• 206.

    מה קורה לכם?!!

    שקד, 09/09/09 17:05

    אני לא מאמינה שהתגובות שלכם כאלה!..
    אני שמחה שמירה עוואד..ואחינועם ניני מיצגות אותנו!..
    הם מקסימות ..אל תשכחו שמירה עוואד היא בן אדם קודם כל!..אי אפשר לפגוע ככה באנשים..
    המון בהצלחה אני תומכת בכם...אתם מקסימות!

  • 205.

    יחסי יהודים וערבים

    עופר, 13/06/09 03:00

    מר ג'וליאנו מר היקר!
    כאזרח ישראלי ויהודי ואדם עם מצפון וערכים, אני לא מבין מה אתה רוצה לומר??? העם הישראלי לא מעוניין ליצור את הזוועות בעזה עליהן אתה מדבר, ההיפך! זה נכפה עלינו!!! תדאגו לטפל בטרוריסטים, הם הבעיה! לאחר שהם יטופלו יבוא שלום על כל המזרח התיכון וינשאללה על כל העולם. בדרך בא אתה ודומיך פועלים, אתם מעוותים את המציאות ויש כאלו שנסחפים ומאמינים לכם, זה יוצר כדור שלג והתוצאה ידועה. חיים ומוות ביד הלשון, איש יקר...

  • 204.

    שוב הערבים מראים את פרצופם האמתי השונא את המדינה

    ישראלי גאה, 14/05/09 21:21

    אים תקום מדינה פלסטינית חלילה יש הכרח לשלוח את כל שונאי ישראל לפלסטינה

  • 203.

    גוליאנו מר

    רחל, 13/05/09 11:35

    גוליאנו איפה היית כאשר התפוצצו אוטובוסים ומסעדות .האם דיברת על פשעי הערבים. אז תסתום את הפה שלך אדם חצוי. אני וחבריי מחרימים אותך.

  • 202.

    ג'וליאנו מר חמאס (ל''ת)

    מה עם החברים והקרובים שלו שביצעו פיגועים ?, 05/05/09 21:27

  • 201.

    מקווה לחזק את מירה

    שולה לויטל, 03/03/09 16:42

    למירה שלום,
    אני מאוד מקווה שיצירת קשרים בין העמים תיצור גם גשרים. ילדים אומללים בעזה לא יהיו מאושרים יותר אם לא תשירי. לאחינועם ניני ולי יש ידידים משותפים, מוסלמים שגדלו באום-אל-פאחם ומגדלים שם את ילדיהם ואת שאר ילדי העיר ברוח הומניסטית ופוראליסטית. הם (ואני) סבורים שהאמנות תוכל להצליח להיטיב עם כולנו גם בפינות שהפוליטיקה לא הצליחה בהם. אני מקווה שגם אמל מורקוס והשחקנים שכתבו לך מסכימים אתי שידידות בין אנשים וביטוי אמנותי לתקווה כמו גם לכאב יוכלו לסייע לטפל בפצעים ובצלקות.

    ולגבי עזה: (עד כמה שאני יודעת), היה ''בעופרת יצוקה'' מאמץ לא לפגוע ולא לפצוע ילדים ונשים כל עוד לא שימשו כחגורת מגן (צינית) על מי שכיוונו את נשקם אל ילדים ונשים ב''עוטף עזה''.

    אני מקווה שהשיר שלך יעטוף בחן בחסד וברחמים את הרועדים מפחד בעזה, בסביבותיה ובשאר העולם, ללא קשר לדת, מין או לאום. כי בכל המלחמות כל הצדדים נפגעים ואני מעדיפה להשקיע אנרגיות בחיפוש אחר סיכוי לשלום.

    לכבודך ולכבוד אחינועם אצפה הפעם בארוויזיון שנראה לי ברוב השנים נוצץ, רדוד וממוסחר מדיי, לטעמי (המזדקן?)...

  • 200.

    מירה עוואד, שלא תעשה פוזות, לא רוצה לא צריך, כן רוצה שתשב בשקט (ל''ת)

    שי, 02/03/09 15:02

    • מירה בעלת קול נהדר ואמנית נפלאה ואישה מתוקה (ל''ת)

      דניאלה, 05/04/11 23:54

  • 199.

    מירה עוואד, אל תירתעי

    אמנון, 24/01/09 16:26

    אני, מתנגד נחרץ למלחמת עזה הנוראה מיומה הראשון, קורא למירה עוואד שלא להירתע, ולהשתתף באירוויזיון כנציגת ישראל. היא איננה שליחה של ממשלת ישראל ולא של הישראלי המכוער. היא שליחה של הישראלי שוחר השלום המקווה לטוב, והשתתפותה היא נצחון לישראלי היפה.

    • אמנון, איזה פיתרון יש לך למען תושבי עוטף עזה?

      שולה לויטל, 03/03/09 16:52

      שלום לאמנון,
      כמוך, גם אני אשמח מאוד אם מירה לא תרתע.
      אשמח לא פחות אם ילדיי וחבריהם לא ייצקו עופרת לוהטת וקוטלת על אזרחים אומללים בעזה או בג'נין.
      אך אני תוהה, האם היית כותב את אותן מילים אילו חיית בשדרות, בתקומה או בכפר-עזה.
      הלוואי והיה פיתרון קסם שימנע הרג והרס,
      האם יש לך רעיון איך להרגיע את המזרח התיכון ללא התערבות צבאית? אם כן, למה אתה שומר את אבקת הפלא שלך בכיסיך ולא מצייד בה את מקבלי ההחלטות ומבצעיהן?
      מחכה ל''טיפ'' ממך, שיביא שלום לארץ ולעולם.

  • 198.

    תניחו לה. כל החלטה שהיא תקבל יהיה לה מסר חיובי כי המהלך

    שמאלנית, 23/01/09 14:21

    שלהן חיובי לי קשר לזה שמכבה של אחינועם ניני ברשת היה מזעזע

  • 197.

    די לשנאה

    ענת, 23/01/09 13:37

    ג'וליאנו שלום!
    האם ראית את הטקס של אובמה?
    האם ראית שם את הסרטון של הזמרת השחורה, שהוחרמה עקב צבעה ושלבקשת הגברת רוזוולט
    הופיע בטקס הכתרתו לנשיא של בעלה?
    האם אתה חושב שהזמרת ששכחתי את שמה ''התאשכנזה'' שכאשר היא הסכימה להופיעה?
    האם לא נראה לך שבזכות הבמה שהזמרת השחורה קיבלה הגענו לימים המצויינים האלה שנבחר נשיא שחור באמריקה!
    לטעמי, נתינת מקום של כבוד לזמרת ממוצא ערבי, היא זו שמקבעת פתיחות חדשה ומחשבות של סובלנות לאחר באשר הוא.
    אתה שידוע לצערך באלימותך - ממשיך בה.
    מירה היקרה!!!
    אל תקשיבי לשונאים, להיפך, עלי ויצגי את עמך בקולך, ביופיך, באינטלגנציה הרגשית הגבוהה שלך.
    כן ירבו כמוך

  • 196.

    בהצלחה בנות

    ישראלית יהודיה, 23/01/09 10:41

    שתיכן מעולות מקסימות אוהבת אתכן
    קודם כל אנחנו בני אדם שנית
    המלחמות זה ל פוליטיקים ולא בין
    בני אדם שרוצים לחיות ביחד
    נותן לנו תיקווה לחיים יותר טובים.
    אלו המנהיגים של העולם הערבי שאומר להם
    איך להיתנהג.
    בהצלחה בנות משימה לא קלה אתן תעברו את זה
    בגדול!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 195.

    ג'ול, אם אראה אותך במרכז הכרמל תקבל כזו סמוחטה לפנים

    וואחיד, 22/01/09 16:00

    מרוב בושה לא תעז להראות פניך,
    כלומניק

  • 194.

    אתן שרות מהמם ביחד (ל''ת)

    בנות ב ה צ ל ח ה, 19/01/09 22:58

  • 193.

    סליחה אבל מי שבזה לדגל להימנון ויוצאת בגלוי נגד

    עדי, 15/01/09 07:57

    כל מה שמייצג את מדינת ישראל ממש אבל ממש לא ראויה לייצג את המדינה תתביישי לך!!!!!

  • 192.

    לכל הערבים כדאי שתבינו שישראל היא מדינת היהודים

    גל, 15/01/09 07:50

    וכך יהיה לעולם ועד !!!!!
    עם ישראל חי וקיים לנצח

  • 191.

    אולי מספיק?

    ישראל ישראלי, 14/01/09 23:05

    היא צודקת מאה אחוז, לא הגיע הזמן לשנות את ההמנון? למה חייבים להיות כל כך מיושנים תמיד?
    אם אפשר, אשמח גם אם ישנו את הלאום בת.ז מיהודי לישראלי.
    תשחררו קצת לחץ מהורידים - אתם הורגים את עצמכם בעצבים.

    • ישראלי אבל לא יהודי תשב בשקט!!! (ל''ת)

      אלון, 15/01/09 07:49

  • 190.

    מירה אל תקשיבי למתוסכל ג'ליאנו - די לטיפשות ולגזענות

    אל תתני שהחמאס יהרוס לך, 14/01/09 22:31

    ישראל יצאה למלחמה בטרור החמאסניקי אחרי שיצאה מעזה ונתנה סיכוי לעזתים לבחור בחיים הם בחרו בטרור . אז נכון שלא כולם ויש אזרחים ששבויים של החמאס שמסתתר מאחורי הילדים והאזרחים בעזה --במלחמה הצודקת הזאת נגד הטרור אזרחים נפגעים אבל האשמים הם החמאסניקים המופעלים ע''י האיראנים . הצביעות של אנשים שלא אמרו מילה 8 שנים שישובי הדרום ספגו טילים ויוצאים עכשיו מהחורים כדי שאת לא תעברי חוויה בין לאומית ותשירי בארוויזיון -- אם את רוצה לעשות את זה תעשי בלי לחשוב על ג'ליאנו כי החמאס לא צריך להרוס לך.

    • מילים כדורבנות (ל''ת)

      100%, 14/01/09 23:37

    • אותי את לא מייצגת ואם תשירי הלוואי שנפסיד (ל''ת)

      דנה, 15/01/09 07:52

      • דנה את דנה ברותחין

        שולה, 03/03/09 16:58

        לדנה שלום,
        כשתינוק נולד הוא לא בוחר באיזו ארץ יוולד
        אילו היית נולדת במדינה שאת בת למיעוט בה והיית שרה נפלא והיו בוחרים בך כדי לייצג את הארץ בה נולדת, איך היית מרגישה אם היו מונעים ממך את הזכות רק כי נולדת להורים שהם מהמיעוט?
        האם הורייך ידעו מראש, שתדוני בני אדם אחרים לחומרה ולכן בחרו לך את השם דנה?

    • יפה! (ל''ת)

      ציוני, 23/01/09 12:34

  • 189.

    די כבר! מספיק להשמיץ את אחינועם ומירה הנפלאות!!

    אילן דוד, 14/01/09 20:35

    כמה כבר אפשר? מספיק עם הגזענות הדו-כיוונית! מערביי ישראל הייתי מצפה ליותר האמת; אבל הם והימין ההזוי כל כך צפויים ומביכים כבר.בתוגובות הבלתי פרופורציונליות שלהם הם הכנסו את עצמם לאותה משבצת שפלה ועלובה.

    במקום לחבק ולעטוף את הנשים הנפלאות האלה, שבכלל הסכימו ונתנו כבוד למדינה, תוקפים אותן. פשוט שיגעון וטימטום מוחין. אין מילים לבושה שאני חש לנוכח המיתקפות האלה; אחינועם, מירה - סליחה! סליחה שהעם שלנו כזה מוטרף! סליחה שאין סובלנות, אין מספיק אהבה בארץ שלנו; ותודה גדולה שהסכמתן לייצג את העם המשוגע שלנו בשנה כה קשה. אהבה והצלחה לשתיכן!

  • 188.

    אל תשמיצו את ג'וליאנו מר חמיס. אני דווקא הכרתי את אמא שלו.

    אייל סיוון , מאדר פאקר, 14/01/09 19:17

    לא הגיינית אבל מאד אינטילגנטית.
    אפילו שרה נפלא את האינטרנציונאל עם פנינה פיילר בתור קול ב'.

  • 187.

    ג'וליאנו מר ? זה שהולך מכות ? הוא כתב מכתב פתוח ?

    ארנה, 14/01/09 19:15

    הוא יודע גם לכתוב ?
    ומה פתוח אצלו ?
    גם בין שתיים לארבע ?

  • 186.

    לא היה שום פשע ולמה ערביה צריכה לייצג את ישראל ? (ל''ת)

    גוליאנו מר- סוס שגמר, 14/01/09 18:07

  • 185.

    ג'וליאנו חמיס לא מר....ערבי/יהודי למחצה מתוסבך ומתוסכל.!!!

    א.ב.ס.ט, 14/01/09 16:50

    מחפש כבוד ותשומת לב לכןמ עבר לאחיו הערבים !!!!
    צבוע !!!

  • 184.

    א. היא לא זמרת. ב. היא לא שירתה בצבא. ג. היא טענה שאינה ישראלית (ל''ת)

    ד. סלקו את משתפ''י חמאס מהארץ, 14/01/09 14:50

  • 183.

    צבוע

    שלמה, 14/01/09 10:58

    פתאום התעוררת וגילית ''פשעי מלחמה''?איפה היית בשנים האחרונות שערביי עזה יקיריך הפציצו את שדרות והדרום ? מדוע לא צעקת, מדוע לא באת ללויות בשדרות לנחם את פצועים ולעודד את הנשים והילדים מהטרואומות? אתה שאתה מגדיר עצמך להומניסט, תרבותי אינטלגנט, הוכחת וזה לא פעם ראשונה כי אתה רחוק מכל אלה ומקומך שם בעזה לחפור את המינהרות ולשרוף את דגלי המדינה שעשתה ממך בן אדם ולא הצליחה וחבל כי בכל זאת זורם בך דם יהודי ואתה גם יודע את האמת .

  • 182.

