• 60.

    קובי

    קובי, 20/09/08 14:43

    אני מודע לכך שיש שכל בקודקודך, אבל איך הצלחת להוציא לאור מאמר כל כך מטופש ולא נכון.
    99 אחוז מהמוזיקה בארץ הושפעה בצורה כזו או אחרת מאותן להקות מחו''ל.
    כך למשל את הביטלס ופינק פלויד. בלעדם ההסטוריה של המוזיקה של העולם וגם של ישראל היתה נראית שונה לחלוטין.
    זה שמוזיקה זה לא התחום שלך זה בסדר, אבל אין צורך להתגאות בבורות הזאת ועוד לכתוב מאמר שלם בנושא...

  • 59.

    אתה גרוע ומייצג דעה של עצמך בלבד

    הכותב מייצג את דעתו בלבד, 20/09/08 12:35

    אפשר לאהוב גם מוסיקה מקומית וגם בינלאומית בלי שזה יתנגש.

    יש המוני מעריצים שמבינים הרבה מאוד במורשתו של מוריסי, של רוג'ר ווטרס ואף של מדונה.

    יש המוני ילדים שיודעים את ההיסטוריה של ביונסה והבלאק אייד פיז בע''פ ורק רוצים עוד ועוד הופעות שלהם.

    זה שאתה לא יודע כלום חוץ מהיסטוריית המוסיקה הישראלית זו בעיה שלך ואל תשליך אותה על דורות של אנשים - או על אחת כמו אמי היקרה שחייתה בניו יורק תקופה ארוכה ומכירה בע''פ את דונה סאמר גלוריה גיינור ומדונה.

  • 58.

    אוי קובי אתה מטומטם גזען ושמרן (ל''ת)

    א. העם, 20/09/08 09:42

  • 57.

    מה רע בלאהוב גם מוסיקה ישראלית וגם לועזית ויש מוסיקה ישראלית משובחת (ל''ת)

    ירושלמי, 20/09/08 08:37

  • 56.

    אני מניח שתסכים איתי שמאיר אריאל ישראלי למהדרין.

    עמנואל גולדשטיין, 20/09/08 08:31

    אחד מהמשפטים הידועים ששר היה ''מאחורי כל משפט בעברית יושב ערבי עם נרגילה''.
    ואחרי כל שיר בעברית יושב אמן זר אחד או יותר. פרנץ שוברט הלחין את ''פרחי הצבעוני'' אבל קרא לו משום מה ''דג השמך''. איני זוכר מי המלחין הבסקי שהלחין את ''ירושלים של זהב''. אלבומיהם הראשונים של שלום חנוך ואריק איינשטיין עמוסים השפעות ביטלסיות, בעוד האחרונים של שלום מושפעים חזק מאד מרוקנרול אמריקאי.ועוד לא הזכרתי את המוסיקה המזרחית והיוונית.
    כולם תלמידים של המאסטרים מחו''ל- ואיני מכיר מקרה בו התלמיד הישראלי עולה על רבו שבחו''ל.

  • 55.

    דביל - את דעותיך הפרובינציאליות תשמור לעיתונות החרדית (ל''ת)

    ועכשיו לך לשמוע את שרית חדד, 20/09/08 08:18

  • 54.

    צודק! צודק! צודק! (ל''ת)

    דוידי, 20/09/08 08:13

  • 53.

    שישו ושמחו בשמחת חג מחאו כפיים

    אילן, 20/09/08 06:33

    קובי שלום
    אני איתך- צריך לגרש את כל השמאלנים האלה
    שמאזינים למוזיקה של גויים

  • 52.

    כמה שלא תחפשו בחו''ל - אין על המוסיקה הישראלית!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    עידן, 20/09/08 06:05

  • 51.

    אידיוט. מה ש''פינק פליוד'' שכחו, הישראלים עוד לא הגיעו. תקשיב ותלמד!!! (ל''ת)

    ג'ורג', 20/09/08 02:05

  • 50.

    ישראלי זה גם ערבי? למה אין אזכור לזוהר ארגוב, שרית חדד

    סעיד, 19/09/08 22:41

    מחמוד דרוויש, אביהו מדינה, מושיק עפיה, ליאור נרקיס, אייל גולן ועוד רבים וטובים מהמוזיקה הערבית בישראל.

