• 224.

    שפרה -קסדה ה בראש טוב !

    שמחהה ממו, 30/11/08 09:21

    עם שפרה אלוהי התחמנות הייתה מועילה לרוץ לכנסתת ולטפל עם טיפת התחמנות שלה בא''י ,הכול היה נראה טוב ! למעשה מתחילת התוכנית היא התחילה את קמפיין הבחירות שלה חחח'ע !

  • 223.

    יוסיי אתה גדול!!!!!1

    אנייי=), 23/11/08 11:59

    בלי יוסיי לא שווה התוכנית בכלל

  • 222.

    לאון אתא מחליףצבעים כמו ציבעה טמבור עוף מהר נוכל שקרן סכסכן מלשן לך (ל''ת)

    יוסיפינה, 13/11/08 13:42

  • 221.

    יוסי לו חשב הגיל האיקר התרגיל השחקן הכי הכי טוב באח הגדול יוסי ועינו (ל''ת)

    סמדר, 08/11/08 08:16

  • 220.

    שיפרה וצבר מאוד נישמח שתועמדו להדחה על ההיתנהגות והחינוך המגיל ודוחה ע (ל''ת)

    ריקי, 08/11/08 08:08

  • 219.

    צבר ושיפרה אנחנו עיפים מימכם זמנכם תם (ל''ת)

    רוטם, 08/11/08 07:56

  • 218.

    ראיתי בארופה 4 סידרות מהאח הגדול ולו היה גיזענות כמו שיפרה וצבר (ל''ת)

    עמית, 08/11/08 07:50

  • 217.

    דשיפרה דשופרה

    מור, 07/11/08 12:28

    שיפרה מנצחת משמתנגד יכתוב לי תגובה

  • 216.

    יואו אני חולה עליך שפרה

    עמית, 07/11/08 12:22

    שפרה את מדהימה אני חולה עליך ניראה שמישהו התנגד לי!!!!!!!!!!!!!!!!!
    נכון אה אף אחד לא מתנגד ששפרה מנצחת!!!!!!!!!!

  • 215.

    שפרה את מדהימה כל פעם מחדש מתה ילייך..!! (ל''ת)

    אורית, 29/10/08 22:35

  • 214.

    שפרה לגמרר ולמיליוןןןן אוהבים אותך!!~!!1 (ל''ת)

    שיפ שיפ, 29/10/08 22:34

  • 213.

    שיפ שיפ

    האח הגדול, 24/10/08 16:59

    לזה בדיוק נועדה השיפ שופ הביתה ומהר הן מחכות ולכי אולי לאחת מהן יש גם מיליון

  • 212.

    מה יש לכם לצפות בזבל הזה? מה, אין לכם חיים? לכו תנצלו את הזמן לדברים

    איתן מיך, 24/10/08 09:03

    יותר חשובים- לקרוא ספר, ללמוד, לבלות עם הילדים! אני מרתם על מי שרואה את זה!

    • הלואתה כאילו מזה מעניין (ל''ת)

      עמית, 07/11/08 12:18

  • 211.

    בדוק רנין תעלה לגמר

    טל, 23/10/08 22:42

    בדיוק כמו ניראל שזכתה בדוגמניות נו ככה זה הישראלים יש ערבייה בתוכנית
    הם שכחו מה יש כמעט כל יום ערבים עלק!

    נ.ב
    שפרה יא דוב קוטב צפוני

    • רע נין

      האח הגדול, 24/10/08 17:14

      מה עושים למלשנים בישראל נו....

  • 210.

    הכנסת אורחים הינה מצווה - הצעה להפקה.

    אמא תרזה, 23/10/08 01:57

    יהיה מאוד נחמד אם תכנסו הביתה אורחים חדשים מהמגזר הדרוזי, איתופי, רוסים, גבר ערבי, רוסייה לאקשן, קוקסינל שיהיה חברה לליאון, ואת חזני שיהיה מעניין לעינבו'ש, ושכחנו את פליטיי דרפור ממילא אין להם בית יהיה נחמד אם תאכסנו אותם בבית החם עם בריכה, אוכל לא צריך... וכמה פיליפינים לניקיון

  • 209.

    תמרה, ממך אני מאוכזבת

    שיר, 22/10/08 14:32

    תפסתי ממישהי שכותבת באתר די מרכזי שתעריך אינטילגנציה של אנשים כמו שיפרה ותבוז לאנשים כמו הבובלינים אבל כנראה שאת לא כזאת, את בוחרת ללכת עם העדר, כביכול ''העם'' וזה חבל שזה הפרצוף שאת מראה. את לא שונה מכל דביל ברחוב שמעריך ואוהב את בני המשפחה הטיפשה הזאת. גם עינב וגם אבא שלה מתנהגים כאילו שהפקה הבטיחו להם שלא משנה מה יקרה הם ינצחו, הם יגיעו לגמר והשתן עולה להם לראש. ממש גועל נפש. לאן הגענו? איזה מסר מעבירים לילדים שצופים בתכנית? להיות טיפש, אגואיסט ווולגרי זה מקובל וראוי? אז צורה למדינה שלנו. ואת תמרה, תורמת לזה, שימי לב!!

  • 208.

    אשר החמוד

    לוטם, 22/10/08 14:08

    אני מאוד מרוצה מימחה על אהחלתה שלך אני מאוד אוהבת אותך מאוד מאוד הבת שלך מאוד חמודה מימני לוטם

  • 207.

    להעיף את יוסי ואת הבת הבהמה שלו דחוףףףףףףףףף!!!!

    סמדר, 22/10/08 12:04

    מזה הליהוק הזה??? תת רמה של אנשים

    • למה תת רמה? למה מאיפה את יצאת?מאיזה חור? (ל''ת)

      אמא תרזה, 23/10/08 02:02

  • 206.

    הכל מכור

    חברה להירגע הכל מכור, 22/10/08 11:53

    חברה הכל מכור, עינב בטיפשותה ובחוסר הצלחה ליסגור את פיה אמרה לאיתי וונסה שאפילו בחדר האח הגדול אמרו להם איזה היסטריה יש סביבכם בחוץ אתם הכי גדולים שם - האם מותר להם להעביר מסר כזה? עושים עליכם כסף יה טיפשים

  • 205.

    שיפרה בחורה מאד סקסית מלאת חוכמת חיים בטח לא טיפשה כמו עינב... מלאת חו (ל''ת)

    אייל משה, 21/10/08 19:18

    • שיפרה אוכלת לכולם את האוכל

      צפיחי, 22/10/08 14:12

      שיפרה היא חתיחת בהמה גומרת לכולם את האוכל

      • שפרה בדרך למיליון-קלוריות (ל''ת)

        צופה, 22/10/08 19:16

    • את השיפ את השופ

      האח הגדול, 24/10/08 17:02

      ממש ואיזה חכמה בדיוק התכוון המשורר עמ כזו חכמה והיא לא יודעת להלך בממלכת הבובלינים שהם לכאורה לא ממש דוחה

  • 204.

    שחר, אתה אידיוט (ל''ת)

    לייט, 21/10/08 17:59

  • 203.

    שי ושפרה לא יודעים להפסיד בכבוד

    Chava, 21/10/08 17:29

    יוסי עמד על השיפוד כ- 6 פעמים אני חושבת ועשה זאת יפה ובכבוד. רק ציין שהוא לא מאחל לאף אחד להרגיש את זה. ואכן זה קרה - שי ושפרה נבחרו להיות מודחים ופתאום כל הוילה כמרקחה. הבחור לא יודע לעצור באדום. הוא בוחש, ערמומי, תחבולן, תכסיסן, תחמן, לא אמין, ופשוט אי-אפשר להאמין שהוא לא מודע לתכונות האלה אצלו. הוא כל הזמן אומר אני כזה, ואני ישר, ואני אומר הכל בפנים ואחרי הגב הוא עושה דברים שלא ייאמנו. כשהבחור הזה יצא מוילה (טוב לא הפעם, קודם יעיפו את שפרה) הוא לא יאמין למראה עיניו. מספיק להיכנס לאתר של האח הגדול ולקרוא את דעת הטוקבקיסטים. הוא אכן בחור כריזמטי וסוחף, אבל מה שהוא עושה מאחורי הגב של הבובלינים לא ייאמן. שי - כשתצא מהוילה תבין שהעם לא טיפש... and sooner the better

    • יוסי בובליל

      הגדול, 24/10/08 17:05

      הגדול ומי שמפספס קטן מוחו חלהכיל

  • 202.

    כתבת יפה תמרה! :) (ל''ת)

    אני, 21/10/08 17:19

  • 201.

    תזכרו מה שאמרתי- רנין מושתלת של ההפקה!

    מנסה ללבות אש כל הזמן, 21/10/08 17:15

    שימו לב להתנהגות המוזרה, ליקיצות המוקדמות בבוקר, לשינה בחדר של ''ההם'' למרות שההיפך צפוי, למבטים המוזרים לכיוון הצלמים ולהיעלמויות הרבות לחדר האח הגדול.

    • היא לא מושתלת היא שייכת למוסד, לשב''ק לFBI =] (ל''ת)

      אמא תרזה, 23/10/08 02:05

    • סליחה... שב''כ ס' סאבלימינל שירות בטחון כללי (ל''ת)

      אמא תרזה מתקנת, 23/10/08 02:06

  • 200.

    מבחינה בריאותית, זה לא טוב לי להפסיק לעשן (ל''ת)

    יוסף, של נעליך, 21/10/08 16:52

  • 199.

    להעיף את האיש הרע שלקח לי את אשר (ל''ת)

    עינבי היפה, 21/10/08 16:50

  • 198.

    יוסי ועינב הם בושה וחרפה למדינה

    שגיא, 21/10/08 16:43

    טמטום כזה להראות בפריים טיים זה נורא זה רק מראה על המדינה ועל האנשים המטומטמים בה, חסרי השכלה וחסרי שכל. שפרה היא היחידה בבית שיש לה שכל. ומי שהגיב ל-168 כל השטויות שבובליל צריך לאכול בריא כל כך לא נכון לא נראה נורמלי שאדם יעשן 2 קופסאות סיגריות ביום ואז ירצה לאכול בריא שפרה הכניסה להם. שתנצח

    • עינב יוסי

      האח הגדול, 24/10/08 17:09

      לך לכ ושא עימך את עיוורונך אתה קונה לו את הסיגריות או להבדיל את האוכל הבנאדם מכיסו הוא אמ הם לטענתך מטומטמים אז רק מטומטמים יכולים להבחין בזאת וזה אומר כל עמך ישראל אה חה

    • הבושה של יוסי ועינב

      אפרת, 01/12/08 11:00

      עצם זה שהוא מעשן סיגריות לא אומר ששאר החיים שלו לא נחשבים זה התמכרות=

  • 197.

    שי הביתה...שיפרה יוסי ולאון לגמר! (ל''ת)

    אני, 21/10/08 16:23

  • 196.

    אני לא מאמין שיש כל כך הרבה אנשים שצופים בזבל הזה ועוד רבים עליו

    עירקי, 21/10/08 16:18

    המדינה הזו הגיע לתחתית של התחתית.

    מאחד שלא צפה ולו בדקה אחת מהזבל הזה.

  • 195.

    יוסי בובליל החוליה החסרה באבולוציה

    מיטל, 21/10/08 16:17

    קחו אדם תגידו לו להתנגד כמו קוף זה יוסי בובליל. על מה ולמה אתם הופכים אותו לגיבור תרבות??? פעם העריצו אנשים בגלל החוכמה שלהם, בגלל שהם מוכשרים, היום מעריצים אותם על זה שהם כלומניקים וכל היום יושבים ליד הבריכה ומתופפים בבטן כשהחריץ בחוץ.
    יוסי בובליל הוא הישראלי המכוער במיטבו
    יחי הבורות

  • 194.

    תכנית מקסימה (ל''ת)

    שלושת רבעי העם מכור לה. כיפק לערוץ 2, 21/10/08 16:00

  • 193.

    מה קורה עם ה''נפסל לשידור''-כבר שעות (ל''ת)

    עובדים עלינו, 21/10/08 15:56

  • 192.

    יש משהו פיקחי ביוסי בובליל, אין מה לעשות

    ונכון מי שכתב למטה, שיש לו נסיון חיים בגלל הגיל, 21/10/08 15:20

    אבל העברית וכושר הביטוי שלו הם משהו שאפשר ללמוד
    לא צריך לזלזל בו כלל
    כנ''ל לגבי עינב, יש בה טוב לב, אבל יש ללמד אותה איך להתבטא, מתי לשתוק וכו'. וגם קצת אנגלית לא תזיק לה. היא לא יותר פריח'ה משיפרה, רנין וונסה

  • 191.

    הלואי שאשר יגיש איזה תוכנית דת בערוץ 2 (ל''ת)

    כולם, כל החילוניים יסתכלו. הבנאדם הזה עם פוטנציאל, 21/10/08 15:16

  • 190.

    עדיף נשנאל גיאוגרפיק מאשר לשמוע את שי המפגר די די די (ל''ת)

    נירה, 21/10/08 14:07

  • 189.

    השיטה של של שי

    דאכ, 21/10/08 14:01

    השיטה
    של של שי:

    1. מחכה שמישהו ''ימעד'' (יעשה משהו טיפה שלא בא טוב
    לעין, כמו להגיד ''תודה'' ו''סליחה'')

    2. מדבר אחד אחד עם אנשים,
    שאומרים: א-הא, כן, כדי לא לפתוח חזית מיותרת עם שי.

    3. אחרי
    שהוא בטוח שכולם מגבים אותו, הוא אוסף את כולם, ועושה לינץ' קבל עם
    ועדה.

    4. אלה שאולי חושבים אחרת ממנו, או שחושבים שהוא מגזים,
    לא יגידו כלום, כי הם אמורים לגבות אותו.

    5. יש לו גם
    אינפורמרים (מרגלים אוספי מידע) כדוגמת רנין שהפכה אותי עליה השבוע, שהיא
    סיפרה לשי מה איתי, ונסה ועינב דיברו, והם סמכו עליה שהיא לא תספר.
    הייתי לטובת רנין, אבל היא השתגעה גם. מאוהבת בשי? סביר להניח. שכחה
    שרואים.

  • 188.

    שי קיבל בומבה לפרצוף כמו שהוא אהב לומר

    רז, 21/10/08 14:00

    שי קיבל בומבה לפרצוף כמו שהוא אהב לומר. הועמד להדחה ע''י 5 מבני הבית
    כולל ''חברו'' לאון. שי לא קורא נכון את בני הבית, הוא טיפוס בלתי נסבל
    שהכתיר את עצמו ''כמנהיג'' ו''כסקסי''. שי מלאה ומתיש בדיבורו. מה שניתן
    לומר בשניים וחצי משפטים, כמו שצבר עושה, שי אומר בנאומים של שעה
    ומתיש את מאזינו ובכך הופך לבלתי אמין בעליל. ככל שידבר יותר ימאיס את
    עצמו לדעת. שי מניפולטור ברמה נמוכה, עובדה שלאון עלה עליו, ושצבר
    משתמש בו כשק חבטות. מסכנה בת זוגו בחוץ, מוריה או שם דומה, אם תישאר בת
    זוגו אחרי מה שרואים, כי היא תצטרך לשאת ולסבול את הפומפוזיות שלו,
    או שהיא לא חייבת, תצטרך לשאת את האהבה העצמית שלו, שלא מובן על מה
    היא מתבססת, התככנות, השקרים ''הקטנים'' שבעצם הם שקרים גדולים וגסים
    שנתפרים על ידי שי באופן גס וקל לעלות עליו. שי פשוט חושב שהוא ''מנהיג
    ''עלק'', סקסי ''עלק''. שי לא פופולרי בציבור, אפשר לומר מאוס והוא לא
    ינצל. מזלו ששיפרה, מאוסה בפני עצמה, מועמדת עימו להדחה ואחד מהם ילך
    הביתה. סיכוי של 50%. מי שמשתמש בשי באופן מרשים הוא צבר שנותן לו
    לעשות את העבודה המלוכלכת וצבר נשאר בינתיים נקי. לעומת שי,



    התוכנית פשוט משקפת את החברה שאנחנו חיים בא בי
    ביום יום שלנו.. זה גם מראה לנו כמה אנשים רעים יש פה במדינה מכל
    הסוגים ומכל המינים, וזה באמת משקף את המציאות. הכוונה שלי דוגמא לאנשים
    רעים בתוכנית כמו:שי, צבר, שיפרה, מספיק או שעוד?אלה אנשים ולצערנו
    בחברה הישראלית יש המון כאלה שפשוט הם לא בני אדם הם אוכלי אדם. וחבל
    מקווה שיודחו כמה שיותר מהר כי זה פשוט מעצבן ליראות אותם זה פשוט
    דוחה ומבייש את עם ישראל כולו

  • 187.

    שי משחק מלוכלך אם לא יעוף היום ישליט טרור ופחד, לכן חייב לעוף! (ל''ת)

    צבר הצנונית, 21/10/08 13:57

  • 186.

    שפרה היא זאת שצריכה להישאר

    חמניה, 21/10/08 13:51

    חכמה, יפה, אנושית ומתחשבת.
    שי ויוסי מנסים לסכסך
    והבערות של יוסי ראויה רק לגיחוך

    • שיפ רע

      האח הגדול, 24/10/08 17:13

      מתח מה שבת אוי אנחנו מתגלגלים כאן לפי איזה קנה מידה של התחשבות החרדים החילניים או סתם כמוה שיפ

  • 185.

    התכנית הזאת כולה

    מיכל, 21/10/08 13:07

    ניסוי בבני אדם. חבורת טמבלים כלואים בכלוב ומנסים להתמודד זה עם זה

  • 184.

    רנין מביישת את המגזר שלה שקרנית רכלנית מסיתה, מציתה אש

    אנלוגיה על אזורנו, 21/10/08 13:01

    ואח''כ מנסה לשווק את עצמה כטובה, קדושה טהורה חסרת כוונות מה שנקרא CLULESS, מזכיר לכם משהו??!!

  • 183.

    להעיף את שי השעיר והדוחה הזה (ל''ת)

    מהר, 21/10/08 12:59

  • 182.

    עינב

    עדינה, 21/10/08 12:52

    וואי פרחה עם תעודת הוקרה \\ ב ה מ ה!!!!

  • 181.

    לצערי בובליל שולט. פני העם כפני הכלב (ל''ת)

    עצוב, 21/10/08 12:25

  • 180.

    שי מנסה 'לרכך' את שיפרה כדי שתתנדב כמו אשר ללכת הביתה בעצמה ואז יהיה ל

    האיכפתית, 21/10/08 12:18

    לו אוויר עד הפעם הבאה. שי הוא באמת הכי תחמן שם אבל לדעתי גם הכי חכם. בשבוע האחרון התכנית היתה יותר ממשעממת. המשימה 'המחשמלת' לא היתה לטעמי בכלל והיה בה מן הסאדיזם. אני לא מבינה בכלל למה השתמשו בחשמל כדי ליצור משימה מעניינת חסרות דרכים למשימות. הבובלינים הם'תופעה' ברחוב לא הייתי מפנה מבט לא עליו בטוח. אופן התנהגותו של בובליי יוסי מאד לא טבעי ונראה די שתול... התוספת שעומדת להתקבל למשחק היא גם לא מתאימה מה יבוא מישהו חדש וישאר רק חודש בזמן שאחרים היו שלושה? משהו פה לא כל כך.... אבל נחיה ונראה.

  • 179.

    האח הגדול זוהי מכונת ריטיינג שטוחנת כסף ולא מיצגת שום דבר...

