• 33.

    נראה לי שמישהו פספס את האירוניה של השיר (ל''ת)

    ג'יימס, 11/10/08 19:27

  • 32.

    מה עדיף?

    אנתרופולוגית א''א, 07/10/08 23:20

    נשים רבות בקרב העם היושב בציון מזדהות עמוקות עם המסר שהשיר הזה מביא, עם הקצב, עם הקשר. נכון, כולנו בסוף חוזרות למשה. מה לעשות? משה מדבר עברית, יכול לבוא אתי לארוחות שישי בבית של ההורים, לצום אתי ביום כיפור ולחלוק את החיים הישראליים שלי. אילו שרה זוהר בבית האחרון שהיא נוסעת למיגל - היינו מאמינים? - כנראה שאז היו כותבים ביקורת שהזמרת לא אמינה, שהיא לוקה באסקיפיזם ואיך היא מעזה להדיח את בנות ישראל לקשרים עם ערלים רחמנא ליצלן ובכלל - מה רע ברועי ואיתי ויונתן? למה מיגל?
    דווקא נחמד שהיא נשארת פה לשיר לנו קצת... להביא לנו את הקולות של ה'מיגל'ים שלנו הביתה.

  • 31.

    שיר מקסים (ל''ת)

    מאוד, 22/09/08 14:36

  • 30.

    מי המעצבנת שכתבה את הביקורת הזאת?

    d, 21/09/08 15:26

    עד שיש מישהי מגניבה שעושה משהו מעניין במוזיקה תמיד איזה ת"א פלצנית תמצא משהו "פמיניסטי" לכתוב על זה.

  • 29.

    זהר בכלל היתה באפריקה. איזה אינדיאני?? גזענית

    עבורה, כולם שחורים, 21/09/08 09:39

    שיר גזעני של בחורה בורה
    שמשחקת אותה ''פתוחה'' לתרבויות
    יאללה, הביתה. חתיכת גזענית

    עלמה זהר לא ראתה אינדיאני בחיים שלה. היו לה כל מיני סטוצים באפריקה. אבל עבור השיר, דחפה איזה אינדיאני, שיהיה. מה זה משנה, כל עוד הוא נחות ואפשר לדגום אותו ממרומי ההתנשאות האשכנזית שלה.

    בושה.

  • 28.

    תיקון טעות - I'm cumming (ל''ת)

    מבין בתחום, 21/09/08 08:41

  • 27.

    היא קראה לו משה, כדי שיתחרז עם או ש. זה ברור (ל''ת)

    חרוזיישן, 21/09/08 08:17

  • 26.

    שירי, תהיי יפה ותשתקי

    אוסי, 21/09/08 08:15

    מקווה שאת לפחות יפה...

  • 25.

    שירי להרגיע .. אחלה שיר ... על תהי כזו כבדה (ל''ת)

    קובי, 21/09/08 07:41

  • 24.

    לא ניסחפנו קצת?

    גידי, 21/09/08 07:37

    בסך הכל שיר מעולה עם מילים חביבות ומנגינה סבבה. מה זה כל הניתוחים האלה. חוץ מזה עלמה כותבת מה שהיא מרגישה. מה יש להתווכח על זה.

  • 23.

    מזה הקישקוש הזה

    רני, 21/09/08 07:36

    שיר נהדר זמרת נהדרת קניתי את הדיסק והוא מקסים

  • 22.

    קיבלה בראש

    הדיג מהמרינה, 21/09/08 06:56

    כולה קיבלה בראש כנראה בארץ אף אחד לא השקיע בה!
    נסעה רחוק בשביל להשתחרר לא ליד אבא ואמא
    עם קצת מאמץ מצידה היתה מצליחה להגיע לאותו
    מעמד ולא צריך לכתוב על זה לא ספר ולא שיר!
    בסך הכל איבר!!!!!

  • 21.

    שירי כהן, איזה נודניקית את, לכי תנג'סי למישהו אחר. (ל''ת)

    סיוון תמוז, 21/09/08 06:47

  • 20.

    אם לא זמרת אז מבקרת

    מיגל, 21/09/08 06:29

    יא קנאית....

  • 19.

    מה זה ביאליק ? בוא נרגע !

