• 67.

    מנחם בן החפרן ופורנוגרפיה

    גילה, 17/04/09 11:01

    מה אתה כותב על פורנוגרפיה הרי זה לא תרבות אבל ראינו שאיך הסתכלת על כל בחורה באח הגדול והזלת ריר יה סוטה שמכוך.

    אז תחליט הומואים או פורנוגרפיה נשית.???????

  • 66.

    מנחם בן - והתנ''ך

    גאולה, 17/04/09 10:58

    זה שאתה קורא תנ''ך ללא כיסוי ראש ועוד מצהיר שאתה מאמין באלוהים זה מראה על יחסך הכופר לתנ''ך ולדת ולעם ישראל בכלל.

    האם אמך התופרת הגמדה לא לימדה אותך שלהחזיק ולקרוא תנך צריך בכיסוי ראש מפאת כבוד הספר וכבוד אלוהים שאתה מאמין בו כביכול.

  • 65.

    חתיכת כופר שכמוך

    מנחם בן הבזוי, 13/04/09 17:14

    מי אתה שתדבר על ה''שולחן ערוך'' אדם עלוב ובזוי שכמוך? אתה טוען שאתה מאמין בתנ''ך ובבורא עולם אך אתה הכופר הכי גדול שיכול להיות. אין לך אמונת חכמים בגרוש, והשאלה שלי אלייך איך אתה מקיים את הציוןי ''לא תסור מן הדבר אשר יגידו לך ימין ושמאל'' או ''ועשית ככל אשר יורוך''? גם כאן אתה תעוות את היהדות ותאמר שאין מקום למצוות המעשיות - דבר אשר מראה על כפירה בעיקר, עיוות היהדות ואפיקורסות מהזן הקיצוני ביותר.

  • 64.

    מנחם בן - העם איתך! (ל''ת)

    אנחנו אוהבים אותך, 02/04/09 02:34

  • 63.

    במדינה בה אונס ופדופילייה מתקבלים בחוצפה אפשרית כזאת כתבה

    עושים את זה אחרת , 29/03/09 20:48

    מה רע במגזינים הללו בחוברות הפורנוגרפייה אני יאמר כאשר נשים מוחזקות בניגוד לרצונן, חטופות מאחת המדינות, מספקות תמונות וצילומים בכפיה ובאיומים, כנראה יש את אלו הכותבים מאהבתם להנה בסבלן של הבנות ונהנים לראות כיצד מתבצע בהן מין כפוי בכלל רק בישראל ניתנת במה לכאלו כותבים, בחנו מספר אתרי פורנורגפייה באינטרנט ושומו שמיים הבנות זועקות והציבור נהנה לצפות אולי יש מקום להגיש תלונה נגד שימוש באינטרנט בהצגת תכנים אלו בכל אופן בוזזזזזזזזזז אחד גדול לך ולכל המעודדים פורנוגרפיה וברור כפי שברור לי ברור לכל גבר שזאת פעולת אינוס ומין בכפייה במקרים רבים על כן לא ראויים אתרים ותצלומים אלו,

    • אני לא מאחל גם למנחם בן שנכדותיו ידרדרו לזנות (ל''ת)

      אותה הוא משבח. אפס שכמוהו., 10/04/09 20:08

  • 62.

    מנחם בן- כבוד לאם החושב

    יניב, 11/03/09 01:05

    מדהים חוסר היכולת של רוב בני האדם להבין את נושאי השיחה עליהם מדברים איתם. שימו לב כי רוב תגובות הנגד מול מנחם הן רק מול ''חוסר הרגישות'' ו''דרך ההגשה'' אבל הרוב מעדיפים להתעלם מהנושאים עצמם ולהקשיב ולחשוב. אני ממש לא מסכים עם כל דעותיו ואפילו לא בטוח שעם רוב דעותיו אבל יישר כוח על השימוש הנכון באינטליגנציה ועל הרצון לחשוב כל הזמן ולבחון את הנושאים מחדש. הערה זאת בשבחו של מנחם היא גם בגנותו- כשמנחם מגיע למסקנה הוא לא טורח לנסות ולבטל אותה ולנסות שוב את דרכו כי אולי היא מוטעית שהרי החוכמה הגדולה היא להמשיך ולהטיל ספק כל הזמן בנסיון להגיע לאמת.

  • 61.

    בעניין תמי כץ לוריא במאמר של מנחם בן

    ענת, 10/03/09 13:02

    תמי כץ לוריא היא משוררת ידועה. שיריה הופיעו בכתבי עת ספרותיים מרכזיים:שבו, קשת חדשה, מאזניים ,עתון77ועוד לפני שנים כתבת מאמר עליה וגם אז שיבחת כתיבתה. אני בהחלט מסכימה עם הדברים שכתבת על איכות שירתה.יש בספר איכות שירית גבוהה.המחול והשירה שתי האומנויות בהן עוסקת המשוררת משולבות בספר וכרוכות זו בזו בתמונות,במטפוריקה בנושאים ןבהתנגנות הפנימית.קראתי ונהניתי.

  • 60.

    בהתחלה לא סימפטי אותך ... אבל עכשיו..

    אלירן דהן, 09/03/09 15:10

    אני מעריץ שלך , הייתי בטוח שדעותינו לא עומדות על קנה אחד אבל משנכנסת לאח הגדול... הפכתי למעריץ שלך....

  • 59.

    מנחם הוא אי של שפיות באח הגדול

    רוני, 02/03/09 04:07

    אדם משכמו ומעלה בעל דעות אמנם קיצוניות לעתים אך מנומקות היטב , הפתיע אותי לראות את ה ''עליהום'' שביצעו כלפיו משתתפי האח הגדול כמה ילדי ''כאילו כזה'' וכמה ערסים אחרים שניסו להציג דעות מנוגדות אבל ממש ממש מטומטמות,
    ואני אומרת די לשיטחיות עד שהגיע אדם לטלוויזיה שעוסק בנושאים מעניינים וחשובים מגיעה קבוצה של אנשים שלא ממש מבינים כלום.
    נו בטח בריאלטי כמו בריאליטי הטמטום חוגג.

    מנחם אתה לא מתאים לשם כדאי שתנוס כל עוד נפשך בך שמא לא תידבק במחלת השגעת....

    • אני איתך

      ארז, 08/03/09 23:50

      חושבים שזה אין לרדת עליו שם ולא נותנים לו להוציא מילה אני מתפדח שאלה ה''VIP'' שלנו.. מקווה שלא יהיה בודד מדי הוא דווקא אחלה גבר

  • 58.

    ואלס עם באשיר- סרט תיעודי שהולבשה עליו אנימציה

    העתקה ולא אמנות, 01/03/09 18:53

    זה סרט תיעודי, מתמונות של חיילים (לא פולמן) ש''הולבשה'' עליו אנימציה (גם המציאות המדומה בסרט שונה מהסיפור המקורי).

    אמנות ? לא בטוח.....


    קבלו לינק:

    http://blogs.orange.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1425229

  • 57.

    member of the academy

    mk`, 01/03/09 04:09

    My wife is a member of the academy and she did not vote for this movie, enough with movies that pretend to show the moral dilemma of war, but offer a one sided auto-antisemitism view.
    Thank god that the jewish members of the academy have not lost their mind and to Mr. Pullman, get off your high horse most people in the industry ever heard of you and your movie and no one is amazed by this student film

  • 56.