    עומר, 21/10/08 12:05

    אחר... לא אשכנזים ומזרחים, לא יהודים וערבים ולא סטריטים והומאים, גם לא חוכמה וטיפשות, לכן כל מי שילך או ישאר זה בסדר וזה לא ממש מענין אותי אם מדברים שם בובילית או שיפרה דה שופרא..!

  • 178.

    הבעיה היא שרוב המצביעים הם נוער שעילגות וולגריות עדין...

    רוני, 21/10/08 11:46

    מצחיקה אותם, לכן אנשים כמו יוסי ועינב ישארו בבית ולא ממש חשוב אם יש להם מה להגיד או לא, תסתכלו מי נשאר ותראו את העתיד שלנו...

  • 177.

    שי הביתתתתתתתתתתתתתתתתה היום נמאסת תככן מגעיל (ל''ת)

    לולי, 21/10/08 11:17

  • 176.

    הדיירים בבית האח הגדול מייצגים את עצמם

    שחר, 21/10/08 10:30

    כל מי שחושב ששפרה, למשל, מייצגת אותו בבית האח הגדול בתור אב טיפוס של ''אשכנזיה'' הוא אידיוט וגזען וקרוב לוודאי שהוא איש חלש ואומלל שנזקק נואשות להשתייכות לאיזה זהות אתנית ''מובחרת'' (ומופרכת, כי ''אשכנזיות'' איננה זהות אתנית בכלל) כדי לנפח את הדימוי העצמי הירוד והרופס שלו.
    אין ספק שההפקה עשתה עבודה נהדרת בליהוק הדיירים, כשהיא פורטת על נימי נשמתם של המוני האומללים הללו. יאמר לזכותה של שפרה, וכנראה גם לחינוך החרדי הגזעני שלו זכתה, שהייתה הראשונה להעיר את השדונים הגזעניים הללו, ולמצב את עצמה בפני הצופים בצורה גלויה וברורה בעמדת ''האשכנזיה הלוחמת בערסים''.

    איתי, להבדיל, הולך ומוצא את עצמו יותר ויותר קרוב ליוסי ועינב (שאותם העלה בתחילה להדחה בכל הזדמנות), כי הוא איש מספיק גדול, כדי להיות מסוגל להשתחרר בארבעים יום מסטריאוטיפים ותיוגים חברתיים ביחסים שהוא רוקם עם שאר הדיירים.

    • איתי ובובליל הכי חכמים (ל''ת)

      בובליל ואיתי הכי נבונים, 21/10/08 11:10

    • שחר צודק- אכן, מי שמתגלה כגזענית האמיתית היא שפרה (ל''ת)

      רני, 21/10/08 12:07

    • בובליל וונסה הערסים עשו חלוקה מלאכותית

      בת מזרח ובת תרבות, 21/10/08 18:07

      למזרח ואשכנז, וכל חולי הנפש נפלו בפח. זו לא הייתה שפרה. ואני מוכנה לשים את חיי על זה כי עקבתי מן ההתחלה. אני נחשבת לבת ליוצאי מזרח ובאופן מובהק סולדת מגסות הרוח והנבערות של היצורים הדוחים מאשקלון. שפרה היא בעיניי סמל לאצילות נפש. היא סופגת גזענות אלימה ונותרת זכה. היא חכמה, יצירתית, נבונה לגילה, היא יפיפיה אמיתית וכן, גם סקסית מאוד. המניפולציה הזולה של ''קשת'' והפקת ''האח הגדול'' לא תיסלח. לא רק שהוציאו שד רדום מהבקבוק, אלא יצרו מפלצת עדתית דורסנית. בא להקיא מהחברה הישראלית המעריצה נוכל פרמיטיבי ונמוך נפש כבובליל. איך נגמרו לנו כל אנשי התרבות במדינה?

    • אתמול בחצות איתי חבר לצבר וליקק לו את התחת מכל כיוון אפשרי.

      Chava, 22/10/08 08:12

      זה היה פשוט מגעיל. פתאום הבנתי שלאנשים שם אין סיכוי. כולם, אבל כולם הופכים להיות צבועים. ראו ערך ליאון (שהצביע נגד שי, אבל לא הפסיק ללקק לו afterwards). לכן החלטתי לא לשפוט יותר אף אחד. ברור לי שהלחץ האטומי המופעל על הדיירים מוציא מהם דברים לא טובים בעליל. אין כאן חלק אנושי מצד אף דייר. כששי יקרא את התגובות עליו הוא יבין שהוא לא ביג דיל כמו שהוא חשב את עצמו. וזה עצוב, עצוב מאוד. תראו את קרן חסיס כמה שהיא שקטה עכשיו. המעורבות הזאת בתוך האח הגדול לא עשתה טוב לאף אחד. (אולי ליוסי, אבל את זה נראה רק בהמשך...) מה שבטוח, שהוא ובתו עינב הוכתרו למלכים באשקלון.

  • 175.

    רנין צבועה ברמות (ל''ת)

    רנין מאוד צבועה לדעתי, 21/10/08 10:25

  • 174.

    42- הרגת אותי! (ל''ת)

    גדול :), 21/10/08 10:20

  • 173.

    בובליל חכם למרות שהעברית שלו עילגת (ל''ת)

    אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו, 21/10/08 10:16

  • 172.

    להחרים את החברות

    סופה של המדינה, 21/10/08 10:05

    אני מציע לכל מי שתרבות חשובה לו,להחרים את כל החברות שיציעו בשבועות הקרובים חוזי פרסום
    לחבורת הסלבס העלובה שמאכלסת את בית האח הגדול.

    זה רק ענין של זמן שעילג עלוב כמו י. בובליל יפרסם את הום סנטר,שאדם אלים מילולית ופיזית כמו ש. שיטרית יפרסם את הולמס פלייס ושנחשים כמו ש. קורנפלד יפרסמו את גן החיות התנכי.

    חבורת הזבל הזו תהפוך מהר מאד למודל חיקוי לנוער שידבר ויתנהג כמוהם.

    אפס מאופס כמו ע. בובליל תקשט את השער של מעריב לנוער ופייגעלע חסר אישיות כמו אדון ליאון יפאר את השער של את או גמד.

    החרימו את המפרסמים. אל תקנו את המוצרים שלהם.תגרמו להם להבין שהמפורסתמים האלה לא שווים גרוש ורק גורמים להם נזק בכיס.

    רק כך הם יעלמו חיש מהר מהתודעה.

    • התכנית יפה ומבדרת (ל''ת)

      מוסיפה פלפל ומלח לטלויזה העלובה בישראל, 21/10/08 16:13

  • 171.

    שי הנחש ורכלן (ל''ת)

    כל הזמן מלכלך על אחרים, 21/10/08 09:38

  • 170.

    נמאס

    דניאלה, 21/10/08 08:49

    לא אכפת לי מי ילך מבית האח הגדול
    אכפת לי מאיך שאנחנו נראים!!!
    ואנחנו נראים רע כולנו...
    רגשי נחיתות צפים ועולים מעל פני השטח זה לא קשור לבית האח הגדול זה קשור לכל אחד ואחת מאיתנו והדרך שבה אנו מתמודדים עם החיים בחוץ.
    כל מי שרוצה לעשות משהו בחייו צריך להוציא את היד מהחור של הת.. ולעשותו.
    זה לא קשור ללחם לבן לחם שחור אלא לאמונה שכל אחד ואחת יכולים לעשות משהו בחייהם אם רק ירצו לעשותו ויאבקו למענו.
    זה לא קשור ליוסי או עינב או שפרה או כל אחד אחר בבית האח הגדול!!!
    זה רק תחושת התבוסתנות של חלק גדול מהאנשים כי קל יותר להאשים מאשר לעשות משהו כדי לשנות את המצב....

  • 169.

    למה את נכנסת לפה של בובליל

    שרי, 21/10/08 08:16

    מגיע לו לאכול עוגה בלי ש''תחפשי' אותו .נו באמת כולני מזיפים לפעמים.חבל ממך ציפיתי ליותר. בהתחלה אשר אחר כך בבובליל .תוציאי כבר את האינטליגנציה שלך ה ח ו צ ה

    • בובליל אדם מבוגר עם נסיון חיים (ל''ת)

      הוא ינצח על בטוח כי הוא יותר מבוגר, 21/10/08 10:17

  • 168.

    הסיכום של הכותב היא בושה

    עינב גועל נפש, 21/10/08 06:17

    שפרה תריכה לזכות. מתבייש שיש ישראלים אמיתיים כמו עינב ויוסי. בושה למדינה ובושה לשפה שלנו

    • שיפרה חסרת כבוד לאיש מבוגר וחולה כמו בובליל (ל''ת)

      היא לא צריכה לזכות, 21/10/08 10:13

  • 167.

    שי ושפרה נחשים עוקציים - החוצה (ל''ת)

    פולנייה שלי, 21/10/08 05:05

  • 166.

    סוכת השלום - להזכירכם חג סוכות עדיין

    הפיה הטובה, 21/10/08 03:42

    איפוא אשר סימוני הוא בטח מתפחלץ לו בבית כאשר הוא רואה מה קורה בסוכתו, במקום להתפלל ולשבת ולאכול ביחד ארוחות חג, הסוכה הפכה למקום מסתור ולריכולים ותככים בהנהגת המנהיג שי וחבורתו המגעילים, שי שכח בארוחת הערב חבש כיפה לראשו והתפלל...חחה..חחהה..
    צבר האם שכחת שהבטחת לאשר לשבת בסוכה ולומר את התפילה כפי שבקשת שילמד אותך. מה קורה.....
    המיליון מסנוור את עיניכם..תקבלו אותו רק בחלום.
    הביתה חבורת אנשים מגעילים ודוחים, קשה לראות אותכם על המסך שלי בסלון.
    תחזרו כשתהיו אנושיים יותר ולא חמדנים, כנים ואמיתיים.
    ליאון ורנין ''חמודים'' הם יודעים לשחק אותה
    יש להם מידע מכאן ומכאן....רנין תפסיקי להתעלק על שי מעניין איך הערוס החבר שלך בבית יגיב, נראה לי שתשארי קרחת מכאן ומכאן
    עם כל הפתיחות והחופש שאת מפגינה.

    שפרה -- הביתה, שי -- הביתה צבר--הביתה
    אמא מחכה לכם - תפרשו בכבוד.
    חבל בחוץ אתם אבודים

  • 165.

    שי........שי... ושפרה הבית הזה לא מקומכם

    הפיה הטובה, 21/10/08 00:29

    שי חבל עליך אתה מתגלה לחבריך בחוץ ובכלל את הפרצופך החולני והאמיתי, כל מי שתכיר לא לתקרב אליך, אתה שרוף.
    ושפרה החמודה המתנשא על מה ולמה? שכחת מאיפוא באת, ומה עשית?
    את מזועזעת שיוסי אומר לבת שלו ''כלבה'', בינתיים הוא אבא הכי טוב לעינב דואג שומר ומחזק אותה לעתיד שתוכל להתמודד עם אנשים כמוך. איפוא אבא שלך ולמה את לא בקשר אתו, חזרת בשאלה? תתכנסי בעצמך ותחשבי על מעשיך.

    • מילים כדורבנות (ל''ת)

      /שח, 21/10/08 16:51

    • גם חושב כך (ל''ת)

      צופה, 22/10/08 19:19

  • 164.

    142 את מותק של אדם הייתי מנשק אותך אם הייתי יכול,החזרת לי את התקווה (ל''ת)

    באשכנזים, 21/10/08 00:07

    • אני (ל''ת)

      תודה על התגובה ונשיקה בחזרה, 21/10/08 07:31

      • 142 - החזרת גם לי את האמון/תקוה באשכנזים (ל''ת)

        את חכמה, 21/10/08 09:58

        • אני (ל''ת)

          חן חן גם לך, 21/10/08 17:02

  • 163.

    אדיר לראות את כל הגזענות האשכנזית פורצת,רק בגלל שהמזרחים מנצחים את שפר (ל''ת)

    הכביכול נעלה ואינט', 21/10/08 00:05

    • אני מעדיף את השנאה הגזענית המזרחית (ל''ת)

      מעדיף, 21/10/08 11:19

  • 162.

    הם משחקים את המשחק ולא יודעים מזה

    פילי, 21/10/08 00:04

    בובליל ובובלילה משחקים את המשחק הם מענינים ולא יפי נפש כמו שיפרה.
    את שיפרה הייתי רוצה בתור חברה אינטליגנטית מתנסחת בבהירות ואת בובליל ובובלילה בטלויזיה אפשר לצחוק מהם והם עושים את המשחק.
    שי הביתה תככן. לא בתור חבר ולא בטלוויזיה.
    שלום

    • שפרה מתנסחת בבהירות כאילו?

      מאבחן, 21/10/08 11:21

      זאת אומרת כאילו..... בבהירות, אהה.. זה כמו שכאילו... אתה כאילו......

  • 161.

    השנאה של בובלילים לשפרה עברה את גבול הטעם הטוב

    גלית, 21/10/08 00:01

    הם משתשמים בשד העדתי קצת יותר מידי לטעמי. הפ קראו לה נאצית ומרשים לעצמם להתנהל בבית כאילו הוא שלהם. המשחק כבר לא מעניין-בובליל כבר מזמן לא משעשע. הכל מיתוס. ראו הוזהרתם

    • כמה חוצפה יש לשיפרה (ל''ת)

      שלא מרשה לאדם מבוגר לאכול בהתאם לצורך הבריאותי, 21/10/08 09:55

  • 160.

    המלחמה האמיתית

    רותם, 20/10/08 23:56

    בואו נעזוב רגע את יוסי ושי בצד. המלחמה האמיתית היא בין עינב ושפרה ובין מה שהן מייצגות: תפיסות שונות, עולמות שונים, התנהגות שונה, מוצא עדתי שונה. ואם להתסכל על זה בצורה צרה יותר (ולא כזו כוללנית), אז חייבים להודות שאף אחת מהן לא מושלמת, שתיהן אפילו רחוקות מלהיות מושלמות. עם זאת, לכל אחת יש גם יתרונות רבים: שפרה היא נעימה, מנומסת ורהוטה. עינב היא בעלת לב חם, דואגת לחבריה ואמיתית. נכון שהיא גם צעקנית והיסטרית, אבל לעומת הצביעות וההתנשאות של שפרה, נראה לי שזה עדיף. אז ממש בלי קשר למוצא העדתי שלי (אם זה ממש חשוב, חצי-חצי), אני חושבת שאם הייתי צריכה לבחור חברה לחיים, הייתי בוחרת בעינב. עם שפרה הייתי אולי אוכלת סושי ומדברת על ספרים שקראתי, אבל עם עינב הייתי צוחקת מכל הנשמה ונהנית מכל רגע (וגם יודעת שיש לי על מי לסמוך בכל הקשור לאמירת האמת הפשוטה, גם אם הקשה לשמיעה).

    • מסכימה עם רותם (ל''ת)

      כל הכבוד רותם, 21/10/08 09:54

    • אדם שכל מילה שניה שלו זה ''כאילו'', ''סבבה'' ו''בקטע של''

      רני, 21/10/08 12:10

      אינו אדם רהוט וזה בלשון המעטה

  • 159.

    אני מרחם על כל אלה שהפכו את בובליל העילג, האנאלפבית

    איתן מיך, 20/10/08 23:29

    והטמבל, לגיבור התרבות שלהם! איזה מפגרים אתם, אנשים מכובדים, משכילים, בעלי מקצועות מכובדים ושכר גבוה צופים בזבל הטלויזיוני הזה. איך אתם ישנים טוב בלילה????

    • אני מרחמת עלהאנשים שהפכו אנשים צבועים ורשעים לגיבורי התרבות שלהם

      אורית, 21/10/08 00:14

      שי, צבר, שיפרה, רנין וליאון (כן, גם ליאון) הם סמל לצביעות, רשעות, יהירות ורדידות. חבל שאנשים כאלה נהפכו לסמל התרבות. אני מעדיפה אנשים עילגים, טןבי לב וכנים על פני אנשים כמותם.

    • מאחר ואתה מגלה ידיעות כ''כ נרחבות בעלילה....

      צבוע, 21/10/08 21:46

      אין ספק שגם אתה צופה אדוק. הפוסל במומו פוסל...........

  • 158.

    רבותי, רוב האשכנזים בכלל לא יהודים במקורם. כנראה כוזרים-פולנים.

    צודק פרופ' זנד!, 20/10/08 23:14

    לכן הם גזענים כל כך ביחסם למזרחים.
    הם פשוט לא יהודים. לכן הם רוצים להציף את ישראל בפליטים מאפריקה, בפלסטינים ב''איחוד משפחות'', ובעובדים זרים וילדיהם, כי מבחינתם ישראל יכולה להיות מדינה לא יהודית. לא אכפת להם.
    רובם לא יהודים, תפנימו כבר. הדת היתה להם כמו מעיל ישן, וכשהם באו לפה, הם השליכו מעליהם את המעיל הישן והמיותר, ונותרו ללא דת וללא עם. מה להם וליהודים?

    • בור ועם הארץ!

      אשכנזיה, 20/10/08 23:53

      כמה טיפשות בתגובה אחת.

      • הרבה אשכנזים אינם יהודים (ל''ת)

        אין צורך להתוכח עם האמת, 21/10/08 09:52

      • אל תתרגשי, מפלטו של הבור היא הדעה הקדומה.

        אשכנזי, 21/10/08 11:26

        אם הוא היה טורח לקרוא את הספר של זנד הוא היה מגלה שמוצאם של הצפון אפריקאים משבטי הברברים.
        אם יהודי המזרח היו צריכים לעבור רק חלק קטן מהנסיונות הקשים של יהודי אשכנז הם מזמן היו מתאסלמים.

      • כל אלו שמסתמכים על ספרו של זנד לא קראו אותו כלל

        אל תתרגשי, 21/10/08 14:17

        על פי זנד יהודי צפון אפרוקה אינם יהודים אותנטים אלא צאצאים של שבטי הברברים שהתגירו.
        יהודי תימן הם צאצאים של שבטים מקומיים שהתגירו וכולה.
        היהודים האותנטים על פי הספר הם הערבים תושבי הארץ שהתאסלמו בתקופת הכבוש הערבי.

      • אם בני עדות אחרות היו צריכים לעבור אחד חלקי אלף של הנסיונות

        אל תתרגשי שוב, 21/10/08 14:19

        הקשים שאותה עברה יהדות אשכנז במהלך ההיסטוריה הם מזמן היו מתאסלמים.

    • תזכיר לי בבקשה מה מוצאם של הצפון אפריקאים על פי הספר?

      שלמה זנד, 21/10/08 11:22

      שבטי הברברים.

    • מה יוצא מהריאליטי הזה טירוף לשלול לך את האזרחות גזען

      ערן, 21/10/08 20:41

      אתה גזען אבל להגיד על האשכנזים אפשר הכל זה לא נחשב גזענות

  • 157.

    שפרה

    חסוי, 20/10/08 22:15

    שפה היא הכי צודקת פה והיא מדברת הכי בהיגיון שפרה שולטת!!

  • 156.

    הגזענות השתלטה על הטוקבקים והפורומים של האח הגדול (ל''ת)

    שחר, 20/10/08 22:00

  • 155.

    שיפרה ושי להוציא לאלתר

    הבובללים, 20/10/08 21:57

    מ ג עי לי ם

  • 154.

