• 111.

    עם פרצוף כמו שלך וחוכמת החיים שלך יכול רק להוריד מים בשרותים (ל''ת)

    ליאור, 15/01/09 11:42

  • 110.

    טמיר, תמצית ''האח הגדול'', תמשעשעת,מרעננת,ולך הבחורה ! (ל''ת)

    דניאלה, 24/12/08 10:56

  • 109.

    לידיעת כותב המאמר דוד טמיר

    חכו חכו, 19/12/08 22:26

    עינב בובליל שעבדה בחנות בגדים כבר קיבלה שידרוג והיא מנהלת מחלקת האופנה במשביר לצרכן באשקלון ולגבי כל השאר, לא נראה לי שהם יסבלו מהמצב הכלכלי שאליו נקלעו רוב תושבי המדינה, רנין כבר חתמה בסוכנות דוגמנות ועוד ועוד כך שכולם מסודרים
    מי שיצא מלוכלך מכל זה אלו המפיקים בגלל שיטת ההצבעה שלהם שאיפשרה לבעל הון לדאוג מי יהיה בשלטון (הזוכה של האח הגדול)

  • 108.

    אוביקטיביות

    ולנטינו וולנטינה 31/36, 19/12/08 00:05

    לא היתה ולא תהיה ובכל מה שקשור למדיה לבובלילים לא היה שום סיכוי במלחמה הטכנולוגית ובמיוחד שרובו המוחלט של אוההדי הבובלילים לדורותיהם היו באופוריה והיו משוכנעים שיזכו ולכן לא התאמצו מספיק והתוצאה בהתאם..! איתי שהיה אנמי אך שקט ולא רב אם אף אחד היה ראוי לזכיה יותר מכולם מכיוון שזו יכולת ואופי ייחודי למי שהצליח לשרוד ללא אנרגיה שלילית מהסביבה יוסי התנהג לא יפה בשבועיים האחרונים וחבל חיבבתי אותו מאוד שפרא גנטלמנית ודיפלומטית אבל אני לא האמנתי ולא מאמין לה אגואיאסאית שתעשה רבות''להיראות ולהישמע '' טוב....שתהיו לי בריאיןם כולם כתבתי מספיק ומבחינתי כולם וכולכם אחים גדולים שלי בהצלחה לכולם....

  • 107.

    באשקלון ילדים שונאים פרידמנים מבלי לדעת למה, (ל''ת)

    יצחק התמים, 18/12/08 10:14

  • 106.

    כל מילה בסלע!!! איתי - המל(א)ך של התוכנית. (ל''ת)

    וונסה, 17/12/08 18:33

  • 105.

    האח הגדול

    נטלי, 17/12/08 12:18

    כל הכבוד לשפרהה

  • 104.

    מי שבעד הבובלילים, שתדעו שהוחלט להתמקד ביוסי.

    חבל לפצל את הקולות. סמסו ''2'', 16/12/08 20:39

    לידיעתכם, יש התגייסות המונית למען הפרידמנית. כל הארץ. קיבוצים, אמנים, אנשי רוח, עיתונאים, כולל משפחותיהם וילדיהם וכו'. לקחו את העניין כמו מלחמה. כאילו אסור לאיזה שחור להרוויח מיליון. כסף קטן כן. כי מותר לזרוק להם עצם. אבל מיליון? רק ל''אנשי שלומנו''. אז הפעם, לא להתקמצן, לפרגן ליוסי סמסים, כמה שאתם יכולים. מגיע לו. בפרט שכמעט חצי מדינה נגדו ומסמסת לשיפרה. את סמסו ''2''.

  • 103.

    רק שפרהההההההה (ל''ת)

    דניאל, 16/12/08 17:09

    • שפרה

      המלאכית, 17/12/08 12:17

      למה?

  • 102.

    אתה תותח

    גלית, 16/12/08 16:58

    הכתבה מצויינת אתה צודק בגדול, לאיתי מגיע שיהיה מהפך בבית האח הגדול הלילה אמן

  • 101.

    מהפך.

    קורל, 16/12/08 15:24

    יש מהפך .

  • 100.

    התמכרות

    התנתקות, 16/12/08 15:02

    לא אחים שלי

  • 99.

    מומלץ לקרוא את 31.מפחיד כמה זה נכון... (ל''ת)

    אמאאא, 16/12/08 13:17

  • 98.

    ~~~~~~~~~~~~~~~~רק שפרה~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    אופק , 16/12/08 13:08

    איך תצביעו ליוסי העילג?
    השוביניסט,הפדופיל,האנס,הפושע?!

    איך? לא פלא שכל העולם שונא את עם ישראל כי הוא הישראלי המכוער!

    מאלה שבטח גונבים בטורקיה ברזים!

    עושה לי צמרמורות בעעע...

  • 97.

    איתי

    חדוה, 16/12/08 12:23

    איתי זה כדאי, לא סתם כדי שיצא חרוז, מה שניקרא:הרבה משמעות . איתי איתי איתי

  • 96.

    ערימה של קופי אדם

    אורי, 16/12/08 12:11

    מדהים לראות את רמת העניין שמעוררים כמה קופי אדם, שנידבו את עצמם לשבת בכלוב טלוויזיוני.
    מדהים לראות את הנהירה המטופשת אחרי כל פליטת פה וגחמה אומללה שהם מייצרים תוך הפגנת רמות של אינטילגנציה רגשית ושכלית שלא היו מביישות 2 שלבים מוקדמים יוצר בסולם של דארווין (מבלי לפגוע בשאר החיות מאותו השלב).

    הייתי מצפה שבשלב הגמר ייתנו לכמה צופים להגיע לבית ולזרוק ליצורים כמה בננות ובוטנים.

    • סוף סוף בן אדם משכיל!!

      צודק!!!, 17/12/08 11:49

      איך מדינה שלמה מושפעת מכזה זבל!!! עצוב שזאת התרבת שלנו.תוכנית שכל המטרה שלה היא ללכלך אחד על השני,ממש כמו הישרדות. זה אפילו לא מענין!! בסך הכול לראות כמה אנשים שאין להם חיים משתעממים בבית. פשוט מצצינות!!

  • 95.

    יפה לך כתב.תיאור אחד לאחד! כל הכבוד! (ל''ת)

    תיארת הכול בכשרון!, 16/12/08 11:33

  • 94.

    יוסי ינצח ! תראה לי אחד בארץ שלוקח מליון וחושב למחרת על עבודה !!! (ל''ת)

    אריקו, 16/12/08 11:12

  • 93.

    להצביע רק ליוסי או לאיתי.

    אובייקטיבי (לא חבר או אח של אף אחד מהפיינליסטים), 16/12/08 10:49

    ליוסי - כי הוא זה שעשה את כל העניין בתוכנית, הוא היחיד שהבין שהכל משחק, ומשחק עם הידיעה הזו. כי הוא מי שנזכור מהתוכנית הזו.

    לאיתי - כי הוא הבן אדם הטוב היחיד מהפיינליסטים (כל השאר התלכלכו על אחרים באופן מכוער ומגעיל), כולל שפרה שעד שהועפה רנין הובילה את הרוע בתוכנית, ולאון שהתחנף לכולם אך לכלך מאחורי הגב, והבובלילים בוולגריות שלהם. נשאר רק איתי שהיה טוב לכולם, זיהה תמיד מי סובל ועזר לו.

  • 92.

    איתי היה התפאורה לרכילות הזדונית של הבובליל

    זב מה שהיה, 16/12/08 10:38

    במשך תקופה ארוכה, שימש איתי טפט לקיר בהופעתו המבחילה של הבובליל. בובליל חפר והרעיל ועיתי הנהן בראשו. ועל זה מגיע לו? אז יתכן שהבחור פעל מתוך חולשה ולא מתוך רוע, אבל ממתי אופי חלש זו מעלה??? הוא נתן לזבובלילים להפוך אותו למלך הפרנויות, פרנואיד מדופלם, הם סובבו אותו על האצבע והוא אמר להם תודה. צר עליו - אבל אי אפשר להעריך אותו. יש גבול.

  • 91.

    רק שפרה - כי לא מתפשרים על בינוניות (ל''ת)

    רוצים להגיע למצויין, 16/12/08 10:31

    • שפרה היא בינונית ומטה היא השתקפות הישראלי המכוער

      רנית., 16/12/08 20:53

      הגזען חסר הרגישות והאגואיסט. יוסי לעומת זאת התחיל מאפס ובנה בעשר אצבעותיו משפחה לתפארת. אז די לסיסמאות חסרות התוכן.

      • לרנית

        ננית, 17/12/08 15:29

        התבטאות נמוכה ומלאת שנאה גם מצידך.
        היה כדאי לנסח אחרת...חישבי על זה.

  • 90.

    עינב גזענית?

    אור, 16/12/08 10:13

    שפרה היא הכי גזענית בבית. שצבר אמר לשפרה:'' נשארו שאריות אדם'' (משפט שהוא מעבר לגזענות גובל כבר באנטישמיות) , היא הוכיחה את ''בקיאותה:'' יש שיר של יהודה עמיחי, ירושלים מלאה יהודים משומשים בהיסטוריה, יהודים יד שניה, עם פגימות קלות, זולים יותר.''
    תחשבו טוב טוב למי היא שייכה את מילות השיר..

  • 89.

    מי שמצביע ללאון או איתי מחליש את שפרה. לא לפצל! (ל''ת)

    פרידה פרידמן, 16/12/08 10:07

  • 88.

    האם השתגעתם?

    א.ש, 16/12/08 10:02

    הבורסה פורחת.הפנסיה וקופת הגמל 100%עולה.שטפונות ושלגים בארץ.אין יןתר ק.סמים 0% אבטלה .....
    .והראש שלכם באח הקטן.ומה תעשו מחר בבוקר.....

  • 87.

    למה לא מפרסמים תגובהות שלי נגד שפרה???????? (ל''ת)

    שחר, 16/12/08 09:59

  • 86.

    ברירת מילים

    שני, 16/12/08 09:40

    מצטערת אולי זה נשגב מהבנתי אבל אני חושבת שמי שמתימר להיות אינטילגנט ומשכיל ונמסה להראות עליונות על אחרים אותו או יותר נכון אותה האחר שאמורה להבין בדיוק את משמועות המילים אשר יוצאות לה מהפה ואומרת לאדם יהודי כי הוא יהודי יד שניה ושארית אדם וזאת רק 70 שנה (קצת פחות אפילו) לאז השואה..... בקצב הזה היא כבר תתחיל להכחיש את קיומה ...
    מצטערת אבל שפרה לא ראויה לאף קול של יהודי!!!!!!
    תצביעו נכון

  • 85.

