• 89.

    מטומטמת במלוא מובן המילה ...

    מני, 03/12/12 22:04

    מדברת מהרקטום ... לחיידק יש תועלת מעצם קיומו , ואת ? פשוט אפס וזה עוד הרבה . יש פחות מאפס ? אוליי מינוס אפס ?

  • 88.

    לקוחות מין

    מישהי עם ידע..., 24/03/09 00:38

    לכל הגברים שהגנו על עצמם כאן כלקוחות של זונות. אתם באמת חושבים שיש איזו אינטרקציה בינכם לבין האישה, אבל היא בסך הכל משכירה לכם את הגוף שלה כדי שתוכלו לאונן בתוכו, תוך כדי שהיא עושה קולות. הקטע היותר מפחיד הוא שהסיבה העיקרית שהיא מסוגלת לעשות את זה היא שאנסו אותה בילדות- מבחינתה אתם פשוט המשך של הרצף הזה...

  • 87.

    כל הכבוד לענת גור! צדקת בסדום

    התגובות של הרוב מפחידות ממש, 20/11/08 21:52

    לא ייאמן כמה רוע ואלימות יש בגברים.
    מזלי שאני לסבית :)

  • 86.

    כואב לי

    פמניסטית, 13/11/08 17:29

    פשוט כואב לי עד דמעות לקרוא את התגובות של הגברים כאן. מה קורה לכם? איפה הבאדתם את הצלם אנוש שלכם? איפה האנושיות שלכם? איפה הרגש שלכם כלפי הנשים איפה? למה הנשים צריכות להיות השק חבטות שלכם? אתם חרמנים תאוננו למה לעודד זנות? למה? למה לעודד עבדות? למה? אנחנו חיים ב2008 ואני פשוט לא מאמינה שהשובניזם חוגג עדיין.

    אם אותםכם היו משפילים ככה היתי רוצה לראות שתעודדו את הזנות, בחיים לא!!!!! היתם נילחמים כמו נמרים על הזכיות שאנושיות שלכם!!!!! אבל ברור לא מדובר בכם מדובר בנשים שהם '' נחותות'' מכם אז מותר לעודד זנות, מותר להיתנהג לאישה כאילו היא חפץ, מותר לאנוס נשים כי מדובר בנשים ולא בגברים אבל אם זה היה להפך היתם נלחמים בציפורניים!!!!!!!

    • אם אנחנו חרמנים אז שנאונן?

      מעודד זנות, 14/11/08 04:41

      אוקיי, אם בחורה צריכה כסף שתלך לעבוד, למה ליצור זנות? למה להיכנע לעבדות? למה? אנחנו חיים ב2008 ואני לא מאמין שהפמיניזם(מראה של שוביניזם) חוגג עדיין.
      אם אתן הייתן חרמניות וכל גבר היה אומר לכן לא אז הייתן נלחמות כמו נמרות על הזכויות הבסיסיות שלכן לבוא על סיפוקכן. אבל ברור לא מדובר בכן מדובר בגברים שאמורים לחזר אחריכן וללקק לכן את התחת כדי להוציא חיוך במקרה הטוב, הם נחותים ממכן, צריכים לשלם בשביל כל דייט, לפתוח לכן את הדלתות ולעמוד לצידכן בכל בעייה המציקה לכן אז מותר לעודד עבדות, מותר להתנהג לגבר כאילו הוא כלב שלכן, מותר לאנוס לגברים את החשבון בנק ואת השקט הנפשי כי מדובר בגברים רשעים שרק חייבים לכן כל הזמן אבל אם זה היה להיפך אז הייתן נלחמות בציפורניים

      • אוח כמה שטויות כתבת בהודעה אחת

        פמניסטית, 14/11/08 17:06

        לא חמוד שלי אז כניראה שאתה לא יודע בכלל מה זה פמניזם,, והוא ממש לא מראה של שובניזם אלה להפך הוא לא מדכא גברים הוא נלחם בזכיות שמגיעה לנשים לעומת זאת שובניזם זה דיכוי אישה!!!!! ככה שתדע.

        ומי אמר שנשים יצרו את הזנות לא חמוד שלי לא נשים אתם הגברים יצרתם את הזנות אתם מבקשים זנות לא נשים!!!!

        מסכנה אישתך או חברה שלך אם הדעה שלך היא כזאת על נשים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        • השטויות שכתבתי הן מראה לשטויות שאת כתבת

          מעודד זנות, 16/11/08 00:11

          נכון, פמניזם נלחם בזכויות שמגיעות לנשים, כל זכות שלכן אם זה ברמת האתיקה(לשלם על הארוחה) או אם זה ברמה החוקית(בעת גירושין הגבר הוא זה שנושא בנטל של המזונות) באה על חשבון זכות של הגבר.
          מי אמר שגברים יצרו את הזנות? צריך שניים לטנגו וכל מה שאת עושה בתגובה שלך זה להתנער מאחריות. אני לא מדבר על מקרים של כפייה, אני מדבר כרגע על נשים שיצאו לעבוד בזנות מרצונן החופשי, הן לא חייבות, אף אחד לא הכריח אותן, הן עשו זאת מרצונן החופשי והן יכולות להפסיק בכל עת שיחפצו. אם אני מבקש ממך זנות אז זה לא אומר שאת חייבת לתת לי, זונה שבחרה למכור את גופה לגבר אחראית לא פחות מהגבר ששילם וכל מה שתגידי יהיה בגדר התנערות טוטאלית מאחריות, את כבר יוצאת מידי הנחה שהגברים אחראים במקום להסתכל על הצד השני שהנשים גם כן אחראיות.
          מסכן הגבר שלך אם את מפילה את מלוא האחריות עליו.

          • אם הגבר שלי היה מסכן הוא לא היה יוצא איתי 11 שנים

            פמניסטית, 17/11/08 03:32

            אוווווח נו תעשה טובה, תעשה טובה!!!!!!!

            יש לך אולי ידע קטן בכלכלה? לא? אז אני אסביר לך, כאשר יש ביקוש ההצע עולה, וכאשר הביקוש יורד ההצע אוטומטית יורדת. ומי מבקש זנות האישה או הגבר? הגבר מן הסתם!!!

            סתם שאלה אם זה כל כך נורמאלי שקיימת זנות בעולם במקרה ובת שלך תקום ותגיד שהיא רוצה להיות זונה מה תגיד על זה? כן כן רוצי זה אחלה ג'וב?

            • יש גם נשים שנשארות עם גבר מכה 30 שנה

              מעודד זנות, 17/11/08 10:46

              כך ש11 שנה עם הגבר שלך לא מצביעים בהכרח על מערכת יחסים בריאה.
              ולגבי ביקוש והיצע, לפי ההגיון שלך(שהוא לא בהכרח נכון) אז אפשר להגיד גם שכאשר יש היצע אז הביקוש עולה וכאשר ההיצע יורד מן הסתם הביקוש יורד אואומטית ומי מציע זנות, האישה או הגבר? האישה מן הסתם!!! זה כמו לשאול מה בא קודם, הביצה או התרנגולת, מה היה קודם, היצע או ביקוש? אחד לא היה קיים בלי השני וסתם שיעור קצר בכלכלה, אם פחות גברים יבקשו זנות(ביקוש יורד) אז מן הסתם זונות יוזילו את המחיר, מה שיגרור עלייה בביקוש ובתור אחד שמעולם לא הלך לזונה אז גם אני מן הסתם אנסה אם מישהי תציע לי מציצה ב10 ש"ח.
              ואם בתי שתחיה תרצה להיות זונה אז מקסימום אסביר לה את הסיכונים הכרוכים (שיש בכל מקצוע) ומשם היא יכולה לעשות מה שתרצה, לא ענייני.

              • נו באמת!!!!!!

                פמניסטית, 17/11/08 11:23

                אין שום סיכוי שבעולם שלא היה מפריעה לך שבתך תיהיה זונה, אתה סתם אומר לי את זה עכשיו כי אתה במבוי סתום, אין הורה אחד שפוי שהיה נותן לילדים שלו לעסוק בזנות.
                במקצוע הזה יש יותר סיכונים מכל מקצוע אחר ואחד הגדולים שהיא תאנס, אם לא אכפת לך אז כניראה שאתה מפלצת!!!!!!

              • ועוד דבר קטן

                פמניסטית, 17/11/08 11:25

                אני ובן זוגי לא נשואים בכלל אנחנו אפילו לא גרים ביחד ככה שאין לנו אפילו שום דבר משוטף, ומערכת יחסים שלנו בריאה מאוד מאוד אם היא לא היתה הוא לא היה נישאר איתי עד עכשיו!

                • למה שאת עושה קוראים דמגוגיה

                  מעודד זנות, 17/11/08 19:33

                  את לא מכירה אותי או את בתי כך שאת לא יכולה לשפוט אם מפריע לי שהיא תהיה זונה או לא או אם אכפת לי ממנה או לא. האם אמא ששולחת את בנה ליחידה קרבית בצבא היא מפלצת? האם לא אכפת לה? האם היא רוצה שהילד ימות? לפי התיאוריה שלך אז למדינה לא אכפת מהבנים שלה כי הרי יש אפשרויות אחרות, אפשר לעבור לחו''ל או להשתמט מהצבא ובכל זאת, לא כולם עושים את זה.
                  על סמך מה את קובעת שבזנות יש יותר סיכונים ממקצוע אחר? זה לא חייב להיות ככה, אפשר לנהוג ברכב ולנקוט משנה זהירות ואפשר לנהוג ברכב בפזיזות ובחוסר אחריות וכנ''ל לגבי זנות, אפשר לנקוט במשנה זהירות גם בזנות.
                  ומי בכלל דיבר על נישואין? זה ממש לא רלוונטי לשיחה שלנו אם את נשואה או סתם נמצאת במערכת יחסים עם בן זוגך והתיאוריה שלך שבן זוגך לא היה נשאר איתך אם המערכת יחסים שלכם לא היתה בריאה היא לא בהכרח נכונה, כמו שאמרתי, ישנן נשים(וגם גברים) שתקועים במערכות יחסים לא בריאות הרבה יותר מ11 שנה אז אני לא מבין מה הטעם שלך להתגונן, יכול להיות גם שאין לכם שום דבר במשותף כי אתם לא סומכים זה על זו כך שדברייך יכולים להתפרש לאלף כיוונים שונים. בכל אופן, אל תביני אותי לא נכון, אני לא שופט אותך או את המערכת יחסים שלך כי אני לא מכיר אותך ולא יודע אבל גם את לא מכירה כל מקרה זנות לסוגו כך שההתלהמות שלך משקפת רק את עולמך שלך כי זה כל מה שאת יודעת ומכירה.

