• 165.

    העם השפוי בחר בגדול בשפרה האיכותית והראויה ! (ל''ת)

    אוהבים את שפרה !, 07/01/09 19:05

    • המלך ערום ניצחון של שפרה זה ניצחון של העריכה (ל''ת)

      י, 09/02/09 22:15

  • 164.

    אוהבת שיפי (ל''ת)

    עינת, 28/12/08 10:33

  • 163.

    בובלילים מכוערים

    מיקי, 28/12/08 00:05

    איזה מזל שאפילו בתכנית ירודה כזו עם המסמסמים הראה אחריות ולא בחר את המשפחה הירודה הזאת. הבובלילים צריכים לשבת בבית לסגור את הפה הנוטף שנאה וקנאה וטיפשות,שבענו מאנשים מהסוג הזה להרבה זמן.

  • 162.

    איך אדם זוכה בלי אהבת . לא מבין איך זכתה ואיש לא אוהב אותה

    גדי, 27/12/08 15:56

    מה בדיוק קרה לא הבנתי מה זה בנק הימורים . אף אחד לא אוהב את הזוכה אז מי הצביע יכול להיות שזה בן אדם אחד שקוראים לו בנק מהמרים . האם זה חוקי . וגם הדודש אוקיי תנו לה את הכסף העם לא אוהב אותה . לא יעזור כלום

  • 161.

    יוסי אתה מלך!!שפרה אפילו צבר לא רוצה משעממת!!!!! (ל''ת)

    מיטל, 26/12/08 19:39

  • 160.

    יוסי אתה מלך!!שפרה אפילו צבר לא רוצה משעממת!!!!! (ל''ת)

    מיטל, 26/12/08 19:39

  • 159.

    http://www.myg.co.il/index.php?loc=see&pic=php6qE6RZ.JPG

    כתבה מעניינת על שפרה, 26/12/08 11:15

    http://www.myg.co.il/index.php?loc=see&pic=php6qE6RZ.JPG

  • 158.

    שתמשיכו בהפקות כאלו. כי התכנית הייתה 10. ושלא יקצצו לכם בשעות ריאליטי.

    אורן, 25/12/08 18:21

    כי זה בא רק מתוך קינאה. ולהיפך שיראו כולם איך לא להתנהג בצורה רעה...כי יש סוף לא טוב לאלו השליליים. וכל אלו שמפגינים נגד קשת וערוץ 2 הם רק מקנאים. והלואי שיגיעו להסכם שלא יקצצו את שעות השידור השבועיות. שבת שלום.

  • 157.

    אין כמו המנחים

    מלי, 24/12/08 15:59

    לדעתי ארז ואסי מנחים מצויינים.
    כל מה שארז עושה הופך לזהב

  • 156.

    שפרה יקרה זכית למרות...

    בקי, 24/12/08 15:40

    שפרה יקרה,למרות הרוע התחמנות החיספוס של ''השנים'' העם היושב בציון, הצליח ''חושך לגרש''לבחור בנאור,במנומס,בבעל החמלה והסבלות בענוה ביצירתיות ולא בנמוך המשמיץ ובעל עבר נכלה,שכל ארגוני הנשים בארץ פנו וכעסו על הערוץ השני והפקת האח הגדול שלא העיפו את הנכלה מהתוכנית (ההפקה הצליחה ברוב תיחכומה לנצל שמרבית הצבור לא ידע במה מדובר)הנכלם הלזה הוסיף עוד חת על פשע בהמשך התנהלותו בתוכנית ואחרי זכיתך יקרה,המשיך לפגוע ו''השנים'' ממשיכים לזרוע ''רעל'' וערוץ השני נותן להם עוד במה???!!! לשפרה הצלחה בכל מעשיך, אמן..

  • 155.

    חשד לרשלנות מפיקי האח הגדול

    יעקב, 24/12/08 06:34

    חשד לרשלנות מפיקי האח הגדול

    שיטת ההצבעה שימשה קרקע פורייה להימורים בלתי חוקיים
    מי שקבע את זהות הזוכה באח הגדול הם ההימורים הלא חוקיים בארץ.
    לקראת הגמר הגדול של האח הגדול יצאו ''ליינים'' (הימורים) על הזוכה בגמר. ראה קישורים:
    http://www.vcbet.com/coupon_index.jsp?sport=105700

    http://mymoney.nana10.co.il/Article/?ArticleID=602231&sid=130
    מארגני ההימורים (''הבנקים'') קבעו את יחס הזכייה לפי סקרים רבים שהתפרסמו ברשת ונפח ההימורים שקיבלו לקראת ערב הגמר לפי הפירוט הבא:
    הימור ליוסי בובליל נקבע ביחס של 1.35 (כלומר הימור של 100 ש''ח מפיק רווח של 135 ₪)
    הימור לשפרה נקבע ביחס של 7.00 (כלומר הימור של 100 ש''ח מפיק רווח של 700 ש''ח).
    במהלך ההצבעה ''הודלף'' ל''בנקים'' (מארגני ההימורים) כי כמות ההצבעות לטובת יוסי הייתה עצומה כ- 700000-SMS תוצאה שבעטייה היו נגרמים להם להפסדים עצומים.
    למזלם, רשלנותה של ההפקה ולהיטותה להפקת רווחים בשליחה בלתי מוגבלת של SMS, בעיקר במשך תשע דקות לפני סגירת קווי ההצבעה, נוצלה על ידי ''הבנקים'' לסמס לטובת שפרה, להטות את התוצאה ולגרוף מיליונים ממהמרי יוסי בובליל.

    • לא נכון ! לוזר ! (ל''ת)

      ממש לא, 07/01/09 19:14

  • 154.

    חזקי ואמצי

    שיפרה המתוקה שלנו., 23/12/08 21:06

    שיפרה מתוקה שלנו.
    היית כל כך עצובה בתכנית האחרונה. ואני חושבת שאחרי זמן מה תתחילי להרים את הראש ובאמת לשמוח במה שאת ובמה שנתת לנו. עינב ואביה, יכולים לעד לחשוב ולהאמין שהסיבה
    לרגשי הנחיתות העמוקים שלהם הם אנשים כמוך. הם תמיד ימצאו מה לא בסדר תמיד יהיו אגרסיבים במידה שלא תיאמן ותמיד לא מודעים לעצמה של אגרסיות אלה כאשר הם מדמים שהסיבה לקלונם מגיעה מבחוץ.. החזקת מעמד נפלא שיפרה. יקח זמן להתגבר על ההחזקה הזאת, האיפוק יתבע את מחירו אבל אני בטוחה שתצאי מהסיפור טוב מאד. את מתוקה מאד, בוגרת בנפשך, רגישה ומוכשרת. ממני מעצבת גם.

  • 153.

    שיפרלה - היהלום שבכתר (ל''ת)

    גילי, 23/12/08 13:17

  • 152.

    שיפרלה - היהלום שבכתר (ל''ת)

    גילי, 23/12/08 13:16

  • 151.

    שיפרלה - היהלום שבכתר (ל''ת)

    גילי, 23/12/08 13:15

  • 150.

    שיפרלה - היהלום שבכתר (ל''ת)

    גילי, 23/12/08 13:15

  • 149.

    שיפרלה - היהלום שבכתר (ל''ת)

    גילי, 23/12/08 13:09

  • 148.

    אני לא אצפה באח הגדול הבא לא מאמינה לכם ההפקה טעות חמורה בזכייה (ל''ת)

    מורן, 22/12/08 10:15

  • 147.

    ההפקה תרמה הרבה בזכיה של שפרע המגעילה איכסססההההה (ל''ת)

    שפרע, 22/12/08 10:14

    • לעינב בובליל

      אלמה, 23/12/08 21:11

      רגשי נחיתות היו ותמיד יהיו מקור הרוע של בני האדם. אם עינב בובליל לא היתה מלאה בהם, לא היתה רואה בשיפרה היפה איום. זה מפחיד לראות כמה אגרסיה יצאה מהמשפחה הזו. וכמה המשפחה הזו מדמה שהיא עצמה מקור הטוב.

      משפחת בובליל היתה יכולה להיות יפה וטובה אילו לא היתה מפצלת את העולם בין טובים ורעים והיתה מקבלת את עצמה כפי שהיא. אילו עינב היתה מקבלת את עצמה, את החום האנושי שבה, את הפשטות ולא היתה מקנאה לשיפרה קנאה עיוורת שהוציאה אותה (ואת אביה ואת אימה) מדעתם. צריך מידה של בגרות לקבל את עצמך ולהבין שאם רע לך זה בגללך ולא בגלל שיפרה המתוקה שלנו.

      עם המשפחה הזו תשלים עם מה שהיא, במיוחד עינב אשר צרחה לעולם אני מה שאני וכו...
      עינבי יקרה את כל כך חרדה, את כל כך חסרת בטחון עצמי, כל כך מקנאה בפרידמנים שזה יביא לך המון צער בחיים אלא אם תשכילי להבין שיש לך באמת מה שיש לך ולא צריך לקנא ולא צריך להשמיץ ולא צריך לצעוק. מי שהשמיץ ולכלך וצעק והיה מבחיל בהתנהגותו זו את לבד.

      בהצלחה. אפשר גם אחרת. אפשר לפרגן.

  • 146.

    עינב ה"דתיה" לא מבדילה בין לולב לערבה - ממש טיפשה.

    רבי שמעון, 22/12/08 09:48

    לחקור את אי גיוסה לצה"ל מסיבות דת.
    איך יכול להיות שהיא דתיה והיא מתלבשת כמו פרוצה ?

  • 145.

    שישה מיליון סיבות להצביע עבור ה"פרידמנים המתים" (ל''ת)

    ניצול שואה, 22/12/08 06:50

  • 144.

    אולי לא ראינו את אותה תכנית ?

    sadeit , 21/12/08 23:49

    אני קורא את התגובות ולא מאמין.כל מי שראה הערב את התוכנית יכול להבין שוב שבובליל הגיע רק כדי לקחת את הכסף. הוא וביתו בנו על השיטה הידועה של טיפוח הגזענות. אנו המסכנים, המקופחים, וכו'.
    לאורך כל התוכנית הם הפגינו רגשי נחיתות וקנאה ברשלצ.
    נכון, לצופים רבים לקח זמן רב להבין זאת, ויתכן שלו התוכנית היתה מסתיימת שבועיים קודם, הבובליל היה זוכה. כנראה שלקראת הסוף, הצופים הבינו את השיטה ואת מטרתו היחידה של בובליל, לקחת את המיליון. רוב המשתתפים האחרים, באו כדי לשחק, כדי לבחון את עצמם ואוללי גם כדי לזכות. לכן חלק מהם הקפידו לשמור על עקרונותיהם, אפילו אם זה לא פופולארי.
    אצל הכותב, שוב התקשורת אשמה, כרגיל העדיפו את האשכזיה העשירה, אך מה לעשות, א. רוב הזמן דווקא יוסי זכה לאהדת והבלטת התקשורת. ב. דווקא יוסי הוא הקבלן העשיר, ועינב מספרת כיצד קיבלה מכונית חדשה עוד בהיותה תלמידה.
    דווקא שיפרה, היתה הכי יצירתית בבית. בנתה משחקים עבור האחרים, קישטה את העץ שעכשיו ישמש תרומה לאילן ושמרה על רמה תרבותית.
    מה לעשות שיש כאלו שזה נראה בעניהם התנשאות?

    • אכן נכון

      נעמי, 27/12/08 11:56

      כל מילה בסלע. אכן קשה להתמודד עם אנשים אינטלקטואלים שיודעים הכל. מה לעשות? להעלות את נושא הקיפוח והעדתיות זה לא ממש המקום. אף אחד לא אשם לבובלילים על צרות אופק ויותר מז על צרות עין. שילכו , ילמדו ירחיבו אופקים ולא רק את הפה ואולי יהיה להם בסדר. כי לי בסדר עם שפרה כבר עכשיו

  • 143.

    מי שראה מה צעקו אוהדי הבובליל במסיבה באשקלון- מבין הכל

    לא להאמין, 21/12/08 20:25

    אני הצבעתי ליוסי ואני מתבייש.
    הייתי במסיבה באשקלון וכיוסי הזכיר את שפרה
    האולם שאג כאלה קללות שאני התביישתי.
    יותר התביישתי מזה שיוסי, עינב, אשר וקרן שהיו שם ,שמעו ושתקו ובכך הם נתנו יד לקריאות והפכו לשותפים לדבר עבירה.

    אם זה המצב , חבל על כל מה ששלחתי לטובתו של יוסי , למרות שאני פרידמן מת.
    אסור לתת יד לקריאות כאלה גם לא נגד שפרה שגם אני אישית לא אוהב אותה.

    • ומה ציפית שהם ירדו מהבמה כמחאה?? מה זאת אשמתם? הם ניסו להשתיק את הקהל (ל''ת)

      מה יש לך להתבייש??, 22/12/08 14:10

    • זה מה שרגשי נחיתות עושים לאדם (ל''ת)

      פרידמן, 24/12/08 06:24

  • 142.

    עם,לא,היה,יוסי,לא,את

    דליה, 21/12/08 13:57

    את,התוחנית,בלי,יוסי,לא,היתה,יפה,הוא,יצחוק,אותן,וזה,חבל,שלא,הוא,זוכה,הוא,לזוכה

  • 141.

    אוהדי הזבובליל גרועים מהחמאס

    להקיא מהאספסוף הזה, 21/12/08 12:00

    חובה לצפות בקטע הבא:
    http://www.flix.co.il/tapuz/showvideo.asp?m=3000676
    קבלת הפנים לזבובלילים. הקהל מזכיר את האספסוף של חמאס. אין שום הבדל. אולי (טוב, אולי החמאס לא מקלל במילים איומות עד כדי כך..)

    • אתה סובל מחרדת פין..אחרת לא היתה שונא מזרחיים עד כדי כך.. (ל''ת)

      רונן, 21/12/08 16:10

    • חחח אני דווקא אהבתי - לא לצנזר!! - שרו בקול גדול בלי מאניירות

      לכל השכונההההההההה!, 22/12/08 14:06

      ובלי להתייפיף את מה שהרבה אנשים מתאפקים שלא לומר, אבל הגיעו האשקלונים ונתנו בראש! לא רואים אף אחד ממטר! ועינב אתמול בתוכנית הסלון - פשוט תותחית על, לא התנצלה ולא נעליים. אלף חוקרים לא יצליחו לפענח את הבחורה הזאת, קוראים לזה - אינטלגנציה רגשית.