    חסר חוט שידרה פאתטי בלי שום אמירה

    איתי זה ממש לא כדאי, 16/12/08 09:12

    הילך בגובה דשא מאז תחילת התוכנית, ובעצם עד היום. לא נתן גיבוי גם בסופה לשיפרה, שההתעללות בה גבלה בחיתיות בעליל. מילה קטנה פה מילה קטנה שם, היתה יכולה לשנות את פני התמונה שלו ועבורו בעינינו הקהל. לא צריך היה לשנות סדרי עולם. בעצם נקיטת עמדה ולו רק קטנה, היתה מעצימה אותו, ומשדרגת אותו. לראות איך קוברים בן אדם לנגד עיניך, ולעמוד כסטטיסט ולא לנקוף אצבע, גרוע כמו הרוצח עצמו. ואת הדרך הזו הכותב הנפלא....מהלל ומשבח. אני ממש לא הייתי חפצה בחבר אח או רע שכזה. הוא לא דוגמא לשום דבר חיובי בעיני. בהחלט לא מקלל לא מנבל את פיו חיכן ונימוסי אבל ...זהו אין יותר. אין באיש דבר וחצי דבר.

  • 84.

    מי ששונא את הבובלילים שיצביע איתי!!!! (ל''ת)

    דני, 16/12/08 08:50

  • 83.

    איתי זה כדאי!! (ל''ת)

    איתי זה כדאי!!, 16/12/08 08:48

    • איתיייייייי זה כדאי

      נטלי, 17/12/08 12:21

      איתיייייייי זהההה כדאי

  • 82.

    איתי זה כדאי!! (ל''ת)

    איתי זה כדאי!!, 16/12/08 08:48

  • 81.

    השתגעתם? שאני אבזבז sms ? אין סיכוי ואין אף אחד ראוי (ל''ת)

    יום טוב לכולם, 16/12/08 08:29

  • 80.

    השתגעתם? שאני אבזבז sms ? אין סיכוי ואין אף אחד ראוי (ל''ת)

    יום טוב לכולם, 16/12/08 08:29

  • 79.

    מה הקטע של השיפרה הזאת, היא חונקת עצים! בפעם הבאה שגם העצים של

    האח הגדול יהיו מפלסטיק לא רק הדשא. ואז שתחנוק אותם, 16/12/08 08:23

    מצידי

  • 78.

    איתי

    סוניה, 16/12/08 08:08

    אמת לטעמי איתי צריך לנצח אך מה לעשות שאני לא חושבת שרבים יתנו לו קולות לכן בין הבובלילים לפרידמנים אני מעדיפה את הבובלילים .ולו רק ששפרה וגם צבר לא הפסיקו לדכא את לאון וגרמו לו להראות רע כלכך.

  • 77.

    להחליף את העם

    רועי, 16/12/08 08:02

    אין ספק שצריך להחליף את העם.

    העם מטומטם, אלים, פרמיטיבי, ובור.

    לאט לאט חוזרים פה למערות, לעצים. עוד מעט נתחיל ללכת שפופים ולהדליק מדורות בתוך קניונים באמצעות שיפשוף שני פלאפונים.

    מפחדים מהאיום האיראני - תייחלו לו.

  • 76.

    ניתוח דחוף של חוט שידרה לאיתי..יש מקום לפעמים

    עוקבת בהתמדה, 16/12/08 07:56

    לומר לאדם 56 שהוא טועה ולא להסכים עם משפט כמו כאשר אני וחברים שלי יושבים בבית קפה ..מבקשים מהמלצריות חלב חם מהצ...שלהם. ורק שפרה האמיצה המקסימה אמרה שאם מישהו היה מבקש זאת ממנה היא היתה שופכת לו את הקפה בפנים..הידד לשפרה .ועוד .אפשר להתחבר לבבולילים! איתי אסור לאבד את חוט השידרה ואת האמת ....עצה .

  • 75.

    שפרה, עמוד שידרה=יש,שכל=יש,יופי=יש,כישרון=יש,טוב-לב=יש (ל''ת)

    כסף=אין,שפרה למיליון, 16/12/08 07:45

  • 74.

    גזענות

    לאה, 16/12/08 07:27

    הגזענות חוגגת בכל העולם ובעיקר בישראל

  • 73.

    מה בין החור לשבלול ?

    יריב, 16/12/08 07:20

    טוב זה נורא פשוט את הגמא הגדול תקחו בובלילים וזו רק אשליה יש לכם תחושה שאתם חזקים. אתם על הסוס או יותר נכון על החמור בדרך לחירייה. בדרך למקום הראשון בניבול פיכם ומילוי הפה במיץ של הזבלץ אתם מלכי הגזענות, השטנה. לא השכלתם עד היום להבין מי שמוביל את הקדמה התרבת וההשכלה בישראל יושב במכוןויצמן ומוציא פרס נובל קוראים חצובר אומן או הרשקו ? לא הבנתם שמי שזוכה במקום השני ובמדליית כסף באליפות העולמית הוא ושרקרוז יליד ברן בשוויץ או ריכטר יליד ההרים האלפים בצפון גרמניה, פרידמן אמיתי.
    תחיו באשליה שאתם חזקים כל עוד תשאירו לנו להוביל את מירביליס , מייקרוסופט ישראל או אינטל.
    אנחנו נעשה את התרבות את הקידמה את ההשכלה ואת המיליארדים ואתם תשלחו אס אם אסים כדי שבובליל ישכה במליון ויוכל להשקיע בניתוח להחלפת מוח לביתו הגסה

    • .ל73

      אילן, 16/12/08 15:32

      כל מילה חקוקה בסלע.יריב אתה תותח.

  • 72.

    המשחק התחיל עם סטרייט וסטרייטופוב. לא עם הומו והומופוב (ל''ת)

    חשבתי שחשוב לציינזות, 16/12/08 07:20

  • 71.

    פיצול קולות

    ארז, 16/12/08 07:11

    טוב אז ממש ברור ושקוף. אני לא נפלתי לבור של הכותב וגם לא של המגיבים.
    הסיפור זה יוסי מול שפרה. הקולות של איתי מוצלבים בפילוח עם אלו של שפרה. הקול השפוי . המטרה לפצל עוד כמה עשרות אלפי שולות שיעזרו לחלאה יוסי לזכות. יוסי הולך לזכות גם בלי המניפולציה הזו וזאת מפני שהרייטניג של התוכנית בקרב המשכיל הממוצע נמוכה מאוד. לא תמצא הרבה אשכנזים ממעמד הביניים הגבוה שולחיםאס אם אסים ואם כן לא באותו השיעור כמו אברג'ילים בוזגלויים והשאר.
    המטרה של הכתבה להסיט קולות
    ראו הוזהרתם.

  • 70.

    הפח הגדול

    יעל לבינגר, 16/12/08 06:23

    לפני כשבועיים פורסמה כתבה צנועה ונידחת באחד ממוספי אמצע השבוע של אחד העיתונים הארציים , על ארנון צדוק - עד לא מכבר , שחקן טלוויזיה/קולנוע/תיאטרון מוערך (כלומר , מוערך לשעבר) , למי מכם שעדיין זוכר/מכיר אותו.
    ארנון צדוק הוא כיום מוכר פלאפל במשרה מלאה.
    הוא ללא ספק , אחד מהשחקנים היותר איכותיים בישראל וזו כנראה גם הסיבה העיקרית לכך שהוא הועלם ממסך הטלוויזיה ומכתבות השער , הישר אל ממלכת החומוס הפרטית שלו.
    הוא לא השחקן הראשון ולא האחרון שנקלע אל הסיטואציה שאליה הוא נקלע.
    ולא. הוא ושאר הקולגות הם אינם קורבנות נוספים של המיתון. ליתר דיוק , הם קורבנות שווא של הטמטום.
    הטרנד המתמשך הזה שנקרא 'תכניות ריאליטי' , נמצא עדיין בעיצומו (לצערי) ומסמל , יותר מכל, מציאות טלוויזיונית מסחרית , עגומה , שבמסגרתה ננגס זמן מסך נרחב , של שעות שידורי סדרות דרמה/קומדיה מקוריות בפוטנציה , בערוצים המובילים.
    על מידת הנזק שהוא מסב לצופה התמים , עוד אפשר להתווכח. על מידת הנזק שהוא מסב לשחקנים , כבר אי אפשר.
    תוכניות הריאליטי עושות עוול מקצועי , כלכלי ותדמיתי לשחקנים שנאלצים לנהל את מלחמת הקיום הבין כה קשה שלהם כשחקנים , עם הידיעה שכמות סדרות המקור (הלחם והחמאה שלהם) צומצמה עקב ריבוי שידורי הריאליטי. ולהיווכח , בנוסף לכך , שאחרי כל סיום עונת ריאליטי כזו או אחרת , נקטפים כוכביה (באופן אוטומטי ובלי כל קשר לכישורים שאין להם) , ע''י סוכנים / מלהקים / מפיקים , ומתלהקים לסדרות , סרטים והצגות , על חשבונם.

    כבר נתקלתי באינספור פרשנויות זהות של אינספור רכילאים סוג ז' במסווה של כתבי תרבות , שמתעקשים להגדיר את משתתפי התכנית ' האח הגדול ' כבבואה של החברה הישראלית.
    אין לי מושג אם ההנחה המדעית הזו מדויקת (והאמת היא שאין לי כל כך חשק לנסות לאמת או להכחיש אותה) , אבל לעומתה , עובדה אחרת כבר אינה מוטלת בספק -
    ה' אח הגדול' ואחיותיו התאומות הן הבבואה של הסגידה התקשורתית ל 'חירייה' הזו שקרויה 'תכניות ריאליטי'.
    קברניטי ערוצי הטלוויזיה המסחריים מזריקים בכוח , חומר מזוהם אל הווריד של הצופה התמים ויוצרים עבורו את האשליה (ע'' נפנוף בנתוני הרייטינג) שבעצם , זה הוא שדורש את הסחורה הקלוקלת הזו , עקב היותו נרקומן שלא מסוגל לחיות מבלי לצרוך אותה.