    משהו שראוי לזכור: את הנזק התדמיתי לא יצר ארי (פולמן) אלא אריק (שרון)

    רוני מהשרון , 28/02/09 22:02

    ארי פולמן היה לוחם חי"ר ששירת בביירות בזמן הטבח במחנות הפליטים (וייאמר לזכותו שכל האנשים שדמויותיהן מופיעות בסרט אכן שירתו שם ופשוט סיפרו את הסיפור שלהם... כפי שהם זוכרים אותו ומבינים אותו...)

    מצד שני: היו מי שהבטיחו לנו מבצע צבאי "קצר וחכם" של כמה ימים לניקוי קיני מחבלים במרחק של עד 40 ק"מ מהגבול... לאנשים האלה קוראים אריאל (אריק) שרון, מנחם בגין ז"ל ורפאל איתן (רפול) ז"ל.
    הם אלו שאחראים על אחת התסבוכות האומללות ביותר של מדינת ישראל בכל הזמנים... הסתבכות שבעטייה הוקם והתעצם ארגון חזבאללה המאיים עלינו איום של ממש גם כיום...

    ותחשבו על זה...

    • תגיד, רוני מהשרון, לא נמאס לך????

      הגאון מוורשה, 01/03/09 15:46

      אתה כל כך פתטי. אתה ממש ממש לא בתחום הנכון. לא בקולנע, לא בפוליטיקה ולא בפסיכולוגיה של ההמון...... עדיף היה שתמכור עגבניות. שם זה פשוט, לכאורה. קונים מה שרואים..... (למרות שהעגבניה לפעמים יפה, אבל סרת טעם, ממש כמו הסרט ...).

    • לוחם גולני, גד' ברק

      אני גם הייתי שם... תפסיק לקשקש בביצים, 01/03/09 19:57

      כחודש אחרי הקרב בשדה התעופה, הייתי בכוח שהתמקם באיזור סברה ושתילה.
      לא היו ידיעות על ה''טבח''. אם הייתי מודע בודאי שהייתי מנסה למנוע את זה. שפולמן לא יאשים אותנו בזה, אם הוא ידע היה צריך להתריע.
      יש הגזמה פראית בתיאור ה''טבח'' (לכאורה)... לא ראיתי יותר מ 90 גופות, שזה טראגי, אבל לא ''שואה''.
      החיילים של 'אלי חובייקה' (המפקד הנוצרי) נכנסו לכפרים בתהליך שיגרתי של חיפוש מחבלים, למה שהיה שם אין קשר ללוחמי גולני שהיו בקרבת מקום בהתארגנות ולחימה.. אל תכניסו אותנו לעיניין הזה.

      לארי פולמן אין מונופול על המוסר...
      המצפון שלו לא יותר רגיש משל אחרים ששירתו שם.

      אותי יותר מעניינים החברים שלי שנהרגו בקרבות עם המחבלים והקומנדו הסורי מאשר לבנונים מוסלמים שנהרגו ע''י לבנונים נוצרים במסגרת פוליטיקה מקומית.

      ההרגשה שלי היא שפולמן ''מכר'' אותנו עבור הצלחת סירטו.
      להמציא דמות פיקטיבית של ילד ''פלשתינאי'' כמקבחלה לצילום הילד היהודי מתמונות השואה.... עבור כסף?... יש גבול גם לירידה לזנות...

  • 55.

    אני חושב שאם הסרט לא היה יוצא מייד אחרי המבצע בעזה הכל היה נראה אחרת..

    רוני מהשרון , 28/02/09 21:50

    הסרט של ארי פולמן אינו אנטי-ישראלי ובוודאי שאינו אנטישמי...

    לדעתי האישית זה סרט נפלא המשתמש בטכניקות חדשות ומעניינות בכדי להעצים את החוויה הפסיכולוגית שאותה עובר המספר בדרכו אל שחזור הזיכרון (סצינת הפתיחה עם הכלבים והסצינה של החיילים העירומים היוצאים בלילה מהים בזמן שנורי תאורה עפים בשמי ביירות הן חזקות ומרשימות מאוד).

    הסרט אינו מציג את ישראל כאחראית לטבח !!! נהפוך הוא: הסרט מראה בבירור כי הנוצרים הפלאנגיסטים ביצעו את הטבח וכי מרבית החיילים דיווחו למפקדים מיידית ברגע שהם ראו שמשהו לא סביר קורה במחנות...

    אני חושב שכל הבלגן סביב הסרט נובע מהעובדה שהוא יצא לעולם ממש בסמיכות למבצע בעזה (למרות שהבמאי התחיל לעבוד עליו עוד לפני מלחמת לבנון השנייה) ולכן התחילו להיווצר כל מיני קונוטאציות מוזרות שלא קשורות בכלל אחת לשנייה...

    אני דווקא חושב שהסרט מראה את החייל הישראלי כאדם עם רגש ומוסר ולא כמכונת מלחמה המסתכלת מהצד ללא שום רגשות או נקיפות מצפון.

  • 54.

    אם לומר את האמת, דליה רביקוביץ תרמה לאנושות חומרים למניאדיפרסיה מתקדמת

    סקופידון, 28/02/09 21:43

    בובת חרסינה סדוקה...

  • 53.

    מנחם בן פשיסט מטורף עם קבלות!

    עיתוניש, חמליבך, 28/02/09 18:36

    טור מזעזע!
    למה פורנו נשי כן וגברי לא? מה ההבדל?

    למה להכריח אנשים ליישר קו עם הנחייה מלפני חמישים שנה? מר בן, אם אתה כ''כ מפגר שאינך מסגל לבטא שם כמו סטס, אולי כדאי שתתקן את עצמך ותפנה לקלינאי תקשורת.

    מטורף. הבנאדם פשוט מטורף, ולכזה נותנים במה בעיתון בסדר גודל כזה. מחריד.

  • 52.

    ישוע ולא ''ישו''

    ג'ורג', 28/02/09 16:34

    ישו זו מלת נאצה שחוברה ע''י ''חכמי'' התלמוד.

  • 51.

    כל עם ישראל הציוני שמח! שיצירתו האנטישמית האנטיציונית של פולמן ה-fool

    הסמוראי הציוני , 28/02/09 14:10

    כחת פולמן להיות סמולן אנטי ציוני-כבר יצא מהאופנה!!!

  • 50.

    ''גם אני לא אוהב לראות גברים עירומים''

    בני (אחד שיודע..), 28/02/09 14:00

    אממ.. אוקי. what ever.

    עם שאר הטקסט אני דווקא מסכים.

  • 49.

    אז לא אכפת לך שיהיו שם תמונות של אמא שלך, נכון?

    שושה141, 28/02/09 12:00

    ב''פורנוגרפיה הנשית'' שאתה כל כך רוצה לראות. תמונות של אמא שלך, של אחותך, של הבת שלך, של אשתך.. הרי זה ''כל כך יפה''...
    אולי אפילו תסתובב עם התמונות שלהן האלה ותשוויץ ''תראו את הבת שלי, איך היא פוסקת את רגליה כל כך יפה.. ומה דעתכם על אמא שלי? בגילה הציצים עוד עומדים טבעי!!''.

    נ.ב. בקשר ל''שולחן ערוך'' - בוקר טוב אליהו. כולנו כבר היינו שם, כולנו כבר הסתלבטנו על הקטעים האלה, של נידה, של מיניות וכו'. כל כך ''כיתה ח' של שנות השמונים..''