  • 140.

    לטמיר כהן - קח תראה את הוידאו...

    בלבלה 5, 21/12/08 06:11

    של קבלת הפנים שנערכה ליוסי ועינב בובליל במועדון הטודורה באשקלון במהלך אותו אירוע שבו נוכחו נציגי העיר אשקלון, אמנים מזרחיים מהשורה הראשונה כמו חופני , וכן המודחים של האח הגדול : קרן חסיס ואשר סימוני , ועוד 1000 חוגגים. יוסי בובליל ועינב נראים על הבמה כשיוסי אוחז במקרופון ואיך שהוא אומר : שפרה .... כל הנוכחים צועקים ושרים : שפרה שרמוטה... שפרה זונה שפרה מוצצת לכל השכונה. עינב ממשיכה לעמוד ולחייך על הבמה ולסמן לחברותיה בקהל למטה שהיא תדבר איתן בטלפון , ויוסי ממשיך להגיד שוב שפרה .... ושוב הקהל הרב צועק ושר קללות נוראיות על שפרה.

    ועכשיו אני מקווה שתבין למה אסור היה בשום פנים ואופן שיקרה מצב שהם יזכו בגמר.

    ואני מאוד מקווה שתצא בהודעת גינוי חריפה !
    אגב הוידאו הזה מופיע באתר אשקלון ניוז .
    http://www.flix.co.il/tapuz/showvideo.asp?m=3000676

    • להקיא מהזבובלילים הזבל של אשקלון (ל''ת)

      מתבייש בשם האנושות, 21/12/08 11:29

    • ל-101 ראיתי את הליניק יוסי לא אמר מילים כאלה שקרן !

      שושנה, 21/12/08 15:43

      נכון הקהל היה משולהב ולא התנהג יפה !
      עברתי על הלניק 100 פעמים לא יצאו מהפה של יוסי גסויות נהפוך הוא ניסה להשתיק את כולם!
      אז תפסיק לזרות מלח שלא צריך !!!!!!

    • למגיב 140- למה לשקר ולהוציא דיבה???

      בלבלה, 26/12/08 14:09

      גועל נפש!!! יוסי לא הוציא מילה אחת מהפה שלו בגנות שיפרה זה הקהל, אז בבקשה לא ליצור מלחמה סתם- הרי אוהדי שיפרה מומחים בזה!!!
      גועל נפש!

  • 139.

    עוד מעט אני מדיח את כולכם לתוך הים! יהודים טמבלים!! (ל''ת)

    אחמדאינגאד, 20/12/08 23:29

  • 138.

    אל תסמסו שלחו את הכסף ישירות למי עמוצא חן בעיניכם

    שסניק, 20/12/08 22:19

    במקום לבזבז כסף שהולך למפיקים שלחו את הכסף ישירות לבן אדם שאתם תומכים בו. לו עשינו כך לבובליל היה מליון פטור ממס הכנסה.

  • 137.

    אל תסמסו שלחו את הכסף ישירות למי עמוצא חן בעיניכם

    שסניק, 20/12/08 22:18

    במקום לבזבז כסף שהולך למפיקים שלחו את הכסף ישירות לבן אדם שאתם תומכים בו. לו עשינו כך לבובליל היה מליון פטור ממס הכנסה.

  • 136.

    ישראל 2008-2009 מלאה שנאה וגזענות

    שנאת חינם, 20/12/08 15:52

    לא להאמין,קראתי הרבה תגובות בכמה כתבות, אני חייבת לציין שאני לא משתייכת לשום ''מחנה'', לא שפרה ולא יוסי, אבל אני מזועזעת, בשנת 2008-2009 אנשים כ''כ גזעניים, אכזריים,ואני מדברת על התומכים של שפרה, הערות גזעניות כמו ''בבונים'', ''אנשי מעברות'', ''אפסים'', ''עילגים'', ''רוצחים, אנסים פושעים'', ''מזרחים טפשים'', ''בחיים לא תגיעו לכלום'',כמה רוע?? כמה שנאה?? נראה כאילו תמכתם בשפרה לא בזכות אישיותה, אלא בגלל שנאתכם לאחר, חשפתם את פרצופכם האמיתי, הצבוע המלא שנאה!! דיי!!לא מספיק שיש לנו אוייבים ושונאים מבחוץ ? גם המגיבים, גם אנשי התקשורת, במיוחד העתוניים שהכתבות שלהם מלאות ברמיזות גזעניות ושנאה. בושה וחרפה.

    • לא פלא שהם תומכים בשפרה מבחינתם גזענות היא לא חסרון

      רננה, 20/12/08 18:16

      זו דרך חיים. וכמו שכתבת הם לא באמת ראו את שפרה או את התוכנית זו פשוט הצבעה כנגד המזרחי. הגענו למצב שאמירות גזעניות הם חלק מחיינו וזה לגיטימי אנשים יכולים לאמר ככל העולה על רוחם. מה שצריך לעשות זה פשוט לא להתייחס לאנשים המרירים האלה , ומהבחינה הזו עינב נהגה נכון היא מלאת בטחון עצמי (זה מרגיז אותם מאד) ביחוד שהיא אינטיליגנטית וחריפה הרבה יותר מהשפרע שלהם והיא לא מתביישת לאמר את מה שהיא חושבת בדיוק כמו שהם לא מתביישים לחשוף את דעותיהם האפלות. פלא ששנאו אותנו ועדיין שונאים אותנו בכל העולם?

    • תגובה ל- 96

      ויטו, 20/12/08 20:56

      נכון מאוד, אני קצת יותר מעודד............
      אני מבקש להעיד כי כל חיי עזרתי במידת האפשר והתייחסתי בכבוד לכולם כבני אדם לחולים, תשושי נפש ולחסרי השכלה .אלה שלא סובלים את יוסי בעיקר בגלל שהו חסר השכלה ואולי בגלל שהוא נרא בעל חזות של עבריין, לא יודעים להעריך שבגיל צעיר הוא הפסיק ללמוד ויצא לעבוד כדי שלהוריו ואחיו יהיה מה לאכול.בעיקר הצעירים של היום המפונקים בממדים מחרידים לא מסוגלים להבין מחסור מהו.יוסי העיד שאפילו עד היום לא היו לו חלומות, אותו מעניין שלמשפחתו יהיה רק אוכל בבית.................איזה חיים אלה לאדם שאפילו חלומות אין לו.......אני שומע בעיקר צעירים הלועגים ליוסי, אני ממש כועס ומתבייש,
      חרפה בממדים שלא תאמן.
      מצאתי שיוסי איש פיקח , עלבון להשבות את פקחותו וחוכמתו שאפשר היה לספוג מנסיון חיים שלו לבין הזבל שהצעירים סופגים היום מתוכניות הטלויזיה השונות.

    • גברת יקרה, שכחת שהגזענות בראש וראשונה הייתה נגד האשכנזים

      Ortal, 22/12/08 20:56

      שלל הביטויים המרנינים של ''פרידמנים מתים'' לא זכו להתחייסות מצידך... האם זו אינה גזענות לשמה?

    • שנאת חינם

      ויטו, 22/12/08 21:38

      רציתי לספר לך שכנאה אני הרבה יותר מזועזע ממך.שמעתי לאורך התוכנית את דעתם של אנשים סביבי ואני עדיין בהלם, אני ממש מתבייש,אנשים בוגרים לא מבינים איפה הם חיים.
      לגבי התקשורת , תחושתי שמוסכם על הרוב שאנו חיים באנקויזיצייה תקשורתית,
      הם ממש לא מרפים מתעקשים לקחת אמ המונופול על השכל, הם ממש חצופים ומרושעים.

  • 135.

    תתייחסו אלי בבקשה, אני עלול לפרוץ בבכי ולזכות בגמר הבא

    ויטו, 20/12/08 15:04

    רצתי לשאול,
    מי לדעתך היה הבכיין הגדול בבית.??????
    מי לדעתך עבר בקיצוניות מדיכאון לשמחה..???
    מי הסתתר מאחורי צבר עד שהודח..???

    מי נראה שהיה במצב דיכאוני מרבית הזמן בבית.??
    את מי לא שמעת אומר משפט אחד חכם..??.
    למי יש את התסרוקת הכי יפה בבית..????
    ...........תתעוררו כבר אני מתחיל להתעייף..........ויטו

  • 134.

    באבי הוא גבר נשוי עם ילד. עינב מטרידה אותו (ל''ת)

    האמת על באבי ועינב, 20/12/08 13:59

    • גם קופרמן נשוי. (ל''ת)

      האח הגדול, 20/12/08 18:02

    • שום סיכוי גם לחזני, אצל הבובלילים הגרושים ועוד עם ילד

      ליהי, 22/12/08 10:52

      הם משומשים יד שניה. כה אמר יוסי בובליל, לא זוכרים, הרי את זה הצניעו , אבל הוא אמר זאת לאחר שבתו הצדקת עם החזון חזרה מבית הכנסת והודיעה שהיא מאוהבת בחזני, אך אבוי אשר הצדיק הטרטיף הודיע שהוא גרוש עם ילד, אבא בובליל בזעם: "מה יש לך את? שוב פעם מביאה לנו יד שניה?" הבנתם, אנשים גרושים לא שווים לאצילי משפחת בובליל, הם יד שניה
      משומשים, ולפריחה הבובלית, לא יתנו להתחתן עם גרוש יד שניה. הו...
      (תבקשו את הקטע)

      אבל כשבובליק הגאון אומר את זה, וויי זה מעלף, צחוקים צחוקים, כששפרה ציטטה שיר של יהודה עמיחי, אוי גזענית מתנשאת.

  • 133.

    ליאון

    שרון, 20/12/08 11:45

    שפרה לא הייתה צריכה לנצח ליאוןןןןןןןןן צריך לנצח :)\\

  • 132.

    בפעם הבאה זה אתם

    וטיו, 20/12/08 11:21

    אני מבקש להזכיר שלא הצבעתי עבורי יוסי וגם לא עבור עינב.
    וכדי להסיר כל ספק,לשפרא לא עלה אפילו בדעתי להצביע.ישנם כאלה שמרגישים מרומים גם אם זו רק תחושה או הערכה.האחרים שמתמוגגים מנצחונה של שפרה צריך שתזכרו שמי שמעודד מעשים לא הוגנים עשוי בעתיד להיפגע בעצמו.
    התאכזבתי מאוד לשמוע דעתם של אנשים שכל כך התלהבו מאופיה ואישיותה של שפרה..אני מתאפק לא לכתוב את מה שאני חושב על שפרה(גם הרבה לפני הגמר) אין לי כוונה לפגוע בה...........בפועל התקשורת מתעלמת מהשוד הגדול,מתאים להם,הצילו אותנו''מהביזיון הגדול''.

    • צודק. אני כבר רואה את כותרות העיתונים בעתיד על מעללי

      ארז, 20/12/08 18:10

      שפרה וכמה היא לא מה שכולם חשבו, האמת תצא בסוף לאור .

  • 131.

    שכחתם את הלבוש ''הזנותי''

    ויטו, 20/12/08 10:35

    לטעמי.... הופעת הלבוש של עינב ושל שפרה לא היו ''מכובדות''......איזה מזל יש לך עינב.....

  • 130.

    כך בוצעה הספירה....עדכון.....

    ויטו, 20/12/08 10:16

    לקולותיה של שפרה הוספו קולות ההפקה
    ומכוון שמספר הקולות לא הספיק,
    הוסיפו את מספר הקוליפורמים בחומוס שנמצאו בתוכנית האחרונה כל בו טק של רפי גינת.
    ..........עד כדי כך אני חושב שההצעה היתה נודפת סירחון...........למרות החרפה הגדולה אני משתדל לצחוק........

  • 129.

    חשפו את יוסי בקלקלתו?? זה לא הוא שהתנהג כמו מלך רשע?

    צופה, 20/12/08 09:42

    זה לא הוא שליכלך בלי סוף וזרק עצות אחיתופל לכל מתמודד,וחשב שעל פיו יישק דבר? אכן,השפיות ניצחה,ובגדול.שיפרה היא המודל הכח חיובי שתכנית טלביזיה יכולה לייצר.

  • 128.

    לכל תומכי ומעריצי בובליל - אתם חיים בסרט

    שון, 20/12/08 06:27

    אם אתם אומרים על עצמכם שבובליל מייצג את עדות המזרח, ומבכים את הפסדו.

    כאילו, יוסי ועינב הם פשוט, כמו שכתבו כאן, הביב של הביבים, אני רק מתאר לעצמי כמה דפוקה צריכה להיות משפחה כדי שהאבא והבת ימכרו את הנשמה שלהם בשביל כסף, שהרי השתתפות בתכנית הזאת וזנות הם על אותו מדף מבחינתי - לי יש כסף, אתה תשפיל את עצמך עד אפר כדי לקבל אותו. הם אנשים נמוכים והם לא נראה לי כשירים אפילו לייצג את עצמם.

    וחוץ מזה, בנוגע למלחמת העדות, זה יפה הסרט הזה שכולם חיים בו, אם הייתם מסתכלים מחוץ לבועה שלכם, אולי הייתם מבינים שכיהודים יש לכם הרבה יותר מה לדאוג. כל העולם נגדנו מכל כיוון אפשרי, אנחנו מועמדים לא להדחה, אלא להשמדה, ואתם מתעסקים באשקלון מול סביון. נו באמת. חוץ מזה, מה לעשות, יש הבדל מאוד גדול בין אשקלון לסביון. רק חבל שלצורך עניין, שוכחים לציין שסביון מיושבת ע''י פרסים, בעיקר, מזרחיים, ממש כמוכם, תושבי אשקלון. איזו הפתעה. אז בפעם הבאה אל תשתמשו במוצא שלכם כדי להצדיק את העובדה שאתם עניים ולוזרים, יש גם אשכנזים כאלה.

    • יוסי מייצג את עצמו בלבד ,אבל , ההתרעמות היא לא על ההפסד של

      אלונה., 20/12/08 18:08

      יוסי אלא על הנצחון הצורם של שפרה , מי שהפגינה גזענות ורוע לב לאורך כל הדרך ,עוררה אנטגוניזם והועמדה שוב ושוב להדחה גם ע''י דיירי הבית בגלל רוע הלב שלה היא לא הגיבורה שלנו , את זה אנחנו ממאנים לקבל. מרגיז יותר שהפכו אותה לצדיקה רק משום שהיא עמדה מול יוסי פתאום היא אצילית ,חכמה ,עדינה וכו' , סיסמאות שמפריחים אנשים שכלל לא ראו את התוכנית. מה שאנחנו מבקשים שיעשה צדק שהאדם הנכון יזכה ומבחינתי יכולים להכריז מחר שנעשתה טעות ואיתי או לאון הם המנצחים זו תהיה חגיגה גדולה.

