• 71.

    לסגור את גלגל''צ ומייד

    רודפת צדק, 04/04/09 22:51

    תחנה מזעזעת שמחזקת את החזקים ומחלישה את החלשים.
    ומה יעשה אומן עם הרבה כישרון אבל בלי דחיפה מאסיבית של חברת תקליטים או דיבור צפוף עם השדרנים של התחנה?
    מגיע לו עונש על זה שהוא לא הגיע מארמון המלוכה? מה אנחנו בימי הביניים?
    בקיצור חוץ מלעשות רע למוסיקה הישראלית הם לא עושים שם כלום הגיע הזמן לסגור את התחנה כמו שהיא נפתחה ולהחזיר את כל המשדרים לבוידם ויפה שעה אחת קודם.

  • 70.

    תחנה מגמתית = הרס ואסון (ל''ת)

    ארז, 01/04/09 02:36

  • 69.

    תחנה לאשכנזים נקודה

    בועז שאקו, 15/03/09 12:41

    אני בן 35 פעם אחת אני רוצה לשמוע מזרחית אמיתית זאת תחנה של חיילים ורוב החיילים שומעים מזרחית או לפחות 50% ורק אתם חושבים לדחוף להם מוזיקה (גם לי בתקופתי) שאני פשוט לא ישמע מה שלא יהיה שירים שלא קשורים לכלום אני ממש לא מבין מי הבן בליעל שמחליט מה טוב בשבילי אה.....?

  • 68.

    88 FM זה הדבר הכי טוב שקרה כאן בארץ.

    טל, 15/03/09 11:45

    וגם הסיבה היחידה לשלם אגרה.

  • 67.

    התחנה הזאת משקפת את כל מה שרע פה. (ל''ת)

    אחד מהתעשייה, 15/03/09 11:44

  • 66.

    תחנה אינטרסנטית מגעילה !!!

    PONY, 09/03/09 14:28

    יש לגלגלצ מזל שתחנות הרדיו האחרות יותר גרועות!!!
    מה שבטוח רדיו 99 הופך להיות הרדיו של ישראל!!

    • רדיו 99 ?? הם קיימים עדיין ?

      וו, 09/03/09 19:28

      מ 2003 לא שמעתי

  • 65.

    בדובר צה''ל יושבים אנאלפביתים כמו בניהו וזו התוצאה (ל''ת)

    לקצץ תקציב לצה''ל מיד. דובר צה''ל זה בזבוז, 09/03/09 12:50

  • 64.

    צודק אבו חומוס. איינשטיין יש רק אחד וכמו רביץ עשרות זמרות יותר טובות.

    אבו טחינה, 08/03/09 19:28

    רביץ איכזבה בתגובה שלה כמו גם במוזיקה הרדודה שהיא מנפקת בשנים האחרונות. לא מגיעה לקרסולי הקרסוליים של איינשטיין.

  • 63.

    יהודית רביץ אכן חצופה. מי היא בכלל שתדבר על אינשטיין.

    אבו חומוס, 08/03/09 16:28

    השירים שלה ב15 השנה האחרונות עלובים, לא מחדשים, משעממים, סתמיים, חסרי השראה ולא רלבנטיים. בזכות חברת התקליטים הליקון, שמייצגת אותה, היא מכניסה שיר אחר שיר לפלייליסט הגלגלצי. נראה אותה חכמה בלי הליקון. והיא ברוב חוצפתה ועליבותה מעבירה ביקורת על איינשטיין, שאלבומיו האחרונים מ ע ו ל י ם. איך היא לא מתביישת? זיקנתה בהחלט מביישת את נעוריה, שחלפו לצערי ועימם גם ההשראה, התום והצניעות, שבגלל זה הערצתי אותה כל כך. אך היום היא בהחלט איבדה את הרלבנטיות. איינשטיין לעומת זאת ישאר תמיד מבריק ורלבנטי, מה עוד שלא קם עדיין שום זמר אחר, עם אישיות ונוכחות קולית כזאת. כמו דביץ יש עשרות זמרות צעירות ומוכשרות יותר שקמו עם השנים ואיינשטיין יש רק אחד.

  • 62.

    איילה אינגדשט הנפלאה בגלגל''צ (ל''ת)

    שישימעו את, 08/03/09 12:59

  • 61.

    החיים הטובים : אני אוהב את הדס אהרון בגלגלצ ואת מיכל דוקרסקי ב-88 (ל''ת)

    דוגמתי סטייל, 08/03/09 10:51

  • 60.

    תחנה שמלאנית שמשמיעה שירים נגד גיוס (ל''ת)

    אייל, 08/03/09 09:50

  • 59.