    הלו - זה רק טלביזיה

    סול, 20/10/08 21:26

    מה קרה לכם? מה ההתפרצות הזאת של שנאה והתיחסות ל- אשכנזים - מזרחיים - ערבים ? בסך הכל תוכנית טלביזיה שבה ה-''השחקנים'' (למעשה אנשים שאינם שחקנים מקצועיים וכל אחד צריך ללמוד online כיצד ''לשחק'') מנסים להתמודד על מיליון שקל. בדרך לשם כל אחד משחק את דרכו עם הרבה נסיון וטעיה, מי פחות ומי יותר והכל לאחר סינון מגמתי של ההפקה. אז לא להסחף. זה בחירות לנשיאות! חג שמח.

  • 153.

    ממש עכשיו שי מרכל המון על בובליל (ל''ת)

    כדי שהעם ישמע ויצביע בהתאם, 20/10/08 21:09

  • 152.

    שיפרה נראית לי כמרשעת וחסרת לב (ל''ת)

    לגמרי, 20/10/08 20:36

  • 151.

    איך כל הפלצנים מקנאים (ל''ת)

    בזוג בובלילים מזרחי שיודע לשחק מעולה, 20/10/08 20:31

    • יש סרטי קולנוע שהקופים גונבים את ההצגה -אז מה זה אומר??? (ל''ת)

      אבי, 20/10/08 21:21

      • זה אומר שדרוין טעה, מוצא בני האדם אינו מן הקוף אלא מהבהמה (ל''ת)

        לאבי, 21/10/08 11:36

      • זה בטח אומר שה''קופים'' האלה (ל''ת)

        אינם קופים כמו שנדמה לך, אלא שחקנים מצוינים, 21/10/08 19:40

  • 150.

    יוסי בובליל מנצח את המשחק! (ל''ת)

    שגיא, 20/10/08 20:17

  • 149.

    יוסי בובליל מנצח את המשחק! (ל''ת)

    שגיא, 20/10/08 20:16

  • 148.

    האח המחשמל ''משימה בלתי אפשרית ''

    ארגמן, 20/10/08 20:12

    יש גבול לכל תעלול, מה המשימה הבאה להיכנס לחישוקים בוערים שי השתלטן מעצבן אותי מאוד להעיף אותו באופן מיידי שפרה מתחנחנת משפחת בובליל יש לי הרגשה שהם ''יצחקו כל הדרך אל הבנק'' הם עושים את התוכנית לא משנה כמה ישמיצו אותם בתוכנית הם עובדה קיימת ואין להתעלם מזה thats it

  • 147.

    תבינו, כולם שקרנים וכולם משחקים את המשחק

    אל תקחו את החבר'ה הללו ברצינות !, 20/10/08 20:10

    אשמח כששי הנבחן יעוף ראשון.
    אחריו שפרה, איתי, צבר - ואחריהם כל היתר.
    ואת הזכייה יקבל האח הגדול. מגיע לו!

  • 146.

    שי הנחש והפראי חייב לעוף

    מירי, 20/10/08 19:54

    אני לא מבין איך ההפקה לא העיפה את החיה הזאת מזמן הוא פראי סכסכן תחמן ולא אמיתי הוא ימכור את אמא שלו בשביל כסף לכולם הוא קורא אחי ואחותי אבל אם הם לא מדברים כמו שהוא רוצה אז יוצאת החיה האמיתית שבו בקיצור הוא מגעיל ודוחה חייב לעוף קחו דוגמא קטנה איך הוא מסכסך בין כולם לכל אחד אומר משהוא אחר צפו כאן
    http://il.youtube.com/watch?v=HWG7UnLR8cg

    • צודק

      שי, 20/10/08 20:17

      צודק

    • מאז ההצבעה שי לא מפסיק לדבר ולהתבכיין ברציפות כל הגבריות מתמסמסת (ל''ת)

      אבי, 20/10/08 21:22

  • 145.

    לשיפרה יש אבא? ואם כן היא אוהבת אותו?

    טל, 20/10/08 19:23

    זכורים לי שני מקרים אכזריים בוילה ובשינהם כיכבה שיפרה שהיא לא רק ''יפה'' חיצונית גם פנימית לא חסר לה.
    1. באחת המשימות נעמה לא הרגישה טוב ורצתה לפרוש,שיפרה לא הסכימה והפתיעה באכזריות ובטיפשות שלה שאמרה''היא יכלה להגיד מהתחלה שהיא לא תעמוד במשימה ואם היא לא אמרה עכשיו היא בבעיה''-כאילו שיפרה אמרה אפילו אם תמותי אותי זה לא מעניין תעמדי במשימה.

    2. אתמול היא בלי בושה הישוותה את עצמה לאדם בן 56 שיכל להיות אבא שלה זילזלה בבריאות שלו (אפילו באח הגדול מתחשבים במצבו הבריאותי לא שזה מעניין את שיפרוש) והיתווכחה לדברים שהוא זקוק להם ובסוף היא מתפלאה ששונאים אותה.

    שיפרה את כ''כ טיפשה אגואיסטית ורעה.

    • כל מילה בסלע- מי שצפה בתוכנית הבין, לטעמי, כי זו ''אישה''

      נועם, 20/10/08 20:06

      ערלת לב וטיפשה

  • 144.

    להעיף את שי - לשמור על שפרה (ל''ת)

    אור, 20/10/08 18:38

  • 143.

    חחח

    חחח, 20/10/08 18:31

    חח יואו הכתבה קרעה אותי חחחח אהבתי את הציניות שלך תשלבי את זה בכל הכתבות

  • 142.

    יוסי ועינב בעיני הם סמל לאנשים שפיהם וליבם שווים

    צופה אדוקה שגם אשכנזיה, 20/10/08 18:00

    עינב, גם כשהיא קולניות, וגם כשהיא מתנסחת בבוטות, היא בעיני סמל ליושר פנימי שאינו מנסה להתחנחן לפני המצלמות. להתנסח באמירות כגון ''אני לא פחות טובה מהם (האשכנזים)'' אינה עדתיות או ''גזענות'' כפי שלאנשים נוח לקרוא. עינב אינה חושבת שהיא יותר טובה מאשכזנים, היא פשוט חושבת שהיא לא פחות טובה וזה לגיטימי. ההפקה בוחרת להראות את עינב במכוון ברגעים שמייצגים סטראוטיפיות מזרחית, צבר ושיפרה נוהגים בה וביוסי בהתנשאות. אז נכון שהם מספיק מחושבים לא להעיד על כך מילים - אבל זה כל ההבדל. עינב או יוסי אינם נוהגים בהתנשאות כלפי אף אחד בבית. ואגב, אני לא בטוחה כלל וכלל, שבמחני אינטלגנציה שיפרה או צבר עוקפים את עינב. אני לא שמעתי את צבר מנסח ולו משפט שנון או אינטלגנטי אחד. ושיפרה גם כן לא הזהירה. בעיני הצופים שמכנים את הבובלילים כברברים, נטפלים לענין שעינב ''גזענית''השכם וערב, או למקום מגוריה, חזותה ה''פרחית'' או כל דבר אחר - הם הם העדתיים האמיתיים. אפשר לחשוב מה עינב אמרה על אשכנזים, וגם זה, אחרי שש פעמים הועמדה להדחה, אחרי שיודעת שמכנים אותה ''שלוחית מאשקלון'' ועוד שאר ביטויים והתיחסויות שבפירוש מפלים אותה על רקע עדתי - אפשר להבין את רגשי הנחיתות שלה. בעיני הבובלילים עדיפים, על פני הצביעות והיהירות שרוב דיירי הבית מצידים שם - ביניהם שיפרה, צבר, שי (שמגלה גם אלימות) וליאון (שלועג לכולם ולא באמת נאמן וכל משפט פוגעני שלו מסתיים במילה ''סתם'')

    • זו בדיוק הבעיה. הלוואי שלא היו מקרינים החוצה את

      טליה, 20/10/08 19:21

      כל שליבם מרגיש. אילו רק ידעו שכשחיים בקרב בני אדם לפעמים צריך פשוט לסתום את הפה שאינו מפיק מרגליות.

      • אורי

        זה עדיף על פני שיפרה,שי וצבר שתוקעים סכינים בגב, 20/10/08 22:50

        מה גם, שעם כל הדוגריות של עינב, יש בה רגישות לא לפגוע בחלש - ראה הלינץ' שעשו חברי הבית ובראשם שי צבר ושיפרה לנעמה. ודווקא עינב, שנעמה התייחסה אליה בהתנשאות, הייתה רגישה כלפיה ולא הייתה חלק מה''עליהום''.
        עינב תאמר את מה שהיא מרגישה ללא התייפיפות וזה ראוי להערכה רבה יותר מחבורת הצבועים שלועגת ורוקמת תחבולות ותככים מאחורי גבם של אנשים ואל מול המצלמה מציגים את עצמם כיפי נפש. ואגב, לא שמתי לב שקראו לשפרה גזענית כשאמרה ש''לא נולדתי עם השם משפחה הנכון'', כי הרי עינב אמרה דברים דומים לגמרי שהיא לא פחות טובה מאשכנזים וישר התנפלו עליה שהיא משחקת על הקטע העדתי ושהיא ''גזענית''. וכמובן, שאין לא בזה ולא בזה גזענות. במקרה של שיפרה זה משיקולי קולות הקהל ובמקרה של עינב זה ממקום של פגיעות - ויש לה על מה להרגיש פגועה.

        • במזרח התיכון גסות רוח = אמיתיות

          צפונית, 21/10/08 13:25

          וזה דוחה.

          העיקר תצרחי כמו חיה ותתנהגי כמו בהמה, ואז בשילוב עם גוון העור השחום והבגדים הפרחיים - מובטחת לך אהבת העם והקטלוג כ''אמיתית ולבבית''.

          עצוב. כי עינב מניפולטיבית כמו כולם בדיוק, רק שהיא חסרת חינוך מינימלי ודרך ארץ.

          באינסטינקט הפשוט שלה, היא מבינה שקו ההתנהגות הזה מביא אותה לכך שבכל פעם שהיא מועמדת להדחה, הפרחות מאשקלון ומאשדוד ומכל מקום בעצם - משאירים אותה בבית.

          עצוב שזו תמונת המצב של המדינה שלנו.

          • וולגריות עדיפה בעיני על רשעות והתנשאות

            עדי, 22/10/08 14:57

            אם זו תגובתך, כנראה שאינך עוקב אחרי השידורים הרצופים בערוץ 20. הוולגריות שאתה כה לועג לה היא הרע במיעוטו לעומת אנשים שנוהגים ביהירות (ראה שיפרה וצבר) כלפי אנשים אחרים רק בגלל שאופן דיבורם שונה (לא תקני, אם תרצה). הקללה שמידי פעם יוצאת ליוסי מהפה היא כאין וכאפס לעומת מעשים מרושעים של שיפרה או צבר שבאים במסווה של אינטלינציה כביכול - להוריד כיכר לחם בריאות לאדם שזקוק לזה מבחינת בריאותית ועוד לעשות את זה דווקא, זה מרושע - איפה ערכים כמו כיבוד מבוגרים? התפוגגו נעלמו מסולם הערכים של שיפרה, צבר ושי - שהעז לכנות את יוסי בפניו ''זקן בן 56''. אז כן, הוולגריות או ה''ברבריות'' של יוסי ועינב עדיפה בעיני על פני האלימות של שי, היוהרה והתככנות של צבר והרשעות (שמוסווית היטב בטון רך ונעים) של שיפרה.

    • האמנם??

      דנה, 21/10/08 17:14

      האם ראית איך יוסי מדבר לבתו? האם ראית איך קילל את שפרה כשזו הייתה בסוויטה עם צבר? בעודו מאשים אותך בכך שלא קיבל לחם מלא, הוא קישר את שמה של שפרה לקללה עסיסית שמתחילה ב''ש'' ומתחרזת עם ממוטה.

      זהו אותם אדם שקורא לבתו כשמה של נקבת הידיד הטוב של האדם. ועינב גם היא קוראת לשפרה באותה מילה משום שהיא מאמינה ששפרה הביאה להדחת אשר. והאמת? יוסי הוא שהצביע לאשר (ממש אדם שפיו וליבו שווים), וגם אשר הצביע נגד עצמו.

      האם את עדיין מאמינה במה שכתבת?

      • כן, אני עדיין מאמינה במה שכתבתי ואף עוד יותר

        צופה אדוקה שדווקא אשכנזיה, 22/10/08 15:03

        ליוסי ועינב יש את הסלנג שלהם ואת תרבות הדיבור שלהם ומה שנראה לך פוגעני לא פוגעני בעיניהם. יש גם משמעות לאינטונציה שבהם נאמהרים הדברים. ומהשעות הרבות - ימים ולילות - שאני צופה בתוכנית - יש יחסי כבוד ודאגה בין יוסי לעינב. ראיתי גם איך יוסי קילל את שיפרה - אבל אני הייתי מקללת אותה עוד כמה קללות עסיסיות אם הייתי מגלה שמכוון הורידה מצרך שמאד חשוב לי מבחינה בריאותית מרשימת המזון (והיא גם הודתה בכך בחיוך וגאווה). את יכולה להביא עוד דוגמא לקללה כזו או אחרת, אבל אני רואה את המצבור המשמעותי של רוע ויוהרה מביאים שיפרה וצבר ושי (שלשמחתי כבר עף). כאמור, מי שצופה אדוק בשידורים בערוץ 20 ויש בו קצת בינה, מבין היכן שורש הרע בבית.

  • 141.

    ל140 נשמה השקעת (ל''ת)

    ל140, 20/10/08 17:54

  • 140.

    לכל המטומטמים שרוצים להעיף את הבובלילים

    הטוענת לכתר, 20/10/08 17:36

    ולא מבינים שבלעדם אין תוכנית:טלו קורה מבין עינכם והביטו איזו חבורת זבלים היפוקרטית,מתנשאת ובריונית אתם חפצים להשאיר: שי מנהיג החבורה ראש וראשון לבריונים המשליטים שלטון טרור ואח''כ מחפשים ''מי הבוגד'' (ע''ע שיחתו עם לאון ליד הבריכה אתמול) צבר, העציץ נטול הלב המדבר על ערכים ומאחורי הגב צוחק מאיתי (''חה חה הוא אומר כל הזמן תודה וסליחה איזה פראייר!'')מפרפר את שפרה ומשאיר אותה על אש קטנה ובכלל מוסיף נופך של עניין לבית כיוון שפעולותיו ורסטיליות מאד : מהבריכה לכורסה ולהיפך.
    על שפרה אין מה לדבר,בחורה הגונה ביותר. מקללת רק באינטלקטואלית כדי שהבובלילים (המלכים) לא יבינו ופוסקת באדנות ש''יוסי לא צריך את הלחם הבריא כי ראיתי אותו אוכל עוגות'' (סאאמאק הבחור מבוגר ממך פי שניים ויש לו מחלת לב קצת ריספקט אישה רעה)את עינב היא שונאת נורא כי לעינב יש את האומץ להגיד לה בפנים (איפה נשמע דבר כזה בממלכת ההיפוקרטיה של שפרה) שהיא לא מחבבת אותה. על רנין ולאון לא אדבר,הם בנתים הכי חכמים במשחק,שניהם הכי תחמנים בבית כיוון שהם מנסים לרקוד על שתי החתונות והם הבוגדים והמרגלים הקטנים שמעבירים מידע כמטבע עובר לסוחר ובנתים שאר האווילים לא קולטים שהם גונבים להם ת'מיליון. אבל אני לא דואגת,יוסי יתעורר לפני שזה יקרה.
    ועכשיו התטרפו אלי בתפילה לאלוקים שיוסי (המלך) ועינב (השולטת כמובן) יישארו עמנו עד לסוף המר ויעיפו אחד אחת את שאר המעיקים דלי העניין מהתוכנית. ואמרו : אמן

    • מצטרפת לתפילת למען הבובלינים (ל''ת)

      אשכנזיה שבעד פשטות וכנות על פני יהירות, 20/10/08 17:50

  • 139.

    האשכנזים קרים ,יש להם לב קר,מתנשאים ,חנונים,וכולם גרים בצפון תל אביב. (ל''ת)

    כל הקלישאות שבעולם, 20/10/08 17:27

    • מה זה אומר עלינו כיהודים? הגזענות זורמת בדמינו? (ל''ת)

      נתי, 20/10/08 19:59

      • קלישאות אמרתי ,אך יש רבים מידי שחושבים שאלו דברי אמת (ל''ת)

        כל הקלישאות שבעולם, 21/10/08 07:19

        • אינך יודעת מה פירוש קלישאה

          מילון, 21/10/08 16:29

          קלישאה היא אמירה סתמית ולא מקורית שחוזרת על עצמה שוב ושוב ואין לה שום קשר לאמת או שקר.

    • בכל אופו היית מתחתן עם שפרה ולא מתקרב לעינב (ל''ת)

      אבי שפירא, 20/10/08 21:23

      • שיהיה בהצלחה

        רונה, 20/10/08 23:15

        ויום אחד היא תתקע לך סכין בגב היא קראת לה שמנה

      • כובע סרוג בטוח היה לך (ל''ת)

        מתחתן עם שפרה?, 20/10/08 23:20

      • אצל רבים בהמיות נראית ככנות (ל''ת)

        מה לעשות, 21/10/08 07:21

        • עדיף בהמה מאשר נחשיות של שפרה (ל''ת)

          צדוק, 21/10/08 09:42

          • אבל לא סובל גסות רוח ובורות שנתפסות כאותנטיות (ל''ת)

            לא יודע מי זאת שפרה, 21/10/08 11:29

      • היית מתחתן עם שיפרה אוהבת הנשים? (ל''ת)

        היא רעת לב וזללנית. היא תשמין לך אחרי הריונות, 21/10/08 15:09

  • 138.

    להכניס את צביקה פיק לתכנית ומיד!! (ל''ת)

    עוד טמבל, 20/10/08 16:42

  • 137.

    הבובליקים עושים את התוכנית

    בובליק 1, 20/10/08 16:41

    תחשבו לרגע אם הבובליקים יוסי ועינב לא היו בתוכנית, לא היה עיניין בתוכנית,הם אנשים אמיתיים אומרים ישר בפרצוף מה הם חושבים,עושים עיניין!!
    בלעדהם התוכנית הייתה משעממת,סתמית ובלי שום עיניין,ובהפקה יודעים את זה,הם עושים את הרייטינג,את העיניין ולא כל השאר,השאר כאלה משעממים שאם הבובליקים לא יהיו הרייטיג יירד,ההפקה ידעה את מי להכניס לאח הגדול.עובדה שרוב כל שבוע יוסי או עינב מעומדים להדחה והצופים בוחר שהם ישארו וזה נכון כי הצופים יודעים שבלעדיהם אין מה לצפות,עד שההפקה תצרף אליהם מישהו שיעשה עיניין יותר מהם עד אז הבובליקים שולטים ושאר הדיירים מפנימים שלא משנה כמה הם יעמידו להדחה את הבובליקים או כמו שהדורבן יוסי אומר אני שוב על הגריל,יוצא שהם נשארים והשאר מנופים,והם מתחילים לחשוש. ובהפקה מרוצים כי זה מה שמכניס להם את הכסף!!
    אז יחי הבובליקים!!! זה הכל עיניין של רייטינג וזאת ההוכחה שזה מה שרוב הצופים אוהבים. :-)

    • הבובלינים עושים את התוכנית לתת רמה ! (ל''ת)

      טליה, 20/10/08 19:22

  • 136.

    קודם כל את שי ואחריו את הצנון הראשי צבר ושופרתו.... (ל''ת)

    לאון בובליל, 20/10/08 16:38

  • 135.

