• 68.

    כמה פרטים על עינב הצבועה:

    חשוב לדעת, 27/11/08 11:21

    ללא אבא שלה, היא לא הייתה מגיעה לשלב הזה בשום פנים ואופן. עינב היא ילדה מפונקת במובן הכי רע של המילה. ראשית, מהבחינה החומרנית: היא מרוויחה 5,000 ש''ח לחודש, אך מוציאה 30,000 ודורשת מהוריה לכסות זאת. הכסף כמובן מתבזבז על שטויות. היא רגילה לקבל כל דבר שהיא רוצה על חשבון אחרים ולא איכפת לה את מי היא דורסת בדרך. היא שקרנית פתלוגית: יתכן אפילו שהיא לא מודעת לגודל והיקף השקרים שלה, היא עושה זאת בלי להניד עפעף. היא צבועה ואין לה בעיה להסתחבק ואחרי רגע ללכלך על אותו אדם. היא קולנית, צעקנית, קנאית, נצלנית וגסת רוח. לא מתחשבת, אטומה, אין לה סובלנות אלמנטרית לשונה ממנה. היא כופה את עצמה על אחרים. היא משתמשת בדת בלי להבין דבר מהתכנים או הערכים של הדת . היא בורה באופן גורף. זה לא רק שהיא לא משכילה, היא ממש סתומה ולא יודעת דברים ממש אלמנטריים.היא רדודה לחלוטין ויש לה אישיות שמתפקדת על גבול הפסיכוטי

    • נכון מאוד (ל''ת)

      ואלה גיבורי התרבות שלנו בושה וחרפה, 27/11/08 14:44

    • וכל ההודעה שלך היא שיקרית ואת מאוד טיפשה....ודווקא כל מה שרשמת נשמע לי

      אייל, 27/11/08 15:16

      שזאת שיפרה ולא עינב

  • 67.

    בכל יום שעובר - שפרה מדהימה יותר

    האשה הכי מקסימה ומהממת, 27/11/08 11:20

    חבל שאין כמעט אנשים כאלה. חבל שהיא כל כך נדירה. אלו איכויות יש בבחורה הזאת! רובינו לא היינו מסוגלים להישאר אצילים ושפויים בתוך כל הרוע הנורא שמקיף אותה. כבר חודשים שאנו יודעים שהיא חכמה ונבונה, יצירתית וכישרונית, תומכת ורגישה, יפיפייה ועוד'.. עכשיו אנחנו נחשפים לעוצמה הרבה שיש בה. לחוסן שיכול להיות רק באדם אמיתי ששלם עם עצמו - ויודע לקבל גם את חולשותיו בתבונה. אין איש שראוי ממנה להגיע לגמר. שפרה נותנת לנו תיקווה לחברה טובה ובריאה יותר. היא מחזירה את האמון בבני אדם. חזקי ואמצי, אשה יפה!!

    • כן שיפ לצעוק על נעמה שלא עמדה במשימה והיתה מעולפת זה ממש טוב לב

      טל, 27/11/08 15:20

      כי שמתחילים משימה או מירוץ אפשר ליפול באמצע מה ששיפ לא הבינה ולא מבינה והיא התנפלה על נעמה ואמרה שהיתה אומרת מהתחלה שהיא לא תעמוד בזה אבל גם רץ מרתון מתחיל מירוץ ויכול ליפול באמצע המסקנה שיפ היא רעה וטיפשה,ועוד דבר לא להתחשב בבן אדם שיכול להיות אבא שלה ולהתווכח איתו על הלחם שהוא צורך זה בהמתיות.

      אז שיפ היא טיפשה רעה ומייצגת את האוכלוסיה של הירושלמים ולך תבין אותם....

  • 66.

    מדהים לראות כמה גזענים חולי נפש יש בישראל

    יניב, 27/11/08 09:11

    התקשורת נותנת להם חסות כל מה שנאמר בתקשורת נגד מזרחיים ספרדים כושים ערבים זרים מקבל גיבוי ובמה, אבל מה שנאמר נגד אשכנזים ישר נחסם ומגונה.

    התגובות כאן נגד בובליל רובם הוא נאציזם במיטבו אבל קשה להסביר לנאצי שהוא כזה ואי אפשר לשכנע נאצים בטעות שלהם.

    אה שכחתי שטובחים בערבים או בעדות המזרח פיזית או לא פיזית זה מקובל וראוי ועוד משהו יש להם טאבו על המילה נאצי, ואכזרי ורע זה רק שפוגעים בהם.

    לאט לאט אנחנו מבינים שהערבים לפעמים אומרים דברים נכונים (לא הכל אבל יש קצת)

    • הביקורת נגד בובליל איננה עדתית

      מזרחית תרבותית, 27/11/08 11:15

      בובליל הוא מי שברגע עשה אותי ''פרידמנית גאה'' . מי שקונה את המניפולציה העדתית - הוא טיפש גמור. המאבק הוא ערכי, בין תפיסות עולם וסולם ערכים. בובליל ובתו מייצגים את הנוכלות, הגזענות, חוסר הסובלנות לאחר, כוחנות, שוביניזם, תככנות, ניצול,צביעות ואלימות. הצד השני מייצג יושר, אצילות, חוכמה ותבונה, סובלנות ויכולת לאהוב אהבה אמיתית. כן. דווקא ''הפרידמנים המתים'' יודעים לאהוב. יודעים לתת מעצמם עד הסוף. הזבובלילים לא מסוגלים להרגיש ולועגים לכל מי שמבטא רגש. כי המשחק והכסף עבורם כל כך חשוב - שהם ידרסו כל מי שבדרך. כולל אחד את השני.