  • 49.

    ברוך שלא עשני דתי. שבת שלום (NOTTT!!!). (ל''ת)

    מאוד לא דתי, 19/09/08 22:35

  • 48.

    אני רוצה את דפש מוד בישראל ! מאי 09 !

    אבי, 19/09/08 21:44

    זה קרובבבבבבב
    אלוהים בבקשה.

  • 47.

    דתיים, מלאכתם נעשית בידי אחרים...

    יואב, 19/09/08 20:12

    אין בין יראי השמיים ואניני האזניים דבר וחצי דבר.

  • 46.

    43 צודק! (ל''ת)

    גם 2, 19/09/08 20:07

  • 45.

    עזוב שטויות. תן לי לראות ולשמוע את מקרטני ואחר כך שום דבר לא מעניין או (ל''ת)

    אותי..........., 19/09/08 19:42

  • 44.

    הסיבות שבגללן מוזיקה ישראלית לעולם לא תשתווה למוזיקה מחו''ל

    מוסיקולוג חובב, 19/09/08 18:51

    א' התשוקה.
    זה רק אני או למוזיקאים ישראלים אין תשוקה?
    ב'(קצת קשור לא')
    המוזיקה היא לא באמת מוזיקלית.
    הסבר:הגיטרה והתופים הם סה''כ רקע לשירה ולא משהו נפרד ,ישות עצמאית שכיף ורוצים להאזין לה.
    ג'(קשור לא' וב')
    השירה נטולת תשוקה,ויותר דומה לדיבור מאשר שירה נטו.

    לכן לעולם מוזיקה ישראלית לא תשתווה למוזיקה לא ישראלית.

  • 43.

    כמה חבל שאדם אינטלגנטי מפיק דברי הבל

    איתמר, 19/09/08 17:24

    יש כל-כך הרבה בורות במאמר הזה, עד שזה כמעט נראה כמו משהו שנכתב בהומור או משהו כזה, שאם לא-כן זה ראוי להיות המאמר שיגרום לרבים להתייחס אל אריאלי בזלזול, דבר שאני אצטער מאד לעשות, כמי שמחבב אותו מאד על פי רוב. עלי לומר קודם-כל: אני מעריץ גדול של מוזיקאים רבים בישראל, לצערי רובם או עליהם השלום או שהם מזדקנים והולכים, ורק מיעוטם מן התקופה האחרונה. אוסיף כמובן את הגל החיובי ביותר של התחברותם של אמנים רבים למוזיקה יהודית, לפיוטים ולמקורות. אך בצד זה, חובה לזכור שכשם שיהיה זה מגוחך להימנע משימוש במלים לועזיות בעברית, מהסיבה הפשוטה שגם ספסל ויין אינם מלים עבריות במקורן, כך גם הימנעות מהאזנה למוזיקה שאיננה ישראלית (שם כל-כך כללי; יש הרבה יותר מרוג'ר ווטרס ופול מקרטני, יש ג'ז ובוסה-נובה וגוספל ומוזיקה אירית ובלוז ועוד המון דברים) פירושה לא רק ראש באדמה שזו חוויה אנטי-חינוכית ממדרגה ראשונה ושמשמעותה בדלנות (שזה לא מה שסברתי שמאפיין את אריאלי), אלא גם משחק כפול מכיוון שמחצית השירים הישראליים הם או חיקוי של מוזיקה מהעולם, או שהם מושפעים רבות ממנה (מרוק וסול אבל לא רק כמובן), שלא לדבר על אינסוף השירים המתורגמים שתרגמו ענקי רוח כמו אהוד מנור, דן אלמגור ונעמי שמר, ועוד לא הזכרתי כמובן את האמנים שעובדים עם עמיתים מחו''ל ואלה שחלומים על-כך ועדיין לא הגשימו זאת. אני מודה שאם לא היה זה אריאלי שאני מוקיר ומעריך בדרך-כלל, לא הייתי טורח, אולי כי כאדם דתי שמרגיש את עצמו איש העולם במובן של רצון לעוד ועוד חשיפה לתרבויות נוספות גם כדי להעשיר את עולמי שלי, אני מקווה שקובי אריאלי יחשוב על דבריו שוב ויגלה שטעה ובגדול הפעם.