    האומנם ?

    את ילדותי העשוקה , למשל , העברתי , בין השאר , ע''י צפייה ב' מקבילית המוחות' וב' נקודת חן' המיתולוגיות.
    אז מה ? , ייחלתי לשידורן ? , כססתי ציפורניים לפני ששודרו ? , לא. אבל צפיתי בהן מכוח האינרציה ולו רק מפני שזה מה שקיבלנו בפריים טיים של אותה התקופה.
    מפני שצופה , אוכל מהיד שמאכילה אותו. דהיינו , צופה במה שמשדרים לו. אלא שההבדל הקטן / גדול בין מה ששידרו לי בילדותי ובין מה שמשדרים כיום לצופה התמים , הוא שפעם , היה מי שהשתדל להקפיד על התכנים שמועברים אל הילדים ועל ההשפעה שלהם עליהם.
    סבתא שלי ז''ל , נהגה בזמנו להזכיר לי (במקרים שכאלה) ש '' פעם , זה כבר היה מזמן ''.
    אי לכך , ימשיך עולם הפוך כמנהגו לנהוג , והצונאמי הנוכחי ששמו 'ריאליטי' ימשיך להגדיר עבורנו ובמקומנו , את טעמנו. ובו זמנית , יאלצו יותר ויותר שחקנים איכותיים לאתר לעצמם מקצוע ומקורות פרנסה חלופיים , ומפיקי הערוצים המסחריים ימשיכו בשלהם (ובשמו של הרייטינג) ל''הזין'' את האינטלקטואל של ילדינו , בפריים טיים , ע''י ניבולי פה בוטים , שטחיים וגזעניים של בובלילות אוויליות ועלובות למיניהן.

    • כל מילה בסלע (ל''ת)

      צופה לפעמים, 16/12/08 09:38

    • מה את רוצה לומר נמאס ממנהיגים ממוחזרים קל וחומר משחקנים ישנים ומוערכ

      כניראה שאת מיושנת תרתי משמע, 16/12/08 13:13

      מה שאת כותבת כאן מביע תיסכול אדיר של שחקנים מכל המינים כו...לם יוצאים מגידרם נוכח ההצלחה הבלתי רגילה של תכניות הריאליטי. מה לעשות זה הטרנד החדש וכל אחד ואחת רוצה חידושים נמאס כבר מהדברים הישנים פעם היו טובים וריגשו היום סף האדרנלין הוא הרבה יותר גבוה ועכשווי וזה לא יעזור גם אם תכתבי תילי תילים של גיבובי מילים. אם שחקן רוצה לעלות כיתה שיביא משהו חדש אם לא יבואו אחרים במקומו כך זה בחיים.
      וחדש מפני ישן תוציאו .
      את הבנת את זה ברכה או לא .קחי מים תצפי בפינלה של האח הגדול ותרגעי.

  • 69.

    ++++++הודעה חשובה בקשר לגמר האח הגדול:++++++

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~כנסו כנסו~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~, 16/12/08 06:12

    תצביעו איתי!!!

    מה יש לכם?! הבנדאם הכי ישר בוילה. ואין על זה עוררין. הנה, תמיד אומרים שהישרים עפים ראשונים וש''חייבים לשחק את המשחק''... למה? כי אנשים בבית אוהבים לשבת בכורסה שלהם ולראות אנשים אחרים סובלים מלכלכים ומתלכלכים?
    הנה! הגיע איתי, כמו מלך לגמר. כולו חמוד לגמרי. מגיע לו. מגיע לו בגלל שהוא הראה לכל המשתתפים ויותר מזה, לכל המדינה - שאפשר להיות מנצח גם כשהוגנים.

    מיליון אנשים יצביעו לשפרה ולבובלילים ומאחורי ליאון יש את כל הקהילה....

    תהיו קצת שונים הפעם. תאמינו בעצמכם.

    בלי שרימפס במרק, בלי ''שרמוטה'', רק עם קצת בלבול והמון המון חן.

    מספר 1 ל2020, תצביעו לאיתי. אם אתם מחשיבים את עצמכם אנשים ישרים.

    (הכותב הינו גבר. הוגן)

  • 68.

    טמטום

    יוסף ג, 16/12/08 06:02

    מעולם לא ראיתי תכנית מטומטמת יותר.לא שמעתי אפילו מילה חכמה אחת. ולכן אני גאה להיות פרידמן.

    • אתה לא יוסף פרידמן אתה יוסף גוגליל. (ל''ת)

      מלחמת גוגליל בבובליל, 16/12/08 08:22

  • 67.

    טמיר כהן, חיכיתי כל שבוע לכתבה, היה כייף. אתה מצויין (ל''ת)

    רונית ליזרוביץ, 16/12/08 06:01

  • 66.

    איתי אחד ויחיד אין לו מחליף

    ilanit, 16/12/08 06:01

    אחת שהתמכרה לתוכנית ברציפות... המשחק קשה .והכח לעמוד בפני מכשולים רבים .יותר קשה..לכן לפי דעתי אין לאיתי מחליף בין כל המתמודדים ..הוא חמוד וטוב לב דאג לכולם.. איתי בחר את הנקיון של הבית . העדיף להעביר זמן ושהות בבית האח הגדול מאשר להתעמת עם המתמודדים למינהם.שרק רוע ורכילות יצא מישם..לכל אורך הדרך הוא היה ישר עם כולם..בלי לרכל ולריב .. גבר מקסים וממש כך שמחתי לקרוא את הכתבה הנפלאה שישנם עוד אנשים שחושבים כמוני ..בהצלחה איתי.

  • 65.

    רק איתי

    חגי, 16/12/08 05:56

    כי כולם מגעילים תתחת במיוחד הבובלילים

  • 64.

    אם הכנסת הייתה ניראת כמו בית האח הגדול הבחירותהיו ניראות אחרת

    לחשוב אחרת, 16/12/08 05:28

    אולי צריך לכלוא את כל חברי הכנסת בבית האח הגדול עד הבחירות ולראות מי באמת מתאים לנהל ולהנהיג את המדינה או אז כל אזרחי המדינה יצפו בהם ויבינו אחץת ולתמיד מי שקרן מי תככן מי רמאי ומי אמין . אבל בחיים כמו בחיים כנסת ישראל ניראית כמו בית האח הגדול רק חבל שאין מצלמות בכל מקום ואי אפשר לשמוע את האחד בפה והאחד בלב של כל אחד ואחת משם.

  • 63.

    תת רמה

    אליפז העיראקי, 16/12/08 04:56

    אילו הייתי צריך לתת ציון לראיונות,לשפה,ולדיבור -אין ספק שיוסי בובליל+עינב נתגלו כדמויות אנאלפבתיות,על גבול-אנשים טיפוליים.מה עומד מול עיני הקהל לא ברור לי ,אבל-להעדיף את העדר הזוגי הזה על רנין למשל???הבחורה משכילה,נראית טוב,איטליגנטית,גם אם לא תמיד ישרה דבר המתחייב מ''האירוע''וזה אינו פסול.או למשלצבר??בחור איכותי ולא דוחה,ואינו מסרס את השפה העברית.איני חסיד של התוכנית,ומידי פעם התעדכנתי באינטרנט,ועושה רושם שהענין מיצא עצמו.אחוש מבוייש באם אחד העילגים יהיה הזוכה,ואשמח באם הזוכה יהיה איכותי כמו שיפרה,איתי,

  • 62.

    גם אני הולכת על איתי

    ק, 16/12/08 04:23

    היחיד שיצא משם נקי
    אמנם הוא לא זה שהכניס את כל הענין לתכנית אבל הוא זה ששמר על שפיותם גם של הבובלילים וגם של שיפרה. אם איתי לא היה יושב עם יוסי כל יום, יוסי היה מסכן - יותר לבד מלבד. הוא תמיד ידע מתי מישהו צריך חיבוק, עזרה, הקשבה. הוא הפך את החיים בוילה טיפה יותר נסבלים עבור כולם - הוא רואה מעבר לסטיגמה והצליח להתחבר לכולם ולהכנס להם לנשמה.
    הוא היחיד שהיה אמיתי ויצא הכי אנושי חכם ומקסים.

  • 61.

    שיפרה

    אורן, 16/12/08 04:05

    היא בחורה הגונה ביותר,לא נופפה בהשכלה שלה,למרות שהיא בוגרת בצלאל,כבוד.
    בחורה איחותית.
    למרות הדרמות והצעקות של עינב,והכוחניות והוולגריות של יוסי,גם הם בסה''כ אנשים טובים.
    הקולות צריכים ללכת בברור לשיפרה,בחורה מדהימה.

  • 60.

    יוסי הלא שנון,כל משפט שלו הוא מכין מראש ומתכונן

    רן, 16/12/08 04:00

    קנה אותכם בזול עם יקר

    • יוסיןעינב שיתפו פעולה בהצבעות

      sheri, 16/12/08 11:32

      היום בבוקר ישב יוסי עם איתי ומודה שהוא והבת שלו שיתפו פעולה בהצבעות אומנם הוא אמר לא בדיבור אבל במבטים ועוד דרכים, שלחו לפי דבריו חצים את מי שהם עומדים להדיח , להגיד לקוראים שאומנם זה אולי מאוחר אבל הם עברו על כללי המשחק גם אם עד עכשיו חשדנו ,יוסי התוודה עכשיו שהיה לו שיתוף פעולה כך שמראש למודחים היו שני קולות נגדם וזה ממש לא הוגן חבל רק שהיום הגמר ואין אפשרות להדיח אותו אז לכל הצופים אל תצביעו לאדם שרימה והיום גם סיפר שאכן עשה את זה. ואל תשכחו את הסיפור עם הבחורה בעיתון מעריב שלשום החבר שלו אמר שאכן הדברים היו.

  • 59.

    טמיר כהן,רק תסביר משהו קטן:''מי לעזאזל הכי צבעוני בבית!!!!???'' (ל''ת)

    רן, 16/12/08 03:55

  • 58.

    דוגמה לכשלים הלוגיים של הכותב (טמיר משהו?)