    • שושה! ותמונות של אבא שלך ערום זה בסדר?למה רק נשים זה מזעזע?פמיניסטית צ

      הסמוראי הציוני , 28/02/09 13:59

      צבועה!!!

      • סמוראי טמבל

        מילי, 01/03/09 12:11

        היא לא בעד פורנוגרפיה גברית, היא נגד פורנוגרפיה! אבל כשמגיבים למה שכתב מר בן הגאון אין צורך להתייחס אליה כי הוא עשה את ההבחנה ורוצה רק תמונות עירום נשי. יש לי תחושה ששושה לא רק שלא רוצה לראות את אביה כך אלא גם לא אותך או את מר בן.

        • אז היא לא חייבת לראות. אבל אני כן רוצה לראות אותה ערומה. מה הבעיה בזה? (ל''ת)

          יגאלד, 02/04/09 12:13

  • 48.

    מנחם בן =נעם לי לקרוא את מאמרך ואני מסכים איתך לחלוטין ברוב וזה נדיר (ל''ת)

    דולפין סגול , 28/02/09 10:27

  • 47.

    ארי פולמן

    מנחם כנס וקרא, 28/02/09 09:38

    מנחם האם אתה מבקר אומנות או פוליטיקאי אני חושב שבגילך המתקדם רצוי שתחליט מה הוא רצונך ואלס עם באשיר זו יצירת אומנות וכיצירה רצוי גם שתישפט ולא רק בצורה כל כך פשטנית כמו תיארת זאת , בנוסף אני חייב לציין שבעולמנו הקטן דיי מכבדים את היצירה הזו אז כנראה יש בה יותר ממה שתארת בכבתך.

    • פולמן! תחוב את היצירה האנטישמית שלך לישבן! נמאס משונאי יהודים כמוך!

      הסמוראי הציוני , 28/02/09 14:05

      שמנסים להרויח פרסום-בעידוד שונאי ישראל! אני מכיר אלפים בארץ ששמחו שלא נבחרת! אנטי ציוני עלוב ומושתן שכמוך! נמאס משונאי ישראל כמוך!!!

    • העתקת צילומים של חיילים זו לא אמנות (ל''ת)

      גם אם זה ''באנימציה'', 01/03/09 18:54

  • 46.

    ארי פולמן

    מנחם כנס וקרא, 28/02/09 09:26

    מנחם האם אתה מבקר אומנות או פוליטיקאי אני חושב שבגילך המתקדם רצוי שתחליט מה הוא רצונך ואלס עם באשיר זו יצירת אומנות וכיצירה רצוי גם שתישפט ולא רק בצורה כל כך פשטנית כמו תיארת זאת , בנוסף אני חייב לציין שבעולמנו הקטן דיי מכבדים את היצירה הזו אז כנראה יש בה יותר ממה שתארת בכבתך.

  • 45.

    מנחם בן - חופש הביטוי כנראה אינו אמור להיות מיוחס אליך - ולגירסה שלי

    מיכל, 28/02/09 09:20

    מה יש בעצם לגברים מצ'ואיסטים, שפשטו על כל מיני דוכנים תל אביביים ובזזו או החרימו כל מיני חובות פורנוגרפיות? מה רע בפורנוגרפיה גברית, שקצת מזכירה לנו בימים העסוקים שלנו את חסדי הגוף הגברי הנפלא? מילא, אם זו הייתה פורנוגרפיה נשית, הייתי מבין. אם אני לא אוהבת לראות נשים עירומות. אבל גברים?! מה יותר נפלא מזה?!

  • 44.

    להשיג בחנויות באירופה, - מארז מפואר

    מחשבות , 28/02/09 08:30

    עתה להשיג טרילוגיה למטרות ליבוי אנטישמיות
    את שלושת הסרטים באריזה

    וואלס עם באשיר

    ג'נין ג'נין

    הפרוטוקולים של זקני ציון

    הנחה לקיבוצניקים וערבים

  • 43.

    התעלית על עצמך הפעם. בלי ציניות.

    tomker , 28/02/09 04:43

    זהו, מכאן והלאה, אני איתך...

  • 42.

    מאותה סיבה שאתה לא אוהב פורנוגרפיה גברית

    אננני, 28/02/09 02:30

    למה בעצם לא לחלק בחינם בדוכנים פורנוגרפיה גברית שכל אשה נערה/נער יהנו מגוף גברי בנוי לתלפיאות ומצוייד כהלכה???

    • כי אין דבר כזה ''תלפיאות'' (ל''ת)

      שרלילה טפשה, 05/03/09 14:43

  • 41.

    שמישהו יסגור בבקשה את הערוץ הראשון

    ארז, 28/02/09 02:26

    בשביל לקטים של תוכניות עבר אין שום סיבה להמשיך ולשלם אגרה גבוהה כל כך.

    לא הגיע הזמן לסגור את הערוץ הראשון? ממילא כבר שנים שלא מפיקים שם שום תוכניות מקור...

  • 40.

    למה אם נתת מחמאה אז גם סטירה

    יעל, 27/02/09 21:56

    מנחם בן שאלה לי אליך
    אם כבר כתבת כי תמי כץ לוריא משוררת נפלאה אז למה להדביק לאמירה שלך את ההנחתות של 'משוררת אלמונית', 'משוררת סתם' ומדוע סימן השאלה הנלווה לשם ההוצאה?

    אם כבר באת להחמיא אז למה תמיד לתת מיד אחרי כן סטירה?
    מרושע מצידך ואם כבר מדברים גלויות כמו שאתה שואף לעשות במדור הזה שלך(שנעשה כבר פאתטי למדי, מה לעשות !!) מידי שבוע, אז כמדומני שאתה מעולם לא הצלחת לחלץ שום שירת שיר כפי שעושה תמי כץ לוריא ומשוררים טובים אחרים

    • בקשר לתמי כץ לוריא

      שוש, 09/03/09 00:18

      וואלה
      כמה את צודקת, יעל!!!

  • 39.

    "ביג בן" זה לא שם עברי

    amir_e_a , 27/02/09 19:35

    מנחם בן זה שם עברי, והיית יכול לקרוא גם לטור שלך בשם עברי. נאה דורש נאה מקיים.

    אם כי אני די מסכים שעברות שמות זה רעיון טוב. עִבְרַתִּי את שלי, למשל. אבל היית יכול לפחות לכתוב שהשם של מיסז'ניקוב אולי מסורבל, אבל מדובר דווקא באחד מחברי הכנסת החרוצים יותר.

  • 38.

    חשוך, חשוך מאוד

    איתי, 27/02/09 18:36

    זו כמעט רשימה סאטירית, אם היא לא היתה אמיתית.
    בקשר לואלס עם באשיר, מהסרטים העמוקים והמצמררים שנעשו כאן, צר לי לבשר לך שלא היית היחיד שהשמיע את קולו נגד הסרט. היו איתך עוד אינספור טוקבקיסטים דעתניים שלא התביישו לכתוב מילים רבות על סרט שלא ראו.
    פורנוגרפיה - מה יש לנשים נגד פורנוגרפיה, הרי גוף האישה הוא יפה, לא? מה אתה אדיוט? או סתם מיתמם?? נו באמת... אה וכמובן חייב להוסיף הערה הומופובית לקינוח.
    חשוך כבר אמרתי? אתה מגעיל אותי. אדם קטן ובור, זה מה שהטור הזה משקף.
    וליאור שליין ממש, אבל ממש מצחיק אותך...? אוקיי זה כבר מסביר הכל
    ;)

  • 37.