    פנייה לג'וליאנו

    סתם אחת, 14/01/09 10:47

    ג'ולינאו היקר - אם העם היהודי לא שווה ייצוג בעולם על ידי ערביה, איך זה שכל נשותיך היו אך ורק יהודיות? אמה של בתך היא יהודיה (מקסימה אגב). גם בת זוגתך הנוכחית היא יהודיה.
    איך אף אחת מבנות זוגך לא היתה ערביה?

  • 181.

    כך אמר ג'וליאנו מר הנאור והצבוע - לא ייתכן שמירה תשתף פעולה

    דמוקרט, 14/01/09 10:42

    בייצוג ישראל כמדינה נאורה, ליברלית ודמוקרטית - האם ישראל לא כזאת?אידיוט? הרי אם היא לא היתה כזאת - המדינה היתה מנקנקת אותך -באירן היית ''זוכה'' מיידית במאסר עולם או בהוצאה להורגאו תליה בכיכר העיר.אתה דפוק יותר ממה שיודעים.אם לא הבנת - תקרא את זה שוב

  • 180.

    למה לקרוא למי שמשתין על שולחן איש רוח ותרבות?

    gili, 14/01/09 10:36

    הרי מר ג'וליאנו יקיר קהילת אנשי הרוח ( אולי חולי הרוח ) והתרבות הוא לא אותו אחד שסטר לאישה , הפסיק הצגה באמצע בכדי לרדות באחד הצופים ואף הגדיל לעשות והשתין של שולחנו של מנהל תאטרון כלשהו ? תרשמו בכותרת ג'וליאנו מר שחקן כושל , מכה נשים ואלים יוצא נגד ''האלימות'' של מדינת ישראל .

  • 179.

    shame on you!!!

    xxx, 14/01/09 10:34

    You are so negative, shame on you, no hope for peace with people like you

  • 178.

    לא מסכימה עם ג'וליאנו, אבל מצד שני, מירה עוואד אכן לא צריכה להופיע.

    שדגכ, 14/01/09 10:26

    אני לא חושבת שמדינת ישראל היא מכונת הרג או כל דבר דומה. בדיוק להפך.
    אבל מצד שני, מירה עוואד, כבת העם הערבי, לא צריכה להסכים לייצג את מדינת ישראל בזמן שיש סכסוך אלים בינינו לבינם. כלומר, היא צריכה לגלות נאמנות לעמה, גם אם מדינת ישראל היא אומה של צדיקים ומלאכים.

    • מירה היא ילידת הארץ הזאת וגם אזרחית בה

      שולה לויטל, 03/03/09 17:07

      שדגכ יקר/ה
      סבא שלי סייע לצבא הגרמני במלחמת העולם הראשונה כי נולד בגרמניה וראה עצמו שווה זכויות וחובות. למה שערבי ישראלי לא יראה עצמו ראוי ורצוי לייצג את המדינה בה נולד, חונך, גדל ובגר? איך נוכל לשפר את מצב העמים החיים בישראל אם נשלול ממירה את זכות הייצוג????

  • 177.

    איפה הייתם 8 שנים (ל''ת)

    מלי, 14/01/09 09:39

  • 176.

    גוליאנו לא מתאים לך כאן תעזוב יש מבחר גדול מסביב (ל''ת)

    צחי, 14/01/09 09:32

  • 175.

    אדון מר הוא דוגמא חיה ל

    פניה לכל היהודיות שחיות עם ערבים, 14/01/09 09:29

    אמא יהודיה טפשה שהולכת לעשות ילדים עם ערבי
    וזה מה שיוצא
    חולה נפש

  • 174.

    כה אמר המר הגס, האלים ותומך החמאס (ל''ת)

    מר הממורמר אידחל לטיזנה, 14/01/09 09:25

  • 173.

    ערבב את החומוס, ג'וליאנו (ל''ת)

    י, 14/01/09 09:25

    • אהבתי

      דינה, 23/01/09 13:40

      אחלה תגובה
      מה זה צחקתי
      חבל על הזמן

  • 172.

    ערבי אחד, רק אחד שיגנה את החמאס, יש מישהו??

    מאיה, 14/01/09 09:02

    איפה אתם ערביי ישראל שכל היום זועקים גזענות ואפליה ואי שייכות. אולי ביום שתגנו את הטרור, אולי ביום שבו באמת תרצו לחיות כאן בשיוויון משהו ישתנה. עם ישראל הוא עם שוחר שלום. בכל מגזר יש את הקיצונים אבל הרוב השפוי רוצה שלום . איפה הרוב השפוי במגזר הערבי?? איפה קול אחד שקם כמו השמאל בישראל ומגנה את הטרור?? כשיקום אחד כזה אולי יהיה לנו סיכוי לחיות כאן יחד

    • אין פשוט אין (ל''ת)

      ערבי? שיגנה את החמאס?, 14/01/09 09:27

  • 171.

    הסיבה האמיתית לכך שעווד וניני לא צריכות להופיע שם. כנסו.

    ענבל, 14/01/09 08:46

    האורוויזיון היא תחרות פופית שמי שמצביע בה בעיקר הוא הקהילה הגאה. שירי מימון היתה קלאסית לשם. (לדוגמא).
    אחינועם ניני ומירה עווד סתם יעשו שם פדיחות. כל ניסיון של ישראל לשלוח לשם דמות רצינית נכשל. שלא יסעו לשם ולא יעשו פדיחות.

    • לא רוצים את ניני השמאלנית (ל''ת)

      לא רוצים, לא צריך - דו קיום עם הערבים הוא מוות, 14/01/09 09:26

  • 170.

    יוסוף אבו ורדה מקבל משכורת מתיאטרון חיפה

    אבי, 14/01/09 08:44

    למרות שהוא לא משחק בהצגות של התיאטרון. יושב בבית ומקבל משכורת. ועוד יש לו את החוצפה לצאת נגד מדינת ישראל?

    • לא הבנתי מה הקשר (ל''ת)

      שימי, 14/01/09 08:52

      • להחרים את התיאטרון

        ramiezra , 14/01/09 09:26

        רק עד שיפוטר

  • 169.

    שחקן סוג ז' שעושה קריירה מלאומו המשותף (ל''ת)

    בן של שרמוטה יהודייה שהתחתנה עם ערבי, 14/01/09 07:51

  • 168.

    מפלטו של הטרוריסט היא הצביעות

    איל, 14/01/09 07:33

    התומך בטרוריסטים, הוא טרוריסט. גם אם לא החזיק רובה בידו.

  • 167.

    מר (ל''ת)

    ישראלי, 14/01/09 06:56

  • 166.

    כך עוד אם אתה מעיז להסתכל על פרצופו האמיתי של האיסלאם הפאשיסטי

    ניקו, 14/01/09 05:24

    http://www.youtube.com/watch?v=l9TZn1g2c-k&feature=channel

  • 165.

    זה האיסלאם שלך - תורתו של הפדופיל מוחמד

    יגאל כהן רחובות , 14/01/09 05:19

    http://www.youtube.com/watch?v=VMS0YexWBTk

    • אללה יוכדאק , מה לך ולמוחמד ? אתה הוכחה חיה למאמר (ל''ת)

      עלאא, 14/01/09 08:16

  • 164.

    את המופרע ג'וליאנו מר צריך לרגום באבנים כמו שעושים אחיו באירן לבוגדים (ל''ת)

    יגאל כהן רחובות , 14/01/09 05:15

  • 163.

    מסתבר אכן שיש המון ישראלים אכזריים...! (ל''ת)

    לפי התגובות, 14/01/09 04:37

  • 162.

    מסתבר אכן שיש המון ישראלים אכזריים...! (ל''ת)

    לפי התגובות, 14/01/09 04:37

  • 161.

    חכם בלהציע לאחרים

    er, 14/01/09 04:26

    כשמר גוליאנו מר יקבל הזמנה לתחרות החשובה בתחום בכל אירופה, עם סיכוי טוב לזכות במקום הראשון. יתכבד וידחה את ההזמנה מסיבותיו הוא. אבל הוא לא קיבל הזמנה כי הוא כנראה לא ברמה של גברת מירה עוואד. והוא גם לא לא דחה אותה כשזה נוגע לתחת שלו, אבל כשזה מגיע לקולגה שלו,ממש יפה מצידו להציע להלדחות הזדמנות אדירה להצלחה, ומהסיבה ההזויה ביותר ששמעתי.

  • 160.

    פסיכופט אלים וגם טיפש, מה מצפים מזבל כמו מר? (ל''ת)

    נויה, 14/01/09 04:14

  • 159.

    מר היה תמיד מרושע, מטורף, אלים ובלתי נסבל, דעתו לא חשובה

    אנה כ, 14/01/09 04:13

    עויב עם ישראל, בגלל תיסכולים אישיים ופסיכופטיות מתקדמת, דעתו ממש לא שוה אפילו כקליפת השום!

  • 158.

    ג'וליאנו מר=שר''י

    משה בחצוצרה, 14/01/09 03:03

    רשע מרושע תצטרף לחמאס הזרע הערבי שבך נותן את פרעונו נולדת לרשעית ואתה רשע!

  • 157.

    להיות מציאותיים

    אליהו, 14/01/09 02:57

    ברור שגל המחאה הזה הינו אותנטי ןעלול
    לפגוע במירה לאורך זמן.
    יהיה זה רק הוגן לפנות למירה בהקדם
    ןלשאול אותה האם נוכח כל מה שקורה
    לא כדאי לה לפרוש כעת ולייצג בשנה
    הבאה (בהנחה שהענינים ירגעו)את
    ישראל

  • 156.

    לג'וליאנו הצבוע בן צבועים

    גילי, 14/01/09 02:06

    כשאתה מתאשפז בבי''ח ישראלי דע לך ש-90% ממנו נבנו מתרומות של יהודים מחו''ל . זו לא פגיעה בדו קיום? איזה ערבי מחו''ל תרם אי פעם משהו לטובת מוסד ציבור ישראלי?

    רק לקחת לקחת ולקחת.

    אכן אין דו קיום. יש ניצול. לעולם לא אסלח לך ולבני עמך המחורבנים שמאלצים אותי להרוג בילדי עזה.

  • 155.

    מר חמיס...הנה הזדמנות לביים את הסרט....עזה , עזה..........:-) (ל''ת)

    ג'ני ג'נין, 14/01/09 01:31

    • תשאל את חברך לחמס.....החלאה ההוא מג'נין ג'נין.... (ל''ת)

      ישראלי, 14/01/09 16:51

  • 154.

    מר חמיס, יא מכה נשים, נהיית לנו אבי אבות המוסר. לך חפש

    צחי, 14/01/09 00:52

    אנשים כמוך מקדשים מאבקים ציבוריים בשביל פוזה אישית והורגים את השמאל הישראלי

  • 153.

    האם ב-8 שנים האחרונות הפגנתם למען הנטבחיםפ בשדרות

    נטע, 14/01/09 00:30

    יעל לרר, מו''לית הוצאת אנדלוס, הזמרת אמל מורקוס, השחקן מוחמד בכרי והשחקן יוסף אבו-ורדה

    האם מחיתם ב- 8 שנים האחרונות על ''הנטבחים'' בשדרות. סביר להניח שלא.... תחזירו את הת''ז שלכם ועברו לגור בעזה! זו סולידריות!

  • 152.

    googl ; fitna.com the movie (ל''ת)

    גודמן, 14/01/09 00:21

  • 151.

    מירה עוואד חכמה יפה משכילה ולא נוהרת אחרי מסיתים (ל''ת)

    דנה, 14/01/09 00:20

  • 150.

    ואחר כך לא מתביישים לדרוש שיוויון זכויות. האם נטפח את אויבינו מבפנים ב (ל''ת)

    בעיוורון תמידי?, 14/01/09 00:13

  • 149.

    גוליאנו מר בבעיה כנסו

    מלאך גבריאל, 13/01/09 23:55

    לא מקנא לאדם שנימצא כול חיו בצומת דרכים של זהות עצמי כמו גוליאנו וכמותו שאימו יהודיה ואביו ערבי זה מביא את האדם לבעיה של זהות עצמית וכול חיו חיי כאילו נפשו חצויה ותמיד תכנן בו השאלה למה אני לא שלם וכול כך חצוי במדינה קשה כול כך שנוח לו תמיד לברוח לצד הכאילו חלש שבו אבל גוליאנו רק שתדע דבר 1 אתה סובל ותיסבול ממצב וזה כול חייך ותמליץ לכול הערבים שבקירבך לא להינשא ליהודיות כי יבלדו אנשים כמותך שיהיו מתוסכלים כמותך ולא ימצאו מנוח כול חייהם אז גוליאנו תרגיש טוב בהצלחה ורפואה שלמה לך ולאמך

  • 148.

    150 אנשי רוח חתמו? אז אולי תיתנו דוגמה אחת לרפואה

    מימי, 13/01/09 23:53

    השמות הנזכרים הם של אמנים ערבים ושל פעילה יהודייה בכירה במפלגת בל''ד.

  • 147.

    מר חמיס, אני במקומך הייתי מתבייש להיות שייך לעם שהטרור הוא נר לרגליו (ל''ת)

    חבורת פתאטים, 13/01/09 23:34

    • תגובה מצוינת ! אי אפשר לנסח זאת טוב יותר אמרת אסלאם קיצוני אמרת טרור ! (ל''ת)

      מר חמיס כנס רגע, 14/01/09 08:50

  • 146.

    גוליאנו מר כנס לאתר המצורף ואולי תחשוב קצת אחרת

    ירושלמית, 13/01/09 23:27

    http://multimedia.heritage.org/content/wm/Lehrman-092706a.wvx

    • הוא שקוע בתעמולה ובשקרים אח שלי, הוא לא יקשיב.. (ל''ת)

      וידאו חשוב אגב.., 14/01/09 03:12

  • 145.

    זיכרו את השמות של החותמים והחרימו אותם - שירעבו ללחם תומכי הטרור הללו

    לכל הציונים, 13/01/09 23:01

    החרימו כל סרט, הופעה או פרוייקט שהם משתתפים בו. אל תכלכלו את מי שבז לכם ומבקש להשמיד את מדינתכם.

  • 144.

    לא מייצגת את ישראל-מייצגת את עצמה.

