, מרוקאים) שהוכיחו עצמם בגדול.

  • 37.

    בוזגלו הורס כל מה שהוא נוגע. אדם לא ישר, נצלן, (ל''ת)

    ציניקן. משאיר אחריו אדמה חרוכה, 28/03/09 12:57

  • 36.

    חיים צודק בכל מילה הוא איש מדהים והקול שלו בתעשיה חשוב (ל''ת)

    חלי, 28/03/09 12:48

  • 35.

    מבחן בוזגלו. (ל''ת)

    נכשל, 28/03/09 12:28

  • 34.

    בוזגלו נותן לשחקנים אימפרוביזציה ולוקח את הרעיונות שלהם

    השחקן, 28/03/09 11:24

    משייך אתם לעצמו.תהייה בריא חביבי .

    • השחקן ?ב - ה - הידיעה ? אילו היית שחקן אמיתי היית מבין שבמאים רבים

      שחקן ( ללא ה - ה - ), 28/03/09 13:52

      וטובים עובדים בשיטת האימפרוביזציה ,ומקבלים רעיונות מהתוצאה של השחקן !רק במקרה של ''לחיות מחדש'' היה טקסט כתוב איכותי ,עמוק,וראוי להערכה !יכול להיות שאתה מתוסכל כי לא התקבלת לסידרה ?
      אין פלא לפי תגובתך אתה שחקן רדוד ! אילו היית שחקן ערכי היית לומד כמה דברים מהסידרה נמצויינת הזאת !מה שכן,בוזגלו לא צריך להכנס לליכלוך של העדות ,שילמד מהעיראקים ,רואים הכל ולא מדברים !שישמור על כבודו !

    • ממליצה.

      אחת, 28/03/09 14:06

      רק שבכיין ממורמר כזה לא יכול להיות בריא,
      גם אם יגנוב אלף רעיונות מאלף איש.
      האמת אוכלת אותו מבפנים.

  • 33.

    כל כך נמוך - כל כך עלוב............

    קולנוען, 28/03/09 11:06

    אם עד היום פקפקנו ביכולת האמנותית של בוזגלו הרי שמהיום אנחנו מפקפקים גם באינטליגנציה שלו. מי שנולד עם רגשי נחיתות לא יכול כנראה לעולם להשתחרר מהם (יש פסיכולוגים החושבים כך.) בוזגלו מתעקש להסתכל בחצי הכוס הריקה שלו (הכשרון) ולהתבכיין כאילו אחרים אשמים בכך. בחצי הכוס המלאה - זו שאיפשרה לכישרון בינוני כשלו לביים מאות שעות של קולנוע וטלויזיה במיליוני דולרים כשמוכשרים ממנו יושבים בבית ומסתפקים בהוראת המקצוע - זה לא נחשב בעיניו. בראיון זה בוזגלו מתגלה במלוא עליבותו וחולשתו - כל מבקר זב חותם הוא איום חמור על האגו שלו. בוזגלו זקוק לחשבון נפש לא להשתלחות מהסוג הישן באחינו האשכנזים.

    • תגובתך כל כך עלובה ופתטית, מסריחה מקינאה ותסכול !

      אני אשכנזי ,אם חשוב לך !, 28/03/09 18:17

      הצרפתים לא מטומטמים שהשקיעו כסף !יש שם כמה שחקנים צרפתים שראוי היה לציין את משחקם ,וגם מה בוזגלו הוציא מהם !קולנוען אתה ?הרי הוא דיבר על אנשים קטנים וטיפשים כמוך (לא מסכים איתו בעניין העדות ) שנמחק להם הרגש לאחר,החום האנושי,הכשרון שמעולם לא היה להם,שאין להם סיפור אנושי שיודעים לספרו ,שלא לדבר על פיוט ורומנטיקה שהפכו למילות גנאי ''ביצירה'' הישראלית המייצרת רק זבל,בגלל אנשים כמוך ! הרי לך עליבותך ונמיכות קומתך !

      • האמת כואבת אחרת לא הייתה יוצא מדעתך............ (ל''ת)

        מר בוזגלו!, 28/03/09 20:40

      • זה שהם צרפתים לא אומר שהם לא טיפשים או אנטישמיים...