  • 42.

    ignorance is sad.. (ל''ת)

    red, 19/09/08 17:09

  • 41.

    דבר בשם עצמך את אותה תפיסה אתה והחברים שלך מנסים בדת!! (ל''ת)

    אבנר, 19/09/08 16:55

  • 40.

    אין כמו ריטה בעולם!!! היא הגדולה מכולן(ומכולם) (ל''ת)

    אלעד, 19/09/08 16:26

  • 39.

    כתבת תרבות שמתהדרת בזה שהכתב הוא בור וצר אופקים

    רון, 19/09/08 16:24

    שום סקרנות אינטלקטואלית או רצון לחוות דברים חדשים ,אני מניח שלא מדובר רק במוסיקה אלא גם בסיפרות,אומנות ,קולנוע ועוד...
    אתה ראוי רק לרחמים

  • 38.

    ביום רביעי בקיסריה ראיתי מה זה אומנות..עילוי... (ל''ת)

    סגול, 19/09/08 15:21

    • מה שראית הוא צל של הלהקה המקורית

      צל כהה, 19/09/08 16:51

      בקיסריה הופיעו רק הבק-בנצ'רים. הצללים של מוסיקאים אמיתיים שכבר אינם. קובי אריאלי צודק במובן שאם אתה מחשיב את מה שראית כאומנות, אזי אתה דומה למקבץ נדבות שמישהו זרק לו מטבע של 10 ש''ח (מזויף) והוא חושב שהתעשר.

      • שטויות! אין משהו כיום שקרוב לשנים ההן

        עדיין גדולים, 20/09/08 13:09

        אין מה להשוות מה שהיה בשנות 60/70 להיום.
        סגול היום מנגנים עדיין יותר טוב מרוב מה שיש בסביבה. אין מה לחיות על העבר צריך להנות גם מההווה. זה לא בא על חשבון זה.

  • 37.

    דתי נורמטיבי..לא יוצאים מהמטר מרובע שלהם...מסכנים!!! (ל''ת)

    רחמים, 19/09/08 15:20

  • 36.

    אין אנחנו. יש אני. (ל''ת)

    1, 19/09/08 15:14

  • 35.

    אתה מדבר שטויות (ל''ת)

    דניאל, 19/09/08 15:03

  • 34.

    טעות טועים טעינו

    מחאה שקטה, 19/09/08 14:29

    ובכן, ישנם בהחלט לא מעט אנשים שאינם מחוברים למוריסי, או כאלה שלא ימצאו עניין בהופעה הקרובה של מקרטני בארץ. וישנה בהחלט גם אהבה וזיקה גדולה מאוד לשירי ארץ-ישראל הישנה ולשרידיה המודרניים כמו שלום חנוך, שלמה ארצי ועל העמדה האוריינטלית - אהוד בנאי.

    אבל מכאן ועד לקבוע ש''אנחנו'' לא באמת ניזונים מהמוזיקה מחו''ל? קשקוש מוחלט! אני מכיר די והותר אנשים שהקשר בינם לבין סצנת המוזיקה הישראלית כבר ניתק מזמן ולחלוטין, והם חפורים עמוק עמוק בכל ניעה קטנה במערב וירג'יניה. לפעמים גם זה נעשה קיצוני, אבל הקשר בין אוהבי המוזיקה לישראל לעולם הפך כה רציף עד שהחל אפילו להיות ''מתכתב'' - להקות שלנו מצליחות גם שם, והנה, לאחרונה, הם גם מטפטפים לאט לאט לפה.

    אז, ''אנחנו'', מאוד מחוברים ואולי זה בדיוק הזמן עבורך להוסיף עוד נדבך ראוי להשכלתך - השכלה מוזיקלית. אין סיבה שאדם אינטיליגנטי לא יאפשר זאת לעצמו.

  • 33.

    מי זה החייזר הזה?... (ל''ת)

    פבלו, 19/09/08 14:20

  • 32.