    מושון, 13/01/09 22:38

    מי שבחר בה הוא אשם.
    היא גיייס חמישי,מה לה ולמדינת ישראל.

  • 143.

    תפסיקו לשרוט ת'ילדה

    ד''ר אב ג, 13/01/09 21:41

    תעשה מה בא לה וזה סבבה

  • 142.

    ג'וליאנו לך תתקאווד עם הנייה יא חתיכת זבל (ל''ת)

    ערפאת, 13/01/09 21:21

    • אמן (ל''ת)

      י'אפס!, 14/01/09 01:24

  • 141.

    להחרים כל הצגה שבה משתתף ג'וליאנו מר

    אבי, 13/01/09 20:35

    אני מסכים ומחרים את כל ערבי ישראל
    ואת המבולבל הזה שהוא בכלל יהודי

  • 140.

    מירה עווד- את גדולה ואהיה גאה מאד באם תייצגי את ישראל באירוויזיון..... (ל''ת)

    prague , 13/01/09 19:59

  • 139.

    לא מופתע, כבר ב''ילדים של ארנה'' רואים...

    אורן, 13/01/09 19:57

    ...את פרצופם האמיתי של ג'וליאנו ושל אימו.

    זוג שונאי ישראל מדופלמים.
    בכל הסרט הזה רואים אותם מחנכים את הילדים שהשתתפו איתם בסדנת התיאטרון לשינאת ישראל, מעודדים אותם להיות טרוריסטים כשיגדלו.

    ואכן - רוב הילדים שתועדו בסרט הפכו לבסוף למחבלים.

    ג'וליאנו, אתה אפילו לא איש שמאל ישראלי, אתה סתם לאומן ערבי.

  • 138.

    ג'וליאנו חמיס-כל מה שקורה בעזה זה בגלל החמאס שמשתמש בילדים כמגן אישי.. (ל''ת)

    prague , 13/01/09 19:53

  • 137.

    אתם יודעים כמה "ג'וליאנו" כאלה יש ב"גהה"?? התכרבש להם השכל.......... (ל''ת)

    prague , 13/01/09 19:51

  • 136.

    גם מהצד הישראלי-יהודי וגם מהצד הישראלי-מוסלמי, נשמעים אותם טענות..

    מיכל כהן , 13/01/09 19:24

    וזה מצחיק.. בסך הכל יש כאן נסיון לעשות משהו יפה שמטרתו שלום.

  • 135.

    מירה היפיפיה המוכשרת והמוצלחת. תעשי מה שטוב לך. (ל''ת)

    עדי, 13/01/09 18:57

  • 134.

    הלך גו'ליאנו מר הגיע איתי טיראן (ל''ת)

    הבמאי, 13/01/09 18:45

  • 133.

    להחרים את ג'וליאנו מר חמאס וכל חבריו תומכי הטרור הערבי. (ל''ת)

    קלאופטרה, 13/01/09 18:29

  • 132.

    מר גוליאנו מר מדוע הוקם גדר ההפרדה?????

    רמי הזאב, 13/01/09 18:27

    מר גו'ליאנו היקר היתה תקופה שהערבים חיו בסבבה. אזור תעשיה בעטרות שדה תעופה בעטרות ,שוק בידיה.שוק ברטעה,שוק גנין,אזור תעשיה כסופים .עד שבא החי הדו רגלית ערפאת וקטע הכל,אז אם יש בך טפת חכמה יהודית תפנה אותם לבני עמך האישמעלים שכל דבר טוב יודעים לקלק,

  • 131.

    רק בישראל

    חני, 13/01/09 18:26

    היתה לנו גם מלכת יופי ערביה ואם אנחנו שולחים גם לארויזיון זה לא טוב להם. הערבים הם כנראה היו ונשארו פרימיטיביים ולא יעזור כלום.כמה שעוזרים להם - ברגע שאתה מפנה להם את הגב הם יכניסו לך את הסכין ואחר כך ידרשו פיצויים ואת כל ההטבות שמקבלים תושבי הארץ. מה שנקרא רק בישראל זה יכול לקרות.

  • 130.

    מירה אל תשמעי לאחיתופלים ,אם את לא יודעת מה זה תשאלי את אחינעם ניני (ל''ת)

    האמרגן מתל אביב, 13/01/09 18:18

  • 129.

    ערבים אני רק הצעה-:למההבירבורים,תרצחו אותה כמו את האחיות שלכם וחלסטה! (ל''ת)

    קזוארינה , 13/01/09 18:17

  • 128.

    אני רוצה לדעת מי האומנים שחתמו על כזאת עצומה! אנחנו נראה להם תדלת (ל''ת)

    יעל, 13/01/09 18:15

  • 127.

    ערבי הכי משכיל,אם יאכל כל השבוע רק אגסים-בשבת יוריד גרעפץ של בצל (ל''ת)

    קזוארינה , 13/01/09 18:15

  • 126.

    רעיון אחר: ותר על קצבאות ביטוח לאומי ושרותי בריאות מהמדינה .

    panacea , 13/01/09 18:12

    למה לך לקבל שרותים בלי לתרום? אתה מסתייג מהמדינה? לא מוכן לייצגה? בזאת נידית עצמך והוצאת עצמך מכלל הציבור הזכאי לקבל הטבות מהמדינה.

  • 125.

    ג'וליאנו מר הוא

    איתמר, 13/01/09 18:03

    ג'וליאנו מר הוא אפס מאופס.
    אמנם שחקן מעולה אבל הוא הפספוס הכי גדול של המגזר שהוא מייצג.(למרות הזהות הכפולה)
    במקום להביט על הסכסוך הזה ביושר הוא בחר בדרך פופוליסטית ונלוזה.
    אדם כריזמטי כמוך יכולה היה לקדם את השלום. אני באמת מתכוון לזה. יכולת להיות גשר, אם רק היית מנסה להבין את הצד הישראלי ואפילו להזדהות איתו מעט.
    שני העמים ''אןכלים'' אחד את השני כבר 100 שנים.
    אם פעם היו שני הצדדים צודקים, היום כבר שני העמים אשמים.
    אשמים בשפיכות דמים.
    אשמים בקנאות דתית מטורפת.
    אשמים בשנאת חינם.
    אמשים בפחד מיותר.
    אחרי שהרשענו את שני הצדדים בהאשמות הללו, עכשיו אנחנו מקבלים את העונש.
    אחרי העונש, צריך לבוא שלב השיקום.
    כולם עייפים.
    ג'וליאנו מר, שנה כיוון. לא ליהודים. לאמצע.
    תהיה ישר עם עצמך. אתה אינטיליגנטי.
    גנה את הקיצוניות בכל מקום.
    תהיה גשר.
    ואל תספר לי שהמראות בעזה שרפו את הגשר.
    תתעלה מעל הסיסמאות.
    אתה, ורבים אחרים לצידך יודעים מה היה קורה לרצועה עם חמס היה יורה טילים לעבר ישובים במצרים או בכל מדינה ערבית אחרת.
    לא היתה נשארת שם אבן על אבן.
    אגב, אתה גם יודע מה היה קורה לאנשים כמוך במדינות ערב. כבר מזמן היית אסיר פוליטי במקרה הטוב.
    מדינת ישראל לא ככ נוראה. אתה יודע את זה. זה מקום טוב לחיות בו והיא יכולה להציע הרבה מאד לשכניה. רק צריך לאפשר לחזון המזהת החדש לפרוץ קדימה.
    תפסיק להיות אפס.

    • דבריו של איתמר מבורכים -מילים של כבוד (ל''ת)

      אלה נבט, 13/01/09 20:44

    • תבורך איתמר על עיניך הרואות (ל''ת)

      חנה תל-אביב, 29/01/09 08:19

  • 124.

    לא מיקשה אחת

    דורון, 13/01/09 17:58

    מספיק עם התגובות המתלהמות נגד כלל ערביי ישראל. כמו האזרחים היהודים של ישראל גם בקרב ברביי ישראל יש מגוון דיעות ואין להסיק שכל האזרחים הערביים בישראל תומכים בחמס ומתנגדים לפעולת צה''ל ברצועת עזה.
    יש כאלה ויש כאלה.
    לטעמי, יצוג כפול של זמרת יהודיה וזמרת ערביה באירוויזיון יועיל למדינת ישראל ויציג אותה כמה שהיא באמת, בית לאנשים ממוצאים אתניים שונים המתברכת בתערובת מפרה של אנשים מתרבויות שונות.

  • 123.

    לא רוצים את הכסף המסריח של היהודים: כולנו מוותרים על הביטוח הלאומי! (ל''ת)

    העם הערבי הגאה והאציל, 13/01/09 17:46

    • לא רוצים את כספי הביטוח הלאומי אז למה אף אחד לא מצטרף אליך

      מוסטפה עכו, 13/01/09 18:03

      אנחנו דווקא כן רוצים את הכסף של הביטוח הלאומי מי יעזור לילדים שלנו לאכול החמאס החיזבללה הום חולרות שולחים הילדים שלהם למוט חרה עלהום ועליך יא מתחזה.

    • yea, right (ל''ת)

      shlomi, 13/01/09 18:15

  • 122.

    סבבה. שלא תופיע, כאילו שאכפת לי. גיס חמישי יושב בתוכי, בא לי להקיא. (ל''ת)

    רווית, 13/01/09 17:45

  • 121.

    מעולם לא החמצתם הזדמנות להחמיץ הזדמנות

    יהודי מרעננה הכבושה, 13/01/09 17:39

    ג'וליאנו יקירי וכל שאר החותמים.
    דו קיום יהודי ערבי הוא מטבע הדברים, קודם כל אינטרס של המיעוט הערבי.
    כל יוזמת התבדלותשכזו מצדכם רק מרחיקה את האפשרות והרצון לקדם דו קיום ושוויון זכויות (ויש מה לקדם), וזה כולל גם חינוך, חשמל מים , ביוב וכן, גם מיגונים נגד רקטות.
    תחשוב על זה חמודי. יש לך כבר צופה אחד פחות שיוסיף לך כסף לארנק.

  • 120.

    דיעתו של ערבי הגיוני !

    קולו קאלם פאדי !, 13/01/09 17:38

    הבעיה אצלנו הערבים היא הקנאה וצרות העין !!!
    פתאום אתה אוסטאז חמיס נזכרת להגיד לה שלא תהיה עלה תאנה ? וגם אתה אדון מוחמד בכרי ?
    כשאתם שיחקתם בסרטים ישראלים והצגות והתקדתם בזמן האינתיפדה זה לא היה עלה תאנה ? זה היה בסדר אה ?
    מירה עוואד, בשם כל הערבים המייצגים את הזרם ההגיוני ואלו שנמאס להם מהמלחמות ומבינים שצריכים לגור פה ביחד עם היהודים ושצריכים להתחבר , בלי לאבד את הערכים והמנהגים שלנו, אנו מבקשים ממך אל תכנעי לצרי העין וצרי המוח !!!
    לכי תופיעי, תצליחי ותתקדמי תוך שאת מייצגת את המגזר הערבי המתקדם בתוך מדינת ישראל !!!
    מירה אללה יוועאלק !

    • ישר כח! (ל''ת)

      גיא כהן, 13/01/09 19:33

    • תגובה יפה. (ל''ת)

      שדגכ, 14/01/09 10:32

  • 119.

    להחרים כל הצגה שבה משתתף ג'וליאנו מר. (ל''ת)

    דרור מרמת גן, 13/01/09 17:36

    • הוא לא משחק בהצגות בארץ

      צ, 14/01/09 11:38

      ג'וליאנו מנהל תיאטרון בג'נין. הוא בכלל חי בג'נין יותר מאשר בחיפה.

  • 118.

    אנשי רוח אלק,''רוח וציצולים'' התכוונתם,לא?!

    אור, 13/01/09 17:28

    כישראילת-יהודיה גאה אני נגד השתתפות 2 המוזכרות לעיל!
    נתחיל במירה..לא אהבתי את הרעיון לשלוח את מרינה שנה שעברה,אך היא לא שירתה בצבא ולכן נשארה בארץ.את שירתת?!
    וניני????זו שאמרה כי היא מוכנה להופיע בפני פשתינאים(''Tחים שלה''),ולא בפני מתנחלים??! שתתבייש לה!!
    ברור לי כי הרצון לשוח אותן נובע מהרעיון והידע שזו תחרות פוליטית (בוקר טוב למי שלא ידע זאת..) ורוצה לשלוח ''שיר שלום''..תעשו טובה.לא חסרים זמרים ישראליים (בלי דגש על יהודים),מוכשרים,אוהבי ישראל ,שייצגו אותנו באנת בכבוד.ועם שיר פופי ,קליט ושמייח..
    אישית,אני מתכוונת להחרים השניה את האירוויזיון אם ה 2 הללו יישלחו לשם.אותי הן לא מייצגות!!
    ולשאר ''אנשי הרוח''..תתעוררו! איפה הייתם ב 8 השנים האחרונות? שהצפון הופגז? שחיילים נחטפו? שהדרום מופצץ? איפה הייתם ??
    אה,קיבלתם משכורת ,שהכסף בא מיהודים שבאו להצגות ולכל הדרמות שלכם''..תתביישו!!כפויי טובה!
    ולך גו'ליאנו מר..אתה מדבר על נגד אלימות?אתה? זה שתקפת פרטנריות למשחק איתך?(יהודיות,באופן מחליא..)
    יואב גינאי,תתפטר!!לך הבייתה! או שנה את דעתך המטופשת והלא לעניין הזו..

  • 117.

    ג'וליאנו בכלל לא נגד עוואד. הוא רק קורא לה ''שותפה לפשע''

    כל כך חביב הג'וליאנו הזה, 13/01/09 17:24

    מה אנחנו בכלל רוצים? אנחנו רוצים רק שקט ושלוה, כמו שהיו פה לפני המלחמה, עם קצת קסאמים פה ושם, משהו רגוע כזה.
    אנחנו, ג'וליאנו מר, בכרי ושות', גם ממש מרגישים הזדהות עם תושבי עזה. לכן, לא רק כאשר הם נפגעים אנחנו מרגישים כאילו פגעו בנו, אלא גם כאשר תושבי עזה יורים על שדרות ומורידים את הרגל לאיזה ילד אנחנו מרגישים שאנחנו שיש לנו חלק בזה. העניין הוא שזה חלק מהמציאות שאנו אוהבים ואנחנו בכלל לא חושבים (ולכן גם לא הפצנו שום מכתב בקשר לזה) שלהוריד רגל לילד בשדרות זה דבר מגונה, לא ראוי או פשע.