    אני לא מאמין לתגובות פה, עינב=הישראלי המכוער

    אני מזרחי!!, 20/10/08 16:38

    בתור מזרחי אני אומר בפה מלא שההתנהגות של עינב בובליל מביישת אותי לא רק כ''מזרחי'' אלא כישראלי,כבן-אדם,
    היא ברברית, עם אופי ''ערבי'', וולגרית, וטיפשה.

    כגבר היא כ-ל(!!) מה שאני ל-א מחפש באישה.
    כישראלי היא כל מה שמכוער בישראלי המצוי.

    היא בורה, ברברית (כבר אמרתי?), בעלת רגשי נחיתות, חסרת טקט, ולא אמרתי מילה על כך שהיא לא ''בחורה יפה'' (ועוד יורדת על הרגלי האכילה של שפרה, קודם כל שתרזה 20 קילו').

    ולקרוא חלק מהמגיבים פה שמצדיקים אותה (ראו מגיב 75) זה פשוט לא ייאמן, או שהוא רואה תוכנית אחרת, או שהוא חלק מהמשפחה שלה.

    • כמה שאתה צודק

      שני, 20/10/08 16:55

      פשוט תעודת עניות להפקה ולכל המצביעים עבורת. בושה למדינה שלנו.
      אוי למדינה שאלו הם אנשיה....

    • לגמרי! יוסי ועינב - לפח! (ל''ת)

      חברת נקיון, 20/10/08 18:42

    • אמת לאמיתה. מצטרפת לדבריך. (ל''ת)

      טליה, 20/10/08 19:23

    • ממש ממש בטוח?

      אתה מזרחי?, 20/10/08 23:22

      אתה בטוח?
      לא הגיוני בשביל אדם נאור כמוך לטעות בדבר כל כך בסיסי

      אולי אתה סתם שונא את הבובלילים? - קשה להתוכח עם הצלחה?

      • במה הם מצליחים -לגייס תמיכה מפרימיטיבים הדומים להם?? (ל''ת)

        אבי, 21/10/08 00:33

      • כן, אני בטוח, 2 הוריי נולדו באירן

        שם בדוי, 21/10/08 01:09

        אולי בשבילך להיות מזרחי=קולני וברברי,
        אבל כל כך קשה לי לראות איך ההפקה בחרה בהם ל''ייצג'' אותי ואולי חצי מהמדינה הזאת.
        תראו איך באותו אופן בחרו את משה מהשרדות, המסכן והלוזר, המלצר עם הבעיות בבית.

        זה כמו פזמון חוזר, מכניסים לתוכניות ריאלטי איזה מזרחי ''טיפוסי'' ואנחנו כצופים כאילו באים לגן חיות ומסתכלים על המזרחיים האלה בטלויזיה מצדיקים את כל מה ש''אנחנו'' (האשכנזים) חשבנו עליהם כל הזמן.

        זה מאוד מתסכל אותי והרבה אחרים.
        רושמים פה גם שהיא או הוא צבועים ושקרנים ותככנים, הכל נכון, גם שפרה וגם צבר וגם שי, כולם צבועים ואף אחד לא טלית שכולה תכלת.
        אני לא מדבר על זה, אלא על צורת ההתנהגות החינוך,והבורות, שאני רואה את עינב ''אני לא אירופאית'' בובליל, אני מתפלל לאלוהים שאנשים מחוץ למדינה לא רואים וחושבים שככה חונכנו.

        על איזה הצלחה אני ''מתקשה להתווכח''? לא בי מדובר, אולי אני מנכל חברה ואולי אני פועל ניקיון זה לא משנה ואתה מפספס את כל הנקודה.

    • צודק במליון אחוז - עינב בושה למדינה

      שני, 21/10/08 19:42

      תחשבו על זה שהילדים שלנו רואים את ההתנהגות שלה ויחקו אותה !

      להעיף אותה וכמה שיותר מהר !

  • 134.

    די לקיפוח האשכנזים!!!

    שפרה צודקת, 20/10/08 16:32

    מצטרפת ל''אני מאשים'' של שפרה.

  • 133.

    בובליק מספר 1 (ל''ת)

    בובליק 1, 20/10/08 16:22

  • 132.

    הבעיה עם האזרחים של המדינה שלנו היא=

    מופנה לכל המתנשאים, 20/10/08 16:05

    שיש טיפשים שחושבים שהם חכמים ואין פשוט אין פה חכמים, אלא מתחכמים ואנשים מרירים ושונאים את השכבות ששונות מהם
    צריך להתאחד לא?

    קשה,קשה,

  • 131.

    להעיף את שי מהר!!!

    קוראת מהלכים, 20/10/08 15:47

    נמאס מהצבוע הזה. שקרנים,''מנהגים'' ונרקיסיסטים הביתה!!! שיפרה U R NEXT

    • שי הכי דוחה! (ל''ת)

      תמר, 20/10/08 20:14

  • 130.

    האם הבובילים הם דגם מיצג לתושבי אשקלון? אוי חזני חזני (ל''ת)

    אבי, 20/10/08 15:45

  • 129.

    מאז כוכב נולד לא היה פה כזה שבאנג (ל''ת)

    עלה והצלח נצח הפרט, 20/10/08 15:45

  • 128.

    בובלילים נחותים שכמותכם

    טליה, 20/10/08 15:36

    לפחות אתם מבינים את זה אם לא כל העם...
    אתם פחות מוצלחים וכדאי שתקבלו את זה...

    • בגלל שהם ספרדים?

      מזרחי אקדמאי כן יש חיה כזו, 20/10/08 16:01

      בגלל שהם לא אקדמאים?
      או אולי בגלל שהם שומעים מזרחית??

      אוי אוי אוי.. איזו מרירות ררררררר

      • לא, לא בגלל זה. בגלל חוסר התרבות, הברבריות,

        טליה, 20/10/08 19:19

        הטיפשות וכל יתר ההתנהגויות הדוחות שהם מפגינים מהרגע שהתכנית החלה. אנשים כמוהם אינם מתורבתים וגורמים לי לדחייה. ממזרחי אקדמאי הייתי מצפה להבחין בחוסר התרבות שלהם. אתם כמוצא תפסיקו לסבול מרגשי נחיתות ברגע שאתם ורק אתם תפסיקו לחשוב שאתם נחותים. ידוע שאדם מקרין לסובבים אותו את התחושות שלו. כשאתה מרגיש סקסי, אתה באמת סקסי....ככה זה פועל.

  • 127.

    שפרה הביתה מהר.. גם נהייתה דבה וגם גזענית מגעילה.. (ל''ת)

    דוחה יתושים, 20/10/08 15:31

    • אבל חכמה...

      שני, 20/10/08 16:58

      אינטלגנטית, מענינת ולא בהמה פרחהתית....

      • חכמה? היא בהמה פריחה

        טל, 20/10/08 19:29

        להגיד על נעמה שלא עמדה כי היא לא הרגישה טוב במשימה שזה לא מעניין אותה והיא יכלה להגיד בתחילת המשימה שלא תעמוד בזה,זה אכזריות. כאילו אם אמרת בהתחלה שאת במשימה תמותי ותישארי .

        להשוות את הבריאות שלה לאדם בן 56 זה רוע ופיגור.

        אבל....היא אשכנזיה אז היא בטח חכמה לא? כי גם אשכנזיה רעה מלוכלכת היא אשכנזיה וזה אוטמטי נותן לה תמיכה של חלק מהאשכנזים (המפגרים שבהם)

        ואני אומר שיפרה היא חלאה,היא היצור השנוא עלי בתוכנית למרות שבקטע של הדת אין לי ויכוח איתה למרות שאני גדלתי כחילוני והיא כדתיה.
        נראה לי שהיא מנסה להתקבל ולסחוף את אהדת הקהל השמאלני בדעות נגד הדת והמדינה אותי זה מגעיל

  • 126.

    לדבר על ''אשכנזים'' זו לא גזענות..כמו ש''השחורים'' בארה''ב מדברים

    דביר, 20/10/08 15:31

    על ל''לבנים'' או כמו שנשים מדברות על גברים
    החלש לא מסכן את החזק בדיבור עליו
    להפך כן
    עינב לא גזענית
    היא בחורה נבונה מאוד המגיב 75 צודק! היא קוראת ספרים (דברה על חוכמת הביגלה)
    אני בהחלט מזדהה עם כל מה שכתב 75 ו37
    הסלידה שיש לאנשים מבוליל היא בעלת מאפינים גזענים גרידא הדיבור החזות הרמת הקול.
    בזמן שהבובללים חושבים ה''לבנים'' עושים

  • 125.

    שפרה....ה ב י ת ה !!!!!!!

    עדינה, 20/10/08 15:22

    תסמסו כ ווווווווולם!!!!!

    ש פ ר עעעעעעעעע


    ה ב י ת ה !!!!!!!

  • 124.

    תוכנית מפגרת לבני הטפש -עשרה זה רמתם בושה!!! (ל''ת)

    גדי, 20/10/08 15:12

    • עם דגש חזק על ה''טפש'' (ל''ת)

      מזרחי, 21/10/08 07:25

  • 123.

    מעניין איך הקהל היה מגיב אם היו מתבטאים ככה על הספרדים

    מיכל, 20/10/08 15:07

    מותר להיות גזעני נגד אשכנזים, אבל כשמישהו רק מצייץ בטעות....נגד מזרחיים, כל העולם קופץ.
    אתם חבורה של צבועים, עם רגשי נחיתות.
    אנחנו ''אחלה'' עם.
    אל לנו להתפלא במה שאנחנו עושים לעצמינו וגם במה שעושים לנו אוייבינו. הכל מגיע לנו, אבל ממש הכל,

  • 122.

    יועפו הבובלילים לאלתר!!!!!!!!!!!!!!!!

    מאיה, 20/10/08 15:04

    תופעת הבובלילים והבובליליזם היא הישראלי המכוער, הטיפש והבבוני הדוחה !
    עינב ואביה הם גרוטסקים עלובים וטפשים גמורים. בהתחלה עוד היה משהו מבדר בנוכחותם, כעת הם סתם מבחילים. הגיע העת להעיף אותם מהוילה ויפה שעה אחת קודם!!!!!!!!!!!!!

    • צודקת לגמרי. (ל''ת)

      טליה, 20/10/08 19:25

  • 121.

    מסכנה האמא של שי

    פשוט מסכנה, 20/10/08 15:03

    בשביל זה מגדלים ילד? בשביל שייצא חיה רעה ומגעילה? אוי לאמא שרואה את בנה מתנהג כך.

    • שי הוא עבד כי ימלוך...

      שונא חיות, 20/10/08 20:23

      שי כל הזמן מתפאר שהוא לא בא לשחק על המיליון(כן בטח)
      הבן אדם,סליחה הבהמה הוא עבד כי ימלוך.
      הוא שוכח מהיכן הוא בא,הוא בא ממשפחה מרוקאית בחדרה(עאלק השם משפחה של אמא שלי פריינדלנד)לפחות תשקר בטעם.
      ואז הוא מתנשא על עינב ויוסי(כמובן שלא בגלוי)ומתחנף לשיפרה ''התמימה''שלא יודעת ששי רוצה את הקול שלה.
      כנ''ל גם ליאון צבר ורנין, הם רק קול בעיני שי.
      בזמן אחר ובמקום אחר הוא לא היה נותן לליאון להתחרמן עליו ככה לעיני כל המדינה.
      הוא היה '' מטיס לו את השולחן לפנים''
      בטח כשהוא יצא מהדלת אל הקהל הוא יקבל כאלה שריקות בוזזזזז.

  • 120.

    להעיף את התוכנית כולה. (ל''ת)

    ברוניה, 20/10/08 14:59

    • תשובה ל-120

      ישראלי, 20/10/08 18:21

      אולי תעזור לי תוכנית טיפשית ועלובה אני פשוט עובר לערוץ אחר בקיצור זבלללללללללל.

  • 119.

    מקווה ששי יעוף - ערס בשקל וחצי

    המבקרת, 20/10/08 14:56

    משחק אתה גבר גבר, חולצה פתוחה שחושפת חזה שעיר, מבט חודרני, מאיים להעיף כאפות ושולחנות על מי שרק מעז לצייץ לידו , משפיט את לאון ורנין והשאר, בוחש בכל הקלחות.
    חושב ששיטת הפרד ומשול שלו תצליח.

    מאמי, את הפוזות שלך תעשה במקום אחר. לא כיף לראות אותך. אתה לא חמוד לי. בשביל מה כל הרעש והצלצולים? מי אתה חושב שאתה?

    אפשר להגיד על שפרה הרבה דברים, אבל היא יותר אמיתית משי, ואם היה משהו מעניין בסוויטה עם צבר, ברור שהיא תשאר.

    עוד הערה לסיום : הכי משעשע יהיה, שמחנה שפרה יצביע לשפרה, מחנה שי יצביע לשי, מחנה בובליל יחשוב ששוב בובליל נשאר ולא יצבע, ואז הדרבן יחדד את הקוצים בבית...

  • 118.

    שי אלים ומסוכן-ההפקה עלולה לשלם על זה ביוקר

    ראו הוזהרתם, 20/10/08 14:54

    בחור נוראי שרואה רק את עצמו- לא אתפלא אם יגיע למכות עם מישהו בבית.

  • 117.

    הגיע הזמן שמר בובליק ילך הביתה

    שמוליק, 20/10/08 14:31

    הרי ברור ששאר שוכני הוילה לא רוצים אותו, הוא כבר 6 פעמים מועמד להדחה (או אולי 7) והבדיחות שלו כבר לא מצחיקות. היה קוריוז נחמד אך זה כבר מתחיל להמאס. יאללה הביתה ונראה את עינב לבד ללא אבא צמוד.

  • 116.

    להעיף את שפרה!!!! (ל''ת)

    שרון, 20/10/08 14:19

  • 115.

    שי שיטרית בניתוח אובייקטיבי של המצב:

    נגנבתי, 20/10/08 14:17

    אנשים אומרים לעצמם הנה מישהו שכל הזמן עוזר לכולם לא פוגע באף אחד והוא גם דומיננטי וחזק וגם נראה טוב, ובגלל זה הוא מסוכן אז בואו נעמיד אותו על הגריל.

  • 114.

    פני הבובליל כפני המדינה

    מושחתים הביתה!, 20/10/08 14:14

    רק במדינה מוכת שחיתות ומעוותת כמדינת ישראל ייתכן שטיפוסים מפוקפקים, מהסוג שתמיד עוקף אותנו בתור בסופר או בקופ''ח, שתמיד דורך על זכויות בסיסיות של אחרים כדי לקדם את עצמו ותמיד מעיר הערות גזעניות כלפי כל מי שהוא לא הוא ועוד צועק לקיפוח - יזכה לכל כך הרבה הצבעות.
    ווכל שנותר לנו הוא להתבייש!!!

    • פני המגיב כפני הכלב

      פיק המפוקפק, 20/10/08 15:06

      אני אישית מכיר יותר כאלה שלא מפוקפקים ומושחתים שדורכים על זכויות של אחרים ממר בובליל ''המפוקפק'' וכן הוא בבית

      • אני מאחל לך בת או כלה כעינב בוביל.אני בטוח שתתגאה (ל''ת)

        אבי, 20/10/08 15:48

    • אוי, כמה שזה נכון...... (ל''ת)

      חגי, 20/10/08 15:12

    • אוי למדינה

      פרידה, 21/10/08 19:44

      עצוב כמה שזה נכון

  • 113.

    שפרה והערבים לאן

    פרוזה מודרנית, 20/10/08 14:07

    שפרה חמודה סקסית נחמדה בעלת לב טוב אבל מה היא לא אמיתית היא יצאה מהעולם החרדי לעולם החילוני והיא מתנהלת בו כאילו לפי תבניות של קלישאות היא לא זורמת היא כאילו חושבת שחילוני ''אמיתי'' צריך לאהוב ערבים לא לריב לשמוע מוסיקה ''איכותית'' להיות לא הכי סובלני כלפי הדת וכו,,, היא מלהטטת בין הקלישאות האלו ויוצאת מזויפת,אני חילוני ואני מעדיף דתיים על פני שמאלנים שמייצגים את מדינות האיסלם נגד אחיהם, ככה שאם שפרה חושבת שהתבנית שלה היא אוניברסלית היא טועה כי יהודי אמיתי לא מתחנחן לערבים ולא שונא את הדת

    • יפה אמרת

      רונה, 21/10/08 02:58

      מילים כדורבנות. שפרה לא מבינה את ההבדל בין חילוני לחוזר בשאלה. לתקוף את הדת לא ירגיע את הכעס שלה כלפי מה שקרה לה בעבר....

  • 112.

    תראו את הסרטון הזה ותבינו מי זה שי! פשוט חובה!

    דניאל, 20/10/08 14:02

    http://il.youtube.com/watch?v=HWG7UnLR8cg

    • wow wow wow - למה לא שידרו את זה בערוץ 2???????

      נאווה, 20/10/08 14:50

      איך הוא בוגד כאן בצבר.
      תודה על הסרט.

      • שי זה שי (ל''ת)

        שי בוגד בכולם, 20/10/08 18:31

  • 111.

    בוילה סגורה שבה אף אחד לא הולך לאף מקום בשביל מה צריך מנהיג ?

    מי יכול להסביר, 20/10/08 13:59

    ולאן שי מתעקש ''להנהיג'' את כולם ? למה הוא לא קורא לעצמו שליט ? יותר עדיף.

  • 110.

    הנה שי מוכר בזול את צבר ושיפרה. העיקר אמר אתמול לעינב שבחיים לא דיבר

    על מישהו מאחורי הגב, 20/10/08 13:57

    http://il.youtube.com/watch?v=4-iwWi9eRqo

  • 109.

    בובללים= סמל הישראלי המכוער והוולגרי (ל''ת)

    הצילו את שיפרה, 20/10/08 13:49

    • שפרה-סמל הישראלי המכוער והמתנשא (ל''ת)

      הצילו את הבובלילים!!!!!!!!, 20/10/08 16:01

  • 108.

    יאלה יאלה

    מזרחים שולטים, 20/10/08 13:49

    כל האשכנזים האלה כל היום רק מתבכיינים יאלה יוסי ועינב לא משתמשים באנטישמיות כלפי אף אחד בבית פשוט אם שיפרה או צבר או שי היו בני אדם אז האהדה של הבובלינים כלפיהם היתה מעולה ותאמינו לי שזה ככה אבל שבאה פרה כמו שפרה שכל היום אוכלת והיא בלי בעיות רפואיות ועוד מעזה להגיד שהיא לא מאמינה לזה שיוסי צריך לאכול מזון בריא אז לאיזה תגובה אתם מצפים??
    יוסי ועינב לשלטוןןןןן בלעדם לא שווה התוכנית

    • אכן אתם שולטים וכך אנחנו נראים. (ל''ת)

      אוי ויי אוי ויי, 20/10/08 16:37

    • שי ושפרה המגעילים בבית

      צופה נלהבת, 20/10/08 21:08

      כל מה שאמרת נכון שפרה פרה מגעילה שפעם הייתה דתיה והיום פשוט מורדת בדת בצורה הכי מגעילה שיש ובנוסף חושפת את הציצים שלה לפני לאון ואיתי גם לרנין לא חסר נחש צפע ושי פשוט מגעיל אמיתי כדאי לכם להדיח אותו כמה שמהר מהבית חושב שהוא איזה פארוק ורק אומר לכולם מה לעשות ושולט בכולם חוץ כמובן מהבובלילים שאיתם הוא ימות מפחד להתעסק מגעיל מטונף רמאי שחצן אגרסיבי ובעצם כל התכונות הרעות שיש רק לשטנים!

  • 107.