    זה בגלל כתבי התרבות בשקל שיש לנו בכל מקום, שהמדיה תשלם

    כל האמת ורק האמת, 19/09/08 14:15

    כסף אמיתי לכותבים שקצת מבינים ולא יזרקו כמה גרושים לכתב לילה שיעשה איזה אייטם על הדרך.. בדרך לאומן 17 ..
    מתי היה איזה כתב מוזיקה שפתח את הרולינג סטון או את האן אם אי בכדי לחקור על דברים חדשים ומעניינים שקורים בעולם? מקסימום יכנסו לשם בכדי להעתיק מכתבה משהו על איימי ווינהאוס או על אלבום חדש של אמן מיינסטרים שלא מפסיקים גם ככה לכתוב עליו כל פיפס..
    בגלל ההזנחה הזו נוצר פער עצום בין מאזיני וצרכני המוזיקה הפוטנציאלים בישראל ולבין מה שקורה בעולם מסביב. בושה ותעודת עניות לתרבות בישראל.

  • 31.

    השקר שלך לא שלנו

    מנש, 19/09/08 13:46

    אל תהפוך את השקר האישי שלך לשקר קולקטיבי,
    המשך לחיות את שקריך ותן ''לנו'' לחיות את האמת שלנו.

  • 30.

    אוי נו, לא נראה לך שנסחפת עם הקביעה השטותית?

    רמי, 19/09/08 13:45

    אתה באמת חושב שמוזיקה ישראלית (יש היום דבר כזה?) יותר טובה?
    זה כזאת שטות גדולה שאין לי כח להגיב אפילו....

  • 29.

    תחזור לבועת האנחנו שלא מחוברת לכלום...

    יוחזר המנדט הבריטי ומיד..., 19/09/08 13:25

    ומה אתה אומר בעצם? תחזיר אותנו לימי ערוץ 1, סוברו וסיגריות טיים לכולם. אני אמורה להתנצל שאני לא שייכת לעדר ואוהבת מוזיקה אחרת שראויה למונח מוזיקה ולא חיקוי עלוב למשהו אחר??.

  • 28.

    עצוב לדעת שאתה כתב לעניני תרבות ומוזיקה

    ליאור, 19/09/08 13:24

    המדינה שלנו לא יודעת לטפח מוזיקה ויוצרים, וההוכחה לכך היא כל היוצרים שבורחים לחו''ל כדי שיקליטו וישמעו אותם, והם הרבה יותר מוצלחים מכל ה''מוזיקה'' הישראלית.

  • 27.

    אנשים מאוד מחוברים כאן למוסיקה מחו''ל הבעיה שאף אחד לא בא לפה

    א, 19/09/08 13:13

    אם רק היית יודע כמה הופעות יש באירופה כל קיץ ואיזה אומנים שלעולם לא יגיעו לכאן ובצדק

  • 26.

    כתיבתך בענייני מוסיקה מזכירה לי את אי ידיעותי לכתוב בענייני דת. (ל''ת)

    חילוני, 19/09/08 13:11

  • 25.

    למה קובי אריאלי משול

    דן, 19/09/08 12:45

    לאדם שניצב על שפת אוקיאנוס ונהנה מרסס הגלים, אבל לא מעז להיכנס למים.

  • 24.

    אולי במאה שערים לא מחוברים!! (ל''ת)

    אריאלי אתה פשוט דוס מחמד של התקשורת שלא מבין הרבה, 19/09/08 12:24

  • 23.

    שלום ומשינה ? גם למוסיקה ישראלית אתה לא מחובר.

    א, 19/09/08 12:24

    כנראה שאתה לא מלה שבאמת אכפת להם מה הם שומעים, וכל מה שיש בגלגל''ץ זה בסדר...

    גם בתור אחד שמעדיף מוסיקה מחו''ל, נראה לי שאני מחובר למוסיקה ישראלית יותר ממך.

  • 22.

    קובי, אתה לא אמור לשמוע מוסיקה חסידית?

    Pop Music Man, 19/09/08 12:11

    מה אתה שומע את התועייבה הזאת - משינע? ר' שלום חנוייך? כבר עדיף לשמוע גויים ר''ל.

    וברצינות, לא נראה לי שאתה תהיה קובע טעם הקהל כאן...

  • 21.

    דוס מוגבל (ל''ת)

    חב''דניק אנ''ש, 19/09/08 12:09

  • 20.

    המוזיקה בארץ טובה אבל...

