• 66.

    נמאס משמאלנים נמושות המזדהים עם אויבנו (ל''ת)

    ואלס עם מסעודה משדרות, 13/01/09 00:38

  • 65.

    Next year's winner: Tango with Yasser

    U.R. Pathetic, 12/01/09 23:12

    2011: Rock'n' Roll with Tibi

    2012: Pasa Doble with Nassrallah

  • 64.

    למה אנחנו כאלה בבונים...??

    שי, 12/01/09 19:23

    ראיתי את הסרט פעמיים והוא לא מושלם, אבל סרט מעולה.
    למה כל הבבונים תוקפים סרט כשסביר להניח שרובם כלל לא ראו אותו (מזכיר קצת את סיפור ההצגה ''חברון'' - גם שם אלו שהפגינו מחוץ לאולם הבימה לא ראו את ההצגה).
    עצוב איך שהבבונים שלנו פוסלים צורה אחידה בלי להתעמק בכלל. תראו את הסרט ואז תחוו דיעה. טמבלים!
    מכל מה שקורה בארץ בשנים האחרונות - אני לא מתפלא שמדינות תרבותיות הפכו לדיקטטורות רצחניות.
    אנחנו על המסלול הזה!

  • 63.

    כל הכבוד!!! מה כואב לכם לפרגן

    מפרגנות, 12/01/09 19:18

    הסרט לא אנטי ישראלי ולא טיזי
    סוף סוף ישראל מוזכרת בהקשר חיובי בעולם ולא בשריפת דגלים!

  • 62.

    שמאלנים נא לא להיכנס

    דני טירת כרמל, 12/01/09 17:10

    מעניין שהשמאלנים הכי ''חכמים'' ועדייןכותבים בשגיאות.מעניין שהשמאלנים הכי אוהבים ערבים ושאף ערבי לא גר ברדיוס 10 קילומטר מהם.שהבנות יפות הנפש שלהם מזדיינות עם ערבים ולובשות כפייה כי זה אופנתי.עם ישראל מציאותי ,ימני ופטריוט ברובו הגדול מאד.חבל שקומץ שמאלנים חלאות המין האנושי שמסוגל למכור לא את עמו אלה גם אימו ואחותו הוא זה שצריך לייצג אותנו בעולם.

  • 61.

    שמאלנים נא לא להיכנס

    דני טירת כרמל, 12/01/09 17:02

    מעניין שהשמאלנים הכי ''חכמים'' ועדייןכותבים בשגיאות.מעניין שהשמאלנים הכי אוהבים ערבים ושאף ערבי לא גר ברדיוס 10 קילומטר מהם.שהבנות יפות הנפש שלהם מזדיינות עם ערבים ולובשות כפייה כי זה אופנתי.עם ישראל מציאותי ,ימני ופטריוט ברובו הגדול מאד.חבל שקומץ שמאלנים חלאות המין האנושי שמסוגל למכור לא את עמו אלה גם אימו ואחותו הוא זה שצריך לייצג אותנו בעולם.

  • 60.

    רק אנשים טיפשים כמו...

    אופק , 12/01/09 16:24

    אוהדי בית"ר,בובלילים ושאר ירקות,

    יחשבו שהסרט הזה מוציא את הישראלים עם של רוצחים ושהסרט שמלאני

    אבל אם הייתם קצת מתוחכמים הייתם מבינים שבסוף הסרט מראים שישראל לא אשמה בכלום!

    • פרידמנים מכרו וימכרו את המדינה בשביל כסף ופרסום (ל''ת)

      י, 14/01/09 01:34

  • 59.

    הם זכו בזכות המלחמה בעזה

    דודי, 12/01/09 15:39

    חכמה גדולה. הרי את האנטישמיות לא צריך להעיר בתרועה רמה. מספיק איזה סרט כושל (ואפילו אנימציה תתאפשר).

  • 58.

    יישר כוח ארי פולמן!

    האסטרטג, 12/01/09 15:25

    ''ואלס עם באשיר'' הינו אחד הסרטים הטובים שראיתי מימי. אני עצמי הלכתי לקולנוע שלוש פעמים כדי לצפות בו. מעניין היה לראות שבכל פעם היו כמה אנשים בקהל שמחו בצווחות, בסיום ההקרנה, על כך שמדובר בסרט אנטי-ציוני (בעיניהם, כמובן). כאן המקום להזכיר שבחברה, כל חברה, הרוב הוא אספסוף חשוך, בעוד האליטה היא מיעוט אשר צריך לשאת על גבו את הרוב.לפיכך, אין להתפלא על התגובות העויינות ליצירתו של פולמן. הן בסה''כ מבטאות את המבנה החברתי שלנו. ודרך אגב, לא יועיל לאותו הרוב - כל המתנחבלים יעופו חזרה אל גבולות הקו הירוק, בסופו של דבר.

  • 57.