    לינוי, 21/09/08 06:26

    השתגעתם ? כולה שיר קליט וחביב

    מה זה שיר של ביאליק שמחלקים אותו לקטעים ומנתחים ?

    איזו הגזמה בוא נחזור לפרופרציה , שיר נחמד מאוד , זמרת טובה , אחלה רעיון אפילו שיר הומוריסתי מעט ..
    אני נהנת מכל השירים שלה עד כה , כן ירבו

  • 18.

    קשקוש של ביקורת - עלמה את ענקית!

    י, 21/09/08 01:19

    שיר ולחן מצויינים - ממש משב רוח מרענן במוזיקה הישראלית!
    עלמה פורטת על חוויה מוכרת של טיילים ישראלים בעולם, חווים עולם שונה לגמרי מהמוכר לנו, ובכל זאת, כשנוחתים חזרה בישראל, חוזרים להווי המקומי... - ככה זה בכל מקום.
    בסופו של דבר עלמה בחרה להיות ישראלית, למרות הכל. בקיצור, ביקורת אומללה.
    מצד שני, אם כבר טורחים על ביקורת, זה לא סימן שהשיר (לפחות הטקסט) בכל זאת מעוררים עניין?

  • 17.

    חארטה, עוד כוכבת מחורטטת מפס היצור של חלחלצ

    רוקר, 21/09/08 01:12

    אה, היא הבת של? וואו, ממש ''מפתיע''

  • 16.

    שטוח וגרוע. אני מאמין שאני יכול לכתוב משהו יותר טוב מהניתוח הזה לשיר. (ל''ת)

    אורן, 21/09/08 01:01

  • 15.

    מסכים עם כל מילה

    גומז, 20/09/08 23:55

    שיר ילדותי
    מהסוג שאוהבים לטחון בגלגלצ

  • 14.

    דווקא מעניין ,ביקורת יפה! (ל''ת)

    ,,, 20/09/08 23:54

  • 13.

    לא הבנת כמעט כלום מהשיר

    אלון, 20/09/08 23:45

    משה הוא הבחירה האמיצה, זה שמכיר אותה באמת ושותף למלחמה, למיתון ולחמסין. משה הוא לא מטרוסקסואל, הוא ההתגלמות של הבית ובניגוד להרפתקה עם מיגל, כאן מדובר באיש שלה. היא רק מתקשה להסתגל לשגרה הזאת של חוסר בחשמל וגז. היא אישה משוחררת, שבוחרת בחיים כאן.

  • 12.

    הכתבת מנתחת את השיר הסימפאטי כשלעצמושל עלמה זוהר לפחות כאילו היא מנתחת

    ערן, 20/09/08 23:43

    את כתבי ברנר או את שירתו של נתן ז''ך. מה אומרת השורה הקסומה: ''עוד לא התאפסתי מאז שחזרתי מחו''ל''? זה טיפ טיפה מגוחך

  • 11.

    אחלה שיר ביקורת איומה

    טקיטוס, 20/09/08 23:22

    נראה לי שטקיטוס היה הראשון להשתמש בביטוי הפרא האציל לא? שוב פעם עיתונאית חובבנית

    בלי קשר הביקורת לא קשורה לחיים

  • 10.

    אני מאוהב בה היא פשוט יפיפיה (ל''ת)

    בן, 20/09/08 23:13

    • גם אני.. (ל''ת)

      בן2, 21/09/08 08:35

  • 9.

    לא מבינה מה מתלהבים ממנה. היא בסדר... וזהו. (ל''ת)

    ., 20/09/08 18:04

  • 8.

    גדול! וכל כך נכון. אהבתי מאוד

    ביקורת מצויינת, 20/09/08 18:03

    .

    • אם תבדקו את כתובת ה- IP ממנה נשלחה תגובה זו....

      ירום, 21/09/08 01:35

      תגלו בודאות שהיא קשורה לכותבת או למי ממכריה הקרובים. רק כך נכתבת ביקורת כל כך אוהדת לכתבה כל כך קטנה...

  • 7.

    זמרת מצוינת (ל''ת)

    עמיתוש, 20/09/08 09:37

  • 6.