    מי שיודח מחר הוא שי השנוא, לשיפרה יש הרבה מעריצים (ל''ת)

    רק שיפרה, 20/10/08 13:48

  • 106.

    עינב= עשירה מפונקת משחקת אותה מקופחת

    לא משכנעת, 20/10/08 13:47

    עינב טובעת בכסף, ומה היא עושה איתו? קונה ג'ינסים ב-1500 שקל כל אחד, משקיעה בסיליקון ותוספות שיער במקום בלימודים ובהשכלה. במקום ללמוד משהו משיפרה, היא נבהלת ממנה ומעדיפה להדיח אותה

    • מסכימה בכל לב!

      צופה, 20/10/08 15:06

      היא מייצגת בנות רבות ממוצאה של עינב שנוהגות כמוה ואחר כך בוכות שהן מקופחות!
      ישראלית טפשה ומכוערת.

    • פרחלנד פרחלנד מעל לכל (ל''ת)

      הרצל, 20/10/08 16:39

  • 105.

    מה נושאי העניין של עינב? בגדים? סיליקון?

    ז'קט מנומר, 20/10/08 13:44

    על מה אפשר לדבר עם עינב? בחורה שלא קראה ספר בימי חייה, לא רואה סרטים, על תיאטרון ודאי שאין מה לדבר. סמל לבורות וולגרית, גם באופנה שהיא מתיימרת להבין, ממש לא מבינה

    • עם שיפרה בטח יש על מה לדבר? שיפרה היא הבהמה מ''ס 1 שם (ל''ת)

      שי, 20/10/08 20:12

  • 104.

    עינב סמל לפרחה וולגרית, מכוערת ובורה (ל''ת)

    לא מענינת, 20/10/08 13:41

    • עינב

      השופט מהצד, 20/10/08 16:19

      בהמה כזאת איך מכניסים דבר כזה לריאלטי
      אני מאד מקווה שהתכנית משודרת רק בארץ אחרת בושה וחרפה למדינת ישראל.
      מה זה פה לתת למזרחית הזאת לנהל את התוכנית.
      יש לה פה ג'ורא והיא רק בת 22.
      בקיצור ''בהמה טיבטית''

    • בובולינה

      קרייתית, 20/10/08 16:46

      כל מילהאמת

  • 103.

    הבובלינים מבזים את התכנית (ל''ת)

    תאופיק מישמיש, 20/10/08 13:40

  • 102.

    בובללים מייצגים בורות, וולגריות וכוחנות (ל''ת)

    הבבונים בספארי, 20/10/08 13:39

  • 101.

    יוסי בוביך תפס תחת - להעיף אותו כעת (ל''ת)

    לוף, 20/10/08 13:38

    • בובליל לא תפס תחת

      אוף, 20/10/08 15:45

      הוא פשוט הבין שבין כל חבורת הנחשים הללו הוא הטווס היפה!!! בובליל שולטטט

  • 100.

    בחיים לא שלחתי סמסים, עכשיו מסמסת לשיפרה (ל''ת)

    שיפרה המלכה, 20/10/08 13:37

    • אני איתך... (ל''ת)

      שיפרה הכי חכמה, 21/10/08 00:17

  • 99.

    מהאח הגדול ליורדים בגדול

    אביבית, 20/10/08 13:37

    חבורה של גרגנים משועממים,רק צבר לא העלה על עצמו גרם אחד של שומן.

  • 98.

    בלי שיפרה אין תוכנית, היא המלכה (ל''ת)

    בובלילית הביתה, 20/10/08 13:34

    • שיפרה מלכת הסאפרי

      בובליינת שולטת, 20/10/08 15:41

      שמנה כמו היפופוטם, ערסית כמו נחש וחרמנית כמו ארנבת... שיפרה U R NEXT ביי ביי

      • מלכת הספארי

        מעריצה, 20/10/08 21:12

        אהבתי מאוד את הניסוח בול קליעה למטרה מגניב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • בלי עינב אין תוכנית.היא המלכה (ל''ת)

      שפרה הביתה, 20/10/08 16:02

  • 97.

    יוסי מיצא את עצמו (ל''ת)

    ., 20/10/08 13:32

  • 96.

    כתבה של שלומאלית, לכתוב על הבובליל ''נעים הליכות'' מעיד שלא צפתה בתכנית

    נורית, 20/10/08 13:29

    בשבוע האחרון. אז פרצופו הרע התגלה.

  • 95.

    84

    ל 84, 20/10/08 13:19

    אם הבובלילים היו כמו אוויר לנשימה אז הייתי נחנק.
    עינב מלוכלכת מטונפת ואני בטוח שמי שאוהב אותם זה אנשים מגעילים ומלוכלכים כמוה.

    • ומי שמתחבר לשיפרה\\צבר\\שי הוא נחש עארסי

      ל 95, 20/10/08 15:43

      עדיף להיות מלוכלך מבחוץ ולא מעלה עובש מבפנים כמו חבורת ''המתייפיפים''

  • 94.

    כולכם פה צבועים

    מישהו, 20/10/08 13:17

    מצד אחד כותבים כאן המווווווון שעינב צריכה לעוף צד שני שהיא היתה מועמדת פעמיים אף אחד לא עשה כלום דבר שני הבובלילים גזענים וחאלאס להתייפייף כאן עליהם. הם דיברו לא יפה על אשכנזים נקודה.
    והם אלו שגונבים ברזים ומגבות במלונות בחו''ל ואז בעולם חושבים שככה נראים הישראלים.
    אז צריכים להעיף את יוסי ועינב נקודה.
    ושפרה היא הכי טובה שמה.

    • טעות שלך, כל הערסים מצביעים לבובללים (ל''ת)

      מימי, 20/10/08 13:50

    • שכחת אבל ישראל כבר כמה שנים מדינת הערסים

      אבי, 20/10/08 15:52

      מותר לעקוף את החוק לזלזל באחרים וברכושם ותמיד תמיד לצעוק אפליה.
      מה מביא את תושבי אשקלון להריץ שני מפגרים שכאלו ואפילו לא לחשוב לרגע על הנזק התדמיתי לעיר שלמה

  • 93.

    תראו את הסרטון הזה ותבינו מי זה שי!

    גלי, 20/10/08 13:16

    http://il.youtube.com/watch?v=4-iwWi9eRqo

    תראו עד הסוף, חובה!
    שי בוגד ב''אח שלו'' (כהגדרתו) - צבר!
    הנחש במערומיו.

    מה אתם אומרים?

  • 92.

    הבובלילית תקלה ענקית ביצור

    אשכנזי, 20/10/08 13:12

    עינבי בובלילה מעבר לכד שהיא ילדה מפונקת,ומטומטמת סובלת מתקלה קשה ברמת היצור.

  • 91.

    קראתי עד הסוף!

    שמוליק, 20/10/08 13:09

    נדיר

  • 90.

    איפה מצאו אותם?

    דני דין, 20/10/08 13:06

    מעניין אותי לדעת איפה מלהקים את הטיפוסים המוזרים, הטיפשים, חסרי ההשכלה ושאינם דמויות לדוגמא אלא צריכים להתחפר עמוק באדמה? דמויות מן היפה והחנון? מפר האהבה? עינב בובליל? את כל כך מטומטמת, יש לך שפת רחוב מגעילה, טיפת כבוד לאנשים, מכוערת עם חזה סיליקון בשביל חזני? כל כך לא מתאים, כל כך דוחה!!!!

  • 89.

    שיפרה לשילטון!!!! כנסו..........

    מרוקאית גאה, 20/10/08 13:05

    אין שום קשר לעדה. בתור בן-אדם עינב פרובוקטיבית ומפונקת אההה, וגם אגואיסטית, אי אפשר להשוות אותה בכלל לשיפרה- עדינה, נחמדה ויפה......

    • שיפרה כוכבת על שהתגלתה בתוכנית, תגיע רחוק (ל''ת)

      הטוק-שואו של שיפרה, 20/10/08 13:38

    • לדגובה 89

      חסוי, 20/10/08 22:17

      צודקת 100%

  • 88.

    ניתוח מעולה

    פוסקת כהלכה, 20/10/08 13:02

    כל הכבוד לך תמרה דקל. היטבת לשים את המילים הנכונות והתאורים המדוייקים.
    גם שי וגם שפרה חוטאים בחטא היוהרה.
    מסתבר שכדי להיות אדם לא צריך הרבה דיפלומות.

  • 87.

    שי

    משה, 20/10/08 12:56

    שי שקרן רמאי ונוכל הוא צריך לעוף

  • 86.

    את כותבת שנון, כיף לקרוא!

    טלי דביר, 20/10/08 12:50

    לא יכלת לנסח את הכתבה טוב יותר...
    ש-א-פ-ו

  • 85.

    חיילי צבא הדורבן זיכרו להצביע ליוסי (ל''ת)

    דובר צבא הדורבן, 20/10/08 12:45

  • 84.

    בלי הבוללילים אין תוכנית

    אח שלו, 20/10/08 12:40

    תגידו מה שאתם רוצים - אתם צודקים
    אבל בלעדיהם אין צידוק לתוכנית הזו
    ומי כמו ארז טל שועל ותיק בטלויזיה יודע זאת.
    ואם הוא יודע אז כל מי שיש לו טלויזיה בבית יודע
    בובלילים הם כמו אויר לנשימה

  • 83.

    שי צריך לעוף !

    אורית, 20/10/08 12:38

    גועל נפש של טיפש

  • 82.

    נראה לי בכלל הוילה הזאת זה אולפן ולא וילה אמיתית (ל''ת)

    סתם תוכנית סוג ז' זוועתית, 20/10/08 12:35

  • 81.

    אין מה לעשות שפרה חייבת לעזוב

    שירן, 20/10/08 12:27

    עם ישראל לא אוהב את האנשים הסכסכנים,הרעים ואלו שבסופו של דבר נותנים קצת אקשן וחיים לכל תוכנית.
    אחרי שהדיחו את מיקי ואחרי שנעמה עזבה הוילה הפכה לבית קברות. היחיד שיכול להציל את המצב זה שי. אם הוא יעזוב ביום שלישי אפשר יהיה לסגור את האור על הוילה,לתת את המיליון לבובליל ולחסוך מאיתנו את השיעמום שעתיד להתגבר עם עזיבתו של שי.
    שפרה לא תורמת כלום לוילה,היא חמודה ואינטלגנטית אבל חוץ משיעורי סריגה היא לא ממש גורמת לנו הצופים להעביר לערוץ 20.
    ח'ברה על מנת להציל את התוכנית יש להשאיר את שי ומי שחושב שלהכניס דיירים חדשים לוילה יעורר שם את המתים הוא טועה טעות חמורה.

    • שיפרה חייבת להשאר, בלי שיפרה אין תוכנית (ל''ת)

      שילטון הערסים, 20/10/08 13:35

      • התכנית תשרוד גם בלי שפרה... וגם התקציב החודשי (חיסכון באוכל) (ל''ת)

        בטטה, 20/10/08 16:00

  • 80.

    הקונספציה קרסה

    הקונספירטור, 20/10/08 12:25

    זה מה שהתוכנית הצליחה לעשות

    כל מה שחשבנו שיפה - מכוער
    כל מה שחשבנו שמעניין - משעמם טיכו
    כל מה שחשבנו שתמים - לא תמים
    מי שחשבנו שטיפש - הראה לכולם מה זה חכם
    מי שחשבנו כאויב - התגלה כאויב

    והמבין יבין

  • 79.

    השפרה הזאת רק אוכלת כל הזמן...דובה (ל''ת)

    שתחזור ללחמניות של אל-על, 20/10/08 12:21

  • 78.

    סמסו לנו כסף ובתמורה קבלו את ארץ ישראל היפה הבובלינים (ל''ת)

    בן, 20/10/08 12:19

  • 77.

    שפרה דוחה

    מישהו, 20/10/08 12:18

    היא מגעילה ברמות וצבר סתם חסר חוליות
    כותב המאמר צודק ב-100% .
    לשפרה לא נתגעגע.
    והאמת גם לא לצבר -המודח הבא.

  • 76.

    להדיח את אבובליל השבוע ושבוע הבא את עינב

    M, 20/10/08 12:16

    שפרה למיליון (ולצבר)

  • 75.

    העינב מסמלת זן חדש של מזרחים ,זן שלא מתביש בעצמו ומודע

    רונן, 20/10/08 12:09

    היטב ליתרונותיו
    עינב קוראת ספרים,היא רהוטה ,חיננית,מתפנקת ,ומפנקת,בעלת ערכי משפחה משובחים
    לשונה בוטה היא אמוציונלית ,ליבה ופיה אחד הם
    ,רענן שקד כתב טור מופת אך לפני שבועים על ''גזענות סמויה'' הטור מבטא היטב את תופעת האנטי טזה לעינב בובליל..
    גזענות ושנאת מזרחים חבויה, מוסתרת ,ערמומית מקועקעת בDNA האשכנזי גם של הדור השלישי והרביעי
    מה שבובליל אומרת...הגזען חושב..מה שהבובליל צועקת הגזען האשכנזי עושה בפועל בשקט ולמרבה ההפעה גם ללא מודעות

    אצל ''עינב בובליל'' הסכם אוסלו היה נראה אחרת!
    אצל ''עינב בובליל'' סוגית גלעד שליט היתה מטופלת אחרת
    אצל ''עינב בובליל'' היו באים לביטוי תכונות יהודיות מזרחיות של מאות שנים של אנשי מסחר ועסקים מיומנים במשאי מתן ולא פריארים
    המוערכים עד כדי הערצה ופחד על ידי מוסלמים

    היתירוצה כישראלי יהודי בן להורים חצי מזרחי וחצי אשכנזי יותר ''עינב בובליל'' מול נסראללה אירן והחמא''ס ופחות ''צבר''

    עינב בובליל צודקת! אף אחד בבית של האח הגדול לא טוב ממנה

    אחד לא ''צבר'' אלה צנון יבשושי מלא מעצמו וריק מתוכן
    השניה פורקת כל עול ללא מינמום לויאליות לדתה תרבותה והוריה

    השלישי ערס שמתהדר בשם משפחת אמו האשכנזי
    סכסכן כוחני אלים בריון שקרן ולא חכם

    עינב בובליל בעני היא הזן החדש של ''הקשת המזרחית''
    חוכמה,חדוות חיים,רהיטות,הומור, גאווה,ועמידה על דעתה

    • אנחנו כנראה לא צופים באותה עינב בובליל.

      עינב ממש לא מציאה גדולה., 20/10/08 13:03

      היא אכן לא טיפשה, בואו נקרא לזה ''חוכמת חיים''.
      אבל רוב המחמאות ממש לא מגיעות לה.
      קוראת ספרים? היא כל הזמן קטלה אנשים שדיברו על כך, וגם על סרטים.

      היא לא מבינה מילה באנגלית, לטובתה ייאמר שהיא לא מתביישת לשאול.

      היא משחקת על הגזענות נגד מזרחיים שיש בבית, כביכול, ובעצם יצרה מוקד גזענות שונא -אשכנזים בעצמה.

      ''אף אחד כאן לא יותר טוב ממני'', באמת?
      מה יש לה להציע? יפה? חכמה? טובת לב? נחמדה?
      שום דבר מאלה.
      יש לה חוש הומור, שכנראה ירשה מאביה.
      אבל עם חוש הומור לא קונים במכולת.

      צבר? אני לא מוצא אותו יבשושי, רק מי שצופה בתוכניות בערוץ 2 יחשוב כך.
      בערוץ 20 הוא רציני לעיתים, ומאוד משעשע לעיתים, ובעיקר איכותי.

    • הה? קוראת ספרים?? (ל''ת)

      גרופית של ונסה, 20/10/08 13:17

      • היא צווחה על האשכנזים ''שקוראים ספרים ורואים סרטים''

        ג'ו, 20/10/08 13:53

        על מה אתה מדבר?

        היא זבל עופות
        מביישת את כל המזרחים

    • בובלילים לשלטון (ל''ת)

      הבובלילים לשלטון ודחוף!!!, 20/10/08 13:19

    • עמיר פרץ (המזרחי) מול נסראללה?

      שם, 20/10/08 13:26

      כאשר שמו ''''עינב בובליל'' מול נסראללה אירן'' בשם עמיר פרץ, קיבלנו פאשלה ענקית.

      • עמיר פרץ הוא דוגמא קלאסית ל''שי'' מזרחי בריון שחושב שהוא

        75 צודק!, 20/10/08 15:33

        אשכנזי נאור..
        אחד שמשחק במגרש לא לו!

    • ל75 יש עוד צדדים למטבע

      אבי, 20/10/08 13:40

      עינב מביאה יציאות גזעניות על ''אשכנזים'' לפחות פעם ביום בזמן שאין יציאות גזעניות על מזרחיים אז מה אתם ממציאים ''גזענות סמויה'' בוא נדבר על מה שרואים ושומעים,ועוד דבר הדיבור הבלתי מודע הזה כלפי אשכנזים מאוד נפוץ בציבור הצעירים במדינה וזה יוצר הרבה מצבי אי נוחות ואלימות כי למי שלא יודע יש בארץ עשרות אלפי צעירים שהם חצי אשכנזים חצי מזרחיים וזה מעמיד אותם בקונפליקט ומצבי אי נעימות וחבל על כך

    • חזקקקקקקקקקקקקק

      וינסנט וגה, 20/10/08 15:43

      לא רואה את התוכנית אך אהבתי בהחלט את צורת כתיבת השורות ,

      נפלא !!!

    • אני מקווה שתתחתן עם עינב שכזאת.עם זה הזן החדש אז כדאי לברוח

      אבי, 20/10/08 16:00

      איך יכול אדם להתלהב מהתנהגות בהמתית שכזאת
      ללא חן וללא טקט
      בכול אופן אני אשמח בשבילך אם תיהיה אשתך או כלתך

      • אתה יודע שאתה כותב בשגיאות? (ל''ת)

        יצחק, 21/10/08 17:59

    • כל הכבוד - ואת זה אומר אשכנזיה (ל''ת)

      תתפלאו, 20/10/08 17:44

    • אהבתי את הכתוב (ל''ת)

      יופי של דברים, 20/10/08 18:35

  • 74.

    שפרה הביתה - מתנשאת וחושבת שהיא הכי חכמה - פשוט מגעילה (ל''ת)

    מוש השור, 20/10/08 12:08

  • 73.

    ההצבעה ביצומה...באו לתרום לנו עוד קצת כסף..! (ל''ת)

    ההפקה, 20/10/08 12:07

  • 72.

    אנחנו עם של בורים פרימיטיביים וגזענים

    איילת, 20/10/08 12:03

    מסתבר

  • 71.

    אין מקום לגזענים בטלוויזיה הישראלית של 2008!!!! עינב הביתה

    שיפ חביבת האנשים ההגיוניים, 20/10/08 11:58

    כל הזמן מטנפת את פיה נגד האשכנזים, ואילו היא כמובן מזרחית טובה וחמה....בעוד שמפיה יוצאות הקללות הכי דוחות ודברי נאצה שמביישים את הערוץ בהם משודרים. זה בושה לקשת שנותנת במה ליצורים כמוהה!!!

    לא משנה מה שפרה תעשה, עינב תוקפת אותה כלללל הזמן. מפונקת קטנה חושבת שהיא תמיד צודקת והכל צריך להיעשות לפי מה שהיא קובעת. די! נמאס! נמאס עם רגשות הנחיתות, נמאס מהגסות רוח, נמאס מהגזענות. והכי מצחיק שהיא אומרת שהיא לא שונאת אף אחד...וואלה אני רואה רק שנאת חינם שהיא יורקת לכל כיוון. ואז היא אומרת שאם שפרה חס וחלילה היה קורה לה משהו היא הייתה מטפלת בה...וואלה יופי, תודה באמת שלא היית משאירה אותה לגסוס, נשמה טובה..