    Y NET מצנזר את התגובות על הסרט ,כנסו

    שאבי מהעיריה , 12/01/09 14:10

    לכן אני לא נכנס לפרסומות שם לעולם

    • YNET יוצרים לעצמם מציאות מדומה ומפנקת (ל''ת)

      י, 12/01/09 15:26

      • ידוע כן זאת דוגמא לתקשורת מושחתת (ל''ת)

        י, 14/01/09 01:35

  • 56.

    לא מעניין אף אחד שזכית לא הבאת כבוד לאף אחד וברור גם למה זכית!

    לידי, 12/01/09 13:46

    בארץ ישראל לר מברכים אותך הרי זה ברור למה זכית ? לא בגלל האומנות שלך או היצירתיות בגלל דבר אחד - כרגע העולם לא בעדינו וגם הסרט שלך לא ....

  • 55.

    איך קוראים למי שמשמיץ את מדינתו בעבור בצע כסף?

    שאבי מהעיריה , 12/01/09 13:43

    אני קורא לו חלאה

  • 54.

    כל סרט ישראלי שכולל הלקאה עצמית יהיה מועמד לפרס.

    יחיאל כ''ץ, 12/01/09 13:18

    אין כל צורך בתעמולה אנטי ישראלית . לעצרי , ''היוצרים'' הישראליים כמו סידר ופולמן עושים את זה טוב יותר.

  • 53.

    אחרי זה באים בטענות ליכולת ההסברה של ישראל בעולם (ל''ת)

    צחי, 12/01/09 13:09

  • 52.

    זה ממש לא סרט שמאלני.אנחנו יוצאים גדולים שם.תראווו! (ל''ת)

    גם אני פחדתי,ורק אחרי שראיתי...הבנתי ש.., 12/01/09 12:56

  • 51.

    כל הכבוד ל NRG שלא מצנזרים תגובות כמו YNET

    ?, 12/01/09 12:51

    ומראים מה באמת חושב הציבור על סרטים כאלה.

  • 50.

    התגובות המתלהמות כאן לא יאמנו!!!הסרט הוא השגריר הטוב ביותר שלנו!

    אדיוטים, 12/01/09 12:39

    פשוט לא יאומן!!!!!!!!!!
    מזה שנים רבות סוף סוף סרט ישראלי לוקח את הפרס החשוב ביותר ועוד שניה גם את האוסקר, וזה מה שיש כאן לאנשים לכתוב??? חבורה של חסרי כל תרבות והבנה!!!!אתם ההוכחה שאין בשביל מי להלחם כאן. חוסר תרבותכם הופכת אתכם ללא יותר טובים משום ארגון, ובטח שלא מהחמאס. טיפשים - הסרט הזה ייצג את ישראל עוד שנים רבות כשגריר הטוב ביותר שלה!!!יש ישראל אחרת, ישראל של אזרחים תמימים שהופכים בעל כורחם ללוחמים ועוברים משברים איומים ומצולקים לכל החיים. וישראל מזדעקת על חוסר ההסברה שלה.הנה ההסברה הטובה ביותר.
    כל מי שהשמיץ כאן את הסרט פשוט לא ראוי שיוצרים כמו פולמן יהיו בין שורותיו.אין לכם שום מוסג שלסרט הזה יהיו חיים עוד הרבה אחרי שאתם תקברו עמוק באדמה המדממת כאן. בושה!בושה!בושה!
    מישהו כתב כאן בבונים...אתם גרועים מזה בהרבה. בבונים לא מכפישים את בני מינם שאלו מגיעים להסיגים רבי משמעות. איכס.

    • הסרט הוא השגריר הכי טוב כמו שחד''ש היא המפלגה הכי ציונית

      מי הבבון ?, 12/01/09 13:11

      עוד מעט תספר לנו שגם ''גן עדן עכשיו'' הוא הזגריר הכי טוב שלנו..
      וכמובן שמי שלא מסכים איתך הוא בבון...
      איזה נאור אתה...

    • אחד שכותב ''הסיגים'' איבד את הזכות לכנות אחר כ ''אדיוט'' (ל''ת)

      סייג לחוכמה..., 12/01/09 13:45

    • וואלה? ''לא ראוי שיילחמו בשבילו?'' בינתיים, מי נלחם בשביל מי? (ל''ת)

      לפני שאתה קורא לנו ככה, תבדוק., 12/01/09 15:39

      • מה אתם מקשקשים????

        אדיוטים, 12/01/09 18:08

        1. מה הקשר לחד''ש או ל''גן עדן עכשיו''? (שמתגובתך אין לך כל מוסג לא בזה ולא בזה!!)
        2. מה הקשר לשגיעט קטיב תמימה ולאינטילגנציה בסיסית????
        3.כן!..לצאת להלחם למען איזו מן תרבות ומנטליות? כזאת שהיא כלכך חסרת כבוד ליוצריה בניה ומקדמיה?כזאת שאפילו לא דואגת לצפות בעבודות האומנים אותם היא מכפישה כל כך מהר ובאלימות כזאת??? (ועוד בזמן שהעולם כולו מצדיע להם ומתרגש מהם).