      • שיפרה מייצגת את כל מה שאמרת על הבובלילים ואני יכול לתת דוגמאות

        טל, 27/11/08 14:57

        אבל את תני דוגמא אחת של מה שרשמת על הבובלילים ואם תבקשי אני אתן לך דוגמאות על שיפרה.

        ואגב מי שחושב שזה לא עדתי הוא תמים

    • הבובלילים לועגים לכל מי ששונה מהם (ל''ת)

      הם הגזענים האמיתיים, 27/11/08 14:48

  • 65.

    חיילי_דורבן להצביע_בטרוף אך ורק_ליוסי_ועינב!!! יחד ננצח!!!

    צבא_הדורבנים, 27/11/08 00:04

    חיילי_דורבן להצביע_בטרוף אך ורק_ליוסי_ועינב!!! יחד ננצח!!!

    המנון צבא_הדורבנים:

    מאילת ועד לדן,
    כולנו חיילים_בצבא_הדורבן.
    כתער_חדים קוצינו,
    וסלולארים בידינו.
    לעינב_ויוסי נסמס בגיל,
    ופירנות נדוג ונעלה על הגריל.
    נכבד ו''_נשפד'' מתמודדים אחד אחד,
    עד שהדורבנים_יצאו עם מיליון ביד.

    • האהבה תנצח!! שפרה תיקח את הגמר בגדול!!! (ל''ת)

      חיל הישע, 27/11/08 11:16

  • 64.

    כוללללם קודו קידה למלכת הלבבות והצביעו 8 ל-2020 (ל''ת)

    צבא שפרה, 26/11/08 15:53

  • 63.

    מגיע לבובלילים לנצח את תוכנית הכיעור של המדינה (ל''ת)

    אזרח נגעל, 26/11/08 15:07

    • הזבובלילים הם הכיעור של המדינה!! (ל''ת)

      שיחזרו לחו ממנו באו, 27/11/08 11:17

  • 62.

    שיפ שבי לי על הפנים !!! (ל''ת)

    עינב לכי תעשי פאנלים, 26/11/08 14:40

    • גדוללללל (ל''ת)

      The bublil freak show, 26/11/08 16:25

    • אתה רציני ? לא ניראה לי תענוג גדול ... (ל''ת)

      איככככס, 27/11/08 10:09

  • 61.

    39 כל הכבוד! יד ביד נצעד עד שנוציא אותם

    יהודיה, 26/11/08 14:37

    ונחסל אחד אחד מהם..כמה שנראים מבחוץ חמודים מבפנים הכל זוהמה ושום דבר לא ישנה שהם ערבים!

  • 60.

    תוכנית מטופשת (ל''ת)

    עמיתוש, 26/11/08 14:36

  • 59.

    שפרה-זה הדבר הטוב ביותר בבית הזה. השאר אין מה לדבר בכלל (ל''ת)

    מישהו רואה את בובליל משתלב באיזה שהיא תכנית? לא!, 26/11/08 13:37

  • 58.

    הישראלי המכוער

    חצי פרידמנית וחצי בובלילית, 26/11/08 13:12

    בלי קשר לעדה או צבע או מין או דת, יוסי בובליל מייצג את הישראלי המכוער: הכל לא פייר, מגיע לו הכל, קומבינטור ותחמן. הבת שלו קיבלה חינוך ממנו...
    מסתובבים ביננו עוד המון כמהו ואפילו חברים שלנו...
    מה לעשות זה עם ישראל!

  • 57.

    לא מיועד לבובלילים, אתם לא תבינו

    אביגייל, 26/11/08 12:44

    אתם זוכרים את הימים בהם פישפשתם בציציות של כוכבי טלוויזיה למיניהם והזדעזעתם כשהתברר שלא עשו צבא ?????
    כבר אז ידעתי שאתם צבועים ומתחסדים ועלובי נפש. והיום, כשאתם מפשפשים בהנאה בציציות של עינב בובליל ובין אצבעות
    הרגליים של אשף המטומטמים, אב הבית הרשע יוסף בובליל, ומכתירים אותם למנהיגי האומה - אני נוחרת מרוב בוז !
    הבובלילם וקהל האוהדים האימבצילים שלהם דורכים ברגל גסה על שאריות כבודנו המפוקפק. הם שמים ללעג ולקלס כל נסיון
    שלנו להתפתח מאיש המערות לאדם נאור. לא אטרח לרדת לפרטי פרטים של התנהלותם, כי מי שאוהד אותם ומזדהה אתם
    ממילא לא יבין אף מילה, ומי שמרגיש כמוני - מרגיש כמוני. אני רק רוצה להביע מחאה, ושאת נפש, ואני רוצה להזכיר לקברניטי
    דעת הקהל, וביניהם ארז טל, ואדון קופרמן, וההוא, איך קוראים לו, שכמה בובלילים תקפו אותו כשטייל לתומו עם הכלב שלו,
    אני רוצה להזכיר לכם את החלק שלכם בעיצוב פני האומה המכוערת הזאת. אתם מעלים ותומכים בביריונים, עילגים, טיפשים
    ובאופן כולל - מנוולים. ולעומת זאת, דרך ארץ, טיפה בינה, קצת שאר רוח, זוכים לקיטונות של בוז. הנחמה היחידה שלי היא,
    שגם אתם תשלמו את המחיר, כמוני. גם אתם חיים כאן בארץ המוכה הזאת, גם אתם מגדלים כאן ילדים, וכל הכסף שאתם
    מרוויחים על חשבוננו לא יספיק לכם בשביל ניתוחי השתלות הציצים של הבנות שלכם, הרגלי העישון של הצאצאים, ועורכי דין
    לחלץ אותם מ''מעשי משובה'' שלהם פה ושם, כשהם יתערבו עם החבר'ה מי ישכיב איזו עלמה. ואולי בכלל העלמה תהיה
    הבת שלכם ??? אתם היגדלתם את הגולם הזה, וכולנו נשלם את המחיר. וכאמור, אני בזה לכם מעומק לבי.