    מית, 19/09/08 12:08

    צריך לחפור עמוק עמוק מתחת לכל שכבת המיינסטרים והמזרחית כדי למצוא דברים מעולים פשוט.
    יש המון אמנים מוכשרים כל כך שאף אחד לא שמע ואולי גם לא ישמע את השם שלהם ולמה הוא לא ישמע? כי הם עדיין נאמנים למוזיקה האמיתית וכותבים מהלב ולא כותבים במטרה להיות מושמעים כל היום עם שירים רדודים.
    הרבה מוזיקה טובה יש פה רק צריך לחפש.

  • 19.

    דבר בשם עצמך סבא'לה

    אילון, 19/09/08 12:04

    הדעות שלך מתקרבות לגיחוך משבוע לשבוע, למה לא תעבור לכתוב לקהל היעד שלך במקור ראשון או משהו כזה? אתה סתם מתנדנד לנו בין הרגליים.

  • 18.

    מה השתגעת?

    rukma, 19/09/08 11:54

    שמע אתה שלמה ארצי ומשינה

  • 17.

    יש לי נכדים שאני משמיע להם החיפושיות ואז......

    אשר, 19/09/08 11:44

    המוזיקה הישראלית המושמעת ברדיו עושה לי צמרמורת.כל פעם שאני שומע מישהו אני שואל מי זה ולמה הוא עושה לי את זה.פעם כש שמעת שיר ידעת לזהות מיד לפי סגנון,לפי גוון קול
    היום כולם נשמעים לי אותו הדבר.מה שמקומם אותי זה שנכדיי חשופים למוזיקה רעה ,לא נעימה,לא איכותית רוב השירים על אותו סולם
    בלי אופי,פעם היו זמרים היום לא רבתי

  • 16.

    דבר בשם עצמך (ל''ת)

    יניב, 19/09/08 11:39

  • 15.

    מי זה ''אנחנו''

    Mens Rea, 19/09/08 11:33

    דבר בשם עצמך

  • 14.

    אחי, איפה אתה???!?

    אילון, 19/09/08 11:29

    קובי באמת בלי להתלהם אבל הכתבה שלך - טיבה כטיב המוסיקה הישראלית בימינו - רדודה ופונה להדיוט המצוי.

  • 13.

    כמה תיקונים... (ל''ת)

    שי, 19/09/08 11:26

  • 12.

    אנחנו לא באמת מחוברים למוזיקה מחו''ל-האמנם?????

    יורם, 19/09/08 10:43

    מוצרט, בטהובן, באך, פינק פלויד, ביטלס ,האבנים המתגלגלות, סגול כהה, לד זפלין- אלו רק מספר דוגמאות של מוסיקה מ''חו''ל'' חובקת עולם.
    ההשוואה של הנ''ל למשינה, שלמה ארצי ואהוד בנאי פשוט מגוכחת.
    תישאר בד' אמותיך. ושרק תידע אתה מפסיד בגדול.

    • בריטני ספירס מוכרת פה פי 10 יותר ממהאבנים המתגלגלות

      אנחנו זה מי?, 19/09/08 13:48

      זה מה ש-''אנחנו'' מחוברים אליו. זה מה ש-''אנחנו'' שומעים בשיח ושיג היומיומי על מוסיקה מחו''ל. עצוב? כן, אבל זה המצב. המוסיקה מחו''ל ש-''אנחנו'' מחוברים אליה היא כזו טובה שעדיף אוזניים מפח, אבל חצי מיליון נערים ונערות צורכים אותה בטונות!

      אם הייתי כותב את השורות הבאות לפני שנתיים, הייתי כמעט צריך להתנצל. נכחתי בקונצרט של ''סגול כהה'' בבירמינגהם ב-1974 כשג'ון לורד וריצ'י בלקמור היו צעירים ונחשבו ''סגול כהה''. שנה קודם לכן הייתי בגיג של הרולינג סטונס בוומבלי (עם בילי פרסטון).

    • 12-יורם-רק הוכחת בתשובתך כמה אנחנו לא מחוברים..

      כל האמת ורק האמת, 19/09/08 14:23

      תכנס לקרוא את תגובתי ואולי תבין שלשמוע פול מקרוני, דיפ פרפלח, פינק פלוץ, האבנים המתגלגלות לקבר וכל שאר הדינוזאורים שציינת זה לא מהות העניין כאן בכתבה!
      אגב בסקר שעשו לבני נוער גילו שקרוב ל 70% מבני הנוער לא מכירים אף אחד מהשמות שציינית וכן(!) הם כללו בסקר את הביטלס
      דיפ פרפל פינק פלויד ועוד שאר שמאלץ לימי התיכון בשנות השבעים העליזות שציינת..