      • שיפרה האחרונה שאפשר להגיד עליה גזענית

        אני, 24/12/08 08:22

        היא היתה גם חברה טובה של שי (מרוקאי), רנין (ערביה), לאון (הומו).
        בקיצור, היא האחרונה ששללה מישהו על רקע כלשהו.
        עינב ויוסי היו פשוט מגעילים ובגלל זה היא לא רצתה להיות בחברתם.

  • 127.

    לא יודעים להפסיד בכבוד

    תגובה ל''אמת מרה'' ודומיו, 20/12/08 06:15

    אנשים יצאו לגמרי מפרופורציות, קראתי כאן בימים האחרונים תאוריות שעל פיהן, שימו לב, התכנית כולה היא בעצם סיפור כיסוי של המפיק קופרמן ע''מ להעניק לשפרה, המאהבת שלו כביכול, לא פחות, מיליון שקלים.

    אנשים, אתם השתגעתם. צאו מהסרט שלכם. כל אלו הטוענים לגזענות כלפי יוסי ועינב - הם הגזענים האמיתיים. גם חגית מבאר שבע, חגית מימון. שם משפחה מזרחי לכל הדעות. האם חגית הזמינה גזענות? לא זכור לי. גם צבר היה חצי מרוקאי, וכך רבים וטובים מיושבי הבית. לאון הוא הומו רוסי, הוא המיעוט של המיעוט. הוא ילד הכאפות הנצחי. סו וואט?

    האמת המרה, כמו שקראתם לזה, היא ששפרה היתה דווקא הדמות המועדפת בבית. היא חיובית, מאוזנת, וראויה לכבוד. העובדה שהיא אינה מתנהגת ב''שכונתיות'' היא כמובן בעוכריה, אבל מסתבר שלא עד כדי כך. אולי זה הדבר שחסר לכם, תושבי אשקלון, כבוד. כבוד לאנשים המתנהגים שונה מכם. אם האח הגדול היה כיתה בבית ספר באשקלון, שפרה כבר מזמן היתה חוטפת.

    האמת המרה היא שהתנהגותם של יוסי ועינב היתה כל כך ברברית, כל כך מתנשאת (ללא שום הצדקה), כל כך בלתי נסבלת, שכן, היא הזכירה לכולנו את אותו הבריון שהכרנו בבית ספר, בצבא, בעבודה, בשכונה, אותו ערס שניסה לדרוך עלינו כל הדרך למטרה שלו. יוסי ועינב הם ערס ופרחה, לא יותר מזה, והם השניאו את עצמם על הקהל בשאננות שלהם, בזלזול שלהם בדיירי הבית האחרים, בהתנהגות הברברית והגועלית שלהם, שכללה צעקות, קללות, ואם לא היו מצלמות - גם אלימות פיזית, אני בטוח.

    כל זה מיתג את שפרה כקונטרה מאוד חזקה אליהם, ובהיותה דמות אהובה גם ככה, היא פשוט משכה את כל הקולות. אני, חולה ריאלטי מושבע, לא שלחתי מעולם שום sms, מעולם. בגמר האח הגדול שלחתי לשפרה קרוב ל70 smsים, רק כדי לא לראות את יוסי זוכה. ואני לבדי מכיר לפחות עוד 20 אנשים שזו הפעם הראשונה והאחרונה שהם שולחים סמסים לתכנית ריאלטי בחייהם. וזו הסיבה היחידה ששפרה זכתה.

  • 126.

    פרידמן שאוהב את יוסי

    שפי, 20/12/08 01:15

    התקשורת באמת של פרידמנים ואני אחד מהם אבל מאוהב ביוסי האמיתי

  • 125.

    האמת המרה

    תגובה מושאלת, 20/12/08 00:52

    הניסיון לצייר או להעמיד לבחירה את שפרה, כמייצגת של החלק האיכותי שבחברה הישראלית הנאורה והנלבבת. מראה על חוסר עמקות מכוון או לא, של מעריציה, להתעמת עם האמת המרה או האמת שאינם רוצים להביא לחשיפתה, שנציגתם היא לא יותר מתחפושת זולה של ''נאורה'' בעטיפת סבבה, או בשפתו של טוני מונטנה '' אני, אפילו כשאני משקר אני אומר את האמת ''. שיאה של חשיפת אישיותה האמתית היה בראיון שנתנה לעינב, במסגרת משימת הראיונות, ראיון שבו באה לידי ביטוי רמת האינטליגנציה של עינב, וכן אפשר להיות בעל אינטליגנציה גבוהה בלי לדעת מיהו ביל גייטס, ראיון של אישה שמעולם לא למדה עיתונאות, שעשתה בית-ספר להרבה עיתונאים ישראלים, שמנסים ברוב המקרים אך לשווא, לחשוף לציבור את אמת מרואייניהם. דרכה הפתלתלה של שפרה במסלול ההישרדות של המשחק, ע''י תעלולים שלכאורה נראים נאורים ונלבבים, לא הטרידו כלל את חסידיה, שלצורך התוכנית זכו למותג '' פרידמנים '', מותג שיש בו הרבה מן המחאה, דהיינו שאפשר לשקר ולזייף, רק רצוי שזה יהיה כאמור, באווירה נלבבת ונאורה, בתוספת כל הסופרלטיבים המבחילים, שלשמחתי נראו ונשמו על המסך, הודות לתכונת הטריגריות רבת הרייטינג המדהימה של עינב, כאוסף רדוד וחסר אופי, של תרבות ישראלית שמעדיפה להתחפש לאמת, במקום לחפש אמת. תרבות שקשה לה להודות, שרוב עולמה '' המשכיל '' של שפרה בנוי על מידע ולא על ידע, בצירוף רדוד עד לידי גיחוך, של אינטליגנציה רגשית שגרמה לדומים וצבועים כמוה, ליפול במלכודת דמעותיה, כשהם מתעלמים ששם באה לידי ביטוי תופעה זו ביתר שאת. כמובן יש גם את חוסר יכולתה '' האינטלקטואלית'' לנהל תקשורת ראויה ולא מתנשאת עם כל אדם, כמו כן, שיחותיה החברתיות עם עמיתיה למשחק, שמסתיימות במקרה הטוב בדרך ללא מוצא, ובמקרה הגרוע בחוסר יכולתה להביא אותם לתובנה חכמה ועמוקה כלשהי, נטולת שנאה. אך מעל לכל היו נטיותיה הפופוליסטיות והאינטרסנטיות, להתחבר לצורך המשחק ואולי גם בחייה, שגם הם כנראה משחק, לליאון ורנין ול''צפונים'' שבחבורה, כדי להיות מסומנת ע''י קהל היעד שלה, המחופשים כמובן, כאחת משלהם שראוי שיגוננו עליה מפני הנבערות שמקיפה אותה. עינב שלמרבה הפלא מגלמת את ההפוך מאישיותה של שפרה, הראתה בגלוי את תופעת המתחפשים במלוא זילות תחפושתם. אישה דעתנית, כנה, שבוכה ושמחה עם אותה אישיות, בעלת רמות אינטליגנציה שראויות למחקר, שאף מוסד אקדמי בישראל לא היה מעיז להזמין, שגרה במדינה גזענית שמתחפשת למערבית, כבת לאבא שהודה שלא היו לו חלומות, בגלל שהוא היה צריך לדאוג ללחם של מחר, שגדלה באשקלון המזרחית, כמו רבים וטובים בפריפריה. מציאות כל כך אכזרית, שהובילה רבים כמותה, לנהל חנות בגדים, מספרה או כל מלאכה שמכבדת את בעליה ולסיום אמונתה הדתית של עינב, שמשלבת דת עם שחרות המחשוף, שלא הסתדרה עם האידיאולוגיה של שפרה וכמותה, שבטח נודו ממשפחותיהם בגלל שלבשו ג'ינס, תופעה שלא קיימת ולא תהיה קיימת, ביהדות המזרח, באף שלב של התפתחותה. כי אצלכם נולדתם לבעוט, אצלנו אוהבים לכדרר את המציאות, לבדוק את הכדור מכל צדדיו, רק צבועים מנדים, אנשי אמת מקרבים, כמובן שלא בתמימות, אלא כפי שעשתה עינב כשקלטה שהתחפושת החדשה של שפרה, לאחר שנשארה עם בובת המחמד – ליאון – היא יענו להתקרב, אך רק לצורך נפתוליה האחרונים במשחק, שהעלה את פרצופה המכוער של החברה בישראל, על שולחן מנתחים של חסרי '' השכלה '' רפואית כמונו.

    • הלו??? לאחר קריאת כלתשובת ה''מחקר'' שלך ..בולשיט..עינב לא מסכנה

      דן, 20/12/08 17:05

      אנחנו חיים במאה ה 21 !!!! עינב מגיעה מבית אמיד ובעל יכולת ומדבריה הבנתי שהיא גם סיימה בגרות מלאה..אז..מדוע שתנהל חנות? מדוע שלא תקח יוזמה , תלמד ,תזיע תרכוש תואר ותפתח לה קריירה ???
      אומרלך מדוע- כי הרבה יותר קל להתבכיין, לקלל, לבכות על ''מר גורלה'' ולדרוש את ה''מגיע לה'' !!!!
      דיייייי ...מספיק עם התרוצים והמסכנות ויותר מכך -מספיק לגונן על עינב ולהעניק לה לגיטימציה לתחושות הקיפוח המעוותות שלה שאינן נכונות בעליל !!!

  • 124.

    תקראו את 20 ''האמת המרה'' סיכום מאלף ואמיתי של מה שקרה

    כל הכבוד., 19/12/08 23:34

    בשלושת חודשי ה''אח הגדול''

  • 123.

    הפרס ...כספי גניבה.

    ויטו, 19/12/08 22:49

    שפרה תחזירי את כספי הפרס,
    הרי ברור שכספי הפרס ניתנו בגניבה של אחרים.
    כל אחד והאופי שלו, אני הייתי מתבייש לקבל את הפרס. מי מוכן להחזיק ברשותו כספים שהושגו בגניבה.????

  • 122.

    שימו...לב.....כמה שזה מפתיע

    ויטו, 19/12/08 22:28

    לשפרה נספרו 1.007220 קולות
    דומה להפרס ''ולגמרי במקרה'' כמו לפרסום של נותנת החסות חברת בזק החוגגת מליון לקוחות באינטרנט.
    אני מבקש להגיד להפקה מליון פעם...................ש ו ד ד י ם........

  • 121.

    כך בוצעה ספירת הקולות לשפרה

    ויטו, 19/12/08 22:01

    קולות הצופים פלוס קולות ההפקה,
    ומכוון שעדיין זה לא היה מספיק,
    הוסיפו לספירה את מספר הקסאמים שנורו בשמונה השנים האחרונות על שדרות והסביבה.

    • והכפילו בשישה מליון (ל''ת)

      אלי ויזל, 20/12/08 23:55

  • 120.

    ל- 78 ו - 75

    חכו חכ, 19/12/08 21:59

    ל- 78 אילו ידעתי שיהרגו את הגיבור בסוף הסרט אז הייתי כמובן יוצא באמצע הסרט.
    ל- 75 היטבת לתאר את מה שכתבתי כאן (בכל הפורומים האפשריים) מיד עם סיום התוכנית האח הגדול. הבוס הגדול (קשת) איפשר הצבעה ללא הגבלה דבר שהותיר בידו את האפשרות להשפיע על התוצאה הסופית, לי נראה שצעד זה בא כדי לסייע לגופים והעמותות שביקשו להדיח את בובליל בגלל הסיפור הלילי שלו ועל חבריו עם בחורה. האח הגדול הודיע לגופים אלו שאין ביכולתו להדיח את הבובליל אבל אתן לכם אפשרות להדיח אותו מהפרס הראשון. במקום להשקיע מיליוני שקלים כדי להוקיע את הבובליל אז תשקיעו מיליון שקלים ב-SMS . אתן לכם תשע דקות וגם אודיע על כך מראש כדי שתוכלו להיערך. לפי מבחן התוצאה אז זה מה שקרה הלכה למעשה. לא הצביעו בשביל שפרה כי גם היא לא עשתה כלום בבית האח הגדול אבל הצביעו נגד בובליל , היה כאן יותר שינאת המן מאהבת מרדכי ואני מקווה שמישהו יבוא עימם חשבון בתביעה משפטית, אפשר לזהות את שולחי ה-SMS וגם את הזמן המדוייק שבהם נשלחו. עוד יתברר שמיליון SMS הגיעו ממקור אחד.
    איפה נשמע דבר כזה להשקיע מיליון ומאה אלף שקלים בשביל פרס של מיליון שקלים? שעוד מנכים ממנו רבע למס הכנסה.
    גם על פי נתוני קשת יש כאן משהו לא נורמלי, אם הצביעו לבובליל 750000 ולאיתי 150000 לעינב כ- 100000 וללאון 75000 אז הסך הכל כבר מהווה את 31 אחרוזי רייטינג שפורסמו 31 אחוז שווה מיליון צופים אז מאיין הגיחו עוד מיליון ומאה אלף? לא כל אחד סיסמסם פעמיים היו רק בודדים כאלו
    גם מסריח וגם לא כשר

    • אתה צוחק!? אנשים סמסו עשרים פעם לא פעמיים! (ל''ת)

      כמוני וכמו רבים אחרים., 20/12/08 02:12

  • 119.

    ראליטי שיש ללמוד ממנו על החברה והנפשות הפועלות בה

    המנחים מקסימים - שילוב מנצח, 19/12/08 21:46

    המנחים היו נהדרים. שפרה לקחה וזהו אכן ניצחון.

  • 118.

    צאו מהסרט

    כל אוהבי הבובלילים, 19/12/08 16:51

    בואנה אתם חיים בסרט רע..
    יוסי עשה משו בתכנית בכל ה 107 ימים האלה חוץ מלהמציא משפטים מפגרים, ולהרביץ לעצמו בבטן? הוא הזיז משו בבית? כלום הוא לא עשה..לא מגיע לו לזכות בחיים...
    ועינב מפגרת..שלמד לדבר...כמו איזה בהמה טיבטית...לא הגיע לאף אחד מהם לזכות...
    כל הכבוד לשפרה שהיא זכתה...