    גלגל''צ היא תחנה לאנשים שלא אוהבים מוסיקה ומסתפקים במועט-תעבירו לת''א

    סמי השור, 08/03/09 09:17

    יש המון מוסיקה חדשה וטובה שלא תמצאו שם.אבל למה להתלונן ? יש ברדיו תחנות יותר מענינות.
    קוטנר ומולדאבי משמיעם מוסיקה טובה ב102 ובועז כהן עושה נעים ב 88.

  • 58.

    זו לא האמת ואפילו לא חלקיק של האמת

    שי להב? זה מצחיק אותי, 08/03/09 08:30

    שי להב, במקרה הטוב, מיתמם. ובמקרה הרע אין לו מושג קלוש.
    וזה לא ''בגלל המוסיקה''. ממש לא.
    גלגלצ מצליחה משתי סיבות עיקריות (ועוד אחת חשובה אף יותר):
    1. פרישת המשדרים הארצית - יש לה משדרים בכל חור, כולל בנגב, נחשו על חשבון מי. 88, לדוגמה, נקלטת כמעט אך ורק במרכז - אז פלא שהרייטינג היחסי שלה נמוך הרבה יותר?
    2. אין פרסומות - תנו לתחנות האזוריות, או לתחנות קול ישראל (רשת ג', 88), לשדר רצף מוסיקלי - ותראו כמה ינהרו לשם.
    גלגלצ פועלת בתנאי מונופול. יש לה כוח אדם זול (חיילים). ציוד בשפע (מהצבא). יש לה פרסומות ב-20 מיליון שקל לשנה. יש לה, במקביל, תמיכה מכמה משרדי ממשלה (התחבורה, הבטחון), והחשוב מכל: אין לה תחרות ממשית.
    יש מעט מאד, מעט מדי, תחנות מוסיקה בישראל. אפשר למנות אותן על כף יד אחת.
    לו היו, כפי שנהוג בכל מקום בעולם, תחנות מוסיקה לכל 20-50 אלף איש, היו בת''א, למשל, לפחות 20. ואז נראה את גלגלצ עוברת את ה-15 אחוז. להזכירכם: גם ערוץ 2, לפני 15 שנה, קרע את המדדים עם 40 אחוז לדודו טופז והקומדי סטור. מאז עלו ערוצי נישה רבים, הוט ויס מספקות עוד ועוד תכנים, הגיע ערוץ 10, והתחרות הורידה את הרייטינג הממוצע של 2בצורה דרסטית.

    ולא נשכח, כמובן, את הקשרים העסקיים בין חלק מיושבי ועדת הפלייליסט (מי אמר אלון ימין ולא קיבל?) לטדי הפקות ולעוד גופים, ש''במקרה'' מושמעים המון בתחנה.
    את זה מבקר המדינה צריך לחקור.

  • 57.

    אין על פארלי שחר

    מאזין ותיק, 08/03/09 00:04

    העיתונאית הכי רצינית והקול הכי יפה במדינה

  • 56.

    חלחל''ץ: אותם שירים ואותם פקקים. רק רשת גימל.

    רפולי, 07/03/09 22:20

    העורכים בני טיפש עשרה,החושבים עצמם עאלק למבינים גדולים... הצחקתם אותי.
    תשמעו את השירים היפים שנתן זהבי שם ב-103 אפ-אם. תענוג.

  • 55.

    ואיפה תגובה של התחנה לכתבה? (ל''ת)

    מוזר מאוד, 07/03/09 21:34

  • 54.

    גלגל''צ משמיעים יותר מדי מוזיקה מזרחית.

    אייג'נט סמית', 07/03/09 20:26

    וכן, רון שובל ושרית חדד זה מוזיקה מזרחית וזה שירי חאפלות מסריחים. הם מנסים ללקק לאוכלוסיית הערסים, שרק יורקת עליהם בחזרה.
    המוזיקה שלכם מסריחה אבל אתם גאים מדי בתרבות שלכם אז לא בכבוד שלכם להודות בזה... מוזיקה מזרחית=מוזיקה ערבית.

  • 53.

    בקשר לגלגל''צ

    דנה, 07/03/09 20:02

    בקשר לאריק אינשטיין-
    גם השירים ''הבינוניים'' של אריק, עולים עשרות מונים על רוב השירים שטוחנים בלי סוף בגלגל''צ..והיו לו ,אגב,לא מעט שירים יפים בדיסקים האחרונים..
    השמעה אחת ליום לשירים חדשים שלו???
    בושה לגלגל''צ!!!
    אבל לצערי פני המדינה כפני גלגל''צ..
    והתאכזבתי מאוד מהתגובה של יהודית רביץ.

    בקשר לזה שלא ניתן למוסיקאים צעירים להכניס שירים לפלייליסטים בגלגל''צ בלי קשרים-בזיון..

    בקשר לסופשבוע רגוע-זה דווקא הדבר היחיד שאני אוהבת בגלגל''צ..אבל בהחלט אפשר לגוון עם השירים ולא להשמיע כל שבוע כמעט אותם שירים ..