    הסטירה נולדה לא בארץ נהדרת - היא נולדה בארץ נעדרת.

    shukyj , 27/02/09 18:23

    על הסטירה..בקישור כאן.

    http://cafe.themarker.com/view.php?t=908764

  • 36.

    בעניין תכניות הבישול

    פטרו, 27/02/09 16:28

    אין כמו חיים כהן. השאר פלצנים שמכינים אוכל מוקפץ ומופלץ

  • 35.

    כרגיל פרו"פ מנחם בן-מרענן את התאים בתובנותיוו המלבבות! תודה לך אדם יקר (ל''ת)

    הסמוראי הציוני , 27/02/09 15:45

  • 34.

    אלון

    מה זה גרמניה בשנות השלושים?, 27/02/09 15:36

    אולי נבקש גם מאחמד לעברת את השם? נהפוך את ואלס עם באשיר להורה עם בגין? ונשים את כל הרוסים, החרדים, האתיופים, המזרחים בגטו עם מספרים ותגים צבעוניים? נשרוף את ''שולחן ערוך''? נכתיר את ליאור שליין למלך, שהרי שליין הוא שם עברי טהור?
    פשוט רעיונות איומים. הטור הזה מוגש מהעיירה הציורית נירנברג כנראה.

  • 33.

    אתה סוג של רדנק ישראלי. הגזענות שלך מבחילה. (ל''ת)

    אורי, 27/02/09 15:25

  • 32.

    מבצע לאספנים בחנויות ה DVD

    3 במחיר של 1, 27/02/09 14:34

    מארז מפואר של 3 סרטים :
    ניצחון הרצון
    ואלס עם באשיר
    היהודי הניצחי

    ב 99.99 ש''ח בלבד.

  • 31.

    בעת מבצע "עופרת יצוקה" החמאס רצח עשרות אנשי אש"פ

    מחשבות , 27/02/09 14:09

    אם הממשלה בעת המבצע היתה בראשות הימין " מן הסתם היו מתקיימות מיד הפגנות ענק בכיכר מחדל השב"כ, ושלטים "רוצח" היו מופנים כלפי ראש הממשלה ושר הבטחון.

    התעללות, הרג, יריות בברכים והשלכה ממגדלי קומות, ועוד מגוון רב של מעשי זוועה של ערבים כלפי ערבים אחרים (תופעה מהמקובלות ביותר במזרח התיכון) היתה נרשמת כעוול וחטא ופשע המוני והאצבע המאשימה היתה מופנית כנגד היהודים - ועוד שורת שמאלנים צמאי פרסום ופרסים היו מלקקים את הדם ונהנים.

    • הסיטואציה שאתה מתאר אינה קשורה בשום צורה למה שהתרחש בסברה ושתילה !!!

      רוני מהשרון , 27/02/09 14:59

      1) בעזה לא התרחש טבח סיטוני וחסר הבחנה: זה נכון שהחמאס זה ארגון טרור ברברי אבל הם הלכו על אותם אנשי אש"ף שבהם הם חשדו... הם לא התנפלו על כפר שלם של תומכי אש"ף והתחילו לחסל את כולו ללא הבחנה.

      2) ישראל לא הייתה הכוח השולט באותו רגע במקומות שבהם בוצעו המעשים נגד אנשי אש"ף ולפיכך היא לא צריכה להתערב ולא יכלה להתערב, גם אם רצתה.

      2) הפלאנגות הנוצריות של משפחת ג'ומאייל היו בני ברית של ישראל ולממשלת ישראל היה שיג ושיח איתן. החמאס אינו בן ברית של ישראל, הוא אינו מכיר בישראל והדיבור היחיד שיש לנו איתו הוא דרך הכוונת של הרובה (ואולי טוב שכך) = לפיכך אין לישראל שום יכולת לדרוש/לבקש מחמאס שלא יזרוק אנשי אש"ף מהגגות של עזה.

      נ.ב : אני שב ומוחה בפני המגיבים... הסרט "וואלס עם באשיר" הוא לא אנטי - ישראלי"...

    • רגע, קדימה זה לא ימין? שרון הוא שמאלני? (ל''ת)

      מה קורה פה?!, 27/02/09 18:51

      • בוקר טוב. אגב, כן וכן (ל''ת)

        tomker , 28/02/09 04:55

  • 30.

    תקראו את תגובה: 12,סוף סוף ניתוח נכון ומעמיק.ההפך אנחנו יוצאים שם לאור

    החיילים יוצאים גיבורים עם מצפון., 27/02/09 14:08

    כאלה שלא היו אחראים לטבח.זה היה בין הנוצרים לשיעים.
    כשהרגשנו שמשהו לא כשורה ישר דיווחנו.

  • 29.

    התוכנית של שליין מביכה!!!האין טלויזיה בעולם ללמוד ממנה??? (ל''ת)

    אוביוס, 27/02/09 13:44

  • 28.

    כמה ימני אפשר להיות? מה הולך פה?

    אריאל, 27/02/09 13:38

    סרט אנטי ישראלי תגיד לי השתגעת?
    הסרט הזה הציג את הישראלים כעם עם רגשות וחרטות
    אתה כל כך לא הבנת את הסרט הפשוט הזה שאני מתחיל לתהות איך בן אדם כמוך בכלל מקבל במה לכתוב פה משהו

  • 27.

    טור נהדר, באשר לואלס-רבים איתך. המרוץ למכירת תדמיתנו תמורת מענק והכרה (ל''ת)

    אירופאים יולד טראומות מאולצות לגמרי., 27/02/09 13:38

  • 26.

    טור נהדר, באשר לואלס-רבים איתך. המרוץ למכירת תדמיתנו תמורת מענק והכרה (ל''ת)

    אירופאים יולד טראומות מאולצות לגמרי., 27/02/09 13:38

  • 25.

    אני אגלה לך משהו מנחם....אתה לא מהבודדים ששמחו שה''סרט'' ה''אנושי'' שיצא

    שלום, 27/02/09 13:31

    מדם ליבו של ה''יוצר המיוסר'' לא זכה באוסקר.....אני אגלה לך משהו....רבים רבים וטובים שמחו מאד...לא היית לבד מנחם בן!!!

  • 24.

    מדהים שינאת עם ישראל לפולמן,לא זוכר דבר כזה בעבר (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 27/02/09 13:19

    • זוכר גם זוכר את השנאה ל''מלכת האמבטיה'' (ל''ת)

      ששון מהמועצה, 27/02/09 18:50

    • מדהים איך אתה מנסה לשכנע אותנו ואת עצמך...

      העיקר שאתה לא מגזים..., 27/02/09 19:24

      כנראה שאנחנו לא חיים באותו מקום, כי עוד לא פגשתי מישהו ששונא את פולמן, מקסימום לא אהב ת'סרט...מה אתה אומר, פולמן הוא ,לפי זכרונך, האדם הכי שנוא בתולדות ישראל? הגעת לפה לפני חצי דקה ממאדים?

  • 23.

    מנחם תודה, אסור היה שואלס עם באשיר יקבל פרס

    וילי, 27/02/09 13:15

    סרט טיפשי וילדותי.

  • 22.

    beutiful comments nrg

    ganesh paliads, 27/02/09 13:00

    get 7th crown chakrah

  • 21.

    מנחם מאדם כמוך הדיעה על ואלס עם באשיר היא...

