• 68.

    יונתן אסתרקין כתב כבר את הכתבה הזאת

    תקשיבו., 31/03/09 00:16

    והרבה יותר טוב!

  • 67.

    קנאים !!! (ל''ת)

    דינה, 26/03/09 13:12

  • 66.

    היה ניתן לראות את ההדמיה ממזמן

    אריאל, 17/03/09 22:29

    למה להזכר עכשיו שהבניין כבר קם? היה ניתן לראות את המפלצת הרבה לפני שהתחילו להרוס את המבנה הראשון, בהדמיות שעריית תל אביב שלחה לכל בית לרגל 100 השנה לעיר...
    מזה יתן עכשיו שנתלונן על עובדה מוגמרת? הרי אי אפשר כבר לשנות את זה, ואין לנו ממש דרך לשפוט כל עוד הביין עוד לא גמור ואי אפשר לבחון אותו עם כל הפרטים שלמים.
    לכולנו ברור שהפרופורציות מזעזעות ושיפה זה כנראה לא יהיה.
    אבל אחרי התחנה המרכזית החדשה, זה נראה כמו יצירת מופת מבית כרמי.

  • 65.

    צניעות רבותי צניעות

    אל, 17/03/09 01:23

    בניין לתיאטרון אינו יכול להבנות כחסימה
    בניין לתיאטרון חייב להזמין אליו חייב בדיאלוג ישיר עם האדם העובר ברחוב לצידו
    פשוט חרפה גאוותנית של בונה ארכיטקט של אימה
    פחד לעבור לצד הבניין המבצר הסתום הזה
    שאינו רואה את שכניו הצנועים ומזמיני הפנים, היכל התרבות גן יעקוב וגלרית הלנה בגסות של נעל מסומרת מלאה בבטון ללא חושים חסרת מעוף תקועה בלב העיר כמו קניון זול שבעליו גזלו כל מטר אפשרי לבצע נפש אזרחי העיר

  • 64.

    קהל בקושי מגיע לתיאטרון היום בגלל המצב הכלכלי

    מימי, 16/03/09 20:21

    חבל שהשקיעו בחידוש המבנה . לדעתי זה רק עניין של זמן עד שייסגרו כל התיאטראות בארץ... אנחנו לא ביוון העתיקה

  • 63.

    זילות פרס ישראל

    סתם פרסי, 16/03/09 12:44

    כרמי חתן פרס ישראל-למה??

    • נו באמת... ומה עם התחנה המרכזית החדשה.? מי תיכנן אותה?

      יש יותר מדי פרסים, 18/03/09 19:20

      התשובה: כרמי
      הגב, עלות השיפוצים של עבימה עלו למשלם המסים כ- 130 מיליון ש''ח :))))))))))

  • 62.

    רמי סכינאי

    גב חשוף, 16/03/09 12:27

    פעם רמי בעט בממסד חזיתית.היום הממסד מחבק אותו חזק.רמי ממשיך בשלו מכניס לכולם סכינים בגב והתוצאות הרות אסון,על חשבוננו וחבל.

  • 61.

    עוד שיקוץ מבית מדרשו של כרמי. לא הייתי נותן לו לבנות מלונה

    ארז, 16/03/09 11:31

    גרתי פעם בבנין שהוא תכנן עם רוחות פרצים מטורפות וסלון באלכסון... האיש פשוט פושע - לא יאומן שאחרי התחנה המרכזית החדשה, בנין שהרס רובע שלם, ושאפילו הוא לא הצליח למצוא את היציאה ממנו (סיפור אמיתי) נותנים לו לתכנן משהו.

  • 60.

    פרופ' כרמי הנלעג

    פרופ' למבחן התוצאה, 16/03/09 09:12

    תחנה מרכזית החדשה,האי היווני,הולילנד ירושלים,המפלצת על הכרמל חיפה,הדיוזאור בשכונת המשתלה,הבימה המשופץ,בית ראש הממשלה-אלה כולם פרויקטים שתוכננו באופן לירי ועם המון אהבה(סטודנטיות לאדריכלות נאנחות ועינהן מצטעפות בהרצאה של הפרופ' הנכבד) אבל כולם נכשלו כשלון חרוץ במבחן התוצאה.