                  • אתה זה שהכנסת את העיניין של מערכת יחסים

                    פמניסטית, 18/11/08 13:56

                    שלי לנושא לא אני.

                    תגיד אתה שומע את עצמך????? על סמך מה אני קובעת שיש בזנות יותר סיכונים? באיזה מקצוע אתה יכול לחטוף זיבה, פטריה, זיהום או הכי גרוע איידס? באיזה מקצוע יש יותר אחוזים שתאנס במזכירות או זנות?

                    למזלי הענק אני לא מכירה אותך!!!

  • 85.

    עוד פלצנית

    רמי, 12/11/08 13:04

    כשיש מי שרוצה לקנות יש מי שרוצה למכור ושניהם יוצאים נישכרים

  • 84.

    הולך לנערות ליווי כדי לדבר איתן על הכיבוש

    לקוח קבוע, 12/11/08 12:14

    כיבוש כיבוש כיבוש!
    אבל של מה? גם של תל אביב!

    • ובטח גם אתה אימפוטנט (ל''ת)

      שולמית א., 12/11/08 12:54

  • 83.

    ''לזנות אין כל קשר לסקס''? - את בסדר?

    אסקימו לימן 43, 12/11/08 10:05

    ראיה בשחור ולבן לא מועילה לאף אחד. תעשית הזנות נובעת בראש וראשונה מהצורך הפיזי והבלתי ניתן להדחקה של גברים בסקס - בדיוק כמו צורך באוכל, אוויר, חימום בחורף ושאר הצרכים הפיזיים. זה של90% מהנשים הצורך הפיזי הוא חלש ביותר - לא אומר שהוא אינו קיים אצל גברים. במקום להציג את הבעיה ולחפש פיתרון - את מנציחה אותה ע''י עוורון מוחלט לצד השני ושימוש בסיסמאות נבובות (נורא פשוט - הצבא והכיבוש אשמים גם כאן). אפשר לחשוב שהבעיה קיימת רק בארץ ישראל. אם את באמת רוצה לשנות משהו - את זקוקה לראיה יותר מפוקחת של מציאות מורכבת על כל גורמיה - ולא סתם לצעוק ש''צריך לחנך גברים לא ללכת לזונות''. את מזכירה את האיש שניסה לגמול את הגמל שלו מצריכת מזון.

    • אתה ניזון ממיתוסים, קצת מחשבה עצמאית לא תזיק (ל''ת)

      מזון וסקס זה לא אותו צורך, 12/11/08 12:54

  • 82.

    להלחם בסחר בנשים לא בזנות

    נח, 12/11/08 09:58

    צריך להלחם בתופעת הסחר בנשים
    ובתופעת הסרסרות אבל לא להלחם בזנות
    אלא לאפשר אותה בצורה חוקית ומסודרת
    תחת פיקוח של משרד הבריאות והרווחה.
    לא סתם תופעת הזנות קיימת מאז ומעולם.
    לדעתי זוהי תופעה שיש לה גם צדדים חיוביים
    לכלל החברה למשל:
    אני חושש שאם לא תהיה אפשרות כזאת
    יהיו הרבה יותר מיקרי אונס .
    נכון שבעולם אידיאלי אין מקום לזנות
    אבל לחשוב שניתן לסלק את התופעה הזאת
    על ידי חוקים זוהי נאיביות.
    יותר מכך -ניקח לדוגמא את ימי היובש
    בארה''ב-מי שהתעשר מכך זה רק אירגוני המאפיה והפשע.
    דווקא הסדרת הענין עם פיקוח יכול להועיל
    לכל המעורבים.והלוואי ונגיע לעולם אידאלי שבה הנושא לא יהיה קיים אבל זה לא מציאותי.
    לכן עדיף להתרכז במלחמת חורמה בסחר בנשים
    ובכל תופעת הסרסרות -במיוחד כשלדעתי
    אפשר לרכז קונסנזוס בענין הזה.
    הסטת המלחמה למלחמה בזנות תביא לתוצאות
    הפוכות עד כדי שבסופו של דבר לא יושג דבר.

    • מה ההבדל הגדול?

      יולי, 12/11/08 13:53

      האם זה הפתרון? האם סחר וזנות הן לא 2 תופעות הנמצאות על אותו הרצף?
      מיסוד הזנות- הניסיון במקומות שונים בעולם הוכיח שהמיסוד הרע את מצבן של רוב הנשים בזנות.
      וחוץ מזה, יש עוד תופעות שתמיד היו קיימות, האם נמסד גם אותן?

    • אתה טועה ומטעה. זנות לא היתה מאז ומעולם ולא קיימת בכל החברות

      קרן אור, 13/11/08 09:16

      היא קיימת ר-ק במקומות בהם יש חברה המונהגת ע''י גברים (פטריאכלית) ושיש בה משטר קפיטליסטי מסוג זה או אחר (ז''א שכסף הוא שנותן לאדם כוח בחברה).

      אגב, אונס הוא בכלל לא תוצאה של יצר מיני אלא של יצר אלים (וזו גם הסיבה שבבסיס ההליכה לזונות, עפ''י ענת גור). האם לנשים שהן זונות מגיע יחס משפיל כזה שכולנו (אני מקווה) מגנים כשזה קורה לנשים שהן יותר במיינסטרים?
      אולי כדאי לך לקרוא על כך. יש לא מעט מידע על זה בימינו.

  • 81.

    כולן זונות....חוץ מאלה שאף אחד לא מוכן לשלם להן (ל''ת)

    הבה נקרא לילדה בשמה, 12/11/08 09:33

    • ואז הן נקראות זונות חובבות (ל''ת)

      המקצוע העתיק ביותר בעולם, 12/11/08 09:46

  • 80.

    הקימי עמותה וכל הנשים תצטרפנה, לתמיכה ולמיגור הזנות (ל''ת)

    גלי, 12/11/08 08:19

  • 79.

    איך כל הגברים בתגובות מחרטטים.

    אוביקטיבי, 12/11/08 06:39

    שמו לכם מראה מול הפרצוף, עלאק רק בשביל סקס. הרי רובכם חסרי און רגשי.
    להשפיל,לשלוט, לנקום זה מה שאתם באמת
    רוצים. לא לנופף בזקפה שאין לכם.

    • הלוואי וכל הגברים היו כמוך

      פמניסטית, 14/11/08 17:09

      מעריצה גברים כמוך בחיי. ישר כח. כל הכבוד!!!!!!!!!!!!!!!

  • 78.

    כל עוד הציבור והתקשורת . . .

    מיקי, 12/11/08 04:40

    מעלות על נס את ''נערות הזוהר'',דוגמניות [עם ובלי מרכאות] ושאר ידועניות אשר חלקן נוהג כאותן נערות עובדות -- חולקות את יצוען וגופן בעבור...מעמד,עבודה,שחרור מ-צהל
    וכו' וכו' -- והופך אותן לגבורות תרבות , אין סיבה כי תופעת הזנות על כל ההייבטים השליליים,לא תימשך.

  • 77.

    כל שונאת גברים בוחרת לנתב את השנאה שלה דרך משהו

    גולן, 12/11/08 04:17

    וענת גור בוחרת לנתב את שנאתה לגברים דרך עולם הזנות.
    למה לא להאשים את הזונות בניצול גברים למטרות כסף?
    יש כאן התנערות כרונית מאחריות של הזונות עצמן או במקרה שלנו של הכותבת שברור שיש לה שנאה עמוקה לגברים שהיא לא מכירה, סתם להעליל עלילות על גברים שהיא לא פגשה מעולם זו התנשאות שנובעת מבעייה פנימית אצל ענת גור בעצמה.
    לא חסרות תוכניות ריאליטי בהן פסיכולוגים מטיפים לנערות שעובדות בזנות ללא שום תוצאות, בשביל בחורות שקיבלו החלטה לעבוד בזנות, ענת גור ושאר פסיכולוגיים למיניהם הם בגדר אוייבים.

    • איך בדיוק הזונות מנצלות גברים?

      קרן אור, 13/11/08 09:18

      הן אלה שמשפילות אותם? הן מתייחסות אליהם באלימות מילולית ופיזית? הן משתמשות בגופם ככלי עשרות פעמים ביום? הן אלה שתורמות לכך שגברים יחיו בתנאים מחפירים שלא היינו מאחלים לאוייבינו?

      • איך בדיוק גברים מנצלים זונות?

        גולן, 14/11/08 02:42

        נכון, יש זונות שעושות זאת מכפייה בדיוק כמו שיש פועלים תאילנדים או סינים שעובדים בכפייה אבל יש כאלו שעושים דברים מבחירה אז למה להכליל ולהגיד שכל הזונות מושפלות ומנוצלות? יש זונות שחיות ''בתנאים מחפירים'' שהלוואי עליי ועלייך.
        אכן, עבדות וניצול זו בעייה גלובאלית שצריך לטפל בה אבל היא לא כוללת רק זנות.
        למה במקום לתקוף הכותבת לא מציעה פשוט למסד את הזנות ולעגן בחוק גופים שיגנו על הזונות?
        אם אני משתמש בגופי ככלי עשרות פעמים ביום על מנת לעשות עבודה בשביל המעסיק שלי אז האם אני מנוצל?
        מה לגבי גברים שהתמכרו לזנות(בדיוק כמו שיש שמתמכרים להימורים) ואיבדו את כל כספם ורכושם, מה שגרם להם לחיות בתנאים מחפירים?
        למה להיות חד צדדיים קרן אור?
        הרושם שקיבלתי הוא שהכותבת פשוט שונאת גברים והיא מחפשת תירוצים להאשים אותם.

  • 76.