    קומנדר כהן , 27/02/09 12:55

    מאדם הזוי כמוך שמתנגד לחיסוני ילדים, ומאמין שמחלת האיידס לא באמת קיימת, ויוצא נגד תרופות פסיכיאטריות ואף התנגד לאשפז את בנו הסכיזופרן במחלקה לבריאות הנפש.
    ארי פולמן צריך להיות מאוד מוחמא מדיעותייך ההזויות.
    לא מבין מי רואה בך איש רוח ומבקר. אתה הזוי לחלוטין ומתבשם ברוחם של אנשי רוח אמיתיים שהיו קרובים אליך, דוגמת המשורר דוד אבידן ז"ל

  • 20.

    באנה המנחם הזה כותב טוב.אגב לגבי ואלס,אנחנו לא יוצאים שם ממש אשמים.. (ל''ת)

    ראית תסרט?, 27/02/09 12:51

  • 19.

    ישלך רק טעות אחת. רוב הישראלים שמחו על כך שהסרט האנטישמי הזה לא זכה. (ל''ת)

    משתפ, 27/02/09 12:50

  • 18.

    סטס הוא המנקין של ליברמן - עד שישתיק אותו כמו את שאר ה-13 מי יודע (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 27/02/09 12:42

  • 17.

    נשים נגד פרונוגרפיה - זה למעשה נשים נגד נשים - טפלו אחרת בבעיה

    יופיטר יופיטר , 27/02/09 12:38

    אבל נראה לי שכל עוד נשים ירצו להתתף בפורנו - שום מלחמה לא תעזור

  • 16.

    לא ראיתי את הסרט - אבל ככל הידוע לי במלחמות אתה קודם כל פוחד על החיים

    יופיטר יופיטר , 27/02/09 12:35

    שלך - מענין למה התעמק בטראוומה לא לו - אולי חיפש טראוומה ואחרי שנים מצא - ובכל זאת רציתי שיזכה - כי אף על פי ולמרות - הוא נאלץ להגיע לאוסקר - בזכות מדינת ישראל

    • זו הבעיה, לא ראית את הסרט.

      לייקה, ספוטניק 2, 27/02/09 13:13

      כמו 99% מהמשמיצים והעולזים על אי זכיתו באוסקר.

      וזה סרט אוטוביוגרפי, לא הבנתי מה התכוונת ב''אולי חיפש טראומה ואחרי שנים מצא'', אבל הוא מתבסס על החוויות האישיות שלו מהמלחמה.

    • אולי אם תטרח לראות את הסרט איזה פעם-פעמיים, תבין שהוא לא אנטי ישראלי..

      רוני מהשרון , 27/02/09 15:09

      לדעתי (ואני שייך למרכז-ימין הפוליטי), זה סרט נהדר... בעיקר אם אתה משתדל לא לבוא אליו עם "דעה מגובשת מראש" אלא פשוט לראות אותו...

      הסרט עשוי באנימציה ומשתמש בטכניקות יפות ומעניינות המעצימות את החוויות הפסיכולוגיות שעובר המספר בזמן שהוא משחזר, לאט לאט, את הזיכרון האישי שלו (ולדעתי בשל כך הגיע לו האוסקר : לא בגלל האירוע ההיסטורי שאותו הוא מתאר).

      הסרט איננו בהכרח "אנטי ישראלי" או "אנטי מלחמתי"...זה סרט המתאר את התהליכים הפסיכולוגיים שעוברים על קבוצת חיילים צעירים שעברו חוויות טראומטיות בזמן הטבח שביצעו הנוצרים בפלסטינים בביירות (הבמאי, ארי פולמן היה לוחם חי"ר בביירות בזמן הטבח והאנשים שאיתם הוא משוחח במהלך הסרט לחמו לצידו בגדוד... זה הכול).

      הייתי אומר כי דווקא לאור המתקפה הלא-פרופורציונאלית והלא נורמאלית שישראל סופגת בעקבות מבצע "עופרת יצוקה", אני שמח שיש סרט המראה את החייל הישראלי כאדם עם רגש ומוסר ולא כמכונת מלחמה המסתכלת מהצד ללא שום רגשות או נקיפות מצפון.

      • תרגע, רוני מהשרון

        קומנדקאר לוי, 27/02/09 18:35

        כאן לא הפקולטה בת''א ולא דיון על כוס מקיאטו בשינקין.
        היינץ וגרטה בברלין (נכדים של...) לא כל כך מכירים את סיפור מלחמת לבנון הראשונה ולא בדיוק מכירים את הנפשות שפעלו שם (מלבד צה''ל) ומי היה נגד מי (כל המיליציות של הנוצרים, השיעים, הדרוזים והפלשתינים שהיו שנואים על כולם, לא היו ממש בראש שלהם...). היינץ וגרטה הבינו שישראל נלחמה נגד לבנון (למה, אגב?...), ואם נרצחו ''לבנונים'' בסברה ושתילה, ברור שרצח העם הזה בוצע על ידי ''פאלאנגות ישראליות''.... (הבנת, דני מהשרון?).
        נו, ועכשיו היינץ וגרטה מברלין יכולים להיות בשקט. לא רק סבא עשה דברים רעים.....

        • יש בדיחה קטנה שאתה חייב לקרוא "קומנדקאר לוי"... מסבירה את המצב

          רוני מהשרון , 28/02/09 07:52

          האריה פגש את השפן ביער וביקש ממנו סיגריה... נתן לו השפן סיגריה עם פילטר ומייד חטף "כאפה" מהאריה : "מה אני נראה לך איזה חנון שמעשן סיגריות עם פילטר... ??

          למחרת שוב פגש האריה בשפן וביקש סיגריה. הפעם נתן לו השפן סיגריה בלי פילטר ושוב העיף לו האריה סטירת לחי מצלצלת : "מה אתה נותן לי סיגריה בלי פילטר ? אתה רוצה להרוג אותי ???

          ביום השלישי, כשביקש האריה סיגריה, שאל אותו השפן "אתה רוצה עם פילטר או בלי ???" חשב האריה שנייה... ואז העיף לשפן כאפה לפרצוף וצעק עליו: "למה אתה בלי כובע ???"

          למה אני מספר לך את הבדיחה הזאת בכלל ??? מכיוון שהסרט "וואלס עם באשיר" מבהיר בצורה טובה מאוד מה קרה במחנות, מה היה הרקע לטבח וכיו"ב... וכן, גם גרטה והיינץ מברלין אמורים להבין את זה אלא אם כן הם שונאים את ישראל מראש, ואז לא משנה מה תאמר... הם כבר ימצאו את התירוץ שלהם להעיף לך כאפה...

          • את הבדיחה, רוני מהשרון, אני המצאתי....

            קומנדקאר לוי, 28/02/09 13:53

            ומה לעשות, במקרה שלנו זה מתאים בול למציאות....
            לפני חודש וחצי בערך הייתי בכבודי ובעצמי בברלין בסרט עם מכרים (לא יהודיים). האולם היה מלא בעיקר בחבר'ה צעירים. עם כל הכבוד לאינטליגנציה הגבוהה שלך, רוני, מי שלא ממש בקי בפרטים שמסביב לא יכול היה שלא להבין שהישראלים הם האשמים. נקודה. שמעתי תגובות מסביב וביציאה. זה ממש בלט, בעיקר הקטע שזה מתאים לישראלים .,, פה לא מדובר על צופים שונאי ישראל או אנטישמים. מדובר על קטע קשה שהוכנס בסוף הסרט כנוק אאוט לצופה, וזה הזכרון שהוא לוקח עימו, מלבד האנימציה.... אנשים צעירים לא הולכים אחרי הסרט לבדוק באנציקלופדיה (ויקיפדיה) את הפרטים המשעממים לגבי איזו מלחמה רחוקה של הישראלים .... להבין (ולגבי הבדיחה: מכיר אותה, חמודי או חמדתי, עוד לפני שנולדת, ואף סיפרתי אותה פה באתר - כשהגבורים הם זקן שיצא לטייל בשכונה והערסים שמתעללים בו..).