  • 59.

    ממש מפתיע שזה רם כרמי ראיתם את המופת האדריכלי - בית ראש הממשלה... (ל''ת)

    ואידך זיל גמור, 16/03/09 09:08

  • 58.

    מכוער ומיותר

    גרה בפריפריה, 16/03/09 09:08

    כל כך מכוער, שבא לבכות. להסתובב היום בתל אביב, זה להריח שחיתות מכול פינת רחוב.
    אני מרחמת על תושבי תל אביב שלא יכולים להתארגן נגד בעלי ממון ושררה.

  • 57.

    בנין נכון

    עירוני בנשמה, 16/03/09 07:22

    נראה שמה שצומח בקצה השדרה זה מוקד עירוני כמו שעיר מטרופוליטנית צריכה, עם כיכר גדולה ושני בניני ציבור בקנה מידה נכון. מבחינת הנפח בנין הבימה והיכל התרבות די דומים, ולקרוא למונומנטליות הצנועה שלו בריונות - זו סתם אלימות מילולית.

  • 56.

    רם כרמי מחריב ערים ידוע

    ירמי, 15/03/09 21:46

    הבימה איננה הפשע האורבני הראשון של כרמי. ראו מקרה התחנה המרכזית החדשה. השאלה היא איך ארכיטקט כל כך גרוע מקבל את כל העבודות היוקרתיות הללוף וכמה כסף ציבורי הולך על השחתת הסביבה שלנו לדורות. ייצא רם כרמי לגימלאות ומיד!

  • 55.

    אני בעד חרם צרכנים. אל תרכושו מנויים למפלצת הזותי ! (ל''ת)

    אלי, 15/03/09 21:23

  • 54.

    אולי נעביר ביקורת

    מקומי, 15/03/09 19:45

    אחרי שתסתיים הבנייה? יש לי הרגשה שיש כאן אי אלו בעלי אינטרסים... מה שכן, יש בעיר לא מעט פרוייקטים שמריחים, לא משהו (השטרונגול מעל נווה צדק לדוגמא...). כדאי לברר איזה כסף העביר ידיים משומנות ולאן.

  • 53.

    לא עיצב את זה אותו גאון שעשה את התחנה המרכזית החדשה?

    רועי, 15/03/09 19:37

    כישלון

  • 52.

    מפלצת מבחילה שצרה על הרחוב שלידה ויוצרת חומה

    דורון, 15/03/09 19:36

    כנראה זה מגיע לנו

  • 51.

    סוף סוף מישהו כותב על המחדל - חולדאי עצור ותקן את הזוועה (ל''ת)

    בן יהודה, 15/03/09 19:27

  • 50.

    זה כסף ציבורי - לאף אחד בעצם לא אכפת (ל''ת)

    מיכאל, 15/03/09 19:21

  • 49.

    אדריכלות שרירית

    אחד העם, 15/03/09 19:12

    רם כרמי ,כאילו משורר של אדריכלות לירית, הפך למחסל לאומי סידרתי של יזמים,קבלנים עיריות והמדינה.האיש לא מחובר ,חיי בסרט הזוי ומגלומן ממש.יזמים רבים מקללים את הרגע ששכרו את שרותיו.במקום הכי יפה על הכרמל הוא בנה מפלצת שהביאה לחורבנו של קבלן מצויין,סיפור דומה בשכונת המשתלה-הוא יצר שם מפלצת ארכיטקטונית שמקדשת שטחי ציבור כך שלדיירים יהיה מאד כיף ביחד כדבריו בתוכנית בערוץ 10 ,רק שאף אחד לא טורח לקנות את הדירות המכוערות שתיכנן הפרויקט המדהים שתיכנן נטוש למרות שהבניה בו הסתיימה לפני שבע שנים.בית ראש הממשלה החדש עתיד להיות בכיה לדורות נוספת שתעלה מיליארד ש''ח ומתאימה לאימפריה הגרמנית המגלומנית טרם מלחמת העולם.כדאי שהאיש הזה יקבל פיצוי על הפסקת ההתקשרות עימו כפי שביבי הבטיח ויפרוש מהמקצוע שסובל ממנו כבר שנות דור.