        העצוב הוא ש''ואלס עם באשיר'' הוא סרט אישי שמספר סיפור כלל לא פוליטי אלא אישי ומה מלחמה מייצרת לאזרחיה התמימים (כפי שאתם מדגימים פה יפה יפה) ואיש מכם בקושי לוקח את עצמו לצפות בו. בזכות האיש הזה וסרטו אנחנו לא נתפס לגמרי כחיות בעולם. זה המקום שלכם להגיד יפה ''תודה רבה וסליחה''.אבל לא, במקום זה אתם תתעסקו בחד''ש, שגיאות כתיב, ומי צודק?...עוד לא הבנתם - במלחמות האלו שלנו, המוצדקות, כולנו מפסידים!כל פעם ושוב ושוב..מפסידים ומפסידים. בעיקר את מי שאנחנו ומה שאנחנו.
        אבל אתם הרי צודקים כל כך, גיבורים וחזקים כל כך, רק אתם אוהבים את הארץ, כי את הארץ שלנו אוהבים רק בכוח. איפה אתם ואיפה סרטים כמו ''ואלס..''. במחשבה שניה אל תלכו לראות, זה עוד עלול לדרדר אותכם להיות אוהבי אומנות. שלא נדע.

  • 49.

    עם ישראל שונא את האיש הזה והסרט שלו! (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 12/01/09 12:38

    • עם ישראל שונא אנשים כמוך ואת הסרט שלהם! (ל''ת)

      שאבי מהממשלה, 12/01/09 13:03

    • עם ישראל שונא מטומטמים כמוך (ל''ת)

      שאול המחפש , 12/01/09 13:11

  • 48.

    מה עם נמלטים??????????? (ל''ת)

    אודי, 12/01/09 11:59

  • 47.

    תגידו תודה לפישר יקח עוד הרבה זמן עד שכל הסרטים

    איציק, 12/01/09 11:35

    השמאלנים שבהם תמך יגמרו ויעלמו

  • 46.

    כבוד למגזר!!!!!!!!!!!!!!!!!

    אופק , 12/01/09 11:28

    זה הסרט הכי מדהים בעולם!

    ממליצה בחום רק לאנשים שהאיי.קיו שלהם הוא מעל 100

    ושהם לא רדודים ושטחיים!

  • 45.

    הבעיה היא שזה מתחבא מתחת לכותרת

    נון, 12/01/09 11:06

    אומנות

    לערבים יש נשק אחד שלנו לעולם לא יהיה שימוש בילדים נשים וזקנים כמגן אנושי מצדם לתקיפת אזרחים נשים וילדים אצלנו.

    בדעת הקהל העולמית זה אבוד מבחינת ההסברה שלנו .
    עכשיו תוסיפו על זה את הנזק נגרם מאותם סרטים:
    מ ג'נין ג'נין והלאה עד לואלס עם בשיר

    משהו פעם אמר לי בכל בית חייבת להיות יציאה לביוב אז גם אצלנו יש כמה כאלה אומנים

  • 44.

    לכל משמיצי הסרט זה ודאי בגלל ש

    עידו, 12/01/09 10:48

    לא ההיתם בשום מלחמה או בשום קרב
    והכי קרוב שההיתם לדברים כאלה זה כשישבתם על הספה בסלון שלכם מול הטלווזיה
    לאנשים שנלחמו וראו זוועות לא היו הפריבילגיות שלכם

    • תחסוך מאיתנו את הזוועות שלך.

      י, 12/01/09 11:29

      אילולא ההתנתקות לא היו היום ''זוועות בעזה''. אילולא הבריחה של ברק לא היו לפני שנתיים זוועות בלבנון ובישובי הצפון. השמאלנים תמיד מנסים לעשות שלום ומביאים עלינו מלחמה. מה שנורא הוא, שהם מודעים לכך.

      • תמשיך להאמין בסיפורי סבתא שמספרים לך לפני השינה

        יא, 12/01/09 13:05

        מלחמה היא פרי יצירתם של עשור של מנהיגי זבל שידענו כאן כולל אריק שרון ובניו.

      • פרס מודה בטעותו - משבח את החיילים בפעולתם

        גד, 12/01/09 15:34

        ובתוכנית טלוויזיה מודה שההתנתקות נעשתה בצורה מוטעית. עוד מעט - הוא יאמר בפומבי שהסכמי אוסלו היו טעותו המרה ביותר.

        • פרס הוא הנשיא, מה בדיוק אתה מצפה שיאמר..

          יא, 12/01/09 20:14

          וחוץ מזה הגיל עושה את שלו מסתבר

          • פרס מזרח תיכון חדש חחחחחחחחח (ל''ת)

            י, 14/01/09 01:37

    • לך מרח עוד ליפסטיק - שמאלן הזוי (ל''ת)

      יעקב, 12/01/09 13:27

      • יעקב מעדיף את עידו עם ליפסטיק מאשר את אישתך הכתומה והשעירה (ל''ת)

        עופרר, 12/01/09 14:44

    • תתפלא, דווקא ''ההינו'', בקרב. לך תראה מי נלחם פה ותבין. אנחנו רק בזים (ל''ת)

      למשמיצי ישראל. זה הכל., 12/01/09 15:41

  • 43.