    • משום מה אני עדיין מזפזפת...הגעתי שוב לכאן

      צפי, 26/11/08 13:51

      לאור התגובה שלך אביגייל, היה שווה.

    • 100% (ל''ת)

      לגזור ולשמור, 26/11/08 14:32

    • כל כך נכון ועצוב (ל''ת)

      The bublil freak show, 26/11/08 14:44

    • חזק ביותר חובה לקרוא (ל''ת)

      מה זה וינדוווס?, 26/11/08 14:55

    • עצוב שילדינו רואים -עלובי-נפש כ''בולבילים'' הנעשים גבורי-תרבות בשל (ל''ת)

      בעלי רגשי נחיתות ועלובי-נפש מעריצי בובליל, 26/11/08 16:50

    • כמה נכון. אין לי שומדבר אישית נגד משפחת בובליל

      נעמה, 26/11/08 17:49

      ואני לא חושבת שאדון בובליל הוא השטן בהתגלמותו אבל, יש דברים שהם אומרים שמבהירים לי איפה הגזענות האמיתית...
      אני ''פרידמנית'' וגאה בזה ומילדותי תמיד מזרחיים רצו שארגיש פחות טובה מהם - בכל מקום שהלכתי...
      מעולם לא התבכיינתי על זה. מעולם לא עברה לי מחשבה בראש - זו התנהגות מגעילה ומזעזעת

    • אני פרידמנית והתגובה שלך גזענית ומכוערת

      הדס, 26/11/08 19:19

      אני נדהמת מכמות התגובות התומכות שקיבלת ומקווה שאולי את הגבת לעצמך.
      גם כתיבה מסוגננת ויפה לא מכפה על בורות ושנאה עיוורת. (כמה ''בובלילים'' תקפו לך את הכלב...תשמעי, ליוסי יש גם פרצוף שמזכיר קצת את קדאפי, אז אולי נקרא לו פשוט קדאפי וזהו?)
      את ממהרת לשפוט על סמך שידורים ערוכים היטב בערוץ 2. אך הקהל שצופה ומכור לערוץ 20 המשדר ברציפות יודע שיוסי בובליל וביתו עינב, בהשווה ליתר הנפשות הפועלות, הם רגישים, טובי לב (כן, קראת נכון) וחמים.
      אני מתביישת להיות שייכת לעם שמגלה כל כך הרבה גזענות. הביטוי ''פרידמן'' (מה הבעיה? כינוי ל-''חנון''/''לפלף''- קצת קלילות לא תזיק, כינוי שנובע מרגשי נחיתות ולא מתוך יהירות מכוערת- ראה שיפרה וצבר) הוא כאין וכאפס לעומת התבטאויות של שיפרה וצבר כגון: ''נשארנו עם שאריות אדם'' (ראה צבר) ו-''יהודים יד 2'' ו-''יהודים משומשים'' (ראה שפרה) - וצפיתי בביטויים אלה נאמרים בשידור חי בערוץ 20. אבל היי, הרבה יותר פופלארי לעשות לינץ' לבובלילים ולהציג אותם כבבונים או כסוג של קוליפורמים בסידרת כתבות מרושעות. כמה כיף לכל הגזענים האמייתיים, היה שווה לחכות לעינב שתפלוט את הביטוי ''פרידמנים.

      • להדס, אני צופה, לבושתי, בערוץ 20 בקביעות...

        אביגייל, 27/11/08 04:55

        גם אני נדהמת מכמות התגובות התומכות שקיבלתי.כבר הייתי בטוחה שנשארתי שפוייה יחידה עלי אדמות ושמחתי למצוא עוד כמה אחדים. אני מרשה לעצמי להוסיף כאן שתי תגובות נוספות שכתבתי באותו עניין - לעיונך.
        תגובה 1 -בובליליסט יכול להיות אשכנזי או ספרדי או אסקימוסי. בן אדם גס רוח, עם פה מלוכלך ומוח מעוות, שאפילו דו שיח עם שימפנזה בג'ונגל יותר פרודוקטיבי מאשר אתו, שדורס ומכפיש ומשפיל כל מי שעומד בדרכו, הוא בובליל טהור גזע. אם שיפרה וצבר היו מתנשאים, והם לא, זה בצדק מוחלט. אני מעדיפה התנשאות על ברבריות וכוחניות.
        תגובה 2 -להיות אוהד בובלילים זה כמו להיוולד שמאלי או ימני. קח אוהד בובלילים, תראה לו שעות של גסות רוח, אטימות, בהמיות, צרחות וצווחות ושאר מרעין בישין, והוא בשלו ; בובלילים לשילטון ! תראה לו שעות של נועם הליכות, אינטיליגנציה, דיבור בדציבל סביר, יצירתיות והתחשבות בזולת, יגיד - פיכס, מתנשאים,צבועים,אשכנזים וכו'. אין מה לעשות - זה פגם מולד. שבת שלום.