  • 48.

    המבנה מעיד על דלות שיכלית ורוחנית של פרנסי העיר ואדריכליה (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 15/03/09 19:10

  • 47.

    להרוס! להעביר את הבימה לבית של פיסטוק

    הצריף של תמרי, 15/03/09 18:54

    מזמן לא קראתי מאמר כל כך נפוח מעצמו המכיל כל כך מעט.

  • 46.

    זה כשיש דיקטטור ולא ראש עיר.הכל בעד בצע כסף (ל''ת)

    חסר טעם ונשמה., 15/03/09 18:30

  • 45.

    כמה שאת צודקת

    אלון, 15/03/09 18:25

    פשוט זוועה מה שבונים שם. צריך לעטוף בבטון את מי שתכנן ומי שאישר.
    ככה הורסים את תל אביב האמיתית

  • 44.

    תגידי את האמת, קנית דירה ממול וזה מסתיר את השמש, נכון? (ל''ת)

    למה ללכת סחור סחור?, 15/03/09 18:20

  • 43.

    מזכיר לי את הטירה של "לורד פאקוורד"-מהסרט "שרק"!! (מפצה על הגודל...)!! (ל''ת)

    אליקבליקבום , 15/03/09 18:19

  • 42.

    לכי תגורי בסיני. מה את עושה בת''א? הית בניו-יורק, שנחאי...

    יו קאנט סטופ דה טיים, צ'רלי, 15/03/09 18:18

    נראה אותך מוצאת שם בניין פחות מ-10 קומות.

  • 41.

    זה נשמע לי כמו: ''אוי אוי אוי...'' (ל''ת)

    דוד, 15/03/09 18:11

  • 40.

    כואב הלב פשוט הרסו לנו מקום מדהים (ל''ת)

    דן, 15/03/09 18:04

  • 39.

    הלו! לא להתייאש-תמיד ניתן להפוך את הבניין למוסך מודרני כמו באזור תעשיה (ל''ת)

    מוישה המוסכניק, 15/03/09 17:49

  • 38.

    פשע מתמשך של עיריית תל אביב

    אלכס לוין, 15/03/09 17:49

    שיחזירו לנו את בניין הבימה המקורי
    ושיבנו בניין בימה איזה שהם רוצים במקום אחר בתל אביב,
    למה להרוס מבנים היסטוריים
    כך הרסו את בניין גמנסיה הרצליה ועד.
    בניין הבימה המקורי היה יפה, מתוכנן בטוב טעם, רישומי הבניין ראיתי אותם בארכיונים של עיריית תל אביב הם עדיין קימים,
    גם הבניין שהחליףאותו לא היה ברמה של הבניין המקורי, הבניין הנוכחי שהולך ונבנה לא מתאים לאזור, הוא בכלל לא שייך למקום, אולי לרמת אביב כן,
    מדינה שאינה שומרת על עברה אין לה עתיד.

  • 37.

    כך נראת עיר שראש העיר שלה אומר שהוא שונא את תושביה!! חולדאי אסון (ל''ת)

    ג'ורג', 15/03/09 17:38

  • 36.

    מאז שהפך למעוז שמלאני אינני הולך להצגות בישראל

    amir, 15/03/09 17:16

    ההתעלמות מרצון העם מיוצגת היטב ע''י הבניין המתעלם מסביבתו

    • נודניק, איזה אמנות יש כבר בימין, יודאיקה?

      אלי פורסט, 15/03/09 18:20

      אמנות היא שמאל (ולא ''שמלא'' כמו שהברקת לכתוב) כמו שכדור הארץ הוא עגול.
      גם עם העובדה הזאת יש לך בעיה?