        תרגיע, 28/03/09 20:44

        ועוד דבר: יש הבדל בין ביטוי של רגש נכון לביטוי של רגש מוגזם. ההתנשאות הזו מראה שוב את עומק רגשי הנחיתות.

        • איך אתה עושה סקס ?מודד בסרגל כמה להחדיר?אידיוט !איך מודדים רגש ?

          כל הכבוד בוזגלו !אהבתי מאד !, 29/03/09 16:30

          פילוסופיה מטופשת של איש קטן חסר דמיון,שמנסה לסווג רגש אנושי לפקטור סקטוריאלי !זה מה שמסתתר בדמיונך המעוות !בדיוק כמו במשטרים פשיסטים וגזענים שהעם היהודי היה לו מספיק מהם ! תתבייש לך ! כן אני אשכנזי(דור שני לשואה) שגאה בעבודה היוצאת מהכלל שבוזגלו עשה !

          • ככה מודדים רגש: כשהוא תואם את הסיטואציה זה טוב כשהוא מוכפל פי כמה הוא

            ללא התלהמות, 30/03/09 07:53

            מוגזם. מה קשה להבין. הנה דוגמא: תגובתי שלי מדודה ושקולה בטון שלה ובתוכן שלה. תגובתך שלך היסטרית.

          • הערות וולגריות במקום דיון ענייני לא משכנע במיוחד. (ל''ת)

            מבחן בוזגלו, 30/03/09 07:55

          • מה אתה נטפל לעניין האשכנזי כל כך - גם ברבש הוא יוצר מוגבל. (ל''ת)

            תרגיע, 30/03/09 07:56

          • עשיית סקס לפני כולם הוא דוגמא מצויינת לרגשנות מוגזמת........... (ל''ת)

            מידתיות, 30/03/09 08:59

    • בדיעבד

      קופרניקוס, 02/04/09 23:30

      בוזגלו חכם שלאחר מעשה - השאלה הגדולה היא לא אם קפחו העולים או לא בשנות החמישים (ברור שהיו מקרים רבים שכן) אלא, האם הייתה מדיניות אפלייה? ולכך התשובה היא לא, בשום פנים ואופן לא.
      קורפרניקוס התוכן.

  • 32.

    רגשי נחיתות במקום יצירתיות ואיכות .

    תנועת הצופים (האשכנזים), 28/03/09 10:39

    בוזגלו זה כבר לא עובד,או שזה טוב או שלא. והפעם זה רע לתפארת

    • מבלי להכנס לליכלוך של העדות ,הפעם בוזגלו עשה עבודה טובה לתפארת ! (ל''ת)

      ואילו אתה נעול על ליכלוך, 28/03/09 13:39

  • 31.

    צודק לגבי המבקרים האשכנזים בכל התחומים קובעי הטעם המיושנים

    שני, 28/03/09 10:29

    שכבר מתישים במיושנות שלהם בהתנשאות ובחוסר היכולת שלהם להבין תרבות ואמנות שאינם חיקוי ארוצנטרי

  • 30.

    נו, תראו בעצמכם, בוזגלו הגיע לפסגת העולם,ועדיין בוכה,

    אבי צנענ, 28/03/09 07:18

    עדיין מנופח, עדיין תאב שלטון, עדיין מפיץ שנאה ל''אשכנזים''. זבל, פשוט זבל

    • אני איתך בכל מילה. כשישב על גג העולם לא שמענו אותו יוצא נגד ''האשכנזים (ל''ת)

      האליטיסטים''-סתם צבוע, 29/03/09 10:02

  • 29.

    DDT

    exterminator, 28/03/09 07:17

    my ashkenazi family also got DDT in Haifa when arriving in 1948, and they don't cry about it. It didnt hurt their Arab honor

  • 28.

    לא מדויק לומר שאחוז המזרחיים בפשע הוא עצום. המדויק הוא שאחוז

    אבי צנענ, 28/03/09 07:15

    המרוקאים - וצפון אפריקאים - בפשע הוא עצום. וההסבר, כפי שהוא מציין - אכן פשוט, המרוקאים הן תת תרבות של רמאות ואלימות. אני ''מזרחי'' ואני לא סובל מרוקאים, והגעתי לזה לאחר נסיונות מרים. מעתה, אני רואה מרוקאי\\צפון אפריקאי, אני מנתק מגע. נקודה.