  • 11.

    כנסו ותסגרו את הטוקבקיה

    רוכב, 19/09/08 10:40

    מבחינתי המוזיקה הישראלית נגמרה בתקופת אריק אינשטיין ושלום חנוך! אני לא אומר שהכל כאן גרוע אבל יש לנו הרבה מה ללמוד ממשוררים שחלפו מהעולם ולא נמצאו להם מחיליפים כאן בארץ.
    הטקסטים של רוב הלהקות והזמרים בארץ הם ברמה של כיתה א',כשהייתי בתיכון כתבתי שירים יפים ועמוקים יותר ממה ששומעים היום בגלגלץ ושלא נזכיר את המוזיקה המזרחית!

  • 10.

    אולי אתה לא מחובר

    אביטבול, 19/09/08 10:32

    ודי לנו בדיפ פרפל בקיסריה שם ראינו עד כמה הקהל ''אינו מחובר'' למוזיקה מחו''ל.

  • 9.

    ?

    בני, 19/09/08 10:27

    בורות אפשר להבין,אבל התפארות בבורות היא תופעה מצערת משהו. לעתים אלו ילדי בית ספר שלועגים למורה החננה, לעתים אופירות אסייג שלועגות לדובר עברית רהוטה, ולעתים עיתונאי(?) שנון (??) ומשעשע (???) שמציג בפנינו בורות תרבותית מצערת משהו. כן, לנגח פוזאי תרבות עלק מביני ענין זה אכן דבר מבורך, אבל למה לעודד בורות על הדרך? לא להכיר את מוריסי זה בסדר, להתגאות בזה לא ממש.שא ברכה.

  • 8.

    באמת_דבר בשם עצמך_בלי ''אנחנו''

    יובל י, 19/09/08 10:25

    הגישה שלך מזכירה קצת את אוהדי מכבי תל אביב
    השנואים עליי במיוחד (במונחי ספורט כמובן).
    אצלם תמיד אזהה מאפיין חורה במיוחד :
    הם חושבים שכולם רוצים את אותו הדבר
    אבל בטוחים שרק הם משיגים אותו.

    בקיצור, דבר בשם עצמך.

    ודרך אגב -
    רוב השירים של אהוד בנאי ומשינה
    מושפעים -עד לכדי קיומם הממשי-
    מבוב דילן

    מה שכן עצוב - ובמאפיין הזה יש בעיתיות :
    לישראלים מאוד חשובה המילה בשיר, ולכן איכות המוסיקה מתפספסת. וחבל.
    המוסיקה מחול טובה מהישראלית
    כשם שכדורגל אירופאי עדיף מהישראלי

    שבת שלום ידידי

  • 7.

    ''אנחנו''

    אורן, 19/09/08 10:18

    דבר בשם עצמך, ומצידי שים אפילו פוסטרים של המאסטרו בשירותים שלך.

  • 6.

    יש מוסיקה ישראלית? לא ידעתי! (ל''ת)

    יעקב, 19/09/08 09:53

  • 5.

    מבשרת ציון

    רמי, 19/09/08 09:42

    קראתי רק את כותרות המישנה וזה הספיק לי...
    האלפים שבאו להופעה של וולטרס ודיקלמו את שיריו בע"פ היו בני עשרים וצפונה..תשאר אתה עם שלמה ,יהורם גאון וכו..אלה לא גורמים לי לוויברציות...כמו שאתה מעיד על עצמך אתה באמת ,אבל באמת לא מבין במוזיקה....

    • גם אתה לא ממש מבין קוראים לו רוג'ר ווטרס ולא ברברה וולטרס (ל''ת)

      מיכל, 19/09/08 10:15

  • 4.