    איזה כייף, כל כך מגיע לו!!! (ל''ת)

    דנה, 12/01/09 10:35

  • 42.

    סרט גאוני. לא פחות.

    ליאור, 12/01/09 10:32

    לדעתי רוב מי שמשמיצים את הסרט לא ראו אותו כלל.
    אחד הסרטים המדהימים שראיתי לאחרונה, סרט שצולל עמוק לאחת הטראומות הקולקטיוויות שלנו. אפילו סוג של תרפיה, הייתי אומר.

    • סוג של עצם בגרון הייתי אומר, אנשים כמוהו הפכו את הקולנוע הישראלי

      גל, 12/01/09 13:04

      לתעשיית השנאה הפרטית.

    • לשמאלן המצוי, כל פעם שדופקים אותו זו תרפיה (ל''ת)

      יעקב, 12/01/09 13:28

  • 41.

    הבעיה של הסרט שהוא לא טוב לא שהוא אנטי ישראלי.

    מבקר בסרטים, 12/01/09 10:28

    לארי פולמן מגיע ברכות על הזכיה הזו כי היא מכובדת מאוד גם אם הסרטים הזוכים בפסטיבלים הם סרטים לא משובחים במיוחד - וזה גם המקרה פה. דוקא סרט זה כמו הבופור הוא בכייני אבל לא אנטי ישראלי. הוא טועה ומטעה וחד צדדי אבל עדיין לא בגדר תעמולה בוטה (וזו הסיבה אולי שהשמאל הקיצוני לא חיבק אותו כמו שלא חיבק את ה''בופור'' של סידר.) הבעייה של הסרט הזה שהוא שטחי. הוא נופל בין עלילתי ודוקומנטרי ובסופו של דבר פרט לאנימציה המהפנטת ואולי המוסיקה כסיפור הוא לא מחדש דבר, הוא חוזר על עצמו עד שיעמום ולא אומר בסופו של דבר דבר. והכיצד לא ראו הבוחרים הנכבדים את פגמיו הרבים של הסרט? זהו - שלרוב מה שמקבל כבוד הוא יצירות בינוניות כמו האנשים עצמם. זה בסופו של דבר מעיד יותר על המשבר בקולנוע העולמי בשנים האחרונות מאיכותו של הסרט דנן.

    • אני מת על אנשים ש''כאילו'' יודעים לכתוב

      אלון ממודיעין, 12/01/09 11:20

      הבורות שלך מבצבצת מבין השורות. גם אם תשבץ חזיר באבנים יקרות, הוא עדיין יישאר חזיר. ''דנן'' אלק.

  • 40.

    צריך לאסור את יוצרי הסרט ולא לתת להם פרס (ל''ת)

    ישי, 12/01/09 10:19

  • 39.

    ..כל הכבוד לארי פולמן..על השמצת ישראל.. (ל''ת)

    ראיד סאלאח ,ואחמד טיבי, 12/01/09 10:15

  • 38.

    לא ברור מדוע אומרים שזכה ''הסרט הישראלי'' במקום ''הסרט האנטי ישראלי'' (ל''ת)

    סמול טוק, 12/01/09 10:14

  • 37.

    סרט שמאלני הזוי ומתנשא!! כנסו!!!

    גיא, 12/01/09 10:07

    הלם קרב זה דבר שקורה. אבל הבעיה זה כשהופכים טראומה לאידיאל.
    פולמן מסתובב בעולם ממסיבת קוקטייל אחת לשניה, ולא מבין ואולי גם לא אכפת לו מהנזק התדמיתי שהסרט הזה יוצר לישראל!
    אני בע''ה סמוך ובטוח שהסרט הזה כמו כל הסרטים השמאלנים הפרובוקטיבים שמנסים כל פעם מחדש ללכת עוד יותר רחוק עם האמירה הפוליטית שלהם. יושלכו לאחר בזיון לפח הזבל של ההיסטוריה.
    תוכיח ההיסטוריה, לאחר ההיסטריה שכל סרט מגעיל שכזה נעשה. עיינו ערך ''הבועה'' (שהתנפצה) ''ההסדר'' (עם מקדמי המכירות השמאלנים) ''מדורת השבט'' (שכובתה בבזיון רב על ידי הקהל הישראלי) ועוד רבים וגרועים..

    • כנראה עוד לא הבנת ש-95% מ''אמני'' ישראל מוכנים למכור לא רק את המדינה,

      קוצץ, 12/01/09 11:18

      אלא גם את אמא שלהם תמורת איזה פרס או הכרה כלשהי בחו''ל.

  • 36.

    ...השמץ את ישראל , וזכה לתהילת עולם... המוטו של אמני השמאל (ל''ת)

    אחד העם, 12/01/09 09:56

  • 35.

    כל הכבודדדדדדדדדדדד איזו גאווה!!!!!!!!! (ל''ת)

    עינה, 12/01/09 09:52

  • 34.

    תמהני כמה מהבבונים התוקפים ראו את הסרט כלל.