    אור, 16/12/08 03:09

    ואולי גם לחוסר היכולת הקוגנטיבית שלו . והנה הציטוט : ''עם כל הכבוד לרצון ההפקה, יוסי בובליל אינו מייצג את המזרחים,... המשתתפים הינם פיונים בהצגה והקהל בוחר עם מי להזדהות, לאו דווקא לפי השייכות העדתית שלו. אי לכך כל הקריאות נגד בובליל כאילו פניו הם פני המדינה וכאילו זכייה שלו תסמל הידרדרות מוסרית של החברה היא בדיחה צדקנית בעיני..'' הכותב המוגבל משהו, מניח משום מה, שהקריאות נגד בובליל -הן נגד מיזרחיותו. ואינו שם לב שמלבד תומכי הבובלילים, הטיעון הזה כלל לא עולה. כשמתנגדי הבובליל חוששים מ''פניה של המדינה'', הם מכוונים לנוכלות שלו,להטרדות המיניות, לסיפור השידול לאונס, לכך שעשק פועלים, לאכזריות ולחוסר הרגש שלו, ועוד'. בובליל כן מייצג משהו - הוא מייצג את הלא-מוסרי !! אם הכתיבה של טמיר הייתה יותר אינטליגנטית, הייתי חושדת שיש כאן דמגוגיה מכוונת ע''י יצירת 'רצף לכאורה' בין שני דברים מנותקים, אך מכיוון שכל הכתיבה ירודה ולא מנומקת, אני מבינה שמדובר ביכולת מוגבלת לחשיבה . ראוי שעורך המדור יתן ליבו לכך שלא כל הקוראים הם בובלילים ברמת הבנתם (ואין הכוונה כמובן למזרחים. אני עצמי בת ליוצאי מזרח...)

    • לא נתת פה ולו כשל לוגית אחד

      אחת אחרת, 16/12/08 09:11

      לא נראה לי, שהבנת מה שהוא כתב.
      אני רק הייתי מחליפה את המילים '' עם מי להזדהות'' במילים ''מי מהדמויות נגע לליבו''.

      ואכן, לא צריך לצאת מהפרופורציות,
      זו סך הכל תכנית ריאליטי.
      אי אפשר להפיל על המשתתפים את חוליה של המדינה.
      פני המדינה לא היו שונים לפני התחלתה ולא
      ישתנו אחרי סיומה.
      פני המדינה הם פני כולנו.

  • 57.

    לאלה שחושבים שהם יודעים הכל....השמים הם הגבול עבור...

    גשם לא בא, 16/12/08 02:58

    שפרה. אדם מדהים. רציני. שכלתני. אינכם מכרים את הרקע ממנו היא באה. אן לאף אדם אין את הזכות לשבת בביב ולייבב ולשפוט.
    איתי אדם נפלא. בעל הנסים והנפלאות אום ללא עמוד שידרה. עדין.
    בובלילים. כל מילה מיותרת. לא שווה את הדיו בו נכתבת תגובה זו.
    לאון. יקיר העיר אולם טרם צמח ואין לדעת מתי זה יקרה. אם בכלל.
    לא נותר אלא לחזור למציאות ולהצביע בעד שיפרה. עליה נאמר - השמים הם הגבול. פרסי כנף ועופי... אדם בעל ערכים, יצירתית. אמיתית [במידה] ומעניין שבשיחות סלון היא מדורגת גבוה מעל כולם.
    השאלה שנשאלת מי הם ''בעלי הממון'' המסמסים ומטרפדים כל חלקה טובה .
    הלילה נדע האם לציון בא הגואל והתבונה...

    • שפרה

      נעמה, 16/12/08 09:57

      שפרה, בחורה מדהימה, חכמה, משכילה, תרבותית, יצירתית באה מרקע לא פשוט, דוברת עברית רהוטה בניגוד לבובליל - עילג,גס רוח, בהמה,פרימיטיבי ועוד ועוד. הצביעו שפרה.

    • את לא במקרה אחותה של שפרה?! לא יעזור כלום הזוכה הוא אחד מהשנים.

      רוני, 16/12/08 10:44

      יוסי - כי הוא גרם לכל הענין בתוכנית.
      איתי - הבן אדם הטוב היחיד מאלו שעלו לגמר. (ולא, שפרה היא לא טובה, אם כי היו ניצוצות של טוב, אבל היו יותר דברים רעים ושפלים).

      • רוני ומה תאמר עכשיו? מי הזוכה אמרת? (ל''ת)

        תמי, 17/12/08 15:30

  • 56.

    מתאים לטמיר לבחור בסמרטוט כפייבוריט.... (ל''ת)

    סמרטוט מבין לליבו של סמרטוט, 16/12/08 02:52

  • 55.

    רק שיפרה למיליון מס 5 זה מס מזל (ל''ת)

    ליטל, 16/12/08 02:49

  • 54.

    אנחנו מסמסים לשפרה (5) ולמי אתם? (ל''ת)

    יוסי ועינב בובליל, 16/12/08 01:13

  • 53.

    אחלה כתבה - רק איתי . (ל''ת)

    אילנה, 16/12/08 00:28

  • 52.

    אם לא היו בובלילים ושיפרה לא הייתה תוכנית. מי היה צופה באיתי? חוכמה גד

    ליאת, 16/12/08 00:27

    חוכמה גדולה להשתחל לגמר מבלי לתרום לתוכנית. כן הוא עזר במטלות הבית יותר מהרגיל וזאת הייתה התוכנית שלו.
    אני חושבת שצריכים לתת את הכסף לאלה שגרמו לנו לצפות בתוכנית ואלה בובליל/ה או שיפרה (אני אישית בעד הבובלילים)
    גם ללאון אגב לדעתי לא מגיע לזכות כי חוץ מלשיר ולעשות לנו חור בראש לא תרם הרבה לתוכנית ולא יצר עיניין.
    זה לא הוגן לא לגרום לצופים הנאה במשך שלושה חודשים ולזכות בכסף בסופו של דבר

  • 51.

    שפרה אדם הגון והבובלילים הם הישראלי המכוער (ל''ת)

    אני, 16/12/08 00:26

  • 50.

    ממתי אתאיסט שמאלני המקלל אדם מבוגר הוא ''מלח הארץ''? (ל''ת)

    תוהה בקול רם, 15/12/08 23:38

    • לא יפה לקלל אדם מבוגר

      אכן מלח הארץ, 16/12/08 08:27

      אבל אל תשפוט, יוסי הוציא את כל דירי הוילה מדעתם, ללא יוצא מן הכלל, והוא עשה זאת בכוונה ובשיטתיות, אין אדם אחד שהסתדר עם יוסי בבית, הוא עצמו מעיד על עצמו שהוא שקרן וניזון ממריבות. וחוץ מזה שמבר לא קלל, יוסי קלל צבר רק צעק עליו ואמר לו שהוא לא מאמין לו.
      אבל אם אתה מעדיף ילדים כמו עינב מאשר כמו צבר - אז אני אחל לך זאת מכל הלב.

  • 49.

    לזכותם של הבובלילים יאמר הם הצליחו להציף את צחנת הגזענים מעלה צבר ו

    גסי אונס המזרחי, 15/12/08 23:35

    שפרה וגדודים הטוקבקים הוכיחו לי שתופעת גרמניה ב1930 לא מתה ב1945
    בתוכנו יש יהירים מתנשאים מסוממי שנאה ותיעוב כלפי האחר
    צבר שי רנין לאון ושפרה הינם חבורה עלובה גזענית רדודה ריקנית חלולה ומוכת שנאה
    אני גאה לסמס 2020-2 קרי יוסי בובליל
    הוא האצבע המשולשת בפרצופם של נחותי האופי ורמי השנאה.

    • פחח הגזענים הרדודים והבקיקים הם הבובלילים ! (ל''ת)

      לכן רק שפרה !, 16/12/08 01:19

  • 48.

    איתי, זה כדאי!

    raquel_fernandez , 15/12/08 23:35

    תגידו עליו מה שאתם רוצים, אבל נראה לי שאת מה שלמד מהשיחות עם יוסי מוקדם בבוקר, כשכולם עוד ישנים, הוא ייקח הלאה בחיים. כולי תקווה שגם לאון יעשה כך, אבל אחרי האמירה שלו ש"אשר הלך, לא צריך לעשות קידוש", והיותו חלק מרשל"צ, מערערים בי את הביטחון בזה.

    שפרה? שפרה היא פשוט בנאדם רע. נקודה. לא יודעת אם שמת לב לזה, אבל מעדה שהיה, כך היה:
    שיפ-רעה הייתה בחדר והיית עסוקה בלקשקש על הדף במקום לחשוב על שאלות, יוסי היה גם כן בחדר באותו זמן וניסה להתרכז במשימה. לאון נכנס לחדר עם גזר, ויוסי מבקש ממנו שלא יאכל את הגזר בחדר, כי זה מפריע לו להתרכז. לא חלפו שתי שניות ומהרגע שיוסי סיים את המשפט, ושיפ-רעה אומרת ללאון "תן ביס". שיפ-רעה!!

  • 47.

    איתי בהחלט חיפש תמורה - בעצמו הודה שמצפה שיודו לו אחרי כל שטיפת כלים (ל''ת)

    איך שפרה איבחנה בצדק: הוא פאסיב-אגרסיב., 15/12/08 23:18

  • 46.

    להיות משרת לא הוך אותך לבן אדם טוב. (ל''ת)

    איתי הוא תוקפן במסווה של נחמדות., 15/12/08 23:15

  • 45.

    להיות אדיש לרוע כפי שאיתי היה זה ממש לא להיות ''בחור טוב'' (ל''ת)

    התנהג בצורה מחפירה ביום הולדת של שפרה., 15/12/08 23:14

  • 44.

    מי שמצביע לאיתי הרכיכה נותן את קולו לבובליל. תזכורת לכתב: איתי ישב רוב

    דן, 15/12/08 23:10

    הזמן עם הבובלילים, שמע את הטינופת שלהם כולל סיפורי הזוועה והאימה - ואפילו פעם אחת לא הביע האת דעתו.
    להבדיל משחר שלא פחד להגיד את האמת שלו, גם אם עינב תצעק.

    בנאדם משעמם ת'תחת וחסר עמוד שידרה - שתי תכונות בלתי נסבלות והוא הראשון שיעוף מהגמר.

  • 43.

    רק לא למשפחת בובליל. אל תתנו לבהמיות לנצח. תודה. (ל''ת)

    בבוניזים,ביביזים,בובליניזים, 15/12/08 23:06

  • 42.