  • 117.

    איזה אושר ששיפ לקחה... (ל''ת)

    מיכל, 19/12/08 16:22

  • 116.

    המדינה הוכיחה שבובליל זו בושה ופרידמן זו גאווה (ל''ת)

    די לפרימיטיביות ולבורות!, 18/12/08 22:43

    • בורות זה לכתוב משפט כמו שאתה כתבת ועוד לחשוב שזה חכם

      ענת., 19/12/08 22:42

      כמה בורות אפשר לסבול??

  • 115.

    השוד הגדול ...הרעיון...

    ויטו, 18/12/08 21:55

    קודם אסיר מכם כל ספק,אף פעם לא הצבעתי ליוסי לבובליל.
    אך בוצע השוד?
    ההפקה הייתה בקריז אך לתת לשפרה לנצח,
    תחשבו על הרעיון הטוב ביותר שאפשר להציע.
    הייתה רק אפשרות אחת מעשית להתגבר על מספר התומכים העצום של יוסי בובליל,
    לאפשר הצבעה חופשית ללא כל מגבלה וכמובן רק בעלי ההון ובעלי אנטרס ברור יכולים להרשות לעצמם לשלוח עשרות ומאות אלפי הצבעות.
    (בעזרת תכניות מחשב מתאימות)
    במהלך השידור האחרון נודע לי שההצבעה חופשית ללא מגבלות, הייתי ונשארתי בהלם.
    האח הגדול לא רק שדד את יוסי בובליל,
    הוא (הם) שדדו גם את דעתם של כל הצופים שלקחו חלק בשידורים ושילמו מכספם על ההצבעות.
    מי שרשאי להחליט מי הזוכה זה הקהל הרחב ולא בעלי ההון או האנטרס.
    אני מציע לאנשי ההפקה לא לשמוח יותר מדי,
    תשאירו אנרגיות לתביעות שבדרך,
    לא שחקתם ראש קטן, עשיתם את המהלך במזיד.
    למשתתפים ישנה עילה ברורה לתביעה,

    כל בן אדם סביר שהיה יודע לפני כניסתו לבית האח הגדול על תרגיל מסריח שכזה היה ברור לו
    מיד שבחירתו בגמר נתונה לבעלי עניין והון ולא לקהל הרחב.רק אדיוט גמור היה מסכים לקחת חלק בתכנית.
    כל הסכם שנעשה צריך שיהיה סביר.
    על תרגיל מסריח שכזה היה להודיע ובפרוש לכל משתתף וצופה קודם לתחילת התכנית.

    לחברות התקשורת......אני מציע לשמור היטב את מאגר ההצבעות כי מחר תדרשו למסור את מספרי הטלפונים ששלחו הצבעות בהיקף חריג.

    אם אני הייתי יודע מתחילת השידורים על התרגיל המסריח בהצבעת הגמר אפילו לא הייתי מדליק את הטלוויזיה.
    שדדתם את דעתי ואת כספי.
    בימים אלה אני פונה למשרדים המתאימים ובודק
    את כללי ההתנהגות המחייבים את ערוציהתקשורת,
    ברור לי שבמקרה זה בוצעה הונאה בנסיבות מחמירות.

    אני רק מופתע שלא הצעתם לשלוח את כל המצביעים ליוסי בובליל לחינוך מחדש בסיביר.

    מה אני חושב על שפרא ...בהמשך...

    • שדדו לי את האמת והאמון - 76 אני איתך - להתארגן למחאה

      תושב הרצליה, 21/12/08 14:06

      76 הנכבד , כל מילה בסלע . כשקראתי את התגובות שלך הבנתי שלא רק אני הרגשתי נשדד. לא רק אני סגרתי את הטלויזיה ונכנסתי לישון כשראיתי שיוסי רק במקום השני.
      שדדו אותנו, עבדו עלינו , בחיים לא אאמין ששפרה קיבלה יותר קולות מיוסי. הוא הרבה הרבה יותר פופולרי ממנה .
      בואו נתארגן וננסה לעשות משהו כדי שיפרסמו ויחשפו את התוצאות האמיתיות , לא ניתן לעבוד עלינו בכזו קלות...אנחנו לא פראיירים ולא פרידמנים מתים...

      • השוד הגדול

        ויטו, 21/12/08 23:14

        לתושב הרצליה, קודם תודה.קראתי את תגובתך. אני אוסף כעט חומר ממשרד התקשורת וממועצת הרשות השניה, לא אשכח לעדכן אותך.

  • 114.

    זה ממש לא מגיע

    מורוש, 18/12/08 19:36

    אני לא חושבת שהזכייה היתה הוגנת אני חושבת יוסי היה צריך להבחר ובעיני הכל משחק מכור אין חשק לראות יותר האח הגדול ואתם טועים ובגדול כי הבובלילים עשו את כל התוכנית

    • מה הוא תרם?

      מדונה, 20/12/08 01:55

      יוסי אולי תרם לרייטינג, אבל זה לא מה שחשוב. שפרה נבחרה כי היא תרמה יותר בבית, היתה יותר יצירתית, יותר פעילה, יותר חברותית ומעורבת, והיא גם הרבה יותר משכילה (וזו לא גזענות - זאת עובדה).

  • 113.

    אצל 10 אשקלון

    תמר זיו, 18/12/08 18:50

    יוסי המלכככ

  • 112.

    ל26 השפרוניסט: אחרי כל העליהום שעשתה על יוסי? (ל''ת)

    יהודי יד שניה, 18/12/08 18:28

  • 111.

    שפרה הכלבה בובליל מנצח!!1

    חסוי!!!!!!!!!, 18/12/08 16:48

    כולם יודעים ששפרה ''זחתה''
    רק בגלל שההפקה התערבה ובובליל היה צריך לנצח שפרה גרמה לרק ריבים בבית מי המפגר שיצביע לה זה ברור שאף אחד !111
    בקיצור שפרה תלכי לעזעזל מכוערתתתתתתתתתתת
    פרידמנית מגעילה לסבית
    לכי מלעונה

  • 110.

    שפרה הכלבה בובליל מנצח!!1

    חסוי!!!!!!!!!, 18/12/08 16:47

    כולם יודעים ששפרה ''זחתה''
    רק בגלל שההפקה התערבה ובובליל היה צריך לנצח שפרה גרמה לרק ריבים בבית מי המפגר שיצביע לה זה ברור שאף אחד !111
    בקיצור שפרה תלכי לעזעזל מכוערתתתתתתתתתתת
    פרידמנית מגעילה לסבית
    לכי מלעונה

  • 109.

    כל אחד והדעות הקדומות שלו

    גלעד מורג, 18/12/08 16:07

    מדהים הטענה שלך-''מדינה נשלטת על ידי הגמוניה אשכנזית.''
    אני לא ממש מתעניין באח הגדול, באמת, לא מזיז לי מי ניצח. אבל לשמוע עיתונאי, אינטילגנט ומשכיל- האשמות של הדור הקודם, זה
    מה שמדאיג בעיני.
    כמו רב האנשים בדיון הזה, גם אתה נעול בדעות קדומות וסטריאוטיפים, ''הפרידמנים האלו הם ראו מזרחי והתאגדו כדי להדיח אותו''
    ואולי פשוט הוא היה דמות חיקוי עלובה למדי שתפסה פופלאריות וזה עיצבן מעט אנשים שאמרו
    די יש גבול, הבחור הזה לא ראוי להיות דמות חיקוי.
    אגב, רק לפרוטוקול גם שפרה לא ממש דמות חיקוי בעיני.

  • 108.

    ישששששששששש זכיתי בלוטו חחח כנסוווווווווווו

    וושתי, 18/12/08 16:01

    סתם אבא שלי פרץ לבנק וזה מה שאמר לי לומר אבל ביננו טוב? ישששששש זכיתי בלוטו ב-1000000 שקל איזה כייף רוצים להיות חברים שלי בואו לירושלים לפאב שלי. אגב יש לי אח חתיך ואחיות צעירות בואו כדאי לכם.

  • 107.

    לכל ה''מקופחים'' פה שלא מפסידים בכבוד כנסו

    עומר ביטון, 18/12/08 15:40

    די להתבכין אחים שלי. די!
    לא תמצאו לכלוכים של שפרה ולא בטיח.
    שפרה בניגוד לבובלילים היתה אמיתית לכל הדרך. העם אמר את דברו והצביע לישראלי היפה והעיף את ''הישראלי המכוער''. הבובלילים ראו לאורך התוכנית רק תמיליון. לכלכו ודרסו וצעקו והעליבו ומה לא...ועכשיו הם בחזרה באשקלון והרוב השפוי בעם נושם לרווחה!

    ''מקופחים'', שלא תעיזו להעלות את השד העדתי- אנחנו הרוב שבחר בשפרה זה רוב של אשכנזים וספרדים, רוב שבחר בישראל היפה!

    • בושה למדינתנו אנשים עילגים כמוך (ל''ת)

      אושר, 19/12/08 18:54

  • 106.

    יוסי

    יןאב, 18/12/08 15:33

    יוסי

  • 105.

    היה כף לראות ששפרה ניצחה

    אדם מבסוט, 18/12/08 15:13

    יוסי בובליל פרימטיבי
    ביתו פוסטמה סטומה ורעשנית
    כל התוכנית פיספוס גדול
    היה אפשר לבחור אנשים תרבותיים יותר.
    I Q של משפחת בובליל שואפת לאפס.

    • כיף למי? לאלה שקראה להם ''יהודים יד שנייה'' ו''שאריות אדם''

      הפגנה., 19/12/08 22:45

      אל תצפה מאיתנו לשמוח בשמחתכם כמו שאתה לא היית מאושר לראות מישהו שמכנה אותך ''פרידמן'' עולה לבמה כגיבור.

    • רמת ה- I.Q של שפרה בינונית בלבד ,לדעתי עינב שצעירה ממנה

      מרי., 19/12/08 22:47

      בכמה שנים טובות שנונה ואינטיליגנטית ממנה הרבה יותר.

    • מבחן - I.Q

      ויטו...תגובה ל - 65, 20/12/08 21:13

      אני מאוד לא אהבתי את ההתנהגות המופרעת של עינב.....את שתיהן יכולנו כולנו לבחון רק דרך המרקע ואני חושב כך: שרמת ה-IQ של עינב
      גבוהה במיוחד,ישנם חכמים שהם בישנים או רגועים ויש מופרעים, התנהגות מופרעת אינה קשורה קשר ישיר לפקחות.......
      למי שמבקש להשוות בין ה-IQ של שתיהן אציג זאת כך:.....בהשוואה לעינב המוח של שפרה נמצא במצב של ''קומה''.את המשפט האחרון כתבתי בלית בררה איני מעוניין לפגוע בשפרה,
      אבל בבקשה...ת ת ע ו ר ר ו.........

  • 104.

    הרצל זאק

    יעל, 18/12/08 14:59

    לאח הגדול

  • 103.

    הרצל זאק

    לי, 18/12/08 14:59

    אני אוהבת אותך את חייב להיות באח הגדול

  • 102.

    הרצל זאק לאח הגדול

    מורן, 18/12/08 14:57

    זה היה מענין

  • 101.

    תגובה ל- 21

    תיזהר ממנה היא כמו דבורה מיד עוקצת, 18/12/08 14:43

    אינני קונה את הסיפור אבל נניח... שזה נכון... פעם ההפקה דופקת ופעם המתמודדים דופקים את הקהל ולראיה ....
    במפרץ האהבה 2 הזוכים הגדולים מורן ולירון הצהירו שהם באו לחפש אהבה ויום אחרי הזכיה התגלה שלכל אחד מהם יש בן זוג.

    מה שניתן ללמוד מתוכניות ריאלטי זה דבר אחד !!! לא לצפות ולא לסמס אז תוכניות אלו ירדו מהמסך.

  • 100.

    ליוסי בובליל ו... גם עינב (ס'תמי !!!)

    רודפת צדק, 18/12/08 14:40

    זוכר מה השיר האהוב אליך ???

    ''היזהר ממנה היא כמו דבורה מיד עוקצת...'' הלכת מלמלת אותו 107 יום ואכלת אותה !!! שפרה עקצה אותך כמו שצריך - שפרה היא חביבת הקהל ו.. יש לנו ארץ נהדרת !!!!

    אתה ועינב תעלמו מעיני הקהל עוד מספר שבועות ו...... תסתמו !!! נמאס מכם.

  • 99.

    שפרה זכתה בגדול

    החולונית, 18/12/08 14:38

    אין מה לעושת שהבובלילים ישלימו עם ההפסדדד שפרההה זכתה ובגדוללל וזה כבוד לכולנו שפרהה אנחנו חולים עליךךך

  • 98.

    בובליל - מי שנולד לזחול אף פעם לא יעוף (ל''ת)

    ומוקיון מרושע אף פעם לא יהיה מלך, 18/12/08 14:28

  • 97.

    יוסי לא הפסיד- התקשורת וקופרבלוף ניצחו

    סתם אחד, 18/12/08 14:18

    מסע אנטי בובלילי שנעשה בשבועות האחרונים ועריכה מגמתית מאוד שהציגה את שפרה כקדושה מעונה, הם שהביאו לניצחונה. מלבד יופי חיצוני אין בה כלום מיוחד.

    • ביננו , גם היופי החיצוני לא משהו. (ל''ת)

      צבר., 19/12/08 22:16

  • 96.

    אתה כותב ברמה של טוקבקיסט

    ענת, 18/12/08 12:50

    ולא מהחכמים והשנונים שבהם.
    גם מבחינה תוכנית וגם סגנונית, מביע רעיונות לעוסים ונטול כל שמץ יכולת אבחנה וניתוח מעמיקים.
    עידן שפל בו כל אדיוט מקבל במה וטור. לך שב עם יוסי על המרפסת ופצחו גרעינים.

    • גם את לא עושה רושם של חכמה ושנונה במיוחד ,בטח לא

      אריאלה, 19/12/08 22:22

      מאושרת ומסופקת אחרת לא היית כ''כ מרירה ומתוסכלת עד כדי ציטוט דקלום שאין בו כלום. ביקורת בונה אולי? משהו? . גברת, זהו העידן ד מ ו ק ר ט י ה וזכותו של כל אדם, באשר הוא להביע את דעתו , מפריע? אל תצאי החוצה ואל תקראי טוקבקים . דבר נוסף, הרעיונות שלך גם הם לעוסים ,הומצאו לפני שנים רבות ע''י אנשים דוגמטים וחסרי מעוף כמוך ,קוראים לזה היום: גזענות. אז תמשיכי בחיים המרירים והכעוסים שלך ואנחנו נהנה יחדיו במרפסת.