    • תן לי לנחש צנעני זה תימני?

      marco polo , 28/03/09 09:01

      שאני לא יתחיל לפתוח פה מה שאר העדות חושבים על התימנים. אני לא יגזים אם אני אומר שיש סיבה שלתימנים יש רק חברים תימנים...

    • התימנים יותר טובים? יגאל עמיר?? (ל''ת)

      איכס, 29/03/09 00:05

  • 27.

    I am ashkenazi and i liked the film felicidades (ל''ת)

    avishay fligelman , 28/03/09 02:49

  • 26.

    די לבכיינות המזרחית - חאלס!!!

    אלון, 28/03/09 01:48

    די לבכות ולבכות - כבר מזמן אתם אלה ששולטים פה...הפכנו לעוד מדינה ערבית של ערסים ופרחות...השגתם את מה שרציתם - אז די לבכות!!!

  • 25.

    אם זה היה משודר בערוץ 2, בטח היו אומרים שזה נפלא (ל''ת)

    איזו צביעות, 28/03/09 00:23

  • 24.

    למדתי אצלו משחק אעלק הבן אדם הכי שפל שהכרתי בחיי (ל''ת)

    סיון, 28/03/09 00:10

  • 23.

    את כל הכסף שנתן לו האמריקאי הוא כיסה את החובות (ל''ת)

    שלו במס הכנסה גנב ושרלטן בוזגלו, 27/03/09 23:29

    • הכרת מרוקאי שאינו שקרן? אני לא (ל''ת)

      אבי צנענ, 28/03/09 07:19

      • גם תימני לא קמצן וטמא הכרת? (ל''ת)

        marco polo , 28/03/09 09:02

  • 22.

    הוי חיים אם רק היו איך השתמשת בשחקניות שלך לניצול (ל''ת)

    מיני אתה צריך להתבייש ולסתום את הפה!!!!!!!!!!!!!!!, 27/03/09 23:16

  • 21.

    בהכללה ואני חוטא לאמת אבל... האשכנזים בכיינים

    מור, 27/03/09 22:44

    אמת ויציב ....צודק הבמאי שהאשכנזים(בהכללה)
    למרות שרבים אינם כאלה רוצים לחשוב שהם האצולה אבל היגיע הזמן שיתעוררו שהחוכמה היא
    לא רק נחלתם הבלעדית.....חיים ישר כוח בעשייתך ואנחנו המרוקאים או יותר נכון ילידי הארץ למשפחות מרוקאיות נמשיך ונהלל את תרבותנו למרות הממסד שמיצר את רגלנו

  • 20.

    המבקרים קוטלים כי הסידרה לא משודרת בערוץ מסחרי. (ל''ת)

    טלפלא, 27/03/09 22:41

  • 19.

    בכינות אינה יצירתיות

    חיים אבגד , 27/03/09 22:02

    ייאמר מיד: אני מרוקאי (באמת. לא מזוייף. מרוקאי ממש מלידה, מדבר ב-ח ו-ע ואוכל מתבוכה חריפה)

    אם יש לך כשרון - בטא אותו ביצירתיות.
    מנסיון: למעט מקרים בודדים ושוליים מהעבר הרחוק, מעולם לא ניסה אף אשכנזי להפלות נגדי.

    היו לי כשלונות. תמיד האשמתי את עצמי, ואת זאת שאינני מספיק טוב.
    מה זה מביא? זה מביא שיפור !

    הראיון הזה כולו - הוא עלבון לעדה המרוקאית, אך בראש וראשונה - עלבון לך אישית.

    אני מאחל לך מקרב לב שתגיע למסקנה שאתה לא מספיק טוב. זהו זרע השיפור.

    השחורים בארה"ב תמיד בכו שדופקים אותם. הסנטור ג'סי ג'קסון היה בטוח שלא נבחר לנשיאות רק בגלל צבע עורו.
    והנה, כשהופיעה האישיות הגדולה של ברק אובמה - היא נבחרה ברוב עצום. ללמדך שכשאתה מספיק טוב - איש לא ייקח זאת ממך.