    • לא הרגשתי בחסרונך, אנאלפבית שלא יודע לאיית ''שמאלני'' (ל''ת)

      המלך ליר, 15/03/09 18:56

    • ערב תרבות בימין זה ללכת להתפלל ואז להרביץ לערבים (ל''ת)

      תהנו!, 16/03/09 11:28

  • 35.

    גועל נפש... בלי זרימה... חולדאי מנסה לחסוך כסף...

    מציאותי, 15/03/09 17:04

    לא מספיק הוא יצר שם עוד מגרש חנייה בתשלום.

  • 34.

    תל אביב

    רן, 15/03/09 16:40

    נראה כמו הכור בצ'רנוביל אחרי שאטמו אותו.

    • ואללה צודק! אני לא מאמין...

      זאב, 15/03/09 20:45

      בחיי...

      גם לי זה נראה מוכר, אבל לא הצלחתי לשים על זה את האצבע...

      ממש דומש לריאקטור מס' 4 , בצ'רנוביל,
      וגם מזכיר קצת את האתר הגרעיני בבושר. לפחות בבושר יש אוכל פרסי לא רע...

    • גדול!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) (ל''ת)

      יש גם קרינה... מאנטנות הסלולריות :)))))))))))))), 18/03/09 19:23

  • 33.

    מבנה מזעזע. מנותק מהסביבה.בינו לבין תרבות קשר מקרי בהחלט (ל''ת)

    שיר, 15/03/09 16:38

  • 32.

    אז לא אהבת? (ל''ת)

    אורן, 15/03/09 16:29

    • גדול (ל''ת)

      דוד, 15/03/09 18:11

    • ענק! :) (ל''ת)

      עידו, 29/12/09 14:46

  • 31.

    מה שפומפוזי והסטרי זה המאמר .בלי קשר לבניין (ל''ת)

    אופס, 15/03/09 16:10

  • 30.

    הדיון על היכל התרבות היה הסוואה בלבד...

    טרור אדריכלי, 15/03/09 16:06

    הטרור בא במערב מעבר לפינה!

  • 29.

    אולי זה בכלל מקלט אטומי? (ל''ת)

    איל, 15/03/09 16:05

  • 28.

    עומד כמו עצם בגרון מייצג מושלם למצב התרבות בישראל (ל''ת)

    עוברת אורח, 15/03/09 15:54

  • 27.

    מה הבעיה? זה פשוט סגנון עיצוב כזה, נקראה גותיקה תל אביבית

    כל המדינה נראת כך, 15/03/09 15:42

    כל המבנים בארץ נראים זוועה, תל אביב העיר המרכזית הכי מכוערת בעולם.

    • הטקסט וגם התמונה הם מתוך הבלוג

      גדי, 15/03/09 23:47

      של גב' דירקטור

  • 26.

    זוהי הכוחנות של השמאל השולט בתאטרון הלאומי! (ל''ת)

    שמאל=אסון סביבתי!, 15/03/09 15:38

  • 25.

    זה נכון.הכתבה ככ' צודקת! (ל''ת)

    סתם דוחה.., 15/03/09 15:35

  • 24.

    יש לחייב את רם כרמי שיעבור לגור בבניין החשוך והמפחיד הזה עד סוף חייו! (ל''ת)

    יעל לוי - שכנה של המפלצת הזאת, 15/03/09 15:33

    • צודקת, זה צריך להיות העונש של אדריכל מגלומן, שיגור בבתים המכוערים שלו (ל''ת)

      דניאל, 15/03/09 16:10

  • 23.

    האדריכל ה'פתוח' מכולם - יוצר את המבנה ה'סגור' (אטום?) מכולם! (ל''ת)

    יונה אש, 15/03/09 15:30

  • 22.

    כולם צודקים,

    הרבי, 15/03/09 15:26

    גם המבקרים, וגם אלו הקוראים להתאזר בסבלנות לסוף העבודות.
    על פניו נראה כי יש כאן בנין מפלתץי בלי פורפורציות לסביבה (גם אם ממלא פונקציות חשובות) אבל בהחלט יתכן שהגימור יתן אפקט הקטנה ובא לציון גואל.
    אז קצת סבלנות.

  • 21.

