• 155.

    סרט שהומצא ע''י אייל ארד לליבני לקחו את השילטון לפולמן את האוסקר (ל''ת)

    עכשן תמיר תתן לו את פרס ישראל על הסרט הלבנוני הטוב, 24/02/09 13:04

  • 154.

    לא אכזבה אלה הקלה שסרט זבל הושלך למקומו הראוי לפח (ל''ת)

    לא מאוכזב בכלל, 24/02/09 13:02

  • 153.

    סרט ענק

    USA1, 23/02/09 20:47

    בכלל לא אנטי-ישראלי, ואני בטח לא שמאלני. סרט מיוחד במינו מהסצינה הראשונה עד הסוף, ואני בכלל לא אוהב סרטים מצויירים. אבל כאן הכל מושלם, מרתק ועשוי היטב. זה סרט פוליטי-מלחמתי עם דמויות אמיתיות, כתוב היטב והאנימציה מיחדת במינה, לא לשים לב למשמיצים.

    • צודק הוא סרט פרו פלסטינאי פרו לבנוני ופרו חשבון הבנק של פולמן (ל''ת)

      איציק, 24/02/09 13:41

  • 152.

    תכלס, עד שהמציאו את הטוקבקים....

    אלון, 23/02/09 20:21

    לא קלטתי כמה מטומטמים ובורים יש לי במדינה.
    על קשות העורף הזאת עוד נשלם כולנו.

    • כואב נכון שסוף סוך יש לרוב העם הזדמנות להביע דעתו ללא צנזורה שמאלנית (ל''ת)

      סוף סוף רוב מוחלט של העם יכול להביע את דעתו, 24/02/09 13:35

  • 151.

    אכזבה איומה (ל''ת)

    טהרן - דמשק - עזה, 23/02/09 19:48

  • 150.

    לא ידעתי שסרט אנטי מלחמתי הוא סרט שמאלני..

    דנה, 23/02/09 19:34

    ניתן להסיק מדבריכם שימנים הם בעד מלחמה?!

  • 149.

    עדיף שאת האוסקר הישראלי הראשון יביא סרט שבאמת מגיע לו (ל''ת)

    דב פנדה , 23/02/09 19:29

    • גם אני חשבתי על זה. צודק! (ל''ת)

      1, 23/02/09 20:16

  • 148.

    baruch hashem

    makir, 23/02/09 19:22

    these enemies of israel should not win anything
    thanks god

  • 147.

    מעולם לא היה נתק גדול יותר בין אכזבת התקשורת לשמחת עם ישראל

    שאבי מהעיריה , 23/02/09 18:56

    הם יושבים האולפנים שלהם מנותקים ומחכים לגזרות שביבי יפיל על ערוצי הטלוויזיה

  • 146.

    סרט אנטי מלחמתי?? קדחת! סתם סרט אנטי ישראלי נבזי שעשו מנוולים (ל''ת)

    נבל הכרמלי, 23/02/09 17:53

  • 145.

    אכזבה...לשונאי ישראל אולי (ל''ת)

    א.ב שעשוע, 23/02/09 17:35

  • 144.

    סרט לא נקי

    hani, 23/02/09 17:23

    באמת יש שם סצנה זולה אחת של קצין צופה בסרטי פורנו כל הלילה בזמן שהוא מחלק פקודות לתקיפה בלבנוןבזמן המלחמה
    אני בטוחה שגם אם היה מקרה כזה אז הוא לא היה כזה אינטסיבי אלא רק הצצה משועשעת בסרט

    פורמןתהיה נקי עם המצפון שלך ואל תעשה דברים כאלה שנית

  • 143.

    וואלה אתם אופטימים

    ממורמר, 23/02/09 17:18

    מה באמת חשבתם לזכות אחרי המלחמה

  • 142.

    כל בבוני ארצנו כותבים שטויות על סרט שהם לא ראו... זה סרט פרו ישראלי

    פשוט מדהים כמה אנשים מטומטמים, 23/02/09 16:29

    אם כבר הוא כמעט מצדיק את הטבח - מספרים בו שבאשיר היה נערץ על הפלנגות הנוצריות כמו ג'י אף קנדי לפחות, וכשרצחו אותו הפלסטינאים אז ברור שעלה להם הדם לראש. וחוץ מזה מראים שם שאף אחד בצד הישראלי לא האמין שטבח יכול לקרות שם, כי זה כל כך רחוק מהתרבות שלנו.

    מצד שני כשקוראים את התגובות פה....

    • בטח הלכת לסרט עם משקפיים שמש כהים מאד או שהיית בסרט תורכי (ל''ת)

      אברהם ברנע, 24/02/09 13:28

  • 141.

    אני לא הולך לסרט ולא אממן את שונאי עמם.

    אלי, 23/02/09 16:21

    לא הלכתי מראש לסרט המדובר כדיי לא לממן את את הקו שהסרט משרת, כפי שאיני מוכן לקנות את עיתון הארץ. אינני הולך להצגות של הקמרי והבימה מאותה סיבה. היגיע הזמן שהציבור בארץ יצביע בכיסו ורגליו.
    בעבר הסופרים, המשוררים, המורים באוניברסיטאות והתאטראות בארץ,עמדו בראש החץ של המפעל הציוני, גדלנו והתחנכנו עליהם. בעיקר מאז 1977 הם עומדים בראש החץ של הפוסט והאנטי ציונות. לדעתי צריך להפסיק לסבסד בראש וראשונה את הפקולטות למדעי הרוח, החברה והמשפטים באוניברסיט

  • 140.

    אני לא הולך לסרט ולא אממן את שונאי עמם.

    אלי, 23/02/09 16:19

    לא הלכתי מראש לסרט המדובר כדיי לא לממן את את הקו שהסרט משרת, כפי שאיני מוכן לקנות את עיתון הארץ. אינני הולך להצגות של הקמרי והבימה מאותה סיבה. היגיע הזמן שהציבור בארץ יצביע בכיסו ורגליו.
    בעבר הסופרים, המשוררים, המורים באוניברסיטאות והתאטראות בארץ,עמדו בראש החץ של המפעל הציוני, גדלנו והתחנכנו עליהם. בעיקר מאז 1977 הם עומדים בראש החץ של הפוסט והאנטי ציונות. לדעתי צריך להפסיק לסבסד בראש וראשונה את הפקולטות למדעי הרוח, החברה והמשפטים באוניברסיטאות תל-אביב, ירושלים חיפה ובאר שבע, להפסיק לסבסד את התאטראות ולייבש את עושי הסרטים האנטי ציוניים.ליברמן וביבי לתשומת ליבכם.

    • אני דווקא הלכתי בבחינת 'הכר את האויב'

      ג'ד נאמן2, 23/02/09 16:36

      במיוחד שהוא אויב חביב, דואלי... ולשם האנימציה. ואגב- הסרט כסיפור אישי לא רע. או פשוט לחשוף אופי אנושי מאוים. כמסמך 'דוקומנטרי' הוא אכן עשוי לשרת יצרים עוינים,
      לגבי האנימציה- במקומות רבים היא נחשפת בגולמנותה ומנסה לשרת במאמץ את העלילה, לא שומרת על רמה אמנותית אחידה.
      ולגבי המדיניות- לא הייתי מייבש את הפקולטות, אבל הייתי מאזן את המרצים, כפי שראוי לאזן את בעלי הדעה בבג''צ. אחרת הנוער החרד לעתידו מיישר קוו עם הנאציזם הנאור.
      כמו כן הייתי מעודד יצירה אמיצה בקרב קהלים ציוניים, שהאנושי-מקומי מעניין אותם, ולא המתלקק אוניברסלית.

    • אחלה רעיון גבר. בוא נאחד את עצמנו סביב פחד ושינאה למי שלא כמונו! (ל''ת)

      אורן, 23/02/09 18:35

  • 139.

    הסרט הישראלי שיזכה

    ג'ד נאמן2, 23/02/09 16:15

    הוא סרט שיבהיר לעולם, המשוכנע במילא, את אחריות היהודים לסבלם הם, ואת הצדק הפואטי שבגינו המיטו את השואה על עצמם.
    כך גם נרוויח את הפסקת הכחשת השואה.
    יש במאי מתנדב?

  • 138.

    יששששששש !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    התפללתי., 23/02/09 16:10

  • 137.

    א כ ז ב ה ????!!! שמחה גדולה!!! (ל''ת)

    שלום, 23/02/09 15:41

  • 136.

    ואני אמור להיות עצוב שסרט נגד המדינה שלי לא זכה? (ל''ת)

    ישראלי גאה, 23/02/09 14:56

  • 135.