    דני ב., 12/01/09 09:48

    נו טוב, בטח זה לא סרט של אבי ביטר אז מה אתם מצפים?
    האם אינכם יודעים שבמדינת ישראל הדמוקרטית יש שתי אפשרויות: הלנו אתה או לצרינו? או שאתה תומך במלחמות בערבים על כל המשתמע מכך או שאתה שמאלני משת''פ אוהב ערבים ולכן אתה מוקצה.
    אין במדינת סדום אמצע של מחשבה מהי מלחמה ומה תוצאותיה? מה זה עושה לאנשים, מה זה עושה לנפש האדם?
    רק בבונים צרי מוחין יכולים לההגיב כך, אני מתערב שלא החזיקו נשק מימיהם אולי רק בפורים כאשר התחפשו לקאובויים.

    • בבונים אתה אומר?? נניח - אבל אתה כמו יותרי הסרט מתאבד סדרתי (ל''ת)

      יאק סידראק, 12/01/09 10:15

    • לדני ב. (בבון?) - אתה בטוח שלא עשית שימוש בנשק חוץ מבמטווח

      סולומון, 12/01/09 10:37

      כי אז בטוח היית חושב אחרת.. רק מי שראה את האטרף בעיניים של הצד השני יבין שדעתך היא בגדר פנטזיה שלעולם לא תתממש. ואת ההתנשאות והגזענות שלך אפשר לקרוא יפה מאוד בין המילים והשורות שרשמת..אז אתה עוד בא לשחק אותה כאן יפה נפש????

    • דני אתה צודק - תן לחשוכים סרטים של ביטר ושירים של אריאל זילבר..

      עופרר, 12/01/09 14:47

      הם תת רמה

      • שמענו עליכם...האישה והבת שלכם שוכבות עם ערבים.... (ל''ת)

        י, 14/01/09 01:39

  • 33.

    כבוד!!!! (ל''ת)

    .., 12/01/09 09:37

  • 32.

    בושה- סרט תעמולה אנטי-ישראלי זוכה.

    מתביישת ביוצרי הסרט, 12/01/09 09:33

    אבל מה שיותר מביש זה שאת הסרט יצרו ישראלים (יהודים)!
    ואחרי זה התקשורת נורא מופתעת שכל העולם נגדנו.
    יונית לוי בטח חוגגת את נצחון הסרט יחד עם חבריה מאלג'זירה ואל מנאר.

  • 31.

    סרט מופלא על *רגשי אשמה* - לא על אשמה, ובכך גאוניותו

    ליאור, 12/01/09 09:17

    כל הסרט הוא חיפוש אובססיווי אחרי מקור רגשי אשמה של חייל ''בוגר'' מלחמת לבנון הראשונה - רגשי אשמה שמנותקים דווקא מאשמה. הוא לא מצביע על הישראלים כאשמים, זו גאוניותו ותחכומו. לא תמצאו שם שום האשמה של ישראל בטבח.

    אבל האנשים החד מימדיים שמגיבים בטוקבקיה הקבועה לא מסוגלים להסתכל על אמנות בצורה מורכבת וכל דבר בחיים שלהם יכול להיות רק פרו ישראלי או פרו פלסטיני, אין אפשרות אחרת,

    שלא לדבר על תחושות ותובנות אנושיות שיכולות לעלות מצפיה קולנוע. זה כבר הרבה מעבר ליכולתם.

    • רגשי אשמה?? אתה מתקשה להבין שמי שמציג רגדשי אשמה נתפס כאשם?

      חלוץ מרכזי, 12/01/09 10:20

      במשפטי נירנברג נמנעו הנאשמים להביע רגש אשמה כלשהו - מה שנתן בסיס אידיאולוגי לכל הניאו-נאצים בעולם.
      הערבים מציגים רגשי האַשָמַה וישראלים רגש אשמה... אז מה אתה מתפלא שבכל העולם מפגינים נגד הרוצחים שמנסים להשמיד את המדינה ומגנים את מי שמגן על ילדי וקשישי שדרות ונתיבות?
      האין גבול לטיפשות הישראלית?

  • 30.

    כן בטח יהודים אכולי שנאה עצמית נותנים פרסים לדומיהם (ל''ת)

    יהודי שפוי, 12/01/09 09:08

    • זה סרט על פוסט טראומה בעקבות מלחמה (ל''ת)

      לא קשור לשמאלני או ימני, 12/01/09 09:34

  • 29.

    סרט מצויין

    אחד, 12/01/09 08:59

    כל המשמיצים לא ראו את הסרט כלל, זהו סרט על הלום קרב מלחמת לבנון הראשונה וזווית ראייתו את המלחמה ההיא.
    לא קשור לשמאל או ימין, צאו כבר מהתבנית שלכם. אגב, אני מצביע ליברמן

  • 28.

    ואלס עם שמאלן אנטי ישראלי (ל''ת)

    קוקורויקו, 12/01/09 08:58

  • 27.