  • 116.

    זה לא אותו ג'וליאנו מר שאמרו שאמא שלו יהודיה? אם כן - הוא בכלל יהודי. (ל''ת)

    זיכרון ארוך, 13/01/09 17:15

  • 115.

    תגידו מה שתגידו תכלס הוא צודק!

    תמר, 13/01/09 17:15

    ישראל באמת מנסה לעשות שימוש לטובת המצב ע''י שליחת שיר של זמרת יהודיה וזמרת ערביה (אוווו איזה מתוק זה) ומשחקים אותה כאילו יש פה דו קיום שערבים אזרחי המדינה שווים. אתם יכולים להתנגד למכתב ולהגיד שזה לאר מה שישראל עושה? אז הוא צודק וגברת עוואת משתמשים בך שימוש ציני להפליא כדי לזכות בהערכה של עוד כמה ימי מלחמה לפני שיכריחו אותנו לצאת.
    ובכלל המלחמה הזו מטומטמת לגמרי חות מזה שנהרגים לנו חיילים ונפצעים עוד המון, היא תגמר כשנהיה תוך מספר חודשים באותו מצב בדיוק- הרי החמאס לא יגיד אוקי שיכנעתם אותי אני לא יורה יותר, סביר להניח שאת גלעד שליט לא נצליח לצערי להחזיר- זה הדבר היחיד שיש להם כוח עלינו כרגע הם לא יוותרו עליו מהר. אז חוץ מלנסות ולעצור את ההרג הזה (ובואו נתחיל מזה שאנחנו רוצים למנוע את מותם של עוד כמה בחורים צעירים יהודים!- עזבו את ההרג שמתרחש שם, אם קשה לכם לראות את זה ככה, תחשבו כמה חיילים עוד נקריב בשביל מה?בשביל שעוד חצי שנה שדרות תהיה מופגזת שוב אחרי שהחמאס יתחמש שוב...
    אז קדימה מיטב המוחות- אל תגידו אין לי פיתרון אבל קודם כל נירה ואז נחשוב קודם כל תחשבו ותעשו הכל כדי לא לירות

  • 114.

    ערבי נשאר ערבי ושונא ישראל בוגדים יש להחרים אין אמונה בערביי ישראל (ל''ת)

    ארצות ערב מחכות לכם שם יש לכולכם המון מקום, 13/01/09 17:14

  • 113.

    איפה הייתם כשילדי הדרום הופגזו השכם וערב? (ל''ת)

    ג'וליאנו מר נפש, 13/01/09 16:53

  • 112.

    מקווה שהיא שתתחרט ותחזור בה, שיתנו למתנחלים לייצג את ישראל (ל''ת)

    טארק, 13/01/09 16:51

  • 111.

    הים אותו הים הערבים אותם הערבים והיהודים מהאפו נשארו כרגיל

    הסטוריון, 13/01/09 16:46

    כלום לא השתנה..
    הערבים רוצים את היהודים בים...
    ויש מהיהודים שעוזרים להם...

    לצערי,גרמתם לי להצביע לליברמן,אין ברירה.

  • 110.

    הגיע הזמן לומר בגלוי: ירדן היא פלשתין ןתלכו לשם כולל המר האוייב הזה (ל''ת)

    יהודי ציוני, 13/01/09 16:45

  • 109.

    מירה הוקיעי את תומבי הטרור.

    זהבה, 13/01/09 16:41

    מירה .היתעלמי מתומכי הטרור.13.01.09

  • 108.

    למען ילדי עזה

    רינת, 13/01/09 16:38

    מירה עווד,למען ילדי עזה, למען התינוקות, למען אלו שעתידים להיוולד ולמען האיזור כולו, סעי לאירוויזיון יצגי אותנו ואת הצדדים היפים שיש למדינת ישראל להציע ''לעולם הנאור'' ולכל יפי הנפש בעולם, אדון מר, נראה לך שבבוא היום שבו ירימו מליוני המוסלמים באירופה ראשם הם ייתקלו בזרי פרחים? הייתי מצפה מימך להועיל קצת יותר לבני עמך המוסלמים הפרימיטיבים, המרצחים, התליינים ועורפי הראשים. מה יועיל לך או להם מכתב אידיוטי שכזה??

  • 107.

    אנחנו לא צריכים שערביה תייצג אותנו!

    יוסי, 13/01/09 16:36

    היא יכולה לייצג את השכנים שלנו מעזה. אם אחינועם ניני נעלבה, אני בטוח שמרינה מקסמיליאן בלומין תייצג אותנו בכבוד רב יותר.

  • 106.

    זוכרים את טלי פחימה?

    מה נשאר מכל ההתלהמות, 13/01/09 16:36

    בסופו של דבר - סתם בלון נפוח.

  • 105.

    אני רוצה גם לחתום--כנסו

    טל, 13/01/09 16:31

    גוליאנו אתה צודק באמת אסור לעוואד ולערבייה השנייה-ניני לייצג מדינה יהודית
    אני חושב שכדאי שתייצגו את פלסטין.לוב.תימן או כל מדינה אחרת שמתאימה לכם.
    נמאסתם תעופו מהמדינה אנשים כמוכם באירופה. ארה''ב או אפילו מדינות ערב היו תולים מזמן
    אז קחו מטוס ובייייייייי

  • 104.

    Juliano Merr's blatant hypocracy

    Nir Zamir, 13/01/09 16:30

    Mr. Merr,
    Where have you been, for the last few years, when the vicious killing machine run by Gaza's Hamas was targeting - targeting! - innocent civilians in southern Israel?
    In taking the popular tone of seeing but one righteous angle, you betray your natiral tole of educator and a person of culture - of BI-CULTURE, in fact.
    Nir Zamir

  • 103.

    ירושלים

    אילן, 13/01/09 16:30

    כלמ כתב אווילות וטמטום מסוג זה אך מחזק את ליברמן.
    באו לברך ויצאו מקללים.

  • 102.

    צבועים במלוא תפארתם

    גולן, 13/01/09 16:27

    יורקים לבאר ממנה הם שותים... אל תשדאגו הכל חוזר כנו בומרנג בחיים...
    חוץ מזה זה בסך הכל אירוויזיון- אפשר לחשוב איזו חשיבות יש לתחרות הזו...

  • 101.

    מירה עוואד היא מלכה

    שאול המחפש , 13/01/09 16:26

    ג'וליאנו מר הוא מתוסכל.

    זה כל הסיפור על רגל אחת

  • 100.

    אם כך,לא נלך לראות את השחקו ''המהולל'' ג'וליאנו מר=.כשמו כן הוא (ל''ת)

    ציונית, 13/01/09 16:23

  • 99.

    הגיע הזמן להחרים את הפלסטינים אזרחי ישראל הצועדים עם דגלי האויב

    שדרותי, 13/01/09 16:22

    בהפגנות וקוראים להקמת מדינה ערבית במקום ישראל.

  • 98.

    כל הכבוד ג'וליאנו (ל''ת)

    רויטל, 13/01/09 16:22

  • 97.

    למה יש לצפות מעוכר ישראל יוצר עלילת השקר ג'נין ג'נין ?

    יחיאל כ''ץ, 13/01/09 16:18

    למרות שגם אני בדעה שהניסיון לחבר בין מירה עאווד ובין אחינעם ניני הוא פטטי. ''דו-קיום'' כביכול , שקיים בין ערבים ליהודים הפך למטבע שחוק שאין מאחוריו דבר, פרט למילים נבובות.

    • טעות... בכרי הוא ''יוצר'' ג'נין ג'נין (ל''ת)

      MIB, 13/01/09 16:28

    • מוחמד בכרי עשה את ג'נין ג'נין

      תיקון טעות, 13/01/09 16:35

      ואילו ג'וליאנו מר עשה את הסרט היפהפה, המרגש והחשוב ''הילדים של ארנה''

  • 96.

    ג'ולינו לידיעתך ... אם אתה בעד דו קיום תקרא את הכתוב...

    MIB, 13/01/09 16:12

    לא שמענו אותך צועק חדל כאשר התפוצצו פה אוטובוסים וקניונים או כאשר ירו טילים על שדרות ואשקלון.
    כבר ברור לכל בר דעת לא מדובר בכיבוש אלא בג'יהאד טהור של הפנטים מהחאמס נגד היהודים ורק כי הם יהודים.
    תסתכל בסרטוני חמאס ב- YOU TUBE ואולי תבין מה הם וחיזבאללה רוצים לעשות לנו.

    • ברור שהחמאס הוא לא טלית שכולה תכת

      הקול השפוי, 13/01/09 16:35

      אבל בחיינו,. לא קצת הגזמנו?

  • 95.

    ערבי ישראל הנכבדים נקעה נפשי מכם. התייאשתי מלנסות לשכנע אותכם

    pini-1, 13/01/09 16:11

    לחיות עימנו בשלום.
    אם אחרי 60 שנה אתם חושבים שתוכלו להפטר מאיתנו - אתם דפוקים.
    נאי אנסה לשכנע אותכם בטוב ואם לא ילך ( כמו עכשין ) אז ברע. לרע אין גבול - עד שתבינו שאנו פה לתמיד ואם לא מוצא חן בעינכם אז היפכו גם אתם לשהידים !
    ומעתה והלאה לא ניתן יותר לאלו אשר נהנים מטוב הארץ גם לרקוד לה על הראש מתי שמתחשק לכם. הפגיעה בכיסים שלכם תהיה מהותית ולא כמו אחרי אוקטובר 2000.
    שמעתם וכנראה עדיין לא שוכנעתם כי בעל הבית השתגע . לא טוב - לכו לכל הרוחות עם המנהיגים שלכם.
    מענין מה אתם חושבים על מניהיגיכם אשר יורים ומתחבאים אחרי ילדים שיששמו להם מסתור. אפילו חיות לא נוהגות כך.
    בבחירות הבאות כולנו ליברמן.

  • 94.

    לא שמעתי אותכם מוחים על פיגועים וירי לשדרות:

    otef_kalkilia , 13/01/09 16:10

    ומבחינתי אתם אויבים שקיבלו בטעות תעודת זהות. מצידי תעופו מפה ותחזרו לגמלים שלכם בחצי האי ערב. יורקים לבאר שממנה שותים.
    ואתם יודעים מה? מגיע לכם כל זוועה שאולי קורית ואולי לא קורית. ככה אתם לומדים. השארנו לעזתים תשתיות ליישובים פורחים והם הפכו את זה בסיסי אימונים לטרור וירי רקטות.
    מבחינתי 990 הרוגים זה מעט מדי וסטרילי מדי. תגידו תודה ליהודים שלא כיסחו אותכם באמת כמו שצריך. ועוד דבר: נסתדר בלי הערביה שלכם באירוויזיון. ממילא אתם לא יודעים להעריך את הג'סטה הזאת. יש לנו מספיק כשרונות משלנו.
    אגב: לא מן הנמנע שחלק מהתמונות באל-ג'זירה מפוברקות: מזמין אתכם לחפש Pallywood ב-YouTube יש שם מבחר סרטונים איך הערבים מפברקים אייטמים לתקשורת.
    ולערבים: גם היום של חברון ושל הגליל בדרך: יש לנו חוב קטן מתרפ"ט לסגור, וגם משהו על עכו ביום כיפור- שהיה יכול להיהפך לטבח דומה אלמלא צה"ל. אם תמשיכו ככה- הנכבה השניה בדרך. ושיקפצו לי כל מי שרוצה לכתוב עכשיו כמה אני גזעני. עדיף גזעני חי מיהודי מוסרי בכבשן.

  • 93.

    גם רוב היהודים לא רוצים שיתוף פעולה כזה. דו קיום - בירדן

    2 מדינות ל-2 עמים, 13/01/09 16:10

    רוצים להראות דו קיום? הראו אותו בירדן או במדינה הערבית השניה בפלסטינה - פלסטין.

    את היהודים בישראל - תעזבו בשקט. הם לא צריכים ערבים, לא תלויים בהם ולא רוצים בהם.

  • 92.

    לכל חותמי המכתב:האוטובוס לעזה יוצא בעוד שעה, אנא התייצבו...

    בר, 13/01/09 16:08

    קומו וצאו להפגין ולחתום ולהעז להוציא ציוץ מתוך עזה אם כל כך קשה לכם עם מה שמדינת ישראל עודה.
    אמנים אתם קוראים לעצמכם?
    מקבלים כספים ממדינת ישראל שאתם מתנגדים לה בתוקף?
    מי היה נותן לכם בכלל לצאת מהכפר כדי ללמוד משחק/שירה/תיאטרון אם לא הייתם חלק ממדינת ישראל הנאורה?!

  • 91.

    ג'וליאנו חמיס תאכל מולוח'יה בשקט אתה (ל''ת)

    הלו הלו, 13/01/09 16:08

  • 90.

    ג'וליאנו חמיס תאכל מולוח'יה בשקט אתה (ל''ת)

    הלו הלו, 13/01/09 16:08

  • 89.

    ג'וליאנו חמיס תאכל מולוח'יה בשקט אתה (ל''ת)

    הלו הלו, 13/01/09 16:07

  • 88.

    ג'וליאנו חמיס תאכל מולוח'יה בשקט אתה (ל''ת)

    הלו הלו, 13/01/09 16:07

  • 87.

    אין דו קיום הישראל כאשר אין לנו זכות להיבחר (ל''ת)

    אל תבגדי בערכים שלך, 13/01/09 16:07

  • 86.

    ואח''כ אזרחי ישראל הערבים מתפלאים על היחס אליהם...