    • נכון מאוד. הגזענות של עינב עוברת כל גבול.

      עינב צריכה ללכת הביתה., 20/10/08 13:06

      ובעיקר מפריע שבשנת 2008
      אישה שמקללת, צועקת, מסכסכת, דורשת סיגריות על חשבון אוכל של בני הבית (והם מפחדים להגיב, פן תעלה אותם ''על הגריל'') -
      מקבלת כזה גב מהציבור.

      זה מה שהילדים שלכם רואים -
      תהיו טיפשים, רעים, תככנים ושקרנים - תקבלו מיליון.

      בושה.

      • שיפרה ''האשכנזיה הטובה''

        האשכנזייה, 20/10/08 15:50

        עדיף אנשים אמיתיים ולא אשכנזים מתייפיפים. ואני אומרת את זה כאשכנזיה גאה! שיפרה מתנהגת כמו פולניה יפת נפש כשבפועל היא זו שגורמת לשינאה כלפיה.. אז שיפרה ביי ביי ...

  • 70.

    תגובה 37 ראויה להלמד במדעי המדינה והרוח-ישר כח מומלץ! (ל''ת)

    ון, 20/10/08 11:57

  • 69.

    הופה אהבתי את הציניות!! שפרה מלכה לא משנה מה יגידו

    מילי, 20/10/08 11:51

    הכי נעים לצפות בה... אני לא יכולה לסבול יותר את עינב...כל הזמן צורחת ומקללת כמו בהמה..
    וגם קראה לשפרה ''נאצית''!! ח-צ-ו-פ-ה. זה כבר ממש גועל נפש.. לא מבינה איך עושים מכזה תת רמה גיבורת תרבות.

    • שפרה דוחה,ומתנשאת.וחיה בסרט שכולם רוצים אותה (ל''ת)

      שפרה הביתה ומהר!!!!!!!!!!!!!!, 20/10/08 16:04

  • 68.

    סדרה עלובה ונמוכה לאנשים שמכניסים זבל לנשמה שלהם. חבל. להתנזר. (ל''ת)

    שלמה, 20/10/08 11:47

  • 67.

    כותבת טור זה צריכה ללכת (ל''ת)

    שפרה מלח הארץ, 20/10/08 11:36

  • 66.

    להעיף את עינב

    צופה, 20/10/08 11:33

    בחורה מגעילה , צעקנית, וולגרית,
    שכנראה תשאר עד הסוף מכיוון שהיא הבבואה של החברה הישראלית, לצערי הרב.

  • 65.

    לא ברור איך כל הוילה בעד עינב ההסטרית הגזענית.

    מיכלוש, 20/10/08 11:31

    שואלים אותה שאלה פשוטה - איך זה שאבא שלך מעשן בשרשרת, אוכל שוקולדים ועוגות, ואז פתאום נזכר שהוא צריך ''לאכול בריא''?
    הבחורה נרקומנית של סיגריות, הסטרית, בהמית, פריחה במלוא מובן המילה, ''מסורתית'' עם שלל מחשופים שכל החזה בחוץ, צעקנית, גזענית במידות שלא יאמנו, ובאופן כללי בהמה.
    וכל הקהל המזרחי בארץ מצביע עבורה, כשלמעשה היא מביישת את כל מי שיש לו אותו מוצא כמוהו.

    • הצבעת מחאה

      יוסף, 21/10/08 17:49

      אני לא צופה בתוכנית אך נהנה לקרוא תגובות ואני אוטומטית בעד הבובלילים כי אין דבר גרוע יותר מצביעות מתנשאת.

  • 64.

    מתי כולם יפנימו שזו לא הטלויזיה החינוכית די להטיף הצביעו בשלט (ל''ת)

    כמה צביעות, 20/10/08 11:31

  • 63.

    שיפרה שופרא

    סול, 20/10/08 11:30

    ההפקה מהנדסת את התמונות המשודרות לפי איזה ''קונספט'' שיצור רייטינג ולכן מרבים להראות את עינב ויוסי בובליל, יוסי די מתוחכם למרות לשונו העילגת לפעמים. עינב סתם פרחה עם מחשוף (ועוד חושבת שחזן כלשהו יסתכל לעברה ברצינות). שיפרה היא יפה וחכמה ואחת היחידות בגללה אני צופה בתוכנית. לחדחעת ההפקה - קצת שיחות מענינות לא יזיקו לרייטינג. להיפך. תנו לשיפרה להתבטא. ליצור שיחות - טוק שאו שיהיה מענין ולא ציצי שאו (מבית בובליל, האב והבת).

  • 62.

    שי הנחש

    פינוקיו, 20/10/08 11:30

    סופסופ זה קרה אתמול והעלו את שי על הגריל.
    האדם שמינה עצמו למנהיג ועל פיו ישק דבר חטף אתמול סטירת לחי מצלצלת כשחשב שהוא חסין מכל הדחה או מועמדות.
    רגע לפני שאשר הועזב הוא הבין מי זה שי ועד כמה הוא נחש.
    קודם להעיף את שי אחר כך את שפרה ואז את וונסה.

  • 61.

    ארז טל ואסי מיצגים בעיני את כל הגועל נפש שהמדינה הזאת יכולה למכור לנו (ל''ת)

    דן, 20/10/08 11:29

  • 60.

    ההפקה חייבת לבודד את חדרי השירותים בבית

    גועל נפש!, 20/10/08 11:26

    שומעים את ה''נפילות'' של החברה. הבוקר שפרה דפקה חירבון תוך כדי ארוחת הבוקר שלי. לא נעים ממש.חייבים לפרסם זאת כדי שההפקה תהייה מודעת לכך. במחשבה שניה- יכול להיות שהם מודעים וממשיכים לעשו זאת במכוון. בבקשה תחסכו מאיתנו את הקולות מזל שלא מריחים.

  • 59.

    הפקרה מגמתית...מנסה בכוח למכור לנו שגסות רוח וטימטום זה שם המשחק (ל''ת)

    בן, 20/10/08 11:26

  • 58.

    לא נכנס לפה יותר הפרסומת הורסת את העיניים (ל''ת)

    תמשיכו לסבול, 20/10/08 11:23

    • אפשר לכסות זמנית עם פס נייר עבה ומהדק פתוח

      חמדה, 20/10/08 13:16

      או כל אלתור יצירתי אחר.

  • 57.

    הבובלינים מיצגים את כל מה שהינו רוצים לשנות כאן...! (ל''ת)

    עומר, 20/10/08 11:23

    • אתה הראשון שהייתי משנה (ל''ת)

      צופה, 20/10/08 12:56

  • 56.

    ביקורת

    אחד, 20/10/08 11:17

    כולם אומרים שי ושפרה נחשים , אבל זה לא נכון. כל הצעקות של שי בצדק למשל לגבי התקציב בבית הוא היחידי שיודע איך צריך לנהל עסק ולא לבזבז הכל לסיגריות כמו שרוצה עינב . הוא גם היה צודק לגבי נעמה שהיא היתה נחשית ורצה להעיף אנשים מסוימים . לגבי שפרה לא ראיתי שניסה להעיף משהוותכננה את זה עם האנשים בבית . עינב מתנהגת כאגאויסטית הכל בישבילה ולא מענייואותה כלום מסביב , כולם אומרים שהיא אמיתית אבל אם זה היה בחוץ והיא היתה צועקת על האנשים מינימום מישהו יגיד לה לסתום את הפה ולגבי המקסימום לא רוצה להגיד . ואבא שלה מטומתם ברמות כל הבדיחות שלו של ערס טיפש לא נראה לי שמשהו יאהב אותו אם היה נפגש איתו לפני התוכנית . הוא כל כך טיפש שבמשימה שכולם נחו והוא עבד לא שם לב שיש 10 חדרים והם 14 איש . פשוט אין מילים . אני רוצה לראות פרצוף של עינב שאבא שלה יעוף ביום שלישי . אם כל כך אוהבים אותו זה מראה לנו איזה אנשים במדינה הזאת

  • 55.

    שפרה הפנים היפות של ישראל ו''בינת'' בובליל ההפך (ל''ת)

    פריץ חלפון, 20/10/08 11:11

  • 54.

    39 צודק 100% - אלה המהלכים ששינו את המשחק (ל''ת)

    ליאת, 20/10/08 11:10

  • 53.

    לכמה מהמתמודדים היה צריך לדחןף 220 וולט

    שקע ותקע, 20/10/08 11:04

    אין ערבים (או עולים ממדינות ערב) אין פיגועים .

    • עוד גזען מציץ מהחור...

      גרופית של ונסה, 20/10/08 13:19

      תמונת ראי של עינב.

  • 52.

    העיקר שהעיפו את הדוס

    אנטיוירוס, 20/10/08 11:04

    ובעז''ה מחר יעוף הבולבול

  • 51.

    כתבה קצת אינפנטילית

    האח הכי גדול, 20/10/08 10:55

    לא נורא

    • יוחזר טמיר כהן לאלתר (ל''ת)

      צודק, 20/10/08 12:32

  • 50.

    להעיף את שי עכשיו!!!! נמאס ממנו (ל''ת)

    משה, 20/10/08 10:54

    • זה סופו של כל תחמן (ל''ת)

      שופרה דה שיפרה, 20/10/08 12:38

  • 49.

    על הבולבולים

    חנה, 20/10/08 10:40

    משפחת הבולבולים הם אנשים נחותים ומגעילים אני ציפיתי שהאח הגדול יהיה יותר על רמה הכנסתם אבא ובת שהם שולטים על כולם מדברים על כולם וחושבים שהם יכולים לעשות הכל זה מראה איך כל המדינה שלנו נראת עם אנשים כאלה שמבזים את כל התוכנית אתם חושבים שיש לכם רייטינג בגלל הבובלינים וזה לא נכון הם מגעילים ברמות שפרה ושי הם מה שרוצים כולם לראות שפרה בחורה נהדרת והבולבולים צריכים ללמוד ממנה איך להתנהג אני רוצה ששפרה תשאר בתוכנית ושיוסי הדוחה יעוף הביתה

    • נראה לי שגם את קצת נחותה

      ז'ילבר, 20/10/08 11:48

      על סימני פיסוק שמעת?

    • רק חבל שכל המדינה אוהבת ומצביעה להם

      m, 20/10/08 12:17

      או שמא יש לומר ההפקה?

      • לא כל המדינה

        גרופית של ונסה, 20/10/08 14:10

        תתפלאי, אבל אנחנו (אלה שרואים את האח הגדול) מיעוט במדינה.
        לכן זו טעות אופטית לחשוב שכל המדינה או רוב המדינה בעד הבובלילים.

  • 48.

    שפרה דווקא ''חחחחחממממוווודדדדדה''-בובלילים:אורנגוטאנגים,אידיוטים וגסים

    א.קונסטולביץ-פלדמן-אוזגוסלבסקי, 20/10/08 10:38

    אני שונא בובלינים.הם מגלמים בצורה מושלמת את הארסיות הבהמית במלוא כיעורה.אין שם לא יושר, לא רגש אנושי רק היסטריה מזוייפת ןגסות רוח מהולה בטמטום כבד!

    • עינב לא בהמה. היא פשוט פרא-אציל וזה סוד קסמה.

      יהונדב אבוקסיס -מילנו, 20/10/08 11:37

      ועוד יש לזכור שהיא אומנם קצת שלוחת רסן כאילו היא בת עשרים ושתיים וחצי, אבל כולה בסה''כ בת עשרים ושלוש. אז בבקשה, אתה בשידור חי בערוץ 2, נא לפרשן בהתאם ולא להתלהם.

      • התבלבלת. פרא-אציל זו ונסה : )

        גרופית של ונסה, 20/10/08 13:45

        עינב היא רק פרא.

    • הבובלילים לשלטון!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      שפרה יא דוחה, 20/10/08 16:06

  • 47.

    שיפרה צריכה להשאר...למה כולם התאהבו בשני דפרי''ם

    :), 20/10/08 10:38

    צחקנו מהם עד עכשיו אבל כשזה נהיה רציני כבר צריך להעיף אותם. לא באמת מגיע להם שום דבר.

  • 46.

    צבר - בושה למדינת ישראל.

    אשכנזי מרוקאי, 20/10/08 10:38

    יש עוד גזענים בארץ שאומרים דברם בפומבי.
    גועל נפש בשידור חי.

  • 45.

    הלוואי ויוסי או עינב ייקחו בסוף -היחידים שמוסיפים פלפל וטעם לראות (ל''ת)

    אסף, 20/10/08 10:36

  • 44.

    רק שכחנו שמי שהכי תחמן משסה זה בזה הוא אבובליל עם עוזרתו-בתו. הם המסכס

    טמבל1, 20/10/08 10:36

    המסכסכים הכי גדולים. צבר אמר זאת מיד בהתחלה שהם כאלה וצדק בהחלט.
    עכשיו הם בכלל פרקו כל רסן כי המאבק מתחמם.

    חבל שהסגנון הזה + בורות מזעזעת ממלאים את המסך. זה השעשוע?? חבל מאד.

    נדמה לי שהאח הגדול הישראלי משקיף על הדיירים בהתנשאות ועל הצופים בזלזול אדיר וזו התוצאה: מגדלים ומאפשרים לעליבות הזו להיות בפוקוס ולתת לה להצליח.
    חבל!

  • 43.

    תעיפו את שי, לעזאזל

    רונה, 20/10/08 10:35

    הערס הדוחה הזה מוציא את החשק לצפות בתוכנית. והוא גם מכוער, למרבה הצער.

    • ואני מרגיש בהופעתו, אלימות סמויה (ל''ת)

      קורא, 20/10/08 11:19

  • 42.

    אני חושב שבטעות חיברו לשיפרה את האלקטרודה החשמלית

    אדון ליאון, 20/10/08 10:32

    לדגדגן..

  • 41.

    נקמת המזרחים בפריים טיים!! הבובלילים שולטים! (ל''ת)

    דון טיטו, 20/10/08 10:32

  • 40.

    יש מזרחיים איכותיים אבל ההפקה בחרה סטראוטיפ הבובילים

    מזרחי, 20/10/08 10:27

    לא מיצגים את כל המזרחיים.

    • מה הקטע הזה? חזרנו לשנות ה50?

      בובליל שוורץ, 20/10/08 11:22

      הבובלילים האלה הם לא הסטריוטיפ של המזרחים- עד כמה שהבנתי חוץ משיפרה שהיא אמריקאית וליאון רוסי וונסה שהיא צרפתיה אבל מזדהה יותר עם המרוקאים, כולם שם מזרחים איכשהו לא? אה גם איתי אשכנזי. אבל מה הקטע הזה? לא עברנו כבר את מהפיכת הפנתרים השחורים? מישהו עוד מסתכל על מוצא? בקיצור הבובלילים הם הסטריוטיפ של אשקלון וזה לא קשור לאשכנזים מזרחים. ונכון, יוסי הוא האיש שמכניס פילפל אבל העינב הזו? פריחה מלאת רגשי נחיתות שצורחת כמו ילדה בת 4 שעוד לא למדה לבטא את עצמה. אני מבינה למה צריך להשאיר את יוסי- וואלה הוא מצחיקותכלס הוא משחק את המשחק טוב מאוד.
      אבל ביננו- אין על שיפרה (טוב נו אולי זה קצת בגלל שהתאהבתי בה)
      ומה בכלל אני כותבת טוקבק על האח הגדול? מה זה אומר עלי שאני מזרחית או אשכנזיה?

      • מסכימה

        דנה, 21/10/08 17:17

        למרות שיש יותר אשכנזים משנדמה לנו. צבר גם הוא אשכנזי (נראה לי. גדיש זה אשכנזי לא?) ואיתי, ושפרה, ואל תשכחי שהייתה לנו פרידמן אחת בתוכנית (למרות שבעלה הוא האשכנזי) והייתה לנו ג'ני...

        בקיצור, יש פה יותר ''אירופאיים'' משנדמה לנו.

        וגם אני חושבת ששפרה היא תותחית על וראויה לנצח. הבחורה אומרת את שעל ליבה. צדקה בנושא הלחם המלא של יוסי, למשל. הבנאדם טוחן קופאסות סיגריות ביום, אוכל מאלים לא בריאים ודווקא לחם מלא חשוב לו ''לבריאות''. נו באמת.

    • צודק! העיקר שערבייה הביאו נוצרייה עם מנטליות אנגלוסקסית (ל''ת)

      אייל, 20/10/08 11:40

    • כל מילה בסלע (ל''ת)

      צופה, 20/10/08 12:14

  • 39.

    סיכום שבועי מאחד שרואה הרבה - זה מה שהיה ---כנסו

    כנסו למי שלא ראה, 20/10/08 10:23

    ברגע שאשר עזב בעזרת האנשים הרעים ( יוסי בובליל )לדברי עינב ביתו בלי שהיא יודעת , קרו שני דברים חשובים ששינו את המשחק .

    באותו זמן היתה התקררות ביחסי צבר שי שפרה עם איתי חסר הביטחון ובמקום לקרב אותו , ניסו להסביר לו את הטעויות שלו -- מה שהיה קשה לו לקלוט ...אבל יוסי ועינב קלטו מצויין והם עבדו חזק על איתי וקרבו אותו אלהם --כל בוקר ששי וצבר ישנו טוב יוסי עבד על איתי והסביר לו שוב ושוב עד שזה נכנס לו למוח למה הוא צריך להיזהר מהם - למה הם מסוכנים לו שוב ושוב -- איתי הפך מהר לפרנואיד שכל בוקר טוב בין שפרה לצבר נראה לו מרחוק לעוד דיבור נגדו .
    עינב התקרבה לאיתי ודרכו לונסה ומקבוצה של 3 (יוסי עינב אשר ) הם הפכו ל4 (יוסי עינב איתי ונסה ) .

    מהלך נוסף חשוב ומשמעותי חצי שעה לפני שקראו להם להצבעה תפס יוסי את לאון לשיחה אחד מול אחד --וכמו שיוסי יודע הוריד ללאון את הביטחון הזהיר אותו מתולי חתלתולי , אמר לו שהם מתיחסים אליו כהומו המחמד שלהם -ואותו יעיפו ראשון כשירצו ----ומהשיחה הזאת נכנס לאון להצבעה ..

    יוסי ועינב עבדו (ריכלו בלי הפסקה ) כל השבוע ---שי וצבר ...ישנו טוב וזה יתפוצץ להם בפנים .

    • כל מילה בסלע --ממש נכון (ל''ת)

      איך לא ראו את זה ??, 20/10/08 10:44

    • פשוט לא נכון

      יהונדב אבוקסיס- מילנו, 20/10/08 11:33

      יוסי ועינב לא טיפשים וכמו כולם הם באו לשחק. אבל מכל ההשפעות שכולם מפנים כלפי כולם מה שגרם לליאון להתהפך על שי הוא הלחץ המוגזם ששי הפעיל עליו בשם האהבה. שי הלך כל כך רחוק עם הלחץ הרגשי והחברתי בלינץ' בסוכה שליאון פשוט נחנק. שנית, הפרנויה של איתי לגמרי, אבל לגמרי לגמרי מוצדקת. שי התחיל לטוות סביבו את רשת העכיש בנחישות ובמיומנות בשיחות קבוצתיות ובאחד על אחד. הוא פשוט היה הבא בתור ושי ראה את הבובלילים, ונכון לעכשיו בצדק, כאויבים יותר מסוכנים והדריך את חייליו בהתאם.