    לגברים בישראל מאוד מאוד קשה להשיג מין שלא בתשלום

    גבר ממוצע, 12/11/08 04:00

    לפחות לאלו שלא רוצים ''קשר רציני'' או ''קשר ארוך טווח''

    זה פשוט לא ישיר כמו אצל נערות עובדות ,חלקן מבקשות שתקנה להן אלכוהול (ואם הן לא מבקשות אז זה ברור מאליו'',חלקן מבקשות סמים ,חלקן פינוקים אחרים ,אחרת אין מצב

    ותכל''ס אני לא מילינר ולא סוחר סמים

    תעשו את הזנות חוקית,לפחות ככה מחלות מין יופצו פחות ומערכת המס תרוויח,סתם באסה לצאת לכל הבארים האלו ,סתם שותים וכמעט כלום לא ''יוצא'' מזה חח בתכל''ס

    לעניות דעתי אין הבדל ,ואגב,זה לא רק ''בסצינה'' מסויימת

    כל גבר בין 20-30 שמבלה באופן קבוע באזור המרכז יודע את זה,להשיג ''זיון'' זו מטרה קשששששששה מאוד

    אם אתה לא יפיוף עם (רצוי) שיער בלונדיני וגוף שרירי אתה אבוווווד,ותכל''ס גם אז מצבך לא פשוט (בדוק)

    תשאלו תיירים שמגיעים לפה ,מהסקר הלא רשמי שלי הם קולטים את המצב מהר מאוד

    • אף אחת לא חייבת לך כלום, הבנת?

      טלי, 12/11/08 11:22

      אם אתה משווה דייט להליכה ל****, אז כנראה פה טמונה הבעיה.

      • בנות לא מוכנות אפילו לצאת איתי.

        מכוער ונכה, 12/11/08 14:09

        אם היית במצבי, גם את היית מזמינה נער ליווי.

      • טלי, גם לך אף אחת לא חייבת כלום

        גולן, 13/11/08 23:30

        אם לבחורה מתחשק לעשות כסף מהצד ולעבוד בזנות אז מי את שתגידי לה לא? מה היא חייבת לך משהו?
        כנ''ל לגבי גברים שרוצים ללכת לזונה, הם לא חייבים לך כלום, אם את לא רוצה לעבוד כזונה אז את לא חייבת, אף אחד לא מאלץ אותך רק הבעייה של נשים מסויימות היא שזונות איפה שהוא מזכירות להן את עצמן וחושפות אותן במערומיהן ולכן תופעת הזנות כל כך מעצבנת אותן. הרי לעולם לא תצאי עם גבר אם הוא לא נותן לך משהו בין אם זה מעמד, כסף, יופי או סתם בחור עם ראש טוב על הכתפיים, הכל זה תן וקח בדיוק כמו זנות.
        ברוכה הבאה לכדור הארץ.

    • בגלל זה טסים לחו''ל

      מצב שאתה צודק, 12/11/08 12:11

      ומביאים שיקסה... או מתפשרים על אחת שיודעת מה לעשות במיטה אבל היא לא דוגמנית.
      הכיבוש אשם פחחחחחחחחחחח
      התרנגולות שניפחנו להן את האגו אשמות.
      מהיום אין יותר מחמאות לאף ישראלית.

  • 75.

    מזל שאני לסבית-רוב הגברים מגעילים

    יעל, 12/11/08 01:23

    אטומים. הכוח העביר אותם על דעתם. חסרי לב. ריקניים.

    • באמת מזל שאת לסבית ובטח את גם מגעילה את הנשים הלסביות (ל''ת)

      סטרייט בריבוע, 12/11/08 09:47

  • 74.

    כאחת מהתחום - גברתי , אין לך שמץ של מושג על מה את מדברת

    מיטל, 12/11/08 00:21

    את מנותקת או חיה באיזו בועה .

    את ממש לא קרובה אפילו למציאות

    וחבל !

  • 73.

    ספר חובה

    גל, 12/11/08 00:11

    אחד הספרים החשובים שיצאו בשנים האחרונות.ספר חובה בכל ספריה ובכל בית.
    עבודת קודש.

  • 72.

    ספר חובה למי שמכבדים את כבוד האדם וחירותו

    אביבה ינאי, 11/11/08 22:50

    ספר חובה ! מרתק וקשה. חושף את מה שבאמת קורה לנשים בזנות. היתרון של ענת גור שהיא עובדת הרבה שנים בטיפול בנשים שהיו בזנות ויודעת בדיוק על מה היא מדברת.
    לא פלא שכל לקוחות הזנות משתוללים כאן ושנאת הנשים נחשפת בטוקבקים במלוא מערומיה המכוערים.

    • צר לי אביבה

      י, 12/11/08 01:00

      אבל כאשר אני קורא את הקביעה ''לזנות אין כל קשר לסקס'' אני מאבד אמון בטענות המושמעות, בנתונים, בפרשנות ובמסקנות.

      איך אפשר לטעון ברצינות ''לזנות אין כל קשר לסקס''?

  • 71.

    איך מליון ביקורים בחודש?

    ג, 11/11/08 22:23

    בהנחה שבישראל שני מליון גברים בגיל המתאים, זה אומר שכל אחד בממוצע הולך שש פעמים בשנה לזונה. מעשרות החברים שלי, אף אחד מהם לא הלך בחייו לזונה כך שנראה שהסטאטיסטיקה מוטה.

    בנוסף אם כל זונה מקבלת 10 ביקורים ביום ושלוש מאות בחודש זה אומר שיש בישראל שלושת אלפים זונות
    האם יתכן? אולי כן

  • 70.

    איזה שטויות, מיליון ביקורים?!

    משה, 11/11/08 22:20

    מאיפה הנתונים, מי ממציא אותם?!
    נמאס מכל הנתוים המוקצנים האלה שממציאים לנו בכל מקום...

    7 מיליון תושבים במדינה. מעט פחות מ3.5 מיליון מתוכם גברים.
    נוריד מהרשימה נשואים, תפוסים, דתיים, וכו'.

    אלא אם מדובר בקבוצת גברים קטנה מאוד שחוזרת לזונה בערך כל יומיים, אין שום סיכוי בעולם שמדובר בסכומים שמתקרבים למיליון.

    הנקודה שלי בנושא הזה היא שמדובר במיעוט, מיעוט מאוד מאוד לא מייצג.
    די להצגת הנתונים על ידי פמיניסטיות שממציאות רק לשם ''שיפור המצב'' ומציגות נתונים בשקל.

    • ''נוריד מהרשימה נשואים, תפוסים, דתיים, וכו'...''. שמע, אתה טמבל. (ל''ת)

      הייתי חייב להגיב, 12/11/08 07:45

  • 69.

    כל בחורה נולדת נערת ליווי רק שחלקן הופכות את זה למקצוע לחיים (ל''ת)

    א, 11/11/08 21:34

  • 68.

    לכל הגברים השובניסטים שהגיבו. הלוואי ותפגשו את גב ' לורנה בוביט !!! (ל''ת)

    גור נישט הכל עקב כיבוש שטחים ונשים !, 11/11/08 20:03

  • 67.

    לכול זונה שאני פגשתי יש יותר כבוד ושכל והדפוקה שכתבה את הספר (ל''ת)

    תנו לזנות לחיות, 11/11/08 19:11

  • 66.

    אני מכוער ונכה, אף אחת לא מסחכלת לכיוון שלי

    רווק, 11/11/08 18:33

    אז אני מזמין נערות ליווי, אני מתייחס יפה,

    משלם יפה.

    זה החטא היחיד שלי עלי אדמות, אם בגללו לא אגיע לגן-עדן... ניחא.

  • 65.

    לדעתי רוב הגברים הולכים לזונה בשביל סקס ותו לא

    פה, 11/11/08 18:06

    ברור שיותר קל לגבר כוחני לבצע את זממו עם זונה, אבל מצד שני גם לגבר מן המניין קל יותר לספק את צכיו המיניים עם זונה.

    לעומת זאת, אין לי ספק, שאם לא תהייה אפשרות לגברים לשלם על מין, האלימות הכללית תעלה, כמו גם חוסר הסבלנות (בעיקר כלפיי נשים), כיוון שכל אדם שלא מגיע לסיפוק כל שהוא, מאבד אט אט את יכולת המחשבה השקולה ומרשה לעצמו לעשות דברים שלא היה מרשה לעצמו אילו היה מסופק.

    בסופו של דבר פרמידת הצרכים קיימת באופן ברור אצל בני האדם.

    אני מקווה שידעו להגן על הנשים המנוצלות ורבות הן, אבל גם אין לאסור על עיסוק בזנות למי שחפצה בכך.

  • 64.

    כל הכבוד

    פמיניסטית, 11/11/08 18:02

    בין תמונות פפראצ'י של נינט ויהודה ורכילות על בר רפאלי NRG מפתיע עם ראיון פמיניסטי מרגש חשוב ומעניין.
    לא ברור לי כיצד בכלל אפשר לחשוב על מיסוד הזנות כלגיטימי לאחר קריאת הספר המרתק של ענת גור. כל המגיבים המתלהמים- קודם כל תקראו את הספר, תחשפו לגיהנום בו מצויות נשים בזנות ורק אח''כ תגיבו.
    תודה לענת גור ולכתבת NRG.

    • נכון, כל הכבוד

      אופסימיסטית, 11/11/08 22:23

      למצוא ראיון כל כך חשוב ומעניין בים הזבל ובביצת הרדידות. ומפחיד לראות כמה שוביניסטים דוחים יוצאים מחוריהם.

  • 63.

    זונות

    מתחילת שנות ה90 ועד תחילת 2000, 11/11/08 17:18

    כל מי שנהנה משרותיהן של הבנות שיתן את דעתו לנושא????????? התקופה היתה פצצה לא לפמניסטיות

  • 62.

    כתבה חשובה - כל הכבוד!!

    יאיר, 11/11/08 17:05

    חשוב להגביר מודעות וחינוך

  • 61.

    הכותבת מכחישה את האמת הבסיסית הכי חשובה

    אסי, 11/11/08 16:56

    ראשית אני רוצה לציין שאני מסכים שצריך להתייחס לנשים בכבוד. אני מגנה פגיעה פיזית או מילולית בנשים.