    חיים אבגד

    • פששש...חזק ביותר... (ל''ת)

      לרב בג''ד, 27/03/09 23:13

    • כל הכבוד אבגד. דברים כדרבנות!! (ל''ת)

      ירושלמית, 28/03/09 14:08

  • 18.

    בוזגלו צודק - באמת ! (ל''ת)

    אשכנזי, 27/03/09 21:47

  • 17.

    יוצר סרטים עלוב חסר כישרון ומלא בעצמו עד כאב (ל''ת)

    פרץ בוזגלו ואבוקסיס, 27/03/09 19:59

  • 16.

    ולנו נשבר מהבכיינות המיזרחית.. מקהלת מיללות.. לו, לו,לו,לו (ל''ת)

    הצדיק , 27/03/09 17:53

  • 15.

    בוזגלו את מלך ! הלוואי והייתי שייך לעדה שלך !!!

    אשכנזי, 27/03/09 17:41

    אתה מלך. תודה שיש אדם כמוך שאומר הכל בפנים
    צודק לגבי כל הביקורת! בגלל שאני אשכנזי ובגלל שאני לא מבין גדול בקולנוע, בגלל שאני מאוד אוהב את העדה המרוקאית !
    בוזגלו יצרת פה משהו מדהים, סדרה מדהימה ושילכו פאייפל כל המבקרים.
    תותח !

    • סוף סוף מישהו שפוי..שמנסה להיות אובייקטיבי באמת.. (ל''ת)

      ץץץ, 27/03/09 18:08

  • 14.

    די לבכיינות של המזרחיים! (ל''ת)

    סעדיה מכלוף, 27/03/09 16:40

    • לא כל המזרחים. רק המרוקאים (אחוז נכבד מהם) הם כאלה. טובים רק בזה. (ל''ת)

      יאללה, נמאסת, 28/03/09 14:09

  • 13.

    תראו איך סובלת העדה האתיופית הנפלאה רק בגלל צבע עורה (ל''ת)

    בוזגלו צודק, 27/03/09 16:37

    • להכליל על עדה ''נפלאה'' זה בדיוק כמו להכליל עליה ''מחורבנת'' (ל''ת)

      אתה גזען מתייפייף., 28/03/09 14:10

  • 12.

    עצוב לי להודות בכך אך במדינה שבה ההגמוניה האשכנזית שולטת אין טעם יותר

    להילחם נגד העיוות הם יחסמו כל אפשרות למי שלא משלהם, 27/03/09 16:04

    זו המציאות המרה בארץ הגזענית הזו שנקראת ''מדינת היהודים'' עלק....

    שימו לב איך הם כל הזמן מפרגנים לזהבה גלאון...ממש תקשורת לשמה...

    תיקח בחשבון שמהראיון החושפני הזה לא יצא לך טוב הם עכשיו יתעללו ישפילו יבקרו אותך יותר...
    עד שיורידו אותך לגמרי למטה.
    בתקוה שזה לא יקרה.

    • מה לעשות שהאשכנזים הקימו את המדינה הם משכילים יותר ועשירים יותר

      הצדיק , 27/03/09 18:01

      איך אמר אבא שלי עם עובדות אי אפשר להתווכח, מדינה זו לא שכונה... אפילו מנהיגי המזרחיים הם אשכנזים (ביבי, בגין)אז שבו בשקט תמשיכו לעבוד בשבילינו ותנו לנו לנהל את המדינה. אם לא היו בארץ מזרחיים היה צריך להמציא אותם.. מי ילך לכלא מי יהיו ספרים מי יהיו טבחים בצבא מי ילך לגולני מי יחזור בתשובה, אז צריך את המזרחיים!!!!!!!!לא!!!

      • אוי לך גזען נאלח.. (ל''ת)

        פחחח.., 27/03/09 18:09

        • אולי נאלח.. אבל צודק... (ל''ת)

          הצדיק , 27/03/09 22:38

      • ל''צדיק''

        אלונה, 28/03/09 00:30

        שכחת שהמדינה קיימת 60 שנה וזה גם הזמן שעדות המזרח נמצאות פה וגם להם יש חלק בהקמה. לא אותך בידלו ושלחו להפריח את השממה... טיפש אתה והסבא שלך (לא למדתם כלום)

      • סע לאמריקה

        marco polo , 28/03/09 08:56

        תראה איך היורדים האשכנזים עובדים בשביל המזרחים כי מה לעשות המזרחים פשוט סוחרים יותר טובים ואנשי עסקים מפולפלים ומסובבים את האמריקאים על האצבע. שם בארץ האפשרויות שלא סוגרים לך דלותות ומקפחים אותך המזרחים משאירים לאשכנזים עשן.