  • 52.

    כלמישהו יפול האסימון וסוף סוף י-ב-י-ן ש

    שר הביטחון, 07/03/09 19:26

    שצבא צריך לספק ביטחון והגנה

    ו ל א


    לשעשע כמה צפונבונים משועממים
    יבוא גואל לישראל, מדינת טיפשים

  • 51.

    אין כמו 88FM אלטרנטיבה אמיתית!!! (ל''ת)

    עמית, 07/03/09 19:17

  • 50.

    טעות קטינה לגבי אהוד ברק(לא היה שר בטחון דאז), וכמה דברים על גלגלצ

    אלדדוס, 07/03/09 18:47

    כשהוקמה גלגלצ הוא היה עדיין רמטכ''ל, אני מקווה שזו סתם טעות, כי שר בטחון הוא היה רק שנים לאחר מכן (99').

    היתרון של גלגלצ על מתחריו - מימון של המדינה, אין צורך בפרסומות, זוהי הסיבה העיקרית שאנשים החלו לשמוע אותה, הרבה מוסיקה, בלי בירבורים וללא פרסומות.

    אני שומע פה ושם גלגלצ, רק כמוסיקת רקע ואין ספק שמעצבן לשמוע את אותו שיר 3 פעמים ב-3 שעות, זה לא אמור להיות.

    חוץ מזה, התשדירי שירות שלהם למען בטיחות בדרכים וכו' רק עוזרים להם וגם לנו.

    • נכון, רבין הוא שהיה ראש הממשלה ושר הבטחון.

      zzza , 07/03/09 22:03

      אהוד ברק היה הרמטכ"ל ומשום כך שלונסקי היה צריך את הסכמתו לשינוי בתחנה הצבאית.
      סתם טעות של להב.

  • 49.

    כשיתנו במה לזמרים מתחילים כמו בתוכנית שיש כאן בי-ם

    עוד ירושלמי, 07/03/09 17:31

    חומר מקומי אז הכל יהיה בסדר

  • 48.

    להגיש עתירה לבג''צ נגד גלגלצ על לקיחת כספים על השמעת

    אלונה, 07/03/09 17:05

    שירים מוקדם ככל האפשר. לעצור את תופעה
    המזויעה להעמיד לדין את כל אלה שמשדרים שירים תמורת שוחד

  • 47.

    מאז שמיקי הגיע - הרמה של המוסיקה הידרדה. (ל''ת)

    בדוסה (בדימוס), 07/03/09 16:07

    • אני מבקש, כבוד לרס"ר!

      zzza , 07/03/09 22:05

      ניסים (במילואים!)

  • 46.

    אני חושב שפרק 4 לכתבתך זו ממצה את סיבת השנאה של המוסיקאים לתחנה הזו

    Mens Rea, 07/03/09 15:57

    לפי מה שכתוב כאן, אין כמעט סיכוי ללהקה שמנסה לפרוץ ואינה מוכרת ו/או בעלת קשרים ו/או כסף ורצון לפרק אותו על יחצ''נות - להביא למצב ששיר שלה יושמע על ידי התחנה.
    וכשאתה מדבר על שוחד שהם מקבלים, אתה מבין, שככל שהדבר הזה נכון, אזי הקריטריונים והפרמטרים לכך אינם מקצועיים. וחבל. ככה תחנה משניאה אנשים.
    זו הסיבה שבעטיה אני כמעט לא מאזין לרדיו, ואם כן, אז רק ל-88FM או 102FM, בשעות מסוימות מאד.

  • 45.

    חצופה יהודית רביץ. האלבומים האחרונים של איינשטיין בינוניים?

    זמר ומוזיקאי צעיר ומפורסם שמעדיף לכתוב בעילום שם., 07/03/09 15:50

    מאיפה לך? שמעת אותם? האלבומים האחרונים שלך הרבה פחות מבינוניים. האחרונים של איינשטיין שמים בכיס הקטן את אלה של רביץ. זאת חוצפה ויהירות של רביץ להגיד את מה שאמרה וסוג של חנופה לעורכי המוזיקה בגלגל''צ. ממש חוצפה. אני במקום איינשטיין לא הייתי סולח לה על דברים אלה. אלבומי העבר של רביץ היו מעולים. היום המוזיקה שלה משעממת ופשטנית. האלבומים האחרונים של איינשטיין הרבה יותר מעניינים מבחינה מוזיקלית ויש בהם הרבה שירים עם פוטנציאל להיטי שהתפספסו בגלל ההתעלמות של גלגל''צ. אז רביץ במקום להקשיב ולהתעמק באלבומיו של איינשטיין ולהביע דעה, מקבלת כמובן מאליו את -פסיקת הילדים מגלגל''צ מתוך כוונה כנראה למצוא חן בעיניהם כדי לקדם את האינטרסים שלה. זוהי חוצפה שאין כדוגמתה.