    מזל טוב לצוות היוצרים הנהדר

    שמעון, 12/01/09 08:51

    מזל טוב לצוות היוצרים הנהדר. בניגוד למה שכתבו פה כמה טיפוסים צעקניים, מדובר בסרט רגיש, לא פלקטי, שמציג את הרע שהמלחמה, כל מלחמה, עושה, דווקא מנקודת המבט של החייל; לא שזה נורא חשוב בהקשר של סרט קולנוע (שלא אמור להיות תעמולה אלא יצירה אמנותית), אבל אם כבר מדברים אז הסרט עושה שרות טוב לישראל, בהציגו את הפנים האנושיות שלה.

    • השימוש באומנות הוא להגיד אמירות (ל''ת)

      גרי, 12/01/09 14:43

  • 26.

    אל תתלהמו, זה סתם סרט קטן ושפל שדיבר ליהודים מתבוללים פציפיסטיים ב-LA (ל''ת)

    השואה השנייה מתרחשת באמריקה - התבוללות, 12/01/09 08:43

  • 25.

    חחח... כל הכתומים אוכלים את הלב... אין מה לעשות אלוהים שמאלני :-) (ל''ת)

    עופרר, 12/01/09 08:34

  • 24.

    so...now you have a problem too?

    Danny, 12/01/09 08:22

    Two years ago, you said that everybody hates israel because a palestinian film won. last year, you were happy that ''the band's visit'' didn't win, and complained that Bofour didnt win. will you evr be happy whe a film from israel wins? Since when, when a country wins an award for a film, anybody needs to thank the country? I am an Israeli, in the film business, in NY, and I only agree with #6. All the others, bunch of idiots.

    • also

      danny, 12/01/09 08:41

      sorry, also agree with 7,8,10,12, 16, 20. The others, bunch of idiots

    • #24

      eli, 12/01/09 09:09

      please get off your high horse. so, you guys make movies and think the whole world should kiss your butt. the point is that he made a movie that adds more to the anti israel sentiments we really don't need and people have the right to complain about that. i live in hollywood and see many of the israeli ''movie makers'' who would sell their country and mothers in order to be succesful and win prizes. i'd choose any israeli loving and caring for his country before you ''mr. film industry''.

    • אני מציע שתשפר את האנגלית שלך שמאלן טרחן

      שמאלני לשעבר, 12/01/09 10:36

      לפני שאתה קורא לאחרים אידיוטים.
      אתה נשמע כמו ציפי לבני..
      זה שאתה עובד בחנות צילום בניו יורק לא עושה אותך
      in the film business in NY

    • Danny, #24, your English sucks (ל''ת)

      Big Time, 12/01/09 23:04

  • 23.

    תתבייש! (ל''ת)

    ילדה, 12/01/09 08:04

  • 22.

    זנות שמולנית

    סיסור, 12/01/09 08:01

    מזל טוב לשמואלה ישראלית שמוכר את דם של העם שלו למען פרס אישית
    זה לא גם סוג של ניצול המתים של הפלסטינאים ?
    עכשיו לאין אתה הולך לחגוג פולמן ? לעזה או שדרות ?

  • 21.

    ממש גאווה- מכר את המדינה שלו בשביל פרס. תודה בשם אוייבי ישראל על תעמול

    קרן, 12/01/09 07:55

    איזה יופי שבמקום שיוצרים ישראלים יעזרו למדינה שלהם וילחמו באנטישמיות, הם עוזרים לספק תעמולה נוספת נגד המדינה שלהם והעם שלהם ואחר כך שונאים אותנו ומצדיקים אלימות כלפינו וכלפי ילדינו.

  • 20.

    ואלס עם פולמן

    קנטונה, 12/01/09 07:53

    לכל המגיבים תפסיקו עם הקשקשת אינכם מבינים וכנראה אף פעם לא תבינו את נזקי המלחמה הנפשיים.
    איך אתם מסוגלים לכתוב על אדם שאינכם מכירים כשונא ישראל?
    ארי שירת בגולני ואף היה קצין בגולני וזו נקודת מבטו ותחושותיו אשר מלוות אותו מזה 26 שנה.
    אינכם יכולים להתוכח עם זה פשוט תנסו להתמודד!

    • finally

      Danny, 12/01/09 08:35

      Finally, somebody that understands and makes sense.thank you

    • אז מה. רק לפני יומיים היתה כתבה עם מישהי שהבת שלה מתה בפיגוע

      נדהם מהחוצפה, 12/01/09 09:06

      והיא תומכת ראדיקלית בחמאס. לא חסרים אנשים שמוציאים את דיבתה של המדינה כביכול בטענה שם ''אוהבים אותה''. ארי פולמן לא היחיד שהיה במלחמה.