    • נו, עוד סיבה למה בובליל ראוי לנצח - כנסו

      אפי, 20/10/08 12:53

      אתה רק מאשש את מה שכולם חושבים -
      בלי עבודה - אין כסף !!!!
      הוא היחיד שעובד בתוכנית הזו !
      הכוונה היא שהוא זה שבגללו מוכרים פירסומות
      אז למי תיתן כסף? לאחד שעומד בצד ומחכה שהכל יקרה מאליו(עיין ערך צבר)? או לאחד שעל הגב שלו סוחב את כל ערוץ 2 ?

      בכל מקרה בובליל ראוי לקבל 250 אלף דולר רק בגלל השתתפותו !!!
      זה טיפה ממה שעשו על הגב שלו

      • וואלה יופי.

        גרופית של ונסה, 20/10/08 13:09

        כשאדם X מתמרן אחרים הוא סכסכן מניפולטיבי צבוע שצריך לעוף.

        כשאדם Y מתמרן אחרים הוא עובד שראוי לפרס.

        מה ההבדל? לאדם X לא קוראים בובליל...

    • הבובלילים משחקים היטב (ל''ת)

      הם לא טיפשים כלל, 20/10/08 13:23

    • 39 צודק חלקית

      דנה, 21/10/08 17:20

      מה שאתה אומר נכון. אבל מה שעוד קרה, זה בעצם הטעות של יוסי. מר בובליל הבין כבר לפני שבועיים שהוא ''המלך'' אחרי ששרד כל כך הרבה הדחות. ובאותו הרגע הוא שינה את ההתנהגות שלו. הוא התחיל להרצות לכל דייר בנפרד מה הוא צריך לעשות ואיך הוא צריך להתנהג. הוא עושה שיחות ללאון, לאיתי, לונסה, לרנין. למה זו טעות? כי הוא ניצל עד עכשיו בזכות המשחק החיצוני שהוא שיחק, ולא בזכות המשחק החברתי מול הדיירים. אם הוא יזנח את הקהל שהצביע לו בגלל ההומור והשיחות האישיות עם המצלמה (''תמסור ד''ש ללוסי ופלוסי''), הוא לא ישרוד כמו ששרד עד עכשיו.

      כל מלך טועה מתי שהוא. יוסי התחיל לטעות לפני כעשרה ימים.

    • צא מהסרט שאתה חי בו (ל''ת)

      tal, 23/10/08 22:45

  • 38.

    הייתי כמעט מכורה לתכנית, ואתמול צפיתי רק בחצי בקושי

    האחות הנוטשת, 20/10/08 10:22

    הרי ברור מי יקח, עינב ויוסי לא יצאו כי לא יכול להיות מצב שרק שניהם לבד יועמדו להדחה (כי ההפקה אמרה שתמיד יש 3 מועמדים ולא פחות) והרי לא משנה מי מהם יזכה, בסופו של דבר הכסף ילך לאותה המשפחה, לאותו הכיס. הבנתי ששפרה שי ויוסי מועמדים. תכל'ס רק שפרה ושי מועמדים. יוסי לא יצא כי ''הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם'' ישלם בSMS למישהו שממילא יעלם מהתודעה עם מיליון שקלים וילך לגור במרכז, רחוק רחוק מן הפריפריה.
    אז כן, לא בא לי לבזבז SMS לתכנית צפויה מראש, לא בא לי לבזבז כסף לחשמל על תכנית טלויזיה תת רמה וממש לא בא לי לחשוב שאלו פני המדינה והתרבות שלנו.
    (ודרך אגב, הפרסומת הזוהרת והמנצנצת בצהוב וורוד בצדי דף האתר מטריפההה אותי, פשוט אי אפשר להתרכז. עד כדיי יציאה מן האתר)

  • 37.

    אם יוסי ועינב בובליל היו גזענים

    יהונדב אבוקסיס- מילנו, 20/10/08 10:20

    אז מן הסתם לא היו להם מילים כל כך חמות על איתי זיו (חם, מקסים, טהור, טוב לב, משקיע את הנשמה) כי הם לא עיוורי צבעים.

    כשעינב מדברת על ''פרידמנים'' היא מדברת למעשה על השיפרות למיניהן או על התנהגות שיפרייתית.

    על אלה שמסתכלים עליה מלמעלה למטה. על אלה ששונאים רק בעבור השינאה ומנמיכים אחרים בגלל שזו הדרך הקלה ביותר עבורם להיראות גבוהים יחסית.

    ראו בדוח היומי של אתמול את שיפרה: אני אשים במרק מה שבא לי. ואחר כך לצבר בשקט: בכלל לא רציתי לשים קינואה במרק אבל עכשיו אולי אני דווקא אשים.

    וכשעינב אומרת לה: אני לא שמה באוכל דברים שאת לא אוהבת שיפרה אומרת לה: את כן שמה, אני פשוט לא אומרת לך כי אני יותר...סובלנית וותרנית (ותרנית ??? שתמיד תגיד ההפך רק בשביל להיות מקורית ? שתבקר כל צעד רק בשביל להתבלט ? בסדר בסדר).

    אפשר לראות דוגמא מעולה למה שעינב מתקוממת עליו הכי הרבה בביטוי פרידמנים דווקא (הפלא ופלא) בדברים של שי (שיטרית, לא פרידמן) לשיפרה כשהוא מעודד בשיפרה בדיוק את אותן תכונות שגורמות לה להתרחק מהבובלילים ובדרך מנסה לשדרג את עצמו בעיניה לחברות בליגת העל של האשכנזים:
    הם לא מבינים את הציניות שלך. את משתמשת במילים שהם לא מבינים (יענו היא כבר לא סתם דיילת שקראה קצת אלא ממש מהנדסת אוירונאוטיקה), ולוקח להם דקה להבין כל משפט שאת אומרת.... (ואגב, מוסיף שי לשיפרה, הידעת ששם המשפחה של אמא שלי הוא פרידמנשטיינוביץ (או משהו בסגנון). וואללה ? אם רק היה פרס נובל לאשכנזים... מה שהופך את שיטרית לנסיך של מקיאוולי זה שאת כל הדחפים האנטיסוציאלים הלא מודעים של דיירי הבית הוא מעודד במודע על מנת לשסות אותם זה בזה. והיה מצופה ממהנדסת טילים זוטרה שתבחין בכך מיד.

    וכל זה כשעינב מבינה כל משפט של שיפרה כולל כל הרבדים הגלויים והסמויים שלו והכוונות הנסתרות עוד לפני ששיפרה בעצמה יודעת מה היא אמרה ולמה היא אמרה ועל מה היא קפצה.

    אז בבקשה, זאת הגזענות של עינב ויוסי. אם הם גזענים אז גם אני גזען, ואני בכלל יפני.

    וגם מי שלמד הרבה ומכיר אי אילו מילים שאחרים לא מכירים יכול להתבטא כך שאף אחד לא יעלה על דעתו שהוא משכיל יותר ממנו, ויכול להתבטא כך שההשכלה שלו מוטחת בפניו של בן שיחו עם כל משפט שני.

    אז שיפרה לא תגיש ''שלוחים'' או ''בררה'' אבל הכוונה שלה להקטין את הבובלילים מובנית בניסוח של כל משפט ובאינטונציה שהיא מפנה כלפיהם.

    שפרה היא אכזבת הוילה והפער בין ההבטחה של מראית העין החיצונית לאדם שהיא באמת הוא עוכר שלווה ומערער את תחושת האמון הבסיסית בבני אדם. בעוד שצבר הוא קריקטורה של אדם ערכי ומוסרי אותי שפרה פשוט מפחידה. לכן כשיוסי מכנה אותה לא נחמדה הוא פשוט מופת של סובלנות התפשרות ואהבת אדם או לפחות של ריסון עצמי.

    • ניתוח מעולה - כל הכבוד (ל''ת)

      י, 20/10/08 11:07

      • דיילת שקראה קצת עדיפה ....

        האוכלוסיה מפחידה, 20/10/08 11:37

        על קופי אדם שמתגאים בזה שלא קראו מעולם דבר למעט תהילים כמובן....וגם זה רק בכאילו..............

        • הן דיילת והן דוס שניהם קופי אדם (ל''ת)

          שכל אחד יקרא מה שבא לו, 20/10/08 13:26

    • יובי בובליל בחר את איתי לבלות איתו בסוויטה כי הוא אחלה גבר (ל''ת)

      אלי, 20/10/08 12:05

    • יפה אמרת כל הכבוד

      י, 20/10/08 12:10

      אולי האשכנזים מתנסחים מעינב הרבה יותר טוב ונראים למראית עיין נעימי הליכות
      אבל כמי שמכיר אותם הכל רקוב אצלם.
      אין במשפחות שלהם חום ואהבה .
      לא פלא שכולם שונאים אותם
      ולא פלא שיש אנטישמיות בעולם

      • באת לברך ויצאת מקלל...

        גרופית של ונסה, 20/10/08 13:04

        הדגמת להפליא מה זו גזענות.

      • תודה לך, אבל זה בדיוק מה שהתכוונתי להגיד שעינב לא מתכוונת אליו

        יהונדב, 20/10/08 13:14

        בתוך תוכה. כלומר ההפך ממה שאמרתי. כך אני באמת מאמין. אחרת עינב לא הייתה מדברת על איתי בחום כזה ויוסי לא היה בוחר באיתי כבן הזוג המועדף עליו לבילוי בסוויטה. ועל מעלותיו של איתי שאינו טרבלסי ואינו מרוקאי אין צורך להרחיב. בוודאי שאי אפשר לומר עליו שהוא נטול חום. אני מציע שנשפוט כל אדם לגופו, כמו שעינב עושה. חג שמח.

    • מסכימה חלקית

      גרופית של ונסה, 20/10/08 13:01

      ההערכה של הבובלילים לאיתי מזכירה את אלה ש''כמה מחבריהם הכי טובים הם יהודים''.
      כי עדיין, ''אשכנזי'' (או בלשונם ''שכנטוז'') היא אצלם מילת גנאי, לאנשים ה'רעים' יש ''לב אשכנזי קר'' וכו' וכו'. אין לזה שם אחר חוץ מגזענות.

      ושפרה? היא איבדה את האהדה שלי כשהיא לקחה חלק משמעותי בעליהום על נעמה (פרידמן).

    • צודק

      DUDUSHEK, 20/10/08 14:02

      צודק כל הכבוד

    • יוסי ועינב מנצלים את איתי --אנחנו לא תמימים (ל''ת)

      צבועים וגזענים, 20/10/08 14:06

      • די להיות חכמים הם מנצלים כי הם יודעים לשחק את המשחק בגלל זה מובטח

        טל, 23/10/08 22:47

        להם מקום בגמר יא חראות!

  • 36.

    שי קודם אחרי זה שיפרה

    מאיר, 20/10/08 10:18

    שי הביתה

  • 35.

    דבר אחד הבובולים...

    רון, 20/10/08 10:17

    עדין חיים בעולם אחר הם לא יודעים שהפליה עדתית מתה שהיום מספר הספרדים עולה על האשכנזים.
    ובגלל זה הם דופקים את כולם בלי חשבון ועדין מרגישים דפוקים

  • 34.

    ההומו הגזען הראשון - ל א ו ן (ל''ת)

    נולדתי בארץ -צבר, 20/10/08 10:17

  • 33.

    הבובלינית לא דומה לטרול מטוב טוב הגמד? (ל''ת)

    שי, 20/10/08 10:16

  • 32.

    לא ידעתי שנולדה לי גורילה

    אימא בובולין, 20/10/08 10:15

    נכון שהיא דומה לטרול מטוב טוב הגמד

    • עם אמא כמוך מה הפלא (ל''ת)

      צופה, 20/10/08 12:14

    • זה הקטע יא אשכנטוז די להסתכל על החיצוניות היא האישה כי טובת לב ואנושית

      טל, 23/10/08 22:49

      בתוכנית יא מקפיאאאאאא

  • 31.

    את שי צריך להעיף מתוסבך להפליא חבל שלא החליף שם משפחה (ל''ת)

    אין לו גבהים להתנשא, 20/10/08 10:10

  • 30.

    o shai o shifra (ל''ת)

    t, 20/10/08 10:09

  • 29.

    כמה אפשר לטחון ולהתפלפל

    אויייש, 20/10/08 10:05

    דינמיקה קבוצתית לעניים?

  • 28.

    אחלה כתבה

    קנקנה של שפרה, 20/10/08 10:04

    לא הפלצנות של אתר ''הארץ''.
    אכן עינב הפתיעה (הייתכן שאינה טיפשה כלל?).
    וגם ליאון הפתיע.

    • בהחלט יתכן

      גרופית של ונסה, 20/10/08 12:51

      ואפשר לצטט כאן את האבחנה של קרן חסיס על עינב: ''בחורה אינטליגנטית שכלואה בתוך פריחה''.

  • 27.

    עינב היא הכי פופולארי בארץ! כנסו

    אח של לאון, 20/10/08 10:02

    כל האצ'קלונה איתה ביחד, במיוחד אחרי שיצא השד העדתי מהפה שלה
    חוץ מזה שבאתר טוקבק היא מדורגת מקום 1 עם 392 טוקבקים השבוע!!

    • לא רק יצא מהפה גם נכנס והרבה.

      החזן, 20/10/08 10:18

      היא פשוט דוחה בכל המובנים - עם שד עדתי ובלי . היא צריכה לחזור ל ZOO

    • זאת אחת הבעיות -היא גזענית , וולגרית , משתמשת בדת לטובות שלה

      כנסו ותבינו ..., 20/10/08 10:42

      גזענית --- האשכנזים קרים צבועים , יש להם לב אבן הם לפלפים (פרידמנים) תארו לכם שם אשכנזי שהיה מדבר ככה על הספרדים על המרוקאים איזה רעש היו עושים .

      שקרנית - אחרי ההדחה של אשר ע''י אבא שלה הלכה ואמרה לרנין וונסה שהם האשכנזים לא יודעים מה זה סולחה -הם עשו סולחה עם אשר ועיפו אותו ---אני עינב עשיתי סולחה עם שפרה סלחתי ומחקתי ושכחתי אפילו במוצ''ש ----שקר שקר שקר היא לא שכחה והצביע נגד שפרה ( מותר לה ) אבל למה לשקר ???

      שתפסו אותה שוה קומבינה להעיץ את צבר ושפרה אמרה שהוא בישל בשבת בכוונה נגד הדת וכ''ו--העיניין שכבר ביום חמישי היתה שיחה בינה לבין קרן והם שצריך להעיף את צבר

      די לצביעות לתחבנות לגועל --אבל זאת הבעייה אנחנו במדינה שכמה שאתה יותר רע ומגעיל יש לך אוהדים .

      • כנראה שלא הבנתם את התוכנית

        אלעד, 20/10/08 12:55

        מה רציתם שהיא תשב ותשתוק? זו תוכנית טלויזיה שצריכה לנוע מעצמה
        אז אם כולם ישתקו מי יצפה בה?
        הרי צריך שחקנים כמוה לתסריט
        בלעדיהם לא תהיה סיבה למכור פרסומות

      • כל מילה נכונה.

        עינב ויוסי הם מזעזעים, 20/10/08 13:09

        מה שאומר שרוב הישראלים הם פשוט ערסים, או פרחות- שאוהבים טיפוסים כאלו.

        נקווה שהדור הבא של הילדים לא יילמד מהאנשים בתוכניות אלו איך להתנהג.

        • אבל זה הקטע שהארץ שלנו שמחה ולא משעממת (ל''ת)

          מממ, 23/10/08 22:51

  • 26.

    ברכות למניפולטיבית המתחילה

    קיבוצניק מפוכח, 20/10/08 10:01

    עוד נכונו לך ימים טובים יותר של מניפולציות בתחום הפוליטי של כלי התקשורת המוכרים המתשייכים למילליה הנכון.
    אבל הפעם דומה שזה בהיר קצת יותר מדי
    שהברנז'ה רוצה את בת דמותה ההיסטרית והמינפולטיבית שפרה--קוסמופולטית--שמאל קיצוני במעטפה פסאודו ''מתקדמת'' ושייניקנאית.
    למרות שבסך הכל מדובר באיך לאמר, באוויר נפוח ולא נעים ולא אינטלקטואלי.

    אנחנו יודעים שאתם רוצים כולל בהנהלת התוכנית את הדה-קורנפלד כדי שתמשיך להטיף את משנתה לעדר המבולבל אחרי שהדתי עזב.
    ולכן את מכוונת את האש לשני הטיפוסים האחרים.

    אבל זה יגמר שוב רע ומר.
    שפרה הולכת הביתה.

    גם אשכנזים משכילים אקדמאיים מאסנו שמתסכלים על כל העניין באירוניה, רוצים שיומחש לכם שהציבור מואס באליטות השמאל שהתנוונו ובהם השפרות למיניהם.

    • מילים כדורבנות. צבר ושפרה מייצגים יהירות וצביעות.

      דווקא אשכנזיה, 20/10/08 17:42

      צבר שיפרה ודומיהם מייצגים מין תרבות שמזוהה עם אשכנזים שמסמלת יהירות מופגנת וזלזול במה שחלילה לא דומה לרמתם האינטלקטואלית. במהירות רבה מידי מייחסים לשיפרה ולתבר תכונות אינטלקטואליות רק בגלל איזה סגנון דיבור אנגלוסקסי בלי ''ח'' ו''עי'' אבל מי שבאמת מקשיב לתוכן יודע שהמלך הוא עירום. תוכן דבריהם כולל הרבה התנשאות בורות (צבר: ''הפרוגרום ברוסיה זה לא ליל הבדולח?'') ושיפרה שכל משפט שני מנסחת ב''כאילו'' ואההממ'' הם לא סמל לאיזו אינטליגנציה שלי. עינב בובליל, מבעד מעטפת הקולניות שלה, מגלה אדם שהוא חם, כנה ורגיש. כן, לעיתים היא סטראוטיפית. אבל, היי, כולנו כאלה, רק בשקט בשקט, ונהנים להתנפל על מי שאומר בקול את מה שכולם מרגישים.

      • כמה שאת צודקת.

        נורית, 20/10/08 19:27

        עינב לא תפגע במי שחבר שלה בוילה, היא עוטפת באהבה וחום, מכינה לכולם אוכל בלי להתחשבן, בלי להציק לאחרים באיצטלה של מילים יפות...שפרה לא פחות סטראוטיפית ממנה, רק שמילותיה מטובלות בשפה גבוה ואנשים מתקשים להבחין ברוע...

  • 25.

    שפרה ושי הביתה (ל''ת)

    אורית, 20/10/08 09:59

  • 24.

    לאנשים איכותיים אין סיכוי לנצח בתחרויות דומות כי

    פיני, 20/10/08 09:59

    העם שברובו דפוק מלידה חש הזדהות עם הדפוקים שבתכנית.
    כאשר הציבור בוחר בנציגי משפחת בובליל להשאר בתכנית אזי זה מלמד רבות על קהל הבוחרים. בבחינת תאמר לי מי חברך ואומר לך מי אתה.
    אין סיכוי עם אנשים כאלה לחברה בכללותה להגיע להשגים.אין פלא שהערביה עולה עליהם עשרות מונים בחכמתה. במקום להעריץ את החכמה וללמד את ילדיך לשאוף וללמוד ולהחכים על מנת להתקדם בחיים יותר מההורים שלא יכלו/רצו ללמוד, למדים הילדים מהוריהם שלא צריך להיות מלומד על מנת להצליח בחיים. תהיה ספר צמרת או זמר או שחקן כדורגל - תרוויח יותר.
    פעם שאפנו למצוינות בכל השטחים ולכן גם התוצאות היו בהתאם והיום תלמידי בית הספר מגיעים להשגים דלים ביחס לעולם. כי ההורים הדפוקים רוצים שהבן יהי ספר צמרת או זמר ..