      • על הרפסת

        ויטו, 20/12/08 22:09

        אני לא כל כך צעיר ואני חושב שאין ספק לאיש בסביבתי שמערער על כך שאני אדם הגיוני והוגן.(אני ממש מתבייש להוסיף שגם מתורבת ובעל השכלה רחבה)
        לאחר כל מה שנכתב אני אשמח מאוד לשבת במרפסת ולפצח גרעינים, ואגב אני מעדיף גרעינים שחורים . אני מקווה שאיש לא יטען שאני גזען על ההדפה שלי לגרעינים שחורים ולא לבנים.

  • 95.

    פחדנים

    דריפוס, 18/12/08 12:34

    ההפקה לא יכלה להרשות לעצמה ניצחון של העם והעממי.לקופרמן יש עוד שנים רבות לשבת ליד האח.קופרמן וחבורתו סמסו את עצמם לדעת עד לניצחון הראוי לדעתם.בלי בובליל לא היתה תוכנית והריטינג היה כמו של המתחרה מהמפרץ.הלוואי ומשהו יפוצץ להם את האמת בפרצוף.גם בהשרדות משה ליפץ מסביון שהעסיק בזמן הגמר שלושה מבין חבר השופטים דאג שארבעתם יצביעו עבור נעמה וכך קבר את סיכוייו של הראוי מכולם נועם טור.איכס כמה שזה מסריח.

  • 94.

    השפיות נצחה !!!!! (ל''ת)

    ארץ ישראל הטובה והיפה, 18/12/08 12:18

  • 93.

    גזענותה של שפרה ''תרבותית'' יותר. זה ההבדל

    פרידמן שיודע, 18/12/08 12:02

    שפרה היא שאה גזענית ששנאה את יוסי ועינב בגלל מזרחיותם. היא קראה לו ''אפס'',

    • יפה אמרת וכרגיל ה''עדר'' לא חכם מספיק ע''מ לראות הדברים (ל''ת)

      לאמיתם., 19/12/08 22:30

  • 92.

    סליחה?? בלי יכולת לקבל את השונה?? למה שנקבל שקרן, מדיח לאונס, תחמן,

    אור, 18/12/08 11:24

    אתה חי בסרט בנאדם ומתנהג כאילו הוא סתם אדם פשוט. יוסי בובליל הוא אדם מזעזעז, בנו עבריין פורץ, אין לו כבוד לנשים ומוכן גם לאנוס אותן, בגד באשתו קורא לבתו כלבה, משקר לכל עם ישראל ''אני איש משפחה למופת'' ''לא עזבתי את אשתו 30 שנה'' (כן חוץ מהבגידה באשתך כשעזבת את הבית לאשה אחרת) ''אני גר בוילה'' וכן הלאה...
    בנוסף הוא לא כזה פשוט הבנים שלו נוהגים על האמר ועינב מבזבזת 20 אלף שקל מכספו כל חודש על בגדים

    • ההתבטאויות והסיפורים של שפרה לא פחות מזעזעים ,אף אחד

      עדי., 19/12/08 22:29

      לא צדיק במשחק הזה ועל כך אני מתרעמת ,שפרה הוסיפה והלהיטה את השנאה (אפס, לך תזדיין וכו' וכו' ,אם רציתם לבחור דמות חינוכית היא לא האדם ,הבחירה בה נעשתה(אם נעשתה באופן ישר) רק משום שהתעמתה עם יוסי ועל כך, לא מגיע פרס, אני הייתי בוחרת דמות ערכית יותר.

  • 91.

    ביי ביי האח הגדול - עונה הבאה נידונה לכישלון - חבל

    קשת אצלי מוחרמתתתת!!!!!!!!!!!!!!, 18/12/08 11:08

    ביזיון אחד גדול
    ולא היה שום מחנה בין לאון ושיפרה , תעשו לי טובה אף אחד לא בחר בלאון כי אין לו עמוד שידרה והוא היה הפודל של שיפרע ואף אחד לא העריך אותו כי הוא לא העריך את עצמוו ואין שום סיבה בעולם שאלה שרצו את לאון סימסו לשיפרה הם לא בני אותה משפחה והגיעו כזרים לתוכנית - אז די לבולשיט ולכתבה הצבועה הזאת שמפרגנת לאח הגדול אין מה לפרגן כבר שבוע לפני הגמר כולם ידעו שההפקה לטובת שיפרהו ומקדמת אותה ומי שצפה בערוץ 20 ראה את שיפרה אומר דברים שמסגירים את זה, ועם יוסי בובליל הוא חכם וכשיצא מהבית אמר לארז תראה לי איפה זה כתוב ולא זרם והרגיש שנעשה לו עוול, שיקח עו''ד שיזמבר לקשת ולהפקה את הצורה על הפרת כללי המשחק בצורה בוטה ולא ראויה
    אני מחרימה את קשת מעכשיו לא מחכה לאח הגדול 2 מחרימה את התכניות שעולות ממש בשבוע הבא שהם ארץ נהדרת - ואגב יש תחליף מצויין לקשת שבוע סוף - ומחרימה את מלחמת העולמות תחרות הריקודים המטומבלת שלהםםם!!!

    • תגובה ל-51

      ויטו, 20/12/08 21:19

      אני גם הודעתי שאני לא אשתתף בעונה הבאה.............רק אדיוט ישתף פעולה עם השודדים.

      • אדיוט הוא מי שצופה במניפולציות האלה (ל''ת)

        טמבלויזיה, 20/12/08 23:40

  • 90.

    ל 19 ולארז אני בהחלט מסכימה עם הנ''ל ולידיעתך לא רק אני (ל''ת)

    חוחית, 18/12/08 10:28

  • 89.

    גאים בזכייתה של שפרה קורנפלד (ל''ת)

    הגיע לה לזכות, 18/12/08 10:03

  • 88.

    גאים בזכייתה של שפרה קורנפלד (ל''ת)

    הגיע לה לזכות, 18/12/08 10:00

  • 87.

    בשום פנים ואופן לא גוש קרח

    ריקי, 18/12/08 09:36

    רק בגלל שצבר לא התנפל על שפרה מול המצלמות זה עושה אותו גוש קרח? לא ולא
    אני מאוד אהבתי לשמוע את השיחות הליליות,לראות את החברות הדאגה והאכפתיות
    לדעתי צבר בחור חכם,עדין ורגיש
    די עם זריקת הבוץ

  • 86.

    יוסי צר לי על שלא זכיתי רק לך היה מגיע ולא לשפרעעע (ל''ת)

    יפית, 18/12/08 09:04

  • 85.

    מעניין שההפקה לא הראתה ששפרע אמרה על יוסי שהוא אפס וקריוז ועוד (ל''ת)

    מורן, 18/12/08 09:04

  • 84.

    איך נותנים לשפרע לזכות שאמרה יהודים יד שניה (ל''ת)

    שלו, 18/12/08 09:03

  • 83.

    יוסי היה צריך לזכות ולא שפרע . שפרע מתנשאת יהירה ומה לא... (ל''ת)

    אמיר, 18/12/08 09:03

  • 82.

    אני בטוחה שהקולות משהו מההפקה מסריח וצריך לבדוק לעומק (ל''ת)

    מורן, 18/12/08 09:02

  • 81.

    בולשיט!! שפרעע קרח מגעילה ולא הייתה צריכה לזכות (ל''ת)

    יפית, 18/12/08 09:02

  • 80.

    סיכמת יפה אך המנחים היו אחלה. אסי כוכב אמיתי (ל''ת)

    טל, 18/12/08 08:58

  • 79.

    האח הגדול

    משה פ, 18/12/08 08:25

    אני חושב שהעם בחר נכון כל הכבוד לשיפרה.

    • למשה 39

      ויטו, 20/12/08 23:14

      תעשה מאמץ לקרוא תגובה מספר 75 ותחשוב.

  • 78.

    מה המצב??

    אביגיל, 18/12/08 08:13

    מה המצב מאמי??? חחחחח סוג של דרך לתקשר..

  • 77.

    תבינן - בובליל לא נבחר בשל ההתנהגות הדוחה שלו הקללות הניסיון לאונס

    לכותב ש''נפל'' לתרמית של עינב, 18/12/08 07:48

    וחוסר התרבות שלו ולא בשל היותו ''מזרחי''. גם אם הוא היה אשכנזי אנשים לא היו תומכים בבורות וברשעות שלו.הדבר שגרם לו להפסד יותר גדול היא הבחירה הגזענית של בתו עינב ללכת בדרך של הבדל בין אדם לאדם בכינוי ''פרידמנים''.למה לבחור באדם שמראה את הכיעור והרוע והצעקנות והבורות יהיה מוצאו ותהיה העדה שלו באשר תהיה?אנשים בחרו בחוכמה בשנינות ובתרבות , זה הכל. אין פה שום ''הגמוניה אשכנזית''.זו תעמולה של עינב וכל המזרחיים לקיפוח כדי להמשיך להצדיק את התנהגותם הברברית הגועלית.

  • 76.

    ז'וזו' חלטסרה, לימור, בובליל - ערוץ 2 עושה כסף מלצחוק על המזרחי העילג (ל''ת)

    ערוץ של נוכלים אשכנזים, 18/12/08 06:59

    • אל תצפה בזבל שערוץ2 משדר ואל תהיה עבד של מניפולציות (ל''ת)

      נוכל אשכנזי, 20/12/08 23:39

  • 75.

    אני הצבעתי שיפרה ומצביע הליכוד

    אבי, 18/12/08 05:49

    אין קשר בין 2 הדברים.

  • 74.

    הגועל והרוע ניצחו

    שלומי, 18/12/08 04:51

    לבובליל יוסי הגיע לנצח ובגדול. חבל שההפקה היתה חד צדדית באופק מובהק.

  • 73.

    מי שנולד לזחול אף פעם לא יעוף (ל''ת)

    וליצן מרושע ובור לא יהיה אף פעם מלך, 18/12/08 03:56

  • 72.

    שפרה יותר גזענית מעינב

    בוב הבנאי, 18/12/08 01:31

    קרה ליוסי ועינב: ''יהודים יד שנייה, יהודים משומשים''. לא נשכח ולא נסלח.

  • 71.

    עברי דבר יידיש

    אבי, 18/12/08 00:24

    יאכנע ולא כפי שכתבת.
    א זה כמו ניקוד פתח, וע זה כמו ניקוד סגול או צירה.

  • 70.

    דווקא המנחים ממש סבבה לדעתי - מאד מצחיקים (ל''ת)

    SkySoul , 17/12/08 23:57

    • אגב גם אם תשלב את הקולות של עינב ליוסי עדיין שפרה בפער של 200 אלף קולו (ל''ת)

      שוב אני, 18/12/08 11:25

  • 69.

    אם שפרה מייצגת את פני החברה הרי שאבדנו

    היטבת לסכם, 17/12/08 23:47

    כמה וכמה פעמים התבטאה באופן מעורר מחלוקת באשר לבובלילים, רק שאת פניני לשונה אלו חסכו מאיתנו. במשך רוב התוכנית, היא רכבה על גבם של אחרים, שתמכו, חיזקו וליטפו אותה (וכן גם קופרמן בהם ). באחת הפעמים כפי שהוצג בדו''ח היומי באינטרנט היא הכריזה ''ככה זה, העם אוהב לראות את הרע מגיע עד הסוף אבל לא מנצח'' - מעניין אם הייתה זו רוח נבואית ששרתה עליה באותה יום או שמא רוחו של האח הגדול שתידרך והכווין (וסרטון המתעד זאת מצוי ביוטיוב ).
    לעומתה, יוסי בובליל, הביא את עצמו כמות שהוא, כן עם העילגות, השפה הפחות קולחת והחריזה הצליח לכבוש ליבם של רבים וטובים ולו בזכות הפשטות וחוכמת הרחוב.
    יוסי בובליל לא נהנה מידו המחבקת של האח הגדול כשהוחרם על ידי דיירי הבית, הוא ישב לבדו ימים ולילות מבלי שאחד מ''יפי הנפש'' טרחו למחול על כבודם ולכבד את המבוגר מהם. בובליל היה הקול השפוי בבית - היחיד שזכר שזהו רק משחק.

  • 68.

    יוסי בובלין זה לו ולו פר משחק מכור הזכיה נועדה לאדם חולה שסבל מהגיבר (ל''ת)

    לילי, 17/12/08 23:22

  • 67.

    לא היה מועיל יותר לשמור את האמביציה האנליטית הזאת לאיזה ספר טוב ? (ל''ת)

    עומר, 17/12/08 23:09

  • 66.

    אכן ניצחון הפרידמנים!!!! (ל''ת)

    מיכל, 17/12/08 22:31

  • 65.

    פרצופו האמיתי של יצור תת-רמה

    LIDIA, 17/12/08 22:28

    לא יעזור כלום. יצור נחות הוא יצור נחות לא בגלל צבעו אלא בגלל מה שהוא - פרימיטיבי המוני ומלוכלך. ממתי צריכים חסרי תרבות להוות גיבורי תרבות? בחיים האמיתיים לא הייתי מתקרבת אל הבובליל הזה גם אם חיי היו תלוים בזאת. אין כל סיבה שדמותו הנלוזה תוצג בטלויזיה. מוטב להראות ריאליטי של מקקים מתחת לארון מטבח מזוהם. זו לבטח רמה גבוהה יותר ממה שהיצור הזה היה מסוגל להציג.

  • 64.

    יוסי בובליל

    דן מירדור, 17/12/08 22:10

    סתם כולם זבל שקרנים בני זונות יוסי זכהבדוק וכול המניק האלה שירו שיזדנו בתחת אם האח הגדול 2 שיהיה עוד כמה זמן

  • 63.

    לאופק: תפסיק למכור לנו קינאה במסווה של משחק מכור

    גיא, 17/12/08 22:07

    יוסי בובליל הוא אמיתי, לא ניצנוץ מזויף.

  • 62.

    מה שצודק צודק אין ויכוח (ל''ת)

    לאון, 17/12/08 21:54

  • 61.

    אני כבר מתגעגע ליוסי ולעינב...

    אופיר, 17/12/08 21:52

    תחזירו אותם לערוץ 20, בבקשה!!!