    אפילו שמאלני הוליווד דחו את הסרטון הפוליטי המתיפייף הזה (ל''ת)

    לא מאוכזב, 23/02/09 14:42

  • 134.

    רבותי-המלך הוא עירום!

    בועז. ה, 23/02/09 14:27

    לא חדש לי שהעולם מריע לכל סרט בעל עמדה אנטי ישראלית ו/או אנטי יהודית, ללא חשיבות אם מדובר באמת או בעיוות שלה..

    הסרט גורם לצופה להבין שלכאורה ישראל שיתפה פעולה בטבח סברה ושתילה דבר שהוא לא נכון כלל ועיקר. התמונות המוקצנות שם, כאילו כוחות צה''ל נהנים לירות בלי אבחנה על כל דבר, ומנגד נערים לבנונים בעלי כלי נשק פרמיטיביים נטבחים תחת שרשראות נגמ''שי חי''ר.. נו באמת!
    לכל אורך הסרט אין אזכור לכך שזו היתה מלחמת אין ברירה שקדמה לה אינטנסיביות ארוכה של קטיושות, טבח בנהריה, טבח במעלות ורצח נפשע של שגרירנו ע''י טרוריסטים לבנונים.

    כמי ששירת בצה''ל למעלה מ4 שנים, ועדיין מבצע שירות מילואים פעיל, אני יכול לומר לבטח שצה''ל הוא צבא הומני, עושה מאמצים כבירים ע''מ להיות כזה, במקרים מסויימים אולי אפילו יתר על המידה-מחיר פגיעה בכוחותינו..

    יצר ההלקאה העצמית אולי סוחט תשואות רמות-אבל הוא בעיקר מזיק כשאין לו צדק.

    • צודק 100%!!!! (ל''ת)

      סתם אחד, 23/02/09 14:36

    • תגיד, ראינו את אותו הסרט?

      ארז, 23/02/09 16:38

      הסרט מראה שאף אחד בישראל לא העלה על דעתו שיכול לקרות טבח, הוא מסביר כמה בשיר היה חשוב לנוצרים, כוחות צה''ל זה בסך הכל צעירים בני עשרים בלחץ אטומי ומובן שהם יורים בלי אבחנה על כל דבר בשטח האויב (בדיוק כמו בעזה - כל דבר חשוד עדיף להפציץ, זה נכון וככה זה באמת במלחמה)
      הוא מראה שהפלסטינים שלחו למלחמה ילדים חמושים באר.פי.ג'י וכמה זה עצוב (אבל בטח שמוצדק לירות בהם)
      וגם שכשמתרחש לך טבח מתחת לאף אז אולי יהיה לזה אפקט גם אם אתה לא אשם...הדבר היחיד שאתה יכול להגיד שהוא עמדה שמאלנית (אפילו שהוא בעצם עמדה הומניסטית).

    • תודה על מילותיך, אתה מייצג רוב שפוי ענקי שאין לו כמעט נציגים בתקשורת (ל''ת)

      אנתיקשורת, 23/02/09 17:55

  • 133.

    עם ישראל מתעב במאים שמוכרים את ארצם עבור בצע כסף!!! (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 23/02/09 12:54

  • 132.

    לא שמח לאיד, אבל לא רציתי את הסרט מייצג את ישראל. (ל''ת)

    עמנו, 23/02/09 12:54

  • 131.

    יישששששששש!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אא, 23/02/09 12:46

  • 130.

    ל-124 המנומס, רציתי לראות אותך עושה צבא. (ל''ת)

    יגאל, 23/02/09 12:31

    • שמאלנים עושים שירות רק במחלקת התעמולה של צבא הפת''ח והחמאס (ל''ת)

      יוגי, 23/02/09 14:07

    • אני איתך (ל''ת)

      ויקו, 23/02/09 18:13

  • 129.

    שוד לאור יום!!! מאיפה צץ הסרט היפני הזה?!

    לילך, 23/02/09 12:21

    משהו מריח לא טוב..........

    מי יביא לנו סוף סוף את האוסקר הראשון לישראל מי?..

    • התכוונת לאוסקר הפלסתיני הראשון (ל''ת)

      השמאלנים הם ערבים דוברי עברית, 23/02/09 14:07

  • 128.

    זה הכל מסחרי תקלטו!!!!!!!!!

    חברה של בראד פיט, 23/02/09 12:21

    כל הסרטים המועמדים לסרט הזר לא היה סיכוי...הסרט הישראלי לא מסחרי בכלל להוליווד. יפן מן הסתם מכניסה יותר כסף, והרבה..........

  • 127.

    חבורת הקלגסים המבחילה שמגיבה פה רק מוכיחה

    ליאור, 23/02/09 12:17

    שהישראלים שוב הפכו ערליי לב וקשיי עורף. הלאטמה בדרך, כך לפחות הוכיחה ההיסטוריה השכם וערב, לכל קוראי התנ''כ מבניכם שנוץקו בעל כורחם מאדמה פלסטינית.

    • אתה שטוף תעמולה נוסח מרץ-טיבי-נסראללה - אותה חבורה שלא מוטרדת מטבח

      סמול טוק, 23/02/09 14:10

      מאות פלשתינים על ידי החמאס - לא לפני 25 שנה.
      אתמול, השנה....
      אגב - גם שום סרט על טבח 20,000 סורים בעיר חאמה על ידי חאפז אסאד ב-1982 לא נוצר ולכן יחמיץ אוסקר.
      זוכר? 1982 אותה שנה שנוצרים רצחו 1000 מוסלמים בסברה ושתילה.
      אבל גם אם אתה שטוף מוח מורעל - אל תשתמש במושג הנאצי קלגסים נגד יהודים.
      ואולי יתברר שיש לך עוד תקוה.

    • אנטישמי מטונף אולי תלמד עברית ?!

      יהודי בניגוד אליך, 23/02/09 14:10

      ליחושך, בקרוב מאוד אתם חוזרים לאירופה, וכאשר יכניסו לכם שם את השטרונגול שלא תעזו לזחול לכאן בחזרה... חה חה חה

      • מה זה ישנה לך בובליל?שפת האם שלך ממילא ערבית (ל''ת)

        מזרח תיכון חדש, 23/02/09 17:59

        • שמאלנים תתוכחו עם המציאות ולא עם גזענות אנטי מזרחית (ל''ת)

          העם הראה לכם שאתם לא שווים אפילו 3 מנדטים, 24/02/09 13:23

  • 126.

    הסרט לא היה מספיק אנטי ישראלי....... (ל''ת)

    mims2, 23/02/09 12:13

    • טעות בידך - הדיקטטורה של מרץ פשוט לא הגיעה ליהודי ארה''ב שמתעקשים

      יאק סידראק, 23/02/09 14:53

      להישאר שפויים.
      אמנם גם שם יש נבלים כמו בוב סיימון למשל, אבל חברי האקדמיה היהודים שמספרם בעל משקל - אינם קונים את האשפה מתוצרת הממסד ה''אמנותי'' חולה הנפש בישראל.

  • 125.

    זאת הפעם הראשונה

    ציוני, 23/02/09 12:08

    בה היינו צריכים לצאת לרחובות ולחגוג הפסד ישראלי באוסקר.

  • 124.

    לחבורת הזבל שמקטרגים רציתי לראות אותם עושים סרט. (ל''ת)

    מחל בעיניים, 23/02/09 11:20

    • עשרות מיליונים השמאל שופך על ''סרטים'' בשנה והתוצאה: חרא בלבלן (ל''ת)

      תפסיקו לבזבז את כספינו ותמצאו עבודה אמיתית פרזיטים, 23/02/09 12:53

      • את הסרט הזה עשו 12 איש בכסף שהם גייסו לבד. אם אתה מחפש מושחתים (ל''ת)

        חפש בישיבות, 23/02/09 16:39

        • הם קיבלו את רוב הכסף מהקרן לקולנוע שבמשרד התרבות ומיועד רק לשמאלנים (ל''ת)

          אנשי עסקים לא ישקיעו את כספם בסרט זבל, 24/02/09 13:19

      • ימני פוזל ,אתה נפולת של זבל.שהשנאה תעבור לבנים שלך. (ל''ת)

        מלח בעיניים, 23/02/09 23:29

    • עוד שמאלן מתנשא, עילג, טיפש ונודניק - לך חפש עבודה מועילה, דביל (ל''ת)

      סבתא שלך בחבורת הזבל, 23/02/09 14:38

      • אני מקווה שהשנאה שלך תעבור לבנים שלך,איך האמת כואבת. (ל''ת)

        מלח בעיניים, 23/02/09 23:26

    • להזכירך-גם הנאצים עשו סרטים אנטישמיים ברמה אמנותית גבוהה. (ל''ת)

      יאק סידראק, 23/02/09 15:00

      • הנאצים מעולם לא היו שמאלנים,מזכיר לך מישהו?נפולת זבל (ל''ת)

        מלח בעיניים, 23/02/09 23:32

        • לידיעתך נאצים זה קיצור של נאציונל סוציאליסטים והם התחילו כסוציאליסטים (ל''ת)

          שיעור ההיסטוריה, 24/02/09 13:16

  • 123.