        לא מאמין לי? תעשה סיבוב בברלי הילס, דאון טאון ותראה שכולם שייכים לפרסים יהודים.

      • צדיק ? אתה רשע , גזען ,ויהודי אידיוט ! (ל''ת)

        גם היהודי נעלם לך ?, 28/03/09 14:10

  • 11.

    האמת יש בזה משהו עצוב שילדים זבי חוטם יושבים בקודקודים ובהנהלה,ויכולים

    לקבוע לכל התעשיה,ובמקום..(כנסו..), 27/03/09 15:06

    הם צריכים להעריך את הוותיקים בתעשיה הזו,ולא להתנהג כאילו השמש זורחת להם מהתחת.קודם לכבד במאי,שעשה הרבה פרוייקטים,גם אם חלקם הוא לא אהב.קודם לכבד.לביים קולנוע וסדרות זה מטרף וקשה.אז נא להתנהג בהתאם לאנשים אלה..
    ובחיים בחיים לא להתנשא,זה ככ' מכוער.

    • במקרה הזה בוזגלו הוא זב החוטם כבר שנים רבות.משחק בנדמה לי (ל''ת)

      חן, 27/03/09 15:48

  • 10.

    חח זוגתו אומרת ''עדיף הוא ןלא אני'' (ל''ת)

    איזה סתומה, 27/03/09 14:27

  • 9.

    צעירה ממנו בשני עשורים אבל בוגד בה חופשי (ל''ת)

    הכי מנוול שהכרתי בחיי, 27/03/09 14:15

    • צודקת אם היא רק היתה יודעת על המעללים שלו עם השחקניות (ל''ת)

      א ו שבעצם היא יודעת אבל עוצמת עין אישה טיפשה יש לו, 27/03/09 14:34

    • מעריב תעשו תחקיר עם השחקניות של חיים ותגלו אמת מכוערת (ל''ת)

      של ניצול מיני ודברים איומים מאוד, 27/03/09 14:35

      • מצטרף להמלצה הזו.אם יש משהו לא כשר על כולנו לדעת!! (ל''ת)

        אזרח שאכפת לו, 27/03/09 15:46

        • יש חנות לבשר חזיר בקינג ג'ורג'. זה לא כשר ועכשיו אתה יודע (ל''ת)

          אזרח שלא אכפת לו מהאזרח שאכפת לו, 28/03/09 07:44

  • 8.

    בכיינות בכיינות בכיינות

    אשכנזי גאה, 27/03/09 12:18

    עד מתי תתבייכנו אתם ה''מקופחים הספרדים''?
    מה לעשות התסריט רע מאוד הבימוי לא פחות שלא לדבר על המשחק...
    למעלה מ 60 שנה אתם בוכים על קיפוח ..לא חושבים שאולי אצלכם משהו לא בסדר?
    אתה רק מוציאים שם רע לעדה גדולה וחשובה , אז תפסיק לתלות את האשם על האשכנזים די כבר עם זה....!!!

    • חיים תפסיק לדבר בשם המרוקאים אתה מרגיז ומבייש (ל''ת)

      אני מרוקאית גאה לעומתך, 27/03/09 14:18

    • פטנט מוכר

      אלכס, 27/03/09 14:28

      הדברים שנאמרו בכתבה זה הפטנט המוכר של המזרחיים כאשר משהו שהם עושים נכשל. הם לא ייבדקו למה זה לא הצליח ומה הם עשו לא טוב אלא ישר יגידו הפלו אותנו בגלל שאנחנו מזרחיים ועובדה זה עובד. בגלל הבכיינות הקבועה הזאת הוסיפו את הפטנט של העדפה מתקנת שלא משאירה לאשכנזים שום סיכוי וגורמת להם כבר שנים לקיפוח ואפליה מחפירים. המזרחיים רק מצייצים וכבר העסק עובד והם מקודמים או מתקבלים או מקבלים סיוע והאשכנזים כרגיל נדחפים לסוף התור וכל זמן שהפטנט הזה יעבוד זה יימשך.