    מסכימה עם כך שלאיתי מגיע את המיליון!!! עוד לא מאוחר סמסו 1!!! (ל''ת)

    איתי המקסים שלנו לניצחון, 15/12/08 20:04

  • 41.

    מסכימה עם כך שלאיתי מגיע את המיליון!!! עוד לא מאוחר סמסו 1!!! (ל''ת)

    איתי המקסים שלנו לניצחון, 15/12/08 19:53

  • 40.

    שיפרה שיא הרוע-לא נשכח ולא נסלח-''שאריות אדם,יהודים יד 2'' (ל''ת)

    נעם, 15/12/08 19:13

    • ו''פרידמנים מתים'' זה שיא החוכמה וטוב הלב?? (ל''ת)

      נו באמת, 16/12/08 08:09

  • 39.

    רק איתי זה כדאי - היחיד ששמר על צלם אנוש

    אפרת, 15/12/08 19:03

    במשך שלושה וחצי חודשים כשמסביבו כולם מתלכלכים, מרכלים, משקרים ומתעללים.
    זהו הישג כמעט על אנושי ולכן הבחירה שלי היא איתי!

    טמיר, כל הכבוד על התבונה והפקחון. אתה אור בתוך עדר התקשורת.

  • 38.

    לאון +הכוכב הכי מדליק והכי מצחיק בבית האח הגדול לאורך כל הדרך

    אדון לאון אמר בובלין- אדון לאון יקח את המיליון, 15/12/08 18:36

    שיריבו הבובלינים עם שיפרה רק ליאון יקח את המיליון וילך הבייתה .
    אמר יוסי אדון לאון יוסי צדק רק לאון ילך למיליון חחחחחחחחחחחחח
    הוא יצחק כל הדרך אל הבנק.

  • 37.

    צבר לא פחדן..בחר בלאון כי

    helen, 15/12/08 17:48

    הוא באמת צריך את האסאמאסים ולא שפרה..
    מבחינה אסטרטגית וגם הוא מכיר את שניהם אותו פרק זמן מה עשיתם מהם כבר נשואים 50 שנה?

    גם אני חושבת שאיתי זה כדאי(=
    יאללה איתי למיליון והלוואי שהטוב ינצח.

  • 36.

    מה רע בשפרה?

    ליאור, 15/12/08 17:39

    בניגוד לשאר (וגם לאיתי שהתמזמז עם אינה ואז הדיח אותה) היא היחידה שלא דרכה על אף אחד כדי להגיע רחוק, ולא הכניסה אותנו למאה הקודמת.

    • האם באמת ראינו את אותה התוכנית????

      מורן, 16/12/08 09:24

      לא דרכה על אף אחד??
      להסתלבט על יוסי שהיה ללא סיגריות ולרצות ברעתו,
      לקרוא לבן אדם שארית אדם?
      והכי גרוע לקרוא ליהודי - יהודי יד שניה????
      זה לא גזענות? זו לא התחלת שואה?
      אלף אלפי הבדלות בין שפרע להיטלר.. אבל הכל מתחיל מאמרה מתועבת קטנה. אולי יוסי גס... אולי הוא אגרסיבי מה שתרצו... אבל הוא לא מודע ממש למשמעות מילותיו,ואילו שפרע בעת ההשכרה האינטילגנטית באישה ברמה ''הגבוה ביותר'' מכירה את משמעות המילים טוה מאוד אפילו יותר טוב מרובנו היא יודעת מה משמעות המילים שהוציאה מפיה, לדבר כך על בן אדם זה גרוע מלהגיד לבחורה שרמוטה. ואני בתור בחורה אומרת זאת!!!!!!!!!!!!!!!!
      לסיכום אני לא אגיד לכם ואף לא אציע לכם במי לבחור רק תחשבו טוב האם שפרע באמת עדיפה על יוסי או שמא יוסי עדיף ואנו נגעלים מהגסות שלו כיוון שזו מראה לעצמנו ואנו מנסים להתכחש לכך שהריי אנו יפי נפש

  • 35.

    האח הגדול הוציא את השד העדתי מהבקבוק

    השד העדתי יצ מהבקבוק של בובלין- לכוס של שיפרה, 15/12/08 17:26

    זה כבר לא רק משחק זה כבר הפך להיות פארנויה אנחנו מקבלים מיילים מפרידמנים המבקשים להצביע רק לשיפרה . המייצגת את ארץ ישראל היפה ואילו הבובלין מייצג את הוולגריות את הערסיות את הבוטות ואת הרדידות.
    מלחמת העדות יוצאת לדרך במהדורה חדשה דרך האח הגדול. ההפקה צריכה לעשות מעשה כדי לא להפוך את התכנית הזו לקרב פנים אל פנים . לקרב של פקחות ושנינה לקרב של שפות ותרבויות .
    צריך להעמיד את שני המחנות יחד צריך לחלק את הפרס לשניים לפרידמנים ולבובלינים כל אחד יזכה חצי בחצי ובא לציון גואל. אחרת, כל צד שיזכה יזכה את הצד השני בריטונים בגידופים ובהשמצות שהנייר אינו סובל. אני כבר יכול לתאר לעצמי איך יגיב הדורבן ואיך תגיב הצאצאית שלו אם הם לא יזכו יאוולי וולי יגיע עד הכנסת אולי .
    באשקלון יעשו אינתיפאדה בפרידמנים, מי יודע לאן זה יגיע , סיום התכנית הזו יכול להיות תחילתה של מלחמת השפות החדשה , שפת הבובלין לעומת שפתה של שיפרה.

    • די נגמר הדרק הזה להחזיר כבר את גלעד הבייתה (ל''ת)

      תחשבו רק על גלעד חייל בודד בעזה, 15/12/08 17:41

      • אני מבין שאסור לנו לדבר על שום דבר אחר (ל''ת)

        טל, 15/12/08 18:33

      • גלעד גלעד גלעד

        שוקו, 16/12/08 03:25

        ראיתם אתמול עקרות בית? די! להחזיר את גלעד!
        מה אתה רוצה לאכול היום לצהרים? די אוכל! להחזיר את גלעד!
        איפה הארנק שלי? למי אכפת ארנק! לשחרר את גלעד.ֿ

        די, הבנו. זה שכולנו רוצים שישחררו את גלעד לא אומר שצריך להפסיק לחיות.

      • גלעד שליט

        נעמה, 16/12/08 10:10

        הכי חשוב זה להחזיר את גלעד שליט האומלל שנמצא בעזה.ומספיק להתעסק בריאליטי הלא חכם

    • גזענים נמאסתם!!! יוסי ועינב למיליון, השחקנים הכי הכי אמיתיים, מצחיקים (ל''ת)

      אנושיים, ושימותו הקנאים!!!!!, 15/12/08 17:47

  • 34.

    סמסו 2 למספר 2020!אנחנו ננצח!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    יוסי, 15/12/08 17:12

  • 33.

    יש הבדל בין הסתדר...

    רוני, 15/12/08 16:35

    לבין התקפל. איתי, שהציג את עצמו (או שהיה לו נוח לקבל שמציגים אותו) בתור אדם עם עקרונות, בחור טוב עם נשמה מזהב לא טרח להגיב מול עוולות שנעשות כלפי דיירים שונים. איפה הייתה הנשמה הזאת כשיוסי ירד על לאון על נטיותיו המיניות? מזלזל בסבל שעבר עליו בבית הספר? איפה היה איתי כשעינב ויוסי התנהגו בשיא השפלות לשפרה ביום הולדתה, איפה הוא כשעינב פותחת ג'ורה על אשכנזים פרידמנים מתים, שהוא בתוכם. הוא לא מסוגל לצאת כנגד הבובלילים גם כשהם טועים באופן מובהק וזה לא נקראה להסתדר. הוא לא מסתדר איתם כי אם מלקק להם, עבד נרצע לגחמותיה של ה"נסיכה" לבית בובליל ולא מבין שהם משתמשים בו ואוטוטו יזרקו. שפרה לעומת זאת, אולי לא תהיה חברתו הקרובה ביותר אך היא מעריכה אותו וחביבה אליו, והיחידה שמנהלת איתו שיחות אינטליגנטיות בבית, אז חבל שהוא בחר להיצמד לבובלילים דווקא, אולי הוא חשב שזו אסטרטגיה טובה, אבל עם כל הכבוד-הוא כזה זניח בבית, אדם לא מעניין, ומפחד מהצל של עצמו שאין שום סיכוי שהוא יזכה. וטוב שכך. מי ששכלו בראשו, יצביע לכל אחד אחר חוץ מלבובלילים.

    • רואים שלא עשית את שעורי הבית שלך, ולפני שאתה סתם משמיץ רצוי שתדע את

      יוסי ועינב השחקנים הכי טובים, רק להם המיליון., 15/12/08 17:40

      איתי לקח את הצד של יוסי כי הוא גילה וראה ביוסי דברים שאתם בבית על סמך דעות קדומות וגזענות שופטים.
      השתלשלות העיניים:

      איתי בתחילת המשחק הצביע נגד יוסי ועינב אך במהלך המשחק צבר הצנון, החליט משום מה שאיתי לא בא לו טוב בעיניים והתחיל להסית את שפרה, רנין, לאון ושי נגדו, הם התחילו ללעוג לצחוק ולהתנשא עליו והחבר'ה שמכונים ''ארץ ישראל היפה,ומלח הארץ'' חיקו ולעגו לו על כך שאמר פעמים רבות תודה וסליחה.
      ואז בוא ויוסי התחילו להתקרב והוא גילה ביוסי תכונות של אנושיות עממיות וחכמת הלב והם נעשו חברים, ולכן הוא מגלה נאמנות לאורך כל לחברים שלו שהיו איתו כל הדרך.

  • 32.

    שפרה אכן אשה רעה

    פרידמן אחר, 15/12/08 16:31

    שפרה קורנפלד
    היא ההוכחה
    שנשים משכילות שמדברות גבוהה גבוהה על שוויון זכויות וכבוד האדם
    לא יודעים לעשות את זה בפועל.
    זאת ועוד, שפרה היא ההוכחה שאשכנזים מתנשאים מסוגה מעדיפים חבר הומו (ליאון) וחברה ערבייה (רנין) על פני חבר מזרחי. מזרחים אשקלונים לא מספיק טובים עבורה.
    יוסי ועינב הם הבריות הכי מרהיבות בבית האח הגדול
    ואני מדבר כפרידמן

    • אל תשפוט אדם אחר לפני שהייתה במקומו.

