• 23.

    זמרת מעמותת אנוש שתזכה ליפגוש

    , 21/02/16 15:32

    אני זמרת בעלת איכות קולית מעניינת מאחוריי רקורד עשיר של הפקות עלובי החיים קברט אוויטה וכן נוספות את אביך עליו שמעתי מאבי סינגולדה

    IP: 2.54.2.37דווח על תגובה זו

  • 22.

    איזה נוסטלגיה

    בתי, 08/08/09 20:20

    הכה שאול באלפיו ודוד ברביבותיו... תקשיב שמואל שימה לנו מלך!!!
    עוד מפעם אני זוכרת שהיית מוסיקלי מלידה, עם קול צלול וכשרון משחק מדהים, הייתי מטורפת על ההצגה דוד ראיתי אותה אולי 7 פעמים במרכז רוזין, היום אנשים מכירים אותך רק מכוכב נולד.. פעם היה יותר מעניין!!
    היו זמנים במרכז רוזין בהחלט היו..

    IP: 84.108.222.152דווח על תגובה זו

  • 21.

    ........

    אורררטלוש:), 27/07/09 12:33

    איזההה חתייייך הואא:)
    שהיה לך בהצלחהה מאמיי:]

    IP: 77.126.142.50דווח על תגובה זו

  • 20.

    איך כתבת יחצנות הפכה לכתבה על אקום

    חנה, 12/10/08 20:31

    על אבא של עמוס וכל מי שבליבו עליו. למה נפלת עמוס?

    IP: 217.132.123.133דווח על תגובה זו

  • 19.

    איך כתבת יחצנות הפכה לכתבה על אקום

    חנה, 12/10/08 20:28

    על אבא של עמוס וכל מי שבליבו עליו. למה נפלת עמוס?

    IP: 217.132.123.133דווח על תגובה זו

  • 18.

    עמוס המלך

    s, 12/10/08 17:18

    המעבד הכי טוב בעולם ! השירים בכוכב נולד סופניים. מדובר בכישרון!

    גם חתיך הורס, גם כישרון וגם חכם !!!

    כל הכבוד לך תמשיך בעבודה המעולה ! כיף לשמוע ....

    IP: 81.129.158.219דווח על תגובה זו

    • S , הרטבת?????

      עמוס הנביא, 12/10/08 19:02

      כנראה שזו ''את''. השירים בכוכב נולד, שאת כולם עמוס בן דוד כתב והלחין הם באמת סופניים ושוכבים בהוספיס. את גם בטח מכירה אותו וכשהוא אומר ואי, אז זה נשמע נורא חכם. נכון?
      תת-רמה.

      IP: 87.68.240.212 דווח על תגובה זו

  • 17.

    או לי לי

    לילה לי, 12/10/08 06:47

    חבל שזו הסחורה שאתה מציג כדי למכור דיסק.כי סה"כ אתה עושה עבודה לא רעה בכוכב נולד.מי היחצן שיעץ לך לדבר על טרגדיה משפחתית וסכסוכים של אבאלה יגרמו לאמפתיה כלפיך? לא הסתפקו במעריב בקצת רכילות על כוכב נולד?
    לחזור על מנטרות מעוותות בעניין אקום וללכלך על יענקלה רוטבליט זו דרכך להתחבב על הקוראים? על מה אתה מדבר?
    אקום הגדילה רווחים השנה במאות אחוזים? אתה יודע למה וממתי הכספים האלה? האם האמנים יראו משהו מזה בתמלוגים שלהם?

    IP: 217.132.123.133דווח על תגובה זו

    • לתשומת לבך עמוס (ל''ת)

      ביקורת לגיטימית, 12/10/08 14:21


      IP: 87.68.116.21 דווח על תגובה זו

    • עמוס תענה

      רצון, 12/10/08 20:31

      תשאל את אבא אם מישהו ירוויח מהעלייה בהכנסות השנה, חוץ מאלה שתמיד מקבלים קצת יותר, ואתה יודע מיהם

      IP: 217.132.123.133 דווח על תגובה זו

  • 16.