  • 44.

    ועכשיו זכינו לגלגלצ 2 בדמות 88 החדשה (ל''ת)

    אבי, 07/03/09 15:25

  • 43.

    כתבה יפה ואיכותית. (ל''ת)

    הכלכלן, 07/03/09 14:05

  • 42.

    יהודית רביץ מדברת על בינוניות? חוצפה . כבר יותר מ15 שנה

    רותה, 07/03/09 13:35

    לא הוציאה משהו יותר מבינוני. איך היא מעיזה לבעוט ככה באריק ? לא יאומן.

  • 41.

    עומר ברנע שדר הכי מעצבן!!!

    mikim1 , 07/03/09 12:20

    מדבר המון וחושב שהוא מצחיק... תיסתום כבר ותן לישמוע מוזיקה אתה בילתי ניסבל שאני מעדיף להעביר תחנה בין 1 ל 4 .

    • כמובן עומרי רונן,טעות שלי. (ל''ת)

      mikim1 , 07/03/09 12:23

      • עומרי רונן- אתה מעצבן!!!

        ירושלמי, 08/03/09 00:36

        כולם מעבירים תחנה בין 13:00-16:00

  • 40.

    יסמין לוי ששרה לאדינו / פלמנקו מושמעת ואני מתמוגגת (ל''ת)

    גלצניקית שרופה, 07/03/09 12:02

    • ידוע אולי מתי יסמין לוי מופיעה בארץ ? (ל''ת)

      הספרדיה, 07/03/09 15:06

  • 39.

    אסור לשמוע את האופיום להמונים הזה. פשוט אסור. ב88 אף אם תיחשפו למוזיקה

    רז, 07/03/09 11:52

    אמיתית.

    • 88 התחנה הכי גרועה ברדיו עדיף רדיו אזורי

      אסי, 07/03/09 23:17

      מה קרה לך מי שומע 88? תחנה של פלצנים מרשות השידור המזדקנת .אם לא גלגלצ אז רדיו אזורי .

  • 38.

    תכל''ס תחנה הכי נשמעת בארץ... רק מוזיקה טובה בלי פרסומות (ל''ת)

    מי לא שומע גלגל''צ, 07/03/09 11:32

  • 37.

    סתם תחנה של אשכנזים (ל''ת)

    א, 07/03/09 11:08

  • 36.

    טעות

    אריק, 07/03/09 10:19

    איך אהוד ברק היה שר ביטחון כאשר התחנה הוקמה ב93?

    יש לך טעות ילד...

    • צודק. ברק היה הרמטכ"ל ולכן היה האחראי על גל"צ.

      zzza , 07/03/09 22:01

      רבין היה אז ראש הממשלה ושר הבטחון.

  • 35.

    איכות היא לא מילה גסה-אייל גולן???

    bob, 07/03/09 09:34

    למה שנייה אחרי שהתענגתי לשמוע בוב דילן או סיימון וגרפונקל מאלצים אותי במעבר חד מדי לשמוע אייל גולן? איזה סוג של מאזינים אתם רוצים? מאזיני אייל גולן מייד יעבירו תחנה כאשר ישמעו שיר של מאיר אריאל למשל,ולהיפך כמו שקורה אצלי אני לא מסוגל לשמוע צליל אחד הבוקע מגרונו של מר גולן הנכבד.

    • אני איתך. דילן ועפיה לא הולך ביחד. ולא צריך שילך ביחד (ל''ת)

      ג'ו, 07/03/09 13:21

    • מה איכות?

      tomker , 07/03/09 17:12

      זו תחנה עממית, כולה מוסיקת פופ, כדי להעביר את הזמן, לשמח. אפשר לחשוב שמשמיעים שם את קונצ'רטו ד'ארנחואז.
      לא סובל לא את גולן ולא את קרן פלס, אבל שניהם צריכים להיכנס, כי לשניהם יש אוהדים בצבא. נקודה.
      לכל מוסד יש ייעוד, התאמה שיש לשאוף אליה, אבל אלה חיים בתוך בועה.

  • 34.

    עצירת ה''זמר'' המזרחי היא ברכה

    אלדד, 07/03/09 09:22

    זה צריך לעמוד בסדר היום התרבותי שלנו.
    הצחנה שנקראת זמר מזרחי צריכה להעצר!

  • 33.

    מספיק עם בוגרי רימון והמוזיקה מזרחית

    ה, 07/03/09 09:21

    כאחת שמאזינה לתחנה, רק בנסיעות ציבוריות, אני כבר יודעת לזהות איזה שירים יהיו. ונמאס כבר מהמוזיקה המזרחית יותר מדי עמיר בין עיון, שרית חדד. וכאילו זמרים בוגרי רימון כמו אריק ברמן,

  • 32.