    לא לשכוח שהשמאל ושלום אכשיו, הלבישו את התיק הזה על ישראל! (ל''ת)

    היסטוריון, 23/02/09 11:15

  • 122.

    לא נורא, תמיד יישאר לנו פסטיבל דהיישה.

    אמסטל, 23/02/09 11:13

    או פסטיבל ג'נין (ג'נין).

  • 121.

    בענינו, הסרט נראה קו-פרודוקציה של יהודים גלותיים והומואים מוקצנים! (ל''ת)

    אסף שניידר, 23/02/09 11:11

  • 120.

    היה צפוי שלא יזכה, הסרט ישראלי בכל זאת (ל''ת)

    ----, 23/02/09 11:09

  • 119.

    התקשורת עושים הרבה רעש כדי לעשות יחסי ציבור לסרט אנטי-ישראלי פושר! (ל''ת)

    ענת גבע - חיפה, 23/02/09 11:08

  • 118.

    אין על היפנים (ל''ת)

    פיליפיני, 23/02/09 11:04

  • 117.

    הסרט הבא של פולמן הוא ''טנגו עם הנייה'' על הרס עזה במבצע עופרת יצוקה! (ל''ת)

    אבי - אשקלון, 23/02/09 11:01

  • 116.

    צפיתי בסרט ואני יכול לציין:- חבל על הכסף! הרעש וההמולה גדולים מהסרט! (ל''ת)

    בן-ציון, 23/02/09 10:55

  • 115.

    טוב מאוד (ל''ת)

    alex, 23/02/09 10:51

  • 114.

    להבא תוכיח שהיהודים רצחו את ישו ואת מוחמד ואשמים ברעב ובאיידס ובסרטן ! (ל''ת)

    gadii , 23/02/09 10:50

    • מזל שהיהודים לא אשמים בטמטום שלך בובליל (ל''ת)

      לפחות בדבר אחד הערבים אשמים, 23/02/09 18:02

  • 113.

    אפשר כבר להוציא את הלשון מהתחת של העולם? (ל''ת)

    רוצה לחיות, 23/02/09 10:49

  • 112.

    סרט קטן ואישי על תסביך הנחיתות של פולמן

    יגאל, 23/02/09 10:47

    אשר לא מעניין אף אחד חוץ מהמשפחה שלו, קומץ שמאלנים פציפיסטים וברנג'ה תקשורתית.

  • 111.

    לא מגיע פרס על שנאת ישראל (ל''ת)

    ישראל, 23/02/09 10:40

  • 110.

    איזה תגובות מפגרות מאנשים שלא ראו את הסרט...זה סרט שמנקה את ישראל (ל''ת)

    מאחריות לטבח, 23/02/09 10:39

    • צפיתי בסרט ואני יכול לציין:- חבל על הכסף! הרעש וההמולה גדולים מהסרט! (ל''ת)

      בן-ציון, 23/02/09 11:14

    • מנקה או לא הוא מציג את חיילנון פחדנים שבורחים ומשארים חייל בקרב...

      ויקי סעדה, 23/02/09 11:25

      אז תתעורר

      • אם לא השתתפת בחיים שלך במלחמה, אז כדאי שתדע שזה כמו בסרט...

        חיים, 23/02/09 16:22

        אם אתה בונה על החברה פה מהטוקבקים שיחלצו אותך תחת אש, אז כדאי שתכתוב צוואה. כי ברגע האמת קרב זה דבר מבלבל ומפחיד ואתה לא יודע מה קורה מסביב. בדיוק מה שרואים בסרט המעולה הזה.

  • 109.

    אוי ויי באירן וחיזבללה מאוכזבים ילא כולה סרט שמאלני ערבי לא מעניין

    אייל טוב שסרט התעמולה האנטי ישראלי לא זכה, 23/02/09 10:38

    שמח שלא זכה

  • 108.

    למי שאמר שגם לסרט אמריקאי אנטי מלחמתי אין סיכוי לזכות

    תומר, 23/02/09 10:31

    צייד הצבאים זכה ב-1979 באוסקר, פחות מ-5 שנים אחרי שמלחמת ויאטנם נגמרה.
    ''פלטון'' זכה ב-1987 והבמאי, אוליבר סטון, לקח עוד פרס על בימוי שנתיים אחרי על ''נולד ב-4 ביולי''.

  • 107.

    מגיבים בבונים סתומים, פחדנים וחלושי אופי

    נון, 23/02/09 10:23

    מדובר באחד הסרטים המרתקים, היפים והמרשימים שנעשו כאן ובקולנוע העולמי בכלל.
    זהו אינו סרט אנטי ישראלי וכלל, אלא סרט קטן ואישי על נפלאות הזכרון האנושי ועל האדם הבודד בתוך מלחמה גדולה ממנו.

    ממליצה ללכת לראות ורק אחר כך להתלהם עד השמים (או ללכת לחפש לעצמכם עץ אחר לשנוא ולקלל ולטפס עליו).

    התורה כולה עומדת על רגל אחת - ואהבת לרעך כמוך. אתם מפיצים שנאת חינם.

    • מי שאוהב ביזוי עצמי ושנאת צה''ל, שילך לסרט הזה! נון, אתה בבון! (ל''ת)

      רפאל, 23/02/09 10:52

    • ל-נון

      כחול בלב , 23/02/09 11:01

      תמיד יהיו אנשים הזויים ואת אחת מהם.
      רק בריאות אני מאחל לך.

    • איך נעשה את מה שאת רוצה אחרי שאת מקללת אותנו? (ל''ת)

      י, 23/02/09 11:02

    • אחרי שקראנו מה "אינטלקטואלית" כמוך כותבת

      אבי1# , 23/02/09 11:19

      יצא לי החשק לראות את הסרט.

  • 106.

    אומנות של אינטליגנטים שמולנים, אלק...

    בובלי, 23/02/09 10:18

    מה קרה ? כולו סרט כמו מיקימאוס של ציורים .אפילו הילדים הקטנים שלי לא רצו להסתכל באינטרנט. יותר מענין ספיידרמן

  • 105.

    פולמן , כנראה שלא הלכת עם האמת שלך עד הסוף. הוליווד לא אוהבת הססנות.

    י, 23/02/09 10:16

    אם היית מראה בסרט שחיילי שצהל עצמם ,ביצעו את הטבח בסברה ושתילה, היית גורף את כל הפרסים. טוב, אולי אם לא אוסקר אז בטוח שבפסטיבל קאן...

  • 104.

    וטוב שכך. (ל''ת)

    הסרט עושה טוב רק לפולמן, לרון בן ישי וללבנונים, 23/02/09 10:13

  • 103.

    למה שייתנו אוסקר לסרט של סמולני בזוי והזוי? לא אוהבים אותם בכל העולם! (ל''ת)

    ואלס לבד עם שריד ואלוני!, 23/02/09 10:13

  • 102.

    באסה עם בשיר

    מילר, 23/02/09 10:12

    פשוט, כמו תמיד, מפתחים תקוות שווא ומוכים תדהמה נוכח המציאות.בקשר לסרט היפני דומני שהתרגום הנכון לשם הסרט הוא ''עזיבות'' ולא ''פרידות'' .

  • 101.

    בוקר טוב=סרט אנטי ישראלי ואנחנו שמחים שלא זכה ולא מצדיעים לו

    מורן, 23/02/09 10:12

    הסרט=חד-משמעי גרום נזק לישראל,זה מצייר אותנו בצורה לא יפה .
    סרט רע לישראל +לא צודק!!

  • 100.

    שארי פולמן ישתדל להשמיץ יותר את מדינת ישראל בסרט הבא

    אחד העם, 23/02/09 10:11

    בסרט הבא ,שארי פןלמן ישתדל להשמיץ יותר את מדינת ישראל , ולהעליל יותר עליה עלילות ,כדי לשכנע את גדעון לוי ואת שאר הגויים , לתת לו את האוסקר . מאז צאת ישראל ל2000 שנות גלות ,תמיד ליוו את עם ישראל יהודונים ,שפגעו בבני עמם ,כדי למצא חן בעיני הגויים , למזלו של עם ישראל שיהודונים אלו היו מספר שולי ואפסי של עם ישראל . רוב עם ישראל עשה הכל כדי לעזור לאחין בשעת מצוקה .וזה מה שתרם להשרדות העם ,עד ששב לארצו והקים מדינה . יהודונים כמו ארי פולמן ,גדעון לוי ,גדעון ספירו , ושאר מריעין בישין יזכרו לדראון עולם בתןלדות עם ישראל .