  • 60.

    שפרה, בלי בובליל את כלום.

    מי זאת שפרה?, 17/12/08 21:51

    תשיבי את הצדק לכנו ותתני את המיליון למי שראוי לו - יוסי בובליל.

  • 59.

    ''תיזהר ממנה היא כמו שיפרה מייד סורגת'' נא לסרוג בהתאם. (ל''ת)

    הגברת עוזיאל, 17/12/08 21:31

  • 58.

    יוסי / שפרה ??!1

    מירב, 17/12/08 21:25

    מה זה משנה מי נצח זה בסך הכל משחק על כסף !!1
    וחוץ מי זה לפני שבובליל נכנס לבית האח הגדול אז הוא זכה בלוטו אז זה לא חשוב לו הוא חושב מה שהוא רוצה הוא יקבל ?!?!
    ושפרה המכערת הזאת בשעת שידור חי היא מסדרת את השמלה שלי ועוד בחלק העלין !!

  • 57.

    שמע,אתה כותב כמו ילד בעיתון ביה''ס יסודי

    הלוחשת לעיתונאים משעממים, 17/12/08 21:23

    איזו כתיבה גולמית.משלמים לך על זה? אגב,מה שאינך יודע-אל תכתוב.כותבים יעכנע,ולא כמו שכתבת.ואגב יעכנע,לא עדיף לסרוג מאשר לרכל כמו הבובלילים,או להתנהג כמו בוסים? ואיתי,באמת נחמד,אבל שתק כמו דג בתוך מריבות אלוהים רק כדי לא ליפול לפה של עריצת הבית,עינב

  • 56.

    כן לאח הגדול - לא לעסקנים שמנסים לפגוע באח הגדול (ל''ת)

    fi, 17/12/08 21:21

  • 55.

    משחק מכור ההפקה הייתה לטובת שפרה

    דורבן, 17/12/08 21:17

    אף אחד לא יכול לסבול את המפלצת הזאת שקרא ליוסי ועינב שאריות אדם היא נאצית הזוכה היא נאצית ההפקה תכננה מראש לתת לה את הכסף זה היה שקוף וב-3 שבועות האחרונים המצלמה לא זזה ממנה ודיברו רק עליה למרות שבחוץ האנשים דברו רק בובליל לסיכום התוכנית במילה אחת'' אכזבה

  • 54.

    שפרה!!

    מזרחי גאה, 17/12/08 21:09

    אני שמח על נצחונה של שפרה אבל עצוב על גזענות מטופשת!

  • 53.

    לאון סיים מקום חמישי כי הוא דפוק.

    דני, 17/12/08 21:09

    משעמם, חש מעצמו ברמות לא הגיוניות, דביק,נמרח, חלש, נתמך, עלוב, לא מוכשר ולא חכם.
    בקיצור, כי אם הוא לא היה הומו הוא לא היה נכנס לתוכנית.

  • 52.

    הודעה חשובה ליוסי בובליל

    ליוסי בובליל, 17/12/08 21:03

    יוסי עים כולם עדיין אוהבים אותך כמו למשל 700000 אלף איש אז כול מי שאוהב אותך יתן לך שקל ואז זה אומר שאתה זה שזכיתי תחשוב על זה ואים כן בהצלחה מיכול הלב ז'קלין עזימי מיפרדס-חנה

  • 51.

    הכל מכור ספרדים מול אשכנזים (הגזענים) (ל''ת)

    יוסף, 17/12/08 21:00

  • 50.

    אם היה תלוי בי הייתי מעדיפה שהורי לא יעלו לארץ, במקום שההגמוניה

    הפרידמנית שלטת!!!*********************************, 17/12/08 20:59

    ''פרידמנים גאים'' צוחקים מדמויות מזרחיות נלעגות באדיבות בן טולילה וארץ(גזענית)נהדרת.אבל שומו שמים מזרחי ולא חכם במיוחד עושה בית ספר בחוכמת רחוב, לחבר המתנשאים שאחד מהם גאה שלא קרא ספר מעולם והשניה בת תפנוקים אמריקאית ששעממה את הצופים במשך חודשים. וכל אמצעי התקשורת התגייסו להפיל את הבובליל! ולמה כי הוא גאה להיות מזרחי ולא רוצה להיות כמותם ובתו שיותר אינטליגנטית מכל דיירי הבית קראה להם בשמות נעלבו ועכשיו קוראים לכולםםם להצביע לבת העשירים מאמריקה.ההגמוניה חייבת להישמר! שחס וחלילה לא יצליח כאן מזרחי שגאה להיות מזרחי.מישהו אמר לי פעם שמה שמרגיז את הפריד מנים יותר מכל זה לראות מזרחי מצליח, לא האמנתי היום לצערי אני כן. רוב העם ולא משנה אשכנזי או ספרדי הוא בובלילים הרוב הוא לא מתוחכם אפילו שמנסה להצטייר ככזה ולכן הפופלריות של הבובליל אנשים רואים מראה של עצמם במסך ולא חבורת פלצנים בדיכאון. וצ'רלי וחצי הוא סרט יותר אהוב מללכת.. ומיקו היום מובטל בירוחם כך אוהבים כותבי הטורים לראות את הבובלילים לא מנצחים....

  • 49.

    שפרה היה המלכה שלי מהיום שנחשפתי

    יפית., 17/12/08 20:56

    לאישיותה הרב גונית, לחוכמתה, לאצילותה, ליצירתיות שבה, האיפוק והשנינות.
    אין איש שהיה ראוי לפרס ולזכיה יותר ממנה.
    מקוה שתקבל תוכנית בטלביזיה/רדיו שתוכל להישאר איתנו עוד ועוד.
    בחורה יפיפה וברוכת כשרונות.

  • 48.

    What are you talking about?

    Gal, 17/12/08 20:50

    איזה הגמוניה אשכנזית? התוכנית שיקפה את החברה כולה ואת סיר הלחץ האמיתי. יש הבדל באיך שאנחנו נראים בין אם זה קוף שטרם ירד מן העץ ואינו מסוגל להרכיב משפט בעברית לבין בחורה אינטליגנטית. עצוב אם החברה הישראלית הייתה בוחרת אחרת,

  • 47.

    הכותב

    אוריון, 17/12/08 20:46

    הכותב הוא דפ''ר ממדרגה ראשונה. נא לפרסם תגובה זו.

  • 46.

    וכרגיל...החרגול לא נתן גול....

    טמיר מי ?, 17/12/08 20:46

    לא הבנתי את המשפט ''לא יכולנו לקבל את השונה ולהתעלות מעל המחנאות'' . האם טמיר קורא לנו לקבל ולאמץ אל ליבנו עברייני מין נטולי כבוד בסיסי לנשים? האם התכוון שנאמץ את מערכת הערכים הקלוקלת והפרזיטיות של הבובלילים? האם לזה קרא ''להתעלות'' החרגול ??? ולמה, למה נותנים לילדים רדודים ונטולי יכול חשיבה לכתוב ב NRG ????

  • 45.

    למי שעוד לא מבין מה קרה - כנסו. תחום ההימורים חגג אתמול

    דודו, 17/12/08 20:36

    מה שקרה בפועל זה שהיו הימורים רבים על כך שיוסי יזכה. ההימורים לטובת יוסי היו מאוד גבוהים, כך שבנק ההימורים העדיף ''לבזבז'' כסף מהקופה כדי לשלוח לשפרה מאות אלפי
    SMSים. מתוך הימורים של מיליוני שקלים שווה לבנק ההימורים להשקיע כמה מאות אלפי שקלים בהצבעות ולקחת את כל שאר הכסף לעצמו אחרי שכולם יפסידו.

    אולי קשת יהיו חכמים יותר בעונה הבאה ויגבילו את מספר ההצבעות מכל טלפון סלולרי כמו בכוכב נולד.

  • 44.

    לא יעזרו כל ההשמצות, הגידופים והשיקוצים, טוב שיש תיעוד ל''אצילותה'' ! (ל''ת)

    רק יוסי ועינב עשו את התכנית, 17/12/08 20:28

  • 43.

    יוסי בובלי

    dhkv arku, 17/12/08 20:12

    האח הגדול

  • 42.

    שפרה המלכה

    מירי, 17/12/08 19:57

    לאדם שהתלונן כי ההצבעה בשפרה היתה לא חוקית צריך להתבייש משום שבהנהלה של האח הגדול לדעתי יושבים אנשים היודעים את עבודתם ומיהו אותו אדם ביזון פרעוש וקטן שיגיד כי הזכייה כוזבת טוב שיוסי הלך הביתה שלום ותודה וברוך שפטרנו

  • 41.

    אם בובוליל היה מודח מזמן. היה הופך לכוכב אצל ביבי ומגיע לחמשיה הראשונה

    banzi. a, 17/12/08 19:57

    יוסי בובוליל פספס בגדול. הוא היה יכול להרוויח אם היה מודח מבית האח הגדול לפני כחודש. כך הוא היה יכול להיות כוכב על אצל ביבי ולשמחת הבבונים היה יכול לתפוס מקום טוב בחמישיה הראשונה בליכוד.

  • 40.

    שפרה המלכה חולה עליך!!!! (ל''ת)

    דור, 17/12/08 19:20

  • 39.

    תומכי בובוליל הם אותם הפרמטיבים שתומכים ביבי. (בגלל הבורות) (ל''ת)

    A/B/C/, 17/12/08 19:18

  • 38.

    כמות אס אם אס

    סיגלית הבובלילית, 17/12/08 19:16

    מענין מה היו התוצאות אם היו מאפשרים שליחת הודעה אחת בלבד אז היו רואים בדיוק את רצון הציבור

  • 37.

    אכזבה גדולה (ל''ת)

    מיטל, 17/12/08 19:11

  • 36.

    פשוט בזיון

    אופיר, 17/12/08 19:00

    זה לא יאומן מההתחלה גיא פינס אמר ששפרה מקורבת למפיק
    זה פשוט בזיון לא נשאר דבר אחד הגון במדינה הזאת

  • 35.

    הכל מכור!

    אורי, 17/12/08 18:38

    ממש ביזיון !!! זה בחיים לא הגיוני ששפרה תקבל 50% מהקולות .. ועוד בהפרש 300 אלף מיוסי .. פעם הבאה תעשו את זה יותר שקוף ''הפקת קופרמן''

  • 34.

    שידול לאונס זה לא נחמד

    חיה, 17/12/08 18:07

    אל תנסה למכור לנו שיוסי הפסיד כי הוא מזרחי... די עם זה כבר, יוסי היה הפייבוריט של 'פרידמנים' רבים לאורך העונה. רק שנחשפנו לצדדים הפחות נעימים שלו (כאמור השידול לאונס וגם הירידות שלו על עינב ה'שמנה'והסירוב הילדותי והאידיוטי לחגוג לשפרה יומולדת) החלטנו להצביע למועמדת שאמות המידה שלה מתאימות לנו יותר.

  • 33.

    מסכנה..

    אוי ואבוי לי אני נכדה של פדופיל, 17/12/08 17:46

    לדבריך- סבא שלי פדופיל - התחתן עם סבתי בתימן בהיותה בת 12...
    אויייייייייייייייייייי
    עכשיו ברור למה אנחנו כ''כ ''דפוקים'' - אולי אפילו אנסים בפוטנציה- ואפילו רחמנא ליצלן נמצא עצמנו בכלא בזמן הקרוב על איזשהו פשע איום ונורא הרי סבא וסבתא נישאו בעת שסבתא הייתה בת 12 משמע- אני נכדה של פדופיל ו...דברים כאלה עובדאים בירושה...
    אתה חכם אופק...

  • 32.

    שיפרה הפרידמנית

    שיפרה הפרידמנית, 17/12/08 17:36

    יאאלההההההההההההההההההההה
    אין על הבובלילים וקינא זה בדיוק מהצד שלכם מה כבר אפשר לאהוב במכוערת השמנה והקסדה הזאת על הראש המגעילה שכול היום עסוקה בלריב ....יוסי ועינב בלי המיליון ואם המיליון הם המנצחים של כולם והם עשו את התוכנית אוהבים אתכם :)

  • 31.

    אכן מדינה לבנה (עם גנים של מזרח תיכון)

    אחת העם, 17/12/08 17:02

    שפרה לא זכית בגלל קסמך, זכית כי היה לך את השם משפחה הנכון, המוצא הנכון וצבע עור מדויק. ותתלאי עד כמה זה מייצג אותך, בדיוק
    כמו שקיווית.

    '' המדינה שלנו נשארה בדיוק אותה מדינה, הנשלטת על ידי הגמוניה אשכנזית שיכולה עכשיו לשחרר אנחת רווחה. ''

    ממש ככה

    לא נורא, זה מעולה לפני בחירות. נתראה בקלפי
    :)

  • 30.

    אויש באמת - לא יכלנו לקבל את השונה

    Lem, 17/12/08 16:50

    להזכירך אנחנו מנסים להתקדם. בתור חברה, בתור אנשים.
    התנהגות בהמית, עיוות שפה, וגסות בצורה כללית הן לא חלק מהמטרה הזאת. הן משהו שמנסים להוקיע. אדם שמתגאה במעללים כמו של יוסי לא ראוי להקרא בן אדם מבחינתי, וכמוהו הרבה ''בובלילים''.
    מי שיודע להתנהג הוא בן אדם.
    מי שחושב שבצעקות, בכי על קיפוח ואלימות כללית ורעש פותרים דברים - זה לא.

    כל הכבוד לחברה שלנו שהראתה להם שבשום פנים ואופן ההתנהגות הזו היא לא נורמה.

  • 29.

    משהו על אסמסים

    אפי, 17/12/08 16:24

    אתם קולטים איזו מסחטת אסמסים הייתה אתמול? בשונה מתוכניות ריאליטי שראינו עד היום, עוד לפני סגירת הקווים סופית, עצרו בכל פעם והדיחו מועמד. מאותו רגע, אם המועמד שלך נשאר בתחרות, אתה תסמס לו שוב ושוב. עוד עצירה ושוב הדחה. המועמד שורד עדיין? סמס שוב ושוב ושוב הרי רגע השיא מתקרב ואתה חייב להשאיר אותו במשחק.

    כך קרה שאנשים שסימסו כבר יומיים ויום לפני הגמר, סימסו בטירוף גם ברגעי השיר שנמתחו בגמר עצמו.

    כזה דבר עוד לא היה

  • 28.