    אקו''ם היא חברה פרטית, לא מלכ''ר

    מיכל, 12/10/08 00:58

    והיא נתבעה כי מסרבת לחשוף בדיוק את מה שבן דוד טוען ש''אפשר לבדוק''. הם לא נותנים לבדוק. ויש להם בקופה 120 מליון שקל ששיכים ליוצרים. ויענקל'ה רוטבליט הוא איש אמיתי ואמיץ.

    IP: 212.76.104.36דווח על תגובה זו

    • אקו''ם היא אכן מלכ''ר ! תקראו

      מאיה, 12/10/08 18:25

      מיכל, את מאמינה לרוטבליט על סמך מה? הרי אם היה משהו , היו כבר אשמים, ומשפט.
      יש בקופה כסף שממתין ליוצרים, ממש כך. ליוצרים ! עובדי אקום לא מרוויחים הרבה, בטח לא כמוך והם עושים עבודת קודש למען היוצרים. חבל שמבלבלים בין כל הנתונים.
      אדון רוטבליט צריך עזרה מקצועית צמודה.

      IP: 79.178.153.116 דווח על תגובה זו

      • אברמוב מה נשמע?

        לא חבר שלך, 12/10/08 20:27

        לא כל ניהול כושל צריך להגמר בפלילים. למרות שאם מישהו באמת היה רוצה להרע להנהלה הוא היה מוצא את הדרך. לפעמים ניהול כושל נובע מחוסר כישרון ומאופי בעייתי של ההנהלה. מלחמות צריך לדעת לנהל, לא כולם בנויים לזה. בטח לא רוטבליט. אבל העיוותים והטוויסטים שמקורבים לצלחת מפיצים סביב פשוט מקוממים. עד כמה שטימטום יכול לקומם.
        אלהים, הטפשות לאן??

        IP: 217.132.123.133 דווח על תגובה זו

  • 15.

    לבן יעקב

    צחי הנגבי, 11/10/08 15:15

    מניסיון - גם אני הגעתי לאן שהגעתי רק בזכות אמא שלי.

    אח שלי - אתה מריר כל כך, לא חבל??????

    IP: 87.68.196.192דווח על תגובה זו

    • בגלל זה שניכם נראים ככה, וככה גם הפרצוף של המדינה. לא. לא חבל. (ל''ת)

      עמוס הנביא, 12/10/08 19:04


      IP: 87.68.240.212 דווח על תגובה זו

  • 14.

    וא כשרוני ביותר.הוא אחראי על כל הקולות והדואטים בכוכב נולד. (ל''ת)

    כשרוני ביותר., 11/10/08 02:37


    IP: 77.126.62.21דווח על תגובה זו

    • נכון! ואגב חתיך...! (ל''ת)

      נאה נאה.., 11/10/08 14:13


      IP: 77.126.62.21 דווח על תגובה זו

  • 13.

    כן אנשים , כולם לקחו אותו לעבוד רק בגלל אבא שלו.איזה סיפור המצאתם לכם

    בת של אבא קליבר, 11/10/08 01:59

    כל כך נוח להאמין שרק בגלל שאין לכם את הקשרים אתם לא פורצים החוצה. והוא רק בגלל אביו, עושה את זה. הרי קשרים לא מחזיקים, איפה שלא גר הכישרון. אז לכו לנתב את האנרגיות הכאוטיות לעשייה, תהיו עם עצמכם בחשבון נפש, יש כאלה שהדרך ארוכה להם, אבל אם יש מטרה, אם יש יעוד, אם נולדתם לזה, זה יבוא, בהצלחה. (לכולם אגב...)

    IP: 89.139.173.41דווח על תגובה זו

  • 12.