    ברמה של 6B על נייר סקיצה - יוצר הפרויקט הוא האדריכל הפיסולי ה 1 בעולם! (ל''ת)

    יונה אש, 15/03/09 15:26

  • 20.

    בנין כגילה אלמגור..פומפוזי..מנופח אגו מאניק..והזוי (ל''ת)

    רונן, 15/03/09 15:13

  • 19.

    כיאה למדינה כוחנית...... (ל''ת)

    g.l, 15/03/09 14:53

    • הדלת פתוחה! (ל''ת)

      מארסלמה, 15/03/09 16:20

  • 18.

    דומה לכור הגרעיני צ'רנוביל

    שחר, 15/03/09 14:45

    אחרי שכיסו אותו בשכבת בטון להקטנת הקרינה.

    • גם לי היתה האסוציאציה הזו

      טטיאנה, 15/03/09 16:11

      קבר לתרבות אחרת,
      שלא תיזלוג למי-תהום ושלא תקרון החוצה.

      איך האנשים התרבותיים של הבאוהאוס יכולים להוציא מידיהם זבל אורבני שכזה?

      בניין מחליא, מזעזע, ובעיקר מעציב.
      את האקדמיה האוצר הרס,
      את התרבות בני עוולה מחקו,
      את הביטחון אנשי הצבא והפוליטיקאים העלימו,
      את מערכת הבריאות הרופאים עשו חולה...

  • 17.

    נראה כמו קניון (ל''ת)

    משה, 15/03/09 14:31

  • 16.

    פעם הבאה תשלחו צלם ולא את הכתב עצמו

    דוד, 15/03/09 14:26

    לתמונה הזו יש קומפוזיציה גרועה ואי אפשר להבין ממנה כלום. כמה קשה לשלוח צלם? זה רבע שעה ברגל מבית מעריב.

  • 15.

    הזוועה האמיתית היא הרמה האומנותית של התיאטרון העלוב הזה (ל''ת)

    סטודנט לתיאטרון , אוניברסיטת תל אביב, 15/03/09 14:13

  • 14.

    כל מילה בסלע, את האשם אפשר לשים על חולדאי, איש כוחני, במסוה של עדין, ב

    שלמה, 15/03/09 14:04

    בונה בתים גדולים ומזויעים בכל תל אביב

  • 13.

    לידיעתכם,אם זה רמי כרמי

    השפוי האחרון , 15/03/09 14:01

    אז זה אננו הצעד או העקבה הראשונה שהדינוזאור הזה משאיר בביצת חיינו המשמימה-היכל בית המשפט הגבוה לצדק ותכנון ארמון/היכל/הבית הלבן למגוריו של ראש ממשלתינו הבא הם חלק מעבודות התפלצת של ארכיטקט החצר האחורית של חיינו.
    פשוט זועת אלוהים.

    • אתה נשמע יותר כקולגה מקנא ולא כשפוי אחרון ... (ל''ת)

      ארכיטקט ישראלי, 15/03/09 14:11

    • עד כמה שידוע לי זה אכן רם כרמי (ל''ת)

      ערן, 15/03/09 14:59

    • מצא את ההבדלים

      הונדרדווסר, 15/03/09 15:25

      בית המשפט העליון הוא אחד המבנים היפים ביותר בישראל, אם לא היפה שביניהם,
      לגבי בית ראש הממשלה אני מסכים.
      ובל נשכח את המפלצת המכוערת של התחנה המרכזית החדשה שהוא תיכנן.
      איני יכול להבין כיצד הוא יכל ליצור שתי יצירות מנוגדות כ''כ, הבניין היפה של ביהמ''ש העליון ומפלצת התחנה המרכזית החדשה .