    אבל בואו נודה בעובדות הבסיסיות והאמיתיות:
    ביום יום, בפאבים וברים
    הנשים מתלבשות חשוף, מגרות, ואח"כ לא נותנות לך להתקרב אליהם (קשות).
    מין זה דבר טבעי בשביל גבר, וגבר שכל היום חשוף לגירויים מיניים ביום יום (כולל באמצעי התקשורת) ואח"כ כאשר הוא מנסה למצוא זוגיות עם אישה נתקל בנשים קשות וקרות- חייב למצוא איזשהו פורקן מיני.
    כאשר אתה מגיע לזונה ואתה משלם לה כסף- אין זה אונס- זה שירות.
    יש לדעתי שתי אפשרויות:
    1. להמשיך לשדר סקס באמצעי התקשורת כל היום, ושהמנטליות של הבנות תמשיך כמו שהיא- ואז על מנת למנוע ניצול- פשוט למסד את הזנות וליצור מנגנון הגנה ופיקוח כמו על שאר העסקים שפועלים.
    או
    2. לשנות את המנטליות של הבנות בישראל למנטליות מסורתית יותר (שלהיות פרחה זה לא יהיה במודה).
    להפסיק לשדר פרסומות מלאות סקס בערוצי הטלויזיה ובשלטי החוצות בכל מקום.
    לשנות לגמרי את פרטי האופנה בישראל- שהבנות לא יתלבשו כמו "נערות ליווי" ואח"כ יתפלאו מדוע בנים חושבים רק על סקס.
    בקיצור: קל מאוד להאשים את הגברים, אך בואו ולא נתעלם מהעובדה שלנשים בארץ יש חלק גדול של אשמה בכל מה שקורה.

    • כן אחי, למה לא. בוא נהפוך את ישראל לאיראן. (ל''ת)

      אזרח, 11/11/08 18:38

    • תגובה

      אלון מירושלים, 11/11/08 20:23

      אתה אל תלך לפאבים וגם אל תחפש שהנשים תלבשנה רעלות. דע שהעולם לא ישתנה וימשיך לגרות אותך בחיצוניותו ובחושניותו (לפחות עד ביאת משיח). אתה זה שצריך להשתנות מבפנים להדיר רגליך ממקומות כאלה ולהאמין היטב- יש תורה יש דין ויש דיין ואתה תשפט על מעשיך ולא על מעשיי הזולת. ביום דין (של אמת בשמיים) לא תוכל לבקש הקלה בטענה ''אבל הנשים...'' ואם אינך מחזיק מאמונה אני מציע כי לא תריק כוחך-אונך סתם על נשים ועל מחשבות. תהיה גבר ותתחתן ושמור את מלוא כוחך הגברי והנפשי לאחת והיחידה.
      בהצלחה.

  • 60.

    ספר מרתק וחשוב (ל''ת)

    א, 11/11/08 16:46

  • 59.

    תודה

    אנה, 11/11/08 16:33

    תודה לענת גור על ספר חשוב מאין כמוהו.
    תודה ליונית נעמן על הראיון האינטליגנטי והמעניין.
    תגובות המגיבים פשוט מדכאות ומדגימות עד כמה חשוב פרסומו של הספר מופקרות.

    • ראיון מצויין.

      עארף, 11/11/08 22:25

      כל הכבוד לכתבת ולכותבת הספר. ומביש לראות את עדר גסי הרוח המתקבקים והמתלהמים.

      • עארף יא מצחיק (ל''ת)

        אלי, 12/11/08 00:53

  • 58.

    קצת חומר למחשבה

    david, 11/11/08 16:21

    אם לא יהיו זונות יהיו יותר מקרי אונס.
    זה מה שאת רוצה.

    • אז מה שאתה אומר בעצם זה,

      קרן אור, 13/11/08 09:21

      שזה בסדר שגברים יהגו באלימות כלפי נשים, פשוט החברה צריכה לבחור באיזה נשים זה יותר בסדר להתעלל ולהשפיל?

      נו באמת...

  • 57.

    בילבולי מוח של מתוסבכת. גברים לחוצים על מין. נקודה. (ל''ת)

    את מבינה גברים כמו שאני מבין נשים, 11/11/08 16:12

  • 56.

    ההנחה ,שגברים אלימים הם ההולכים לזונה אינה נכונה! (ל''ת)

    מורן לב, 11/11/08 16:11

  • 55.

    מודה שלא הגעתי לסוף הראיון המתיש

    פנדה, 11/11/08 16:04

    פשוט אכלתי לא מזמן, ואני רוצה לשמור על הארוחה שלי. אני רוצה להתייחס לעניין שתמיד חוזר, שכאילו הכיבוש ("החברה המיליטריסטית") כרגיל אשם בהכל. ראיתם פעם את הלקוחות שהולכים לזונות ? הרוב זה זקנים, ערבים וחרדים - לא בדיוק החומר שמשרת בצבא. ומי שמחזיק בדעות ליברליות שמאלניות אמור להיות רגיש דווקא לציבורים אלה. מה אמור לעשות ערבי בן 30 שאינו נשוי, מה אמור לעשות אברך חרדי - הרי הצורך לקיום יחסי מין הוא צורך אנושי חשוב שרק בחברה קתולית נחשב לפסול. את תלכי לחמם את יצועו של קשיש אלמן בן 70 ? כל עוד הפמניסיטיות מתייחסות ליצר המיני כאל יצר-רע פסול, אין להן שום זכות להשתמש בשפה הליברלית כדי להילחם בבעיית הזנות. הזנות היא המקצוע העתיק בעולם, ההתעלמות מהצורך בה - עתיקה באותה מידה.

  • 54.

    הצעת החוק להפליל לקוחות מין- חלק ב'

    אמיר ניצן, 11/11/08 16:02

    מטרתן של זהבה גלאון ושאר הפמיניסטיות היא לכבול את הגבר למלכודת הנישואין, באופן שלא יוכל ליצור קשרים אינטימיים מחוץ לנישואין ומצד שני, אי אפשר (ובצדק) לכפות יחסים גם על אישה נשואה (אז לפחות שלגבר תהיה אלטרנטיבה. ). אגב, בגלל שההסתברות לגירושין בימינו כה גבוהה ובגלל מה שצפוי לעבור על גבר גרוש והיחס הדרקוני של המדינה כלפיו וכו' (ראו באתרים כמו "התנועה למען עתיד ילדינו" ו"זכויות הגבר בישראל"), אני קורא לגברים לפתוח בשביתת ילודה. התחלתי להבין מאיפה התחיל להשתרש לרוסיות הדימוי "זונות"- הדבר בא מצד נשים ישראליות הפוחדות מכך שלגבר הישראלי תהיה אלטרנטיבה בשוק הזוגיות. פמיניזם הינו שליחת ידיים מרושעת, דרקונית, טוטליטריסטית, אינטרסנטית וחסרת תועלת (מלבד למעטים) בשוק הזוגיות כשם שהיה הקומוניזם בכלכלה. כמו כן, הקנסות ודמי ההרשמה האמורים הינם אמצעי נוסף להקטין את סך האמצעים הכלכליים שבידי הגברים ולהעבירם לטובת הנשים(בדומה לאפליה במיסוי, קצבאות וכו' הקיימת ממילא כנגד גברים) וכמו כן, יש כאן אמצעי נוסף למתן פרנסה לעסקניות פמיניסטיות ממקורבותיה של גלאון, אשר יתפרנסו מקיומן של הסדנאות הנ"ל. כמובן שכספים אלו יתרמו להמשך מימונם של ארגונים פמיניסטיים העוסקים וימשיכו לעסוק בהגנה על כל אישה באשר היא ללא נסיבות המקרה, בהפצת שקרים וחצאי אמיתות פמיניסטיים וכו'. amir_nitzan@walla.com

    • להילחם בסרסורים לא בזנות

      שזם, 12/11/08 10:07

      יחסי מין הם חלק מצרכיו של כל גבר בריא בנפשו ובגופו זאת עובדה אנושית ורפואית. חוסר פורקן מיני גורם לגברים ולנשים כאחד לתסכול ללחץ ולתופעות נפשיות לא רצויות ולא בריאות.השאלה היא איך מסיגים פרטנרים ליחסי מין לאישה זה ממש קל מספיק רמז שהיא מעוניינת ויהיו מספיק גברים שיקפצו .אבל לגבר אם אינך נשוי אין לך חברה אתה לא יפה ולפעמים גם לא כל כך צעיר אין לך סיכוי. והתשובה היא רק בזנות חוקית . יש להילחם בסרסורים בכל דרך ולהטיל עונשים חמורים ומרתיעים על כל מי שמנצל נשים וכופה עליהן להיות זונות נגד רצונן לוקח להן את כספן ומנצל את גופן.יחד עם זאת לנשים שהחליטו מרצונן החופשי לעסוק בזנות כיוון שהן מעדיפות להיות זונות להרויח עשרות אלפי שקלים בחודש במקום להרויח משכורת מינימום כפקידה או קופאית בסופרמרקט יש לאפשר זאת לפתוח עסק חוקי עם רישיון עם פיקוח רפואי ועם פיקוח משטרתי למניעת ניצולן נגד רצונן. --היגיע הזמן להקים שדולות למען זכויות הגברים כמשקל נגד לכל שדולות הנשים שהכריזו ממש מלחמה נגד הגברים ונגד יחסי מין בכלל כל ניסיון להתחיל עם אישה הפך להיות הטרדה מינית כל מזמוז נהיה מעשה מגונה בכל זיון אתה מסתכן שיאשימו אותך באונס .עד אנא היגענו לפני כל פעולה מינית כדאי להחתים את האישה על חוזה שהיא אכן עושה את זה מרצון. מזל שעוד מרשים לנו לאונן תעשו את זה מהר לפני שגם יהיה אסור.

  • 53.