  • 99.

    בוהמה הפסידה ,ישראל ניצחה!

    יגאל, 23/02/09 10:10

    לא אכזבה בהוליווד, ולא אכזבה באוסקר. אכזבה בבוהמה תקשורתית הישראלית אשר עשתה לנו כבר חור בראש עם הקשקושים בלתי נגמרים על עוד נתח תעמולה שמאלנית מפסידנית אינפנטילית מצוירת פרו-ערבית ואנטי-ישראלית.
    אילו היו עושים סקר- מי מתעניין באוסקר ובתסביך הנחיתות של פולמן, כל הסיפור ההזוי הזה היה זוכה מקסימום ב-3 מנדטים. או שבכלל לא היה עובר אחוז החסימה.
    אבל התקשורת מעניין רק מה שמעניין אותה ותו לא. והם ממשיכים לפמפם לנו במוח בסיגנון 1984 בלי שום בושה. עד כדי כך שחדשות הבוקר כל הערוצים פתחו בדיווחים מהוליווד לפני דיווח על הרכבת הממשלה בישראל.
    כולם ובשום תאום מראש. איפו הפלורליזם?
    איפו הדעות השונות? למה לא שמענו מאף אחד מהעתונאים שזה סרט גרוע, לדוגמה?
    איפה ג'ורג' אורוול שלנו?

    • זה כי זה סרט מעולה, אבל בבון כמוך...לך תקרא קצת גמרא או איזה שטות אחרת (ל''ת)

      ותרגיש חכם, 23/02/09 16:41

  • 98.

    אכזבה לשמאלנים - שמחה ליהודים (ל''ת)

    יהודי, 23/02/09 10:10

  • 97.

    איזהו מכובד? - המכבד את הבריות! - הכבוד הוא דווקא באי הזכיה

    אחד העם, 23/02/09 10:09

    ואלב עם באשיר לא מייצג את עם ישראל ולא מביא כבוד לעם.
    את הפרס הוא קיבל בשדרוג למחלקה ראשונה.
    כגודל הציפיה כך גודל האכזבה.
    לפעמים גם האכזבה היא פרס -
    ... במיוחד כשלומדים לקח!

  • 96.

    על מה חשבתם לקבל את האוסקר - על מכירת המדינה (ל''ת)

    יש גבול לכל תעלול, 23/02/09 10:08

  • 95.

    מזל שסרט של מזוכיסטים לא זכה בפרס אוסקר

    @ בנצי - א @, 23/02/09 10:07

    אשמנו בגדנו מוטו של יום אחד בשנה
    אלה שמגזימים ועוסקים באירוע שהתרחש בין ערבים לערבים ולוקחים את האשמה עליהם זקוקים לפרויד שיציל את נפשם

  • 94.

    אז שיעשה עוד כמה שנים את הסרט של ליבני - שני עמים לשתי מדינות (ל''ת)

    רק שישראל גרה כבר באמריקה, 23/02/09 10:06

  • 93.

    מעניין שבדף שהודלף נכתב שהסרט היפני יזכה (ל''ת)

    שקרנים, 23/02/09 09:59

  • 92.

    בשורה מצויינת!! נוסחת ההלקאה העצמית , אשמנו בגדנו רצחנו וטבחנו

    לא הועילה גם הפעם., 23/02/09 09:55

    חוץ מזה כמה עוד אפשר ליסחוט את הלימון העבש הזה שקרוי מלחמת שלום הגליל.
    את זאת מיטבים להבין האמריקאים.

  • 91.

    ''ואלס עם בשיר'' סרט ענק, מראה עד כמה האקדמיה רחוקה מקולנוע (ל''ת)

    אורנה, 23/02/09 09:46

  • 90.

    למה שייתנו אוסקר לסרט של דובר צה''ל? (ל''ת)

    זה סרט בזוי, 23/02/09 09:42

  • 89.

    הסמאלנים הארורים שנואים בכל מקום (ל''ת)

    התקן של הקאפו'ס תפוס, 23/02/09 09:40

  • 88.

    תגובה ל-77 - צודקת בהחלט!

    ריאלי, 23/02/09 09:38

    אני מסכים לכל מילה!!

  • 87.

    ואלס עם באשיר

    כ., 23/02/09 09:36

    אפילו הגויים הבינו שסרט אנטי ישראלי אינו ראוי לפרס.

  • 86.

    הסרט לא מספיק אנטישמי ,חסר עוד קצת

    כמעט עבר, 23/02/09 09:36

    הנוסחה השמץ ישראל וזכה מוכרת , והרבה חובבי פרסים ניסו והצליחו.
    ללכת מסביב לאירוע שבו מושמצת ישראל, עם כאילו יסורי מצפון, צבע וריח, זה כמעט הצליח. אבל היו עוד חסרות כמה השמצות עם בשר , ולכן הכשלון

  • 85.

    עכשיו ארי פולמן הולך לעשות סרט על פלשתינאים בחלל..אנטי ישראלי כמובן! (ל''ת)

    אוהב ישראל, 23/02/09 09:34

    • יש כבר שם : ''שמאלנים בין כוכבים''... (ל''ת)

      י, 23/02/09 11:45

  • 84.

    ממש כמו בשיר ההוא ...

    מישי, 23/02/09 09:33

    מה צריך בסה'כ בן-אדם כדי לחיות
    מה צריך בסה'כ בן-אדם ?
    ואכזבה אכזבה כל הזמן,כן אכזבה כל הזמן.
    מצד שני יש לנו רוב הזמן את ההורה עם ציפיביבי ובא לציון גואל.

  • 83.

    יש!!! עשה לי את הבוקר! שמאלני שונא ישראל ואנטישמי (ל''ת)

    תומר, 23/02/09 09:32

  • 82.

    זה שהסרט לא זכה ב"פסל" האוסקר-מראה על צדק!

    דבורה ש. , 23/02/09 09:25

    א. כל מי שמכפיש את ישראל בעיני הגויים-סופו
    להיכשל!, ראו את מגילת אסתר-מה קרה להמן.
    ב. אולי זה יילמד לקח ליוצרים אחרים
    המנסים למצוא חן בעיני הגויים בתמורה
    להזדהות עם האוייב ולהכפשת עמם.
    ג. לא חשבתם שבהוליווד יהודים רבים שראו
    בסרט חוסר איזון ומגמה לפגוע בצה"ל.
    ד. למה לא הכנסתם את ירי הקסאמים שבגללם
    היה מבצע עופרת יצוקה? כי אולי זה לא
    מצטלם טוב בעיני האנטישימיים? כי בטח
    היה חשוב לכם לא להכניס זאת לסרט, נכון!?
    ה. כל הכתוב לעיל מצדיק בהחלט את כשלונכם
    לאי קבלת פרס האוסקר!
    ו. תודה לשופטים שהתעלו על עצמם ולא נתנו
    את פרס האוסקר לאדם המכפיש את עמו!

  • 81.

    כבר לפני שבוע הודלף שהסרט היפני הולך לזכות באוסקר לסרט הזר (ל''ת)

    ???, 23/02/09 09:24

  • 80.

    למה אין דם ילד נוצרי טבול בבצק לאפית מצות לפסח ? (ל''ת)

    מארגני האוסקר, 23/02/09 09:20

  • 79.

    יש יש יש הסרט האנטישמי לא נבחר! יש! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 23/02/09 09:19

  • 78.

    מגיע להם

    ואלס, 23/02/09 09:19

    כל כך שמחתי לקרוא שסרט אנטי ישראלי לא זכה באוסקר!!!!

  • 77.

    חרא סרט

    rachelmesh , 23/02/09 09:16

    טוב שלא זכה, סרט אנטי-ישראל לחלוטין, לא מגיע לא לזכות! איכס!
    לא ראיתי את הסרט אבל הבנתי לפי הביקורות והאנשים שראו שהוא אנטי ישראלי, טוב שלא ביזבזתי כסף לסרט המעגיל הזה, תתביישו המפיקים השמאלנים הקיצונים , אתם עושים רע תדמית הישראל.
    לעומת זאת, בופור היה סרט מדהים, חזק

    • בכלל לא ראית את הסרט, אז מה את סתם מברברת? (ל''ת)

      שוש, 23/02/09 12:44

  • 76.