    יוני, 13/01/09 16:03

    הלו בעצם הקריאה שלהם לערביה להחרים את ישראל באירוע שהוא א-פוליטי לחלוטין, הם מבדילים את עצמם משאר אזרחי ישראל. אז איך אח''כ אזרחי ישראל הערבים יכולים לבוא בדרישות לשיוויון זכויות ולהתלונן על אפליה?
    ישנם ישראלים רבים מאוד שמתנגדים למבצע. אבל אצלם ישנה הפרדה ברורה בין המדינה, שהקיום והנחיצות שלה איננה מוטל בספק, לבין הממשלה שניתן וראוי להתנגד ולבקר את מדיניותה. וביקורת על מדיניות הממשלה, חריפה ככול שתהיה, איננה אמורה לגרור החרמה של מדינת ישראל כמדינה. וזו בדיוק משמעות הקריאה להחרים את ההשתתפות בארוויזיון.

  • 85.

    מר חמיס שותף לפשעי החמאס ויש להחרים אותו בכל הזדמנות

    בושה לג'וליאנו, 13/01/09 16:03

    מר חמיס שותף לפשעי החמאס ויש להחרים אותו בכל הזדמנות

  • 84.

    לאיש חסרים בערך מאתיים ברגים- למה לראיין אותו בכלל? צריך פסיכיאטר צמוד (ל''ת)

    כ, 13/01/09 16:02

    • You are right ... I know him and his brother ABIR... both are crazy (ל''ת)

      Shalom, 13/01/09 18:11

  • 83.

    מי

    דרור, 13/01/09 16:01

    מי זה בכלל הזבל הזה?
    שילך לחפש לו בית בעזה/אירן ויקח איתו את הזמרת הערביה וגם את אחינועם ניני שאני בטוח שאם נבדוק את השורשים שלה נגלה שהיא ערביה.

  • 82.

    ל"מר" חמיס

    כחול בלב , 13/01/09 15:58

    כל השנים שאני מכיר אותך היה רק ג'וליאנו מר. מאיפה נהיה חמיס ? התחנת עם גבר?
    אה א ה גם אתה מתרומם!!!

  • 81.

    מירה עוואד

    אילנה פורטנוי , 13/01/09 15:56

    מירה עוואד היא אזרחית ישראלית, אם ישראל בחרה בה כדי ליצג את ישראל באירוויזיון והיא הסכימה, עליה לעשות זאת. זה כבוד למדינה ולה. והפסיקו להכניס פוליטיקה לכל דבר. מירה עוואד היא לא עלה תאנה אלא זמרת מוכשרת בלי שום קשר למוצאה הערבי.

  • 80.

    טעות

    יוסי, 13/01/09 15:55

    לצערי עם כל הסימפטיה אין קשר.
    על המשקל הזה אזרחי ישראל הערבים לא צריכים ללכת לבית ספר כיוון שהוא ישראלי כנ''ל לאוניברסיטה כנ''ל בתי חולים, מדרשות וכל מוסדות המדינה וכן שכל ערביי ישראל לא יופיעו בטלוויזיה אם זה בתוכניות אקטואליה ואם זה בתכניות אחרות.
    אתם במו ידכם מנציחים בהיתנהגות זו את האפלייה הקיימת בחברה הישראלית כנגד הערבים ומקלים על הרוצים באפלייה לקיים אותה.
    חבל

  • 79.

    ג'וליאנו... נו עוד ערבי

    אלי - טבעון, 13/01/09 15:53

    הים אותו הים ערבי אותו ערבי
    לפחות תשנה את השם שלך לאחמד ותכין חומוס
    יא אחמד
    מי בכלל נותן לך במה ?

    • לידיעתך - הוא יהודי ''כשר''. גם אותו הנאצים היו שורפים (ל''ת)

      סתם, 13/01/09 17:33

  • 78.

    ל64 אבא שלך חולה יגו''רה .. עם ישראל חולה עלק רוצה לרדת תירדי את לא

    קובי, 13/01/09 15:53

    טובה גם בזה .. רוצה לרדת מהארץ בערבית תפדל יעיוני . תיראי מה הכין לנו החמאס זה בסדר . 8 שנים קרעו לנו את הצורה .. לגבי ילדים הרוגים אנחנו לא שמחים ...הם שמחים כי יש להם מטרה נעלה להסיט את העולם נגדנו . אים הדאגה שלהם לילדים למה הם הביאו את עזה למצב הזה .. טילים מרגמות בונקרים קטיושות למה

  • 77.

    אתה מסתובב מדיי פעם בתל אביב ואתה גדול פיזית נכון מר מר

    יהודי קטן, 13/01/09 15:53

    מצפה לפגישה אתך בשביל לנגב עלייך את הרגליים
    יא ז'ולייאנו

  • 76.

    זכור שאירופה כבר לא צורכת סרטי בורקס מסוג ג'נין ע"א ההפגנות(של מוסלמים (ל''ת)

    gadii , 13/01/09 15:52

  • 75.

    נכון

    אורי, 13/01/09 15:50

    נכון, יהיה מאוד עצוב לראות ילדים ערבים קטנים קטועי רגליים! זה יהיה מאוד עצוב שהם עדיין חיים ויגדלו להיות שונאי ישראל ומחרחרי מלחמה. זה ממש פשע ברוטלי שאנו שואפים להגן על עצמנו. פשוט לא יאומן!! החמס יורה טילים כמו רולטה שאם תפגע תהרוג רק אזרחים ואנחנו אלה שעושים פשעי מלחמה. אנחנו מדינה של פריירים כי עוד לא שללו לפושע כמוך מר גו'ליאנו מר את האזרחות והעיפו אותך לעזה. אם היית חיי שם ומעיז בכלל לפתוח את הפה שלך כבר מזמן היו תולים אותך. אתה איש קטן ומסכן בעל השקפת עולם פרימיטיבית וכל עוד אתה ושכמוך מייצגים משהו או מישהו אז אין סיכוי לשלום והבנה לעולם!
    אם רק היית גבר היית יוצא נגד האחים הרוצחים שלך מהחמס ואז תאמין לי שהיית יותר מועיל לעמך, אבל אתה ושכמותך לא חפצים בשלום אלה שואפים למחוק את העם היהודי לחלוטין. שכח מזה, זה לא יקרה ועד שתבין זאת יהיו עוד הרבה תמונות של ילדים קטועי רגליים.

  • 74.

    בן תערובת

    חיפאי, 13/01/09 15:50

    להפסיק לאלתר את משכורתו בתיאטרות בהן הוא משחק אדם שפל שנהנה משתי עולמות מצד אחד נהנה מהשפע שהדמוקטיה מאפשרת לו לקבל ומצד שני טוען כקוזק הנגזל. יש הרבה אפשרויות לשחק בעזה בין השאר במחבואים עם חיילי צה''ל.אדם שבחר להיות בצד הפלשתיני על אף שהייתה לו אפשרות אחרת שהרי אמו יהודיה שיצעק מתוך הריסותיה של עזה ולא מרחובותיה של חיפה.
    חיפאי

    • אביו היה מאמין גדול בדו קיום ואמו היתה אנטי ממסדית ואנטי ציונית.

      זוהר, 13/01/09 16:06

      אביו של ג'וליאנו לא היה מוסלמי אלא נוצרי ואחד האנשים המיוחדים והמוכשרים שחיו בחיפה. אין לי ספק שהוא לא היה מצטרף לפסטיבל של ערביי ישראל בגנות ''הטבח'' בעזה. חבל שגוליאנו ממשיך את משנת אמו הקיצונית ולא את דרכו הפייסנית של אביו.

  • 73.

    ג'וליאנו תמיד היה מפגר (ל''ת)

    גלית, 13/01/09 15:47

  • 72.

    מקנא יקירי?הייתה רוצה לנסוע במקומה?תעשה עוד סרט חרטא דוגמת ג'נין ותסע (ל''ת)

    gadii , 13/01/09 15:45

  • 71.

    כל אותם אנשי רוח ערבים שלא מייצגים אף אחד גורמים רק להעמקת הקרע (ל''ת)

    שי, 13/01/09 15:44

  • 70.

    רוצה 72 בתולות?בוא אלינו לעזה גוליאן,יה צבוע. (ל''ת)

    שגיב, 13/01/09 15:42

  • 69.

    למה לפנות רק למירה עוואד?

    אלעד, 13/01/09 15:42

    צריך היה להפנות את המכתב גם לאחינועם ניני!!!!

  • 68.

    סליחה שאני מציק אבל כנסו לקישור בתוכן התגובה על מר גוליאנו בטח תופתעו

    שי, 13/01/09 15:41

    http://www.inn.co.il/News/News.aspx/133502

  • 67.

    למה לפנות רק למירה עוואד? (ל''ת)

    אלעד, 13/01/09 15:41

  • 66.

    ג'וליאנו מר חמיס - בוגד שפל

    ראובן - חולון , 13/01/09 15:32

    יש לעשות חרם על האיש הזה ולהפסיק להעסיקו בתיאטראות הישראלים. אם כל כך רע לו, שיילך לשחק ולביים בעזה.
    זו לא הפעם הראשונה , שהנבל הזה משמיע
    את "תורתו" הסדורה , והיא השמדת מדינת היהודים ואת היהודים.

  • 65.

    שני צדדים למטבע

    מרדי, 13/01/09 15:29

    נכון שבעזה מתים ילדים ורואים שם מראות שעיני אדם לא יכולות לשאת ואני יכול להבין
    את השנאה והכעס של ערביי ישראל
    אבל איך ייתכן שאפילו אחד מהם לא יוצא נגד החמס.
    אם המצב היה הפוך ודם ילדינו היה נשפך בו ברגע הייתי קורא להכנע ולהענות לכל דרישות אוייביי ולו רק להציל את הילדים המסכנים
    אני מקווה שאכפת להם מילדיהם עד כדי יציאה
    כנגד החמס אבל לא הייתי בונה על זה
    אני אישית מבקש סליחה מכל ילדי עזה
    והלוואי וההורים שלכם יקבלו קצת שכל כי אם
    הם ירצו שלום באמת אני בטוח שהוא יגיע

    • ''אם המצב היה הפוך?''

      י, 13/01/09 16:06

      המצב היה הפוך לפני שנים אחדות, בשיאם של פיגועי ההתאבדות. מוחמד בכרי דווקא כן התייחס למצב. הוא יצר את ''ג'נין ג'נין''. אה, ומשפחתו גם העניקה מחסה והדרכה למבצעי הפיגועים.

  • 64.

    בחיי שאתם חולים

    שירי, 13/01/09 15:29

    רוצה לרדת מהארץ. איך אתם לא רואים שאתם פשיסטים? מצביעי ליברמן. באף מדינה אחרת זה לא היה עובר, שצבא מפגיז אזרחים בכזאת אלימות, והעם חוגג. חולים, בחיי

    • צה''ל

      מרדי, 13/01/09 15:43

      את באמת מאמינה שצה''ל מנחה את מפקדיו לפגוע
      באזרחים בכוונה?

      • אני מאמינה שעצם ה''מבצע'' פסול מעיקרו

        שירי, 13/01/09 15:46

        אפשר לנסות דרכים אחרות, לא חייבים כוח, למרות האמירה הגזענית, שהם מבינים רק כוח

        • צה''ל

          מרדי, 13/01/09 15:51

          ניסינו הכל כולל טרנספר ליהודים שהיתה בו
          סכנה למלחמת אחים-אפשר לעשות יותר מזה?

          • תמיד אפשר יותר. לא תשכנע אותי שבכוח הזרוע נתגבר

            שירי, 13/01/09 16:06

            חייבים לשבת לשולחן המו''מ.

            הוצאת את היהודים מההתנחלויות בעזה, וסגרת את הפלסטינים בגטו, והרחבת את ההתנחלויות בגדה. מה השגנו בזה?

            • למה הערבים בגטו? - אולי כי הם שולחים טילים ומתאבדים??? (ל''ת)

              מיקי, 13/01/09 16:11

            • צה''ל

              מרדי, 13/01/09 16:17

              אבו מאזן קיבל כל מה שביקש מישראל כולל אסירים למרות שגלעד עדיין שם-זוכרת?
              עשינו הכל, ואם טרנספר לא גורם לך להבין שאין
              דרך אחרת לצערי את לא חושבת בהגיון
              וזה הדבר הכי מצחיק כי השמאל מחשיב עצמו
              לאינטיליגנט במיוחד

            • אפשר להיכנע ולהפוך לדהימי, אפשר לצאת לגלות שניה

              otef_kalkilia , 13/01/09 16:22

              זה שני הדברים היחידים שעוד אפשר: לחיות כבני חסות מושפלים כמו שהיהודים חיו במדינות ערב, או לצאת לגלות ולחזור לגטו בפולין, ולמחנות הריכוז, או להיטבח ע"י הערבים. אלה הפתרונות היחידים. מלבד הפיתרון של לגרש את האוייב הערבי, וקחת לו אדמות. יכאב לו אז הוא יבין. אם על כל פיגוע היינו מגרשים כפר שלם ובונים במקומו התנחלות, השלום כבר מזמן היה מגיע.
              ככה זה ערבים, רק נבוט בראש מחנך אותם.
              וחוץ מזה- גבירתי הנכבדה- על זמך מה את נותנת אמון בהם? את יודעת שבכמה הזדמנויות בעבר בפירוש אמרו שברגע שנצא מהשומרון הם יישבו אותו במליוני שאהידים מיובאים שימררו את חיינו? בדיוק במילים אלה.
              ומי שסוגר אותם בגטו זה האחים שלהם במדינות ערב, שיש להם שטח גדול פי 2 מאירופה ויכולים לקלוט כמה מיליונים מאחיהם ולשקם אותם. לנו יש ארץ קטנה מדי, אם כבר מישהו סגור בגטו- זה אנחנו- היהודים, הבעלים החוקיים של אדמת ארץ ישראל. מספיק שגזלו מאיתנו במירמה את ארץ ישראל המזרחית, זאת שקרויה היום ירדן. אסור אסור אסור לוותר על אדמה אם את לא רוצה שנחזור לגלות ויעשו מאיתנו קציצות על האש!!!

            • ואת אומרת את זה מתוך הממ''ד בשדרות?