    במוסיקה ישראלית יש ערכים - זה השורשים שלנו למקום

    איל כהן, 19/09/08 09:34

    התקשורת חוטאת - ובגדול בחשיפה היומיומית המסיבית למוסיקה לועזית, בזמן שאמנים ישראלים ומוסיקה ישראלית בפרט מקופחים ומדוכאים.הסגידה לאמנין מחו"ל לא עושה לנו טוב כעם שחי בבידוד וחייב לשמור על מוראל ועל אחדות
    במיוחד מערוצי תקשורת כמו גלגלץ וגלי צה"ל הייתי מצפה לקצת יותר אופי שליחותי ולהעברת מסרים חינוכיים חשובים לנוער לפני גיוס ולאוכלוסייה בכלל.

    כישראלי, אני יכול לומר בוודאות שחלק משמעותי מהחיבור שלנו למקום שבו אנחנו חיים קשור במוסיקה, והחיבור הזה הולך ומתרופף ככל שמציפים את הנוער במוסיקה זרה!
    ולסיום יש כל כך הרבה יופי במוסיקה ישראלית, שזוכה להתעלמות כמעט גורפת או להשמעות נדירות - וחבל שכך.

    • אז אתה רוצה שנקשיב למוסיקת הטמבור והנבל ??? (ל''ת)

      ---שורשים ........., 19/09/08 10:17

      • יש הרבה מוסיקה בארץ שאתה בכלל לא מכיר

        איל כהן, 19/09/08 11:59

        מכיוון שהתקשורת מתעלמת ממנה באופן גורף.
        לדוגמה : להקת איטליז, ''איאם'', ''תחת השפעה''
        ועוד ים של הרכבים מצוינים בכל הסצנות.
        ההרכבים האלו בסופו של דבר מתפרקים מכיוון שאין להם מה לאכול ואין להם קהל בגלל חוסר בחשיפה, ואנחנו מפרנסים אמנים מחו''ל.
        חוץ מזה, אין שום רע בטמבור וחליל.

        • זה שאינם מושמעים לא אומר שהם טובים

          באז' דו כיווני, 19/09/08 20:49

          כמו שלא כל מה שמושמע שווה משהו.

    • יופי רעיון נהדר אז בו ניכפה

      rukma, 19/09/08 11:56

      על ההמונים לשמוע מוזיקה חרא
      למי נותנים לכתןב באתר הזה

    • טוב זה הגיוני שמי ששומע פינק פלויד

      שרוליק, 19/09/08 12:16

      משרת ביחידות פחות קרביות ממי ששומע הראל מויאל עם שירי ''אמצע הלילה בכפר''

  • 3.

    אנחנו ? מי אתה שתדבר בשם "אנחנו" ? מה זה בכלל מוסיקה ישראלית ? (ל''ת)

    ----- לחנים מעמים אחרים + מילים בעיברית ., 19/09/08 09:29

    • כנראה שלא שמעת על יאיר רוזנבלום, משה וילנסקי, סשה ארגוב

      איל כהן, 19/09/08 12:07

      יעקב הולנדר נורית הירש, שלום חנוך, מתי כספי, שמוליק קראוס ועוד ים של מלחינים ישראלים שהביאו לארץ הזו אוצרות של יופי אמיתי.
      ואלו רק קלאסיקות - מבלי להזכיר מוסיקה בת זמננו שגם היא נעשית פה ברמה גבוהה ומגוון של סגנונות שעשויים לסבר כל אוזן.
      זה בסדר ואין לי טענות כלפיך, מכיוון שזה הכיוון שאליו התקשורת מובילה את הציבור הישראלי, פשוט חבל שחלק גדול מאד מהדור הצעיר לא מחובר.

      • רוזנבלום , וילנסקי וכו' הלחינו או לקחו לחנים רוסים ... שלום חנוך

        שירי ארץ ישראל עליק ........., 19/09/08 16:16

        לחנים של בלוז ורוק ....אבי ביטר לחנים טורקיים ..וכו' .....

        • בדיוק ....כמו שאין אוכל ישראלי ............. (ל''ת)

          פלאפל ,חומוס , שניצל , שטרודל תפוחים .........., 20/09/08 08:43

          • שכחת מעורב ירושלמי... (ל''ת)

            מיקו - בטיילת, 23/09/08 21:49

  • 2.

    צר עולמך כעולם נמלה

    גבריאלה, 19/09/08 09:24

    צר לי עליך.

  • 1.

    אתה קוביה

    יובל, 19/09/08 09:19

    קוביה קוביה קוביה, צא מהפאה (של הקוביה)