    הצעת החוק להפליל לקוחות מין - חלק א'

    אמיר ניצן, 11/11/08 15:59

    הצעת החוק של זהבה גלאון (בה תומכת ענת גור)מרושעת, אינטרסנטית, מושחתת, טוטליטרית, חוצפנית ודרקונית.הצעתה של גלאון כוללת הטלת קנסות וכן חיוב לקוחות שנתפסו ללכת לסדנה בה מסבירים מדוע זנות היא דבר רע. כמובן שאותם לקוחות יצטרכו לשלם את דמי ההרשמה. אגב, ההצעה כי בית משפט יוכל לחייב בפיצויים גם לקוח של אישה העוסקת באופן עצמאי בשירותי מין היא מרושעת כיוון שבית משפט, שבו יש השפעה פמיניסטית טוטליטריסטית חזקה, יוכל לחייב גבר במתן פיצויים לאישה גם אם ברור לשופטים שהאישה לא נפגעה. זוהי הצעת חוק דרקונית בנוסף לכך שרק הגבר נענש ולא אישה העוסקת בכך מרצון. בכך יש עוד פתח להתנהגות של שופטים בחוסר תום לב.זכרו, הצעתה מתיחסת גם למקרים בהם נשים עוסקות בכך באופן עצמאי. רוב הנשים או לפחות חלקן הגדול אינן סובלות ממתן שירותי מין בתשלום. וכדאי שתקראו את המאמר הבא( באותן 3 פסקאות בהם מופיע השם "נילי טל") http://www.aplaton.co.il/story_164 מעניין למה גלאון לא נלחמת, למשל, בבדואים מבריחי נשים. ובעיקר קראו את המאמר הבא על השקר שרוב הנשים (או לפחות חלקן הגדול) בתעשיית המין מנוצלות http://48.tapuz.co.il/blog/print.asp?EntryId=878968 מדוע, למשל, לא נלחמים הח"כים נגד תנאי העסקה בתנאים דרקוניים והלנות שכר, המהווים גם הם ניצול גופוו של האדם? הצעת החוק של גלאון מרושעת מעוד סיבות. ישנם גברים שאינם יכולים לקיים יחסים קבועים עם נשים, חלקם שלא באשמתם וכן גברים רבים לא רוצים להיות עבדי מזונות ולתת לאישה חצי מרכושם בעת הגירושין. amir_nitzan@walla.com

  • 52.

    תקראו 11 דקות של פאולו קואלו (ל''ת)

    אורית, 11/11/08 15:45

  • 51.

    נשים שמתיימרות להבין את המניעים של גבר

    אביב, 11/11/08 15:45

    ללכת לזונה .... מעניין מאד.
    לא מסכים עם אף מילה בכתבה היומרנית הזו, אבל מותר לה לחשוב כך.

  • 50.

    פשוט קשקוש בתחת. מצטער, אין הגדרה אחרת.

    ד''ר שאול, 11/11/08 15:38

    אין שום בסיס מדעי לקביעות של הגברת. לא תמצא חוקר רציני אחד שתומך בטענותיה. מדובר בפסאודו מדע שנועד לקדם אג'נדה. אם האישה הזו מקבלת במה אקדמית כלשהיא לפרוש את טענותיה הרי זו בושה לאקדמיה. אפשר להיות פמיניסטית רצינית גם בלי לבלבל את המוח

    • כמה שאתה צודק..תן לה לחיות באשליה

      סופר, 11/11/08 16:00

      לרוב נשים מדוכאות מינית- או מצליחות יתרה על חשבון זוגיות מנסות להצדיק את מעמדן השגוי והסוטה אבולוציונית ב"מאמרים" כאלו ואחרים

    • כל הכבוד על התגובה האינטלינגטית...

      יותם, 11/11/08 16:20

      הטענה שלך שבאמת מבוססת מחקרית הראתה לסופרת מי צודק...

  • 49.

    פמיניסטיות כרגיל סובלות מקנאת פין

    אוהב מין ונשים מסוימות, 11/11/08 15:38

    הטבע חנן את הגבר ביכולת מופלאה ליהנות מיחסי מין בדרגת הנאה ששום אישה כנראה לא תגיע אליה. מבין כל הגברים, נראה כי 95% נהנים ממין ולא סובלים מחרדות. מבין כל הנשים, כנראה שרק 10% נהנות ממין ואילו היתר מוכנות לסבול מין בתנאי שהוא מעניק טובות הנאה חומריות שוות כסף. הפמיניסטיות הקנאיות לא מוכנות לסבול מצב כזה. מה פתאום שגברים ייהנו ממשהו שאנחנו לא נהנות ממנו? משום כך חוקקו חוקי גירושין שמקנים לאישה את כל ההטבות של חיי הנישואין מבלי שיצטרכו לשלם במין. ומשום כך הן מנסות בכל דרך להוציא את המין אל מחוץ לחוק, וקודם כל על ידי הוצאת הזנות (החוקית!) אל מחוץ לחוק. אחר כך הן יתירו מין לצורכי פרייה ורבייה בלבד, בפיקוח משגיחת מין בתשלום (על-ידי הגבר, כמובן).

    • מעניין: אוהב מין אבל לא נשים... בוא נראה - הומו?! ברור! (ל''ת)

      איש, 11/11/08 18:07

    • תגיד לי אתה בסדר??????

      פמניסטית, 13/11/08 17:22

      מאיפה אתה מביא את העובדה שאנחנו מקנאות בעובדה שלגברים יש פין??????????

      אנחנו הנשים שלא כמוכם מבינות ומזדהות עם מה שעוברת כל זונה ביום יום, אנחנו יודעות טוב מאוד מה זה לשכב עם גבר שאין לך רגש כלפיו, סימפטיה, חיבה כלום פשוט כלום.לכם קל לגברים לדבר כי לא בכם מתעללים לא אותכם משפילים לא אותכם מקללים לא לכם עושים אבל.
      לא איתכם שוכבים כל מיני סוגים של גברים, שמנים, שעירים נרקומנים אולכוהוליסטים, סוטים. לא אותכם מכים לא אותכם אונסים לא עליכם יורקים. לא אתם זרוקים באיזה מרטף או באיזה חדר דוחה ומסריח לא אותכם מאכילים פעם ביום ונותנים כוס מים לא אתם מתקלחים פעם באלוהים יודע מתי. לא אתם צריכים לשכב עם גבר בזמן המחזור לא אתם סובלים מפצעים ויבלות באיבר מין לא אתם סובלים ממחלות מין.אתם באים זורקים לה כסף עושים את מעשכם והולכים אבל היא זאת שנישארת עם הצלקת לכול החיים לא אתם.

      בגלל כל זה מאוד מאוד קל לכם לדבר, אתם אומרים '' אני אישית לא הולך לזונה ואף לא היתי'' אז למה כול כך מפריע לכם שאנחנו הנשים האנושיות שלא כמוכם מנסות לעשות משהו עם התופעה המזוויעה הזאת?????? מפריע לכם שיש אנשים יותר אנושיים ממכם, זה ע-ב-ד-ו-ת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! זה שימוש לצרכים אישיים בגוף האדם ולאדם כמו שידוע לכולנו יש רגשות, נשים לא חפץ נשים לא סתם בשר!!!!!!! מתי מתי אתם הגברים תבינו את זה מתייייייייייי????????????

  • 48.

    Zonot

    ephi, 11/11/08 15:36

    Aznut be Israel bigal bnot Zug she lo yodot lizagyen.
    ni lo olech le Zona ki ani lo meshalem le Mafia

  • 47.

    "צורך בשליטה וניצחון"??? את ממש הזויה! הצורך היחיד כאן הוא הסקס!!!!

    איל, 11/11/08 15:35

    התופעה אומנם שלילית ביותר...אבל ההגדרות שלך הזויות ואינן נכונות! את בכלל לא מסוגלת להבין (כך לפחות זה נראה) את צרכני הסקס מזונות. את מפריחה לאויר בלונים ללא שום כיסוי...הרי את בעצמך כותבת שחיילים הם צרכני זנות גדולים...אך הפרשנות שלך הזוייה! את שוכחת שמדובר באנשים צעירים עם הורמונים משתוללים שבגלל שירותם הצבאי מתקשים למצוא חברה לחיים. זה ממש לא נובע מהצורך ב"שליטה"
    בקיצור, לפני שאת קובעת עובדות מוטעות לגבי גברים כדאי שתשאלי אותם מה הם חושבים!

  • 46.

    השאלה בדיוק - האם היית מאושר אם בתך היתה ''בוחרת'' להיות זונה

    ירון, 11/11/08 15:27

    כל אבא אוהב ונורמלי היה מתחלחל לשמע הרעיון,
    ועושה הכל כדי לחסוך את הסיוט הזה מהבת שלו

    • גם לא הייתי מאושר לו ביתי הייתה "בוחרת" למרוט עופות בנגב לשטוף מחראות

      רילד, 11/11/08 16:16

      ברור שבזנות (כמו קרירה של מריטת עופות או שטיפת מחראות) היא ברירת מחדל.

      אז מה? לזרוק לכלא על כחירות מחדל?

      "מותק, את תשכבי עם גברים רק מתוך פרץ של תשוקה, אבל לא מתוך תשוקה לנעליים אלא רק תשוקה לאורגזמה" ?

      "והיה ולא - נשליך אותך ו/או את בן זוגך לכלא" ?

      איזה מן קשקוש זה?

      את הזנות יש למסד. נקודה.

    • אני גם לא הייתי מאושר אם בתי תגדל להיות לסבית פמיניסטית מתוסכלת-מינית (ל''ת)

      פנדה, 11/11/08 16:20

      • כמה שטיות אתם מדברים

        מפמניסטית, 13/11/08 18:44

        אתם כאלה מוגי לב עם מוח מעוות אני פמניסטית שיוצאת עם חבר שלה 11 שנים ואני מתה על סקס כול יום כל היום מה זה קשור לפמנסיטית מההההההההההההההההההההההההההה????????????????????

  • 45.

    לפמניסטיות אשר לרוב אינן יפות פשוט כואב לראות זונות כל כך יפות ומושכות (ל''ת)

    אהרון טובה, 11/11/08 15:25

    • אתה אדיוט! (ל''ת)

      מרב, 11/11/08 15:36

      • במקרה אני פרופסור לפסכיאטריה. מי שאדיוט בודאות כאן - זו דווקא את! (ל''ת)

        אהרון טובה, 11/11/08 16:06

        • אם אתה ד''ר לפסיכלוגיה כדאי שתטפל בעצמך... (ל''ת)

          רופא, 11/11/08 18:08

        • אז אתה דוחה

          אבי, 11/11/08 22:27

          ולא אדיוט. סליחה.

        • אתה פרופ' כמו שאני צנצנת

          א, 12/11/08 03:04

          אם אתה באמת פרופסור אז תביא אולי איזה מחקר או שניים שמאשש את הטענה המדעית המעמיקה שלך. לפי גוגול אין שום פרופסור בשם אהרון טובה.