      יפה, 15/12/08 18:04

      באם החברים מאשקלון היו מתנהגים באותה דרך ארץ כפי שהתנהגו והתנהלו לאון ורנין, תאמין לי פרידמן אחר, גם שפרה הייתה מתנהגת אליהם בהתאם. שפרה לא היתה מוכנה להיות עוד יס מן של יוסי והיא עשתה זאת בכבוד רב.

    • לא חסר פרידמנים שמתנהגים כמו בובלילים (ל''ת)

      ניצן, 16/12/08 09:34

    • צודקקק! כל מילה בסלע. (ל''ת)

      גם אני פרידמן,ומסכים איתו.., 16/12/08 11:54

  • 31.

    ''הטיפה אינה חודרת בסלע בגלל כוחה אלא בגלל התמדתה''

    מיקו ניו יורק, 15/12/08 16:29

    ''פרידמנים גאים'' צוחקים מדמויות מזרחיות נלעגות באדיבות בן טולילה וארץ(גזענית)נהדרת.אבל שומו שמים מזרחי ולא חכם במיוחד עושה בית ספר בחוכמת רחוב, לחבר המתנשאים שאחד מהם גאה שלא קרא ספר מעולם והשניה בת תפנוקים אמריקאית ששעממה את הצופים במשך חודשים.
    וכל אמצעי התקשורת מתגייסים להפיל את הבובליל!
    ולמה כי הוא גאה להיות מזרחי ולא רוצה להיות כמותם ובתו שיותר אינטליגנטית מכל דיירי הבית קראה להם בשמות נעלבו ועכשיו קוראים לכולםםם להצביע לבת העשירים מאמריקה.ההגמוניה חייבת להישמר!
    שחס וחלילה לא יצליח כאן מזרחי שגאה להיות מזרחי.מישהו אמר לי פעם שמה שמרגיז את הפריד מנים יותר מכל זה לראות מזרחי מצליח, לא האמנתי היום לצערי אני כן. רוב העם ולא משנה אשכנזי או ספרדי הוא בובלילים הרוב הוא לא מתוחכם אפילו שמנסה להצטייר ככזה ולכן הפופלריות של הבובליל אנשים רואים מראה של עצמם במסך ולא חבורת פלצנים בדיכאון.
    וצ'רלי וחצי הוא סרט יותר אהוב מללכת..
    ומיקו היום מובטל בירוחם כך אוהבים כותבי הטורים לראות את הבובלילים ולא מנצחים
    אל תתנו להם לנצח! סמסו למי שיצר עניין בתוכנית.

    • פנטסטי, ריגשת אותי, דברים שרואים משם לא רואים מכאן!! כל כך נכון!!! (ל''ת)

      והתקשורת הפרידמנית הזאת מתיימרת להיות נאורה עלק.., 15/12/08 16:35

      • מפחיד כמה זה נכון.בקשת במיוחד שולטים מנהלים אשכנזים פלצנים. (ל''ת)

        מפחיד אבל נכוןןן!, 16/12/08 11:49

    • ''החר סלע לא נוצר מאימת המכה, אלא מכח ההתמדה'' (ל''ת)

      אור, 15/12/08 17:13

    • ''החור בסלע לא נוצר מאימת המכה-אלא מכח ההתמדה'' (ל''ת)

      תיקון, 15/12/08 17:15

    • ''בת העשירים מאמריקה''???שפרה גדלה בבית הרוס

      רן, 16/12/08 04:06

      ההורים התגרשו והאמא עזבה את הילדים,שיפרה בכוחות עצמה גידלה את אחיותיה למופת,היא עבדה באמריקה תקופה מסוימת אך ורק למען כסף למשפחה,היו לה הכוחות והשכל לקום מהביצה ולאחד את המשפחה כדי שאף אחד חס וחלילה לא יפול.זו בת עשירים???נוח לך לחשוב ככה ולהעמיד אותה מול עינב,אבל דוקא עינב היא העשירה והמפונקת.שיפרה מתגעגעת לאחיותיה בדיוק כמו אמא לילדיה,פשוט בגלל שהיא היתה אמא קטנה

      • היא סיפרה כי היא נתמכת כלכלית ע''י סבה וסבתה

        שיר, 16/12/08 13:11

        מארגנטינה וכן ציינה כי הם עשירים מאוד כהגדרתה

      • התנהגות שלה היא של AMERICAN BITCH קרה ומנורכרת... (ל''ת)

        עינב המלכה האמיתית., 16/12/08 14:54

    • תגובה ל 31 תפסיק לבלבל את המוח לך לילמוד תת רמה

      קפטן קוק, 25/12/08 03:35

      אני מיזרחי גאה !ולהבדיל מהמיזרחי העילג וביתו הקוקסינלית !! יש לי תואר 2 ! ולומד פרופסורה באונברסיטה ייל ! [לשימחתי האדם היחידי שהגיע לו ליזכות זו שיפרה ולא לליצן העילג השקרן והתככן ] נימאס לי לישמוע אנשים [מיזרחיים ] שממשיכים לואמור שמגיע להם ליזכות ! כי הם מיזרחיים [לצערי יש הרביי כאלה שחושבים שכול דבר מגיע להם ואים לא מקבלים אז מנגנים על קיפוח עדתי !!!!!!!
      שיפרה מזל טוב על הזכיה בהצלחה בהמשך [מלכה]

  • 30.

    אני גם אשמח אם איתי יקח אבל לא נראה לי שזה יקרה כי

    קרן, 15/12/08 16:24

    הוא שקט מדי

    לדעתי או עינב או יוסי יקחו

    חבל

  • 29.

    צבר - איך בשניה הלכה הקריירה. (ל''ת)

    מנה מנה..., 15/12/08 16:03

  • 28.

    צבר אתמול ליכלך ובגדול - שותק חודש וחצי וכשמדבר אומר שטויות (ל''ת)

    אוייי, 15/12/08 16:03

  • 27.

    צבר - אכן גוש קרח - צדקת מאה אחוז. וגם מעפ.ן (ל''ת)

    אי ן ספר, 15/12/08 16:02

  • 26.

    לתכנית הארוח של לאון יהייה רייטינג עצום.

    לאון היה הכוכב ומקסים., 15/12/08 16:01

    זה היה לאון במיטבו כמו שהכרנו בתחילת התכנית, מצחיק קולח מבדר, שנון , שפרה וחבורתה פשוט חפרו לו בשכל וגנבו לו את כל שמחת החיים הוא היה מצויין הכי טוב מכולם, כולם היו מצויינים אך לאון הפתיע בגדוללל והיה טבעי מרתק, מצחיק, סוחף ומעניין פשוט ענקקקק, בחודשיים הראשונים לפני שהתקרב כל כך לשפרה הייתי בטוח שיקח את המיליון, חבל הוא הכי צריך את הכסף.
    עינב גם היתה מצויינת למרות ההשגות והפחדים שהיו לה והמשקפיים מאד הלמו אותה.
    והדובדבן היתה ונסה בראיון עם אית. ושוב ההתאכזרות הנפשית באיתי מצד ונסה בעידודה של ההפקה, לא פייר...

    איתי עם כל האיכויות חייב להתחזק, כשיצא הוא ישכח מהר מאד מונסה כל כך הרבה נשים מחכות לו...

    • לאון=אפס

      עיתוניש, חמליבך, 15/12/08 16:48

      ממה ההתלהבות? סתם אוחצ'ה צווחנית. זה מה שנקרא one trick pony. אין שומדבר מלבד הגימיק השחוק של גיי-מחמד.

    • שפרה

      נעמה, 16/12/08 10:18

      שפרה חייבת לזכות. שפרה גידלה את אחיותיה לבד. שנונה חכמה ואיטלגנטית. איתי - מקסים ועדין אבל שקט מידי ולא נלחם. שפרה הראתה לנו איך אפשר לשרוד ואיך אפשר להלחם בצורה תרבותית, וחכמה. ארץ ישראל היפה שהולכת ונעלמת. אסור להצביע לבובליל. מייצגים את א''י המכוערת שכולם מתביישים בה. כמה חבל שהפקה הביאה בכלל למצב הזה לבחור בין שניהם.שפרה היא המנצחת בגדול וללא עוררין.

  • 25.

    שפרה התותחית!!

    שוקי, 15/12/08 16:00

    אפילו יוסי אמר עליה: אכבר בחורה!!!!! אכן, אין מילים לקסם לחכמה לבגרות ולחום שבה ממנה! יפיפיה ברמות!!
    הבובלינים בושה למעריצים שלהם!! תת רמה!!

  • 24.

    מה עם גלעד!!!

    המצפון הלאומי, 15/12/08 15:52

    מי שרוצה את גלעד שליט בחיים, מחוץ לכלאו, מי שיקרים לו עדיין ערכים שגדלנו עליהם ובראשם מחויבות מלאה לחיילים שנשלחו בשמנו, פדיון שבויים, דאגה אמיתית לבנים הצעירים האלו, מי שמאמין שמלאה סאת ההתעללות בגלעד שליט ובמשפחתו, מי שמאמין בכל אלו - צריך להגיד היום בקול ברור: ממשלת ישראל צריכה לשלם כל מחיר כדי לשחרר אותו. היא צריכה לקבל את הצעת החמאס. היא צריכה להסכים היום, כי המחיר מחר יהיה גבוה יותר. היא צריכה להסכים עכשיו, כי מחר מי יודע אם גלעד עוד יהיה בחיים. הרי כולנו בוגרי רון ארד. ראינו שם למה הוביל מו''מ מתחכם ובלתי חכם שניהלו הגורמים המקצועיים בשמנו. ראינו אותם בקוצר ידם.

    אומרים לנו: לא ניתן להם להוריד מדינה שלמה על הברכיים. מדובר כמובן בתיאור מאצ'ואיסטי דוחה של היחסים עם הערבים, כי מדוע מו''מ על חילופי שבויים הוא ירידה על הברכיים? אבל גם אם נראה זאת כך, עדיף, לטעמי, לרדת על הברכיים מאשר לשבת שבעה. חיי אדם הם מעל לכל. גם מעל לבושה.