    • מדויק וקולע - חיבוק (ל''ת)

      אנג'י והקרטיבים, 27/11/08 00:48

    • אביגייל את זה הנאצים החדשים (וכמובן שלא יפרסמו את זה)

      טל, 27/11/08 08:54

      ואין מה להוסיף על זה התגובה שלך המטומטמת והמביישת ובושה לעם שחווה שואה שקיים דבר כמוך

      • לטל

        אביגייל, 27/11/08 12:02

        גם לי אין מה להוסיף בינתיים. ככתוב למעלה ; בובליליזם זה פגם מולד.

        • בובליליזם זה חוסר חינוך (ל''ת)

          זה הכול, 27/11/08 13:45

  • 56.

    כמה מפליא שתיקתם של הגמדים בבית למרותו של (ל''ת)

    הבובללים ., 26/11/08 12:36

  • 55.

    שפרה ורנין נצחו את המשחק.מזמן.במדינת הגמדים (ל''ת)

    משחק מכור, 26/11/08 12:34

    • נכון ראנין ניצחה בתואר מלכת הצביעות והשקר. (ל''ת)

      ראנין לא הביאה כבוד למגזר שלה., 26/11/08 13:41

  • 54.

    למה מה סדרה מעולה לשעות הערב

    גדי, 26/11/08 12:12

    אחרי יום עבודה,
    ובטח עדיפה על בהייה באח הגדול.

  • 53.

    האח הגדול

    יפית, 26/11/08 12:07

    בובליל כול הכבוד עינב אני מתה עלייך

    • מה יש לאהוב בדבר הזה ?!?!?!

      פרצופה של המדינה וחבל, 26/11/08 14:38

      רק אכלו לי שתו לי ומגיע לי כל היום
      אין תרבות אין דרך ארץ והבושה ברחה ממנה מזמן

  • 52.

    האח הגדול

    יפית, 26/11/08 12:04

    עכשו הגיעה זמנה של שיפרה ללכת

  • 51.

    טוב לשפרה ורנין מהר להיות בחוץ הרמה הרדודה והבנוניות (ל''ת)

    מזיקה להן, 26/11/08 12:00

  • 50.

    איתי נמצא במלכודת הדבש של הבובללים.סופו של (ל''ת)

    חנפן, 26/11/08 11:55

  • 49.

    שפרה ולאון המנצחים האמיתיים של בית האח הגדול

    צופה לשעבר, 26/11/08 11:54

    תנו לבובליל את המיליון כבר וזהו

    • שיפרה חולת נפש יוציאו אותה משם לאברבנל (שיפרה הגועל)

      אביב, 27/11/08 15:22

      היא ממש נדפקה

  • 48.

    להגבילל את מס ההצבעות!!!! (ל''ת)

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 26/11/08 11:53

  • 47.

    התוכנית לא מענינת בלי רנין..! (ל''ת)

    עומר, 26/11/08 11:50

  • 46.

    בובליל אוהבים אותךךךךךךךךךך (ל''ת)

    תהילה, 26/11/08 11:49

  • 45.

    מדינה של ערסים. מעריצה אנס בפוטנציה. קחו את בובליל ותחנקו איתו (ל''ת)

    יקי, 26/11/08 11:48

    • תנו לו תמיליון גם ככה הוא ישאר דפוק (ל''ת)

      כסף לא יעזור לו, 26/11/08 14:58

  • 44.

    יוסי ביזיון של ליהוק , אפשר להגיד אפילו חוסר אחריות!

    יוסי אפס מרושע חסר גבולות, 26/11/08 11:31

    כשאדם מבוגר (יחיד בקבוצה סגורה) מתנהג ובעל אופי כמו של יוסי---זה הרסני מעבר למשחק/מירוץ כלשהו.

    • מה זה האחיות של שפרה בכל מקום ! אולי תנוחו ותפנימו יוסי מקסיייייייים (ל''ת)

      חח, 26/11/08 11:55

      • בוקר טוב לאשתו של יוסי (ל''ת)

        שריקי, 26/11/08 12:17

  • 43.

    ארז ניצל מהבושה בזכות''איפה צדקנו'',תוכנית ראיונות אחד על אחד קלילה,ומענ

    ג', 26/11/08 11:29

    ומעניינת.

  • 42.

    הכי חשוב שרנין הודחה.. נמאס מהבכיינות שלה! (ל''ת)

    חופית, 26/11/08 11:25

  • 41.

    היי אנשים מה קורה לכם?