    תחנה גזענית ומגעילה

    שי תל אביב, 07/03/09 08:39

    תחנה שחורטת על שמה מוזיקה ישראלית
    אך לא משדרת את כל הזאנרים הישראלים
    היא תחנה גזענית שיש לאחרימה
    פשוט עשו כמוני דלגו על 91.8
    יש תחנה יפה מאוד ליד גלגלצ וזה 91
    יותר ישראלי ולא גזעני

  • 31.

    תחנה סבבה ,מוסיקה סבבה ,מי שרוצה מוזיקה ''שונה'' (ל''ת)

    יש עשרות תחנות אחרות ,טוב שיש את גלגל''צ, 07/03/09 08:32

  • 30.

    תגובה ל-11

    גל דניאל, 07/03/09 08:31

    אריק אינשטיין עד כמה שאני זוכר הוא לא אשכנזי

  • 29.

    החרמתי את התחנה מזמן רק בגלל כל הדברים הללו

    noni10 , 07/03/09 08:27

    מאזינה רק לרשת ג'
    שם לא עושים איפה ואיפה.

    • ב-ג' יש רק בעברית (ל''ת)

      V, 07/03/09 12:46

  • 28.

    מושחתים

    גבי לב, 07/03/09 07:51

    אני לא מקשיב לתחנה הזו כיוון שבמודע וכדי להכעיס את יותר מחצי המאזינים לא ישמיעו את מה שאנו אוהבים . ברור לי שמי שמחליט שם אנשים מושחתים מהיסוד.

  • 27.

    שכחת דבר חשוב: אין פרסומות !

    נועה, 07/03/09 04:59

    כשאני בעבודה אני מדליקה גלגלץ כי קל יותר באוזן.לא רוצה לשמוע כל היום פרסומות כי זה מפריע לי להתרכז, ורוצה גם להמעיט ככל האפשר בשטיפת המח לילדים.

  • 26.

    עומרי רונן מעצבןןןן!!!

    ירושלמי, 07/03/09 03:23

    תודו שהוא מעצבן אתכם- הקול שלו, הכאילו מבטא באנגלית על כל מילה שניה, הדיבור המהיר... הוא כל כך מעצבן. הוא לא מסוגל להגיד אף מילה בצורה נורמאלית. שירגיע! לפעמים נשמע כאילו ממש לא כיף לו לשדר. שלא ישדר!

  • 25.

    תזהרו מאוד השתלטות רוסית בדרך חייבים את הצבא גלגלצ והמוסד ככוח אחד (ל''ת)

    אמיר,מרכז., 07/03/09 02:43

  • 24.

    פעם התחנה

    אבי הדרומי, 07/03/09 02:41

    פעם גל''צ עשו גלי''ץ וקראו להם גל''ץ2 אם אני אל טועה אברי גלעד היה אחז המנווטים. הם ניסו לפצח את הטעם הישראלי, מתחנה אליטיסטית הם הבינו שהם חייבים להפוך לעממיים יותר. בשירות ברמה הייתי בורח לשמירה בבונקר על הגבעה מעל וואסט רק לשמוע את הסקס אפיל של מיכל ניב ז''ל. היום לא את האפיל, אולי כי לא צריך. ניסו ופיצחו את הקוד והצליחו. לא חתרנות,ולא כלום. לא רוצים לא צריך. ארז טל פורץ הדרך יושב במרום האולימפוס, מלך המיינסטרים. לא רע, תפסיקו לקטר. השבוע ראיתי רצף של להקות מתחילת ה90 תענוג. כל דור והדור שלו. מרד הנעורים אצל מי, ולמי. יש כללים וכולם נצמדים להם.
    יש לזה צדדים חיוביים, מי לא רוצה להיות מושמע. אני נגמלתי מהתחנה כבר מזמן.נסו ותהנו.

  • 23.

    אחלה תחנה מה אתם רוצים? (ל''ת)

    אריה, 07/03/09 02:35

  • 22.

    רק אם לא תשמעו אותם הם יתקפלו בחזרה לחור שממנו הם באו (ל''ת)

    יפואי, 07/03/09 02:30

  • 21.

    כלא 6 שולטים

    דן, 07/03/09 01:54

    בלאאאאאהה

  • 20.

    קובלנץ הצליח כי זיהה כשרונות כנסו חשוב.