      • מירבי האמת כואבת. (ל''ת)

        אוייש, 11/11/08 16:13

      • אתה טמבל (ל''ת)

        לאה, 11/11/08 22:27

    • מתי הסתובבת לאחרונה בתחנה המרכזית?

      יפות?, 11/11/08 16:55

      הן גמורות, מתות, כבויות מה יפה בזה?
      לך לטיפול

  • 44.

    איזה שטויות במיץ. חיילים לא הולכים לזונות בגלל: שליטה,

    שוביניסט גאה ביותר, 11/11/08 15:20

    כח, או רצון לדכא אף אחד. הם הולכים בגלל שהמסכנים חוזרים פעם בשבועיים במקרה הטוב הביתה. ובלתי אפשרי כמעט להשיג יחסי מין בצורה אחרת.
    חבל שלא ראיינת קצת צרכני מין בתשלום לספר שלך, ורק כתבת אותו מנקודת ראות פמיניסטית, בכיינת ועלובה ששיכת לך בלבד.

  • 43.

    אני כל ערב הולך לזונה אחרת, רק שהיא חושבת שהיא לא כזאת

    איציק, 11/11/08 15:18

    אני רווק בגלאי 30, מחזר אחרי נשים, והן אחרי.
    תמורת ארוחה, או בילוי בפאב, או מתנה פשוטה הישראליות מוכנות להכנס למיטה בקלי קלות,
    מהירות הכניסה למיטה תלויה בגודל הכספי של ''האתנן'' שהן מקבלות.
    הזנות המודרנית הזאת מתרחשת יום יום ברחבי המדינה עם עשרות אלפי נשים.
    ***** אז יש גברים שאינם מעוניינים בכל ''החיזור'' המשפיל הזה ורוצים ישר לתת כסף ולקבל סקס. (הרבה חיסכון בזמן)

    • אוהההההה כמה שאתה צודק !!! (ל''ת)

      יהודה, 11/11/08 16:03

  • 42.

    כל הכבוד ליונת נעמן

    כל הכבוד לענת גור, 11/11/08 15:15

    ענת גור, את אישה אמיצה שעושה עבודת קודש. תודה לך, בשם כל הנשים

  • 41.

    דמגוגית שמוכרת סחורה משומשת

    מכיר, 11/11/08 15:11

    אין שום דבר מדעי בדבריה אלא גריסה חוזרת ונשנית של התורה הפמיניסטית האורתודוקסית. כל אקט מיני של גבר באישה נחשב לאונס ! נשים לא בוחרות בכלום אלא בוחרים להן. הן לא חלשות אלא מוחלשות. ספרה של ענת גור הוא פורנוגרפיה פמיניסטית במסווה ''מדע'' והמדינה עוד מוציאה מכספי משלם המסים בשביל הדמגוגיה הכאילו מדעית הזו.

  • 40.

    זונות מחפשות ''עבודה''קלה ומכניסה תרתי משמע.שום דבר לא מצדיק ירידה לזנות (ל''ת)

    אפשר לעבוד בניקיון ,זאת לא בושה !! מוסר עבודה, 11/11/08 15:07

  • 39.

    ענת את עושה עבודה מדהימה וחשובה כל כך!! (ל''ת)

    מאיה, 11/11/08 15:05

    • התבלבלתי בינך לבין ענת אחרת SORY

      מאיה, 11/11/08 15:21

      כמה אחוזי טיפשות את אוהבת במה שאמרה החתום מטה

  • 38.

    לומר שכולם מסכנות - לא נכון ולומר ההיפך גם כן ....

    שרון, 11/11/08 15:04

    מאוד קשה להכליל שכל הזונות באו מרקע של התעללות , כל אחד לגופו של עניין ,יש בגלל סמים , יש כי רוצות חיי נוחות ולא לעבוד קשה- נערות ליווי , יש בגלל שבאו לכאן ממצוקה כלכלית (רוסיות ) וכו' אין ספור מיקרים ולכל אחת מהן יש את הסיפור שלה אז עם כל הכבוד לענת גור הכללה לא באה בחשבון ,
    כנו כן גם לגבי גברים יש שאוהבים מין מזדמן ללא צורך ברגשות וכו' , יש בישניים , ויש כוחניים כל אדם שונה מראהו ולכל אדם הרצונות שלו ולכן הכתבה קצת כוללנית מידי לטעמי .

    • צודק ב100%%%% (ל''ת)

      סמי, 11/11/08 16:46

  • 37.

    אני אוהב לזזזזזזזזזזזזז

    פמניסטית בגרוש, 11/11/08 15:02

    סקס!!!!!!!!!!!! בהסכמה אם בונוס כספי שיהיה לבזבוז וסיגריות

  • 36.

    מאמר מרתק וספר מרתק לא פחות (ל''ת)

    מעין ש, 11/11/08 15:01

  • 35.

    אף אישה לא תבחר להיות זונה

    החופש לבחור בכבוד, 11/11/08 14:51

    ואף גבר מהמגיבים הדוחים ששולחים כאן תגובות לא היה שמח אם הבת שלו היתה מודיעה לו שהיא החליטה **לבחור** במקצוע הזנות.

    אז למה הצביעות הזו?

    • זו שאלה של תדמית

      אאא, 11/11/08 15:17

      יש סוגים של זנות שזכו או זוכים להרבה יור לגיטימיות.
      הקורטיזונות בפירנצה,שחקניות פורנו או סרוגייט הן זונות עם תדמית הרבה יותר טובה.
      הקריטריון איננו מה ההורים או החברה חושבים.
      רובם של האנשים לא עובדים במקצוע בו היו רוצים או במקום בו היו רוצים.הזונות לפיכך,לא שונות מחלק ניכר מהאוכלוסיה.

    • אז אולי המסקנה

      י, 11/11/08 15:29

      היא שצריך לחנך את הגברים לתת כבוד למקצוע?

      ומי שמח שהבת שלו מתחתנת עם גוי?
      או לסבית?
      או חוזרת בתשובה?
      או מתגייסת לצבא?
      או משתחררת מהצבא?
      או מנקה בתי שימוש לפרנסתה?
      או יוצאת (ומזדיינת) עם בחור שממש, אבל ממש, לא מוצא חן בעיניו?

    • את טועה פעמיים

      דן, 11/11/08 17:07

      אף אישה לא תבחרלהיות זונה??????????טעות.


      ואף גבר מהמגיבים......... ושוב טעות.

      זה לא רצני ההכללות האלה.

  • 34.

    שאלה לסופרת ענת גור

    ירחמיאל, 11/11/08 14:38

    מקצוע הזנות הינו המקצוע העתיק בעולם.
    ובהנחה שאת צודקת שמי שעוסקת בזנות חוותה בחייה התעללות מינית. כלומר, שהבעייה היא במתעללים ולא במשתמשים בשרותי הזונה.
    אז למה שלא תעשי מחקר על אנשים מתעללים מינית וזהבה גלאון תחוקק חוקים נוקשים יותר נגדם, והכי חשוב לבנות מנגנון שיאתר בנות בסיכון לעסוק בזנות.

  • 33.

    איזה גיבוב של שטויות אני לא אוהב שליטה אבל כן סקס (ל''ת)

    אלי, 11/11/08 14:34

  • 32.

    כל כך נכון ומסביר הכל! גבר = רוע ודיכוי, אישה = אה, ההפך!

    מניה, 11/11/08 14:34

    סוף סוף תחליף לדוקטרינת ה''ארבע רגליים טוב שתי רגליים רע''!

  • 31.

    תלמדו מגנדי!

    אודי חמודי, 11/11/08 14:32

    גנדי בגיל 45 החליט להתנזר ממין. הוא ראה במין דחף חייתי המשבש את המחשבה הצלולה.
    תלמדו מגנדי!

    • אוי, נכון.

      מיזנטרופ, 11/11/08 17:24

      הוא גם המליץ ליהודים להכנס בלי הרבה מהומה למקלחות הגזים ולשתוק.
      הכל בשם השלום כמובן.

  • 30.

    גברים צריכים סקס.נקודה.

    מס הכנסה, 11/11/08 14:29

    הבעייה היא שתעשיית הזנות היא לא חוקית.
    וככה , כמו כל תופעה חברתית-כלכלית בשולי החוק היא נישלטת ע''י עבריינים
    הקיום של הזנות בשולי החוק הוא הגורם מס.1 לסבל הנורא שעוברות נשים בתחום הזה ניצול ע''י סרסורים חטיפה ממדינות חבר העמים מחלות ואונס...

    גברים תמיד יצטרכו סקס ותמיד ילכו לזונות.
    השאלה היא רק האם לא עדיף לשים פיקוח חוקי בריאותי ותעסוקתי על העיניין?

    • הזנות היא חוקית בישראל

      כדאי שתדעו, 11/11/08 16:53

      אין שום חוק נגד קיום יחסי מין בתשלום. יש חוק נגד סרסרות ומסחר בנשים. כל אשה יכולה להציע את שירותיה בריש גלי באופן חוקי לחלוטין.

  • 29.

    אין כמו סקס עם זונה ,שאוהבת סקס - ולא מעט מהזונות פשוט אוהבות סקס!

    רון תותח, 11/11/08 14:29

    מי שמנוצל זה דוקא הגברים ,שהם גם חתיכים וגם יפים,אשר גורמים הנאה עצומה לזונה וגם נאלצים לשלם על כך ממיטב כספם- פראיירים!

  • 28.

    ג'נוסייד? התלהמות והגזמה מאפשרים למתנגדייך להתעלם ממך כהיסטרית. (ל''ת)

    Y, 11/11/08 14:26

  • 27.

    ראיון מעולה

    ר., 11/11/08 14:22

    ומרתק.

  • 26.

    הגברים צריכים את השליטה והכח?