    ואם צריכים אנחנו השראה ותמיכה מוסרית בדרך לקבלת החלטה, אפשר לקבל אותה מפעולתה האצילית של אמו השכולה של נחשון וקסמן ז''ל, שאמרה לראש הממשלה כי היא מסכימה שישחררו את רוצחי בנה כדי להחזיר את גלעד שליט הביתה. היא, שבנה נחטף ולאחר מכן נרצח בפעולה גרנדיוזית אבל כושלת שנועדה לשחרר אותו, מבינה טוב יותר מכולם את המחיר.

    • מה עם לסגור את השיברים לערבים? זה גם כלול במחיר? (ל''ת)

      רגיש בקצה, 15/12/08 17:34

  • 23.

    רק על חוסר ההתערבות שלו לא מגיע לא לזכות

    דגךכןי, 15/12/08 15:45

    איתי בנאדם כל כך חלש, שגם אם אתם מזדהים איתו גם כך אין לו סיכוי לזכות, הוא לא פופולרי מספיק, וכך גם מראים הסקרים.
    הכי חשוב, שיוסי בובליל לא יזכה, אסור לתת לבנאדם כזה לזכות, אם ההתנהגות הקלוקלת שלו, איזה מסר אנחנו שולחים?
    נכון, שפרה גם לא מושלמת, אבל בוודאי ובוודאי שהיא לא גרועה כמו בובליל.
    הצטרפו לקבוצה נגד בובליל בפייסבוק:
    https://www.facebook.com/group.php?gid=38655327910

    שמתאחדת ומצביעה לשפרה, הכל כדי שהבנאדם הזה לא ינצח.

  • 22.

    צבר היה ונשאר אפס (ל''ת)

    רוית, 15/12/08 15:41

  • 21.

    ההפקה ''רמזה'' ליוסי שהוא יצא לא טוב בפרק שעבר

    זה ברור, 15/12/08 15:30

    עם כל הסיפור של היומהולדת, הסרט וה- 23 ש''ח העודפים ולכן הוא התנצל! וגם זה לא בדיוק... מאחר והוא אמר לשיפרה שהוא לא חושב שהוא צריך להתנצל אבל אם... (כלומר מישהו אמר לו שהוא חייב להתנצל), מה גם שההתנצלות נשמעה כאילו הוא מקריא אותה מדף או שהוא ניסה לשנן אותה לפני כן כלומר מישהו גם אמר לו מה לומר... אז שלא יעבדו עליכם.

  • 20.

    טמיר כהן - החכם היחיד בסדום

    טליה, 15/12/08 15:22

    ואללה - מסכימה עם כל מילה. אבל הרגש הנשי לא נותן ולכן מצביעה לשפרה ולא לאיתי.
    איתי לא חלם שיגיע לגמר - למרות שכן היתה לא אסתרטגיה. דיבר עם עינב על הקשר שלו עם ונסה - מראש תכנן להתחבר לדמות נשית חזקה. ניסה בתחילת התכנית להתקרב לשפרה שלא נהנתה מחיזוריו......
    אבל בסוף שני אלה יהיו ידידים טובים ומחזרים יהיו לה לרוב ושצבר שמסתבר שהוא ממש לא מלח הארץ שיאכל את הלב. הוא היה בטוח שהוא מגיע למליון - סתם שחצן קטן ועלוב נפש שיהיה גם עורך דין בינוני. חוץ מכל זה - פעם ראשונה ואחרונה בחיי שאני אפה בתכנית ריאליטי!!!!!
    בשורה התחתונה - רוב המשתתפים הם אנשים בינוניים שמרוב שהם רודפי פרסום - היו בכלל מוכנים להכנס לתכנית - רק על מעט מהמוכשרים נשמע בעתיד - כל השאר גם אלה שכבר קיבלו הצעות , תכניות ופינות בטלביזיה יעלמו מהר מהשטח - כולנ נשכח מהם עד הכוכבים המפוקפקים הבאים - שרק אני בין היחידים שלא אדע עליהם.

    • נכון.יפה כתבת! (ל''ת)

      נננ, 16/12/08 11:43

  • 19.

    ''שיפרה דה שופרא ולעינב ''יה ווילי'' ובזה I REST MY CASE*****************

    חומר למחשבה***************************************, 15/12/08 15:19

    ''שיפרה דה שופרא ולעינב ''יה ווילי'' ובזה I REST MY CASE, שום דבר לא השתנה, גם כאן הסטיגמה והמגמתיות הפסיכלוגית עובדת, לעינב היו אמרות הרבה יותר עוקצניות ולבביות אבל בהפקה שכרגיל מורכבת כנראה מהקופרייטרים של ''ארץ נהדרת'' ''שבוע סוף'' ודומייהם שום דבר לא השתנה, במוחות המוגבלים והצרים מאז ''בדיחות דוד לוי'' וכרגיל מראים ועושים מאנשים שלא נמצאים בקונצנזוס במילייה ולא נראים ומתנהגים כמהום עילגים, טיפשים פרימיטביים ומשפרה שלאורך כל התוכנית היתה די מגעילה בלשון המעטה הפכו אותה ל''שופרא '' מחלחלים פסיכולוגית לקהל בבית את איכויותייה מול העילגות וה''צחוקים'' על עינב.
    בעידן שבו בארה''ב בחרו בנשיא שחור, כבר עשרות שנים שלא תמצאו באף אמצעי תקשורת אמריקאי או אירופאי שהם מראים קבוצות מיעוט או תרבויות שונות כסטראוטיפים עילגים שעושים עלייהם צחוק רק בגלל התרבות והמנהגים, כאן זה נעשה חופשי בעידודה של ''התקשורת המאדדדד ''נאורה''.
    לקופרמן ויתר חברי ההפקה: יוסי ועינב הם מי שעשו לך את התכנית והעלו את הרייטניג ברמות מטורפות, מעניין איזה שעמום ואיזה מלחמות מגעילות היו קורות בין יתר חבורת המשעממים אם יוסי ועינב לא היו שם.
    מה שאתם בהפקה עושים ליוסי ועינב זה לנצל להשתמש ואולי אח''כ לזרוק???!!!

    • חזקק ביותר.קראתי.כל מילה בסלע.עצוב אבל נכון! משתמשים וזורקים. (ל''ת)

      לקרוא דחוףף..., 16/12/08 11:41

  • 18.

    מה עם גלעד שליט

    shayk3 , 15/12/08 15:14

    השתגענו ואנחנו לא זוכרים אותו?

    • אנחנו השתגענו?

      ירון, 15/12/08 15:26

      אולי אתם קצת השתגעתם?

      מקווה שאתה ודומיך תהיו הקורבנות היחידים של שחרור למעלה מ-1000 רוצחים.

      קצת פרופורציות. אשכרה תינוקות מפונקים.

  • 17.

    מה עם גלעד!!!

    המצפון שלך, 15/12/08 15:13

    ''לא את כולם אפשר להחזיר'', אמרה שרת החוץ על החיילים היוצאים אל הקרב, והמזל הוא שאת הפוליטיקאים, במיוחד חסרי הרגישות שבהם, אפשר להחזיר הביתה ברגע, לשלוח אותם לכל הרוחות. כי למה לנו מנהיגה שבדברה עם צעירים לפני גיוס, זה מה שיש לה להגיד.

    הדברים של לבני, ובמיוחד הוויכוח המתוקשר שלה עם אהוד ברק, מסמנים את מעבר פרשת גלעד שליט משלב הטרגדיה לשלב הפארסה. גורלו האישי של החייל הזה, ילד צעיר שנמק כל כך הרבה זמן מי יודע איפה, לא עומד בראש סדר העדיפויות של אף מנהיג.

    למעשה, אלמלא הבחירות הקרובות לא בטוח שהיינו נזכרים בו. הממשלה הזו, על שר הביטחון שלה, שרת החוץ וראש הממשלה שלה, שכולם הבטיחו לעשות מעשה, מעדיפה לדבר, שלא להגיד לייבב, אבל לא לעשות.

    כי כדי לעשות מעשה בפרשה הזו צריך אומץ. צריך לשים ז'יטונים על השולחן. לשלם. ויש מחיר. והמחיר הזה עולה משנה לשנה, מחודש לחודש. מה שהיה החמאס מוכן לקבל לפני שנה, היום הוא לא מוכן לקבל. ומה שאחרי היסוסים רבים נהיה מוכנים לקבל היום, החמאס ידחה מחר. ממשלת ישראל והגורמים המקצועיים, (מקצועיים במה? אלוהים ישמור את גלעד ממקצועיותם, אם אלו תוצאות פעילותם) הולכים תמיד צעד אחד אחרי הארועים בשטח. הם מומחים גדולים (בעיקר בעיני עצמם) ליום האתמול. אין להם מושג על מה שקורה עכשיו מתחת לאפם.

    לכן, מי שרוצה את גלעד שליט בחיים, מחוץ לכלאו, מי שיקרים לו עדיין ערכים שגדלנו עליהם ובראשם מחויבות מלאה לחיילים שנשלחו בשמנו, פדיון שבויים, דאגה אמיתית לבנים הצעירים האלו, מי שמאמין שמלאה סאת ההתעללות בגלעד שליט ובמשפחתו, מי שמאמין בכל אלו - צריך להגיד היום בקול ברור: ממשלת ישראל צריכה לשלם כל מחיר כדי לשחרר אותו. היא צריכה לקבל את הצעת החמאס. היא צריכה להסכים היום, כי המחיר מחר יהיה גבוה יותר. היא צריכה להסכים עכשיו, כי מחר מי יודע אם גלעד עוד יהיה בחיים. הרי כולנו בוגרי רון ארד. ראינו שם למה הוביל מו''מ מתחכם ובלתי חכם שניהלו הגורמים המקצועיים בשמנו. ראינו אותם בקוצר ידם.

    שמעתי את כל הטיעונים נגד המחיר הכבד, ולא התרשמתי. אומרים לנו: אם נשלם זה יגביר את החטיפות. באמת? וככה לא מחפשים כל דרך לחטוף חיילים?

    אומרים לנו: הרשימה שהם דורשים מזוויעה. יש בה רוצחים נוראים. באמת? וכי לא שחררנו בעבר רוצחים, מסמיר קונטאר ועד מחבלי עסקת ג'יבריל? ונניח שנעמוד במריינו ולא נשחרר, לא יהיו שם בשטחים מספיק צעירים שתנאי הכיבוש הקשים יגררו אותם למעגל הדמים הזה, ויהפכו אותם לאלימים נגדנו? הרי במונחים של השיח הישראלי אפשר לומר כי כל שעה נולד שם בשטחים מחבל פוטנציאלי חדש.