            • לכבוד "קומנדקאר לוי" : כמה מילים חשובות לסיכום הנושא...

              רוני מהשרון , 28/02/09 21:43

              קודם כל, נולדתי בשנות השישים אז אני לא כזה צעיר... (וכן... גם הייתי בלבנון).

              לגבי מה שראית ושמעת בבית הקולנוע בגרמניה: אני לא יכול להתווכח איתך... אתה היית שם... אבל ראיתי את הסרט (וגרתי כחמש עשרה שנה בחו"ל, אז אני מכיר כמה וכמה "גויים") ואני עדיין מתעקש שגם מי שלא יודע כלום על ההיסטוריה של מלחמת לבנון, צריך להיות טיפש במיוחד או רשע במיוחד בכדי לא להבין מה קרה שם ומי עמד מאחרי זה...

              אני עדיין מתעקש שהסרט עוסק בעיקר במחשבות פילוסופיות/פסיכולוגיות של הבמאי ולא בניסיון להעביר מסר "אנטי ישראלי" או "אנטישמי"

              חשוב לזכור שארי פולמן התחיל לעבוד על הסרט לפני מלחמת לבנון השנייה ובוודאי שלפני מבצע "עופרת יצוקה" בעזה... אני חושב שאם הסרט לא היה יוצא בעיתוי שכזה, אף אחד לא היה מתרגש מזה בכלל....

    • הקיפו את מחנות הפליטים וחלקם צפו על המחנות והיו גם דיווחים

      חיילי צהל, 27/02/09 18:53

      תוך כדי הטבח

  • 15.

    ליאור שליין? תכנית מצויינת??

    atad1234 , 27/02/09 12:35

    איפה הוא חי הכתב הזה? ליאור שליין מצחיק אותו???????
    הפתיח שלו לא מצחיק אפילו את ליאור שליין, אני משוכנע שמעולםםםם לא שמעתי "בדיחות" יותר גרועות מאלה,
    למי שצוחק משליין לא הייתי מאמין בחיים...

  • 14.

    סרט נפלא - חבל מאוד שלא זכה

    רוני מהשרון , 27/02/09 12:32

    "ואלס עם באשיר" הוא סרט נפלא המשתמש בטכניקות חדשות בכדי להעצים את החוויה הפסיכולוגית שאותה עובר המספר בדרכו אל שחזור הזיכרון (סצינת הפתיחה עם הכלבים והסצינה של החיילים העירומים היוצאים בלילה מהים בזמן שנורי תאורה עפים בשמי ביירות הן חזקות מאוד).

    הסרט אינו אנטי ישראלי ואינו מציג את ישראל כאחראית לטבח !!! נהפוך הוא: הסרט מראה בבירור כי הנוצרים הפלאנגיסטים ביצעו את הטבח וכי מרבית החיילים דיווחו למפקדים מיידית ברגע שהם ראו שמשהו לא סביר קורה במחנות... הייתי אומר כי דווקא לאור המתקפה הלא-פרופורציונאלית והלא נורמאלית שישראל סופגת בעקבות מבצע "עופרת יצוקה", אני שמח שיש סרט המראה את החייל הישראלי כאדם עם רגש ומוסר ולא כמכונת מלחמה המסתכלת מהצד ללא שום רגשות או נקיפות מצפון.

    שבת שלום

    • כל מי שיורק על המדינה שגידלה אותו ומעוות היסטוריה ראוי לפרס לפי השמאל (ל''ת)

      מהנדס שחור, 27/02/09 19:48

      • הוא ממש, אבל ממש, לא יורק על המדינה... רק מועיל לתדמית שלנו (ל''ת)

        רוני מהשרון , 28/02/09 07:54

  • 13.

    כשהמוסלמים התנפלו על הקריקטוריסט הדני - הם אמרו שזאת פגיעה בדמוקרטיה (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 27/02/09 12:29

  • 12.

    סרט נפלא - חבל מאוד שלא זכה

    רוני מהשרון , 27/02/09 12:23

    "ואלס עם באשיר" הוא סרט נפלא המשתמש בטכניקות חדשות בכדי להעצים את החוויה הפסיכולוגית שאותה עובר המספר בדרכו אל שחזור הזיכרון (סצינת הפתיחה עם הכלבים והסצינה של החיילים העירומים היוצאים בלילה מהים בזמן שנורי תאורה עפים בשמי ביירות הן חזקות מאוד).

    הסרט אינו אנטי ישראלי ואינו מציג את ישראל כאחראית לטבח !!! נהפוך הוא: הסרט מראה בבירור כי הנוצרים הפלאנגיסטים ביצעו את הטבח וכי מרבית החיילים דיווחו למפקדים מיידית ברגע שהם ראו שמשהו לא סביר קורה במחנות... הייתי אומר כי דווקא לאור המתקפה הלא-פרופורציונאלית והלא נורמאלית שישראל סופגת בעקבות מבצע "עופרת יצוקה", אני שמח שיש סרט המראה את החייל הישראלי כאדם עם רגש ומוסר ולא כמכונת מלחמה המסתכלת מהצד ללא שום רגשות או נקיפות מצפון.

    שבת שלום

    • מסכימה עם כל מילה

      ישראלית, 27/02/09 13:19

      סאט יוצא דופן , פורץ דרך קולנועית.
      דווקא מראה אותנו מאוד חיובי,
      ארי , אני בעדך, חבל שישראלים לא יודעים לפרגן

    • יפה מאוד! סוף סוף תגובה לעניין..תקראו! (ל''ת)

      נכון.., 27/02/09 14:06

  • 11.

    טוב שלא זכינו

    דליה41 , 27/02/09 12:14

    אינך בין הבודים. הרבה אנשים שאני פוגשת שמחים כמוני שמספיק עם ההלקאה העצמית. סברה ושתילה היו מפעל הזוועה של הלבנונים בינם לבין עצמם ולא עלינו העול להפריד ולשמור אותם זה מפני זה.

    • צודקת - אם צה"ל לא היה יושב בביירות מסביב למחנות, זה לא היה עניינינו.. (ל''ת)

      רוני מהשרון , 27/02/09 12:24

  • 10.

    די להיות אנטי

    hai72il , 27/02/09 12:03

    תודה שהיזכרתה לנו שאנו יהודים בהחלט ספר מעניין שולחן ערוך אפילו אם נקיים מיצווה אחת אשרנו. לעומת זאת הצחקתה אותי בדיברי משורריך על חירטוטי המילים שהם מוכרים לך אפילו אם היתי באי בודד לא היתי קורא את זה גועל להקיא איך בנאדם שפוי יושב קורא את זה ומסוגל להגיד זה יפה יושבת סתומה משועוממת בבית על כדורים פסיכיטרים רושמת הצב רעד והארנבים קפצו במחול וסכר כמוך וכמו המגיבים מהללים עובדים עלכם בעיניים ואתם אומרים אמן (ה ותמצא לי איזה פמינסטית אני ירגיע אותה)

    • העברית שלך חלשה ,כמו הנתוח הספרותי שלך אבל גסות הרוח מקורית . (ל''ת)

      הגם שאול הנביאים?, 27/02/09 18:57

  • 9.