    צפי, 26/11/08 11:24

    ההבנה שלכם כל כך גבוהה??? הרי התוכנית לא באמת ריאליטי, זוהי טלנובלה למהדרין. ההדחות לא באות מטעמנו הצופים, למרות שהרבה משלמים על כך ולא מעט, אם אתם באמת רוצים לתרום לסלולרי או לחברת ההפקה זב''שכם...ניתוחים כל כך מעמיקים...משעשעים אותי. הקונספט של ההפקה מתחילה הייתה - בוליל - קיבל זמן מסך של 95%. האחרים התחלקו בשברי..אחוזים הנותרים. צאו מהרצינות ומהפוזות הלמדניות. יש נושאים אחרים מעט..יותר רציניים להתעסק בהם. הממ..כתב כאן גבר כלשהו על הזוטריות במעשה הזימה של אותו בובליל יקיר ההפקה ויקיר העם...זימה לסיפור המעשה, קטן עליו. עצם ההתייחסות שלך גבר..כמשהו זניח ולא ממש פוגע, כי הרי פעם מזמן היתה נורמה כלשהי, ונניח שהייתה נורמה מסויימת של הטרדות מיניות למכביר, אונס והטייה לאונס למכביר, האם זה פותר מישהו מתוצאות מעשיו שאמנם נעשו לפני כעשרים שנה. אבל רצח זה רצח, ואונס הוא אונס, והדחה לאונס היא הדחה לאונס. לו היית אתה גבר....אותה אישה מוטרדת / נאנסת, לא היית מעיז לכתוב את השטויות שכתבת כאן. כמובן שכתבת מנקודת מבט של גבר שובניסטי 'הזכור לטוב' מפעם. מה זה להחליק על ישבנה של אישה, מה כבר יכול להיות כאשר זורקים לה הערות סקסיסטיות, ומה כבר יכול להיות אחרי שזיינתי אותה, להעביר אותה בתהליך של משחק לשאר החברים, הרי זה עניין סמנטי בסופו של דבר....אף אחד הרי לא נפגע...סתם משחק של גברים...קטן עלינו אחי.

  • 40.

    ארז אני מקווה שאתה קצת מתבייש.אם לוילה היה נכנס 1מאלו שהכו את אבי ניר

    דן, 26/11/08 11:01

    אני בטוח שהייתם מוצאים את התקנה בתקנון שתאפשר לסלק אותו מהוילה.
    יותר מכך,ההודעה שהקראת והפרצוף שעשית והעובדה שלא הבעת את הסתייגותך האישית מהבובליליזם הסוטה - אומרים גם עליך לא מעט.

    איפה טעינו? כאן טעינו מר טל, כאן.

    • שמחה שיש גבר אחד לרפואה...

      צפי, 26/11/08 11:44

      שחושב אחרת מהמגיב המשכיל....

  • 39.

    אחרי אתמול נשארו לנו עוד 1.9999 מיליון ערבים להוציא מביתם.לא להתייאש! (ל''ת)

    זבוטינסקי, 26/11/08 11:00

  • 38.

    צבר אתה האדם האיכותי ביותר שהשתתף בתכנית

    דנה, 26/11/08 10:55

    הנמוכה הזאת

    • איכותי בנחשיות ובהתנשאות הלא מובנת בעליל.... (ל''ת)

      מיזנטרופ, 26/11/08 13:43

  • 37.

    ההצבעה של שבוע הבא- עוד מניפולציה לשמור על שיפרה (ל''ת)

    שיפרה = דן מנו של האח הגדול, 26/11/08 10:48

    • שפרה היתה מתה להיות דן מהו איפה היא ואיפה הוא, דן מנו הוא לא רע ומתנשא (ל''ת)

      לאון החתלתול, 26/11/08 13:44

  • 36.

    אין כמו השרדות, לעומת הגועל של בובליל ה''גדול'' (ל''ת)

    יעל, 26/11/08 10:47

  • 35.

    לקומץ האשכנזים המתוסכל תמשיכו לרדוף ולשנוא את יוסי בובליל

    טל, 26/11/08 10:43

    אנחנו כרגיל נגיב בבחירות (ש''ס מוכר לכם?)

  • 34.

    מתי מתחילה הישרדות 2??

    דורון, 26/11/08 10:27

    האח הגדול משעמם רצח, ואני כבר לא יכול לחכות להישרדות 2, לקצת אקשן במקום אקזוטי.

    בערוץ 2 משדרים את התוכנית הכי גרועה בתולדות הטלוויזיה, ושליש מהאנשים בבית עוד צופים בה. אנחנו עם של בבונים או לא?

    • חבל חבל שרנין החמודה הלכה..ומי נשאר???בובליל המגעיל. (ל''ת)

      רונה, 26/11/08 10:52

    • אמן על דבריך אלו דורון, ברור שאנחנו עם

      צפי, 26/11/08 13:18

      של בבונים, ראה את נתוני הרייטינג. המשוואה פשוטה ככל שהתכנית נמוכה יותר, כך צופים בה יותר צופים. מציעה בפעם הבאה לארז טל שלקח על עצמו את שרביט ההנחיה, ללכת למשהו עוד יותר נמוך, ברור שירוויח יותר. שכ''ט שלו בהתאם, מי יודע אולי גם יקבל אחוזים מהאסמסים. בסופו של דבר האיש צריך לעשות לביתו.

  • 33.

    אני הצבעתי נגד רנין

    אמירה, 26/11/08 10:26

    פעם ראשונה שהצבעתי כי היה לי חשוב שהערביה לא תזכה בכסף.

    לא איכפת לי מי יזכה מהבית בכסף - אבל שהוא לא יהיה ערבי.

    עכשיו אני לא מצביע יותר. לא איכפך לי מי ינצח.

    • אי אפשר להצביע נגד מישהו, אלא אם הצבעת לכל יתר המודחים (ל''ת)

      חתיכת מטומטמת, 26/11/08 13:03

  • 32.

    ןמי בכלל יודע ועוקב אחרי המספר האמיתי של ההצבעות? הכל מכור.. (ל''ת)

    הילה, 26/11/08 10:15

  • 31.