    אומרים לנו: לא ניתן להם להוריד מדינה שלמה על הברכיים. מדובר כמובן בתיאור מאצ'ואיסטי דוחה של היחסים עם הערבים, כי מדוע מו''מ על חילופי שבויים הוא ירידה על הברכיים? אבל גם אם נראה זאת כך, עדיף, לטעמי, לרדת על הברכיים מאשר לשבת שבעה. חיי אדם הם מעל לכל. גם מעל לבושה.

    ואם צריכים אנחנו השראה ותמיכה מוסרית בדרך לקבלת החלטה, אפשר לקבל אותה מפעולתה האצילית של אמו השכולה של נחשון וקסמן ז''ל, שאמרה לראש הממשלה כי היא מסכימה שישחררו את רוצחי בנה כדי להחזיר את גלעד שליט הביתה. היא, שבנה נחטף ולאחר מכן נרצח בפעולה גרנדיוזית אבל כושלת שנועדה לשחרר אותו, מבינה טוב יותר מכולם את המחיר.

    מפי אמנון לוי

  • 16.

    כל הכבוד טמיר! רואים שצפית בתוכנית הרצופה...!

    גלית, 15/12/08 15:08

    רק מי שראה ערוץ 2 בלבד, חושב ששפרה טובת לב.
    צדקת בכל מילה שלך כאן.
    תודה!

  • 15.

    הראיון של עינב היה הכי טוב. לא רוצים עוד יאיר לפיד! (ל''ת)

    רז, 15/12/08 15:05

  • 14.

    אני רואה רק מה 3 שבועות האחרונים.כנסו לדעה אמיתית

    מיכל 27, 15/12/08 14:55

    אני צופה רק ב 3 שבועות האחרונים,ראיתי את שיפרא בתור בחורה מדהימה,חיננית,לא הבנתי בכלל למה בובלילילם לא הסכימו לעשות לה יום הולדת הייתי בהלם..ואז ידיד שלי אמר לי לראות פרקים קודמים-כשבבית היו שי וצבר \\שיפרא התנהגה שונה ממה שהיא עכשו,היא קיללה את יוסי 5 פעמים,זילזלה בו,צחקה עליו..הכל מתועד כנסו ותראו!!! אני הייתי בשוק היא פשוט משחקת משחק ב3 שבועות האחרונים בישבל המיליון..גועל נפש! גם ליוסי לא חסר..לכן הבחירה הכי נבונה היא איתי!!!

    • ידיד שלך ערך לך את הפרקים מגמתית...

      לא ראינו אותם פרקים כנראה, 16/12/08 10:58

      אני צופה כבר למעלה מ 3 חודשיום כל רגע. חד-משמעית שפרה הייתה מדהימה, אלו הבובלילים שהתעללו בה באכזריות איומה. היא מעולם לא החזירה להם כראוי אלא הבליגה והמשיכה הלאה באצילות ראויה להערכה

  • 13.

    סוף סוף כותבים ששיפרה היא רעה ולא שכחת איך

    רק יוסי, 15/12/08 14:48

    התנהגה ליוסי,סמסו 222222 ליוסי

    • אבל הוא כתב שגם יוסי ועינב רעים

      אהה, 15/12/08 15:14

      ובכלל רוצה שתסמס לאיתי!

    • אני אסמס המון אפסים ליוסי. איך לא חשבו לתת לו

      טליה, 15/12/08 15:18

      את המספר שמסמל אותו יותר מכל - 0.

      • עוד אפס שהמציא את הגלגל

        שולי, 15/12/08 23:35

        רק יוסי בובליל

  • 12.

    אף אחד לא יצפה באישה שאמרה ''יהודים יד שניה'', לאון היה הכוכב********** (ל''ת)

    איתי למיליון., 15/12/08 14:42

    • רואים שלא שמעת את זה בעצמך ולא הבנת באיזה הקשר (ל''ת)

      רן, 15/12/08 23:23

  • 11.

    איתי זה כדאי ? ממש לא, כנסו .

    שוקי, 15/12/08 14:34

    איתי הוא פתאטי ברמה שצריך כבר לאשפז אותו.
    השיא היה המופע העלוב שלו אתמול בתכנית . הוא ממש עושה צחוק מעצמו, זה גובל באוטיזם, וזה ממש לא מצחיק, להפך, זה משפיל ומביך.

    אף אחד לא עוצר אותו בבושה הזו ולכן צריך להעניש את הרשעים שלא עוצרים אותו ואומרים לו.

    ''איתי - עד כאן - אתה מבייש את המין האנושי''

    • למה מי אתה בכלל?

      שי, 15/12/08 16:06

      הטוק-שואו של איתי היה הכי טוב מבין כולם! איך אתה מעז לרדת עליו?

      הטוק שואו היה יפהפה והוא הנחה אותו בצורה מצוינת גם לנוכח הידיעה שונסה יוצאת עם יוני ולא איתו. הוא נשאר צנוע ועניו למרות הכל. גדולה של בנאדם טוב וערכי.

      אז תחשוב פעמיים פני שאתה מדבר על מישהוא שהוא בטח ובטח מעל לרמה שלך.

      איתי למיליון!

  • 10.

    מפגרים (ל''ת)

    לב אדום, 15/12/08 14:30

  • 9.

    איתי למיליון, להפרכת האמרה: NICE PEOPLE FINISH LAST...... (ל''ת)

    איתי המקסים., 15/12/08 14:28

  • 8.

    אני מכיר את אסי(אישית),ליאון לא הטעם שלו.הוא אוהב גבריים. (ל''ת)

    ויש לו חבר., 15/12/08 14:27

  • 7.

    עינב לא מבינה,שהיא יוצאת מהוילה היא- הסטארית הכי גדולה שיצאה מריאלטי (ל''ת)

    כל הערוצים יריבו עליה,איזה חנויות ..חח, 15/12/08 14:26

    • עאלק, תוך חודש גג חוזרת לחנויות (ל''ת)

      שם כסף, 15/12/08 15:03

  • 6.

    אוצר המילים של שפרה

    איה, 15/12/08 14:21

    שימו לב כי כמעט כל מילה שניה:
    ''אוקי'', ''סבבה'', ''מגניב'', ''אממ'', ''כאילו'',
    ''מעולה'', ''ממש ממש'', ''נגיד'', ''מושלם'', ''בייבי''

    ולאישה העילגת הזו רוצים לתת תוכנית טלוויזיה?!
    ומדוע כי קיבלה כמה הנחיות מההפקה?!

    • שפרה עילגת? הגזמת בגדול!

      מיה, 17/12/08 15:33

      גם את משבט בובליל הידוע בגדולתו?
      ברורררררררררררר
      כמו שעינב אומרת.

  • 5.

    נהדר! סוף סוף מישהו כותב דברים כהוויתם!

    הצביעו לאיתי, 15/12/08 14:20

    ונסה שוב יצאה גועל נפש שהסכימה לשתף פעולה עם ההפקה ולהכניס לו הפצצה הזאת לפני כולם

    למרות שלפי עניות דעתי - הוא לא מאוהב בונסה ולא היה מאוהב בונסה והוא אפילו אמר לה זה כמה פעמים בבית האח הגדול (כמובן שאת זה לא הראו לנו בערוץ 2)

  • 4.

    סוף סוף אובייקטיבי אחד בסדום

    אחד שצופה, 15/12/08 14:19

    טוב מאוד שאתה לא חוסך בהצגת המעשים הרעים של שפרה בזמן שהייתה הרוב בניגוד לכל שאר העיתונאים המתחסדים.

  • 3.

    עינב נתנה את הראיון הכי טוב

    הילה, 15/12/08 14:16

    הבעיה היא אתכם כל יפי הנפש שאוהבים חיוכים של כאילו ולא את האמת בפרצוף.

    • עינב אכן שאלה את השאלות הקשות

      שיר, 15/12/08 14:29

      ושפרה שיחקה את היפה והשתוקה

    • עינב הראתה לכולם שהיא כלבה אמיתית. (ל''ת)

      טליה, 15/12/08 15:20

  • 2.

    שפרה עילגת למדי- אין לה שום יכולת לסיים משפט

    איה, 15/12/08 14:14

    באופן רהוט הן בשפה האנגלית והן בעברית.

    בסופו של יום אף אחד מאיתנו לא רוצה לראות על מסך הטלוויזיה אישה כזו רעה וכזו עילגת על המסך.

  • 1.

    צבר יצא אפס (ל''ת)

    ערן, 15/12/08 14:03

    • אכן אפס

      אכן אפס, 15/12/08 15:21

      אכן אפס

    • למה? (ל''ת)

      מחכה לתשובה, 15/12/08 16:36

      • כל אחד מהמודחים נתן 100 קולות והוא נתן ללאון

        ראיתי, 15/12/08 16:59

        אמר בתרוץ שבבית שלו מסמסים לשפרה אז הוא ייתן ללאון.

        • שום אפס ושום נעליים! ומי אמר שזה תירוץ??

          helen, 15/12/08 17:53

          אולי באמת מצביעים לה בביתו של צבר?
          זה די הגיוני לא?
          צבר היה קרוב גם ללאון!וזה שאולי היה בינו לבין שפרה משהו זה לא אומר שחייב להצביע לה,הוא מכיר אותם באותו פרק זמן ווהוא חבר של שניהם,
          אל תעשו מהם נשואים 50 שנה,נסחפתם.
          מבחינה אסטרטגית לאון צריך הרבה יותר את האסאמאסים משפרה..תכלס

          • לא, מבחינה אסטרטגית שפרה צריכה את הקולות

            דנה, 15/12/08 19:01

            כי רק שפרה יכולה לנצח את יוסי. יש לה תמיכה הרבה יותר גדולה משל איתי או לאון, ולכן צבר (וערן) היו צריכים לתת לה את הקולות שלהם. כמובן שצבר יכול לעשות מה שהוא רוצה, אבל לא רק ששפרה הייתה החברה הכי טובה שלו, היא גם היחידה שעוד יכולה להפתיע ולקחת ליוסי את המיליון.

    • צבר יצא גדול (ל''ת)

      חן, 15/12/08 23:37