      • את ביה''מש תכנן עם אחותו עדה כרמי זה כל ההבדל! (ל''ת)

        ליאת, 15/03/09 16:07

      • בושה וחרפה

        השפוי האחרון , 16/03/09 10:53

        לכנות את היכל הצדק שנועד לקרב אדם לשלטון החוק ולנסוך בו תחושה של קשר למדינתו ושופטיו-כבנין היפה ביותר.אם כך גם ההיכל שנבנה למען ראש הממשלה העתידי יכול להחשב ככזה.
        כאשר בונים היכל "צדק",ושופכים טונות של כסף ומיצרים פסל מפואר בו האדם מרגיש כגמד עני ועלוב,היכן שיוקרה עיצובית על פרטיה המפומזים ותקרותיה הגבוהות ושלל המרחבים המבוזבזים,מיועדת לעשות צדק עם האדם הפשוט,נגמרת הארכיטקטורה ומתחילה הציניות הנצלנית והבזבזנית.
        בקצור נזם זהב על אף חזיר-ולזה אתם קוראים ארכיטקטורה יפה.
        לידיעת כל הארכיטקטים כאן: לא רק פרטים או אפילו צורה חיצונית משחקים במשפט הארכיטקטוני-השאלה הבסיסית היא כיצד המבנה משרת את הפונקציות עבורן תוכנן (למשל,מישהו רואה כיצד אפשר בתוך החלל האין סופי המבוזבז שם להוסיף עוד חדרי דיונים לבג"ץ,שכבר עכשיו עמוס לעייפה?)ואיזו אמירה מסתתרת מאחורי חזותו הכוללת?
        בשתי נקודות אלה היכל הצדק הוא פיאסקו.
        ארכיטקטורה אינה פיסול או הצטעצעות.
        תמהני עליכם.

    • ואל לנו לשכוח את התחנה המרכזית (ל''ת)

      אלף, 15/03/09 15:49

  • 12.

    כיכר אתרים (2)

    עובר ושב, 15/03/09 14:00

    זה פשוט נראה כך. נטול כל חן.

  • 11.

    לרותי .....רק לטיפשה מראים חצי עבודה ...האם את ?

    אדריכל ישראלי, 15/03/09 13:51

    למה לקפוץ וליזרוק מילים ? ולמה לא הצגת את תכנית ותמונת המבנה הסופית כפי שאמור להיראות ....? האם יתכן שהמבנה הוגדל כדי לשמש בית לתיאטורן לאומי לשנים רבות ? האם יתכן שאולי ישבו כמה אשנים ובאמת תיכננו את הצרכים שאת לא מודעת להם ? ....למה יש ליראלים טבע כזה להיות רעים ? חסרי סבלנות ? חברי פירגון ? ....לפחות תני צ'אנס ליראות את המבנה המוגמר ...ואז ישפטו כולם האם זה פיל לבן או לא ?

    • רק לטפשה מראית חצי עבודה אבל לא טפשים קולטים מיד! (ל''ת)

      הזמן כאן לא יביא מזור!, 15/03/09 16:23

    • לאדריכל הישראלי

      השפוי האחרון , 16/03/09 11:10

      מה זאת אומרת חצי עבודה?...
      יש תכניות,חזיתות,פרספקטיבות ומודלים.ואפשר לראות בדיוק כיצד יראה ה"רך הנולד".
      איך ארכיטקט כמוך מסוגל לומר כאלה דברים? לחכות עד שהפיל הלבן יעמוד ואז לשפוט?....זו הרי אינה אפילו בדיחה,כלומר מה? אחרי שיראו שהוא זבל,יהרסו אותו כאילו?
      והחמור מכל,כיצד התכניות והמודלים של המבנה העתידי לא יצאו עוד בשלבי התחרות והתכנון לציבור הרחב שיאמר את דברו?
      כאן נכשלה העיתונות בגדול.שלא לדבר על ארגון האדריכלים שמעצם יעודו משרת את כרישי התכנון.
      פעם הם שופטים בחלוקת פרס תכנוני זה או אחר,ופעם הם מקבלים אותו....
      די!!!