    ארז טל פאתטי עם החיוך שלו. תרגיע, אתה כולה מנחה בשקל. (ל''ת)

    הילה, 26/11/08 10:14

  • 30.

    הבחירה של האנשים היתה בהחלט מגמתית בעליל=להדגיש את הפערים והיחוס=בושה! (ל''ת)

    נ.כהן הם בהחלט לא מדגם מייצג=זה מה שרואים וחושבים, 26/11/08 10:14

  • 29.

    מה שאבסורד שארז טל הודה שהם עורכים את התוכנית בזמן אמת (ל''ת)

    איפה הריאלטי בדיוק?, 26/11/08 10:11

  • 28.

    מיסכנה שיפ

    The bublil freak show, 26/11/08 10:10

    נישארה עם כל החיות

    • כן שיפ ''הנאורה המתורבתת'' קשה לה עם יהודים.....

      טל, 26/11/08 10:49

      שיפרה היתה מעדיפה להיות עם גרמנים מתורבתים לשמוע קונצרטים ולקרוא ספרים מאשר להיות עם חסרי תרבות יהודים.

      מה עוד ששיפ כל כך לא מתנשאת וכל כך צנועה שהיא עוד מדברת איתם ומיתייחסת מדי פעם לחסרי התרבות.

      ברצינות שיפ היא חולת נפש ברישיון היא מתבודדת בגלל חוסר ביטחון ומנסה להחביא את חוסר הביטחון שלה בגזענות ובהתנשאות, מה שעצוב שהיא לקחה איתה קורבן (ליאון) ומנסה להרחיק אותו מכל שאר דיירי הבית ושיהיה צמוד רק אליה.

      תהיו בטוחים שאם שיפ היתה קצת נחמדה כולם כולל יוסי ושחר היו מיתייחסים אליה בצורה יפה.

      בסופו של דבר שיפ אני מרחם עליך למרות הרוע שיוצא ממך

      • תקראו את התגובה של ''טל''המגיב לתגובת 28,הוא מדויק! (ל''ת)

        נכון מאד., 26/11/08 11:50

        • תקרא את 57 עדיף (ל''ת)

          אבל אתה לא תבין ..., 26/11/08 14:34

  • 27.

    עינבי חמודה, אני מתחילה לאהוב אותה (ל''ת)

    מיכל, 26/11/08 09:59

    • מעניין, בדיוק כשאני מתחילה לא לסבול אותה... (ל''ת)

      מיכאלה, 26/11/08 11:21

  • 26.

    עינבי חמודה, אני מתחילה לאהוב אותה (ל''ת)

    מיכל, 26/11/08 09:59

  • 25.

    עינבי חמודה, אני מתחילה לאהוב אותה (ל''ת)

    מיכל, 26/11/08 09:59

  • 24.

    עינבי חמודה, אני מתחילה לאהוב אותה (ל''ת)

    מיכל, 26/11/08 09:59

    • בובלילים??? בושה לאינטליגנציה של עם ישראל. (ל''ת)

      יאיר, 26/11/08 10:51

  • 23.

    עינבי חמודה, אני מתחילה לאהוב אותה (ל''ת)

    מיכל, 26/11/08 09:59

  • 22.

    עינבי חמודה, אני מתחילה לאהוב אותה (ל''ת)

    מיכל, 26/11/08 09:59

  • 21.

    עינבי חמודה, אני מתחילה לאהוב אותה (ל''ת)

    מיכל, 26/11/08 09:59

  • 20.

    כמה טוב שהיא הלכה....עכשיו נשארה רק שיפרה, והית שמיייח! (ל''ת)

    בית אחר, 26/11/08 09:58

  • 19.

    עינבי חמודה, אני מתחילה לאהוב אותה (ל''ת)

    מיכל, 26/11/08 09:58

  • 18.

    להעיף את בובליל והבובלילית

    רני, 26/11/08 09:58

    די הספקנו לראות ולהכיר את הבובולילים...הגיע זמנם ללכת הביתה..ולשנות את כללי משחק.למרות שהכל מכור מצד ההפקה.העומד בראש ארז טל..למרות זאת אל אל תצביעו להשאיר אותם.......

  • 17.

    גם הפעם שונתה שיטת בחירת מועמדי ההדחה, לטובת שיפרה

    עכשיו המשחק לא מכור?, 26/11/08 09:52

    לפרידמנים יש רק את שיפרה ולאון לשלוח סמסים, שזה כסף קטן. הבובלילים יצטרכו לגונן, פרט ליוסי ועינב, גם על אינה המתוקה, איתי החכם והעדין ויש גם שמסמפטים את שחר התוסס והמצחיק ויוני המשונה. נראה בבירור שההפקה תילחם על שיפרה בציפורניים. את ליאון כולם אוהבים אז אין לו בעיה.

  • 16.

    לא יכולתם למצוא תמונות יותר מכוערות של בובליל ואיתי?

    צבר ושיפרה המועדפים עליכם ייראו תמיד במיטבם, 26/11/08 09:44

    ברור מה אתם מנסים לעשות. גם המצלמות בבית עובדות עפ''י אותן עדיפויות. המצלמות מתעכבות על הבובלילים כשהם מתברברים עם הספגטי, מגרדים חצ'קון ומחטטים באף. מאידך, אם המצלמה נחה על שיפרה בקטעים כאלה, מיד היא מוסטת לאובייקט אחר. כולנו רואים ה-כ-ל. אלא שהדבר פועל כבומרנג נגד כוונתכם לפגוע בבובלילים.