    אחת מהתחנה, 07/03/09 01:23

    כתבת ואני מצטטת ''קובלנץ רחוק מלהיות סחבק. במקור הוא אליטיסט ירושלמי, עם טעם מוזיקלי אזוטרי ומראה מוזר במקצת '' --הכל נכון אבל קובלנץ גאון הוא זיהה בתקלטיה שני אנשים מרכזיים בשנת 95 -96. האחד אבירם בוכריס שהיה עם טעם אליטסטי משובח וסוג של גאון מוזיקה .והשני דניאל אלישע שבא מהשכוכונות באשקלון וידע מה העם רוצה לשמוע ..שני האנשים האלה בוכריס ואלישע הוו כור היתוך של החברה הישראלית .קובלנץ פיצח את הקוד בעזרתם- קצת עממיות יכולת לראות את הנולד ויכולת להבין מה העם רוצה מיצד אלישע האנטואטיבי(היו עורכים מוזיקליים שזלזלו בו בישיבות הפליליסט למרות שתמיד דבק בהערכותיו אבל קובלנץ לא התרגש מהם ) .ומיצד שני קצת גאונות מוסיקלית וצפוניות מיצד בוכריס (שהוביל בישיבות הפליליסט קו אנגלי בריטי ) והשילוב של שניהם עם תוספות של אחרים ובניצוח קובלנץ יצר תמהיל מנצח זו התשובה לשאלתך כותב יקר .

  • 19.

    ועכשיו הם מפרסמים ... חסר להם כסף (ל''ת)

    ., 07/03/09 01:18

  • 18.

    גלגל''צ היא דוגמה לאופן ההתנהגות של האליטה האשכנזית בכל התחומים.

    שי, 06/03/09 23:58

    בכח,בגסות,בהתנשאות ובניצול משאבים לאומיים לצרכיהם הפרטיים ,כדי לקדם את האג'נדה שלהם בכל התחומים,הצליחה האליטה האשכנזית לדרוס את כל מי שניסה לומר אחרת,והיו כאלה.
    היום מדינת ישראל היא מדינה הרוסה מבחינה חברתית תרבותית וזה הרבה בגלל העובדה שאוכלוסיות שלמות הוצגו כתת אנשים בערוצי התקשורת השונים.
    אין פלא שלאומנים שלא מתאימים לקריטריונים מתייחסים בזלזול ,וכך גם לכל מי שהמבטא שלו אינו מזרח אירופאי.
    נכון שהמציאו את זה לפניהם בגרמניה רק ששם האשכנזים היו המשוקצים ועכשיו הם המשקצים איך שגלגל מסתובב,זאת כנראה העצמאות שהם ייחלו אליה.

    • משמיעים שם שירים באידיש מהבוקר עד הערב (ל''ת)

      ואלה נכון, 07/03/09 09:47

  • 17.

    העיקר משחקים אותה תחנה איכותית.מה איכותי בהתעלמות ממוסיקה אחרת?? (ל''ת)

    ארי, 06/03/09 23:46

  • 16.

    אין לי כוח לקרוא את הכל, אבל דעתי בעניין גלגל''צ: הם פשוט משדרים מוזיקה

    משעממת! והמגישים הילדים שלהם כל כך מתלהבים ממנה..., 06/03/09 23:24

    גלגל''צ תמיד ישמיעו את השיר הכי צפוי, בנאלי ומשעמם של כל זמר/להקה. זה ההבדל בינם לבין 88 FM. סתם דוגמאות קטנות - אם ישמיעו בגלגל''צ את הביטלס, מן הסתם ישמיעו את let it be או yesterday - פשוט יקחו את ה''להיט'' הכי צפוי ולעוס שלהם. לעומת זאת, ם ישמיעו את הביטלס ב-88 FM, יש סיכוי טוב שישמיעו למשל את till there was you או שירים טובים ופחות ''להיטיים''. יצא לי השבוע לשמוע ב-88 FM את ג'ניס איאן המעולה, ושמחתי מאוד שהשמיעו את between the lines שלה. עכשיו, בגלגל''צ סביר להניח שהעורכים לא יודעים בכלל מי זאת ג'ניס איאן, וגם אם יודעים, אין מצב שישמיעו אותה, וגם אם היו משמיעים אותה, איזה שיר היו משמיעים? אני מתערבת שאת - seventeen שהוא הכי צפוי והכי לעוס להשמעה. סתם דוגמאות קטנות להבדלים. בשורה התחתונה, אני בקושי שומעת גלגל''צ כי הם משמיעים מוזיקה שברובה משעממת פחד או סתם מעצבנת. כששומעים כמה המגישים הילדים שם מתלהבים מהשירים הצפויים, בנאלים ומשעממים שם, מבינים שהמוזיקה כנראה משקפת את הטעם של האנשים במקום, ולכן, אין הרבה סיכוי להפתעות טובות מכיוון התחנה הזאת.

  • 15.

    חבל שלא שונו פני הבטחון הישראלי (ל''ת)

    ציוני במיל', 06/03/09 21:24

  • 14.

    תפסיק לבכות

    נ, 06/03/09 21:23

    אתה לא רוצה לשמוע?
    תעביר תחנה

    • נכון.

      tomker , 07/03/09 17:06

      אחלה דרך להתמודד, אחי. ועוד כשמדובר בתחנה ציבורית, צבאית, שאמורה לשדר לחיילים... לא רוצה לשמוע? תעביר!! בכל דבר, לא רק בנושא הנדון. לא רוצה? תעביר, תתעלם. למה להעביר ביקורת, לנסות לתקן... תעביר.