    יש הרבה בנים של...בכל תחום. והכי טבעי שיצעדו

    שא, 11/10/08 00:36

    אל עתידם בעקבות ההשפעות מבית. זה נכון גם לגבי עמוס בן דוד. אלבום חזק. בהצלחה.

    IP: 79.182.231.62דווח על תגובה זו

  • 11.

    אלבום מושקע ומעניין. אהבתי מאוד.

    אא, 11/10/08 00:27

    ואגב, לדעתי באלבום יש מקוריות שאינה מאפיינת את עבודותיך עם אמנים אחרים.

    IP: 79.182.231.62דווח על תגובה זו

  • 10.

    לפעמים קורה גם ''שאבות אכלו בוסר ושיני בנים תבהקנה'' - וזה המקרה (ל''ת)

    מ.ה., 10/10/08 23:58


    IP: 87.68.116.21דווח על תגובה זו

    • אלגוריה גרועה!!!

      מישהו מהתעשייה 2, 11/10/08 08:09

      איזה בוסר אכלו שיני האב? הוא עבד במשך שנים והגיע לאן שהגיע בזכות כישרונו וכישוריו. וכך גם הבן. לפעמים אנשים פשוט קורצו מהחומר הנכון - מוכשרים ויודעים לעבוד
      אב מוכשר ובן מוכשר - למה לא לפרגן?

      IP: 87.68.196.192 דווח על תגובה זו

      • האם מניפולציות, אמירת אי אמת והטעיות של אמנים הם כשרונות וכישורים ??

        לגבי שיני הבוסר של האב, 11/10/08 11:37

        ןמוטב שלא תתביאו אותי גם להוכחות בנושא הזה כאן בתגובות כתבה זו, משום שהיא תהיה מדוייקת ובלתי מחמיאה בעליל (בלשון המעטה) ובנו אינו ראוי לסבול מפירוט זה בכתבה הדנה בכישרונותיו שלו.

        IP: 87.68.116.21 דווח על תגובה זו

      • אב מכשיל אמנים ובן מוכשר לאמנות - יותר מדוייק (ל''ת)

        למען הדיוק, 11/10/08 11:43


        IP: 87.68.116.21 דווח על תגובה זו

      • ל''מישהו מהתעשיה 2'' - הפעם הגזמת בגדול, פתטי

        בן יעקב, 11/10/08 11:53

        אתה כנראה אחד ממלחכי הפינכה של יוריק בן דוד באקו''ם, או אחד השבויים שלו.
        תעשה סקר ותבדוק, אם יש שניים-שלושה אנשים שמזהים את תמונתו או מכירים את שמו של יוריק בן דוד מתחום המוסיקה,בגלל ''כשרונו'' הגדול. גם אני הייתי פעם שחקן מאד מוכשר - גילמתי נר חמישי בחנוכה, ואת כדרלעומר במסכת ל''ג בעומר כיתה ד'....

        IP: 87.68.240.212 דווח על תגובה זו

        • ברור...

          מישהו מהתעשייה, 11/10/08 15:20

          בסך הכל התכונתי שגם הוא מוכשר,קצת,טיפה-
          בטח לא בקליבר שלך.. אתה הגדול מכולם!!!!!

          IP: 87.68.196.192 דווח על תגובה זו

  • 9.

    קנאים

    מישהו מהתעשייה 2, 10/10/08 22:45

    וואוו...
    כמה קשה לנו המוסיקאים לפרגן..
    חבל חבל וגם קצת עצוב..

    ומה הקשר ליוריק?!?
    צריך להיות ממש בור בשביל לחשוב שחברת תקליטים/זכיינית טלויזיה/משרד הפקות או אדם פרטי ישלמו את מיטב כספם ויפקידו את ציפור נפשם בידי מעבד או מפיק מוסיקלי שהם לא מאמינים בו מקצועית אלא בגלל קרבה משפחתית זו או אחרת..