    • שבה הם עושים דברים אחרים -

      אם אתה מוצא לי תמונה של הבובלילים, 26/11/08 14:16

      אתה מקבל את המליון !!!....

  • 15.

    צבא הדורבנים

    ליאת, 26/11/08 09:37

    צבא הדורבנים נא להתפקד נגד תקשורת בצבע טמבור
    כשמראים אסקימו לימון בטלוויזיה הם לא אומרים כלום. ובסרט הזה יש עלילות יותר גרועות נגד נשים. הסרט הזה מכיר כל בן אדם בארץ.

    • ליאת להזכירך כוכבי הסרט(מומו בנצי ויהודלה)היו אשכנזים ולהם מותר

      טל, 26/11/08 10:54

      השינאה ליוסי בקרב הקומץ האשכנזי יוצאת מפרופורציות.

      ואגב היא שנאה לספרדי ולמה שהוא מייצג.

      לישראל בחיים לא יהיה אובמה כי ישראל היא גזענית ושונאת את בני עמה.

      מה שמותר לאשכנזים כי זאת המדינה שלהם אסור ליוסי בובליל כי הוא לא שייך וחסר תרבות ופרא אדם והמדינה שלא שלו וזאת לשיטתם

  • 14.

    איזה כיף שהורידו את כל חבורת הצבועים עכשיו נשאר שפרה (ל''ת)

    טל, 26/11/08 09:34

  • 13.

    לשקרנין רוצה לדעת למה הודחת? הנה תזכורת להתנהלותך הדוחה...

    חבורת ראשל''צ, 26/11/08 09:29

    הצלחת אמנם לתעתע את דיירי הבית תקופה מאד ארוכה אך כל הזמן צפינו בך וחיכינו לרגע שיעלו אותך להדחה וראי זה פלא בפעם הראשונה שעלית הודחת רוצה לדעת למה? הנה תזכורת לאופן התנהלותך הכל כך צבועה ובלתי נסבלת בזכותך גיליתי שטיפוסים תככנים וצבועים מאופרות סבון קיימות גם במציאות ותודה לך על התגלית הזו.

    הצטיירת כבחורה שעוברת במהירות על-אנושית מ''יוסי בנאדם מלוכלך'' מאחורי הגב אל ''יוסי לעשות לך תה?'', שמשחקת כל הזמן למצלמה ולא נחה אפילו לרגע, שלמדה קורס באנגליה ומאז החליטה ששפת האם שלה היא אנגלית (רחוקה ממושלמת, ), שעוברת לדבר אנגלית כשהיא משקרת אבל כשהיא מתרגזת חוזרת בלי להרגיש אל שורשיה בערבית, שמעמידה סצינות בכי קורעות לב בתדירות של אחת לשבוע לפחות, אישה שסוגדת לטיפוס מתועב כשי כאילו הוא ישו ומוכנה למות למענו (לא המצאתי, מילים שלה, עם יד על הלב ובהגזמות האופייניות לה) - אני תוהה אם אישה כזאת אכן עושה שירות טוב לציבור הערבי כמו שנדמה לך. שפרה בוודאי עושה שירות רע לציבור כלשהו, בעיקר לעצמה, וכמוה צבר. ומכולם יוסי הנאיבי, נטול הפוזה, עושה את השירות הטוב ביותר לכולנו. חבל שלא השכלת לראות את זה.צבר הצנונית

    הודעות: 86
    הצטרף: 21 אוקטובר 2008 13:24

  • 12.

    הפרס מליון שקל באדיבותם של הפראיירים שמסמסים.

    מני, 26/11/08 09:26

    תשלחו גם לי כסף הביתה.בלי תיווך של חברות הסלולאר.

  • 11.

    מספר דברים חשובים

    כמה כמה, 26/11/08 09:15

    1. דווקא אתמול היה אחד מפרקי ההדחה הטובים של האח הגדול ולדעתי גם אחד מהטובים בכל העונה. בוא נגיד שאם 70 אחוז מהפרקים הקודמים היו ככה, אני הייתי נהנה מאד מהאח הגדול, מכיוון שלא, אני רק חצי נהנה.עד רגע ההדחה של רנין היה מדהים.

    2. לעניין יוסי בובליל- אני מנסה להבין למה מדינה שלמה קמה על סיפור, שאולי בבסיס שלו קצת לא מוסרי והתשובה היא אחת- צביעות מוסרית של החברה. בואו נתחיל מזה שאני לא מצליח להבין למה עברו של כוכב ריאלטי, צריך להיות ללא רבב. גיבור תרבות אתם אומרים? אז אל תהפכו אותו לגיבור תרבות, אל תעריצו אותו ואל תקפצו להאשים אותו ואת התקשורת שנתנה לו פה. יכלתם לבחור אם לראות האח הגדול או לא ובחרתם לראות. אז מה העניין?