  • 13.

    כל כך הרבה שונאים לתחנה אחת (ל''ת)

    זמר מהמקופחים, 06/03/09 21:09

  • 12.

    גל''צ אלק תחנה של שמאלנים נפוחים מגאוה עצמית (ל''ת)

    יוסי, 06/03/09 21:05

  • 11.

    בקיצור תחנה של אשכנזים שונאי מזרחים שהשתלטו על משאב לאומי,גזענים מסריח (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 06/03/09 21:03

    • לכם יש את אל-ג'זירה (ל''ת)

      אשכנזי, 06/03/09 21:25

    • למה, ארז טל אשכנזי? ואריק איינשטיין שהם מחרימים, מזרחי?

      אתה הגזען, 06/03/09 21:26

      זה שחבורה קטנה השתלטה על משאב לאומי, נכון. רק חבל שאתה מלכלך הכל עם הגזענות שלך.

    • אני הולך להפיק CD מהטוקבקים שלך (ל''ת)

      מרק קנופלר, 07/03/09 05:41

    • נמאס כבר לשמוע את השירים באידיש שהם משדרים כל הזמן (ל''ת)

      ששון מהמועצה, 07/03/09 09:49

  • 10.

    התחנה הוקמה

    ממקימי גלגל''צ, 06/03/09 20:30

    כי היה להם תדר פנוי=במקום ''צה''ל 2''
    הרבה התנגדו כולל גיל קומר שהתנגד לתחנה
    היא התחילה טוב עד שקובלנץ הרס אותה ועזבו רבים וטובים כמו דורי בן זאב, יואב קוטנר, גיל קומר, לאה עוז ז''ל, סיוון דורון, אלי ישראלי, רון לוינטל,מירב מיכאלי, אריק לב, נועה ירון ועוד....
    לידעתכם, אין זה מתפקידו של הצבא לספק ידור או דיווחי תנועה שחוזרים על עצמם 15 שנים

    חייבים לסגור את התחנה ולהציל את המדינה מיד

    • אין זה מתפקידו של הצבא לספק בידור או דיווחי תנועה (ל''ת)

      תיקון טעות כתיב, 06/03/09 21:07

  • 9.

    האמת מאחורי גלגל''צ, גל''צ והבוסים = צה''ל נראת בכשלונות

    אוד נבחי, 06/03/09 20:13

    ברגע שהצבא מספק בידור, הוא הפסיק לספק בטחון והגנה !!!
    בכל צבאות העולם אין 2 תחנות רדיו - רק בישראל, בגלל זה אנחנו מפסידים בכל מבצע ואיבדנו את ההרתעה

    לסגור את התחנות הצבאיות ולהפנות את התקציב ללוחמים
    בוזזזזזז

  • 8.

    התחנה המיותרת הזו עדיין מוצצת

    רועי2472 , 06/03/09 19:51

    את לשדי משלמי המיסים? מדוע לא סגרו אותה? שיחפשו נא הצפונבונים, תפקידי ג'ובניקים אחרים.

    ברכב שלי יש 18 תחנות בזיכרון, אפילו לא אחת מכוונת לזבלזל"צ הזה.

    • צודק 100 % (ל''ת)

      משלם מיסים, 06/03/09 20:13

  • 7.

    you kidding right? no 'eastern' music? way way too much (ל''ת)

    of that, 06/03/09 19:34

  • 6.

    תחנה של פרידמנים מתים מוזיקה רדודה היא מצליחה רק בגלל שאין משהו אחר (ל''ת)

    הרב חנוכה , 06/03/09 19:22

    • היא לא מצליחה, הי שורדת כי כולנו משלמים עליה

      משלם מיסים, 06/03/09 20:33

      ובמקום להפנות כסף ללוחמים המיסכנים, מחזיקים את הפיל הלבן והמגעיל הזה שיהיה לצפונבונים מה לעשות בצבא.....יוק

  • 5.

    הקשבת לתחנה לאחרונה?

    אתה לא רלוונטי, 06/03/09 19:19

    עשית סקר עד 2006, אתה אומר שאתה לא מאזין לתחנה, אז מה אתה רוצה בעצם? חוץ מלהרוויח כסף על הספר?

  • 4.

    בהחלט נשמע כמו גוף שמאוהב בעצמו אהבה קשה

    מאזין בסתר, 06/03/09 19:19

    וכידוע, אלה הגופים שבסופו של דבר מתבררים כמסואבים וכמושחתים ביותר.

  • 3.