      ההבדל הוא שקרן הקולנוע הישראלית, זו שהשנה תקבל 170 מיליון לחלוקה לסרטים, מחלקת את כספי הציבור (שלא יהיה ספק כל 170 המיליון מגיעים מכספי מיסים) בעיקר לסרטים אנטי ישראלים, סרטים המתחנפים לקהל האירופאי והמבקרים האירופאים בעיקר על מנת למצוא מפיץ או לזכות בפסטיבל כזה או אחר באירופה.
      ואלס עם בשיר לא שונה. אפשר לצרוח כל היום בטוקבקים שהוא סרט חשוב או עושה שירות לישראל או שמי שמבקר אותו לא צפה בו (לצערי הרב כן צפיתי), אבל צריך לחיות במדינה אירופאית כדי להבין איך הסרט נתפש שם. הגסות בה מוצגים הישראלים, טוב הלב המוחלט של הערבים בסרט (שימו לב בהבדלים באנימציה) וכמובן מסע יחסי הציבור של היוצרים הטורחים לטבוח בתדמיתה של ישראל בכל ראיון - כל אלו הם מנגינה ערבה לאוזניים אירופאית שרק מחפשות להתנקות מאשמת השואה על ידי טפילת ''שואה שניה'' על הישראלים (או יהודים כפי שאני נתפשים אצליהם) שזו כמובן ''שואת הפלסטינאים'' המומצאת.
      ואיך בכלל אפשר להתגונן אם ישראלים בוגדניים הם אלו שכביכול ''מראים מה קורה במדינה''?

      • כל הכבוד על תשובתך העיניינית.

        אתה צודק במאה אחוז, 12/01/09 09:25

        רשמת בדיוק מה שאני חושבת.

      • agree 100% (ל''ת)

        Meir, 12/01/09 09:39

  • 19.

    אבל מדוע זכיית הסרט ואליס עם באשר במדור תרבות? פתחו מדור תת-תרבות

    גדי, 12/01/09 07:53

    ופרסמו שם

    • racist

      Danny, 12/01/09 08:36

      Moron Racist

  • 18.

    אני בטוח שאתם טועים, הוא זכה בפרס ''סרט התעמולה הטוב ביותר''.

    השמצת ישראל ויהודים- נוסחא בטוחה לגריפת פרסים, 12/01/09 07:52

    השמצת ישראל ויהודים- נוסחא בטוחה לגריפת פרסים בפסטיבלים נידחים.

  • 17.

    כמה שאנחנו מטומטמים

    עינת, 12/01/09 07:44

    רק מדינה דפוקה כמונו יכלה לשלוח סרט כל כך אנטי ישראלי לטקס בינלאומי. אם אנחנו כל כך שונאים את עצמנו.איך אחרים לא ישנאו?
    נסרין{?} ביטאה את זה בצורה הטובה ביותר: שואה שניה תקום!!!

    • את באמת מטומטמת

      א, 12/01/09 13:26

      בכלל ראית את הסרט? הוא ממש לא אנטי ישראלי

  • 16.

    כל הכבוד - גאווה.... (ל''ת)

    עופרר, 12/01/09 07:44

  • 15.

    הסרט הבא : וולס עם החמס . (ל''ת)

    אבו יסמין, 12/01/09 07:37

  • 14.

    ככלב פבלובי למדו אמני ישראל שככל שהסרט יהיה יותר אנטי ישראלי

    רעממס, 12/01/09 07:27

    כך גודל הפרס.

  • 13.

    המתכון הבדוק - סרט אנטי ישראלי יזכה בפרס (ל''ת)

    במאי, 12/01/09 07:14

  • 12.

    סרט פצצה יישר כוח, מגיע לך, שפו (ל''ת)

    iritkev1 , 12/01/09 07:14

  • 11.

    כמובן כל מה שמריח משנאת ישראל - מקבל פרס (ל''ת)

    ציוני, 12/01/09 07:09

  • 10.

    כל הכבוד!!!!!!!!!!!!!

    צופה, 12/01/09 07:09

    הסרט הטוב ביותר שנוצר בארץ! המשמיצים פשוט לא ראו אותו.

  • 9.

    זו לא אמנות- זו תועמלנות אנטי ישראלית. (ל''ת)

    רעמסס, 12/01/09 06:49

  • 8.

    Bellisimo (ל''ת)

    justice, 12/01/09 06:33

  • 7.

    יצירת אומנות מפעימה! כל הכבוד (ל''ת)

    מיקי, 12/01/09 06:10

  • 6.

    קצת נחת לא יזיק לנו..... בימים קשים אלו .כל הכבוד !!! (ל''ת)

    אוסי, 12/01/09 06:04

  • 5.

    מזל טוב, זה בדיוק מה שחסר לנו עכשיו: סרט השמצה על צה''ל וישראל. (ל''ת)

    פרפקט טיימיניג, 12/01/09 05:52

  • 4.

    איך בדיוק וואלס עם באשיר הוא המנצח הגדול בקטגוריה?

    צופה, 12/01/09 05:16

    הוא מועמד בקטגוריה אחת ויחידה הסרט הזר וזכה בה.
    מילא לו היה מדובר ב''רוק 30'' שגרפה את השחקן שחקנ ית והסדרה. או אולי ''ג'ון אדאמס'' שזכתה בכמעט כל פרס לו היתה מועמדת, אבל ואלס עם באשיר?