    עוד גבר, 11/11/08 14:20

    בטוח שיש כאלה. אני לא ראיתי במאמר התייחסות לראיונות עם גברים. אולי גברים הולכים כיוון שיש להם צורך בפורקן זמין (ניתן לרכוש את ה''שירות''). חינוך הוא חשוב מאוד אבל לא מספיק. דרושים חוק, סדר ואכיפה. משטרת ישראל פעלה לצמצום דרמטי של העוסקות בזנות המיובאות (ממש סחורה) ממדינות חבר העמים רק ואך ורק לאחר שארה''ב הכניסה את ישראל לרשימת המדינות המתירות סחר בבני אדם. זאת מדיניות. זאת לא פאשלה של שוטר זה או אחר. זהבה גלאון צריכה להריח שהדג מסריח מהראש. פושעים תמיד ימצאו. גברים חרמנים - בטוח. אכיפת החוק? - למי כבר אכפת מכמה זונות? דרך אגב, אם לא היו מכניסים לכלא על אונס ורצח, מה היה קורה?

  • 25.

    הכותבת ממש מטומטמת

    סמי גודייר, 11/11/08 14:07

    מיליון קליינטים לא יכולים לטעות. אם מיליון רוצים לקנות סחורה אז מי זאת הכותבת שתמנע זאת מהם.

  • 24.

    זנות וסקס

    יואב, 11/11/08 13:56

    לגברים יש צורך לסקס, יש צורך גם לשליטה וכדומה. אבל בסיס העניין זה סקס. גברים הולכים לזונות לקבל סקס בכסף. כל הסיפור מסביב זה אולי נכון ברמה מסוימת אבל זה לא המהות. לכן אלא אם הגברת תרצה לסרס את כל הגברים אין סיכוי למגר את התופעה.
    יואב

  • 23.

    וואלה, לא מסכים

    דוד, 11/11/08 13:54

    גם אני לפעמים חוטא ומשלם על יחסי מין, כמו הרבה גברים אחרים. אין לי צורך לשלוט על אף אחת, ממש להיפך - אני הולך למישהי שהמודעות שלה מפרסמות שהיא ''מפנקת כמו חברה אמיתית'', וזה עונה על הצורך שלי בקצת חום אנושי. לא משפיל אותה ולא מכאיב לה, ואני יודע שאני לא לבד בעניין הזה. מה שדוחף אותי לשם זה הבדידות בשילוב עם הצורך ביחסי מין מפעם לפעם.

  • 22.

    אפילו באיראן שיש גזר דין מוות יש זונות (ל''ת)

    שושקה, 11/11/08 13:50

  • 21.

    אפילו באיראן שיש גזר דין מוות יש זונות (ל''ת)

    שושקה, 11/11/08 13:50

  • 20.

    האדם ייצור אכזר לחלשים במיוחד אם יש כסף להרוויח. (ל''ת)

    להתחיל בהפללת לקוחות, 11/11/08 13:50

  • 19.

    רק פמיניסטית פאנטית יכולה להפוך זונה למלאך

    אפריים, 11/11/08 13:48

    לפי הכתבה הזונות הן מלאכיות שירדו מגן עדן, בזמן שהגברים הם מפלצות שמנצלות אותן מתוך רשעות.

    אפשר להפוך את זה.

    הנשים (הזונות) מנצלות את החולשה של הגברים כלפי נשים וסוחטות כסף בשביל מגע מיני.

    הזנות היא בראש ובראשונה נשים שמציעות את עצמן.

  • 18.

    את שופכת את המים עם התינוק

    י, 11/11/08 13:48

    האם איסור והכחדת הזנות ימנע את האלימות המינית בתוך המשפחה ובכל מקום אחר?

    מה יעשה בחור ביישן שאינו מצליח ליצור קשר עם בחורה, לא כל שכן לשכב איתה? האם את דנה אותו לחיי התנזרות?

    האם אלילת המין, הכוהנת הגדולה, הגיישה המקצועית היא אשה אומללה ומבוזה?

    האם אשה יפה וצעירה שמתחתנת לא מאהבה עם גבר עשיר ומצליח היא זונה? האם נישואין ללא אהבה יאסו בחוק?


    הקשר ההדוק שבין תעשיית המין ודכוי האשה הוא מצב נתון אך לא האפשרות היחידה.

    ועוד, אני מציע - הניחי לבדיחות הסלון.

    • אתה פאטתי

      עוד גבר, 11/11/08 14:30

      היא לא נותנת תרופה לכל בעיה בעולם וגם לא פותרת את רצח העם בדרפור ובקונגו. קרא שוב - זונות. ועכשיו פתרונות - אונס במשפחה - ימשיך. לנצח. בחור ביישן - לסרוגייט. אלילת המין, הכוהנת הגדולה, הגיישה המקצועית, מלכת החומוס והפול - מסכנה, לא נישאת, בהחלט מבוזה. האם נישואין ללא אהבה יאסרו בחוק - לא. בדיחות סלון - יש לך חברים שמוכנים לדבר איתך?

      • עוד גבר

        י, 11/11/08 15:20

        הייתי עונה לך אם הייתי חושב שיש טעם

  • 17.

    לא הזונות ולא הסופרת לעולם לא יבינו מה מניע גבר

    תחנמ, 11/11/08 13:39

    כמו שחתול לעולם לא ידע מה ההרגשה של לנבוח.

  • 16.

    כמה מילים על דבר כל כך פשוט ומובן

    22, 11/11/08 13:34

    אנשים הולכים לזונה בשביל סקס. לא שליטה ולא בטיח

    • כנראה שלא הבנת כלום

      נועה ח., 11/11/08 14:18

      איך אפשר להנות ממין, כשאתה יודע שאתה שוכב עם אישה מסוממת, מסכנה, שחיה בתנאים איומים? איך אפשר להיות כל כך רע?

      • נועה, יש גם מציאות אחרת. את כנראה עובדת אצל המעסיק הלא נכון (ל''ת)

        איציק הסרסור, 11/11/08 14:31

      • מסוממת? מסכנה? תנאים איומים?

        לקוח, 11/11/08 15:18

        קומה 12 בצפון תל אביב, אשה נבונה ואינטליגנטית שעובדת תמורת 600 ש''ח לשעה. לא מסכנה, לא מסוממת ולא בטיח.
        מסכנה זו פועלת ניקיון שעושה 21 ש''ח לשעה ואלף בוסיות מעליה.

      • הרי בדיוק על זה רוצה לענות מיסוד בזנות (ל''ת)

        י, 11/11/08 15:18

  • 15.

    גבר שהולך לזונה הוא תת אדם (ל''ת)

    מישהו, 11/11/08 13:33

    • מזה ''תת אדם''? (ל''ת)

      משהו, 11/11/08 14:11

      • בובליל זה דוגמא לתת אדם...אפילו פחות (ל''ת)

        דרווין, 12/11/08 09:34

  • 14.

    מסקנות הספר צפויות רוב הזונות עושות זאת מרצונן חופשי

    יוסי, 11/11/08 13:29

    למסד הזנות ולהפסיק להטריד הציבור.

    • אתה באמת באמת מאמין לזה? שלא תטעה אף זונה לעולם לא עושה את זה מרצונה!! (ל''ת)

      אתה גבר אכזר המתעלל בחלש ומתרץ את זה, 11/11/08 14:54

      • וכל מי שיוצא לעבוד לפרנסת משפחתו

        י, 11/11/08 15:16

        בשדה, במפעל, בחנות, במשרד, על הכביש - עושה זאת מרצונו ובחירתו?

        רב האנשים האלצים לעשות זאת, ובמקום העבודה הם חלשים מאד.

  • 13.

    אני הולך לזונות - ואמשיך ללכת

    גבר בן 40, 11/11/08 13:28

    אני בן 40, לא עשיר ולא חתיך, והנשים
    הישראליות הפלצניות לא מעוניינות בקשר אתי.

    אז פעמיים בחודש אני הולך לזונה, כי מין זה צורך טבעי שלי כגבר, בדיוק כפי שאכילה היא צורך, ואמשיך ללכת גם אם את והזהבות למיניהן תוציאו את הזנות אל מחוץ לחוק בטיעונים מטופשים על שליטה ודיכוי.

    ואגב, יש לי תחושה שחיי המין של ענת גור הם לא משהו, לכן היא רוצה לשלול את הזכות לחיי מין מאחרים.

    • לא, כי חיי המין שלך נשמעים נהדר (ל''ת)

      גבר שפוי והמום, 11/11/08 15:26

  • 12.

    ארגוני הנשים למינהם הורסים משפחות והכל בשם הצדק המוחלט שלהם

    יוני, 11/11/08 13:26

    כמעט כל משפחה שנייה מתפרקת בישראל הודות ''לעצות המתלהמות'' שהנשים מקבלות מהארגונים.
    כל ויכוח, כעס בין בני הזוג מייד מקבלת האשה עצה להתגרש, להתלונן במשטרה, לרוץ לבית המשפט וכד'
    ישנה תחושה שכל יום ארגוני הנשים סופרים בנחת את כמות המתגרשים במדינה ועוד יותר את כמות הגברים הנמצאים בבתי הסוהר.
    ארגוני הנשים הורסים משפחות וזורקים נשים אל המדבר הגס והאכזר של גרושים-גרושות שבו הצער והסבל לילדים לפעמים בלתי ניסבלים.

    • צודק 100 אחוז..

      מ,, 11/11/08 15:04

      לכל הנשים..תפסיקו לנסות להיות המין החזק כי אתם לא נולדתם בשביל זה,ולסופרת המהוללת המסר שאת מנסה להעביר מובן ושגוי בתכליתו.
      יום יבוא ואני אלחם כנגד הארגונים המטיפים שהורסים משפחות,אלחם בהם עד שאוריד אותם למקומם הטבעי.

      • פשע לילדים שארגוני הנשים קיימים בעולם

        נועם, 11/11/08 16:11

        אי אפשר שלא לראות כיצד אותן פעילות שורצות במשכן הכנסת ימים שלמים ומקרצצות סביב מחליטי החוקים רק כדי להשיג עוד חוק משפיל לגבר, או הכבדה במזונות, עוד הקלה בגירושין
        די הרסתם מה שהרסתם. חוסו על הילדים הקטנים שחיים ונזרקים מביית לביית.
        תלחמו על שלום ביית, על סדנאות איורור לזוגות לחוצים, על הקלה במשכנתאות, על הוזלות סופי השבוע לזוגות, די לפרק משפחות כאידיאל.

        • סליחה???????

          פמניסטית, 13/11/08 18:33

          ואתם לא משפילים אותנו?????

      • ומה אתם?