    אין שמחה כשמחה לאיד,אפילו הגויים הבינו שמדובר בעוכר ישראל

    מברגפיליפס , 23/02/09 09:16

    פשוט בושה וחרפה לחברה הישראלית שמצמיחה כאו גידולים, החותרים תחת אושיותיה, כל פלצן צפוני קם ואמר את משנתו וכמה שיותר שחור יותר טוב הגיע הזמן שהמדינה תפסיק לתקצב את אלו שחותרים תחתיה,

    מילואימניק ששירת בלבנון

    • סרט נגד המלחמה בעירק לא היה מגיע למועמדות אפילו.

      אבי,התנחלות רמת אביב ג', 23/02/09 09:36

      בסופו של דבר יש גבול לצביעות ב...ארה'ב.
      סרט שהיה מציג את הצד האמריקאי בוייטנאם ,באפגניסטאן או בעירק באופן ''ניאוטרלי'' לא רק שלא היה מגיע למועמדות לאוסקר אלא אפילו לא היה מגיע למסכי הטלויזיה או מסכי הקולנוע.מעניקי פרס האוסקר מודעים לעובדה הזאת ולכן התוצאה .אם כי שגם מבחינה אומנותית לא מגיע לסרט הישראלי את האוסקר.

  • 75.

    לא ראיתי את הסרט

    אבי1# , 23/02/09 09:14

    ולא ממש איכפת לי אם זכה או לא. אבל חבל רק שכל מה שיוצרי הסרטים בארץ עוסקים בו הוא חיטוט עצמי בכמה אנחנו "רעים". סרטים אנושיים על בני אדם רגילים ועל חייהם לא קיימים ולכן אין להם סיכוי לזכות בשום הכרה.

    • ל-74 אבי, לא ראית ? עוד לא מאוחר, תרוץ ותראה. לא תתחרט ! (ל''ת)

      ליעד, 23/02/09 09:47

      • לרוץ? לא צריך להסחף, יגיע מתישהו לYES אם יבוא לי אראה אם לא... (ל''ת)

        אבי1# , 23/02/09 11:17

  • 74.

    אכזבה? על מה אתם מדברים? יש אלוהים! (ל''ת)

    מי מאוכזב?, 23/02/09 09:13

  • 73.

    להבאה תוכיח שהיהודים רצחו את ישו ואת מוחמד ואשמים ברעב ובאיידס ובסרטן (ל''ת)

    gadii , 23/02/09 09:13

    • *להבא (ל''ת)

      gadii , 23/02/09 09:14

  • 72.

    אחר כך לא מבינים למה שאזרחים בישראל מופגזים 8 שנים, העולם רגוע!~!~!~!~

    אילנהלוי , 23/02/09 09:12

    8 שנים ישראל מופגזת אזרחים נשים וטף גני ילדים בתי ספר, והעולם רגוע ושקט,

    ורק כשישראל קמה להגן על עצמה, כל העולם רועש וגועש.

    זו העבודה של השמאל כבר שנים בכל העולם, יוצאים נגד עם ישראל בכל דרך גם סרטים כאלה ועוד כדי להכפיש אותנו והופכים את מי שיש להם 80 מדינות ערביות ומסולמיות הרוצים ופועלים בכל דרך להשמיד את העם היהודי, כמסכנים ומיעוט ושכחו שישראל היא המדינה היחידה שיש ליהודים ושעם ישראל הוא מיעוט בעולם.

    במקום שישבו בכלא כל השמאלנים האלה שבוגדים בסעם ישראל ומרגלים נגדו בכל העולם ומשפיעים על מנהיגי העולם כדי שילחצו על ישראל לחלק אותנו לערבים, הם עוד מחכים לפרסים עבור הסרטים העלובים שלהם כנגד עם ישראל.

    תתביישו לכם, תעשו תשובה ותצילו לעצמכם את החיים ומהר. וכל חיבוטי הנפש האלה, הם בין אדם לעצמו ולא צריך לעשות על זה סרט לגויים כנגד ישראל וחיילי צה"ל.
    כי העם היהודי הוא אכי הגון וישר מכל העולם, איזה צבא מתקשר לבית לפני שהוא מפגיז אותו? או מתקשר אליהם בטלפון? איפה נשמע כזה צבא הגון השם ישמור אותם ואותנו אמן מכל אלה ששונאים את עצמם כי התנתקו מדת משה וישראל. אמן

    כל המרחם על אכזריים סופו שמתאכזר לרחמנים יהודים ורוצה לגרש אותם מביתם ולהרוס להם ישובים ופועל רבות לשם כך ומצליח, הם השמאל מתאכזרים לאחים שלהם.

    אוי אוי אוי כמה שנאה יש לאדם לאחיו כשהוא התנתק מדת משה וישראל ומהנשמה הקדושה שהיתה לו מבפנים וברחה ממנו.

    תראו סרט מדהים של שמאלנית אשה יפה ומדהימה אשת עסקים שהתעוררה לאמת עם הרבה כאב ואלה דבריה כאן בלינק V אף שזה היה כבר מאוחר בשבילה, אבל נשמתה נצלה לנצח "חוזרים לאבא" לראות עד הסוף, לא לפספס.

    http://www.m-weiss.co.il/video-irit.html#

  • 71.

    הלבנונים ושאר הערבים מאד מאוכזבים,אנחנו היהודים שמחים

    ITZIK73 , 23/02/09 09:10

    ונושמים לרווחה,ואל תספרו לי שזה סרט אנטי מלחמתי ולא נגד ישראל,ולא הבנתי את הפואנטה של הסרט,כי כל העולם הערבי הבין אותו בצורה שלא מחמיאה לנו,וישראל במצב העדין שלה בדעת הקהל העולמית[במיוחד אחרי עופרת יצוקה]לא צריכה סרט שמתפרש כאנטי,

  • 70.

    הייתה צריך לעבד את הסרט יותר אנטישמי להראות את ישראל כרועה האנושות היי

    cobson , 23/02/09 09:07

    הייתה צריך לעבד את הסרט יותר אנטישמי להראות את ישראל כרועה האנושות הייתה זוכה

    טוב שכך טוב מאד שלא זכה

  • 69.

    הוליווד ציונית יותר מהישראלים שבאו בשביל הפרס...

    י, 23/02/09 09:02

    יוצרי וולס עם בשיר מוכיחים את הטענה הישנה האומרת שהשמאלנים ימכרו את סבתא שלהם בשביל קבלות פנים וארוחות ערב ברחבי העולם.

    • חלק לא קטן מחברי האקדמיה שמעניקה את האוסקר הם יהודים

      יהודי , חילוני, לא ישראלי, 23/02/09 09:11

      ולכן הם היהודים האמרקאים פסלו את הסרט האנטי ישראלי הזה וואלס עם באשרי וטוב שכך,
      גם הסרט מהשנה הקודמת בופור אינו אלא סרט אנטי ישראלי, וניפסל מאותה סיבה,
      ניראה שכל תעשיית הקולנוע הישראלית, היא ישרעלית, והיא המשך לתישקורת, וטוב שלא קיבלו פרס עידוד, על יצירותיהם הבזויות,!

  • 68.

    רק מדינה חולה רוצה שסרט שמשמיץ אותה יזכה באוסקר. (ל''ת)

    יעל, 23/02/09 09:01

  • 67.

    מי יתן וכל המשת''פים עם התעמולה הערבית יקבלו ''פייג אין נוז'' כמוהו.

    אביבה, 23/02/09 09:01

    נקווה שזו התחלת הסוף של התופעה המחליאה של יוצרים חנפנים היורקים על עמם וארצם בשם ה''אמנות'' כביכול, ומקבלים פרסים משונאי ישראל בשל כך (עמוס עוז?)
    אני שמחה שארה''ב עדיין לא איבדה פרופורציות.

  • 66.

    ישראל שמחה: סרט אנטישמי אנטי ישראלי לא זכה בפרס. (ל''ת)

    מיכל, 23/02/09 09:00

  • 65.

    לא סרט מחמיא לנו ולכן טוב שלא זכה...