    מי שבאמת מאמין שכך זה מתנהל -
    כניראה לא עבד כבר הרבה הרבה זמן...

    היום מעניינת השורה התחתונה - ובטח ובטח בתוכנית עטירת רייטינג כמו כוכב נולד.
    אם בן דוד לא היה מספק את התוצאה כבר מזמן היו מגלגלים אותו מכל המדרגות של טדי הפקות ובלי סנטימנטים..

    בעיני הבחור מוכשר מאוד
    אני אוהב מאוד את הדיסק החדש שלו ושומע אותו הרבה באוטו..

    עמוס -
    לא כולם צריכים לאהוב אותך
    ותמיד יהיו כאלה שעיניהם יהיו צרות..

    יישר כוח :-)

    IP: 87.68.196.192דווח על תגובה זו

    • בואו נעשה סדר בהתנהלות של בן דוד

      יוסף המכופף, 10/10/08 23:52

      1. באיזה תפקיד הוא היה בשכנים של ציץ.זמר?מעבד מוסיקלי?כותב טקסטים?
      2. מי בחן אותו ללהקה הצבאית?באיזה תפקיד התקבל?ובאיזה תפקיד שימש?
      3.האם קיים קשר מקרי ,בין יוריק בן דוד ולביןעמוס בין דוד?
      4. האם כוכב נולד היא תוכנית קאברים או תוכניות מקורית ויצירתית?
      5.על מה ניגן בן דוד בכוכב נולד? והאם הוא למד תיפוף?או שזו היתה דרך להופיע ולהראות את עצמו עם הנגנים המקצועיים?
      6. מדוע בן דוד מנסה למכור את הדיסק דרך סיפור על אחיו ולא על הדגשת הכשרון שלו (שכנראה איננו)?

      IP: 87.68.153.109 דווח על תגובה זו

      • יאללא בוא נעשה סדר!

        אחת שעוקבת.., 11/10/08 07:42

        1. בשכנים של צ'יץ' עמוס היה זמר ושחקן ובמקביל עבד כמנהל מוסיקלי של להקות העתודה של השכנים במשך שלש שנים. 2. בחנו אותו ללהקה צבאית רמי קליינשטיין ודני רובס.(אני נבחנתי איתו) עמוס שרת בתור זמר קלידן פרקשניסט ומעבד במשך שנתיים. בשנה השלישית לשרותו הפך למעבד בלבד הכין אין ספור תוכניות של להקות צבאיות וממשיך לעשות כן גם כיום במסגרת שרות מילואים.3. הקשר בין יוריק לעמוס אינו מיקרי כלל - זה אביו של זה.4. כוכב נולד היא תוכנית בידור העוסקת ברובה בקאברים. 5. עמוס מנגן בכוכב נולד על כלי הקשה וקלידים. עמוס למד נגינה בכלי הקשה אצל ג'וקה פארפיניאן ואצל זוהר פרסקו ופסנתר, קומפוזיציה, תאוריה ותזמור אצל רפי קדישזון, מנחם ויזנברג אייל אדלר ובבית ספר רימון.עמוס ניגן על כלי הקשה בהרבה מאוד הפקות קטנות ויפות הרבה לפני שכוכב נולד..
        לפעמים משדרים בטלויזיה למשל הפקה ישנה ויפה של ורד קלפטר בה הוא מנגן, יחד עם עמוס הדני וערן צור.. גם בדיסק של קובי אפללו למשל הוא מנגן נפלא.
        6.כך עושים כולם - ואכן חבל שכך!!!

        IP: 87.68.196.192 דווח על תגובה זו

        • לאחת שעוקבת.....

          בן יעקב, 11/10/08 11:42

          מה שכתבת כאן רק מחזק את הטענות. תחשבי טוב ותביני.