    3. לעניין יוסי בובליל 2-
    אני שמעתי את הסיפור ואני מכיר את בובליל מצפייה עמוקה בערוץ 20 ובעיקר בו, מחבב את דמותו. יוסי, הוא אינו דמות פשוטה לעיכול, הוא שוטה הכפר, אבל עם יכולת להיות אחד השחקנים הגדולים ביותר שהיו בריאלטי ישראלי אי פעם. לדעתי בתחום המשחק של האח הגדול, אין שחקן טוב יותר מיוסי בובליל. אבל מה, הוא לא יודע לדבר. כל דבר שיוסי בובליל מוציא מפיו,עילג- אתה מבין את כוונתו אבל לפעמים גם לא. במקרה האמור לעיל- יוסי ניסה לזכות בהתערבות, שהיא החלק הלא מוסרי. הבחורה לא הסכימה וכשהוא רצה לזכות בהתערבות, הוא אמר לחברים שלו- שהיא הסכימה,כדי לזכות בהתערבות ותוך כדי ידיעה שאין סיכוי שהם ייכנסו. הם אמרו לו יצאת גבר והביאו לו את הכסף. אני מוכן לחתום שכל אחד מאיתנו עשה מעשה דומה בקונסטלציות שונות.

    לא רוצים שבובליל יהיה גיבור התרבות של הילדים שלכם? אל תתנו לילד שלכם לראות ריאלטי, אל תצפו בריאלטי, למדו את הבן שלכם דברים אחרים.

    טלוויזיה מסחרית בנוייה מאחוזי צפייה, רב העם רוצה לראות.

    • מילים כדורבנות כל הכבוד לך... (ל''ת)

      כרמית, 26/11/08 10:07

    • מסכים אתך. בני ה 50 + מחייכים לעצמם.

      צפוני פרידמני, 26/11/08 10:29

      כל אחד מבני דורנו חווה זאת או שמע מהחברה על מעשים שכאלה ואז הערצנו את החברה האלה.
      אז מספיק עם הצביעות.אחרי 35 - 40 שנה הזיכרון שלנו בוגד בנו ואנו כבר לא יודעים מה אמת ומה צ'יזבט. יאאלה, תעבירו אותה.

    • מסכימה עם כל מילה שלך (ל''ת)

      עדי, 26/11/08 11:42

    • תגובה מצויינת (ל''ת)

      לי, 26/11/08 17:42

  • 10.

    שכחת לציין את הקליימס של התוכנית, שקרנין אמרה ביי ביי סוף סוף... (ל''ת)

    צבר המאעפן, 26/11/08 09:14

  • 9.

    יוסי טיפש מטופש (ל''ת)

    ראשו מלא קש, 26/11/08 09:14

  • 8.

    הפסקתי לצפות ,הבובלילים מעוררים בי בחילה ,איכס. (ל''ת)

    שייקה (אני מזרחי), 26/11/08 09:12

  • 7.

    רנין

    אידה, 26/11/08 09:01

    אתמול ראיתי רק את סוף המשדר כדי לראות איך רנין עפה, ואם היא היתה מועמדת קודם היא היתה עפה קודם, בחורה טרחנית שמנסה לשחק אותה לא ערביה, אבל איך שהיא פותחת את הפה ולא חשוב באיזו שפה מיד שומעים שהיא ערבייה, אם רנין לא היתה משחקת אותה אלא היתה מתנהגת כמו ערביה ולא בכאילו היא היתה נשארת עד סוף המשחק אבל כמו שהאנגלית דפקה את פרץ כך קרה גם לרנין

  • 6.

    כמה טוב שרנין הלכה הביתה

    פחות אחת יותר נחמד, 26/11/08 08:53

    ולגבי הסיפור של בובליל בין אם הוא אמיתי או לא...צריך לבדוק טוב טוב איך בחורה מסכימה לעשות את מה שעשתה בשעות הראשונות להיכרות...אין צורך לנתח את זה יותר מדיי ולפרש, עליי אישית זה לא משפיע.מי שמתפתה מהר צריכה לשאת בתוצאות, יהיו אשר יהיו.

  • 5.

    אין על אזולאי (ל''ת)

    ''למה מה '' היא מצויינת כמו חטיף באמצע היום, 26/11/08 08:50

  • 4.

    עקב ההדחות האחרונות האח הגדול כבר לא מעניינת

    בן טולילה, 26/11/08 08:45

    נותרו כמה בררות בדמות הבובלילים,שחר, אינה ויוני ואם שפרה תודח אפשר לשלוח את חיל האויר להוריד את המבנה

    • ולך נותר רק להתפוצץ ! חחחחחחחחחחחחח (ל''ת)

      יוסי מקסים, 26/11/08 10:08

  • 3.

    מי מפקח על ה''האח הגדול'' (ההפקה) שמקוונים מי יצא ומי לא

    פרידמן, 26/11/08 08:41

    לא ניראה הדבר שרנין הייתה צריכה ללכת הבייתה השרייק הזה אין לו מה לחפש שם חוץ מאוכל אבל כניראה להפקה יש עניין לפרק את הקבוצה של רנין שיפרה ולאון ולתת לבובלינים הדפארים להלך שם חופשי ולפלוט את השטויות שלהם.

  • 2.

    האח הגדול = תת רמה (ל''ת)

    אייל, 26/11/08 08:20

  • 1.

    עינב בובליל מתחילה להיות שחצנית, וזה לא מראה נעים בלשון המעטה.

    Chava, 26/11/08 07:40

    היא שמעה שהיא ואבא שלה פופולריים וכבר רואים אותה ''משחקת'' עם המיליון. ''אבא, צריך שיצביעו או לך או לי כדי שהקולות לא יתפזרו''... ואבא שלה החכם אמר עזבי, לא עכשיו. אני לא אוהב לדון בזה, בואי נחכה ונראה... משהו במילים האלה.

    • יוסי לעד

      יוסי בובליל, 26/11/08 09:54

      אתה חתיכת קנאי דפוק לך תיתמוך בשונאת יהודים רנין הנחש