    צודק!! העיקר שיהיה ''ישראל זכתה'' לא חשוב התוכן (ל''ת)

    Aמיתוש, 27/02/09 12:01

  • 8.

    די להיות אנטי

    hai72il , 27/02/09 11:27

    תודה שהיזכרתה לנו שאנו יהודים בהחלט ספר מעניין שולחן ערוך אפילו אם נקיים מיצווה אחת אשרנו. לעומת זאת הצחקתה אותי בדיברי משורריך על חירטוטי המילים שהם מוכרים לך אפילו אם היתי באי בודד לא היתי קורא את זה גועל להקיא איך בנאדם שפוי יושב קורא את זה ומסוגל להגיד זה יפה יושבת סתומה משועוממת בבית על כדורים פסיכיטרים רושמת הצב רעד והארנבים קפצו במחול וסכר כמוך וכמו המגיבים מהללים עובדים עלכם בעיניים ואתם אומרים אמן (ה ותמצא לי איזה פמינסטית אני ירגיע אותה)

  • 7.

    "לרגע לא האמנתי לשטף הזכרונות הטראומתיים..."

    מלה טובה , 27/02/09 10:25

    יפה למנחם בן על יכולתו המופלאה להכנס לתוך מוחם של מושאי כתיבתו, להתרשם מן המראות והקולות, ולחזור לספר לחבר'ה איך היה לו.
    זה אותו מנחם בן שהחליט שבנו שסובל (דגש על המלה ס-ו-ב-ל) מסכיזופרניה אינו זקוק לטיפול רפואי (באותה כתבה הוא אף סיפר איך הילד רץ לכביש והשליך עצמו בין המכוניות הנוסעות), אותו מנחם בן שיודע על הומוסקסואליות מה שמליון פסיכולוגים, עובדים סוציאליים, רופאים ואנשי חינוך לא יודעים ("ברור שזו מחלה שניתן לרפא"- כאן, אגב, אין לו בעיה להכניס את הפסיכיאטריה לפעולה) ואותו מנחם בן שלא מבין למה הפיניסטיות מתנגדות לפורנו נשי.

    ולעניין ואלס עם באשיר- צאו מהסרט, כמו שאומרים. הסרט הוא לא אנטי ישראלי. אם כבר הוא אנטי מלחמתי, וסביר להניח שאותם אנשים שרואים באנטי מלחמתיכשווה ערך אנטי ישראלי, לא נמנים על אותו חלק בקהל שבאמת חושב על הסרט שראהמ ולא רק מתלהם לגביו.

    תודה לך מנחם על שפ]תחת לנו את השבת בבקורת עניינית כתמיד,
    אביעד, חיפה.

    • אני לא הבנתי עדיין אם המאמר של מ. ב. אמור להיות הומוריסטי.. (ל''ת)

      מה הקטע שלו בכלל?, 27/02/09 13:48

  • 6.

    מנחם בן כרגיל מבריק וחכם (ל''ת)

    רון, 27/02/09 10:13

  • 5.

    מנחם בן כרגיל מבריק וחכם (ל''ת)

    רון, 27/02/09 10:13

  • 4.

    השמאל יוצר והימין מתנגד-תמצית ארץ ישראל (ל''ת)

    ee, 27/02/09 09:34

    • אלה אותם יוצרי חצר של מפא"י והיום יוצרי חצר של השמאל האנטישמי האירופי (ל''ת)

      פרנץ ק. , 27/02/09 10:08

      • אין כל קשר בין השמאל האנטישמי / אנארכיסטיים ובין יוצרי "ואלס עם באשיר"

        רוני מהשרון , 27/02/09 12:28

        הסרט הזה מועיל למדינת ישראל הרבה יותר ממה שהוא מזיק לה... ואני לא אתפלא אם בשל כך הוא לא זכה...

        • או סוף סוף מישהי מסכימה איתי,שאנחנו יוצאים שם אנושיים,ואנחו לא ממש אחר

          דגווקא צריך שכמה שיותר יראו שזה לא אשמתנו הישירה, 27/02/09 14:04

          אחראים למה שקרה.אנחנו המעגל החיצוני..

    • הימין יוצר יצירה. לזה אי אפשר להתנגד. השמאל יוצר הכפשה עצמית. (ל''ת)

      ASCH, 27/02/09 10:16

      • איזה יצירה הימין יוצר? (ל''ת)

        את המלחמה בעזה?!, 27/02/09 13:46

    • הימין תמיד מתנגד לכל תעמולה אנטישמית/אנטי ישראלית.

      aa, 27/02/09 10:23

      השמאל יוצר אותה.

      זו תמצית ארץ ישראל.

      • הימין בכל העולם אנטישמי וקסנופובי מטבע מהותו וחינוכו.

        סבזי , 27/02/09 11:09

        בחוגי שמאל יש ביקורת פוליטית על מדיניות ישראלית .

        אך חוגי הימין הם אנטישמיים מעצם חינוכם.

    • הימין בנה גוש לתאפרת - והשמאל הרס מפעל חיים עד היסוד (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 27/02/09 12:38

      • גוש קטיף נבנה על אדמות שדודות והתפרנס מניצול "כח עבודה מקומי זול

        סבזי , 27/02/09 13:03

        ומלבד זאת ..
        ממתי אריאל שרון הוא שמאל?

        • אל תשכח גם תקציבים מנופחים על חשבון שאר המדינה (ל''ת)

          אבל לסל תרופות אין כסף הא..., 27/02/09 13:47

        • ל''סבזי'' - ערבי או שמאלן קיצוני...

          קומנדקאר לוי, 27/02/09 18:20

          את השטויות שלך קראתי גם קודם.
          לא זכור לי איזה ישוב ערבי שהיה בגוש קטיף, אך זכור לי כפר דרום, שהיה באזור עוד לפני 60 שנה.....
          גוש קטיף הוקם בדרום הרצועה, על גבול מדבר סיני - אזור דיונות וחולות, בעמל רב, יזע, חריצות, כשרון והשקעה אין קץ.
          לפני ואחרי לא היה שם כלום, בטח לא ''פלשתינאים''... הם הרי לא עובדים ומתקדמים. הם רק ''מקבלים''....איש מאתנו לא שדד מאומה מאף ערבי. איש מאתנו לא ניצל אף ערבי שם. הם התפרנסו יפה ובכבוד אצלינו, השתכרו פי 50 ממה שהרוויחו בעזה או חאן יונס, ולמדו את מלאכת החקלאות המודרנית.
          היום, כשאנחנו לא שם, במקום לבכות להשקיע באמל''ח ולירות קסאמים, עדיף היה שהערבים שם יתחילו ''לנצל את כוח העבודה הזול'' של עצמם, ויקימו אף הם ישובים לתפארת.

  • 3.

    לא היית היחיד, הרוב שקולו לא נשמע בתשקורת לא רצה שהסרט יזכה,

    פרנץ ק. , 27/02/09 09:34

    לרוב בישראל נמאס שאמנים ואנשי תקשורת מתחנפים לשמאל האירופי ומנסים להשיג "הטבות" על חשבון תדמיתה ובטחונה של ישראל

    ובבניין ירושלים ננוחם

    • צודק, כל יהודי גאה שמח כאשר נודע שהסרט לא זכה

      מחשבות , 27/02/09 13:58

      מנחם בן קושר לעצמו כתרים "הייתי בין הבודדים ששמח" ובכן הדבר נכון חלקית, מתוך אנשי התקשורת היית בין הבודדים, אך מתוך עם ישראל הצטרפת לרוב, וכפי שציינו לפני מדובר ברוב עם ישראל שקולו לא נשמע בתקשורת. וזו עיקר הבעייה מולה אנו ניצבים, האמת היא בצד ימין, אך שומעים את שקרי השמאל.