          IP: 87.68.240.212 דווח על תגובה זו

          • לבן יעקב

            אחת שעוקבת.., 11/10/08 15:24

            האמת היא שאני לא מבינה.. וכניראה שזה גם לא חשוב.. בן דוד ימשיך לעשות ולהתקדם ואתה - תמשיך למרר ולבכות, לפי קצב העשייה שלו וכמות התסכול שלך למולה, לא נראה שיחסי הכוחות האלה ישתנו בקרוב.. לצערך, ולתשומת לבך..

            IP: 87.68.196.192 דווח על תגובה זו

        • רמי קליינשטיין גם בקליקה

          יוסף המכופף, 11/10/08 14:57

          הוא בחן וקיבל את לירז צרני קרובת משפחה של ריטה ללהקה מבאית

          IP: 87.68.153.109 דווח על תגובה זו

  • 8.

    תגובה ל-1 ו-2

    מישהו מהתעשייה, 10/10/08 19:18

    עמוס בן דוד הוא אדם כשרוני בטרוף! הוא אחראי על עשרות פרויקטים מוסיקליים ומתוך ידע אני יכול לומר שלא הגיע לאף אחד מהם בזכות אבא שלו. בדוק. עבודה קשה של שנים ארוכות הביאה אותו עד הלום. פרויקט שהצליח ועוד אחד ועוד אחד...הוא עשה עבודה נפלאה עם החבר'ה של כוכב נולד וכך גם עם קובי אפללו וגלי עטרי וגם עכשיו באלבום שלו, שיחק אותה בענק! עמוס כל הכבוד לך ושימותו הקנאים!

    IP: 80.230.75.193דווח על תגובה זו

    • ל-8 ''מישהו מהתעשיה'' (איזה תעשיה?: קונפקציה, לאו-טק..)

      בן יעקב, 11/10/08 11:36

      רק עפ''י הדוגמאות שהבאת ברור, שאתה ממש מכיר את הפן המקצועי של האיש...... (כל קורא עיתונים שלא באשמתו יודע את העובדות שציינת, כי היה מי שדאג לספר על זה לכל העולם ואשתו).

      IP: 87.68.240.212 דווח על תגובה זו

  • 7.

    לא נעים לומר אבל יש מוכשרים ממנו בתעשיה ללא אבא כשלו (ל''ת)

    ירון, 10/10/08 18:52


    IP: 84.229.224.73דווח על תגובה זו

    • אתה??

      אפרת, 10/10/08 23:05

      ואני בטוחה שאתה אחד מהם? נכון??

      IP: 87.68.196.192 דווח על תגובה זו

  • 6.

    אין כמו סקעת.!!! (ל''ת)

    נכון, 10/10/08 16:51


    IP: 85.250.155.197דווח על תגובה זו

  • 5.

    לגבי בר חיים, המונח ''תפלצות רייטינג''

    ל, 10/10/08 15:09

    פשוט דוחה. לא מקצועי מצידך וסתם מכוער.

    IP: 89.139.54.71דווח על תגובה זו

  • 4.

    בן אדם מוכשר מאוד. הדיסק שלו מעולה. (ל''ת)

    עדי, 10/10/08 14:09


    IP: 89.139.213.229דווח על תגובה זו

  • 3.

    ישראל בר און המלללך ! :) (ל''ת)

    ספירי, 10/10/08 12:03


    IP: 79.182.119.156דווח על תגובה זו

  • 2.

    כוכב נולד למען בן דוד

    יוסף המכופף, 10/10/08 10:44

    עמוס בן דוד התפרסם הודות לאביו וקשריו המסועפים.
    רצוי לכותבי הכתבה לחקור כיצד ובאיזה דרך הגיע לתפקידו בצבא
    נכון להיום הוא סלבריטי ,שמשתמש בכוכב נולד
    לקידומו האישי

    IP: 87.68.153.109דווח על תגובה זו

    • להקה צבאית

      ירון, 10/10/08 15:34

      מה אתה מקשקש עמוס היה הכי מוכשר במחזור שלו..