    חפרת יותר מידי

    --, 06/03/09 19:09

    אנשים אוהבים את המוזיקה שיש בתחנה וזה מה שחשוב.
    דרך אגב מזרחית זה לא מוזיקה.

    • דבר בשימך בלבד!

      רועי2472 , 06/03/09 19:52

      מי שמך להכריז "אנשים אוהבים"?

      זבל מצוי, גועל ותת רמה. המגישים והמוזיקה שלהם.

      • תחנה הכי טובה שיש!

        אריה, 07/03/09 02:35

        ללא ספק

      • מיסטר רועי2472 על תרבות דיון שמעת?

        --, 07/03/09 12:43

        רואים שאתה מסוג האנשים ששומעים מזרחית

    • צודק מזרחית זה לא מוסיקה ואשכנזים זה לא בני אדם. (ל''ת)

      עמי, 06/03/09 23:59

      • גם אתה לא בן אדם

        --, 07/03/09 12:43

        כי אתה מלכלך סתם.

  • 2.

    עזרו לילדה אולגה!

    saveolga , 06/03/09 18:42

    גולשים יקרים!

    אולגה בת ה- 9 תושבת אוקראינה זקוקה לעזרתכם!
    אולגה צריכה לעבור ניתוח להשתלת מוח עצם שעלותו 100 אלף יורו.
    עיזרו לנו לגייס את הסכום עבורה! זהו המחיר להצלת חייה.
    תרומה מוח עצם מתאימה כבר נמצאה.

    לאתר של אולגה www.saveolga.tk
    למאמר ברוסית שפורסם בחסות ערוץ "ישראל פלוס" בפורטל החדשות ברוסית "זמן"
    http://www.zman.com/news/article.aspx?ArticleId=36491&CategoryId=17

    • 9, 5.56, 7.62 , 0.5 ?

      M, 06/03/09 19:09

      .

  • 1.

    גקו אייזמברג איזה מלך איזה כוכב מתה עליו (ל''ת)

    עמיתוש, 06/03/09 17:52

    • גל''צ לא צריכה לשדר שירים של משתמטים

      ירושלמי, 07/03/09 03:28

      קצת לויאליות למערכת. גלגל''צ שכחו שהם תחנה של צה''ל. לפחות אצלם לא להשמיע ''אומנים'' משתמטים. אחרת הנוער שמאזין לתחנה לא מבין מה לא בסדר בהשתמטות

      • הצחקת אותי

        אחד שדווקא עשה צבא, תתפלא (ואני גם חצי טריפוליטאי), 07/03/09 08:56

        ילד שישמע את ג'קו בתחנה לא יבין מה לא בסדר בהשתמטות??
        איך הצלחת ליצור קשר ישיר בין הדברים? אתה מאלה שחושבים שיש למוזיקה השפעה קוסמית כל כך עמוקה (ובטח ובטח בשירים הסופר עמוקים של אייזנברג על שלל קלישאותיו) - עד כדי כך שהיא יכולה לעצב דעותיהם של אנשים.

        לפי זה, השמרנים צודקים ואסור לשמוע מוזיקת מטאל כי אחרי אלבום אחד של פנתרה אתה הולך לבתר ילדות בנות 4 ולאכול חתולים חיים.

        מצד שני, לפי זה, העולם היה צריך להיות מלא באהבה ובשלום, אחרי הכל, דור שלם בסיקסטיז דרש שלום. אז אולי התאוריה שלך לא ממש נכונה ואתה סתם מתלהם, כמו 90 אחוז מהעם בציון?

        הייתכן כדבר הזה?
        (ושים לב, לא הצבעתי מרצ, אני חצי מזרחי, ואין לי הורים עשירים ואני גר ברמת גן. זה, כדי לנפץ לך את הסטיגמות שנבנו לך בזמן שקראת את מה שכתבתי)

        • לחצי מזרחי

          ''אנחנו דור מזויין'', 07/03/09 14:12

          תתפלא כמה לכל דבר יש השפעה עלינו הבני אדם, לא רק על ילדים! בזמנו כשכיכב הסרט ''התפוז המכני'' בארה''ב בן אדם רצח אחרי צפייה בסרט! וישנם עוד דוגמאות לכך ששירים, וגם ספרים, ואפילו מעשה של בן אדם שנידון בתקשורת גורם לאנשים לעשות אותו מעשה! אמנם לא ניתן למדוד אף פעם במדוייק אם הדברים נעשו בעקבות השירים סרטים וכו' וכו' , אבל אין ספק שישנה השפעה, ובמיוחד של זמרים על הדור הצעיר!

    • עמיתוש , תתחתני איתי (ל''ת)

      עמית, 07/03/09 09:51

    • ''שר שר'' של ג'קו שיר מדליק

      עוז, 07/03/09 23:21

      חבל שלא השמיעו אותו יותר במקום כל השירים המשעממים שלהם. יאללה איזה חוצפנים הוא צודק