      • אין העדפה מתקנת למזרחים

        מיכל, 27/03/09 18:04

        תבדוק את החוק הישראלי. אין העדפה מתקנת למזרחים. זו אגדה שגזענים כמוך אוהבים להפיץ.

        יש, במקומות מסויימים בשירות הציבורי, העדפה מתקנת לנשים, ערבים, אתיופים ובעלי מוגבלויות.

  • 7.

    מרוקאית - צברית

    נ, 27/03/09 11:19

    יש בי געגועים עזים לתרבות המרוקאית. לסבא והסבתא והדודים וליל הסדר והחגים בכלל. כלום כבר לא אותו הדבר. חשבתי לתומי שהנה יבוא בוזגלו ויחייה בי את מה שהולך ונעלם. התאכזבתי קשות. שרדתי חמש דקות ראשונות ונשברתי. כל כך סטראוטיפי וחסר עולם פנימי. השחקנים לא משחקים. הם קוראים טקסט. עשית שירות לנו רע בוזגלו. ולמה לדבר צרפתית? למה לא מרוקאית?

    • חיים אני מכירה אותך וזה התשלום שלך עבור כל הדברים

      הרעים שעשית ככה זה בחיים אם היית בנאדם טוב..., 27/03/09 14:32

      היו קורים לך דברים טובים עשית דברים רעים וקשים לשחקניות.שחקנים ואתה איש רע רע רע!!!אז את תתפלא שאתה לא מצליח בכלום תעשה תיקון ואף פעם לא מאוחר

  • 6.

    בכיינות

    ששון, 27/03/09 11:16

    אני מזרחי גאה וישראלי וציוני ויהודי ופטריוט וראיתי את שני הפרקים הראשונים ומה לעשות הביקורת צודקת ואני מסכים עם
    כל מילה שנכתבה..חובבני מפוזר לא ממוקד בקיצור כלום מכלום..ואני כבר יודע מה תגיד עלי - שאני מזרחי משתכנז - ובכן מר בוזגלו אולי תפסיק להתבכיין ומספיק עם רגשי הנחיתות ..אתה מוערך כאחלה איש קולנוע אבל קורה שלפעמים סרט או סידרה שעושים לא כל כך מעניינת..למה מיד לומר שזה בגלל גזענות? תתעלה מעל האפסיות שמאפיינת את המרוקאים הבכיינים...דיייייייייייייייייי נמאס כבר מהבכיינות שלכם..וחוץ מזה אני מאחל לך בריאות שלמה ושתמשיך ליצור ולביים אחלה סרטים כי אתה אחלה קולנוען ותתמקד בזה

    • חרה של קולנוען (ל''ת)

      אשכנזי, 27/03/09 14:34

  • 5.

    בכיינות (ל''ת)

    ששון, 27/03/09 11:07

  • 4.

    שאוהבים את המרוקאים אבל הסדרה איומה ומבזה אותם והסיפור לא מסופר (ל''ת)

    בוזגלו לא הבין, 27/03/09 10:01

    • חיים רק מעורר גזענות אני מרוקאית ואוהבת את כולם (ל''ת)

      אין קשר בין כישלון לגזענות תירוץ עלוב, 27/03/09 14:33

  • 3.

    אין שום דבר מרגש בסדרה הזו.נהפוך הוא-בושה וחרפה (ל''ת)

    ספרדי גאה, 27/03/09 09:57

  • 2.

    ''להישאר בחיים''-חרה של תסריט,אין בימוי,בושה למרוקאים ורייטינג אפס (ל''ת)

    חבל על ערוץ 1, 27/03/09 09:54

  • 1.

    אצולה מרוקאית עאלק.תפסיק לקשקש (ל''ת)

    אשכנזי גאה, 27/03/09 09:40

    • לאשכנזי הגאה

      בלה בלה, 28/03/09 00:33

      על מה אתה גאה בדיוק? אידיוט