    כול מכור בתור אשכנזייה מלומדת ידעתי שלא יביאו למזרחי לנצח בפריים טיים

    אווה גרין, 17/12/08 16:17

    לא היה לו סיכוי ככ אנחנו אוהבים להמליך ולהפיל..

    בלי יוסי ועינב לא הייתה תוכנית ואת זה טוב מאוד כולם יודעים מי זוכר את שפרה כל ה3 וחצי חודשים האלה? מה היא עשה חוץ מלסרוג? יוסי ועינב לעומת זאת הצחיקו ריגשו המציאו מילים ונגעו...

    מכור זאת לא מילה בכדי לתאר מה שקרה אתמול, אבל זה היה ידוע בארץ אוהבים נשים שמנמנות כמו נינט שאפשר להפוך אחר כך למכונת כספים משומנת

    תנו לשפרה חצי שנה היא מורידה 10 קילו ואומרת שהיא לא פלקט

  • 27.

    טעות סופר

    יפה, 17/12/08 16:14

    *באיצטדיון

  • 26.

    הבובלילים הם אלו שהפילו את עצמם לבסוף

    שיפרוניסט, 17/12/08 15:49

    הם אלו שלא יכלו להתעלות מעל לצרות העין והמחשבה מול שפרה.הם אלו שקשה להם לקבל את השונה המשכיל מהם.לראיה, ההתעקשות המגעילה של יוסי ,שלאון לא יערוך לשיפרה מסיבה ליום ההולדת, ואם בגועל עסקינן, הראיון של עינב עם שיפרה.ראיתם בעצמכם.
    לעומתה, התעלתה שפרה מעל לכל התככים וקיימה ראיון אובייקטיבי ולא פוגע עם יוסי.וזאת למרות שיכולה הייתה לעקוץ ולהעליב אותו באותה המידה כפי שעשתה לה עינב.

    • צודק

      שפרה מלכה!!, 18/12/08 18:40

      בשבועות האחרונים השתן עלה לבובלילים לראש. הם אלו שהתנהגו בצורה מתנשאת לשאר הדיירים

  • 25.

    באמצע התוכנית היתה עריכה שלא הראתה מי זו שפרה באמת -

    גדי, 17/12/08 15:40

    כל הרוע והלכלולכים שהיא לכלכה על כולם - פשוט הושמטו מהעריכה בערוץ 2.

  • 24.

    אכזבההה איך היא לקחהה איךךך אין על בובליל כנסווו

    מעריצה של בובליל, 17/12/08 15:19

    בובליל היית מלך ותישאר מלך מתה עלייךךךך

  • 23.

    שפרה זכתה, כל הכבוד!!! תאכלו את הלב

    שירלי, 17/12/08 14:50

    סוף סוף קצת נחת
    וכל הרוע שלכם בכתבות, בטוקבקים וכל הרוע בתוך הבית עצמו - לא הפריעו לה לזכות במיליון ובמיליונים של תומכים ואוהבים!
    השפיות ניצחה! הישראלית היפה ניצחה!

  • 22.

    אני מאוד מקווה שאתה טועה, וזה לא שהעם לא יכל להרשות לעצמו

    שירה, בתור בובלילית, 17/12/08 14:42

    קראתי את הכתבה שלך וחשבתי לעצמי, אבל זכו בכוכב נולד, ובכל מיני ריאליטיס אחרים (נינט, אור כחלון, סעדו), ובמה שונה זה? הוא היה שונה בזה שבעצם לא הוצג שם שום כישרון, אלא האנשים עצמם עם כל מה שהם, ומכיוון שהיה צורך הכרחי שתיבחר איזו תמה להוביל את הדינמיקה, משהו שהוא, אול, במקום, כישרון, זה מה שנבחר. אובמה נבחר תוך כדי שהוא מחליט מראש לא לבא כמי שמייצג את ''השחורים'', ובתור שכזה יכלו לבחור אותו. עינב ואבא שלה, בחרו לייצג את השחורים, ולהודיע על זה, ועם זה כנראה היה קשה לעם להשלים. בנוסף, אני מקווה שהיו סיבות יותר טובות מאלה למה שקרה. אני לא עקבתי באדיקות אחרי התוכנית, אבל שמעתי על עריכה מגמתית של הימים האחרונים, או אולי לא עריכה מגמתית, ופשוט אכן השתן עלה לבובלילים לראש. לא דבר שלא היה קורה לשפרה במצבם.
    אשר לשפרה עצמה - שוב, אני לא ראיתי את התוכנית יותר מידי, ואתמול היו הדקות הארוכות ביותר שיצא לצפות בה, ולא מצאתי שום דבר חינני או מושך. היא שחקנית, לא אמיתית, לא יוצרת קשר, חיה באיזשהו מבצר. מנונמת להחליא.
    באמת מקווה שהיו לאנישם סיבות יותר טובות, והם לא סתם אמרו לא לשחור.

  • 21.

    חדשות מבפנים

    מר. ייסורי מצפון, 17/12/08 14:41

    המתמודד ערן זילברמן''פלט''בתחילת שהותו באח הגדול שהוא מקורב להפקה ויודע שיש להם תוכנת מחשב השולחת עשרות אלפי סמסיס בשניה!בשיחה שהיתה לי עם אחותי המקורבת למעגל הראשון בהפקה נאמר על ידם לא לציטוט ששווה להם להשקיע מאות אלפי שקלים בשיפרה כדי שאחת ''משלנו''תזכה.לטיפולך מר יואב יצחק ולאוהבי האמת והצדק!!!

    • קשה להפסיד בכבוד...? (ל''ת)

      שטיות במיץ עגבניות, 18/12/08 10:43

    • שקרן (ל''ת)

      יודע חן, 18/12/08 14:13

  • 20.

    האמת המרה

    מורה לבוכים, 17/12/08 14:40

    הניסיון לצייר או להעמיד לבחירה את שפרה, כמייצגת של החלק האיכותי שבחברה הישראלית הנאורה והנלבבת. מראה על חוסר עמקות מכוון או לא, של מעריציה, להתעמת עם האמת המרה או האמת שאינם רוצים להביא לחשיפתה, שנציגתם היא לא יותר מתחפושת זולה של ''נאורה'' בעטיפת סבבה, או בשפתו של טוני מונטנה '' אני, אפילו כשאני משקר אני אומר את האמת ''. שיאה של חשיפת אישיותה האמתית היה בראיון שנתנה לעינב, במסגרת משימת הראיונות, ראיון שבו באה לידי ביטוי רמת האינטליגנציה של עינב, וכן אפשר להיות בעל אינטליגנציה גבוהה בלי לדעת מיהו ביל גייטס, ראיון של אישה שמעולם לא למדה עיתונאות, שעשתה בית-ספר להרבה עיתונאים ישראלים, שמנסים ברוב המקרים אך לשווא, לחשוף לציבור את אמת מרואייניהם. דרכה הפתלתלה של שפרה במסלול ההישרדות של המשחק, ע''י תעלולים שלכאורה נראים נאורים ונלבבים, לא הטרידו כלל את חסידיה, שלצורך התוכנית זכו למותג '' פרידמנים '', מותג שיש בו הרבה מן המחאה, דהיינו שאפשר לשקר ולזייף, רק רצוי שזה יהיה כאמור, באווירה נלבבת ונאורה, בתוספת כל הסופרלטיבים המבחילים, שלשמחתי נראו ונשמו על המסך, הודות לתכונת הטריגריות רבת הרייטינג המדהימה של עינב, כאוסף רדוד וחסר אופי, של תרבות ישראלית שמעדיפה להתחפש לאמת, במקום לחפש אמת. תרבות שקשה לה להודות, שרוב עולמה '' המשכיל '' של שפרה בנוי על מידע ולא על ידע, בצירוף רדוד עד לידי גיחוך, של אינטליגנציה רגשית שגרמה לדומים וצבועים כמוה, ליפול במלכודת דמעותיה, כשהם מתעלמים ששם באה לידי ביטוי תופעה זו ביתר שאת. כמובן יש גם את חוסר יכולתה '' האינטלקטואלית'' לנהל תקשורת ראויה ולא מתנשאת עם כל אדם, כמו כן, שיחותיה החברתיות עם עמיתיה למשחק, שמסתיימות במקרה הטוב בדרך ללא מוצא, ובמקרה הגרוע בחוסר יכולתה להביא אותם לתובנה חכמה ועמוקה כלשהי, נטולת שנאה. אך מעל לכל היו נטיותיה הפופוליסטיות והאינטרסנטיות, להתחבר לצורך המשחק ואולי גם בחייה, שגם הם כנראה משחק, לליאון ורנין ול''צפונים'' שבחבורה, כדי להיות מסומנת ע''י קהל היעד שלה, המחופשים כמובן, כאחת משלהם שראוי שיגוננו עליה מפני הנבערות שמקיפה אותה.
    עינב שלמרבה הפלא מגלמת את ההפוך מאישיותה של שפרה, הראתה בגלוי את תופעת המתחפשים במלוא זילות תחפושתם. אישה דעתנית, כנה, שבוכה ושמחה עם אותה אישיות, בעלת רמות אינטליגנציה שראויות למחקר, שאף מוסד אקדמי בישראל לא היה מעיז להזמין, שגרה במדינה גזענית שמתחפשת למערבית, כבת לאבא שהודה שלא היו לו חלומות, בגלל שהוא היה צריך לדאוג ללחם של מחר, שגדלה באשקלון המזרחית, כמו רבים וטובים בפריפריה. מציאות כל כך אכזרית, שהובילה רבים כמותה, לנהל חנות בגדים, מספרה או כל מלאכה שמכבדת את בעליה ולסיום אמונתה הדתית של עינב, שמשלבת דת עם שחרות המחשוף, שלא הסתדרה עם האידיאולוגיה של שפרה וכמותה, שבטח נודו ממשפחותיהם בגלל שלבשו ג'ינס, תופעה שלא קיימת ולא תהיה קיימת, ביהדות המזרח, באף שלב של התפתחותה. כי אצלכם נולדתם לבעוט, אצלנו אוהבים לכדרר את המציאות, לבדוק את הכדור מכל צדדיו, רק צבועים מנדים, אנשי אמת מקרבים, כמובן שלא בתמימות, אלא כפי שעשתה עינב כשקלטה שהתחפושת החדשה של שפרה, לאחר שנשארה עם בובת המחמד – ליאון – היא יענו להתקרב, אך רק לצורך נפתוליה האחרונים במשחק, שהעלה את פרצופה המכוער של החברה בישראל, על שולחן מנתחים של חסרי '' השכלה '' רפואית כמונו.

    • יו..כמה חפרת..יכולת לקצר.. (ל''ת)

      כככ, 18/12/08 09:28

    • נהנתי לקרוא ולהסכים עם כל מילה. סוף סוף קול שפוי. (ל''ת)

      הדס, 18/12/08 10:55

    • יפה כתבת

      מישו, 18/12/08 14:12

      שנון חכם דברים אמיתיים.כל מילה בסלע,סחתיין על הריהיטות.חבל שמזייפים בהפקה

    • האמת המרה

      ויטו, 18/12/08 21:11

      כל הכבוד. אני לא חושב שיכולתי להיות ברור יותר ממך.

      ויטו

    • וואוו - כל הכבוד.כל כך נכון. (ל''ת)

      אני, 19/12/08 13:22

    • תגובה-ל-20

      דנה, 19/12/08 20:36

      אין תאור יותר נכון,ממה שכתבת, כול מילה כדורבנה...

    • וואוו , ניתוח יפה נכון ומדוייק יותר מהניתוח של הד''ר פה באתר. (ל''ת)

      כל הכבוד., 19/12/08 23:02

    • אמת, צודק, מילים כדורבנות.

      נהנתי לקרוא, 20/12/08 15:26

      כ-ו-ל-ם חושבים כמוך, אפילו ''האוהדים'' של שפרה יודעים שזה מכור שלא מגיע לה הם פשוט כ''כ שונאים את המזרחים שהם מוכנים לשבת מול המקלדת ולכתוב את השקרים שלהם כאילו שלשפרה מגיע.כולנו יודעים שמשהו מסריח, גם אוהדי שפרה יודעים את זה טוב מאוד.

    • בולשיט !!!! עינב לא מסכנה !!! מספיק לאשר את רגשות המסכנות שלה ! (ל''ת)

      טל, 20/12/08 17:07

    • אוי כמה שאת צודקת - קופרמן ישלם על מה שעשה ליוסי ועינב ביוקר (ל''ת)

      יהודיה יד שניה, 21/12/08 15:55

  • 19.

    לא יכולה עם הכוחנות של ארז

    מאיה, 17/12/08 14:38

    ארז, יותר מידי כוחני ומשתלט. אסי היה ממש מדוכא אתמול וראו שכבר קשה לו עם ארז.
    ארז, אתה יותר מידי אגרסיבי ושתלטן ומעייף. קצת יותר שיתוף פעולה יכול להפוך אותך להרבה יותר נסבל לעיני הצופה.

    קצת התחשבות,
    תודה

  • 18.

    כך שפרה נצחה-כנסו

    רוית, 17/12/08 14:30

    פשוט מקורב לשפרה השקיע כמה מאות אלפי שקלים לאסמסים ובתמורה יש להם את המליון ביד.....
    הנה ההוכחה: היום בכתבה בעיתון הודו בני משפחתה שהם השקיעו יותר מ200 אלף אסמסים....
    רעיון לא רע דרך אגב

  • 17.

    שפרה וצבר מתאימים כמו שתי טיפות! אין ספק בכלל (ל''ת)

    בבית מרוב שהתאהבה- זה לא היה טוב. בחוץ יהיה טוב, 17/12/08 14:02

    • צבר לא מגיע לקרסוליים של שפרה

      הרנטגן, 18/12/08 07:52

      בחוץ הוא פחד להביע אתה הזדהות כי רצה להיות פוליטיקל קורקט וחשש מעדת מעריצי בובליל והיה בטוח שבובליל ינצח. צבר שחשב על קריירת הדוגמנות שקיווה לקבל ניסה להיות נחמד לכ-ו-ל-ם בחוץ ועל כן רצה להפסיק לתפוס צד, ולהיות מזוהה...
      לדעתי מדובר מחסר חות שדרה ואישיות ושפרה צריכה גבר בכמה דרגות מעליו.

  • 16.

    שפרה וצבר=יותר מיהודה ונינט. ויותר עם רגליים בריצפה (ל''ת)

    אוהבים אותם מאד, 17/12/08 14:02

    • צבר לאורך כל התוכנית לא הראה אהבה מיוחדת אליה ובטח לא התאהבות.