              פנדה, 13/01/09 17:18

              תרדי מהארץ ילדונת, מחכה לשמוע את טוקבק ההתנצלות ממך אחרי האירוע האנטישמי הראשון שבו תתקלי (ולא נראה לי שיעזור לך שתגידי שאת שמאלנית אנטי ציונית)

    • 'באף מדינה אחרת' אתה צודק

      אלון, 13/01/09 15:45

      בכל מדינה אחרת נורמלית אחרי הקאסם הראשון כבר היו כותשים את הרצועה. צבא ארה''ב נלחם בפאלוג'ה במשך 3 שבועות בשלושת אלפים חמושים שהתחפרו בתוך אוכלוסיה של 300,000 נפש. הרג 1,000 מחבלים וששת אלפים אזרחים וזאת בתנאים הרבה יותר טובים מצה''ל הם לא מלכדו את אחיהם

    • מסתבר שהישראלים אכזריים (ל''ת)

      זו האמת, 13/01/09 16:04

    • חולים עלייך

      כחול בלב , 13/01/09 16:04

      יא אהבלה

    • הערבים רוצים לרדת מהארץ בגלל החמאס שמפגיז ילדים בטילים-בושה

      מירי, 13/01/09 16:04

      הערבים רוצים לרדת מהארץ בגלל החמאס שמפגיז ילדים בטילים-בושה

    • תגובה

      אשקלונית, 13/01/09 16:09

      רוצה לרדת מהארת ה''פאשיסטית'' הזאת? תרד! אני לא רואה אף אחד כובל אותך באזיקים ומכריח אותך להישאר כאן.
      עם גישה כמו שלך גם אנחנו (תושבי הדרום והציוניים שבנינו) רוצים שתרד מהארץ שלנו (כן כן שלנו ולא של העם הפלסטינאי)!
      יש לי גם המלצה בשבילך- שמעתי שנסראללה וחלאד משעל משכירים דירות בזיל הזול!!!!

      • כן, רק שתקח בחשבון שהם גם ממלכדים את הדירות האלה :) (ל''ת)

        פנדה, 13/01/09 17:20

    • שירי את בטח גרה בהרצליה.ת''א או משהו כזה

      טל, 13/01/09 16:33

      את מוזמנת לחיות בדרום ואז תדברי
      לכי תצאי לבלות תהני ואנחנו נהייה במקלטים
      הלוואי טיל על הבית שלך עוד הלילה

    • רוצה אבל פוחדת?

      עדין כהן, 13/01/09 23:33

      בחו''ל אם תתקלי חו''ח בארוע אנטישמי, אמנם תאשימי שוב את הממשלה וצה''ל אבל עמוק בלב תרגישי שאולי בכל זאת טוב שמדינת ישראל קיימת, ולמרות שירדת אולי זה הזמן לבדוק אם משהו השתנה בארץ, ובכלל למה להתמודד עם שונאי ישראל לבד אם אפשר לעשות זאת עם הגב של צה''ל? אפילו אם יש פה לא מעט פשיסטים...
      חוץ מזה תראי לי איפה זה לא היה עובר? בעזה שם חילקו סוכריות כשכאן התפוצצו? או באנגליה שם חוגגים על כל ישראלי הרוג בשם האנטי ציונות? אנגליה שטחנה את הארגנטינים בלוס מלבינוס והבריטים צחקקו להם? אולי צרפת שטבחה באלג'ירים? רוסיה שרצחה צ'צ'נים באלפים כדי להרוג כמה מורדים? סין שמחסלת אלפים בטיבט? ארה''ב שהשמידה שכונות שלמות בהפצצה מהאויר בעירק? להמשיך או שהבנת את הכונה.
      בניגוד לכל הרשימה הזו לפחות אנחנו נלחמים על הבית ולא על איזה אי 10000 ק''מ מפה. קצת פרספקטיבה

    • שירי בעזה חוגגים על הרג כאן לא

      מלאך גבריאל, 14/01/09 00:03

      בעזה חגגו על מותם של כול הכופרים שהם לא מוסלמים על 3000 אזרחים בארה''ב על משפחת חתואל שנירצחה שזו אמא וארבעת בנותיה והיא הייתה בהריון על האחים הקטנים שיישנו במיטה בקיבוץ ונירצחו על ידי מחבל במיטתם שישנו צה''ל שבטעות הורג לא גאה ואין ישראלי 1 ששמח על כך אבל על כול חמאסניק ועל כול טרוריסט אני כן שמח כי הוא בא להרוג אותי והגיעה הזמן שתביני את ההבדלים

    • יש כאן יותר מדי ערבים שכותבים כאילו הם יהודים

      דנה, 15/01/09 07:46

      עלינו עליכם יאללה עופו מפה!!!

    • שירי או מי שלא תהיי לדבר ככה היום זה פשוט טמטום

      גל, 15/01/09 07:47

      זה כבר לא עניין של שמאל ימין או לדבר או שלום זוהי מלחמת קיום

    • מי שחולה כאן זו את לכי לגור בשדרות ואז תצאי בהצהרות (ל''ת)

      שולי, 15/01/09 07:48

  • 63.

    נו, באמת!

    מרב, 13/01/09 15:26

    היה הרבה יותר קל לכולנו לבלוע את דברי הביקורת החריפים של האדונים בכרי ומר אם הביקורת היתה שוות משקל לשני הצדדים.
    לא שמענו התבטאות אחת בגנות הטילים המעופפים 8 שנים מעל ראשי ילדים ונשים בצד הישראלי, גינוי לפיגועי ההתאבדות המטורפים שעוד לא שכחנו, ההסתה והחינוך של הילדים העזאתים לשינאה והתהלוכות עם תנוקות לבושים חגורות נפץ! איפה היתה הפציפיסטיות שלכם אז? ביקורת היא דבר מובנה בדמוקרטיה, בסדר- תגידו מה שאתם רוצים. אל תצפו לדו קיום עם הציבור הישראלי כל זמן שהראיה שלכם חד צדדית, לישראלים (לחלקם לפחות) יש אומץ לגנות פעולות צבאיות נגד אויבים שלא ניראות להם, ראה ועדת החקירה אחרי סברה ושתילה למשל, איפה האומץ שלכם??

  • 62.

    גוליאנו מר - לא מתוק

    רונן, 13/01/09 15:25

    גוליאנו אנטישמי שונה יהודים. מקומו לא בארצנו. הערבים של היום יותר גרועים מהנצים.

    • אולי תלמד לכתוב עברית לפני שאתה מטקבק? (ל''ת)

      שמאלנית רדיקלית גאה, 13/01/09 15:26

      • קיבלתי ושיניתי

        רונן, 13/01/09 15:51

        הערבים יותר גרועים מהנאצים

      • נראה יותר שאת לסבית מיליטנטית מאשר גאה, תעשי טלפון (ל''ת)

        ז'ולייאנו איטאליינו, 13/01/09 15:58

      • לשמאלנית הרדיקאלית הגאה.

        אין מה להתגאות, 13/01/09 16:05

        1) חכמה על מגיבים בני עשר (או עולים חדשים)?
        2) שמאל רדיקאלי הוא (כמעט) כל מה שרע בלב האדם. אין מה להתגאות באהבת הרוע.
        3) בכלל, תמיד כדאי לשים סייג לגאווה. טבעה לסנוור עיני האדם ולהקשות ליבו.

      • אולי תלמדי את העובדות בשדרות לפני שאת מטקבקת

        טייס דייקן, 13/01/09 16:06

        אולי תלמדי את העובדות בשדרות לפני שאת מטקבקת

      • העיקר שהבנת

        כחול בלב , 13/01/09 16:18

        מה זה גאה ? עוד לסבית ? ללא משנה איך הוא מתבטא העיקר שהבנת מה הייתה הכוונה שלו. במקומך הייתי מתחפר עם החמאס מתחת לאדמה מהבושה שהמתת על הארץ הזאת אני מתבייש באזרחים כמוך כמו עלי גפן

      • אכן אי ידיעת עברית היא חטא

        פנדה, 13/01/09 17:22

        אבל תמיכה בפאשיזם לדעתי שמה אותו בכיס הקטן... מעדיף 100 עילגים סביבי על פני פשיסט אחד כמוך

  • 61.

    להדיח את האדיוט אשר בחר בערביה ליציג את מדינת היהודים (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 13/01/09 15:25

  • 60.

    באמת משהו יכול להגיד לי מי זה גוליאנו .. אני מחפש בגוגל ..רגע כנסו

    קובי, 13/01/09 15:23

    פשיסט . קומוניסט . וה קוקסינל . עוד אחד שיבוא להיתאווז אלינו . את השאר יוסיפו שאר המגיבים.. תיצאו

  • 59.

    ותמלא הארץ חמס

    עלה תאנה מיובשת, 13/01/09 15:20

    בתור אזרח ישראל, עליך לגנות הרג של כל ישראלי החף מפשע.כאן אין אדם אשם אלא אם הוכחה אשמתו.
    מירה עוואד היא ישראלית בעלת רצון ודעה משל עצמה והיא ילדה גדולה שיכולה להחליט לבד מה נכון ומה לא נכון עבורה.הטענה שהיא תשמש כעלה תאנה מגוכחת בדיוק כמו הטענה שאם היא כסת''ח אזי ערביי ומיעוטי ישראל כולם בוגדים מלידה במדינתם.נכון שזה נשמע טפשי? נכון.
    אין לאיש מבין מקבלי ההחלטות להרוג ילדים, אלא שבשם האיסלאם, חמאס החליט להיות פרשן קיצוני למדי של הדת והוא לא מהסס להפוך את כל תושבי עזה לשהידים מכורח.
    עצוב, אבל נכון

  • 58.

    1500 חותמים? במכתב יש רק 20! האם התפלקו לכתב אפסים?

    שמואל, 13/01/09 15:16

    אם אכן יש 1500 והכתב יודע נא לפרסם את שמותם!
    רבותי חבל על הגידופים יש לעשות חרם על כל נותן חסות שיתן לחסרי הבינה האלה כסף

  • 57.

    מי אמר טרנספר לערביי ישראל למדינת פלסטין בעזה ? (ל''ת)

    הרב מאיר כ, 13/01/09 15:16

  • 56.

    גם אם היינו רואים את הילדים שמתו במתן מחבוא למחבלים לא היינו משנים את

    ישראלי, 13/01/09 15:16

    דעתנו כי מי שכבש את השטחים אלו לא פלסטינים אלו חמאס אז שנלחם בישראל ולא נתנו לו את השטח כי אחרת אולי ניתן אותו לאירן וזהו ??? חשבתי שהפלסטינים רוצים מדינה בשבילם ולא לאירנים !!!

  • 55.

    אם אני לא טועה מר ג'ולינו בחציו יהודי- שמישהו יזכיר לו.

    תתבייש לך, 13/01/09 15:15

    בימים אלו על כל העם להיות מגובש,מאוחד ומלוכד. כל סוגי ההתרסות,ההתלקקויות, ההשמצות וההתבכיינויות מצד אומנים,אנשי ספר ואנשי רוח למיניהם אינם מתקבלים על רוב העם. די. מספיק להסתכל בעין ביקורתית ובוחנת כל מילה שלנו, מספיק להלקאה העצמית שלנו. הגיע הזמן שנדאג לעצמנו ,לילדנו ולעתידנו.
    מר מר , אם לא נראה לך מה שהולך כאן אתה מוזמן לעבור לעזה. אני בטוח ששם תתקבל בברכה. (או שלא).

  • 54.

    עוד חמאסניק מושתן. (ל''ת)

    ג'מאל, 13/01/09 15:13

  • 53.

    שילך ללחום בשורות החמאס, מתאים לו (ל''ת)

    שלומי, 13/01/09 15:13

  • 52.

    שמוחמד באכרי וגוליאנו מר יעברו לשחק בתיאטרון העזתי ...

    אל-יאהוד, 13/01/09 15:11

    נמאס כבר מהגייס החמישי הזה.
    יאללה - עלו על משאית ולכו לשחק בתיאטרון בעזה, או בקהיר או בעאמן או דמשק!
    אה ... סליחה ... אין תיאטרון במקומות הנאורים האלה.
    את מה שאתם רק בזכות היהודים והתרבות שלהם שאת כל-כך אוהבים לשנוא.
    אם לא אנחנו - במקום לשחק בתיאטרון היית עוד חולב עיזים על איזה גבעה שעליה הקמת את האוהל שלך.
    תעלו כבר כולכם על משאיות ותתנדפו לנו מפה!

    • לא על חשבוני

      חיים גבעתיים, 13/01/09 15:31

      טוב שהשניים האלה פירסמו את שמם בפומבי. איו שום סיכוי שבעתיד הם יזכו לאגורה אחת ממני. גם אם התנאים ישתנו בעתיד.

  • 51.

    שיעוף הפרזיט הזה לעזה (ל''ת)

    יאללה, 13/01/09 15:08

  • 50.

    בתימן לא הכירו ביהודיות שנישאו למוסלמים

    קדמת עדן, 13/01/09 15:07

    ןהיה מחנינו טהור

  • 49.

    ג'וליאנו מר חמאס וכל מי שתומך בטרור הערבי כמוהו הם אויבי המדינה. (ל''ת)

    רעמסס, 13/01/09 15:05

  • 48.

    אביו של ג'וליאנו מר הוא מוסלימי מחיפה.

    ציוני אוהב ישראל, 13/01/09 15:05

    ג'וליאנו מר הוא בן לאמו שהיא יהודיה ולאביו מוסלימי. לפי ההלכה, ג'וליאנו הוא יהודי. אלא שאימו היהודיה מסיתה אותו נגד היהודים כל ימי חייה. לכן הוא נולד אנטי-יהודי ואנטי-ישראלי.
    לידיעתכם.

    • אביו של ג'ול מנצרת ואימו נפטרה מזמן הוא מנהל תיאטרון בג'נין (ל''ת)

      מ, 14/01/09 11:56

  • 47.