    • נחמד שאתה חושב שאתה חכם (ל''ת)

      מעב שיער, 20/10/08 10:27

    • ואתה מה?

      שפוי, 20/10/08 10:37

      ומה אתה תלמד את ילדיך..לכתוב בלוג ותגובה כמו שפן מאחרי מיקלדת|? ממילותיך נוטפת גזענות!!!!!

    • כל כך נכון עד להכאיב

      שרה, 20/10/08 10:50

      ולצערנו רובו של הדור הזה מדבר עברית עילגת
      אמול כל הטיפשים צחקו על איתיי שמודה לכולם
      תודה וסליחה זו מילה גסה ולא מוכרת לאנשים הללו

  • 23.

    מה זה שמנה למי, העיקר שתצביעו

    ההפקה, 20/10/08 09:58

    והרבה

  • 22.

    אחרי שהאח הגדול חישמל אותם, במשימה הבאה הוא יטביע מספר על (ל''ת)

    היד שלהם.האח הגדול הוא נאצי קטן,, 20/10/08 09:55

  • 21.

    שנאת המזרחים לאשכנזים מדהימה אותי

    שם, 20/10/08 09:53

    כל דיון, כל ויכוח, המזרחים הופכים לעניין עדתי.
    ''אשכנטוזים'', ''פרידמנים'', ''חנונים'', ''מתנשאים'', ''מלומדים'' אלו השמות שהמזרחים נותנים לאשכנזים בבית האח הגדול.

    האם למזרחים בטחון עצמי כל כך נמוך?

    • זאת רק עינב. גועל נפש של ממש (ל''ת)

      שי, 20/10/08 10:13

    • זה לא קשור לעדה

      מזרחי, 20/10/08 10:20

      אני מתבייש שהגורילה בשם עינב בובלין מעלה את עניין העדתי . גם בתוך העדה היא נחשבת לאדם לא מתורבת שחלק משלבי האבולוציה פסחו עליו ועל אבא שלה.

      זו לא מרוקאית .... אני מרוקאי והיא מביישת גם קופים במרוקו.

      • חחחחחחחחח תותח אתה (ל''ת)

        גיא האשכנזי, 20/10/08 13:50

    • אני דווקא מתרשמת שתכונת הנחיתות היא ''אשכנזית'' טהורה...

      בובלילית, 20/10/08 10:21

      שפרה שאין לה את ''שם המשפחה הנכון'' הפכה להיות באחת השעירה לעזאזל של הבית. הביטחון המזרחי,גזענית יקרה שלי, ייקח את המיליון. ועד אז אולי כדאי ששפרה תלך הבייתה. נחסוך לעצמנו לפחות 50% מתקציב הבית על הבליסות הבלתי נגמרות שלה ונחזיר קצת טוהר לב ומידות טובות לבית.

      • אם כבר ירדת לרמה הזאת

        יוסי ועינב מביישים את אשקלון, 20/10/08 13:13

        עינב בולסת לא פחות משפרה,
        אבל צורת האכילה שלה מזעזעת (אי שליטה בשפתיים המנותחות),
        ומשום כך הפסיקו להראות אותה אוכלת -
        שפרה לעומת זאת אוכלת בעדינות ובאסטתיות.
        ובגלל זה את רואה אותה אוכלת ''כל הזמן''.

        ''ביטחון מזרחי''? על מה את מקשקשת? עינב חושבת שהשנאה כלפיה היא מעצם היותה מזרחית, ולא בכלל שהיא בהמה גסה וולגרית.
        כמה נוח להאשים אחרים בגזענות (לקבל אסאמאסים מאלו שצופים בערוץ 2 בלבד)
        במקום לקחת אחריות על מעשייך.

        את המיליון אף בובליל לא ייקח.
        יוסי מיצה את הקטע שלו (הוא היה גימיק) ועינב תעוף בפעם הבאה שהיא עולה להדחה.
        (אה, סליחה, ''על הגריל'')

    • לא לכל המזרחים, אבל לעינב ויוסי? כן, אין ספק

      מיקי, 20/10/08 10:28

      מדובר בבטחון עצמי נמוך או בפשטות קנאה/גזענות לשמה. אנשים כמוהם הם הסיבה להרס החברתי. כי הם לא מבינים שדור הגזענות כבר לא פה, כמעט כולנו מעורבים כולנו מתקדמים כולנו יכולים, אבל הבובלילים מאשימים בכשלונם את האשכנזים ובחבל, כי אם לאבא בובליל יש כסף לקנות לילדה המפונקת שזירת שיער, ציצי מפלסטיק, מכונית וולו בימבה,בגדים (שנראו כי הופשטו מאיזו חיית טרף אומללה) נעליים וכו'... הוא יכול היה בקלות לממן לה לימודים גבוהים. אז כן, האשכנזים בתכנית כן יותר טובים ממנה, לא בגלל שהם אשכנזים אלא בגלל שהם לא ממורמים וגזעניים. לעזאזל, רנין יותר טובה ממנה, והיא בכלל ערביה.

    • אתה גזען

      גזענים נמאסתם, 20/10/08 10:39

      גזענים אשכנזים נמאסתם .משפחת בובליל וונסה מוכיחים מה גרמה הגזענות ההפוכה בעבר ..מעברות וכולי..כן טיבעי שנוצרה גזענות הפוכה .ידידי או שבעצם לא יעאתה גזען לא תוכל להיות ידידי ...לא חוסר בטחון אלא משקעי עבר מוליכים אותנו בני עדות המיזרח הבנת???

      • ''גזענים נמאסתם'' מודה בגזענותו

        תהיה בנאדם, 20/10/08 12:01

        אתה מאשים את האשכנזים כאילו גם הם לא היו במחנות עולים, כאילו גם הם לא עברו תלאות בדרך. לשנוא את האשכנזים בגלל המעברות זו הגזענות הגדולה ביותר שקיימת.

        • שרק המרוקאים היו במעברות,אבל שקר שחוזרים עליו ללא הרף

          אפשר לחשוב, 20/10/08 16:56

          הופך ל''אמת''

      • כשהמילה ''מלומדים'' היא מילת גנאי אז העולם הפוך

        שם, 20/10/08 12:06

        להזכירך:
        - עינב כינתה את שפרה, בין שאר הקללות, ''נאצית'' כי לא ניחמה את נעמה (פרידמן).
        - בנוסף, עינב קראה לאנשים שהדיחו את אשר ''רשעים,'' כאשר מי שבאמת הדיח אותו היה לא אחר מאשר יוסי.
        - יוסי הדיח את אשר בגלל ''הכבוד'' (הכבוד המזרחי האבוד?)

      • מיתוס המעברות -חלאס

        רונן, 21/10/08 09:48

        כל המזרחיים מזכירים ללא הרף את המעברות
        וכמה הם סבלו .אני רוצה להזכיר למזרחיים
        שמשום מה לוקים בשכחה או אלצהיימר שגם
        האשכנזים לא ליקקו דבש.אני חושב שמוות
        בתאי גזים או במחנות השמדה הוא הרבה יותר
        גרוע מסתם מעברה מעופשת.
        אז מספיק לשקר.האשכנזים סבלו פי עשרות מונים מהמזרחים.

        • גם אשכנזים היו במעברות אבל הם לא הפכו זאת לאיאלוגיה

          לרונן, 21/10/08 11:35

          במעברה שבה התגוררתי יותר ממחצים האנשים היו מפולין .
          איש מהם לא קבל בית בחינם אלא לקח משכנתא ושלם .
          אחרים קבלו דירות בחינם מעמידר להזכירך כמעט כולם היו מזרחיים.

  • 20.

    שפרה כמה שאהבתי אותה בהתחלה מתגלה כמתנשאת

    ליאל, 20/10/08 09:51

    מגעיל אותי שכל מה שצבר אומר או עושה בשבילה זה ''קדוש''.
    מה שהם עשו לאיתי היה דוחה! הבן אדם מתנהג כמו פיליפינית ומצחצח להם את הבית, איפה התודה?
    בקיצור אני מקווה ששי ויוסי לא ילכו..

    • גם אני אהבתי אותה בהתחלה ועכשיו לא סובלת אותה.

      לילו, 20/10/08 14:24

      אבל עדיין, כדאי ששי יעוף השבוע, כי הוא נחש ברמות חדשות (אבל אולי זה יתן קצת יותר עניין בוילה?).
      בכל מקרה, העיקר שבובליל ישאר!

  • 19.

    תדיחו את כולם ותנו לנו סדרות איכות ולא זבל (ל''ת)

    אילן, 20/10/08 09:51

    • העם רוצה לחם ושעשועים

      חמדה, 20/10/08 13:20

      ובזמן שידורי הזבל - פנה לעיסוקיך האיכותיים.

  • 18.

    לא הבנתי איך מרוקאי כמו שי מתנהג כך עד ש..

    י, 20/10/08 09:49

    הבנתי שיש לו צד אשכנזי

  • 17.

    אין סיכוי לאנשים אכותיים לזכות בתחרות. כי העם (הדפוק ברובו) (ל''ת)

    פיני, 20/10/08 09:48

  • 16.

    לא איכפת לי מי ילך רק....

    לימון, 20/10/08 09:48

    שהשם שלו יתחיל באות ש'!!!!!

    מה אתם אומרים שעת השין הגיעה?....

  • 15.

    ההשוואה בין שי למנו היא טעות. שניהים תחמנים אבל מנו עוד חמוד. (ל''ת)

    .., 20/10/08 09:46

    • שי הוא ערס. מנו לא ערס (ל''ת)

      אור, 20/10/08 10:40

  • 14.

    אני לא מאמינה שאני כותבת את זה....

    מאיה, 20/10/08 09:44

    דבר ראשון, אני לא מאמינה שאני צופה בזבל המזוקק הזה ואחר כך גם כותבת על זה תגובה... אלוהים מה נהיה ממני!
    דבר שני - שפרה וצבר חייבים לעוף!!!!!
    הם אנשים דוחים, גזענים, מתנשאים, בטלנים ורעים!
    צבר עם טון הדיבור האיטי והשקט שלו - חליק! ממילא המיקרופונים קולטים הכל, אז לפחות תתחיל לדבר בכל רם. זה לא עושה על אפחד רושם הטון דיבור שלך, סתם שחצן.
    ושיפרי - יצור ציני, מתנשא ולא נעימה בעליל! רק סורגת כל היום וחופרת במוח!
    אתם ראיתם אותם בערב שישי עוזרים להכין אוכל, לחתוך סלט, לשטוף כלים, משהו??? כלום!! אבל לאכול היא יודעת בלי עין הרע. ואחר כך עוד אומרת שחשובה לה הבריאות ושגם היא רוצה לחם מלא. מתייחסים לעינב כאילו היא המבשלת הפרטית שלהם ואחר כך גם יש להם מה ללכלך עליה.
    ממילא כשיעיפו אותה היא לא תעבור בדלת של הבית.
    ובזה סיימתי כאן

    • גם את רנין לא ראינו שוטפת כלים מעולם (ל''ת)

      צודקת במאה אחוז, 20/10/08 12:23

    • עד לא מזמן התענינת בפילוספיה של קירקגור ומכניקת הקוונטים ועכשיו?! (ל''ת)

      מה קרה לך מאיה?, 21/10/08 07:32

  • 13.

    להעיף את שי הביתה ף ואחרי זה את שיפרה

    נדב, 20/10/08 09:42

    נחשים

  • 12.

    די מספיק

    אזרח בדכאון, 20/10/08 09:39

    די מספיק עם הדיווחים המגעילים על תוכנית מגעילה מה אתם אמורים להשיג?[מלבד פרסומת ועוד פרסומת] את מי זה מעניין? למה לתת במה ופרסום חינם לתוכנית דוחה ומגעיל?
    תנסו ולו פעם אחת לעלות ברמה ולא לרדת כל כך נמוך.
    הבוקר ראית כותרת שאחד המשתתפים מרואין ומשמיע את הגיגיו. האם עורכי העתון והאתר ירדו מהפסים?
    לדעתי כן ומזמן.
    מעניין יהיה באם ''שיקולי המערכת'' יאפשרו את פירסום תגובתי.

  • 11.

    נמאס נהבהמות מאשקלון

    חיים, 20/10/08 09:35

    די כבר...
    לא יכול לראות את בובליל שנהיה שחצן פלצן!!

    ובטח את הבת הפרה והפריחה שלו.

    בובלילים... מיציתם!!!!

    • גם ממך נמאס (ל''ת)

      צופה, 20/10/08 12:55

  • 10.

    תזרקו את עינב

    עינב והפרונט, 20/10/08 09:33

    תוציאו כבר את עינב מההצגה. שתעשה מהומות בחוץ ןתבכה על אפליה אף אחד לא מפלה אותה מטעמי מוצא. זו הפרנויה שלה.
    בואו נראה איך היוסי יסתדר לבד.

  • 9.

    להעיף את שפרה!!! (ל''ת)

    מורן, 20/10/08 09:30

  • 8.

    האמת, יוסי איבד מזוהרו, ותפס תחת. (ל''ת)

    לא חמוד לי יותר, 20/10/08 09:28

  • 7.

    אם יוסי בובליל לא בתוכנית אני לא צופה בה יותר! (ל''ת)

    אוהב בובלילים יחיה!!!, 20/10/08 09:28

  • 6.

    שיפרה הביתה!!! ואח''כ שי. בובלילים אני מתה עליכם !!

    אין על יוסי ועינב, 20/10/08 09:27

    חולה עליכם... אתם פשוטים ואמיתיים ולא מלקקים ומתלקקים כמו שיפרה וצבר הצבועים בצבעי טמבור!.

  • 5.

    תמרה , את פרענקית? (ל''ת)

    ליטני, 20/10/08 09:25

    • ליטני, לא יודעת לגבי תמרה... אתה בטוח ''לחם לבן'', חסר ביטחון

      שילה, 20/10/08 10:23

      שסובל מתחושת נחיתות קשה.

    • גועל

      מעריב שימו לב, 20/10/08 10:42

      התגובה היא גזענית .פרענקית ביטוי מהעבר הדוחה של עמנו נא להעיף ומייד

    • פרענקים שולטים חביבי! לא מתאים לך תחזור לפולניה או גרמניה או רוסיה או (ל''ת)

      יוני, 20/10/08 10:44

  • 4.

    ברגע ששי יועף אני אחזור לצפות. הפסקתי שבועיים בגלל הצעקנות שלו (ל''ת)

    שי גס ומתלהם, יש גבול, 20/10/08 09:20

    • גם אני, ראית את הסרטון הזה?

      גלי, 20/10/08 13:17

      http://il.youtube.com/watch?v=4-iwWi9eRqo

      תראי/תראה עד הסוף!

  • 3.

    כנסו

    דור, 20/10/08 09:14

    שי הנחש הביתה עינב בובליל נסחה אתמול בצורה מדהימה ומרשימה למה הוא צריך ללכת ולמה הוא הנחש הגדול ביותר במשחק אני ממליץ לכולם לצפות בזה שוב כמו שאמר כותב המאמר.
    גם לשפרה לא חסר. נכון שעל עינב אפשר לומר המון דברים אבל דבר אחד אי אפשר לקחת ממנה את האמת שלה. היא לא צבועה וכל מה שיש לה על הלב היא אומרת היא אף פעם לא תלקק לאחרים (כמו שפרה)ולא תוותר על העקרונות שלה. שפרה היא הצבועה הלקקנית שעכשיו שהיא הבינה שאין לה כוח מול הבובלילים היא מנסה טקטיקה חדשה: לשחק את האשכנזייה המסכנה שבעצם היא הסנובית עם האף בשמים לא מסכנה ולא נעליים או איך שוונסה נסחה זאת :איזה נחשה היא הגדולה מכולם. נורא מרגיז שדווקא זו שאומרת כל הזמן שצריך להיות גלויים ולדבר על הכל ולא לרכל מאחורי הגב עושה זאת כל הזמן ומרכלת על עינב מול כולם ושתי דקות אחרי שאשר עזב היא כבר רוקדת על הגוויה שלו. כמה צביעות בבן אדם אחד שפרה טענה שהיא נולדה עם שם המשפחה הלא נכון. אין זה שאלה של שמות משפחה או מזרחים אשכנזים זו שאלה של סנובים צבועים (שפרה ושי הנחש) מול אנשים אמיתיים (שגם להם יש פגמים - אזמה אף אחד לא מושלם )שלא מוותרים על העקרונות שלהם ולא מוכנים ללקק כל דבר שזז

    נ.ב ממתי הוכרז שי הנחש כמנהיג של הבית
    נ.ב 2 שי תמיד אומר שהוא שונא אנשים כמו קרן ונעמה שמתחנחנות לכולם ומרכלים עם כולם על כולם הוא לא שם לב שהוא עושה את זה כל הזמן ועל זה נאמר מידה כנגד מידה מה שהוא עשה לנעמה עכשיו עושים לו (ועדין לא דברתי על זה זהוא לים וקריזיונר )

  • 2.

    קצת ביקורת:

    מר בובליל, 20/10/08 09:08

    הכתיבה שלך מאוד יבשה וחסרת הומור.את צריכה לקרוא את סיכום השבועי באתר נענע.שם יש ניתוח כמו שצריך,הומור וכתיבה מענינת.

  • 1.

    יוסיי אל תלללך אוהבים אותך !!!

    הצביעו ליוסייי!!!1, 20/10/08 08:44

    תצביעו ליוסי כי בלעדיו אין תוכנית כולללםםם אוהבים את יוסי שונאים את שפרהה המסריחה הזאת תראו איך היא מתהגת!! מה היא משחקת אותה היא באמת אשכנזיה מתנשאת!!!!! איך היא דיברה על אשר תראו אותה !ועל יוסי שפרהה לכי כבר הביתה!!!!!!!!!!

    • תגובה ל-1\\כמוכם נראית המדינה

      ben jerusalem, 20/10/08 09:53

      ה

      • לא מתאים לך תעוף מפה,שמעתי שעכשיו יש לכם דרכון אירופאי אז יאללה (ל''ת)

        יוני, 20/10/08 10:46

        • שיפרה עולה עליכם בהרבה מובנים

          יאוש הרמת החינוך בארץ, 20/10/08 11:28

          העתיד תלוי באנשים כמו שיפרה וצבר ולא באוראנגוטנים

        • יוני = ערס מצוי (ל''ת)

          דניאל, 20/10/08 12:52

        • ''מפה''? מהמדינה שהסבים שלי בנו במו ידם?

          אין לנו ארץ אחרת, תתמודד., 20/10/08 13:18

          איך המזרחיים של 2008 הצליחו לסובב את הכל?
          ולמה עדיין יש רגשות נחיתות? מישהו מכם לא התקבל לעבודה כי שם המשפחה שלו הוא מזרחי?!

          ממש כמו ה''העדפה מתקנת'' באוניברסיטאות, מרוב שניסו לצאת בסדר עם המיעוטים, דפקו את כל השאר-
          אז אסור לדבר רע חלילה על מזרחיים,
          אבל את האשכנזיים להשמיץ כמה שיותר?

          ולמען הגילוי הנאות, אני חצי אשכנזיה וחצי מזרחית.

      • יה אדיוט אני אכנזייה ומתה על יוסי . (ל''ת)

        שיכני, 20/10/08 14:21

    • אשכנזיה=מתנשאת (ל''ת)

      צא ולמד, 20/10/08 18:11