      אני, 19/12/08 13:24

      הערכה וכבוד בלבד.

  • 15.

    צודק, לכתו של צבר עשתה עם שפרה חסד!

    שהבחורה תפנים, 17/12/08 14:01

    ביום שצבר יצא גילינו את שפרה. שתשכיל הבחורה לסמוך על עצמה ולא להתלות על אחר. בצלחה.

  • 14.

    גוש קרח עזר לה בחוץ!! היא מלכה והוא נסיך. ולמה להשמיץ (ל''ת)

    אוהבים את צבר ואת שפרה, 17/12/08 14:01

  • 13.

    חברת המליון כנסו

    אלפו, 17/12/08 13:59

    וראו איזה פלא שיפרה קיבלה 1.007.211 קולות כניראה מאז התכנית הצטרפו 7.211 שיחקתם אותה בגדול .

  • 12.

    טמיר אני כבר מתגעגע לפוסטים שלך על האח..

    אביקו, 17/12/08 13:54

    היה תענוג (!!!!) לקרוא את כתביך..
    מקווה שתתמכר במהרה להישרדות ותשתף אותנו פעם או פעמיים בשבוע..
    אתה ענק!!

    • נכון! כותב מעולה! (ל''ת)

      תיאור נכון., 18/12/08 09:30

  • 11.

    חבל לי על ליאון שהגיע רק למקום החמישי (ל''ת)

    דנה, 17/12/08 13:50

  • 10.

    זה בכלל לא עניין עדתי

    שולה בחצר, 17/12/08 13:14

    כמו שאמרה אתמול עינב, החברה הכי טובה שלה היא רוסיה, זה בכלל לא אישיו עדתי.

    יוסי בובליל הפחיד את ה''הגמוניה האשכנזית'' כמו שאתה קורא לה, לא בגלל המקום בו הוא נולד והאיפיון שלו כמזרחי.
    יוסי בובליל הפחיד בגלל גסותו, בורותו, בהמיותו, ששויכו בתוך המשחק הסטיגמטי הזה להיותו בן עדות המזרח.

    כמו שארז טל אמר שהוא חצי אלגיראי או משהו כזה, וזה הרי הכי לא רלוונטי- ארז טל הוא פרידמן מת.

    • תגובה ל-10

      מזרחית גאה, 18/12/08 10:50

      זה לא עניין עדתי בכלל, עינב ויוסי לא מייצגים את המזרחים. הם מיצגים רק את עצמם. לא הייתי רוצה שהבהמות האלו ייצגו אותי. בשפרה כולנו בחרנו רק שיוסי ועינב לא יזכו. הם היו רוצים להיות מזרחים, הם הביב של הביבים.

  • 9.

    בעיקר אני לא אתגעגע לתור שלך

    איתי, 17/12/08 13:11

    במשך כל תקופת שידורי האח הגדול עקבתי אחרי התור שלך ואחרי מה שהתברר כמסע השמצות מגעיל ונוטף רוע כלפי שפרה - בגללך גם התחלתי לראות את האח הגדול היתי חייבת לראות מי זו המפלצת הזו - לא ראיתי מפלצת התגלתה בפני דמות של אשא מדהימה!! אתה המשכת להשפריץ רעל וכמוך גם כתבות רבות אחרות כך שמוזר לי שאתה מאשים את התקשורת בהסטה - תקרא את התור שלך!!! יכול להיות שדווקא השנאה היוקדת שלך כלפי שפרה המריצה את תומכיה יותר: הטובים ניצחו את הרעים !!

    • קצת, אבל קצת פחות שגיאות כתיב. תעשו הגהה או תבדקו במילון

      טא-טא, 18/12/08 08:19

      טור ולא תור
      אשה ולא אשא
      הסתה ולא הסטה

  • 8.

    הגמוניה אשכנזית?

    ישראלי נטול מחנה, 17/12/08 12:56

    מסכים עם הכתוב למעט נושא ההגמוניה האשכנזית.
    אלף אינני רואה כל סיבה לעסוק בנושא העדתיות בימינו אנו, בעיקר מכיוון שבדורנו ובודאי בדור הבא היא תתמסמס הודות לנישואי תערובת.
    הגמוניה אשכנזית? כיצד ניתן לטעון דבר כזה בזמן שהרמטכ''ל, שרי ממשלה, בכירי התעשייה ועוד אינם אשכנזים בלבד כפי שהיה בשנות החמישים?

  • 7.

    ################די לקנא!#################

    אופק , 17/12/08 12:34

    שפרה מדהימה,אצילית,אינטילגנטית

    בובליל הוא פדופיל שבגיל 20+ יצא עם אשתו נכון להיום ילדה בת 11! הוא סיפר על הכמעט אונס שלו. הוא בגד באשתו, הוא עילג הוא רע הוא אגואיסט הוא אינטרסט! הוא מעביד גרוע וכל מי שהיו פועלים שלו רוצים לתבוע אותו על התנאים!

    היום נעשה צדק! יש אלוהים! הטובים נצחו!

    • צרות אופקים

      ללי, ק''ש, 17/12/08 13:32

      יוסי לוקה בסימפטומים שתיארת, אך שפרה אינה הדמות האידיאלית שציירת.
      שפרה חתרנית, והקמפיין שלה נגד יוסי שבר שיאי חוצפה, אי סובלנות ודרך ארץ.
      האינטליגנציה שלה בינונית למדי, ןרק צרי אופק עשויים להתרשם מפסבדו פסיכולוגיה בה היא מצטיינת ומתבטאת בפרשנויות נוסח מדורי עצות בעיתוני נשים.
      אין אצילות בדרך בה התייחסה לזולת שלא היה בחבורתה,בדרך בה בלסה ובדרך בה נסתה להשפריץ מיניות.
      בקצרה, הגברת מדהימה בכישורי הזיקית שלה ובעיסוי האגו שלה...

      • ללי , ניתוח מדוייק , כל הכבוד. (ל''ת)

        אריאלה., 19/12/08 22:37

    • מתומתם אתה יודע מה זה מתומתם

      משה, 17/12/08 14:06

      הוא עשה הכול בלעדיו ובלי עינב זה היה תוכנית מתה לא מגיע לה.
      מגיע ליוסי מענין למה אחרי שהיא ניצחה כולם סגרו את הטלויזיה

      • למה תומכי בובליל אנאלפבתיים שכותבים בשגיאות (ל''ת)

        החידה הבלתי פתורה, 18/12/08 07:51

        • גם לשפרה יש מגיבים עם שגיאות

          אנשים רעים! רעים! רעים!, 20/12/08 15:40

          אז מה? אז יש אנשים עם שגיאות, צריך לצחוק עליהם? אתה בן אדם טיפש שאתה לועג של חולשתו של אדם אחר. זה לא מפתיע אותי שאתה ''ממחנה'' שפרה , שניכם גועליים מתנשאים.

      • ליכטוב איבריט עטה יודע משה? (ל''ת)

        לא ברור, 18/12/08 10:09

      • אתה צודק, הוא ''מתומתם''. ככה אתה ובובליל בדיוק נראים. (ל''ת)

        אני, 18/12/08 12:36

        • רק טיפש לועג לחולשתו של אחר. (ל''ת)

          אהוד, 19/12/08 22:55

    • נו מה שונה הוא מרוב העם שלנו? (ל''ת)

      ק, 17/12/08 14:20

    • רע? אגואיסט? נשמע לי בול שיפרע (ל''ת)

      שי, 17/12/08 15:23

    • עוד אחת

      לינוי, 17/12/08 17:13

      עוד אחת שיודעת על קורות חייו של בובליל~~~! חמודה אם היית כל כך בטוחה שהוא אנס למה לא התלוננת במשטרה?
      ובכן הנה התשובה!! אין לך ראיות, אין לך הוכחות ואין לך ''Cיצים'' לעשות את זה!!
      אולי את רוצה לספר לנו משהו? כי אם את קוראת לו אנס את בטוח קשורה לסיפור!!
      בחורה כמוך לא שווה יריקה!! והמילה הנכונה לתאר את מה שקרה היא אכזבה ולא קנאה!

    • אופק כנס

      אביב, 17/12/08 18:51

      הוא יצא עם אשתו שהייתה בת 14 .

      בובליל הוא דיסלקט מספרים . כמו שאמר שעינב נולדה בתאריך מוזר רק שחיבר אותם . זאת לא בושה .

      בקיצור האח הגדול יצא קטן

    • והבת שלו? (ל''ת)

      שלא נדע, 17/12/08 19:28

    • לא אופק מאמי

      לירון, 17/12/08 20:17

      אם ככה אתה מנתח את הנתונים ואת העובדות אתה - אהבל רציני, שלא מבין מתי משקרים אותו בפנים, היכולת האנליטית שלך להבנה או להסקת מסקנות מגיעה לרמה תהומית, חסר ערכים טוטלי, פראייר במידה מעוררת רחמנות, אבל הכי מהכל - הכי ---- טיפש גמור ומוחלט, כבר אמרתי?

      הטפשיםםםםםםםםםם והלוזרים ניצחו (לא, לא במשחק, לוזרים במי שהם והלפלפיות המצחיקה שאוחזת בהם...חח).

      אבל הי! צוחק מי שצוחק אחרון.... וזה בהחלט לא נגמר פה. מסרגות בע''מ תפתח כמה מסגריות וכך תסגור את הבאסטה של הגועל שהיא מכילה...וגם אותכם.... צ'או - צ'או

    • אשקלונים שוטיים :) כבוד

      מירב, 17/12/08 21:28

      הפרידמנים מנצחים זה פרדמנים נגד אשקלונים ואם יש בעייה איתם אז להרגעע אני משם וכן אני לא משויצה אני רק אומרת להפסיק יוסי הוא אחד מימנו!1

    • סיכמת הכל מצויין - ומילה לשיפרה: הטובים ניצחו! :) (ל''ת)

      פרידמן מזרחי, 17/12/08 22:56

  • 6.

    ליהוק כושל הם: שי, צבר ו.... נעמה

    עידו, 17/12/08 12:34

    גם אינה ויוני לא היו מתאימים לתוכנית.
    צבר לא התאים מבחינת אופיו הסגור והכלוא. צבר הוא לא איש חברותי ונראה כי יש לו המון המון מחסומים. כמעט ''הכשיל'' את שפרה המרתקת והחברותית. הם כ''כ לא דומים.
    שי לא התאים בגלל שהוא נבח באופן קיצוני.
    נעמה לא התאימה כי לא היו לה את הכוחות הנפשיים להתמודד.
    אינה ויוני היו משעממים נורא.
    כל היתר היו יחסית סבירים.
    איתי שפרה וליאון היו המוצלחים שבבחירת ''בית האח הגדול''.

  • 5.

    אחת שאמרה שאריות אדם זוכה מכור (ל''ת)

    בדוק, 17/12/08 12:05

    • שפרה לא אמרה שאריות אדם. תפסיקו לשקר!!! (ל''ת)

      אמת, 18/12/08 01:47

  • 4.

    עכשיו אני עוד יותר שונא את האשכנזים האמת יצאה לאור (ל''ת)

    חני, 17/12/08 12:04

    • איזו אמת? האמת שאתה גזען?

      מחתרת השטיחים, 18/12/08 01:54

      או זה שאתה לא סגור על הזהות המינית שלך ''חני''?

  • 3.

    הכל היה מכור קופרמן חכה שתחזור קבל תביעה (ל''ת)

    יוסי לראשות ממשלה, 17/12/08 12:03

  • 2.

    שפרה מצביעה לקדימה !!

    ליכודניק לשעבר., 17/12/08 11:54

    אני ככ שמח להודיע אחרי שמאסתי סופית במפלגת הליכוד המושחתים (וכן, ביבי המושחת הראשון!) שמעתי היום ברדיו ששפרה אמרה שהיא תומכת במפלגת קדימה.
    כוכבים יודעים לזהות כוכבים!

    • אתה דביל וגם שפרה מטומטמת! גם כן כוכבת פחחח (ל''ת)

      דוב, 18/12/08 02:50

    • מפגר תמיד יבין לא נכון....

      טועה ומטעה, 18/12/08 10:47

      שפרה בעד ראש ממשלה אשה. אבל היא רחוקה מאוד מקדימה....

  • 1.

    אבל תחלס רובם הופתעו.התחושה היתה שהכושי עשה את שלו עכשיו יכול ללכת.זה

    כולם קלטו ת'חארטה של העורכים שם., 17/12/08 11:51

    אכזרי.הוא עשה להם את הרייטינג.השלו אותו עד הרגע האחרון,ואז נהנו לראות אותו מושפל.לא יפה..יש שם המון התחסדות וצביעות..
    הכניסו אדם מבוגר בשביל הגימיק,ואז..בהתנשאות זרקו אותו לכלבים.
    כמו בתחרות של גלדיאטורים מימי יוון העתיקה.

    • הכניסו אדם מבוגר? למה לא קשיש חסר ישע?

      מחתרת השטיחים, 18/12/08 01:59

      הוא היה המתחרה הכי שקול ואסטרטגי שם ואת זה הוא אמר בעצמו, אל תהפוך אותו למסכן שלא יודע מהחיים שלו. לא הכריחו אותו ללכת לתוכנית, זו היתה בחירה שלו.
      אם הוא היה זוכה אז זו לא הייתה תחרות גלדיאטורים?
      (ואגב, ביוון הקדומה לא היו תחרויות גלדיאטורים, אתה מתבלבל עם רומא).

      די, המשחק נגמר והמעומד שלך לא זכה. מה יש? תנגב את הדמעות ותתמכר לריאליטי הבא שגם בו תסמס כמו משוגע כאילו אין מיתון.

    • יחסית לבדיחה מהלכת של פתגמים מהשוק הוא זכה לכבוד גדול (ל''ת)

      די לבכיינות-הגיע למקום השני המכובד, 18/12/08 07:49

    • נכון! (ל''ת)

      עצוב., 18/12/08 09:33

    • הכושי

      אילנה, 18/12/08 10:55

      אני לא חושבת שההפקה אשמה. עינב אשמה, והיא הרסה לאבא שלה. זה נכון שבלעדיו לא היינו רואים את התוכנית, אבל זה לא אומר שמגיע לו לזכות. כי ההתנהגות של הבת שלו במיוחד ושלו היו נבזיים. והם לא מייצגים את עדות המזרח, אלא רק את עצמם.