    • מראה מוגמר מראים לפני הבניה

      אל, 17/03/09 01:38

      ראינו טובים ויפים שחשבו שיודעים הם טוב מכולם אלו שבנו את בית האופרה המשכן עם כסאות יקרים וחצי במה
      אני מקווה שהבימה תזכה לבמה ומיתקנים נאותים שישרתו עשיה תיאטרונית של ממש ולא כמו בתיאטרון חיפה שניבנה חלל כניסה מפואר ללא שיפוץ הבמה ותיאטרון הרצליה עם חזית 'פוסט מוסט דקו פלצנית ושכחו את הבמה לה השאירו מישטח צר וצפוף שאינו מאפשר לשני רקדנים להופיע ארכי פרחים הארכיטקטים הגאותנים חסרי הידע והתבונה איך בונים תיאטרון
      לכו והעתיקו מקובץ התיכנונים של תיאטראות ובתי אופרה באירופה שניבנו רק בשלושת העשורים האחרונים לא בושה ללמוד מנסיונם של אחרים תרבותיים לא פחות מכל השחצנים והבורים הארכיטקטים וראשי העיר

  • 10.

    סבא שלי היה אומר

    חמצמץ, 15/03/09 13:37

    לא מראים לחמור חצי עבודה.

    אין סבלנות נדחפים לקטול!!!!

    • ראה תגובה לתגובה בתגובה 8 (ל''ת)

      א, 15/03/09 15:10

  • 9.

    צריך להכנס לראשם של אנשי התרבות כדי להבין את פשר המבנה הזה.

    י, 15/03/09 13:31

    הם חושבים שהם מקימים את ''בית המקדש''. לא נתפלא אם יוצגו שם ההצגות הכי אנטישמיות וינוגנו שם קונצרטים של וגנר. כיאה לאנשי התת תרבות.

    • מסכים (ל''ת)

      ארצי מולדתי, 15/03/09 16:12

  • 8.

    רגע עם הביקורות, המבנה עדיין לא גמור!

    טרנקילה, 15/03/09 13:25

    יכול להיות שכרגע, מפלצת הבטון הזו נראית מכוערת, ענקית ולא קשורה. אבל לא מגיבים על חצי עבודה, ורק ברגע שיסיימו את השיפוץ האינטנסיבי, כולל הציפויים, הצביעה ולא יודע מה, נוכל לבחון ולהגיד האם באמת הרסו את הבימה או לא.

    • צודק, סבלנות (ל''ת)

      ירון, 15/03/09 14:12

    • יש הדמיות סופיות של איך המבנה נראה.

      ש, 15/03/09 15:08

      והוא נראה רע מאוד !!

    • איפה אפשר לראות את תוכנית המבנה

      רובינא, 15/03/09 15:11

      זה כבר יהיה מאוחר מכדי לעשות משהו. מעניין איפה אפשר לראות את תוכנית המבנה הנורא הזה.

  • 7.

    בכסף ששפכו שם יכלו לממן את התיאטרון ל20 שנה

    פטריוט תל אביבי, 15/03/09 13:21

    הכל קשרים נתנו לרם כרמי לתכנן את המפלצת הזאת והתוצאה בהתאם. מי צריך כזה בניין ענק וחסר פרופורציות ? יכלו כבר להרוס את הבניין היישן ולא לבנות משהו שכולו אילוצים ופשרות.

  • 6.

    מעניין לפי אילו קריטריונים נתפר המכרז הלז (ל''ת)

    תרבות הבטון והברזל, 15/03/09 13:21

  • 5.

    מעניין לפי אילו קריטריונים נתפר המכרז הלז (ל''ת)

    תרבות הבטון והברזל, 15/03/09 13:21

  • 4.

    יש להראות שרטוט מבנה מוגמר (ל''ת)

    חצי עבודה, 15/03/09 13:12

  • 3.

    יש להראות שרטוט מבנה מוגמר (ל''ת)

    חצי עבודה, 15/03/09 13:12

  • 2.

    יש להראות שרטוט מבנה מוגמר (ל''ת)

    חצי עבודה, 15/03/09 13:10

  • 1.

    בביקורת כזו

    שרון, 15/03/09 12:32

    צודקת לטעמי, יש לפרסם שמות אדריכלים ומתכננים.

    • צריך לרשום את שמות האדריכלים על הבניין שתכננו (ל''ת)

      צדיק בסדום, 15/03/09 13:16