        פמניסטית, 13/11/08 18:36

        אתם יותר חזקים מאיתנו? מה לכם יש שלנו אין? אלפי שנים שלטתם בנשים, עכשיו הגיעה תורנו עכשיו אנחנו לוקחות את העיניינים לידיים, הרסתם לנשים את החיים, ואנחנו בונות אותם עכשיו מהתחלה, בדרך שלנו, טובה יותר, נקיה, טהורה יותר!!!!!!!!!!!

  • 11.

    ענת גור אישה מטורללת. רוב הגברים זקוקים לסקס נטו

    שרץ חלבו, 11/11/08 13:25

    כניראה שהמחברת לא מבינה את הצורך הגברי בסקס. שלא כמו הנשים גברים לא יכולים לחיות ללא סקס ולשם כך קיים מוסד הזנות. מוסד וותיק ורב זכויות הנשוא בתואר המקצוע העתיק בעולם. עכשיו קופצת לי המחברת עם תאוריות חדשות שהביקור אצל זומההוא בגלל הצורך להוכחת השליטה של הגבר באישה וכיד להריח אותה לבצע כל מיני אקטים מיניים שבהן תוכח שליטתו בה. לפי המחברת כל הקליינטים הם שתלטניים חולניים. ואני שואל ומה עם הסקס ומה אם ההתפרקות והאורגזמה הגברית שהם משיגים אצל הזונה? הרי גם רופאים אורולוגים יגידו לך שגבר חייב לזיין כמה פעמים בשבוע כדי לשמור על בריאותו. אלה שהולכים לזונות אין להם סקס בבית בין אם הם לא נשואים או שאין להם בנות זוג או מבוגרים שנשותיהם הפסיקו לתפקד במיטה. המחברת היא ממש מטורפת שקוראת תגר על המקצוע העתיק ביותר שקיים אלפי שנים וימשיך להיות קיים כל זמן שהמין האנושי יתקיים. המחברת נלחמת בטחנות רוח היא לא תצליח במלחמתה כי מדובר בצורך אנושי גופני שאינו בר שליטה. ללכת לזונה זה כמו ללכת למסעדה בית קפה או ביקור אצל הרופא. מלחמתה נדונה לכשלון. נכון ישונות מופקרות ומנוצלות אבל זה בגלל שהזנות לא חוקית. אם היא היתה חוקית הכל היה מוסדר בחוק והזנות היתה הופכת להיות יותר אלגנטית.

    • אז תעשה ביד סוטה שכמוך!

      יפה, 11/11/08 14:42

      גם לא עולה לך וגם לא מנצל גוף אישה.

      • גבר שרוצה לזיין הוא סוטה? (ל''ת)

        י, 11/11/08 15:17

        • גבר

          פמניסטית, 13/11/08 18:27

          גבר שהולך לזונה הוא סוטה ממדרגה ראשונה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • יפה את בטח פגועה נפשית בחיים

        אוביקטיבי, 11/11/08 15:56

        בלי שום קשר למה שהילד אמר..לא היתה לך תגובה ענינית...תעשה ביד שאתה רוצה לזיין? נו ברצינות...דברי לעניין או שאל תגיבי תגובות לא מתחשבות..כבדי את האחר...סקס זה הדבר הטיבעי- והנכון לעשות

      • ליפה.

        שי, 11/11/08 20:29

        קשה לי לעשות ביד כשאני מנסה לדמיין אותך.

    • בחיי

      פמיניסטית, 13/11/08 18:31

      שמוח הגברי כל כך מעוות שאתם אפילו לא מסוגלים לחשוב בצורה נורמילת אנושית ונורמוטיבית פשוט ככה!!!!!!!!!!!!!!

      זונה היא שק חבטות של החברה השובניסטית הפטריכאלית שלנו, וזה כל כך עצוב שאתם מעודדים עבדות. נו אז מה שזה מקצוע של אלפי שנים נו אז מה? זה הופך אותו לבסדר? תעשוווווווו ביד אלוהים ביד למה יש לכם יד? אתם לא מבינים שאתם מנצלים, שאתם שוטפים לפשע מה אתם לא מבינים מה? היתי רוצה לראות מה היתם אומרים אם האישה שלכם או הבת היתה זונה.

  • 10.

    עבדות היתה לכל אורך ההיסטוריה

    אאא, 11/11/08 13:25

    ולא רק בארה''ב.לאורך מרבית ההיסטוריה,לא היה לזה שום קשר לגזענות וזה הקטין מאד את מספר הקורבנות במקרה של מלחמה.
    הרבה יותר כושים מתו כתוצאה מביטול העבדות מאשר בגללה.
    חיזרי הביתה לאירופה יחד עם כל יתר הצלבנים הסמולנים.

    • ומי נתן לך זכות על המזרח התיכון

      י, 11/11/08 15:13

      או על כל מקום אחר, למעט כח הזרוע?

  • 9.

    תודה לענת גור על ספר חשוב

    שירה, 11/11/08 13:23

    מדכא ומעיק, אך מציג את המציאות כפי שהיא. לא בוחרות להיות זונות, אנוסות להיות זונות וממשיכות להאנס. ועוד רוצים ''למסד'' את זה. זוועה.

  • 8.

    מזעזע ביותר - מציאותת מזעזעת בשפלותה, החברה הישראלית חולה (ל''ת)

    גיימס הטפילד, 11/11/08 13:23

  • 7.

    מי את שתחליטי עבור נשים מה לעשות?

    רון הכחול, 11/11/08 13:23

    ענת גור, אם אשה בגירה מחליטה לקיים יחסי מין עם גבר מתוך בחירה - בלי קשר לשאלה אם הוא משלם לה או לא - זה ממש, אבל ממש, לא עניינך!!!

    • זו בדיוק הנקודה - זנות אף פעם לא באמת בחירה אמיתית של אשה (ל''ת)

      אין לה כל ברירה אחרת!!, 11/11/08 14:47

      • ואת תדעי? (ל''ת)

        שפוי, 11/11/08 16:20

      • שטויות : זנות היא תכונת אופי מולדת על כרומוזום X (ל''ת)

        תורשה מנדליאנית, 12/11/08 09:36

        • תכונת אופי??????????????

          פמינסטית, 13/11/08 18:23

          תגידו אתם הגברים החכמים מאיפה ממצאים את השטיות הללו?????????????????

  • 6.

    2 הערות

    אאא, 11/11/08 13:22

    1) תופעת הזנות קשורה אך ורק למין.מקורה הוא בפער,שקיים אצל כל היונקים בין העוצמה והתדירות של הצורך במין אצל זכרים ונקבות.מרגע שהאנושות החלה לקיים יחסי מין לכל אורך השנה ולא בתקופות ייחום מוגדרות כמו כל יתר היונקים,הזנות הפכה למשהו הכרחי.
    2) מקומם של אנשים הרוצים לחקות את אירופה,ממומנים בידי אירופה,רוצים להיות חלק מהאיחוד האירופי,מחוייבים לאינטרסים של האיחוד האירופי - הוא באירופה ולא במזרח התיכון.
    אנחנו לא בתקופת מסעות הצלב,למקרה שלא טרחו לעדכן אותך.

    • לאאא האוויל משריש .מה אתה מכניס בכסילות את האנטי אירופה שלך לכל ענין ? (ל''ת)

      ס''ט ספרדי טרוד , אחד העם 70 ת''א, 11/11/08 19:41

      • ס''ט זה לא אירופאי....זה פרענק

        מזרח תיכון חדש, 12/11/08 09:50

        עיין ערך בובליל

    • אנחנו לא בתקופת מסעות הצלב... (ל''ת)

      תודה, 11/11/08 19:50

  • 5.

    הפמניסטיות נגד הזנות מפחד כי שליטתן בגברים תאבד

    הצועד בסנדליו, 11/11/08 13:22

    זהו מאבק בין גברים לנשים. הגברים רואים בהליכה לזונה שיחרור משטלתנות נשית בבית ובו זמנית שליטה על צרכיהם המיניים תוך שליטה רגעית על הזונה.

    ללא ספק הזונה מהווה את התחליף האולטימטיבי לאשה המתאנפת בבית.
    הזונה היא השסתום לשיחרור הלחץ הגברי. הן ריגשי והן מיני.
    הגבר מקבל מהזונה את כל שצריך הוא מאשה ואינו מקבלו בבית

    • תגיד לי את שומע את עצמך???

      פמניסטית, 13/11/08 17:36

      סליחה!? אני לא מבינה זונה היא לא בן אדם? לה אין רגש? מה אתה חושב שהיא נהנת מסקס איתך? וזה שאישתך לא שוכבת איתך כניראה הבעיה היא שלך לא שלה אם תשקיע בה קצת כמו שאתה רוצה שהיא תשקיע לא יחסך לך כלום. אבל ברור אתם הגברים יודעים טוב מאוד להעביר ביקורת על נשים. ומה איתכם ? אתם יותר טובים מאיתנו? לכם מגיע יותר? למה מי אתם בכלל?

  • 4.

    הגבר הישראלי

    הגבר הישראלי האחר, 11/11/08 13:18

    הגבר הישראלי חנך מילים כגון:

    לפרק אותה
    לטחון אותה
    לפתוח אותה וכו....

    לא פלא שרוב הנשים בארץ בונקרים וסגורות ומאצ'ו (תודה נוספת לצה''ל).



    הגבר הישראלי הממוצע הוא ברברי יהודי ממדינות ערב אם יצר שליטה ורכושניות גדול במיוחד.



    כל זה לא ממש קשור לזנות , אבל סתם רציתי שתדעו.

    בכל מקרה. זנות תמיד היתה ותמיד תהיה.

  • 3.

    קראתי. מרתק ומצמרר (ל''ת)

    דנה, 11/11/08 13:12

  • 2.

    קשקוש (ל''ת)

    בלה בלה בלה, 11/11/08 13:09

  • 1.

    טמטום שכזה עוד לא נשמע כאן. לימודי מגדר=לימודי הטפשה.

    רחל, 11/11/08 13:05

    1. יש זנות ממין זכר.
    2. זנות היא סוג של אוננות, וברובה הגדול מדובר באוננות ממש ולא במגע מיני מלא. המגע המלא נפוץ דווקא במקרים של בעלי ממון וזונות צמרת, שאינן סובלות משום טראומה.