    איזו בקורת בומבסטית, כולה שיר, ועלמה זוהר אחלה זמרת. (ל''ת)

    סגב, 19/09/08 22:24

    • מסכים. נראה שמישהי פה שלמדה מדעי הרוח/ החברה הרגישה צורך

      רון, 20/09/08 00:10

      הרגישה צורך לעשות שימוש בחומר המסכם לבחינה באנתרופולוגיה או מקצוע דומה ונטפלה לשיר המקסים של עלמה.

      • חחחח...גדול!!! (ל''ת)

        חחח, 20/09/08 11:52

      • מדעי הרוח. הרבה רוח... פתחו חלון.... (ל''ת)

        מימי, 21/09/08 01:02

    • איזה ניתוח מעמיק לשיר קטן מה קרה? (ל''ת)

      גברת, 20/09/08 10:32

  • 5.

    לא מבין בביקורת.לדעתי אחלה שיר ועלמה גדולה מהחיים (ל''ת)

    זאב הערבה, 19/09/08 19:09

  • 4.

    יש תחושה שהמוסיקה הישראלית חוזרת למקום הרבה יותר שורשי ויפה.

    בלי עין הרע, 19/09/08 19:00

    פחות דכאונית, פחות אגוצנטרית. את השיר הזה של עלמה זוהר פחות אהבתי מהאחרים שלהם שהם ממש מצוינים, בשיר הזה יש תחושה קצת של עשיית שרירים. אבל אין ספק שהיא יוצרת מעולה.

  • 3.

    על-מה כל הזוהר??

    מאזינה, 19/09/08 15:21

    מישהו יודע מה נסגר לעזאזל עם המבטא שלה בכל שיר? היא חושבת את עצמה מקסיקנית או שהיא באמת גדלה שם? (למיטב ידיעתי יענק'לה רוטבליט, אביה, לא מקסיקני ולא ג'ימייקני ולא בטיח) בהתחלה ששמעתי אותה הייתי בטוחה שזאת בדיחה. ניסתנ להיות הגרסה הנשית לאריאל, אח''כ הגרסה הישראלית ל''מקיקו'' ומה הלאה? אולי גרסא ישראלית למשהו מקורי לשם שינוי? מאכילים אתכם פרוטקציות וחצץ ואתם אוכלים את זה בלי מלח. חבורה של חסרי טעם וחיקויים שכמוכם. (כמוכם= קהל ה''מעריצים'')

    • את צודקת. אני מאיים על אלפי רוכשי האלבום שאם לא יקנו

      השריף, 19/09/08 16:58

      את האלבום שלה אני אהרוג אותם.
      מותר לך לא לאהוב אותה, את שיריה, את הלחנים שלה. בהחלט מובן ומקובל. אבל מכאן ועד לחרושת הקונספירציות שהמטרת, המרחק גדול ומציג אותך באור עלוב למדי.

    • מה שמעניין אותי זה מה ה''מאזינה'' אוהבת לשמוע...

      קול הצדק, 21/09/08 01:21

      בואי תספרי לנו מה כן טוב, לדעתך....תאמיני לי, אפשר יהיה למצוא פגם בכל אומן שאהוב עלייך (כמעט), כאשר העובדה שאת לא אוהבת את עלמה זוהר מעלה בצורה ניכרת את ההסתברות שהמוסיקה שאת מאזינה לה - אינה מהמובחרות. בואי ותנסי אותי? (רק שלא תפתיעי אותי עם האיכותית מכולם בימים אלו - רות דולרס וייס).

    • על מה את מדברת?

      אני, 21/09/08 09:01

      יש לי את הדיסק שלה, והשירים מדהימים ומיוחדים, ואני בכלל לא מבינה על איזה מבטע את בדיוק מדברת? אין לה שום מבטע.

      ואגב, היא מאוד מקורית לדעתי.

      מה הבעיה שלך בדיוק?

  • 2.

    לא רוצות גבר-גבר, זה מגעיל (ל''ת)

    סיון ודנה, 19/09/08 14:08

  • 1.

    עלמה זוהר הזאת גדולה! כשרון יוצא דופן... (ל''ת)

    איפה היתה כל השנים..??? החביאה תכשרון..., 19/09/08 13:52