    באשר לסרט עצמו - אכזבה.
    שימו בצד את העובדה שלא מדובר בכבוד גדול - הסרט מציג את ישראל באופן בו האירופאים אוהבים לחשוב עליה - גסה, שונאת ערבים, ואת הערבים כקורבנות מסכנים. פולמן גם מרבה להתבטא בגנות המדינה בראיונות ולא הוסיף לו שום כבוד הערב הזה, כשהוא לא טרח אפילו להקדיש את הפרס למדינה ממנה הוא קיבל את הכסף לעשות אותו (כן, כן מר פולמן. כספי המיסים שלנו הם אלו הממנים את קרן הקולנוע, לא כפי שנדמה לך חברייך העיתונאים השמאלנים שישובים בוועדה) או לאנשי הדרום המסכנים.
    הבעיה עם הסרט הוא שהוא משעמם, ארוך מדי ונחות.

    • אני תוהה אם ראינו את אותו סרט...

      אנימטריקס, 12/01/09 08:34

      סרט מדהים. לא פחות. ראשית מבחינה ויזואלית, מקורי ומהפנט.
      הוא ממש לא מציג את ישראל בצורה כזו או אחרת, שחורגת מהמציאות. אני ממש לא מבין איפה ישראל יוצאת לא בסדר בסרט הזה. מלחמה היא מלחמה. וכך זה נראה בסרט.
      לגבי מה שפולמן אומר בראיונות, לא יודע... לא שמעתי. זכותו לחשוב מה שהוא רוצה. זו דמוקרטיה למזלנו. אוי לנו אם היה אסור להתבטא פה...
      זו בכלל הבעיה עם אנשים כמוך, שהם שוכחים שהמטרה היא דמוקרטיה חופשית ולא פטריוטיות כזו קיצונית, שהיא נהיית פשיסטית.

      מזל שחזרתי ממילואים לענות לך.

      • תגובה מתלהמת ולא ראויה, כמו רוב התגובות של מגיני הסרט

        די לכפיית השמאל, 12/01/09 15:33

        כל מי שאינו מסכים עם הסרט הבינוני (וזו מחמאה) הזה או עם הקצאת כספי המיסים דרך קרן הקולנוע לסרט שהוא במהותו אנטי ישראלי (וכך שווק בעולם) מואשם באחת משלוש אפשרויות:
        1. צופה בסרטי אבי ביטר
        טענה ששבה ועולה גם פה וגם בYNET וכמובן שאי אפשר לנתק אותה מקונטקסט גזעני - אתם המזרחים הנמוכים שמקשיבים לאבסי ביטר אל תבלבלו לנו השמאלנים האשכנזים היפים את השכל בעודנו יושבים בבתי הקפה ומפנטזים על האוסקר.
        מה לעשות שהמציאות שונה ואת הסרט מבקרים גם אשכנזים וגם מזרחים, גם שמאלנים ציונים (בניגוד לפרו פלסטינאים המטורפים) וגם ימניים. קל לנסות לצייר תמונה מעוותת.

        2. חזרתי ממילואים / מי שכותב פה לא לחם
        אין צורך להסביר את הדמגוגיות של המשפט. יש פה כאלה עם דיעות שמאלניות כל כך קיצוניות שספק אם בכלל התגייסו, לכן לנסות לגייס את זוית השירות הצבאי היא מגוחכת.

        3. לא ראיתם את הסרט
        רק מי שלא ראה את הסרט, או לא ראה תגובות לסרט בבתי קולנוע באירופה יכול לטעון שהוא עושה לנו שירות.

        בקיצור, תתחילו להשתמש בטיעונים לגיטימיםם מבלי להתדרדר לקללות והשמצות.

  • 3.

    אנה פקווין שחקנית שומרת חוק. היא לא ''חטפה'' אף אחד

    ביל קומפטון, 12/01/09 05:10

    היא זכתה בפרס בישור ועקפה את מתחרותיה בקלות. טוב אולי לא את קירה סדג'וויק שנתנה פייט מצוין העונה ב''המפענחת'', אבל את האחרות היא לוקחת בהליכה. המשחק שלה ב''דם אמיתי'' מעולה - מי שראה את העונה הראשונה יודע שהדמות של סוקי נעה בין עליצות לדכאון, שהיא מסתורית, חכמה, פגיעה ופעמים הכל בפרק אחד.
    פאקווין זכתה ביושר. חטיפות תשאירו לחמאס ולמחבלים.

  • 2.

    נו זה צפוי סרט ששונא אותנו אז העולם בחר פוליטית לשנוא אותנו

    כאילו שלא ידענו, 12/01/09 04:48

    עכשיו נמשיך לראות ברטים ששונאים אותנו מהשמאל התל אביבי

    • אולי תראה את הסרט לפני שאתה סתם מגיב?

      אורלי, 12/01/09 13:25

      סרט מצויין וממש לא נגד ישראל

  • 1.

    ================= השמאל והפת''ח הישראלי מברכים ====================

    עם ישראל, 12/01/09 04:47

    להזכרכם הסרט על המתאבדים היוצאים מג'נין גם זכה.

    אין תגובות כאלה באתר המתחרה........