  • 2.

    בקשר ל''וואלס עם באשיר''-צודק במאה אחוז!! (ל''ת)

    רון, 27/02/09 09:26

  • 1.

    מנחם בן אתה מתכחש למעורבות צה"ל בסברה ושתילה?

    סבזי , 27/02/09 09:24

    מה אתה .. סוג של מכחיש סדרתי?
    מי שמר על מבואות המחנה אם לא צה"ל?
    מי הכניס את הפלנגות פנימה?
    אין לך יושר פנימי .

    אתה ימני מתחסד ואם היית גוי היית כנראה אנטישמי.

    • שכחת לציין שאנחנו הרגנו את ישו ושאנחנו אשמים בכל

      סבא של רוני , 27/02/09 11:10

      לא רק שהכנסנו את הפלנגות פנימה אפילו הכנו להם קפה עם וופלים [אתה זוכר את המצופים ?] והדלקנו את האור על מנת שיוכלו לפגוע יותר טוב ולאחר מכן סידרנו להם הסעות הביתה.
      אני חושב שזה מידע חיוני.
      ודרך אגב אנחנו גם גרמנו למלחמות העולם הראשונה והשניה וגם לעליית מחיר הנפט ובטח שאנחנו אשמים במה שקרה ב 9.11.בארהב מי עם לא אנחנו?
      הסיומת של הערתך ראויה לציון ולשינון ממש "מרגליות"

      ולך כנראה יש את "כל היושר ואת כל ההגינות ואת כל התבונה ואת כל החומה"

      • את ישו הרגו הרומאים סבאל'ה ..לא שתית תה היום?

        סבזי , 27/02/09 12:51

        צה"ל חלש על מבואות המחנה והקיף אותו ואישר לפלנגות להיכנס פנימה .הכל רשום ומתוייק ונבדק ואושר.

        למרות התרעות מודיעין על הצפוי להתרחש עקב חשבון הדמים בין הפלנגות לארגונים פלסטיניים.

        ואז הפלנגיסטים רצחו מאות אזרחים נשים וטף .

        למה להכחיש מה שידוע?
        אלי חבייקה וסמיר ג'עגע מהפלנגות היו מוכרים לצה"ל כרוצחים קרי מזג.

        לא נוכל לומר שידינו נקיות .
        אל תיילל סבאל'ה
        אל תתחסד

    • חד וחלק - לצהל לא היתה מעורבות ברצח בסאברה ושתילה - המוח שלך גדל פרא (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 27/02/09 12:40

      • גם קין ... הכחיש בהתחלה ...את מעורבותו ברצח הבל

        סבזי , 27/02/09 12:58

        אבל היתה לקין בעיה.

        אלוהים ראה הכל .

        וגם למתכחשים שבינינו יש בעיה.

        כי צה"ל עצמו הודה בהתנהלות בעייתית ושגויה .

        האלוף שגיא אמר בוועדת החקירה שהתקשר למר שמיר שר החוץ דאז ודיווח לו בזמן אמיתי..
        על טבח מתרחש.

        אך לא נעשה דבר.


        עם בוגר ומוסרי מודה בשגיאותיו.

        • תשמע יה סבזי!!-באוזבקית השם שלך הוא -גזר!!-וזה מתאים לך ממש

          אליקבליקבום , 27/02/09 16:17

          ע'פ שיטת המקל והגזר.אתה הגזר -והימין הוא המקל!!-אולי מספיק כבר עם ההלקאה העצמית של השמאל? אנחנו לא חייבים לקחת על עצמינו את האשמה על כל תחלואות העולם!!-אם הערבים( אוייבנו) החליטו להרוג אחד את השני -מי אנחנו שנלין על זה?-(לא ראיתי שאתה מתלונן על החמאסניקים שרוצחים את הפת'ח).

          • סבזי זה ירק (פטרוזיליה שמיר וכו') בפרסיתבפרסית (ל''ת)

            בום בום בום, 27/02/09 16:27

            • לך תפתח מילון בפרסית-כי גם בפרסית סבזי זה -גזר!!--בום טראח!! (ל''ת)

              אליקבליקבום , 28/02/09 09:39

      • תמיד מצחיק אותי המשחק הכפול של הימין

        ימין זה לא אין, 27/02/09 13:45

        מצד אחד הכחשה גורפת:

        צהל לא הרג את הילדות של הרופא בעזה, אין מצב, הוא בטח ירה עליהם וכו'

        ומצד שני הצדקה מוחלטת:
        מגיע לו, חבל שלא הרגו עוד, וכו'

        אז מה הטעם להכחיש מעשה שאתם מסכימים איתו?

      • זה העניין.בסרט אנחנו מתועדים ככה שזה לא היה בידנו.א אנחנו עשינו את זה. (ל''ת)

        למה אתם לא מבינים?, 27/02/09 14:01

    • לסבא של רוני וליופיטר...

      קומנדר כהן , 27/02/09 13:01

      אי אפשר להכחיש שלישראל יש אחריות על הטבח בסברה ושתילה.
      ישראל שלטה על השטח, היא ידעה שלאחר רצח באשיר ג'ומייל, התקפת נקמה היא דבר אפשרי לחלוטין. ולא עשתה מספיק כדי למנוע זאת.
      העיתונאי רון בן ישי התקשר אישית לאריק שרון והשמיע באוזניו את אשר מתרחש בסברה ושתילה, אריק שמע והעדיף לחזור לשינתו בחווה מאשר לנקוף אצבע ולתת פקודה להפסיק/למנוע את הטבח.
      אלו עובדות בדוקות ומאושרות על ידי כל וועדת חקירה שהתקיימה בנושא. וכשאני אומר וועדות חקירה, אני מתכוון גם לוועדות שמדינת ישראל הקימה בעצמה ולא לוועדות בינלאומיות.

      • אז שאנחנו מגיבים אנחנו אשמים כי אנחנו מתערבים ושאנחנו לא עושים כלום...

        שמוליקיפוד, 27/02/09 21:03

        אנחנו אשמים כי לא עשינו כלום בשביל למנוע.

        תעשה לי טובה... ותפסיק להזריע את האוויר בפוקים שלך!

      • יש לנו אחריות ומותר להביע בסרט את שלל הרגשות רק לבדוק מה מזה שנאה עצמי (ל''ת)

        אליק בליק גליק, 21/09/10 23:34

    • למה לא מגנים את הפלנגות?

      הצביעות חוגגת, 27/02/09 14:09

      עלי חובייקה שפיקד על הטבח זכה לכבוד ואף היה חבר בפרלמנט הלבנוני בשנים האחרונות.
      קורבנות הטבח ניסו לתבוע את ישראל ולא את הפלנגות שביצעו את הטבח.
      אי אפשר להכחיש לחלוטין את מעורבות ישראל,
      אבל כאשר מגנים רק את ישראל בלי להזכיר בכלל את הפלנגות אז זה ברור שיש כאן צביעות ומוסר כפול שנובע מאנטישמיות.