    אורית11 , 23/02/09 08:58

    אם הסרט היה זוכה, מן הסתם היה עולה על אקרנים רבים בכל העולם, ורק מנציח את מה שאנחנו כל-כך רוצים להצניע - התדמית הרעה של ישראל בעולם.
    כולם רואים את ישראל ואת צ.ה.ל. כעם וצבא כובש. יש נטיה בעולם להצדיק את הכפופים והחלשים וה.."צודקים" וזה בסדר, רק שלפעמים ה"צודקים" הם לא תמיד צודקים באמת. ומה לעשות שאנחנו נראים רע מאוד בעולם, במיוחד עכשיו אחרי מבצע "עופרת יצוקה", בה כרגיל מדווח לעולם שאנחנו הרסנו את עזה והרגנו באזרחים חפים מפשע והס מלהזכיר את אופן ה"טיפול המעודן" של אנשי החמאס בילדיהם שלהם....
    אז 1- טוב שהסרט לא ניצח ובואו נקוה שהתודעה אליו תדעך במהירות.
    2 - אין סיכוי שנזכה באוסקר, ממש מאותה סיבה: כי זה ישראלי.
    ואגב - אוי לאותה מדינה שאזרחיה מוצאים לנכון להיות שגרירי זעם שלה, ואפילו בשם האומנות...
    אני מקוה שהסרט הבא שיוגש לאוסקר לא יהיה על תדמיתינו הכל-כך מעוותת, אלא דוקא על הצד ההומאני שלנו ומי יודע, אולי איש מוכשר כמו ארי פולמן, יוכל לכוון את כשרונו לפסים יותר טובים, יראה ויעלה לאקרנוים גם את צידה הישראלי היפה, האנושי, ההומאני, ויראו כולם מי הצדיק ומי הרשע...

  • 64.

    זבל של סרט אנטי ישראלי ורק הסמולנים בתקשורת תמכו בו (ל''ת)

    jo_l , 23/02/09 08:58

    • מה לעסות אתה סודק במאה אחוז (ל''ת)

      מיקי, 23/02/09 16:14

      • חחחח (ל''ת)

        אין שכל יש דעות, 23/02/09 17:11

  • 63.

    הסרט לא היה מספיק אנטי-ישראלי וההלקאה העצמית לא היספיקה! להפיק לקחים! (ל''ת)

    אבי - אשקלון, 23/02/09 08:57

  • 62.

    עשיתם לי את הבוקר!!!!!

    בוקר טוב ישראל, 23/02/09 08:56

    אני חושבת שרוב המדינה קיוותה שהסרט לא יצליח...אולי זה זמן לעשות חשבון לכל אלו שמצדדים בסרט הנוראי הזה.

    אגב פולמן, פתחו את מעבר רפיח אתה יכול לחזור למדינה שלך.

  • 61.

    ההמולה של כמה עיתונאים שמאלנים בישראל לא הביאה את הפרס! טוב מאד! (ל''ת)

    לילי, 23/02/09 08:54

  • 60.

    סרט שזכה לכותרות רק בגלל שהוא שמאלני ואנטי ישראלי

    הבמאי, 23/02/09 08:51

    תפסיקו לקשור את הזבל הזה לישראל

  • 59.

    האן''ם:אנחנו מצפים מהשמאל בישראל למשהו יותר אנטישמי

    ששון, 23/02/09 08:48

    האן''ם:אנחנו מצפים מהשמאל בישראל למשהו יותר אנטישמי

  • 58.

    טוב מאוד, שיירד מהאולימפוס.

    חיה, 23/02/09 08:47

    התפללתי שלא יזכה, איש שמאלני עם סרט אנטי ישראלי .

    אני מאמינה שרבים חושבים כך. אחרי חמש דקות של צפייה בסרט החזרנו אותו למקום שממנו הוא הגיע.

  • 57.

    למה אכזבה ? אני דוקא שמח. סימן שיש עוד שמץ מקצועיות בהוליבוד.

    יהודי שמח, 23/02/09 08:41

    לסרטון תעמולה אנטי ישראלי לא מגיע שום פרס. השמאל הסהרורי הרי ידוע בהפרחת שמועות על פרסים לחבריו. עמוס עןז זכה כבר בנובל לפחות עשרים פעם. כל שנה - אותו סיפור. גם הוא לא זוכה כי לא מספיק לשנוא יהודים - צריך גם לדעת לכתוב. אתם הבנתם את זה עמוס וארי ?

  • 56.

    הבימוי מדהים הציורים יפים , העלילה חד זדדית שיקרית מגעילה ומאפיינת את

    רז, 23/02/09 08:39

    אנשי השמאל הבורחים כי רודפים אחריהם עוד מאז השואה והפרעות .

  • 55.

    אשרינו שלא זכינו הסרט מתאר את ישראל כחברה מילטריסטית ומוציא דבתנו רעה (ל''ת)

    משה בודק, 23/02/09 08:39

    • לפי התגובות כאן אנחנו מאד מילטריסטים

      מוני, 23/02/09 10:06

      רוב המגיבים בכלל לא ראו את הסרט ומיד הכתירו אותו כאנטי ישראלי. חוסר הפרגון וחוסר המוח של העם שלי פשוט מעציב ומדכא

  • 54.

    בפני עצמו הסרט סתמי ולא מרשים במיוחד. הסיבה היחידה שהוא בכלל זכה לתהוד

    טלי, 23/02/09 08:35

    הסרט- בינוני במקרה הטוב, זכה לתהודה, בגלל שהוא מצייר את ישראל כמדינה שרוצחת חפים מפשע, שעוזרת לבצע טבח בסתם אזרחים, וההשוואה שהסרט במפורש עושה עם מחנות הריכוז בשואה.

    ואלס עם באשיר הוא תענוג לאנטישמיים, ומזכך מצפון לכל ארופאי שקצת לא נוח לו עם מה שעשו עם יהדות אירופה (לא רק בשואה, היו גם הרבה פוגרומים/ אינקוויציה/ גירוש ספרד/ צמצום לגטאות/ הדרה ממשרות ציבוריות ואיסורים על כניסה למקצועות ולאוניברסיטאות.

    במקרה לגמרי, ולמרות שיש בהוליווד כמה אנטישמיים, העדיפו לבחור סרט שהיה טוב יותר על פני פוליטיקה פרו ערבית וסתם אנטישמיות.

  • 53.

    היה צפוי שלא יקבל את האוסקר משום שלא מגיע להם.

    בר כנען , 23/02/09 08:35

    כמעט בכל הסרטים הישראלים שמועמדים לאוסקר יש את המוטיב של אנטי ישראלי כלומר השמאל אומר את דברו. הגיע הזמן לעשות סרט אמיתי ולא להתבסס על מוטיב פוליטי, מספיק עם ההלקאה העצמית

  • 52.

    ראו התגובות והבינו למה הימין ניצח בבחירות- סימן לבריאות נפשית וחוסן

    ליכודניק, 23/02/09 08:34

    לאומי, יותר מהשמאל המאובן מפחד והמתחנף.

  • 51.

    עם ישראל שמח ורק העיתונאים המנותקים עצובים (ל''ת)

    אנוכי, 23/02/09 08:32

  • 50.

    אמני השמאל מצאו שיטה לזכות בפרסים- מצוקות הערבים. תופס טוב בעולם... (ל''ת)

    קיבוצניק מהדרום, 23/02/09 08:31

  • 49.

    לא נורא, מהר לעבוד על נושאים חדשים- הטבח במערת המכפלה, הטבח בכפר קאסם,

    רעמסס, 23/02/09 08:30

    דיר יאסין, מלון פארק...אופס, שם רק יהודים נרצחו, לא מעניין איש, הלאה.....

    • רעמסס, אני אוהבת את הראש שלך. (ל''ת)

      יפעת, 23/02/09 11:56

  • 48.

    שמחתי לשמוע שלא קיבל אוסקר! (ל''ת)

    badi12 , 23/02/09 08:26

  • 47.

    ראיתם את סצנת הפתיחה של פריץ החתול?

    יאל, 23/02/09 08:25

    איך שהוא משתין (באנימציה) מהגג? זה היה הרבה יותר טוב מכל מה שראיתי מ''ואלס עם באשיר'', וגם יותר אותנטי.

  • 46.

    אוי כמה ששמחתי...... (ל''ת)

    יששששששששששש!!!!, 23/02/09 08:24

  • 45.

    סטפס עם וזאנה! אני הולך לחגוג את הפסד האוטו-אנטישמים

    סרט שמתעלם מהטרור הערבי, 23/02/09 08:23

    סרט שאינו מתיחס לכל עוולות הערבים בצפון, לכל הרצח הנורא, ורק מאשים את ההיהודים באופן אוטומטי.

    מזכיר משהו.

  • 44.

    לא נורא פולמן . הסרט מדהים (ל''ת)

    הילה, 23/02/09 08:12

  • 43.