    ג'ליאנו מר הצבוע -

    חיל'ה , 13/01/09 15:03

    היכן את שמונה שנים נהנה מהדמוקרטיה הישראלית וממה שיש לה להציע היית צריך לשבת בשדרות או בעזה תחת חסותו של החמס ודאי היית מדבר אחרת.
    ומירה עווד אין לי בעיה שלא תסעי את לא מייצגת אותי האמת גם אחינועם ניני יכולה להשאר בארץ גם היא לא מייצגת אותי.
    אני ממליצה לוותר השנה על האירוויזיון ושנה הבאה להעביר ההחלטה על הנציג לוועדה צעירה יותר ולא אחת כזו שתלושה מהמציאות ורצון העם כמו הוועדה הנוכחית.

  • 46.

    תנו לאמנים להיות אמנים - לעזעזל הפוליטיקה!!!

    אלי מרכוס, 13/01/09 15:03

    עד שאמן או אומנית מגיעים לאיזשהו הישג בארצנו - מוציאים לו/לה את כל המיץ ואת כל החשק!!!
    אז תנו לאמנים להרגיש קצת את התהילה והכבוד של הבמה הגדולה בחו''ל!!!
    ותשכחו לכמה דקות מהפוליטיקה והמוניפולציות של התקשורת...
    בחייכם!!! עד שמגיעים אמנים איכותיים באמת לאירוביזיון, אל נא תעצרו בעדם בגלל כל הליכלוך של הפוליטיקה!!!

    • ישר כוח אלי! (ל''ת)

      סוסו, 13/01/09 15:20

  • 45.

    כשאביגדור יזכה בבחירות

    אח של אביגדור, 13/01/09 15:02

    הוא יעשה סדר ברחוב מסדה בחיפה

  • 44.

    לקרוא טוקבקים ולהתבייש (ל''ת)

    לא נשארו אנשים עם שכל בעם הזה?, 13/01/09 15:00

  • 43.

    ואני לא זוכר קריאה

    סנילי, 13/01/09 14:59

    מקבילה של מר מר לאנשי נטורי קרתא שהיו חברים בממשלה של עראפת. האם הם לא היו עלה תאנה לפיגועים שבוצעו בשם ממשלת עראפת?

  • 42.

    ''...מאמין גדול בדו-קיום...'' רק בלי היהודים. צבוע ושקרן. (ל''ת)

    ASCH, 13/01/09 14:57

  • 41.

    מאס כבר מכל הערבים שרק רוצים לסכסך-איפה אלה שרוצים לחיות פה בשלום? (ל''ת)

    זורו, 13/01/09 14:57

  • 40.

    חבל שג'וליאנו מר אינו מפנה דבריו לחמאס המסתתר מאחורי ילדים ונשים (ל''ת)

    א.י., ת''א, 13/01/09 14:56

  • 39.

    ורגע איפה כל אותם אנשיי פת,ח שנירצחו עכשיו בצל המילחמה?חיות (ל''ת)

    עופר777 , 13/01/09 14:55

  • 38.

    אתה היית צריך לגור בעזה ולא כאן יא משת"פ שכמותך (ל''ת)

    herzi33 , 13/01/09 14:55

  • 37.

    ג'וליאנו מריר חמאס, תפסיק עם השטויות! אתה לא שם לב שאתה (ל''ת)

    יורק לבאר שאתה שותה ממנה........., 13/01/09 14:55

  • 36.

    ורגע איפה כל אותם אנשיי פת,ח שנירצחו עכשיו בצל המילחמה?חיות (ל''ת)

    עופר777 , 13/01/09 14:54

  • 35.

    שוב איזה איש רוח או תאטרון הזוי

    רועי2472 , 13/01/09 14:54

    פותח את הג'ורה שלו?
    את מי בדיוק הוא מעניין? מדוע הקול שלו שווה יותר איזכור מאשר שלי או של כל גולש אחר?

  • 34.

    לג'וליאנו מר-נפש יש חלק במה שקורה בעזה

    וחלק גדול, 13/01/09 14:53

    הוא וחבריו האנטי-ציונים הרושפים, שלא מאפשרים לכוחות מתונים ורודפי שלום לצמוח, שמגדפים את ישראל בכל הזדמנות, שנותנים רוח גבית לרוצחים מתועבים מג'נין ומעזה לעשות כרצונם, נושאים באחריות חלקית למותם של העזתים.
    מה חשבת מיסטר מר נפש, שאנחנו נשב פה ונחטוף טילים מחבריך הרוצחים בלי להגיב? לך לעזאזל אתה וחבריך מהחמאס.

    • ג'וליאם מר יזאלמה אתה חולה נפסס

      יאהוד, 13/01/09 14:59

      דרוש טיפול חשוב בזהותך העצמית! אם אתה רוצה לחזור אלינו ולא לחיות באמצע כמו מג'נון תרים טלפון לעם שלך ואל תשכח זוועות שכיחות במלחמה, אז אל תחשוב שהצד היהודי המסכן והקטן שלך תמיד אשם, כי הוא חלש, אל תשכח רובנו לא קולוניאליסטים והגענו מהמערב!!!

  • 33.

    ראינו את התמונות אבל ראינו גם תמונות של חמאס משתמשים בילדים כמגינים חי

    עופר777 , 13/01/09 14:53

    חיים.........איפה אתם אז בתמונות האלה?
    כל מי שחתם על העצומה הזאת מבחינתי מוחרם לא הצגות שלו ולאכלום
    שיילך להופיע בעזה

  • 32.

    לשפוט את ג'וליאנו על הסתה - לשלול אזרחותו ולגרש (ל''ת)

    עדי, 13/01/09 14:51

    • מה ההסתה? ולמה?

      אלון, 13/01/09 14:58

      לא כל דפוק הוא מסית!

  • 31.

    לאדון מר חמיס - מלחמת תרבות - עד הסוף

    אורי, 13/01/09 14:50

    אם זה כך, ''איש רוח'' צבוע שכמותך, אני קורא בשם הצדק והאיזון להחרים כל הצגה, סרט או מיזם תרבות בו שותף ערבי כלשהו - לזכר 1,000 חללי האינתיפדה היהודים, נשים ילדים וזקנים.

    • אני מצטרף לקריאתך להחרים אירועים בהם שותפים ערבים. (ל''ת)

      רעמסס, 13/01/09 15:03

  • 30.

    מכתב למירה עוואד

    מישהו שמעריך אותך, 13/01/09 14:50

    מדינת ישראל פינתה התנחלויות מחבל עזה תוך הבנה עם הפלשתינאים שמכאן ישמר השקט ותושבי עזה יעסקו בבניית עזה וקידומם הכלכלי, האישי והתרבותי.
    אנשים רעים, אלו המייעצים לך לא לייצג את ישראל, יעצו להם להמשיך ולזרוע הרס - מה שהמיט עליהם חורבן.
    האם גם את תקריבי את הקריירה שלך? עבור מה? מדינת ישראל לא תינזק מאי הופעה שלך, את כן.
    ירוויחו רק פוליטיקאים המתקיימים מהשנאה וההסתה.
    אם תבחרי לפרוש, אנשים יביטו בך וילמדו שהטרור הוא הדגל, ויביאו עלינו ובעיקר על עצמם רק אסונות.

    • הסתה לא היתה הן במכתב והן בראיון

      אלון, 13/01/09 15:01

      אבל שנאה וטמטום (שבדרך כלל הולכים ביחד) כן

    • יפה אמרת (ל''ת)

      יפה אמרת, 13/01/09 15:20

  • 29.

    מסיתים באיצטלה של ''אמנים'' יאללה תעופו לנו מהעיניים

    שולי, 13/01/09 14:49

    לכו ללמוד היסטוריה ,אבל בעצם זה לא יעזור כי כרגיל אתם תסלפו אותה לנוכח ה ''איסלם הנאור ואוהב האדם''הצחקתם את הנעליים שלי

    • אתה צריך ללמוד להבדיל בין הסתה לטמטום (ל''ת)

      אלון, 13/01/09 15:03

  • 28.

    באיחור של יום לפרסם

    באיחור של יום לפרסם, 13/01/09 14:49

    באיחור של יום לפרסם

  • 27.

    גם היהודים לא רוצים שהיא תופיע זה בסדר (ל''ת)

    אורית, 13/01/09 14:49

    • דברי בשם עצמך

      אני, 23/01/09 17:23

      תמיד היית מטומטמת

  • 26.

    ג'ליאנו מר חמיס או מר חאמס?

    חניבעל, 13/01/09 14:47

    אפס מאופס ומשוגע על כל הראש. כשהוא שיחק פעם בתור ''המלט'' הוא חנק לגמרי את אופליה כי הוא רצה שזה יראה אמיתי לקהל, אפילו לשחק הוא לא יודע

  • 25.

    מוחמד,גוליאנו,יוסוף,לכו לעזה שם מקומכם

    גידי, 13/01/09 14:45

    40 שנה אתם מחפשים רק איך לרצות את אדוניכם הפלסטינאים שרצחו אלפי אזרחים כן אזרחים ישראלים בפיגועי תופת חטיפת מטוסים,פיגועי התאבדות,סכינים,מעשי לינ'ץ ,אין דו קיום איתכם אתם עיוורים ורואים רק צד אחד ,לצערי לא יהיה שלום עם אנשים כמוכם שמסיתים את כל הרחוב הערבי שחושב שיש ערך לדיברכם אבל זה אוסף שטויות

  • 24.

    תגובה למספר 9

    מתביישת ב', 13/01/09 14:45

    אני מתביישת בך, ואני מתביישת לקרוא את שכתבת. לא מגיע לך לגור בארץ ישראל ובטח שלא יגנו עלייך.
    תתביישי לך!!!

  • 23.

    ל-12

    רוני, 13/01/09 14:44

    אלוי במקום מה לא לעשות תאמרי מה כן. איך את מציעה לפתור את הבעייה שיורים טילים מרצועת עזה לתוך שטחי מדינת ישראל וזאת מבלי לפגוע בחפים מפשע ברצועת עזה?

  • 22.

    ערביי ישראל חשפו עצמם בתור סרבני דו קיום ושלום

    אייל אשכול, 13/01/09 14:44

    המלחמה בעזה אמורה להיות מלחמת קיום שיתופית לישראלים ולפלשתינאים כנגד החמאס שמנצל ניצול ציני את הפלשתינים תושבי עזה, טובח בהם במו ידיו ואז משתמש בצה''ל לסיים את העבודה כל זמן שהוא בכלל מתחבא בבטחה בבונקרים.
    כל מי שמתבטא כנגד המלחמה בעצם תומך בחמאס ותומך בפגיעת חפים מפשע משני הצדדים ועל כך ערביי ישראל הצבועים צריכים להתבייש בושה עמוקה וקשה!!!

    מירה עוואד בחורה יפהפיה ומוסיקאית מדהימה בפני עצמה, ערביה או לא אני מקווה שהיא לא תיפול ברשתם של סרבני השלום והדו קיום מהשמאל. זה באמת יהיה אבסורד מושלם.

    • ערביי ישראל לא אשמים

      אומר זאת כך יונית, 14/01/09 09:36

      במשך שנים התקשורת השמאלנית ואנשי הרוח (חולה הרוח) שידרו לערבייישראל אחווה חום ונחמדות והם הערבים האמינו שזה משקף את כל אזרחי המדינה
      באה המלחמה הזאת וטלטלה את הערבים ואת השמאלנים
      רוב העם מתעב את התקשורת השמאלנית
      וגם לא מוכן לחטוף יריקות בפרצוף מחברי כנסת בוגדניים ואומנים ערבים (עלק רוצים שלום)
      אז זהו עכשיו אתה הבנת את זה שטקר?

  • 21.

    טוב אז שלא תופיע! די נמאס מהאיומים שלהם. (ל''ת)

    נוי אלון , 13/01/09 14:43

  • 20.

    מה קורה לכם בNRG ?

    זיוה, 13/01/09 14:43

    אדון מר הוא איש קטן ולא חשוב לאף אחד. בשביל מה להקדיש כתבה על מה הוא אומר או חושב???

    • לדעתי זה טוב לדעת מי אתנו ומי נגדו,מבורכת כל ידיעה כזו (ל''ת)

      שי, 13/01/09 15:29

  • 19.

    ''לחזור בה מהסכמתה'' ?, השאלה היא אם אנחנו מסכימים

    א, 13/01/09 14:41

    למה לא שואלים אותנו אם אנחנו מסכימים שתייצג אותנו?

  • 18.

    ג'וליאנו קורא להחרים את התרבות הישראלית, אנחנו נחרים את העסקים הערביים (ל''ת)

    ברור ?, 13/01/09 14:41

    • צריך להחרים את האמנים הערביים שפותחים את הפה שלהם

      אלון, 15/01/09 07:43

      יותר מדי התלהבו מהקטע של הדמוקרטיה שילכו לאחת מהמדינות שלהם ויבינו מהי דיקטטורה

  • 17.

    גוליאנו מר-שטויות נישלח את מר-יומה יומה יומה הרסנו את הכול

    שי אלבז , 13/01/09 14:40

    מר יומה יומה החמס כבר לא יכול

  • 16.

    -------------- תגובה לעניין ----------------

    ציוני, 13/01/09 14:39

    קודם כל בקשר לראות ילדים קטועי רגליים.
    אף אחד לא אמור לראות תמונות של דברים כאלה, וגם שהיו ילדים בשדרות קטועי רגליים אף אחד לא הראה את התמונות הללו כולל לא הרשתות הישראליות.
    מהסיבה הפשוטה שאף אחד פה לא רוצה לגדל דור פסיכופטים שרואים חלקי גופות.
    אל ג'זירה זה האויב הכי גדול של העולם הערבי - מטמטמת אותו ועושה אותו לפסיכופט עד המוות.

    ברור שיש ילדים מתים, כמו שהייתה בכל מלחמה בזמן המודרני - השאלה היא למה ומה ישראל עושה בנידון.
    לא הייתה מדינה בהיסטוריה של העולם שהתאמצה כל כך (ובהצלחה מידתית) לא לפגוע באזרחי האויב.
    סתם לשם השוואה, כשכוחות נאטו (אירופה הנאורה) הפציצו בסרביה לפני כמה שנים..
    גם שם מספר ההרוגים היה משהו כמו 700..
    רק שפה לפי האו''ם היחס בין אזרחים לטרוריסטים הוא 1\\3.. יעני 3 טרוריסטים על כל אזרח שנהרג.
    בעוד שבהתקפה של נטו היחס היה גם 3\\1 רק ששם הוא היה הפוך, 3 אזרחים הרוגים על כל טרוריסט הרוג.
    ובסרביה הכוחות של הצבא לא התחבאות בתוך אוכלוסיה אזרחית ברמה של 1\\1000 ממה שחמאס עושה.