      IP: 87.68.196.192 דווח על תגובה זו

  • 1.

    איש לא מוכשר בעליל, אבל הקשרים......

    בן יעקב, 10/10/08 10:41

    .....האבא מתפרנס שנים מקופונים שמנים שהוא גוזר מלחמם הצר והדל של האמנים האמיתיים. הבן, מגיל צעיר קיבל ג'ובים שגדולים ומוכשרים (שלא לומר: ותיקים) ממנו היו רק חולמים עליהם ועל השכר שבצידם..... סתם איש. כמוהו עוד אלף הולכים ברחוב.סתם.
    אם לא היה שמו ''בן-דוד'' הוא עדיין היה מחפש את האתמול ועובד פקיד או ממלצר. רק מה, הו הבן של יוריק, אז כדאי לתת לו ג'ובים. כדאי להפוך אותו למפיק-מעבד-נגן העל.
    יאללה, בהמות כוכב נולד. רוצו.

    IP: 87.68.240.212דווח על תגובה זו

    • איש מוכשר בטירוף, למה לקנא? הוא עושה עבודה מצויינת. (ל''ת)

      בהצלחה, 10/10/08 11:18


      IP: 89.139.173.41 דווח על תגובה זו

    • בן יעקב אתה מריר ומתוסכל בעליל (ל''ת)

      עוז, 10/10/08 13:17


      IP: 87.68.176.169 דווח על תגובה זו

      • בטח שאני מתוסכל, טמבל

        בן יעקב, 10/10/08 13:38

        רואים, עוז, שאתה טמבל, ואינך מבין כלום בתחום המוסיקלי. מה שבן דוד עושה יכול ילד בן 12 לעשות..... הרי זה מיועד לטמבלים חסרי שמיעה ולילדות צווחניות ומרטיבותששולחות SMSים . קאפיש. אז בעתון עושים לו כבוד. שמור לי ואשמור לך (ובוא נערב גם את אבא). אני זכיתי בשני פרסים, ונתנו לי באקו''ם (קצת) כבוד. את העבודות, לעומת זאת, הבן של המנכ''ל מקבל. ...
        איך לא אהיה מתוסכל, אם אפילו אז בעתון הזכירו את שמי ללא הבלטה, ביחד עם עוד כמה, אי שם בשורה 19 (מתוך 34)
        למטה......
        אז כן. אני מתוסכל ומריר, ויש לי כל הסיבות שבעולם להיות כזה, בעיקר כשאיש לא מוכשר מקבל עתונות ובמה בגלל ייחוס אבות.

        IP: 87.68.240.212 דווח על תגובה זו

        • כשלון של בן דוד (ל''ת)

          יוסף המכופף, 10/10/08 19:13


          IP: 87.68.153.109 דווח על תגובה זו

        • בן דוד אני מתנצל הגבתי בפזיזות, שיהיה בהצלחה (ל''ת)

          עוז, 10/10/08 20:41


          IP: 87.68.176.169 דווח על תגובה זו

          • הכוונה כמובן לבן יעקב, ושוב סליחה (ל''ת)

            עוז, 10/10/08 23:12


            IP: 87.68.176.169 דווח על תגובה זו

          • בשביל מה להוציא דיסק?

            חיה, 11/10/08 07:40

            מי יקנה אותך? מי ישמיע אותך?

            IP: 217.132.123.133 דווח על תגובה זו

            • בשביל לספק תעסוקה לאנשים מרירים (ל''ת)

              מתה, 11/10/08 08:24


              IP: 87.68.196.192 דווח על תגובה זו

            • חיה, אל תדאגי....

              בן יעקב, 11/10/08 11:29

              שמור לי ואשמור לך. בשביל זה יש קשרים, פרוטקציה, ייחוס אבות. זה שישמיעו אותו - זה ברור. לגבי הקניה? - באמת איני יודע...

              IP: 87.68.240.212 דווח על תגובה זו