    אי הצלחת הסרט הצלחתנו אנו כעם,

    אלי א, 23/02/09 08:10

    אני בטוח שכל ישראלי גאה אינו מאוכזב מאי הצלחת הסרט השערורייתי.אשר מאייר באנימציה את כביכול חלקנו במאורעות סברה ושטילה ומעמידנו באור שלילי דבר שאינו כלל נכון.אני מתייחס לסרט כמו לסרט הארור גנין גנין של אבו בכרי הבמאי שקיבל הכרה ישראלית ובתמורה היציג אותנו כפושעי מלחמה.שוב שקר שהוכח,לכן טוב שמספר ספקולנטים לא זכו מההפקר על גבה של המדינה,

  • 42.

    איזה יופי

    אבי, 23/02/09 08:09

    העולם הארה לאכולי השנאה העצמית שבינינו (כגון יוצרי הסרט המטופש הזה) את דעתו עליהם.
    הוא מוכן לקבל ביקורת עליהם,אך לא לתת להם פרסים.
    טוב זלא זכו.

  • 41.

    שיטת השקשוקה להורדה ישירה

    ASSAFY , 23/02/09 08:07

    הבמאי אילן עבודי והעיתונאי מיקי רוזנטל מנסים להבין איך מיליארדי דולרים עושים דרכם כל שנה מהקופה הציבורית לידיהן של 20 המשפחות הדומיננטיות במשק. כדי להבין את השיטה בה מתחברים הון ושלטון, הם מתעדים את עסקיה של משפחת עופר עם המדינה. אלא שאז הם מגלים שיש נושאים שאסור לגעת בהם...

    לינק להורדה

    http://www.fileflyer.com/view/UfNhaAV
    הסרט צונזר בכל גוף תקשורתי

  • 40.

    שחמו לב מי שני המומעדים לאוסקר ואיזה זיוף כל תעשיית הקולנוע הישראלי

    תומר, 23/02/09 08:06

    בופור סרט אנטי צבאי ובוגד בכל ערכי הצבא.
    וואלס עם באשיר שמאז סרטי חמאס והסרטים הערבים לא ראיתי סרט כל כך אנטי ישראלי.
    אני חייב להגיד שבארצות הברית תעשיית הקולנוע האמריקאית,יותר ציונית משלנו.

    • הם בכלל לא ציונים ואוהבים סרטים אנטי ישראלים- אבל יש להם בכל זאת-

      טלי, 23/02/09 08:37

      למרות שהם בהחלט לא ציוניים, עדין יש להם אינטגריטי מקצועי והם יבחרו לרוב בסרט יותר טוב על פני סרט בינוני שלא נגיד גרוע למדי.

      האנטי ישראליות והשקרים שמציגים אותנו כרוצחים הביאו את הסרט די רחוק, אבל בסופו של יום, האמריקאים הם אנשים שמעריכים איכות ויעדיפו למרות הפוליטיקה לתת הכרה לסרט שהוא יותר איכותי (לא שזה קשה במקרה הזה).

  • 39.

    מי שמתפרנס משנאה עצמית לא מגיע לו פרס (ל''ת)

    עשה לי את הבוקר, 23/02/09 08:06

  • 38.

    האנטישמים מאוכזבים, אוהדי ישראל מרוצים. עובדה. (ל''ת)

    משה צ'ור, 23/02/09 08:06

  • 37.

    לך תרקוד עם אחמאדניג'ד (ל''ת)

    תודה לאקדמית האוסקר, 23/02/09 08:04

  • 36.

    ברוך שפטרנו

    ימני שמח לאיד, 23/02/09 08:00

    לא נותר אלא לחכות באימה לריטואל השנתי לפני הענקת פרס נובל לספרות...

    • חה חה חה, אבל אל תדאג. עמוסקה לא יזכה בנובל. הוא כתבן, לא סופר. (ל''ת)

      מקום טוב באמצע, 23/02/09 09:08

  • 35.

    הצדק ניצח!, בהוליווד אין מספיק אנטישמים, סמולנים ואוהדי חיזבאלה, (ל''ת)

    אבל אל דאגה-באירופה האנטישמית תיגרפו הרבה פרסים., 23/02/09 07:54

  • 34.

    גם אם תלקקו לכל העולם לא תנצחו (ל''ת)

    שמאלנים אימפוטנטים, 23/02/09 07:48

  • 33.

    זה מה שקורה שמדברים כל כך הרבה! (ל''ת)

    ברק, 23/02/09 07:48

  • 32.

    עשה לי את הבוקר, צפיתי בסרט והוא פשוט לא עשוי טוב. (ל''ת)

    רועי, 23/02/09 07:48

  • 31.

    אפילו הגויים לא התרשמו מהסרט האנטישמי! (ל''ת)

    דווקא חדשות טובות!, 23/02/09 07:44

  • 30.

    למה לא צועקים אנטישמיות ?

    אכ, 23/02/09 07:41

    לא ראיתי את הסרט הזה וגם אם ישלמו לי - אין בכוונתי לעשות זאת. אז תואילו להפסיק לעשות מהסיפור אסון לאומי !

  • 29.

    ישששששש--השמאלן הפסידדדדד רק בושה הוא גרם לנו בסרט הזה

    יוני, 23/02/09 07:39

    למה לא שולחים לשם סרט עם תוכן א-פוליטי?
    תוכן ישראלי הומוריסטי אוסתם דרמה?
    הכל שמאל פוליטי וסרטי מלחמה אנטי ישראליים.

    חבל

  • 28.

    ''בהורבן ההתיישבות היהודית תנוחמו''.

    חיזבאללה יושב ''שבעה'', 23/02/09 07:39

    אז מה, עוד סרט ''ישראלי'', שהישראליות מתבטאת בעיקר שהוא תובע שקופת המדינה תשתתף במימונו (כיוון שחיזבאללה לא מוכן לממן).
    להתראות בהשמצת ישראל הבאה.
    אגב, גם היטלר צייר לא-רע. ''יש להפריד בין אומנות ובין...''

  • 27.

    לא נורא!! איך אמר פולמן? אי אפשר לרצות את כלום. לפחות הוליווד ריצתה את

    apple, 23/02/09 07:38

    רוב העם ואילו המיעוט הקיצוני נשאר קצת מאוכזב

  • 26.

    זה גם מה שהאמריקאים אמרו ב- 1942 (ל''ת)

    גדולה, 23/02/09 07:37

  • 25.

    איזה יופי שבאשיר לא זכה. תנסו בפסטיבל סרטי התעמולה השקריים

    של טהראן. אולי שם תצליחו טוב יותר, 23/02/09 07:35

    פחחחחח.

    • מסכים עם כל מילה! (ל''ת)

      איגור, 23/02/09 08:15

  • 24.

    זה מוכיח שגם כשאנחנו נמרחים על הרצפה ומכשכשים בזנב

    חיים, 23/02/09 07:34

    עדיין לא אוהבים אותנו. ''לא חשוב מה יגידו הגויים חשוב מה יעשו היהודים'' דוד בן גוריון

  • 23.

    לא התאכזבתי

    מורן, 23/02/09 07:33

    סרט אנטי ישראלי בעליל

  • 22.

    סרט גרוע נועד לכישלון.

    מישקה אברמוביטש, 23/02/09 07:32

    סרט מגעיל,מציג את ישראל כמדינה שיט וחרה.בושה וחרפה לממשלה שהסכימה לייצוג
    נבזי כזה.

  • 21.

    לא ראיתי,אם הוא באמת אנטי ישראלי אני שמח שלא זכה. (ל''ת)

    פטריוט., 23/02/09 07:30

  • 20.

    וולס עם באשיר בתחת שלי ! (ל''ת)

    אילן, 23/02/09 07:27

  • 19.

    אפשר לנשום בהקלה - סרט התעמולה של החמאס ונסראללה לא זכה באוסקר.

    פילמייקר, 23/02/09 07:25

    תודה מכל הלב ליהודי ארה''ב ובמיוחד לחברי האקדמיה שביניהם. תודה על שפעם נוספת מנעו את פרס האוסקר מנציגיה המנוולים של תעשיית הקולנוע הישראלית.

    תודה ליהודים הרבים באקדמיה לקולנוע ששנים רבות עושים מה שביכולתם כדי למנוע מישראלים אויבי ישראל את הפרס החשוב ולא נותנים לגיטימציה לתעמולת השקר הערבית-אנטישמית בתרגום לעברית - שלצערי ממומנת מכיסו של משלם המסים הישראלי.
    נתפלל שגם בעתיד לא יקבלו אויבי ישראל מבית פרס על נכונותם למכור את ארצם וגם את אמם תמורת הכרה בינלאומית.
    תודה מכל הלב.

  • 18.

    למה אכזבה? נהפוך הוא. שמחה רבה. הסרט אנטי ישראלי. (ל''ת)

    רן, 23/02/09 07:24

  • 17.