    יש עובדה פשוטה שאחרון הערבים לא יוכל לשנות.
    אם חמאס לא היו מתחבאים בתוך אוכלוסיה אזרחית - אף לא אזרח אחד היה אפילו נשרט.



    עכשיו תגידו שאם הם לא היו מתחבאים בתוך האוכלוסיה האזרחית והיו באמצע השטחים הפתוחים של עזה אז הם היו מחוסלים.
    נכון, בדיוק, הם היו מחוסלים - ובגלל זה בדיוק הם מתחבאים מאחורי הילדים והנשים וזה בדיוק מה שגורם להרג של הילדים והנשים.

    עכשיו תקראו את החוק הבינלאומי.
    אם חיל אויב מתחבא בתוך אוכלוסיה אזרחית זה בשום פנים ואופן לא יכול לתת לו חסינות מפגיעה.
    מותר לחלוטין לפגוע בו גם אם יהרגו אזרחים.
    מצער, אבל זה אשמת האויב בלבד.

    בקשר להופעה באורוויזיון זה מטומטם, כמה נדוש ופתטי לשלוח יהודי וערבי.. יאלה נו באמת, אנחנו לא בשנות ה90..
    זה לא מה שינצח באורוויזיון, אף אחד כבר לא שם ז.

  • 15.

    קריאה לאחיי הערבים: להחרים את הביטוח הלאומי - נפסיק לקחת כסף ציוני טמא (ל''ת)

    ערבי גאה, 13/01/09 14:39

    • ונפסיק להצביע לכנסת ''ישראל'' של היהודים. ולא נלך לצבא...

      ערביה גאה, 13/01/09 14:50

      אה. את זה אנחנו בכל מקרה לא עושים...

    • חחח נסיון יפה, אבל אני לא צופה היענות רבתי :) (ל''ת)

      פנדה, 13/01/09 15:13

  • 14.

    במקום לקרוא לקרוב הם קוראים לשנאה והפרדה, חבל ובמיוחד חבל

    דני, 13/01/09 14:37

    מאומנים שאת משכורתם הם מקבלים מקהל יהודי , זה בסדר שהם צבועים, אבל תעזבו אותה אל תאמיסו עליה את הסיכסוך על ארץ ישראל או קונפליט של יהודים מוסלמים או אלוהים של מי יותר חשוב , כולה היא צריכה חשיר באירוווזיון

  • 13.

    מסקנה: הערבים הישראלים צריכים לעזוב את המדינה

    אזרח נאמן למדינה, 13/01/09 14:36

    אחרת:
    ''הם ישתפו פעולה בייצוג ישראל כמדינה נאורה, ליברלית ודמוקרטית, שבה יהודים וערבים חיים ביחד בשלום''(ג'וליאנו מר חמיס).

    • וטובה שעה אחת קודם הבעיה העיקרית שלנו היא

      גל, 15/01/09 07:40

      ערביי ישראל שחיים בתוכנו

  • 12.

    מר חמיס צודק

    יהודייה מבוישת, 13/01/09 14:35

    אין שום טעם לייצג את המדינה המשוגעת הזו, שרוצחת מאות חפים מפשע בטענה ש''עושים בהם שימוש ציני''. אז אם עושים בהם שימוש מותר להרוג אותם??? בני אדם, תתעוררו.
    ובכלל, לו הייתי אני ערבייה גם אני הייתי מחרימה את התחרות הזאת. לישראל לא מגיע כרגע שום ייצוג מכובד באף במה, פרט לזו השמורה בגיהינום למקבלי ההחלטות. גם הם, אגב, עושים שימוש ציני בחיילים ובעם שלהם. והצלחתם בכך תיראה כבר בבחירות הקרובות.

    • מר חמיס, אנא הפסק לכתוב תגובות לכתבה הזאת... (ל''ת)

      ''יהדיה'' עאלק, 13/01/09 14:51

    • אינני יודע מה שמך, אבל

      רון, 13/01/09 14:52

      את אכולה שנאה עצמית. אנא, פני לטיפול דחוף.

    • קוראים לך במקרה טל פחימה ימ''ש? (ל''ת)

      איפה טלי הבוגדת???, 14/01/09 09:32

    • אין סיכוי שאת יהודיה!!!!! תפסיק/י לחזור על עצמך (ל''ת)

      עדי, 15/01/09 07:39

  • 11.

    רצוי שיפנה את מאמציו למקומות בהם הןא אולי מבין

    sshmulik , 13/01/09 14:35

    וזה בתאטרון. בדברים אחרים רצוי שישטוק כי הוא כלל לא מבין. אצלו הדת מדברת במקום ההבנה. אם רע לו, שיעזוב וילך לירדן, מצריים או למקומות גרועים יותר ויחיה שם.

  • 10.

    צודקים מאה אחוז!

    שירי, 13/01/09 14:35

    מדינת ישראל מעיזה בלב הטרור שהיא מפעילה בימים אלה לעשות פרצופים של כבשה תמימה שוחרת שלום. זה מגוחך!!!
    וגם ניני אם היא באמת שמאלנית צריכה לסרב. דווקא היא שהממסד משתין עליה בקשת ומתנער ממנה כל השנים. שלא יסתנוורו מהכסף, ויסרבו! שתיהן!!!

    • צודקת!על הערבים והשמאלנים להחרים את ישראל ולחזור לער ב ולאירופה בהתאמה (ל''ת)

      מירי, 13/01/09 14:41

    • מה כל יפי הנפש התעוררו ?

      sshmulik , 13/01/09 14:41

      לא נוח לכם, אל תראו אירוויזיון ותנו לאנשים בהם מדובר להחליט אם הם רוצים לייצג את המדינה ואם לא. דעותיכם לא ישנו את דעתם ורק יראו את טיפשותכם.

      • ממתי יפי נפש זה עלבון? (ל''ת)

        הלוואי שכולם היו יפי נפש, 14/01/09 08:31

  • 9.

    מר חמיס צודק

    יהודייה מבוישת, 13/01/09 14:34

    אין שום טעם לייצג את המדינה המשוגעת הזו, שרוצחת מאות חפים מפשע בטענה ש''עושים בהם שימוש ציני''. אז אם עושים בהם שימוש מותר להרוג אותם??? בני אדם, תתעוררו.
    ובכלל, לו הייתי אני ערבייה גם אני הייתי מחרימה את התחרות הזאת. לישראל לא מגיע כרגע שום ייצוג מכובד באף במה, פרט לזו השמורה בגיהינום למקבלי ההחלטות. גם הם, אגב, עושים שימוש ציני בחיילים ובעם שלהם. והצלחתם בכך תיראה כבר בבחירות הקרובות.

    • ממה את מבוישת, מהיהדות או מהמדינה.

      sshmulik , 13/01/09 14:38

      אם מהיהדות, תתאסלמי, שם הרי הרבה יותר טוב. אם מהמדינה, לכי וחפשי לך מקום אחר לחיות בו, נראה איך תתמודדי עם האנטישמיות. להיות צבוע (לחיות כאן ולקטר) זו לא חוכמה גדולה

      • הוצאת לי את המילים מהפה רק היית מוסיף שאנשים כאלו עדיף לבעוט להם בישבן

        הגאה, 13/01/09 14:47

        הישר לעזה...

      • ולחיות כאן ולקבל כל מה שמרעילים אותך בלי ביקורת

        זה בסדר?, 13/01/09 14:56

        למה כל כך קשה לאנשים לקבל ביקורת על המדינה שלהם? אני לא מבינה, אנחנו חיים בדיקטטורה?

        חשבתי שישראל היא מדינה דמוקרטית

        • אנשים כמוך הם ההוכחה

          גיל, 13/01/09 15:01

          שיותר מידי דמוקרטית

          • הלוואי שהיינו דמוקרטים באמת (ל''ת)

            ''יותר מדי'' - אין דבר כזה, 14/01/09 08:31

        • קשה לנו עם חסרי מוסר כמוך, זה הכל

          פנדה, 13/01/09 15:17

          זו לא הביקורת שמפריעה, וביקורת יש לכולנו, אלא חוסר המוסר שלך ושל חברייך שמוכנים שערבים יהרגו ערבים (הרי לא שמענו את קולכם כשהחמאס והפתח טבחו אחד בשני), מוכנים שערבים יהרגו יהודים (8 שנים של קסאמים שתקתם) אבל לא מוכנים שיהודים יהרגו ערבים, גם אם זה בשביל להגן על יהודים. ועוד תומכים בארגון טרור טוטאליטרי שמשתמש באזרחיו כמגן אנושי, ועוד מעיזים לצווח על ''דמוקרטיה''. מי שתומך בפשיזם שלא יבכה על חוסר בדמוקרטיה.

        • הוא ניסה להסביר בדרכו המוטעית שאת טועה

          אלון, 13/01/09 15:38

          הבעיה שלך היא לא בתגובה האדנותית שלו (הוא מנסה להסביר מה עלייך לעשות ולא היכן שוכנת טעותך המחשבתית) אלא בעובדה שהביקורת שלך כלפי מדינת ישראל מוטעית. אל תסבירי מה המדינה לא צריכה לעשות אלא תציעי דרך אחרת לטפל במצב.

      • יש חולה נפש שנגעלים מהיהדות

        הדרום הבריא, 14/01/09 09:31

        ולא יירגעו עד שיחזירו את הטלאי הצהוב

    • לו הייתי רוטשילד ...

      אל-יאהוד, 13/01/09 15:06

      את כותבת ''לו הייתי ערבייה ...'' ואני אומר צחוק הגורל שאת לא.
      אבל אני בטוח שאת צריכה איזה ערבי שינענע אותך.
      מגעילה את השועאה.

    • זה ש''עושים בהם שימוש ציני''

      אלון, 13/01/09 15:10

      באמת זו לא סיבה להרוג בהם, אבל מה שכן נותן לנו את ה''זכות'' לא בעצם את החובה המוסרית להרוג (ורק את המינימום ההכרחי) זו העובדה שלא ממך ולא מאף אחד אחר שמעתי דרך ענינית להפסיק את הירי לעבר ישראל. לכי תחיי את בשדרות 8 שנים ואז תהיה לך את הזכות לדעה ''מוסרית''.

    • ניקיון

      זאב, 13/01/09 15:57

      לעשות ניקיון במיזרת התיכון. חייבים לעשות קודם ניקיון בית.. להוציא את השמאלנים להורג. אילו הם אויבים מסוכנים יותר מהחמס

    • את הרבה יותר גרועה מערבייה---אינשאללה טיל על הבית שלך (ל''ת)

      גועל נפש, 13/01/09 16:35

  • 8.

    נותנים לכם דו קיום ואתם מסרבים

    חן, 13/01/09 14:33

    לא נותנים שיוויון, לא טוב.
    נותנים שוויון הזדמנויות, לא טוב.
    לא מראים ילדים פצועים ישראלים, לא טוב.
    לא רואים קטועי רגליים ילדים, כמו הילד בשדרות שחולם לשחק כדורגל עם הרגל הקטועה מהקסמים - גם לא טוב.
    מה אתם רוצים? תחליטו כבר.

  • 7.

    ולהזדהות עם אוכלוסיה אזרחית שבחרה בבחירות דמוקרטיות אירגון טרור זה

    בסדר?, 13/01/09 14:32

    איזה צביעות...

  • 6.

    מציאות משנים מבפנים - לך לעזה התמודד שם בחמאס ותהיה הנהגה אחרת (ל''ת)

    גיא, 13/01/09 14:31

  • 5.

    ג'וליאנו מר שותף לפשעי מלחמה בתמיכתו בטרור הפלסתיני

    ש, 13/01/09 14:30

    אסור לספק לו עבודה או ללכת לראות את ההצגות שלו, כמו שאסור ללכת למסעדת באבור למשל, שמסתבר שבעליה חבר בכיר בתנועה האיסלאמית-נאצית ומכל שקל שנכנס למסעדה חלק הולך לנאציזם הערבי.

  • 4.

    אם אני לא טועה מירה עווד השתתפה לפני כמה שנים בקדם אירוויזון

    יערה, 13/01/09 14:28

    אז זה היה בסדר?
    מה בדיוק ההבדל?

  • 3.

    ג'וליאנו מר- גרוע מאויב

    מירה עוואד- אל תיכנעי, 13/01/09 14:27

    ג'וליאנו מר, מוחמד בכרי, ושאר החתומים על המכתב צבועים.
    הם הם עלה התאנה- לאיסלם רצחני ואי קיום.
    מתי שנוח להם הם עם המוזה, אבל תמיד התותח מוכן, שלא לאמר המאכלת.
    מירה וניני- אתם הנפש האמיתית של עמנו והמדינה הזו, אל תעצרו את זה.

    • כן,אני זוכר שמוחמד בכרי הלך מכות בבי''ח העמק ושהוא מעודד טרור (ל''ת)

      שי, 13/01/09 15:27

  • 2.

    או, עוד פסיכופט שקרן פתולוגי פתח את הפה. לך לעזה נודניק אלים (ל''ת)

    ע, 13/01/09 14:25

  • 1.

    המצב של ג'וליאנו מר.....

    עופר, 13/01/09 14:24

    וחבל שכך,
    אני רואה ביביסי וגם סי אנ אנ וכם פוקס וגם אלג'זירה (באנגלית). ולדעתי כל מה שנאמר על הסתרת מידע מהציבור, מה אל ג'זירה משדרים את המציאות כמו שהיא, רק לא כמו CNN או FOX או BBC .

    • הם לא משדרים -שמוש בילדים ונשים כמגן לרוצחים , ועוד זוועות שמוסתרות (ל''ת)

      אל-גזירה מייצגת העולם הערבי וביביסי-מאוהב בהם, 13/01/09 17:11

      • ג'ויאנו מר, אינשאללה תקבל סרטן ותמות בייסורים. (ל''ת)

        ערן. , 13/01/09 19:06