    מה זאת אומרת האוסקר הישראלי הראשון?

    מחפשת בנרות, 23/02/09 07:23

    זו לא הפעם הראשונה שישראל מועמדת לאוסקר, וזו גם לא הפעם הראשונה שהיינו זוכים אם ואלס עם באשיר אכן היה לוקח את הפרס..
    (השוטר אזולאי..אם אתם זוכרים..)

    • הוא לא זכה, רק היה מועמד

      גיא, 23/02/09 08:29

      ולכל המקטרגים על ''ואלס עם באשדיר'': אתם קשקשנים.
      סרט טוב הוא סרט אמיץ שמכיר בעובדה שקרה משהו שאף אחד לא גאה בו. הסרט מראה בבירור שישראל לא אחראית לטבח. אבל אכן היינו באיזור. לא ידענו מה קורה.
      הסרט עשוי נהדר ומראה את הבלגן במלחמה. תפסיקו לבלבל את המח ותפרגנו לסרט איכותי. זכותכם לא לאהוב אותו אבל לפחות תהיו כנים עם עצמכם.

  • 16.

    אפשר לשנות את התאריך על הסרט ולהגיש אותו לוועדת פרס אוסקר גם בשנה הבאה (ל''ת)

    השמאלנים שיצרו את הסרט האנטישמי הזה, מסוגלים לכל, 23/02/09 07:22

    • מסתבר שבארץ האנטישמיות רבה מבנכר. (ל''ת)

      האמת העירומה, 23/02/09 08:33

  • 15.

    חרא לא תמיד נידבק (ל''ת)

    yoji , 23/02/09 07:21

  • 14.

    וולאלס עם באשרי מעולם לא היה ראוי לקבל פרס. השכל ניצח את הפוליטיקה (ל''ת)

    Jerraysi , 23/02/09 07:19

  • 13.

    לילה ארוך ומותח? אכזבה? פולמן ישראלי???

    אנטישמים יפנים לקחו את הפרס לאנטישמי משלנו, 23/02/09 07:18

    אני מזמין את כל מי שראה את הסרט להיכנס ליוטיוב ולראות את הסצינה שפולמן השקרן שינה.

    רמז: בסרט שיצא לקולנוע הוא מוקפץ ללבנון במסוק לאחר שבסצינה הקודמת הם כבר נמצאים בלבנון.
    בסצינה המקורית אין קצין שצופה בפורנו ואין מארב על ''מרצדס אדומה''.
    אבל ככה לא זוכים באוסקר נכון? צריך קצת לגרד לכלוך על המדינה כדי להיות מועמד ולעשות מכה.

    אני מזמין את חובבי הקולנוע היותר רציניים לצפות בעוד ''יצירות'' של פולמן.
    למשל ''מייד אין יזראל'' שמסביר למה הנאצים רק מילאו פקודות והם בעצם קורבנות.

  • 12.

    טוב שלא זכינו. סרט אנטי ישראלי

    מירי, 23/02/09 07:13

    אני שמחה

  • 11.

    לא מאכזב

    כחול בלב , 23/02/09 07:12

    השאלה מי מאוכזב מאי זכיה ?
    נראה לי, שארצות ערב מאוכזבים יותר.
    אני לא מאוכזב כי הוא אנטי ישראלי שלא לומר אנטישמי.
    קויתי שהוא לא יזכה ואני שמח שהוא לא זכה.אין מקום לבמאים כאלה בקירבנו.
    שישארו שם ויעשו לנו טובה .
    הגיע הזמן כבר להיות ציונים ואוהבי ישראל.
    למה אנחנו צריכים לקבל את הסרטים האלה שהם אנטי ישראלים ?
    הייתי שמח לו סרטים ישראלים אותנטיים יזכו .
    ולא אנטי ישראלים

    • עוד אהבל (ל''ת)

      שחור בעיניים, 23/02/09 07:51

      • לשחור אהבל

        כחול בלב , 23/02/09 10:08

        אתה בטח ערבי מטומטם, אם לא אז שונא יהודים.
        הייתי מציע לך טיפול חינם אבל במקרה שלך זה אבוד

  • 10.

    סרט שמאלני - הוכחה לכך שגם בעולם כבר לא קונים את הזיות השמאל הישראלי (ל''ת)

    השמאל מתרסק בכל החזיתות, 23/02/09 07:10

  • 9.

    מה קרה פה?

    מאוכזב, 23/02/09 07:09

    לא ראיתי את היפני אבל ’בשיר’ היה מצויין!

  • 8.

    טיבעי-מי ששונא את עצמו שונאים אותו -שמאלנים תפנימו!!!!!!! (ל''ת)

    שי לי , 23/02/09 07:08

    • שונאים ?

      ישראלי, 23/02/09 07:32

      אילו הם גייס חמישי עם רשיון...אלוהים אומר לשלמה המלך. שאל ואתן לך. שלמה אדוני האלוהים שמור אותי מאוהבי אני אדאג לשונאי

  • 7.

    עיקר האכזבה היא באיראן דמשק וסעודיה - הסרט אנטישמי

    מחשבות , 23/02/09 07:08

    ואם היה זוכה באוסקר היה מופץ בעולם בהצלחה והשנאה לישראל וליהודים היתה מתרחב וגדלה.

    למזלנו שוב "רווח והצלה באו לנו ממקום אחר" ושונאי ישראל מבית שהפיקו את מסמך התעמולה האנטי ישראלי הזה יאלצו להמשיך לסרט הבא בו מן הסתם נתואר כשוחטי ילדים לפולחן הפסח, ואולי אז האוסקר יגיע.

    השיטה של "הכה ביהודי וקבל פרס" הצליחה רק בחלקה - גלובוס הזהב.

    מי ייתן ותקום ממשלת ימין אמיתית בישראל ותרחיק מאיתנו את השונאים והמחבלים.

  • 6.

    שתי טעויות עיקריות במאמר

    מתי כבר יעשו סרט שלא מצליח רק כי הוא אנטי ישראלי?, 23/02/09 07:08

    א. כותבים ''ליאם ניסן'' ולא ''ליאן''

    ב. הכותבים כנראה התבלבלו בין ''ואלס'' לסרט ישראלי.

  • 5.

    לא זכה כי אנטי ישראלי הסבר בפנים

    אסי, 23/02/09 07:06

    רבים מחברי האקדמיה הם יהודים תומכי ישראל והיה צפויי שסרט עם מסרים אנטי ישראלים לא יזכה לתמיכת היהודים האלה אלא להפך .שנית האמריקאים מעדיפים בסרטים זרים מסמכים אנושיים מרגשים ,או תחושת זרות שמקנים סרטים מחברות אחרות ולא מוכרות להם ולכן אני ממליץ ששולי רנד ישלח סרט בסגנון אושפיזין זה לבטח יצליח יותר בדוק..NRG די לצנזר אותי

    • אז איך תסביר ש...

      ירון, 23/02/09 13:04

      השוטר אזולאי, שהוא ''מסמך אנושי מרגש'' כדבריך, לא זכה באוסקר למרות שהגיע לאחר שקטף את גלובוס הזהב, והפסיד לסרט שוויצרי בינוני.

      היהודים בהוליווד לא מצביעים לסרטים ישראלים, כי הם לא רוצים להזדהות ולהיות מואשמים ב''נאמנות כפולה''.

  • 4.

    אכזבה?

    לא ממש, 23/02/09 07:04

    למה שאתאכזב אם סרט שמשמיץ את ישראל לא זכה?

    לא נורא, הפרס השטותי הזה יחכה לסרט ישראלי שמגיע לו.

    נ.ב
    פולמן, אל תחזור...

  • 3.

    enough with the self hatred

    fed up, 23/02/09 07:04

    Perhaps we will learn to create some great cinema that doesn't just proc;aim us as monsters? there is so much crativity in Israel and our Cinema has really become excellent. Let's promote some self love and not self hatred.

  • 2.

    טוב מאד. האירופאים כבר מספיק תגמלו אותו על תעמולה אנטי ישראלית (ל''ת)

    נראה אותם מצליחים עם יצירה פרו ישראלית, 23/02/09 07:03

  • 1.

    כנראה שהסרט לא היה ...

    חנית, 23/02/09 07:01

    מספיק אנטי ישראלי....בפעם הבאה צריך להראות איך חילי צהל רוצחים ילדים ואונסים נשים אולי אז יהיה לני סיכוי...

    • זבל של סרט וחרה של יוצרים שהיו שמחים לעבוד אצל אויבי ישראל (ל''ת)

      jo_l , 23/02/09 08:59